- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dat zat er al in, maar voor de patch was het meer sporadisch. DICE lijkt er alleen nog niet over uit te zijn of dat nu een bug of een feature is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:52:
Ook ernstig is dat ik het vermoeden heb dat je in de nieuwe patch op de minimap verschijnt na het maken van een kill, zie opeens veel vaker dan vroeg enemies op de minimap verschijnen bij X-jes waar teammates dood gaan, weten jullie of dat klopt? Zou heel jammer zijn.
Dan recon. Wat mij zo verbaast is dat DICE elke keer weer faalt om enige hint te geven dat je meer met recon kan doen dan "l33t snipzor" zijn. In BF3 kon je tenminste nog een SMG pakken, nu mag je kiezen tussen een bolt action of een semi auto waar je standaard al scopes hebt. Er is gewoon geen enkele uitnodiging om eens wat andere te doen dan een heuvel opzoeken, tentje erbij en wachten totdat iemand je lampje afschiet.
Die semi auto's lijken mij ook erg twijfelachtig. Waarom nu weer 50 damage to 75m? Zo duw je juist veel mensen naar het heuveltje want je blijft gewoon flink damage doen op afstand. Natuurlijk zijn er een paar die doorhebben dat het dichtbij extreem krachtig is, maar dat zal niet eens 1% zijn. Ook mis ik enige reden om die scope eraf te halen voor een bolt action. Waarom zou je het doen met twijfelachtige netcode en iedereen die je op kortere afstand vol auto op je gaat schieten? Grote kans dat een headshot niet fatsoenlijk registreert en je doodgaat want full auto tegenvuur. Dit zou je kunnen oplossen door bolt actions zonder scope een torso multiplier te geven zodat je tot een zekere afstand een OHK hebt.
Vervolgens hebben de scopes van reconwapens een flinke scope sway nodig. Dan ook niet knopje indrukken en meteen stabiel. Nee, dat moet ook even duren zodat je niet even snel iemand kan zien en meteen kan snipen. Zo kan je het misschien ontmoedigen want een keiharde cap zal er nooit komen. Dat zou ook heel wat oplossen, maar helaas.

Verder zou ik zo graag zien dat de meeste semi auto's gelijkgetrokken zouden worden en allemaal beschikbaar werden voor alle klassen. Dan heb je niet langer meer de problemen met een medic die vrijwel nul bereik heeft. Voor recon pak je ook een Gewehr 43 en heb je tenminste de optie om normaal mee te doen. Voor support ben je ook flexibeler en zit je niet met die waardeloze bipod mechaniek die de helft van de tijd ervoor zorgt dat je niet raak kan schieten en dood gaat. Vervolgens kan je een wapen zoals de KE7 gewoon echt recoil geven waardoor je niet meer rond kan lopen en schieten alsof je rambo bent.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 06-12-2018 13:27 ]
Ook vind ik dat de quads van 4 personen wat weinig is. Ik had dan liever 6 gehad. Wanneer er nu 1 in een vliegtuig ofzo zit heb je nog maar 2 spawnpunten over.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Heb je toevallig ook een hele lage ping vergeleken met de rest? Ik zit gemiddeld rond de 10 en heb dit dus ook standaard en daarnaast ook nog eens packet loss terwijl mijn verbinding rete strak is en mijn ping gelijk blijft.stevens20 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:33:
Ik heb wat last van de hitreg in dit spel. Ik schiet op een tegenstander, ik lijk hem met een kogel of 8 te raken en krijg daarna de melding dat ik 23 health van hem af heb geschoten. Vervolgens wordt ik met, zo lijkt het, 5 kogels is 0,2 seconden afgeschoten.
Ook vind ik dat de quads van 4 personen wat weinig is. Ik had dan liever 6 gehad. Wanneer er nu 1 in een vliegtuig ofzo zit heb je nog maar 2 spawnpunten over.
I am the great Cornholio!
Helder, dat verklaart dan waarom het me niet zo opgevallen was, gisteravond gebeurde het keer na keer.DaniëlWW2 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:23:
[...]
Dat zat er al in, maar voor de patch was het meer sporadisch. DICE lijkt er alleen nog niet over uit te zijn of dat nu een bug of een feature is.
Er moet sowieso iets gebeuren met de bolt actions met iron sights, probleem is dan wel dat ze dan snel weer OP zijn als je ze OHK's geeft op korte afstand zeg < 30 m op de gehele torso en hoofd, dan moet de ttk van alle wapens ook wel weer iets naar beneden. Misschien dat de torso verdeeld moet worden in een upper of lower hitbox daarvoor, dat zou wel gruwelijk zijn. High-risk, high-reward
Dan recon. Wat mij zo verbaast is dat DICE elke keer weer faalt om enige hint te geven dat je meer met recon kan doen dan "l33t snipzor" zijn. In BF3 kon je tenminste nog een SMG pakken, nu mag je kiezen tussen een bolt action of een semi auto waar je standaard al scopes hebt. Er is gewoon geen enkele uitnodiging om eens wat andere te doen dan een heuvel opzoeken, tentje erbij en wachten totdat iemand je lampje afschiet.
Die semi auto's lijken mij ook erg twijfelachtig. Waarom nu weer 50 damage to 75m? Zo duw je juist veel mensen naar het heuveltje want je blijft gewoon flink damage doen op afstand. Natuurlijk zijn er een paar die doorhebben dat het dichtbij extreem krachtig is, maar dat zal niet eens 1% zijn. Ook mis ik enige reden om die scope eraf te halen voor een bolt action. Waarom zou je het doen met twijfelachtige netcode en iedereen die je op kortere afstand vol auto op je gaat schieten? Grote kans dat een headshot niet fatsoenlijk registreert en je doodgaat want full auto tegenvuur. Dit zou je kunnen oplossen door bolt actions zonder scope een torso multiplier te geven zodat je tot een zekere afstand een OHK hebt.
Vervolgens hebben de scopes van reconwapens een flinke scope sway nodig. Dan ook niet knopje indrukken en meteen stabiel. Nee, dat moet ook even duren zodat je niet even snel iemand kan zien en meteen kan snipen. Zo kan je het misschien ontmoedigen want een keiharde cap zal er nooit komen. Dat zou ook heel wat oplossen, maar helaas.![]()
Verder zou ik zo graag zien dat de meeste semi auto's gelijkgetrokken zouden worden en allemaal beschikbaar werden voor alle klassen. Dan heb je niet langer meer de problemen met een medic die vrijwel nul bereik heeft. Voor recon pak je ook een Gewehr 43 en heb je tenminste de optie om normaal mee te doen. Voor support ben je ook flexibeler en zit je niet met die waardeloze bipod mechaniek die de helft van de tijd ervoor zorgt dat je niet raak kan schieten en dood gaat. Vervolgens kan je een wapen zoals de KE7 gewoon echt recoil geven waardoor je niet meer rond kan lopen en schieten alsof je rambo bent.
De iron sights geven nu wel 1,5x zoom, dat is al wel een mooi begin om iron sights aan te moedigen. Daar mag van mij nog wel een veel snellere ADS snelheid bij of iets lagere recoil, voor alle wapens ten opzichte van scopes.
Die semi-auto rifles zie ik ook nog wel voor alle klasses beschikbaar komen, ik denk dat ze daar niet onderuit kunnen.
Ah, is dat weer eens een assignment dat je moet resupplie-en uit kratjes? Ja, dan zitten die van je teammates je natuurlijk in de weg. Classic hoe die terug blijft komen komen he.Gekke Jantje schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:39:
Ik merk al weer dat er veel game verziekers rond lopen. Eigen team die je kratjes kapot schieten. Dice kan beter Tides of War aanpassen of schrappen.
