Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:03
spijk860 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:14:
[...]

Ikzelf speel met een Ryzen 5 2600x icm met een GTX1080, ik haal op dezelfde resolutie rond de 560 fps op Ultra, op high altijd 60+

Denk dat er nog wel wat optimalisatie aan de pas mag komen bij deze game.
560 fps? netjes 8)

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
RoyK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:20:
[...]
Ging lekker dat rondje Gekke Jantje :D wel leuk om te zien hoor. Mooie map zo op de video's. 1 van de weinige momenten in alles wat ik zie dat het wel een WW2 gevoel mee krijgt.
Arras is wel de absolute topper wat dat betreft qua WW2 gevoel, dat hectische geknok in dat dorpje met af en to eeen tank wat voorbij komt rollen, komt het dichtst in de buurt van wat we kennen uit de bekende WW2 films.

Rotterdam en Devestation voelen gewoon gek aan in een WW2 settings, omdat je wéét dat daar nooit zo gevochten is.

Noord Afrika blijft ook raar zonder de Flak 88, al is Aerodrome een stuk geloofwaardiger wat WW2 betreft, een vliegveld innemen is de normaalste ww2 zaak van de wereld.

Noorwegen is een beetje hit or miss, maar kan me voorstellen dat het vanuit Zweeds/Scandinavisch perspectief veel herkenbaarder is.

Twisted Steel mag/kan ik op een of andere manier nog maar niet spelen, altijd net afgelopen of op punt van aflopen, maar lijkt wel enorm WW2. :)

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:01:
[...]
Rotterdam en Devestation voelen gewoon gek aan in een WW2 settings, omdat je wéét dat daar nooit zo gevochten is.
Nu wel ja -O-

• A.W.E.S.O.M.-0
Haha, ach dat is er op de basisschool al wel bij iedereen ingehamerd toch?

Maar dat is het Nederlandse perspectief, denk dat het voor mensen in andere landen totaal niet speelt. Neemt niet weg dat het wel twee van de leukste infantry maps in jaren zijn. :)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:08:
[...]

Maar dat is het Nederlandse perspectief, denk dat het voor mensen in andere landen totaal niet speelt. Neemt niet weg dat het wel twee van de leukste infantry maps in jaren zijn. :)
Zelfde geld voor de war story van het Noorse verzet. Een enorme groep verzetsstrijders is in het verhaal vervangen door een enkele vrouw. Tja,.... niet te veel over na denken. Ik blijf die Rotterdam intro elke keer storend vinden maar de map speelt gelukkig goed genoeg om dat toch te vergeten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik snap wel dat ze natuurlijk in zekere zin een stukje realiteit los moeten laten omdat je anders gewoon geen game kunt bouwen. Ik ben benieuwd waar ze heen gaan met de volgende delen in het verhaal en nog meer Franse mappen hoop ik mogen ontvangen!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 22:39

jagermeister

Artillerie magneet :-(

RoyK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:12:
Ik snap wel dat ze natuurlijk in zekere zin een stukje realiteit los moeten laten omdat je anders gewoon geen game kunt bouwen. Ik ben benieuwd waar ze heen gaan met de volgende delen in het verhaal en nog meer Franse mappen hoop ik mogen ontvangen!
Ik hoop op wat Battle of the Bulge maps.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:02

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Potje Marketgarden zou ook wel leuk zijn voor ons NLers, hoewel Twisted Steel daar een voorbode van is, of op Rommel jagen in Afrika in kaki shorts, hoewel Hamada door wel goed voor is, zou dice ook weer een Wake Island remake uit de hoge hoed toveren, die demo daarvan heeft me destijds aan BF gehooked :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• jagermeister

jagermeister

SAiN ONeZ schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:29:
Potje Marketgarden zou ook wel leuk zijn voor ons NLers, hoewel Twisted Steel daar een voorbode van is, of op Rommel jagen in Afrika in kaki shorts, hoewel Hamada door wel goed voor is, zou dice ook weer een Wake Island remake uit de hoge hoed toveren, die demo daarvan heeft me destijds aan BF gehooked :P
Wake vind ik zwaar overrated en kan ik echt niet meer zien.

Wat was daar nou zo bijzonder aan eigenlijk?

Begrijp me niet verkeerd, heb me er op vermaakt hoor, maar niet veel meer dan op andere maps.

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 15-11-2018 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
jagermeister schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:21:
[...]

Ik hoop op wat Battle of the Bulge maps.
Ik zou wel willen matten in de kazematten, 225 Nederlandse soldaten tegen 15.000 Duitsers, dat is nog eens een keer een Horde Mode. :D

Maar verder kan ik geen WW2 scenario bedenken als SP ervaring wat DICE een beetje leuk zou kunnen krijgen.

Alle klassiekers hebben we al zovaak gedaan: D-Day, Operation Market Garden, Stalingrad, Barbarossa, via de Ardennen de Magniot-linie omzeilen, het latere Ardennenoffensief, inname van Berlijn etc etc.

Misschien dat de bevrijdingl van Parijs (Metro '44/Seine Crossing 1944 :p) nog een leuke zou kunnen zijn, of voor de verandering eens een Belgische setting zoals de bevrijding van Antwerpen/Leuven/Luik/Brugge zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:33:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, heb me er op vermaakt hoor, maar niet veel meer dan op andere maps.
Wake was gewoon bijzonder omdat het de eerste speelbare '42 map was. Maar inderdaad, niet enorm speciaal voor de rest in vergelijking met de andere maps. Betekent niet dat de map niet goed was natuurlijk. Maar dat waren de andere maps ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:33:
[...]

Meer om te zien wat de nieuwste engine kan, hetgene wat me destijds pakte was dat je alle kanten op kon in een MP de lucht in, of op een schip/onderzeeer of met zijn alle headbangend in een jeepje zitten met zijn 4en...

Dat was ongekend destijds, toen waren quake en unreal tournament de shooters van die tijd, waarin die interactie samen amper zat. en zonder maar enige hype was me dat nogal een openbaring O+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:38:
[...]

