Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Moet blijven denken, niet rushen, niet als een malloot naar voren lopen.
Niet op je squad spawnen als je ziet dat ze net uit combat komen maar even wachten.

Het zijn kleine dingen maar zo belangrijk anders heb je gewoon een hele slechte dag.
GOT Platoon is heel leuk, al voel ik me echt een noob zo nu en dan.

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:10:
[...]

Het helpt als je je bedenkt dat hij verschrikkelijk veel uren maakt en alleen de 'beste' beelden gebruikt om z'n punt te ondersteunen en extra views te trekken. Bovendien is hij ook gewoon erg solide fps speler maar belangrijkste is nog wel dat hij eigenlijk altijd speelt met een goed coördinerend squad die ook hun mannetje wel staan. Dan kom je ook veel vaker in dat soort situaties terecht door de juiste weg te nemen, dan weet je wat je te wachten staat, wat voor klasses je tegenover staat en hoef je niet in je eentje 7 x 100 damage te doen.

Consequent killstreaks van 7 in je eentje halen, zonder te campen of vehicle whoren, is bijzonder lastig. Met een goed samenwerkend squad op een random server is een k/d van 5 - 10 als infantry heel goed mogelijk.
Met BFV zijn vooralsnog mijn stats niet heel indrukwekkend. Bij BF4 waren ze dat ook niet, maar wel beter dan wat ik nu heb :P. Daar had ik weleens gekeken naar de stats van iemand die die filmpjes maakt (geen idee of Jackfrags was of een ander). Conclusie was dat zijn overall stats redelijk vergelijkbaar waren met mijn stats. Maar inderdaad zoals je schrijft, veel spelen en dan de beste beelden eruit halen. En niet die keer dat je dood wordt geschoten, dan spawned en een bomber overvliegt, en dan opnieuw spawned en een raket direct op je hoofd valt laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
RoyK schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:52:
Herken je deze situatie?

Zit je naar Jackfrags te kijken, die 7 tegenstanders om zeep helpt in 1 run, nog even met zn pistol de laatste finished.. en zo een rijtje achter elkaar. Over een wapen en de setup praat.. en ik het dan voel kriebelen. Die setup klinkt goed..

Dan start ik BF5 op.. nog een beetje in de hype, join een game om daarna helemaal aan flarden geschoten te worden en sluit je de game af met wat gemopper..wat een rotspel :F

O-)
Erg herkenbaar. Maar inderdaad, wat @A.W.E.S.O.M.-0 zegt -> die gasten spelen hele dagen games als beroep. Dan wordt je, A. beter en B. heb je veel meer content om zulke filmpjes uit te maken.

Ik merk wel dat ik echt steeds beter wordt, maar soms heb je van die k*tpotjes waarin je midden in het veld hangt met een K/D van 0,6 ofzo. Waarin je je ook echt niet nuttig voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Het lezen van die lijst geeft een verfrissend gevoel. Vaak lees ik patchlogs van games en dan denk ik: "spelen jullie dit spel zelf eigenlijk wel?". Ik heb goede hoop voor de patch :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Ircghost schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:12:
[...]
Het lezen van die lijst geeft een verfrissend gevoel. Vaak lees ik patchlogs van games en dan denk ik: "spelen jullie dit spel zelf eigenlijk wel?". Ik heb goede hoop voor de patch :)
De core gameplay designer van BFV is dan ook Florian Le Bihan, a.k.a. Drunkkz3, Eén van de beste competitive BF infantry spelers in BF3 en BF4 (voor zover daar nog wat van over was).

Dat is ook de hele reden dat de gunplay eindelijk weer eens op BF3 niveau begint te komen na jaren tergend gehark in BF4, Hardline en BF1. :)
StealthyPeanut schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:45:
[...]
Erg herkenbaar. Maar inderdaad, wat @A.W.E.S.O.M.-0 zegt -> die gasten spelen hele dagen games als beroep. Dan wordt je, A. beter en B. heb je veel meer content om zulke filmpjes uit te maken.

Ik merk wel dat ik echt steeds beter wordt, maar soms heb je van die k*tpotjes waarin je midden in het veld hangt met een K/D van 0,6 ofzo. Waarin je je ook echt niet nuttig voelt.
Toch kan je ook met een negatieve k/d bijzonder nuttig zijn, uiteindelijk is de k/d van je team een stuk belangrijker dan de k/d van die paar man bovenin de leaderboards. Als je niets killt, maar voor elke death wel 3 man revived, of door het uitschakelen van een tank de rest van je team een betere k/d haalt, dan draag je nog echt actief bij. Voorkomen dat een enemy medic drie mensen overeind trekt is al winst, ook al leg je het zelf af in het vuurgevecht.

Ik pak graag genoeg 3 deaths om een tank uit te schakelen, of om een spawn beacon op te ruimen, of een vlag te blijven contesten.

[ Voor 46% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 30-11-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:21:
Toch kan je ook met een negatieve k/d bijzonder nuttig zijn, uiteindelijk is de k/d van je team een stuk belangrijker dan de k/d van die paar man bovenin de leaderboards. Als je niets killt, maar voor elke death wel 3 man revived, of door het uitschakelen van een tank de rest van je team een betere k/d haalt, dan draag je nog echt actief bij. Voorkomen dat een enemy medic drie mensen overeind trekt is al winst, ook al leg je het zelf af in het vuurgevecht.

Ik pak graag genoeg 3 deaths om een tank uit te schakelen, of om een spawn beacon op te ruimen, of een vlag te blijven contesten.
Dat wel inderdaad, maar dan heb je goed potje voor je gevoel met veel cappen, goede squadplay, uitgeschakelde tanks of die vervelende bomber die je uit de lucht hebt gehouden etc. etc.

Gisteren op Aerodrome ging het echt slecht en speelde ik te nonchalant en agressief. Niet oplettend genoeg en ik mistte teveel schoten die ik anders echt wel zou raken. Ook had ik dan in closecombat mijn M1A1 vast en als ik dan switchte had ik mijn SG43 vast, terwijl ik weer op long range een wapen nodig had. Of ik switch even naar medic, komen er 2 armored vehicles aan. Grrrrr.

Daarna nog op Narvik gespeeld en die map blijf ik verschrikkelijk vinden. Typische slecht ontworpen CQ map vind ik. Ik dacht dat het ook door de sneeuw kwam, maar juist Fjell 652 vind ik erg lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Ben ik nu de enige die niet kijkt naar zijn K/D.
Meeste van tijd ga ik negatief, maar sta wel in top 5 van beste speler in die match.
Revives, healen en obj cappen.
Voor mij is de score veel belangrijker dan de kills die ik maak.
Is al altijd zo geweest bij mij, in elke game dat er objectives zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 22:57
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:08:

[...]

De 970 is sowieso een goede verbetering ten opzichte van de 280X, maar of het het waard is, hangt van de prijs af die je moet betalen. De 970 is ook nog wel een stuk over te klokken als je een goede versie hebt, dan zit je op 1060 gtx niveau. Met dezelfde CPU @ 4,3 Ghz en 8 gb ram op alles low haal ik steady 80 fps met paar dipjes richting de 70 af en toe.
Ik kan de kaart overnemen voor 100 pond en daar komt nog wat verzendkosten bij, ik denk rond de 15-20 pond. Zou het voor die prijs een goeie koop zijn? Als ik de V&A bekijk en verder wat rond zoek, is dit wel een normale prijs.
KBE91 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:04:
Meeste van tijd ga ik negatief, maar sta wel in top 5 van beste speler in die match.
Je bent niet de enige. Dit viel me bij BF1 ook al op en deze lijn zet bij BF5 door.

[ Voor 25% gewijzigd door Rohem op 30-11-2018 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
StealthyPeanut schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:49:
[...]

Dat wel inderdaad, maar dan heb je goed potje voor je gevoel met veel cappen, goede squadplay, uitgeschakelde tanks of die vervelende bomber die je uit de lucht hebt gehouden etc. etc.