Speel je via wifi? Deel je de netwerkverbinding met iemand? Wat zegt je netgraph als je in de console perfoverlay.drawgraph 1 zet?stevens20 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:33:
Ik heb wat last van de hitreg in dit spel. Ik schiet op een tegenstander, ik lijk hem met een kogel of 8 te raken en krijg daarna de melding dat ik 23 health van hem af heb geschoten. Vervolgens wordt ik met, zo lijkt het, 5 kogels is 0,2 seconden afgeschoten.
Ik heb inderdaad een ping van rond de 6 tot 10. veel hoger wordt het niet.HaterFrame schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:42:
[...]
Heb je toevallig ook een hele lage ping vergeleken met de rest? Ik zit gemiddeld rond de 10 en heb dit dus ook standaard en daarnaast ook nog eens packet loss terwijl mijn verbinding rete strak is en mijn ping gelijk blijft.
@A.W.E.S.O.M.-0
Ik speel via een kabel (Glasvezel 50/50). Ik deel mijn netwerk wel met iemand anders maar die slapen vaak al rond tijden dat ik speel (speel vaak op Duitse servers) of ze zijn nog op het werk. Ook zie ik via CTRL + Alt + Del dat mijn netwerk het aan kan.Speel je via wifi? Deel je de netwerkverbinding met iemand? Wat zegt je netgraph als je in de console perfoverlay.drawgraph 1 zet?
De console command heb ik nog niet geprobeerd.
Hier ook glas (1gbit synchroon) en altijd een hele lage ping iig nooit boven de 10. Bekabeld of wifi maakt in dit geval niet uit, de lijn blijft strak ook zichtbaar met die network stats. Toch regelmatig packetloss en het idee dat hits niet doorkomen.stevens20 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:09:
[...]
Ik heb inderdaad een ping van rond de 6 tot 10. veel hoger wordt het niet.
@A.W.E.S.O.M.-0
[...]
Ik speel via een kabel (Glasvezel 50/50). Ik deel mijn netwerk wel met iemand anders maar die slapen vaak al rond tijden dat ik speel (speel vaak op Duitse servers) of ze zijn nog op het werk. Ook zie ik via CTRL + Alt + Del dat mijn netwerk het aan kan.
I am the great Cornholio!
Dat lees je hier vaker van mensen met glasvezel, je kan nog proberen om je ping kunstmatig te verhogen als je geen packetloss hebt, dat werkte in vorige battlefields nog wel eens. Met die consolecommand kan je in elk geval packetloss uitsluiten (of bevestigen). Met een ping van 20 (gewoon ziggo kabel) heb ik het in BFV nog nooit zo extreem gehad als jij beschrijft, afgezien van de TTD bug waar iedereen last van heeft.stevens20 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:09:
[...]
Ik heb inderdaad een ping van rond de 6 tot 10. veel hoger wordt het niet.
@A.W.E.S.O.M.-0
Ik speel via een kabel (Glasvezel 50/50). Ik deel mijn netwerk wel met iemand anders maar die slapen vaak al rond tijden dat ik speel (speel vaak op Duitse servers) of ze zijn nog op het werk. Ook zie ik via CTRL + Alt + Del dat mijn netwerk het aan kan.
Ik zal eens kijken wat ik kan doen om mijn ping te verhogen. Op deze manier is de lol snel van het spelletje af. Nu vind ik het sowieso al geen denderende game maar dat terzijde.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:23:
[...]
Dat lees je hier vaker van mensen met glasvezel, je kan nog proberen om je ping kunstmatig te verhogen als je geen packetloss hebt, dat werkte in vorige battlefields nog wel eens. Met die consolecommand kan je in elk geval packetloss uitsluiten (of bevestigen). Met een ping van 20 (gewoon ziggo kabel) heb ik het in BFV nog nooit zo extreem gehad als jij beschrijft, afgezien van de TTD bug waar iedereen last van heeft.
Dat was vroeger in BF1942 erg man. Rende je naar een vliegtuig werd je geteamkilled omdat iemand anders hem wilde hebben. Of mensen die in eigen main base alle voertuigen stonden te slopen.Gekke Jantje schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:39:
Ik merk al weer dat er veel game verziekers rond lopen. Eigen team die je kratjes kapot schieten. Dice kan beter Tides of War aanpassen of schrappen.
Edit: Ook leuk, had je een vliegtuig te pakken.. happy dat het gelukt was, lag er teamgenoot aan het eind van de startbaan op je te wachten met een bazooka.
[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 06-12-2018 14:58 ]
Daarom dacht ik dan ook aan maximaal 30m, eerder 20m. Gewoon iemand een kans geven op echt korte afstand en anders moet je wel mikken. Je zou ook nog kunnen denken aan extreem slechte hipfire zodat je er geen misbruik van kan maken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:46:
Er moet sowieso iets gebeuren met de bolt actions met iron sights, probleem is dan wel dat ze dan snel weer OP zijn als je ze OHK's geeft op korte afstand zeg < 30 m op de gehele torso en hoofd, dan moet de ttk van alle wapens ook wel weer iets naar beneden. Misschien dat de torso verdeeld moet worden in een upper of lower hitbox daarvoor, dat zou wel gruwelijk zijn. High-risk, high-reward
De iron sights geven nu wel 1,5x zoom, dat is al wel een mooi begin om iron sights aan te moedigen. Daar mag van mij nog wel een veel snellere ADS snelheid bij of iets lagere recoil, voor alle wapens ten opzichte van scopes.
Verder gebruik ik eigenlijk voor elk wapen al de iron sights. Ze zijn gewoon hardstikke goed voor bijna alle wapens. Verder gaan die wannaby red dots mij echt veel te ver.
De enige uitzondering is de MP 28. Echt, hoe kan je een wapen verpesten zeg. Dat ding heeft toch al een 30 patronen magazijn terwijl het 32 moet zijn. Verder hou je dat ding bizar vast waardoor die veel hoger op je scherm zit. Dan als je gaat schieten ben je meteen je zicht kwijt. Zou ook niet verbaast zijn als die iron sights niet uitgelijnd zijn.
Ik hoop het maar want het zou je opties geven. Nu ben je zo beperkt in je keuzevrijheid en is met name medic spelen gewoon niks op een aantal mappen.Die semi-auto rifles zie ik ook nog wel voor alle klasses beschikbaar komen, ik denk dat ze daar niet onderuit kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-12-2018 16:36 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Viel mij gisteren ook al op. Voorheen veel meer headshots dan nu... Ik dacht dat ik het mij verbeeldePyramiden schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:17:
Hebben anderen er ook last van dat headshots soms niet goed geregistreerd worden? Of kan je ook de helm raken waardoor het geen headshot is? Het komt best vaak voor dat ik alleen een koppie ergens bovenuit zie steken. Wanneer ik daar dan op schiet met mijn SMLE krijg ik wel punten dat ik iemand raak, maar is het geen headshot. Dat terwijl ik fysiek geen ander lichaamsdeel kan raken...
Normaal hoor je zo een geluid van een kogel tegen metaal, dan weet je gewoon dat je op zijn helm geschoten hebt.Pyramiden schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:17:
Hebben anderen er ook last van dat headshots soms niet goed geregistreerd worden? Of kan je ook de helm raken waardoor het geen headshot is? Het komt best vaak voor dat ik alleen een koppie ergens bovenuit zie steken. Wanneer ik daar dan op schiet met mijn SMLE krijg ik wel punten dat ik iemand raak, maar is het geen headshot. Dat terwijl ik fysiek geen ander lichaamsdeel kan raken...
