Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Skybullet schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:25:
Gaat niet lekker met de servers geloof ik. Al de hele ochtend disconnects, failed to join server. Idioot lange join tijden en crashes. Heb eindelijk wat vrije tijd om de tides of war van deze week te doen zul je net zien dat je dan dit krijgt :+
Misschien dat de launch van Apex Legends de backend van EA op z'n gat legt zoals we ook zagen met de Anthem VIP demo?

• wth
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14-02 21:30
Hier het zelfde probleem
Skybullet schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:25:
Gaat niet lekker met de servers geloof ik. Al de hele ochtend disconnects, failed to join server. Idioot lange join tijden en crashes. Heb eindelijk wat vrije tijd om de tides of war van deze week te doen zul je net zien dat je dan dit krijgt :+

• Astratuner
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18:59
Is er een website als symthic.com die ook van BF5 de recoil en sway stats laat zien van een wapen?

Er zijn er een paar waarmee ik graag en beter speel dan de rest. Dit zijn toevallig ook wapens die meer accuracy hebben in de balk.

Via deze weg zou ik dan eens kunnen kijken of er nog andere parels tussen zitten.

• InSanex
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18:15

InSanex

serenity now!

https://forums.battlefiel...-of-life-tracker/p1?new=1

In bovenstaande punten laat EA weten dat ze voor hun belangrijke zaken snel oppikken.
Valt me op dat ze van alle problemen, een probleem met het vrijspelen van een skin prioriteren.
Lijkt me dat er toch grotere problemen zijn .......

Het weer in Halfweg

• NoepZor
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 17:37
Ik merk dat ik vooral in de grotere maps erg kwetsbaar ben. Gisteren geeindigd in een potje breakthrough op Hamada met een K/D van 4-19 ofzo en de een na laagste score van het team. Ik word gesniped, ook als ik denk dat ik ergens achter dekking lig. Met support wapens (MG34/Bren) kan ik op afstand wel iemand raken, maar nooit genoeg voor een kill. Of ze komen van achter/flanks. En het voelt alsof ze eerst mij pakken voor ze een teammate pakken :') Zijn er nog algemene tips voor zulk soort maps, behalve campen op de spawn en hopen dat er geen vliegtuig over raast?

De wijzen komen uit het Oosten!

• freak-me-baby
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-02 13:53
NoepZor schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:53:
Ik merk dat ik vooral in de grotere maps erg kwetsbaar ben. Gisteren geeindigd in een potje breakthrough op Hamada met een K/D van 4-19 ofzo en de een na laagste score van het team. Ik word gesniped, ook als ik denk dat ik ergens achter dekking lig. Met support wapens (MG34/Bren) kan ik op afstand wel iemand raken, maar nooit genoeg voor een kill. Of ze komen van achter/flanks. En het voelt alsof ze eerst mij pakken voor ze een teammate pakken :') Zijn er nog algemene tips voor zulk soort maps, behalve campen op de spawn en hopen dat er geen vliegtuig over raast?
Hamada niet spelen :9
IK ervaar precies hetzelfde probleem met Hamada ... vooral het stuk dat je over de grote loze vlakte moet gaan is soms bijna niet te doen met snipers en support machine guns die op je liggen te wachten. IK denk dat je niet de enige bent hierin. K probeer Hamada zoveel mogelijk uit te sluiten door of te joinen op de map en hopen dat hij bijna is afgelopen zpdat hij weer als laatste in de loop komt, ofde map erna te joinen

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 16:20

Shabbaman

Got love?

Ik heb gisteren voor het eerst op Hamada Frontlines gespeeld. Wat. Een. Slecht. Design.

De volledige map wordt gebruikt, en de Duitse tanks spawnen bij de airstrip (in conquest cap G), dus tegen de tijd dat je Tiger bij de actie is, is de ronde voorbij. Uiteindelijk het hele potje tussen A en B (in Breakthrough C en D geloof ik) heen en weer gelopen, want tegen de tijd dat je de afstand hebt overbrugd is er alweer gecapped.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 16:58
man man man als dit tides of war gedoe mij 1 ding heeft geleerd is het wel dat er zoveel... zo ontelbaar veel hele slechte spelers zijn. En dat ik persoonlijk daar blijkbaar beter mee om kan gaan in de 64 speler conquest maps. Maar zodra je op kleinere schaal bezig bent ( squad conquest ) of dat je echt je hele team nodig hebt zoals nu deze week in breakthrough wordt het echt pijnlijk duidelijk dat meer dan de helft van spelers geen enkel idee hebben wat ze aan het doen zijn.

Als de map begint en ik zie je het munitiepakket negeren en naar een vlag of punt rennen en daar ook niet het munitiepakket bouwen dan weet ik al dat je niks voor ons team gaat beteken. Want blijkbaar weet je A niet dat dat kan, of nog erger B is dat je dus zo snel dood gaat altijd dat je nooit zonder munitie komt te zitten.
Die extra panzerfaust, flare noem maar op is echt van enorm belang. kan betekenen dat je die tank wel uitschakeld of niet.

Bij breakthrough mensen die wel lekker de actie in gaan maar dan buiten het punt... zodra dat punt begint terug te lopen of je nu aanvalt of verdedigd. Je rent verdorie met je hele team dat punt in om dat te stoppen.... Zoveel rondes verloren met breakthrough ondanks we duidelijk beter waren maar niemand de moeite neemt om van zijn steen af te gaan en de cap radius in te lopen.

Net zoals in de echte wereld zijn mensen in bf ook allergisch om te werken. Die fortifications die helpen echt en ik kan niet bijhouden hoe vaak ik al niet, niet dood ben gegaan omdat ik achter die zandzakmuur kon duiken om te healen.

tanks die nog verder achter in de map staan dat ze meer betekenen voor de vorige map dan de huidige...

En waar ik me elke battlefield weer over verbaas. want hier op dit forum en in het spel en overal heeft iedereen het altijd over die "shit " snipers die ergens op een berg liggen.. maar toch.. toch zijn er blijkbaar mensen die dat leuk vinden want er zijn er zo zo veel. ik wil oprecht wel eens zo iemand ontmoeten en er achter kom en hoe zo iemand denkt. zonder grap iemand hier ?

*** Maargoed, maarten heeft zijn rode baret tides of war hoofdding net binnengehaald dus terug naar conquest :) ***

Intel i7 9700k ,Gigabyte Z390 aorus pro wifi, Corsair Vengeance RGB 16GB DDR4 3200 mHz | MSI 1070 TI GTX GAMING, Samsung 970 evo 1Tb, Samsung 860 evo 1Tb, Fractal Design Meshify C dark TG, Corsair RM650x , Be Quiet Dark Rock 4, Corsair LL 140/120 fans

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18:51

loewie1984

music addict! pizza monster!!

freak-me-baby schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:11:
[...]

Hamada niet spelen :9
IK ervaar precies hetzelfde probleem met Hamada ... vooral het stuk dat je over de grote loze vlakte moet gaan is soms bijna niet te doen met snipers en support machine guns die op je liggen te wachten. IK denk dat je niet de enige bent hierin. K probeer Hamada zoveel mogelijk uit te sluiten door of te joinen op de map en hopen dat hij bijna is afgelopen zpdat hij weer als laatste in de loop komt, ofde map erna te joinen
Grappig dat heb ik net andersom. Ik excelleer op maps als Hamada, Arras, Narvik en Twisted Steel. Het zijn dan ook mijn favo mappen. K/D komt zelden onder de 2.0 en als het echt goed gaat zit ik vaak nog hoger.

Op Fjell, Devastation en andere close combat maps ga ik finaal de mist in. Ik vind het ook de minst leuke maps van de game.

Ik erger me meer aan het feit dat de levelcap nu op 50 staat, waarom niet gewoon doorlevellen. Waar slaat het in hemelsnaam op. Al die punten die je vergaart maar niet bijdragen om door te ranken naar hogere ranks.

loewie1984 wijzigde deze reactie 06-02-2019 11:45 (10%)

discogs | MTB te koop

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:37
loewie1984 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:44:
[...]

Grappig dat heb ik net andersom. Ik excelleer op maps als Hamada, Arras, Narvik en Twisted Steel. Het zijn dan ook mijn favo mappen. K/D komt zelden onder de 2.0 en als het echt goed gaat zit ik vaak nog hoger.

Op Fjell, Devastation en andere close combat maps ga ik finaal de mist in. Ik vind het ook de minst leuke maps van de game.

Ik erger me meer aan het feit dat de levelcap nu op 50 staat, waarom niet gewoon doorlevellen. Waar slaat het in hemelsnaam op. Al die punten die je vergaart maar niet bijdragen om door te ranken naar hogere ranks.
Speel je dan CQ of Frontlines?

Op CQ is de map erg sterk vind ik. Op Frontlines echt verschrikkelijk slecht imho :).

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18:51

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Loondijke schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:02:
[...]

Speel je dan CQ of Frontlines?

