Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik heb de last Tiger geprobeerd. Waarom? Nou dat vraag ik mezelf ook wel af...
Ik zie alleen maar bizar slechte verhaalvertelling, Micheal Bay onzin, Duitse rambo i.p.v geallieerde rambo etc. Verder zijn de vijand echte Amerikanen met echt Amerikaanse uniformen. De map is in een stad en ik heb al drie Sherman varianten gezien. Ik zie dus vooral heel erg veel

Maar de echte klapper is dit. Je moet natuurlijk op een gegeven moment op zoek naar geheime documenten, zoals in elke f*cking ongeïnspireerde SP shooter. Deze zijn in het Duits en op de map stond in het "Duits" strong geheim. Nee, niet streng geheim, je weet wel, Duits voor strikt geheim. Nee, strong geheim. FFS DICE. :')

Ja dat moest. Werkelijk wat een gigantische tijdverspilling is dit. Ik zie de opbouw van een nieuwe factie, de introductie van de M4 Sherman en met wat werk een potentieel zeer leuke stadsmap, of zelfs twee. Zeker geschikt voor grand operations, potentie voor conquest met wat aanpassingen. Was veel beter geweest dan deze bagger. Verder het hele doel om deze onzin te spelen, unieke camo voor een Tiger, nou de eisen en speciale missies daarvoor zijn ook te belachelijk om het te doen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Je hoeft het niet te doen, als je in de tank zit, zie je je skin toch niet. boeiend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nickrsd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:05:
Je hoeft het niet te doen, als je in de tank zit, zie je je skin toch niet. boeiend..
Als je als tanker niet vaak in 3rd person gaat, doe je het verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:35
Tsurany schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:55:
Tides of War weekly mission is echt weer slecht uitgewerkt, in een enkele match kan je die Vickers unlocken. Kost je echt totaal geen moeite... enkel even opletten wat je moet doen. Dan is het wat resupply en healing in diezelfde ronde om gelijk 2 keer die ~15k XP te pakken, easy. Ben je zo level 8 in een potje?
Gek.. hier reset die teller elke keer. Had 10 fortifications geplaatst dicht bij een vlak en na de ronde staat die teller weer op 0. Al 3x voltooid zonder succes. frustrerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacewide schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:45:
[...]

Gek.. hier reset die teller elke keer. Had 10 fortifications geplaatst dicht bij een vlak en na de ronde staat die teller weer op 0. Al 3x voltooid zonder succes. frustrerend.
Schijnt een server issue te zijn, enkel te fixen door een andere server te kiezen. Het zou wel heel gek zijn als het goed zou werken, het is toch door DICE gemaakt :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 15:59

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou ik weet niet wat het is, maar tot nu toe vrij klote gespeeld, maar sinds ik de Selbstlader 1916 heb, met de high velocity bullets, raak ik alles :?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Tsurany schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:11:
[...]

Schijnt een server issue te zijn, enkel te fixen door een andere server te kiezen. Het zou wel heel gek zijn als het goed zou werken, het is toch door DICE gemaakt :+
Dankje, dit heeft als oplossing geboden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:13

Nickrsd

Deathchant schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:11:
Nou ik weet niet wat het is, maar tot nu toe vrij klote gespeeld, maar sinds ik de Selbstlader 1916 heb, met de high velocity bullets, raak ik alles :?
Ik vind dat 1 van de tofste assault wapens.. alleen ik kan er juist niet mee overweg.. en vind hem zo gaaf eruit zien en klinken.. kan er alleen niet mee killen.. :(

Want mij favo wapen nu is voor de medic de suomi met 50 mag eronder.. waanzinnig as je beetje agro speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nickrsd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:37:
[...]

Ik vind dat 1 van de tofste assault wapens.. alleen ik kan er juist niet mee overweg.. en vind hem zo gaaf eruit zien en klinken.. kan er alleen niet mee killen.. :(

Want mij favo wapen nu is voor de medic de suomi met 50 mag eronder.. waanzinnig as je beetje agro speel
Mij lukt het juist niet om met een SMG op medium/long range zulke kills te halen als wat je op youtube ziet, ook niet met tapfire. Het ziet er zo easy uit en op youtube ziet het er ook uit alsof ze 0,0 recoil hebben. Ik kan blijkbaar niet zo goed het target volgen/leaden zoals het zou moeten, omdat ik al gauw vind dat de ironsights/scopes in de weg zitten ofzo. En ik ga altijd te snel of te langzaam, terwijl de sensitivity gewoon normaal is. Ook ben ik er blijkbaar niet goed in om de recoil te counteren. Ik krijg het gewoon niet in mijn systeem om met elke muisklik (in het geval van een rifle) ook een rukje naar onder te geven met de muis, of in het geval van een SMG heel langzaam de muis naar onder te blijven bewegen zolang ik mouse1 ingedrukt hou. Het lukt me gewoon niet. In BF4 niet, BF1 niet, en nu in BF5 ook niet.

Ik gebruikte in BF4 ook altijd een wapen dat niet veel recoil had, de AN-94. Slow-ass, maar wel accurraat. En de M416 met de heavy barrel die wel recoil had, maar het me toch lukte om onder controle te houden.

Bij BF1 heb ik de meeste kills met de Selbstlader M1916 Marksman gemaakt, ondanks de lage ROF, de flinke opwaartse recoil en inaccuraatheid bij fast-fire.

Sindsdien ben ik altijd op zoek naar wapens die die zware recoil niet hebben en een snellere ROF. De Mondragon Sniper was een uitkomst, maar ik had een lagere hitrate dan de Selbstlader.

Nu in BF5 heb ik de Turner SMLE en M1A1 helemaal maxed out met weinig recoil en toch raak ik minder dan met de Selbstlader, toegegeven dat ik bij de Selbstlader ook high velocity bullets heb. Ik heb totaal geen andere verklaring ervoor dan dat ik gewoon slecht ben in leading-the-target (en daarbij ook nog rekening moet houden met de afstand tot de target) en slecht in recoil-control.
Als ik kijk hoe youtuber Stodeh kan schieten met die M1A1....alsof er 0,0 recoil in zit en elk schot gewoon raak is. Ik knal met dezelfde snelheid op een target, maar ik ga alsnog zelf dood.

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 08-12-2018 15:14 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste tijd wat meer met de Sturmgewehr 1-5 zitten spelen en die vind ik toch fijner dan de StG 44. De hogere firerate zorgt voor een hogere DPS waardoor je simpelweg meer gevechten gaat winnen. Wel wat minder accuraat op afstand maar dat lever ik graag in voor die boost in DPS.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:23

Shabbaman

Got love?

Deathchant schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:13:
[...]
Bij BF1 heb ik de meeste kills met de Selbstlader M1916 Marksman gemaakt, ondanks de lage ROF, de flinke opwaartse recoil en inaccuraatheid bij fast-fire.
Ik raak ook geen drol, maar met de Ribeyrolles kon ik prima overweg dankzij de bipod. Twintig kills was geen uitzondering, maar met de meeste wapens haalde ik de helft niet. Het was wel een zoektocht naar het juiste wapen, en in BFV ben ik er ook nog niet helemaal uit. KE7 met 3x scope gaat wel aardig, voor de medic en assault ben ik er nog niet uit. Ja, de MP28 is het in ieder geval niet.

Ik heb net de Three Kills-assignment gekregen. Hoeveel tijd heb je daarvoor?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Doe ik het net gewoon weer: v1 willen droppen, maar iets anders krijgen (gewoon eigen schuld trouwens). Toevallig was het de Strumtiger. Okeee... nou, ik was toch dood: dan maar daarin spawnen en uitproberen dat ding.

Wat. Een. Beest.

Ok, zo traag als dikke stront, lastig te aimen en reload duurt onnoemelijk lang, maar scoorde er veel meer punten en kills mee dan met de V1 ooit was gelukt. Op Aerodrome is het gewoon een heerlijk apparaat als je wat afstand houdt t.o.v. de vijand. Ook een Crocodille en nog andere 2 tanks mee uitgeschakeld en minimaal 15 kills verder. Totdat ik een V1 (Britse tegenhanger, even de naam kwijt) op m'n hoofd kreeg.

Mits de situatie en map het toelaat is dat vaak zelfs een betere support call dan een rocket denk ik. En je hebt er redelijk snel eentje.

Best een toffe map die Panzerstorm, jammer dat er eigenlijk alleen om de middelste 3 vlaggen wordt gevochten. Mapdesign had wel wat beter gemogen. Hadden ze dit nou echt niet verwacht? De andere vlaggen zijn compleet voor opvulling daar.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-12-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:15

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb die dvo of hoe heet die gun unlocked, is er nog een te krijgen? ik heb alle assignments gehaald binnen paar uur, nu ben ik al 20u aan het grinden op die medic crate opdracht, tering echt niemand haalt er wat uit, dat mogen ze echt wel aanpassen, dan maar autohealing als je erlangs loopt want hier zakt mijn broek echt van af.. 8)7

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00
SAiN ONeZ schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:28:
Ik heb die dvo of hoe heet die gun unlocked, is er nog een te krijgen? ik heb alle assignments gehaald binnen paar uur, nu ben ik al 20u aan het grinden op die medic crate opdracht, tering echt niemand haalt er wat uit, dat mogen ze echt wel aanpassen, dan maar autohealing als je erlangs loopt want hier zakt mijn broek echt van af.. 8)7
Ik heb hetzelfde probleem ja, de rest was zo gebeurd inclusief anno crate maar ik moet nu geforceerd medic spelen en dan maar hopen dat iemand er iets uit wil pakken.