De vraag die ik mij stel, is het dan een headshot of is die helm bescherming.
Heb een MSI GT62VR: i7 7700 HQ | 1070 GTX.
*edit**
Al gelezen op Reddit dat ik terug moet naar de vorige drivers.

[ Voor 17% gewijzigd door lowskilled-ftw op 06-12-2018 16:01 ]
Helpt niet veel, zit zelf op 80/90 fps alles op low met de vorige drivers.lowskilled-ftw schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:51:
Nog meer mensen last van een waardeloze FPS? Denk ben lekker optijd klaar met werken en dus ff paar potjes BF-V.. Maar hier valt niet mee te spelen.
Heb een MSI GT62VR: i7 7700 HQ | 1070 GTX.
*edit**
Al gelezen op Reddit dat ik terug moet naar de vorige drivers.
Op de testrange gaat alles prima, maar eens in game dan draait alles vierkant.
Hier ook een 1070 gtx
Helemaal eens!DaniëlWW2 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:57:
[...]
Daarom dacht ik dan ook aan maximaal 30m, eerder 20m. Gewoon iemand een kans geven op echt korte afstand en anders moet je wel mikken. Je zou ook nog kunnen denken aan extreem slechte hipfire zodat je er geen misbruik van maken.
Ik gebruik iron sights op de smgs (lees MP40 en Suomi) en het bevalt me extreem goed op de stg in devastation, maar op de andere wapens in maps en waar de afstanden groter zijn (of het zicht ronduit slecht), snijd je jezelf echt in de vingers. Recoil control lijkt ook makkelijker met de 3x dan met de irons/1x. Zou zo maar kunnen dat daar iets nog niet 100% goed is uitgelijnd idd of iets dergelijks. .Verder gebruik ik eigenlijk voor elk wapen al de iron sights. Ze zijn gewoon hardstikke goed voor bijna alle wapens. Verder gaan die wannaby red dots mij echt veel te ver.![]()
De enige uitzondering is de MP 28. Echt, hoe kan je een wapen verpesten zeg. Dat ding heeft toch al een 30 patronen magazijn terwijl het 32 moet zijn. Verder hou je dat ding bizar vast waardoor die veel hoger op je scherm zit. Dan als je gaat schieten ben je meteen je zicht kwijt. Zou ook niet verbaast zijn als die iron sights niet uitgelijnd zijn.

Ik ga nu terug naar 417.01. Ben benieuwd.KBE91 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:15:
[...]
Helpt niet veel, zit zelf op 80/90 fps alles op low met de vorige drivers.
Op de testrange gaat alles prima, maar eens in game dan draait alles vierkant.
Hier ook een 1070 gtx
Hou ons op de hoogte als je wil, die laatste drivers/patch combinatie heeft mij ook fiks wat performance gekost op een 970 gtx OC.lowskilled-ftw schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:16:
[...]
Ik ga nu terug naar 417.01. Ben benieuwd.
Held! Ga ik vanavond ook direct terug naar 417!
[ Voor 25% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 06-12-2018 16:28 ]
Draait weer perfect!!!!!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:18:
[...]
Hou ons op de hoogte als je wil, die laatste drivers/patch combinatie heeft mij ook fiks wat performance gekost op een 970 gtx OC.
Brah, git gud.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:16:
Ik gebruik iron sights op de smgs (lees MP40 en Suomi) en het bevalt me extreem goed op de stg in devastation, maar op de andere wapens in maps en waar de afstanden groter zijn (of het zicht ronduit slecht), snijd je jezelf echt in de vingers. Recoil control lijkt ook makkelijker met de 3x dan met de irons/1x. Zou zo maar kunnen dat daar iets nog niet 100% goed is uitgelijnd idd of iets dergelijks. .
Serieus, ik heb met de meeste wapens geen enkel probleem tot iets van 50m met iron sights. Met de Gewehr of de STG 44 in semi auto haal ik nog verder met gemak. Extreem is denk ik 100m+ met de MG 34, maar dat is gewoon keihard sprayen, 3D spotten en dan recon's hun hoofd eraf maaien.
Precies, in semiDaniëlWW2 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:34:
[...]
Brah, git gud.![]()
![]()
Serieus, ik heb met de meeste wapens geen enkel probleem tot iets van 50m met iron sights. Met de Gewehr of de STG 44 in semi auto haal ik nog verder met gemak. Extreem is denk ik 100m+ met de MG 34, maar dat is gewoon keihard sprayen, 3D spotten en dan recon's hun hoofd eraf maaien.
Bursts van 5 kogels met tenmisnte 1 headshot zijn insta kills in principe. Zeker als ze achter een kistje of raampje zitten vind ik het makkelijker de headshots erop te houden met de 3x.
De MG34 en 42 zijn enorm leuk om te klooien in m'n eentje, maar dat je verplicht moet bipodden maakt wel dat ik altijd ver achter mn squad en de feiten aansjouw. Plus, met dat geluid MOET ik wel in één streep die belt erdoorheen schieten, niet altijd handig, ook als ik weet dat er nog meer vijanden zijn, moet het vanmezelf.
Voor support twijfel ik nu een beetje tussen de FG42 en de Lewis. De FG heeft natuurlijk de stijlpunten en kan direct mensen tegen de vlakte jagen, maar de lewis gun is zo lekker accuraat voor al die 46 kogels...
Ik wil m'n accuracy ook niet weten met de supportklasse.
[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 06-12-2018 16:46 ]
Brah, git gud.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:45:
[...]
Precies, in semi
Bursts van 5 kogels met tenmisnte 1 headshot zijn insta kills in principe. Zeker als ze achter een kistje of raampje zitten vind ik het makkelijker de headshots erop te houden met de 3x.
De MG34 en 42 zijn enorm leuk om te klooien in m'n eentje, maar dat je verplicht moet bipodden maakt wel dat ik altijd ver achter mn squad en de feiten aansjouw. Plus, met dat geluid MOET ik wel in één streep die belt erdoorheen schieten, niet altijd handig, ook als ik weet dat er nog meer vijanden zijn, moet het vanmezelf.
Voor support twijfel ik nu een beetje tussen de FG42 en de Lewis. De FG heeft natuurlijk de stijlpunten en kan direct mensen tegen de vlakte jagen, maar de lewis gun is zo lekker accuraat voor al die 46 kogels...
Ik wil m'n accuracy ook niet weten met de supportklasse.
Ik heb een zeer agressieve stijl met mijn MG 34. Ik zit standaard een paar meter achter de frontlijn in een positie met dekking op de flank. Verder gebruik ik de MG 34 ook zeker offensief en zeer Duits. Gewoon uitstekende trekkerdiscipline, positionering en meegaan in de aanval om altijd maar vuur te leveren. Ik heb ook niet eens rang een voor de KE7 en de andere support wapens heb ik niet eens aangeraakt. Mijn MG 34 heeft me dan ook nog eens de hoogste SPM en K/D opgeleverd van alle klassen. Oke, op termijn gaan assault en medic wel inlopen, maar voorlopig is support mijn beste klasse.
Qua precisie kan ik makkelijk headglitchers afschieten tot zo'n 20 a 30m met de MP 40. Ik was er dan in BF3 ook extreem goed in. STG 44 was voor de patch met irons wel irritant, maar na de patch is het wapen veel beter geworden met iron sights. Voor de patch gaf ik nog wel eens de voorkeur aan de Gewehr 43 met 3x, maar nu niet meer.
