Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

NLsandman schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 07:21:
[...]

Klopt, EA kan zelf regelen hoeveel servers er online moeten zijn in combinatie met aantal online spelers.
Ik mis dat wel dat we gewoon favoriete servers hadden en het veel makkelijker was om een community te creëren.

Weet jij zo of i3d nog servers beschikbaar heeft voor EA in bf5 of is dat voorbij na de overname van i3d door ubisoft en spelen we nu op Ierse of duitse amazon servers?
In bf1 had ik geen goede ervaring met amazon Ierland.
BattleNonsense had het erover toen hij de netcode teste. Het lijkt Amazon AWS te zijn waar mogelijk en i3D is een tweede leverancier waar Amazon niet zit. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19:11
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:19:
[...]

BattleNonsense had het erover toen hij de netcode teste. Het lijkt Amazon AWS te zijn waar mogelijk en i3D is een tweede leverancier waar Amazon niet zit. :)
Klopt inderdaad.

Het hele systeem is er op gemaakt dat iedereen via de quickmatch joined. Dan maakt die vanzelf een nieuwe server aan waar nodig. Ik vind dit wel een fijn systeem omdat je hierdoor vaker aan het begin van een ronde joint. De serverbrowser lijkt nu altijd vol omdat voor die wachten geen nieuwe servers worden aangemaakt. Het nadeel is inderdaad geen favourites o.i.d. omdat de servers ook weer vanzelf uit gaan.

Ook custom servers zullen hierdoor wel moeilijker worden lijkt mij. Ik vraag me af als ze die weten te integreren of die dan ook binnen de quickmatching zal gaan vallen of dat dit dan alleen via de serverbrowser gaat. Als het dat laatste is dan lijkt het mij gedoemd te mislukken gezien iedereen al aan de quickmatch is gewend.

Ben benieuwd of het er ooit gaat komen en wat er dan allemaal in te stellen is. Potjes met max 2/3 snipers per team. Of geen voertuigen bijv. Naast natuurlijk standaard Map servers zoals Devastation24/7 kan het spel wel leuker maken .

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:31:
[...]

Klopt inderdaad.

Het hele systeem is er op gemaakt dat iedereen via de quickmatch joined. Dan maakt die vanzelf een nieuwe server aan waar nodig. Ik vind dit wel een fijn systeem omdat je hierdoor vaker aan het begin van een ronde joint. De serverbrowser lijkt nu altijd vol omdat voor die wachten geen nieuwe servers worden aangemaakt. Het nadeel is inderdaad geen favourites o.i.d. omdat de servers ook weer vanzelf uit gaan.

Ook custom servers zullen hierdoor wel moeilijker worden lijkt mij. Ik vraag me af als ze die weten te integreren of die dan ook binnen de quickmatching zal gaan vallen of dat dit dan alleen via de serverbrowser gaat. Als het dat laatste is dan lijkt het mij gedoemd te mislukken gezien iedereen al aan de quickmatch is gewend.

Ben benieuwd of het er ooit gaat komen en wat er dan allemaal in te stellen is. Potjes met max 2/3 snipers per team. Of geen voertuigen bijv. Naast natuurlijk standaard Map servers zoals Devastation24/7 kan het spel wel leuker maken .
Ik denk dat je het antwoord net zo goed weet als ik. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:49
BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:31:
[...]

Klopt inderdaad.

Het systeem is erg fijn inderdaad. Ik join tegenwoordig ook via quickmatch: binnen 5 seconde een server met minimaal nog 90% van de tickets over. Soms zelfs bij de ronde switch. Ideaal.

Maar dan komen custom servers inderdaad niet meer in beeld. Dat is wel een minpunt, want in alle andere BF's had ik favo servers met rotation, tickets, sniper limit etc.

Een combi is toch ook gewoon mogelijk? Die 50% van de spelers die quickmatch doen komen bij elkaar en die overige 50% gaan gewoon via de browser.

Scheelt EA zelfs nog in de kosten ook, want ze hoeven minder servers te faciliteren.

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:03:
[...]
Tja wat wil je ook met hoe de servers nu functioneren. Vrijwel alles zit op Amazon AWS en is dynamisch. Meer spelers betekend meer load en dus meer servers. Daarom is elke server altijd vol en heb je een matchmaker. Lege servers draaien kost EA geld. Natuurlijk kan je dit oplossen met community servers waar EA niet voor hoeft te bestalen. Dit zou alleen de toepassing van simpele logica inhouden. We hebben het hier over DICE hoor. :>

Over DICE gesproken. Iemand al enig idee wanneer die grote januari patches komen? Zit er een beetje op te wachten. O-)
Ik weet het, maar het is zooooooooo bloedirritant dat je hetzij de map krijg waar je op dat moment geen zin in hebt, hetzij via de browser 3 pogingen moet wagen om de map te spelen die je wél wilt, want ja, net afgelopen en quitten voordat de nieuwe map geladen is, is een taaie.

Dan ben ik al aan t schuimbekken en me kapot aan t irriteren aan het systeem en dan ligt er eenmaal in de game ook nog achter hoek iemand op de bipod, valt elke encounter nét ongelukkig tegen stacked teams en sta ik 0 - 8 alvorens ik iets van weerstand kan bieden.... Soit, morgen weer een dag. :

Heel gek dat de player retentie dan zo laag is.

• Digifreak20
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 10-10 09:46
Vermakelijk om naar te kijken.
Knip, spam.

exactor it wijzigde deze reactie 11-01-2019 12:03 (64%)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:18:
[...]

Ik weet het, maar het is zooooooooo bloedirritant dat je hetzij de map krijg waar je op dat moment geen zin in hebt, hetzij via de browser 3 pogingen moet wagen om de map te spelen die je wél wilt, want ja, net afgelopen en quitten voordat de nieuwe map geladen is, is een taaie.

Dan ben ik al aan t schuimbekken en me kapot aan t irriteren aan het systeem en dan ligt er eenmaal in de game ook nog achter hoek iemand op de bipod, valt elke encounter nét ongelukkig tegen stacked teams en sta ik 0 - 8 alvorens ik iets van weerstand kan bieden.... Soit, morgen weer een dag. :

Heel gek dat de player retentie dan zo laag is.
Ik vind het ook waardeloos hoor. Maak je maar geen zorgen. :P
Voor mij is het probleem nog niet eens wachten op de server. Nee, ik heb meer problemen met de verplichte rotatie waar pareltjes zoals Hamada tussen zitten. Yay wat is dat leuk voor bijvoorbeeld Frontlines. Dat kan voor eeuwig duren en er is geen ene f aan. Had je net een leuk team en dan komt Hamada en plezier is voorbij. :/

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:20:
[...]

Ik vind het ook waardeloos hoor. Maak je maar geen zorgen. :P
Voor mij is het probleem nog niet eens wachten op de server. Nee, ik heb meer problemen met de verplichte rotatie waar pareltjes zoals Hamada tussen zitten. Yay wat is dat leuk voor bijvoorbeeld Frontlines. Dat kan voor eeuwig duren en er is geen ene f aan. Had je net een leuk team en dan komt Hamada en plezier is voorbij. :/
Jah, die kan ik ook wel schieten. Vooral die sutbiele overgang van lekker infantry -> vehicle oriented maps zijn genieten.

Devastation -> Hamada of Rotterdam -> Panzerstorm

Speel amper nog Arras of Twisted steel op deze manier.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:30:
[...]

Jah, die kan ik ook wel schieten. Vooral die sutbiele overgang van lekker infantry -> vehicle oriented maps zijn genieten.

Devastation -> Hamada of Rotterdam -> Panzerstorm

Speel amper nog Arras of Twisted steel op deze manier.
Het is niet eens alsof de voertuigen nu het probleem zijn op Hamada. Nee, het primaire probleem is de zeer snelle toename van bosjes ver in de woestijn met lampjes. :+

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:02

-tom-562

Oliesjeik

Knip, graag een topic report ipv een reactie dan kan de knip, indien nodig, nog sneller erin. Thanks!

exactor it wijzigde deze reactie 11-01-2019 14:50 (81%)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-09 19:15
Ik maak nu net wat vaags mee. De ronde was afgelopen dus ik ko neven naar de WC toe gaan en ik kom terug valt het hele spel in eens weg, zonder foutmelding. Het spel was aan het wachten op de volgende map. Ik ben benieuwd of dit nog weer gebeurd.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Murc1elag0
  • Laatst online: 11-10 14:12
dezekeer schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:09:
[...]

Denk dat je iets specifieker moet zijn betreffende lag/stutter met specs pc en op welke settings je speelt icm resolutie ?

Wat betreft het matchen zou ik niet weten, welke gamemode(s) speel je eigenlijk, ik win en verlies random @ level 50.

