Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik amuseer me er best mee, maar het is héél duidelijk dat dit spel gewoon wat te vroeg is uitgebracht en daar zit enkel maar EA achter. Deadlines moeten gehaald worden, en als ze daarvoor content moeten schrapen of shippen met paar vervelende bugs, dat maakt het management hun rekening niet (op korte termijn...)

Had BF:V een delay gekregen van pakweg 6 maand, en hadden ze dit spel uitgebracht met een zestal extra maps, de BR modus én met heel wat bugfixing en performance verbeteringen, het was een absolute topper in 2019. Maar ja...management...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 15:04

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

Edit: uitstel was al bekend..

Jammer..
laforte schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:14:
[...]

Ongelofelijk al die reacties, blijkbaar hebben mensen liever een bugged game dan een kleine delay. EA kan weinig meer goed doen😁
Precies...
Dat men licht teleurgesteld is kan ik begrijpen maar de mate van boosheid die valt af te lezen in de reacties vind ik dan weer erg overdreven. Wat had men anders verwacht?

[ Voor 172% gewijzigd door AcidXTR op 04-12-2018 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 17:14
-tom-562 schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:33:
[...]

BF:V zit sinds de release vol met bugs!
Ook een bug die ik tegen kwam (en die toevallig benoemd werd door Jackfrags in een van z'n laatste filmpjes), als je je bipod deployed gebeurd het vaak dat je uit het niets blijft bewegen/weg glijdt, super irritant.
Ik vind dat ook supper irritant met een tank, dan sta je op een berg wat te schieten maar omdat je net iets t ver naar voren staat gaat die tank van de berg afglijden alsof je op rolschaatsen staat. Een tank gaat echt niet zomaar glijden. Tank pyhiscs voelen nog niet altijd even soepel aan moet ik zeggen.

Turret delay is ook annoying eigenlijk, natuurlijk draait die langzamer maar het voelt net alsof de turret achter je movement aanlagt, het voelt niet smooth.

Tanks spelen niet zo lekker als in BF3 en dat vind ik eig wel jammer :+ In BF4 waren ze helemaal drama dus het is wel een verbetering maar je bent te vaak aan het glijden of als je remt dat je tank gewoon loopt te draaien for no reason etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
lordprimoz schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:28:
[...]

ik wil wel een paar potjes samenspelen hoor, zaag ik die bombers wel doormidden.
sympathiek maar daarmee is het probleem niet opgelost dat ik zelf geen fatsoenlijke fighter heb om dit te doen, ik ga dat wel even grinden op een CQ map ofzo.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 19:40
-tom-562 schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:33:
[...]

BF:V zit sinds de release vol met bugs!
Ook een bug die ik tegen kwam (en die toevallig benoemd werd door Jackfrags in een van z'n laatste filmpjes), als je je bipod deployed gebeurd het vaak dat je uit het niets blijft bewegen/weg glijdt, super irritant.
Verder kon ik straks tijdens een potje conquest geen V1 deployen. Ik had genoeg punten, selecteerde de V1; maar zodra ik wilde spotten/zoomen met de verrekijker werd het beeld half zwart (alsof de verrekijker overlay niet geladen was) en kon ik ook geen positie selecteren/aanklikken. :(
Dat wegglijden had ik gisteren in een kuil, echt heel apart en irritant is dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:39

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ben ik wel met je eens, maar dit zit er al in sinds 1942, gezien de vrijheid die je hebt op de maps, en waar je allemaal overheen, onderdoor, tussen en langs kunt krijg je dit soort dingen, ook de animatie die nu er is om niet met benen ergens doorheen te steken is behoorlijk brak, maarja speel eens een andere shooter, daar kom je amper over een hekje heen of een ander willekeurig statisch object.... Maar een op het laatste moment gecancellede update kan ik me niet herinneren, goed voor de verkoopprijs, mijn premier month is bijna over :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Pannekoek_NL schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:55:
[...]

Dat wegglijden had ik gisteren in een kuil, echt heel apart en irritant is dat..
Dat is inderdaad irritant, of al die steentjes waar je overheen moet vaulten, randjes waar je niet tegenop kan rennen en vaulten en dan even normaal moet lopen en vaulten opeens wel lukt en zo zijn er nog wel wat kleine dingen waarvan je denkt dat dit wel beter kan.

Het is jammer dat de patch iets vertraagd is maar beter in 1x goed dan te snel en daarmee nog meer problemen veroorzaken.
BliXem schreef op maandag 3 december 2018 @ 22:47:
Heb het alweer gezien, iedere keer zit ik wel weer tegen een cheater te spelen... Snap niet waarom mensen willen cheaten, echt 8)7
Lijkt me heel sterk, ik heb er nu denk ik 1 of 2 mogelijke cheaters gezien die wel erg goed alles raakte. 1x een headshot met smg op lange afstand, zou kunnen maar 4-5 x op vrij lange afstand en dan enorm hoge k/d ratio, dan zeker niet. Maar elke game lijkt me erg stug, vergeet niet dat de TTD vaak niet klopt en je dus in 1x gelijk alle kogels op je bakkes krijgt als de server niet lekker loopt. Dan lijkt het alsof iemand je insta killed met een wapen dat dat niet zou moeten kunnen. Daarnaast zijn veel wapens een 2 shot kill bij 2 headshots.

Wat vindt men trouwens van de m95, ik kan er echt geen drol mee raken. Pak ik de lee enfield, en ik raak weer headshots bij de vleet.

[ Voor 35% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-12-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-09 09:59

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Ik ben tot nu toe nog maar 1 "cheater" tegen gekomen, een of andere gozer die 10 mensen insta head popte met een LMG, en zelfs daar twijfelde ik of het wel echt een "cheater" was

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
laforte schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:14:
[...]
Ongelofelijk al die reacties, blijkbaar hebben mensen liever een bugged game dan een kleine delay. EA kan weinig meer goed doen😁
Het is een rare wereld dat mensen waarde hechten aan een paar halfbakken uitspraken op twitter van random kwibussen die hun halve identiteit een dit spel lijken op te hangen. r/battlefield en youtube zijn ook al zo'n gifkuil geworden, als ze het hadden uitgebracht met die bugs was de wereld ook te klein.

Ik vind het een enorm positieve stap, dat vond ik het uitstellen van de game al en het uitstellen van foutieve patches evenzogoed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intergalactic schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:12:
Ik ben tot nu toe nog maar 1 "cheater" tegen gekomen, een of andere gozer die 10 mensen insta head popte met een LMG, en zelfs daar twijfelde ik of het wel echt een "cheater" was
Dat komt omdat je een goeie hacksuite zo kunt gebruiken dat je nét even wat meer voordeel hebt. Mensen die met een LMG o.i.d. snipen pik je er natuurlijk zo uit en zijn de reden dat je er één bent tegengekomen. Dat zijn vaak de gratis hacks. Maar de gebruikelijke aanbieders van betaalde hacks hebben ook voor BFV weer een heel pakket aangeboden.