Ik heb ook glasvezel en gewoonlijk een ping van 11ms (heb trouwens ALTIJD de laagste ping van de gehele server op de een of andere manier) en heb hier geen last van.stevens20 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:31:
[...]
Ik zal eens kijken wat ik kan doen om mijn ping te verhogen. Op deze manier is de lol snel van het spelletje af. Nu vind ik het sowieso al geen denderende game maar dat terzijde.
Het lijkt me gewoon overdreven en gewoon een ander excuus omdat het niet wil lukken.
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Zijn de die-hard fans die hem al gekocht hebben flink genaaidIrcghost schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:57:
Je kunt bf v nu met 50% korting halen als je al bf4 of 1 hebt. Kun je alleen vinden in origin zelf volgens mij.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tja, dat is wel het ultieme bewijs dat deze game qua sales volledig heeft gefaald en dat ze nu wanhopig nog wat proberen te verkopen. Goed gedaan dus EA. Komt er eens een beetje fatsoenlijk product en dan verpesten jullie het voor jezelf.Ircghost schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:57:
Je kunt bf v nu met 50% korting halen als je al bf4 of 1 hebt. Kun je alleen vinden in origin zelf volgens mij.
waar?,ik zie in Origin nog steeds de volledige prijs staan,ik heb zowel bf4 als bf 1Ircghost schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:57:
alvast bedankt
Kom een avondje langs. Pak ik de de popcorn erbij en mag jij lemker gaan zitten schelden. Er zijn al drie man die op mijn account hebben gespeeld en ze zeggen het allemaal.steel123 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:40:
[...]
Ik heb ook glasvezel en gewoonlijk een ping van 11ms (heb trouwens ALTIJD de laagste ping van de gehele server op de een of andere manier) en heb hier geen last van.
Het lijkt me gewoon overdreven en gewoon een ander excuus omdat het niet wil lukken.
Ik ben gewoon een casual gamer die het spel installeert en af en toe een uurtje wil knallen. Ik hoef niet bovenaan te staan maar als ik met mijn crosshair zie dat ik raak maar er niks voor krijg om daarna in notime zelf neer te gaan dan is er wel iets dat niet lekker zit. Als het niet wil en ik heb mijn avond niet dan sluit ik af maar dit slaat nergens op.
Echter is er een ding dat mij opvalt, lage framerates.
Ik heb een i5-4590, 16GB DDR3 1600MHz en een Sapphire 290 Tri-x met 4GB VRAM. Constant die gele/oranje vierkantjes in beeld, met settings op high.
Is er iets dat ik over het hoofd zie? Ik zou toch met deze setup wel high goed moeten kunnen draaien?

Deze game houdt van recente GPUs en veel cores/threads. Met je 4 cores/threads en 4 jaar oude videokaart gaat high dus niet lukken denk ik.ikwilwp8 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:30:
Ik heb een i5-4590, 16GB DDR3 1600MHz en een Sapphire 290 Tri-x met 4GB VRAM. Constant die gele/oranje vierkantjes in beeld, met settings op high.
Is er iets dat ik over het hoofd zie? Ik zou toch met deze setup wel high goed moeten kunnen draaien?
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
My home tab en dan exclusive for you (volgens reddit, ik ben nog niet thuis)freaky35 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:27:
[...]
waar?,ik zie in Origin nog steeds de volledige prijs staan,ik heb zowel bf4 als bf 1
alvast bedankt
Ik heb ze al gemaild maar geen duidelijk antwoord gekregen, een vage mail met verwijzing naar hun forum pfff
In het spel sprak ik iemand die had het ook dus ik ben niet alleen met dit probleem!
Weet iemand een oplossing?
Je moet ze wel actief maken in de 4 slots die je hebt, of heb je links ook geen lijstje van assignments? Hoever ben je met unlocken, ik neem aan dat je nog niet alles hebt unlocked qua assignments?Dessie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:19:
Ik weet me even geen raad meer. Al meer dan een week is mijn special assignments menu leeg? Ik speel het spel nu meer dan een week! heb het idee dat ik zo veel dingen mis.De eerste van elke class heb ik wel gehad!
Ik heb ze al gemaild maar geen duidelijk antwoord gekregen, een vage mail met verwijzing naar hun forum pfff
In het spel sprak ik iemand die had het ook dus ik ben niet alleen met dit probleem!
Weet iemand een oplossing?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ja klopt maar als ik op 1 van de 4 slots drukt krijg ik een leeg scherm, kan nergens uit kiezen verder om ze in die slots te zetten!
NO MORE ASSIGNMENTS AVAILABLE AT THIS TIME!
Daily orders doen het wel gewoon...
[ Voor 8% gewijzigd door Dessie op 06-12-2018 19:57 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wacht tot je u heal create op de grond moet zetten en dat ze die dingen moeten nemen.Tsurany schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:55:
Tides of War weekly mission is echt weer slecht uitgewerkt, in een enkele match kan je die Vickers unlocken. Kost je echt totaal geen moeite... enkel even opletten wat je moet doen. Dan is het wat resupply en healing in diezelfde ronde om gelijk 2 keer die ~15k XP te pakken, easy. Ben je zo level 8 in een potje?
Kijk maar eens op Reddit, iedereen klaagt ervan dat de meeste niet weten dat je het eruit moet nemen.
Er zijn er dan nog die je create kapot schieten en hun create in de plaats zetten.
Die hoef je niet te doen om de gun te unlocken, enkel als je wat extra XP nodig hebt.KBE91 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:00:
[...]
Wacht tot je u heal create op de grond moet zetten en dat ze die dingen moeten nemen.
Kijk maar eens op Reddit, iedereen klaagt ervan dat de meeste niet weten dat je het eruit moet nemen.
Er zijn er dan nog die je create kapot schieten en hun create in de plaats zetten.
Je hebt 3 manieren.Tsurany schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:01:
[...]
Die hoef je niet te doen om de gun te unlocken, enkel als je wat extra XP nodig hebt.
Die health create zetten of de ammo create en de andere manier is 10 fortifications kapot doen voor de volgende unlock.
Ergo, je hoeft de ammo en health crate niet te gebruiken. Dus het is prima in een enkel ronde te doen. En dat is mijn punt, het hele tides of war is best kansloos als zo'n weekly assignment in een enkel ronde te behalen is en dus effectief een half uur aan tijd kost. Met drie weekly missions haal je aan het eind dus heel eenvoudig Overture rank 20.KBE91 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:04:
[...]
Je hebt 3 manieren.
Die health create zetten of de ammo create en de andere manier is 10 fortifications kapot doen voor de volgende unlock.
[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 06-12-2018 20:10 ]
Wat me wel opviel is dat mijn heal crate een stuk of zes keer werd stuk geschoten door aan ander medic
Nee. Dat staat er niet en dat hoeft ook niet.TecTo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:51:
Snap het toch niet helemaal. In drie games de heal crate gezet maar geen unlock daarvoor. Dus als ik het zo lees moet je in 1 ronde heal en ammo crate gebruiken?
wat moet je dan wel doen om door te gaan blijf nu op level drie steken met de ammo en heal cratesTsurany schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:53:
[...]
Nee. Dat staat er niet en dat hoeft ook niet.
Die midelste opdrachten doen zal het snelste gaan.TecTo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:02:
[...]
wat moet je dan wel doen om door te gaan blijf nu op level drie steken met de ammo en heal crates
Dan heb je de medic crate en ammo crate niet nodig.
