Ik speel ook op DX12 en FFR uit geeft me minder FPS dan FFR aan. Heb je je muis op raw input staan? Dat kan ook schelen. Speel je op een 60 Hz scherm? FFR veroorzaakt iets van 3.5 ms extra input lag, ik kan me niet voorstellen dat je daar last van hebt, plus dat in andere games het standaard ingesteld staat. Dan zou je het in principe bij elke game moeten merken.Gekke Jantje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:37:
[...]
Ik merk de lag indd echt op vandaar dat ik in DX12 mode speel momenteel en GPU gebruik dus 99% blijft. Vsync heb ik standaard altijd uit staan in de Multi Player en fps cap op 144 maar die zal ik nog eens naar 200 zetten en kijken of dat verschil maakt.
Op schermen met hogere refresh rates heb je daar indd minder last van. Ik heb ook nog G-sync, maar die gebruik ik meestal niet met shooters omdat ik dan mijn fps moet cappen.StealthyPeanut schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:36:
[...]
Precies. Prima optie waarmee je echt weinig merkbare inputlag krijgt. Haast onmerkbaar.
Ik moet zeggen dat ik met deze game echt totaal geen tearing ofzo heb. Ik had dit wel verwacht, maar ik speel op een steady 125 fps op een 144hz monitor; echt zo soepel als het maar kan. Kan dat ook door die optie komen?
Als je gaat upgraden kun je beter de i7 9700k halen toch? Voor 50 euro meer heb je 2 cores extra en ben je meer futureproof.StealthyPeanut schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:41:
[...]
Wat is jouw gemiddelde FPS? Je hebt een haast gelijke setup; maar ik heb de i5 8400 en twijfel een klein beetje of een upgrade naar de 8700K nuttig is om steady 144fps te draaien.
Edit: voor minder dan 50 euro zelfs zie ik in de pricewatch
[ Voor 7% gewijzigd door Rickpm1 op 05-12-2018 13:05 ]
Ik heb maar een filmpje gemaakt waar bij ik de settings aanpas. Ik laat daarin ook zien dat met Nvidia gaming filter voor meer details om de vijand beter te zien en dat scheelt ook een hoop. Wat ik overigens weer uit zet want straks mag het niet eens van EA? Ook DX11 in gebruik met render aan want dat willen de meesten ook graag aan laten. Ik ga in ieder geval wel weer terug naar DX12 zonder framerender aan.StealthyPeanut schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:41:
[...]
Wat is jouw gemiddelde FPS? Je hebt een haast gelijke setup; maar ik heb de i5 8400 en twijfel een klein beetje of een upgrade naar de 8700K nuttig is om steady 144fps te draaien.
De patch levert in combinatie met de nieuwe Nvidia drivers ook meer fps op in Rotterdam.
YouTube is nog met het geluid bezig (het is weer eens zo ver) maar maar kijk eens hier de verschillen in DX12 met framerender aan en uit, hele andere resultaten dan bij jou.Rickpm1 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:57:
[...]
Ik speel ook op DX12 en FFR uit geeft me minder FPS dan FFR aan. Heb je je muis op raw input staan? Dat kan ook schelen. Speel je op een 60 Hz scherm? FFR veroorzaakt iets van 3.5 ms extra input lag, ik kan me niet voorstellen dat je daar last van hebt, plus dat in andere games het standaard ingesteld staat. Dan zou je het in principe bij elke game moeten merken.
[YouTube: Battlefield V]
En vergelijk de FPS verschil maar eens met dit filmpje waar ik terug naar ultra intellingen gaan. Het lijkt er op dat nu DX12 overal meer fps geeft.
Laat het geluid maar uit want YouTube is nog bezig.
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Ik heb geen idee waar de patch goed voor is maar het loopt nu nog slechter dan voor de update.
Is het normaal dat het afsluiten van de game ongeveer 2 minuten duurt elke keer,, niet normaal dit.
De beste optie in de game is ALT+F4
Is het normaal dat het afsluiten van de game ongeveer 2 minuten duurt elke keer,, niet normaal dit.
Helaas moet je dan ook een nieuw mobo hebben denk ?Rickpm1 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:04:
[...]
Als je gaat upgraden kun je beter de i7 9700k halen toch? Voor 50 euro meer heb je 2 cores extra en ben je meer futureproof.
ALT+F4? Dat is toch voor gratis skills?RoaDHouse schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:19:
Ik heb geen idee waar de patch goed voor is maar het loopt nu nog slechter dan voor de update.
Het menu was bij mij altijd al traag, uit een game terug naar main menu duurt ongeveer een minuut en soms langer. Het spel zelf afsluiten duurt soms 30 seconden maar af en toe ook instant. Ik mis dan ook een quit to desktop functie in game, je moet eerst helemaal terug naar het hoofdmenu

Nope ALT+F4 is voor de Nazi- U boot, werkt nog altijd goed als je discord vriendjes je volle server willen joinen
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Alles op low en ik haal nog maar max 80 fps na de patch.
i7 7700k 4.5 ghz
Msi geforce gtx 1070 8GB
16 GB ram
Toch eens moeten verder kijken hoe ik dit kan oplossen.
Zou voor zo systeem toch wat meer fps mogen halen.
i7 7700k 4.5 ghz
Msi geforce gtx 1070 8GB
16 GB ram
De vliegtuigen zijn in iedergeval zo goed als onbruikbaar. Het herladen van de bommen duurt echt te lang.
Hoeveel had je voor de patch?KBE91 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:42:
i7 7700k 4.5 ghz
Msi geforce gtx 1070 8GB
16 GB ram
Alles op medium. Steady rond 70/80 fps.KBE91 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:42:
i7 7700k 4.5 ghz
Msi geforce gtx 1070 8GB
16 GB ram
i7 920 2.6 GHz
Asus strix gtx 970
6gb ram
Boven de 120.
Edit : Die rendering dan maar aangezet en haal boven de 140 nu.
[ Voor 16% gewijzigd door KBE91 op 05-12-2018 13:50 ]
Mooi zo, om de 20 sec een bomb run was ook te gek voor woorden.Bassbounce schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:44:
De vliegtuigen zijn in iedergeval zo goed als onbruikbaar. Het herladen van de bommen duurt echt te lang.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik wou net zeggen, goed nieuws.SouLLeSSportal schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:59:
[...]
Mooi zo, om de 20 sec een bomb run was ook te gek voor woorden.
Ach ja. Als je nagaat hoe lang het in werkelijkheid duurde om zo'n Junkers te herladen valt het best meeBassbounce schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:44:
Ik ga van strak 60/70 FPS naar 20 FPS... Al dan niet lager en dat al in het menu.KBE91 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:42:
i7 7700k 4.5 ghz
Msi geforce gtx 1070 8GB
16 GB ram
Lekker bezig...
Edit:
Laatste NVIDIA drivers vervangen voor een versie daarvoor en ik haal mn oude frames weer
[ Voor 10% gewijzigd door HaterFrame op 05-12-2018 15:12 ]
I am the great Cornholio!