Op CQ is de map erg sterk vind ik. Op Frontlines echt verschrikkelijk slecht imho :).
Ik speel eigenlijk alleen maar Conquest en af en toe potje breakthrough voor onze matties die de ToW nog niet gehaald hebben. CQ kom ik ook alleen maar voor ToW in.

discogs | MTB te koop

• Loondijke
loewie1984 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:08:
[...]

Ik speel eigenlijk alleen maar Conquest en af en toe potje breakthrough voor onze matties die de ToW nog niet gehaald hebben. CQ kom ik ook alleen maar voor ToW in.
Ja kijk, daar zit het verschil :9 .

Op CQ zijn er wel wat mindere maps, maar die speel ik niet zonder plezier ofzo. Ik pas mijn speelstijl dan iets aan (iets minder risico op Fjell of Devastation bijvoorbeeld ivm vele campers) en zing de ronde dan gewoon uit.

Maar op BT of FL lijkt het voor mij echt een spel dat gewoon heel veel aan zijn charme en kracht verliest. Teveel chaos, teveel randomness en teveel spelers op een klein gebied. Hoort gewoon echt niet bij mijn speelstijl;

Als ik op Aero, Deva of Fjell zie dat iedereen op C aan het clusterfucken is, schiet ik naar de andere vlaggen om te cappen. Dan kom ik misschien een mannetje of 5 tegen, maar die gevechten win ik dan vaak en neem die vlag over. Dus een strategisch punt overgenomen, waardoor de enemy zich op 1 extra punt moet concentreren. Echt bizar om te zien dat mijn 31 medespelers gewoon voor 80% allemaal op die overbevolkte vlaggen blijven hangen.

Dit geeft ook een groot probleem aan denk ik: heel weinig mensen spelen voor de winst. Het grootste deel speelt gewoon voor zijn eigen stats en boeit het geen zier of ze 2 of 4 vlaggen hebben. Zolang ze maar gewoon punten kunnen blijven farmen en een hoge SPM en KD hebben.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

EA / DICE Q3 resultaten

https://wccftech.com/ea-q3-2019-earnings-report/

@Loondijke

Ik denk dat het niet zo zwart wit is. Ipv de hele tijd te zergen vinden mensen zo'n battle om een vlag of een chokepoint misschien gewoon leuk.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• Loondijke
Help!!!! schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:20:
EA / DICE Q3 resultaten

@Loondijke

Ik denk dat het niet zo zwart wit is. Ipv de hele tijd te zergen vinden mensen zo'n battle om een vlag of een chokepoint misschien gewoon leuk.
Ja dat begrijp ik, maar in CQ gaat het erom dat je het spel wint van de tegenstander. Door te zorgen dat je overwicht hebt in het aantal vlaggen. En dat doe je niet alleen door volop de focus te hebben op 1 "frontline". Ga dan Frontlines of Breakthrough spelen, daar bestaat de hele game alleen maar uit zulke clusterfucks :P .

Help!!!! schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:20:
EA / DICE Q3 resultaten

@Loondijke

Hmm, toch nog wel aardig wat sales van BFV al met al, maar ik vraag me af hoeveel daarvan met dikke kortingen zijn verkocht en hoeveel er echt nog spelen. Ter vergelijking, BF3 verkocht 5 miljoen in een week tijd, tegen de 7,3 miljoen van BFV tot nu toe.

Gister was praktisch mn hele vriendenlijst los aan het gaan op en laaiend enthousiast over Apex, waar de liefde voor BFV wel echt bekoeld is. Zo pijnlijk om te zien hoe het ook kan, gewoon een game die 'af' is lanceren, in plaats van bakken met marketing en al maanden en nog maanden moeten wachten op essentiële patches en content.

Ik moet het nog zien of ze BFV inderdaad op de lange termijn blijven supporten als de spelersaantallen zo laag blijven. Die BR mode moet wel echt van goede huizen komen straks om vele nieuwe verkopen te trekken.

• anythinga
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 06-02 21:19
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:41:
[...]

Hmm, toch nog wel aardig wat sales van BFV al met al, maar ik vraag me af hoeveel daarvan met dikke kortingen zijn verkocht en hoeveel er echt nog spelen. Ter vergelijking, BF3 verkocht 5 miljoen in een week tijd, tegen de 7,3 miljoen van BFV tot nu toe.

Gister was praktisch mn hele vriendenlijst los aan het gaan op en laaiend enthousiast over Apex, waar de liefde voor BFV wel echt bekoeld is. Zo pijnlijk om te zien hoe het ook kan, gewoon een game die 'af' is lanceren, in plaats van bakken met marketing en al maanden en nog maanden moeten wachten op essentiële patches en content.

Ik moet het nog zien of ze BFV inderdaad op de lange termijn blijven supporten als de spelersaantallen zo laag blijven. Die BR mode moet wel echt van goede huizen komen straks om vele nieuwe verkopen te trekken.
Ik heb het vorige week voor 30 euro op origin gekocht.
Was aanvankelijk erg sceptisch, maar op aandringen van een paar vrienden en wetende dat ik enorm genoot van bf1 heb ik het toch maar gekocht.
Na een paar potjes gespeeld te hebben ben ik eigenlijk blij verrast, vind de gunplay sterk verbeterd ten opzichte van de eerdere games.

• Loondijke
Weet je wat nou het ergste nog is van het hele BF5 gezever?

De game an sich is echt prima. Zoals heel veel mensen ook ervaren als ze hem eenmaal kopen. Natuurlijk waren er day 1 bugs en tekortkomingen, maar niet meer dan andere BF-titels. Ik denk zelfs minder dan BF3, BF4 of BF1. Maar de hele marketingcampagne is zo verschrikkelijk uitgevoerd met zoveel blunders en onkunde, dat er heel veel mensen de game gewoon mede hierdoor niet hebben gekocht.

Het is echt een imago probleem waar BF5 mee kampt. Jammer, want ik haal er ontzettend veel plezier uit!

Loondijke schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:11:
Weet je wat nou het ergste nog is van het hele BF5 gezever?

De game an sich is echt prima. Zoals heel veel mensen ook ervaren als ze hem eenmaal kopen. Natuurlijk waren er day 1 bugs, maar niet meer dan andere BF-titels. Ik denk zelfs minder dan BF3, BF4 of BF1. Maar de hele marketingcampagne is zo verschrikkelijk uitgevoerd met zoveel blunders en onkunde, dat er heel veel mensen de game gewoon mede hierdoor niet hebben gekocht.

Het is echt een imago probleem waar BF5 mee kampt. Jammer, want ik haal er ontzettend veel plezier uit!
Voor de verkopen ben ik het helemaal met je eens, maar voor de player retentie doet de marketing niet zo heel erg veel.

De game ís in de basis ook erg leuk, maar er was/is zoveel wat nog verbetert moe(s)t worden om keer op keer met vrienden de game te spelen. Om maar wat te noemen:

-De matchmaker en balancer is verschrikkelijk vervelend
-De verplichte map rotaties en queue times als je via de server browser met meer dan alleen jezelf wilt rossen op een specifieke map, komen me echt de strot uit
-Heel lang vrijwel niet met meer dan 4 man een server kunnen joinen
-Geen custom servers met custom regels
-Geen sniper limiet
-Slechte balans tussen air/ground/infantry
-Superveel mechanics worden gewoon niet uitgelegd in-game
-Matige tot zeer slechte UI
-Alles is 'soon' of 'we're looking into it' of 'not been decided upon yet' of andere non-communicatie vanuit DICE
-Broken bipod, broken vaulting systeem, slepen van lichamen wat nog steeds niet werkt, etc etc

Dan is er ineens een fantstische gamemode: Squad Conquest, krijg ik amper tot niet 4 man zo ver dat ze BFV willen spelen, uit een lijst van een stuk of 40 BF veteranen en liefhebbers.

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:03

RubenDJ

Freude am fahren

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:26:
[...]
Dan is er ineens een fantstische gamemode: Squad Conquestg, krijg ik amper tot niet 4 man zo ver dat ze BFV willen spelen, uit een lijst van een stuk of 40 BF veteranen en liefhebbers.
En niet te vergeten een heleboel nieuwe half werkende features in de prachtige Practice Range die door absoluut niemand gebruikt wordt! Gelukkig kun je nu ook Rewards halen in de Practice Range! :F

Echt onbegrijpelijk, heel de /BattlefieldV subrreddit staat vol met bugreports en andere game breaking zaken alsook nuttige toevoegingen maar DICE ziet het als een topprio om ervoor te zorgen dat een skin kan worden vrijgespeeld.

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

RubenDJ schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:46:
[...]