Bepaald wapen nog een aanrader bijvoorbeeld om mee te starten in dit spel?
anathema
Ikzelf speel meestal support en hang wat achterin. Ik ben niet de eerste die ergens aanvalt, maar de derde of vierde in de rij. SMG;s en assault rifles voorop en dan kom ik. De KE7 is wel goed, maar ik speel liever met de MG34 en de Lewis gun. Met de extra ammo uitbreiding kun je mooi dekkingsvuur geven.anathema schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:43:
Pff, wat is het toch met dit spel. Ik speel al jaren alle battlefields een beetje gemiddeld mee met k/d ratio van ongeveer 1, maar ik hier niets mee beginnen. Wat ik ook doe, wordt alleen maar neergeknald vaak zonder dat ik uberhaupt iemand gezien heb. Ook heel snel dood, zeer frustrerend.
De Time To Kill in Battlefield 5 is tekort en dat samen met de lazer geweren met idiote nauwkeurigheid en het feit dat zo'n beetje elke rmafkees rondloopt met een 3x scope of zelfs nog erger, zorgt ervoor dat je over een afstand van 3000km wordt neergelegd. Dit maakt het geen makkelijk spelletje of anders gezegd ik ervaar het zeer vaak als stront irritant! Ook het hele progressie gebeuren en die assignments en nu dan dat Tides of War geouwehoer had voor mij allemaal niet gehoeven... Eh nee... Dat had niet gemoeten! Waarom niet gewoon een rol selecteren en gaan met die banaan? Lekker ouderwets knallen in plaats van dat je na moet denken over die klote opdrachten: "Oh, shit ik moet nog 5 teammates reviven terwijl ik aan het scheiten ben!", en dat soort geouwehoer...
Ik geef het nog een paar dagen en dan is de kans groot dat dit spel er bij mij weer af gaat.Het geeft mij teveel irritatie. Dan speel ik liever DoD: Source.
En je wou nu zeggen dat je terug wil naar de BF3 weapon unlock assignments? Die koste namelijk wel moeite.Tsurany schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:55:
Tides of War weekly mission is echt weer slecht uitgewerkt, in een enkele match kan je die Vickers unlocken. Kost je echt totaal geen moeite... enkel even opletten wat je moet doen. Dan is het wat resupply en healing in diezelfde ronde om gelijk 2 keer die ~15k XP te pakken, easy. Ben je zo level 8 in een potje?
Ze hadden er best iets interessants van kunnen maken. Bijvoorbeeld 500 medic/support resupplies voor een unlock, dan heb je langdurig actieve medics ipv in een enkele ronde. En scouts die kills binnen X meter moeten maken of 500 spots moeten maken juist om ze PTFO te laten spelen.DaniëlWW2 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:46:
[...]
En je wou nu zeggen dat je terug wil naar de BF3 weapon unlock assignments? Die koste namelijk wel moeite.
Het hoeft niet lastig te zijn, het moet gewoon wat tijd kosten en iets zijn waar je langzaam naar toe werkt. Tides of War is juist een instrument waarmee je de gameplay enorm kan sturen, zet dit in om PTFO en teamplay te beïnvloeden.
Nee, dan krijg je duizenden reacties van mensen die de eisen onmogelijk vinden en dan geeft DICE uiteindelijk toe. Dit is het internet hoor.Tsurany schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:53:
[...]
Ze hadden er best iets interessants van kunnen maken. Bijvoorbeeld 500 medic/support resupplies voor een unlock, dan heb je langdurig actieve medics ipv in een enkele ronde. En scouts die kills binnen X meter moeten maken of 500 spots moeten maken juist om ze PTFO te laten spelen.
Het hoeft niet lastig te zijn, het moet gewoon wat tijd kosten en iets zijn waar je langzaam naar toe werkt. Tides of War is juist een instrument waarmee je de gameplay enorm kan sturen, zet dit in om PTFO en teamplay te beïnvloeden.
Het zou mooi zijn als DICE eens iets deed om gameplay positief te beïnvloeden, maar ik heb ze er nog nooit op kunnen betrappen. De filosofie lijkt altijd te zijn geweest om iedereen in een zandbak te dumpen en het uit te laten zoeken. Met Tides of War suggereren ze dat je bepaalde dingen kan doen, en dat is al heel wat.

Verder zou ik eens naar de laatste assignment van week twee kijken...
V1/JB2 van je squad moet 2 kills maken. Dat gaat pure frustratie worden.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-12-2018 23:12 ]
BF3 en 4 Stond ik eigenlijk altijd wel in de top 3. BF1 kon ik ook geen drol raken en was ik meer dood dan levend. BF5 daar in tegen speelt weer zoals BF4 en 5. Kan weer goed meekomen. Ik moet wel zeggen dat het me ongeveer 12 tot 14 uur mp heeft gekost om het onder de knie te krijgen. Speel vooral assault met singleshot wapen. Gewoon oefenen!anathema schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:43:
Pff, wat is het toch met dit spel. Ik speel al jaren alle battlefields een beetje gemiddeld mee met k/d ratio van ongeveer 1, maar ik hier niets mee beginnen. Wat ik ook doe, wordt alleen maar neergeknald vaak zonder dat ik uberhaupt iemand gezien heb. Ook heel snel dood, zeer frustrerend.
Met die assignments kun je enkel en alleen SKINS unlocken. Als ik jou zo hoor praten kunnen die skins je aan je reet roesten, dus gewoon een class kiezen en gaan met die banaan kan juist perfect in deze game.Stinky9 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:39:
[...]
De Time To Kill in Battlefield 5 is tekort en dat samen met de lazer geweren met idiote nauwkeurigheid en het feit dat zo'n beetje elke rmafkees rondloopt met een 3x scope of zelfs nog erger, zorgt ervoor dat je over een afstand van 3000km wordt neergelegd. Dit maakt het geen makkelijk spelletje of anders gezegd ik ervaar het zeer vaak als stront irritant! Ook het hele progressie gebeuren en die assignments en nu dan dat Tides of War geouwehoer had voor mij allemaal niet gehoeven... Eh nee... Dat had niet gemoeten! Waarom niet gewoon een rol selecteren en gaan met die banaan? Lekker ouderwets knallen in plaats van dat je na moet denken over die klote opdrachten: "Oh, shit ik moet nog 5 teammates reviven terwijl ik aan het scheiten ben!", en dat soort geouwehoer...
Wapen specializations kun je juist unlocken door xp op je gun te krijgen, simpelweg door er mensen mee dood te schieten.
Hoe simpeler kun je het hebben?
Ik snap echt totaal helemaal niks van deze rant van jou. Dit spel lijkt me juist uitermate geschikt voor iemand zoals jou.
Ik heb ook gewoon echt geen zin om allemaal van die opdrachtjes te gaan doen. Gewoon PTFO.
Net even Arras Conquest gespeeld voor die eerste.. Slechste en saaiste potje die ik al gespeeld heb..
3/4 van de game gewoon eruit gegaan..
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 07-12-2018 00:50 ]
Je kan ze ook in andere modus doen hoor.SmokingCrop schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 00:49:
Zo belachelijk dat je die tides of war op 1 bepaalde map & gamemode moet doen?
Net even Arras Conquest gespeeld voor die eerste.. Slechste en saaiste potje die ik al gespeeld heb..
3/4 van de game gewoon eruit gegaan..
Die eerste alleszins niet bij mij.
Had het eerst niet door en speelde dus gewoon een leuk potje operations denkende dat ik die 10 self-heals sowieso ging halen.. Niet dus, 0/10 gedaan.
