Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 22:57
Handige site! d:)b

28% voor BF1 is nog wel behoorlijk verschil moet ik zeggen. Laat het eens de helft zijn, dus zeg 14% sneller voor BFV dan mag ik volgens mij nog niet klagen. Dus ben geneigd de kaart over te nemen.

Is er toevallig iemand op het forum met een vergelijkbare build als de mijne maar dan met een GTX970? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 17:25
da_PSI schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:03:
Ik heb regelmatig een error als ik alt+tab, ik krijg dan een message dan mijn GPU maar 2GB heeft. (heb een 1060 6GB, 8GB RAM, 7700HQ). Het enigste wat dan helpt is een restart van de computer, zolang er geen herstart is dan werkt het gewoon niet.
Alt + Tab geeft volgens mij wel bij meer mensen problemen. Vriend van me met een rtx 2080 crasht het spel ook wel eens door het gebruik daarvan, al heb ik hem niet gehoord over een melding over GPU geheugen. Hij hoeft overigens niet z'n pc te herstarten, BF gewoon opnieuw aan en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
KBE91 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:02:
[...]

Is een bug, heb deze ook al gehad. Dacht zelf eerst dat ik mijn chat had uitgeschakeld.
Je bericht komt wel zeker door, als iemand anders toen iets zei dan kwam mijn tekst erop.
Ik heb dus aan mijn squadmates gevraagd of ze mijn chat zien, maar ze geven aan dat dit niet zo is....

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

da_PSI schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:03:
Ik vind het eigenlijk best een prima game, ja en zijn een aantal bugs welke het verhinderen en de vliegtuigen zijn te sterk (of er is te weinig AA).

Als er teamplay is, dan is de game amazing. Echter soms kom je in een game terug waar echt iedereen sniper is. Hoop dat er toch een soort van sniper limit komt, wat het is gewoon zwaar ruk wanneer dit gebeurt.

Ik heb regelmatig een error als ik alt+tab, ik krijg dan een message dan mijn GPU maar 2GB heeft. (heb een 1060 6GB, 8GB RAM, 7700HQ). Het enigste wat dan helpt is een restart van de computer, zolang er geen herstart is dan werkt het gewoon niet.

Heeft iemand dit ook? Heb komt ook voor na een herinstallatie van Windows 10 (en herinstallatie van BFv)
Ik denk dat Dice de AA nog wel een buff gaat geven.. schade vs bommenwerpers is gewoon te laag. Plus het feit dat je met AA snel in de grond schiet van de schuttersput waar het ding in staat.

Wat betreft een team vol snipers (of campende tanks) is mijn "oplossing" om medic te gaan en m'n eigen team vol te blazen met rookgranaten :+
Meestal zijn er dan wel een paar die wakker worden

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
pica schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:33:
[...]

Ik heb dus aan mijn squadmates gevraagd of ze mijn chat zien, maar ze geven aan dat dit niet zo is....
En als zij iets zeiden kan je dan u bericht zien ? Ik kon het wel zien mijn bericht, maar blijkbaar konden andere het dan niet zien. Vreemd allemaal, zou mij verwonderen dat ze mijn nickname gaan filteren of het moet de tekst zijn. En waarom ze dit ook doen is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 00:29:
Iemand anders al War Stories geprobeerd of ben ik de enige die het werkelijk een miserabele toevoeging aan de game vind? Wordt nog erger als je bedenkt dat je die "unieke" meleewapens niet eens krijgt voor het uitspelen. Nee, dat zou te makkelijk zijn, of leuk. Je krijgt die pas als je elk willekeurige brief vind, en extra missies voltooid waar de game je natuurlijk geen ene F over verteld. Verder is de AI werkelijk bizar achterlijk. Je kan gewoon iemand snipen die twee meter staat van een ander, en die ziet niks. De enige moeilijkheidsgraad zit in BS "uberunits" die een half STG-44 magazijn in hun gezicht nodig hebben om eens dood te gaan, of scripted events zoals dat je over een vliegveld mag rennen terwijl er drie Duitse toestellen met een ware aimbot je achterna zitten. Werkelijk DICE, wat is het punt hiervan?

Dit vindt dan allemaal plaats op mooie en gedetailleerde omgevingen in die missies en de mappen zijn behoorlijk groot. Deze onzin schrappen had met weinig extra moeite gewoon meerdere MP mappen opgeleverd. Heb alleen de eerste twee gespeeld en ik heb nu al zeker potentieel drie goede grand operations mappen gezien en twee conquest mappen. 8)7
Ben ze aan het spelen op de hoogste moelijkheidsgraad en dan is het nog niet zo eenvoudig als je ook de Challenges wilt halen. Nogal frustrerende aangelegenheid kan ik je vertellen ook omdat die hele warstories als een dwangbuis aanvoelen. :X Ook irritant dat er geen save functie inzit. Het is toch geen console :P

Op zich zijn het best mooie mappen maar beter echt goed doen of liever nog eruit laten en investeren in Multiplayer. Echter bij EA werkt dat vast niet op die manier, als ze het eruit laten is dat een "kostenbesparing" en geen extra investering in mp....

PS: Voor de vindplekken van de brieven zijn gelukkig youtube filmpjes want anders wordt je pas echt gek. :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
DaniëlWW2 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 00:29:
Iemand anders al War Stories geprobeerd of ben ik de enige die het werkelijk een miserabele toevoeging aan de game vind? Wordt nog erger als je bedenkt dat je die "unieke" meleewapens niet eens krijgt voor het uitspelen. Nee, dat zou te makkelijk zijn, of leuk. Je krijgt die pas als je elk willekeurige brief vind, en extra missies voltooid waar de game je natuurlijk geen ene F over verteld. Verder is de AI werkelijk bizar achterlijk. Je kan gewoon iemand snipen die twee meter staat van een ander, en die ziet niks. De enige moeilijkheidsgraad zit in BS "uberunits" die een half STG-44 magazijn in hun gezicht nodig hebben om eens dood te gaan, of scripted events zoals dat je over een vliegveld mag rennen terwijl er drie Duitse toestellen met een ware aimbot je achterna zitten. Werkelijk DICE, wat is het punt hiervan?

Dit vindt dan allemaal plaats op mooie en gedetailleerde omgevingen in die missies en de mappen zijn behoorlijk groot. Deze onzin schrappen had met weinig extra moeite gewoon meerdere MP mappen opgeleverd. Heb alleen de eerste twee gespeeld en ik heb nu al zeker potentieel drie goede grand operations mappen gezien en twee conquest mappen. 8)7
Haha nee, die frustratie ga ik mij besparen, na 20 meter in de proloog was wel duidelijk dat ze helemaal niets begrepen en geleerd hebben van SP gamedesign, wat een treurige drek is dat zeg. Al kreeg ik er een railgun voor, dan nog steeds voor geen goud.
Rohem schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:06:
[...]

Handige site! d:)b

28% voor BF1 is nog wel behoorlijk verschil moet ik zeggen. Laat het eens de helft zijn, dus zeg 14% sneller voor BFV dan mag ik volgens mij nog niet klagen. Dus ben geneigd de kaart over te nemen.

Is er toevallig iemand op het forum met een vergelijkbare build als de mijne maar dan met een GTX970? Zo ja, wat zijn de ervaringen?
De 970 is sowieso een goede verbetering ten opzichte van de 280X, maar of het het waard is, hangt van de prijs af die je moet betalen. De 970 is ook nog wel een stuk over te klokken als je een goede versie hebt, dan zit je op 1060 gtx niveau. Met dezelfde CPU @ 4,3 Ghz en 8 gb ram op alles low haal ik steady 80 fps met paar dipjes richting de 70 af en toe.

