Acties:
  • +1 Henk 'm!
TecTo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 22:41:

Overigens heb ik de mensen -die nu de mond vol hebben over ttk- in vorige versies weinig of nooit ontmoet in hardcore games van bf.
Omdat hardcore totaal niet te vergelijken is met de TTK implementatie waarmee Battlefield V oorspronkelijk uit kwam. Die twee staan volledig los van elkaar.
Wat ook opvalt is dat de close finish bij de nieuwe ttk veel vaker voorkomt. Leuke spannende games.

Bij de core versie zie je weer dat stompzinnige puntenverschil van 200 tot 300 en meer.

Als je dat als gamer nu zo leuk vind. Zeg toch meer dat sommige meer bezig zijn met k/d en status. Zelf vind ik er niets aan dat je al na vijf minuten weet hoe de game gaat eindigen. Of je nu wel of niet bij de winnende of verliezende partij zit.
Volgens mij begrijp je werkelijk niks van de hele TTK discussie, je trekt namelijk wel erg vreemde conclusies.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

TecTo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 22:41:
Overigens heb ik de mensen -die nu de mond vol hebben over ttk- in vorige versies weinig of nooit ontmoet in hardcore games van bf.
Wat heeft hardcore te maken met de TTK discussie? Dat staat toch compleet los van elkaar.
In hardcore heb je friendly fire, geen hud en weet ik het wat voor onzin.

Ik heb in geen enkel spel hardcore leuk gevonden, omdat hardcore naar mijn mening het rushen/objective spelen keihard afstraft. Iedereen ligt maar een beetje te campen in hardcore. En dat kan omder er geen HUD is en niemand weet waar jouw tent staat. Plus de explosive spam op de objectives maakt dat je veel te snel dood gaat als je een objective player bent in plaats van een KD player.

Hardcore is enkel fun voor de kamperende KD player.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
De vergelijking ttk/hardcore gaat inderdaad niet op. Daar gaat het ook niet om. De zgn veteranen die oh zo goed zijn komen niet meer aan hun k deetje. :O

Lees het commentaar dat ze nu meer kogels nodig hebben voor een kil en zodoende minder multi kills kunnen maken bla bla bla.

In hardcore heb je vaak maar 1 kogel nodig voor een kill, dus kogels zat. Echter ben je ook sneller dood. Dus wil je echt de held uithangen speel dan op dit niveau.

Begrijp best wel dat de grote jongens het heerlijk vinden om onervaren spelers af te schieten en zo hun ego en status oppoetsen. Met de nieuwe ttk was dat even niet zo en het gejank was niet van de lucht.

Dus voor de grote jongens onder ons. Speel met spelers van je eigen niveau, niets is zo makkelijk als kalkoenen schieten. ;w

Verder zou het me worst zijn welke aanpassingen er nog plaatsvinden. Deze game met aan elkaar geplakte broncode is matig.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
@TecTo kan het niveau een beetje omhoog? Dit is gewoon sneu anderen hier bashen omdat je het niet met hen eens bent. Ga of inhoudelijk de discussie aan of blijf er buiten, maar simpelweg iedereen afzeiken zonder überhaupt enig idee te hebben wat er gaande is, dat is niet heel constructief.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Niveautje weer!

Het voelt toch gewoon niet ok als je 6 of 7 kogels in iemand moet pompen voor ie gaat liggen, of zie ik dat verkeerd?

Super frustrerend om iemand op afstand een aantal keer goed te raken, maar hem niet omver kunnen krijgen omdat je nóg meer kogels nodig hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 15-12-2018 13:18 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 23:53
steel123 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:37:
[...]

Wat heeft hardcore te maken met de TTK discussie? Dat staat toch compleet los van elkaar.
In hardcore heb je friendly fire, geen hud en weet ik het wat voor onzin.

Ik heb in geen enkel spel hardcore leuk gevonden, omdat hardcore naar mijn mening het rushen/objective spelen keihard afstraft. Iedereen ligt maar een beetje te campen in hardcore. En dat kan omder er geen HUD is en niemand weet waar jouw tent staat. Plus de explosive spam op de objectives maakt dat je veel te snel dood gaat als je een objective player bent in plaats van een KD player.

Hardcore is enkel fun voor de kamperende KD player.
Ik heb in BF3 op den duur alleen nog maar conquest HC gespeeld, en dat was totaal niet mijn ervaring. Werd genoeg op de objective gespeeld en explosive spam viel ook mee...

Ik vond het juist beter door minder elementen te zien en alleen maar 1st person in voertuigen.

Weet op het moment alleen niet meer goed of ik steeds opdezelfde server speelde... Dat kan natuurlijk nog veel uitmaken voor de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Er zijn in core en hardcore beide dingen die ik irritant vind.
Zo speelde ik in bf4 altijd Classic mode, imo the way its meant to be played :)
Geen 3D spotting, geen third person, standaard damage etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 20:15
jagermeister schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:17:
Niveautje weer!

Het voelt toch gewoon niet ok als je 6 of 7 kogels in iemand moet pompen voor ie gaat liggen, of zie ik dat verkeerd?

Super frustrerend om iemand op afstand een aantal keer goed te raken, maar hem niet omver kunnen krijgen omdat je nóg meer kogels nodig hebt.
Eens! Ik irriteer me hier mateloos aan! Op één of andere manier moet ik minstens mijn hele magazijn door iemand heen schieten voordat er iemand dood gaat. Maar andersom zijn het maar 3 kogels... Ongeacht welk wapen ik ook pak. Wat een ***** spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:05
BliXem schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:47:
[...]

Eens! Ik irriteer me hier mateloos aan! Op één of andere manier moet ik minstens mijn hele magazijn door iemand heen schieten voordat er iemand dood gaat. Maar andersom zijn het maar 3 kogels... Ongeacht welk wapen ik ook pak. Wat een ***** spel zeg.
Het hele probleem in a nutshell. De TTD bug moest gefixed worden, de TTK verandering is een band-aid fix wat waarschijnlijk door de mannetjes in pak is doorgevoerd. 'We verkopen minder goed dus dan veranderen we de TTK maar naar iets wat op de vorige games lijkt en dan komt alles weer goed'. Helaas is het hele spel opgebouwd en gebalanceerd naar de originele TTK waar een groot deel van de mensen het spel voor hebben gekocht. Nee, mensen gaan weg omdat het een bugfestijn is, niks meer niks minder.
Ik heb totaal niet het gevoel BF5 te willen spelen momenteel, omdat het enige pluspunt van deze Betafield5 de goede TTK was. Ik las wel dat 'Core' ook naar andere gamemodes komt, en dan zal ik weer ff kijken of ik nog interesse in dit spel hebt. Conquest 64 is voor mij de mindless meatgrinder en heb ik nog nooit leuk gevonden, dat was altijd Rush 32 geweest voor mij :)

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
off-topic en op de man.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2018 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
TecTo schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:37:
De vergelijking ttk/hardcore gaat inderdaad niet op. Daar gaat het ook niet om. De zgn veteranen die oh zo goed zijn komen niet meer aan hun k deetje. :O

Lees het commentaar dat ze nu meer kogels nodig hebben voor een kil en zodoende minder multi kills kunnen maken bla bla bla.