Dan eens via die tides of war pagina gejoined op die saaie map/gamemode combinatie en daar tellen ze direct op

Als je het snel wil doen, even tegen de prikkeldraad aanlopen heen en terug en je zelf healen als medic.SmokingCrop schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 01:08:
[...]
Had het eerst niet door en speelde dus gewoon een leuk potje operations denkende dat ik die 10 self-heals sowieso ging halen.. Niet dus, 0/10 gedaan.
Dan eens via die tides of war pagina gejoined op die saaie map/gamemode combinatie en daar tellen ze direct op
Net zoals die medic crate, doe dit gewoon met een vriend en het werkt ook.
Vriend van me vroeg voor het even te doen en in 1 ronde was het geklaard.
Ah... En Tides of War dan? Daar krijg je niet (alleen) skins mee... Ook wapens!steel123 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 00:21:
[...]
Met die assignments kun je enkel en alleen SKINS unlocken. Als ik jou zo hoor praten kunnen die skins je aan je reet roesten, dus gewoon een class kiezen en gaan met die banaan kan juist perfect in deze game.
Wapen specializations kun je juist unlocken door xp op je gun te krijgen, simpelweg door er mensen mee dood te schieten.
Hoe simpeler kun je het hebben?
Ik snap echt totaal helemaal niks van deze rant van jou. Dit spel lijkt me juist uitermate geschikt voor iemand zoals jou.
Edit: Oh, nog een toelichting. Je MOET assignments doen om company coins unlocken, omdat je anders geen wapen specializations kunt kopen. Dat vind ik helemaal ruk!
Daarnaast blijft het TTK verhaal en lazer accuraatheid van wapens gewoon bestaan voor mij. Maar we testen de aankomende dagen verder... Maybe it'll change for me.
[ Voor 8% gewijzigd door Stinky9 op 07-12-2018 06:10 ]
Jup, gelukkig kan je die in 40 minuten vrijspelenStinky9 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 06:05:
[...]
Ah... En Tides of War dan? Daar krijg je niet (alleen) skins mee... Ook wapens!
Dat is niet nodig, meeste assigments geven zelfs geen company coin.Edit: Oh, nog een toelichting. Je MOET assignments doen om company coins unlocken, omdat je anders geen wapen specializations kunt kopen. Dat vind ik helemaal ruk!
Battlefield V vereist een andere speelstijl en skillset, kwestie van wennen.Daarnaast blijft het TTK verhaal en lazer accuraatheid van wapens gewoon bestaan voor mij. Maar we testen de aankomende dagen verder... Maybe it'll change for me.
Zoals altijd met DICE zitten er diverse bugs in. Soms werken je assigments niet en rest je niks anders dan een andere server uit te kiezen.SmokingCrop schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 01:08:
[...]
Dat laatste is toch makkelijk te doen? Ik heb in totaal 4x zelf een V1 opgeroepen, 2 daarvan hadden echt dikke multikills (rond de 10 kills)DaniëlWW2 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:58:
[...]
Nee, dan krijg je duizenden reacties van mensen die de eisen onmogelijk vinden en dan geeft DICE uiteindelijk toe. Dit is het internet hoor.![]()
Het zou mooi zijn als DICE eens iets deed om gameplay positief te beïnvloeden, maar ik heb ze er nog nooit op kunnen betrappen. De filosofie lijkt altijd te zijn geweest om iedereen in een zandbak te dumpen en het uit te laten zoeken. Met Tides of War suggereren ze dat je bepaalde dingen kan doen, en dat is al heel wat.
Verder zou ik eens naar de laatste assignment van week twee kijken...
V1/JB2 van je squad moet 2 kills maken. Dat gaat pure frustratie worden.
Vaak bu'j te bang!
Gewoon Breakthrough spelen, vijanden allemaal geclusterd waardoor meerdere kills niet lastig hoeft te zijn. Je kan elke ronde wel een V1 oproepen als het gebalanceerde matches zijn.-tom-562 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:14:
[...]
Dat laatste is toch makkelijk te doen? Ik heb in totaal 4x zelf een V1 opgeroepen, 2 daarvan hadden echt dikke multikills (rond de 10 kills)
Oh, dus ik moet me toch even aan Tides of War wagen of zijn die wapens de moeite niet?Tsurany schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:21:
[...]
Jup, gelukkig kan je die in 40 minuten vrijspelen
De opdrachten hadden voor mij echt wel tijdloos mogen zijn, zodat iedereen het op zijn of haar tempo kan spelen. Maar eigenlijk alles voor deze opdracht is in 1 a 2 potjes te halen. Valt mee dus.vinom schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:46:
Wat lelijk van die Tides of War opdracht. Nog 6 dagen de tijd, en daarna kun je het wapen nooit meer halen?
Woensdagavond nog wat lekkere potjes gespeeld, maar op Devastation was het 1 grote poppenkast. Zoveel random deaths, echt ongekend. Dat in combinatie met een slechte squad/slecht team zorgt voor erg veel irritatie.
By far toch wel de vervelendste map in de rotatie vind ik. Narvik kan er ook wat van, maar is nog wat opener in ieder geval.
Snel hopen op custom rotaties!
Welja, je kan hem builden, maar het triggered the challenge niet (wss omdat de game niet begonnen is)..
Zeker al 5 andere servers gejoined en telkens aan de verkeerde kant..
Probeer je het alsnog, loopt het daar vol met enemies door die challenge..
Tof dice, leuke challenge..

edit: zonet even een tank genomen om die snowman te gaan builden en mezelf te protecten, lol, eindelijk gelukt
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 07-12-2018 10:18 ]
Nee, het probleem is dat je al snel afhankelijk gaat zijn van een goed squad zitten en dat de squadleader een V1 oproept die wat raakt. Ik heb er zelf ook pas eentje opgeroepen.-tom-562 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:14:
[...]
Dat laatste is toch makkelijk te doen? Ik heb in totaal 4x zelf een V1 opgeroepen, 2 daarvan hadden echt dikke multikills (rond de 10 kills)
Ik heb 4 keer op mogen roepen. 1x per ongeluk de Churchill en 1x de Supply drop opgeroepen. Geen idee hoe, maar toch heb in het helaas voor elkaar gekregen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:12:
[...]
Nee, het probleem is dat je al snel afhankelijk gaat zijn van een goed squad zitten en dat de squadleader een V1 oproept die wat raakt. Ik heb er zelf ook pas eentje opgeroepen.
Leek een soort van bug en op dat moment heeeeeeeel erg zuur
ik vind dat oproep ding ook zo irritant, geen idee hoe je nu zorgt dat je niet de raket instantly aanvraagt op het punt wat je dan toevallig naar kijkt. geef gewoon een menu ipv weer die pauper bende uit de console troep.StealthyPeanut schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:22:
[...]
Ik heb 4 keer op mogen roepen. 1x per ongeluk de Churchill en 1x de Supply drop opgeroepen. Geen idee hoe, maar toch heb in het helaas voor elkaar gekregen.
Leek een soort van bug en op dat moment heeeeeeeel erg zuur.
Elke week een nieuw wapen. De huidige is een support MMG, voor mij de moeite niet waard. Maar slechts 40 minuten, voor mij ook het probleem niet.jagermeister schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:33:
[...]
Oh, dus ik moet me toch even aan Tides of War wagen of zijn die wapens de moeite niet?
Ze zeggen dat je ze op een later moment ook kan halen maar details ontbreken.vinom schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:46:
Wat lelijk van die Tides of War opdracht. Nog 6 dagen de tijd, en daarna kun je het wapen nooit meer halen?