Ik denk wel dat het minder is als vroeger in andere BF games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic

Intergalactic

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

@Verwijderd dat is correct, maar de skill level ligt al redelijk hoog, mensen roepen dus al eerder "CHEATERSSSSSS"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ben ik het ook mee eens, echter lijkt het live programma waarin heel vroeg al datums te worden geroepen de oorzaak te zijn, dit legt de druk wel heel hoog bij DICE.. Het lijkt een vreemde twist te hebben, dergelijke gamebreaking bugs detecteer je toch veel sneller dan een uur voor release dd?! There's something Fishy about it, maar om indd je gal te gaan spuwen op social media gaat wat ver...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 00:21:
Nou, ik ben het eerste waardeloze stuk stront van een cheater ook tegengekomen. Komt leuk de server in en iedereen noobs noemen. Binnen een paar minuten ging hij al richting 40-1. De meest belachelijke schoten gingen gewoon raak. Je kan ook niks rapporteren, dus maar weggegaan. Helaas want die server liep best aardig. :')
Je kan wel rapporteren, maar het is een omweg.
Je gaat naar origin voor die persoon op te zoeken en dan kan je hem daar aangeven voor cheating.
cirkeltje met pijltje naar onder, daar moet je op klikken.
Beste even screenshot nemen van de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:50:
Ben ik het ook mee eens, echter lijkt het live programma waarin heel vroeg al datums te worden geroepen de oorzaak te zijn, dit legt de druk wel heel hoog bij DICE.. Het lijkt een vreemde twist te hebben, dergelijke gamebreaking bugs detecteer je toch veel sneller dan een uur voor release dd?! There's something Fishy about it, maar om indd je gal te gaan spuwen op social media gaat wat ver...
Dáár ben ik het ook mee eens, ze hebben wel een aardige trackrecord van niet nagekomen beloftes. Ben benieuwd of we uiteindelijk nog gaan horen wat er precies het probleem was. Misschien was het ook wel geen gamebreaking bug maar last minute MTX terugdraaien of Sony/Microsoft gaf geen akkoord op de update of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar de patch is dus uitgesteld. Zal wel een stomme bug in die patch hebben gezeten. In ieder geval doet DICE voor de verandering eens iets na de launch i.p.v dat ze allemaal verplicht op vakantie zijn, want Zweedse arbeidswet. Niet dat ik tegen die wet ben, maar de game eerst een maand in een buggy puinzooi laten, dan kijken wat er allemaal mis is, en dan nog een maand voor de eerste patches werkt niet. :P

Maar hopen dat ze nu de bommenwerpers absoluut doodnerfen zeg. Welke malloot heeft er ook bedacht dat een Ju-88 A4 2x1000kg, 4x250kg en 32x50kg bommen mee kan dragen en deze simpelweg kan vervangen door 10s weg te vliegen van de map en door een stom symbooltje te vliegen. :')
KBE91 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:07:
[...]

Je kan wel rapporteren, maar het is een omweg.
Je gaat naar origin voor die persoon op te zoeken en dan kan je hem daar aangeven voor cheating.
cirkeltje met pijltje naar onder, daar moet je op klikken.
Beste even screenshot nemen van de naam.
Tja, dat is nu te laat, maar als ik er nog eentje tegenkom dan zal ik het onthouden. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:14:

Tja, dat is nu te laat, maar als ik er nog eentje tegenkom dan zal ik het onthouden. :)
Nee hoor :). Als we gewoon deze lijst bekijken:

https://battlefieldtracke...gin/ScorePerMinute?page=1

Kan je zo zien wie cheater is :). Reporten die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 15:33
StealthyPeanut schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:17:
[...]

Dan vraag ik mij toch af wat bevoorbeeld JackFrags haalt, dit zal ook wel hoger zijn dan de gemiddelde speler denk ik.

Edit: JackFrags haalt 514.69 spm. Das wel wat hoger dan mijn eigen spm van net geen 300. :)

[ Voor 9% gewijzigd door glennvho op 04-12-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
glennvho schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:22:
[...]

Dan vraag ik mij toch af wat bevoorbeeld JackFrags haalt, dit zal ook wel hoger zijn dan de gemiddelde speler denk ik.

Edit: JackFrags haalt 514.69 spm. Das wel wat hoger dan mijn eigen spm van net geen 300. :)
https://battlefieldtracke...origin/Jackfrags/overview

Hier kun je hem bekijken :)

EDIT: Zie dat je hem al had aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door Mixie100 op 04-12-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

Tot de 1000 is in theorie nog redelijk haalbaar op de pc denk ik. Alles daarboven kan sowieso wel een ban krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

StealthyPeanut schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:17:
[...]

Moet ik wel nog de naam van die zak weten. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izard_
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-08 09:48
De top speler van dat lijstje staat in ieder geval netjes op youtube, knap om headshots te maken door gebouwen heen...
Hoop dat ze snel iets maken tegen het cheaten, al moet ik zeggen dat ik er zelf nog niet heel veel heb gezien..

[YouTube: BFV hacker name 4rexIegend01]

[ Voor 0% gewijzigd door izard_ op 04-12-2018 13:23 . Reden: Typo :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:02
izard_ schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:23:
De top speler van dat lijstje staat in ieder geval netjes op youtube, knap om headshots te maken door gebouwen heen...
Hoop dat ze snel iets maken tegen het cheaten, al moet ik zeggen dat ik er zelf nog niet heel veel heb gezien..

[YouTube: BFV hacker name 4rexIegend01]
Is gewoon een goede speler met een strakke aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
StealthyPeanut schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:40:
[...]
Tot de 1000 is in theorie nog redelijk haalbaar op de pc denk ik. Alles daarboven kan sowieso wel een ban krijgen.
1000 is in een potje lachend te halen als je specifieke maps speelt en je toelegt op een klasse/wapen/voertuig, bovendien maakt squadverband nogal wat uit. Of je het consequent elk potje haalt durf ik nog wel te betwijfelen maar theoretisch moet t mogelijk zijn. Als je de spm echt wilt whoren moet je gewoon met de heavy bomber na elke spawn direct 8 - 12 man van t vijandige team uitschakelen en dan leaven, rinse and repeat.

In m'n eentje zit ik vaak rond de 500 spm, in squadverband als infantry zitten we meestal rond de 700 a 800 met goede squadleader, afhankelijk van de map/verloop van t potje en dan zit iedereen nog in de grind/unlock/assignments fase ook.

Lang verhaal kort, de score is een leuke indicatie maar het hangt er wel echt vanaf hoe je speelt, wat je speelt en met wie je speelt, dus til er niet te zwaar aan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Dit zijn mijn stats #noobalert

https://battlefieldtracke...in/doctor_syncbe/overview

Wel jammer van de patch, maar ik heb liever dat het deftig is.
De map gisteren gezien en had 1 vraag. Sinds wanneer heeft Belgie bergen ?
We hebben wij dat hier niet 8)7

Denk wel dat het een enorme patch moet zijn, 14 pagina's had ik gehoord ?
Nog een beetje geduld dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 15:46
Helemaal mee eens. Ik pak met een bomber makkelijk 1000+ punten.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:29:
[...]