Gisteren op Aerodrome ging het echt slecht en speelde ik te nonchalant en agressief. Niet oplettend genoeg en ik mistte teveel schoten die ik anders echt wel zou raken. Ook had ik dan in closecombat mijn M1A1 vast en als ik dan switchte had ik mijn SG43 vast, terwijl ik weer op long range een wapen nodig had. Of ik switch even naar medic, komen er 2 armored vehicles aan. Grrrrr.

Daarna nog op Narvik gespeeld en die map blijf ik verschrikkelijk vinden. Typische slecht ontworpen CQ map vind ik. Ik dacht dat het ook door de sneeuw kwam, maar juist Fjell 652 vind ik erg lekker spelen.
Het gaat bij mij ook heel wisselend, ene potje lekker met kd van 2.0 3.0 ofzo, en lukt een push of flag cap etc ook, maar de andere pot kom je gewoonweg niet verder dan tradekills of lager dan kd van 1 en wat je ook doet, je wordt gesniped of in de rug gepakt of 1 op 1 verlies je met een suomi het nog van een sniper die dan net die bodyshot en pistol hit maakt.
Wat wel zo is, is dat als je een matig team hebt of nog meer, een team tegenover je hebt met capabele spelers, het vaak heel lastig is momentum te creëren om ook een flag te cappen etc. IEDEREEN blijft op zijn gat liggen, buiten capgebied, of ligt te snipen en niemand is medic om te reviven, support ligt met een bipod je vraag om ammo te negeren en dan nog hebben ze niet eens een fatsoenlijk k/d om dat te verantwoorden.

Anderzijds heb je soms dat team wel en krijg je veel revives, gaat iedereen mee bij smokes op een point en raken ze ook wat.
Bij mij gaat het vaak hand in hand, maar ik ga ook vaak voor die push en aanval op de tank, ook al kost het me weer een death. Gisteren ook mooi stukje toen op Narvik, op breakthrough, dat er 2 tanks aankwamen en een truck, alle drie afgeschoten met een at gun en wat infantry, maar uiteindelijk wel opgeblazen door raket. Dan neem ik die death graag voor lief :9

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-11-2018 12:14 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
K/D kijk ik totaal niet naar tijdens mijn spel. Maar op het endgame scoreboard zie ik dat ik tijdens een lekker potje een KD heb van 2 / 3. Gaat het minder, dan zie ik dit ook vaak terug in mijn KD. Die is dan onder de 1. Dit gaat dan weer hand in hand met het gevoel tijdens een ronde en of je vaak naar het spawnscherm zit te kijken. Of dat je totaal ongelukkige deaths krijg door al die bombers of chaos. En dan heb ik het niet over 5 kills en 7 deaths bijvoorbeeld, maar wel een berg punten. Gewoon een ronde waar niks lukt en je met 14 deaths eindigt, terwijl je maar 8 kills hebt ofzo. Het gevoel na zo'n pot is gewoon ruk.

Van mij had die complete KD weg gemogen uit de ingame screens. Leuk om in de stats terug te zien hoe het gaat en of je je verbetert, maar KD boeit me niks.

[ Voor 10% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-11-2018 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

StealthyPeanut schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:14:
[...]

K/D kijk ik totaal niet naar tijdens mijn spel. Maar op het endgame scoreboard zie ik dat ik tijdens een lekker potje een KD heb van 2 / 3. Gaat het minder, dan zie ik dit ook vaak terug in mijn KD. Die is dan onder de 1. Dit gaat dan weer hand in hand met het gevoel tijdens een ronde en of je vaak naar het spawnscherm zit te kijken. Of dat je totaal ongelukkige deaths krijg door al die bombers of chaos. En dan heb ik het niet over 5 kills en 7 deaths bijvoorbeeld, maar wel een berg punten. Gewoon een ronde waar niks lukt en je met 14 deaths eindigt, terwijl je maar 8 kills hebt ofzo. Het gevoel na zo'n pot is gewoon ruk.

Van mij had die complete KD weg gemogen uit de ingame screens. Leuk om in de stats terug te zien hoe het gaat en of je je verbetert, maar KD boeit me niks.
Dat zou een heleboel helpen. En dat meen ik echt. Hoewel ik weet dat K/D ratio onbelangrijk is tijdens het spel en leuk is voor je eigen ego aan het einde van het spel, mag het er van mij helemaal uit tijdens het gamen zelf. Want bijna iedereen, inclusief me, kijkt er gewoon naar. Sta ik 7/3 vind ik het .. gaat lekker.. sta ik 20/3 denk ik... hohohaha.. dit gaat héél lekker!!! Terwijl ik misschien veel minder productief ben voor het team.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Ircghost schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:12:
[...]

Het ziet er veelbelovend uit, maar de uitwerking wil wel eens minder zijn.

Ik denk overigens dat ze geen support met een mmg spelen dan, anders had er nu wel een bipod fix in gezeten :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Rohem schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:05:
[...]
Ik kan de kaart overnemen voor 100 pond en daar komt nog wat verzendkosten bij, ik denk rond de 15-20 pond. Zou het voor die prijs een goeie koop zijn? Als ik de V&A bekijk en verder wat rond zoek, is dit wel een normale prijs.
Hele nette prijs lijkt me, ik ben van een 280X naar een 970 GTX gegaan voor 175 euro nét voor de videokaartschaarste en het is altijd rond die prijs of iets daarboven gebleven daarna.

Vond het in elk geval meer dan waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Laatst online: 25-09 22:57
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:07:
[...]

Hele nette prijs lijkt me, ik ben van een 280X naar een 970 GTX gegaan voor 175 euro nét voor de videokaartschaarste en het is altijd rond die prijs of iets daarboven gebleven daarna.

Vond het in elk geval meer dan waard. :)
Hele nette prijs dus idd, top thnx! Hopelijk vindt het thuisfront het ook goed en ga ik er geen spijt van krijgen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Kunnen we alsjeblieft weer on-topic gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
K/D is gewoon ontzettend belangrijk in Battlefield, dat is het altijd geweest en dat zal het ook altijd blijven.

In gamemodes als conquest is het zeer bepalend, elke kill is een ticket minder bij de tegenstander en elke death is een ticket minder voor jouw team. Een speler met een K/D van 30/10 is, puur naar combat kijkend, een positieve toevoeging terwijl een speler met een K/D van 10/30 just een negatieve toevoeging is.

Bij andere gamemodes is voor het aanvallende team het beperken van deaths cruciaal om tickets te behouden terwijl voor het verdedigende team kills de enige manier zijn om een aanval af te slaan. En uiteindelijk kunnen aanvallers enkel punten capturen door tegenstanders uit te schakelen. Dus het doel is dan ook als aanvaller om zoveel mogelijk tegenstanders bij de objectives te doden terwijl je zo min mogelijk dood gaat.

En daarmee wil ik niet zeggen dat K/D het belangrijkste is, dat zou verre van juist zijn. Maar zeggen dat K/D niet belangrijk is, dat is ook verre van juist.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Tsurany schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:05:
[...]

K/D is gewoon ontzettend belangrijk in Battlefield, dat is het altijd geweest en dat zal het ook altijd blijven.

In gamemodes als conquest is het zeer bepalend, elke kill is een ticket minder bij de tegenstander en elke death is een ticket minder voor jouw team. Een speler met een K/D van 30/10 is, puur naar combat kijkend, een positieve toevoeging terwijl een speler met een K/D van 10/30 just een negatieve toevoeging is.

Bij andere gamemodes is voor het aanvallende team het beperken van deaths cruciaal om tickets te behouden terwijl voor het verdedigende team kills de enige manier zijn om een aanval af te slaan. En uiteindelijk kunnen aanvallers enkel punten capturen door tegenstanders uit te schakelen. Dus het doel is dan ook als aanvaller om zoveel mogelijk tegenstanders bij de objectives te doden terwijl je zo min mogelijk dood gaat.

En daarmee wil ik niet zeggen dat K/D het belangrijkste is, dat zou verre van juist zijn. Maar zeggen dat K/D niet belangrijk is, dat is ook verre van juist.
De uitzondering is frontlines, alleen in de laatste fase waarbij je een bom moet planten, is er een ticket loss voor de aanvallers. Als je dan k/d "farmers" in je team hebt zoals snipers of support met een MMG die buiten de objective area liggen, dan ga je nooit winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
[...]