Ik heb er al ontelbaar veel opgeroepen en nog nooit de verkeerde gekozen. Zo'n zelfde soort menu zitten in heel veel spellen. Maar misschien dat het helpt omdat veel 3D CAD programma's dit ook hebben op mijn werk.StealthyPeanut schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:22:
[...]
Ik heb 4 keer op mogen roepen. 1x per ongeluk de Churchill en 1x de Supply drop opgeroepen. Geen idee hoe, maar toch heb in het helaas voor elkaar gekregen.
Enkel een keer dat ik de V1 van binnen in een huis probeerde in te roepen. Toen richtte ik hem schijnbaar ergens op de binnenmuur, terwijl ik wel uit het raam keek.
Bedankt voor het heldere antwoord.KBE91 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:25:
[...]
Die midelste opdrachten doen zal het snelste gaan.
Dan heb je de medic crate en ammo crate niet nodig.
Dit gaat een stuk makkelijker en geen gedoe met spelers die je heal crate keer op keer kapot schieten.
Zit ook niet te wachten dat ze de assignments moeilijker maken. Nog meer excessen zoals boven?
In vorige versies moest je een ware speurtocht doen voor een phantom bow. Die niet of nauwelijks bruikbaar was tussen al de rennende quake stijl spelers.
Wat ik wel mis zijn de servers zoals; Bolt action, pistol, phantom bow only. Ook handig om op een aantal servers het aantal recons te beperken, dan heb je minder gejank van recon haters. Voor ieder wat wils.
Zelf een groot fan van single action wapens. Favoriet zijn de kar98k voor recon, Gewehr 1-5 Assault Class en voor de medic de mp40. Allemaal tot 20 gespeeld. Het gaat er bij mij om hoe je een kill maakt en niet hoeveel.
Probeer me door de support class te worstelen maar heb er weinig mee. Groot magazijn en gaan met die banaan. Niet echt mijn speelstijl dat rambo gedoe.
Dat is mij dus ook 2x gebeurd. Geen idee of ik wat verkeerd doe of dat het een bug is maar inderdaad erg zuur.StealthyPeanut schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:22:
[...]
Heb je eindelijk genoeg punten om die V1 op te roepen krijg je die tank

B vasthouden en mouse pointer in het midden van de cirkel houden. Zodra je B loslaat en je mouspointer staat op dat moment per ongeluk op die tank, dan heb je daar dus voor gekozen.paul99 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:27:
[...]
Dat is mij dus ook 2x gebeurd. Geen idee of ik wat verkeerd doe of dat het een bug is maar inderdaad erg zuur.
Heb je eindelijk genoeg punten om die V1 op te roepen krijg je die tank
Wellicht door het raam dat je daar tegenaan kijkt? schiet ik sws altijd eruit, geeft veel meer beeld en kan je uit het raam kijken.steel123 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:44:
[...]
Ik heb er al ontelbaar veel opgeroepen en nog nooit de verkeerde gekozen. Zo'n zelfde soort menu zitten in heel veel spellen. Maar misschien dat het helpt omdat veel 3D CAD programma's dit ook hebben op mijn werk.
Enkel een keer dat ik de V1 van binnen in een huis probeerde in te roepen. Toen richtte ik hem schijnbaar ergens op de binnenmuur, terwijl ik wel uit het raam keek.
Ik heb het maar wel gedaan voor 38 nog wat. Vermaak me er toch nog best wel mee al hoop ik echt op meer maps want nu is het wel karig allemaal.Gekke Jantje schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:38:
Mijn maandje zit er ook bijna op, ik twijfel heel erg om de game misschien nog te gaan kopen.
Ik vind de game juist erg frustrerend werken vergeleken met veel oudere delen. Ik raak er dan soms ook echt van overstuur waarom dingen niet lukken zoals in de andere delen wel.jagermeister schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:45:
[...]
Ik heb het maar wel gedaan voor 38 nog wat. Vermaak me er toch nog best wel mee al hoop ik echt op meer maps want nu is het wel karig allemaal.
In de vorige delen had ik ook dat sommige potjes inderdaad wat minder waren, in BF5 zijn sommige potjes gewoon zwaar kut. Laatst had ik een conquest server gejoined en binnen no-time stond ik 1-11, steeds verkeerde spawns gekozen, en verloor alles 1 vs 1.Gekke Jantje schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:54:
[...]
Ik vind de game juist erg frustrerend werken vergeleken met veel oudere delen. Ik raak er dan soms ook echt van overstuur waarom dingen niet lukken zoals in de andere delen wel.
Bij de vorige delen bij de mindere potjes zat ik de match gewoon uit, met BF5 leave ik de server, voor mijn gevoel leave ik meer servers dan dat ik ze daadwerkelijk afmaak.
Ik heb ook momenten van rage gehad, maar ik heb mijn speelstijl aangepast en sta nu meestal wel in de top tien en mijn eerst zeer belabberde K/D is nu eindelijk stijgende. Vrijwel geen ronde lager dan 1 meer.Gekke Jantje schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:54:
[...]
Ik vind de game juist erg frustrerend werken vergeleken met veel oudere delen. Ik raak er dan soms ook echt van overstuur waarom dingen niet lukken zoals in de andere delen wel.
Ik kan ook behoorlijk uit de voeten met de Gewehr 1-5 met 3x optisch. Dat wapen ligt mij op de een of andere manier wel.
Ik weet dat ik de oude drivers kan instaleren maar ik heb liever een fix van Nvidia.
Ik heb een GTX970 met een i5 en 8gb ram, misschien maar een een upgrade naar de 2700x overwegen.
Ik heb eigenlijk alleen problemen met de Lee Enfield (eerste rifle) en de bidop machine gun waar van de bidop telkens los schiet.jagermeister schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:24:
[...]
Ik heb ook momenten van rage gehad, maar ik heb mijn speelstijl aangepast en sta nu meestal wel in de top tien en mijn eerst zeer belabberde K/D is nu eindelijk stijgende. Vrijwel geen ronde lager dan 1 meer.
Ik kan ook behoorlijk uit de voeten met de Gewehr 1-5 met 3x optisch. Dat wapen ligt mij op de een of andere manier wel.
En zoals gisteren had ik er geen zin meer in want telkens als ik een menu in ging liep de game compleet vast, iedere keer maar weer alt+f4, op de duur was ik er echt helemaal klaar mee.
Er is geen bekend driver probleem wat Nvidia moet fixen wat Battlefield aan gaat, ook niet voor specifiek met de GTX970 na wat ik zelf zie met de laatste drivers. Zijn de ingame instellingen niet veranderd na de patch, reso scale of andere settings?laforte schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:32:
Iemand een idee wanneer Nvidia de drivers gaat fixen? Voorheen had ik ongeveer 70 f/s. Nu nog maar 30 of 40.
Ik weet dat ik de oude drivers kan instaleren maar ik heb liever een fix van Nvidia.
Ik heb een GTX970 met een i5 en 8gb ram, misschien maar een een upgrade naar de 2700x overwegen.
[ Voor 37% gewijzigd door Gekke Jantje op 07-12-2018 12:46 ]
Maar.. is het niet gewoon een kwestie van wennen en door blijven spelen en daardoor beter worden? Ik zie echt zo ontzettend veel mensen hier mopperen en klagen over het feit dat het allemaal niet wil, dat het in vorige Battlefield's beter ging enz.Borentos schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:14:
[...]