In hardcore heb je vaak maar 1 kogel nodig voor een kill, dus kogels zat. Echter ben je ook sneller dood. Dus wil je echt de held uithangen speel dan op dit niveau.

Begrijp best wel dat de grote jongens het heerlijk vinden om onervaren spelers af te schieten en zo hun ego en status oppoetsen. Met de nieuwe ttk was dat even niet zo en het gejank was niet van de lucht.

Dus voor de grote jongens onder ons. Speel met spelers van je eigen niveau, niets is zo makkelijk als kalkoenen schieten. ;w

Verder zou het me worst zijn welke aanpassingen er nog plaatsvinden. Deze game met aan elkaar geplakte broncode is matig.
Even terug op de TTK.... weet je wat het in de praktijk inhoudt?

Een langere TTK zorgt er juist voor dat de minder goede spelers een 1v1 gevecht verliezen. De speler met betere aim heeft minder moeite om 7 ipv 6 kogels te laten landen, daar waar de minder goede speler dit wel heeft.

Daarnaast heeft een betere speler nu ook meer tijd om te reageren op een vuurgevecht. Dus als een minder goede speler via een slimme looproute een beter speler verrast, is de kans groot dat de betere speler alsnog wint.

Daar komt nog bij dat de iets zwakkere wapens heel veel zwakker zijn geworden in vergelijking met de sterkere wapens (lage DPS in vergelijking met de sterkere wapens) en gaan heel veel wapens, en ik denk zelfs klasses, gewoon nooit meer gebruikt worden.

Daar komt nog bij dat headshots gewoon gelijk zijn gebleven. 3 keer raden wie meer headshots maakt: gamer met goede aim of een gamer met gemiddelde aim....?

Dus deze verandering is juist voor spelers met minder skill een naaistreek.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-12-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Waar ik eerst nog wel hoop had dat Dice de game zou gaan fixen is het na deze week eigenlijk helemaal weg.
Ik heb ook geen zin meer om überhaupt de game nog op te starten omdat ik weet dat ik uiteindelijk gefrustreerd afsluit.
StealthyPeanut schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:58:

Even terug op de TTK.

Een langere TTK zorgt er juist voor dat de minder goede spelers een 1v1 gevecht verliezen. De speler met betere aim heeft minder moeite om 7 ipv 6 kogels te laten landen, daar waar de minder goede speler dit wel heeft.
Het gaat er vooral om wanneer je zeg maar een squad tegen komt dat je bijna altijd zal verliezen omdat je niet snel genoeg kan switchen zonder dat je moet reloaden zelfs al val je ze in de rug aan.

[ Voor 55% gewijzigd door beuker19 op 15-12-2018 15:07 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
StealthyPeanut schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:58:
[...]
Even terug op de TTK.
...
Dus deze verandering is juist voor spelers met minder skill een naaistreek.
Dat dus. Het enige voordeel wat je krijgt is dat je meer vrij kan rondlopen, 5 bullets kan opvangen, en weer vol healen. Verder zullen de mensen met skills altijd wel winnen, alleen nu is de flow van de game onderbroken dat je na elke kill moet reloaden, en nog vaker op zoek moet naar ammo. Noobs zullen ook geirriteerd worden als ze hun favo wapen gebruiken die toevallig de grond in generfed is (Alle tragere wapens die weinig recoil hebben, voornamelijk SMG's en Auto Loading Rifles) terwijl Bolt Action Rifles en Shotguns indirect gebuffed zijn, wat ook nog eens een saaiere gameplay flow opleverd. Allemaal big no no's,

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
beuker19 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:02:
Waar ik eerst nog wel hoop had dat Dice de game zou gaan fixen is het na deze week eigenlijk helemaal weg.
Ik heb ook geen zin meer om überhaupt de game nog op te starten omdat ik weet dat ik uiteindelijk gefrustreerd afsluit.

[...]

Het gaat er vooral om wanneer je zeg maar een squad tegen komt dat je bijna altijd zal verliezen omdat je niet snel genoeg kan switchen zonder dat je moet reloaden zelfs al val je ze in de rug aan.
Dat idee had ik deze week ook al. Net of speelt het allemaal niet vloeiend meer, maar juist veel stroperiger dan voorheen.
Hopen dat ze toch e.e.a. fixen. Ik vind het spel nu minder goed dan dat die was bij release.
Waar daar nog regelmatig potjes dicht bij elkaar lagen, is dat nu zoeken naar eene speld in een hooiberg. Terwijl de balance opgelost zou moeten zijn. Uhuh...

Beetje jammer trouwens dat conquest core nog niet via advanced search te vinden is.

[ Voor 13% gewijzigd door MartijnAbel op 15-12-2018 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:21

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Of ik nu 6,7 of 8 kogels moet gebruiken om iemand te killen.. no probleem.

Alleen het gekke is dat ik voor mij gevoel maar 3 kogels kan hebben voordat ikzelf dood ga. Dat is wel vreemd.

Moet er Zelf 6/7 gebruiken en incasseren kan maar 3 ofzo. Voor mij gevoel! Ik ga echt vaak binnen notime dood. Dat was ik het begin helemaal niet.!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Volgende week "core" versie voor alle game types in BFV

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/20sxh1s.jpg

JackFrags is spot on hier! DICE is niet lekker bezig. :-(

[ Voor 91% gewijzigd door jagermeister op 15-12-2018 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
^
Dus nu krijgen we weer een gesplitte community :?

Na ja we gaan het meemaken.

Hoop dat ze die vreselijke menustructuur / ui / unlock logica nog gaan fixen. Kan me voorstellen dat dat ook voor (nieuwe) spelers reden zat is om de game in de hoek te gooien.

Ik denk dat het nooit meer echt wat wordt met Battlefield zolang EA persé alles en iedereen wil blijven bedienen met deze franchise, te weinig tijd neemt/geeft aan DICE om een volwassen product af te leveren en dat ook nog combineert met desastreuze communicatie en de SJW insteek.

Battlenonsense had trouwens ook wel weer een aantal goede punten in zijn video zoals het nut van het behouden van flaggen doordat deze echt een doel hadden (airbase, spawnen voertuigen etc).

ps:
Ik krijg inmiddels echt het idee dat deze game zo hard aan het floppen is tov de targets dat er totale paniek bij EA is.