Ik zou wel willen matten in de kazematten, 225 Nederlandse soldaten tegen 15.000 Duitsers, dat is nog eens een keer een Horde Mode. :D

Maar verder kan ik geen WW2 scenario bedenken als SP ervaring wat DICE een beetje leuk zou kunnen krijgen.

Alle klassiekers hebben we al zovaak gedaan: D-Day, Operation Market Garden, Stalingrad, Barbarossa, via de Ardennen de Magniot-linie omzeilen, het latere Ardennenoffensief, inname van Berlijn etc etc.

Misschien dat de bevrijdingl van Parijs (Metro '44/Seine Crossing 1944 :p) nog een leuke zou kunnen zijn, of voor de verandering eens een Belgische setting zoals de bevrijding van Antwerpen/Leuven/Luik/Brugge zoiets?
Monte Cassino, Sicilië, Seelöwer Höhen, Budapest, Peleliu, Kreta etc. Er zijn genoeg originele nog te vinden.

Graviteam Tactics heeft altijd de meest originele en totaal vergeten operaties in haar spellen.

Dus als DICE echt wil...

[ Voor 6% gewijzigd door l0n3w012ph op 15-11-2018 14:56 ]

Steam || Diablo 3

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:31
Gekke Jantje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:22:
[...]

Mijn GTX 1080 Ti heeft alleen maar flinke performance gains met DX12 en DX11 loopt echt brak.
Ik zal hier onder het filmpje nog posten met DX11 performance wanner render frame ook uit staat.
[YouTube: Battlefield V]
Mijn 1080TI draait juist ruk op DX12 en uitstekend op DX11. Heb nog niet op DX12 gespeeld met de nieuwe patch, zal dat later vandaag eens proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
https://www.reddit.com/r/...omparisons_of_individual/

Oke, er zit amper merkbaar verschil tussen ultra en low settings, ik zou zeggen, maak het je gemakkelijk en speel op low als je <60 haalt. :)
l0n3w012ph schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:52:
[...]
Monte Cassino, Sicilië, Seelöwer Höhen, Budapest, Peleliu, Kreta etc. Er zijn genoeg originele nog te vinden.

Graviteam Tactics heeft altijd de meest originele en totaal vergeten operaties in haar spellen.

Dus als DICE echt wil...
Ik verwacht ook zeker dat ze het eerder in die hoek gaan zoeken, maar ik kan niet zeggen dat die operaties me echt heel veel doen. Dan liever pure fictie zoals The Guns of Navarone of The Dirty Dozen. Qua setting dan want de SP zal ik toch niet uit kunnen spelen :)

[ Voor 16% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 15-11-2018 15:44 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Gekke Jantje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:22:
[...]

Mijn GTX 1080 Ti heeft alleen maar flinke performance gains met DX12 en DX11 loopt echt brak.
Ik zal hier onder het filmpje nog posten met DX11 performance wanner render frame ook uit staat.
[YouTube: Battlefield V]
Ik heb snel even 2 benchmarks gedraaid waar ik het zelfde stuk bewandel in de singleplayer:

DX11:
Average framerate : 106.5 FPS
Minimum framerate : 85.7 FPS
Maximum framerate : 118.4 FPS
1% low framerate : 65.1 FPS
0.1% low framerate : 30.3 FPS

DX12:
Average framerate : 99.0 FPS
Minimum framerate : 68.8 FPS
Maximum framerate : 110.5 FPS
1% low framerate : 71.0 FPS
0.1% low framerate : 3.7 FPS

Al met al lijkt het redelijk close, maar DX11 wint net.
Die 0.1% low is een nasty hickup die ik niet zag in DX11.

Specs: Ryzen 1600 @ 3.8, 1060 @ 2050, 2560x1080 en competitive setting (high textures, rest low)

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
unfor schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:55:
[...]

Ik heb snel even 2 benchmarks gedraaid waar ik het zelfde stuk bewandel in de singleplayer:

DX11:
Average framerate : 106.5 FPS
Minimum framerate : 85.7 FPS
Maximum framerate : 118.4 FPS
1% low framerate : 65.1 FPS
0.1% low framerate : 30.3 FPS

DX12:
Average framerate : 99.0 FPS
Minimum framerate : 68.8 FPS
Maximum framerate : 110.5 FPS
1% low framerate : 71.0 FPS
0.1% low framerate : 3.7 FPS

Al met al lijkt het redelijk close, maar DX11 wint net.
Die 0.1% low is een nasty hickup die ik niet zag in DX11.

Specs: Ryzen 1600 @ 3.8, 1060 @ 2050, 2560x1080 en competitive setting (high textures, rest low)
Ik kan alleen spreken van de MP waar ik AVG zo'n 20 fps meer heb. Ik kan er ook niets aan doen, wel met Rander frame uit overigens want die troep geeft lag. Misschien speelt de CPU ook nog mee?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• unfor
Gekke Jantje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:51:
[...]

Ik kan alleen spreken van de MP waar ik AVG zo'n 20 fps meer heb. Ik kan er ook niets aan doen, wel met Rander frame uit overigens want die troep geeft lag. Misschien speelt de CPU ook nog mee?
Frame render kun je prima aan laten, is in voorgaande BF's veel getest en daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Dingen zoals Vsync zorgen voor input lag waar je echt niet vrolijk van word.

• Gekke Jantje
unfor schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:58:
[...]

Frame render kun je prima aan laten, is in voorgaande BF's veel getest en daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Frame render aan zorgt hier online voor een merkbare lag in sommige mappen. Ik hou het dus bij DX12 met doe rommel uit.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• unfor
Gekke Jantje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:22:
[...]

Frame render aan zorgt hier online voor een merkbare lag in sommige mappen. Ik hou het dus bij DX12 met doe rommel uit.
Heel flauw van me, maar op basis van je gameplay beelden verwacht ik niet dat jij dat merkt. >:)

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

unfor schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:58:
[...]