@Tsurany ik heb gister frontlines nog een paar kansen gegeven, maar daar heb je echt squadplay voor nodig zolang die bommen voor iedereen zichtbaar zijn. Als je met z'n drieën voor de bomdrager uitloopt en de weg vrijmaakt is het volgens mij een peulenschil, want iedereen focust louter op de bom. In je eentje is het wel een frustrerende aangelegenheid, want randoms heb ik vooral ACHTER de bom aan zien lopen so far...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:08:
@Tsurany ik heb gister frontlines nog een paar kansen gegeven, maar daar heb je echt squadplay voor nodig zolang die bommen voor iedereen zichtbaar zijn. Als je met z'n drieën voor de bomdrager uitloopt en de weg vrijmaakt is het volgens mij een peulenschil, want iedereen focust louter op de bom. In je eentje is het wel een frustrerende aangelegenheid, want randoms heb ik vooral ACHTER de bom aan zien lopen so far...
Klopt, Frontlines is niet leuk zonder goed squad. Zelfde geld in mindere mate voor Breakthrough (mijn favo mode), ook daar is spelen met een goed squad veel fijner dan alleen met de plebs rondlopen.
Sowieso vind ik Battlefield V doorgaans leuker met een squad als ik niet in een vliegtuig zit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09 14:58

Arfman

Drome!

Pazienza schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:17:
Zo. Een 6700k via V&A op de kop getikt ter vervanging van mijn 6600k. Ben benieuwd of ik een groot verschil ga merken. :)

Dit leek mij de beste manier om te upgraden. Ben op zich prima tevreden met mijn pc namelijk. Ik zit ook pas 3 jaar op dit platform dus niet zo'n zin om weer 600 euro uit te geven.
Pure geldverspilling. Hyperthreading is het enige wat die 6700K heeft t.o.v. de 6600K en dat maakt vrijwel geen verschil.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
[...]

Haha nee, die frustratie ga ik mij besparen, na 20 meter in de proloog was wel duidelijk dat ze helemaal niets begrepen en geleerd hebben van SP gamedesign, wat een treurige drek is dat zeg. Al kreeg ik er een railgun voor, dan nog steeds voor geen goud.

[...]

De 970 is sowieso een goede verbetering ten opzichte van de 280X, maar of het het waard is, hangt van de prijs af die je moet betalen. De 970 is ook nog wel een stuk over te klokken als je een goede versie hebt, dan zit je op 1060 gtx niveau. Met dezelfde CPU @ 4,3 Ghz en 8 gb ram op alles low haal ik steady 80 fps met paar dipjes richting de 70 af en toe.
Thnx, dat is waar ik voornamelijk benieuwd naar was. Ben blij dat het in ieder geval een verbetering gaat zijn. Prijs zal ik eens even achteraan gaan.

Heb je toevallig ook een vergelijkbare GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acotone777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09 15:59
Heb het nu een tijdje gespeeld maar vindt het helemaal nix, Maps zijn mooi maar game play is ruk, allemaal poppetjes die raar bewegen , moet magazijn helemaal legen voordat iemand dood is en mij hebben ze met 1 schot neergelegd
Ben lekker weer BF3 aan het spelen wat er veel authentieker uit ziet en nog steeds volle servers heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:55:
[...]

Pure geldverspilling. Hyperthreading is het enige wat die 6700K heeft t.o.v. de 6600K en dat maakt vrijwel geen verschil.
Daar zijn de benchmarks het niet met je eens. Niet vreemd gezien BF5 goed multithreaded is geschreven. Zelf onder andere hiervoor van i5-6600 naar i7-7700k overgestapt. En bij dingen die meer dan de 4 threads goed kunnen gebruiken helpt dat wel zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Rohem schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:00:
[...]

Thnx, dat is waar ik voornamelijk benieuwd naar was. Ben blij dat het in ieder geval een verbetering gaat zijn. Prijs zal ik eens even achteraan gaan.

Heb je toevallig ook een vergelijkbare GPU?
Asus Strix 970GTX met +175 op de core en +350 op het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:45:
[...]

Asus Strix 970GTX met +175 op de core en +350 op het geheugen.
Behoorlijk vergelijkbaar zie ik wel :-) Good to know, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 15:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Tsurany schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:13:
[...]

Klopt, Frontlines is niet leuk zonder goed squad. Zelfde geld in mindere mate voor Breakthrough (mijn favo mode), ook daar is spelen met een goed squad veel fijner dan alleen met de plebs rondlopen.
Sowieso vind ik Battlefield V doorgaans leuker met een squad als ik niet in een vliegtuig zit.
Vind Breakthrough nu eigenlijk ook wel de beste mode hoewel de ervaring per ronde nogal uiteenloopt. Er zitten hele intense potjes bij, maar je moet inderdaad wel in een squad terecht zien te komen die samenwerkt.

Wat ik haat is dat er soms 6-8 squads zijn die 2 personen bevatten en dan gelockt zijn omdat ze per se met hun vrienden samen willen spelen.... Haalt de gameplay een beetje onderuit. Kick gewoon iemand je squad uit om ruimte te maken voor een maat ofzo maar benut gewoon de mogelijkheid van 4 per squad.

Rotterdam is trouwens wel clusterfuck onder de brug in Breakthrough zeg, maar verder vind ik de maps die ik in Breakthrough tot nog toe gespeeld heb wel aardig goed uit de verf komen. Alleen die schijtbommenwerper verziekt alles. Gisteren was ik nog geen 3 minuten in een game en had al 3 bommen gekopt. :X

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 23:06

d_star

Maharadja of the Year :-/

Arfman schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:55:
[...]

No offense, maar dat is echt zo niet waar. Toen BF1 net uitkwam, draaide ik het met een i5-6400 icm een R280. Ik haalde, met zo'n beetje alle details en settings op low, krap 60 fps met dips naar soms zelfs 40 fps.

Van de zomer heb ik geupgrade naar een i7-7700 icm een R280, BF1 draait nu op gecapped super stabiel op 60 fps.

Ik heb, voordat ik deze upgrade heb gedaan, veel ervaringen gelezen van mensen die geupgrade hebben naar een processor met meer cores of threads. En een upgrade met winst in cores en/of threads hielp in al deze gevallen. Blijkbaar houdt de Frostbite engine vanaf Frostbite 3, vooral vanaf de TSNP update in BF1, erg van threads. Van 4 naar 8 threads maakt een wereld van verschil.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:03:
[...]

Wat ik haat is dat er soms 6-8 squads zijn die 2 personen bevatten en dan gelockt zijn omdat ze per se met hun vrienden samen willen spelen.... Haalt de gameplay een beetje onderuit. Kick gewoon iemand je squad uit om ruimte te maken voor een maat ofzo maar benut gewoon de mogelijkheid van 4 per squad.
Dat is default gedrag van Battlefield V, als je met twee man een game joined is je squad standaard gelockt. Je moet hem elke keer handmatig opengooien.
Rotterdam is trouwens wel clusterfuck onder de brug in Breakthrough zeg, maar verder vind ik de maps die ik in Breakthrough tot nog toe gespeeld heb wel aardig goed uit de verf komen. Alleen die schijtbommenwerper verziekt alles. Gisteren was ik nog geen 3 minuten in een game en had al 3 bommen gekopt. :X
Idd, bommenwerper moet gewoon weg bij mappen met zeer geconcentreerde actie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:17:
[...]

Dat is default gedrag van Battlefield V, als je met twee man een game joined is je squad standaard gelockt. Je moet hem elke keer handmatig opengooien.
Ah, dat wist ik niet. Ook weer zo'n "briljante" zet van DICE.
Idd, bommenwerper moet gewoon weg bij mappen met zeer geconcentreerde actie.
Zo erg dat ik haast mijn muis door mijn TV wilde gooien. 8)7 :X

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 28-11-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Opzich werkt AA, met bijvoorbeeld de flakpanzer heel goed tegen de bommenwerper! Laast had ik een potje waarbij de piloten vast dachten, elke keer als ik rond het midden vlieg wordt ik neergeschoten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:26:
Opzich werkt AA, met bijvoorbeeld de flakpanzer heel goed tegen de bommenwerper! Laast had ik een potje waarbij de piloten vast dachten, elke keer als ik rond het midden vlieg wordt ik neergeschoten. :p
Nadeel is dat de JU-88 met een enkele aanval je AA kan slopen. Dus een goede piloot kan jouw AA uitschakelen voordat jij hem hebt gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Ircghost schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:26:
Klopt, mits zodanig gespeeld dat ze je niet met de eerstvolgende run bombarderen. Dan nog zou de static aa gun een beetje gebuffed moeten worden. Je weet gewoon als pilot dat zonder aa tank en weinig lucht oppositie je bombruns kan maken zonder dood te gaan. Je hebt letterlijk niet genoeg tijd met de aa gun om een vliegtuig vanaf begin tot einde van de run neer te halen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:27:
[...]