Het aantal bar slechte beslissingen bij EA is normaal gesproken al mind boggling maar bij BF V is het ongekend. Een slapstick.

[ Voor 62% gewijzigd door Help!!!! op 15-12-2018 19:09 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

"It was not our intention to divide the community"

En gaat vervolgens het spel in tweeën opdelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Help!!!! schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:50:

Battlenonsense had trouwens ook wel weer een aantal goede punten in zijn video zoals het nut van het behouden van flaggen doordat deze echt een doel hadden (airbase, spawnen voertuigen etc).
Dat hadden ze bij BF1 er toch al uitgeknikkerd?

Geef mij maar weer het systeem zoals in BF3/4. Voertuigen spawnen op de basis of een vlag. En als het op een vlag is, kan de vijand er ook mee aan de haal! Moet je als team maar een beetje opletten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:33:
"It was not our intention to divide the community"

En gaat vervolgens het spel in tweeën opdelen. 8)7
Wat @Help!!!! ook al zegt, DICE en/of EA zijn heel vreemd bezig en dat zal waarschijnlijk komen doordat de game keihard geflopt is. Maar ze lijken niet te begrijpen dat juist de gunplay hetgeen is dat spelers nog bij het spel houd. Nu gaan ze alle veteranen wegjagen en dat zijn juist de spelers die over een jaar het spel nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Eind van de middag mijn eerste potje Core kunnen spelen en dat maakt het meteen weer een stuk leuker. Potje meteen veel closer, veel meer punten en wat meer snelheid derin.
Nu nog zelf kunnen kiezen welke map en dan is het weer netjes voor elkaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StealthyPeanut
EA probeert het spel toegankelijker te maken voor beginnende spelers, maar straks krijgen ze wel dit menu:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/21d1ls4.jpg

:+. Niet het doel wat ze voor ogen hadden denk ik.

Moet je nagaan hoe ver dit de community op splitst.

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-12-2018 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 09:38

[...]

Ben er ook mee gestopt. Gaat goed met EA.
Verpesten een grote titel.
Eerst BF4 een jaar lang netcode problemen.Bf hardline dat niet aanvoelde als een battlefield game. Daarna BF1 met sterke snipers en overpowerd planes en dan nu BFV verpesten met TTK. Het was goed zoals het was. Kleine buff op de SMG en klaar

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

MartijnAbel schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:26:
Dit ffs. Mijn grootste klacht bij Battlefield is die freaking rotation servers. Daar word ik zo moe van. Laat me gewoon 1 map spelen.

Was wel blij met hoe het speelde maar heb de meeste tijd van mijn Premium maand Fallout 76 gespeeld. Net klaar mee toen mijn premium net verliep helaas. Gezien hoe het gaat op het moment wacht ik wel even op een sale, zit er vast wel aan te komen zo te merken, helemaal gezien het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Pheace schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:14:
[...]

Dit ffs. Mijn grootste klacht bij Battlefield is die freaking rotation servers. Daar word ik zo moe van. Laat me gewoon 1 map spelen.

Was wel blij met hoe het speelde maar heb de meeste tijd van mijn Premium maand Fallout 76 gespeeld. Net klaar mee toen mijn premium net verliep helaas. Gezien hoe het gaat op het moment wacht ik wel even op een sale, zit er vast wel aan te komen zo te merken, helemaal gezien het seizoen.
Ik dacht dat ik de enige was die het irritant vond :p
Pykow schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:03:
[...]

Ben er ook mee gestopt. Gaat goed met EA.
Verpesten een grote titel.
Eerst BF4 een jaar lang netcode problemen.Bf hardline dat niet aanvoelde als een battlefield game. Daarna BF1 met sterke snipers en overpowerd planes en dan nu BFV verpesten met TTK. Het was goed zoals het was. Kleine buff op de SMG en klaar
Core al wel gespeeld dan? Stukken beter weer vind ik persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:15
Wat ik ook doe, hij blijft het maar vertikken om die "look up: challenge te registreren. Ene na het ander potje of zelf als squadleader of door een andere squadleader kills met v1 of jb2 en .... niks

En ik zie mezelf niet veel meer kunnen gamen door werk en sport na vandaag dus kan die helm wel op mijn buik schrijven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
MartijnAbel schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:26:
Eind van de middag mijn eerste potje Core kunnen spelen en dat maakt het meteen weer een stuk leuker. Potje meteen veel closer, veel meer punten en wat meer snelheid derin.
Potje meteen closer? Je kan veel zeggen over TTK changes, maar toch niet dat er daardoor meer landslight victories zijn.

Vind het ook wel grappig dat hier iemand klaagt dat door de veranderingen SMGs zwakker zijn, terwijl halve chat ingame vol is met mensen die klagen dat SMGs OP zijn nu. Zelf heb ik voor het eerst zo ongeveer in mijn BF carriere chat uitgeschakeld. Het is alleen maar vol met mensen die willen delen hoe verschrikkelijk slecht alles is. Maar wel blijven spelen. Want dat 'moet' om assignments te halen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stinky9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07-2021
Begin van de week nog gespeeld, maar ik ben wel klaar met dit spel. De prone-slide/bump bug voor MMG’s en de shoot first/die first bug, de niet zo interessante maps en de 5 kogels = kill hebben het voor mij de das om gedaan. Nu wordt (is?) de TTK ook nog aangepast.... Nog meer kogels nodig om iemand om te leggen?!!! Ik had het liever andersom gezien. Minder kogels. Ik heb jaren Red Orchestra (mod/1/2) gespeeld en kom toch wel tot de conclusie dat mijn grootste ergenis aan de BF reeks is, “too many bullets needed to kill anyone”!

BF5 de eerste AAA game die ik gekocht heb bij release sinds een lange, lange tijd. ...En tevens de laatste! Wat een buggy, frustrerende zooi....!

Ik heb Foxhole gekocht op Steam en ga mij daarmee vermaken. Het gaat uw allen goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Sissors schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:38:
[...]

Potje meteen closer? Je kan veel zeggen over TTK changes, maar toch niet dat er daardoor meer landslight victories zijn.

Vind het ook wel grappig dat hier iemand klaagt dat door de veranderingen SMGs zwakker zijn, terwijl halve chat ingame vol is met mensen die klagen dat SMGs OP zijn nu. Zelf heb ik voor het eerst zo ongeveer in mijn BF carriere chat uitgeschakeld. Het is alleen maar vol met mensen die willen delen hoe verschrikkelijk slecht alles is. Maar wel blijven spelen. Want dat 'moet' om assignments te halen 8)7
Ik zeg niet dat het met TTK te maken heeft, maar ik merkte wel na de patches dat de potjes gewoon veel verder uit elkaar lagen terwijl ze aangaven de balance verbeterd te hebben. Dat strookt dan gewoon niet met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Beste is nu wel de normale mode, dit het zo al vanaf het begin zo moeten zijn. Die core mode is leuk voor de campers en voor diegene die het eerste schiet want dat gebeurd in core een stuk meer na mijn idee.