Ze doelen meer op het feit dat je ondanks een matige k/d je toch meer kan bijdragen aan een round door daarmee wel een flag te clearen van de laatste enemy zodat die cap niet afgerond is, of een tank opblaast inclusief jezelf, je squad reviven maar dan zelf dood gaan etc. Een speler met goed k/d maar die geen flag capped zal daarmee minder toevoegen dan iemand met een matige k/d die wel zorgt dat de meerderheid van flags bij het eigen team blijft en zo de ticketbleed tegenhoudt. uiteraard helpen veel killsmaken ook zeker mee om de tickets te verminderen maar ticket bleed is altijd al het voornaamste geweest waarmee men CQ maps wint of niet. (uitzonderingen daargelaten en de meatgrindmaps van bf3/4 :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:35

Shabbaman

Got love?

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:21:
Als je niets killt, maar voor elke death wel 3 man revived, of door het uitschakelen van een tank de rest van je team een betere k/d haalt, dan draag je nog echt actief bij.
Wat dat betreft vind ik BF1 toch beter in het aangeven dat je iets OK hebt gedaan: aan het eind van een ronde krijg je al je lintjes te zien, en je ziet de highlights. Niet alles daarvan is even "PTFO", maar most revives doet me altijd goed. End of round in BFV is... eh... aantal XP van A naar B. Meh.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Objectives cappen en niet continu doodgaan is ook mogelijk hoor.
Shabbaman schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:11:
[...]

Wat dat betreft vind ik BF1 toch beter in het aangeven dat je iets OK hebt gedaan: aan het eind van een ronde krijg je al je lintjes te zien, en je ziet de highlights. Niet alles daarvan is even "PTFO", maar most revives doet me altijd goed. End of round in BFV is... eh... aantal XP van A naar B. Meh.
Dat kan je toch zelf wel ongeveer inschatten. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2018 16:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RoyK schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:52:
Herken je deze situatie?

Zit je naar Jackfrags te kijken, die 7 tegenstanders om zeep helpt in 1 run, nog even met zn pistol de laatste finished.. en zo een rijtje achter elkaar. Over een wapen en de setup praat.. en ik het dan voel kriebelen. Die setup klinkt goed..

Dan start ik BF5 op.. nog een beetje in de hype, join een game om daarna helemaal aan flarden geschoten te worden en sluit je de game af met wat gemopper..wat een rotspel :F

O-)
Negeer die youtubers. ;)
Heb eens in een game gezeten met een youtuber. Was TDM op Seine in BF3 en die game is online gezet. Hij zat vrijwel de hele game te campen met drie squadmates die hem dekte. Alsnog scoorde hij nauwelijks beter dan ik die game, en ik ging bewust achter hem aan omdat hij als een lafaard speelde en dood moest. Natuurlijk was de boel zo geedit dat je niet zag dat hij de hele game zat te campen, of dat ik hem en zijn hele squad een paar keer te grazen nam.

Die youtubers zijn bij lange na niet zo goed als ze zichzelf presenteren. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat kan je toch zelf wel ongeveer inschatten. :P
[/quote]

Meen je dat? Er is m.i. nog veel werk aan de winkel om uit de beta status te komen.

Kijk ook niet naar me k/d omdat ik dat niet durf :*) maar wat Tsurany hieronder zet is natuurlijk waar dat belangrijk is om een spelletje te winnen.
Komt ook dat het spel gewoon op de grote servers erg bagger loopt hier, speel met tegenzin vaak, als TDM speel gaat het spelen een stuk beter en dus ook me k/d maar dat vind ik gauw saai.

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2018 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
[...]

Dan is men vraag al meteen beantwoord ook. Hoe het kwam dat we met 4 vlaggen 1-1 stonden verliezen. Heeft dus allemaal met de K/D te maken. Speel nu al lange tijd BF ( maar conquest recent beginnen spelen en nu snap ik eindelijk hoe het komt dankzij je uitleg) Nu kan ik mijn speelstijl aanpassen voor ene te proberen reviven en dan zelf te moeten dood gaan. Denk dat ik het wat verwar met Domination de modus dat het geen belang zal hebben. Maar zoals gezegd, ik draag liever bij aan het team dan te moeten kijken hoe bar slecht mijn K/D is. Is dit enkel bij conquest zo het geval met die tickets als je dood gaat ? Dan speel ik gewoon die modus niet meer, dan doe ik meer slecht dan goed voor men team 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:11

-tom-562

Oliesjeik

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:54:
[...]

Negeer die youtubers. ;)
Heb eens in een game gezeten met een youtuber. Was TDM op Seine in BF3 en die game is online gezet. Hij zat vrijwel de hele game te campen met drie squadmates die hem dekte. Alsnog scoorde hij nauwelijks beter dan ik die game, en ik ging bewust achter hem aan omdat hij als een lafaard speelde en dood moest. Natuurlijk was de boel zo geedit dat je niet zag dat hij de hele game zat te campen, of dat ik hem en zijn hele squad een paar keer te grazen nam.

Die youtubers zijn bij lange na niet zo goed als ze zichzelf presenteren. ;)
Haha, 1 of 2 weken geleden was die Westie kerel aan het livestreamen op youtube, ik heb toen 10 minuten gekeken, maar was echt totaal niet onder de indruk :') die moest het idd ook meer hebben van z'n squad :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 22:00

Deathchant

Don't intend. Do!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:10:
[...]

Bovendien is hij ook gewoon erg solide fps speler maar belangrijkste is nog wel dat hij eigenlijk altijd speelt met een goed coördinerend squad die ook hun mannetje wel staan.
Wat mij vooral opvalt, moet je maar eens goed op letten, is dat hij een compleet andere speelstijl heeft als hij on the fly aant spelen is, dan wanneer hij speelt onder de gebruiker Jackw1ck; bij die laatste beweegt hij veel meer erratic alsof zijn sensitivity echt enorm gevoelig staat en legt hij veel meer mensen om. Veel agressiever. De "gewone" gameplay van hem beweegt wat vloeiender en is iets "geschikter" om zelf nog te kunnen volgen ;)

Voor de verdere rest hebben zij (levelcap, matimi0, jackfrags e.d.) een dusdanige status/privilege dat zij ook altijd in een goeie squad zitten (wie wil er nou niet bij Jackfrags zitten) en ook altijd gerevived worden..."oh daar ligt jackfrags!! Die bieden we ondersteuning en die moét gerevived worden"...Staat goed op youtube natuurlijk ;) Zelfde met levelcapgaming, maar dat doet niks af aan hun skills natuurlijk. Ze zijn gewoon keigoed, maar zelf iemand reviven zie ik zelden, dus ik vraag me af hoe goed hun teamplay werkelijk is en of ze niet meer solo gaan...

Ik heb de Gewehr 43 als favoriet vervangen door de Turner SMLE. Schiet veel sneller :)
Oh en de KE7 is idd een erg goed wapen. Speel ik graag mee!

Ik ben laatste tijd elke dag de FOV met 3 naar beneden aan het bijstellen. Ik had horizontal FOV van 110 en ik zit nu op een FOV van 95. Ik zie nu inderdaad de mannetjes iets beter, maar ik mis het bewegen van de mannetjes om me heen zeg maar.

[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 30-11-2018 20:38 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
-tom-562 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:08:
[...]

Haha, 1 of 2 weken geleden was die Westie kerel aan het livestreamen op youtube, ik heb toen 10 minuten gekeken, maar was echt totaal niet onder de indruk :') die moest het idd ook meer hebben van z'n squad :P
Dan kijk ik ook liever naar een filmpje van Soviet Womble. Die gewoon de leuke stukken eruit haalt, ipv de stukken waar hij wint.