Nadeel is dat de JU-88 met een enkele aanval je AA kan slopen. Dus een goede piloot kan jouw AA uitschakelen voordat jij hem hebt gesloopt.
Is dat het niet, dan wordt je wel uit zo'n ding gesniped binnen een paar tellen of word je Flakpanzer binnen no time door iets of iemand anders gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09 14:58

Arfman

Drome!

Sissors schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:36:
[...]

Daar zijn de benchmarks het niet met je eens. Niet vreemd gezien BF5 goed multithreaded is geschreven. Zelf onder andere hiervoor van i5-6600 naar i7-7700k overgestapt. En bij dingen die meer dan de 4 threads goed kunnen gebruiken helpt dat wel zeker.
Benchmarks zijn leuk maar ik heb een identiek systeem als een vriend van me behalve dat hij een 6700K heeft. We halen met dezelfde instellingen dezelfde FPS in zowel BF4, BF1 als BFV. Mijn 6600K en zijn 6700K draaien allebei wel op 4.5GHz. Stock zit er 500MHz verschil tussen, maar clock voor clock zijn ze gelijk aan prestatie. Precies de reden dat ik destijds geld heb bespaard door geen 6700K te kopen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Tja en ik heb recent mijn moederbord met 6600K verkocht om te upgraden naar een 9700K omdat ik veel te veel drops had in BF:V met mijn GTX1080. Op nieuwe pc nog geen enkele keer gemerkt, draait stukken soepeler (maar zoals verwacht niet bepaald hogere fps).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Arfman schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:36:
[...]

Benchmarks zijn leuk maar ik heb een identiek systeem als een vriend van me behalve dat hij een 6700K heeft. We halen met dezelfde instellingen dezelfde FPS in zowel BF4, BF1 als BFV. Mijn 6600K en zijn 6700K draaien allebei wel op 4.5GHz. Stock zit er 500MHz verschil tussen, maar clock voor clock zijn ze gelijk aan prestatie. Precies de reden dat ik destijds geld heb bespaard door geen 6700K te kopen :)
Leuk, maar de cijfers zeggen toch andere dingen.
CPU performance van 4 core 4 thread stort in als een kaartenhuis, waar de 7700k met zijn HT de 8600k nog redelijk kan bijhouden.

https://www.techspot.com/...-5-cpu-multiplayer-bench/

Afbeeldingslocatie: https://static.techspot.com/articles-info/1754/images/2018-11-25-image.png
Battlefield V is playable on quad-cores but you can expect frequent frame dips, resulting in less consistent frame rates. For the most part, we’ve found that the older Core i5-7600K has been hanging in there pretty well with AAA titles released in 2018, but for the multiplayer portion of Battlefield V you will want to avoid the big 64-player battles.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 28-11-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
inmiddels heb bijna alle vliegtuigen goed onder controle behalve de dog fighters, het wil maar niet lukken omdat ik waarschijnlijk alleen speel en andere spelers continu samen werken in vliegtuigen. Af en toe maak ik wel een kil als ik 2000 kogels heb geraakt en dan ook nog eens er tegen aan bots.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een pc staan waarbij ik niet hoger kom dan 50fps:

Core i5 6500
Palit Geforce GTX 1060
Kingston HyperX Fury 16gb
Samsung EVO 850

Dit op een 1080p inclusief resolutie. Ik heb alle settings al op laag gezet maar krijg toch geen fatsoenlijke framerates. Dit terwijl ik genoeg reviews zie waarbij er voldoende rates worden gehaald. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 22:00

Deathchant

Don't intend. Do!

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:17:

Core i5 6500
Palit Geforce GTX 1060
Samsung EVO 850

Dit op een 1080p inclusief resolutie. Ik heb alle settings al op laag gezet maar krijg toch geen fatsoenlijke framerates. Dit terwijl ik genoeg reviews zie waarbij er voldoende rates worden gehaald. Iemand een idee?
Core i7 2600K
EVGA GTX970 FTW+
Kingston Hyper X 16GB
Crucial MX200
Alles op low, mesh quality op high, 2560x1440, 80 fps. Met de GTX1060 zou het eigenlijk nog beter moeten gaan...

Ik ga er even vanuit dat:
- de temps van je cpu en videokaart in orde zijn
- de juiste drivers geinstalleerd zijn (indien niet, met DDU alles verwijderen en de laatste nieuwe installeren)

Amper 50 fps halen met jouw setup lijkt me idd echt te weinig.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online

Core i5 6500
Palit Geforce GTX 1060
Samsung EVO 850

probeer DX12 of juist DX11 geen id wat default is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Core i5 6500
Palit Geforce GTX 1060
Samsung EVO 850

Komt wel enigzins overeen met de benchmarks die ik eerder plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekke Jantje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:52:
inmiddels heb bijna alle vliegtuigen goed onder controle behalve de dog fighters, het wil maar niet lukken omdat ik waarschijnlijk alleen speel en andere spelers continu samen werken in vliegtuigen. Af en toe maak ik wel een kil als ik 2000 kogels heb geraakt en dan ook nog eens er tegen aan bots.
Vlieg je met muis of tobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

SouLLeSSportal schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:29:
[...]
Klopt, mits zodanig gespeeld dat ze je niet met de eerstvolgende run bombarderen. Dan nog zou de static aa gun een beetje gebuffed moeten worden. Je weet gewoon als pilot dat zonder aa tank en weinig lucht oppositie je bombruns kan maken zonder dood te gaan. Je hebt letterlijk niet genoeg tijd met de aa gun om een vliegtuig vanaf begin tot einde van de run neer te halen.
jagermeister schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:30:
[...]
Is dat het niet, dan wordt je wel uit zo'n ding gesniped binnen een paar tellen of word je Flakpanzer binnen no time door iets of iemand anders gesloopt.
En een Flakpanzer doet ook nagenoeg niks tegen een bomber. Het eerste wat ik gedaan is de flakpanzer upgrade met alle mogelijke anti vliegtuig specializations, maar dat had bar weinig effect. Als een bomber recht over vliegt en je raakt alle kogels doe je max 65 damage voordat hij weer uit range is. En dan moet je nog panzerfaust kogels ontwijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
steel123 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:24:
[...]

[...]

En een Flakpanzer doet ook nagenoeg niks tegen een bomber. Het eerste wat ik gedaan is de flakpanzer upgrade met alle mogelijke anti vliegtuig specializations, maar dat had bar weinig effect. Als een bomber recht over vliegt en je raakt alle kogels doe je max 65 damage voordat hij weer uit range is. En dan moet je nog panzerfaust kogels ontwijken.
Gewoon met een Howitzer/PAK of hoe die stationary cannon's ook heten. ;)
Uit het laatste potje van vanmiddag opgenomen:

Met tank cannons en panzerfausts maak je imo ook meer kans dan een flak cannon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
beide

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Net eerste potje Breakthrough. Het is toch zo goed als identiek aan Rush? Alleen dan met capturen ipv armen. Was heel spannend, meerdere keren net niet genoeg attackers dood om te winnen. Allerlaatste zone, nog 5 tickets ofzo voor tegenstander. En ineens zonder enige tegenstander gespot in zone was hij binnen 2 seconden gecaptured en hadden we verloren. Dus of 20 tegenstanders moeten heel stiekem tegelijk erbinnen zijn geslopen, of een bug, of een hack, of ik begrijp niet hoe het werkt.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Help!!!! schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:46:
[...]

Ben ze aan het spelen op de hoogste moelijkheidsgraad en dan is het nog niet zo eenvoudig als je ook de Challenges wilt halen. Nogal frustrerende aangelegenheid kan ik je vertellen ook omdat die hele warstories als een dwangbuis aanvoelen. :X Ook irritant dat er geen save functie inzit. Het is toch geen console :P

Op zich zijn het best mooie mappen maar beter echt goed doen of liever nog eruit laten en investeren in Multiplayer. Echter bij EA werkt dat vast niet op die manier, als ze het eruit laten is dat een "kostenbesparing" en geen extra investering in mp....