[ Voor 10% gewijzigd door Gekke Jantje op 16-12-2018 16:58 ]

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderlay1
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-08 10:36
Borentos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:42:
[...]

Precies dit! In BF1 waren er zo absurd veel snipers vanwege de sweetspot en de 2 hit kills, je moest aardig je best doen om een recon neer te schieten op afstand, wat in de meeste gevallen mij niet lukte.
In BF5 vond ik de enemy snipers veel minder een problem omdat ik met bijv. de lewisgun of de STG ook snipers kon neerschieten.
Ik snap werkelijk niet waarom dice dit heeft veranderd, medics waren al niet top, nu zijn ze helemaal fucked. Als ze zo door gaan is het een kwestie van tijd voordat ze de mortar en artillary trucks gaan (her)introduceren en kunnen we weer lekker gaan spammen.

BF5 was voor mij leuk omdat de gunplay anders was dan BF1, na slechts 1 maand gaan ze al dingen terugdraaien.
Dat is net het probleem het is niet logisch dat machine geweren even accuraat zijn op lange afstanden dan een sniper rifle. Nu kunnen machine geweren snipers van heel ver raken. Ik speel met een gwhr 95, je ziet de kogels zakken door de lange afstand. Wat logisch is, maar dan schieten ze terug met machine geweren terwijl hun kogels sneller zullen zakken. Hierdoor ben je als sniper benadeeld op lange afstand. Want het is niet logisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57

-tom-562

Oliesjeik

Gekke Jantje schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:58:
Beste is nu wel de normale mode, dit het zo al vanaf het begin zo moeten zijn. Die core mode is leuk voor de campers en voor diegene die het eerste schiet want dat gebeurd in core een stuk meer na mijn idee.
Huh? De Core mode is zoals BF:V IMO hoort te zijn, minder casual/COD dan BF:1. Je dient wat meer na te denken dan als WW2 Rambo zomaar ergens naar binnen te rennen.
Expliciet campen ben ik in de 3 dagen dat ik core speel, nog niet tegen gekomen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Idem voor mij. Ik heb niet eens de moeite genomen om de lagere TTK te proberen omdat ik nu al weet dat het me gaat frustreren. Ik was juist zo blij met de damage buff een week ervoor die de game voor mij veel plezieriger maakte. Na een week gewoon weer vol de andere kant op en medic doodnerfen terwijl ik er juist redelijk mee uit te voet kon.

Nu komt er kennelijk dus een core lijst voor alle gamemodes. Leuk voor mij, maar wat een absoluut waardeloze oplossing van DICE. Ga de spelers lekker in twee kampen stoppen. :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 09:38
Benieuwd wat dice hieraan gaat doen.
Ik ben bang dat ze de game teveel schade aan hebben gebracht.
Ze waren al niet goed bezig met het promoten van de game en kregen veel kritiek.
Nu 1 maand later hebben ze de gameplay zo veranderd, dat het gewoon niet leuk is.

Net 1 vs 1 tegen een sniper verloren met een STG.
Gewoon 5 hits en geen kill. alsof je met losse flodders speelt.

Ben gelijk gestopt omdat ik mijn maten niet tot last wil zijn, want ik merkte dat ik geïrriteerd begon te raken.

Zijn er cijfers bekend hoeveel spelers er spelen?
Kwam iets tegen van 24.000 in totaal.
Dat is lager dan Battlefield 4 momenteel.
Battlefield 1 is momenteel 12.652

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat EA en Dice zo'n draaikont is tussen wat eigenlijk de de (hard)core en normale gamemodes zijn. De game wordt zo ingrijpend veranderd dat een game publisher haar eigen vertrouwen loopt te ondermijnen. En daarmee doel ik op EA, want Dice weet inmiddels wel hoe je een battlefield game maakt. Je gaat je echt afvragen hoeveel gestuntel een game kan overleven van degenen die aan het stuur staan.

Maar toch, en nog steeds, is dit de leukste Battlefield die ik in tijden heb gespeeld. Ik hoop gewoon dat EA en Dice een duidelijk pad in slaan en liever de game uitbouwen en polijsten.

Anyway, vandaag de rank 20 chapter rewards binnen gehaald en de helm reward uit de huidige ToW is binnen. (Kennelijk moet je echt de SL zijn die de bom gooit, wil je de assignment afmaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Mijn maandje premier is afgelopen... Ik wacht wel even tot de game 30 euro ofzo kost en/of dat er nog wat veranderingen vanuit Dice komt...

Ik heb mij prima vermaakt met de game, maar de TTK "fix" heeft het toch ook wel enigzins verpest...

Of het trouwens een tweedeling oplevert weet ik niet (normaal vs core). Je hebt altijd al normaal en HC gehad en dat leek ook nooit tot problemen te leiden. Ze moeten gewoon genoeg servers aanbieden daar waar meer mensen spelen. Geen idee hoe dynamisch ze dat kunnen. Het word denk ik problematischer als ze later alsnog een HC uitbrengen en dat we dus 3 modi hebben.

Het wordt gewoon tijd voor custom servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Custom servers zullen nog wel verder weg liggen als de verkoopcijfers en de player retention echt zo laag liggen als de rare sprongen doen vermoeden. Maar god, wat hebben we hard custom servers nodig met BF3/BF4 procon tools.

Ik ben zoooo benieuwd wat ze sinds de ttk patch in hun data terug zien. Waar van mijn friendslist, veelal Bf3 oudgedienden, aan het begin van de avond meestal wel een man of 20 a 30 BFV speelden, is dat sindsdien nog maar een stuk of 5 max. Maarja, n=1 zegt ook niets natuurlijk.

Ook al heb ik nog steeds wel paar leuke potjes op core conquest gehad, ik merk aan mezelf dat ik veel minder geen zin meer heb om de game op te starten en de game veel sneller afsluit. Hamada? Laat maar, ga niet nog een keer in die queue wachten bij gebrek aan server browser voor core cq. Vrijwel geen squad buddies online meer, veel negatief gezeik op dice in de voicechat, er is weinig vertrouwen in de toekomst van de game en dat helpt allemaal niet mee om tijd in de game te stoppen.

