Voor wat het waard is, zonet eens Battlefront opgestart. CPU blijft daar onder de 75%, gpu quasi continu op 99% en loopt enorm soepel. Dus is echt wel beperking van mijn cpu waardoor BF:1 en BF:V minder soepel aanvoelen denk ik.
LOL
https://www.nu.nl/games/5...-bij-herdenking-woii.html
Dit kunnen ze toch echt niet menen? Ik heb de game zelf (nog) niet en wacht nog effe op een goede aanbieding/price drop maar hoe willen ze dit doen? De hele game is zo oncorrect als maar kan
Dit kunnen ze toch echt niet menen? Ik heb de game zelf (nog) niet en wacht nog effe op een goede aanbieding/price drop maar hoe willen ze dit doen? De hele game is zo oncorrect als maar kan

Therefore I must know what I am doing. Maybe.
De kans is aanwezig dat dit nooit een serieus idee is geweest maar een poging om aandacht te krijgen voor hun stichting.Mu.siQ schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:05:
LOL
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Graag gedaan.TheProf82 schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:42:
[...]
Dankje voor alle moeite! DX12 is hier niet fijn, en jouw settings met DX11, tja, het werkt best, maar dipt toch echt vaak onder de 60fps. Meestal dipjes naar ~50/55 fps, en dat merk ik meteen, omdat de frametimes toenemen.
Als jij zegt: Het draait lekker, bedoel je dan ten allen tijde (dus conquest 64p) >60fps? Lekker is nogal relatief.
Ik moet helaas terugkomen op mijn beweringen. Vanavond ineens weer volop last van stutters en drops van c.a. 80 fps naar 50 en soms zelfs nog lager. Dit gebeurt gewoon als ik wat rond ren en als er op dat moment ook niet heel veel bijzonders gebeurt. Van die kortstondige haperingen. Ik had er enorm last van bij de barakken en hangars in die map met die grote hangar en later ook op twisted steel, terwijl ik daar gisteren geen last van had.
Een reboot leek even te helpen, maar na een paar minuten was het weer terug. Dus toch maar weer met de settings gerommeld en DX11 maar weer eens geprobeerd. Dat leek het voor nu ineens op te lossen, daar waar ik het vrijdag juist andersom ervoer

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Raar he. In de hangar heb ik inderdaad ook altijd FPS <60. En begriijp me niet verkeerd, mijn framerate is ook vaak tussen de 80 en de 100. Maar als ik in de actie terecht kom, of bijvoorbeeld de grote kathedraal of op de brug in twisted steel inderdaad, drop ik onder de 60fps. Vrijwel nooit onder 50, maar ~55fps (ook voor een paar seconden) geeft enorme stutters en tearing. Als mijn FPS constant >60FPS is, is er geen vuiltje aan de lucht.jagermeister schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:55:
[...]
Graag gedaan.
Ik moet helaas terugkomen op mijn beweringen. Vanavond ineens weer volop last van stutters en drops van c.a. 80 fps naar 50 en soms zelfs nog lager. Dit gebeurt gewoon als ik wat rond ren en als er op dat moment ook niet heel veel bijzonders gebeurt. Van die kortstondige haperingen. Ik had er enorm last van bij de barakken en hangars in die map met die grote hangar en later ook op twisted steel, terwijl ik daar gisteren geen last van had.
Een reboot leek even te helpen, maar na een paar minuten was het weer terug. Dus toch maar weer met de settings gerommeld en DX11 maar weer eens geprobeerd. Dat leek het voor nu ineens op te lossen, daar waar ik het vrijdag juist andersom ervoerIk kon hierna dus gewoon 3 potten achterelkaar spelen met een fps van tussen de 60 en 90 zonder gekke haperingen.
Ja, vreemd. Ik had het zowel in en rond die grootste hangar als rond D en E en dan zelfs als ik daar gewoon alleen rondloop en wat snel om me heen kijk. Zwaar irritant.TheProf82 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:58:
[...]
Raar he. In de hangar heb ik inderdaad ook altijd FPS <60. En begriijp me niet verkeerd, mijn framerate is ook vaak tussen de 80 en de 100. Maar als ik in de actie terecht kom, of bijvoorbeeld de grote kathedraal of op de brug in twisted steel inderdaad, drop ik onder de 60fps. Vrijwel nooit onder 50, maar ~55fps (ook voor een paar seconden) geeft enorme stutters en tearing. Als mijn FPS constant >60FPS is, is er geen vuiltje aan de lucht.
In de kathedraal heb ik het ook een paar keer gehad, maar net liep het daar ineens weer soepel als in >60 - 90 fps.

Verwijderd
Nee, dit lijkt me ook een slecht idee.Mu.siQ schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:05:
LOL
De game laat de geallieerde en duitse legers tegen elkaar zien in Rotterdam met oorlogstuig dat veel later in de oorlog was in beeld kwam. Ondertussen springen de duitse parachutisten uit geallieerde DC3's.
Maar daar komen ze bij die stichting vast ook wel snel achter.
Bij een WW2 herdenking denk ik eerder aan een docu, of die video over Rotterdam die eerder in dit topic gelinked werd.
Herkenbare plekken inderdaad. Ik zag trouwens wel dat mijn videokaart overclock uit stond; daarmee haal ik ~5-10% meer FPS, kan soms net dat extra beetje zijn.jagermeister schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:03:
[...]
Ja, vreemd. Ik had het zowel in en rond die grootste hangar als rond D en E en dan zelfs als ik daar gewoon alleen rondloop en wat snel om me heen kijk. Zwaar irritant.
In de kathedraal heb ik het ook een paar keer gehad, maar net liep het daar ineens weer soepel als in >60 - 90 fps.
Ik ga ff op de EA forums kijken of er al een tweak is die het oplostTheProf82 schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:06:
[...]
Herkenbare plekken inderdaad. Ik zag trouwens wel dat mijn videokaart overclock uit stond; daarmee haal ik ~5-10% meer FPS, kan soms net dat extra beetje zijn.
Sorry ben echt een noob volgens mij, maar wat is ingame het verschil tussen dx11 en dx12, waarom zou ik nog voor dx11 gaan als dx 12 nieuwer (en waarschijnlijk beter??) is?TheProf82 schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:42:
[...]
Dankje voor alle moeite! DX12 is hier niet fijn, en jouw settings met DX11, tja, het werkt best, maar dipt toch echt vaak onder de 60fps. Meestal dipjes naar ~50/55 fps, en dat merk ik meteen, omdat de frametimes toenemen.
Als jij zegt: Het draait lekker, bedoel je dan ten allen tijde (dus conquest 64p) >60fps? Lekker is nogal relatief.