Hier bijna nooit crashes, wel af en toe een bug zoals niet meer kunnen respawnen zoals stronkie aangeeft alleen ga ik niet 20 min wachten :), uit het spel en een nieuw spel opstarten helaas .
[...]
Ik speel op i5 9600k, GTX2080, corsair 16 gb 3200mhz. Op het moment nog op 1920x1080.
De lag/stutter lijkt weg, het is nu overgaan naar de complete game die compleet random in mid game afsluit

Foutmelding die ik uit het logboek haal is dit:

Naam van toepassing met fout: bfv.exe, versie: 1.0.68.32584, tijdstempel: 0x5c1007a4
Naam van module met fout: KERNELBASE.dll, versie: 10.0.17763.134, tijdstempel: 0x1659a33b
Uitzonderingscode: 0x887a0006
Foutmarge: 0x0000000000055299
Id van proces met fout: 0x3038
Starttijd van toepassing met fout: 0x01d4a9e408d6c1a9

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:20

Deathchant

Don't intend. Do!

Gekke Jantje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:13:
Ik maak nu net wat vaags mee. De ronde was afgelopen dus ik ko neven naar de WC toe gaan en ik kom terug valt het hele spel in eens weg, zonder foutmelding. Het spel was aan het wachten op de volgende map. Ik ben benieuwd of dit nog weer gebeurd.
Ik roep even wat geks: heb je 16GB geheugen en je pagefile uit? Ik had ook tot voor kort altijd 16GB geheugen, nooit issues, maar bij BF5 veroorzaakte dat een low-virtual-memory limit in de Windows Event Viewer. Terug de pagefile aangezet en weg was het.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Bassbounce
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21:45
Deze uitgave van Battlefield stelt mij teleur.
Popping textures is erg vervelend..

Het word snel saai, dit gevoel had ik bij Battlefield 4 totaal niet.
Progressie was veel leuker, dan opdrachtjes te doen om een gun te unlocken.

Ben al level 50 een tijdje maar de lol is er nu wel vanaf.
Heb het ww2 gevoel ook totaal hier niet bij.
Tanks zijn echt bagger, Met name de machtige Tiger.

Bassbounce wijzigde deze reactie 12-01-2019 08:25 (14%)

Huidige Pc

• Farrell
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17-10 09:30
loewie1984 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:07:
Ik was al fan van de Gewehr 43 en ben bang dat ik Nanthor gelijk moet gaan geven met de Selbstlader na het filmpje te hebben gezien van Stodeh. Damn wat een wapen. Zodra ik terug ben ga ik die even uitproberen.

Meer kogels, en net zo efficient zoniet efficienter dan de Gewehr 43
Bedankt voor de tip! Mijn Gewehr 43 in de kast gezet, Selbstlader it is!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Farrell schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Bedankt voor de tip! Mijn Gewehr 43 in de kast gezet, Selbstlader it is!
Mijn favo wapen ;) Let op; als je dit wapen op zijn max rate-of-fire gebruikt, dan wordt ie extreem inaccuraat. Hipfire zuigt apenballen :'( Dus probeer de verleiding te weerstaan om veel te snel te willen schieten.

Deathchant wijzigde deze reactie 12-01-2019 14:09 (9%)

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01-09 19:45
Deathchant schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 23:05:
[...]

Ik roep even wat geks: heb je 16GB geheugen en je pagefile uit? Ik had ook tot voor kort altijd 16GB geheugen, nooit issues, maar bij BF5 veroorzaakte dat een low-virtual-memory limit in de Windows Event Viewer. Terug de pagefile aangezet en weg was het.
Ik heb dat probleem al vanaf bf4, ik moet virtueel geheugen gebruiken anders crashen bf4, bf1 en bf5.
Wat ik zo kan zien bij mij is dat frostbite iets weg wil schrijven naar het geheugen maar dat die geheugen adressen niet beschikbaar zijn en dat frostbite daarna crasht.

Ik ben benieuwd wat voor mappen er nog gaan komen, hoop dat er weer zo'n fort vaux map in komt of een
operation locker, wil graag in kleine ruimtes spelen, geen tanks en geen vliegtuigen, puur INF.

• CosmicMaik
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 15-10 18:36
CosmicMaik schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:19:
[...]

Als je een beetje flankt en voor de headshots gaat lukt het soms wel om er 4 a 5 kills mee te pakken als ze al wat damage hebben :)

Heb in het begin veel met de Selbstlader gespeeld, dat ding is echt geweldig. De gewehr heb ik nog niet echt aangeraakt. Maar de Turner SMLE is zo ontzettend snel om mensen mee te killen en zo accuraat met weinig terugslag dat dit wapen echt mijn nr 1 is.
In het begin zie je twee clips waarbij als je eenmaal een flank hebt op de vijand je er veel uit kan schakelen.
Hopelijk volgende patch een kleine nerf voor de assault, een AR + PIAT + Rifle Grenade is wel heel erg veel killing power voor een enkele class. Ik merk dat ik sommige matches zelfs meer kills haal met m'n explosives dan met m'n AR.

En dan gelijk een extra automatisch wapen voor de assault dat niet Axis is en niet uit de fantasy wereld komt. De Allies hebben nu de Ribeyrolles en de M1907 SF maar beiden kwamen niet echt voor in de WW2. En ik vind het persoonlijk toch wel fijn om met realistische faction specific wapens rond te lopen. Zit er tenminste nog een beetje variëteit in de loadout.

• -tom-562
  • Laatst online: 22:02

-tom-562

Oliesjeik

Die VGO is trouwens ook wel bruut, met upgraded rate of fire en chromed liner tegen oververhitting, jaag je een volledig magazijn er binnen 2 seconden door heen zonder oververhitten :P

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Rakward
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16-10 20:43
Tsurany schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:57:
Hopelijk volgende patch een kleine nerf voor de assault, een AR + PIAT + Rifle Grenade is wel heel erg veel killing power voor een enkele class. Ik merk dat ik sommige matches zelfs meer kills haal met m'n explosives dan met m'n AR.

En dan gelijk een extra automatisch wapen voor de assault dat niet Axis is en niet uit de fantasy wereld komt. De Allies hebben nu de Ribeyrolles en de M1907 SF maar beiden kwamen niet echt voor in de WW2. En ik vind het persoonlijk toch wel fijn om met realistische faction specific wapens rond te lopen. Zit er tenminste nog een beetje variëteit in de loadout.
Liever eerst gewoon algemene fixes.

Daarstraks weer een freeze toen ik op assignements klikte, na 2 matches dan weer een freeze in het tussenscherm waar je XP enzo komt te staan. Triestig man man man ...
Rakward schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:29:
[...]

Liever eerst gewoon algemene fixes.

Daarstraks weer een freeze toen ik op assignements klikte, na 2 matches dan weer een freeze in het tussenscherm waar je XP enzo komt te staan. Triestig man man man ...
Weapon/game balancing wordt door een ander team gedaan, die kunnen niet helpen bij dat soort stabiliteitsproblemen.

• BobbLeeSwaggr
Tsurany schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:57:

Ja vooral die rifle grenade is echt heel irritant. De blast radius van dat ding is 2x zo groot als die van een tankshell volgens mij. Wat mij betreft mag die meer ala AP pistol worden. Waarbij alleen een direct hit een kill is.

Ik mis een beetje die verschillende loadouts die je in BF1 kon samen stellen. Ik ben namelijk van mening dat assualt altijd met Panzerfaust en Dynamite/mijnen rond moet lopen zodra er tanks zijn. Maar op Fjell of devastation zou de Piat/Rifle grande set inderdaad beter zijn. Ik ben te lui om het telkens aan te passen dus loop nu telkens met de eerste 2.

• Loondijke
Een "bug" die ik nog niet eerder ergens vermeld zag.

Wanneer ik als squadleader een vlag om te defenden geef (en hij heeft bijvoorbeeld nog maar een kwart over van de cirkel), dan verdwijnt de order zodra hij op 0 is. Dan moet ik de vlag weer aanwijzen om te attacken. Vaak ben je al onderweg. Erg onhandig en onnodig.

Beste zou gewoon zijn dat de order op de vlag zou blijven, maar dan van defend naar attack verandert.

Klein puntje natuurlijk, maar in de praktijk wel irritant :+ .