Sneeuwman was wel grappig op Narvik bij dat gele huis. Daar was gewoon iemand met een zo'n half-track heen gereden en vervolgens dus om beurten die sneeuwman stuk maken en weer opbouwen _O-

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die analyseren hun stats nadat iedereen ze gehaald hebben en kunnen maar tot één conclusie komen, die medi crates werken van geen hout :X

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAiN ONeZ schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:28:
Zelfde probleem, denk dat je naar speelmodus moet waar grote choke plekken zijn, speel alleen conquest maar wat een geneuzel is die opdracht, maar ga eens breakthrough of de andere proberen.

RECTIFICATIE:

Liep hier nogal te miepen dat ik de graphics maar minnetjes vond maar dat kan ik nu niet meer zeggen.
Vreemd verhaal maar bij de laatste driver heb ik nogmaals weer met DDU de oude verwijderd en na de nieuw erop gezet te hebben zijn de graphics in eens stukken beter, heb nu veel meer textures en heb al die tijd gewoon met rommelige pc die ik niet zo netjes behandel qua op orde houden van bestanden gespeeld.
Ik gooide meestal de nieuwe driver klakkeloos over de oude en denk dat daar de oorzaak te vinden is.
Maar wat een verschil met daarvoor en zie nu hoe mooi het meestal eruit ziet.

Ook BF1 getest en daar ziet het er ook weer fraaier uit hoewel daar de verschillen toch een stuk minder te zien zijn maar ze zijn er wel.

Heb dus waarschijnlijk gewoon een jaren met slechte verzorgde drivers gespeeld maar het liep dan nog wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31
Blijkbaar zit er een bug in de game of ik begrijp iets niet helemaal
Ik zie een nieuwe wapen VGO, maar deze is niet te unlocken op normale manier.
Ja stationary weapon kill maken en dat is gewoon bullshit.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:06
Ik zie het probeleem niet je hebt een hoop challenges om te doen elke week. En ik denk dat het goed is om een grote groep spelers bewust te maken van bepaalde acties door die challenges. Van hee let eens op het uitdelen van ammo en bandages. En het bouwen van een fortification kan echt wel nuttig zijn af en toe.

En het maken van 1 stationairy weapon kill is wel het makkelijkste ooit. Bij vrrijwel elk punt heb je wel een anti air of anti tank en vooral een mg. En anders bouw je die als support zijnde. Bijna elke ronde scoor ik daar wel kills mee.

Ik had die nieuwe gun in 3 rondes conquest unlocked na de update

Daarnaast zie ik een hoop mensen klagen over dat ze minder goed zijn dan in een vorige battlefield en niks meer raken of minder hoog op de ranglijst staan. Ik heb juist net andersom. De speelstijl van battlefield 5 is zo veel anders dan de vorige en dat ligt me wel. Nog steeds genoeg rare mensen die op de rand gaan snipen maar die weiger ik dan ook ammo te geven als ik toevallig op ze spawn of langsloop. Maar verder het feit dat mensen niet meer dorritos hoeven te schieten maakt het zo dat ik ook echt lekker vrij kan bewegen over de map van cover naar cover. Af en toe even duiken in het gras voor een vliegtuig of tank. Bij battlefield 1 kon ik mijn kont niet keren of een aniper had me al te pakken. Nu loop ik zo op die sniper af zonder dat hij me ooit heeft gezien want mensen kijken niet meer.. iedereen lijkt het wel verleerd te zijn om te kijken. Allemaal gewend aan rode driehoekjes op het scherm of op de minimap wanneer een vijand schiet. Heerlijk dat dat niet meer is. Dit ligt me zoveel beter en de meeste tegenstanders lijken daardoor ook echt blind en als ze me al zien dan kunnen ze me amper raken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:32:
Ik zie het probeleem niet je hebt een hoop challenges om te doen elke week.
Neuh, na 40 minuten ben je klaar en heb je alle dingetjes wel. Dat valt juist zo tegen, amper content. Matige assignments, drie nieuwe wapens en een bagger map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zucht die assignment om 20 kills op objectives te halen is zo irritant..
Denk je, nice, nu ga ik hem halen. Wordt je team opeens belachelijk slecht, verlies je de capture points (frontlines) en sta je je eigen mcoms te verdedigen om dan het enemy team zo hard te ownen dat ze niet verder geraken..
Nog 2 kills op objectives te halen op 10 minuten tijd en 0 kunnen halen omdat ze er gewoon niet geraken..

Of dan net op 19 kills stranden..

#frustraties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:02
Geen idee wat er aan de hand is, maar ik krijg message not found errors op:

message 57354000
message 57354118

en meerdere. Probeerde wat te quote. Ook zijn er geen servers om op te spelen in Battlefield V, zit er iemand op de internetkabel? FML!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 01:23
Farrell schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:37:
Geen idee wat er aan de hand is, maar ik krijg message not found errors op:

message 57354000
message 57354118

en meerdere. Probeerde wat te quote. Ook zijn er geen servers om op te spelen in Battlefield V, zit er iemand op de internetkabel? FML!
Tweakers is stuk atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik activeer de assignments van de wapens waar ik dan mee bezig ben, maar heb nog ben enkele echt gelezen eigenlijk. Ik speel mijn spel en haal ze binnen een tijdje altijd wel.

Het spel begint me steeds beter te liggen, naarmate ik meer uren heb gespeeld. De wapens en gunplay moet nu je echt aan wennen, maar ondertussen leg ik vijanden best snel neer. De meeste deaths zijn nog steeds random door de chaos of dat ik een semi wapen heb en iemand om de hoek tegenkom. Close combat dus.

Je merkt echt dat je met run&gun heel soms succes hebt, maar veel vaker gewoon met 1 kill krijgt en weer plat ligt. Positionering is ontzettend belangrijk en jouw looproute en plaatsing zorgen dat je echt succesvol kan zijn. Niet head-on bezig blijven bij C op Aerodrome, maar even flanken en een andere positie innemen om erdoorheen te komen. Of de complete focus even op een andere vlag leggen om de vijand te breken.

Gisteren merkte ik dat we op Rotterdam echt rondjes aan het lopen waren op CQ.... en ik vond het prima :). Heerlijk om veel onderweg te zijn door alle verschillende steegjes, straten en bruggen. Veel lekkerder en vrijer dan 1 of 2 punten te hebben als objective imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Ben ik de enige die nog vast gekluisterd zit aan de starterwapens? Zijnde rank 38 loop ik nog altijd rond met een Sten, Sturmgewehr 1-5, KE7,...

En eerlijk, ik doe het niet zo slecht met die guns. Die MP40 wil ik ooks een testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07-2021
Spacewide schreef op zondag 9 december 2018 @ 09:17:
Ben ik de enige die nog vast gekluisterd zit aan de starterwapens? Zijnde rank 38 loop ik nog altijd rond met een Sten, Sturmgewehr 1-5, KE7,...

En eerlijk, ik doe het niet zo slecht met die guns. Die MP40 wil ik ooks een testen!
Klopt. De starter weapons zijn meer dan goed genoeg. Het hele progession gebeuren is ook niet doen om betere wapens te krijgen. Het gaat er naar mijn inziens om dat je andere wapen verdient en die kunt kiezen. Ik speel vooral support class en bij die klasse heb je erg veel variatie. Maakt het spelen van support erg leuk!

Alhoewel...

Je zit met de support class wel met de game braking prone slide bug, die mij in elke ronde meerdere malen het leven gekost heeft. Wat ongelooflijk irritant is dat! Je gaat liggen en als het oppervlak ook maar 1 graden afwijkt van vlak, dan kun je niet over je richtkruis richten maar alleen hip fire doen en in het ergste geval ga je dan ook nog eens glijden. Probeer maar eens iemand over 50m te hip fire-en met de VGO... Zo KUT is dat! :(

Bugfield 5 had het beter kunnen heten...Ik heb al meerdere bugs doorgegeven aan EA/Dice.

I.p.v. dat SP geouwehoer maken waar geen zak aan is, kunnen ze hun tijd beter spenderen aan het fixen van de ontzettend vele bugs in MP.

Ze lijken verdomme Bethesda wel daar bij Dice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Wat bedoel je precies? Dat je de eerste wapens het fijnste vindt?

Ik heb alle assaults vrijgespeeld (en ben lvl20) en die variëren van level 1 tm 10. De stg44 is voor allround favoriet. Op wat afstand de Sebstlader, M1A1 of SMLE. Nog niet echt uit welke fijner is.

Support even met de nieuwe unlock gespeeld: Op de juiste map echt heerlijk. Verder nog niet heel mee gespeeld, maar dat gaat nu wel komen.

Recon en medic amper gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Stinky9 schreef op zondag 9 december 2018 @ 09:40:
[...]

Klopt. De starter weapons zijn meer dan goed genoeg. Het hele progession gebeuren is ook niet doen om betere wapens te krijgen. Het gaat er naar mijn inziens om dat je andere wapen verdient en die kunt kiezen. Ik speel vooral support class en bij die klasse heb je erg veel variatie. Maakt het spelen van support erg leuk!

Alhoewel...