In de vorige delen had ik ook dat sommige potjes inderdaad wat minder waren, in BF5 zijn sommige potjes gewoon zwaar kut. Laatst had ik een conquest server gejoined en binnen no-time stond ik 1-11, steeds verkeerde spawns gekozen, en verloor alles 1 vs 1.
Bij de vorige delen bij de mindere potjes zat ik de match gewoon uit, met BF5 leave ik de server, voor mijn gevoel leave ik meer servers dan dat ik ze daadwerkelijk afmaak.
Ik kan me goed voorstellen dat het irritatie opwekt als je voor de zoveelste keer dood gaat zonder echt te begrijpen waardoor, maar dan ligt daar juist je uitdaging. Je bent zelf de baas over wat je doet, waar je spawnt, welke class je speelt enz. Daar zul je toch echt voor jezelf een passende manier in moeten vinden, zodat je beter wordt, wel de 1 vs 1 gevechten wint enz.
Je zult bij een nieuwe (Battlefield) game altijd een bepaalde leercurve krijgen. Hoe je dat oppakt is volledig aan jezelf
Dit heb ik zelf ook heel erg gehad de eerste paar uur, maar op een gegeven moment klikt het toch weer en sta je weer gewoon elk potje met dezelfde scores als BF1.The.Sticky schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:44:
Je zult bij een nieuwe (Battlefield) game altijd een bepaalde leercurve krijgen. Hoe je dat oppakt is volledig aan jezelf
Mijn maand premium loopt nog tot dinsdag, maar ik ben erg aan het twijfelen tussen BF5 kopen of premium voor een jaar.Gekke Jantje schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:38:
Mijn maandje zit er ook bijna op, ik twijfel heel erg om de game misschien nog te gaan kopen.
FIFA speel ik ook geregeld(voetbal zelf ook), alleen om elk jaar de nieuwe versie te kopen gaat me te ver. In combinatie met premium eigenlijk een goede uitkomst.
Ik ben echt zeer grote fan van Bioware's Mass Effect en Dragon Age, dus Anthem kijk ik ook naar uit.
Met deze 3 spellen heb je die 100 euro er eigenlijk al uit.
Alleen moet je die €100 elk jaar betalen wil je door kunnen spelen.steel123 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:21:
[...]
Dit heb ik zelf ook heel erg gehad de eerste paar uur, maar op een gegeven moment klikt het toch weer en sta je weer gewoon elk potje met dezelfde scores als BF1.
[...]
Mijn maand premium loopt nog tot dinsdag, maar ik ben erg aan het twijfelen tussen BF5 kopen of premium voor een jaar.
FIFA speel ik ook geregeld(voetbal zelf ook), alleen om elk jaar de nieuwe versie te kopen gaat me te ver. In combinatie met premium eigenlijk een goede uitkomst.
Ik ben echt zeer grote fan van Bioware's Mass Effect en Dragon Age, dus Anthem kijk ik ook naar uit.
Je weet dat Anthem basically destiny is met een ander jasje en setting?steel123 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:21:
[...]
Dit heb ik zelf ook heel erg gehad de eerste paar uur, maar op een gegeven moment klikt het toch weer en sta je weer gewoon elk potje met dezelfde scores als BF1.
[...]
Mijn maand premium loopt nog tot dinsdag, maar ik ben erg aan het twijfelen tussen BF5 kopen of premium voor een jaar.
Teruggaan naar 417.07 heeft voor mij het 'iets' verbeterd, maar niet meer die gigantische framedrops zoals met de laatste drivers, al zal de patch ook wel niet hebben geholpen.laforte schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:32:
Iemand een idee wanneer Nvidia de drivers gaat fixen? Voorheen had ik ongeveer 70 f/s. Nu nog maar 30 of 40.
Het wordt zo langzamerhand wel erg opzichtig dat ze ons richting de 20X0 serie beginnen te drukken.
Maar die Model 8 is wel leuk. Close range 50 damage is gewoon hilarisch. Verder als je iemand raakt, dan wordt die gespot. Geen idee of het komt door afstand, maar ik vermoed dat het wel eens zou kunnen komen door geen scope. In ieder geval 3D spot ik dus alles. Helpt met de puntjes binnenhalen.
Dat is een combat role voor de recon toch dat hetgene wat je raakt gespot wordt?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:30:
Nou ik heb een ronde gespeeld met een Lee-Enfield zonder scope. Stond alsnog in de top 10, om maar even aan te geven hoe waardeloos dat team was zeg.![]()
Maar die Model 8 is wel leuk. Close range 50 damage is gewoon hilarisch. Verder als je iemand raakt, dan wordt die gespot. Geen idee of het komt door afstand, maar ik vermoed dat het wel eens zou kunnen komen door geen scope. In ieder geval 3D spot ik dus alles. Helpt met de puntjes binnenhalen.
Overigens lees ik nu dat er een hotfix in de komende dagen komt voor het feit dat je gespot wordt op de minimap na een kill.
Je moet als support die engineer combat role selecteren, dan gaat het in elk geval sneller en heb je volgens mij meer opties qua stationary wapens. Op Narvik bij A staan in elk geval direct tussen A en C een tweetal heavy machineguns en nog een hoop stationary wapens verspreid door de map.Gekke Jantje schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:39:
Weet iemand toevallig in welke map ik het beste wapens kan bouwen voor het verdedigen. Mij werd al aangeraden om doorbreek te gaan spelen maar daar kon ik geen verdediging wapen maken
Dat kan. Probeer zo weinig mogelijk van recon te weten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:32:
[...]
Dat is een combat role voor de recon toch dat hetgene wat je raakt gespot wordt?
Overigens lees ik nu dat er een hotfix in de komende dagen komt voor het feit dat je gespot wordt op de minimap na een kill.
Kan je trouwens wel vertellen hoe je nuttig kan zijn als recon. Pak simpelweg je spotting scope en ren daar de hele game mee rond. Veel grotere bijdrage aan je team dan je primaire wapen en de punten lopen aardig binnen als je spots worden afgeschoten.
In de wat openere maps (wat bijna elke map is) kun je ook gewoon met je squad mee objectives pushen. Iets verder naar achter hangen met je semi-auto rifles met 6x scope en veel kills maken. Heb vaak genoeg de meeste kills van alle 64 man met een semi auto sniper.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:37:
[...]
Dat kan. Probeer zo weinig mogelijk van recon te weten.![]()
Kan je trouwens wel vertellen hoe je nuttig kan zijn als recon. Pak simpelweg je spotting scope en ren daar de hele game mee rond. Veel grotere bijdrage aan je team dan je primaire wapen en de punten lopen aardig binnen als je spots worden afgeschoten.
Close combat verlies je het altijd van elke assault semi-auto. 2 schoten van een sniper semi duurt langer dan 3 schoten van een assault, dus je verliest alles close/mid range 1 op 1.
Ik heb het op Twisted Steel gedaan bij de G vlag. Daar staat een stationary AA naast een resupply punt. Je bouwt dus de stationary, sloopt hem met je grenade pistol en bouwt hem weer op. Herhaal tot je het vijf keer hebt gedaan.Gekke Jantje schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:39:
Weet iemand toevallig in welke map ik het beste wapens kan bouwen voor het verdedigen. Mij werd al aangeraden om doorbreek te gaan spelen maar daar kon ik geen verdediging wapen maken
Kan natuurlijk op elke map, maar hier stonden ze op enkel meters van elkaar wat het proces versnelde.
**edit**
Nvm, heb het al gevonden.. Gewoon de oude BF 1 discord
[ Voor 12% gewijzigd door lowskilled-ftw op 07-12-2018 17:43 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V