En niet te vergeten een heleboel nieuwe half werkende features in de prachtige Practice Range die door absoluut niemand gebruikt wordt! Gelukkig kun je nu ook Rewards halen in de Practice Range! :F

Echt onbegrijpelijk, heel de /BattlefieldV subrreddit staat vol met bugreports en andere game breaking zaken alsook nuttige toevoegingen maar DICE ziet het als een topprio om ervoor te zorgen dat een skin kan worden vrijgespeeld.
Ben het heelmaal met je eens. Misschien hebben zij ook wel het idee dat er voornamelijk nog uren gemaakt wordt voor de ToW unlocks/assignments. Voor m'n gevoel wordt daar ook meer over geklaagd dan over de rest van de game. :)

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Nu online
Waar ik nu op wacht zijn nog nieuwe mappen want wat er nu is is te karig, ook voor squad conq. meer mappen aub ipv deze 4 of 3🙄

• Loondijke
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:26:
[...]

Voor de verkopen ben ik het helemaal met je eens, maar voor de player retentie doet de marketing niet zo heel erg veel.

De game ís in de basis ook erg leuk, maar er was/is zoveel wat nog verbetert moe(s)t worden om keer op keer met vrienden de game te spelen. Om maar wat te noemen:

-De matchmaker en balancer is verschrikkelijk vervelend
-De verplichte map rotaties en queue times als je via de server browser met meer dan alleen jezelf wilt rossen op een specifieke map, komen me echt de strot uit
-Heel lang vrijwel niet met meer dan 4 man een server kunnen joinen
-Geen custom servers met custom regels
-Geen sniper limiet
-Slechte balans tussen air/ground/infantry
-Superveel mechanics worden gewoon niet uitgelegd in-game
-Matige tot zeer slechte UI
-Alles is 'soon' of 'we're looking into it' of 'not been decided upon yet' of andere non-communicatie vanuit DICE
-Broken bipod, broken vaulting systeem, slepen van lichamen wat nog steeds niet werkt, etc etc

Dan is er ineens een fantstische gamemode: Squad Conquest, krijg ik amper tot niet 4 man zo ver dat ze BFV willen spelen, uit een lijst van een stuk of 40 BF veteranen en liefhebbers.
Ben het helemaal met je eens hoor :). Het kan en moet beter. Op alle punten die jij benoemt en nog heeeel veel meer.

Maar ondanks deze gebreken, is de gameplay en gunplay van BF5 imho één van de beste van de BF-reeks.

Sommige keuzes begrijp ik ook echt niet en op een 4-urige game avond heb ik een handje vol irritatie momenten. Maar dit streep ik met gemak weg tegen de leuke momenten.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12:00
Loondijke schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:16:
[...]

Ja kijk, daar zit het verschil :9 .

Op CQ zijn er wel wat mindere maps, maar die speel ik niet zonder plezier ofzo. Ik pas mijn speelstijl dan iets aan (iets minder risico op Fjell of Devastation bijvoorbeeld ivm vele campers) en zing de ronde dan gewoon uit.

Maar op BT of FL lijkt het voor mij echt een spel dat gewoon heel veel aan zijn charme en kracht verliest. Teveel chaos, teveel randomness en teveel spelers op een klein gebied. Hoort gewoon echt niet bij mijn speelstijl;

Als ik op Aero, Deva of Fjell zie dat iedereen op C aan het clusterfucken is, schiet ik naar de andere vlaggen om te cappen. Dan kom ik misschien een mannetje of 5 tegen, maar die gevechten win ik dan vaak en neem die vlag over. Dus een strategisch punt overgenomen, waardoor de enemy zich op 1 extra punt moet concentreren. Echt bizar om te zien dat mijn 31 medespelers gewoon voor 80% allemaal op die overbevolkte vlaggen blijven hangen.

Dit geeft ook een groot probleem aan denk ik: heel weinig mensen spelen voor de winst. Het grootste deel speelt gewoon voor zijn eigen stats en boeit het geen zier of ze 2 of 4 vlaggen hebben. Zolang ze maar gewoon punten kunnen blijven farmen en een hoge SPM en KD hebben.
Het blijft toch een beetje een mysterie waarom dergelijke meatgrinds zo populair zijn in bf games, maar aan de andere kant zijn het de beste maps of flags om die punten te grinden voor unlocks etc. of gewoon je k/d op te krikken wat men vaak belangrijker vindt dan winnen. Daarnaast zijn veel mensen gewoon schapen die achter elkaar aan hobbelen. :>
Ik merk ook dat er zoveel idioten spelen die geen idee hebben hoe de map in elkaar steekt en wat waar zit en wat de mogelijkheden zijn. Leuk als tegenstanders voor lekker veel kills maar in je eigen team not so much. Hopelijk vlakt dat weer wat af en komen die ook op een beetje niveau van begrijpen hoe bf gespeeld wordt.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 16:58
Voor mij is dat ook dat ik bf5 de beste battlefield vind sinds jaren. Denk wel sinds bad company pc. De game en gun play ligt me zoveel beter dan de vorige delen. Waar ik toen vaak meedeed met de middelmoot eindig ik nu vrijwel zonder uitzondering ver bovenaan.

Ik had er een gruwelijke hekel aan in de delen hiervoor dat wat je ook deed, hoe je ook het terrein gebruikte, flankopties noem maar op. Uiteindelijk als je het vuur opende werd je een grote oranje dorito en zag je opeens de hele map jouw kant op vuren en rennen. En dan nog al die lock on gadgets. Bah.

Ik hoop ook echt het visibility “ probleem”. Niet wordt aangepast. Ik zie geen probleem. Tactisch spelen heeft nu zin net als looproutes leren voorspellen.

Net alsof de meeste spelers jarenlang verwend zijn met hulmiddelen die nu zijn afgepakt en opeens is iedereen verloren want ze zien niemand meer en hun kogels gaan niet automatisch op de vijand af. En oh jee ik ga dood omdat ik niet automatisch ben geheald en shit dice ik wil dat de healthbalk oplicht als een kerstboom zodat ik weet dat ik half dood ben.. zucht haha

Je dient het in mijn ogen gewoon te verliezen van de mg of sniper die een gecamoufleerde positie heeft ingenomen en dan moet je daar iets op bedenken bij je volgende spawn.

Intel i7 9700k ,Gigabyte Z390 aorus pro wifi, Corsair Vengeance RGB 16GB DDR4 3200 mHz | MSI 1070 TI GTX GAMING, Samsung 970 evo 1Tb, Samsung 860 evo 1Tb, Fractal Design Meshify C dark TG, Corsair RM650x , Be Quiet Dark Rock 4, Corsair LL 140/120 fans

• MartijnAbel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13:42
Ik merk dat de game nu al behoorlijk aan het doodbloeden is. Bar weinig Conquest servers met de mappen Devastation/Rotterdam/Arras.
Dood en doodzonde. En aangezien ze toch geen optie voor dedicated servers toevoegen ben ik bang dat BF5 heel rap doodbloed

Volvo V50 T5 - Do88.se FMIC - Custom 3" DP - ECU Spacer --- DTC/RICA TUNE @ 250PK & 390nm

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-02 22:33

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik krijg de Selbstlader 1916 Mastery VI assignments maar niet gehaald. Staan al letterlijk maanden in mijn assignmentlijst. Op de een of andere manier lukken de M1A1 Carbine Proficiency en Mastery V assignments me ook niet.
Niet dat ik me echt actief bezig houdt met assignments, maar ik check zo nu en dan toch ff of ik alle 4 de slotjes gevuld heb. Soms haal je assignments zonder na te denken en dan "moet" ik ze vervangen, is ook zonde als er niks gehaald wordt, maar ik ga absoluut niet alle wapens masteren ofzo.
Ik heb mijn favo wapens die ik vaak gebruik en daar blijft het bij:

Assault
1: Selbstlader 1916 (allround)
2: Sturmgewehr 1-5 (base weapon)
3: M1907SF (closequarters)
4: M1A1 Carbine (+ext. mag)

Medic
1: ZK-383 (+ext. mag)
2: Thompson (+ext. mag)
3: Suomi
4: MP28

Support
1: Lewis Gun
2: M30 Drilling

Recon
1: Gewehr M95/30
2: Krag-Jörgensen

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:14

Pykow

Pykow Gaming | BuG

MartijnAbel schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:15:
Ik merk dat de game nu al behoorlijk aan het doodbloeden is. Bar weinig Conquest servers met de mappen Devastation/Rotterdam/Arras.
Dood en doodzonde. En aangezien ze toch geen optie voor dedicated servers toevoegen ben ik bang dat BF5 heel rap doodbloed
Ik zit binnen 2 minuten op een volle server.
Je moet de server browser alleen niet gebruiken, laat nooit alle servers zien.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-02 21:35

XanderDrake

Genetics is the key

Het zou inderdaad erg jammer zijn. Maar zo erg als dit ervaar ik het niet. Het kost soms inderdaad een minuut of 3-5 eer je in een goede server zit (zeker als je met een squad zit), maar daarna zit je in de flow en kan ik uren door. De maps die je vermeldt passeren gewoon de revue.

XanderDrake wijzigde deze reactie 07-02-2019 09:19 (3%)

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Loondijke
Zoals hierboven geschreven: je moet de server browser niet gebruiken, maar de matchmaking.

Pykow schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:16:
[...]