Omdat om wat voor reden dan ook DX12 heel vaak slechter presteert als DX11. En ik ben eigenlijk nog zo goed als nooit benchmarks tegen gekomen waarbij DX12 significant beter presteert.Baelrog schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:23:
[...]
Sorry ben echt een noob volgens mij, maar wat is ingame het verschil tussen dx11 en dx12, waarom zou ik nog voor dx11 gaan als dx 12 nieuwer (en waarschijnlijk beter??) is?
Zoals ik het begrijp: Omdat DX12 veel meer bij de gamedeveloper neerlegt. Die moeten daar meer energie in steken dan bij DX11 waarbij nvidia/amd via de driver veel kunnen corrigeren wat bij DX12 niet kan.Baelrog schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:23:
[...]
Sorry ben echt een noob volgens mij, maar wat is ingame het verschil tussen dx11 en dx12, waarom zou ik nog voor dx11 gaan als dx 12 nieuwer (en waarschijnlijk beter??) is?
In theorie kan met DX12 meer uit de hardware gehaald worden maar het is nieuw en de game developers moeten er tijd en geld in willen steken. Dat duurt dus helaas best wel even.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Misschien een update gehad van nvidia? Bij mij werkte het eerst veel beter op DX11, maar na een update juist weer beter op DX12.jagermeister schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:55:
[...]
Graag gedaan.
Een reboot leek even te helpen, maar na een paar minuten was het weer terug. Dus toch maar weer met de settings gerommeld en DX11 maar weer eens geprobeerd. Dat leek het voor nu ineens op te lossen, daar waar ik het vrijdag juist andersom ervoerIk kon hierna dus gewoon 3 potten achterelkaar spelen met een fps van tussen de 60 en 90 zonder gekke haperingen.
Bij mij juist andersom sinds nvidia driver versie 416.94 WHQL.Sissors schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:37:
[...]
Omdat om wat voor reden dan ook DX12 heel vaak slechter presteert als DX11. En ik ben eigenlijk nog zo goed als nooit benchmarks tegen gekomen waarbij DX12 significant beter presteert.
Ik heb geen autoupdates aan staan als dat überhaupt mogelijk is met Nvidia kaarten. Vorige week wel geüpdatet naar de nieuwste GeForce drivers maar daarna niets mee aan drivers of whatsoever gewijzigd.ProfaNe schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:53:
[...]
Misschien een update gehad van nvidia? Bij mij werkte het eerst veel beter op DX11, maar na een update juist weer beter op DX12.
[...]
Bij mij juist andersom sinds nvidia driver versie 416.94 WHQL.
Ik kan hem niet eens opstarten zonder de 416jagermeister schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:01:
[...]
Ik heb geen autoupdates aan staan als dat überhaupt mogelijk is met Nvidia kaarten. Vorige week wel geüpdatet naar de nieuwste GeForce drivers maar daarna niets mee aan drivers of whatsoever gewijzigd.
Verwijderd
Bij mij loopt het ook zeer wisselvallig, continu aan het stoeien met instellingen en opnieuw opstarten, voor de patch deed dx12 en met pakweg 20fps meer dan dx11 en nu zijn beide niet echt prettig, loopt stroef en doe de settings vaak maar op low en medium met 1080ti i7-4670/16gig /3440 x 1440 , het heeft ook wel een op ultra weer redelijk gelopen en kan er geen touw aan vast knopen.
Sowieso denk ik dat de betere processors meer stabiele framerates hebben.
In ieder geval het loopt niet fijn.
Misschien is het wel een serverside issue. En wij ons maar rot zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:04:
Bij mij loopt het ook zeer wisselvallig, continu aan het stoeien met instellingen en opnieuw opstarten, voor de patch deed dx12 en met pakweg 20fps meer dan dx11 en nu zijn beide niet echt prettig, loopt stroef en doe de settings vaak maar op low en medium met 1080ti i7-4670/16gig /3440 x 1440 , het heeft ook wel een op ultra weer redelijk gelopen en kan er geen touw aan vast knopen.
Je i7-4670 is wat aan de krappe kant al zie ik hoeveel threads/cpu BFV bij mij in totaal gebruikt (Ryzen 1700X op 3.85Ghz). Om een 1080ti lekker te voeden op die resolutie zou ik zeker een upgrade overwegen want die 4c/4t is wat aan de krappe kant. Zeker voor BFV, ja... andere games kunnen goed draaien maar die vragen dan zeker niet alles van je GPU. Of je wil en kan upgraden weet je alleen zelf en niemand kan je je verplichten maar een 1080ti kan echt wel wat meer power gebruikenVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:04:
Al zie ik bepaalde mappen met alle detail wat er te zien is vraag ik mij af of het per map wel of het wel/niet lekker loopt?
Hebben jullie ook last van dat sommige grafische instellingen niet onthouden worden?
Ik moet telkens opnieuw die grafische opties zoals motion blur weer opnieuw uitzetten. Zelfs tussen twee potjes in worden vaak de instellingen weer gewoon teruggezet naar default. Zeer irritant.
Ik moet telkens opnieuw die grafische opties zoals motion blur weer opnieuw uitzetten. Zelfs tussen twee potjes in worden vaak de instellingen weer gewoon teruggezet naar default. Zeer irritant.
Recon level 20. nu die Kar unlocked
fijne sniper
heb dit zelf regelmatig als ik "abrupt stop" met alt+f4paul99 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:39:
Hebben jullie ook last van dat sommige grafische instellingen niet onthouden worden?
Er zijn wel mappen waar het erger is, voor mij. Twisted Steel, waar de brug is doorgezakt (vlakbij E?) is mijn framerate nooit stabiel 60 bijvoorbeeld. Hetzelfde voor de kathedraal in een van de levels.NINjak schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:37:
[...]
Je i7-4670 is wat aan de krappe kant al zie ik hoeveel threads/cpu BFV bij mij in totaal gebruikt (Ryzen 1700X op 3.85Ghz). Om een 1080ti lekker te voeden op die resolutie zou ik zeker een upgrade overwegen want die 4c/4t is wat aan de krappe kant. Zeker voor BFV, ja... andere games kunnen goed draaien maar die vragen dan zeker niet alles van je GPU. Of je wil en kan upgraden weet je alleen zelf en niemand kan je je verplichten maar een 1080ti kan echt wel wat meer power gebruiken
Al zie ik bepaalde mappen met alle detail wat er te zien is vraag ik mij af of het per map wel of het wel/niet lekker loopt?
