Gisterem geluk gehad met een goed team dus uurtje of drie squad conquest gespeeld, achter elkaar gewonnen, en de nieuwe assault gun vrij gespeeld. Heel even kort gebruikt en lijkt me een prima wapen, weinig recoil en hoge firerate.
De hele avond medic gespeeld met dat nieuwe wapen, die lijkt gemaakt voor squad conquest. Met de firerate upgrade is hij ontzettend sterk en in combinatie met een bipod, smoke grenades en de medic self heal functie kan je erg lang in leven blijven.
Merkte wel dat de 8 headshots in een ronde assignment betekent dat het headshot kills moeten zijn. Een burst met drie headshots telt niet als de laatste kogel geen headshot was
De hele avond medic gespeeld met dat nieuwe wapen, die lijkt gemaakt voor squad conquest. Met de firerate upgrade is hij ontzettend sterk en in combinatie met een bipod, smoke grenades en de medic self heal functie kan je erg lang in leven blijven.
Merkte wel dat de 8 headshots in een ronde assignment betekent dat het headshot kills moeten zijn. Een burst met drie headshots telt niet als de laatste kogel geen headshot was
Ik zou te weinig hebben gehad om de voertuigen (inclusief vliegtuigen) volledig te unlocken. Ik had geluk dat ik maanden eerder opeens al 40k CC kreeg uit het niks.CosmicMaik schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:14:
Damm 200.000 company coins hier. Ik haal er eigenlijk niks van maar ik zit ook nooit in voertuigen. Merkten jullie dat je te weinig company coins had om dingen te unlocken of hadden jullie ze ook niet echt nodig?
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 25-01-2019 08:18 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N