Hoe gedragen de nieuwste drivers van AMD zich in bf v tov de oudere, een must om te installeren, of heeft het amper zin?!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Mee eens. Bij elke nieuwe driver krijg je gratis minder frames. Soms denk ik dat het erom doen en je naar een nieuwe kaart manipuleren.HaterFrame schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:42:
[...]
Ik ga van strak 60/70 FPS naar 20 FPS... Al dan niet lager en dat al in het menu.
Lekker bezig...
Edit:
Laatste NVIDIA drivers vervangen voor een versie daarvoor en ik haal mn oude frames weer
volgens mij valt het wel mee; maar zijn het de settings van experience(?) die forceren, en zo af en toe een vinkje te veel of te weinig zetten, wat negatief invloed heeft op gameplay. Daarom zet ik die meuk meestal uit, en bepaal zelf wel hoe een game ingesteld moet worden.TecTo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:38:
[...]
Mee eens. Bij elke nieuwe driver krijg je gratis minder frames. Soms denk ik dat het erom doen en je naar een nieuwe kaart manipuleren.
Durf zelfs te stellen dat ze hoger zijn. Voor de update, settings alles ultra, V-sync uit, FFR aan, Full HD 1920x1080 120Hz scherm, rond de 70FPS.HaterFrame schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:42:
[...]
Ik ga van strak 60/70 FPS naar 20 FPS... Al dan niet lager en dat al in het menu.
Lekker bezig...
Edit:
Na update drivers en game : 80
i7 7700HQ
1060 (6gb)
16GB
Asus GL703VM
Ga die missies niet blijven opnieuw doen voor die skin tank.
Daarnet liep mijn game zelf vast, is ook eerste keer.
Als ik naar de test range ga, dan loopt alles vlot maar die missies zijn echt niet optimaal precies als het op fps aankomt.
Daarnet liep mijn game zelf vast, is ook eerste keer.
Als ik naar de test range ga, dan loopt alles vlot maar die missies zijn echt niet optimaal precies als het op fps aankomt.
Hoe bevalt die nieuwe map, hoor er niets van?
Naar wat ik heb gezien, wat niet veel is, maar lijkt het vooral op die map Harvest day van bad company 2 met die windmolens. Die was afgezien van wat tankbattles nogal matig, vooral als je geen tank of heli had.SAiN ONeZ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:59:
Hoe bevalt die nieuwe map, hoor er niets van?
Verwacht dat je daar met een trio van support met crates, medic en assault toch flink kunt farmen..
Ik heb altijd veel getanked in de vorige versies maar hier is het me allemaal iets te panisch, maar dat heeft mss wat tijd nodig, ik ben er toch wel benieuwd naar, mijn fav map is Hamada, dat geeft me toch wel het echte bf gevoel zoals ik graag zie, Caspian border vond ik ook al zo een toffe map..
Ik heb altijd veel getanked in de vorige versies maar hier is het me allemaal iets te panisch, maar dat heeft mss wat tijd nodig, ik ben er toch wel benieuwd naar, mijn fav map is Hamada, dat geeft me toch wel het echte bf gevoel zoals ik graag zie, Caspian border vond ik ook al zo een toffe map..
Met een 120hrz scherm ga je toch wat je settings spelen om daarbij in de buurt te komen, of wat mis ik nu? Had je dan niet beter een gsync scherm kunnen halen?Sylver84 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:42:
[...]
Durf zelfs te stellen dat ze hoger zijn. Voor de update, settings alles ultra, V-sync uit, FFR aan, Full HD 1920x1080 120Hz scherm, rond de 70FPS.
Na update drivers en game : 80
i7 7700HQ
1060 (6gb)
16GB
[ Voor 38% gewijzigd door SAiN ONeZ op 05-12-2018 16:18 ]
De downloadsnelheid van Origin...
Het blijft springen van 800 KB naar 7 MB en alles daartussen. Was Origin eindelijk klaar met downloaden van de 10GB, doet hij even 15 min over het (wat precies??) analyseren ofzo?! En dan leukweg even vertellen dat het maar eigenlijk de helft heeft gedownload.
Ik snap alleen niet dat het analyseren zo lang duurde op een goedwerkende SSD. Agja nu weer 30min wachten

Het blijft springen van 800 KB naar 7 MB en alles daartussen. Was Origin eindelijk klaar met downloaden van de 10GB, doet hij even 15 min over het (wat precies??) analyseren ofzo?! En dan leukweg even vertellen dat het maar eigenlijk de helft heeft gedownload.

Ik snap alleen niet dat het analyseren zo lang duurde op een goedwerkende SSD. Agja nu weer 30min wachten

Denk je niet dat heel europa die update binnen aan het halen is ATM?! ook niet echt heel interessant vind je wel?
Wat mij dan weer wel erg interessant lijkt om te weten is of de tankgunner nu weg kan duiken, of nog altijd een sitting duck is?
Wat mij dan weer wel erg interessant lijkt om te weten is of de tankgunner nu weg kan duiken, of nog altijd een sitting duck is?

Laptop en heb nog niet met de settings gespeeldSAiN ONeZ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:11:
Met een 120hrz scherm ga je toch wat je settings spelen om daarbij in de buurt te komen, of wat mis ik nu? Had je dan niet beter een gsync scherm kunnen halen?
Asus GL703VM
Zou er in moeten zitten, maar bij de stream kon je zien als ze schoten als ze naar beneden gingen dat het letterlijk met dezelfde accuracy was als normaal ads. Zou wel beetje OP zijn, als ze dit niet aanpassen dat er dan meer spread en recoil is bij blindfire van de mg.SAiN ONeZ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:24:
Denk je niet dat heel europa die update binnen aan het halen is ATM?! ook niet echt heel interessant vind je wel?
Ik heb de eerste bug ook al te pakken. Wordt revived door een recon als assault en opeens heb ik dit in mijn handen als assault. Bleef ook een assault...

Voelde me gewoon smerig.
Ben ook nog nooit als recon gespawned. Maar inderdaad, skill is vrijwel nul om mensen af te schieten. Gewoon rustig aanleggen en dood.

Voelde me gewoon smerig.
Ben ook nog nooit als recon gespawned. Maar inderdaad, skill is vrijwel nul om mensen af te schieten. Gewoon rustig aanleggen en dood.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ging er even vanuit dat hij sowieso dan niet schieten kon, maar dat zou te simpel zijn wrs.. ben benieuwd hoe het uitpakt, die gunner werd nooit gebruikt hierdoor, en maakt toch wel veel uit bij paar van die dynamite sneaks om je heen of als spotter..
Lijkt me het proberen waard, er zit weinig verschil in tussen de verschillende settings en met wat spelen een mix van te maken waardoor het er amper minder uitziet, en mooi op de 120fps blijft hangen, dat lijkt me een vele betere beleving..Sylver84 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:31:
[...]