PS: Voor de vindplekken van de brieven zijn gelukkig youtube filmpjes want anders wordt je pas echt gek. :+
Ik ga echt niet op de hoogste moeilijkheidsgraad een BF SP spelen. Dan weet je gewoon dat je tegen aimbots speelt want inteligentie zit er niet in die bots. Verder heb ik voor de tweede nota bene bijna alle brieven gevonden zonder het op te zoeken. :P
[...]

Ik vond de eerste paar meters eigenlijk nog wel leuk. Daarna ging het drastisch achteruit. :P
Daarom gaan ze de bommen ook verwijderen en vervangen voor mcom's. ;)

In het algemeen eens DX11 en DX12 vergeleken met mijn R7 1700 @3,8Ghz en Vega 56 @1415MHz. Nou, DX12 is nog steeds kapot. Niet zo erg als de beta, maar nog steeds niet goed. Sneu eigenlijk want ik heb in principe een uitstekende 1080p DX12 setup die echt meerwaarde zou moeten hebben. BF5 is gelukkig zeer goed geoptimaliseerd dus met DX11 werkt mijn Vega uitstekend.

Maar moet weer eens online duiken. Ben al lv 23 en ik wil graag zo hoog mogelijk komen voor de volgende patch. Ik vermoed dat DICE het levelen moeilijker kan maken en ik heb er gewoon geen zin in. Verder wil ik die STG-44 gewoon weer hebben en dat duurt ook niet extreem lang meer. :)

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-11-2018 19:35 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:30:
[...]

Ik ga echt niet op de hoogste moeilijkheidsgraad een BF SP spelen. Dan weet je gewoon dat je tegen aimbots speelt want inteligentie zit er niet in die bots. Verder heb ik voor de tweede nota bene bijna alle brieven gevonden zonder het op te zoeken. :P
Eerst vind je ze te makkelijk en dan kan je het niet winnen en dan zijn het ineens aimbots :) :) :>

Enne, mooi dat je bijna alle brieven gevonden hebt, alleen draait het om degene die je nog mist. Hoe lang ga je nog rondlopen om de missende te vinden? Je hebt ze allemaal nodig om de unlock te krijgen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Help!!!! schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:50:
[...]

Eerst vind je ze te makkelijk en dan kan je het niet winnen en dan zijn het ineens aimbots :) :) :>

Enne, mooi dat je bijna alle brieven gevonden hebt, alleen draait het om degene die je nog mist. Hoe lang ga je nog rondlopen om de missende te vinden? Je hebt ze allemaal nodig om de unlock te krijgen.
Ik ga er gewoon niet meer naar op zoek. Het zal wel. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ik krijg hier constant "server disconnected", is pas sinds dag of twee. Voorheen nooit problemen. Iemand anders zelfde probleem ondervonden? Heb niet de indruk dat dit gebeurt in andere mp games zoals Battlefront 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

unfor schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:46:
[...]
For the most part, we’ve found that the older Core i5-7600K has been hanging in there pretty well with AAA titles released in 2018, but for the multiplayer portion of Battlefield V you will want to avoid the big 64-player battle
Kan ik daar mijn beroerde K/D aan verwijten? :+ Nah. Ga ook niet een MP-game op full pull spelen, ik werd helemaal gek van die opdwarrelende asdeeltjes en andere afleiding. SP mag mooi, MP mag iets functioneler. Game al een tijd op 1440p, maar als je portemonnee je lief is, blijft aub op 1080p spelen :P

* 2Dutch gaat maar weer es wat spuitjes in teammates zetten ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik neem mijn woorden terug, je kunt met een aa gun nooit genoeg damage doen op afstand tegen een bomber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Sinds een paar dagen nu Battlefield V in huis, na een hele tijd Battlefield 1 te hebben gespeeld. Hier was mijn favoriete class altijd sniper met de Martini Henry of de SMLE MkIII Marksmen doorgaans (bij huge maps soms de 1903 Sniper) maar Recon spelen is echt niet tof in Battlefield V... De support class is overpowered in long-range gevechten en nergens meer heb je een sweet-spot.

Uiteraard wellicht om wat meer dynamiek in de game te krijgen en minder mensen te laten base-campen maar dan nog, had de sweetspot kleiner gemaakt of dichterbij dan in Battlefield 1.

De Medic is underpowered met enkel maar SMG's, had op zijn minst iets gegeven voor grotere afstanden, zoals de Enfield Mk1 of de Garand. Zo heb je op long-range ook een kans tegen de andere wapens... :+

Verder is er wel wat meer samenspel nodig dan in Battlefield 1 merk ik, iedereen kan reviven en als je suppressive-fire geeft kan een squad mate toch een revive doen :).

De komende weken maar eens wat meer verdiepen in de game want mn K/D ratio is belabberd momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pat-Juh als sniper met een bolt action moet je headshots maken. Het vereist eindelijk weer eens skill, wat in Battlefield 1 met die sweetspot mechanic een stuk minder nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ik vind het een fijn spel maar ben allesbehalve een goede speler, doorgaans ergens halfweg scorebord, maar is soms frustrerend hoe vaak en snel ik sterf. Lijkt wel alsof sommigen echt met 1 kogel zltijd 100 procent raak schieten. Zal we skill zijn maar maakt het voor casual spelers niet echt bemoedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 09:07
Hier eigenlijk hetzelfde gevoel als de rest. Ik ga behoorlijk vaak dood, maar aan de andere kant is dit spel geweldig als je squad een beetje samenwerkt. Met zijn 3'en ben je in Rotterdam enorm effectief in het schoonvegen van straten en huizen.

Ik moet zeggen dat het verkrijgen van die M1907 SF voor assault wel een verademing is ten opzichte van die rifles die ik daarvoor gebruikt in die klas. Prima op middellange en korte afstand en ratelt lekker snel door het klippie heen.

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
BF speler sinds 1942. Met name BF2, BFBC2, BF3.

Mini-rant..
Speel nu 3 dagen, maar begin spijt van m'n aankoop te krijgen eerlijk gezegd. De mappen zijn super klein en alles is te hectisch nog erger dan BF1 wat ik al niet zo leuk vond. Het cappen van een vlag gaat echt veel te snel. 60% van de spelers yo-yo'ed van vlag naar vlag.

Multiplatform maken van BF serie is echt de doodsteek m.i. De schaal moet klein gehouden worden om de PS4 en Xbox te ontzien vanwege de hardware beperkingen. Misschien ook omdat niemand geduld heeft en die gameplay meer COD "run & gun" style moet. Jammer.

Ik zet nog ff door. Binnenkort wat meer maten online, misschien met een goede squad wel de moeite waard. Bovendien ploeter ik nog met de base wapens en zie al meerdere mensen op level 50 :/ , dus ga redelijk snel dood. :)

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 04:32:
Ik zet nog ff door. Binnenkort wat meer maten online, misschien met een goede squad wel de moeite waard. Bovendien ploeter ik nog met de base wapens en zie al meerdere mensen op level 50 :/ , dus ga redelijk snel dood. :)
Ik weet dat ik er niets aan kan doen maar dat stoort mij inderdaad ook. Nu al behoorlijk wat mensen level 50 en ik begin net. Vroeger was ik ook een puistenkop die op de zolderkamer dit 6 uur per dag speelde.. (Helaas) nu niet meer.

• Rohem
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:40:
[...]

Ik weet dat ik er niets aan kan doen maar dat stoort mij inderdaad ook. Nu al behoorlijk wat mensen level 50 en ik begin net. Vroeger was ik ook een puistenkop die op de zolderkamer dit 6 uur per dag speelde.. (Helaas) nu niet meer.
En precies om deze reden vind ik het dus heel erg jammer dat ze hebben gekozen voor die early access constructie. Het verschil in het begin is enorm groot nu..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Maak je niet druk om level 50. Zelf ook level 50 maar schiet nog geen deuk in een pakkie boter.

Speel voornamelijk met het 'plebs' TDM en vind het leuk om alle levels tot 20 te spelen.

De arrogante high rank spelers die vooral met hun k/d bezig zijn laat ik links liggen.