Ik zit binnen 2 minuten op een volle server.
Je moet de server browser alleen niet gebruiken, laat nooit alle servers zien.
Ja, maar als je specifiek zoals hem Devastation/Rotterdam/Arras wilt spelen, dan heb je niet zoveel aan die tip. :/

• FireBladeX
  • Laatst online: 14-02 16:47
Deathchant schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:33:
Ik krijg de Selbstlader 1916 Mastery VI assignments maar niet gehaald. Staan al letterlijk maanden in mijn assignmentlijst. Op de een of andere manier lukken de M1A1 Carbine Proficiency en Mastery V assignments me ook niet.
Niet dat ik me echt actief bezig houdt met assignments, maar ik check zo nu en dan toch ff of ik alle 4 de slotjes gevuld heb. Soms haal je assignments zonder na te denken en dan "moet" ik ze vervangen, is ook zonde als er niks gehaald wordt, maar ik ga absoluut niet alle wapens masteren ofzo.
Ik moet ze wel halen :9. Alle wapens moeten geheel goud zijn. Nog wel een flink aantal wapens te gaan... maar het vreselijkst vond ik toch wel de semi-assault rifles (met headshots) en de selfloading rifles (van recon, en dan de headshots). Het probleem met de selfloading was dat de eerste kogel een headshot was (maar niet genoeg om iemand mee om te brengen) en dan dat de tweede net er langsgaat. Meestal als ik 4 a 6 matches met dezelfde wapen speel, lukt het mij uiteindelijk wel. Zoals je zegt, ligt het soms ook aan de match (lees: tegenstanders) die de grootste newbies zijn en dan gaan die assignments ook een stuk makkelijker.

• Loondijke
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:29:
[...]

Ja, maar als je specifiek zoals hem Devastation/Rotterdam/Arras wilt spelen, dan heb je niet zoveel aan die tip. :/
Klopt. Maar zoals bekend is er nog geen RSP, dus geen dedicated servers. Ook al vind je dan wel die map, dan join je die server en zit je halverwege de match.

Dus of je speelt ook gewoon de andere maps, of je zoekt elke keer een server met een vrij plekkie en joined een nieuwe server als de map voorbij is.
FireBladeX schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:58:
[...]

Ik moet ze wel halen :9. Alle wapens moeten geheel goud zijn. Nog wel een flink aantal wapens te gaan... maar het vreselijkst vond ik toch wel de semi-assault rifles (met headshots) en de selfloading rifles (van recon, en dan de headshots). Het probleem met de selfloading was dat de eerste kogel een headshot was (maar niet genoeg om iemand mee om te brengen) en dan dat de tweede net er langsgaat. Meestal als ik 4 a 6 matches met dezelfde wapen speel, lukt het mij uiteindelijk wel. Zoals je zegt, ligt het soms ook aan de match (lees: tegenstanders) die de grootste newbies zijn en dan gaan die assignments ook een stuk makkelijker.
Daarom moet je beginnen op de borst en daarna afmaken met een headshot :). Als je dat eenmaal geleerd hebt, leg je tegenstanders binnen no-time neer met een headshot.

Loondijke wijzigde deze reactie 07-02-2019 10:15 (45%)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Loondijke schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:08:
[...]

Klopt. Maar zoals bekend is er nog geen RSP, dus geen dedicated servers. Ook al vind je dan wel die map, dan join je die server en zit je halverwege de match.

Dus of je speelt ook gewoon de andere maps, of je zoekt elke keer een server met een vrij plekkie en joined een nieuwe server als de map voorbij is.

Daarom moet je beginnen op de borst en daarna afmaken met een headshot :). Als je dat eenmaal geleerd hebt, leg je tegenstanders binnen no-time neer met een headshot.
Ik zie niet zo vaak een server met een plek vrij op de map die ik wil spelen in de browser.

Als ik bijv. Arras wil spelen, kies ik de map die voor Arras komt. Zodra je gejoined bent is die map meestal al zowat voorbij en kun je daarna gewoon de hele ronde Arras spelen.

PC Specs

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14-02 14:18

d_star

Maharadja of the Year :-/

Deathchant schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:33:

Ik heb mijn favo wapens die ik vaak gebruik en daar blijft het bij:

Assault
1: Selbstlader 1916 (allround)
2: Sturmgewehr 1-5 (base weapon)
3: M1907SF (closequarters)
4: M1A1 Carbine (+ext. mag)

Medic
1: ZK-383 (+ext. mag)
2: Thompson (+ext. mag)
3: Suomi
4: MP28

Support
1: Lewis Gun
2: M30 Drilling

Recon
1: Gewehr M95/30
2: Krag-Jörgensen
Ah nice! Wel geinteresseerd in meer van dit soort lijstjes van spelers hier! Mijn lijssie:
Assault
1. Sturmgewehr 1-5 (blijft een heel veelzijdig wapen)
2. M1907SF (Ik speel vaak Frontlines of Domination, daar is dit wapen best wel handig bij)
3. M1A1 Carbine (ik moet er nog een beetje meer mee spelen, maar je bent qua precisie moeilijk te verslaan met dit wapen)

Medic
1: Suomi (hipfire for days yo, close range wals je alles plat. Ik heb het idee dat ik wat meer tactisch ga spelen met dit ding, gezien je op afstand nog geen deuk in een pakje boter schiet)
2: Sten (super veelzijdig wapen wat goed is in hipfire en op midrange, alleen jammer dat je het iets te vaak op close range verlies)
3. MP40 (ooit een keer de tip gekregen om dit ding in hipfire te speccen, prachtig ding voor midrange)

Support
1: KE7 (ik heb altijd moeite om een vatbaar geweer te selecteren in deze class, dus dan maar de KE7 weer selecteren. Win je tenminste nog eens een 1v1)
2. Ik moet de Lewis gun en alles eronder nog vrijspelen, dus verder geen idee..

Recon
Speel ik nooit dus geen idee..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:03

RubenDJ

Freude am fahren

Help!!!! schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:21:
[...]

Ik zie niet zo vaak een server met een plek vrij op de map die ik wil spelen in de browser.

Als ik bijv. Arras wil spelen, kies ik de map die voor Arras komt. Zodra je gejoined bent is die map meestal al zowat voorbij en kun je daarna gewoon de hele ronde Arras spelen.
Ik deed dat eerst ook, maar heeft ook weer een groot nadeel. Vrijwel altijd kom je dan namelijk in het verliezende team (want die spelers rage quitten). Aangezien er geen totaal geen team balancing meer is, zul je heel waarschijnlijk die volgende pot op je favoriete map in een slecht team zitten en dus ook de ronde verliezen.

Ik gebruik die hele server browser nooit meer. Alle servers zijn toch 100% hetzelfde met dezelfde map rotatie. Soms als een team echt te stom voor woorden of de balans zoek is, doe ik ook gewoon alt+F4 en start de game op en quick join weer. Dat is sneller dan leaven en weer een server zoeken. Ik heb wel een paar favoriete maps maar geen maps die ik absoluut niet wil spelen dus het maakt me verder niet zo uit op welke map ik terecht kom.

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

• Loondijke
Vooruit dan! Maar ik heb het wel even gesplitst in verschillende scenario's,

Assault close - medium
1. M1907 SF - Heerlijk als je de recoil wat onder controle houdt. En zelfs op medium tot long schakel ik hier wel spelers mee uit.
2. Ribeyrolles - Lekker wapen met amper recoil.

Assault medium - long
1. SMLE - Deze past qua ROF gewoon precies bij mijn klik-ritme. Met dit wapen leg ik ontzettend snel enemies neer.
2. M1A1 - Op afstand prima door zijn hoge ROF en lage recoil, maar echt long is lastig omdat je dan 5 kogels nodig hebt. Pluspunt is dat je op korte afstand gewoon een machinegeweer vast hebt, als je maar snel genoeg klikt.

Medic
1: MP40 - Volledig op hipfire gespecialiseerd. Prima wapen, maar verlies toch nog te vaak door de lage DPS en ROF.
2. Suomi - Door de hoge ROF op close range top. Maar niet veel maps die ik speel neem ik dit dan, want dan pak ik toch Support vaak.

Support
1: MG42 - Met 250 kogels en een late oververhitting, kan je met deze met een juiste plaatsing op de juiste maps laten excelleren. En dan is echt niets veilig. Alleen wel regelmatig relocaten, want SNIPERS.
2. FG42 - Ook een heerlijk wapen. Beetje klein magazijn (20), maar erg dodelijk en wat mij betreft de lekkerste LMG.
3. M1897 - Als ik bijvoorbeeld de C-vlag moet clearen op Harvik is dit een prima optie. 1 shot-1 kill.

Recon speel ik nooit.

Loondijke wijzigde deze reactie 07-02-2019 11:14 (10%)

• dezekeer
  • Nu online
Sinds kort pas de Selbstlader geprobeerd, op 1 of andere manier vond ik deze in het begin niet lekker spelen maar nu eenmaal wel merk ik dat deze lijkt wel krachtigere damege doet dan de ande riflles van assault.
Heerlijk om mee te spelen, zeer accuraat met vele headshots tot gevolg.