Net trouwens een keertje Final Stand gehad. Oftewel zeg maar Battle Royale maar dan nog met teams. Misschien lag het aan het team, maar dan blijven mensen ineens wel goed bij elkaar samen werken en wordt er tactisch gespeeld. Voordeel als er geen respawns zijn en je dus op medics moet vertrouwen. En je sowieso te weinig munitie hebt om in je eentje op pad te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
KBE91 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:21:
[...]

ik draag liever bij aan het team dan te moeten kijken hoe bar slecht mijn K/D is. Is dit enkel bij conquest zo het geval met die tickets als je dood gaat ? Dan speel ik gewoon die modus niet meer, dan doe ik meer slecht dan goed voor men team 8)7
Dat is wel heel kort door de bocht om een modus niet te spelen omdat je niet zo goed bent. Zolang je voor de objectives gaat en je teammates revived doe je het stukke beter dan 80-5 speler die geen objectives pakt. De kills zijn een klein deel van de tickets, het belangrijkste is om een meerderheid van de vlaggen te houden.

Je verliest overigens een ticket als je daadwerkelijk het deploy scherm weer ziet, als je wordt gerevived, dan verlies je geen ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Damn wat ging het lekker vanavond.

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
Na een paar uurtjes gespeeld te hebben word ik elke keer ingedeeld bij de geallieerden en ik kan dit nergens veranderen..tenzij ik iets mis natuurlijk.
Hoe fix ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
lol.

60 kills ofzo met support class, rest met die OP bomber 8)7
Hoe ze het toch altijd doen bij Dice om zo iets door Balance control te krijgen }:O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I2Hbi8CMymSaElWLS1oXqNhW/full.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door SmokingCrop op 01-12-2018 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Wtf hoeveel tickets had die server wel niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borentos
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 00:47:
Wtf hoeveel tickets had die server wel niet?
Zo te zien Grand Operations, het telt de score van alle 3 de maps op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Laatste map heeft een bug waardoor timer/tickets niet aflopen. Het was tot er iemand won.
Daarom dat ik na 60 kills dan maar weer in bomber sprong om team te helpen, we waren dan quasi direct gewonnen, lol

Het waren 2 maps, die met die brug voor 100 ish kills en die dat erachter komt met die gele wheat velden.

[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 01-12-2018 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Tsurany schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:00:
[...]

De grenade launcher van de assault. Dat is een van de gadgets in slot 4.
De panzerfaust bedoel je dan denk ik? de andere grenade launcher heb je bij support....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YinYang schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 01:10:
[...]

De panzerfaust bedoel je dan denk ik? de andere grenade launcher heb je bij support....
Nee, ik bedoel de grenade launcher van de assault.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben een beetje aan het spelen met de M30. Wat een moeilijk ding. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:42
-tom-562 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:08:
[...]

Keertje shroud op Twitch kijken, daarna heb je het gevoel dat je er zelf echt niks meer van kan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
steffeh schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 02:57:
[...]

Keertje shroud op Twitch kijken, daarna heb je het gevoel dat je er zelf echt niks meer van kan haha.
Kerel is zo overroepen, iedereen beziet die als een god.
Heeft ook van die momenten dat hij geen bal kan raken.
Dat hij een goede fps gamer is ja, maar is niet de beste die rond loopt op onze planeet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 12:17
KBE91 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 03:26:
[...]

Kerel is zo overroepen, iedereen beziet die als een god.
Heeft ook van die momenten dat hij geen bal kan raken.
Dat hij een goede fps gamer is ja, maar is niet de beste die rond loopt op onze planeet.
Dat wordt ook nergens gezegd. Als de huis tuin en keuken gamer zoals 90% vd community naar shroud zn games kijkt, denkt datzelfde aantal vaak wel wtf.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
RoyK schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 02:30:
Ik ben een beetje aan het spelen met de M30. Wat een moeilijk ding. :D
Wacht maar tot je extended range en de choke er op hebt. Belachelijk sterke Shotgun en snipers afschieten met secondary shot blijft een prachtige gimmick.
Het is mijn meest gebruikte wapen, het vereist wel een totaal andere speelstijl van support.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 01-12-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 13:24
Misschien een hele stomme vraag, maar als ik multiplayer wil spelen zie ik alleen maar DICE servers die ik niet kan joinen. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demotjo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09-2024
Vraagje... ik wil Battlefield 5 standaard voor de PC kopen kan ik deze later upgraden naar een DELUXE versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
demotjo schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:24:
Vraagje... ik wil Battlefield 5 standaard voor de PC kopen kan ik deze later upgraden naar een DELUXE versie?
https://www.reddit.com/r/...andard_edition_to_deluxe/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

demotjo schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:24:
Gewoon niet upgraden, die airlift drops zijn tot nu toe echt waardeloos. :-(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
Ik heb veel moeite gehad met de medic class, tot ik sinds gisteren eindelijk de extended mag kon kopen voor tommygun, wat een fijn wapen is dat zeg! :D
Ik kon simpelweg nooit een 1on1 winnen met een assault of support van zelfde skill level omdat hun gun altijd beter was.

P.S. Level 50's krijgen sinds gisteren eindelijk weer company coins om spullen te unlocken. *O*
Ik begon echt flink zuur te raken dat ik op elk wapen en tank specializations miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog op de mp40, ook niet echt pleziertje om mee te spelen dus speel ook weinig medic, duurt dat nog lang die Thompson?

Is het trouwens minder goed om het spel af te sluiten via Alt/ F4 of maakt dat niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:53:
Zit nog op de mp40, ook niet echt pleziertje om mee te spelen dus speel ook weinig medic, duurt dat nog lang die Thompson?

Is het trouwens minder goed om het spel af te sluiten via Alt/ F4 of maakt dat niet uit.
De Suomi is zo ongeveer de Axis tegenhanger van de Thompson, iets hogere ROF waarschijnlijk wat meer kick.
Afsluiten met Alt-F4 is prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:53:
De thompson komt pas op medic rank 20. Tot die tijd zou je de Suomi kunnen gebruiken. Deze lijkt erg op hoe de thompson speelt en heeft precies dezelfde specialisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 22:58
Naar een tank toe rennen, 2 dynamiet op de zijkant plakken. even wachten en "klik " .... 44 damage.
Niet eens een disable of iets, de man op de turret bovenop leefde ook nog gewoon.

Ik stond in verbazing stil te kijken tot de tankturret draait en mij naar de andere map schiet. 8)7

Daarnaast:
- idioot vaak dood terwijl ik 99 punten schade doe aan mijn moordernaar.
- nogsteeds redelijk vaak vast op terrein, niet kunnen klimmen of springen, of ergens liggen achter cover
en opeens zonder iets te doen wordt je 3 meter opzij geschoven vol de straat op en ben je dood haha
- al paar keer gehad dat Bf5 mijn settings niet onthoud, en alle key bindings reset en grafisch alles op ultra zet
- gebombed worden met je halve team 2 seconden na je spawnt

En hier kan dice niks aan doen maar het gemiddelde niveau van de spelers is echt om te huilen. Squadmates die naast je staan zonder vijand dreiging en niet reviven, zelfde voor medics. Team dat volledig weg rent van een punt terwijl nog duidelijk te zien is dat er nog vijand aanwezig is en ze het punt zo weer recappen... Jij gaat neer en je denkt van oke dat gaat mijn squad of iemand anders wel door hebben via geluid of minimap... nee hoor. Die ene vijand kan zo 5 teamgenoten neerschieten achter elkaar :+

Pluspunt dit is voor mij de beste battlefield sinds ik de serie speel sinds bf2.
En mijn grootste pijnpunt in de serie was de onbalans in teams en het eindeloze gespawnrape. nu na 10 uur spelen nog maar 1 potje gehad die totaal steamroll over was in een paar minuten. Verder bijna altijd hele close games _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Skybullet schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:34:
Naar een tank toe rennen, 2 dynamiet op de zijkant plakken. even wachten en "klik " .... 44 damage.
Niet eens een disable of iets, de man op de turret bovenop leefde ook nog gewoon.
Tip: Als je de tijd hebt: Plaats 2 C4, trigger je C4 met je anti-tank granaat. Switch direct naar de panzerfaust voor de followup shot mocht die nodig zijn.

Oh en als support: 2 mijnen triggeren met een impact grenade is altijd een gegarandeerde tank kill.
Ik blaas mezelf er regelmatig mee op maar is het ticket imo wel waard. :)
Je mines schieten kan natuurlijk ook maar vaak wat minder succesvol.