Ga nu de support voor het eerst spelen maar daarna is het denk ik over en uit, want bf5 vind ik niet echt boeiend. Een shooter van 13 in een dozijn

De assigments vind ik ronduit een lachtertje. Moet je weer een wezenloze opdracht uitvoeren voor een nieuwe onderbroek of jastje. Tis meer een verkleed shooter met hoedjes en brilletjes. :) :)

• Sissors
  • Niet online
Rohem schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:44:
[...]

En precies om deze reden vind ik het dus heel erg jammer dat ze hebben gekozen voor die early access constructie. Het verschil in het begin is enorm groot nu..
Het verschil voor degene die over een maand kopen is nog steeds veel groter. Probleem is meer dat extra wapens vooral meer keuze en voorkeur moet zijn, niet gewoon betere wapens. Dus nog wat balans is nodig. Tegelijk is het nou ook niet gigantisch het verschil door wapens imo. IIG ik geef wapens niet de schuld ervan dat ik niet heel hoog eindig.

Gister wel potje behoorlijk hoog geeindigd, maar was alsnog met nauwelijks beters dan 1/1 K/D. Gewoon heel veel mensen gerevived :P.

• jagermeister

jagermeister

LOL, ik zie dat de Xbox en PS4 versies al in de sale zijn in de VS en voor minder 50% ($30,-) van de retailprijs over de toonbank gaan. Dat is snel na 2 weken. Hoop voelen zich genaaid.

https://forums.battlefiel...ously-already-half-off/p1

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 29-11-2018 10:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
[...]

Valt reuze mee hoor; het levelen gaat enorm snel en stelt helemaal niks voor. Na 25-30 uur kan elke gemiddelde speler level 50 halen.

In de tijd van BF2 was het wel anders (jaja, daar issie weer). Je had 22 ranks en met een relatief hoge Score-Per-Minuut was ik na 325 uur (2e account) pas level Sergeant Major. Dit was rank 11 (! !). Dit zorgde er voor dat een rank ook echt wat voorstelde (net het echte leger :+ ) en je niet binnen 1 avond spelen weer 3 ranks omhoog steeg.

Ik zeg niet dat dit de oplossing is, maar het mag van mij echt wel weer wat moeilijker te halen worden te allemaal!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:19:
[...]

Valt reuze mee hoor; het levelen gaat enorm snel en stelt helemaal niks voor. Na 25-30 uur kan elke gemiddelde speler level 50 halen.

In de tijd van BF2 was het wel anders (jaja, daar issie weer). Je had 22 ranks en met een relatief hoge Score-Per-Minuut was ik na 325 uur (2e account) pas level Sergeant Major. Dit was rank 11 (! !). Dit zorgde er voor dat een rank ook echt wat voorstelde (net het echte leger :+ ) en je niet binnen 1 avond spelen weer 3 ranks omhoog steeg.

Ik zeg niet dat dit de oplossing is, maar het mag van mij echt wel weer wat moeilijker te halen worden te allemaal!
Helemaal mee eens. Vroegah heb ik America's Army helemaal grijs gespeeld en daar had je toen Honors als ranks. Voordat je 100 honor (maximale) had je echt maanden in de game zitten en was je echt iemand.

• lapino
Denk wel dat er in BF:V op termijn heel veel skilled players gaan zijn en minder noobs/kindjes die snel eens willen knallen,niet voor niks dat het nu al in sale staat want Fortnite gaat ongetwijfeld met gigantisch veel spelers lopen. Goed voor de échte BF fan, minder voor de meer volwassen gamer zoals ikzelf die liever een lekkere pot multiplayer speelt in BF dan iets als Fortnite maar dan constant na 5sec wordt neergelegd door die skilled players, en zo ga je op de duur ook een playerbase limiteren want veel mensen zullen snel afhaken. Moeilijke balans.

• SouLLeSSportal
Rohem schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:44:
[...]

Afgezien van het feit dat hierdoor de release onnodig gecompliceerd is geworden, viel het me nog wel mee in het begin als lvl1 speler na dik 2,5 jaar geen bf game te hebben gespeeld.

De ke7, sturmgewehr1-5 en lee enfield doen prima werk, alleen de sten is niet echt denderend om mee te spelen, maar hebben ze meeste smgs last van. Het gaat in deze game vooral om flanken, zorgen dat je in het voordeel bent qua positie. Goede aim en snellere rof helpen uiteraard wel mee.

Goed squad met een medic die zijn werk doet helpt ook heel erg om a. Je k/d beetje op peil te houden en minder ticketloss te krijgen en b. Effectiever en meer in actie te blijven door de healing mechanics.

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-11-2018 10:35 ]

• jagermeister

jagermeister

lapino schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:25:
Denk wel dat er in BF:V op termijn heel veel skilled players gaan zijn en minder noobs/kindjes die snel eens willen knallen,niet voor niks dat het nu al in sale staat want Fortnite gaat ongetwijfeld met gigantisch veel spelers lopen. Goed voor de échte BF fan, minder voor de meer volwassen gamer zoals ikzelf die liever een lekkere pot multiplayer speelt in BF dan iets als Fortnite maar dan constant na 5sec wordt neergelegd door die skilled players, en zo ga je op de duur ook een playerbase limiteren want veel mensen zullen snel afhaken. Moeilijke balans.
Als de sales achterblijven dan kun je natuurlijk ook fluiten naar nieuwe content en zal de game snel doodbloeden.

• A.W.E.S.O.M.-0
jagermeister schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:18:
LOL, ik zie dat de Xbox en PS4 versies al in de sale zijn in de VS en voor minder 50% ($30,-) van de retailprijs over de toonbank gaan. Dat is snel na 2 weken. Hoop voelen zich genaaid.

https://forums.battlefiel...ously-already-half-off/p1
Dikke prima toch? Hoe groter de playerbase die ze straks microtransacties aan kunnen smeren, hoe beter de support. :)

Aux serieux, op de console is de concurrentie ook wel moordend natuurlijk op het moment en de marketingcampagne was dusdanig slecht, daar kom je niet zo maar van terug.
lapino schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:25:
De oplossing is super eenvoudig, er moeten gewoon weer custom servers komen zodat iedereen op eigen niveau en naar eigen inzicht kan spelen.

Dat gezegd hebbende, BFV vraagt gewoon om een iets andere (rustigere) speelstijl en meer teamplay, daar kan je een hele hoop mee compenseren en alsnog erg veel plezier uit halen, meer zelfs.
[...]

:')

Je bent met 25 uur level 50, dat is nog geen twee uur per dag sinds de release. Beetje sneu om die mensen dan op zo'n manier aan te vallen.
Daarnaast zijn de basis wapens prima en heb je class rank 10 vrij snel gehaald waardoor je nog genoeg keuze hebt.

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:18
Tsurany schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:47:
[...]

Je bent met 25 uur level 50, dat is nog geen twee uur per dag sinds de release. Beetje sneu om die mensen dan op zo'n manier aan te vallen.
Daarnaast zijn de basis wapens prima en heb je class rank 10 vrij snel gehaald waardoor je nog genoeg keuze hebt.
Jij was ook al level 50 toch? :+

Verwijderd

[...]

Voel je niet aangevallen :)

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
[...]

Met 25 uur level 50? Moet ik iets beter m'n best doen:

https://battlefieldtracke...e/origin/PROF4N3/overview

Wat mij stoort is dat de M1907 SF geen gouden muzzle heeft :( Ben nu met de laatste mastery bezig voor de M1907 SF, 20 kills in één ronde terwijl je een objective aan het aanvallen bent. Alles is dan goud behalve de muzzle. Voor de rest ben ik nog lang niet uitgespeeld. Geweldig spel _/-\o_

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Tsurany schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:03:
@Pat-Juh als sniper met een bolt action moet je headshots maken. Het vereist eindelijk weer eens skill, wat in Battlefield 1 met die sweetspot mechanic een stuk minder nodig was.
Anderzijds doet een support geweer in vergelijking meer dmg met minder skill. Die ratelt gewoon een handjevol kogels die kant op en je bent er geweest. Die bolt-actions kunnen dat niet.

Verder mis ik iets zoals de Cei-Rigotti, man die speelde lekker 8) .
Pazienza schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:49:
[...]