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-02 21:35

XanderDrake

Genetics is the key

Niemand hier die Support + Lewis gun doet? Das echt mn alles, en vooral short-medium range super dodelijk.
Tussen de unlocks staat verdubbeling van magazijn + support spotting specialization, gewoon lood pompen en strafen tot de poppetjes neervallen, dan nog kom ik bijna nooit zonder kogels te staan.

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Loondijke
XanderDrake schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:43:
Niemand hier die Support + Lewis gun doet? Das echt mn alles, en vooral short-medium range super dodelijk.
Tussen de unlocks staat verdubbeling van magazijn + support spotting specialization, gewoon lood pompen en strafen tot de poppetjes neervallen, dan nog kom ik bijna nooit zonder kogels te staan.
Lewis op 10 gekregen en daarna eigenlijk niet meer aangeraakt. Prima wapen, maar ROF toch net wat te laag vaak. 50 kogels zijn wel lekker :).

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18:10
Wat is frontlines een verschrikking zeg, met de huidige spelers... Toen je er niet voor tides of war heen hoefde speelde ik het wel eens, en was het best leuk. Nu zijn er alleen maar campers, recon's, mensen die campen met voertuigen... Vooral als je die hangar moet overnemen... Iedereen blijft gewoon in de heuvels zitten...

Edit:
Dat JackFrags even kwam kijken is dan weer wel leuk, al was hij na 5 minuten spelen ook weer weg... (namen zijn uniek bij BF:V, toch?)

Pyramiden wijzigde deze reactie 07-02-2019 13:03 (24%)

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• Ricmaniac
  • Laatst online: 15:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heel jammer dat Frontlines de modus van deze week is :P vind het echt een kut gamemode maarja wil wel die gun unlocken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ekstergroen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11-02 16:41
En Tiggr is op vaderschapsverlof tot september (not kidding).

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ekstergroen schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:48:
[...]

En Tiggr is op vaderschapsverlof tot september (not kidding).
Wel kidding dus :+ Tot september weg, want Zweden hehe. Die community manager van Battlefront en NFS pakt nu BFV er ook bij.

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• dezekeer
  • Nu online
Ricmaniac schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:10:
Heel jammer dat Frontlines de modus van deze week is :P vind het echt een kut gamemode maarja wil wel die gun unlocken.
Was toch een masker oid, ik heb het links laten liggen namelijk toen ik dat zag en de modus ook een paar geprobeerd te hebben maar er ook geen zin meer in had.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:14

Pykow

Pykow Gaming | BuG

[...]

Ja hallo verwacht je nou echt dat je voor 60 euro een webbrowser krijgt dat werkt, en dan wil je zeker ook nog kunnen spelen op zo'n server pfff :o :+

Blijft EA 8)7

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Loondijke
dezekeer schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:05:
[...]

Was toch een masker oid, ik heb het links laten liggen namelijk toen ik dat zag en de modus ook een paar geprobeerd te hebben maar er ook geen zin meer in had.
Nee, dat was Breakthrough. @Ricmaniac heeft het over de nieuwe Tides of War denk ik waar je de M1922 voor Support kunt verdienen :).

Loondijke wijzigde deze reactie 07-02-2019 14:16 (5%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Loondijke schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:13:
[...]

Nee, dat was Breakthrough. @Ricmaniac heeft het over de nieuwe Tides of War denk ik waar je de M1922 voor Support kunt verdienen :).
Yup deze inderdaad

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11:52
Ik vind juist Frontlines echt één de leukste modes. Maar inderdaad jammer dat het nu zo gepushed wordt door die assignment. Het wordt dan voor sommige inderdaad 'moeten' en dat zal de gameplay binnen de modes niet ten goede komen.

Je bent wel van het team afhankelijk, maar als je met vrienden speelt kan je met ene 4 man squad vrij veel invloed hebben omdat je dan al 25% van het team bent.

De combat is lekker geconcentreerd daar hou ik wel van, in conquest kom je lui in de meest gekke hoekjes tegen, dat is hier wel minder.
Flanken gaat ook echt veel beter in deze mode

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• Loondijke
Frontlines 32p gaat nog wel vind ik. Stukken beter dan BT 64 in ieder geval. FL is verre van mijn favoriete gamemode, maar nog wel te doen.

Het enige is wel, dat de looppaden en mappen totaal anders in elkaar zitten dan CQ64. Logisch ook wel, maar je moet echt even schakelen want anders sta je zo 2-10.

• MartijnAbel
[...]

Dat dus idd. Ik heb niet zoveel met maps als Hamada e.d. ik hou meer van close combat

Volvo V50 T5 - Do88.se FMIC - Custom 3" DP - ECU Spacer --- DTC/RICA TUNE @ 250PK & 390nm

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

MartijnAbel schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 16:15:
[...]

Dat dus idd. Ik heb niet zoveel met maps als Hamada e.d. ik hou meer van close combat
Hamada kan leuk zijn tussen cap E en F. En hee, jij zat net in mijn squad op Devastation.

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Cynische geschiedenisnerd

En de grind voor de week is ook weer voorbij voor mij. Echt, wat een niveau. Drie vlaggen cappen duurde maar vijf volle rondes. Vier keer kansloos afgemaakt en elke keer server gewisseld en weer afgemaakt. De vijfde keer lukt het dan wel. :P

Maar de M1922 is dus geen LMG, maar een MMG waar je standaard 150 patronen krijgt en 770 ROF. Die ROF kan je verbeteren naar 900, of je kiest voor de 250 patronenband. Verder lijkt het wapen precies tussen de MG-34 en MG-42 in te zitten qua precisie. Was wel stock. Ik ga er verder weinig mee doen omdat ik de MG-42 gewoon beter vind.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16-02 11:11
Drie rondes Frontlines gespeeld en ik ben er nu al klaar mee. Ik denk dat ik het oprecht nog slechter vind dan Grand Operations. Het is erg spijtig dat ze een hele week TOW je strot in duwen om deze gamemode te spelen en een reward ervoor te krijgen. Dan die reward achteraf maar eens halen van CC.

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12:00
Zo heerlijk typisch, eerste 4 potten win ik met het team makkelijk, toen tot win a round of fl... en dan geen win meer uiteraard. Pot wel met 85-35 afgesloten maar wel als verliezer :/

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• MartijnAbel
Shabbaman schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 22:02:
[...]

Hamada kan leuk zijn tussen cap E en F. En hee, jij zat net in mijn squad op Devastation.
Eens, maar kom er eerst maar eens. Tis af en toe 1 groot sniperfest op Hamada :p

• Loondijke
The.Sticky schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 23:24:
Drie rondes Frontlines gespeeld en ik ben er nu al klaar mee. Ik denk dat ik het oprecht nog slechter vind dan Grand Operations. Het is erg spijtig dat ze een hele week TOW je strot in duwen om deze gamemode te spelen en een reward ervoor te krijgen. Dan die reward achteraf maar eens halen van CC.
Je hoeft maar een paar items in FL te behalen. Overige zaken mogen ook in een andere speelmodus.

Wat me opvalt aan FL is dat je veel minder objective punten behaalt. Ik heb gisteren op Aero heel de tijd richting de juiste vlag gespeeld en zoveel mogelijk in de zones gespeeld, had 25-4, maar toch was ik 3e in het team met een lagere SPM dan normaal in CQ bijvoorbeeld.

Hoe halen jullie zoveel mogelijk punten binnen in FL?

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

MartijnAbel schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 07:26:
[...]

Eens, maar kom er eerst maar eens. Tis af en toe 1 groot sniperfest op Hamada :p
Je kan aan het begin van de ronde vaak met een transport of staghound via B en het ravijn daar zo naartoe rijden. Dat wordt alleen moeilijk als een Tiger precies in of voor de doorgang gaat staan. Even opletten voor landmijnen bij de doorgang, maar die zie ik daar sporadisch. Als ik als allies spawn begin ik de ronde eigenlijk altijd zo, en dat gaat in 9 van de 10 gevallen goed. Helaas is EFG houden geen garantie om te winnen als je team A blijft proberen te cappen.

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

DaniëlWW2 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 23:16:
En de grind voor de week is ook weer voorbij voor mij. Echt, wat een niveau. Drie vlaggen cappen duurde maar vijf volle rondes. Vier keer kansloos afgemaakt en elke keer server gewisseld en weer afgemaakt. De vijfde keer lukt het dan wel. :P

Maar de M1922 is dus geen LMG, maar een MMG waar je standaard 150 patronen krijgt en 770 ROF. Die ROF kan je verbeteren naar 900, of je kiest voor de 250 patronenband. Verder lijkt het wapen precies tussen de MG-34 en MG-42 in te zitten qua precisie. Was wel stock. Ik ga er verder weinig mee doen omdat ik de MG-42 gewoon beter vind.
In het filmpje van jackfrags lijkt het alsof het ding ook nog redelijke hipfire/ADS stats heeft. Iets wat ik mis bij mijn good old VGO (heb de mg42 nog niet vrijgespeeld) :p

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Loondijke schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:06:
Hoe halen jullie zoveel mogelijk punten binnen in FL?
Schieten, heel veel schieten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Intergalactic
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 15-02 16:08

Intergalactic

Tweakers/HWI Testcoördinator

Fly Dangerous

Ik heb al een tijdje niet gespeeld, zijn de performance issues inmiddels al opgelost?

