Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:55
Eduardboon schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:19:
[...]

Wat het hier iets beter maakt:

In nvidia control panel de prerenderd frames op 1 zetten, vsync AAN zetten (en gsync ook aanhouden) en ingame vsync uitzetten. Voelt iets beter.

Wat nog beter werkt; ingame limiet op 120 en gsync uitzetten. Je krijgt wel de tearing stutter, maar lang niet zo erg als de stutter met gsync aan (en geen input lag)

Edit: Met dx12 is het inderdaad VEEL beter. Zelfs met die dx12 stotter loopt het gewoon veel lekkerder dan dx11. Gsync werkt hier nu ook in dx12, dus ik kan EINDELIJK stoppen met performance tweaken :)

Nog even een vraagje voor jullie: hebben jullie de game via premier, of via basic?
Die opties in het Nvidia control panel hebben inderdaad het grootste gedeelte van die stotters opgelost, helaas af en toe nog een stotter naar 50fps, heel random.

DX12 draait hier niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het issue waardoor het minder vloeiend voelt zit hem waarschijnlijk minder in het aantal frames maar in de frametimes. Dus de verdeling vd frames binnen de seconde.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Pykow schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:32:
Hopelijk 20 november andere servers.
Begin na 1 dag wel klaar te zijn met dezelfde map rotaties.
Begin ook steeds op Narvik en daar heb ik altijd een slechte ronde. Heb 80% wins in 8 uur tijd.
Ik denk dat 20% verlies te maken heeft met Narvik.

Ik begrijp ook niet waarom ik op narvik vrijwel niemand dood krijg en zonder ammo kom te zitten.
Als of de hitreg totaal anders is.
Ik gebruik meestal de server browser, ik kies dan meestal fjell en hoop dat het potje dan bijna ten einde is. De 2 noorse maps vind ik veruit de zwakste maps. Na fjell komt Twisted Steel en daarna Arras, dat zijn mijn favoriete maps (en Rotterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:49
De snow maps vind ik inderdaad ook een beetje meh. Waarschijnlijk omdat ik in het echt ook hekel heb aan sneeuw, en omdat ze totaal geen WW2 feeling hebben. Maar dat laatste kan aan mij liggen (uneducated :P).

De game loopt echt super soepel bij mij en dat op een redelijk "oude" GTX 970. Ik zag toen straks een video van Westie waar hij zei dat grafische issues een bug zijn. Future frame rendering zou dat moeten fixen. Wat bij mij in Battlefield 1 ook nog wel eens werkte was dit commando in de console:
renderdevice.renderaheadlimit <getal>.

Welk getal daar moet staan is een beetje afhankelijk van je setup. Volgens mij kun je van 0 tot iets van 5. Bij mij was 2 altijd perfect. Het schijnt wel zo te zijn dat het input lag kan veroorzaken. Maar dat liever dan onder de 60 fps :P

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Help!!!! schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:16:
Het issue waardoor het minder vloeiend voelt zit hem waarschijnlijk minder in het aantal frames maar in de frametimes. Dus de verdeling vd frames binnen de seconde.
Frametimes zit wel goed. Ik denk eerder dat het probleem bij pre rendered frames ligt.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BF:V offline kunnen starten met laptop in vliegtuigmodus en datum ingesteld op de 15e :)
Intro is indrukwekkend, to say the least. Eens kijken of ik de campaign een beetje door kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
BlazeMuis schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:15:
[...]

Die opties in het Nvidia control panel hebben inderdaad het grootste gedeelte van die stotters opgelost, helaas af en toe nog een stotter naar 50fps, heel random.

DX12 draait hier niet lekker.
Gsync uitzetten zorgt er hier voor dat dx11 goed werkt, alleen mis je dan dus wel de gsync :+
Gekke Jantje schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:50:
[...]

Frametimes zit wel goed. Ik denk eerder dat het probleem bij pre rendered frames ligt.
Dat lijkt inderdaad het probleem te zijn. Sommige muisbewegingen worden ook niet opgepakt. Alsof de Logic even stilstaat. Op dx12 geen probleem echter.

[ Voor 30% gewijzigd door Eduardboon op 11-11-2018 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gekke Jantje schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:50:
[...]

Nee, frametimes (of liever gezegd de variatie hierin) die zitten niet goed. In ieder geval niet in DX12.

Het zou kunnen dat het issue dat de stutters veroorzaakt bij pre-rendered frames ligt maar kan ook ergens anders liggen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Help!!!! schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:45:
[...]

Nee, frametimes (of liever gezegd de variatie hierin) die zitten niet goed. In ieder geval niet in DX12.

Het zou kunnen dat het issue dat de stutters veroorzaakt bij pre-rendered frames ligt maar kan ook ergens anders liggen.
Ja dat Direct Disaster 12 verhaal klopt indd dat zit er al vanaf Battlefield 1 in.

Maar zoals je hier kun zien heb ik een mooie constante frametime met DX11

De video Is Overigens nog aan het bewerken door YouTube dus het hapert nog wat.