Deze grafische optie heeft nooit eerder in de settings gezeten, of hoe werd deze dan genoemd?
Ik vertrouw die setting ook niet helemaal, als ik deze uitschakel loopt het niet echt lekker en zie ik ook flinke fluctuaties in mijn fps, terwijl met aan hij ineens steady 60 doet, zonder vsync, op mijn freesync monitor.

Maar op een of andere manier wil ik die uit hebben, en lijkt het wel op steady fps maar voelt er iets raars aan, en dx12 is om mijn fury x ook als stront door een dunne trechter, ook na de patch er mee zitten testen en weer terugzetten op dx11 geeft meteen een verademing.. ?!

• unfor
SAiN ONeZ schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:14:
[...]

Deze grafische optie heeft nooit eerder in de settings gezeten, of hoe werd deze dan genoemd?
Ik vertrouw die setting ook niet helemaal, als ik deze uitschakel loopt het niet echt lekker en zie ik ook flinke fluctuaties in mijn fps, terwijl met aan hij ineens steady 60 doet, zonder vsync, op mijn freesync monitor.

Maar op een of andere manier wil ik die uit hebben, en lijkt het wel op steady fps maar voelt er iets raars aan, en dx12 is om mijn fury x ook als stront door een dunne trechter, ook na de patch er mee zitten testen en weer terugzetten op dx11 geeft meteen een verademing.. ?!
Werd in het verleden veranderd via console/user.cfg, renderaheadlimit afaik. En dacht dat BF1 dit ook in de settings had.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ah kijk, die setting ken ik wel, die gaf je enkel via de console in, of via een cfg bestand, maar die leek weinig uit te halen in de vorige versies, maar hier dus wel, en het effect is wel oke, maar iets maakt me achterdochtig, het viel me wel op of dat het na die patch wat beter liep, maar het uitschakelen ervan geeft een too bumpy fps ride, en met aan zie ik volgens mij alleen maar 60fps, en amper verandering hier in, beetje apart...(mijn wantrouwen zegt me dan dat het ergens anders dan mank moet lopen..)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bij nvidia kun je het ook in de driver overrulen. Of het werkt weet ik niet.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die optie zit er al in sinds gf4 ofzo, toen de highend uit de serie nog 500 gulden kostte :o >:)

bf1942 op een ti4800ultra

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-09 22:10
Gekke Jantje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:43:
[...]

Een maandje voor 15 of 16 euro. Het is maar of je het waard vind.

Is het meer opgevallen dat na de patch en Nvidia driver update van gisteren de frametimes een stuk stabieler zijn met DX12 en vooral in de grote mappen meer fps halen zonder frame render aan?
Werkt voor even goed maar kakt daarna in, gpu usage 40% en cpu usage ook.

Gtx 970 i7 4770k.

Werkt voor geen meter hier.

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 17:30
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:08:
[...]

Wikipedia: Strijd om de Maasbruggen in Rotterdam

Sterker door strijd.
“...als herinnering ook voor het nageslacht aan de moed en de kracht waarmede de bevolking van Rotterdam alle beproevingen van de oorlog heeft gedragen en het belangrijke aandeel dat zij genomen heeft in de bevrijding des vaderlands.

Het waren wel geen negers,vrouwen en tiger 1's maar er is wel degelijk hard gevochten op deze bf5 locatie.

[ Voor 23% gewijzigd door MaXeRs op 15-11-2018 22:02 ]

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

MaXeRs schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:46:
[...]

Wikipedia: Strijd om de Maasbruggen in Rotterdam

Sterker door strijd.
“...als herinnering ook voor het nageslacht aan de moed en de kracht waarmede de bevolking van Rotterdam alle beproevingen van de oorlog heeft gedragen en het belangrijke aandeel dat zij genomen heeft in de bevrijding des vaderlands.

Het waren wel geen negers,vrouwen en tiger 1's maar er is wel degelijk hard gevochten op deze bf5 locatie.
Zeker te weten. Met beperkte middelen en communicatie problemen. Het was een chaos. Ik heb al eerder een docu gedeeld hierover.

Betreft het dagdromen over anderen mappen.. van mij hoeven al die sneeuw en zand mappen niet zo. Deze map types hebben me in de vorige BF reeksen ook het minst aangetrokken. Smaak.. er valt niet over te twisten.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Gisteravond voor het eerst gespeeld, damn wat een intro, zo gaaf.

Ondanks de historische inaccuratie is de MP zeer lekker wegknallen, toch wel de vibe die ik niet echt meer gevoeld heb sinds BF3. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Gekke Jantje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:56:
[...]

Heb je dan ook wel de nieuwste Nvidia drivers van gisteren en de 16gb en 1 of 2gb patch geïnstalleerd van gisteren, zoals je kunt zien in mijn filmpje, wat normaal ook een van de zwaardere mappen is, heb ik 20 fps meer met DX12 aan en dat is zo rond de 120 fps op 1440p.
Driver nog niet, die kan ik nog proberen, die patch wel.
NINjak schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:25:
[...]

Hmmm, "een AMD cpu" zegt zo weinig, maar ik hoop dan wel een Ryzen :) Echter zou niet aan de cpu moeten/kunnen liggen aangezien DX12 juist minder cpu verbruikt (vooral op/van 1 core).