1000 is in een potje lachend te halen als je specifieke maps speelt en je toelegt op een klasse/wapen/voertuig, bovendien maakt squadverband nogal wat uit. Of je het consequent elk potje haalt durf ik nog wel te betwijfelen maar theoretisch moet t mogelijk zijn. Als je de spm echt wilt whoren moet je gewoon met de heavy bomber na elke spawn direct 8 - 12 man van t vijandige team uitschakelen en dan leaven, rinse and repeat.

In m'n eentje zit ik vaak rond de 500 spm, in squadverband als infantry zitten we meestal rond de 700 a 800 met goede squadleader, afhankelijk van de map/verloop van t potje en dan zit iedereen nog in de grind/unlock/assignments fase ook.

Lang verhaal kort, de score is een leuke indicatie maar het hangt er wel echt vanaf hoe je speelt, wat je speelt en met wie je speelt, dus til er niet te zwaar aan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Best een interessante site eigenlijk dat battlefield tracker.

Nu staat er niet in wat mijn hoogste score per minute ooit, het gemiddelde is wel 522 score/min.
Mijn hoogste score totaal staat op 2.200.000 in een ronde. Dit zal wel inclusief bonussen zijn en van een volledige 3 map ronde van grand operations.

Aangezien ik ook wel rondes wat aankloot en zeker in het begin was het slecht. Moet ik ook wel rondes hier ruim boven die 500 score/min gezeten hebben. Dus 1000 klinkt aannemelijk op een dag dat alles lukt en je ook daadwerkelijk je best doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55
[Twitter: https://twitter.com/bfbulletin/status/1069946682392133632?s=21]

Zal het toch nog vandaag worden!? O+

/edit nvm tweet is al weer verwijderd. |:(

[ Voor 37% gewijzigd door DeadKnight op 04-12-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
DeadKnight schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:38:
[Twitter]

Zal het toch nog vandaag worden!? O+

/edit nvm tweet is al weer verwijderd. |:(
Tweet is verwijderd omdat te veel mensen vroegen achter de bron en hij kon er niet tegen.
Is toch normaal dat mensen dit willen weten, dat die kerel nu legit de waarheid verteld.
Zeg dan toch gewoon dat hij het weet van iemand bij Dice.

Als je eigenlijk kijkt op Reddit wat voor community deze game heeft.
Je zou je afvragen dat er daar volwassenen zitten. Zo mekkeren en alles down voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic

Intergalactic

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

KBE91 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:17:
[...]

Tweet is verwijderd omdat te veel mensen vroegen achter de bron en hij kon er niet tegen.
Is toch normaal dat mensen dit willen weten, dat die kerel nu legit de waarheid verteld.
Zeg dan toch gewoon dat hij het weet van iemand bij Dice.

Als je eigenlijk kijkt op Reddit wat voor community deze game heeft.
Je zou je afvragen dat er daar volwassenen zitten. Zo mekkeren en alles down voten.
mja en dan het risico lopen dat er iemand wordt ontslagen voor het breken van hun contract.
snap wel dat mensen dit niet willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Ben zonet door de map gevallen :D
Lag down voor een revive te krijgen en viel gewoon door de map.

[YouTube: Battlefield V : fall through map]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
KBE91 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:28:
Ben zonet door de map gevallen :D
Lag down voor een revive te krijgen en viel gewoon door de map.

[YouTube: Battlefield V : fall through map]
Ook al paar keer gehad, vriend van mij ook, die kon zwemmen onder hamada :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:39:
[...]

Ook al paar keer gehad, vriend van mij ook, die kon zwemmen onder hamada :>
Dat moest ik nog proberen, ga de game even laten bekoelen tot de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31
Mixie100 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:27:
[...]

https://battlefieldtracke...origin/Jackfrags/overview

Hier kun je hem bekijken :)

EDIT: Zie dat je hem al had aangepast.
JackFrags #NoobAlert ;)

Tenminste als je kijkt naar Win %, Score/Min en Shot accuracy.
Score General is tevens identiek: 1477500 punten.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JmCLh4y.png

Wel leuk om te zien dat ik de STG 44 het meeste gebruikt ;)

en ik heb het langst in de PANZER IV gespeeld.
wel geteld 1 minuut en 35 seconde ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 04-12-2018 16:51 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 14:44

laforte

Helemaal de weg kwijt!

RoaDHouse schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:28:
[...]

Is gewoon een goede speler met een strakke aim.
Dit is sarcastisch bedoeld hoop ik? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
laforte schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:56:
[...]

Dit is sarcastisch bedoeld hoop ik? 😁
Nee hij was bloedserieus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oke, ik denk dat ik offline blijf tot de patch want die netcode, echt. :/
Ben ik nou de enige die tegenstanders vaak pas na een delay van 200ms ziet, constant twee of drie hits mag incasseren zonder de vijand te hebben gezien of vijanden ziet sidestrafen en daarbij teleporteren waardoor ik altijd mis? Ik heb nota bene al mensen doodgeschoten door opzettelijk te pre-fireren op een verwachte locatie en te "missen". Leuk zo'n glasvezelverbinding, maar ik lijk er weer eens gestraft voor te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-12-2018 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:07:
Ben ik nou de enige die tegenstanders vaak pas na een delay van 200ms ziet, constant twee of drie hits mag incasseren zonder de vijand te hebben gezien of vijanden ziet sidestrafen en daarbij teleporteren waardoor ik altijd mis? Ik heb nota bene al mensen doodgeschoten door opzettelijk te pre-fireren op een verwachte locatie en te "missen". Leuk zo'n glasvezelverbinding, maar ik lijk er weer eens gestraft voor te worden.
Ik heb vooral het shoot first die first probleem.
Het probleem dat bij cod heel bekend is, hier lijk ik ook wel veel last van te hebben.
Kan ook aan de wapen damage liggen, je zou het op een tijd niet meer weten wat nu het probleem is.
Heb zelf al op een target geschoten en 3 hitmarkers en als ik kijk naar zijn health staat die op 100 % |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 09:07
Ik heb net een join request gestuurd voor het Tweakers platoon. Is die ook voor casual players? Of vooral voor de actievere spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Pykow schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:48:
[...]

JackFrags #NoobAlert ;)

Dus jij vindt iemand een noob met een SPM van rond de 514, win van 55% en 9% accuracy? Okeeeeeee. Dan moet ik aan de bak :+.

Win percentage is compleet afhankelijk van je team en met een squad op een 64p server moeilijker te beïnvloeden.

Accuracy vind ik echt een waardeloze statistiek. Ik geef best wat suppresive fire en dan daalt die als een baksteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
StealthyPeanut schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:29:
[...]

Dus jij vindt iemand een noob met een SPM van rond de 514, win van 55% en 9% accuracy? Okeeeeeee. Dan moet ik aan de bak :+.

Win percentage is compleet afhankelijk van je team en met een squad op een 64p server moeilijker te beïnvloeden.

Accuracy vind ik echt een waardeloze statistiek. Ik geef best wat suppresive fire en dan daalt die als een baksteen.
Was niet serieus bedoelt he haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 09:41
[...]
Zit nog aardig in de buurt bij hem met 509.12 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 12:23

Shabbaman

Got love?