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 01-12-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91

Ik stond in verbazing stil te kijken tot de tankturret draait en mij naar de andere map schiet. 8)7

Daarnaast:
- idioot vaak dood terwijl ik 99 punten schade doe aan mijn moordernaar.
- nogsteeds redelijk vaak vast op terrein, niet kunnen klimmen of springen, of ergens liggen achter cover
en opeens zonder iets te doen wordt je 3 meter opzij geschoven vol de straat op en ben je dood haha
- al paar keer gehad dat Bf5 mijn settings niet onthoud, en alle key bindings reset en grafisch alles op ultra zet
- gebombed worden met je halve team 2 seconden na je spawnt

En hier kan dice niks aan doen maar het gemiddelde niveau van de spelers is echt om te huilen. Squadmates die naast je staan zonder vijand dreiging en niet reviven, zelfde voor medics. Team dat volledig weg rent van een punt terwijl nog duidelijk te zien is dat er nog vijand aanwezig is en ze het punt zo weer recappen... Jij gaat neer en je denkt van oke dat gaat mijn squad of iemand anders wel door hebben via geluid of minimap... nee hoor. Die ene vijand kan zo 5 teamgenoten neerschieten achter elkaar :+

Pluspunt dit is voor mij de beste battlefield sinds ik de serie speel sinds bf2.
En mijn grootste pijnpunt in de serie was de onbalans in teams en het eindeloze gespawnrape. nu na 10 uur spelen nog maar 1 potje gehad die totaal steamroll over was in een paar minuten. Verder bijna altijd hele close games _/-\o_
Voor je grafische settings eens je resolutie veranderen en dan opslaan en dan terug zetten naar het gene dat je wil en terug opslaan. Zo gaan de settings blijven, ook al gehad en zo verholpen. Keybinds blijven bij mij het zelfde, dus daar kan ik niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
Er zit iets niet lekker met die netcode, ik heb normaal een ping rond de 10. Ik werd bijv. door een sniper neergeschoten toen ik net binnen een gebouw was of als ik een om een gebouw loop en er staat een medic met een sten ( met een rpm van slechts 540) die mij neerschiet voordat ik uberhaupt 1 kogel kan afvuren.

Als ik dan check wat hun ping is, dan is het in de meeste gevallen tussen de 40 en 60. Dit probleem was er ook al in BF1, maar viel iets minder op omdat de TTK langzamer was, je had nog tijd om te reageren.

Is er een manier om je ping te verhogen? Behalve dan op Russische servers te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Borentos schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:16:
Er zit iets niet lekker met die netcode, ik heb normaal een ping rond de 10. Ik werd bijv. door een sniper neergeschoten toen ik net binnen een gebouw was of als ik een om een gebouw loop en er staat een medic met een sten ( met een rpm van slechts 540) die mij neerschiet voordat ik uberhaupt 1 kogel kan afvuren.

Als ik dan check wat hun ping is, dan is het in de meeste gevallen tussen de 40 en 60. Dit probleem was er ook al in BF1, maar viel iets minder op omdat de TTK langzamer was, je had nog tijd om te reageren.

Is er een manier om je ping te verhogen? Behalve dan op Russische servers te gaan spelen.
Torrentje open zetten ?
VPN misschien dat dit zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de multiplayer uitgespeeld. Ik ben nu rank 50 en heb elke class op rank 20 zitten :) Merk dat recon steeds lastiger wordt omdat je meer en meer assaults en supports tegen je hebt die ook met een 3x scope rondlopen en staand perfect kunnen sprayen met de accurate LMG's en AR's.
Borentos schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:16:

https://blog.mrpol.nl/2010/01/14/network-emulator-toolkit/

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 01-12-2018 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Hmm, weet iemand wat suppression nou eigenlijk doet bij de Recon klasse?
Ik had het vermoeden dat het niks deed, dus ging zelf even Recon spelen, maar het lijkt er inderdaad op dat het echt geen effect heeft :?

In vorige Battlefield games kreeg je nog van die scope sway, maar hier zie ik niks gebeuren of zie ik het verschil gewoon niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
[...]
Verder bijna altijd hele close games _/-\o_
Net nog een potje, 1000 tickets aan beide kanten, uiteindelijk met 0-1 ticket verloren. Geweldig potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flessuh schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 17:57:
Hmm, weet iemand wat suppression nou eigenlijk doet bij de Recon klasse?
Ik had het vermoeden dat het niks deed, dus ging zelf even Recon spelen, maar het lijkt er inderdaad op dat het echt geen effect heeft :?

In vorige Battlefield games kreeg je nog van die scope sway, maar hier zie ik niks gebeuren of zie ik het verschil gewoon niet? :P
Suppression is puur visueel, heeft geen gameplay impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Betreft het rommelen met je wapen setup.. het zijn alleen de 4 stappen toch die je kunt toepassen op je wapen? Met de linker en de rechterkant. Toch? Het voelt nog een beetje leeg tot dusver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
RoyK schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:33:
Betreft het rommelen met je wapen setup.. het zijn alleen de 4 stappen toch die je kunt toepassen op je wapen? Met de linker en de rechterkant. Toch? Het voelt nog een beetje leeg tot dusver
Ja inderdaad en je sight dat je kan aanpassen, maar die staat bij de skins van je wapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:06

HaterFrame

Well... Poo came out!

T kan aan mij liggen, maar op de een of andere manier kom ik er maar niet in.
Ik zie de tegenstander vaak niet, zie ik ze wel ben ik vaak te laat. Aan mijn ping zal het wel niet liggen, die is gemiddeld tussen de 10/15.
Ook het schieten, ik krijg niet echt een gevoel hiervoor. Ene schot gaat makkelijk, ander onder dezelfde omstandigheden lijken wel helemaal niet aan te komen.

Ik ga het nog een aantal daagjes aankijken, anders gewoon maar mn verlies pakken en uninstallen...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Tsurany schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 01:13:
[...]

Nee, ik bedoel de grenade launcher van de assault.
Krijg je die pas vanaf een bepaald level? Ik zie namelijk toch echt alleen maar de panzerfaust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Tsurany schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:20:
Ik heb de multiplayer uitgespeeld. Ik ben nu rank 50 en heb elke class op rank 20 zitten :) Merk dat recon steeds lastiger wordt omdat je meer en meer assaults en supports tegen je hebt die ook met een 3x scope rondlopen en staand perfect kunnen sprayen met de accurate LMG's en AR's.
Zo..jij hebt er zin in gehad :+ . Kan me voorstellen dat het daardoor wat minder interessant wordt en meer van hetzelfde..maar even op de update wachten dan.
YinYang schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:02:
[...]

Krijg je die pas vanaf een bepaald level? Ik zie namelijk toch echt alleen maar de panzerfaust...
Kijk even in je armory..daar zie je wat je op welk level krijgt.

[ Voor 20% gewijzigd door Montaner op 01-12-2018 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Montaner schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:09:
[...]

Zo..jij hebt er zin in gehad :+ . Kan me voorstellen dat het daardoor wat minder interessant wordt en meer van hetzelfde..maar even op de update wachten dan.
Nu ook de Recon op mastery rank 3 en daarmee elke class volledig uitgespeeld. Nu enkel nog de wapen assignments over en dat is niet zo heel spannend. Nu maar gewoon spelen voor de lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Probeer een mastery te doen maar 'deal points of damage' komt geen streep vooruit.

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
TecTo schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:15:
Probeer een mastery te doen maar 'deal points of damage' komt geen streep vooruit.

Doe ik iets fout?
Welke mastery precies? Niet defensive of offensive erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaterFrame schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:51:
Ik zie de tegenstander vaak niet, zie ik ze wel ben ik vaak te laat. Aan mijn ping zal het wel niet liggen, die is gemiddeld tussen de 10/15.
Ook het schieten, ik krijg niet echt een gevoel hiervoor. Ene schot gaat makkelijk, ander onder dezelfde omstandigheden lijken wel helemaal niet aan te komen.