DX12 zou het op de RTX kaarten ook goed/beter moeten doen want dat zou 1 van de verbeteringen moeten zijn!
Een Ryzen 7 1800X idd. Ik ga vanavond de drivers van nvidia updaten, kijken wat DX 12 dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Zo, gisterenavond nog even mijn PC een upgrade gegeven. Wat ging dat makkelijk. Oude moederbord er uit, CPU koeler (CM Hyper 212) overgezet, nieuwe moederbord met Ryzen 5 2600 CPU er in en 16GB geheugen er in en meteen draaien. Gelijk de CPU overclocked tot iets meer dan 4.2 GHz. Nu vandaag maar even zoeken naar de fijnste settings in BFV, maar wel zodat het er ook nog een beetje uitziet.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 16-11-2018 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
Ik heb een pre-order gedaan van de deluxe edition. En heb in Bf1 de 2 paratroopers vrij gespeeld en geclaimd.
Echter heb ik maar 6 tokens kunnen gebruiken, dit zouden er 8 moeten zijn.
Een vriend van me heeft ze al wel alle 8. Heeft iemand van jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:16
Yellax schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:52:
Ik heb een pre-order gedaan van de deluxe edition. En heb in Bf1 de 2 paratroopers vrij gespeeld en geclaimd.
Echter heb ik maar 6 tokens kunnen gebruiken, dit zouden er 8 moeten zijn.
Een vriend van me heeft ze al wel alle 8. Heeft iemand van jullie dit ook?
Naar het schijnt zouden we de road-to-bfv rewards moeten krijgen op de officiele release datum (20 november)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
jagermeister schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:38:
Zo, gisterenavond nog even mijn PC een upgrade gegeven. Wat ging dat makkelijk. Oude moederbord er uit, CPU koeler (CM Hyper 212) overgezet, nieuwe moederbord met Ryzen 5 2600 CPU er in en 16GB geheugen er in en meteen draaien. Gelijk de CPU overclocked tot iets meer dan 4.2 GHz. Nu vandaag maar even zoeken naar de fijnste settings in BFV, maar wel zodat het er ook nog een beetje uitziet.
komende van? ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

[...]

Battle of Castle Itter zou een mooie zijn. Geallieerden en Duitsers tegen Duitsers.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

[...]

Welke slag of welke regio was dat?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Een hele oude i5 750 Lynnfield (@3.8GHz), Gigabyte P55-UD3, 8GB Ram en een GTX 1050 Ti. Alles op Low en alle poespas uit haalde ik met moeite 60fps met drops naar 40fps.

Ervaring met de nieuwe setup zal ik nog wel posten. Grafische kaart is hetzelfde gebleven.
Heb nu alles op medium, poespas zoals blur en grain uit, @1080p, over het algemeen 60-70 fps en DX12 aan, maar zal nog wel wat wijzigen aan de instellingen her en der.

Het is nu in ieder geval al een verademing, dus een Ryzen 5 2600 kan ik wel aanraden als je niet al te veel te besteden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:36

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Tusk schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:07:
[...]

Welke slag of welke regio was dat?
Ik gok de strijd bij de afsluitdijk.

Wikipedia: Slag om de Afsluitdijk

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:08:
[...]

Een hele oude i5 750 Lynnfield (@3.8GHz), Gigabyte P55-UD3, 8GB Ram en een GTX 1050 Ti. Alles op Low en alle poespas uit haalde ik met moeite 60fps met drops naar 40fps.

Ervaring met de nieuwe setup zal ik nog wel posten. Grafische kaart is hetzelfde gebleven.
Heb nu alles op medium, poespas zoals blur en grain uit, @1080p, over het algemeen 60-70 fps en DX12 aan, maar zal nog wel wat wijzigen aan de instellingen her en der.

Het is nu in ieder geval al een verademing, dus een Ryzen 5 2600 kan ik wel aanraden als je niet al te veel te besteden hebt.
Same here. Ik heb een GTX 1060 3GB en ben van een i5 2500k (dus iets sneller dan de i5 750) naar een Ryzen 5 2600 gegaan. Qua CPU is de Ryzen prima voor alle huidige games zolang je niet op 144Hz wilt gamen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Tsurany schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:28:
[...]

Same here. Ik heb een GTX 1060 3GB en ben van een i5 2500k (dus iets sneller dan de i5 750) naar een Ryzen 5 2600 gegaan. Qua CPU is de Ryzen prima voor alle huidige games zolang je niet op 144Hz wilt gamen.
Hoe zal de i5 8400 het doen denk je?

De BETA draaide prima bij mij met een RX580 erin. Heb er ondertussen een 1080ti ingeprikt, dus ben benieuwd of de final beter draait. Zie hier en daar toch wel wat performance verlies t.o.v. de BETA.
RoyK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:49:
[...]

Betreft het dagdromen over anderen mappen.. van mij hoeven al die sneeuw en zand mappen niet zo. Deze map types hebben me in de vorige BF reeksen ook het minst aangetrokken. Smaak.. er valt niet over te twisten.
Eens.

Ik begrijp die sneeuwmappen ook niet zo. Woestijn gaat nog wel, mits goed opgemaakt en variatie, maar ik vind mappen als Arras veel leuker om te spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-11-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 12:32

zTz

Weet iemand hoe ik DX12 kan enablen en mijn online toegang kan behouden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

StealthyPeanut schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:59:
[...]

De BETA draaide prima bij mij met een RX580 erin. Heb er ondertussen een 1080ti ingeprikt, dus ben benieuwd of de final beter draait. Zie hier en daar toch wel wat performance verlies t.o.v. de BETA.
Ik ervaar juist performanceverbetering tov de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

welke settings draaide je met die 580?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tusk schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:04:
[...]

welke settings draaide je met die 580?
Alles high en 1440p met 60-70 frames.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Prima, je hebt 6 cores en dat is ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 12:01
Is het performance wise beter om DX 12 te gebruiken tov DX 11 ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Rebel8319 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:37:
Is het performance wise beter om DX 12 te gebruiken tov DX 11 ?
Ga ik nu ff testen. Net heel de tijd DX 12 aan gehad. BRB

EDIT: Nou, ik kan er heel kort over zijn. DX12 levert bij mij zeker 20fps performance winst op. Met DX11 in devastation kom ik niet boven de 50fps uit met dezelfde settings als onder DX12.

DX12 gaat weer lekker aan hier :)

Edit 2: correctie. Ik lijk zelfs 30fps meer te pakken met DX12 enabled.

[ Voor 39% gewijzigd door jagermeister op 16-11-2018 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
jagermeister schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:38:
Dit ga ik vandaag doen - heb je een Windows re-install uitgevoerd of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

ronny1090 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:02:
[...]