Je zit met de support class wel met de game braking prone slide bug, die mij in elke ronde meerdere malen het leven gekost heeft. Wat ongelooflijk irritant is dat! Je gaat liggen en als het oppervlak ook maar 1 graden afwijkt van vlak, dan kun je niet over je richtkruis richten maar alleen hip fire doen en in het ergste geval ga je dan ook nog eens glijden. Probeer maar eens iemand over 50m te hip fire-en met de VGO... Zo KUT is dat! :(

Bugfield 5 had het beter kunnen heten...Ik heb al meerdere bugs doorgegeven aan EA/Dice.

I.p.v. dat SP geouwehoer maken waar geen zak aan is, kunnen ze hun tijd beter spenderen aan het fixen van de ontzettend vele bugs in MP.

Het sliden is idd uitermate irritant, al meerdere keren door genekt. Daarnaast is het peaken ook minder vlekkeloos dan voorheen merk ik, ik merk geregeld dat ik ongemerkt schiet tegen mn cover ipv er overheen, vaak met de dood als gevolg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell

Ik speel eigenlijk ook alleen met de Gewehr 43 en KE7 en ben rank 25 alweer; ik vind ze heel fijn :) moet andere nog eens echt gaan proberen. Eerst die assignments allemaal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Dat is ook precies de reden waarom ik 0,0 geef om al die assignments; de drang om ze allemaal te willen halen en de herhalende frustratie dat 't niet of moeilijk lukt. Ik zie daar totaal geen uitdaging in. Dan moet ik ook zeggen dat ik BF speel omdat ik gewoon een potje wil knallen en niet om alles eruit te halen. Die loadouts met al die fancy kleertjes kan me al helemaal gestolen worden. Bullshit assignments om een wapen te kunnen unlocken, zoals 20 headshots halen met een mp18 optical in BF1 om de Hellriegel te kunnen krijgen frustrated me to no end.
Laten we het dan maar niet hebben over teamplay als iedereen die assignments die..... Elkaars medic crate kapot schieten, sneeuwpoppen op Narvik gaan maken tijdens een operations... Wtf man :?

Ik ben altijd medic geweest in BF1 en nu speel ik eigenlijk alleen assault, die mijns inziens de leukste wapens heeft; de Selbstlader met high velocity bullets, Turner smle, M1A1 carbine of STG44.
Bij de medic zit ik nog steeds "vast" aan de Sten inderdaad en support de KE7 ondanks de dikke nerf in recoil. Sniper... Dat lukte me erg goed in BF1 maar hier heb ik, ondanks ik zovaak neergeschoten wordt door snipers en dus het imago wekt dat de wapens ook wel goed zijn, echt totaal geen feeling met sniper class. De flare gun is echt ruk. De Lee Enfield is nog t fijnst....

[ Voor 7% gewijzigd door Deathchant op 09-12-2018 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 18:23
Keversloper schreef op donderdag 6 december 2018 @ 23:01:
[...]

BF3 en 4 Stond ik eigenlijk altijd wel in de top 3. BF1 kon ik ook geen drol raken en was ik meer dood dan levend. BF5 daar in tegen speelt weer zoals BF4 en 5. Kan weer goed meekomen. Ik moet wel zeggen dat het me ongeveer 12 tot 14 uur mp heeft gekost om het onder de knie te krijgen. Speel vooral assault met singleshot wapen. Gewoon oefenen!
Single shot is wel goede tip, met het tweede assault wapen (gewehr) in assault ging het al iets beter maar nu ik die standaard 3 x scope sight erop heb gezet maakt het wel een wereld van verschil. In twee schoten is iemand neer dus je loopt haast met snel schietende sniper. Wel wat vreemd, maar leuk om es ff wat kills te maken..

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Het schijnt dat er 11 december nog een patch komt. Ben benieuwd of ik dan eindelijk eens in de chat kan typen :/

Gisteren voor het eerst een cheater tegen gekomen. Liep rond met de mg-42 alleen maar headshots te schieten. Leuk genoeg wel paar keer dat iemand hem kon killen :)
Kijken of Dice er wat mee kan...

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anathema schreef op zondag 9 december 2018 @ 11:45:
[...]

Single shot is wel goede tip, met het tweede assault wapen (gewehr) in assault ging het al iets beter maar nu ik die standaard 3 x scope sight erop heb gezet maakt het wel een wereld van verschil. In twee schoten is iemand neer dus je loopt haast met snel schietende sniper. Wel wat vreemd, maar leuk om es ff wat kills te maken..
De Gewehr 43 heeft drie schoten nodig voor een kill. De recon heeft SLR's die het in twee schoten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
Tsurany schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:11:
[...]

De Gewehr 43 heeft drie schoten nodig voor een kill. De recon heeft SLR's die het in twee schoten doen.
Op het hoofd maar 2.

Wat ik trouwens iritant vind is dat je uit de server moet om nieuwe assignments te activeren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Arfman

Drome!

Farrell schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:35:
[...]

Op het hoofd maar 2.

Wat ik trouwens iritant vind is dat je uit de server moet om nieuwe assignments te activeren. 8)7
OF specialisations op je geweer te plempen 8)7

Dat kon in BF3 al, soms ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:48:
[...]

OF specialisations op je geweer te plempen 8)7

Dat kon in BF3 al, soms ...
Dat hoeft inmiddels niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

anathema schreef op zondag 9 december 2018 @ 11:45:
[...]

De m1a1 speelt nog fijner mijn inziens, zeker zodra je de recoil buffer spec hebt :). Minder bounce...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
Wat wordt er eigenlijk bedoeld bij de Customizations, Rewarder at RANK 3. Ik heb mijn geweer al op level 10.

En soms kan ik geen server vinden om op te spelen, hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 35% gewijzigd door Farrell op 09-12-2018 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Pat-Juh schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:27:
[...]

De m1a1 speelt nog fijner mijn inziens, zeker zodra je de recoil buffer spec hebt :). Minder bounce...
Die tapt sneller, maar met de SMLE en de Selbstlader doe je meer damage per kogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Uiteindelijk maak je met m1a1 en selbstlader de meeste kills per magazijn.
Ik gebruik de m1a1 voor agressieve pushes en de g43 verdedigend.
Selbstlader is mij te langzaam om mee te pushen, de smle zit er tussen in maar vaak een schot meer dan g43 nodig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb ook weer een nieuwe manier gevonden om me te vermaken. Landmijnen rond een ammodump plaatsen bij conquest is potentieel heel erg grappig. Je weet dat er vijanden gaan komen en je weet dat ze dan niet op zullen letten. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 15:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Stinky9 schreef op zondag 9 december 2018 @ 09:40:
[...]

Dit in the heat of the moment voor je kiezen krijgen is echt bloedirritant. Is mij vandaag meerdere keren gebeurt. Speel niet zo vaak Support maar wilde ff die VGO uitproberen. Hoe krijgen ze het voor elkaar. :N

Het niet over lage objecten heen komen is en een soort van vastzitten is ook iets wat geregeld voorkomt. Of ergens prone wille gaan, maar gelijk automatisch weer opstaan omdat je blijkbaar te dicht op een object zit ofzo.

Dit zijn wel dingen die echt een fix verdienen, want ze zijn op zijn zachtst gezegd nogal frustrerend soms.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-09 11:04
jagermeister schreef op zondag 9 december 2018 @ 18:07:
[...]
Dit in the heat of the moment voor je kiezen krijgen is echt bloedirritant. Is mij vandaag meerdere keren gebeurt. Speel niet zo vaak Support maar wilde ff die VGO uitproberen. Hoe krijgen ze het voor elkaar. :N

Het niet over lage objecten heen komen is en een soort van vastzitten is ook iets wat geregeld voorkomt. Of ergens prone wille gaan, maar gelijk automatisch weer opstaan omdat je blijkbaar te dicht op een object zit ofzo.

Dit zijn wel dingen die echt een fix verdienen, want ze zijn op zijn zachtst gezegd nogal frustrerend soms.
het prone en direct weer opstaan zit ook al in BF1 dus hoop dat ze daar idd wat aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
weet iemand of ik met een Intel(R) Core(TM) i5-6400 CPU @ 2.70GHz het spel kan draaien? volgens de minimum heb je een I5-6600 benodigd, echter heb ik de Beta wel kunnen draaien?

Wilde vandaag de game aanschaffen maar twijfel nu wel aangezien 50 euro best veel geld is voor een game die ik (nog) niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 14:44

laforte

Helemaal de weg kwijt!

kenicky schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:08:
weet iemand of ik met een Intel(R) Core(TM) i5-6400 CPU @ 2.70GHz het spel kan draaien? volgens de minimum heb je een I5-6600 benodigd, echter heb ik de Beta wel kunnen draaien?

Wilde vandaag de game aanschaffen maar twijfel nu wel aangezien 50 euro best veel geld is voor een game die ik (nog) niet kan spelen.
Ik heb een i5 4590 met een gtx 970 en daar werkt het prima op. Alles op medium en dan heb tot 65 frames. Minimum zal ongeveer 45 zijn bij veel spelers/effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Heren kan iemand mij vertellen wat er met Battlefield V is gebeurd ?
Ik speel vanaf 9 September (eerste dag) en genoot van de gameplay.
Lekker snel en grote gevechten op vlaggen.
Vervolgens is er een update geweest en is heel het spel veranderd of zo.
Er liggen spelers buiten de vlaggen op de grond te campen tussen de vlaggen door.
Er kan weer gespot worden of wat dan ook, want ik zie steeds icoontjes als ik in de buurt van iemand schiet.

Ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar de hele gameplay voelt compleet anders aan.
geen grote gevechten en gasten die aan het liggen zijn in het gras op plekken waar je ze nog nooit hebt gezien. Er worden vrij weinig vlaggen veroverd. sterker nog zelfs een potje waarbij 2 vlaggen niet eens gecapped werden door beide teams :S waren gewoon neutraal voor bijna 10 minuten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb 9nov een premier abbo genomen voor 15e, ik heb dit met iDeal betaald, moet ik het abbo nu afzeggen, of vervalt dit vanzelf, lijkt me wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SAiN ONeZ schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:15:
Ik heb 9nov een premier abbo genomen voor 15e, ik heb dit met iDeal betaald, moet ik het abbo nu afzeggen, of vervalt dit vanzelf, lijkt me wel toch?
Vervalt niet vanzelf.
Pykow schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:34:
Heren kan iemand mij vertellen wat er met Battlefield V is gebeurd ?
Ik speel vanaf 9 September (eerste dag) en genoot van de gameplay.
Lekker snel en grote gevechten op vlaggen.
Vervolgens is er een update geweest en is heel het spel veranderd of zo.
Er liggen spelers buiten de vlaggen op de grond te campen tussen de vlaggen door.
Er kan weer gespot worden of wat dan ook, want ik zie steeds icoontjes als ik in de buurt van iemand schiet.

Ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar de hele gameplay voelt compleet anders aan.
geen grote gevechten en gasten die aan het liggen zijn in het gras op plekken waar je ze nog nooit hebt gezien. Er worden vrij weinig vlaggen veroverd. sterker nog zelfs een potje waarbij 2 vlaggen niet eens gecapped werden door beide teams :S waren gewoon neutraal voor bijna 10 minuten :S
Heel simpel: Casual plebs kunnen sinds 20 november spelen, daarvoor waren het vooral de harde kern BF spelers die Origin Access genomen hebben.

[ Voor 65% gewijzigd door unfor op 09-12-2018 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
unfor schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:38:
[...]

Vervalt niet vanzelf.

[...]

Heel simpel: Casual plebs kunnen sinds 20 november spelen, daarvoor waren het vooral de harde kern BF spelers die Origin Access genomen hebben.
uhm vorige week had ik het probleem nog niet ervaren of ik kom deze week op verkeerde servers terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 09:07
Pykow schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:50:
[...]

uhm vorige week had ik het probleem nog niet ervaren of ik kom deze week op verkeerde servers terecht
Verschil tussen hoe laat je speelt en of je in het weekend speelt? Op dit moment is het voor mij ook drama. Enorm veel campers, geen teamplay, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb via IDeal betaald, met creditcard of PP had ik me nog wat bij kunnen voorstellen, maar gaan ze me nu achteraf nog een keer een maand rekenen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een doh momentje,
Ik had vanmiddag de selbstlader skin unlocked uit het Overture chapter. Ik zat me alleen suf te zoeken naar welke class dit wapen gebruikte. Ik zie nu pas dat deze later pas komen in navolgende ToW unlocks. 8)7
ikdedinges schreef op zondag 9 december 2018 @ 11:46:
[...]
Ik heb het gisteren even met een random squadmate gedaan, ik voor hem even die punten bij elkaar gesprokkeld door door prikkeldraad te rennen en dan te healen bij zn kist en hij heeft daarna hetzelfde voor mij gedaan.
Ik heb deze vandaag ook gedaan met een paar squadmates. Support schiet een grenade vlak voor zich de muur in en loopt direct naar medcrate. :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2018 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tsurany schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:51:
[...]

Dat hoeft inmiddels niet meer.
Hoe bedoel je? Als ik een rank vrijspeel en ik heb genoeg CC dan wil ik een specialization op het geweer kopen, maar volgens mij kan dat niet ingame. Of mis ik iets?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:40:
[...]

Hoe bedoel je? Als ik een rank vrijspeel en ik heb genoeg CC dan wil ik een specialization op het geweer kopen, maar volgens mij kan dat niet ingame. Of mis ik iets?
In het deploy screen is links onderin een aparte customize knop waarmee je naar het class customization menu gaat dat ook in het main menu zit. Daar kan je specializations kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:42:
[...]

In het deploy screen is links onderin een aparte customize knop waarmee je naar het class customization menu gaat dat ook in het main menu zit. Daar kan je specializations kopen.
Mij ook nog niet opgevallen. Wist wel dat het er niet in zat maar alleen bij een nieuwe ronde wel mogelijk was. Maar dit zit er dus nu wel in? Dat is wel fijn om zonder tijdsdruk even te kunnen kiezen.

Ik merk wel dat ik mezelf een beetje focus op mijn SPM. En dat gaat een beetje ten koste van het plezier eigenlijk. Natuurlijk wil ik altijd goed presteren, maar gisteren was ik met mijn broer in een tank bezig en van een klein afstandje een vlag aan het bestoken ter ondersteuning van onze mensen. Maar dan blijft de puntentelling een beetje achter in vergelijking met flag capping. Dus eigenlijk wilde ik direct weer naar de vlag rennen! Terwijl het samen in een tank zitten, elkaar helpen en overleven ook echt wel leuk is. Ik heb nu een target gesteld: Zodra mijn SPM boven de 500 is ga ik die compleet laten varen.

Ik zit nu in potjes altijd tussen de 600 en 800, dus het is een kwestie van tijd. Maar in het begin heb ik zo rustig aan gedaan dat het nu 430 is ofzo. Daarna ga ik het los laten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
StealthyPeanut schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:22:
[...]

Mij ook nog niet opgevallen. Wist wel dat het er niet in zat maar alleen bij een nieuwe ronde wel mogelijk was. Maar dit zit er dus nu wel in? Dat is wel fijn om zonder tijdsdruk even te kunnen kiezen.

Ik merk wel dat ik mezelf een beetje focus op mijn SPM. En dat gaat een beetje ten koste van het plezier eigenlijk. Natuurlijk wil ik altijd goed presteren, maar gisteren was ik met mijn broer in een tank bezig en van een klein afstandje een vlag aan het bestoken ter ondersteuning van onze mensen. Maar dan blijft de puntentelling een beetje achter in vergelijking met flag capping. Dus eigenlijk wilde ik direct weer naar de vlag rennen! Terwijl het samen in een tank zitten, elkaar helpen en overleven ook echt wel leuk is. Ik heb nu een target gesteld: Zodra mijn SPM boven de 500 is ga ik die compleet laten varen.

Ik zit nu in potjes altijd tussen de 600 en 800, dus het is een kwestie van tijd. Maar in het begin heb ik zo rustig aan gedaan dat het nu 430 is ofzo. Daarna ga ik het los laten!
Ik heb nu 2x geprobeerd om te wijzigen. 1x na een ronde en 1x tijdens. DIe tijdens werkte niet. Alleen na de ronde werkt het bij mij. Wellichtdat ze dit nog verder hebben gefixed. Maar dat het nu kan na de ronde vind ik al een grote verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
StealthyPeanut schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:22:
[...]

Gewoon lekker loslaten dat SPM zou ik aanraden. Het is een indicatie, maar een SPM van 600 op devastation is 'matig' als medic die uitsluitend op de C vlag speelt en extreem goed als tanker op zeg Hamada. Bovendien ga je mogelijk bepaalde maps vermijden, of bepaalde vlaggen vermijden, of bepaalde klasses in sommige map/modes, of flanks, omdat er teveel 'downtime' bij komt kijken.

Straks komt er wel weer een nieuwe gamemode of map of wapen waarbij de SPM compleet uit balans is ten opzichte van de vanilla game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
SPM bij mij is nu ook al onder de 400, net rank 50 gehaald. Ik speel ook gewoon om te winnen, ongeacht goed k/d of SPM. :)

Natuurlijk kijk ik wel of ik een beetje lekker ga qua kills etc, maar als ik merk dat we 3x gebombardeerd worden spring ik een jager in en blaf hem uit de lucht. Zelfde met een tank die vervelend doet, assault, evt met 2 man en dan double tappen met de panzerfaustjes. Vliegen gaat nu stukken beter en al wat kills gepakt maar blijft enorm lastig om bij een bomber genoeg damage te doen voordat die droeftoeters op de grond met de AA guns gaan klooien, of je hebt van die pilots die je geen kill gunnen en hun vliegtuig intentioneel crashen. :/

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-12-2018 10:59 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:53:

Straks komt er wel weer een nieuwe gamemode of map of wapen waarbij de SPM compleet uit balans is ten opzichte van de vanilla game.
Dat is toch al zo? SPM op Breakthrough Rotterdam is niet te vergelijken met Conquest Hamada. Breakthrough op een kleine map geeft je veel meer kans op een hoge SPM alleen al vanuit healing/resupply maar ook omdat je constant in de actie zit.
Conquest Hamada kan enorm weinig SPM opleveren als je back flags captured zonder vijanden tegen te komen. En zelfs op de drukke punten is de actie een stuk minder waardoor je automatisch minder punten scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:53:
[...]

Gewoon lekker loslaten dat SPM zou ik aanraden. Het is een indicatie, maar een SPM van 600 op devastation is 'matig' als medic die uitsluitend op de C vlag speelt en extreem goed als tanker op zeg Hamada. Bovendien ga je mogelijk bepaalde maps vermijden, of bepaalde vlaggen vermijden, of bepaalde klasses in sommige map/modes, of flanks, omdat er teveel 'downtime' bij komt kijken.