Maar ik zie youtube filmpjes van mensen met identieke specs die daar 30% meer performance halen, dus de oorzaak is mij nog altijd onbekend. Ik ga tegen beter weten in een windows format doen dit weekend.
Ja, is ie t waard?Ricmaniac schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:51:
Recon level 20. nu die Kar unlockedfijne sniper
Vind die Gewehr zo’n poeprifle..
Ik merk dat ik de Lee Enfield nog steeds verkies boven alle bolt-actions die ik tot zover heb ge-unlocked (ben nu level 15). Dit komt voornamelijk door de ROF die ongeveer 1.5x zo snel is als bij alle andere bolt-action rifles. Ik speel nogal agressief offensief met de Recon class en daar is die snelheid wel echt heel fijn voor.Ricmaniac schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:51:
Gister al flinke stappen gemaakt met de Proficiency en Mastery assignments van de Lee Enfield
Beste tweakers,
Helaas is er op dit moment weinige animo binnen onze organisatie voor deze vette game, zijn er veel actieve PC gamers die ergens via TS3 of Discord bij elkaar komen om gezamenlijk potten te schieten?
Helaas is er op dit moment weinige animo binnen onze organisatie voor deze vette game, zijn er veel actieve PC gamers die ergens via TS3 of Discord bij elkaar komen om gezamenlijk potten te schieten?
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Ik besef me dat ik allicht mijn GPU in de PCI x4 slot heb, in plaats van de PCI x16 slot (heb nooit eerder een mobo gehad met twee slots...). Ik weet het niet zeker :-D. Ik ga dit vanavond uiteraard testen, maar dit kan reden zijn voor mijn tegenvallende framerates. Wordt vervolgd.
Zelf gebruik ik de Gewehr 95.The.Sticky schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:06:
[...]
Ik merk dat ik de Lee Enfield nog steeds verkies boven alle bolt-actions die ik tot zover heb ge-unlocked (ben nu level 15). Dit komt voornamelijk door de ROF die ongeveer 1.5x zo snel is als bij alle andere bolt-action rifles. Ik speel nogal agressief offensief met de Recon class en daar is die snelheid wel echt heel fijn voor.
Gister al flinke stappen gemaakt met de Proficiency en Mastery assignments van de Lee Enfield
Gisteren weer uitstapje naar de Lee enfield gemaakt maar kan nou niet zeggen dat ik de RoF increase nou echt nuttig vond.
Ik schiet vrijwel toch een headshot of als ik hem tag switch ik naar mijn sidearm, doet toch wat het moet doen.
Als ik mis ben ik toch vrijwel vaak dood. Tenzij de enemy zo slecht is maargoed dan kan ik met de G95 toch nog terug schieten.
Kar nog niet geprobeerd maar tot nog toe is de Gewehr mijn favoriet.
Steam: Ryada.
Kan me herinneren dat die lvl 10 was op de beta? Is dat veranderd naar 20 ?Ricmaniac schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:51:
Dat zou kunnen, vooral omdat die 2e sloten vaak PCIe 2.0 zijn als ze geen 8/8 verdeling hebben.TheProf82 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:26:
Ik besef me dat ik allicht mijn GPU in de PCI x4 slot heb, in plaats van de PCI x16 slot (heb nooit eerder een mobo gehad met twee slots...). Ik weet het niet zeker :-D. Ik ga dit vanavond uiteraard testen, maar dit kan reden zijn voor mijn tegenvallende framerates. Wordt vervolgd.
Klopt; die is PCI 2.0 x4 aldus mijn manual. Vrij zeker dat ik hem daarin heb. Maar ik zal 't laten weten.unfor schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:06:
[...]
Dat zou kunnen, vooral omdat die 2e sloten vaak PCIe 2.0 zijn als ze geen 8/8 verdeling hebben.
Ik heb dit voor de zekerheid ook maar ff gecheckt, maar bij mij zit ie in het PCIe 3.0 x16 slot. Voor mij gaat dit dus sowieso niet op.unfor schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:06:
[...]
Dat zou kunnen, vooral omdat die 2e sloten vaak PCIe 2.0 zijn als ze geen 8/8 verdeling hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 20-11-2018 12:16 ]
Toch lekker, wil je de dag beginnen met een lekker potje BF V die je ge pre ordered hebt bij de MM, hebben ze die benden nog niet binnen...
Nee meneer, kan nog wel even duren
Ik doe die ×\,!€!;×\+: pre order toch niet voor niks...
Grr, maand geleden preorder bij bol.com gedaan en vandaag zou hij dus op de mat moeten landen. Zou!
Want uiteraard hebben ze hem wel verstuurd, maar de tracking geeft aan dat hij bij PostNL is blijven liggen. Ben er best goed ziek van. Wil nu wel eens gamen.
Zit er aan te denken om dan maar een cdkey te kopen online en de game maar terug te sturen naar Bol.
Want uiteraard hebben ze hem wel verstuurd, maar de tracking geeft aan dat hij bij PostNL is blijven liggen. Ben er best goed ziek van. Wil nu wel eens gamen.
Zit er aan te denken om dan maar een cdkey te kopen online en de game maar terug te sturen naar Bol.
NOOIT pre-orderen mensen. Dat zou inmiddels toch wel bekend moeten zijn.
Ik moet zeggen dat ik al aantal jaren keys online koop. En dat gaat perfect! Ik had gistermorgen al m'n BFV key binnen, gistermiddag gepreload. Dus kan vanavond thuis direct proberen :-)Yzord schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:27:
Grr, maand geleden preorder bij bol.com gedaan en vandaag zou hij dus op de mat moeten landen. Zou!
Waarom niet? Ik heb het nog nooit gedaan en juist nu voor het eerst vanwege de aantrekkelijke prijs #hollanderjagermeister schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:28:
[ Voor 19% gewijzigd door Rohem op 20-11-2018 12:30 ]
Tja, of je nu pre-ordered, of hem gisteren bestelt had, dat maakt weinig uit natuurlijk als PostNL er een dag langer over doet.jagermeister schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:28:
Voor diegene die wat problemen hebben met de performance. Check je ram configuratie, zorg dat je stickies in dual ram zitten dat kan zo 15 tot 20 fps schelen! Ook staat het ramgeheugen meestal op de standaard snelheid en niet je maximale. Dit alles kun je snel checken met CPU-Z.