Jij was ook al level 50 toch? :+
Jup, na het eerste weekend al. En het stelt geen zak voor, een avondje en twee daagjes spelen en je bent al level 50 als je SPM redelijk hoog is. Elke class op level 20 krijgen kost echter veel meer tijd, moet enkel de scout nog.
Je vergelijkt iedereen die level 50 is met een puistenkop die niet van z'n zolder kamer af komt. Hoe is dat niet aanvallend bedoeld?
ProfaNe schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:53:
[...]

Met 25 uur level 50? Moet ik iets beter m'n best doen:

https://battlefieldtracke...e/origin/PROF4N3/overview

Wat mij stoort is dat de M1907 SF geen gouden muzzle heeft :( Ben nu met de laatste mastery bezig voor de M1907 SF, 20 kills in één ronde terwijl je een objective aan het aanvallen bent. Alles is dan goud behalve de muzzle. Voor de rest ben ik nog lang niet uitgespeeld. Geweldig spel _/-\o_
Mijn SPM is 200 punten hoger, dat maakt een aardig verschil. En je zit nog niet aan de 25 uur dus je hebt nog even :)
Pat-Juh schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:55:

Anderzijds doet een support geweer in vergelijking meer dmg met minder skill. Die ratelt gewoon een handjevol kogels die kant op en je bent er geweest. Die bolt-actions kunnen dat niet.

Verder mis ik iets zoals de Cei-Rigotti, man die speelde lekker 8) .
Daarvoor moet een support prone op de grond liggen, perfect doelwit voor een headshot van een sniper. De kracht van een sniper is juist de enorm lage TTK met headshots, dat moet je gebruiken. En als dat niet lukt, wat geen schande is, dan moet je gewoon geen sniper spelen. Om die reden speel ik zelf scout met de ZH-29, niet zo headshot afhankelijk en veel mobieler.
Laten we niet de sniper verzwakken zodat iedereen er leuk mee kan spelen.

• Skyblazer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2020
Hallo,
Even een vraag, zit er op bf5 een regiorestrictie? M.a.w. zitten er hakenkruizen in? Zo ja, dan kan ik een Nederlandse versie in Duitsland waar ik woon niet spelen en moet een Duitse versie kopen...

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:57:

Je vergelijkt iedereen die level 50 is met een puistenkop die niet van z'n zolder kamer af komt. Hoe is dat niet aanvallend bedoeld?

[...]

Daarvoor moet een support prone op de grond liggen, perfect doelwit voor een headshot van een sniper. De kracht van een sniper is juist de enorm lage TTK met headshots, dat moet je gebruiken. En als dat niet lukt, wat geen schande is, dan moet je gewoon geen sniper spelen. Om die reden speel ik zelf scout met de ZH-29, niet zo headshot afhankelijk en veel mobieler.
Laten we niet de sniper verzwakken zodat iedereen er leuk mee kan spelen.
Ik doelde meer op het feit dat er na een aantal dagen al mensen level 50 waren. Als je met 25 uur al level 50 kan zijn kun je het net zo goed uit de game halen, wat voegt het dan toe?

Sniperverhaal ben ik met je eens.
Skyblazer schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:06:
Hallo,
Even een vraag, zit er op bf5 een regiorestrictie? M.a.w. zitten er hakenkruizen in? Zo ja, dan kan ik een Nederlandse versie in Duitsland waar ik woon niet spelen en moet een Duitse versie kopen...
Al dat soort elementen zitten niet in het spel, de typische Nazi symbolen zijn vervangen door de standaard symbolen van het Duitse leger.

• Rohem
Sissors schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:09:
[...]

Het verschil voor degene die over een maand kopen is nog steeds veel groter. Probleem is meer dat extra wapens vooral meer keuze en voorkeur moet zijn, niet gewoon betere wapens. Dus nog wat balans is nodig. Tegelijk is het nou ook niet gigantisch het verschil door wapens imo. IIG ik geef wapens niet de schuld ervan dat ik niet heel hoog eindig.

Gister wel potje behoorlijk hoog geeindigd, maar was alsnog met nauwelijks beters dan 1/1 K/D. Gewoon heel veel mensen gerevived :P.
Dat is waar :-) Ben ik helemaal met je eens. Eergister voor laatst gespeeld en toen had ik vooral last van wat mensen die level 50 waren met een dikke machinegun en lekker lagen te campen op wat strategische plekken. Het stoort me maar hindert me niet :-)
Rohem schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:13:
[...]

Dat is waar :-) Ben ik helemaal met je eens. Eergister voor laatst gespeeld en toen had ik vooral last van wat mensen die level 50 waren met een dikke machinegun en lekker lagen te campen op wat strategische plekken. Het stoort me maar hindert me niet :-)
Dat is meestal de MG34, die krijg je al vrij vroeg. Of ze gebruiken de KE7, het basiswapen wat ook het meest accurate wapen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Weet iemand waar je een overzichtspagina kan vinden met bijvoorbeeld alle upgrades qua wapens, vehicles, planes en dergelijke? Ik kan echt maar heel weinig vinden, terwijl dat bij de vorige versies altijd goed te vinden was.

Speel nu met een stel proppenschieters en zou graag weten wanneer dat ophoudt.

• Rohem
Tsurany schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:18:
[...]

Dat is meestal de MG34, die krijg je al vrij vroeg. Of ze gebruiken de KE7, het basiswapen wat ook het meest accurate wapen is.
Volgens mij de MG34 inderdaad. Maar goed, alles op z'n tijd. Als je weet wie het zijn en waar ze zich verstoppen is het probleem ook zo opgelost.

• TecTo
jagermeister schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:35:
[...]

Als de sales achterblijven dan kun je natuurlijk ook fluiten naar nieuwe content en zal de game snel doodbloeden.
Lees toch vooral op in dit topic hoe je zo voordeling mogelijk aan de game kan komen.

Gelukkig ondersteun ik deze game volledig met een maandje acces en een pre order premium. Al met al iets boven de 90 eurootjes.

Niet wetende dat ik in een game terecht zou komen met hele rare keukenmeiden gilletjes _/-\o_ en vaak in een Squad terecht kom met drie meisjes gezichten met hele stoere helm. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

TecTo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:00:
[...]

Lees toch vooral op in dit topic hoe je zo voordeling mogelijk aan de game kan komen.

Gelukkig ondersteun ik deze game volledig met een maandje acces en een pre order premium. Al met al iets boven de 90 eurootjes.

Niet wetende dat ik in een game terecht zou komen met hele rare keukenmeiden gilletjes _/-\o_ en vaak in een Squad terecht kom met drie meisjes gezichten met hele stoere helm. ;)
Bij een meid met een Duitse helm had ik in eerste instantie een heel ander beeld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
jagermeister schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:02:
[...]

Bij een meid met een Duitse helm had ik in eerste instantie een heel ander beeld ;)
:) :) :) :) _/-\o_

• KBE91
Heb men Origin premiere maar afgezegd, nu echt aan het twijfelen dat ik de 40 euro wil spenderen aan de game.
Gezien de vele problemen met de game ben ik bang dat het snel gaat doodbloeden.
Op pc is dit wel meestal het geval met games.
Voor mij persoonlijk een leuke game, en kan snel een match vinden.
Wil zeker future proof zijn voor ik er 40 euro aan spendeer.

Misschien moet ik maar wachten achter 4dec voor te beslissen.
Heb wel nog even premiere loop tijd ( tot 20 dec ongeveer )

• SouLLeSSportal
Ik zit nu met 19 ,5 uur op lvl 31, alleen infantry gespeeld op paar min tank en vliegtuig na. spm zit op 413, waarbij die nu steeds meer stijgende is wat dat betreft. denk met 30 uur op lvl 50 zo ongeveer als de lijn door zet. Ik had wel iets meer/langere progressie lijn gehoopt, mar we zullen zien wat de update/patch gaat opleveren.