Laptop en heb nog niet met de settings gespeeld
[ Voor 45% gewijzigd door SAiN ONeZ op 05-12-2018 16:43 ]
get 250 kills at melee range
voor de sniper medal werkt ook niet. Ik heb van dicht bij al meerdere gedood zo wel met een mes als met de revolver. Of doe ik iets fout en moet ik van heel dicht bij de sniperrifle gebruiken?
voor de sniper medal werkt ook niet. Ik heb van dicht bij al meerdere gedood zo wel met een mes als met de revolver. Of doe ik iets fout en moet ik van heel dicht bij de sniperrifle gebruiken?
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Weet niet of dit een echte bug is of een featureDaniëlWW2 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:38:
Ik heb de eerste bug ook al te pakken. Wordt revived door een recon als assault en opeens heb ik dit in mijn handen als assault. Bleef ook een assault...
Het was een bug omdat mijn STG 44 werd gewisseld, terwijl ik nog steeds de rest van mijn assault kit had. Heb ook nog steeds nul punten voor recon.Sinus_rhythm schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:10:
[...]
Weet niet of dit een echte bug is of een feature. Maar bij eerdere Battlefield's (en deze volgens mij ook) kun je andere wapens oppakken als iemand gekilled is. Je ruilt dan het wapen en de volledige kit. Als iemand dat gedaan heeft en je wordt gerevived krijg je het gerolen wapen en de kit. Dus swap je dan van medic naar recon ect.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2018 17:14 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij pak je in BF:V daadwerkelijk alleen de gun, en niet de complete kitSinus_rhythm schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:10:
[...]
Weet niet of dit een echte bug is of een feature. Maar bij eerdere Battlefield's (en deze volgens mij ook) kun je andere wapens oppakken als iemand gekilled is. Je ruilt dan het wapen en de volledige kit. Als iemand dat gedaan heeft en je wordt gerevived krijg je het gerolen wapen en de kit. Dus swap je dan van medic naar recon ect.
Vaak bu'j te bang!
Wellicht een gekke vraag: ik heb een nieuwe PC gebouwd, maar ik moet nog de BF5 en BF1 settings (dus de controls, alle settings in het spel, FOV e.d. nog goed zetten. Ik heb even liggen browsen in de Origin folder, maar waar worden deze settings, en alle game-progress opgeslagen als je in origin niet hebt aangegeven om alles de cloud in te gooien?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
c:\users\**pc naam**\ documents\Deathchant schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:27:
Wellicht een gekke vraag: ik heb een nieuwe PC gebouwd, maar ik moet nog de BF5 en BF1 settings (dus de controls, alle settings in het spel, FOV e.d. nog goed zetten. Ik heb even liggen browsen in de Origin folder, maar waar worden deze settings, en alle game-progress opgeslagen als je in origin niet hebt aangegeven om alles de cloud in te gooien?
Oftewel je documentenmap.
Volgens mij heeft DICE weer eens veel meer gedaan dan in de patchnotes staat. Ik heb al nieuwe animaties gezien, de overigens heerlijke BF5 BF theme tijdens bepaalde momenten, maar ook is de STG 44 volgens mij behoorlijk veranderd. Voelt veel meer als in de beta en is over het algemeen naar mijn mening veel sterker.
Je performance ziet er goed uit! Je zou met afterburner kunnen benchmarken, zo kun je achter je optimale settings komen. Ik zag dat je je framelimiter nog wel op 144 hebt staan, die zou je naar 200 kunnen zetten. Ook zou ik altijd met raw mouse aan spelen. Heb je je nvidia driver instellingen op standaard staan?Gekke Jantje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:14:
[...]
Ik heb maar een filmpje gemaakt waar bij ik de settings aanpas. Ik laat daarin ook zien dat met Nvidia gaming filter voor meer details om de vijand beter te zien en dat scheelt ook een hoop. Wat ik overigens weer uit zet want straks mag het niet eens van EA? Ook DX11 in gebruik met render aan want dat willen de meesten ook graag aan laten. Ik ga in ieder geval wel weer terug naar DX12 zonder framerender aan.
De patch levert in combinatie met de nieuwe Nvidia drivers ook meer fps op in Rotterdam.
[...]
YouTube is nog met het geluid bezig (het is weer eens zo ver) maar maar kijk eens hier de verschillen in DX12 met framerender aan en uit, hele andere resultaten dan bij jou.
En vergelijk de FPS verschil maar eens met dit filmpje waar ik terug naar ultra intellingen gaan. Het lijkt er op dat nu DX12 overal meer fps geeft.
Laat het geluid maar uit want YouTube is nog bezig.
De 8700k gebruikt net zoals de 9700k socket 1151TRAXION schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:29:
[...]
Helaas moet je dan ook een nieuw mobo hebben denk ?
Ligt het er niet aan welk moederbord hij heeft of is elke 1151 bord geschikt ?Rickpm1 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:35:
[...]
De 8700k gebruikt net zoals de 9700k socket 1151
Hahah, zo blijf je bezig natuurlijkRickpm1 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:04:
[...]
Als je gaat upgraden kun je beter de i7 9700k halen toch? Voor 50 euro meer heb je 2 cores extra en ben je meer futureproof.
Verwijderd
Klopt-tom-562 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:24:
[...]
Volgens mij pak je in BF:V daadwerkelijk alleen de gun, en niet de complete kittenminste, ik was laatst Assault, en zag toen een Lewis gun liggen, dus ik pakte die op. Tot mijn verbazing had ik nog wel alle gadgets van de Assault class (Panzerfaust e.d.). Dus of dat hoort zo, of het was een bug (je weet het nooit bij DICE
)
Zo overleef ik als medic weer wat beter in grote open maps als Aerodrome en Hamada. Ik vraag me alleen af of spelers die ik daarna revive ook met mijn smgeetje moeten rooien.
Nieuwe Geforce drivers vernaggelen heel mijn beeld en framerate. Ziet er korrelig uit en mis gewoon 30fps ofzo. Als de sodemieter weer terug naar de vorige drivers.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Melding van Origin (update client): "...improved download speeds...".
Voor de update: 30 mb/s (fiber)
Na de update: 1,2 mb/s (fiber)
WTF?
Meer mensen dit overvonden?
Voor de update: 30 mb/s (fiber)
Na de update: 1,2 mb/s (fiber)
WTF?
Meer mensen dit overvonden?
Heb hier ook terug de oude gezet, stukken beter nu.jagermeister schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:48:
Nieuwe Geforce drivers vernaggelen heel mijn beeld en framerate. Ziet er korrelig uit en mis gewoon 30fps ofzo. Als de sodemieter weer terug naar de vorige drivers.
Als je langzame download heb, probeer het eens om Origin in 'Research en Development' mode te zetten.
DL nu en tijdens launch met bijna volle snelheid.
https://pcgamingwiki.com/...fter_an_ungiven_threshold
Thanks voor de tip. Geprobeerd, maar helaas nog steeds 1,2 mb/s hier. Gelukkig is de update nu bijna binnenmauro101 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:08:
Als je langzame download heb, probeer het eens om Origin in 'Research en Development' mode te zetten.