Geen zorgen! Ik heb 'm ook bij bol.com gekocht en zojuist binnen gekregen. De t&t is wat minder accuraat omdat de postbode het bezorgtdtdtdtdt.Yzord schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:27:
PC - Battlefield 1 "Platoon Page" <--- De meeste mensen van BF1 spelen nu BF V, dus in de avond altijd wel een gezellige groep online. Dus wees welkomSonOfTorture schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:25:
Beste tweakers,
Ik weet zeker dat ze in de juiste slots zitten, maar ik moet de BIOS nog checken of ze op 3000mhz staan ingesteld, bedoel je?Rickpm1 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:35:
Voor diegene die wat problemen hebben met de performance. Check je ram configuratie, zorg dat je stickies in dual ram zitten dat kan zo 15 tot 20 fps schelen! Ook staat het ramgeheugen meestal op de standaard snelheid en niet je maximale. Dit alles kun je snel checken met CPU-Z.
Althans, snel checken met CPU-Z en dan vervolgens eventueel in BIOS aanpassen?
[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 20-11-2018 12:49 ]
Ik lees wat dingen over performance. En ik kan alleen meedelen dat mijn spel super vloeiend loopt op mijn i7 4790K (Zonder OC) met een 1070.
Eigenlijk heb ik het spel opgestart... en ben gaan knallen. Opties nog niet bekeken in menu
Eigenlijk heb ik het spel opgestart... en ben gaan knallen. Opties nog niet bekeken in menu
Je kan in CPU-Z je ramsnelheid zien (let op je ziet de helft, want DDR is Double Data Rate). Als daar geen 1500 MHz staat dan ga je naar je bios en pas je je ramsnelheid aan. Meestal moet je eerst XMP aanzetten in je bios om op max snelheid te kunnen draaien.jagermeister schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:46:
[...]
Ik weet zeker dat ze in de juiste slots zitten, maar ik moet de BIOS nog checken of ze op 3000mhz staan ingesteld, bedoel je?
Althans, snel checken met CPU-Z en dan vervolgens eventueel in BIOS aanpassen?
Gaan we nakijken vanavond. DankjewelRickpm1 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:59:
[...]
Je kan in CPU-Z je ramsnelheid zien (let op je ziet de helft, want DDR is Double Data Rate). Als daar geen 1500 MHz staat dan ga je naar je bios en pas je je ramsnelheid aan. Meestal moet je eerst XMP aanzetten in je bios om op max snelheid te kunnen draaien.
Als je hem op tijd wilt spelen zou ik hem of bij Origin kopen of bij een key reseller. Het is elk jaar weer hetzelfde gedoe waarbij mensen hem gewoon niet op tijd binnen krijgen en hun beklag doen over Wehkamp, Bol.com of een of andere lokale winkelSissors schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:29:
[...]
Tja, of je nu pre-ordered, of hem gisteren bestelt had, dat maakt weinig uit natuurlijk als PostNL er een dag langer over doet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Voor de PC klopt dat. Voor consoles snap ik pre-orderen soms, aangezien je dan met de disc-versie regelmatig fors minder betaalt. Of dat geld opweegt tegen het constant switchen van discs, dat is een tweede ;-).Tsurany schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:03:
[...]
Als je hem op tijd wilt spelen zou ik hem of bij Origin kopen of bij een key reseller. Het is elk jaar weer hetzelfde gedoe waarbij mensen hem gewoon niet op tijd binnen krijgen en hun beklag doen over Wehkamp, Bol.com of een of andere lokale winkel
Pre orderen voor console snap ik ook niet. Fiets dan naar de mediamarkt en koop op de release dag zelfTheProf82 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:25:
[...]
Voor de PC klopt dat. Voor consoles snap ik pre-orderen soms, aangezien je dan met de disc-versie regelmatig fors minder betaalt. Of dat geld opweegt tegen het constant switchen van discs, dat is een tweede ;-).
Soms bespaar je 10 euro. Begrijp me niet verkeerd; ik doe het nooit :-).ProfaNe schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:28:
[...]
Pre orderen voor console snap ik ook niet. Fiets dan naar de mediamarkt en koop op de release dag zelfPaar keer gezien dat mensen het spel een dag later kregen terwijl het spel fysiek al in de winkel lag.
Volgens mij komen de Bol zendingen met de reguliere postbode ipv de pakketboer aangezien het door de brievenbus past. Ik kan er naast zitten.Yzord schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:27:
Want uiteraard hebben ze hem wel verstuurd, maar de tracking geeft aan dat hij bij PostNL is blijven liggen.
mediamarkt? Ik heb heb zojuist binnengekregen.MartijnAbel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:20:
Toch lekker, wil je de dag beginnen met een lekker potje BF V die je ge pre ordered hebt bij de MM, hebben ze die benden nog niet binnen...
Verwijderd
Heb zelfde processor en 1080 ti(hiervoor een 1080 en maakt niet zoveel uit), speel alleen wel op 3440 x 1440, speel Bf1 en vooral V niet soepel, heb een 550 voeding wat krap is voor een 1080 ti.NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:51:
Ik lees wat dingen over performance. En ik kan alleen meedelen dat mijn spel super vloeiend loopt op mijn i7 4790K (Zonder OC) met een 1070.
welke resolutie speel jij?
De i7 4790 staat ook als recommended bij de aanbevolen specificaties van DICE voor dit spel.
Stel de vraag nogmaals, kan ik peter's equalizer instellen terwijl aan het gamen ben, dus het kader ervan even in spelbeeld krijgen?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2018 14:38 ]
Jup mediamarkt... Nog steeds niks binnenTrisjin schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:46:
[...]
mediamarkt? Ik heb heb zojuist binnengekregen.
Edit: krijg net een belletje van de vrouw, ze waren "vergeten" de dozen uit te pakken...
Stelletje flapdrollen daar
[ Voor 21% gewijzigd door MartijnAbel op 20-11-2018 14:57 ]
Dank voor de reactie, kom zeker snel langs!Freezerator schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:41:
[...]
PC - Battlefield 1 "Platoon Page" <--- De meeste mensen van BF1 spelen nu BF V, dus in de avond altijd wel een gezellige groep online. Dus wees welkom
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Thnx! Die ga ik ook even in gedachten houden! Ik speel meestal met een eigen squad, bestaande uit clubje bekenden. Maar die zijn er niet altijd en dan mis ik nog wel eens een goed team. Dus ik denk dat ik keer aanhaak! :-)Freezerator schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:41:
[...]