Loondijke wijzigde deze reactie 14-01-2019 10:14 (11%)

• freak-me-baby
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-10 19:51
-tom-562 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 17:02:
Die VGO is trouwens ook wel bruut, met upgraded rate of fire en chromed liner tegen oververhitting, jaag je een volledig magazijn er binnen 2 seconden door heen zonder oververhitten :P
Als die tripod bug er tenminste een keer uit gaat. K ga te vaak dood doordat mn tripod uitklapt en weer inklapt.
Of dat je niet kan liggen ... opstaan liggen opstaan liggen ... boem dood ... vanuit de heup raak je enkel een vliegtuig maar geen personen

:-(

freak-me-baby wijzigde deze reactie 14-01-2019 12:10 (14%)

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-10 12:49
spoiler:
Tractors!

Lightning strikes trailer!

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• BobbLeeSwaggr
Hierbij ook de papieren notes voor de update van deze week

http://eaassets-a.akamaih...Update_14012019_FINAL.pdf

Edit: screenshots van de nieuwe wapens

https://i.imgur.com/rzTyTkW.jpg

https://i.imgur.com/iyGW9Vb.jpg

https://i.imgur.com/g2zy1UJ.jpg

BobbLeeSwaggr wijzigde deze reactie 14-01-2019 15:39 (25%)

• Gekke Jantje
Deathchant schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 23:05:
[...]

Pagefile staat nog standaard ingesteld, als je wisselbestanden bedoeld? Het staat ingesteld op automatisch.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 17-10 15:03
nvm verkeerd gekeken. 8)7

lowskilled-ftw wijzigde deze reactie 14-01-2019 17:25 (6%)

• chollersin
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 05:12
Hi Tweakers,

Ik weet niet of dit mag, maar ik doe een customer survey voor de BF franchise. Ik focus met me studie op EA omdat het een case study is met theorie eromheen. En vroeg me af of ik hier een link mag posten voor een korte vragenlijst? Het zal me erg veel helpen omdat ik focus om Benelux + BF/(FPS)-spelers. Zou een moderator me kunnen inlichten als het (niet) mag?! Bedankt!

Jack's Rig

chollersin schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:36:
Hi Tweakers,

Ik weet niet of dit mag, maar ik doe een customer survey voor de BF franchise. Ik focus met me studie op EA omdat het een case study is met theorie eromheen. En vroeg me af of ik hier een link mag posten voor een korte vragenlijst? Het zal me erg veel helpen omdat ik focus om Benelux + BF/(FPS)-spelers. Zou een moderator me kunnen inlichten als het (niet) mag?! Bedankt!
Mag niet, zie forum regels. Je moet vooraf toestemming vragen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat is de ZK-383. Een Tsjechisch licht machinegeweer wat eigenlijk meer een machinepistool was. Voornamelijk gebruikt door de Waffen-SS omdat die tot 1943 vrijwel uitgesloten waren voor reguliere Duitse wapenproductie die onder controle stond van de Wehrmacht. De Waffen-SS kreeg gewoon niks uit de reguliere Duitse productielijnen, dus moesten ze naar alternatieven zoeken.

Ik moest even nadenken, maar dat is het Canadese Ross geweer. Asset flip van BF1 dus want dat ding heeft ook niks te zoeken in BF5.

MAS-44. Waarschijnlijk het beste semi automatische geweer van WO2. De Fransen hadden de directe voorloper, de MAS-40 net klaar voor productie en iets van 50 geweren geproduceerd en toen verschenen er opeens een hele hoop Duitsers bij de Maas nabij Sedan, staken ze zomaar over en toen wonnen ze de Tour de France van 1940 terwijl ze allemaal tijf op de Pervertine waren. Niks veranderd dus. :> :P
Maar de Fransen hebben succesvol dit geweer weten te verbergen door de Duitsers te laten geloven dat de productielijnen voor de MAS-36 waren. Toen in 1944 hebben de Fransen een licht verbeterde versie in productie genomen. Persoonlijk is dit wel eentje waar ik naar uitkeek. :)

In het document staat ook nog de Hotchkiss M1922. Een licht machinegeweer waar zowel een magazijn als patronenstip variant van bestond. Geen flauw idee wat we dus precies krijgen. :)

Oh en: :D

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 14-01-2019 20:12 (4%)

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:31

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Al die guns hé....waar is de M1GARAND? Echt iedereen wil die gun, maar fixen ho maar :+

Enfin, morgen patch. Hopelijk medic eens speelbaar daarna. Verder, mweh. Krijg al tijdje een beetje dood gevoel bij BF:V. Basis is er te weinig, en als die al komt dan is het vast te laat :| Ik hoop dat ik ongelijk heb/krijg :P
Mu.siQ schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:05:
Al die guns hé....waar is de M1GARAND? Echt iedereen wil die gun, maar fixen ho maar :+

Enfin, morgen patch. Hopelijk medic eens speelbaar daarna. Verder, mweh. Krijg al tijdje een beetje dood gevoel bij BF:V. Basis is er te weinig, en als die al komt dan is het vast te laat :| Ik hoop dat ik ongelijk heb/krijg :P
Liever asset flips en obscure wapens dan de iconische WW2 wapens. Die komen wanneer de game al maanden dood is helaas |:(

• Stronkie
  • Laatst online: 15-10 15:20

Stronkie

Where wind is Trouble

Hey , speel je eigenlijk zelf de game wel. Zie je nooit spelen. lol
Stronkie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:05:
Hey , speel je eigenlijk zelf de game wel. Zie je nooit spelen. lol
Heb je het over mij? Ik heb de 100 uur inmiddels aangetikt dus ik speel wel. Laatste tijd wel wat minder dan voorheen, het spel verveeld me af en toe en iedereen waarmee ik speelde is er mee gestopt dus speel eigenlijk enkel solo.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Tsurany, kom je nog eens bij ons op discord meespelen? We hebben je echt allang niet meer gezien sinds BF1. Zelfde geldt voor Deloeks. Long time no see ;)

Ik had vandaag weer eens wat leukere potjes eindelijk. Slechtste potje was 16-16 qua K/D. Beste iets van 29-14. Met medic ging erg goed met de Suomi en MP28 hipfire of tapfire ADS. Oh, als je croucht, dan zijn je
guns accurater!! Dat wist ik niet :) Wel handig.
Vandaag eens niet met de Selbstlader gespeeld. Overigens, met de Gewehr M95/30 raak ik niks, met de Lee Enfield alles. Heeft die M95 soms een giga bullet drop ofzo?

Deathchant schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:24:
Tsurany, kom je nog eens bij ons op discord meespelen? We hebben je echt allang niet meer gezien sinds BF1. Zelfde geldt voor Deloeks. Long time no see ;)
Zal eens langskomen de volgende keer :)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15-10 18:11
Is er al ergens een overzichtelijke site met alle stats voor de wapens? Symthic.com is zo goed als dood.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01-09 19:45
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:31:
Is er al ergens een overzichtelijke site met alle stats voor de wapens? Symthic.com is zo goed als dood.
http://bfdata.juhala.io/pages/comparison.html

• SouLLeSSportal
Nog niet super overzichtelijk maar wel de meest volledige tot nu toe. Ging me vooral om de bulletspeed van de snipers, wat mijn vermoeden doet waarmaken.

Snap nu waarom ik fan van de krag jorgenson ben :) bullet speed is samen met de kar98 me 700 lekker hoog met snelle rof.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik zou wel willen dat je zelf 4 specialisations kunt kiezen per wapen ipv de vooraf gedefinieerde.
Nu moet je soms kiezen tussen bijvoorbeeld high velocity bullets en recoil terwijl ik beiden zou willen. Ik hoop dat ze dat in een volgende patch gaan doen.

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:31

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Deathchant schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:36:
Ik zou wel willen dat je zelf 4 specialisations kunt kiezen per wapen ipv de vooraf gedefinieerde.
Nu moet je soms kiezen tussen bijvoorbeeld high velocity bullets en recoil terwijl ik beiden zou willen. Ik hoop dat ze dat in een volgende patch gaan doen.
Ik hoop het eigenlijk niet. Nu is het vaak zo dat je één specialisatie moet verkiezen boven de andere. Daarmee kies je ook een bepaalde speelstijl die wel of niet bij je past. Dit zorgt voor wat afwisseling en ook (hopelijk) geen overpowered wapens. De ene positieve verandering laat de andere liggen en dit vind ik ansich een mooie oplossing

Wel gezegd hebbende dat ik het liever helemaal niet had gehad, maar dat terzijde :P
Deathchant schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:36:
Jah, dat zou ik ook wel willen, maar dan loopt iedereen met exact de zelfde set specializations die overduidelijk de beste zijn. :)

Ze gebruiken dit juist om de wapens te balanceren en je tot compromissen te dwingen, ze schuiven er ook wel mee in patches.
DaniëlWW2 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:00:
[...]