Dit ga ik vandaag doen - heb je een Windows re-install uitgevoerd of niet??
Nope. Was niet nodig. Gewoon er in prikken en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:19
[...]

[...]

Eens.

Ik begrijp die sneeuwmappen ook niet zo. Woestijn gaat nog wel, mits goed opgemaakt en variatie, maar ik vind mappen als Arras veel leuker om te spelen.
opzich vindt ik sneeuw wel vet. Die sneeuwmap met die huizen erop in BFBC2 was wel heel erg vet. Die woestijnmappen ben ik niet zo'n fan van. Dat zijn meestal sniperlevels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 22:07
Mijn 3000mhz ram liep op 2133 mhz, zag ik vanmorgen (net een nieuwe set-up). Met een nieuwe BIOS en handmatige settings heb ik dit gefixt; de performance leek (in 30 minuten) nu wel beter. Nog steeds soms dips naar ~55FPS, maar veel lager komt 't niet.

Goed nieuws dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
unfor schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:27:
[...]

Heel flauw van me, maar op basis van je gameplay beelden verwacht ik niet dat jij dat merkt. >:)
Ach je troll/flamebait vind ik nog niet zo erg, ik snap de opmerking wel omdat je geen gelijk hebt qua lag door render frames aan te laten. Ik merk het echt aan de muis als ik beweeg komt de reactie pas later aan op het beeld. Zoals normale Vsync ook doet op 60hz bijvoorbeeld. Waarom zou ik er over liegen als ik dat echt zo ervaar. En ja ik ben nog niet zo goed in BF5, lang niet zo goed als in de andere FB games maar ik ben toch wel vaak ergens boven aan met mijn team en heb vaak zat de V1 bom door veel punten te halen. Mijn K.D is echter nog wel brak maar daar voor speel ik niet alleen maar BF5. Ook heb ik te kampen met een oogziekte waar door het raakschieten ook niet altijd even goed lukt en de vijand zie ik in BF5 daarom ook slechter dan in de vorige delen en door de hogere snelheid maakt het voor mij ook lastiger met mijn zicht, ik heb nu bijvoorbeeld niet echt de tijd om goed naar mijn scherm te kijken om de vijand te spotten door de COD snelheid want daar lijkt het nu ook meer op.

[ Voor 10% gewijzigd door Gekke Jantje op 16-11-2018 12:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Laat je niet gek maken, Jantje!! ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gewoon niet op in gaan @Gekke Jantje. Jouw plezier in de game is veel belangrijker dan wat een onbekend iemand op een forum erover schrijft toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Gewoon lekker niet verder op reageren zoals de personen hierboven ook al zeggen.

Het gaat erom dat je LOL heb in het geen wat jij speelt en niet of een ander het goed genoeg vindt. Nu denk (en hoop) ik dat @unfor het "grappig" bedoelde en niet als een troll/flamebait.

Iedereen speelt op zijn of haar niveau, met zijn beperkingen (kunde, internet, pc en desnoods persoonlijk) en dat hoeft een ander niet te ver-, beoordelen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

NINjak schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:49:
[...]

Gewoon lekker niet verder op reageren zoals de personen hierboven ook al zeggen.

Het gaat erom dat je LOL heb in het geen wat jij speelt en niet of een ander het goed genoeg vindt. Nu denk (en hoop) ik dat @unfor het "grappig" bedoelde en niet als een troll/flamebait.

Iedereen speelt op zijn of haar niveau, met zijn beperkingen (kunde, internet, pc en desnoods persoonlijk) en dat hoeft een ander niet te ver-, beoordelen. ;)
Precies, ik bak er zelf niet heel veel van en speel puur voor de fun. Ben te langzaam voor die jonge gasten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
jagermeister schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:59:
[...]
Precies, ik bak er zelf niet heel veel van en speel puur voor de fun. Ben te langzaam voor die jonge gasten. :)
Een positieve noot: daar valt voor t grootste deel wel omheen te spelen. Het aantal keren dat reactiesnelheid/twitch aim de doorslaggevende factor is in vuurgevechten, valt over het algemeen best wel mee. Of je nou sub 200 ms of 300 ms reactiesnelheid hebt, goede positionering/callouts/crosshairplacement en recoil control zijn vele malen belangrijker in een BF en zelfs een CSGO.

Dit gaat vooral op als infantry uiteraard, maar je bent dus nog niet direct afgeschreven boven de 30 :)

ps. zit zelf ook dichter bij de 40 dan de 30 :)

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-11-2018 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 28-09 08:21
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:33:
[...]

Een positieve noot: daar valt voor t grootste deel wel omheen te spelen. Het aantal keren dat reactiesnelheid/twitch aim de doorslaggevende factor is in vuurgevechten, valt over het algemeen best wel mee. Of je nou sub 200 ms of 300 ms reactiesnelheid hebt, goede positionering/callouts/crosshairplacement en recoil control zijn vele malen belangrijker in een BF en zelfs een CSGO.

Dit gaat vooral op als infantry uiteraard, maar je bent dus nog niet direct afgeschreven boven de 30 :)
Ikzelf ben 36 en speel makkelijk in de top mee, denk dat reactie snelheid wel belangrijk is maar inderdaad ook goede positionering/callouts/crosshairplacement en recoil control.

Daarnaast heeft het voordeel ook dat je betere hardware kan hebben ;) en met 100+ fps op een 144hz scherm merk ik toch wel dat ik een ongelooflijk voordeel heb O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
TRAXION schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:36:
[...]

Ikzelf ben 36 en speel makkelijk in de top mee, denk dat reactie snelheid wel belangrijk is maar inderdaad ook goede positionering/callouts/crosshairplacement en recoil control.

Daarnaast heeft het voordeel ook dat je betere hardware kan hebben ;) en met 100+ fps op een 144hz scherm merk ik toch wel dat ik een ongelooflijk voordeel heb O-)
Ik wil ook niet meer zonder en mis ook de steady 144+ framerate in BFV, maar die extra goede hardware maakt het vooral een stukje makkelijker/fijner en geeft 'goede' spelers een voordeel, maar op zichzelf maakt het je niet van een slechte speler ineens een goede speler.