PC - Battlefield 1 "Platoon Page" <--- De meeste mensen van BF1 spelen nu BF V, dus in de avond altijd wel een gezellige groep online. Dus wees welkom
Verwijderd
Waarom zou je de pc versie bij een MM/Bol kopen? Gewoon bij een key seller en je hebt nooit problemen. Gister de key gekocht bij cdkeys en meteen de key binnen gekregen. Origin kon meteen preloaden waardoor ik hem exact op 00:00 releasetime kon opstarten
Begrijp ik ook niet. Als je echt een hoesje wilt hebben voor de collectie snap ik het wel, maar anders ben je echt altijd later dan via een cdkeyshop.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:11:
Waarom zou je de pc versie bij een MM/Bol kopen? Gewoon bij een key seller en je hebt nooit problemen. Gister de key gekocht bij cdkeys en meteen de key binnen gekregen. Origin kon meteen preloaden waardoor ik hem exact op 00:00 releasetime kon opstarten
AMD heeft nu een driver update vrij gegeven voor de volledige versie van BFV. De release notes zeggen alleen weinig, behalve dat ze de volledige game nu ondersteunen en niet alleen de early access.
Bron: downloads: AMD Radeon Software Adrenalin Edition 18.11.2
Ik heb deze drive nog niet kunnen testen icm mijn Vega 64.
Bron: downloads: AMD Radeon Software Adrenalin Edition 18.11.2
Ik heb deze drive nog niet kunnen testen icm mijn Vega 64.
Ik speel op 2560x1440. Dus jou wider FOV kan een rol spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:28:
[...]
Heb zelfde processor en 1080 ti(hiervoor een 1080 en maakt niet zoveel uit), speel alleen wel op 3440 x 1440, speel Bf1 en vooral V niet soepel, heb een 550 voeding wat krap is voor een 1080 ti.
welke resolutie speel jij?
De i7 4790 staat ook als recommended bij de aanbevolen specificaties van DICE voor dit spel.
Stel de vraag nogmaals, kan ik peter's equalizer instellen terwijl aan het gamen ben, dus het kader ervan even in spelbeeld krijgen?
Tering, wat is Origin ruk zeg. Nu krijg ik de melding: "Too many computers have accessed this account's version of DisplayName field missing from registry, recently. Please try again later.
Bedankt, EA. Blijkbaar kan dit zo 24 uur duren.
PS: GPU zat in de verkeerde PCI-E slot zoals ik vermoedde, dus ik wil graag testen...
PS: GPU zat in de verkeerde PCI-E slot zoals ik vermoedde, dus ik wil graag testen...
[ Voor 15% gewijzigd door TheProf82 op 20-11-2018 17:53 ]
In BIOS gezien dat het RAM inderdaad nog op 2133mhz was geclockt, dus heb hem op 3000mhz ingesteld. Hopelijk weer een paar frames winst straks. XMP moest ik inderdaad ook enablen. Nogmaals dankRickpm1 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:59:
[...]
Je kan in CPU-Z je ramsnelheid zien (let op je ziet de helft, want DDR is Double Data Rate). Als daar geen 1500 MHz staat dan ga je naar je bios en pas je je ramsnelheid aan. Meestal moet je eerst XMP aanzetten in je bios om op max snelheid te kunnen draaien.
Zit soort blokkering/beveiliging op waarbij spel wordt gebanned als er meer dan 5 'hardware' wijzigingen zijn geweest sinds installatie.TheProf82 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:53:
Tering, wat is Origin ruk zeg. Nu krijg ik de melding: "Too many computers have accessed this account's version of DisplayName field missing from registry, recently. Please try again later.
Qua performance, daarnet eens een andere modus gespeeld (waarbij je sectoren moet veroveren) en cpu gebruik geen enkele keer naar 100% zien gaan op mijn 6600K. Speelde een pak vlotter. Dus een snellere cpu met meer cores is wie weet niet nodig, al wil ik niet te snel victorie kraaien, want was vooral op conquest probleem.
[ Voor 21% gewijzigd door lapino op 20-11-2018 18:02 ]
Klopt; nog niet eerder zelf ervaren. Wel lekker klantvriendelijk :-P.lapino schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:01:
[...]
Zit soort blokkering/beveiliging op waarbij spel wordt gebanned als er meer dan 5 'hardware' wijzigingen zijn geweest sinds installatie.
Qua performance, daarnet eens een andere modus gespeeld (waarbij je sectoren moet veroveren) en cpu gebruik geen enkele keer naar 100% zien gaan op mijn 6600K. Speelde een pak vlotter. Dus een snellere cpu met meer cores is wie weet niet nodig, al wil ik niet te snel victorie kraaien, want was vooral op conquest probleem.
Eindelijk Frontlines only servers.

Mijn performance problemen lijken opgelost. Ik heb BFV dus niet kunnen proberen, maar in CoD Black Ops 4 is mijn FPS zo'n 40% hoger en veel stabieler. De heaven-benchmark gaf me ~28% hogere resultaten dan voorheen.
Erg dom dat ik mijn GTX 970 in een PCI 2.0 x4 slot heb gepropt, maargoed, een leermoment. Ik dacht; het is een crossfire-bord, dus het maakt niet uit :-).
Erg dom dat ik mijn GTX 970 in een PCI 2.0 x4 slot heb gepropt, maargoed, een leermoment. Ik dacht; het is een crossfire-bord, dus het maakt niet uit :-).
Bij mij ook. Althans, zo lijkt het. Draai mem nu op juiste frequentie en loopt nu stabiel >80 FPS op AerodomeTheProf82 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:21:
Mijn performance problemen lijken opgelost. Ik heb BFV dus niet kunnen proberen, maar in CoD Black Ops 4 is mijn FPS zo'n 40% hoger en veel stabieler. De heaven-benchmark gaf me ~28% hogere resultaten dan voorheen.
Top!jagermeister schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:27:
[...]
Bij mij ook. Althans, zo lijkt het. Draai mem nu op juiste frequentie en loopt nu stabiel >80 FPS op Aerodome
Ja, zojuist nog wel. (5 minuten geleden)ElArmaSecreta schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:42:
Kan iemand servers joinen?
Mijn mem stond ook foutief geklokt, loopt nu wel iets soepeler maar in veel matches toch 100% cpu gebruik of nét daaronder. Nieuwe cpu zal vermoedelijk geen gigantische winst opleveren, want gpu zit ook bijna continu rond 99% maar echt helpen zal die 100% cpu gebruik ook niet doen hé. Zo lastig. Nieuwe cpu/mobo gaat me toch dik 500 euro kosten, hoop dat ik toch wel iets van verbetering ga merken dan

Wat zijn jouw specs? Misschien kan je een gedeeltelijke upgrade doen?lapino schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:00:
Mijn mem stond ook foutief geklokt, loopt nu wel iets soepeler maar in veel matches toch 100% cpu gebruik of nét daaronder. Nieuwe cpu zal vermoedelijk geen gigantische winst opleveren, want gpu zit ook bijna continu rond 99% maar echt helpen zal die 100% cpu gebruik ook niet doen hé. Zo lastig. Nieuwe cpu/mobo gaat me toch dik 500 euro kosten, hoop dat ik toch wel iets van verbetering ga merken dan
Nope, is all or nothing (te oud mobo). Eens zien of er vrijdag iets te vangen is qua extra deals, maar ga vermoedelijk voor de 9700K + MSI Z390 ACE moederbord + RTX2080 als ik mijn GTX1080 tijdig verkocht krijg.