Ik ga het nog een aantal daagjes aankijken, anders gewoon maar mn verlies pakken en uninstallen...
Als je het in andere BF wel kon kan je hier ook m.i.
Herken je ervaringen met deze telg maar als je even door zwoegt dan komt het wel.
Het is inderdaad lastig om je vijanden te spotten maar ook dat gaat vanzelf beter.

Maarrrr ook hier loop ik soms te balen dat in ik ze sommige gevallen echt ze ook niet zie.
Devastation map zijn de Duitsers wanneer liggend in ruïnes met sneeuw echt niet te zien.
Dan nog wanneer iemand in een houten keet loopt in Aerodrome en ik buiten is het ook super lastig om iets te zien van vijandelijk gespuis. Weet niet waarom ze dit zo in mijn ogen zo slecht hebben uitgewerkt en vind ik dit spel dan ook een half fabricaat.
Ik stel ook vaak brightness anders wanneer een nieuwe map, irritant ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 19:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
Je vergeet notabene het enige echte pareltje, Bad Company 2 ;)
Maar ik ben het zeker niet met die 3.3 eens. Ik vind het zelfs weer in de buurt komen van ouderwets BF3 & BC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Montaner schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:28:
[...]

Welke mastery precies? Niet defensive of offensive erbij?
Assault mastery

kill 20 of deal 5..... points of damage.

1 van de twee moet je maken. De kills worden wel geteld maar dat is voor mij een hele toer om die in 1 game te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 22:00

Deathchant

Don't intend. Do!

Vanavond eindelijk eens wat goeie breakthrough potjes gehad. FOV weer verlaagd. Ik zit nu op 90 horizontal. De turner SMLE, STG44 zijn toch fijne wapens zeg!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:47
HaterFrame schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:51:

Ik ervaar exact hetzelfde. Heb gewoon geen 'feel' met deze Battlefield.

Als ik daarna een potje BF1 speel heb ik spontaan weer een 'wow' feeling, wat ik dus absoluut mis in BF5.

Jammer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 27-09 18:36
Ik vind het veel meer BF dan BF1. Mijn favoriet blijft toch echt BF1942 :)

Het enige wat ik jammer vind aan BF5 is dat het lastig is om in een tank of vliegtuig te komen. Die zijn altijd bezet en bijna nooit beschikbaar. Vroeger kon je gewoon op de spawnplek wachten tot er een vehicle spawnde, nu heb je geen queue waar je kunt wachten om even lekker te vliegen. Hooguit het deployment screen...

YouTube: 16 Years Later - Battlefield 1942

[ Voor 9% gewijzigd door pirke op 02-12-2018 01:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Interessant om te zien! Zelf is bij mij de volgorde zo:

BF2
BF5
BF3
BF4
BF1

Heeft vooral met zaken als spotting etc te maken. Gunplay vind ik sinds tijden ook weer echt goed en niet kunstmatig zoals voor mijn gevoel in voorgaande titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Of het toegestaan is, weet ik niet, maar als oud-speler van versie 1 en 2 van dit spel, kwam ik toevallig bij BOL een aanbieding tegen voor €39.

Doe er jullie voordeel mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Dutchy007 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:44:
[...]

Ik ervaar exact hetzelfde. Heb gewoon geen 'feel' met deze Battlefield.

Als ik daarna een potje BF1 speel heb ik spontaan weer een 'wow' feeling, wat ik dus absoluut mis in BF5.

Jammer...
BF1 en BF5 zijn ook 2 compleet verschillende games qua feel en look en gameplay.
Ik heb alle Battlefields al gespeeld en vond BF2 en BC2 tot nu toe de beste, gevolgd door BF3 en BF4 en BF5. BF1 hangt bij mij echt ergens onderaan. Slechts 10 uur gespeeld.
Voor mij dus compleet andersom :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
BF2 ben ik nooit verder gekomen dan de beta, omdat tanks daarin zo idioot overpowered waren. (Ik herinner me nog dat infanterie rijen anti-tank mijnen rond elke basis legde, omdat dat het enige was wat tanks kon stoppen, een raket erop afschieten betekende enkel dat je 5 seconde later dood was). Van BF3 vs BF4 herinner ik me nou niet echt veel verschillen, behalve dat BF3 nog wat vreemde dingen erin had zitten dat je in Rush gewoon van afstand gebouwen kapot kon schieten, en dat de MCom dan ook kapot was. BF5 is voor mij nu vooral wennen omdat 3D spotting er niet meer is eigenlijk. BF1 vond ik gewoon tegenvallen. Voor mij is dat dan vanwege de gameplay (wapens met veel te kort accuraat bereik, waardoor snipers op 100m al veilig lagen, niet vrije vizier keuze, enige ranged anti-tank wapen waarbij je sniper magneet bent, etc). Maar ik kan me ook onmogelijk voorstellen als mensen serieus gaan beweren dat ze vonden dat daar wel een WW1 sfeer was.

Die scores zie ik dan ook vooral meer als groepsgedrag dan iets zinvols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

EOSfoto schreef op zondag 2 december 2018 @ 07:45:
Of het toegestaan is, weet ik niet, maar als oud-speler van versie 1 en 2 van dit spel, kwam ik toevallig bij BOL een aanbieding tegen voor €39.

Oei, het spel is al snel aan het dalen in de prijzen zeg. Wat ik zo in het topic lees heb ik voor mijzelf een goede keuze gemaakt te annuleren en over te slaan. Ben nog steeds bang voor het hardline effect.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnAbel
Sissors schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:27:
BF2 ben ik nooit verder gekomen dan de beta, omdat tanks daarin zo idioot overpowered waren. (Ik herinner me nog dat infanterie rijen anti-tank mijnen rond elke basis legde, omdat dat het enige was wat tanks kon stoppen, een raket erop afschieten betekende enkel dat je 5 seconde later dood was). Van BF3 vs BF4 herinner ik me nou niet echt veel verschillen, behalve dat BF3 nog wat vreemde dingen erin had zitten dat je in Rush gewoon van afstand gebouwen kapot kon schieten, en dat de MCom dan ook kapot was. BF5 is voor mij nu vooral wennen omdat 3D spotting er niet meer is eigenlijk. BF1 vond ik gewoon tegenvallen. Voor mij is dat dan vanwege de gameplay (wapens met veel te kort accuraat bereik, waardoor snipers op 100m al veilig lagen, niet vrije vizier keuze, enige ranged anti-tank wapen waarbij je sniper magneet bent, etc). Maar ik kan me ook onmogelijk voorstellen als mensen serieus gaan beweren dat ze vonden dat daar wel een WW1 sfeer was.

Die scores zie ik dan ook vooral meer als groepsgedrag dan iets zinvols.
Zo herkenbaar inderdaad. Snap het hele bashing gedoe op de vrouwen in BF5 ook niet eerlijk gezegd. Het is en blijft een game die zo goed en kwaadschiks mogelijk in de buurt wil komen van de werkelijkheid, maar als je het goed bekijkt is dat natuurlijk niet te doen. Volgens mij willen ze ook helemaal niet dat het compleet natuurgetrouw is.
InSanex schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:40:
[...]

Oei, het spel is al snel aan het dalen in de prijzen zeg. Wat ik zo in het topic lees heb ik voor mijzelf een goede keuze gemaakt te annuleren en over te slaan. Ben nog steeds bang voor het hardline effect.
Bang voor het hardline effect? Stuur EA even een twitterbericht met hashtag #TRYBFV en je krijgt een 7 dagen trial die je daarna weer kunt annuleren. Het heeft namelijk misschien in de verste verte wat met hardline te maken door de wat snellere gameplay, maar dat is wel heel heel ver weg.
Probeer het eens zou ik zeggen

[ Voor 18% gewijzigd door MartijnAbel op 02-12-2018 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Komt gewoon door het kuddegedrag van bashende tieners die nog in de luiers lagen toen BF2 uit kwam. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 16:05
StealthyPeanut schreef op zondag 2 december 2018 @ 07:36:
[...]