Ik focus me er onbewust op, maar dat heeft met name te maken met mezelf; ik wil beter worden in een spel, naarmate ik het langer speel. En door mijn SPM in de gaten te houden, zie ik duidelijk een stijgende lijn. Omstandigheden voor mijn SPM zijn wel redelijk gelijk: Alleen CQ, geen vlieguren (soms wel als een fighter nodig is natuurlijk, maar niet om de bomben), vrije maprotatie (zonder voorkeur), altijd squadplay, afwisselend solo of met vrienden, geen recon. En ik pak altijd wat de situatie vraagt, dus assault, support of medic.

Natuurlijk is SPM niet de enige indicator, maar het geeft wel een aardig beeld weer van hoe je je ontwikkelt denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-12-2018 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:10:
Natuurlijk is SPM niet de enige indicator, maar het geeft wel een aardig beeld weer van hoe je je ontwikkelt denk ik.
Zeker, zolang je speelstijl hetzelfde blijft is een hogere SPM een indicatie dat je beter speelt dan voorheen en langer blijft leven (deaths halen je SPM flink omlaag).

Zelf kijk ik voornamelijk naar KD ratio en WL ratio. Ik speel altijd om te winnen dus de WL ratio is het resultaat hiervan en de KD ratio is mijn efficiëntie, hoe goed ik ben in mijzelf in leven houden terwijl ik vijanden rond objectives uitschakel om deze te kunnen cappen. Ook dit werkt enkel als je je speelstijl hetzelfde houd en op dezelfde manier blijft spelen.

Zat laatst met een speler in het team die 35-1 ging qua KD ratio in een tank maar uiteindelijk verloren we in Breakthrough wel punt na punt. Oftewel hij was nooit betrokken bij de laatste poging een punt te houden maar bleef altijd op de achtergrond in z'n tank en was de eerste die zich terug trok.
Of een sniper in het aanvallende team die 40-6 ging, lekker hoge KD maar ondertussen kwam ze niet veel verder. Dus hij kon enkel die deaths laag houden door niet aan te vallen en risico te nemen maar op afstand te blijven.

Laatst nog een prachtig eigen momentje in Breakthrough. Mijn team slaagde er niet in om de brug in te nemen in Twisted Steel, tegenstander had goede fortificaties gebouwd. Ik pakte de Panzer 38(t) en ramde hem dwars door die fortificaties heen, spamde de AP mines om mijn voertuig heen en trok me terug met smoke terwijl ik met de autocannon iedereen afschoot die ik gemist had. Even wachten tot de AP mines beschikbaar waren en dan vol door de volgende set fortificaties heen. Dat is 10+ kills in een minuut tijd en het punt ingenomen 8)
Zo kan een light tank heel effectief zijn om echt die push te maken, juiste combinatie van specialisaties kan er voor zorgen dat je heel goed die rol kan vervullen met zo'n relatief zwak bepantsert voertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:27:
Even een doh momentje,
Ik had vanmiddag de selbstlader skin unlocked uit het Overture chapter. Ik zat me alleen suf te zoeken naar welke class dit wapen gebruikte. Ik zie nu pas dat deze later pas komen in navolgende ToW unlocks. 8)7
Ik denk dat jij die ToW ranks verward met die weekly dingen. Die overture dingen waren bij mij in elk geval direct beschikbaar. En bij de weekly krijg je in week 3 ook een Selbstlader als reward, maar dan voor de recon. (standaard voor Assault vanaf rank 16 uit me hoofd of iets)

dat wordt het moment voor mij dat ik me recon ook naar class 20 ga brengen in elk geval.

Ik vind al die Singelshot rifeles lekker schieten maar de Selbstlader is wel 1 van mijn favourite.
26 kogels en altijd een 3 shot kil, in potentie 8 man dood >:) De traagheid nemen we dan maar voor lief

Maar er zijn zeker ook maps waarbij ik de turner of M1A1 prefereer. Dat maakt het ook juist leuk in plaats van 1 superior wapen. Turner is overal eigenlijk het best, maar die lange reload....... die nekt me echt te vaak

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
En die rank die krijg je toch door de challenges te doen en daar de xp voor te krijgen. Dus als je alle challenges van de eerste week hebt gehad dan heb je dus die machine gun unlocked en de maximale xp tot dat moment verdiend en kom je dus ook in rank niet verder ?

toch ? of mis ik nu iets haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Skybullet schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:54:
En die rank die krijg je toch door de challenges te doen en daar de xp voor te krijgen. Dus als je alle challenges van de eerste week hebt gehad dan heb je dus die machine gun unlocked en de maximale xp tot dat moment verdiend en kom je dus ook in rank niet verder ?

toch ? of mis ik nu iets haha.
Nee je hebt eigenlijk 2 dingen.
Die weekly challanges, en je ToW rank/chapter rank.

Die weekly dingen geven je aan het eind een reward. En per ding ook XP voor je totale rank.
Je totale rank gaat tot 20. en je ontvangd o,a XP voor die weekly assignments maar ook gewoon door te spelen. Daarnaast kan je ook weer standaard assignments unlocken die je weer extra character xp geven.

Niet heel simpel dus, maar zolang je nog geen chapter rank 20 bent heb je nog niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:03:
[...]

Nee je hebt eigenlijk 2 dingen.
Die weekly challanges, en je ToW rank/chapter rank.

Die weekly dingen geven je aan het eind een reward. En per ding ook XP voor je totale rank.
Je totale rank gaat tot 20. en je ontvangd o,a XP voor die weekly assignments maar ook gewoon door te spelen. Daarnaast kan je ook weer standaard assignments unlocken die je weer extra character xp geven.

Niet heel simpel dus, maar zolang je nog geen chapter rank 20 bent heb je nog niet alles.
ow shit haha ! ik heb niet veel tijd gehad dus zodra ik alle challenges van de eerste week klaar had ( behalve de medical crate want niemand gebruikt die :( ) dacht ik van ow oke nu is het weer even klaar want ik kom toch niet aan meer xp voor die tow rank. maar die krijg je dus ook verder door gewoon te spelen. morgen dagje vrij dus dan is er weer tijd haha.

had inderdaad allemaal wel iets duidelijker gemogen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:30:
[...]

Ik denk dat jij die ToW ranks verward met die weekly dingen. Die overture dingen waren bij mij in elk geval direct beschikbaar. En bij de weekly krijg je in week 3 ook een Selbstlader als reward, maar dan voor de recon. (standaard voor Assault vanaf rank 16 uit me hoofd of iets)

dat wordt het moment voor mij dat ik me recon ook naar class 20 ga brengen in elk geval.

Ik vind al die Singleshot rifeles lekker schieten maar de Selbstlader is wel 1 van mijn favourite.
26 kogels en altijd een 3 shot kil, in potentie 8 man dood >:) De traagheid nemen we dan maar voor lief

Maar er zijn zeker ook maps waarbij ik de turner of M1A1 prefereer. Dat maakt het ook juist leuk in plaats van 1 superior wapen. Turner is overal eigenlijk het best, maar die lange reload....... die nekt me echt te vaak
Dit merkte ik laatst ook eigenlijk pas echt. Ik herlaad altijd automatisch, maar met dit wapen is dat na 1 gevecht echt niet nodig. Zeker niet als je een beetje in action bent.

De M1 schiet wel echt heerlijk lekker snel, maar die reload is wel echt heel erg vervelend en komt vaak voor. Ook doet hij wat minder damage, maar volgens mij is het nog steeds een 4 hits kill wapen.
Tsurany schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:25:
[...]

Zeker, zolang je speelstijl hetzelfde blijft is een hogere SPM een indicatie dat je beter speelt dan voorheen en langer blijft leven (deaths halen je SPM flink omlaag).

Zelf kijk ik voornamelijk naar KD ratio en WL ratio. Ik speel altijd om te winnen dus de WL ratio is het resultaat hiervan en de KD ratio is mijn efficiëntie, hoe goed ik ben in mijzelf in leven houden terwijl ik vijanden rond objectives uitschakel om deze te kunnen cappen. Ook dit werkt enkel als je je speelstijl hetzelfde houd en op dezelfde manier blijft spelen.
Die WL vind ik wel interessant, maar bij CQ kan ik soms een wereldpot spelen maar alsnog verliezen. Met 64 spelers is dit iets wat alle kanten op kan. Zeker met dit formaat maps is dat niet iets wat ik altijd kan beïnvloeden.
Zat laatst met een speler in het team die 35-1 ging qua KD ratio in een tank maar uiteindelijk verloren we in Breakthrough wel punt na punt. Oftewel hij was nooit betrokken bij de laatste poging een punt te houden maar bleef altijd op de achtergrond in z'n tank en was de eerste die zich terug trok.
Of een sniper in het aanvallende team die 40-6 ging, lekker hoge KD maar ondertussen kwam ze niet veel verder. Dus hij kon enkel die deaths laag houden door niet aan te vallen en risico te nemen maar op afstand te blijven.
Of dat er constant iemand van je squad in een bomber zit en niks met de squad grondtroepen te maken wil hebben, maar wel de Squad bonus wil ontvangen... Nope -> kick.
Laatst nog een prachtig eigen momentje in Breakthrough. Mijn team slaagde er niet in om de brug in te nemen in Twisted Steel, tegenstander had goede fortificaties gebouwd. Ik pakte de Panzer 38(t) en ramde hem dwars door die fortificaties heen, spamde de AP mines om mijn voertuig heen en trok me terug met smoke terwijl ik met de autocannon iedereen afschoot die ik gemist had. Even wachten tot de AP mines beschikbaar waren en dan vol door de volgende set fortificaties heen. Dat is 10+ kills in een minuut tijd en het punt ingenomen 8)
Zo kan een light tank heel effectief zijn om echt die push te maken, juiste combinatie van specialisaties kan er voor zorgen dat je heel goed die rol kan vervullen met zo'n relatief zwak bepantsert voertuig.
Heerlijke BF-momenten zijn dat. Moet zeggen dat ik ondertussen ook een handjevol van die typische BF momenten heb gehad. Zeker naarmate je de mappen beter leert kennen, weet je gewoon waar je wel of niet moet zijn op bepaalde momenten. Of waar de enemy weer vandaan komt, waardoor je ze op kunt wachten of kunt verwachten. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
StealthyPeanut schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:12:
[...]