Helemaal omdat de core servers toch niet oneindig zullen blijven als de playerbase echt zo klein en versplinterd is en we pas over een paar weken weer aanpassingen zullen zien die in het beste geval too little too late kunnen (zullen?) blijken. Zo verschrikkelijk zonde allemaal, het enige positieve is dat die ene maand BFV meer mooie shoot-outs heeft opgeleverd dan BF4/Hardline/1 bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Waar kan ik die hardcore servers vinden...bij bf1 zocht ik op 200...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
luifel schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:22:
Waar kan ik die hardcore servers vinden...bij bf1 zocht ik op 200...
De core servers (neem aan dat je die bedoelt, hardcore is er nog niet) vind je niet via de server browser, maar alleen via de matchmaker: Multiplayer -> Core Conquest (onderste optie) en dan hopen dat je een leuke map treft die niet al halverwege bezig is en je in een dik verliezend team wordt gegooid (gebeurde me regelmatig de paar keer dat ik na de patch nog heb gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Alsof extra playlists gaat helpen. 90% of meer speelt gewoon de normale playlists; het zal dus al snel om een handjevol spelers gaan in de core playlists. DICE heeft dit echt zeer slecht aangepakt; de core game was/is prima. Zorg nou gewoon voor goede content en bugfixes, in plaats van de gehele playerbase op z'n pik trappen.

Een excuses en revert-change is nu de enige koers om dit te redden; hun gedrag schaadt meer dan alleen BF5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
-tom-562 schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:24:
[...]

Huh? De Core mode is zoals BF:V IMO hoort te zijn, minder casual/COD dan BF:1. Je dient wat meer na te denken dan als WW2 Rambo zomaar ergens naar binnen te rennen.
Expliciet campen ben ik in de 3 dagen dat ik core speel, nog niet tegen gekomen.
Ik vind dat je nog moet kunnen reageren zoals het ook in bf hoort te zijn, ik speel vanaf bf 2, 2142, bf3 en bf4. Ik vind overigens niet echt dat je meer moet na te denken omdat je gelijk dood bent, het is echter wel zo dat je meer moet sluipen en proberen onzichtbaar te blijven. Ik merk in core mode dat er meer snipers en suport verstopt zitten en men is ook wat meer afwachtend zoals de assault die in het gras of acher wallen je opwachten.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zal wel aan mij liggen, maar imho is er niet zo gek veel mis (los van de design/bugjes). dat TTK verhaal, ontgaat mij compleet; goed in begin ga je veel dood - je bent immers noob. Nu paar uurtjes/dagen gespeeld, rank7 (niet om over naar huis te schrijven) maar merk wel duidelijk improvement. dat gemauw over de game/dice ontgaat mij compleet :+ (maar dat is juist waar dice op richt met die patch; nieuwe spelers...)

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 17-12-2018 13:27 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Mij lijkt het wel een idee dat EA een soort van ranking invoert.
Laat mij maar spelen tegen ongeveer gelijkwaardige tegenstanders. Dan accepteer ik dat ik dan niet ook nog uit alle maps en gamemodes kan kiezen, maar wel tegen ongeveer even goede spelers. Nu sta ik steevast onderaan (op 1 recon streak na waarbij ik op 7-0 stond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Gekke Jantje schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:17:
[...]Ik vind dat je nog moet kunnen reageren zoals het ook in bf hoort te zijn, ik speel vanaf bf 2, 2142, bf3 en bf4. Ik vind overigens niet echt dat je meer moet na te denken omdat je gelijk dood bent, het is echter wel zo dat je meer moet sluipen en proberen onzichtbaar te blijven. Ik merk in core mode dat er meer snipers en suport verstopt zitten en men is ook wat meer afwachtend zoals de assault die in het gras of acher wallen je opwachten.
Klopt, in de nieuwe TTK wordt run and gun gameplay a la CoD meer gepromoot.

Maar persoonlijk vind ik de core TTK veel beter, al speel ik dan voornamelijk CoD en pas sinds BF1 echt over ben. BF3 wel wat gespeeld, maar vooral close quarters DLC aangezien je dan geen kwartier hoefde te lopen over grote en lege mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
steel123 schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:52:
[...]

Klopt, in de nieuwe TTK wordt run and gun gameplay a la CoD meer gepromoot.

Maar persoonlijk vind ik de core TTK veel beter, al speel ik dan voornamelijk CoD en pas sinds BF1 echt over ben. BF3 wel wat gespeeld, maar vooral close quarters DLC aangezien je dan geen kwartier hoefde te lopen over grote en lege mappen.
De TTK is meer zoals het was, de core mode voelt nu eigenlijk meer aan als hardcore mode in de andere BF games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
jopie schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:51:
Mij lijkt het wel een idee dat EA een soort van ranking invoert.
Laat mij maar spelen tegen ongeveer gelijkwaardige tegenstanders. Dan accepteer ik dat ik dan niet ook nog uit alle maps en gamemodes kan kiezen, maar wel tegen ongeveer even goede spelers. Nu sta ik steevast onderaan (op 1 recon streak na waarbij ik op 7-0 stond).
Pro-tip: Play the objective....

Als je ook maar een beetje objective/squad/team speelt kun je nooit laatste eindigen... Tenzij je natuurlijk op het laatst een potje binnen komt.

Mijn K/D was heel vaak ruk, maar stond vaak genoeg in de bovenste helft. Omdat ik alleen maar objective speel, mensen heal, revive etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:11

immetjes

HIER is BERN-E

BF3 en BF4 grijs gespeeld, BF1 gekocht, Vrijwel niet gespeeld. Nu vrijdag BF V gekocht. Na mijn spel wat aangepast te hebben (wat voorzichtiger spelen) is het goed te doen.

Wat me gisteren lukte, wat bij BF3 en BF4 nooit kon (mischien BF1 ook al wel, niet geprobeerd): Een Razer Tartarus Gaming Keypad installeren EN een joystick (Cyborg X) tegelijkertijd. Wow, eindelijk kan ik die Joystick eens gebruiken!

Vroeger kon dat nooit omdat BF niet een Keypad EN een Joystick tegelijkertijd accepteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gekke Jantje schreef op maandag 17 december 2018 @ 14:02:
[...]

De TTK is meer zoals het was, de core mode voelt nu eigenlijk meer aan als hardcore mode in de andere BF games.
Zoals het in BF:1 was ja.. start BF:4 maar eens op, dat speelt enigsinds vergelijkbaar met BF:5.
De gunplay van BF:1 werd ook behoorlijk bekritiseerd, dat was echt meer COD/Rambo stijl als een kip zonder kop naar een objective rennen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Bolt-action snipers zijn trouwens nu wel extreem goed. Ik win steeds vaker midrange fights ermee; dat is het voordeel van de hogere TTK.