Je vindt een GTX 1080 te matig voor BFV? Of is dat van een andere machine? :-). Toch stiekem benieuwd naar je huidige battlefield-computer.lapino schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:07:
Nope, is all or nothing (te oud mobo). Eens zien of er vrijdag iets te vangen is qua extra deals, maar ga vermoedelijk voor de 9700K + MSI Z390 ACE moederbord + RTX2080 als ik mijn GTX1080 tijdig verkocht krijg.
Alienware AW3418DW 120hz 3440x1440 ultrawide
Asus Maximus VIII Hero
Intel i5 6600K
Kraken X62 cooler
eVGA GTX1080 FTW OC
M.2 SSD 512gb Samsung evo 970
Corsair K75 MK.2
3440x1440 gaming aan hoge fps = beefy pc nodig
Asus Maximus VIII Hero
Intel i5 6600K
Kraken X62 cooler
eVGA GTX1080 FTW OC
M.2 SSD 512gb Samsung evo 970
Corsair K75 MK.2
3440x1440 gaming aan hoge fps = beefy pc nodig
Je hebt vrij hoge resolutie.
Denk dat het best een logische upgrade is voor een game als BF (V).
4 core is sowieso beetje behelpen inmiddels bij deze serie.
Denk dat het best een logische upgrade is voor een game als BF (V).
4 core is sowieso beetje behelpen inmiddels bij deze serie.
[ Voor 24% gewijzigd door Help!!!! op 20-11-2018 19:26 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
De I5 4670k met gtx770 werkt helaas niet al te best. Beta ging wel goed maar nu vliegt de fps tussen 40-60
in een vliegtuig is het wel 60fps(op low
).
De vraag is alleen of een nieuwe videokaart voldoende is. Iemand hier die ook met 4670k speelt met een andere videokaart?
in een vliegtuig is het wel 60fps(op low
De vraag is alleen of een nieuwe videokaart voldoende is. Iemand hier die ook met 4670k speelt met een andere videokaart?
Denk dat jouw probleem zelfs is als bij mij : cpu bottleneck.
Heb je de settings goed gecheckt? DX11/12, Future frame rending op ON, etc. Zeker de laatste is van grote invloed op de framerate.Trisjin schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:41:
De I5 4670k met gtx770 werkt helaas niet al te best. Beta ging wel goed maar nu vliegt de fps tussen 40-60
in een vliegtuig is het wel 60fps(op low).
@Trisjin Een 5 jaar oude quadcore en 5 jaar oude videokaart.
Denk eerlijk gezegd niet dat het veel zin heeft om alleen 1 vd 2 te upgraden, het zijn allebei bottlenecks.
Denk eerlijk gezegd niet dat het veel zin heeft om alleen 1 vd 2 te upgraden, het zijn allebei bottlenecks.
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 20-11-2018 21:30 ]
PC Specs
Nou bij mij installeert hij ook eindelijk. Voor 4 tientjes gekocht op zo'n 'grijze' key site. Nooit eerder problemen mee gehad, dus gewoon weer gedaan. Over 20 minuten kan hij opgestart worden!
Voor de (kapitaalkrachtige) upgraders:
Battlefield V free with GeForce RTX
https://www.nvidia.com/en...d-v/terms-and-conditions/
[ Voor 19% gewijzigd door Help!!!! op 20-11-2018 20:52 ]
PC Specs
Klopt het dat er nog geen airlifts zijn?
Heb de deluxe versie maar kan ze nergens vinden.
Heb de deluxe versie maar kan ze nergens vinden.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Precies dat viel me op de eerste paar minuten dat ik speelde. Ik dacht dat het serieus aan de instellingen van mijn geluidskaart lag. Het is net alsof je speelt met slecht geïsoleerde oorwatjes in. Ik wil de BF1 audio hebben! Die was goed!Tsurany schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 23:09:
[...]
Tot je meer dan een paar meter van de bron bent, dan klinkt alles zwak en gedempt. Een tank op afstand maakt amper geluid, een vuurgevecht 50 meter verderop klinkt als wat kinderen die spelen.
Individueel klinkt het wel leuk maar alles bij elkaar klopt het echt niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Ekstergroen op 20-11-2018 21:07 ]
Heb bf:v al maar als ik mijn gtx1080 verkocht krijg, komt er een rtx in huis en dan verloot ik die bf:v hierHelp!!!! schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:52:
Voor de (kapitaalkrachtige) upgraders:
Heb even zitten proberen met wat settings. Nu loopt die aardig op 55-75fps.TheProf82 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:57:
[...]
Heb je de settings goed gecheckt? DX11/12, Future frame rending op ON, etc. Zeker de laatste is van grote invloed op de framerate.
Mijn client start niet meer inmiddels. Mogelijk door de DRM protection omdat ik wat hardware changes heb gemaakt, maar ik krijg nu niet eens een foutmelding.
Ik ben niet de enige zo te zien:
https://answers.ea.com/t5...ch-PC/td-p/7167757/page/3
heeft iemand hier dit al ns gehad? Ik heb al van alles geprobeerd maar t zou zomaar kunnen dat het 'vanzelf' oplost gezien het serverside (origin) lijkt te zijn.
Ik ben niet de enige zo te zien:
https://answers.ea.com/t5...ch-PC/td-p/7167757/page/3
heeft iemand hier dit al ns gehad? Ik heb al van alles geprobeerd maar t zou zomaar kunnen dat het 'vanzelf' oplost gezien het serverside (origin) lijkt te zijn.
Ja, echt belachelijk. Tijdje contact gehad met support van EA, maar dat niveau is echt van likmevestje. Uberhaupt schandalig dat mijn game gelockt is vanwege het herinstalleren van een GPU. 5 hardware changes binnen 24 uur staat er volgens mij in hun terms of service... Maar nu gebeurt er dus helemaal niets.jagermeister schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:12:
@TheProf82 Dat meen je?![]()
Heb je net de oorzaak van die slechte performance, krijg je dit.
Ik heb donderdag pas weer echt tijd om te testen, dus ik kijk het tot dan even aan; het kan best zijn dat het zich vanzelf oplost omdat zij de DRM-bans bepalen. Maar ik word er wel pissig van. Ik had graag willen spelen vanavond met een degelijke performance, maar dat moet dan nog even wachten.