Viel me deze ochtend ook op, maar toen dacht ik dat ik bij toeval kitswitch had uitgevoerd. Je omschrijft het goedDaniëlWW2 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:38:
[Afbeelding]
Voelde me gewoon smerig.
Je hebt helemaal gelijk, ze hebben veel meer aangepast, dit is een wereld van verschil.DaniëlWW2 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:01:
Volgens mij heeft DICE weer eens veel meer gedaan dan in de patchnotes staat. Ik heb al nieuwe animaties gezien, de overigens heerlijke BF5 BF theme tijdens bepaalde momenten, maar ook is de STG 44 volgens mij behoorlijk veranderd. Voelt veel meer als in de beta en is over het algemeen naar mijn mening veel sterker.
Framerate is compleet naar de ratten met de nieuwe patch/driver combinatie, echt dik 20 minder, maar de hitreg met de STG 44. Het is weer point and click, op bezopen afstanden.
Nu weer wat fps erbij en gáán!
Ik merkte het ook al. Mijn R7 1700 en RX Vega lijkt het nog redelijk vol te houden. Denk ik 10 a 15fps minder. Die setup is verre van ideaal voor 1080p/144Hz, maar het werkt. Helaas zit ik nu wel onder de 100fps met ultra settings. Trouwens ik zag wel dat vscync opeens aanstond. Niet dat het echt werkte omdat ik geen framerate cap zag die ergens op sloefg, maar het stond wel aan. Dat zou ik ook even checken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:24:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, ze hebben veel meer aangepast, dit is een wereld van verschil.
Framerate is compleet naar de ratten met de nieuwe patch/driver combinatie, echt dik 20 minder, maar de hitreg met de STG 44. Het is weer point and click, op bezopen afstanden.
Nu weer wat fps erbij en gáán!
De STG 44 is opeens extreem goed. Het is meer dan hitreg die ook een stuk beter lijkt. Recoil is flink afgenomen in korte bursts waardoor je vrij makkelijk vier a vijf hits op doel kan krijgen.
Bijna elk moederbord met socket 1151 heeft een firmware update gekregen om de 9000 series te ondersteunen.TRAXION schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:07:
[...]
Ligt het er niet aan welk moederbord hij heeft of is elke 1151 bord geschikt ?
Die opdrachten voor die skin zijn zo bugged als iets.
Je doet de ene opdracht perfect komt er geen pop up, je doet de andere perfect krijg je de popup van de vorige.
Edit : Dus als ik in de main menu kijk heb ik hem complete, ga ik in game niet maar de andere is wel compleet..
Dus heb ze beide perfect uitgevoerd, maar voor een of andere reden wil het niet doorkomen.
Je doet de ene opdracht perfect komt er geen pop up, je doet de andere perfect krijg je de popup van de vorige.
Edit : Dus als ik in de main menu kijk heb ik hem complete, ga ik in game niet maar de andere is wel compleet..
Dus heb ze beide perfect uitgevoerd, maar voor een of andere reden wil het niet doorkomen.

[ Voor 44% gewijzigd door KBE91 op 05-12-2018 21:29 ]
Eerste grote bug ondekt na een ronde spelen. Ik druk op ESC om even de assignments te bekijken maar krijg een blurry scherm, kan er ook niet meer uit. Ook na de ronde start, alles blurry, enige optie dus ALT-F4-en.... grr, nooit gehad in die maand dat ik speel.
Deze avond even wat leuke potjes gespeeld, ik zie nu maar weinig KE7's rondlopen en m'n favoriete wapen (stg44) presteert nog prima. Panzerstorm vind ik wel wat weg hebben van Harvest Day (Bad Company 2), leuk om met tanks het slagveld op te gaan.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
KE7 is niet bijster veel aan veranders vind ik persoonlijk.TheRicolaa10 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:54:
Deze avond even wat leuke potjes gespeeld, ik zie nu maar weinig KE7's rondlopen en m'n favoriete wapen (stg44) presteert nog prima. Panzerstorm vind ik wel wat weg hebben van Harvest Day (Bad Company 2), leuk om met tanks het slagveld op te gaan.
Waarom ze de map rotation aangepast hebben snap ik helemaal geen reet van...
[ Voor 8% gewijzigd door MartijnAbel op 05-12-2018 21:57 ]
Het jammere na de 4 december patch vind ik dat de bommen ''reloaden'' het duurt voor mijn part te lang, en het gebeurt ook als de spelers allang gespawnd zijn. moet in Narvik bijv. 2 keer overvliegen voordat mijn bommen geladen zijn, zwaar irritant
Fijner zou zijn als dat bommen ''reloaden'' ding alleen was tot 2-3 minuten NA spawn. en daarna niet meer.
Oh en heb zelf 0 crashes na de patch, wel fijn
Fijner zou zijn als dat bommen ''reloaden'' ding alleen was tot 2-3 minuten NA spawn. en daarna niet meer.
Oh en heb zelf 0 crashes na de patch, wel fijn
Don't let perfect be the enemy of good.
Fjell en Narvik niet na elkaar vind ik al een verbetering.MartijnAbel schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:56:
[...]
KE7 is niet bijster veel aan veranders vind ik persoonlijk.
Waarom ze de map rotation aangepast hebben snap ik helemaal geen reet van...
Patch vind ik over het algemeen wel een grote verbetering. Heerlijke potjes vanavond.
Dit is geen bug, om mijn medic naar 20 te levelen heb ik vaak LMG's en assault rifles opgepakt.DaniëlWW2 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:38:
[Afbeelding]
Voelde me gewoon smerig.
Dat is dan veranderd. Ik pak nooit wapens op, dus had geen idee.unfor schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:21:
[...]
Dit is geen bug, om mijn medic naar 20 te levelen heb ik vaak LMG's en assault rifles opgepakt.
Ik ben van de close combat, dus Devastation en Rotterdam achter elkaar was heerlijk. Nu is het belabberdjagermeister schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:11:
[...]
Fjell en Narvik niet na elkaar vind ik al een verbetering.
Patch vind ik over het algemeen wel een grote verbetering. Heerlijke potjes vanavond.
iCore schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:10:
Het jammere na de 4 december patch vind ik dat de bommen ''reloaden'' het duurt voor mijn part te lang, en het gebeurt ook als de spelers allang gespawnd zijn. moet in Narvik bijv. 2 keer overvliegen voordat mijn bommen geladen zijn, zwaar irritant

Optyfen met die bommenwerpers. Stukken beter zo.
Dat doe ik ook met de medic, voordat ik iemand revive pak ik eerst zijn gun. Als dank dat ik iemand revive mag die vervolgens met de smg proppenschieters spelen.unfor schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:21:
[...]
Dit is geen bug, om mijn medic naar 20 te levelen heb ik vaak LMG's en assault rifles opgepakt.
De patch is een grote verbetering, daar ben ik het helemaal mee eens, maar toch... Je drukt bij start op tab en je weet eigenlijk al zeker welk team wint of verliest door de recons te tellen. Keer op keer op keer als je eenmaal op let. Gaat het de eerste heflt van een potje als een speer, teams mooi in balans en sta je opeens achter, ineens alle vlaggen kwijt; even op tab en je ziet 11 van de onderste 16 spelers in je team als recon spelen... aha, vandaar.