Dat is de ZK-383. Een Tsjechisch licht machinegeweer wat eigenlijk meer een machinepistool was. Voornamelijk gebruikt door de Waffen-SS omdat die tot 1943 vrijwel uitgesloten waren voor reguliere Duitse wapenproductie die onder controle stond van de Wehrmacht. De Waffen-SS kreeg gewoon niks uit de reguliere Duitse productielijnen, dus moesten ze naar alternatieven zoeken.
[Afbeelding]

Ik moest even nadenken, maar dat is het Canadese Ross geweer. Asset flip van BF1 dus want dat ding heeft ook niks te zoeken in BF5.
[Afbeelding]

MAS-44. Waarschijnlijk het beste semi automatische geweer van WO2. De Fransen hadden de directe voorloper, de MAS-40 net klaar voor productie en iets van 50 geweren geproduceerd en toen verschenen er opeens een hele hoop Duitsers bij de Maas nabij Sedan, staken ze zomaar over en toen wonnen ze de Tour de France van 1940 terwijl ze allemaal tijf op de Pervertine waren. Niks veranderd dus. :> :P
Maar de Fransen hebben succesvol dit geweer weten te verbergen door de Duitsers te laten geloven dat de productielijnen voor de MAS-36 waren. Toen in 1944 hebben de Fransen een licht verbeterde versie in productie genomen. Persoonlijk is dit wel eentje waar ik naar uitkeek. :)
[Afbeelding]

In het document staat ook nog de Hotchkiss M1922. Een licht machinegeweer waar zowel een magazijn als patronenstip variant van bestond. Geen flauw idee wat we dus precies krijgen. :)

Oh en: :D
[Afbeelding]
Het zijn nou niet bepaald de wapens waarvoor je op de banken gaat he.....

Het weghalen van de Panzerfaust delay is wel echt met afstand mijn favo aanpassing in deze patch, lagere damage kan ik wel mee leven, maar die eeuwigheid dat het duurde alvorens te kunnen schieten.... Irritatie numero uno.

Al met al, degelijke patch maar of dit mensen terug gaat halen naar de game? Betwijfel het.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:57:
[...]

Jah, dat zou ik ook wel willen, maar dan loopt iedereen met exact de zelfde set specializations die overduidelijk de beste zijn. :)

Ze gebruiken dit juist om de wapens te balanceren en je tot compromissen te dwingen, ze schuiven er ook wel mee in patches.

[...]

Het zijn nou niet bepaald de wapens waarvoor je op de banken gaat he.....

Het weghalen van de Panzerfaust delay is wel echt met afstand mijn favo aanpassing in deze patch, lagere damage kan ik wel mee leven, maar die eeuwigheid dat het duurde alvorens te kunnen schieten.... Irritatie numero uno.

Al met al, degelijke patch maar of dit mensen terug gaat halen naar de game? Betwijfel het.
Ik ben wel blij met de MAS-44 hoor. :>
Voor de rest nee, het zouden ook niet mijn picks zijn. Ik krijg er ook steeds meer het vermoeden bij dat het BF5 team gewoon klein is, en dat er nu al helemaal bijna niemand meer aan werkt. DICE zal ongetwijfeld al druk zijn met de volgende Star Wars game. De laatste twee waren ook echt grote successen. :')

Verder was ik ook even snel door de patchnotes gegaan. Geen TTK fixes hé? :/

• Loondijke
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:23:
[...]

Voor de rest nee, het zouden ook niet mijn picks zijn. Ik krijg er ook steeds meer het vermoeden bij dat het BF5 team gewoon klein is, en dat er nu al helemaal bijna niemand meer aan werkt. DICE zal ongetwijfeld al druk zijn met de volgende Star Wars game. De laatste twee waren ook echt grote successen. :')

Gelukkig niet! Wel TTD fixes :9.

Zag laatst een artikel over de tegenvallende sales. Dit waren alleen fysieke verkopen, welke slechter zijn dan BF3, BF4, BF1, Hardline en beter dan BC1 en BC2. 1,5 miljoen geloof ik. Maar.... wie koopt zijn game nog fysiek? Zeker op de pc niet.

En dan heb je nog de spelers die via Origin Abbo dit spel mogen spelen en dus het spel niet "gekocht" hebben.

Dit kan toch ook allemaal veel invloed hebben op de sales? Ik ben dat gebash op BF5 wel een beetje beu door youtubers en click-baits. De hype is over en degene die het een k*tgame vinden zijn weg. Degene die het nog wel plezierig vinden zijn er nog. Is dat zo lastig te accepteren en je op andere games te richten?

Ik heb nog nooit langer dan 10 seconde hoeven te wachten bij matchmaking CQ64. Met een squad wat langer, maar is begrijpelijk imho.

Loondijke wijzigde deze reactie 15-01-2019 14:14 (40%)

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:23:
[...]

Of het zo is of niet, er hangt wel een beetje die zweem van een flop rond BFV jammer genoeg.

Geen TTK fixes, geen TTD fixes, maar de TTD experience wordt wel verbeterd :)

Time to Death and Death Experience Fixes
•The name of the enemy that has killed a player is now shown in the game world when the
player has died. This highlights the killer and helps players understand who killed them and from where, especially in crowded situations.
•Improved the death experience with the addition of a camera that now follows and zooms towards the killer. This will allow players to understand what killed them and the position of the killer.
•Improved accuracy of the visual representation of incoming bullets for other players. Tracers should now properly appear to consistently appear from the shooter, and should be cle
arer when the victim is looking directly at the shooter.
•Fixed an issue with the UI directional damage indicator that delayed the indication of damage to the victim.
•Made tweaks to the UI directional damage indicator to more accurately point towards the en
emy damaging the player.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

In 70% van de gevallen weet ik wel waar 't vandaan komt waar ik neergeschoten wordt. Altijd in de rug of zijkant. Het is meer storend dat het lijkt alsof ik maar 1x geraakt wordt en direct dood ben terwijl de kill feed laat zien dat het van een lowdamage wapen komt.

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17-10 16:45

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Tijdje niet meer gespeeld. Zijn er al nieuwe maps (aangekondigd)?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 01:34

RubenDJ

Freude am fahren

Deathchant schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:57:
In 70% van de gevallen weet ik wel waar 't vandaan komt waar ik neergeschoten wordt. Altijd in de rug of zijkant. Het is meer storend dat het lijkt alsof ik maar 1x geraakt wordt en direct dood ben terwijl de kill feed laat zien dat het van een lowdamage wapen komt.
Daarom is het ook echt een halfbakken oplossing, die kill cam. Stel je krijgt een paar goeie hits van vijand A maar je hebt nog 20hp. 1 milliseconde later schiet vijand B die in een heel andere hoek staat je nog in je kleine teen en krijgt dus de kill. Dan gaat de killcam dus naar vijand B, terwijl dat er imho niet echt toe doet. Tenminste, het is niet de hele waarheid.

In een spel met zo'n hoge intensiteit en lage ttk als BFV heeft die hele killcam geen nut. Ik zie niet in hoe dat de 'death experience' positief beïnvloedt.

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

• Loondijke
RubenDJ schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:06:
[...]

Daarom is het ook echt een halfbakken oplossing, die kill cam. Stel je krijgt een paar goeie hits van vijand A maar je hebt nog 20hp. 1 milliseconde later schiet vijand B die in een heel andere hoek staat je nog in je kleine teen en krijgt dus de kill. Dan gaat de killcam dus naar vijand B, terwijl dat er imho niet echt toe doet. Tenminste, het is niet de hele waarheid.

In een spel met zo'n hoge intensiteit en lage ttk als BFV heeft die hele killcam geen nut. Ik zie niet in hoe dat de 'death experience' positief beïnvloedt.
helemaal mee eens. Vertel gewoon even hoe je van 100 naar 0 % health bent gegaan (wie, wat, waar, hoe vaak). Dat is alles wat we moeten weten. Dan heb je er een veel completer gevoel bij imho.

• MartijnAbel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17-10 06:51
Ligt het aan mij, of zijn de update server van EA gewoon crap? Haal downloadsnelheden, die was ik sinds 2002 niet meer gewend... Ben al anderhalf uur bezig om 4.38GB binnen te harken :'(
En zodra alles binnen is, dan blijft het spul hangen op downloaden en kan ik niks meer behalve weer opnieuw beginnen...

MartijnAbel wijzigde deze reactie 15-01-2019 17:23 (24%)

Volvo V50 T5 - Do88.se FMIC - Custom 3" DP - ECU Spacer --- DTC/RICA TUNE @ 250PK & 390nm

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Nou nou, de eerste reacties omtrent de patch zijn om te huilen. Veel nieuwe bugs...
  • De timer voor de bleedout blijft op 100% voor je medic en teammates, maar loopt vrolijk door ondertussen.
  • De damage indicator schijnt nog steeds niet helemaal te kloppen
  • Prone gooit je soms op iets met een beetje helling op je rug en je kan niet op je buik terecht komen, waardoor je de bipod nu niet meer goed kan gebruiken. Tevens wordt je meer van de randen weggeduwd als voorheen
  • Chat bug nog steeds niet opgelost
  • Breakthrough naar 16 man, Frontlines ook schijnbaar
Daarentegen zouden wel de volgende dingen opgelost zijn:
  • Company Coin
  • Flares
  • TTD bug
Ik ga het straks wel zien. Klinkt in ieder geval niet als een goed geteste patch, maar de community kan ook nogal fel reageren (reddit) op 'kleinere' dingen in het totaalplaatje (en nee ik vind het ook een belabberde release, het spel is gewoon niet af).

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• Snotgeit
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 23:27
Met nieuwe patch kan ik niet hoger meer in resolutie dan 1920x1080 60hz. Speel altijd op 1440p maar die kan ik niet meer kiezen.Meer mensen last van?

Snotgeit wijzigde deze reactie 15-01-2019 18:51 (22%)

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-10 16:11
Hier moet ik iedere keer de update hervatten, word er telkens uitgegooid...

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 04:31
Ik heb het gevoel dat er helemaal niets is veranderd, echt niks. prachtig die 5gb patch waar iedereen naar uit keek :')

edit; Ok, ok. Vaulten werkt wel een stuk beter nu.

kevz wijzigde deze reactie 16-01-2019 00:39 (18%)

Mijn YouTube

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MartijnAbel schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:15:
Ligt het aan mij, of zijn de update server van EA gewoon crap? Haal downloadsnelheden, die was ik sinds 2002 niet meer gewend... Ben al anderhalf uur bezig om 4.38GB binnen te harken :'(
En zodra alles binnen is, dan blijft het spul hangen op downloaden en kan ik niks meer behalve weer opnieuw beginnen...
Is je HDD/SSD vol? Ik had dit ook steeds en Origin is natuurlijk veel te dom om dit fatsoenlijk aan te geven. O-)
Nadat ik weer eens een oude game had verplaatst, ging het opeens wel. :)

• TakeAway
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:31:
[...]

Is je HDD/SSD vol? Ik had dit ook steeds en Origin is natuurlijk veel te dom om dit fatsoenlijk aan te geven. O-)
Hier was dat idd het probleem, gaf hij na een herstart van origin aan.

• MartijnAbel
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:31:
[...]

Zou niet moeten, net 4 weken geleden een nieuwe 500gb ssd geplaatst :p
Maar toch maar effe controleren, thanks voor de tip!

Edit: geen volle SSD, maar wel een patch die er voor zorgt dat ik mega framedrops heb. Waar ik anders in Arras met hevige gevechten zo rond de 70fps zit, zakt ie nu weg naar 48fps :?

MartijnAbel wijzigde deze reactie 15-01-2019 20:29 (17%)

Volvo V50 T5 - Do88.se FMIC - Custom 3" DP - ECU Spacer --- DTC/RICA TUNE @ 250PK & 390nm

• MartijnAbel
En nog iets wat zeer aanwezig is na de update is rubber banding. Man wat irritant zeg

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 17-10 13:06
Jivebunny schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:38:
Nou nou, de eerste reacties omtrent de patch zijn om te huilen. Veel nieuwe bugs...

• Company Coin
  • Flares
  • TTD bug
Nope... Company Coin is nog steed bugged, of in ieder geval hebben ze de belofte met terugwerkende kracht de company coin die je zou moeten hebben verdiend na het bereiken van lvl 50 op je profiel te zetten nog steeds niet waargemaakt... zucht... moet ik een beetje aanmodderen met 300 per dag... kan al een hele tijd geen upgrades meer doen. ;(

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:25

XanderDrake

Genetics is the key

Waar ik een beetje mee zit: ik wil na een uur te wachten op die patch om die nieuwe gamemode spelen. Squad conquest. Er zijn alleen geen servers!! Dat is nogal sneu

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-10 21:53
Jivebunny schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:38:
  • De timer voor de bleedout blijft op 100% voor je medic en teammates, maar loopt vrolijk door ondertussen.
  • De damage indicator schijnt nog steeds niet helemaal te kloppen
  • Prone gooit je soms op iets met een beetje helling op je rug en je kan niet op je buik terecht komen, waardoor je de bipod nu niet meer goed kan gebruiken. Tevens wordt je meer van de randen weggeduwd als voorheen
  • Chat bug nog steeds niet opgelost
  • Breakthrough naar 16 man, Frontlines ook schijnbaar
  • Company Coin
  • Flares
  • TTD bug
Ik ga het straks wel zien. Klinkt in ieder geval niet als een goed geteste patch, maar de community kan ook nogal fel reageren (reddit) op 'kleinere' dingen in het totaalplaatje (en nee ik vind het ook een belabberde release, het spel is gewoon niet af).
Ik heb idd ook het idee dat ze meer kapot heb gemaakt dan gefixed.
- Frontlines idd 16 player, maar dat schijnt wel gefixed te worden.

Wat ik irritanter vind is de nieuwe modus nadat je gekilled bent. Je zit een uur te kijken naar iemand waarvan je uberhaupt 75% van de keren geen goed beeld van krijgt voordat de medic timer in je scherm komt.

Daarnaast vind ik dat het geluid van iemand die sprint wel heel erg duidelijk aanwezig is. In mijn ogen iets te, waardoor de game ook een stuk slechter klinkt.

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 17-10 13:06
XanderDrake schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:13:
Waar ik een beetje mee zit: ik wil na een uur te wachten op die patch die nieuwe gamemode spelen. Squad conquest. Er zijn alleen geen servers!! Dat is nogal sneu
Even van de dedicated pagina over squad conquest
Squad Conquest, a more concentrated version of the 64-player Conquest mode, is coming to Battlefield V™ as part of Chapter 2: Lightning Strikes but will only be available from January 17 to January 30.
https://www.ea.com/en-gb/...eld-5/news/squad-conquest

Als je trouwens in de reddit thread met known issues kijkt in de comments hebben ze meer gesloopt dan gepatcht... waar zijn ze mee bezig daar in zweden? |:(

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:14
Ik zag ook dat de laatste stage bij Nardic Grand Operations nu veel meer tickets volgens mij heeft. En nu vind ik in principe dat één van de leukere mappen om te spelen, maar nu wordt hij wel heel erg lang imo, en wordt het meer van hetzelfde.

En de killcam ben ik ook geen fan van. Ook duidelijk gewoon ervoor geplakt zonder dat andere zaken zijn aangepast (zoals medic timers).

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19:00

Pykow

Pykow Gaming | BuG

TakeAway schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:22:
Hier moet ik iedere keer de update hervatten, word er telkens uitgegooid...
Ja updaten gaat echt langzaam

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• TakeAway
Heb hier ook een reparatie moeten uitvoeren in Origin, omdat het spel anders vastliep. Dit was waarschijnlijk omdat mijn schijf vol was.

• Marlekin
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 28-08 17:35

Marlekin

Warships

Beetje rare update, dit.

Die deathcam/killcam wordt je maar door de strot geduwd. Hier zit ik nog het meeste mee. Ik zit bijna nooit te wachten om te zien wie mij nou doodschoot terwijl ik tijdelijk niet kan rondkijken en dus eerst moet wachten tot mijn revive volhouden/skip optie in beeld komt. Een feature als dit zou een aan/uit switch in je gameplay settings moeten hebben.

Dan is er het nieuwe in-battle menu waar je wapens kan customisen zonder dat je het wapen ziet. |:( :? De bugged revive timer op teammates. Ondertussen loopt de game nog steeds vast op loadscreens met het dubbele loading icoontje.

De smg buffs zijn verademing voor mn medic maar dit gekloot van Dice maakt weinig goed. Die mag echt wel het e.e.a. op zeer korte termijn rechtzetten.

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17-10 16:03
Sissors schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:25:
Ik zag ook dat de laatste stage bij Nardic Grand Operations nu veel meer tickets volgens mij heeft. En nu vind ik in principe dat één van de leukere mappen om te spelen, maar nu wordt hij wel heel erg lang imo, en wordt het meer van hetzelfde.

En de killcam ben ik ook geen fan van. Ook duidelijk gewoon ervoor geplakt zonder dat andere zaken zijn aangepast (zoals medic timers).
Een aantal andere maps zijn volgens mij ook anders. Tijdens die "attack the airfield" grand operation in Afrika zijn een grote hoeveelheid zandzakken nu al gebouwd.

Verder moet die killcam inderdaad nog wat gepolijst worden... Helemaal als je van een flinke afstand door een sniper gepakt wordt zoomt hij ineens als een malle in.