Mijn KD is van 1.35 in een week gestegen naar 1.70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

TheProf82 schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:25:
Bolt-action snipers zijn trouwens nu wel extreem goed. Ik win steeds vaker midrange fights ermee; dat is het voordeel van de hogere TTK.

Mijn KD is van 1.35 in een week gestegen naar 1.70.
Volgens mij hebben meerderen dat door. Word om de haverklap omgelegd door die Lee Enfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:18

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Deze zag ik ook steeds meer voorbij komen als degene die me killde, en met 100% health ben je ineens wacked, dat was voor de aanpassing niet zo, of toch wel!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

SAiN ONeZ schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:45:
Deze zag ik ook steeds meer voorbij komen als degene die me killde, en met 100% health ben je ineens wacked, dat was voor de aanpassing niet zo, of toch wel!?
Kan zijn dat ik het me verbeeld, maar het lijkt pas na de aanpassing zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
SAiN ONeZ schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:45:
Met een headshot ben je altijd in 1 klap dood met een bolt action, dat was al zo. Maar relatief gezien ten opzichte van de andere klasses heb je als sniper nu veel meer tijd om een headshot te plaatsen. Op die afstanden kunnen ze zelf makkelijk 2 kogels extra tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
-tom-562 schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:14:
[...]

Zoals het in BF:1 was ja.. start BF:4 maar eens op, dat speelt enigsinds vergelijkbaar met BF:5.
De gunplay van BF:1 werd ook behoorlijk bekritiseerd, dat was echt meer COD/Rambo stijl als een kip zonder kop naar een objective rennen
Niet mee eens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03:47
Ik twijfel zo om de game te gaan halen, ik hou van de Battlefield series, maar ik ben bang dat ze de game kapot maken en dat de spelers aantallen gaan zakken.

Hoe is het spelers aantal eigenlijk, is het een beetje druk?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Laatst online: 27-12-2024
CryRaven schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:21:
Ik twijfel zo om de game te gaan halen, ik hou van de Battlefield series, maar ik ben bang dat ze de game kapot maken en dat de spelers aantallen gaan zakken.

BFV is een top game. Ik vermaak mij er prima mee. Al dat slap geauwuuhhoer over TTK, TTD...

Servers zijn altijd vol en wanneer je met wat vrienden op Discord zit is het nog leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar zijn ze wel druk mee bezig ja. Ik start het spel zelf niet meer op, te weinig interesse in de huidige stand van zaken.
Dat zal altijd wel goed blijven, er is simpelweg geen concurrentie. Wat wel kan gebeuren is dat bepaalde gamemodes, zoals Grand Operations, uiteindelijk uitsterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Op het moment zou ik het niet halen. Laat DICE eerst maar eens bewijzen dat ze problemen gaan oplossen en niet elke paar weken met een of andere BS verandering in de game gaan invoeren die niks oplost, noch gewenst is.

Verder is het niet bepaald druk. Je kan zo een volle server vinden, omdat er helemaal niet veel draaien. In het huidige tempo is de game over enkele maanden denk ik wel dood. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Laatst online: 27-12-2024
DaniëlWW2 schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:01:
[...]

Op het moment zou ik het niet halen. Laat DICE eerst maar eens bewijzen dat ze problemen gaan oplossen en niet elke paar weken met een of andere BS verandering in de game gaan invoeren die niks oplost, noch gewenst is.

Verder is het niet bepaald druk. Je kan zo een volle server vinden, omdat er helemaal niet veel draaien. In het huidige tempo is de game over enkele maanden denk ik wel dood. :/
Godallemachtig wat ben jij negatief... misschien een weekje niet spelen?😃

Ik speel zowat elke dag maar nergens last van dus niet al teveel aantrekken van die negativiteit hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

immetjes schreef op maandag 17 december 2018 @ 14:16:
BF3 en BF4 grijs gespeeld, BF1 gekocht, Vrijwel niet gespeeld. Nu vrijdag BF V gekocht. Na mijn spel wat aangepast te hebben (wat voorzichtiger spelen) is het goed te doen.

Wat me gisteren lukte, wat bij BF3 en BF4 nooit kon (mischien BF1 ook al wel, niet geprobeerd): Een Razer Tartarus Gaming Keypad installeren EN een joystick (Cyborg X) tegelijkertijd. Wow, eindelijk kan ik die Joystick eens gebruiken!

Vroeger kon dat nooit omdat BF niet een Keypad EN een Joystick tegelijkertijd accepteerde.
Dat was dood simpel in te stellen als je maar alle joystick bindings eerst weg haalde, daarna saven en daarna je instelingen voor joystick in BF3 ingeven. Ik vloog eerst met een joystick en een Cyber Snipa gamepad. Die had geen programmeerbare buttons, dus sowieso geen probleem en daarna vloog ik i.c.m. de Logitech G13. Die stelde ik in via de Logitech software. Dat ging allemaal perfect i.c.m. een Thrustmaster joystick.

[ Voor 4% gewijzigd door l0n3w012ph op 17-12-2018 18:26 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03:47
Het schijnt dat ze de veranderingen met TKK weer terugdraaien:

https://www.reddit.com/r/...he_community_ttk_changes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
En terecht. Bravo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Iets van een nauwe poes en vreemde sprongen, mss toch weer tijd om die CTE server aan te slingeren, dit slaat alles EA, its really all in the game :*)

hehe, kunnen we het weer over de netcode hebben die zuigt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik had niet verwacht dat ze durfden toe te geven dat een foute keuze was gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
unfor schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:51:
Ik had niet verwacht dat ze durfden toe te geven dat een foute keuze was gemaakt.
Het is dat of hun playerbase verliezen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

dhrhagenees.cro schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:49:
[...]

BFV is een top game. Ik vermaak mij er prima mee. Al dat slap geauwuuhhoer over TTK, TTD...

Servers zijn altijd vol en wanneer je met wat vrienden op Discord zit is het nog leuker!
Voor 3 a 4 tientjes zou ik hem niet laten liggen. Al is het soms frustrerend en kan het op diverse fronten beter, het is gewoon een erg vermakelijk spelletje. Een avondje kroeg en je bent het ook kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Hebben jullie ook dat je niet zomaar je spawn beacon kan plaatsen? Vaak is ie zwart, terwijl je gewoon een normaal stukje grond hebt gekozen. Is altijd een enorm gepruts hier om hem neer te zetten ivm oudere BF-games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:24
https://www.reddit.com/r/...he_community_ttk_changes/

DICE has announced they will be reverting the TTK changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je alleen vertellen dat een game vinden bijna instant is, tenzij je als squad gaat (kan paar mins duren terwijl de matchmaker voor je kijkt).