Dit merkte ik laatst ook eigenlijk pas echt. Ik herlaad altijd automatisch, maar met dit wapen is dat na 1 gevecht echt niet nodig. Zeker niet als je een beetje in action bent.

De M1 schiet wel echt heerlijk lekker snel, maar die reload is wel echt heel erg vervelend en komt vaak voor. Ook doet hij wat minder damage, maar volgens mij is het nog steeds een 4 hits kill wapen.
Ja die grote clip en snelle reload is echt lekker, en altijd een 3 shot kill ongeacht de afstand is ook fijn.
m1a1 is 4 shot kill, maar op afstand 5. Op hamada o.i.d zou ik dus altijd de selbstlader kiezen.
Maar Fjell of rotterdam bijvoorbeeld de m1a1 of turner. Gewehr 43 is de enige met een 2shot kill als je een headshot weet te maken. Maar persoonlijk vind ik die een te kleine clip hebben en teveel recoil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 15:17
Gisteravond nog even gespeeld. Ik speel de laatste tijd vooral breakthrough. Ik merk dat je daar supergoed kan flanken. Je hele team rent namelijk als een kip zonder kop recht op de objective af, vanaf spawn. Maar controleer de map maar eens, je kan prima met een gigantische boog om die objective heenlopen. Resultaat is dat ik gisteren een spawn beacon had geplaatst op een flank van hun team. Daarna met mijn sniper een KD gehaald van 30-1 omdat ik vanaf de zijkant ze constant neerhaalde. Het verschilt natuurlijk per map, maar zeker op de open maps is dit zeer effectief.

Mijn team heeft ondertussen de vlag gepakt :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

[...]

Thanks, dat wist ik niet! Ga ik vanavond gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 13:34
Flanken in Breakthrough is heerlijk! Met een paar vrienden hebben we op Devastation een strakke linkerflank langs de kathedraal. Volop sprinten naar het orgel om daar boven flink op de vijand te knallen. Heb je een mooie boost in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 06:59
Pykow schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:34:

Dat is de gunnery specialisatie van de support klasse.die spot, als je een opponent onder vuur legt. Leuke feature :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
[...]

Kan je dan ook nog niet unlockte zaken doorvoeren? Want ik zie vaak nadat je weer een wapen een lvl hoger hebt een en ander unlocked maar niet te kiezen als je dan dat wapen bekijkt. Pas nadat je ze via armory hebt bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:12:
Die WL vind ik wel interessant, maar bij CQ kan ik soms een wereldpot spelen maar alsnog verliezen. Met 64 spelers is dit iets wat alle kanten op kan. Zeker met dit formaat maps is dat niet iets wat ik altijd kan beïnvloeden.
Ik speel om die reden juist geen conquest maar liever Frontlines, Breakthrough of Grand Operations. Dan kan je als squad echt invloed uitoefenen.
Of dat er constant iemand van je squad in een bomber zit en niks met de squad grondtroepen te maken wil hebben, maar wel de Squad bonus wil ontvangen... Nope -> kick.
Inderdaad, ga dan maar lekker solo spelen. Als ze in een bomber zitten verwacht ik fire support op de locatie waar de rest aan het vechten is.
Heerlijke BF-momenten zijn dat. Moet zeggen dat ik ondertussen ook een handjevol van die typische BF momenten heb gehad. Zeker naarmate je de mappen beter leert kennen, weet je gewoon waar je wel of niet moet zijn op bepaalde momenten. Of waar de enemy weer vandaan komt, waardoor je ze op kunt wachten of kunt verwachten. Heerlijk!
Jup, ik moet toch eens Shadowplay weer aan zien te krijgen. Zijn leuke dingen om te bewaren :)
TheProf82 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:03:
Gisteravond nog even gespeeld. Ik speel de laatste tijd vooral breakthrough. Ik merk dat je daar supergoed kan flanken. Je hele team rent namelijk als een kip zonder kop recht op de objective af, vanaf spawn. Maar controleer de map maar eens, je kan prima met een gigantische boog om die objective heenlopen. Resultaat is dat ik gisteren een spawn beacon had geplaatst op een flank van hun team. Daarna met mijn sniper een KD gehaald van 30-1 omdat ik vanaf de zijkant ze constant neerhaalde. Het verschilt natuurlijk per map, maar zeker op de open maps is dit zeer effectief.

Mijn team heeft ondertussen de vlag gepakt :-).
Precies waarom ik Breakthrough perfect vind. Met een enkele flank kan je de hele ronde naar je hand zetten. Zo had ik op Rotterdam ook een moment waar ik bovenop het eerste punt uit kwam via een stealthy route en zo vijf spelers neer kon schieten van de zijkant wat een directe cap opleverde. Dat heeft veel meer impact dan een enkele vlag capturen in Conquest.
SouLLeSSportal schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:58:
[...]

Kan je dan ook nog niet unlockte zaken doorvoeren? Want ik zie vaak nadat je weer een wapen een lvl hoger hebt een en ander unlocked maar niet te kiezen als je dan dat wapen bekijkt. Pas nadat je ze via armory hebt bekeken.
Dat zou wel moeten kunnen maar lijkt niet te werken. Ik heb het idee dat dit me de laatste patch komt, voorheen had ik het altijd direct beschikbaar maar nu moet ik altijd eerst in de armory de unlocks "ophalen".
De Selbstlader 1916 is een Assault wapen, de Selbstlader 1906 wordt het nieuwe Recon wapen. Dat zijn twee echt aparte wapens. Komen beiden wel weer uit Battlefield 1.

Je unlocked via Overture ranks de skin voor de Selbstlader 1906 maar je krijgt het wapen pas in week drie. Dus nu kan je wel de skin hebben zonder een wapen waar je hem op toe kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Tsurany schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:46:

De Selbstlader 1916 is een Assault wapen, de Selbstlader 1906 wordt het nieuwe Recon wapen. Dat zijn twee echt aparte wapens. Komen beiden wel weer uit Battlefield 1.

Je unlocked via Overture ranks de skin voor de Selbstlader 1906 maar je krijgt het wapen pas in week drie. Dus nu kan je wel de skin hebben zonder een wapen waar je hem op toe kan passen.
Shit echt totaal overheen gelezen. (zal wel iets met dyslexie zijn)
wel jammer want die 1906 heeft volgens mij ook maar een 5 clip mag.
Juist de normale selbstlader leek me daarom wel wat voor de recon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:53:
[...]

Shit echt totaal overheen gelezen. (zal wel iets met dyslexie zijn)
wel jammer want die 1906 heeft volgens mij ook maar een 5 clip mag.
Juist de normale selbstlader leek me daarom wel wat voor de recon
De 1906 krijgt wel een two shot kill, dat moet het compenseren.

Ik vind de Selbstlader sowieso een stupide idee. Gemaakt in de eerste wereldoorlog waar het absoluut geen succes was en totaal vergeten toen de tweede wereldoorlog begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Sinds gisteren de VGO vrijgespeeld: ik moet zeggen dat ik dit op de juiste map echt een heerlijk wapen vind! Zit mooi tussen de MG34 en de MG42 in.

Zeker op bepaalde CQ maps is dit een heerlijk wapen. Af en toe wel last van de bipodbug, maar niet baanbrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:57:
[...]

Ik vind de Selbstlader sowieso een stupide idee. Gemaakt in de eerste wereldoorlog waar het absoluut geen succes was en totaal vergeten toen de tweede wereldoorlog begon.
Krijg een beetje het bf4 wapen overschot gevoel, te veel wapens die exact het zelfde doen met minimale verschillen. Je had toen ook 5 of 6 5.56 wapens die nauwelijks van elkaar verschilde. Nu ze ook nog niet alle usa en rusland wapens in de game hebben ga je meer van hetzelfde krijgen.
Met de snipers heb je dat ook erg snel, wat is het voordeel van de kar98 over een lee enfield? of een jorgborgenson of hoe dat irrelevante ding ook maar heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:15:
[...]

Krijg een beetje het bf4 wapen overschot gevoel, te veel wapens die exact het zelfde doen met minimale verschillen. Je had toen ook 5 of 6 5.56 wapens die nauwelijks van elkaar verschilde. Nu ze ook nog niet alle usa en rusland wapens in de game hebben ga je meer van hetzelfde krijgen.
Met de snipers heb je dat ook erg snel, wat is het voordeel van de kar98 over een lee enfield? of een jorgborgenson of hoe dat irrelevante ding ook maar heet.
Volledig mee eens. Ik zou liever 2 wapens per class per faction zien. Dus de assault heeft nu een Brits, Frans en Duitse SLR en ook een Brits, Frans en Duitse AR. Medic krijgt een short range SMG en een long range SMG per faction. Support krijgt LMG en MMG per faction, Recon een SLR en bolt action per faction.