Hetzelfde vind ik ook met wapens het geval, tenzij je echt de proppenschieter pakt, zak je niet ineens weg op t scorebord. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:59:
[...]
Maar die hebben nooit je bf2 map gebetatest ;)

Ik kwam paar week terug een leuke bf2 download tegen waarop nog veel gespeeld wordt online, via een mod dat ging pas traag!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:33:
[...]

ps. zit zelf ook dichter bij de 40 dan de 30 :)
Ik ben 40 ;)

Op zich kom ik ook nog best redelijk mee. Vaak wel in de top 10. Nu ff niet aangezien ik een tijdje niet gespeeld heb en er echt altijd weer in moet komen. Sinds vandaag ook weer een betere performance dus we gaan eens kijken of het nog lukken wil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

SAiN ONeZ schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:03:
[...]

Maar die hebben nooit je bf2 map gebetatest ;)

Ik kwam paar week terug een leuke bf2 download tegen waarop nog veel gespeeld wordt online, via een mod dat ging pas traag!! ;)
Sow, dat is alweer ff geleden zeg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 28-09 08:21
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:00:
[...]

Ik wil ook niet meer zonder en mis ook de steady 144+ framerate in BFV, maar die extra goede hardware maakt het vooral een stukje makkelijker/fijner en geeft 'goede' spelers een voordeel, maar op zichzelf maakt het je niet van een slechte speler ineens een goede speler.

Hetzelfde vind ik ook met wapens het geval, tenzij je echt de proppenschieter pakt, zak je niet ineens weg op t scorebord. :)
Ik moet eerlijk zeggen op low settings kom ik een heel eind eigenlijk is voornamelijk mijn cpu de bottleneck "6700K" gtx 1080 draait tussen de 70 en 80% op 2k resolutie maar eens kijken of ik een 8700k kan krijgen oid.

Oja ook wel handig om erbij te zeggen dat 70 tot 80 % load zich uit in rond de 100 tot 120 fps gok dus met een 8700k richting de 120/140 te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door TRAXION op 16-11-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat EA doen aan idioten die 1 maandje dat origin access kopen en dan keihard gaan aimbotten, na ban weer een nieuwe account, etc. Ik kom echt bizar veel gasten tegen die 55/2 etc gaan, gaat nergens over. Ik speel Medic, dus lach de ballen uit mn broek, maar 3-4 seconde wachten nadat iemand dood is (zodat die aimbotter op iemand anders zit) en dan reviven werkt goed. Jammer, maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
jagermeister schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:06:
[...]
Ik ben 40 ;)

Op zich kom ik ook nog best redelijk mee. Vaak wel in de top 10. Nu ff niet aangezien ik een tijdje niet gespeeld heb en er echt altijd weer in moet komen. Sinds vandaag ook weer een betere performance dus we gaan eens kijken of het nog lukken wil. :P
Ik merk zelf vooral dat ik veel trager en minder agressief moet spelen als in voorgaande battlefields. Zeker in die frustrerende grind fase valt dat niet mee. :D Blind sprinten wordt hard afgestraft nu je niet meer permanent naar de minimap kunt staren en en constant 3d spotting te spammen.
TRAXION schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:16:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen op low settings kom ik een heel eind eigenlijk is voornamelijk mijn cpu de bottleneck "6700K" gtx 1080 draait tussen de 70 en 80% op 2k resolutie maar eens kijken of ik een 8700k kan krijgen oid.
Dan doe je het nog beter dan ik, ik zit nu op de 80 fps te harken op 1080p/low en dat gaat op zich meer dan goed genoeg, maar eens even kijken hoe de game zicht ontwikkelt, de PC markt is op het moment niet de leukste voor iemand met upgraderitus. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:20:
[...]

Ik merk zelf vooral dat ik veel trager en minder agressief moet spelen als in voorgaande battlefields. Zeker in die frustrerende grind fase valt dat niet mee. :D Blind sprinten wordt hard afgestraft nu je niet meer permanent naar de minimap kunt staren en en constant 3d spotting te spammen.
Ja same here. Hoef maar een hoekje om te sprinten of ik loop vol in een kogelregen.
Heb ook al aardig zitten vloeken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Jep deze fout maak ik ook telkens, en zodra je je je wat inhoudt en je verdekt opstelt gaat het ineens een stuk beter indd, maar dat gaat ook wat tegen mijn speelstijl in...

En over die hackers, als je dat dikke duitse vliegtuig al op lvl1 hebt kan je al die upgrade nemen dat hij 16 bommen ineens dropt, dan gaat het meteen hard, zeker op die Hamada map, verwacht dat die die score haalt, waardoor jij een verkeerde aanname maakt, maar je zult zo snel je medic guns unlocked hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik heb overigens nog geen overduidelijke cheater gezien, ben level 50 dus dat zijn al flink wat uurtjes.
Ik vermoed dat degene die overal al cheaters ziet simpelweg betere spelers tegenkomt. Of idd die verrekte bombers, daar is weinig skill voor nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:11

NeHoX

Gamer + PV

NeHoX schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:37:
Nog meer mensen last dat settings niet bewaard blijven? Ook moet ik iedere keer de intro opnieuw spelen. :X Kan gelukkig met ESC + QUIT wel snel naar het menu, vervolgens settings goed zetten en spelen. Totdat ik de game opnieuw start, zelfde riedeltje.

Begin het nu wel een beetje zat te worden en op internet staat dat ik zowel Origin als BF5 in Administrator mode moet starten. (Al gedaan) niet gefixed.

Ook cloud saves heb ik al uit gezet.
Echt niemand? Dit bederft wel de zin om het spel op te starten namelijk :'(

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

NeHoX schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:50:
[...]