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:07:
Klopt, dat is karma :>

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 01:23
Pykow schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:48:
[...]

JackFrags #NoobAlert ;)

Score General is tevens identiek: 1477500 punten.
[Afbeelding]

Wel leuk om te zien dat ik de STG 44 het meeste gebruikt ;)

en ik heb het langst in de PANZER IV gespeeld.
wel geteld 1 minuut en 35 seconde ;)
Gaan we braggen :)
[...]

https://battlefieldtracke...rigin/pixelchaos/overview

540 en dat zou nog veel hoger kunnen wezen als ik zou try harden :D

Volgens mij klopt er van die site ook weinige mijn stats per class is lager maar mijn totale spm hoger ?

[ Voor 5% gewijzigd door TRAXION op 04-12-2018 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TRAXION schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:30:
[...]
Volgens mij klopt er van die site ook weinige mijn stats per class is lager maar mijn totale spm hoger ?
De SPM per class is nutteloos, je krijgt na level 20 geen score meer voor de class dus word je SPM lager naar mate je meer speelt.

Anyway, laten we niet allemaal stats linkjes gaan posten. Als je het wilt delen, plaats het lekker in je sig zoals ik doe. Werd in voorgaande topics ook altijd een zootje zodra we daar mee begonnen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 04-12-2018 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
unfor schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 21:56:
[...]

De SPM per class is nutteloos, je krijgt na level 20 geen score meer voor de class dus word je SPM lager naar mate je meer speelt.

Anyway, laten we niet allemaal stats linkjes gaan posten. Als je het wilt delen, plaats het lekker in je sig zoals ik doe. Werd in voorgaande topics ook altijd een zootje zodra we daar mee begonnen. :)
Ja je hebt gelijk maar het was @Pykow die moet ik altijd even pesten jouw spm is trouwens ook niet verkeerd.

Met een beetje mazzel zal ik morgen overdag weer wat potjes doen mocht je zin hebben in een potje je weet me te vinden O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stinky9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07-2021
KBE91 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:09:
[...]
Ik heb vooral het shoot first die first probleem.
Het probleem dat bij cod heel bekend is, hier lijk ik ook wel veel last van te hebben.
Kan ook aan de wapen damage liggen, je zou het op een tijd niet meer weten wat nu het probleem is.
Heb zelf al op een target geschoten en 3 hitmarkers en als ik kijk naar zijn health staat die op 100 % |:(
Yep. Daar heb ik ook (ontzettend) veel last van (gehad). Frustrerend! Je schiet je tegenstanders helemaal lek volgens de hit markers, maar doodgaan ho maar! :( Ik ben daardoor wat meer op het hoofd gaan richten en nu gaat het wat beter - naar mijn idee.

Wat ik echt een probleem vind bij dit spel, is dat er teveel mensen rondlopen met scopes. Er zijn teveel snipers en/of andere klasses met scopes die op gigantische afstanden met hun laser rifles je omleggen. Belachelijk gewoon! Op Hamada rondlopen is een zekere dood. Je wordt van zulke grote afstanden ge-sniped dat ik na een paar minuten HELEMAAL MAAR DAN OOK HELEMAAL klaar ben met dit spel. Ik mijd Hamada dan ook. Ik zou het niet erg vinden wanneer er wat minder scopes met 3x zoom etc. in het spel zouden zitten. Wat is het nut van de sniper class als iedereen met een freakin' scope rondwandelt? Domme designkeuze IMHO.

De medic class is nagenoeg helemaal overbodig in zijn huidige vorm. De SMG zijn te zwak en reviven kunnen je teammaten ook - al duurt het dan wat langer. Waarom geven ze de medics niet de shotguns van de support class!? Als de medic het korte werk moet doen, dan zouden ze naast SMG's ook prima shotguns kunnen hebben IMHO. Rare design keuze...

Er zijn momenten dat ik het een goed spel vind en dat ik echt geniet maar er komen steeds meer momenten dat ik echt het gevoel heb met een onafgewerkt, beta-achtig product te maken te hebben. Daar komen de frustrerende gamedesignkeuzes nog bij, zoals de 2 voorbeelden hierboven genoemd en het spel begint mij toch langzaam aan wat minder te trekken.

Ik las net dat de December 4th update is uitgesteld vanwege een bug. Maar goed ook, we hoeven niet nog meer bugs in dit spel... :+

Happy shootin'! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
TRAXION schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 21:58:
[...]

Ja je hebt gelijk maar het was @Pykow die moet ik altijd even pesten jouw spm is trouwens ook niet verkeerd.

Met een beetje mazzel zal ik morgen overdag weer wat potjes doen mocht je zin hebben in een potje je weet me te vinden O-)
Ze moeten ook altijd mij hebben ;( haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:25

RoyK

Hobby tekenaar

Net de video gezien van Jackfrags betreft de patch en nieuw content.. hij klonk niet heel erg positief en zijn feedback klonk onderbouwd. Deze ochtend had hij een gameplay video.. en ook daarin merkte ik op dat hij hardop zucht.. en het maar netjes probeert te houden omdat hij aan het recorden is. Van wat ik begrijp gaan we pas in maart nieuw content zien voor de community. De tank map beschouw ik even voor de liefhebbers. Gaan de youtubers nog druk zijn met BF5 binnen nu en een paar maanden? ik kan me heel goed voorstellen dat mensen interesse verliezen en in een andere game verdwijnen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:07
Voor mij is deze game ook helemaal afgeschreven, na 18 uur speeltijd sinds premier release. Ik was nog thans zo enthousiast over de beta.. Start veel liever BF4/BF1 op :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadKnight
[Twitter: https://twitter.com/Battlefield/status/1070075326280187909]

Gok dat deze tweet wat betrouwbaarder is! ;)

Ben in elk geval benieuwd naar de patch-notes, komen pas online zodra de update ook online komt.

[ Voor 29% gewijzigd door DeadKnight op 04-12-2018 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 27-09 15:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik merk ook dat ik steeds sneller klaar ben met deze game. Vrijdag of zaterdag verloopt mijn Origin acces en ik denk dat ik het daar voorlopig even bij laat.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KBE91
http://eaassets-a.akamaih...Update_12052018_FINAL.pdf

Patch notes.