Dan ga je weapon bloat tegen terwijl je nog echt faction specifieke wapens hebt en de unieke wapen types houd. Wat voegen al die extra SMG's, SLR's en LMG's toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:32:
[...]

Volledig mee eens. Ik zou liever 2 wapens per class per faction zien. Dus de assault heeft nu een Brits, Frans en Duitse SLR en ook een Brits, Frans en Duitse AR. Medic krijgt een short range SMG en een long range SMG per faction. Support krijgt LMG en MMG per faction, Recon een SLR en bolt action per faction.

Dan ga je weapon bloat tegen terwijl je nog echt faction specifieke wapens hebt en de unieke wapen types houd. Wat voegen al die extra SMG's, SLR's en LMG's toe?
Als er een wezenlijk verschil tussen zit, dan vind ik het geen probleem, maar als je nu 4 vrij langzaam schietende smg's hebt die in de praktijk eigenlijk niet echt verschillen dan heeft het weinig toegevoegde waarde. Leuk voor even en ja, weer een unlock die je vrij kan spelen maar maakt de gameplay niet beter.
Een beetje beperking maakt dat je ook bewust kiest voor een bepaald wapen binnen een class, per faction een wapen is lang niet slecht idee idd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Al die unlocks zijn sowieso onzin. Op een gegeven moment heeft het merendeel vd spelers alle unlocks en loopt dan met met vrijwel dezelfde setup rond die zichzelf het meest bewezen heeft.

Wat moet je in vredesnaam met 200 wapens :? Al die unlocks en idiote achievements vernaaien het spel alleen maar. Moet iedereen weer sneeuwpoppen bouwen 7(8)7

Zou toch wat zijn als iedereen het er bijv over had hoe geweldig de balance in de game is qua wapens en mapdesign ipv welke unlocks er in zitten en welke ze nu mee bezig zijn / gehaald hebben. :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Help!!!! schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:58:
Al die unlocks zijn sowieso onzin. Op een gegeven moment heeft het merendeel vd spelers alle unlocks en loopt dan met met vrijwel dezelfde setup rond die zichzelf het meest bewezen heeft.

Wat moet je in vredesnaam met 200 wapens :? Al die unlocks en idiote achievements vernaaien het spel alleen maar. Moet iedereen weer sneeuwpoppen bouwen 7(8)7

Zou toch wat zijn als iedereen het er bijv over had hoe geweldig de balance in de game is qua wapens en mapdesign ipv welke unlocks er in zitten en welke ze nu mee bezig zijn / gehaald hebben. :+
HEY! mijn sneeuwpop was wel even vet mooi hoor! :+ :Y) (zou trouwens wel leuker zijn als een onderdeel van de easter eggs etc.)

Wat vindt men van de nieuwe map Panzerstorm? Ik heb 2 potjes erop gespeeld maar viel me wat tegen, niet echt veel cover uberhaupt en de tanks zijn ZOO fakking trage slakken, tenzij je de light armored voertuigen pakt. Nu zal dat wel kloppen met de toenmalige werkelijke snelheid maar om nou met 15km/pu rond te rijden op een map van tig km is gewoon zo saaaaaaaaaai. 10 min rijden en dan door 2 infi met 4 raketten afgeknald te worden... :F
of een bombrun van een stuka of ju-88 te koppen.

[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-12-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:58:
Eens, maar ik zou wel graag faction specific wapens hebben uit roleplay oogpunt.
Beter dan 100 crossbow kills, dit haalt iemand maar een minuut uit de match. Maar sowieso een stupide systeem.
Dat vinden jij en ik maar sommigen hebben echt unlocks nodig om ze betrokken en geïnteresseerd te houden.
SouLLeSSportal schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:59:
Wat vindt men van de nieuwe map Panzerstorm? Ik heb 2 potjes erop gespeeld maar viel me wat tegen, niet echt veel cover uberhaupt en de tanks zijn ZOO fakking trage slakken, tenzij je de light armored voertuigen pakt. Nu zal dat wel kloppen met de toenmalige werkelijke snelheid maar om nou met 15km/pu rond te rijden op een map van tig km is gewoon zo saaaaaaaaaai. 10 min rijden en dan door 2 infi met 4 raketten afgeknald te worden... :F
of een bombrun van een stuka of ju-88 te koppen.
Enige leuke is rondrijden met de light tanks. Verder een saaie bagger map, heb er geen plezier aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 10-12-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:58:
Sinds gisteren de VGO vrijgespeeld: ik moet zeggen dat ik dit op de juiste map echt een heerlijk wapen vind! Zit mooi tussen de MG34 en de MG42 in.

Zeker op bepaalde CQ maps is dit een heerlijk wapen. Af en toe wel last van de bipodbug, maar niet baanbrekend
Ook vrijgespeeld maar kan hem niet vinden in bij mmg's? Hoorde iets over een bug van iemand tijdens het spelen, Is dat zo?

Nieuwe map lijkt wel 1 die geschikt is gemaakt voor de BR modus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:36:
[...]

Ook vrijgespeeld maar kan hem niet vinden in bij mmg's? Hoorde iets over een bug van iemand tijdens het spelen, Is dat zo?

Nieuwe map lijkt wel 1 die geschikt is gemaakt voor de BR modus.
Heb je hem wel geclaimed? Dat moet je nog wel doen, voordat hij ertussen staat.

Helemaal mee eens wat wapens betreft: maak ze onderscheidend OF maak ze niet. Waar is de tijd gebleven dat een spel gewoon interessant genoeg was vanwege de core gameplay? En niet vanwege de unlocks etc?

[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-12-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:57:
[...]

De 1916 ja. ;)
De 1906 was een ontwerp van Georg Luger, niet Paul Mauser die tot aan zijn dood in 1914 aan wat de 1916 werd werkte. Over de 1906 is ook heel, heel weinig over bekend. Waarschijnlijk was het geweer zeer onbetrouwbaar omdat de ontwikkeling heel snel gestaakt lijkt te zijn geweest.

Niet dat ik het oneens ben dat het eigenlijk een stomme toevoeging is. Ik ruil die twee met alle liefde in voor de M1 Garand en de SVT-40 of nog liever de MAS 44. BF5 is uiteindelijk ook weinig meer dan een asset flip van BF1 met wat aanpassingen en verbeteringen. Overigens begin ik wel langzaam te vrezen voor de toekomst van BF5. De verkopen schijnen echt dramatisch te zijn tot het punt dat EA er zomaar de stekker uit kan gaan trekken over een paar maanden. :/

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-12-2018 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:02:
[...]

De 1916 ja. ;)
De 1906 was een ontwerp van Georg Luger, niet Paul Mauser die tot aan zijn dood in 1914 aan wat de 1916 werd werkte. Over de 1906 is ook heel, heel weinig over bekend. Waarschijnlijk was het geweer zeer onbetrouwbaar omdat de ontwikkeling heel snel gestaakt lijkt te zijn geweest.

Niet dat ik het oneens ben dat het eigenlijk een stomme toevoeging is. Ik ruil die twee met alle liefde in voor de M1 Garand en de SVT-40 of nog liever de MAS 44. BF5 is uiteindelijk ook weinig meer dan een asset flip van BF1 met wat aanpassingen en verbeteringen.
Ja ze missen heel veel iconische wapens en voertuigen uit de tweede wereldoorlog, waarschijnlijk puur tijdsgebrek. Ik had liever eerst de iconische wapens gehad en daarna de prototypes of zelf verzonnen onzin via DLC.
Overigens begin ik wel langzaam te vrezen voor de toekomst van BF5. De verkopen schijnen echt dramatisch te zijn tot het punt dat EA er zomaar de stekker uit kan gaan trekken over een paar maanden. :/
Niet voor niets dat hij een maand na release al met 50% korting aangeboden wordt. Zeker geen goed teken en geeft weinig hoop voor Tides of War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 20:31
Apart, vanmiddag verliep mijn Premier access en stond een aanbieding voor 40% korting als ik hem zou kopen, de Standard edition. Ik log net nog een keer in, en nu is het 33%.... EA |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

StealthyPeanut schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:46:
[...]

Heb je hem wel geclaimed? Dat moet je nog wel doen, voordat hij ertussen staat.

Helemaal mee eens wat wapens betreft: maak ze onderscheidend OF maak ze niet. Waar is de tijd gebleven dat een spel gewoon interessant genoeg was vanwege de core gameplay? En niet vanwege de unlocks etc?
Die zijn er echt wel, ook met shooters. Insurgency, Rising storm, CS etc. Maar dat is maar een hele beperkte groep die dat speelt omdat het net té hardcore is.

Daar bereik je de jeugd niet mee want die wil alléén máár unlocks, want anders is het niet interessant meer en ik zie hier ook wel posts van mensen die de multiplayer al "uitgespeeld" hebben en daardoor hun interesse verliezen.

Voor mij onbestaanbaar. Duizenden uren in CoD4 gestoken en de gameplay was zo verdomde goed, dat ik mappen als Strike, Vacant, Crossfire etc wel twintig keer per avond kon spelen. Unlocks boeiden me toen al niet en nu ook nog niet. Hetzelfde geldt voor BF2. Paar classes met bijbehorende wapens en gaan! Die tijden komen echt nooit meer terug, hoe veel we er ook over posten en ons ongenoegen kenbaar maken. Die kleine groep oude garde gamers die weten hoe je écht teamplay based kunt gamen, zijn voor organisaties als EA totaal niet (financieel) interessant...

