Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 07:40:
[...]
Ik baal daar ook van. Als het geen Devastation of Fjell is speel ik liever met de assault class. Als je met je squad op Aerodrome of een andere grote map zit en de rest kan allemaal wel medium-long range hun guns tappen dan kijk ik naar mijn smg en deel maar medic tasjes uit. Op maps als deze is het gewoon niet leuk om medic te spelen. Alleen als een teammate dropt met een interessant wapen kan je een beetje meedoen.
Er missen gewoon een paar dingen aan de medic class waardoor de andere drie classes veel interessanter zijn. De medical crate bijvoorbeeld. Dat is een medic pouch waar mensen zelf heen moeten lopen. Het is veel handiger om tasjes rond te gooien als medic. Medical crate zal aangepast moeten worden als dit echt een alternatief wil zijn. Ik snap ondertussen ook niet waarom de medic wel een rifle launcher krijgt, maar hiermee geen normale granaten mag afvuren. Ondertussen zie je de assault class met PIAT en rifle frag launcher, en de support class met hun AT-pistol en impact nade.
Ondertussen iedereen maar klagen over geen revives. Zoveel medics zie ik niet meer in een typische ronde.
Ik ben benieuwd of we morgen echt iets gaan merken aan de SMG's en dat ze een beetje range krijgen.
Zelf speel ik met de MP40, want heb het gevoel dat ik ook op midrange nog wat damage kan doen daarmee.
De buffs die het wapen gaat krijgen zien er goed uit en niet in extreme waardoor het wapen opeens zal gaan winnen van een Assault rifle.
Naast de wapens denk ik dat de health crate weer moet werken zoals in vorige battlefield games.
Gewoon langzaam healing geven ipv dat je er een health pouch uit moet halen.
Hierdoor krijgt medic spelen weer een rol.
OJA en het niet kunnen reviven terwijl je naast iemand ligt is ook dom.
je gaat dan automatisch omhoog en bent daardoor weer makkelijk te raken.
Battlefield heeft in mijn beleving nog 1 groot probleem en dat zijn de vliegtuigen.
Ik denk dat er 2 oplossingen nodig zijn,
1. Zorg ervoor dat ze geen resupply kunnen krijgen bij de tegenstander basis, want beetje dom dat je munitie geeft aan je tegenstander.
2. Zorg ervoor dat de vlaggen niet zichtbaar zijn vanuit het vliegtuig.
Hierdoor is communicatie op de grond verplicht (Want een infantry moet dan aangeven naar welke vlag hij moet gaan (Spotten met Q) en je voorkomt dat een bomber niet blind over een vlag kan vliegen, nadat hij heeft gezien dat deze wordt overgenomen.
Hiermee worden de vliegtuigen niet slapper en kunnen ze nog steeds effectief zijn als er iemand mee helpt.
Minder spam, ze moeten beter kijken en dus in mijn ogen een stuk beter.
Sissors schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:22:
[...]
Je wint van iedereen behalve shotguns dus op korte afstand? Dan kunnen ze wel een flinke nerf gebruiken. Maar volgens mij valt dat in de praktijk wel mee.
Wat mij verbaasd is vooral waarom er zoveel SMGs zijn. Ja, een enkele is uniek, zoals de Suomi, maar de meeste zijn gewoon meer van hetzelfde. En natuurlijk, een BF4 zat helemaal vol met meer van hetzelfde wapens, maar tegelijkertijd heeft assault een totaal aan 2 volautomatische wapens, dat is toch weer beetje vreemde verhouding.
Zelf zou ik het wel ook leuker hebben gevonden als elke klasse shotguns kon gebruiken bijvoorbeeld. Nu zijn ze uniek voor support, maar ik vind ze daar het minst goed bij passen.
Medic of support met shotgun lijkt mij een goede keuze. om dichtbij je teammaat te komen en pakketjes te kunnen geven.
Ze moeten de medic ook weer niet het beste wapen geven denk ik.
Hoeveel haat was er niet op BF3 dat je M16A1 of AEK had als medic.
Moet je nu voorstellen een Medic met STG, dan spelen heel wat mensen weer medic.
Zeara schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:27:
[...]
Was mij ook al opgevallen... Krijg je, als je een aantal games alleen maar hoeft te schieten op doritto's...
Mensen moeten gewoon wennen dat het nu even anders is. Dat je weer daadwerkelijk goed moeten kijken of je iets ziet bewegen. Ik ervaar dat ook als een pluspunt.
Een pluspunt wanneer het voor beide teams eerlijk is.
De duitsers hebben donkere kleding en dus een voordeel.
Ik heb er niet heel veel last van, maar echt een pluspunt is het nog niet.