Update gaat live:
PC - Wednesday, Dec 5th at 1am PT / 4am ET / 9am UTC / 10am CET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk gewoon dat iedereen "git gut" moet worden met de medic wapens. :> ;)
Nee, de meeste zijn niet goed, maar ze doen allemaal wel 25 damage tot 25m en 20 tot 50m, terwijl de STG 44 maar 24 damage doet tot 50m. Tot 50m is de STG 44 altijd een vijf hit kill, en de SMG's zijn dat ook. Het voordeel van de SMG's voor de eerste 25m doet pijn als je assault speelt. Assault heeft het eigenlijk gewoon zwaarder met hun STG 44 of Sturmgewehr 1-5. Zeker omdat die KE7 tot 50m 25 damage doet, net zoals de andere LMG's. Helemaal bizar zijn de semi auto's van recon. Doodleuk 50 damage tot 75m. Die outclassen de assault semi auto's echt keihard. :>

Verder heb ik eens lopen kijken naar de MP 28 of de Suomi, maar ik ben lekker teruggegaan naar de MP 40. De reden? Nou met de MP 40 kan ik zo makkelijk headglitchers afschieten en raak je iets op enige afstand. Verder heeft de MP 40 voor zover ik door de data van Symthic heb gezien, de snelste tactische reload van alle primaire wapens in de game. Een halfleeg magazijn wisselen is supersnel. Met dat ding ben je echt niet in het nadeel tegenover iemand met een STG 44. Je moet alleen zorgvuldig je momenten en routes over de mappen kiezen. Dat moet je toch al doen want de game bestaat uit 50% "l33t snipzors" die elke keer doodleuk 45 damage van je afsnoepen. Nog een reden waarom medic best sterk is, eindeloze heal. ;)

Meer info, zie spreadsheet. Niet alle wapens, maar de https://docs.google.com/s...Ne73A/edit#gid=1076750316

Patch notes: (het relevante, niet de kleine bugfixes)
• Added reload time to bombs and rockets, after planes re-supply, so that they’re not
instantly available after a resupply.
• Refactored flak to deal more consistent damage vs. large planes, and slightly less vs.
smaller planes.
• Moved aircraft resupply points further away from the infantry combat areas on most
maps, to make Attrition a bigger factor for bomber planes.
• Changed the Stuka damage model to be closer to bombers, to improve its
survivability vs. most forms of damage, and strengthen its intended ground attack
role.
• Reduced the number of light bombs carried by the Ju-88 A to 16 and also reduced
the rate at which they drop from the plane.
• Reduced the number of 1,000kg bombs carried by the Ju088A from 2 to 1.
• Smoke Grenade Launcher now properly blocks spotting (including from suppression).
• Decreased M1928A1 maximum damage to 25.1 (Was 30).
• Increased the 3 hit kill range of the Gewehr 1-5 to 30 meters (25 meters).
• Increased maximum damage for the Sturmgewehr 1-5 and StG 44 to 25.1 (Was 24).
• Reduced the range at which the Turner SMLE can kill with one headshot and one
body shot to 30 meters (Was 35 meters).
• Increased the 4 hit kill range of all assault rifles, LMGs, MMGs and SMGs to 10
meters (Was 9 meters) to make close quarter damage more reliable.
• Increased all SMG 5 hit kill range to 30 meters (Was 25 meters).
• Increased horizontal recoil of the KE7 to 0.45 (Was 0.36).
• Increased the reload speed of the KE7. Base reload time is now 3.55 s (Was 3.75 s)
• Improved sustained fire accuracy of SMGs while aimed and stationary.
• Decreased sustained fire accuracy of assault rifles while aimed and moving.
• Increased muzzle velocity of all SMGs as follows:
o MP34: 495 m/s (Was 450 m/s)
o MP34 (High Velocity Bullets): 560 m/s (Was 520 m/s)
o STEN: 495 m/s (Was 430 m/s) o MP40: 455 m/s (Was 400 m/s) o
EMP: 420 m/s (Was 380 m/s) o MP28: 345 m/s (Was 320 m/s) o
Suomi KP/-31: 330 m/s (Was 300 m/s) o M1928A1: 330 m/s (Was
280 m/s)
• Decreased drag of SMG bullets from to 0.005 (Was 0.007) for regular bullets and
0.0035 (Was 0.005) for High Velocity Bullets.

[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2018 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
"Tweaked the JU-88 bomber to only carry one 1,000kg bomb and reduced the rate of
fire when dropping the 16x50kg bombs. This ensures that the bombs have a larger
spread when hitting the ground."

lol.
Die 2e 1000 kg bomb doet bijna niets voor nerfen.
Tragere droprate van die 50 kgs zal ook niet veel doen.. Vlieg je gewoon wat trager en met een nose-dive..

Ik drop die 50 kgs en dan met een nose dive de andere bombs rond dezelfde plek voor totale annihilation.. Deze nerf gaat dus nauwelijks effect hebben?

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 05-12-2018 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-09 22:10
Nieuwe update van Nvidia, en ja hoor, 60-80fps met alles op ultra en raytracing op medium op de RTX 2070! Wat een optimalisatie. Meer dan het dubbele van voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky9
DaniëlWW2 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 00:36:
Nee, de meeste zijn niet goed, maar ze doen allemaal wel 25 damage tot 25m en 20 tot 50m, terwijl de STG 44 maar 24 damage doet tot 50m. Tot 50m is de STG 44 altijd een vijf hit kill, en de SMG's zijn dat ook. Het voordeel van de SMG's voor de eerste 25m doet pijn als je assault speelt. Assault heeft het eigenlijk gewoon zwaarder met hun STG 44 of Sturmgewehr 1-5. Zeker omdat die KE7 tot 50m 25 damage doet, net zoals de andere LMG's. Helemaal bizar zijn de semi auto's van recon. Doodleuk 50 damage tot 75m. Die outclassen de assault semi auto's echt keihard. :>

Verder heb ik eens lopen kijken naar de MP 28 of de Suomi, maar ik ben lekker teruggegaan naar de MP 40. De reden? Nou met de MP 40 kan ik zo makkelijk headglitchers afschieten en raak je iets op enige afstand. Verder heeft de MP 40 voor zover ik door de data van Symthic heb gezien, de snelste tactische reload van alle primaire wapens in de game. Een halfleeg magazijn wisselen is supersnel. Met dat ding ben je echt niet in het nadeel tegenover iemand met een STG 44. Je moet alleen zorgvuldig je momenten en routes over de mappen kiezen. Dat moet je toch al doen want de game bestaat uit 50% "l33t snipzors" die elke keer doodleuk 45 damage van je afsnoepen. Nog een reden waarom medic best sterk is, eindeloze heal. ;)

Meer info, zie spreadsheet. Niet alle wapens, maar de https://docs.google.com/s...Ne73A/edit#gid=1076750316

Patch notes: (het relevante, niet de kleine bugfixes)

[...]
Bedankt voor de data, man! We gaan eens even wat testen. Maar je hebt gelijk. Het kan helemaal te maken hebben met mijn total lack of medic skillzz... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic

Intergalactic

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Heeft iemand ook het idee dat het buddy revive systeem niet echt wordt gebruikt?

Ik heb niet vaak dat ik mij irriteer door een spel of door keuzes van een speler, maar nu is het toch wel knap irritant als er een "squad mate" naast je staat de schieten en hij helpt je niet.

misschien wordt het niet duidelijk genoeg aangegeven of hebben mensen gewoon lak aan "team based games"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09 15:50
Intergalactic schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:29:
Heeft iemand ook het idee dat het buddy revive systeem niet echt wordt gebruikt?
Ik heb afgelopen paar keer medic gespeeld met 2 rook granaten op geweer + 2 rook granaten los.
En dan in full combat de gewonden helpen.. en daarnaast lekker cappen door de tegenstander van het padje te brengen door een complete objective te smoken! _/-\o_ _/-\o_

Dus... mocht je met mij in een squad zitten dan word het wel gebruikt.. En over het algemeen......... Mwah, erg groot verschil per potje.