07 CMDR

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Intergalactic schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:05:
Ik heb al een tijdje niet gespeeld, zijn de performance issues inmiddels al opgelost?
Welke problemen heb je het dan over? Er waren en zijn er namelijk nogal wat. :+

• Intergalactic

Intergalactic

Fly Dangerous

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Welke problemen heb je het dan over? Er waren en zijn er namelijk nogal wat. :+
specifiek de prestatie problemen natuurlijk(FPS en stabiliteit)

07 CMDR

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Intergalactic schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:23:
[...]

specifiek de prestatie problemen natuurlijk(FPS en stabiliteit)
FPS was absoluut nooit een probleem. Als je al problemen had, dan moest je van DX12 naar DX11. DX12 is onderhand ook wel gefixed. Als je nog steeds een quadcore hebt, dan is dat je probleem. Crashes waren ook nooit echt een enorm probleem. Netcode, tja. :P

• Intergalactic

Intergalactic

Fly Dangerous

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:25:
[...]

FPS was absoluut nooit een probleem. Als je al problemen had, dan moest je van DX12 naar DX11. DX12 is onderhand ook wel gefixed. Als je nog steeds een quadcore hebt, dan is dat je probleem. Crashes waren ook nooit echt een enorm probleem. Netcode, tja. :P
mwah ik speelde op dx12 lekker 60 vast, na update 2(of 3) merkte ik opeens dat ik een verschil van 15 fps had.

ik heb een 5930k dus aan de chip zal het niet liggen :+

07 CMDR

• paul99
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 14:17
Tot gisteren was Frontlines een van mijn favoriete modes. Het kan echt spannend zijn als je goed gebalanceerde teams hebt. Je hebt pas gewonnen als je echt gewonnen hebt. Geregeld meegemaakt dat een ronde op het laatste moment 180 graden draait.
Helaas is die balans sinds gisteren helemaal zoek omdat 3/4 van de spelers puur Frontlines aan het spelen is vanwege de assignments. Bijna elke ronde is een complete walkover.
Gisteren tijdens de start van een ronde Airodrome zat ik letterlijk als enige van mijn team in de cap-area. De rest van het team zat een beetje rondom de cap-area te campen. :/

Moet nu voor de assigments een ronde Fronlines winnen. Dat zou nog wel eens frustererend kunnen worden :(

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Intergalactic schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:27:
[...]

mwah ik speelde op dx12 lekker 60 vast, na update 2(of 3) merkte ik opeens dat ik een verschil van 15 fps had.

ik heb een 5930k dus aan de chip zal het niet liggen :+
Tja, volgens mij worden BF games altijd zwaarder met updates. Verder zou ik er niet zo zeker van zijn dat je CPU niet tegen haar limiet aanzit. Een 8400 heeft gewoon 90%+ load op alle zes cores in BF5. Een 5930K zal het dus ook erg zwaar krijgen. Draai eens MSI afterburner haar toezicht. Ik denk dat het wel eens tegen kan vallen hoe zwaar BF5 eigenlijk is.

Verder heb je het nu over een probleem waar ik eigenlijk maar weinig mensen over hoor. Framerate is gewoon hardstikke solide in BF5 als je een beetje CPU en GPU hebt. Dat zeg ik dan met mij alles behalve optimale R7 1700 en RX Vega 56 setup. Haal nog steeds 130FPS+ met effecten op low en de rest ultra.
paul99 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:37:
Tot gisteren was Frontlines een van mijn favoriete modes. Het kan echt spannend zijn als je goed gebalanceerde teams hebt. Je hebt pas gewonnen als je echt gewonnen hebt. Geregeld meegemaakt dat een ronde op het laatste moment 180 graden draait.
Helaas is die balans sinds gisteren helemaal zoek omdat 3/4 van de spelers puur Frontlines aan het spelen is vanwege de assignments. Bijna elke ronde is een complete walkover.
Gisteren tijdens de start van een ronde Airodrome zat ik letterlijk als enige van mijn team in de cap-area. De rest van het team zat een beetje rondom de cap-area te campen. :/

Moet nu voor de assigments een ronde Fronlines winnen. Dat zou nog wel eens frustererend kunnen worden :(
Same. Ik ben er gelukkig in een paar uur doorheen gegrind, maar ik ga weer terug naar Breakthrough zolang deze Tides of War loopt. Dat is nu een minder groot clusterf*ck. :P

• Intergalactic

Intergalactic

Fly Dangerous

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:39:
[...]

Tja, volgens mij worden BF games altijd zwaarder met updates. Verder zou ik er niet zo zeker van zijn dat je CPU niet tegen haar limiet aanzit. Een 8400 heeft gewoon 90%+ load op alle zes cores in BF5. Een 5930K zal het ook erg zwaar krijgen. Draai eens MSI afterburner haar toezicht. Ik denk dat het wel eens tegen kan vallen hoe zwaar BF5 eigenlijk is.

Verder heb je het nu over een probleem waar ik eigenlijk maar weinig mensen over hoor. Framerate is gewoon hardstikke solide in BF5 als je een beetje CPU en GPU hebt. Dat zeg ik dan met mij alles behalve optimale R7 1700 en RX Vega 56 setup. Haal nog steeds 130FPS+ met effecten op low en de rest ultra.
cpu zit niet aan de bottleneck gelukkig, heb nog voldoende headspace. daarnaast draait dat ding op 4.6GHz en beent hij een 7700k redelijk bij :+ wellicht is het de installatie die gewoon brak is :X

07 CMDR

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Intergalactic schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:44:
[...]

cpu zit niet aan de bottleneck gelukkig, heb nog voldoende headspace. daarnaast draait dat ding op 4.6GHz en beent hij een 7700k redelijk bij :+ wellicht is het de installatie die gewoon brak is :X
Heb je wellicht Future Frame Rendering uit staan bij de video settings? Toen ik dit een keer uit had staan haalde ik veel minder FPS.

Is wel de moeite om te checken.

PC Specs

• Intergalactic

Intergalactic

Fly Dangerous

Help!!!! schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:52:
[...]

Heb je wellicht Future Frame Rendering uit staan bij de video settings? Toen ik dit een keer uit had staan haalde ik veel minder FPS.

Is wel de moeite om te checken.
de laatste keer dat ik keek stond het aan omdat het best veel scheelt, zou het dan zijn dat de duivels van EA mij plagen >:)

07 CMDR

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het gebeurt bij mij regelmatig dat na een EA update bepaalde (video) settings veranderd zijn.

Heel irritant dus kan wel nuttig zijn om even te checken.

PC Specs

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Nu online
Jammer, kan nog steeds niet de Tides of War wapens kopen of via een assignment halen. Ik die er liever wel wat moete voor want dat maakt bf5 voor mij zo interessant.

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Pyramiden
Gekke Jantje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:24:
Jammer, kan nog steeds niet de Tides of War wapens kopen of via een assignment halen. Ik die er liever wel wat moete voor want dat maakt bf5 voor mij zo interessant.
Vorige keer waren ze wel even beschikbaar... Ik baal flink dat ik die AG 42 toen niet gekocht heb... Ik dacht dat ze gewoon voor een tijdje beschikbaar bleven...

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Nu online
Pyramiden schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:49:
[...]

Vorige keer waren ze wel even beschikbaar... Ik baal flink dat ik die AG 42 toen niet gekocht heb... Ik dacht dat ze gewoon voor een tijdje beschikbaar bleven...
Ik miste de hele week voor de MASS44, ik wou de 27e er mee beginnen maar het was tot de 27e dus ik was net een dag te laat.

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Pyramiden
Volgende week Tides of War gaat denk ik helemaal dramatisch worden... Het zijn allemaal assignments waarin je tegen voertuigen moet spelen of met voertuigen...

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:21
Pyramiden schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:04:
Volgende week Tides of War gaat denk ik helemaal dramatisch worden... Het zijn allemaal assignments waarin je tegen voertuigen moet spelen of met voertuigen...
Bron?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Battlefield V tides of war tab :P

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-02 22:33

Deathchant

Don't intend. Do!