Het vergalt het hele potje, want je weet dat je dat NOOIT kan compenseren. Man o man wat verlang ik naar custom servers of een harde server cap op 4 recons ofzo. Zo zonde.
Het vergalt het hele potje, want je weet dat je dat NOOIT kan compenseren. Man o man wat verlang ik naar custom servers of een harde server cap op 4 recons ofzo. Zo zonde.
Je merkt het vooral erg als je moet verdedigen bij breakthrough... Al die recon's die achter de objectives in huizen aan het hangen zijn... De tegenstander capt alles bijna direct...
Haha ja balen is dat.. ik telde een paar dagen geleden 14 snipers aan 1 kant. Dat is gewoon bijna de helft van je hele team dat ligt te loeren. In BF4 heb je bijna altijd van die sniper sloten. Dat werkt super. Wie weet.. komen er straks servers die mensen zelf kunnen instellen. ????A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:29:
De patch is een grote verbetering, daar ben ik het helemaal mee eens, maar toch... Je drukt bij start op tab en je weet eigenlijk al zeker welk team wint of verliest door de recons te tellen. Keer op keer op keer als je eenmaal op let. Gaat het de eerste heflt van een potje als een speer, teams mooi in balans en sta je opeens achter, ineens alle vlaggen kwijt; even op tab en je ziet 11 van de onderste 16 spelers in je team als recon spelen... aha, vandaar.
[ Voor 7% gewijzigd door RoyK op 05-12-2018 23:57 ]
Ik ben toch wel zwaar teleurgesteld in de test range... had er zeker gezien de versie van BF4 wel veel meer van verwacht
Smg's voelen wel lekkerder, maar ga er toch de brui aan geven aan deze game.
Daarnet potje gespeeld dat ik gewoon enorme dips had en natuurlijk midden in een gun fight.
Echt een gevoel dat de servers problemen hebben met momenten.
.
En ook zoals de andere zeggen, snipers aan de lopende band.
Zou moeten een max aantal maar in je team mogen zitten.
Daarnet potje gespeeld dat ik gewoon enorme dips had en natuurlijk midden in een gun fight.
Echt een gevoel dat de servers problemen hebben met momenten.
.
En ook zoals de andere zeggen, snipers aan de lopende band.
Zou moeten een max aantal maar in je team mogen zitten.
Jemig 3 freaking updates als dit de laatste is leuk als je even een half uurtje tijd heb
op de PS4 was die update in 15 minuten klaar en slechts 8Gb.
[ Voor 15% gewijzigd door Bintzak op 06-12-2018 00:53 ]
In BF1942 was bijna niemand Recon omdat het gewoon bijna niet te doen was nu schieten ze 3 man neer per kogelA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:29:
In BF4 (vast ook BF3) hebben ze recon caps, (ook op een paar officiële servers)
Dat was geweldig, slecht 2 recons per team...
Dat was geweldig, slecht 2 recons per team...

Don't let perfect be the enemy of good.
Ik zou er niet op rekenen. De controle voor server admins is steeds verder afgenomen, waar je in Bad Company 2 nog helemaal los kon gaan is dat in Battlefield 1 totaal niet mogelijk meer. Vroeger kon je zelfs regels ontwikkelen om spawn campen tegen te gaan via externe tools omdat je op basis van server data de positie en class van een speler kon achterhalen en zo actie kon ondernemen.RoyK schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:56:
[...]
Haha ja balen is dat.. ik telde een paar dagen geleden 14 snipers aan 1 kant. Dat is gewoon bijna de helft van je hele team dat ligt te loeren. In BF4 heb je bijna altijd van die sniper sloten. Dat werkt super. Wie weet.. komen er straks servers die mensen zelf kunnen instellen. ????
In Battlefield 1 ben je volledig gebonden aan het zeer beperkte menu. Zo erg dat een eigen server huren eigenlijk geen nut heeft.
Je kan het maar beter accepteren want een harde cap ga je nooit krijgen en custom server tools verwacht ik ook absoluut niet voor Battlefield V.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:29:
Git gud scrub. Suomi in je klauwen en gaanunfor schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:21:
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 06-12-2018 08:52 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het spel lijkt iets vloeiender te lopen na de update, maar waar ik nu wel last van heb is dat mijn ammo crates door de grond zakken, zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik liep altijd met de Sten en wat MP40 aan te klooien. Maar zag de hele tijd die Suomi voorbij komen en dacht:"ga ik die eens proberen."
Hot damn, dat 550 vs 750 ROF (of iets in die richting) zoveel verschil uitmaakt.... xD Op afstand kan ik dan maar wat minder, maar close range gaat een stuk beter. Al moet ik er nog wel wat aan wennen.
Wat betreft de recons... Is het misschien ook niet een deel die gewoon alles wilt unlocken en daarom gewoon recon speelt..?? Dan is het natuurlijk nog steeds een keuze om ergens achterin te gaan liggen.... Ik weet van mijzelf al dat ik dat sowieso niet kan... Dus ik ga waarschijnlijk gewoon lekker mee cappen
Incindiary gebruiken om vijanden op afstand te houden en dan hit en run tactics gebruiken en jezelf constant healen. Werkt zeer goed. En als je denkt dat 750 RPM veel is moet je hem eens upgraden naar 900+Zeara schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:08:
[...]
Ik liep altijd met de Sten en wat MP40 aan te klooien. Maar zag de hele tijd die Suomi voorbij komen en dacht:"ga ik die eens proberen."
Hot damn, dat 550 vs 750 ROF (of iets in die richting) zoveel verschil uitmaakt.... xD Op afstand kan ik dan maar wat minder, maar close range gaat een stuk beter. Al moet ik er nog wel wat aan wennen.
Recon heeft de Model 8 en ZH-29 waarmee je prima dicht bij de caps kan spelen. De spotting flare gebruiken voor wat extra punten en profit! Ik heb m'n recon ook op level 20 zitten en alle mastery assignments gehaald maar ik heb nooit achterin zitten snipen met een bolt action.Wat betreft de recons... Is het misschien ook niet een deel die gewoon alles wilt unlocken en daarom gewoon recon speelt..?? Dan is het natuurlijk nog steeds een keuze om ergens achterin te gaan liggen.... Ik weet van mijzelf al dat ik dat sowieso niet kan... Dus ik ga waarschijnlijk gewoon lekker mee cappen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zo, BF5 gekocht, nadat ik jaren geen FPS op een computer had gespeeld. Laatste serieuze Battlefield die ik heb gespeeld was BF3 op de PS3. Ik merk voornamelijk dat m'n aim echt nowhere to be found is, en tegenwoordig zijn al die maps zo groot dat ik totaal de weg kwijt ben 
Ik vermaak me tot nu toe prima haha!
Ik vermaak me tot nu toe prima haha!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik ga er eens mee aan de slag.Tsurany schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:14:
[...]