Tot nu toe punten wat ik verbeterd zou willen zien:
- betere terrein navigatie te voet. Soms zit je nu elk steentje te vaulten, schiet niet op.
- algemeen betere manier van/ minder buggy terrein navigatie in voertuigen, paar keer gehad dat de halftrack over de kop lijkt te vliegen qua beeld zodat je geen idee meer hebt welke kant je op rijdt, je gaat uiteindelijk wel de kant op waar je heen stuurt dus wellicht alleen camera ding.
- betere netcode qua hitregistratie. Vaak wordt je gekilled met 1 of 2 shots van wapens die dat niet kunnen, dus de hitreg komt in een keer aan.
- balans van wapens/classes, je ziet vooral assault en support en de wapens daarin zijn gewoon verreweg het sterkste en breed inzetbaar. Scout en medic zijn wat ik voel underpowered. Ik vind het snipen ook niet echt denderend aanvoelen in bfV maar ook niet heel veel nog gespeeld, anderen raken wel goed met de snipers merk ik :>
- bombers. Need I say more. :+
- AA guns/tanks, beide zijn schijnbaar niet echt effectief, dus zonder goede fighters hebben bombers vrij spel 40-5 of hogere scores op te stapelen zonder veel moeite/skills.
- het menu, godsamme, zelfs voor console ingestelde menus is dit gewoon te debiel voor woorden, 10.000x klikken om wat unlocks te zien.
- bring back take med/ammo pouch van de support. Nu nog veel te vaak dat je niks hoort of ziet van wie het nodig heeft als ze achter je staan etc.
- geluid, vooral van voetstappen en voertuigen, vaak staan er zomaar lui achter mij, ook tanks die je niet of nauwelijks kan horen. Ook met 3d headphones setting. Maar ook de wapens klinken allemaal een beetje als proppeschieters. De wapens in bf4 klinken zoveel beter dan dat ze nu in BfV doen.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-11-2018 12:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:52
SouLLeSSportal schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:29:

- balans van wapens/classes, je ziet vooral assault en support en de wapens daarin zijn gewoon verreweg het sterkste en breed inzetbaar. Scout en medic zijn wat ik voel underpowered. Ik vind het snipen ook niet echt denderend aanvoelen in bfV maar ook niet heel veel nog gespeeld, anderen raken wel goed met de snipers merk ik :>
Op het moment dat je medic wapens gaat buffen, gaat iedereen een medic spelen want unlimited selfheals...

Ik moet nog meer spelen hoor. Maar mij lijkt het dat er nu gewoon veel meer een taakverdeling is tussen de classes. Daarbij wordt samenwerking natuurlijk ook meer gepromoot door de verschillen tussen de classes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Zeara schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:13:
[...]

Op het moment dat je medic wapens gaat buffen, gaat iedereen een medic spelen want unlimited selfheals...

Ik moet nog meer spelen hoor. Maar mij lijkt het dat er nu gewoon veel meer een taakverdeling is tussen de classes. Daarbij wordt samenwerking natuurlijk ook meer gepromoot door de verschillen tussen de classes.
Het is meer dat de medic alleen smgs heeft, waarvan alleen de hogere ROF wapens op korte afstand effectief zijn, dus op grotere open maps, kan je gewoon eigenlijk niks behalve achter de rest aanhobbelen en reviven, waar geen reet aan is. In de beta hadden ze de dmr's, die nu bij de assault zijn geplaatst. Gooi de shotguns van support over naar assault, dmr's terug naar medic en je hebt het probleem opgelost, evt met een balance patch van de wapens zoals de m1a1 etc.

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:52
SouLLeSSportal schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:18:
[...]

Het is meer dat de medic alleen smgs heeft, waarvan alleen de hogere ROF wapens op korte afstand effectief zijn, dus op grotere open maps, kan je gewoon eigenlijk niks behalve achter de rest aanhobbelen en reviven, waar geen reet aan is. In de beta hadden ze de dmr's, die nu bij de assault zijn geplaatst. Gooi de shotguns van support over naar assault, dmr's terug naar medic en je hebt het probleem opgelost, evt met een balance patch van de wapens zoals de m1a1 etc.
Ik heb de beta niet gespeeld en wist niet dat de medic dmr's had. Maar dat lijkt mij dan al beter ja, dan heb je op afstand ook wat punch... Dat mis ik wel bij Medic (eigenlijk alleen maar medic gespeeld tot nu toe)

Verwijderd

[...]

Doe ik wat verkeerd want bij de MG34 die nogal aangeprezen hier kan je alleen maar op de grond liggen en ADS'n, bij de specializations gekeken en daar zag ook verder geen mogelijkheid om dat te veranderen.
jagermeister schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:35:
[...]

Hadden ze niet al een heel pakket aan uitbreidingen belooft dan net zoals bij BF1?

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
TecTo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:00:
[...]

Dit laatste was ik ook zeer verbaasd over. Krijg niet echt de oorlogs-feel hierdoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:11:
[...]

Doe ik wat verkeerd want bij de MG34 die nogal aangeprezen hier kan je alleen maar op de grond liggen en ADS'n, bij de specializations gekeken en daar zag ook verder geen mogelijkheid om dat te veranderen.
Kan ook niet.

Maar je kunt je bipod ook op een venster, muurtje etc. plaatsen. Je hoeft niet per se te gaan liggen. Dit werkt helaas niet altijd even goed, maar de MG34 is echt een BEEST.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-11-2018 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:11:
[...]

[...]

Hadden ze niet al een heel pakket aan uitbreidingen belooft dan net zoals bij BF1?
je hebt LMG's zoals de ke7, lewis en bren gun, en je hebt MMG's zoals mg34 en mg42. lmg kun je redelijk run and gun doen maar mmg alleen eigenlijk met bipod accuraat.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 22:00

Deathchant

Don't intend. Do!

Zeara schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:13:
[...]

Unlimited self heals? Wanneer je echt flink in combat bent en al veel kunt (self)healen ben je intussen alweer dood met deze time to kill.
Ik deel overigens de meningen wel hoor. Ik speelde in BF1 ook over het algemeen medic, en ik switchte erg veel tussen wapens. Als rusher (hoofdzakelijk) met de Federov Avtomat en iets meer medium range met de Mondragon Sniper, RSC M1917 Factory en Selbstlader M1916 Marksman.
Eerst dacht ik: ze moesten eigenlijk een sneller wapen zoals een SMG erin doen, en hoppa, toen kwam de Federov, en met mij vele anderen.
Nu zijn er smg achtige wapens in de medic class en nu is het weer niet goed :P Ik vind zelf overigens ook dat er meer selfloading rifles moeten komen in de medic class hoor, maar met een Sten of MP40 win je het close combat niet, en met de Suomi en MP28 red je het medium close range niet.

De fijnste wapens die BF5 tot nu toe heeft zijn de Gewehr 43 (hoort vind ik eigenlijk bij medic, maar goed), een volledig geupgrade MP28 (de rechterkant, dus de recoil-kant), de KE-7, en toch de STG44.
Alleen de aim-down-to-sight snelheden, vooral bij de lee enfield zijn echt waardeloos :(

[ Voor 11% gewijzigd door Deathchant op 29-11-2018 15:09 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• KBE91
Deathchant schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:06:
[...]

Unlimited self heals? Wanneer je echt flink in combat bent en al veel kunt (self)healen ben je intussen alweer dood met deze time to kill.
Ik deel overigens de meningen wel hoor. Ik speelde in BF1 ook over het algemeen medic, en ik switchte erg veel tussen wapens. Als rusher (hoofdzakelijk) met de Federov Avtomat en iets meer medium range met de Mondragon Sniper, RSC M1917 Factory en Selbstlader M1916 Marksman.
Eerst dacht ik: ze moesten eigenlijk een sneller wapen zoals een SMG erin doen, en hoppa, toen kwam de Federov, en met mij vele anderen.
Nu zijn er smg achtige wapens in de medic class en nu is het weer niet goed :P Ik vind zelf overigens ook dat er meer selfloading rifles moeten komen in de medic class hoor, maar met een Sten of MP40 win je het close combat niet, en met de Suomi en MP28 red je het medium close range niet.