Pfff net een potje met Xanalux, Blikjuh en Supertarrel gespeeld...een uur lang Hamada frontlines. Ik haat frontlines op die map. We werden helemaal tot G teruggedrongen, objective A was al gedestroyed, dus ik dacht nu is het gelukkig afgelopen. Nee niks. We pushten helemaal terug en wij hadden gewonnen :)
Kep die gun nu ook meteen.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Deathchant schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:26:
Pfff net een potje met Xanalux, Blikjuh en Supertarrel gespeeld...een uur lang Hamada frontlines. Ik haat frontlines op die map. We werden helemaal tot G teruggedrongen, objective A was al gedestroyed, dus ik dacht nu is het gelukkig afgelopen. Nee niks. We pushten helemaal terug en wij hadden gewonnen :)
Kep die gun nu ook meteen.
Serieus, als je Hamada krijgt voor Frontlines of Breakthrough, gewoon andere server opzoeken. Die map haalt werkelijk het slechte uit de beste spelers. :/

• kevz
  • Laatst online: 19:26
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:53:
[...]

Serieus, als je Hamada krijgt voor Frontlines of Breakthrough, gewoon andere server opzoeken. Die map haalt werkelijk het slechte uit de beste spelers. :/
Twisted Steel idem. Hele middag Frontlines gespeeld en niet eens mijn daily quest voltooid: Win een Frontlines match :')

Blijft een rng zootje dat matchmaking, en het ergste is nog, dan hoop je op een spannende 50/50 match, en dan speel je 1.5 uur lang in het midden in een stalemate. Daar hadden ze niet over nagedacht bij DICE }:O

Mijn YouTube

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

kevz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:17:
[...]

Twisted Steel idem. Hele middag Frontlines gespeeld en niet eens mijn daily quest voltooid: Win een Frontlines match :')

Blijft een rng zootje dat matchmaking, en het ergste is nog, dan hoop je op een spannende 50/50 match, en dan speel je 1.5 uur lang in het midden in een stalemate. Daar hadden ze niet over nagedacht bij DICE }:O
Twisted valt nog wel mee. Als het daar mis gaat, dan is het tenminste snel voorbij. :P
Maar gewoon server hoppen totdat je in een niet kansloos team zit. Dat is het enige dat je kan doen. Hou er verder wel rekening mee dat het bijna weekend is hé. Het niveau gaat alleen nog maar verder dalen. :+

• kevz
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:25:
[...]

Twisted valt nog wel mee. Als het daar mis gaat, dan is het tenminste snel voorbij. :P
Maar gewoon server hoppen totdat je in een niet kansloos team zit. Dat is het enige dat je kan doen. Hou er verder wel rekening mee dat het bijna weekend is hé. Het niveau gaat alleen nog maar verder dalen. :+
Mja, op elke map kan het heel snel gaan. Twisted Steel lijkt echt heel vaak een stalemate te krijgen rond B en C (of is dat A en B?), dat stuk met de brug en het water er tussen. Sowieso vind ik die map wat te open en heeft te veel bushwookies tussen de graspollen liggen.

De missies maken het ook niet beter; Als DICE al van iedereen vraagt je bipod uit te klappen om de weekly dingen te doen, dan is dat eerder nadelig voor de gameplay dan anders.

Anyway, back to beta testing BF5 :+

Mijn YouTube

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

kevz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:49:
[...]

Mja, op elke map kan het heel snel gaan. Twisted Steel lijkt echt heel vaak een stalemate te krijgen rond B en C (of is dat A en B?), dat stuk met de brug en het water er tussen. Sowieso vind ik die map wat te open en heeft te veel bushwookies tussen de graspollen liggen.

De missies maken het ook niet beter; Als DICE al van iedereen vraagt je bipod uit te klappen om de weekly dingen te doen, dan is dat eerder nadelig voor de gameplay dan anders.

Anyway, back to beta testing BF5 :+
Ik heb met Twisted Steel dus een heel andere ervaring. Die map is vrijwel altijd een absolute steam roll. Een team gaat er meestal in een zeer korte tijdspanne gewoon helemaal aan. :P

• kevz
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:58:
[...]

Ik heb met Twisted Steel dus een heel andere ervaring. Die map is vrijwel altijd een absolute steam roll. Een team gaat er meestal in een zeer korte tijdspanne gewoon helemaal aan. :P
Ik het het idee dat het grotendeels met competente Medics te maken heeft. Als geen van de teams gebruik maakt van een smokescreen, dan krijg je lange stilstaande matches. Is er één kant die dat wel goed kan dan heeft dat team gewoon een voordeel. Het probleem is dat je in open maps met je SMG'tje weinig te doen hebt, het is te saai, mensen willen dat niet. Ja, geef mij nog maar een SMG buff wat dat betreft >:)

Mijn YouTube

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

kevz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:02:
[...]

Ik het het idee dat het grotendeels met competente Medics te maken heeft. Als geen van de teams gebruik maakt van een smokescreen, dan krijg je lange stilstaande matches. Is er één kant die dat wel goed kan dan heeft dat team gewoon een voordeel. Het probleem is dat je in open maps met je SMG'tje weinig te doen hebt, het is te saai, mensen willen dat niet. Ja, geef mij nog maar een SMG buff wat dat betreft >:)
Het heeft in mijn ervaring meer te maken met hoeveel snipers er in je team zitten. Twisted Steel nodigt kansloos in een hoekje zitten namelijk nogal uit. :>

• Bajan
  • Laatst online: 11:24
Zijn er hier ook mensen die last hebben van een
Crash to desktop icm Discord? Zeer irritant. Helemaal als je bijna je objective hebt gehaald.

PSN: Sluiskamper

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-02 23:24
Ik ben er inmiddels mee gestopt. Helaas. Het had best een prima game kunnen zijn/worden maar de problemen bleven aanhouden. Met name het hele magazijn in een stilliggende tegenstander pompen, hij draait zich op zijn gemakkie om en schiet mij in een halve seconde 10 kogels in mijn mikkie waardoor ik dood ben. Ik was er klaar mee. Ik vind het prima dat ik niet de beste speler ben, dat zal best maar dit soort dingen gebeurde me echt te vaak waardoor ik iedere keer binnen een half uur al zo geïrriteerd was dat ik er mee stopte.

Daarnaast crashed de game naar het bureaublad en worden om een of andere rede de instellingen regelmatig gereset. Toen ik deze week een keer helemaal geen verbinding kon maken was ik er eigenlijk al klaar mee. Daarna een assignment gehaald en ineens geen verbinding meer met de server, terug in the menu's. Assignment kon ik opnieuw doen. Dat was voor mij de druppel.

In potentie een hele leuke game maar al met al voor de casual-gamer die ik ben te veel irritaties en problemen om het te blijven spelen.

Geen battlefield meer voor mij.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• dezekeer
  • Nu online
stevens20 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:47:
Ik ben er inmiddels mee gestopt. Helaas. Het had best een prima game kunnen zijn/worden maar de problemen bleven aanhouden. Met name het hele magazijn in een stilliggende tegenstander pompen, hij draait zich op zijn gemakkie om en schiet mij in een halve seconde 10 kogels in mijn mikkie waardoor ik dood ben. Ik was er klaar mee. Ik vind het prima dat ik niet de beste speler ben, dat zal best maar dit soort dingen gebeurde me echt te vaak waardoor ik iedere keer binnen een half uur al zo geïrriteerd was dat ik er mee stopte.

Daarnaast crashed de game naar het bureaublad en worden om een of andere rede de instellingen regelmatig gereset. Toen ik deze week een keer helemaal geen verbinding kon maken was ik er eigenlijk al klaar mee. Daarna een assignment gehaald en ineens geen verbinding meer met de server, terug in the menu's. Assignment kon ik opnieuw doen. Dat was voor mij de druppel.

In potentie een hele leuke game maar al met al voor de casual-gamer die ik ben te veel irritaties en problemen om het te blijven spelen.

Jammer, ik heb gelukkig niet zoveel last, misschien 2 keer CTD, en schieten op een lege tegenstander zonder damage ook denk ik bijna niet gehad.
Maar als casual speler zou ik zeggen dat je daar dan iedts makkelijker overheen kijkt ook al zijn ze storend zoals ook die assignment druppel.

Waar ik me druk me overmaak over toch ook wel iets onnozel dom in het squadleader systeem, onze squadleader was de gehele tijd AFK, nu denk ik dat je als je maar genoeg roept om orders dat je gepromote word, althans dat gebeurde dit keer tijdens een potje squad conquest. De afk speler blijft het hele potje afk, normaal zou dat een kick zijn vanwege dat maar nee meneer afk staat ook nog eens klaar in volgende potje en blijft afk en als druppel wordt meneer afk weer squadleader met level 44 terwijl ik 50 ben.
Super dom dat ze zoiets niet al hebben aangepakt, in eerdere telgen zat dat wel goed in elkaar.

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:21
stevens20 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:47:

Ik denk dat jij een probleem met je hardware hebt. De problemen die jij noemt heb ik nog niet meegemaakt na 300 uur. Zoek je probleem daar zou ik zeggen en probeer het daarna nog eens :*)

Edit:

En ik speel met een 2500k en een 1080ti. 6 jaar oude cpu met redelijk nieuwe gpu.
Top 5 met conquest is meer regel dan uitzondering. _/-\o_

TakeAway wijzigde deze reactie 09-02-2019 20:17 (5%)

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18:55

SD5k

>4&X

dezekeer schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:03:
[...]