[ Voor 5% gewijzigd door TheProf82 op 20-11-2018 23:17 ]
Audio is hetzelfde als bf1. Ik gebruik headphones (stereo). Settings audio: headphone, 3d headphone en surround (deze staat origineel niet goed) aanvinken. Dit icm een creative ae5 die dus op de bf1 setting staat.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Spel begint eindelijk te klikken voor mij.
Heb ondertussen wel de meest dodelijke combinatie gevonden als Assault (ik vermoed dat ze later wel fixen).
Range tot Midrange mappen: M1A1 met een medium scope erop, fuck dat ding gaat hard
Close mappen (er zijn nog niet echt super close mappen, zoals Fort Vaux in BF1), de M1907 natuurlijk.
Vandaag de hele avond met een andere kameraad continu de vliegertjes genomen en dog fights boven twisted steel, geweldig. Spelen met de Stuka etc...
Heb ondertussen wel de meest dodelijke combinatie gevonden als Assault (ik vermoed dat ze later wel fixen).
Range tot Midrange mappen: M1A1 met een medium scope erop, fuck dat ding gaat hard
Close mappen (er zijn nog niet echt super close mappen, zoals Fort Vaux in BF1), de M1907 natuurlijk.
Vandaag de hele avond met een andere kameraad continu de vliegertjes genomen en dog fights boven twisted steel, geweldig. Spelen met de Stuka etc...
Draait als een trein, God wat speelt dat lekker weg.
Maar nog veel oefenen lol
Maar nog veel oefenen lol
Asus GL703VM
Het kan aan mij liggen, maar sinds de release op de 19de zijn er veel meer onzin scouts en squad leaders die geen orders geven.
Daarvoor werkte squad members vaker samen, nu is een order geven nogal zinloos want niemand doet er wat mee.
Gewoon de scouts flink beperken maximaal 3 per team, gisteren weer verloren omdat ons team zeker 10 scouts had die rond een vlaggetje stonden te campen. En we op aanvallend tekort kwamen.
Daarvoor werkte squad members vaker samen, nu is een order geven nogal zinloos want niemand doet er wat mee.
Gewoon de scouts flink beperken maximaal 3 per team, gisteren weer verloren omdat ons team zeker 10 scouts had die rond een vlaggetje stonden te campen. En we op aanvallend tekort kwamen.
Eens..Bassbounce schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:25:
Het kan aan mij liggen, maar sinds de release op de 19de zijn er veel meer onzin scouts en squad leaders die geen orders geven.
Ik zei ook al in de chat tijdens een potje BF V dat je direct merkt dat er een ander slag publiek aan het spelen is. Alleen voor de kills gaan, beetje achterin base hangen, volop recon en in een hoekje liggen.
Hopelijk word dit nog beter en gaan ze dit bestraffen, of juist het capturen/teamwork meer belonen..
Yes!!! Eindelijk; BFV werkt. Mijn vermoeden van gister klopte; met mijn GPU in de juiste PCI-slot werkt het eindelijk zoals ik wil. Domme fout van mezelf dus. Black ops 4 speelde al feilloos gister maar BFV starte niet op vanwege DRM.
Hier het resultaat: https://imgur.com/a/ybXNYVI (framerate rechtsbovenaan). Voorheen was mijn FPS hier met deze settings zo'n 35 geweest.
Heb vanmorgen even 10 minuten gespeeld; mijn average FPS is zo'n 40-50% hoge0r (hoe hoger de instellingen hoe groter het gat is), mijn minimal FPS zo'n 50%. Daarnaast; stabiele frametimes en alle stutters weg. Ik heb de framerate nog niet onder de 75 zien duiken op conquest (3 maps getest) met alles op high, FFR on.
Specs;
Ryzen 2600 stock (non OC)
16GB ram 3000mhz
GTX 970 @ 1480/2000 mhz
Windows 10 1809 (laatste versie)
Nieuwste Nvidia drivers
Het speelde echt ontzettend fijn. Ik kan niet wachten op het weekend :-); eindelijk kan ik met de game aan de slag.
Hier het resultaat: https://imgur.com/a/ybXNYVI (framerate rechtsbovenaan). Voorheen was mijn FPS hier met deze settings zo'n 35 geweest.
Heb vanmorgen even 10 minuten gespeeld; mijn average FPS is zo'n 40-50% hoge0r (hoe hoger de instellingen hoe groter het gat is), mijn minimal FPS zo'n 50%. Daarnaast; stabiele frametimes en alle stutters weg. Ik heb de framerate nog niet onder de 75 zien duiken op conquest (3 maps getest) met alles op high, FFR on.
Specs;
Ryzen 2600 stock (non OC)
16GB ram 3000mhz
GTX 970 @ 1480/2000 mhz
Windows 10 1809 (laatste versie)
Nieuwste Nvidia drivers
Het speelde echt ontzettend fijn. Ik kan niet wachten op het weekend :-); eindelijk kan ik met de game aan de slag.
Echter volgens hun algemene voorwaarde moet je ook een RTX kaart hebben bij activatie van de code. Nu is de vraag of dit gewoon iets leuks is wat ze op hebben geschreven, of dat er ook gecontroleerd op wordt. Ik vermoed het eerste, maar het is wel een beetje de vraag.lapino schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:22:
[...]
Heb bf:v al maar als ik mijn gtx1080 verkocht krijg, komt er een rtx in huis en dan verloot ik die bf:v hier
Wel jammer anders, ik overweeg ook een RTX te kopen (om mijn R9 Fury te vervangen, al lijkt hij de campaign iig nog redelijk goed te draaien overall, al is dat vaak makkelijker dan multiplayer voor de PC), maar zelf heb ik dan dus niks aan de key.
Ik denk dat het vooral de veteranen zijn die voor de early access versies gaan en dat zijn vaak de spelers die wat meer team oriented zijn. Je hebt nu veel meer casual spelers erbij die een paar maanden spelen en dan weer vertrekken.Bassbounce schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:25:
Dat lijkt me geen goed plan, dan beperk je de mensen die de scout wel goed kunnen gebruiken enorm. Ik speel zelf graag scout op de wat meer open mappen. Met de ZH-29, spawn beacon en spot flare kan je prima aanvallend spelen en je squad ondersteunen. Sterker nog, als elk squad een scout heeft die de juiste perks heeft kunnen ze allemaal op elkaars spawn beacon spawnen en is een flank heel eenvoudig opgezet.Gewoon de scouts flink beperken maximaal 3 per team, gisteren weer verloren omdat ons team zeker 10 scouts had die rond een vlaggetje stonden te campen. En we op aanvallend tekort kwamen.