Die unlock-zooi heeft de gameplay voor vele spellen definitief veranderd. Men speelt niet meer voor de winst maar voor een skin of andere flauwekul. Maar zoals gezegd: genoeg alternatieven, maar die spelen we dan ook weer niet. En nee, die games zijn geen Battlefield, maar bieden je wel core gameplay.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 21:43
Hallo heeft er iemand Battlefield 5 al aan de gang gekregen met muis en toetsen bord met een HD 6950?

Het lukt wel met een x-box controller maar dat speelt :X

Ik heb het al met een virtual controller geprobeert maar helaas. Ik denk dat het een DX ding is maar weet geen oplossing.

Alvast bedankt en misschien tot speels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:36:
[...]

Ja ze missen heel veel iconische wapens en voertuigen uit de tweede wereldoorlog, waarschijnlijk puur tijdsgebrek. Ik had liever eerst de iconische wapens gehad en daarna de prototypes of zelf verzonnen onzin via DLC.
En het stomme is dat het creëren van een aantal modellen niet eens het probleem zou moeten zijn. Animaties zijn al lastiger maar dat kan je tegenwoordig met motion animation doen. Geluidontwerp moet je op een schietbaan doen, maar DICE heeft waarschijnlijk al high quality audio liggen van BF1943. Verder is een M1 Garand te pakken krijgen voor extra opnamen of animaties niet erg moeilijk voor DICE. In Zweden kan je in het algemeen vrijwel alles qua wapentuig bemachtigen met de juiste licentie.

Ik denk dus eerder dat er nauwelijks mankracht was voor de introductie van meer wapens. Ik ben bang dat veel mankracht naar alle voorgestelde customisation is gegaan. Vervolgens lijkt het meeste weer uit de game te zijn gesloopt, want internet meltdown over de richting van die customisation. Dan hou je een kale game over. :/

Er zitten ook al genoeg assets in de game om heel wat meer te doen. De Chauchat en BAR kan je met weinig moeite introduceren. De Chauchat zit zelfs al in de game. Er zit al een M4 75, M4 76 en T34 Calliope in de game. Verder heb je op Hamada een paar wrakken staan van Archer's. Kan je zo een TD van maken want het chassis is een Valentine en het model heb je ook al. Heb je ook nog genoeg Amerikaanse uniformen in "the last Tiger" zitten die je met uiterst minimale inzet zou kunnen introduceren.
Niet voor niets dat hij een maand na release al met 50% korting aangeboden wordt. Zeker geen goed teken en geeft weinig hoop voor Tides of War.
Als ze de SP van Tides of War nu annuleren dan zie ik winst. Volgens EA zijn single player games toch waardeloos en speelt niemand ze. Nou, met BF5 bewijzen ze het. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Potvolblomme EA, ik hoop dat je dit leest. Ik doe net een checkout in Origin en dan moet ik het volle pond betalen, 59,99. Ik heb BFBC2, BF3, BF4 en BF1 en die korting op V kan ik nu niet krijgen??

Stik er dan maar in, nu is het een principe kwestie geworden. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Zerosum schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:04:
Potvolblomme EA, ik hoop dat je dit leest. Ik doe net een checkout in Origin en dan moet ik het volle pond betalen, 59,99. Ik heb BFBC2, BF3, BF4 en BF1 en die korting op V kan ik nu niet krijgen??

Stik er dan maar in, nu is het een principe kwestie geworden. :N
Je mist niet zo veel hoor. Ik heb het spel bewust pas opgestart na de eerste grote update van 5 december, en ik heb het gevoel nog steeds de beta te spelen :')

Wat momenteel irritant is zijn de game crashes na lange matches. Vooral na een paar uur back to back spelen komt het ineens veel voor, zal wel een memory leak zijn ofzo. Win7 16gb ram, misschien toch maar naar 32gb ram gaan voor m'n volgende rig? }:O

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik denk dat jij die ToW ranks verward met die weekly dingen.
Ehm, nee.
Ik postte juist dat ik het inmiddels wel begreep. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En nu heb ik denk ik alles gezien. Joinde net een game laat, frontlines op Twisted Steel. Aanvallende team werd gewoon gespawnraped en probeerde niet eens meer aan te vallen. Heb het uiteindelijk nog een keertje tot de dijk voor C geschopt voordat er een squad me helemaal overhoop schoot. :')

edit: Nu zelf ook aan de verdedigende kant daar een spawnrape uitgevoerd. Is gewoon een flinke ontwerpfout van de map want je kan de aanvallers makkelijk hun spawn indrukken zonder dat ze er veel aan kunnen doen. :/

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-12-2018 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Ik weet wel wat is mis ;-) heb een maand met Premier gespeeld. Maar ik weiger door EA genaaid te worden door nu alsnog volle pond te moeten betalen terwijl er overal met kortingen wordt geadverteerd. Maar goed, ik log later nog een keer in, kijken of het is veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik vond hier op V&A een key voor 35e, normal version itt de deluxe van het premier abbo, maar omdat ik via IDeal had betaald ging ik er vanuit dat het abbo vanzelf zou sluiten, nadat ik het opzegde kwam ineens een dd van 9 jan as naar voren, alsof ik een maand opzegtermijn had, maar nadat ik ze mij heb laten bellen ( :+ 8) ) werd het netjes via de helpdesk opgelost en is het abbo zonder extra kosten beeindigd, ook mijn BF V die nu met een key geinstalleerd is, heeft niets verloren tov de deluxe versie, vraag me af wat het verschil is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Zerosum schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:56:
Ik weet wel wat is mis ;-) heb een maand met Premier gespeeld. Maar ik weiger door EA genaaid te worden door nu alsnog volle pond te moeten betalen terwijl er overal met kortingen wordt geadverteerd. Maar goed, ik log later nog een keer in, kijken of het is veranderd...
Koop hem gewoon op instant gaming voor 38 eur...
https://www.instant-gamin...key-origin-battlefield-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zerosum schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:56:
Dit vond ik in mijn Origin, en ook lijkt premier nog actief terwijl ze dit gesloten hebben vanmiddag vanuit EA :F

Code voor 30% KORTING
*DEZE AANBIEDING IS SLECHTS EEN ACTIE EN VERTEGENWOORDIGT GEEN GELDELIJKE WAARDE. ACTIE LOOPT TOT 18 DECEMBER 2018 10:00 PST. GELDIG VOOR NIEUWE BESTELLINGEN IN DE ORIGIN STORE OP www.origin.com EN DE ORIGIN CLIENT-SOFTWARE (www.origin.com/nl-nl/about). DE KORTING WORDT OP HET MOMENT VAN AANKOOP IN MINDERING GEBRACHT OP HET TOTAALBEDRAG VAN DE BESTELLING. GELDT NIET VOOR STAR WARS® THE OLD REPUBLIC™, A WAY OUT, PRE-ORDERS, BEPAALDE PARTNERTITELS DIE WORDEN GEDISTRIBUEERD DOOR ORIGIN, VIRTUELE VALUTA, GAME TIME-CODES EN ABONNEMENTEN. GELDIG OP ALLE PLEKKEN WAAR PRODUCTEN WORDEN VERKOCHT. MAG NIET ZONDER UITDRUKKELIJKE TOESTEMMING VAN EA WORDEN GECOMBINEERD MET ANDERE AANBIEDINGEN OF KORTINGEN; MAG NIET WORDEN GECOMBINEERD MET PREPAIDKAARTEN DIE KUNNEN WORDEN VERZILVERD VOOR DE VAN TOEPASSING ZIJNDE CONTENT. AANBIEDING MAG NIET WORDEN VERVANGEN, GERUILD, VERKOCHT OF VERZILVERD VOOR CONTANT GELD OF ANDERE GOEDEREN OF DIENSTEN. KLANTEN ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR DE VAN TOEPASSING ZIJNDE BTW. ONGELDIG INDIEN WETTELIJK VERBODEN, BELAST OF BEPERKT. ZIE VAN TOEPASSING ZIJNDE OPMERKINGEN OP ea.com/nl-nl/legal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:01

RoyK

Hobby tekenaar

Ik merk dat ze het bouwen van locaties wel hebben aangepakt en wat hebben verbeterd. Zou tof zijn als daar nog wat variatie in kan komen met de tijd. Dat een support echt iets speciaals kan bouwen waar het hele team wat aan heeft. Mensen gaan niet achter een MG staan.. ik zou wel graag een laagje zandzakken willen neerleggen waar ik dat wil ipv dat de game dat op vaste plekken kan.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 15:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

RoyK schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:27:
Ik merk dat ze het bouwen van locaties wel hebben aangepakt en wat hebben verbeterd. Zou tof zijn als daar nog wat variatie in kan komen met de tijd. Dat een support echt iets speciaals kan bouwen waar het hele team wat aan heeft. Mensen gaan niet achter een MG staan.. ik zou wel graag een laagje zandzakken willen neerleggen waar ik dat wil ipv dat de game dat op vaste plekken kan.
Nee, dat is insta death.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de leeftijdsverdeling? (35) Wat ik merk is dat voor mij vooral de grote maps met veel voertuigen zoals de nieuwste erg leuk zijn. Al dat kip zonder kop op een hoopje trek ik echt niet meer...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Pagina: 1 ... 61 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V