Ik denk dat het toch wel mee gaat vallen. Er lijkt toch iemand te zitten bij Dice die knopen doorhakt en luistert naar speler feedback. De ttk update werd slecht ontvangen wordt dus morgen (18e) alweer teruggedraaid. Dan komt de gunplay weer terug waar spelers juist wél tevreden mee waren, en Dice zegt nu geen normal/hardcore servers te willen maken. Dit allemaal is uitstekend nieuws.

Als Dice gewoon verder kan werken aan het fixen van issues en uitbreiden zal zelfs danielww2 z'n mond houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:51:
Ik gok dat het simpelweg een kwestie was van geld. Teveel loyale fans die zouden verdwijnen, juist de groep die bereid is cosmetics te kopen.

Nu maar hopen dat ze nooit meer zo'n stunt gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik kan die laatste challenge maar niet halen. is bugged. Kan je na deze week alsnog die helm unlocken?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ricmaniac schreef op maandag 17 december 2018 @ 22:49:
Ik kan die laatste challenge maar niet halen. is bugged. Kan je na deze week alsnog die helm unlocken?
Ja je kunt hem op een ander moment nog halen, hoe en wanneer is nog niet duidelijk.
Ik heb er ook enkele avonden op moeten wachten en vanavond unlockte ie dan eindelijk, toen ik zélf squadleader was en 2 kills met de V1 maakte.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Die suffe helm kan me echt niet boeien. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 20:59
dvdkiwi schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:49:
[...]

Ja je kunt hem op een ander moment nog halen, hoe en wanneer is nog niet duidelijk.
Ik heb er ook enkele avonden op moeten wachten en vanavond unlockte ie dan eindelijk, toen ik zélf squadleader was en 2 kills met de V1 maakte.
Het is mij op de volgende manier gelukt:
  • Squad Leader zijn
  • Support Class
  • Druk op ESC in server en kijk rechtsbovenin of daar de juiste Tides of War assignment staat
Staat de assignment daar niet, server verlaten en andere joinen. Repeat until succesful :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Starting tomorrow, December 18th at 4am PT / 7am ET / 1p CET, we will revert the TTK changes to their original launch states, we will remove the “Conquest Core” playlist, and we will not introduce any new “Core” playlists as mentioned in last week’s letter. This will be a server-side update and does not require a client download. We’ll continue to identify how we can improve the Battlefield V experience and will have more information for you around those changes starting in the new year.
Ik hou dus nog even een slag om de arm omdat launch en begin december ook verschilde.
Maar kennelijk kan DICE dus wel luisteren. Misschien moeten we ook maar eens een enorme sh*tstorm creëren over alle snipers die de boel vergallen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jagermeister schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:53:
Die suffe helm kan me echt niet boeien. :P
Hoewel ik hem ook waarschijnlijk nooit zal dragen heb ik een mentaal probleem als ik "exclusiviteit" voorwerpen niet kan halen :P Moet het gewoon hebben als het een temp reward is haha.. Ook al komt het later gewoon beschikbaar voor CC

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:46
Ik had gisteren een stukje ik wil te snel. Als medic maar mensen uit mijn groep reviven en maar denken waarom krijg ik die assignment niet compleet voor Tides of War? Of ik ga eerst even goed lezen wat ik moet doen :9 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Carthrax op 18-12-2018 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:14
Tsurany schreef op maandag 17 december 2018 @ 22:39:
[...]

Ik gok dat het simpelweg een kwestie was van geld. Teveel loyale fans die zouden verdwijnen, juist de groep die bereid is cosmetics te kopen.

Nu maar hopen dat ze nooit meer zo'n stunt gaan proberen.
En ook gewoon te veel druk van Youtube-influencers waarschijnlijk. Echt een karrevracht aan negatieve filmpjes over de nieuwe TTK. Die nu weer hallelujah en hosanna kunnen spreken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:47:
[...]

[...]
Misschien moeten we ook maar eens een enorme sh*tstorm creëren over alle snipers die de boel vergallen. ..
Als je alleen speelt zijn snipers inderdaad bloed irritant. Oplossing: speel in een squad (bvb met medetweakers in het platoon hier) en blijf samen. Dan gaat je spelplezier met factor 10 naar omhoog.
Bvb is er een rotsniper die je onder vuur neemt? => medics in je squad gooien rook, assaults in je squad flanken en steken een schop tussen de ribben van de sniper. Geeft super goed gevoel (en zijn coole momenten ook).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 19:01
Hello Battlefield Community,

We’ve committed to giving you an update this week around Battlefield V’s TTK (Time To Kill) adjustments, as seen in last Friday’s letter to the community. After rolling out those changes last week, we’ve listened to your feedback, reviewed our statistical data, and have made the decision to return to the original TTK values seen at launch.

Our intent with the TTK changes was to see if we could evolve the Battlefield V experience and make it more enjoyable for new players, whilst also making sure the Battlefield vets have a choice with a more “core” experience suiting their preferred play-style. Clearly we didn’t get it right. Veteran players didn’t ask for the change, but as game developers, we took it upon ourselves to make those changes based on extensive data and deliberation. It truthfully wasn’t an easy decision for us.

It’s important to acknowledge that we have a challenge bringing new players into Battlefield V and onboard them to become more experienced Battlefield players. It’s been a challenge across our games for a long time, as many will know, and becomes even more important for us to improve upon our post-launch experience with consistent updates to the game through the Tides of War. Our desire to service a game that caters to old and new players will continue. How we get it right isn’t easy, nor will it be quick, and we appreciate when the community comes together and helps us on this journey.

We have learned a lot over the past week. We’ve gained clarity on the issues you’ve shared with us around Time To Death (TTD), we’ve identified imbalances in weapons, and have recorded real-world data on how TTK changes our game and impactS our players. With that knowledge we have a better idea of how to improve the game going forward, and have already begun taking steps to improve the experience for all our players, new and veteran.

Starting tomorrow, December 18th at 4am PT / 7am ET / 1p CET, we will revert the TTK changes to their original launch states, we will remove the “Conquest Core” playlist, and we will not introduce any new “Core” playlists as mentioned in last week’s letter. This will be a server-side update and does not require a client download. We’ll continue to identify how we can improve the Battlefield V experience and will have more information for you around those changes starting in the new year.

Thank you for your feedback and patience. We’re excited to be on this journey with you.

- The Battlefield Team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Laatst online: 25-09 09:45
De Ribeyrolles 1918 zit nu ook in het spel.

Een Assault class wapen, RPM 540, 25 mag en 125 kogels totaal.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jorank schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:55:

Met bipod weer, interessante optie dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
jorank schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:55:

Zit nu in het spel? Via ToW of gewoon standaard?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:47:
Misschien moeten we ook maar eens een enorme sh*tstorm creëren over alle snipers die de boel vergallen. :+
Er zijn echt zat manieren en routes in een map om amper tot geen last te hebben van snipers in deze game, is simpelweg een kwestie van:

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/023/987/overcome.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
The.Sticky schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:10:
[...]

