Ik zit nu met 19 ,5 uur op lvl 31, alleen infantry gespeeld op paar min tank en vliegtuig na. spm zit op 413, waarbij die nu steeds meer stijgende is wat dat betreft. denk met 30 uur op lvl 50 zo ongeveer als de lijn door zet. Ik had wel iets meer/langere progressie lijn gehoopt, mar we zullen zien wat de update/patch gaat opleveren.
Tot nu toe punten wat ik verbeterd zou willen zien:
- betere terrein navigatie te voet. Soms zit je nu elk steentje te vaulten, schiet niet op.
- algemeen betere manier van/ minder buggy terrein navigatie in voertuigen, paar keer gehad dat de halftrack over de kop lijkt te vliegen qua beeld zodat je geen idee meer hebt welke kant je op rijdt, je gaat uiteindelijk wel de kant op waar je heen stuurt dus wellicht alleen camera ding.
- betere netcode qua hitregistratie. Vaak wordt je gekilled met 1 of 2 shots van wapens die dat niet kunnen, dus de hitreg komt in een keer aan.
- balans van wapens/classes, je ziet vooral assault en support en de wapens daarin zijn gewoon verreweg het sterkste en breed inzetbaar. Scout en medic zijn wat ik voel underpowered. Ik vind het snipen ook niet echt denderend aanvoelen in bfV maar ook niet heel veel nog gespeeld, anderen raken wel goed met de snipers merk ik
- bombers. Need I say more.
- AA guns/tanks, beide zijn schijnbaar niet echt effectief, dus zonder goede fighters hebben bombers vrij spel 40-5 of hogere scores op te stapelen zonder veel moeite/skills.
- het menu, godsamme, zelfs voor console ingestelde menus is dit gewoon te debiel voor woorden, 10.000x klikken om wat unlocks te zien.
- bring back take med/ammo pouch van de support. Nu nog veel te vaak dat je niks hoort of ziet van wie het nodig heeft als ze achter je staan etc.
- geluid, vooral van voetstappen en voertuigen, vaak staan er zomaar lui achter mij, ook tanks die je niet of nauwelijks kan horen. Ook met 3d headphones setting. Maar ook de wapens klinken allemaal een beetje als proppeschieters. De wapens in bf4 klinken zoveel beter dan dat ze nu in BfV doen.
[
Voor 6% gewijzigd door
SouLLeSSportal op 29-11-2018 12:43
]