Mocht iemand keertje zin hebben om wat potjes samen te doen, sta vrij om mij toe te voegen.
lowskilled-ftw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stinky9

Ik heb niet vaak dat ik mij irriteer door een spel of door keuzes van een speler, maar nu is het toch wel knap irritant als er een "squad mate" naast je staat de schieten en hij helpt je niet.

misschien wordt het niet duidelijk genoeg aangegeven of hebben mensen gewoon lak aan "team based games"
Yep. Zelfs team medics die je laten sterven... Al lig je in de dekking naast hun... |:( Ach ja... De mens... Niet gemaakt met een gen voor samenwerken wel eentje voor egocentrisch oorlog maken. Kill, kill, kill!!! ;)

Er zijn ook een heleboel players die doodgaan in de killing zone van de tegenstander door hun onbezonnen Gung-Ho stijl van gameplay. Die kun je vaak niet reviven zonder zelf ook verrot geschoten te worden. Die laat ik liggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intergalactic

Intergalactic

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Mocht iemand keertje zin hebben om wat potjes samen te doen, sta vrij om mij toe te voegen.
lowskilled-ftw
ga ik vanmiddag doen, heb wel behoefte aan prooper medics :D
Stinky9 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:45:
[...]

Yep. Zelfs team medics die je laten sterven... Al lig je in de dekking naast hun...
vooral dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
DaniëlWW2 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 00:36:

Ik denk dat met name de lagere ROF van de starter medic wapens zorgen voor een matige ervaring overall.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik zie er meer sterven doordat ze zonder na te denken de revive willen maken, je bent een sitting duck voor 5sec en ook je advantage om te spawnen op een squadmember is ook weg, dus je moet eerst de surroundings scannen en dan pas reviven, ik vind het wel wat hebben, en met lowskilled als medic komt het vast wel goed, die smokes werken goed op die manier, en deze hebben ook nog wat fixes gekregen blijkbaar in de patch waardoor dat alleen maar beter gaat werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic

Intergalactic

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

SAiN ONeZ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:04:
[...]

Ik zie er meer sterven doordat ze zonder na te denken de revive willen maken, je bent een sitting duck voor 5sec en ook je advantage om te spawnen op een squadmember is ook weg.
ik snap best dat het in veel gevallen niet kan, maar als je wordt genegeerd nadat het "veilig" is vind ik dat best irritant, snap je punt wel ;)

aan de andera kant is het wel de taak aan medics om zoveel mogelijk ticket verspilling tegen te gaan, dus ook in een rot situatie zou een medic gewoon moetenn reviven, maar dat is een ideale situatie natuurlijk O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Intergalactic op 05-12-2018 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dont get me wrong, ik waag er nog te veel, zeker als ze groen zijn, maar het word steeds moeilijker en dan is wat bedachter spelen lonender, maar ik zou de medics wat meer rifles geven, en de assaults wat meer SMGs, of een mix ervan, telkens als ik een medic class aanneem, ga ik op te ver afstand het gevecht al aan, en leg je te snel het loodje.. ook zijn de scopes ervoor erg wacky en amper bruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic

Intergalactic

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

SAiN ONeZ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:34:
telkens als ik een medic class aanneem, ga ik op te ver afstand het gevecht al aan, en leg je te snel het loodje.. ook zijn de scopes ervoor erg wacky en amper bruikbaar
vooral dit is iets wat ik inderdaad vaak zie gebeuren, wellicht een M1 (paratrooper stock) gebruiken.
die is best okey op afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09 15:50
SAiN ONeZ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:04:
[...]
Die smokes werken goed op die manier, en deze hebben ook nog wat fixes gekregen blijkbaar in de patch waardoor dat alleen maar beter gaat werken..
Ja inderdaad, ben benieuwd hoe de smokes nu werken. Zou nog beter moeten gaan! :9~
En thx voor het complimentje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

KBE91 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 00:35:

Patch notes.

Update gaat live:
Iedereen zeurt over vliegtuigen, nerfen ze de damage van infantry vs planes :?
Mag toch hopen dat dit niet een te grote impact heeft op de mg42. Meerdere vliegtuigen mee neergehaald op fjel })

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Ik ben ook gestopt met rambo revives, als het voor mij in een te open spot is dan kom ik niet.
Met of zonder smook, het is maar een kleintje voor die support spammers even te sprayen in het wolkje en mij omver te maaien.
Al heel vaak mijn smoke gesmeten en nog mijn smoke gun erbij voor veilige revives, maar toch nog onderspit mogen delven.

Enige wat ik nu nog doe als ik moet pushen naar de vlaggen is mijn smoke zo ver mogelijk voor mijn voeten gooien zodat snipers mij niet zien. Als het team wat mee zit hebben ze al snel door dat we moeten rushen.
Denk wel dat sommige het irritant vinden als ze met mij moeten spelen, je ziet overal smoke bij mij en dat gaan die snipertjes niet leuk vinden.

Gisteren zo een match gehad, ze zaten met 12 op 1 spot te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mooie plek om zo een V1 op te kegelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

KBE91 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 00:35:

Patch notes.

Update gaat live:
Is hij om 10u live gegaan, zijn er al aan het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
SAiN ONeZ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:27:
[...]

Is hij om 10u live gegaan, zijn er al aan het downloaden?
Ben hem momenteel aan het binnen halen, 18 10,41 GB in totaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Ben hem aan het binnen halen 10.41 GB maar wel op een slakken tempo hier.
3 MB/S en heb 20MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
KBE91 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:33:
Ben hem aan het binnen halen 10.41 GB maar wel op een slakken tempo hier.
3 MB/S en heb 20MB/s
zit al 20 min naar een voorbereidings balkje te kijken

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
DeadKnight schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:31:
[...]

Ben hem momenteel aan het binnen halen, 18 10,41 GB in totaal.
10.41 bij mij staat er 17,79

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 11:07
Sylver84 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:59:
[...]

10.41 bij mij staat er 17,79
Dat is in de 'voorbereidings'-fase... (ja ik heb Origin op NL) en ik heb geen idee wat dat is. Na die fase start de download pas en die is 10.41gb.

Reken er gewoon op dat je 30 tot 60 minuten bezig bent (en vergeet de Nvidia driver niet). Dan kan het alleen maar meevallen die wachtijd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
Barista schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:01:
[...]

Dat is in de 'voorbereidings'-fase... (ja ik heb Origin op NL) en ik heb geen idee wat dat is. Na die fase start de download pas en die is 10.41gb.

Reken er gewoon op dat je 30 tot 60 minuten bezig bent (en vergeet de Nvidia driver niet). Dan kan het alleen maar meevallen die wachtijd... ;)
Zal die ook even installeren, thnx !

Slakke gang heb ik geen last van, 30 mb/s

[ Voor 4% gewijzigd door Sylver84 op 05-12-2018 11:05 ]

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Het zou mooi zijn als de update (die ik nu binnen haal) ook er voor zorgt dat ik geen frame rendering meer hoef te gebruiken en dat de GPU volledig word benut.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Een uur later en we kunnen eindelijk spelen.
Ben benieuwd !