De fijnste wapens die BF5 tot nu toe heeft zijn de Gewehr 43 (hoort vind ik eigenlijk bij medic, maar goed), een volledig geupgrade MP28 (de rechterkant, dus de recoil-kant), de KE-7, en toch de STG44.
Alleen de aim-down-to-sight snelheden, vooral bij de lee enfield zijn echt waardeloos :(
Misschien moeten we wachten op 4dec wat het gaat geven, aangezien ze enorm veel gaan aanpassen en de medic wapens onderhanden nemen. Ze mogen wel een long range wapen in hun arsenaal hebben, de keren dat ze mij afknallen met zo een support wapen is niet normaal. Dat zijn gewoon laser beams, zit daar nu eens gene recoil op bijna. En heb het niet over die dat je neer ligt, dat eerste wapen is gewoon zo simpel mee te mikken en op je target te houden.
Denk zelf van even support te spelen tot 4dec en dan zien wat ze gaan aanvangen met de medic class.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
SouLLeSSportal schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:03:
[...]

je hebt LMG's zoals de ke7, lewis en bren gun, en je hebt MMG's zoals mg34 en mg42. lmg kun je redelijk run and gun doen maar mmg alleen eigenlijk met bipod accuraat.
Moet zeggen dat ik redelijk close combat tegen een mg34 het vrij vaak zonder dat er geproned wordt. Wat mij betreft passen ze dat nog aan dat je zonder bipod echt instant het dak in kijkt door de recoil.

Bijna klaar met de ke7 masteries..ziet er wel fancy uit gold plated :). Snap overigens het vele gehuil om de ke7 niet. Zonder prone leg je het af tegen vrijwel alle wapens...en verlies het tegen andere ke7 spelers met andere classes ook vrij weinig.

[ Voor 13% gewijzigd door Montaner op 29-11-2018 17:55 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Nee, dat is vaak de MG-42. ;)
Dat ding is gewoon eng. 250 patronen kogelband, 1000+ RoF en gewoon instakill als iemand in je visier loopt. Kan niet wachten totdat ik die unlocked heb. :*)

Maar eerst eens mijn SMP ook maar oppoetsen. O-)
Sinds de BF4 haar miserabele launch eigenlijk geen online FPS meer gespeeld en mijn recoilcontrole is wat afgenomen. Nu ik de STG-44 heb, gaat het wat beter, maar er is nog genoeg werk te verrichten. Verder is er volgens mij ook wel wat meer mis dan alleen TTD. In zie regelmatig pas vijanden verschijnen als die allang het vuur op mij hebben geopend. Delay lijkt vaak zo'n 200ns te zijn, en met mijn glasvezelverbinding stuur ik natuurlijk wel constant updates die aankomen. Ik ga dus veel te vaak kansloos dood met een of twee hits terwijl ik een half magazijn in iemand zijn hoofd had geschoten. Helpt ook niet. :P

Montaner schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:52:
[...]

Bijna klaar met de ke7 masteries..ziet er wel fancy uit gold plated :). Snap overigens het vele gehuil om de ke7 niet. Zonder prone leg je het af tegen vrijwel alle wapens...en verlies het tegen andere ke7 spelers met andere classes ook vrij weinig.
Ik leg het zeker niet af tegen anderen, ook staand is het een heerlijk stabiel wapen.
Die heeft nog bijna niemand, die kom je amper tegen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:10:
Die heeft nog bijna niemand, die kom je amper tegen.
Ik zie ze constant. Je kan het ook mogelijkerwijs niet missen als er eentje schiet. Dat hoor je. :+

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:02

-tom-562

Oliesjeik

Montaner schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:52:
[...]

Moet zeggen dat ik redelijk close combat tegen een mg34 het vrij vaak zonder dat er geproned wordt. Wat mij betreft passen ze dat nog aan dat je zonder bipod echt instant het dak in kijkt door de recoil.

Huh, dan speel je met een andere KE7 dan mij :P Stilstaand en ADS is de KE7 ook heel erg stabiel en erg goed controleerbaar,

Vaak bu'j te bang!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
-tom-562 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:05:
[...]

Huh, dan speel je met een andere KE7 dan mij :P Stilstaand en ADS is de KE7 ook heel erg stabiel en erg goed controleerbaar,
Eens hoor. Maar de fire rate lijkt/is dan toch wat lager waardoor ik naar m’n zin teveel duels verlies. Maar eigenlijk is het meer klagen als je rondom een k:d van 5+ zit. Welke scope gebruiken jullie eigenlijk? Ik de blauwe 3x.

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Bij de basic assignment assault staat er: "damage 5 enemies with the grenade launcher gadget". Welke grenade launcher bedoelen ze hiermee...???
YinYang schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:55:
Bij de basic assignment assault staat er: "damage 5 enemies with the grenade launcher gadget". Welke grenade launcher bedoelen ze hiermee...???
De grenade launcher van de assault. Dat is een van de gadgets in slot 4.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:02

-tom-562

Oliesjeik

Montaner schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:34:
[...]

Eens hoor. Maar de fire rate lijkt/is dan toch wat lager waardoor ik naar m’n zin teveel duels verlies. Maar eigenlijk is het meer klagen als je rondom een k:d van 5+ zit. Welke scope gebruiken jullie eigenlijk? Ik de blauwe 3x.
3x scope, de standaard. Kleurtjes en Skins interesseren mij niks :p
Met de 3x scope en op bipod kan je gewoon snipen met bursts, zo akelig nauwkeurig is het ding :p

Vaak bu'j te bang!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik speelde net even single player.. de eerste missie in de woestijn. Ik liet even m’n gedachte gaan dat deze map bijvoorbeeld battle royal zou zijn. Denk dat het erg gaaf kan uitpakken. Ben er wel benieuwd naar!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• KBE91
We hebben de eerste mongool van een cheater ook tegen gekomen.
Met elk wapen dat hij nam one shot.
Maar je moet mij eens vertellen hoe conquest in zijn werk gaat.
Je hebt 4 vlaggen zij hebben 1 en nog winnen die met 1 punt verschil als we beide op 1-1 staan.
Hoe kan dit eigenlijk ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Herken je deze situatie?

Zit je naar Jackfrags te kijken, die 7 tegenstanders om zeep helpt in 1 run, nog even met zn pistol de laatste finished.. en zo een rijtje achter elkaar. Over een wapen en de setup praat.. en ik het dan voel kriebelen. Die setup klinkt goed..

Dan start ik BF5 op.. nog een beetje in de hype, join een game om daarna helemaal aan flarden geschoten te worden en sluit je de game af met wat gemopper..wat een rotspel :F

O-)

Mijn portfolio op Instagram

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
RoyK schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:52:
Herken je deze situatie?

Zit je naar Jackfrags te kijken, die 7 tegenstanders om zeep helpt in 1 run, nog even met zn pistol de laatste finished.. en zo een rijtje achter elkaar. Over een wapen en de setup praat.. en ik het dan voel kriebelen. Die setup klinkt goed..

Dan start ik BF5 op.. nog een beetje in de hype, join een game om daarna helemaal aan flarden geschoten te worden en sluit je de game af met wat gemopper..wat een rotspel :F

O-)
Het komt me iets te bekend voor, op youtube ziet er zo simpel om even een score van 50-5 te halen, de praktijk is helaas voor mij totaal anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
https://www.reddit.com/r/...ember_4th_update_keep_in/

Sneak peek van een deel dat ze gaan patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er aardig goed uit, al ben ik niet heel blij met de TTK wijzigingen. Maar SMG's wat sterker, KE7 iets zwakker en een fix voor company coin klinkt goed :)

Enkel als je ziet wat de rewards zijn voor de Deluxe edition moet je wel balen als je die gekocht hebt :+

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 30-11-2018 06:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
RoyK schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:52:
Herken je deze situatie?

O-)
Het helpt als je je bedenkt dat hij verschrikkelijk veel uren maakt en alleen de 'beste' beelden gebruikt om z'n punt te ondersteunen en extra views te trekken. Bovendien is hij ook gewoon erg solide fps speler maar belangrijkste is nog wel dat hij eigenlijk altijd speelt met een goed coördinerend squad die ook hun mannetje wel staan. Dan kom je ook veel vaker in dat soort situaties terecht door de juiste weg te nemen, dan weet je wat je te wachten staat, wat voor klasses je tegenover staat en hoef je niet in je eentje 7 x 100 damage te doen.

Consequent killstreaks van 7 in je eentje halen, zonder te campen of vehicle whoren, is bijzonder lastig. Met een goed samenwerkend squad op een random server is een k/d van 5 - 10 als infantry heel goed mogelijk.
Pagina: 1 ... 55 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V