Er zijn echt zat manieren en routes in een map om amper tot geen last te hebben van snipers in deze game, is simpelweg een kwestie van:

[Afbeelding]
Ben het hier wel mee eens. Als je de mappen beter leert kennen, weet je welke gebieden of routes je moet vermijden om niet gesniped te worden. In het begin had ik er veel meer last van.

100% voorkomen is lastig, maar moet zeggen dat het me nu maar 1 of 2 keer per ronde voorkomt. Liever helemaal niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Laatst online: 25-09 09:45
StealthyPeanut schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:07:
[...]

Zit nu in het spel? Via ToW of gewoon standaard?
Standaard! Even een bezoekje aan je Armory en klaar. :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 25-09 23:00

Shabbaman

Got love?

Ribeyrolles is weer heerlijk. Absurd accuraat met bipod. Hipfire upgrade voor dichtbij. Ik kan niet mikken en met dit wapen hoeft dat ook niet. Yay. Ik mis alleen nog de bajonet.

Wat ik wel wat jammer vind is dat dit een mooi wapen voor de medic was geweest. In BF1 is het een smg, maar nu is het een AR?

[ Voor 35% gewijzigd door Shabbaman op 18-12-2018 12:07 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Volgens mij heeft die bren gun wel een hoge TTK. Wat een heerlijk wapen is dat.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• unfor
Gekke Jantje schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:41:
Volgens mij heeft die bren gun wel een hoge TTK. Wat een heerlijk wapen is dat.
Ik zie jou vaker posten en NOFI maar ik heb altijd het idee dat jij geen idee hebt waar je over praat.
Een hoge TTK betekent dat een wapen langzaam killed, wat overigens wel klopt want de Bren is een laag rate of fire wapen met een relatief klein magazijn. Maar dat maakt het juist een van de mindere wapens, het enige voordeel dat de bren heeft is de hoge accuracy.
Ik zie geen enkele reden waarom iemand de bren zou nemen over bijvoorbeeld de lewis gun, die heeft een 97 round magazijn met hogere rate of fire en alsnog extreem accuraat.

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 18-12-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
unfor schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:06:
[...]

Ik zie jou vaker posten en NOFI maar ik heb altijd het idee dat jij geen idee hebt waar je over praat.
Een hoge TTK betekent dat een wapen langzaam killed, wat overigens wel klopt want de Bren is een laag rate of fire wapen met een relatief klein magazijn. Maar dat maakt het juist een van de mindere wapens, het enige voordeel dat de bren heeft is de hoge accuracy.
Ik zie geen enkele reden waarom iemand de bren zou nemen over bijvoorbeeld de lewis gun, die heeft een 97 round magazijn met hogere rate of fire en alsnog extreem accuraat.
Ik bedoel er mee dat als je iemand neer schiet snel neer gaat, een beetje zoals in core Ik gebruik de bren net voor het eerst. Ik denk eerder dat je mij niet zo goed begrijpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Dan moet je niet A zeggen en B bedoelen.
De Bren is een net niet wapen. De KE7 of de Lewis gun zijn te preferen als het om LMG's gaat

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
-tom-562 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:38:
Dan moet je niet A zeggen en B bedoelen.
De Bren is een net niet wapen. De KE7 of de Lewis gun zijn te preferen als het om LMG's gaat
Ik verkies toch wel de Bren boven de KE7 zonder twijfel. De Lewis zal ik ook snel nog eens testen.

Edit

De Bren is merkbaar accurater en stabieler dan de KE7 daar door zal ik er wel beter mee overweg kunnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Gekke Jantje op 18-12-2018 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Gekke Jantje schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:40:
[...]

Ik verkies toch wel de Bren boven de KE7 zonder twijfel. De Lewis zal ik ook snel nog eens testen.
Weet je zeker dat dit niet een gevalletje makkelijker controleerbare recoil is? Zeg maar het Console/Controller verschil met PC, Consoles waar mensen bijna exclusief met lage recoil wapens schieten, en op PC gaan mensen meer moeilijkere wapens leren omdat je uiteindelijk sneller mensen neer kan leggen...

Uiteindelijk komt het voor iedereen neer welk wapen het meest comfortabele voelt en waarmee je het meest zelfverzekerd kan spelen. Of dat je een voorkeur geeft aan wapens die naar links recoilen of naar rechts. Dat punt is voor iedereen persoonlijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door kevz op 18-12-2018 14:05 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
kevz schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:04:
[...]

Weet je zeker dat dit niet een gevalletje makkelijker controleerbare recoil is? Zeg maar het Console/Controller verschil met PC, Consoles waar mensen bijna exclusief met lage recoil wapens schieten, en op PC gaan mensen meer moeilijkere wapens leren omdat je uiteindelijk sneller mensen neer kan leggen...
Ja accurater en stabieler, staat ook bij de wapen stats. Ik gebruik overigens niet de moeilijke wapens op de PC standaard, daar voor ik mijn zicht veel te slecht, als je dan mist ben ik gelijk de sjaak.

Ik gebruik alle wapens tot level 10 en master V en dan ga ik naar de volgende wapen in het lijstje. Als ik dat allemaal afgerond heb ga ik wel eens kijken welk wapen het beste bij mij past per class.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gekke Jantje schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:30:
[...]

Ik bedoel er mee dat als je iemand neer schiet snel neer gaat, een beetje zoals in core Ik gebruik de bren net voor het eerst. Ik denk eerder dat je mij niet zo goed begrijpt ;)
Dan heeft hij dus een lage TTK, geen hoge TTK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Vinden jullie de TTK nu niet erg laag, je gaar nu zo snel neer dat je vaak reactie tijd tekort komt. Ik vind het nu weer meer frustrerend en ga dan maar weer meer nades spawnen indien mogelijk of lekker campen, die snelle players met goede ogen zijn me veel te snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:21

Nickrsd

Het is ook nooit goed ist wel? Speelt lekker weg nu! Klaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gekke Jantje schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:09:
Vinden jullie de TTK nu niet erg laag, je gaar nu zo snel neer dat je vaak reactie tijd tekort komt. Ik vind het nu weer meer frustrerend en ga dan maar weer meer nades spawnen indien mogelijk of lekker campen, die snelle players met goede ogen zijn me veel te snel af.
Tja, daar zeg je het al denk ik. Dan is een fast-paced-shooter denk ik helaas gewoon niet het spel wat het beste bij jou past.
Pagina: 1 ... 64 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V