[ Voor 16% gewijzigd door KBE91 op 05-12-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
Sylver84 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:02:
[...]

Zal die ook even installeren, thnx !

Slakke gang heb ik geen last van, 30 mb/s
eerste 50% op bovenstand tempo, nu kom ik niet hoger al 2.5

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Sylver84 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:16:
[...]

eerste 50% op bovenstand tempo, nu kom ik niet hoger al 2.5
Zelfde hier, zit nu ook opeens op de 2/3mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
PakoeDIEP schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:19:
[...]

Zelfde hier, zit nu ook opeens op de 2/3mb/s.
`

Bedraad is het ietsje hoger, echt ietsje

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Eindelijk klaar, ging met max 900kB/sec...

[ Voor 77% gewijzigd door Plugin op 05-12-2018 11:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StealthyPeanut
MIsschien handig om te reageren zodra er gespeeld is? Elke MB die extra binnen is lijkt me alles behalve relevant voor dit topic :).

Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Helaas pas vanavond tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Bij mij ging het ook in eens van 25mb naar 2,5mb.

Edit

Zijn die Assignments voor bijvoorbeeld de KE7 onbeperkt, ik ben er namelijk wel klaar mee om telkens de zelfde wapens te gebruiken, ik wou namelijk wel alle assignments halen, maar als dat onbeperkt door gaat kom ik namelijk nooit aan het volgende wapen toe.

[ Voor 73% gewijzigd door Gekke Jantje op 05-12-2018 11:29 ]

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09 21:43
Gekke Jantje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:04:
Het zou mooi zijn als de update (die ik nu binnen haal) ook er voor zorgt dat ik geen frame rendering meer hoef te gebruiken en dat de GPU volledig word benut.
Waarom zou je dat willen? Future frame rendering zorgt ervoor dat de cpu frames vooruit rendert en dat de gpu nooit zonder werk zit. Zet je het uit dan rendert de cpu frames vooruit en zitten de cpu en gpu op elkaar te wachten waardoor de performance minder is. De Nvidia standaardinstellingen heeft future frame rendering op 3 frames staan. DICE heeft het als optie in BF V geïmplementeerd zodat de echte hardcore spelers elke vorm van input lag kunnen uitzetten, maar de input lag die FFR veroorzaakt is heel weinig en nagenoeg onmogelijk om te merken. Voor mij weegt het iig niet op tegen de lagere framerate en frametimes die het oplevert als je FFR uitzet. Heb je toch last van input lag? Zorg dat je muis op raw input staat, zet je vsync uit en zet je framelimit op 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Rickpm1 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:32:
[...]

Waarom zou je dat willen? Future frame rendering zorgt ervoor dat de cpu frames vooruit rendert en dat de gpu nooit zonder werk zit. Zet je het uit dan rendert de cpu frames vooruit en zitten de cpu en gpu op elkaar te wachten waardoor de performance minder is. De Nvidia standaardinstellingen heeft future frame rendering op 3 frames staan. DICE heeft het als optie in BF V geïmplementeerd zodat de echte hardcore spelers elke vorm van input lag kunnen uitzetten, maar de input lag die FFR veroorzaakt is heel weinig en nagenoeg onmogelijk om te merken. Voor mij weegt het iig niet op tegen de lagere framerate en frametimes die het oplevert als je FFR uitzet. Heb je toch last van input lag? Zorg dat je muis op raw input staat, zet je vsync uit en zet je framelimit op 200.
Precies. Prima optie waarmee je echt weinig merkbare inputlag krijgt. Haast onmerkbaar.

Ik moet zeggen dat ik met deze game echt totaal geen tearing ofzo heb. Ik had dit wel verwacht, maar ik speel op een steady 125 fps op een 144hz monitor; echt zo soepel als het maar kan. Kan dat ook door die optie komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Rickpm1 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:32:
[...]

Ik merk de lag indd echt op vandaar dat ik in DX12 mode speel momenteel en GPU gebruik dus 99% blijft. Vsync heb ik standaard altijd uit staan in de Multi Player en fps cap op 144 maar die zal ik nog eens naar 200 zetten en kijken of dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:52:
[...]

Ik denk dat met name de lagere ROF van de starter medic wapens zorgen voor een matige ervaring overall.
Mijn ervaring is dat medic enkel echt lekker speelt met high RPM wapens waarbij je heel aggressief speelt en je hoge DPS gebruikt om vijanden te snel af te zijn. Zorg vooral dat je tegenstanders 1vs1 krijgt en anders terug trekken, healen en weer aanvallen.

Werkt goed met de Suomi en de Thompson maar vereist wel skill en inzicht. Medic spelen als alternatief op assault gaat een mindere ervaring opleveren. Je mist gewoon nauekeurigheid en sustained DPS op afstand.

Gisteren potje Breakthrough op Hamada (defender) als medic waar ik 60+ kills had (tegen <30 deaths) en de tweede speler maar <40 kills. Simpelweg door dekking te gebruiken en aggressief te verdedigen en dan terugtrekken wanneer nodig. En dat is dan een map waar de meesten niet snel voor medic zullen kiezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 05-12-2018 11:44 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gekke Jantje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:37:
[...]

Ik merk de lag indd echt op vandaar dat ik in DX12 mode speel momenteel en GPU gebruik dus 99% blijft. Vsync heb ik standaard altijd uit staan in de Multi Player en fps cap op 144 maar die zal ik nog eens naar 200 zetten en kijken of dat verschil maakt.
Wat is jouw gemiddelde FPS? Je hebt een haast gelijke setup; maar ik heb de i5 8400 en twijfel een klein beetje of een upgrade naar de 8700K nuttig is om steady 144fps te draaien :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
StealthyPeanut schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:41:
[...]

Wat is jouw gemiddelde FPS? Je hebt een haast gelijke setup; maar ik heb de i5 8400 en twijfel een klein beetje of een upgrade naar de 8700K nuttig is om steady 144fps te draaien :).
8700k is stukken sneller dan de 8400 vooral als je een moederbord hebt wat overclocking ondersteunt.

Dan ga je van 8400 mits deze een goede koeler heeft en je moederbord ingesteld staat op all core boost 3.8 6 threads.
Naar 4.8 all core, met 12 threads, denk dat het een goede 40% sneller is dus heb je nu 100 fps met je 8400 dan ga je naar een goede 140.

Ik heb trouwens 2 downloads gekregen eerst 1 van 17gb en nu eentje van 10.41gb ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekke Jantje
StealthyPeanut schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:41:
[...]

Ligt sterk aan de map na mijn idee. Ik schat iets van 105 fps gemiddeld op 2560x1440 in DX12maar ik speel met ultra instellingen. Ik kan wel kijken wat low doet met mesh op high want dat is een optie de de pro's wel aan laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Stinky9 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:21:
[...]

Yep. Daar heb ik ook (ontzettend) veel last van (gehad). Frustrerend! Je schiet je tegenstanders helemaal lek volgens de hit markers, maar doodgaan ho maar! :( Ik ben daardoor wat meer op het hoofd gaan richten en nu gaat het wat beter - naar mijn idee.