Jammer, ik heb gelukkig niet zoveel last, misschien 2 keer CTD, en schieten op een lege tegenstander zonder damage ook denk ik bijna niet gehad.
Maar als casual speler zou ik zeggen dat je daar dan iedts makkelijker overheen kijkt ook al zijn ze storend zoals ook die assignment druppel.

Waar ik me druk me overmaak over toch ook wel iets onnozel dom in het squadleader systeem, onze squadleader was de gehele tijd AFK, nu denk ik dat je als je maar genoeg roept om orders dat je gepromote word, althans dat gebeurde dit keer tijdens een potje squad conquest. De afk speler blijft het hele potje afk, normaal zou dat een kick zijn vanwege dat maar nee meneer afk staat ook nog eens klaar in volgende potje en blijft afk en als druppel wordt meneer afk weer squadleader met level 44 terwijl ik 50 ben.
Super dom dat ze zoiets niet al hebben aangepakt, in eerdere telgen zat dat wel goed in elkaar.
Dan vraag je toch gewoon om een order, dan is hij in no time geen squad leader meer.

• Pyramiden
Iemand vanachter zo'n stationaire machinegun vandaan schieten telt blijkbaar als het vernietigen van een voertuig...

Maken andere Tweakers overigens gebruik van throwing knives? Of hebben jullie een andere grenade in je setup? Als recon is het soms wel erg lekker om er een kill mee te maken, maar echt vaak heb je er niks aan. Meer als je op twee campende tegenstanders afloopt waarbij je er alvast 1'tje om kunt leggen.

Pyramiden wijzigde deze reactie 09-02-2019 20:45 (57%)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Het is me gelukt. :*)

Er bestaat een assignment dat werkelijk te bezopen frustrerend voor woorden is. Voor de Gewehr 43 moet je als laatste proficiency assignment vier headshots maken in een leven, terwijl je in objective areas bent. Het alternatief is tien van zulke kills in een ronde.

Dit is gewoon pure f*cking ellende om te doen. Niet alleen omdat de netcode gaar is, je verplicht redelijk close range moet, je meestal head on tegen anderen zal zitten en omdat headshots schieten vaak makkelijker is buiten een objective zone. Hebben we het nog niet gehad over dat de game vol zit met onzichtbare muren of de spanning die je voelt Je wil echt niet doodgaan als je al drie van de kills hebt waardoor je ook nog eens als een waardeloze zak speelt. Het overkwam me ook gewoon twee keer dat ik er drie had en het niet haalde. Eerste keer eindigde de game net voordat ik de vierde kon scoren. De tweede was helemaal leuk want dat was een camper met een shotgun, in een gebouw, waar meteen een bommenwerper overheen kwam zodat ik niet gerevived kon worden.

Maar het is me gelukt. Echt de klootzak bij DICE die dit heeft bedacht zeg. :(

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Pyramiden schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:44:
Iemand vanachter zo'n stationaire machinegun vandaan schieten telt blijkbaar als het vernietigen van een voertuig...
Ja, je kan ook niet gerevived worden als je doodgaat terwijl je een stationary bemand. Op zich geen nieuwe feature voor BFV.

• dezekeer
  • Nu online
SD5k schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:40:
[...]

Dan vraag je toch gewoon om een order, dan is hij in no time geen squad leader meer.
Ja klopt, kwam ik vandaag achter en zei ik al net maar inderdaad niet duidelijk genoeg.
Maar dat deze speler automatisch weer squadleader na een heel spel en nog steeds afk is weer gepromoot wordt is toch wel krom, of zit er redenatie achter omdat ie vaker squadleader is geweest en het goed gedaan heeft. Dus hij was leider toen niet meer na een order van een teamgenoot, bnleef maar afk al die tijd en wordt na verdwijnen squadleader weer leider. Sowieso kicken die hap, of niet?

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-02 23:24
TakeAway schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:52:
[...]

Ik denk dat jij een probleem met je hardware hebt. De problemen die jij noemt heb ik nog niet meegemaakt na 300 uur. Zoek je probleem daar zou ik zeggen en probeer het daarna nog eens :*)

Edit:

En ik speel met een 2500k en een 1080ti. 6 jaar oude cpu met redelijk nieuwe gpu.
Top 5 met conquest is meer regel dan uitzondering. _/-\o_
Ryzen 2700
Gigabyte gaming 3
Gtx 1060
16gb ram
120gb (game only) ssd
Bekabeld netwerk. Keurig geconfigureerd waardoor de desktop voorrang krijgt op anderen.

Hij deed het bij bf1 niet. Dat speelde prima, ook Apex geeft geen probleem.

Ik heb mijn beste scores in bf5 gehaald met een wifi repeater die niet stabiel genoeg was voor een skype gesprek. Dan stuiterde en rubberbande ik door de mappen heen en was ik de gene die zich omdraaide en de ander nog neer kon schieten.

Ik speelde al niet veel, ben nu level 25 ofzo. Ik heb ook niet de ambitie om als eerste te eindigen en als ik een 1v1 gevecht verlies is dat geen probleem. Maar de problemen die ik beschreef gebeurde zoo vaak! Daar ben je op een geg3ven moment echt wel klaar mee.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:02
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:35:

Er bestaat een assignment dat werkelijk te bezopen frustrerend voor woorden is. Voor de Gewehr 43 moet je als laatste proficiency assignment vier headshots maken in een leven, terwijl je in objective areas bent. Het alternatief is tien van zulke kills in een ronde.

Dit is gewoon pure f*cking ellende om te doen. Niet alleen omdat de netcode gaar is, je verplicht redelijk close range moet, je meestal head on tegen anderen zal zitten en omdat headshots schieten vaak makkelijker is buiten een objective zone. Hebben we het nog niet gehad over dat de game vol zit met onzichtbare muren of de spanning die je voelt Je wil echt niet doodgaan als je al drie van de kills hebt waardoor je ook nog eens als een waardeloze zak speelt. Het overkwam me ook gewoon twee keer dat ik er drie had en het niet haalde. Eerste keer eindigde de game net voordat ik de vierde kon scoren. De tweede was helemaal leuk want dat was een camper met een shotgun, in een gebouw, waar meteen een bommenwerper overheen kwam zodat ik niet gerevived kon worden.

Mwa moest met enfield ook zoiets, prima te doen. Wat ik veel irritanter vind zijn assignments als sniper waarbij je verplicht moet pronen en (headshot) kills moet maken.. ik ren eerder de map door dan dat ik ergens ga liggen, erg irritant dus. Record nu 25-0 maar ben pas rank 15 en enfield bijna volledig goud.

• Loondijke
Mooi! De ToW weer behaalt deze week zodat ik een gamemode kan kiezen die ik wel leuk vind.

Morgen maar eens die MMG aan de tand voelen. Veel goeds over gehoord!

• MartijnAbel
ligt het aan mij, of is het geluid verberterd? Helaas is de laadbug af en toe nog wel aanwezig als je de server joined en dat de server net de map aan het switchen is... Af en toe blijft ie dan weer heerlijk hangen en oneindig laden

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14-02 14:48
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:35:

De laatste van de turner is er één waar je 10 headshots kills in objectives area's moet halen in one life of 20 in a round. Dus die is nog een stukje lastiger. Had een game er 18 maar de games duren meestal te kort.

Nooit gedacht om dat in frontlines te doen omdat je daar genoeg in objective area's zit dus binnenkort hem daar maar weer eens proberen. Anders is er altijd nog de hidden 3de assigment dat je een x aantal headshot kills moet maken. ( Als dat iig nog steeds in de game zit 8)7 )

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

jantje 2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:53:
[...]

De laatste van de turner is er één waar je 10 headshots kills in objectives area's moet halen in one life of 20 in a round. Dus die is nog een stukje lastiger. Had een game er 18 maar de games duren meestal te kort.
WAT? :F :')
Maar ik zocht het even snel op en kennelijk was het ooit ook zo voor de Gewehr 43. Niet meer dus DICE lijkt het aangepast te hebben.
Nooit gedacht om dat in frontlines te doen omdat je daar genoeg in objective area's zit dus binnenkort hem daar maar weer eens proberen. Anders is er altijd nog de hidden 3de assigment dat je een x aantal headshot kills moet maken. ( Als dat iig nog steeds in de game zit 8)7 )
Ik heb het overal geprobeerd maar uiteindelijk gehaald in Breakthrough in een game waar ik gewoon niet dood ben gegaan en alsnog bijna bovenaan het scorebord stond. :P

Pagina: 1 ... 71 72 73 Laatste

Let op:
Er is nu een apart topic voor de Consoles: \[XBO/PS4] Battlefield V

Het verbod op discussie blijft staan voor de volgende onderwerpen:
- Onderwerpen zoals bijvoorbeeld 'SJW' in games of politieke / geschiedkundige correctheid

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True