Incindiary gebruiken om vijanden op afstand te houden en dan hit en run tactics gebruiken en jezelf constant healen. Werkt zeer goed. En als je denkt dat 750 RPM veel is moet je hem eens upgraden naar 900+Je hebt dan wel een klein magazijn maar 1vs1 win je het gevecht altijd op korte afstand.
[...]
Recon heeft de Model 8 en ZH-29 waarmee je prima dicht bij de caps kan spelen. De spotting flare gebruiken voor wat extra punten en profit! Ik heb m'n recon ook op level 20 zitten en alle mastery assignments gehaald maar ik heb nooit achterin zitten snipen met een bolt action.
Exact hetzelfde gehad gisteravond.Zerosum schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:33:
Eerste grote bug ondekt na een ronde spelen. Ik druk op ESC om even de assignments te bekijken maar krijg een blurry scherm, kan er ook niet meer uit. Ook na de ronde start, alles blurry, enige optie dus ALT-F4-en.... grr, nooit gehad in die maand dat ik speel.
Dit was mijn grote ergernis in BF1 en ik vind het schrikbarend dat dit klakkeloos overgenomen is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:29:

Het is zo jammer dat 14 snipers in 1 team niet eens een uitzondering is volgens mij, zie heel regelmatig 10 - 15 snipers in 1 team zitten. Dat moet DICE toch ook zien in de telemetry zou je zeggen, team met veel snipers -> groot verschil in tickets. Het is wel eventjes leuk als je bij een flank achter een kluwen snipers van de tegenpartij komt, maar verder zijn ook die potjes niet heel spannend.RoyK schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:56:
[...]
Haha ja balen is dat.. ik telde een paar dagen geleden 14 snipers aan 1 kant. Dat is gewoon bijna de helft van je hele team dat ligt te loeren. In BF4 heb je bijna altijd van die sniper sloten. Dat werkt super. Wie weet.. komen er straks servers die mensen zelf kunnen instellen. ????
Wat Tsurany ook zegt, ik acht de kans niet groot dat we op korte termijn custom servers krijgen, toch moeten ze wel iets aan dit probleem doen, want dit kost ze player retention, paar van zulke potjes en ik ben er wel weer even klaar mee. Bovendien is customization for een sniper natuurlijk het minst relevant als ze ver van vriend of vijand liggen en er geen killcam is, wat is dan nog de incentive voor mtx?
Zulke recons zijn een zeldzaamheid. Als het voltallige enemy team nou de hele tijd gespot was, a la, maar laten we wel wezen, dat is vrijwel nooit zo.Tsurany schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:14:
Recon heeft de Model 8 en ZH-29 waarmee je prima dicht bij de caps kan spelen. De spotting flare gebruiken voor wat extra punten en profit! Ik heb m'n recon ook op level 20 zitten en alle mastery assignments gehaald maar ik heb nooit achterin zitten snipen met een bolt action.
Ook ernstig is dat ik het vermoeden heb dat je in de nieuwe patch op de minimap verschijnt na het maken van een kill, zie opeens veel vaker dan vroeg enemies op de minimap verschijnen bij X-jes waar teammates dood gaan, weten jullie of dat klopt? Zou heel jammer zijn.
Ja, gisteren werd hier in een aantal rondes die ik speelde ook wat over geklaagd.m0h4life schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:04:
Het spel lijkt iets vloeiender te lopen na de update, maar waar ik nu wel last van heb is dat mijn ammo crates door de grond zakken, zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Inderdaad veel snipers die niet of amper op de objective spelen. Vooral vervelend als je een squad mate hebt die als sniper langs de rand van de map gaat zitten campen terwijl de rest van je squad wel objective speelt. Kun je heel dat stuk naar de actie lopen als de rest van je maten dood is en alleen snipertje nog leeft en het cappen van de objectives wordt zo natuurlijk een stuk lastiger. Maar ach.. dat is nu eenmaal een Battlefield dingetje. Blijkbaar wil men daar niets aan doen.
Maar goed, zoals al eerder gezegd vind ik het na de patch toch echt wel een stuk vermakelijker geworden. Ik weet niet wat ze allemaal aangepast hebben maar merkte dat de Breakthrough potjes gisteren behoorlijk spannend waren. Het leek minder chaotisch ofzo en had ook het gevoel veel minder snel te worden omgelegd. Er wordt inmiddels ook best goed gebruik gemaakt van fortifications al vind ik soms dat je wat te weinig tijd hebt om iets te bouwen voordat de eerste aanvalsgolf begint. Het helpt als er meerdere teammates de handjes uit de mouwen steken.
Eindelijk is ook de mounted machinegun op tanks en de APC te gebruiken. Je kunt er als iemand een beetje goed kan tanken aardig wat kills mee harvesten als je regelmatig wegduikt. Mooi is dat je kunt aimen en dan wegduiken en kunt blijven schieten... je ziet dan niet meer waar je schiet, maar als je bijvoorbeeld onder vuur wordt genomen dan kun je snel je crosshair op die enemy zetten en wegduiken en tegelijk nog terugvuren. Wel cool gedaan.
Volgens mij hebben ze de Gewehr 1-5 ook aangepast. Op het moment mijn favoriet met een 3x scope er op. Ik heb het gevoel dat ie iets meer damage doet dan voorheen.
Zelf nog geen tank bestuurd na de patch. Weet iemand of ze die dingen ook wat beter bestuurbaar gemaakt hebben en of ze al iets gemakkelijker door het terrein te krijgen zijn?
Heb ook het gevoel dat de maps wat aangepast zijn en objecten anders gepositioneerd en dergelijke, maar dat kan aan mij liggen. Oja... en bombastische Battlefield muziek tijdens de rondes... was wel leuk, maar ik denk dat ik die muziek snel zat ben.
Edit: Oh en de patch heeft me nu wel over stag weten te krijgen. Ik ga hem aanschaffen. Iemand nog een goede aanbieding gespot ergens?
Er zijn wat websites waar ze key's verkopen zo rond de €40.jagermeister schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:53:
[...]
Edit: Oh en de patch heeft me nu wel over stag weten te krijgen. Ik ga hem aanschaffen. Iemand nog een goede aanbieding gespot ergens?
Cd-keys, en Instant-gaming ed...
Ja ik had https://www.allkeyshop.com/ inmiddels weer teruggevonden in dit topic. Thankspaul99 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:14:
[...]
Er zijn wat websites waar ze key's verkopen zo rond de €40.
Cd-keys, en Instant-gaming ed...
Als ik scout speel doe ik dat wel, maar de meeste niet inderdaad, ik gooi altijd een flare de lucht in, dan spawn beacon vlakbij op een veilig punt, en dan de hoofdjes pikken die je ziet. Vaak even die snipers wegpakken achterin zorgt dat je team een stuk makkelijker zonder gespot te worden op een punt kan komen of 45 health overhoudt bij een body hit. Ook met de p08 kun je aardig helpen zolang je een beetje zorgt dat je niet vooraan de push meeloopt. Hangt wel een beetje af van het punt dat men wil cappen of overnemen, maar zolang je maar je taak goed vervuld is elke class gewoon goed te doen. De back in spawn campende snipers zijn vaak a. niet goed, b. doen niks qua spotten op een enkeling na, aka nutteloos.jagermeister schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:53:
[...]