Heb ik ook regelmatig ja. Loadout die spontaan reset bij start nieuwe game. Of denk je nieuwe items te hebben omdat er een bolletje onder een class staat, ga je kijken is het voor de zoveelste keer hetzelfde combat knife of pistol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Is er iets bekend over 32/48 player conquest ??

Kan er niks over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Mr. Detonator schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:57:
Is er iets bekend over 32/48 player conquest ??

Kan er niks over vinden
Komt vrijwel zeker zodra het huren van servers beschikbaar komt.
De filters zijn namelijk al aanwezig in de serverbrowser.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:11

NeHoX

Gamer + PV

NeHoX schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:50:
[...]

Fix eindelijk gevonden:

Battlefield V settings not saving FIX
But don't worry, we have a fix for this. The reason of this bug is probably your Windows user folder name. If your user folder name contains non-English letters or characters, the game is not able to save settings. You can fix the problem with changing the username of your Windows account and user folder name.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hehe die zat er in BF2 al in geloof ik
Dice, if its not a bug, its a feature...

daar zat ™ in de dir name, en ging ie ook van over zijn nek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
Zo, net de eerste potjes met de nieuwe CPU er op zitten - wat een verschil zeg. Waar ik eerst nog drops had naar 35-40 met de i5-6400 loopt ie nu nooit onder de 90 en vaak boven de 110! Echt fantastisch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Mooi! Vermoedelijk bestel ik dit weekend ook een nieuwe cpu/mobo. Vermoedelijk een Asus Hero XI met de i7 8700K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:19
Video van de nieuwste map die volgende maand verschijnt.

En de practice range.

[ Voor 26% gewijzigd door RobinNL op 16-11-2018 20:46 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Nog beetje zitten prutsen met performance. Heb eens mijn fps gelimiteerd tot 60fps en zie dan dat cpu gebruik niet langer 100% is op mijn i5 6600K. Raar is wel dat ik bij één map (Arras) zag dat de fps constant rond 45fps-55fps schommelde (ook op medium), terwijl cpu rond 60% zat en gpu ook rond 60%. Raar dat fps dan niet hoger ging. Ging ook niet hoger toen ik framelimit terug op 120fps zette. Kan dat iets server-side zijn?

Wel redelijk duidelijk nu dat 100% cpu inderdaad te wijten is aan hogere framerates van mijn GTX1080. Als ik fps limiteer tot 60fps, is cpu gebruik een stuk lager. Dus upgraden dan maar om maximale uit mijn GTX1080 te halen, of telkens met max 60fps spelen (ook wat onnozel op een 120hz ultrawide).

edit: die pre-frame rendering aangezet (of hoe dat ook heet), problem solved. mooie continu 60fps nu maar eigenlijk limiteer ik hierdoor mijn gpu, denk dat die toch wel +- 80fps à 100fps zou moeten kunnen halen met een zeer goeie multithread cpu.

[ Voor 14% gewijzigd door lapino op 16-11-2018 21:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:19
Leuk dingetje in Arras... Als je een kaboutertje ziet staan en deze kapot schiet, dan word je alsmaar achtervolgt door kaboutertjes met rode ogen. Je kan ze vinden door goed te zoeken. Zo staan ze soms bij vlag A en soms bij vlag D. Geen idee of er nog andere locaties zijn.

Na 5 minuten ben ik ze nog steeds niet kwijt geraakt...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/41hDyk3.jpg

Hier nog een video van jackfrags.

[ Voor 46% gewijzigd door RobinNL op 16-11-2018 21:53 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

RobinNL schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:49:
Leuk dingetje in Arras... Als je een kaboutertje ziet staan en deze kapot schiet, dan word je alsmaar achtervolgt door kaboutertjes met rode ogen. Je kan ze vinden door goed te zoeken. Zo staan ze soms bij vlag A en soms bij vlag D. Geen idee of er nog andere locaties zijn.

Na 5 minuten ben ik ze nog steeds niet kwijt geraakt...
[Afbeelding]

Hier nog een video van jackfrags.
[YouTube: Battlefield 5 The Gnome Hunter]
:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Jezus, wat valt deze game tegen. Gelijk restitutie gevraagd.

Alle guns klinken als klappertjespistolen. De gameplay is om te huilen. Het lijkt wel een Call of Duty zo slecht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Blaze85 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 00:28:

Alle guns klinken als klappertjespistolen. De gameplay is om te huilen. Het lijkt wel een Call of Duty zo slecht.
Misschien moet je wat meer geld in je luidsprekers investeren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:22
RoaDHouse schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 00:47:
[...]

Misschien moet je wat meer geld in je luidsprekers investeren :)
Haha nou inderdaad, je kunt veel over de game zeggen maar niet over het geluid wat mij betreft. De geluiden van de jagers (spitfire,messerschmid) zijn echt zalig bijvoorbeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Of je instellingen staan verkeerd, gebruikt een goedkope headset van Alixpress, of je hebt een Trust speakerset van €7,50..

Er is op shootergebied weinig te vinden met betere geluidseffecten.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-11-2018 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik vind het geluid juist geweldig. Vooral wanneer ik mijn headset op heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:17

-tom-562

Oliesjeik

Moet eerlijk zeggen dat ik het geluid van de geweren ook tegen vind vallen hoor. De sten gun van de medic b.v. klinkt echt zwak.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Ik moet toch zeggen dat ik iets gevonden heb om teleurgesteld over te zijn: rook. In BF1 kon je met smoke grenades (of concealed rescue) de halve map verstoppen onder de rook, maar hier is het amper genoeg om jezelf te verbergen als je iemand wil reviven.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Een kleine, maar zeer cruciale, tip: Geef niks uit aan customization!