Ultra 2560x1440p met pre-rendered frames aan
[YouTube: Battlefield V]

[ Voor 7% gewijzigd door Gekke Jantje op 11-11-2018 14:30 ]

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Gekke Jantje schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:04:
[...]

Ja dat Direct Disaster 12 verhaal klopt indd dat zit er al vanaf Battlefield 1 in.

De video os verigens nog aan het bewerken door YouTube dus het hapert nog wat.
Hier gaat mijn grafiekje echt alle kanten op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekke Jantje schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:04:
[...]

De video Is Overigens nog aan het bewerken door YouTube dus het hapert nog wat.
Waarom vermeld je niet op welke settings je speelt medium, high, ultra, lijkt me toch een simpele toevoeging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:27:
[...]

Waarom vermeld je niet op welke settings je speelt medium, high, ultra, lijkt me toch een simpele toevoeging?
Ik zal de post nog aanpassen, ik meende dat ik het er wel bij had gezet.
Maar het is Ultra 2560x1440p met pre-rendered frames aan want als je dat uit zet gaat GPU gebruik in eens met 50% omlaag door een bug.

Edit

Ik lees overigens van anderen dat DX12 juist wel weer prima draait als pre-rendered frames uit word gezet en dat ga ik zelf ook nog even testen aankomende week.

De game loopt niet perfect, wat overigens ook zo is met Battlefield 1, maar voor mij persoonlijk is het prima gamen zo.

[ Voor 25% gewijzigd door Gekke Jantje op 11-11-2018 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sommige mappen is de performance echt om te janken. Rotterdam is een map die ik liever niet speel om die reden. Slecht geoptimaliseerd en ik kan gewoon niet aimen daardoor. Andere mappen spelen wel erg lekker. Hopelijk komen ze snel met een patch want er is een waslijst aan mensen met problemen met performance. Zelfs met i9 systemen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Inmiddels een paar potjes op de PC gespeeld (Ryzen 7 2700X, 16GB, 1080ti) en het speelt heerlijk! ~120FPS op 1080p, high settings.

Ook zijn de potjes Conquest niet normaal spannend, heb nu al meerdere potjes met minder dan 10 tickets verloren en gewonnen, met als ergste een 0-1 verlies in tickets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 22:51
Is er een aparte discord voor de BF1/BF5 spelers hier op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:56
Ik kom er net achter dat ik Battlefield maar op 84 hz kan zetten opeens.
ik kan geen 144hz instellen meer :S

Iemand enige idee hoe dit zit ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-09 12:03
Lyca schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:37:
Is er een aparte discord voor de BF1/BF5 spelers hier op tweakers?
https://discord.gg/mXSDxg

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:11
Pykow schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:38:
Ik kom er net achter dat ik Battlefield maar op 84 hz kan zetten opeens.
ik kan geen 144hz instellen meer :S

Iemand enige idee hoe dit zit ?
bij rechtermuis op desktop, display settings, advanced display settings, display adapter properties, monitor, properties staat hij wel op 144? (is vast een kortere weg naartoe...) bij mij wil die bij een driver update wel eens veranderen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:15
Hoe denken jullie dat dit spel draait op een GTX970 op 1080p? In combinatie met een Ryzen 2600 en 16GB ram.

Ik wil 'm graag spelen maar twijfel over de GPU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheProf82 schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:47:
Hoe denken jullie dat dit spel draait op een GTX970 op 1080p? In combinatie met een Ryzen 2600 en 16GB ram.

Ik wil 'm graag spelen maar twijfel over de GPU.
Prima (y)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
haarbal schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:42:
[...]

bij rechtermuis op desktop, display settings, advanced display settings, display adapter properties, monitor, properties staat hij wel op 144? (is vast een kortere weg naartoe...) bij mij wil die bij een driver update wel eens veranderen.
Daar kan ik hem niet op 144 zetten. Hoogst haalbaar is 84.
Heb de config file handmatig aangepast.
Ik kwam nu tot de 144fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het houd al op bij rank 50 :? Ik krijg er geen levels meer bij. Je merkt aan alles dat dit spel gewoon niet af is, live services lijkt steeds meer een excuus waarmee ze het niet halen van de deadline goed proberen te praten. Alsof het oorspronkelijke idee was dat de game meer content zou hebben maar dat dit helaas mislukt is.

Ook de Grand Operations voelen helaas wel als een echte mislukking aan. De eerste map is altijd ongebalanceerd en zelfs als je 3/4 kanonnen vernietigd wordt het alsnog als een verlies gezien. Het zou hier juist ideaal zijn om een bonus te geven als je 2/4 vernietigd en een grotere bones bij 3/4 of 4/4. Daar zouden ze heel wat leuks mee kunnen doen, helaas hebben ze dat verzaakt. De tweede map is bij sommigen conquest assault wat eigenlijk tegen het hele principe van de originele Operations in ging. En final stand zie je praktisch nooit.
Ook heb je als speler geen enkele impact op het verloop van Grand Operations. