Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-06 08:39

Stronkie

Where wind is Trouble

Kan iemand mij de link geven voor de bf5 discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-03 18:25
loewie1984 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:35:
[...]

Dat zeker, maar ik heb gisteravond voor de lol nog een potje BF1 gedaan, moest er weer even inkomen maar vervolgens wel weer rondjes afgesloten als MVP met een fatsoenlijke K/D. Gewoon om nog even te kijken/ervaren wat het verschil is. Dan valt me op dat je veel langer er over doet om iemand te killen dan in BF5.

Ik heb geen moeite met het feit dat het wellicht iets realistischer is geworden. Dat kun je eigenlijk alleen maar toejuichen. Maar voor mij slaat de balans niet naar de juiste kant uit (persoonlijk). Als je een realistischere FPS neer wilt zetten kan ik op zichzelf inkomen maar BF is wel een franchise die nu voelt alsof ze het over een compleet andere boeg willen gooien. En dan vraag ik me af met wie of welke game wil je je als ontwikkelaar/studio meten en wat levert dat op. Als je realisme nastreeft zou het voor elke speler na rake 1 kogel in hoofd of torso gedaan moeten zijn. Dat is het klaarblijkelijk niet, dus wat schieten we er mee op.

En het is niet uit de lucht gegrepen, sinds BF5 hoor ik op discord meer geklaag over het spel dan over bijv. BF1.
De gunplay is in BF1 wel fundamenteel anders dan in BFV natuurlijk. In BF1 draait het om de spread/cone of fire rondom je crosshair, dus moet je altijd centre mass mikken en de juiste afstand houden. In BFV schiet je vrijwel precies op de crosshair en heb je veel groter onderscheid tussen de recoil/accuracty wanneer je rent/stil staat/bukt of prone ligt.

Ook heb je veel meer movement opties in BFV, ben je minder onkwetsbaar tijdens animaties en heb je veeeeeeeeeeeeeeel minder explosives/indirect fire. Ik zou de gunplay niet persé realistischer noemen maar wel uitdagender en je kan je bepaalde wapens heel eigen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
Of je lekker potje hebt of niet hangt ook veel af van je team maar vaak nog meer van andere team, als je slecht team hebt dat niet oplet, flanks niet (kan) tegenhouden en niet spot, dan ga je vaak van rare angles en van achteren neergeschoten worden. Dat is al sinds jaar en dag zo in BF games en zal ook niet veranderen, daarom is flanken ook zo succesvol en kan je veel kills krijgen op die manier, nu nog meer omdat de casual spelers vaak te laat doorhebben dat er links achter een met een lmg op je zit te schieten.

Als je dan ook nog een of 2 goede squads tegen je hebt, zeg dan maar dag tegen je goede score en zit ik ook meestal rond 1:1 qua k/d of minder. Normaal tussen 1,5:1 en 2:1 k/d.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 10:51
Ikzelf heb geen probleem met coinrewards, ook geen probleem met die wekelijkse opdrachten voor geschenkjes.

Mijn vriendin loopt als een gek te reviven als non-medic maar tevergeefs. Is er een workaround dat jullie weten? Beetje triest voor haar als ik met een Ratburner loop...

YouTube: Ridiculous BF5 FAIL Is Making Players RAGE - Battlefield 5

Geprobeerd; uitloggen, herstart, join via ToW, zonder squad
Nog niet geprobeerd; herinstallatie van game

[ Voor 12% gewijzigd door Spacewide op 21-12-2018 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Spacewide schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 16:49:
Ikzelf heb geen probleem met coinrewards, ook geen probleem met die wekelijkse opdrachten voor geschenkjes.

Mijn vriendin loopt als een gek te reviven als non-medic maar tevergeefs. Is er een workaround dat jullie weten? Beetje triest voor haar als ik met een Ratburner loop...

YouTube: Ridiculous BF5 FAIL Is Making Players RAGE - Battlefield 5
Al eens een game gejoined door naar een server te gaan via die Tides of War pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:13
ja hoor en natuurlijk is het weer zover. Welkom bij de grote battlefield 5 loterij genaamd " ga ik de challenge vandaag wel of niet kunnen halen " |:(

Die helm van vorige week heb ik 6 dagen op rij proberen te halen, elke dag wel een v1 of jb2 kill met de squad of als squadleader en nooit een helm gezien.... dus die kon ik op mijn buik schrijven

Nu deze week zou het dan heel misschien beter zijn.. NEE tuurlijk niet

ik heb al zeker 10 tanks meerdere keren van half tot bijna dood helemaal naar full gerepareerd als support maar hij weigert hem te registreren.

En ik speel nu constant die verschrikkelijke map panzerstorm om tanks te doden(de laatste challenge )
er rijdt er letterlijk 1 tje voor mijn neus over mijn mijnen, vehicle kill maar geen vinkje. pak40 2 tanks uitgeschakeld geen vinkje, dynamiet geen vinkje ... Begin je een patroon te zien ik wel namelijk..

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Dat de assignments niet tot nauwelijks worden geregistreerd heb ik ook last van! Erg jammer.. ben er aardig door gefrustreerd! Baal er gewoon van! De helft wordt niet geteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou ik heb het dus ook. Ene server registreerde wel, maar natuurlijk waren de vijandelijke tanks ongeveer 5000km van iedereen aan het campen. Vervolgens registreert het natuurlijk niet als je wel wat kan doen.

Verder heb ik WO2 film grain mode unlocked. :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zk4ItFPZkEfwwq34lHohacj5/full.jpg

Ja, dat kan je ook krijgen als je doodgaat en niet alleen de groene of rode vlekken die permanent op je scherm blijven. Gelukkig was deze weg toen ik weer dood ging want je ziet bijna niks. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 696182

loewie1984 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:45:
[...]
Toen ik dat zei, werd er gezegd dat ik "dan maar lekker fortnite moest gaan spelen".
Het klinkt inderdaad als een standaard respons, maar toch is dat zo. Als je twee games echt wil vergelijken dan zal je toch wat in beide games moeten duiken.

Je kan altijd nog de medic kit oppikken met een hoog rpm smg als de suomi, wil je "acclimatiseren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Heb nog een leuke bug. Zat in een Tiger in Rotterdam en er lagen mijnen op een van de bruggen. Over de brug heen dus niet te zien. Tank in een keer 88% health kwijt en de brug stort in. Ik eruit en dan kwam ik met deze kit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XEeotv5S8Zn5aiFxnY9lpuey/full.jpg

Ik spawnde in de tank als support, en nu had ik een Sten zonder gadgets van welke klasse dan ook. Alleen AT mijnen waar ik echt helemaal niks aan had. :P

Over mijnen gesproken, de Selbslader grind is ook voorbij. Het ging uiterst moeizaam tot op het einde. Toen ik eenmaal de repairs binnenhad spawnde ik terug als assault met landmijnen en binnen 30s beukte er een vijandelijke tank door een gebouw, gooide ik die mijnen naast die tank, gooide er een granaat op en die tank activeerde de mijnen eerst en ontplofte vervolgens door de mijnen. Twee vliegen in een klap. Zo achter elkaar de tank beschadigd met mijnen en de tankkill. :7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Wat is eigenlijk de reden dat de game zo in prijs daalt? Komt dat door slechte verkopen of was dat zo al gepland vanwege de richting waar ze de game heen willen hebben?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Laatst online: 11:33
Soms zie ik alleen servers met een ping van 120 of hoger, dat zijn servers buiten europa. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paniohitus schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 07:25:
Wat is eigenlijk de reden dat de game zo in prijs daalt? Komt dat door slechte verkopen of was dat zo al gepland vanwege de richting waar ze de game heen willen hebben?
Slechte resultaten. Ze hebben relatief weinig verkocht en retentie lijkt ook nog een probleem te zijn.
Je gooit niet iets zo hard in de aanbieding als je nog denkt het voor de volle prijs te kunnen verkopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Tsurany schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:57:
[...]

Slechte resultaten. Ze hebben relatief weinig verkocht en retentie lijkt ook nog een probleem te zijn.
Je gooit niet iets zo hard in de aanbieding als je nog denkt het voor de volle prijs te kunnen verkopen.
Toch niet eerlijk tegenover de mensen, die het volle pond hebben betaald... na zo,n korte tijd al
flinke prijsdalingen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:02
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me best bekocht voel met mijn Deluxe preorder die het dubbele gekost heeft van nu instappen voor 40 euro. Dat had ik natuurlijk van tevoren kunnen weten, maar ik dacht dat het toch ergens (net als vroeger) wat extra's/voordeel op zou leveren.
Niet beseffende dat ik alleen wat extra kleding krijg die ik zelf in het spel toch niet zie.

Knap hoe die marketing machine van EA werkt voor release van het spel.

In het kader daarvan wil ik toch even deze afbeelding kopieeren uit het grappige plaatjes topic:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zrx5TBl.png

[ Voor 14% gewijzigd door jopie op 22-12-2018 13:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

jopie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:20:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me best bekocht voel met mijn Deluxe preorder die het dubbele gekost heeft van nu instappen voor 40 euro. Dat had ik natuurlijk van tevoren kunnen weten, maar ik dacht dat het toch ergens (net als vroeger) wat extra's/voordeel op zou leveren.
Niet beseffende dat ik alleen wat extra kleding krijg die ik zelf in het spel toch niet zie.

Knap hoe die marketing machine van EA werkt voor release van het spel.

In het kader daarvan wil ik toch even deze afbeelding kopieeren uit het grappige plaatjes topic:
[Afbeelding]
Als je jezelf ingelezen had voor je je centen uitgeeft had je geweten dat die airlifts alleen cosmetics zijn.

EA is dol op consumenten zoals jij.

Daarnaast was het al snel duidelijk dat dit weer een turd van een game zou worden. Dit duurt nog minimaal een half jaar voordat de game in de staat is waarop hij releasewaardig zou zijn geweest.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:32

HellBeast

Oh My GoT!

luifel schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:02:
[...]

Toch niet eerlijk tegenover de mensen, die het volle pond hebben betaald... na zo,n korte tijd al
flinke prijsdalingen!
Als de mensen die hem voor 79 euro hebben gekocht alleen lege servers aantreffen, dan is dat voor die groep ook niet leuk.

Ik heb hem overigens vandaag aangeschaft voor 27 euro. Ik had sinds de release 2x een origin premium abonnement gedaan, maar die andere games speel ik amper.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 10:09
Wat hebben ze in hemelsnaam met die AA's gedaan?

Vliegen is nu echt niks meer aan, zodra ik AA schiet - dood. Niets wat je er tegen kan doen.....
Door dit Alle AA bemand natuurlijk..

Lekker patch weer. ;(

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 20:12
Beste tweakers, even een vraagje. Ik speel dit spel met enige regelmaat en zag dat er elke paar weken een Tides of War evenement is. Je kan daar ook wapens unlocken, daar lijkt het op. Betekent dat dat je na deze periode deze wapens niet meer kan vrijspelen? Of kan het allemaal retroactief? Ik hoop dat laatste; ik heb geen zin om te 'moeten' spelen in bepaalde periodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:34:
Beste tweakers, even een vraagje. Ik speel dit spel met enige regelmaat en zag dat er elke paar weken een Tides of War evenement is. Je kan daar ook wapens unlocken, daar lijkt het op. Betekent dat dat je na deze periode deze wapens niet meer kan vrijspelen? Of kan het allemaal retroactief? Ik hoop dat laatste; ik heb geen zin om te 'moeten' spelen in bepaalde periodes.
Je kan ze op een later moment kopen met company coins.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-04 19:20
Mja, kan nu voor €29,99 via origin client kopen. Aktie geldig tot 11 januari. En dan zit ik nog te twijfelen. Zal deze game nou echt hetzelfde eindigen als hardline?
Maar goed, voor half geld kan je er toch geen bult aan vallen lijkt me.

Wat betreft de early adaptors, dit was allemaal al bekend voor de game uitkwam, de beta ontvangst etc.
Beta was veel kritiek op en het woord "boring" kwam ik vaak tegen.
Premium was alleen voor early acces en cosmetics.
Wel leuk als je een start voordeel hebt op andere spelers qua skills en map kennis, maar een maand later lijkt dit zich toch tegen zichzelf te keren aangezien algemene verkopen tegenvallen.
En de playerbase dus aan het uitdunnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Bisquit schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 18:48:
Mja, kan nu voor €29,99 via origin client kopen. Aktie geldig tot 11 januari. En dan zit ik nog te twijfelen. Zal deze game nou echt hetzelfde eindigen als hardline?
Hardline was gewoon geen Battlefield game, dus die werd door de meeste fans overgeslagen.
BFV blijft wel een community houden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:53
Ach, negatieve reviews en yt rants trekken kijkers aan en doen het goed bij het grote publiek.

Ja, heel veel dingen kunnen echt beter, maar ik heb er nu 50 uur opzitten en heb echt nog heel erg veel plezier. Mappen en wapens voldoen voor mij nog prima eigenlijk.

Wat ik wil zeggen: het is voor iedereen heel makkelijk om ergens tegenaan te trappen. Maar ervaar het zelf gewoon.

En laten we eerlijk zijn: wat is 30 euro voor een BF game? No-brainer als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
Bisquit schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 18:48:

Wat betreft de early adaptors, dit was allemaal al bekend voor de game uitkwam, de beta ontvangst etc.
Beta was veel kritiek op en het woord "boring" kwam ik vaak tegen.
Premium was alleen voor early acces en cosmetics.
Wel leuk als je een start voordeel hebt op andere spelers qua skills en map kennis, maar een maand later lijkt dit zich toch tegen zichzelf te keren aangezien algemene verkopen tegenvallen.
En de playerbase dus aan het uitdunnen is.
EA verlaagt de prijs altijd vlak voor kerst, dat hebben ze ook met bf1 gedaan alleen bf5 is een maand later uitgekomen dan de planning was.
Die prijs gaat gewoon weer omhoog na de kerst en een hardline wordt het niet, geen enkele battlefield speler vroeg om zo'n game, daar was helemaal geen markt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:43

Shabbaman

Got love?

Ik heb begrepen dat EA verwacht meer te verdienen aan microtransactions dan aan de base game, dus wat dat betreft snap ik wel dat ze zo snel mogelijk veel spelers willen binnenhalen. Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik het verdienmodel niet zie. Ja, ik begrijp cosmetics wel, maar in dit spel ziet het er gewoon niet uit. Ik zou nu vijftien euro uitgeven voor die bionische arm ;) Maar die skins die er nu zijn bieden toch nauwelijks meerwaarde? Je kan al aardig wat hoedjes unlocken zonder er extra voor te betalen, dus ik ben benieuwd waarmee ze ons geld uit de zak gaan proberen te kloppen. Iemand (anders) moet namelijk gaan betalen, anders zal de extra content wel tegenvallen...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Shabbaman schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:20:
Ik heb begrepen dat EA verwacht meer te verdienen aan microtransactions dan aan de base game, dus wat dat betreft snap ik wel dat ze zo snel mogelijk veel spelers willen binnenhalen. Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik het verdienmodel niet zie. Ja, ik begrijp cosmetics wel, maar in dit spel ziet het er gewoon niet uit. Ik zou nu vijftien euro uitgeven voor die bionische arm ;) Maar die skins die er nu zijn bieden toch nauwelijks meerwaarde? Je kan al aardig wat hoedjes unlocken zonder er extra voor te betalen, dus ik ben benieuwd waarmee ze ons geld uit de zak gaan proberen te kloppen. Iemand (anders) moet namelijk gaan betalen, anders zal de extra content wel tegenvallen...
Ik zie het ook nog niet. Hetzelfde met al die wapenskins. Geeft iemand daar echt om? Denk dat het me in Battlefield 1 werkelijk 0 (!) keer is opgevallen wat voor weaponskin iemand anders heeft en voor mijzelf ook bijzonder weinig behalve misschien die gouden skins. Vehicle skins is nog het meest interessants lijkt me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nee, maar in BF1 zag je tenminste je eigen weapon skin nog duidelijk. Bijvoorbeeld in TF2 zie je jezelf als je taunt, en je ziet je tegenstander in de killcam. Hier: niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik begrijp het ook niet, maar ook in een game als PUBG werd er echt veel geld aan verdiend. Terwijl je er zelf ook echt amper iets van zag. (Op de lobby en 3rd person gameplay na).

[ Voor 12% gewijzigd door StealthyPeanut op 22-12-2018 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-06 20:22

InSanex

serenity now!

Als grote criticus heb ik toch maar via amazon.us een goedkope key gekocht. En ik moet eerlijk bekennen dat het spel beter is dan ik dacht, je voelt gewoon aan wat ze ermee willen bereiken en dat is een vlotte team based multiplayer. Mooie graphics , draait prima op mijn i65001060gb, en het spel sleurt je echt de actie in.

Toch heeft dit spel geen houdbaarheid denk ik, je bent afhankelijk van de teamplay en die is in veel potjes gewoon niet aanwezig, veel spelers die alleen maar arcade achtig kills willen maken. (in alle klasse's)

De gelijkenissen met hardline zijn er wel degelijk overigens, ook in V zaten een boel eigenschappen die de community verguisde, en denkt de ontwikkelaar de behoefte te creeren in plaats van andersom.
Toch is dit spel wel echt een stap vooruit op BF1 terwijl hardline aanvoelde als een skin om BF4.

Voor de twijfelaars, zou ik, ondanks de minpunten, zeggen DOEN, kunnen we meer squads maken die om de objectives spelen, en BF V gebruiken als een soort tussenpauze op een echte WW2 shooter :9

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-06 21:18
Ik heb eerder geklaagd over de hitreg en vertraging enzo ( binnen 0,1 seconden dood). Ik speel nu op wifi, via een repeater met merkbaar veel lag en rubberbanding. Daarmee kan je makkelijker gevechten winnen dan via de kabel met alles smooth.

Eerder haalde ik namelijk scoren van om en nabij 6-18 via de kabel en nu met WiFi sta ik regelmatig 15-5 ofzo. (dit los van onveranderd voor teamplay gaan).

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 00:15:
Heb nog een leuke bug. Zat in een Tiger in Rotterdam en er lagen mijnen op een van de bruggen. Over de brug heen dus niet te zien. Tank in een keer 88% health kwijt en de brug stort in. Ik eruit en dan kwam ik met deze kit:

Ik spawnde in de tank als support, en nu had ik een Sten zonder gadgets van welke klasse dan ook. Alleen AT mijnen waar ik echt helemaal niks aan had. :P
Dat is geen bug. Dat is sinds BF1 de normale gang van zaken.

Als jij een voertuig spawned dan ben je een andere class, ongeacht welke je class je geselecteerd had. Op dezelfde manier wordt je ook niet je geselecteerde class wanneer je in een plane spawned. BF1 had op dezelfde manier ook de Pilot en Tanker class wanneer je spawned als voertuig.

Alleen wanneer je in een al bestaand voertuig spawned zal je spawnen als je geselecteerde class.

Ik hoop dat het zo duidelijker voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

YouTube: Battlefield 5 Annoying things that frustrate New and Core players

Het zijn ook allemaal dingen waardoor ik de game enorm frustrerend vind. Ja, ik speel het wel maar ben blij dat ik het voor een vrij lage prijs gekocht heb. Het is dat er gewoon geen echte concurrent is.

Als je die lijst met ellende ziet, man man hoe krijgen ze het voor elkaar de franchise zo te verpesten.
Het lijkt wel of het design doel was om zoveel mogelijk mensen met opzet weg te jagen.

In een andere video zeiden ze het ook precies goed: "The game honestly has a good core to it, but every layer surrounding that core is just rotten.."

Misschien moet ik verstandig zijn en deze game minimaal een half jaar niet opstarten en niet volgen en daarna kijken of er nog players zijn en of ze het acceptabel hebben weten te patchen.

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 23-12-2018 15:20 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat vinden spelers hier eigenlijk van de FG42? :?

Het lijkt mij namelijk echt een gun met een identiteits crisis. De vert-recoil is best stevig op deze gun dus ik neem direct de spec die dit verminderd, maar dan zit je ook meteen aan een hipfire spec vast. Nu hebben de eerste en laatste specialisatie opties niet direct invloed op hoe je gun zich gedraagt, dus daar ga ik verder niet op in.

Als ik dan mijn FG42 vergelijk met mn KE7 dan is de KE7 een veel makkelijker wapen. Deze krijgt ook een reloadspeed optie die ik op de FG42 moet missen, een rate of fire upgrade, en handling specs voor zowel hipfire én stationair schieten. Alleen als ik de specialisatie van de KE7 af haal, dan zie ik vergelijkbare stats met de FG42.

Ik vind het eigenlijk best jammer, want de FG vind ik een van de toffer-uitziende guns in de game. Ik krijg er alleen niet het gewenste resultaat uit, en dan pak ik weer de KE7 als ik een lmg wil spelen. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Anoniem: 696182 schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:24:
Wat vinden spelers hier eigenlijk van de FG42? :?

Het lijkt mij namelijk echt een gun met een identiteits crisis. De vert-recoil is best stevig op deze gun dus ik neem direct de spec die dit verminderd, maar dan zit je ook meteen aan een hipfire spec vast. Nu hebben de eerste en laatste specialisatie opties niet direct invloed op hoe je gun zich gedraagt, dus daar ga ik verder niet op in.

Als ik dan mijn FG42 vergelijk met mn KE7 dan is de KE7 een veel makkelijker wapen. Deze krijgt ook een reloadspeed optie die ik op de FG42 moet missen, een rate of fire upgrade, en handling specs voor zowel hipfire én stationair schieten. Alleen als ik de specialisatie van de KE7 af haal, dan zie ik vergelijkbare stats met de FG42.

Ik vind het eigenlijk best jammer, want de FG vind ik een van de toffer-uitziende guns in de game. Ik krijg er alleen niet het gewenste resultaat uit, en dan pak ik weer de KE7 als ik een lmg wil spelen. :|
Je kunt een LMG niet vergelijken met een MMG vind ik. Een MMG speelt erg sterk in bepaalde situaties, met name voorspelbare looproutes of afwachtende en verdedigende acties. Een LMG is vaak run&gun.

Op beide eigenschappen zijn ook de specs afgestemd.

Ik vind bijvoorbeeld de MG34 en VGO heerlijk op bepaalde mappen en situaties (ik heb de 42 nog niet). Maar je hebt er geen fuck aan als je hem niet gebruikt op de manier waar hij voor bedoeld is. Meer afwachtender spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaikoBe
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23-04 19:27
-Vandaag toch al een paar keer gehad dat ik wordt neergeschoten, de bleedout timer stopt en toch ga ik niet dood.
Dan lig ik daar te liggen en zolang er mij niemand revived kan ik niets meer doen. Als het wat tegenvalt kan dat toch even duren.
Het spawn scherm krijg ik niet te zien. Als ik niet wil wachten op een revive is quiten de enige optie.

-Dat ongewild switchen van wapen tijdens het lopen mogen ze ook wel eens fixen.

[ Voor 31% gewijzigd door SaikoBe op 23-12-2018 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

StealthyPeanut schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:10:
[...]

Je kunt een LMG niet vergelijken met een MMG vind ik. Een MMG speelt erg sterk in bepaalde situaties, met name voorspelbare looproutes of afwachtende en verdedigende acties. Een LMG is vaak run&gun.

Op beide eigenschappen zijn ook de specs afgestemd.

Ik vind bijvoorbeeld de MG34 en VGO heerlijk op bepaalde mappen en situaties (ik heb de 42 nog niet). Maar je hebt er geen fuck aan als je hem niet gebruikt op de manier waar hij voor bedoeld is. Meer afwachtender spel.
Klopt inderdaad, lmg en mmg speelt heel anders. Op sommige maps speel ik dan ook liever een lmg, wil ik de support rol blijven spelen. Daarom baal ik er ook van dat tussen de KE7 en FG42 geen competitie lijkt te bestaan, naar mijn inziens.

Voor de duidelijkheid:
- KE7 - LMG
- FG42 - LMG
- MG42 - MMG

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 696182 op 23-12-2018 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Anoniem: 696182 schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:34:
[...]

Klopt inderdaad, lmg en mmg speelt heel anders. Op sommige maps speel ik dan ook liever een lmg, wil ik de support rol blijven spelen. Daarom baal ik er ook van dat tussen de KE7 en FG42 geen competitie lijkt te bestaan, naar mijn inziens.

Voor de duidelijkheid:
- KE7 - LMG
- FG42 - LMG
- MG42 - MMG,
Shit...... niet bij stilgestaan..... :(. Ik heb niks gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:31
Snelle technische vraag tussendoor. Is DX12 nu eindelijk viable/beter dan DX11? Specifiek voor een GTX 1060.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 12:50
yinx84 schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:06:
Snelle technische vraag tussendoor. Is DX12 nu eindelijk viable/beter dan DX11? Specifiek voor een GTX 1060.
Heb het geprobeerd op mijn nieuwe pc.
Ryzen 5 2600
Sapphire rx580 8gb
16 gig, ssd
Msi b450 bazooka plus.

En kan je zeggen dat dx12 nogal wat lagg veroorzaakte, 11 speelt nog steeds een stuk smoother. Hogere fps ook.

Speel op 1920x1080 fullhd 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 17:34
akaQ schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:32:
[...]

Heb het geprobeerd op mijn nieuwe pc.
Ryzen 5 2600
Sapphire rx580 8gb
16 gig, ssd
Msi b450 bazooka plus.

En kan je zeggen dat dx12 nogal wat lagg veroorzaakte, 11 speelt nog steeds een stuk smoother. Hogere fps ook.

Speel op 1920x1080 fullhd 144hz
klopt, op mijn rx570 ook, maar op mijn laptop met gtx1060 absoluut geen probleem. Los van het feit dat het verschil eigenlijk niet zo groot is :-). Dus denk dat er ergens iets mis is met de ondersteuning van / voor / whatever met AMD GPU's. Weet niet of er nog iemand die ervaring heeft?

[ Voor 11% gewijzigd door Yoshi op 24-12-2018 07:45 ]

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:30
Mwah, het loopt wel aardig. Denk om het even met dx11
I5 9600k
8gb ddr4 3000MHz
Msi Gtx 1060 Armor 6gb

Maar echt hoge frames lukt niet, op medium net aan. Op een of andere manier gebruikt BF5 90% van de cpu, waardoor het soms wat blijft hangen als sommige Microsoft services ook bewerkingen willen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
m0h4life schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:31:
[...]

Mwah, het loopt wel aardig. Denk om het even met dx11
I5 9600k
8gb ddr4 3000MHz
Msi Gtx 1060 Armor 6gb

Maar echt hoge frames lukt niet, op medium net aan. Op een of andere manier gebruikt BF5 90% van de cpu, waardoor het soms wat blijft hangen als sommige Microsoft services ook bewerkingen willen uitvoeren.
Wat versta je nog echt hoge fps? Ik draai op een mix van ultra/medium en haal met i5 allen 8400, 16gb, 1080ti op 1440p een fps tussen 130 en 144.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Met een Pascal kaart hoef je DX12 nooit te proberen. ;)
In tegenstelling tot war Nvidia je wil doen geloven, ondersteunen ze niet eens het fundamentele punt van DX12 noch dit van Vulkan. Dat is namelijk low level acces, oftewel de developer de mogelijkheid geven tot diepere en efficiëntere toegang tot de hardware zonder dat er een complexe driver tussenzit. Dat vraagt om een hardware scheduler op de chip. Die is er dus niet op Maxwell, Pascal of Turing videokaart.

Er zit dus altijd de Nvidia driver tussen, maar met de DX12 API is het niet meer mogelijk voor de driver om zaken te optimaliseren. Dit moet allemaal gebeuren door de developer. Een zeer goed geoptimaliseerde game met zowel de DX11 als DX12 API's zal met een Nvidia kaart ongeveer een gelijkwaardige prestatie leveren. In de regel zal DX11 beter omdat de meeste games absoluut niet het niveau van optimalisatie halen om gelijkwaardig te zijn. Dan komt Nvidia haar zeer complexe drivers weer om de hoek kijken om de puinzooi van de developers te verminderen. Daar zijn hun chips + drivers beter in dan AMD. De afgelopen jaren ook een aantal absolute wrakken van games uitgebracht die voor geen meter draaide, in het bijzonder op AMD hardware en in mindere mate voor Nvidia hardware. Geheel toevallig waren deze allemaal gesponsord door Nvidia en voorzien van GameWorks. :>

DX12 is iets wat je zeker moet proberen als je een AMD kaart hebt. In het bijzonder als je een Vega hebt zoals ik aangezien RX Vega de enige videokaart is die de gehele DX12 standaard ondersteunt en niet delen daarvan. Ik heb het dus geprobeerd en DX12 is nog steeds niet optimaal. Net wat meer variatie in framerates en iets lager gemiddelde. Nu zit ik ook met een R7 1700 en Frostbite en Ryzen 1000 gaan gewoon niet goed samen. Ryzen 2000 is ook wat problematisch maar al minder. Ik vermoed dat het te maken heeft met bepaalde latency's binnen de CPU's. BF1/BF5 zijn ook extreme voorbeelden en precies de games waar extreem snellere RAM voor enorme sprongen zorgt. Ergens vermoed ik dat het wel eens flink wat beter kan gaan worden met Ryzen 3000 waar de latency problemen hopelijk fors minder zullen zijn. Tegen die tijd probeer ik het wel opnieuw, als ik nog speel.

Vergeet DX12 dus maar. Mij maakt het ook niks uit omdat BF1 dusdanig geoptimaliseerd is dat mijn RX Vega 56 makkelijk meekomt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-12-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

OMG je moet maar durven:

nieuws: Microtransacties komen vermoedelijk 18 januari 2019 naar Battlefield V

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 24-12-2018 17:53 ]

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wat is het probleem? Dit was al bekend en is het verdienmodel van BF5.

Dikke prima! Er zullen vast spelers zijn die 5 euro willen betalen voor een zeldzame helm of een embleem op hun schouder.

Zolang het maar gewoon geen gameplay voordeel oplevert boeit het me niks :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Misschien eerst gewoon even de game fixen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-06 23:34
dx12 werkt prima op nvidia, kweetniet wat Daniel's been smoking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

peschinl schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:15:
dx12 werkt prima op nvidia, kweetniet wat Daniel's been smoking.
Ryzen 2700x en RTX 2070 en bij mij draait het ook vlekkeloos op DX11 en 12, dus nee, dat weet ik ook niet...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-06 00:08
Goed, ik kom midden januari wel weer terug bij dit spel. Die oneerlijke kogelregen die ik continu moet uitvoeren blijft me enorm frustreren. Heb echt geen plezier meer in dit spel. Als ik dit van te voren wist had ik het spel nooit gekocht. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Help!!!! schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:13:
Misschien eerst gewoon even de game fixen.
Het fixen/hotfixen van bugs, tegenover het plannen, ontwikkelen en uitbrengen van nieuwe content wordt niet allemaal door dezelfde medewerkers gedaan. Of ook maar dezelfde teams.

Hier zijn gewoon andere mensen mee bezig, en ik denk niet dat het zou helpen als mensen zonder de juiste kwalificaties zich gaan bemoeien met bugfixing. ;)
Ik nam vandaag de tijd om deze ook even te kijken.

Het enige punt wat ik zelf ook een frustrerend probleem zou kunnen noemen, is het gebrek aan company coins. Ik snap niet hoe iemand zo lang door kan dralen dat de game menu's een paar extra muisklikjes nodig hebben, of dat je je battle uit moet stappen voor je assignment, dat hij een van de mensen is die Grand Ops niet mooi vind, of dat je niet revived kan worden vanaf een stationary wapen. Zijn dit niet allemaal kleine dingetjes?

Over de bipods, bijvoorbeeld:

Als je namelijk echt de problemen rond bipod wil aanhalen, laat dan op zn minst wat support class gameplay zien met een mmg. Met een mmg ben je compleet afhankelijk van je bipod en dit is de class die het meeste te lijden heeft van dit probleem. Zodra de bipod begint te glitchen kan je als mmg-user niet eens je gun normaal afvuren met alle gevolgen van dien. Hier komt ook dat rare geschuif bij als de terrain collision niet goed werkt en je langzaam over de grond schuift - waardoor je bipod weer inklapt en je compleet weerloos bent. De Ribey gun die jackfrags laat zien zou het nog prima doen zonder bipod en is helemaal niet representatief voor het probleem wat hij aanhaalt.

Over de support class gesproken - Wat dacht je van de de ammo crates die regelmatig door de grond heen vallen. Of direct verdwijnen. Of niet eens spawnen wanneer je op een beetje oneven grond het ding wil neerzetten. Squad beacon neerzetten met de recon class is net zo erg, en mocht de medical crate ooit een nut hebben dan neem ik aan dat deze net zo vervelend zal doen.

Deze video had echt wel beter gekund. Wat zouden Grand Ops en stationary gun revives mij nou moeten boeien tegenover de ttd/netcode bug, of de problemen rond de support class, of de infinite loading screen bug waardoor je moet ALT-F4en?

Zijn video lijkt gewoon een beetje out of touch. Van iemand als jackfrags die echt wel wat uurtjes in de support class heeft zitten, had ik meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
De video haalt die denk ik vooral een paar herkenbare bugs aan naast de al 2x herkauwde verhaal over ttd. Ja hoe vaak ga je nu dood tijdens gebruik van stationairy weapons? Ik weinig maar het is wel raar. Ik vermoed dat het gezien wordt als vehicle en dan kan je ook niet worden revived.

Bipod op de ribbeyrolles of mmg is om het even, het gaat om het laten zien van de bug.

Ik vind doodgaan door debiele randjes waar ik niet overheen kan veel erger dan dat stationairy ding. Of het de meest achterlijke manier van de squad assets aanvragen. Mijn god hoe vaak ik zo'n tyfus v1 op mijn eigen locatie of middle of nowhere laat landen omdat dat kutmenu gemaakt is door een amoebe is niet leuk meer. Helemaal als ze her ook nog in een tijdgebonden assignment stoppen....

Het menu in het algemeen is ook veel en veel te diep, te omslachtig en onlogisch en kost te veel tijd dat je ook nog eens vaak tussen potten door moet doen door te stoppen met spelen omdat het niet tijdens downtime tussen rounds kan of tijdens de pot. |:(

De ontzettende matige finish van de maps is veel erger omdat je daar elke pot tegen aan loopt, letterlijk vaak.

De unlocks die ik gewoonweg geen cc voor heb gaan in dit tempo eeuwen duren voordat je een beetje fatsoenlijk mee kan komen in een tank of vliegtuig tov iemand die toevallig wel alles unlocked heeft.

Nog een klein punt vind ik de kleding unlocks, ze zijn best aardig maar waarom niet gewoon class only en auto camo per map zoals bf4 had scheelt zooveel gedoe? Nu weet je ook nooit wat voor wapen iemand heeft want ieder ventje/vrouwtje kan hetzelfde pak aan.

Het spel heeft alle kenmerken van een ruwe diamant net als pubg was in den beginne maar als ze datzelfde pad gaan volgen duurt het nog wel even voordat de boel op orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:29:

Het spel heeft alle kenmerken van een ruwe diamant net als pubg was in den beginne maar als ze datzelfde pad gaan volgen duurt het nog wel even voordat de boel op orde is.
Hier zijn echter een aantal problemen mee:
Battlefield V heeft de spelersaantallen niet die PUBG wel heeft.
DICE moet over een jaar alweer een nieuwe game klaar hebben staan.
Veel problemen vereisen dermate grote aanpassingen dat DICE deze niet door gaat voeren. Wapens herindelen of zelfs verwijderen? Cosmetics aanpassen? Dat gaat niet als spelers er al CC aan hebben uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 15-06 08:39

Stronkie

Where wind is Trouble

Stronkie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:01:
Kan iemand mij de link geven voor de bf5 discord
Stronkie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:33:
I speel het spel nu ook een tijdje nu

Ik moet zeggen ik vermaak me meer dan met BF1 , mis alleen spelen met vrienden. Elke keer in die random people groepen. neh..

Ik heb wel een aantal vragen:

- Als je als squadleader zulke reinforcements opvraagd , hoe lang kunnen je squadleden die dan spawnen. Ik weet dat ze in de main spawn scherm te zien zijn en dat ze vanuit de main base op komen rijden.

- Hoe gebruik je voice , Ik weet dat het L Alt is , maar ik heb een headset aangesloten en wil mijn voice door de headset laten komen , Mijn mic op de headset doet het al , maar ik hoor mijn mede squadmates niet. PS geluid van het spel speel ik om mijn surround set

- Is het ook mogelijk weer je platoon embleem aan te passen ala BF 4 and BF 1. Ik heb het nog niet kunnen vinden.

- Wat zijn nu die airdrops die je elke week zou krijgen , ik kan ze niet in het spel vinden.
Iemand? Lol , zo op de donkere dagen van kerst.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:34
Man man, ik duw op mijn LMD in de hoop nog gerevived te worden, het spel registreerd echter mijn RMB?

De customisation van de guns qua skins trekt op niks.

En de kleuren zijn zo vreselijk, als een tegenspeler stil staat/ligt zie je hem gewoon niet. Weet iemand hier een oplossing voor qua grafisch instellingen ofzo?

Na BF4/1 vind ik dit zo'n teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Rakward schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 15:44:En de kleuren zijn zo vreselijk, als een tegenspeler stil staat/ligt zie je hem gewoon niet. Weet iemand hier een oplossing voor qua grafisch instellingen ofzo?
Ergens was dat waarschijnlijk ook wel de bedoeling, helaas heb je dan met games tegenwoordig geen equal playingfield meer als mensen er expres voor zorgen dat zij toch beter zien dan hoe het bedoeld was, en meestal is dat wel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:34
Pheace schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 15:47:
[...]

Ergens was dat waarschijnlijk ook wel de bedoeling, helaas heb je dan met games tegenwoordig geen equal playingfield meer als mensen er expres voor zorgen dat zij toch beter zien dan hoe het bedoeld was, en meestal is dat wel mogelijk
Ja maar het slaat nergens meer op, je ziet de enemy enkel als hij beweegt? Jassen hebben dezelfde kleur als een willekeurige muur/rots.

Ik heb gewoon wat oude games op origin besteld voor 5 euro, want heb niet meer veel fun aan dit spel, zeer spijtig. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-02 23:43
De video haalt die denk ik vooral een paar herkenbare bugs aan naast de al 2x herkauwde verhaal over ttd. Ja hoe vaak ga je nu dood tijdens gebruik van stationairy weapons? Ik weinig maar het is wel raar. Ik vermoed dat het gezien wordt als vehicle en dan kan je ook niet worden revived.
En tja, bug? Dit is in BF1 ook het geval. Het is wat raar, maar ook een beetje een 'risico' wat je neemt. Vind het op zich niet erg dat het wat minder aanlokkelijk wordt om vanuit een stationary te blijven spammen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 22:45
Rakward schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 15:52:
[...]

Ja maar het slaat nergens meer op, je ziet de enemy enkel als hij beweegt? Jassen hebben dezelfde kleur als een willekeurige muur/rots.
Je zegt het alsof het een feit is. Ik dacht in het begin hetzelfde en zie wel degelijk mijn tegenstanders nu. Kwestie van wennen. Kun je er niet aan wennen? Dan is het spel misschien niets voor jou maar om meteen te roepen dat het nergens op slaat... Ik vind het juist wel ergens op slaan... Eindelijk een BF waar je het gevoel hebt dat je met skills ook gewoon beter bent dan een willekeurig ander persoon. Er zijn ook FPS spellen te krijgen die beter passen bij de meer casual speler.

Het spel zit vol met bugs en het is prima als mensen daarover klagen maar ik wordt helemaal moe van de visibility en TTK discussie, dat zijn gewoon gameplay keuzes. Als elke developer daarop in zou gaan zou elk spel hetzelfde spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sharkware op 25-12-2018 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:24:
[...]

Hier zijn echter een aantal problemen mee:
Battlefield V heeft de spelersaantallen niet die PUBG wel heeft.
DICE moet over een jaar alweer een nieuwe game klaar hebben staan.
Veel problemen vereisen dermate grote aanpassingen dat DICE deze niet door gaat voeren. Wapens herindelen of zelfs verwijderen? Cosmetics aanpassen? Dat gaat niet als spelers er al CC aan hebben uitgegeven.
er hoeven geen wapens weg, ze moeten goede balans brengen in de wapens. Een of 2 dubbele wapens is geen ramp, maar meer wordt het een beetje reskin van hetzelfde. Qua tijd heb je idd gelijk en qua spelers aantallen ook niet zoveel als pubg, ik bedoel meer dat het wel een beetje gelijke weg lijkt te volgen hoe ze met de development omgaan.
Rakward schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 15:44:
Man man, ik duw op mijn LMD in de hoop nog gerevived te worden, het spel registreerd echter mijn RMB?

De customisation van de guns qua skins trekt op niks.

En de kleuren zijn zo vreselijk, als een tegenspeler stil staat/ligt zie je hem gewoon niet. Weet iemand hier een oplossing voor qua grafisch instellingen ofzo?

Na BF4/1 vind ik dit zo'n teleurstelling.
Het zal waarschijnlijk eerder iets zijn dat je in de fik stond, of gebouw instortte etc. dan gaat de teller vrij rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Stronkie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:56:
[...]

[...]

Iemand? Lol , zo op de donkere dagen van kerst.. :)
ViperTim in "PC - Battlefield "Platoon Page""

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ja hoe vaak ga je nu dood tijdens gebruik van stationairy weapons? Ik weinig maar het is wel raar. Ik vermoed dat het gezien wordt als vehicle en dan kan je ook niet worden revived.
Dat was in BF1 ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Dat het daar ook in zat betekend niet dat het zo hoort... volgens mij in bf3/4 ook meen ik. Maar ik denk dat het een beperking van de engine is omdat je 'in' een stationairy wapen gaat, dus wordt dat gezien door de engine dat je in een voertuig gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Na in het weekend potje op Narvik gedaan te hebben waarbij ik bij de laatste stuk van de Operations 27-5 ging (granted, met een hoop medic saves hoor :P), had ik net de Franse Operation gedaan, waarbij ik bij laatste gedeelte weer wist waarom ik die Suomi met mag extension heb als medic. Achter in een huis vol tegenstanders springen en maar vol automatisch blijven vuren omdat tegenstanders blijven komen :P.

Ik zou het niet zo direct met BF4 meer kunnen vergelijken, want dat is een redelijke tijd geleden. Maar één ding is wel duidelijk, en dat is dat ik een hoop meer plezier erin heb als in BF1. Nu maar hopen dat alle negatieve aandacht aan het begin niet de levensduur hiervan beperkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik ben geworden wat ik verachte. :>

Ik heb de hele avond vrijwel alleen maar als recon gespeeld, met een bolt action. Ik wou eens naar rang tien en character customisation van de recon klasse unlocken. Nou, ik begin onderhand wel de smaak te pakken krijgen. Join net een game frontlines op Devastation. Team is teruggeduwd naar de laatste positie en alles lijkt verloren. Nou, in die game eindigde ik 26-4 met puur mijn M95 en P-38 en twee van die keren dat ik dood ging was absoluut zinloos. Gewoon de hele game aggresieve recon gespeeld en die game hebben we gewoon gewonnen. Als het opgenomen was dan kon het zo op YT. :*)

Maar ik ben kennelijk dus in staat om met een paar uur oefenen een zinvolle, agressieve recon te zijn. Het is eigenlijk ook best wel leuk om te doen. Niks heerlijker dan iemand die je verrast totaal afmaken met een supersnel headshot. :P

Sissors schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:58:
Na in het weekend potje op Narvik gedaan te hebben waarbij ik bij de laatste stuk van de Operations 27-5 ging (granted, met een hoop medic saves hoor :P), had ik net de Franse Operation gedaan, waarbij ik bij laatste gedeelte weer wist waarom ik die Suomi met mag extension heb als medic. Achter in een huis vol tegenstanders springen en maar vol automatisch blijven vuren omdat tegenstanders blijven komen :P.
Nice !

En ook erg herkenbaar, ik zit ook altijd tussen de 50 kogels mag en firerate upgrade in. Geen idee wat nou het beste is, beide hebben hun eigen voordeel en nadeel. Uiteindelijk gaf ik de Suomi maar de grote mag, en de Thompson de firerate upgrade. :)

Natuurlijk blijft schieten met de MG42 het mooiste. Soms ben je echt de tel kwijtgeraakt hoeveel je er te pakken had met die 250 stuks munitie op je kogelriem.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:13
Wat een feest dat de laatste week van Tides helemaal focust op de geweldige game mode grand operations. :+

ik probeer al de afgelopen ochtend om in een grand operations server te komen. elke keer minuten lang wachten om dan eindelijk in een server te komen waarbij de rechterbovenhoek van je scherm op gaat lichten als een kerstboom van rode en oranje serverproblemen lampjes net als je auto haha. per definitie altijd packet loss, Maargoed ik wil gewoon de challenges doen en daarmee klaar... gooit hij me er tot 4 keer toe uit met de mededeling " go online " Terwijl ik youtube, websites, en vanalles nog wat open heb staan die geen enkel probleem of onderbreking ondervinden van internet.

Conquest vind hij binnen 2 secondes een server en zit ik daar zonder lag of packet loss of wat dan ook.

Edit... laat trouwens maar, na pijn en moeite een goede server gevonden. De gehele grand operations gespeeld. ( met een team waarvan 80% geen enkel idee heeft wat de bedoeling is van het spel maar dat even buiten beschouwing gelaten ) alle rondes doorlopen. Het is afgelopen ... En is dan nu de eerste challenge geregistreerd... ???? Nee natuurlijk niet :(

[ Voor 18% gewijzigd door Skybullet op 27-12-2018 12:15 ]

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 10:51
Sissors schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:58:

Ik zou het niet zo direct met BF4 meer kunnen vergelijken, want dat is een redelijke tijd geleden. Maar één ding is wel duidelijk, en dat is dat ik een hoop meer plezier erin heb als in BF1. Nu maar hopen dat alle negatieve aandacht aan het begin niet de levensduur hiervan beperkt.
Waar activeer je extended mag? Ik zie enkel esthetische modificaties. Thx ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Spacewide schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:31:
[...]
Waar activeer je extended mag? Ik zie enkel esthetische modificaties. Thx ;)
Dat gaat via de specialisations. Tijdens matches zien je alleen de customisations, maar als je via je Company erheen gaat op het hoofdmenu kom je er sowieso.
Skybullet schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:21:
Edit... laat trouwens maar, na pijn en moeite een goede server gevonden. De gehele grand operations gespeeld. ( met een team waarvan 80% geen enkel idee heeft wat de bedoeling is van het spel maar dat even buiten beschouwing gelaten ) alle rondes doorlopen. Het is afgelopen ... En is dan nu de eerste challenge geregistreerd... ???? Nee natuurlijk niet :(
Same here. Na 45 minuten geen resultaat ondanks dat de assignment wel bovenin stond. Toen via server browser een game gezocht die in de laatste map zat, was toen in 5 minuten binnen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ondertussen heb ik de Automatgevär m/42 ook binnen en is rang 20 van Tides of War ook behaald. Ben er dus mooi klaar mee, zowel letterlijk als figuurlijk. Het niveau is namelijk bedroevend zo net na de kerst. Ik had het geluk dat ik heel snel een Grand Operations won zodat ik klaar was. :>

Maar de Automatgevär m/42 even snel geprobeerd. Ik denk niet dat dit een blijvertje zal worden. Je kan extreem snel spammen, maar het damagemodel lijkt identiek aan de M1 Carbine. Je hebt alleen maar tien patronen en de standaard is laden met stripper clips. De Automatgevär m/42 heeft dan wel weer de 2x (ZF-41) telescoopvizier. In tegenstelling tot op de Selbslader 1906 waar ik sterk vermoed dat die geen scope glare geeft en de 3x wel, kan je hier gewoon de 3x pakken want je hebt toch geen scope glare. Het is dus een nutteloze toevoeging. Denk dus dat de M1 Carbine het betere wapen zal blijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06 21:35

Deathchant

Don't intend. Do!

Anoniem: 696182 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 14:42:
[...]

Dat gaat via de specialisations. Tijdens matches zien je alleen de customisations, maar als je via je Company erheen gaat op het hoofdmenu kom je er sowieso.
Je kunt in game, als je dood bent, ook linksonder in 't deployment menu op customize klikken, dan op je wapen klikken en dan kun je ook de specializations kiezen.

Overigens, ik zie zo weinig mensen met de Selbstlader 1916 spelen bij de assault class... Wordt dat als zo'n slecht wapen beschouwd? Dat was mijn allereerste wapen waarbij ik zo op level 10 zat. Superfijn wapen voor medium range. Velen zullen wel de turner SMLE nemen met extended mag; die zit immers precies tussen de Selbstlader en M1A1 Carbine in qua rate of fire, recoil en ook damage.

Ik heb 't spel even aan de kant gelegd. Heb er even genoeg van. Teveel ergernis van altijd in de rug/zij geschoten te worden 5 seconde na spawn, of een vliegtuig dat eventjes over de spawn heen komt. Ik sta altijd 0-5 of 0-6 en soms lijkt er gewoon geen stop te komen en blijft 't potje na potje 't zelfde. Dus ik neem maar even pauze. 't Moet wel nog plezierig blijven en ik heb 't spel nou eenmaal gekocht en wil 't toch blijven spelen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Inmiddels he bik al weer de hele Tides of War afgerond. Is er ondertussen ook weer wat veranderd want ik maak in eens weer veel makkelijker kills?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:17:
Maar de Automatgevär m/42 even snel geprobeerd. Ik denk niet dat dit een blijvertje zal worden. Je kan extreem snel spammen, maar het damagemodel lijkt identiek aan de M1 Carbine. Je hebt alleen maar tien patronen en de standaard is laden met stripper clips. De Automatgevär m/42 heeft dan wel weer de 2x (ZF-41) telescoopvizier. In tegenstelling tot op de Selbslader 1906 waar ik sterk vermoed dat die geen scope glare geeft en de 3x wel, kan je hier gewoon de 3x pakken want je hebt toch geen scope glare. Het is dus een nutteloze toevoeging. Denk dus dat de M1 Carbine het betere wapen zal blijken.
Je hebt meer damage wat het op afstand een 4 shot kill maakt, daar zit dus wel verschil in want de M1 Carbine heeft 5 schoten nodig. Daarnaast is een van de specializations dat je een magazine krijgt, ook geen clips meer nodig dus. Daarmee zit hij tussen de Gewehr 43 en de M1 Carbine in.

Heb er nog niet heel lang mee gespeeld maar het is wel een interessant wapen.

• StealthyPeanut
Ben voor de ToW nu bezig met GO. Niet mijn gamemode in ieder geval. Constant 1 minuut wachten en daarna een gamemode met maar 30 man omdat de server niet volloopt.. Ronduit saai.

Na 15 minuten houd ik het voor gezien. 20 kills en 3 deaths, maar constant om dezelfde vlag bezig en totaal geen uitdaging. Dan maar geen extra gun.

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-12-2018 00:27 ]

• Nickrsd

Nickrsd

Ik heb de tow missies van vorige week niet afgemaakt.. kan ik dat alsnog doen of zijn die gewoon afgelopen en pech?

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26

scorpie

Supra Addict

Lol, ik dacht dus.. ik maak vanavond nog even die laatste ToW assignment af waardoor ik god weet wat kan unlocken (heb je toch weer wat bereikt dan he ;) ), maar nee hoor, was weer te laat. Damnit.

Ok, dan maar Grand Operations voor de volgende ToW. Werd me toch even hard ger*ped zeg.. Je merkt dat iedereen z'n assignments zit te doen ipv de objectives te halen. Binnen 15 minuten 3x verloren. En wat denk je dan.. jup, geen ToW assignment registratie :p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:54
Ook wat GO gespeeld en eigenlijk werkte alles perfect, goed team eerste 2 games altijd keihard gewonnen en dan krijg je frontlines als laatste map en verlies je die. En verlies je daarna ook gelijk de gehele GO....wat heeft het dan voor zin om de eerste twee te winnen als defender, dat de attacker niet nog meer voordelen krijgt? :+ Lijkt wel dat je beter altijd attacker kan spelen omdat die 9/10 x toch wel winnen.

Ach ja. vanavond weer een poging. Al is het niet mijn favoriete gamemode( duurt mij iets te lang ) Vermaak ik me gelukkig nog prima met de game dus zo erg is het allemaal niet. Ben wel benieuwd naar het nieuwe wapen. Vind M1A1 carbine wel fijn maar ook de Turner SMLE met die snellere reload. Als die M/42 daar een beetje tussen hangt kan dat ook best wel een interessant wapen zijn inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

scorpie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:50:
Ok, dan maar Grand Operations voor de volgende ToW. Werd me toch even hard ger*ped zeg..
Oh, was jij dat bij de tegenstander :+

Ik vind Grand Operations wel met afstand de meest brakke gamemode die ik ooit heb gezien. Ik ga maar niet op de eerste twee rondes in, want die doen er blijkbaar helemaal niet toe. Je kan die tijd ook wel koffie gaan drinken, of assignments doen. De laatste ronde is een stukje Frontlines. Niet mijn favoriete modus, maar vooruit. Het lijkt er echter wel op dat je de laatste assault niet kan verliezen. Als aanvaller dan, als verdediger kan je net zo goed ragequitten of assignments gaan doen.

Omdat ik die assignment voor 3x GO win had gekregen heb ik deze modus de afgelopen anderhalve week een paar keer gespeeld. Als je doorhebt wat je de laatste ronde moet doen en je team zover krijgt dat ze gewoon op de cap gaan staan ipv vanuit de spawn gaan snipen dan win je. Ook als je team volledig ruk is. Als die eerdere rondes toch geen invloed hebben, waarom laat Dice ze dan niet weg... Zucht. Operations in BF1 was ook niet mijn favoriet, maar dat was wel beter dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Deathchant schreef op donderdag 27 december 2018 @ 18:08:
[...]

Je kunt in game, als je dood bent, ook linksonder in 't deployment menu op customize klikken, dan op je wapen klikken en dan kun je ook de specializations kiezen.
Bij mij kon ik 2x alleen de specs bekijken, niet veranderen of toewijzen.
Ik heb 't spel even aan de kant gelegd. Heb er even genoeg van. Teveel ergernis van altijd in de rug/zij geschoten te worden 5 seconde na spawn, of een vliegtuig dat eventjes over de spawn heen komt. Ik sta altijd 0-5 of 0-6 en soms lijkt er gewoon geen stop te komen en blijft 't potje na potje 't zelfde. Dus ik neem maar even pauze. 't Moet wel nog plezierig blijven en ik heb 't spel nou eenmaal gekocht en wil 't toch blijven spelen.
Soms wel herkenbaar, maar dan pas ik mijn speelstijl of looproutes aan en sta ik binnen notime weer positief en hoog in de ranking. Welke mode speel je?

Ik merk juist dat ik het spel beter en beter ga beheersen. Ook ben ik sinds 3 weken overgegaan op een 144hz, 1440p, 27inch scherm, dus dat helpt ook vast mee. Maar ik merk dat ik veel meer direct na ADS raak. Dus mijn aim voor ADS is een stuk verbeterd. Deze week best wat rondes gespeeld en in 90% van de gevallen stond ik bovenaan van mijn team. Ik ben geen pro, maar naarmate ik het spel meer speel, word mijn aim en gunplay ook echt beter. Net als in BF2 en BF3, ook in BF4 in mindere mate. Iets wat ik niet had in BF1. Ik merk dat ik erg veel plezier haal uit de battles om de vlaggen in CQ. Mapdesign is wat dat betreft de in de meeste mappen echt dik in orde.

Ook zullen er vast meer beginners in het spel zitten nu, dat scheelt ook wel denk ik. Hoewel je dit amper ziet aangezien iedereen na 30 uur spelen al bijna lvl50 is.

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-12-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

StealthyPeanut schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:06:
[...]

Ik merk juist dat ik het spel beter en beter ga beheersen. Ook ben ik sinds 3 weken overgegaan op een 144hz, 1440p, 27inch scherm, dus dat helpt ook vast mee. Maar ik merk dat ik veel meer direct na ADS raak. Dus mijn aim voor ADS is een stuk verbeterd.
Voor mij een reden om toch maar eens voor een fatsoenlijke 144hz monitor te kijken :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
InSanex schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:28:
[...]

Voor mij een reden om toch maar eens voor een fatsoenlijke 144hz monitor te kijken :)
Laat ik je dan meteen even uit de droom helpen: De refreshrate maakt je echt niet een beter speler, het is wel ontzettend prettig aan de ogen en ik zou nooit terug willen, maar een beter speler word je er echt niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

unfor schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:21:
[...]

Laat ik je dan meteen even uit de droom helpen: De refreshrate maakt je echt niet een beter speler, het is wel ontzettend prettig aan de ogen en ik zou nooit terug willen, maar een beter speler word je er echt niet van.
Oh die illusie heb ik ook niet hoor, het zou gewoon fijn zijn als ik minder vaak dood op de grond lig, voordat de tegenstander al de hoek om is :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

Het is sowieso prettiger aan de ogen, maar ik heb zeker het gevoel dat het helpt bij het on-target krijgen van je aim en volgen van je targets in ADS. Ook niet zo gek met 2.5 keer zoveel beelden per seconde. (Bij 144fps dan)...

Een betere speler? Dat niet. Maar elke speler haalt er zeker voordeel uit.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-12-2018 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Die MG42 is echt bizar! Zelfs een noob als ik haal mijn k/d omhoog.
Dat zal wel niet lang duren... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
[...]

Kan het bevestigen 3 weken terug uit noodzaak op een oud iiyama 60hz 22" moeten spelen waar ik normaal 27" 1440p144 gewend ben.

Dacht speel lekker op het account van mijn vriendin zodat ik mijn stats niet verkloot.
Conclusie heb op haar account nu een gemiddelde kd van 3.4 O-) zit op mijn main nog niet eens op 3.3.

Moet wel zeggen dat je Squad ook wel erg veel uitmaakt ik speelde die potjes met 3 andere best wel goede spelers en we speelden allemaal wel rond de 6 kd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
Gekocht in de sale voor € 29,99 bij Origin.

Had de game eerst niet gekocht wegens de toch wel negatieve geluiden online, maar moet zeggen: heb mij sinds de hoogtijdagen van BF4 en Bad Company 2 niet meer zo goed vermaakt met een BF-game. Wat ik wel vreemd vind is dat ik met mijn i5-4460 BF1 amper kon draaien en dat BFV als een zonnetje loopt.

Enige wat ik niet helemaal begrijp is dat progressionsysteem met wapens, maar wellicht dat dat zichzelf na meer speeluren vanzelf gaat verklaren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06 17:51

SD5k

>4&X

EpicDnS schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:06:
Gekocht in de sale voor € 29,99 bij Origin.

Had de game eerst niet gekocht wegens de toch wel negatieve geluiden online, maar moet zeggen: heb mij sinds de hoogtijdagen van BF4 en Bad Company 2 niet meer zo goed vermaakt met een BF-game. Wat ik wel vreemd vind is dat ik met mijn i5-4460 BF1 amper kon draaien en dat BFV als een zonnetje loopt.

Enige wat ik niet helemaal begrijp is dat progressionsysteem met wapens, maar wellicht dat dat zichzelf na meer speeluren vanzelf gaat verklaren :).
Het progressie systeem is op zich vrij simpel, het is de menustructuur die het verwarrend maakt. Bij het kiezen van je klasse in een game staat linksonder in beeld "Customize", als je hier voor kiest kun je per wapen Specializations toekennen.
Zorg wel dat je een wapen eerst uitvoerig test om te kijken of het je ligt voordat je je Company Coins eraan besteed, deze zijn momenteel erg schaars zodra je level 50 hebt bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Weet niet wat ze gedaan hebben, maar sinds dat ze die TTK patch terug gedraaid hebben, speelt dit spel zo ongelooflijk slecht voor mij tov. voor de TTK patch en zelf tijdens de TTK patch..

Belachelijk veel 1-2 hit deaths van grote afstanden en dan zie je dat ze een sten/mp40 en van die andere brol wapens voor lange afstand gebruiken.. Nu begrijp ik wel wrm sommige het spel al lang niet meer spelen. Ik heb het zelf nog een paar keer geprobeerd deze paar dagen, maar holy cow wat slecht. }:O

Denk dat ik maar weer eens BF1 ga spelen als ik zin heb in een battlefield rondje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:48
SD5k schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:12:
[...]

Het progressie systeem is op zich vrij simpel, het is de menustructuur die het verwarrend maakt. Bij het kiezen van je klasse in een game staat linksonder in beeld "Customize", als je hier voor kiest kun je per wapen Specializations toekennen.
Zorg wel dat je een wapen eerst uitvoerig test om te kijken of het je ligt voordat je je Company Coins eraan besteed, deze zijn momenteel erg schaars zodra je level 50 hebt bereikt.
Company coins genoeg ook na level 50

1 - Weapon assignment ---> 150CC
2 - Vehicle level ---> 150CC
3 - Weapon level ---> 150CC
4 - Class level ---> 300CC
5 - Tides of war level ---> 150CC
6 - Daily assignments ---> 3x 100CC

YouTube: Battlefield 5 - How to GET COMPANY COINS (AFTER Level 50) - Battlefi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
[...]

In theorie maar ook in de praktijk kun je wel enkele ms sneller reageren dan iemand die op een 60hz scherm speelt, Je word er echter niet beter door, dat klopt.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Gwar schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:24:
[...]

YouTube: Battlefield 5 - How to GET COMPANY COINS (AFTER Level 50) - Battlefi...
Leuk als het werkt. ;)
Ik moet het doen met 300 per dag, en af en toe eens een random 100 ofzo.
Dit is niet voor niets het onderwerp waar momenteel het meest over geklaagd word op reddit.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 30-12-2018 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op zondag 30 december 2018 @ 23:24:
[...]

Leuk als het werkt. ;)
Ik moet het doen met 300 per dag, en af en toe eens een random 100 ofzo.
Dit is niet voor niets het onderwerp waar momenteel het meest over geklaagd word op reddit.
Zoiets doe ik ook, met een wapen assignment hier en daar die een kleine boost geeft. Ik denk eigenlijk dat EA hierin de slag wil slaan met microtransacties. Als je straks die 30k vehicle skins wil mag je er dus wel bijna de kaart voor trekken.

Ik ga er voorlopig in ieder geval van uit dat dit het verdienmodel wordt en dat ik maar zuinig moet omgaan met mijn ccoins. Er zijn sowieso genoeg "freebie" cosmetics te halen uit (toekomstige) chapters, unlocks en assignments waar ik nog lang niet klaar mee ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gwar schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:24:
[...]

Genoeg zou ik het niet noemen gezien je 4 miljoen CC nodig hebt om alles te kopen wat er op dit moment beschikbaar is in BFV.

Met Tides of War krijg je vijf nieuwe wapens terwijl de Tides of War levels net genoeg CC geven om een enkel wapen te upgraden. Wil je ze alle vijf upgraden moet je eindeloos grinden om die wapens op level 10 te krijgen en daarnaast nog diverse assignments doen omdat level 10 nog te weinig CC geeft voor alle specializations.

Dit is de CC die je nodig hebt in BFV:
122,100 CC - Total specialization cost
4,136,280 CC - Total customization
4,258,380 CC - Total everything
Bron:
https://www.reddit.com/r/...258380_cc_dated_31dec2018

Heb je een dure tank skin gekocht ga je de komende maanden niet genoeg CC hebben om alle specializations te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Upgraden van wapens (specializations) gaat toch maar t/m level 4? Daarna is alleen maar cosmetische meuk toch?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ja ik upgrade de wapens tot lvl 4.. dat heeft invloed op het wapen. Die skins boeien mij niet zo. En anders ga je voor goud.. en dat is in principe ook gratis.. kost alleen moeite om die assignments te voltooien.

Al die andere custom materiaal.. boeien dat zie je toch niet wat je zelf aan hebt.

Ik heb al m’n wapens die ik tot nu toe unlocked heb op lvl 4.. en m’n tanks etc ook.

En nog 24 k cc over

[ Voor 17% gewijzigd door Nickrsd op 31-12-2018 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-06 22:22

steel123

Cryman9

Tsurany schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:07:
[...]
Genoeg zou ik het niet noemen gezien je 4 miljoen CC nodig hebt om alles te kopen wat er op dit moment beschikbaar is in BFV.

Met Tides of War krijg je vijf nieuwe wapens terwijl de Tides of War levels net genoeg CC geven om een enkel wapen te upgraden. Wil je ze alle vijf upgraden moet je eindeloos grinden om die wapens op level 10 te krijgen en daarnaast nog diverse assignments doen omdat level 10 nog te weinig CC geeft voor alle specializations.

Dit is de CC die je nodig hebt in BFV:
122,100 CC - Total specialization cost
4,136,280 CC - Total customization
4,258,380 CC - Total everything
Bron:
https://www.reddit.com/r/...258380_cc_dated_31dec2018

Heb je een dure tank skin gekocht ga je de komende maanden niet genoeg CC hebben om alle specializations te unlocken.
Dit moet toch gewoon het verdienmodel worden? Voor specializations heb je echt wel genoeg CC, enkel voor de cosmetische onzin niet. Als je die graag wil dan betaal je extra. Ik zie het probleem niet, deze dingen hebben geen enkele invloed op de gameplay.

Alle specializations unlock je ook gewoon door wapens te levelen, niet door debiele assignments zoals eerdere battlefields. In mijn ogen dus perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steel123 schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:42:
[...]

Dit moet toch gewoon het verdienmodel worden? Voor specializations heb je echt wel genoeg CC, enkel voor de cosmetische onzin niet. Als je die graag wil dan betaal je extra. Ik zie het probleem niet, deze dingen hebben geen enkele invloed op de gameplay.

Alle specializations unlock je ook gewoon door wapens te levelen, niet door debiele assignments zoals eerdere battlefields. In mijn ogen dus perfect.
Het is heel simpel, je krijgt amper genoeg CC om alle specializations te unlocken. Sterker nog, veel spelers hebben nog steeds niet genoeg CC om echt alles te kunnen kopen omdat ze na level 50 niks meer krijgen. Als je dan ooit de fout maakt om een skin te kopen voor 14k met CC betekent dit dat je zo 5 wapens/voertuigen niet kan maximaliseren.

Dat wordt alleen nergens goed uitgelegd, nergens geven ze aan dat je echt CC te kort gaat kopen als je cosmetics koopt. Dus elke speler die dat doet loopt er uiteindelijk keihard tegenaan dat ze heel wat wapens niet maximaal kunnen gebruiken.
-tom-562 schreef op maandag 31 december 2018 @ 09:58:
Upgraden van wapens (specializations) gaat toch maar t/m level 4? Daarna is alleen maar cosmetische meuk toch?
Dat klopt inderdaad. Wat ik bedoelde is dat je, volgens die video, 150 CC per wapen level krijgt. Wil je een wapen volledig upgraden heb je 2k+ aan CC nodig waardoor je met 10 wapen levels nog niet genoeg CC hebt verdiend om die upgrades te betalen.
Nickrsd schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:37:
Ja ik upgrade de wapens tot lvl 4.. dat heeft invloed op het wapen. Die skins boeien mij niet zo. En anders ga je voor goud.. en dat is in principe ook gratis.. kost alleen moeite om die assignments te voltooien.

Al die andere custom materiaal.. boeien dat zie je toch niet wat je zelf aan hebt.
Skins vind ik zelf nooit niet heel interessant. Echter zijn er genoeg spelers die er wel gevoelig voor zijn en die komen er straks achter dat ze nooit alle wapens kunnen upgraden simpelweg omdat ze teveel skins hebben gekocht.
Dat is een situatie die voor niemand wenselijk is.
Ik heb al m’n wapens die ik tot nu toe unlocked heb op lvl 4.. en m’n tanks etc ook.

En nog 24 k cc over
Dan heb je zeker niet je vliegtuigen unlocked? Als je die ook maximaal wilt specialiseren ben je die 24k zo kwijt.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 31-12-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik denk toch dat we in de toekomst in verschillende stapjes ook wel een hogere levelcap krijgen. Da's dan wel weer een nieuwe manier om na level 50 meer CC te krijgen. Zelf zie ik liever een nieuwe map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:01

Ok dat ga ik de volgende keer proberen. Eigenlijk is het niet echt eerlijk en je zou het kunnen zien als een vorm van valspelen. Maar zoals gezegd in de video, elk beetje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRealKnuf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2024
glennvho schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:23:
[YouTube: How to turn FASTER in Battlefield V! Dogfighting Tips and Tricks]

Ok dat ga ik de volgende keer proberen. Eigenlijk is het niet echt eerlijk en je zou het kunnen zien als een vorm van valspelen. Maar zoals gezegd in de video, elk beetje helpt.
Ben echt heel slecht met vliegen, dus zeker maar eens proberen.

edit: geprobeerd, maar het scheelt iets. Door de aanpassingen voelt de besturing wel wat anders

[ Voor 9% gewijzigd door ThaRealKnuf op 01-01-2019 17:27 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V