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:25

XanderDrake

Genetics is the key

Nou, net een potje Conquest gespeeld. Ging heel goed, soepeler. De nade launcher is generfd, verder geen grote veranderingen

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Tjm De Groot
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-10 13:45
Ik weet niet wat ze hebben gedaan maar het voelt als stroop aan. En die killcam is zwaar irritant weg ermee.

Morgen ff kijken of het enigszins te maken kan hebben met de nieuwe freesync driver van Nvidia al zou die het nog een stukje smoother moeten maken.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• peakaboo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
1e indruk is niet goed na de patch... al paar rare grafische bugs gehad (doorzichtige turrent op de tank bij respawnen)...

daarnaast zijn die blauwe, groene en rode schimmen als je dood ligt te gaan nog steeds niet weg... heel irritant omdat ze som vrij lang blijven ''plakken'' op je scherm waardoor het je aim cursor compleet blockt... moet wel eerlijk zeggen dat ik veel mensen hoor met dit probleem die een AMD GPU hebben...

• Shabbaman
  • Laatst online: 22:27

Shabbaman

Got love?

peakaboo schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 01:31:
daarnaast zijn die blauwe, groene en rode schimmen als je dood ligt te gaan nog steeds niet weg... heel irritant omdat ze som vrij lang blijven ''plakken'' op je scherm waardoor het je aim cursor compleet blockt... moet wel eerlijk zeggen dat ik veel mensen hoor met dit probleem die een AMD GPU hebben...
Even alt+tab naar de desktop en weer terug en die stomme outlines zijn weg. EDIT: als je naar een andere view dan je eigen FPS kijkt gaan de vlekken ook weg. Bijvoorbeeld even naar het menu gaan. Of als je doodgaat en in het deploy screen naar een squadmate kijkt.

Overigens hier eens geen enkel probleem met updaten: gisteren patch vlot binnen. Ik heb het idee dat je die deathcam met m1 kan wegklikken, want bij mij is de tijd dat ik dan naar de deathcam zit te kijken best kort.

Ik ben wel verbaasd over een nieuwe feature: je kan nu in de armory zien hoe lang die "aanbiedingen" van cosmetics nog duren. Nog drie weken! Hallo zeg. Nu zal het verder aan m'n reet roesten, maar ik hoop toch dat andere spelers zich in de schulden werken om maar al die skins te kopen zodat ik straks eindelijk eens nieuwe maps krijg. Geen verkoop van skins, geen maps voor mij... Maar op deze manier gaat dat verdienmodel gewoon niet werken.

Die bionische arm ga ik natuurlijk wel kopen als die beschikbaar komt.

Shabbaman wijzigde deze reactie 16-01-2019 10:51 (7%)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• SouLLeSSportal
Geluid van voetstappen, helemaal in sneeuw zijn superluid maar nog steeds niet goed te plaatsen, zeker geen verbetering.

deathcam voegt niks nuttigs toe, duurt te lang en zorgt volgens mij voor extra bugs bijv dat het icoontje van reviven niet afloopt en je dus soms voor niks naar iemand probeert te komen.

Smgs zijn iets beter, maar nog steeds gewoonweg nutteloos op meer dan 20 meter, daar zal een bipod smg ook niet veel veranderen gok ik. Maar speel je op cqb dan is het prima met de hoge rof wapens te doen.

Heb even op twisted steel met de engelse AA tank gespeeld, aka anti infantry tank, want voor aa totaal maar dan ook echt totaal nutteloos, tenzij die burstfire wel werkt, want de standaard cannon is letterlijk te zwak en inaccuraat om een stuka die recht op je afvliegt je bombardeert en recht wegvliegt niet neer te halen. Dit heb ik tig keer gehad en elke keer nog niet eens tot het punt van rokend vliegtuig kunnen raken, die kerel gin gewoon 59-0 ofzo met stuka. Ik begrijp echt niet hoe ze het in hun hoofd halen om de basis voertuigen en vliegtuigen gewoon zo slecht te laten starten zodat je tegen die no lifers gewoonweg geen kans maakt om dat ding te levelen, dan dus gefrustreerd maar kapt met die nutteloze grind en die speler vrij spel heeft omdat het spel gewoon broken is. |:(

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 16-01-2019 11:53 (7%)

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:52:
Ik begrijp echt niet hoe ze het in hun hoofd halen om de basis voertuigen en vliegtuigen gewoon zo slecht te laten starten zodat je tegen die no lifers gewoonweg geen kans maakt om dat ding te levelen, dan dus gefrustreerd maar kapt met die nutteloze grind en die speler vrij spel heeft omdat het spel gewoon broken is. |:(
Eens, maar... het is toch wel zo dat je die stuka raakt met die AA? Ook dan level je de xp. Tis nou niet dat je door de kill wel een level gaat halen en zonder de kill nooit gaat levellen. Ja het is sneller met de kill, en ja het is daardoor meer een grind, maar ik moet zeggen dat ik er tegenop zag (vooral vliegtuigen en die levellen) en dat het eigenlijk wel redelijk mee valt inmiddels.

Los daarvan is de patch redelijk waardeloos, maar op zich ook wel logisch want naast bugfixen en weet ik het allemaal, zit het bugfix team tegen de bierkaai op te vechten omdat het content team weer nieuwe shit toevoegt (met nieuwe bugs) hehe.

Beetje een zootje daar, maar ik ben eigenlijk niets anders gewend van DICE. Misschien kunnen ze een keer een dagje meelopen bij het Overwatch team? Die hebben het inmiddels redelijk soepel voor elkaar. Misschien komt dat ook nog wel voor deze game, alhoewel... DICE en EA... meh.

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• SouLLeSSportal
Jivebunny schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:02:
[...]

Eens, maar... het is toch wel zo dat je die stuka raakt met die AA? Ook dan level je de xp. Tis nou niet dat je door de kill wel een level gaat halen en zonder de kill nooit gaat levellen. Ja het is sneller met de kill, en ja het is daardoor meer een grind, maar ik moet zeggen dat ik er tegenop zag (vooral vliegtuigen en die levellen) en dat het eigenlijk wel redelijk mee valt inmiddels.

Los daarvan is de patch redelijk waardeloos, maar op zich ook wel logisch want naast bugfixen en weet ik het allemaal, zit het bugfix team tegen de bierkaai op te vechten omdat het content team weer nieuwe shit toevoegt (met nieuwe bugs) hehe.

Beetje een zootje daar, maar ik ben eigenlijk niets anders gewend van DICE. Misschien kunnen ze een keer een dagje meelopen bij het Overwatch team? Die hebben het inmiddels redelijk soepel voor elkaar. Misschien komt dat ook nog wel voor deze game, alhoewel... DICE en EA... meh.
Mjah van de 20 schoten raak je er 3 of 4 ofzo doe je 80-100 punten schade, waar je dus zo lang bezig bent om te levelen maar veel belangrijker is dat je gewoon geen impact hebt op die stuka want die haalt zijn schouders op, vliegt weer weg, met een repair of 2 ondertussen dat hij bombs reload en doet hetzelfde. Je haalt hem niet eens (tijdelijk) uit de roulatie hierdoor.
Ze hadden de basis aa gewoon de beste guns moeten geven en dan voor evt specifieke specialisatie die unlocks gebruiken. Nu is dat ding wel ok vs infantry met die standaard gun maar ja niet bepaald het doel ervan.

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 22:40
Lees hier veel dingen over het geluid, dat het niet goed te plaatsen is?

Ik heb juist na de patch dat ik (als ik ze hoor, want overkwam me 1x dat ik 0 stappen hoorde) ik precies kan plaatsen waar ik naar toe moet kijken, heeft er ook zeker voor gezorgd dat ik rond de 10kills extra in die 1ne match pakte..

Speel met headset (hypercloud x2) met bij de settings de headset settings op 3d sound (heet zo volgens mij) in BF5.

SMG buff is inderdaad een verademing! MP40 4life ^^. Medic nog de enige die niet op lvl 20 zit (1 lvl te gaan) dus dat gaat zo wel een stukkie beter:D

Moet wel zeggen, voor de update ook niet super veel problemen met Medic, speelt leuk weg wanneer je de wapens in de juiste situaties gebruikt:) al hoop ik wel dat medic een soort m1a1 wapens gaat krijgen, maakt het iets diverser qua speelstijl behalve alleen close quarters...

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16-10 23:03
SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:52:
Geluid van voetstappen, helemaal in sneeuw zijn superluid maar nog steeds niet goed te plaatsen, zeker geen verbetering.

deathcam voegt niks nuttigs toe, duurt te lang en zorgt volgens mij voor extra bugs bijv dat het icoontje van reviven niet afloopt en je dus soms voor niks naar iemand probeert te komen.