Interessant om te zien! Zelf is bij mij de volgorde zo:

BF2
BF5
BF3
BF4
BF1

Heeft vooral met zaken als spotting etc te maken. Gunplay vind ik sinds tijden ook weer echt goed en niet kunstmatig zoals voor mijn gevoel in voorgaande titels.
Bij mij staat battlefield 3 bovenaan vanwege de urban maps en veel map keuzes en geweldigde DLC's. Aftermath, close quartes waren top.
Volgensmij had ik bijna 1000 uur erin gestopt.

Op dit moment staat battlefield 5 op de tweede plek, maar weinig content. Fjeld en hamada probeer ik te vermeiden en dat komt door easy bomber kills. Doe je zo je best en dan ga je dood door iets waar je geen rekening mee kunt houden. Zit nu op 25 uur en nog niet uitgekeken.
Ben nu wel ouder en denk dat 1000 uur niet gehaald gaat worden, maar gaat wel veel tijd in zitten.

Daarna komt voor mij Battlefield 2 infantry only maps/mode. Voertuigen waren overpowerd, maar grote battles was in die tijd echt leuk.
Ook wel 800 uur ofzo kunnen vermaken.

Battlefield vietnam komt hierna en ik heb het niet over Bad company 2 vietnam, maar de echte vietnam. Soundtrack en jungle gevechten waren uniek in die tijd.
Was een stuk jonger en voetballen was leuker, maar ook wel 300 uur ingezeten gok ik

Battlefield 1 kon ik wel waarderen zo nu en dan.
Heb er wel 100 uur in kunnen stoppen, alleen iets te veel granaat spam en rot vliegtuigen die makkelijk konden domineren.

Ik ben 1 van de weinige die Bad company 2 helemaal onderaan zijn lijstje zit. Het was een console game op de PC en je kon niet eens schuin lopen met W en A tergelijkertijd ingedrukt te houden. Er waren betere games in die tijd.
Ik denk dat ik 20 uur heb gespeelt.

Battlefield 4 staat bij mij ook heel laag, ik heb nog meer plezier gehad aan battlefield 2142 en hardline en dat kwam voornamelijk door de minder leuke maps en ongelofelijke slechte netcode/hitreg.
Dat was nog slechter dan in BF3, daar kon ik het nog handelen doordat de time to kill laag was(snel dood)
Hebben ze pas 1 jaar later opgelost, maar toen was ik er al klaar mee.
Zit ongeveer op 70 uur.

Kort samengevat, ik speel battlefield voor conquest wat een leuke gamemode is, veel spelers, grote maps en vaak leuke gunplay.
Heb niets met voertuigen en vooral vliegtuigen mogen eruit gehaald worden

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Sissors schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:27:
BF2 ben ik nooit verder gekomen dan de beta, omdat tanks daarin zo idioot overpowered waren. (Ik herinner me nog dat infanterie rijen anti-tank mijnen rond elke basis legde, omdat dat het enige was wat tanks kon stoppen, een raket erop afschieten betekende enkel dat je 5 seconde later dood was).
Voor iemand die meer dan 1000 uur BF2 heeft gespeeld, vind ik dit totaal niet herkenbaar. Ik heb de game pas gekocht toen deze in de winkel lag.

Tanks waren sterk (want tanks), maar niet overpowered imho. Je kon een anti tank, engineer of spec ops klasse kiezen om deze uit te schakelen. Met 2 goed geplaatste raketten rookte hij en was het gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op zondag 2 december 2018 @ 10:04:
[...]

Voor iemand die meer dan 1000 uur BF2 heeft gespeeld, vind ik dit totaal niet herkenbaar. Ik heb de game pas gekocht toen deze in de winkel lag.

Tanks waren sterk (want tanks), maar niet overpowered imho. Je kon een anti tank, engineer of spec ops klasse kiezen om deze uit te schakelen. Met 2 goed geplaatste raketten rookte hij en was het gedaan.
Ik heb weleens begrepen dat tanks behoorlijk wat nerfs hebben gehad na de beta. En mijn ervaringen zijn puur van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Hmm, ik twijfel over de laatste upgrade voor m'n mg42.. airplane damage is op zich ook best wel nuttig gezien hoe dominant die zijn.
Maar volgens mij doe je juist niks tegen de bombers, zelfs met upgrade?

De andere keuze, reload snelheid voor je 250 kogels is natuurlijk ook in alle speelstijlen handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

flessuh schreef op zondag 2 december 2018 @ 10:53:
Hmm, ik twijfel over de laatste upgrade voor m'n mg42.. airplane damage is op zich ook best wel nuttig gezien hoe dominant die zijn.
Maar volgens mij doe je juist niks tegen de bombers, zelfs met upgrade?

De andere keuze, reload snelheid voor je 250 kogels is natuurlijk ook in alle speelstijlen handig :)
Ik heb sowieso voor damage vs planes gekozen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelden op planes schiet, dus nog niet echt die damage getest. Ik zie ze gewoon niet op tijd over komen als ik op infantry let.
En hoeveel reload snelheid heb je nodig voordat je 250 kogels geschoten hebt.

Persoonlijk vind ik BF5 ook echt heel gaaf, snap niet alle negatieve reacties. Jazeker in het begin was het vrij moelijk, dat je amper mensen ziet. Maar dat hersteld zich vrij snel en dan sta je gewoon weer elke match top 5 met hoge kd rate.

Ik heb maar 3 BF games gespeeld(en 1942 maar niet echt). Echter kan ik niet echt een voorkeur uitspreken tussen BF1 en BF5, beide leuk. BF3 ook heel veel gespeeld, maar vooral de close quarter DLC en Rush. In BF3 had ik gruwelijke haat tegen conquest en die ultra mega maps.
Komt doordat ik voornamelijk meestal CoD gespeeld heb. Vooral superveel CoD1/UO/CoD2 toen pas ineens overgestapt naar CoD MW2 en van daaruit naar BO2. Na BO2 mezelf niet echt meer kunnen vermaken met CoD door al die jetpack rotzooi.

Ik word stiekem wel een beetje moe van al die klagers die zeggen dat ze er in BF5 ineens niks meer van kunnen en dat het zo moeilijk is. Man up, doe je best en komt vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik vind het een héél fijn spel, amuseer me best maar ik haal amper 5000 punten per match terwijl ik toch probeer zo goed mogelijk squad orders te volgen, vlaggen te capturen enz. Ik sterf ook héél snel, zie tegenstander amper of ik heb het al zitten en ben nu niet bepaald een noob in battlefield. Als ik zie hoe sommige spelers 25.000 punten/match halen dan is dat erg frustrerend. Geen idee wat ik dan 'fout' doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
InSanex schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:40:
[...]

Kweetniet... Ik zie dit forum wel eens voorbij komen in de actieve topics (vaak geen goed teken) en was voor een andere bestelling op Bol.com. Daar kwam dit spel naar boven als aanbieding, voor de rest weet ik niks meer van games.
Ik ben nog uit de tijd van MOH deel 1... Inmiddels te oud en te traag om nog op een leuk level mee te spelen.... :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:32
MartijnAbel schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:39:
[...]

Je vergeet notabene het enige echte pareltje, Bad Company 2 ;)
Maar ik ben het zeker niet met die 3.3 eens. Ik vind het zelfs weer in de buurt komen van ouderwets BF3 & BC2
totdat er weer een nieuw deel uitkomt en is die weer 't slechtst. Zo gaat 't altijd met nieuwe spellen die je online speelt. Kijk maar naar Fifa, 't nieuwste deel krijgt altijd bakken kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 16:05
lapino schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:30:
Ik vind het een héél fijn spel, amuseer me best maar ik haal amper 5000 punten per match terwijl ik toch probeer zo goed mogelijk squad orders te volgen, vlaggen te capturen enz. Ik sterf ook héél snel, zie tegenstander amper of ik heb het al zitten en ben nu niet bepaald een noob in battlefield. Als ik zie hoe sommige spelers 25.000 punten/match halen dan is dat erg frustrerend. Geen idee wat ik dan 'fout' doe.
Is ook lastig om uit te leggen.
Ik sta vaak top 3 en mn maatjes die goed helpen blijven regelmatig net onder de top 10.
Het is gewoon game sense en op gevoel spelen.
Ik ben niet de beste speler, maar ik kan de game lezen en daardoor sta ik net goed en weet ik ze af te snijden.
Speel wel alleen met STG, MP40, KE7 en drop veel pakketjes(ammo en health)

Op de map devistation is 40 kills of meer geen uitzondering bijvoorbeeld.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 14:46

MazeWing

The plot thickens...