Je krijgt op dit moment te weinig Company Coin om alle wapens en voertuigen vrij te spelen qua specializations, koop je dure skins dan moet je dus heel wat specializations links laten liggen! Kan zomaar zijn dat je daardoor niet die geweldige light tank specializations krijgt of jouw vliegtuig flink achter blijft en je dus elk gevecht verliest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Shabbaman schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:38:
Ik moet toch zeggen dat ik iets gevonden heb om teleurgesteld over te zijn: rook. In BF1 kon je met smoke grenades (of concealed rescue) de halve map verstoppen onder de rook, maar hier is het amper genoeg om jezelf te verbergen als je iemand wil reviven.
Eens.

En nog iets... de characters zouden als je ze neerknalt tegen een muur netjes tegen de muur wegglijden en zo tegen de muur blijven zitten. Werkt maar af en toe. Vaak genoeg dat ik iemand revive die met zijn benen in het gebouw ligt en met zijn bovenlijf er buiten. Dwars door muren heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Blijkbaar zeer moeilijk om goed te krijgen, daarom dat de playeranimatie ook zo vreemd ligt vaak met zijn benen vooruit, maar nu zijn we aan t nitpicking, hop hop, helm op en vechten voor je zakgeld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:21:
Moet eerlijk zeggen dat ik het geluid van de geweren ook tegen vind vallen hoor. De sten gun van de medic b.v. klinkt echt zwak.
Idem, ben soms wel gecharmeerd van de geluiden maar soms ook helemaal niet, ze hebben het een bepaald rauw sausje willen geven wat de indruk kan wekken van kaal en kil geluid wat ook mij soms niet kan bekoren.

Zit met Peter's equalizer te klooien om het geluid af te stellen maar weet iemand hoe ik deze terwijl ik aan het spelen ben in het scherm kan krijgen live kan instellen?

En zag de opmerking voorbij zien komen van een cod gevoelen dat ik ook niet geheel vreemd vind, ben er ook nog niet helemaal uit maar heb het idee dat ze het spel onder grote druk veel te vroeg uitgebracht hebben.

Ook wat Jagermeister zegt, benen door muren of onder andere voorwerpen, zit er te vaak erg knullig uit, landmijnen 2 meter boven de grond hangend in de lucht, kleine drempels niet overheen kunnen klimmen en een meter verder weer wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

SAiN ONeZ schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:34:
Blijkbaar zeer moeilijk om goed te krijgen, daarom dat de playeranimatie ook zo vreemd ligt vaak met zijn benen vooruit, maar nu zijn we aan t nitpicking, hop hop, helm op en vechten voor je zakgeld!
Het was een stokpaardje in de marketingcampagne... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
-tom-562 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:21:
Ik mis Bad Company 2 in dat opzicht. :/

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 17-11-2018 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:36:
[...]

Idem, ben soms wel gecharmeerd van de geluiden maar soms ook helemaal niet, ze hebben het een bepaald rauw sausje willen geven wat de indruk kan wekken van kaal en kil geluid wat ook mij soms niet kan bekoren.

Zit met Peter's equalizer te klooien om het geluid af te stellen maar weet iemand hoe ik deze terwijl ik aan het spelen ben in het scherm kan krijgen live kan instellen?

En zag de opmerking voorbij zien komen van een cod gevoelen dat ik ook niet geheel vreemd vind, ben er ook nog niet helemaal uit maar heb het idee dat ze het spel onder grote druk veel te vroeg uitgebracht hebben.

Ook wat Jagermeister zegt, benen door muren of onder andere voorwerpen, zit er te vaak erg knullig uit, landmijnen 2 meter boven de grond hangend in de lucht, kleine drempels niet overheen kunnen klimmen en een meter verder weer wel.
Ja, dingen als tanks enzo klinken goed, maar heel veel wapens klinken echt gedempt en redelijk 'kil'. Ik bedoel, als je met een MG34 of MG42 gaat schieten, dat moet gewoon klinken alsof de hel op aarde losbreekt.
unfor schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:15:
[...]

Ik mis Bad Company 2 in dat opzicht. :/
Zelfs BF1 klinkt beter, en die klinkt niet zo goed als de oude BF's. BF4 klinkt ook al een stuk beter, ook al klinken een hoop wapens daar redelijk 'gedempt'.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Draaien jullie dat 3d sound ofzo, daarin merk ik ook dat het soms heel dof klinkt, en sommige momenten is het heel stil om je heen terwijl je op de gewone sound setting dan veel duidelijker alles hoort, ik heb deze nu ook even aanstaan, want het localiseren van je tegenstander is wat makkelijker dan, maar het komt de game niet ten goede, wartapes heb ik nog niet getest, maar de 3d sound setting is wat bugged volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
SAiN ONeZ schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:31:
Draaien jullie dat 3d sound ofzo, daarin merk ik ook dat het soms heel dof klinkt, en sommige momenten is het heel stil om je heen terwijl je op de gewone sound setting dan veel duidelijker alles hoort, ik heb deze nu ook even aanstaan, want het localiseren van je tegenstander is wat makkelijker dan, maar het komt de game niet ten goede, wartapes heb ik nog niet getest, maar de 3d sound setting is wat bugged volgens mij
ik heb dat met alle sound modi, inclusief wartapes.
Uit pure wanhoop al een dikke bass boost op mijn xfi aangezet, maar het klinkt nog nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

SAiN ONeZ schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:31:
Ik heb 'm op normaal/luidspreker staan. Ik heb gisteravond Wartapes aangezet, maar ik heb te kort gespeeld om er echt goed op te letten (m'n 10 uur trial is voorbij :'()

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

met een ander emailadres origin account aanmaken en wederom een trial doorlopen,of trappen ze daar niet in bij Electronics Arts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

-tom-562 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:28:
[...]

Ja, dingen als tanks enzo klinken goed, maar heel veel wapens klinken echt gedempt en redelijk 'kil'. Ik bedoel, als je met een MG34 of MG42 gaat schieten, dat moet gewoon klinken alsof de hel op aarde losbreekt.
Ga maar eens in een huisje staan met dat wapen in plaats van midden op het veld. Wereld van verschil.

Ik vind tank auto spotting specialization ook niet alles. Dat is wel echt heeeeeel erg sterk.
Pagina: 1 ... 48 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V