Ja, gisteren werd hier in een aantal rondes die ik speelde ook wat over geklaagd.
Inderdaad veel snipers die niet of amper op de objective spelen. Vooral vervelend als je een squad mate hebt die als sniper langs de rand van de map gaat zitten campen terwijl de rest van je squad wel objective speelt. Kun je heel dat stuk naar de actie lopen als de rest van je maten dood is en alleen snipertje nog leeft en het cappen van de objectives wordt zo natuurlijk een stuk lastiger. Maar ach.. dat is nu eenmaal een Battlefield dingetje. Blijkbaar wil men daar niets aan doen.
Maar goed, zoals al eerder gezegd vind ik het na de patch toch echt wel een stuk vermakelijker geworden. Ik weet niet wat ze allemaal aangepast hebben maar merkte dat de Breakthrough potjes gisteren behoorlijk spannend waren. Het leek minder chaotisch ofzo en had ook het gevoel veel minder snel te worden omgelegd. Er wordt inmiddels ook best goed gebruik gemaakt van fortifications al vind ik soms dat je wat te weinig tijd hebt om iets te bouwen voordat de eerste aanvalsgolf begint. Het helpt als er meerdere teammates de handjes uit de mouwen steken.
Eindelijk is ook de mounted machinegun op tanks en de APC te gebruiken. Je kunt er als iemand een beetje goed kan tanken aardig wat kills mee harvesten als je regelmatig wegduikt. Mooi is dat je kunt aimen en dan wegduiken en kunt blijven schieten... je ziet dan niet meer waar je schiet, maar als je bijvoorbeeld onder vuur wordt genomen dan kun je snel je crosshair op die enemy zetten en wegduiken en tegelijk nog terugvuren. Wel cool gedaan.
Volgens mij hebben ze de Gewehr 1-5 ook aangepast. Op het moment mijn favoriet met een 3x scope er op. Ik heb het gevoel dat ie iets meer damage doet dan voorheen.
Zelf nog geen tank bestuurd na de patch. Weet iemand of ze die dingen ook wat beter bestuurbaar gemaakt hebben en of ze al iets gemakkelijker door het terrein te krijgen zijn?
Heb ook het gevoel dat de maps wat aangepast zijn en objecten anders gepositioneerd en dergelijke, maar dat kan aan mij liggen. Oja... en bombastische Battlefield muziek tijdens de rondes... was wel leuk, maar ik denk dat ik die muziek snel zat ben.
Ja, zo heb ik ook geen moeite met snipers en zijn ze inderdaad nuttig.SouLLeSSportal schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:45:
[...]
Als ik scout speel doe ik dat wel, maar de meeste niet inderdaad, ik gooi altijd een flare de lucht in, dan spawn beacon vlakbij op een veilig punt, en dan de hoofdjes pikken die je ziet. Vaak even die snipers wegpakken achterin zorgt dat je team een stuk makkelijker zonder gespot te worden op een punt kan komen of 45 health overhoudt bij een body hit. Ook met de p08 kun je aardig helpen zolang je een beetje zorgt dat je niet vooraan de push meeloopt. Hangt wel een beetje af van het punt dat men wil cappen of overnemen, maar zolang je maar je taak goed vervuld is elke class gewoon goed te doen. De back in spawn campende snipers zijn vaak a. niet goed, b. doen niks qua spotten op een enkeling na, aka nutteloos.
Maar hoe neem je spawn beacon en spotting flare mee op je recon?SouLLeSSportal schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:45:
[...]
Als ik scout speel doe ik dat wel, maar de meeste niet inderdaad, ik gooi altijd een flare de lucht in, dan spawn beacon vlakbij op een veilig punt, en dan de hoofdjes pikken die je ziet. Vaak even die snipers wegpakken achterin zorgt dat je team een stuk makkelijker zonder gespot te worden op een punt kan komen of 45 health overhoudt bij een body hit. Ook met de p08 kun je aardig helpen zolang je een beetje zorgt dat je niet vooraan de push meeloopt. Hangt wel een beetje af van het punt dat men wil cappen of overnemen, maar zolang je maar je taak goed vervuld is elke class gewoon goed te doen. De back in spawn campende snipers zijn vaak a. niet goed, b. doen niks qua spotten op een enkeling na, aka nutteloos.
Als pathfinder kun je spawn beacon meenemen, maar dan MOET je de spotting scope meenemen in je andere slot. Of je moet als sniper spelen, maar dan verlies je de mogelijk om te spawnen op spawn beacons van teamgenoten. Wat toch wel 100x nuttiger is dan de Sniper variant dat je iemand spot die jij geraakt hebt (want je moet hem gewoon killen niet de headshot missen
Zal de Melee range kills ook buged zijn of zijn het de werpmessen die je moet gebruiken?
Ik gebruik idd de sniper variant, met flare en spawn beacon, de keren dat de spawnbeacons van anderen goed staan is minimaal namelijk...steel123 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:55:
[...]
Maar hoe neem je spawn beacon en spotting flare mee op je recon?
Als pathfinder kun je spawn beacon meenemen, maar dan MOET je de spotting scope meenemen in je andere slot. Of je moet als sniper spelen, maar dan verlies je de mogelijk om te spawnen op spawn beacons van teamgenoten. Wat toch wel 100x nuttiger is dan de Sniper variant dat je iemand spot die jij geraakt hebt (want je moet hem gewoon killen niet de headshot missen).
De flare helpt voldoende om bij een push aan te geven waar men moet kijken, spawn beacon om squad te laten spawnen. Die zet ik meestal op een flank positie maar niet direct op die plek waar je zit want dan is die in 10 sec weg zodra er een aantal enemies die positie pushed of granaat heen gooit. En spot bij een hit werkt ook bij pistols he dus als ik gewoon op een groepje spam en paar hits maak zijn ze meestal vrij snel dood.
Maar ik speel alleen sniper als ik zie dat het team wel pushed en niet 80% sniper is, dan neem ik wel assault of medic en ga ik richting het punt.
[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-12-2018 11:13 ]
Eens, je ziet ze bijna nooit. Ik noemde het ook puur om aan te geven dat het willen levellen van Recon geen excuus kan zijn om de campende sniper uit te hangen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:52:
Zulke recons zijn een zeldzaamheid. Als het voltallige enemy team nou de hele tijd gespot was, a la, maar laten we wel wezen, dat is vrijwel nooit zo.
Ook ernstig is dat ik het vermoeden heb dat je in de nieuwe patch op de minimap verschijnt na het maken van een kill, zie opeens veel vaker dan vroeg enemies op de minimap verschijnen bij X-jes waar teammates dood gaan, weten jullie of dat klopt? Zou heel jammer zijn.
