StealthyPeanut schreef op zondag 2 december 2018 @ 07:36:
[...]
Interessant om te zien! Zelf is bij mij de volgorde zo:
BF2
BF5
BF3
BF4
BF1
Heeft vooral met zaken als spotting etc te maken. Gunplay vind ik sinds tijden ook weer echt goed en niet kunstmatig zoals voor mijn gevoel in voorgaande titels.
Bij mij staat battlefield 3 bovenaan vanwege de urban maps en veel map keuzes en geweldigde DLC's. Aftermath, close quartes waren top.
Volgensmij had ik bijna 1000 uur erin gestopt.
Op dit moment staat battlefield 5 op de tweede plek, maar weinig content. Fjeld en hamada probeer ik te vermeiden en dat komt door easy bomber kills. Doe je zo je best en dan ga je dood door iets waar je geen rekening mee kunt houden. Zit nu op 25 uur en nog niet uitgekeken.
Ben nu wel ouder en denk dat 1000 uur niet gehaald gaat worden, maar gaat wel veel tijd in zitten.
Daarna komt voor mij Battlefield 2 infantry only maps/mode. Voertuigen waren overpowerd, maar grote battles was in die tijd echt leuk.
Ook wel 800 uur ofzo kunnen vermaken.
Battlefield vietnam komt hierna en ik heb het niet over Bad company 2 vietnam, maar de echte vietnam. Soundtrack en jungle gevechten waren uniek in die tijd.
Was een stuk jonger en voetballen was leuker, maar ook wel 300 uur ingezeten gok ik
Battlefield 1 kon ik wel waarderen zo nu en dan.
Heb er wel 100 uur in kunnen stoppen, alleen iets te veel granaat spam en rot vliegtuigen die makkelijk konden domineren.
Ik ben 1 van de weinige die Bad company 2 helemaal onderaan zijn lijstje zit. Het was een console game op de PC en je kon niet eens schuin lopen met W en A tergelijkertijd ingedrukt te houden. Er waren betere games in die tijd.
Ik denk dat ik 20 uur heb gespeelt.
Battlefield 4 staat bij mij ook heel laag, ik heb nog meer plezier gehad aan battlefield 2142 en hardline en dat kwam voornamelijk door de minder leuke maps en ongelofelijke slechte netcode/hitreg.
Dat was nog slechter dan in BF3, daar kon ik het nog handelen doordat de time to kill laag was(snel dood)
Hebben ze pas 1 jaar later opgelost, maar toen was ik er al klaar mee.
Zit ongeveer op 70 uur.
Kort samengevat, ik speel battlefield voor conquest wat een leuke gamemode is, veel spelers, grote maps en vaak leuke gunplay.
Heb niets met voertuigen en vooral vliegtuigen mogen eruit gehaald worden