Wat ik echt een probleem vind bij dit spel, is dat er teveel mensen rondlopen met scopes. Er zijn teveel snipers en/of andere klasses met scopes die op gigantische afstanden met hun laser rifles je omleggen. Belachelijk gewoon! Op Hamada rondlopen is een zekere dood. Je wordt van zulke grote afstanden ge-sniped dat ik na een paar minuten HELEMAAL MAAR DAN OOK HELEMAAL klaar ben met dit spel. Ik mijd Hamada dan ook. Ik zou het niet erg vinden wanneer er wat minder scopes met 3x zoom etc. in het spel zouden zitten. Wat is het nut van de sniper class als iedereen met een freakin' scope rondwandelt? Domme designkeuze IMHO.

De medic class is nagenoeg helemaal overbodig in zijn huidige vorm. De SMG zijn te zwak en reviven kunnen je teammaten ook - al duurt het dan wat langer. Waarom geven ze de medics niet de shotguns van de support class!? Als de medic het korte werk moet doen, dan zouden ze naast SMG's ook prima shotguns kunnen hebben IMHO. Rare design keuze...

Er zijn momenten dat ik het een goed spel vind en dat ik echt geniet maar er komen steeds meer momenten dat ik echt het gevoel heb met een onafgewerkt, beta-achtig product te maken te hebben. Daar komen de frustrerende gamedesignkeuzes nog bij, zoals de 2 voorbeelden hierboven genoemd en het spel begint mij toch langzaam aan wat minder te trekken.

Ik las net dat de December 4th update is uitgesteld vanwege een bug. Maar goed ook, we hoeven niet nog meer bugs in dit spel... :+

Happy shootin'! :)
Hamada vind ik juist een van de leukere maps maar wel op breakthrough, zolang de bombers in toom worden gehouden door wat fighters en AA. Je zal wel met smoke moeten pushen of na een bomb run op een point, anders wordt het een groot killfest voor defenders. Wat vaak werkt is met een partybus vol op punt A rossen en die gelijk cappen, mits het defending team dan niet volledig naar A gaat, houd je die wel en kan de rest naar B toe. Zo pak je meestal vrij snel de eerste positie en daarna wordt het een stuk leuker. CQ weet ik niet zo, ik speel dat nog niet zoveel ivm de bombers.

Op Arras gisteren nog een mooie killstreak van 13-0 als scout. Gelijk vanaf het begin links langs de weg opgetrokken, 3 lui neergeschoten op A, daarna naar dat kleine huisje op de kruising tussen A en B bij breakthrough gerend en kwam ik 5 spelers tegen die daar zaten, dus p08 in de hand en blaffen maar, weer achter gebouwtje reloaden en opnieuw. Met veel geluk en wat aardige aim, stond ik 13 kills hoger in 1 min :+ (disclaimer, ik ben meestal niet zo best op Arras)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gekke Jantje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:47:
[...]

Ligt sterk aan de map na mijn idee. Ik schat iets van 105 fps gemiddeld op 2560x1440 in DX12maar ik speel met ultra instellingen. Ik kan wel kijken wat low doet met mesh op high want dat is een optie de de pro's wel aan laten?
Ik merk weinig verschil tussen DX11 en DX12 en zit op 1440p op 125fps gemiddeld. Mix van medium en ultra, waar de medium settings minimaal optisch verschil met ultra maken, maar wel aardig wat frames schelen (5 a 10%).

Met een 8700K zal dit (als ik de post van @TRAXION lees) best richting de 144fps kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Bug dat je wapen locked is, is er nog steeds voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
StealthyPeanut schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:54:
[...]

Ik merk weinig verschil tussen DX11 en DX12 en zit op 1440p op 125fps gemiddeld. Mix van medium en ultra, waar de medium settings minimaal optisch verschil met ultra maken, maar wel aardig wat frames schelen (5 a 10%).

Met een 8700K zal dit (als ik de post van @TRAXION lees) best richting de 144fps kunnen!
Zoiezo zullen je frametimes flink naar beneden gaan met een 8700k

Je kan nu natuurlijk altijd eens kijken hoe de load op je cpu zich verhoudt ten opzichte van je gpu doormiddel van taskmanager en gpu-z

Ikzelf heb een iets minder systeem 6700k met een gtx 1080 alles op low 2k is mijn cpu de bottleneck met 100% terwijl de gpu op 70 tot 80% draait dit op dx12 geeft rond de 100 tot 144 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
SmokingCrop schreef op woensdag 5 december 2018 @ 00:43:
"Tweaked the JU-88 bomber to only carry one 1,000kg bomb and reduced the rate of
fire when dropping the 16x50kg bombs. This ensures that the bombs have a larger
spread when hitting the ground."

lol.
Die 2e 1000 kg bomb doet bijna niets voor nerfen.
Tragere droprate van die 50 kgs zal ook niet veel doen.. Vlieg je gewoon wat trager en met een nose-dive..

Ik drop die 50 kgs en dan met een nose dive de andere bombs rond dezelfde plek voor totale annihilation.. Deze nerf gaat dus nauwelijks effect hebben?
Nee probleem zit ook niet in de lading en die wat lager aantal dan wel langzamere droprate geven, maar in het feit dat men dit zonder consequenties kan worden gedaan, AA doet niks tegen een bomber met wat upgrades en heb je maar 1 x 1000 dan drop je gewoon wat extra van de andere bommen om te compenseren. Helemaal als die bomber dat ook gewoon doodleuk in begin van de match kan doen op de net gespawnde tegenstanders die letterlijk niks hiertegen kunnen beginnen. 8)7 |:(

Weinig teamplay van randoms verwachten, soms heb je geluk en doen ze het wel als ze al medic zijn of squadmates. Ik merk ook wel dat je soms 'blind' bent voor de downed teammates, vooral als een scout kijk je niet zo veel om je heen. Gewoon met bekenden spelen of via discord etc.
Sowieso vind ik de meldingen van bv order etc niet duidelijk, je krijgt geen geluidsindicatie en dan is opeens suqadleader over op iemand anders en vaak doen ze dit alleen maar om die v1 te kunnen gooien, daarna komt er nooit meer een order. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
bipod bug is er nog steeds, schieten door muren ...

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Gekke Jantje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:47:
[...]
Ik kan wel kijken wat low doet met mesh op high want dat is een optie de de pro's wel aan laten?
Los van het feit dat er geen echte "pro's" meer zijn, mesh op high was alleen een must in BF3 en het begin van BF4 want het bepaalde de afstand waarop playermodels gerenderd werden. Sindsdien worden die op elke afstand gerenderd en is mesh op low weer de "betere" setting want dan worden kistjes, begroeiing, rotsen en dergelijke niet gerenderd zolang je niet ads't en heb je dus een soort van wallhack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Net die tiger story gespeeld, zoveel frame drops in de filmpjes.
Ging gewoon tot 3fps ? Moet spontaan denken aan die kerel zijn live stream, Dice en kwaliteit.
Pagina: 1 ... 58 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V