Ik ben inmiddels een klein tijdje bezig met de Enfield Mastery V assignment, maar die is best wel irritant. Zeker gezien ik niet een stilzittende en/of campende recon ben. Je moet 10 prone headshot kills maken in 1 life OF 20 prone headshot kills in een ronde 
Als iemand nog tips heeft, ze zijn welkom!

Tja, die recons het is toch wat
Komt ook een beetje door dice en zijn achterlijke assignments. Die dwingen je gewoon tot positie spel.
Hoe wil je anders voor de 4 en 5 kar98k mastery 10 head shots in one life of 20 head shots one round in prone positie afronden?
De vijfde is eigenlijk iets makkelijker omdat je dan de head schot ook staande mag doen maar het blijft een hele klus tussen al die huppelende, jumpende, rennende spray gun girls.
Gisteren al het goud binnen van de kar98k maar alleen door te campen en dan nog word je soms afgeschoten door een pistool of bren op 200m afstand. Gewoon zo op sommige guns en totaal buiten proportie.
Door de jaren heen is de recon altijd al de pispaal van de k/d neukers, die vaak alleen maar bezig zijn met hun status en niet echt uitblinken in het veroveren van een vlag. Hangen rond een object en lekker sprayen. Nou nou dan ben je een grote
Komt ook een beetje door dice en zijn achterlijke assignments. Die dwingen je gewoon tot positie spel.
Hoe wil je anders voor de 4 en 5 kar98k mastery 10 head shots in one life of 20 head shots one round in prone positie afronden?
De vijfde is eigenlijk iets makkelijker omdat je dan de head schot ook staande mag doen maar het blijft een hele klus tussen al die huppelende, jumpende, rennende spray gun girls.
Gisteren al het goud binnen van de kar98k maar alleen door te campen en dan nog word je soms afgeschoten door een pistool of bren op 200m afstand. Gewoon zo op sommige guns en totaal buiten proportie.
Door de jaren heen is de recon altijd al de pispaal van de k/d neukers, die vaak alleen maar bezig zijn met hun status en niet echt uitblinken in het veroveren van een vlag. Hangen rond een object en lekker sprayen. Nou nou dan ben je een grote

Hamada of airodrome, in een bosje liggen aan de zijkant van een flag bij breakthrough als defender, of als attacker een goede flank positie kiezen en op hoop van zege de headshots proberen te maken.The.Sticky schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:26:
Ik ben inmiddels een klein tijdje bezig met de Enfield Mastery V assignment, maar die is best wel irritant. Zeker gezien ik niet een stilzittende en/of campende recon ben. Je moet 10 prone headshot kills maken in 1 life OF 20 prone headshot kills in een ronde
Andere plek is de brug bij twisted metal, wellicht als je beetje oppast kan je die 10 in one life daar maken, ofwel vanaf de brug naar beneden of op de brug zelf. probleem daar is dat dat alleen beetje kans heeft als de bombers in toom gehouden worden, ook al zijn die wat generfd nu.
Wel uitkijken voor tekenbeet.SouLLeSSportal schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:35:
[...]
Hamada of airodrome, in een bosje liggen
Zoals boven beschreven is dat de beste optie.
Iemand al wel de Recon medal binnen?
Wat bedoel je met de Recon medal?Gekke Jantje schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:46:
Iemand al wel de Recon medal binnen?
Edit; Sorry net even gekeken op youtube en zal straks eens kijken in mijn profile.
[ Voor 17% gewijzigd door TecTo op 06-12-2018 11:54 ]
Ik heb het idee dat BF5 na de update net wat soepeler loopt op mijn bejaarde PC (2600k @4,6Ghz). Eerder had ik op de Rotterdammap framedrops naar 30fps door 100% CPU gebruik. Nu heb ik hem nog niet onder de 45fps zien zakken. 
Ik weet niet wat ze nog meer verranderd hebben maar mijn k/d is van 0,4~0,5 naar 0,9~1,0 gegaan. Dat kan natuurlijk komen doordat het spel net wat soepeler loopt waardoor ik wat meer 'tijd' heb om te reageren en wat preciezer kan richten. Echter heb ik nog steeds wel een behoorlijk irregulaire framerate door een CPU bottleneck dus ik denk niet dat die 10 FPS bump echt alleen het verschil maakt.
Het aantal snipers stoort me eigenlijk niet zo. Ze schieten behoorlijk langzaam en zijn door de lens flare best makkelijk te ontdekken. Ze zorgen er eerder voor dat je weet dat je een open vlakte voorzichtig moet oversteken en gebruik moet maken van dekking.
Rennen van cover naar cover. Het is tenslotte geen unreal tournament.
Ik weet niet wat ze nog meer verranderd hebben maar mijn k/d is van 0,4~0,5 naar 0,9~1,0 gegaan. Dat kan natuurlijk komen doordat het spel net wat soepeler loopt waardoor ik wat meer 'tijd' heb om te reageren en wat preciezer kan richten. Echter heb ik nog steeds wel een behoorlijk irregulaire framerate door een CPU bottleneck dus ik denk niet dat die 10 FPS bump echt alleen het verschil maakt.
Het aantal snipers stoort me eigenlijk niet zo. Ze schieten behoorlijk langzaam en zijn door de lens flare best makkelijk te ontdekken. Ze zorgen er eerder voor dat je weet dat je een open vlakte voorzichtig moet oversteken en gebruik moet maken van dekking.
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Zie deze opmerking nu pas. Dit zit er al vanaf release in, gaat er waarschijnlijk wel uit.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:52:
[...]
Dit ja. Ik probeer ook gebukt van cover naar cover te rennen, scheelt volgens mij ook wel iets.switchboy schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:06:
Maar ik stoor me dus wel een beetje aan de hoeveelheid snipers die geen objective spelen of het team niet ondersteunen.
Iemand die nieuwe map al gespeeld? Is ie er voor alle gamemodes?
[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 06-12-2018 13:12 ]
Check, dat had ik nog niet scherp, verklaart wel een hele hoop.Tsurany schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:51:
[...]
Zie deze opmerking nu pas. Dit zit er al vanaf release in, gaat er waarschijnlijk wel uit.
Het probleem is er vooral zodra er teveel snipers in je eigen team zitten, om precies dezelfde reden als jij aan geeft, ze zijn relatief makkelijk te ontwijken.switchboy schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:06:
@TecTo ik neem het DICE dan ook voornamelijk kwalijk dat ze het zo aanmoedigen, toch zou ik graag wat meer recons op of rond de objectives zien, of tenminste wat spotten. Heeft weinig met status/ego te maken, maar met teamplay
Nog niet gespeeld, maar is alleen in conquest te spelen, zit na Rotterdam in de roulatie geloof ik.jagermeister schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:10:
[...]
Dit ja. Ik probeer ook gebukt van cover naar cover te rennen, scheelt volgens mij ook wel iets.
Maar ik stoor me dus wel een beetje aan de hoeveelheid snipers die geen objective spelen of het team niet ondersteunen.
Iemand die nieuwe map al gespeeld? Is ie er voor alle gamemodes?
[ Voor 18% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 06-12-2018 13:18 ]
Let op:
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V