Smgs zijn iets beter, maar nog steeds gewoonweg nutteloos op meer dan 20 meter, daar zal een bipod smg ook niet veel veranderen gok ik. Maar speel je op cqb dan is het prima met de hoge rof wapens te doen.

Heb even op twisted steel met de engelse AA tank gespeeld, aka anti infantry tank, want voor aa totaal maar dan ook echt totaal nutteloos, tenzij die burstfire wel werkt, want de standaard cannon is letterlijk te zwak en inaccuraat om een stuka die recht op je afvliegt je bombardeert en recht wegvliegt niet neer te halen. Dit heb ik tig keer gehad en elke keer nog niet eens tot het punt van rokend vliegtuig kunnen raken, die kerel gin gewoon 59-0 ofzo met stuka. Ik begrijp echt niet hoe ze het in hun hoofd halen om de basis voertuigen en vliegtuigen gewoon zo slecht te laten starten zodat je tegen die no lifers gewoonweg geen kans maakt om dat ding te levelen, dan dus gefrustreerd maar kapt met die nutteloze grind en die speler vrij spel heeft omdat het spel gewoon broken is. |:(
Met de standaard AA nooit problemen gehad om een stuka neer te halen. Met een goed salvo en lead krijg je een normale plane zonder problemen neer. Wachten totdat je hem goed in vizier hebt en je weet dat je een clear path heb om hem te blijven volgen. Positie is dus belangrijk. Na de kill relocaten zodat hij niet weet waar hij je kan verwachten. Bombers is wat lastiger die moet je meer raken. Heb nu sinds kort de burst fire maar ik betwijfel nog of ik die beter vind dan de standaard flak. Nog nooit de duiste AA gespeeld dus daar nog geen ervaring mee.

Heb er allemaal niet zo'n probleem mee gehad, gisteren nog met stock Tiger gespeeld omdat ik die nog nooit heb gespeeld en stond gewoon 30-0 door wat passiever te spelen en in de buurt van de repair te blijven. Kwestie van adept and overcome als je het mij vraagt :+

Ben het met je eens dat het wel een stuk makkelijker wordt naarmate je betere shells ed. ontlockt voor tanks om nog meer schade te doen. De meeste van de upgrades zijn zeker een verbetering ten opzichte van de stock variant.

jantje 2 wijzigde deze reactie 16-01-2019 13:49 (4%)

• paul99
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16-10 12:03
Tjm De Groot schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 00:29:
Ik weet niet wat ze hebben gedaan maar het voelt als stroop aan. En die killcam is zwaar irritant weg ermee.

Morgen ff kijken of het enigszins te maken kan hebben met de nieuwe freesync driver van Nvidia al zou die het nog een stukje smoother moeten maken.
Ik heb met de nieuwe 'g sync compatible' optie een hoop meer stutter dan voorheen. Direct weer uitgezet.

• Intergalactic
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 17-10 15:31

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

qǝu ǝɹ oupǝɹsʇǝqoʌǝu ʌɐu

@MartijnAbel
MartijnAbel schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:43:
[...]

Zou niet moeten, net 4 weken geleden een nieuwe 500gb ssd geplaatst :p
Maar toch maar effe controleren, thanks voor de tip!

Edit: geen volle SSD, maar wel een patch die er voor zorgt dat ik mega framedrops heb. Waar ik anders in Arras met hevige gevechten zo rond de 70fps zit, zakt ie nu weg naar 48fps :?
Als jij de patch binnen harkt op het moment dat de rest van de community dit ook doet heeft dit effect op de download snelheid van iedereen, niet dat het een excuus is want EA moet dit gewoon beter regelen :X

𝚒𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎, 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖

• Loondijke
Welke Discord wordt voor bf5 gebruikt?

Nvm. Gewoon die van BF1 dus :).

Loondijke wijzigde deze reactie 16-01-2019 21:24 (31%)

• Intergalactic
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 17-10 15:31

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

qǝu ǝɹ oupǝɹsʇǝqoʌǝu ʌɐu

paul99 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:51:
[...]

Ik heb met de nieuwe 'g sync compatible' optie een hoop meer stutter dan voorheen. Direct weer uitgezet.
Jammer genoeg werkt het alleen met 100% zekerheid op de "compatible" schermen.

Verwacht wel dat het beter zal worden

𝚒𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎, 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖

• SouLLeSSportal
jantje 2 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:47:
[...]

Met de standaard AA nooit problemen gehad om een stuka neer te halen. Met een goed salvo en lead krijg je een normale plane zonder problemen neer. Wachten totdat je hem goed in vizier hebt en je weet dat je een clear path heb om hem te blijven volgen. Positie is dus belangrijk. Na de kill relocaten zodat hij niet weet waar hij je kan verwachten. Bombers is wat lastiger die moet je meer raken. Heb nu sinds kort de burst fire maar ik betwijfel nog of ik die beter vind dan de standaard flak. Nog nooit de duiste AA gespeeld dus daar nog geen ervaring mee.

Heb er allemaal niet zo'n probleem mee gehad, gisteren nog met stock Tiger gespeeld omdat ik die nog nooit heb gespeeld en stond gewoon 30-0 door wat passiever te spelen en in de buurt van de repair te blijven. Kwestie van adept and overcome als je het mij vraagt :+

Ben het met je eens dat het wel een stuk makkelijker wordt naarmate je betere shells ed. ontlockt voor tanks om nog meer schade te doen. De meeste van de upgrades zijn zeker een verbetering ten opzichte van de stock variant.
Ik heb vanalles geprobeerd, meer lead voor het schot, minder lead, ik had ook wel hits maar het leek niks uit te halen. Op lvl 0 heb je ook nog een trage koepel waar het ook lastiger van wordt.
Normale fighter lukte wel na enige moeite.

Wat betreft de tiger is die standaard al prima dus dat kan zeker goed werken. Je zal wel wat passiever moeten spelen en wat backup moeten hebben qua repairs of repair station idd.

Gisteren ging infantry in ieder geval wel lekker. Ik kan alleen bij de support niet lekker uit de voeten met de bren en de FG42, ze zijn gewoon overbodig hoe ze nu zijn qua stats. de Lewisgun is in alle punten beter dan de bren en de FG42 heeft te weinig kogels om in cqb effectief te zijn en op lange afstand veel te veel recoil om wat mee te kunnen. Je kan er wel mee spelen en kills maken maar er zijn gewoon veel betere opties.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 17-01-2019 10:39 (11%)

• michielvz
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14-10 18:34
Weet iemand hoelaat Tides of War actief is?
Ah, de tank destroyers zijn alweer uitgesteld tot 'een volgende patch', net als de bipod fixes.

Gaat lekker daar...

Dus effectief hebben we nu wat balance tweaks, handjevol wapens en een co-op campaign. Doe mij maar weer betaalde DLC als dit de 'free content support' is. :)

• Lootbox
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 16-10 23:04
Paul-G schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 20:48:
[...]

Nope... Company Coin is nog steed bugged, of in ieder geval hebben ze de belofte met terugwerkende kracht de company coin die je zou moeten hebben verdiend na het bereiken van lvl 50 op je profiel te zetten nog steeds niet waargemaakt... zucht... moet ik een beetje aanmodderen met 300 per dag... kan al een hele tijd geen upgrades meer doen. ;(
Ja, ik ervaar hetzelfde. Super irritant! Beter geven ze ons met terugwerkende kracht gewoon onze coins. |:(

• SouLLeSSportal
Lootbox schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:47:
[...]

Ja, ik ervaar hetzelfde. Super irritant! Beter geven ze ons met terugwerkende kracht gewoon onze coins. |:(
Da's balen ja, ik krijg voorzover ook alleen voor de daily assigments CC, ook nog geen extra CC gehad voor lvl50 cap verhaal.

• Ekstergroen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 22-09 17:36
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:42:
Ah, de tank destroyers zijn alweer uitgesteld tot 'een volgende patch', net als de bipod fixes.

Gaat lekker daar...

Dus effectief hebben we nu wat balance tweaks, handjevol wapens en een co-op campaign. Doe mij maar weer betaalde DLC als dit de 'free content support' is. :)
De detectie van de flak shells tegen vliegtuigen is ook 'kapot' nu. Veel ontploffen niet als ze in de buurt van een vliegtuig komen. Komt vast door de changes aan de explosieven tegen de vliegtuigen. Weer een onbedoelde bug van de patch. 8)7 Ipv dat ze het meteen goed doen en de mobile AA wat nerfen tegen infantry en airplanes is het nu... dit. Gewoon broken.