Juist de mensen die enkel met bolt action rifles spelen en van een afstandje snipen verpesten de hele scout class. Maar dat is helaas al jaren lang aan de gang.
Recons beperken lijkt mij ook geen goed idee. Maar helaas zie je wel dat mensen het zien als een crutch class. Mensen kunnen niet goed spelen dus kiezen ze maar voor een class die relatief safe is om te gebruiken ivm de gugantische range waarover ze kunnen schieten.Tsurany schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:54:
[...]
Ik denk dat het vooral de veteranen zijn die voor de early access versies gaan en dat zijn vaak de spelers die wat meer team oriented zijn. Je hebt nu veel meer casual spelers erbij die een paar maanden spelen en dan weer vertrekken.
[...]
Dat lijkt me geen goed plan, dan beperk je de mensen die de scout wel goed kunnen gebruiken enorm. Ik speel zelf graag scout op de wat meer open mappen. Met de ZH-29, spawn beacon en spot flare kan je prima aanvallend spelen en je squad ondersteunen. Sterker nog, als elk squad een scout heeft die de juiste perks heeft kunnen ze allemaal op elkaars spawn beacon spawnen en is een flank heel eenvoudig opgezet.
Juist de mensen die enkel met bolt action rifles spelen en van een afstandje snipen verpesten de hele scout class. Maar dat is helaas al jaren lang aan de gang.
En dan heb je de andere kant van het spectrum, recons die met bolt actions gewoon close combat in rennen. Had helaas shadowplay niet aangezet gisteren anders had ik een hele mooie clip
Doet mijn KD niet echt ten goede maar ik verkrijg wel lekker bijna een 500 score per minuut met mijn recon
Datzelfde zie ik nu ook bij de support. Velen pakken een MMG en gaan ergens plat liggen hopende op vijanden die hun over het hoofd zien of net niet zien dat er iemand ligt te campen. Niet mijn speelstijl en voegt vaak weinig toe voor het team omdat weinig spelers echt effectief met zo'n MMG om kunnen gaan.Ryada schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:01:
[...]
Recons beperken lijkt mij ook geen goed idee. Maar helaas zie je wel dat mensen het zien als een crutch class. Mensen kunnen niet goed spelen dus kiezen ze maar voor een class die relatief safe is om te gebruiken ivm de gugantische range waarover ze kunnen schieten.
Als recon punten farmen, terwijl je het zelf overleeft, gaat naar mijn idee het beste met een SLR met de juiste perks (spotten zodra je op iemand schiet) en de spotting flare. Als jij niet de kill krijgt dan krijg je wel de assist punten tezamen met de spotting punten. Soms vraag ik me af of zo'n (squad)assist niet meer oplevert qua punten dan een kill zelf.En dan heb je de andere kant van het spectrum, recons die met bolt actions gewoon close combat in rennen. Had helaas shadowplay niet aangezet gisteren anders had ik een hele mooie clip![]()
Doet mijn KD niet echt ten goede maar ik verkrijg wel lekker bijna een 500 score per minuut met mijn reconhttps://battlefieldtracke...le/origin/ryadaa/overview
Zeker waar, ik heb het gisteren gespeeld voor 2 levens. Maar het kon mij echt niet bekoren om daar constant te gaan liggen en de optimale plek te zoeken. ik ben veel effectiever met de shotguns / lmg en dan maar gewoon wat rond rennen.Tsurany schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:05:
[...]
Datzelfde zie ik nu ook bij de support. Velen pakken een MMG en gaan ergens plat liggen hopende op vijanden die hun over het hoofd zien of net niet zien dat er iemand ligt te campen. Niet mijn speelstijl en voegt vaak weinig toe voor het team omdat weinig spelers echt effectief met zo'n MMG om kunnen gaan.
Ik vind persoonlijk die SLR wapens niet mijn ding, ik ben echt meer van de bolt actions dan van die semi auto snipers. Squad assist heeft niet veel meer punten van wat ik zag dan zelf een kill maken. Je krijgt als je een headshot schiet als recon al gigantisch veel extra punten erbij dat het in mijn ogen het totaal niet waard is om specifiek voor assists te gaan.Tsurany schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:05:
[...]
Als recon punten farmen, terwijl je het zelf overleeft, gaat naar mijn idee het beste met een SLR met de juiste perks (spotten zodra je op iemand schiet) en de spotting flare. Als jij niet de kill krijgt dan krijg je wel de assist punten tezamen met de spotting punten. Soms vraag ik me af of zo'n (squad)assist niet meer oplevert qua punten dan een kill zelf.
Also met bolt action een headshot maken

Gisteravond even de singleplayer intro gespeeld en een potje multiplayer gedaan. Wat een toffe maps zeg! En ik moet zeggen dat de game verrassend goed draait! Ik heb alles op medium staat en zit redelijk constant rond de 60FPS met onderstaande build. Heb heel af en toe drops, dus ik moet sowieso nog wat tweaken in m'n settings. Want heb verder nog nergens naar gekeken

# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 289,- | € 289,- |
1 | ASRock B85M Pro4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Gigabyte GV-R928XOC-3GD Rev. 2.0 | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Barracuda 7200.10 ST3250410AS, 250GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Dell Professional P2210 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Iiyama XU2390HS Zwart | € 136,50 | € 136,50 |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 99,96 | € 99,96 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
2 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,- | € 128,- |
1 | Kingston HyperX Cloud Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Seasonic S12II-Bronze 620W | € 62,90 | € 62,90 |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 74,99 | € 74,99 |
1 | OCZ Vertex 4 128GB | € 127,01 | € 127,01 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 974,26 |
Ervaren jullie ook dat sommige tanks gewoonweg ruk aanvoelen? Sommigen zijn haast niet normaal door het terrein heen te krijgen man. Lijkt me dat ze daar nog het nodige aan moeten fixen.
Gister paar uurtjes gespeeld. Tot nu toe heel erg positief. Guns voelen goed, movement is soepel en die Franse map, ow die Franse map in conquest wat een pareltje.
Geluid is wel all over the place. Behoorlijk storend zelfs op momenten. Lui die dichtbij zijn lijken soms ver weg en vice versa. En t gegil als je n vrouwelijke char killed.
Maar ik heb er weer zin in.
Geluid is wel all over the place. Behoorlijk storend zelfs op momenten. Lui die dichtbij zijn lijken soms ver weg en vice versa. En t gegil als je n vrouwelijke char killed.
Maar ik heb er weer zin in.
Let op:
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V