Ik ben nu een kleine week bezig met Battlefield 5 (zit in m'n laatste uurtje van m'n 10-uur trial) en ben eigenlijk zeer tevreden over het product. Het speelt lekker weg met een uitstekende performance voor de prachtige graphics (1440p met alles op ultra en sommige instellingen op high, 70-80 fps). Qua performance/graphics zouden veel developers een voorbeeld aan DICE kunnen nemen.

Qua bugs ben ik eigenlijk nog niets tegengekomen. Ze zijn mij in ieder geval nog niet tegengevallen. Ook qua stabiliteit is het eigenlijk uitstekend. Heb 1 keer een avond gehad (lees: 1 uurtje) dat het spel een paar keer zonder foutmelding naar de dekstop ging, echter was dit ook verholpen na een restart van m'n pc.

Heel het SJW gebeuren krijg ik tijdens het spelen weinig van mee. Het is dat ik af en toe een vrouwenstem hoor als ik speel, maar dat is het dan ook. Het is allemaal niet heel authentiek maar dat maakt mij weinig uit. Ik heb liever een spel dat goed wegspeelt dan een uiterst realistische weergave van WW2 met als gevolg een saai spel.

Nu ik tegen het einde van mijn trial zit denk ik dat ik het spel ga aanschaffen. Twijfel zelf nog een beetje of ik het spel gewoon ga kopen of dat ik voor het jaar abonnement van Origin Premium ga. Het voordeel van het laatste is dat ik een jaar lang gigantisch veel spellen kan spelen incl. Anthem (die mij toch al interessant leek), het nadeel is dat ik ieder jaar opnieuw moet betalen. Kijk ik echter naar mijn speelgedrag, dan acht ik de kans waarschijnlijk in dat ik het spel na een jaar toch niet meer (veel) speel. Mocht ik het dan alsnog willen kopen is het voor een fractie van de prijs te koop.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lapino schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:30:
Belangrijk om te onthouden is dat niet iedereen even goed kan zijn op elk aspect. Niet iedereen is even snel, ziet alles even goed of heeft evenveek inzicht in gameplay.

Het beste wat je dan kan doen is achterhalen in welk aspect jij goed bent en daar op inspelen. Zijn je combat skills wat minder dan is als medic spelen wellicht interessant om op die manier je team te steunen en punten te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Ik heb de Tiger en Churchill maar ingeruild voor een 38t en Stag. Wat een wereld van verschil!

De zware tanks, het is mooi dat deze wat taaier zijn maar eigenlijk zijn ze vrij eenvoudig uit te schakelen als iemand eromheen komt. Met een Churchill/Tiger kan ik vaak niet eens meer reageren als een assault speler achter m'n tank tevoorschijn komt. Ik doe het zelf vaak genoeg: een paar explosieven en een pfaust en je reduceert een zware tank tot niks meer dan een punten pinata. Ik vind het ook altijd sneu als je zonder munitie komt te zitten en de dichtbijzijnde supply station een flinke rit is voor je langzame tank is.

De lichte voertuigen zijn compleet anders. Je kan dankzij je snelheid opduiken om een paar kills te pakken en weer opduiken bij een andere cap waar je team het nodig heeft. Hoewel deze voertuigen maar een paar tikken kunnen verdragen heb ik nu al geregeld meegemaakt dat je het een hele ronde met zon voertuig vol houd door nooit te lang op één plaats te blijven. Snelheid lijkt mij een betere bescherming te zijn dan een zware tank.. en zeker leuker. Zelfs terug rijden om nieuwe munitie te gaan halen is zo gepiept.

Zeker een aanrader om die lichte tanks te proberen, als je het nog niet hebt gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
EOSfoto schreef op zondag 2 december 2018 @ 07:45:

Bedankt voor de tip, scheelt 20 euro dan bij EA, waar ik meestal wel mn aankoop dee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
Wel grappig dat de sights zoveel verschil kunnen maken. Ik had de STG met de 3x scope, op papier moet het een allround weapon zijn, maar ik vond het 3x niks. Ik ben op een gegeven moment maar opgehouden met de assault class mastery omdat ik maar geen lekker wapen kon vinden voor de assault class.
Ik heb nu de 3x scope eraf gehaald en speel nu met de ironsights. Het gaat nu zo velen malen beter, eindelijk heb ik weer fun met de assault class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Borentos schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:13:
Wel grappig dat de sights zoveel verschil kunnen maken. Ik had de STG met de 3x scope, op papier moet het een allround weapon zijn, maar ik vond het 3x niks. Ik ben op een gegeven moment maar opgehouden met de assault class mastery omdat ik maar geen lekker wapen kon vinden voor de assault class.
Ik heb nu de 3x scope eraf gehaald en speel nu met de ironsights. Het gaat nu zo velen malen beter, eindelijk heb ik weer fun met de assault class.
Ik kan juist niks met de iron sights van de assault class. Heb juist zo'n beetje overal de 3x scope op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Voor mij is het:
  1. bf2 2000 uur in 5 jaar
  2. bc2 1400 uur in 1+ jaar
  3. bf3 1200 uur in 3 jaar
  4. bf1 1000 uur in 2 jaar
  5. bf4 500 uur in 5 jaar.
BF5 heb ik nog geen mening over, heb hem in bezit maar nog geen behoefte gehad
om het te spelen, misschien over een paar weken als ik 2 weken vrij ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
NLsandman schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:13:
Voor mij is het:
  1. bf2 2000 uur in 5 jaar
  2. bc2 1400 uur in 1+ jaar
  3. bf3 1200 uur in 3 jaar
  4. bf1 1000 uur in 2 jaar
  5. bf4 500 uur in 5 jaar.
BF5 heb ik nog geen mening over, heb hem in bezit maar nog geen behoefte gehad
om het te spelen, misschien over een paar weken als ik 2 weken vrij ben.
Als je zou kijken naar het aantal uren gespeeld per jaar, dan zou je lijst er iets anders uit zien:

BC2
BF1
BF2/BF3
BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borentos schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:49:
[...]

Als je zou kijken naar het aantal uren gespeeld per jaar, dan zou je lijst er iets anders uit zien:

BC2
BF1
BF2/BF3
BF4
Dacht ik ook al aan, maar je weet het dan nog niet, misschien zat die nog op school bij BF2.
En bij BF2 bc was die van school gestuurd:)

En dan de discipline om V te hebben en niet te spelen, respect _/-\o_ -O-
Dat zijn heldendaden;)

Edit: Was erg fan van BF2 maar dan vooral de Infantry only, veel leuke mappen had dat spel. Volgens mij liep dat spel gelijk met COD2, leuke combi destijds!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Iemand die nu aan het spelen is? zou leuk zijn als we met 4 tweakers een squadje kunnen maken en wat conquest oid doen. Pm me :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

MartijnAbel schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:49:

Bang voor het hardline effect? Stuur EA even een twitterbericht met hashtag #TRYBFV en je krijgt een 7 dagen trial die je daarna weer kunt annuleren. Het heeft namelijk misschien in de verste verte wat met hardline te maken door de wat snellere gameplay, maar dat is wel heel heel ver weg.
Probeer het eens zou ik zeggen
Ik bedoelde niet de gameplay, maar de snelle terugval in spelers bij hardline. En ik heb de beta van BFV gespeeld, en heel bewust mijn pre order geannuleerd omdat ik bang was voor zaken die ik nu in dit topic terug zie komen.
Ik sluit overigens helemaal niet uit dat ik met mijn 40 jaar inmiddels "to old for this shit" ben :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
NomadTitan schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:27:
Iemand die nu aan het spelen is? zou leuk zijn als we met 4 tweakers een squadje kunnen maken en wat conquest oid doen. Pm me :-)
Check de got platoon topic, er zijn altijd tweakers online
Pagina: 1 ... 56 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V