Balen van die tank destroyers, waarom dan showcasen in de trailer?! Argh |:(

Ekstergroen wijzigde deze reactie 17-01-2019 12:45 (13%)

• michielvz
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14-10 18:34
Squad Conquest gespeeld...moah...Geef mij maar conquest met 64 man of Squad battle Royal.

• SouLLeSSportal
Ekstergroen schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:44:
[...]

De detectie van de flak shells tegen vliegtuigen is ook 'kapot' nu. Veel ontploffen niet als ze in de buurt van een vliegtuig komen. Komt vast door de changes aan de explosieven tegen de vliegtuigen. Weer een onbedoelde bug van de patch. 8)7 Ipv dat ze het meteen goed doen en de mobile AA wat nerfen tegen infantry en airplanes is het nu... dit. Gewoon broken.

Balen van die tank destroyers, waarom dan showcasen in de trailer?! Argh |:(
hmm dat zou wel veel verklaren dat ik zo weinig hits had, met de normale aa namelijk verder nooit problemen mee gehad om voldoende damage te doen om de speler in ieder geval de aanval te laten afbreken of dermate schade te geven dat hij even moet repairen voordat die weer komt. Ik sluit echter niet uit dat ik zelf het niet goed doe maar mijn gevoel zegt dat hier meer achter zit dan gewoon missende schoten.

• Gekke Jantje
Ik kan het spel ook niet meer normaal spelen, wapens werken soms niet, blijven hangen en kan dan niet schieten. Surround werkt niet meer. Ik wacht wel weer op de volgende patch

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Ik overweeg nu om chapter 2 maar gewoon te laten voor wat het is bij ToW. Misschien de komende tijd maar even een andere game spelen. Zal het wel even aanzwengelen vanavond, maar als het teveel gedoe is, laat maar lekker.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

net ook even de nieuwe tides of war gedaan. Wat een bout game mode. Nee niets voor mij.

Ik wacht ook wel op de volgende. Ik ben gewoon te oud voor dit spel. Geef mij maar 64 player servers. Dit is gewoon 10 x niets.

Ook heb ik nu veel last van screen tearing. echt irritatnt

• MartNL
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 03-10 12:26

MartNL

Hoe kan dat nu. Ik vind het allemaal echt een verbetering.
Uiteraard zijn er ook best wel irritante bugs. Maar toch je kunt er toch wel een beetje om heen spelen.

Je kunt nu die snipers en support gasten terug pakken. Ivm met de nieuwe cam.
Ze zijn nu tenminste in beweging. Ipv campen
Je ziet ze al rennen. 😂

En je kunt toch gewoon de 64 man mode spelen. Ik vind het persoonlijk wel leuk de nieuwe squad mode.

Alsnog altijd genoeg te doen omdat de mappen ook een stuk kleiner zijn.

• Loondijke
MartNL schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:06:
Hoe kan dat nu. Ik vind het allemaal echt een verbetering.
Uiteraard zijn er ook best wel irritante bugs. Maar toch je kunt er toch wel een beetje om heen spelen.

Je kunt nu die snipers en support gasten terug pakken. Ivm met de nieuwe cam.
Ze zijn nu tenminste in beweging. Ipv campen
Je ziet ze al rennen. 😂

En je kunt toch gewoon de 64 man mode spelen. Ik vind het persoonlijk wel leuk de nieuwe squad mode.

Alsnog altijd genoeg te doen omdat de mappen ook een stuk kleiner zijn.
Ben het met je eens hoor. Afgelopen 2 avonden in totaal 5 uur gespeeld denk ik en gewoon genoten eigenlijk. Natuurlijk zijn de bugs niet leuk en nieuwe bugs al helemaal niet, maar er is best wat gepolijst en ten goede aangepast. Ik vermaak me er nog mee!

Maar ik ga niet meer tegen alle negativiteit in. Ieder z'n ervaring en smaak :).

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ach , de enige bug (feature) waar ik me aan erger , is het feit dat als je dood bent , Je optie gedeelte (doodbloeden of om help roepen ) te lang duurd voordat je deze keuze kunt maken.

Je kunt ook gewoon tijdens het kreunen laten zien wie je geschoten heeft.

Nu als je dood bent , happerd de game , spel laat zien wie je gedood heeft , word even zwart en 2 sec daarna komt je oude vetrouwde respawn keuze optie.

Nee , voor mensen die snel in het spel weer willen komen is het een ergenis. Je kunt best degene laten zien in het oude systeem , Dood > gelijk optie om te skippen en respawnen en om een medic te roepen. In dat scherm laten zien wie je geraakt heeft ofzo..

Dit , zoals het nu gaat , is nogal een vertraging in het hele spel. Voeld gewoon niet lekker aan.

• Loondijke
Stronkie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:44:
Ach , de enige bug (feature) waar ik me aan erger , is het feit dat als je dood bent , Je optie gedeelte (doodbloeden of om help roepen ) te lang duurd voordat je deze keuze kunt maken.

Je kunt ook gewoon tijdens het kreunen laten zien wie je geschoten heeft.

Nu als je dood bent , happerd de game , spel laat zien wie je gedood heeft , word even zwart en 2 sec daarna komt je oude vetrouwde respawn keuze optie.

Nee , voor mensen die snel in het spel weer willen komen is het een ergenis. Je kunt best degene laten zien in het oude systeem , Dood > gelijk optie om te skippen en respawnen en om een medic te roepen. In dat scherm laten zien wie je geraakt heeft ofzo..

Dit , zoals het nu gaat , is nogal een vertraging in het hele spel. Voeld gewoon niet lekker aan.
Of je moet gewoon minder dood gaan Stronkie! Dat kan ook :9 :9

• SouLLeSSportal
Loondijke schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:22:
[...]

Ben het met je eens hoor. Afgelopen 2 avonden in totaal 5 uur gespeeld denk ik en gewoon genoten eigenlijk. Natuurlijk zijn de bugs niet leuk en nieuwe bugs al helemaal niet, maar er is best wat gepolijst en ten goede aangepast. Ik vermaak me er nog mee!

Maar ik ga niet meer tegen alle negativiteit in. Ieder z'n ervaring en smaak :).
Het is absoluut nog wel leuk om te spelen, infantry gaat op zich gewoon prima, vaulten is gewoon beter en sneller, en dat is al een van mijn grootste ergernissen verminderd. Maar toch is er nog veel werk en ontstaat er weer nieuw werk met nieuwe bugs nav de patch.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Na wat potjes gespeeld te hebben weet ik nog even niet wat ik van de patch vind. Ik denk dat het nog even tijd nodig heeft om te wennen. Dit zijn mijn bevindingen so far, overigens volledig gebaseerd op gevoel; ik ken de patch notes niet behalve de killcam en TTD fixes:

- medic guns: ik merk persoonlijk niet echt een verbetering. Ze spelen mijns inziens nog steeds hetzelfde. Niet accurater en ook niet perse meer damage.

- Panzerfaust-reload: hebben ze daar iets aan gedaan? Ik reload nog steeds super langzaam

- M1A1 carbine: ik kill nu minder snel dan van te voren. Gevoelsmatig iets, of hebben ze er wat mee gedaan?

- Suomi lijkt wel wat beter: hij slingert nu vaak niet meer alle kanten uit

- kill cam: ik weet wel waar ik vandaan neergeknald word: in de rug of in de zijkant, voor mij heeft de killcam weinig toegevoegde waarde

- wanneer je dood gaat duurt het lang voordat je de bleeding-to-death animatie te zien krijgt. Dat is wel vervelend

- TTD: ik word nog steeds regelmatig neergeschoten met een low-damage wapen wat bij mij uitziet als een 1-shot-kill. Meer zo van "trrrrrrt" en dood i.p.v. "trrr-trrr-trrrr-trrrr" en dan dood. Dus volgens mij kon dit nog beter

- snipers: Ik mik nog steeds op lichaam of hoofd en voor mijn gevoel moét het gewoon raak zijn: 0,0 raak. De ander mikt 1x op mij, instant death. Is er uberhaupt iets aan snipers gedaan? Volgens mij niet? Volgens mij moet ik nog steeds een gevoel krijgen waar ik precies moet mikken, maar ik krijg 't niet voor elkaar, terwijl het met bijvoorbeeld de M1A1 en Selbstlader 1916 van de Assault class wél lukt op long range terwijl ik gevoelsmatig op hetzelfde punt mik.

De nieuwe gamemode werkt niet met randoms. Speel je 8vs8 en zit er een of andere idioot bij van level 15 die een KD van 1-10 heeft als sniper. Helaas moet je een stuk of 6-7 van die matches spelen wil je al die achievements gehaald hebben. Jammer dat ze wapens achter zulke kansloze gamemodes stoppen.
Pagina: 1 ... 68 ... 85 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True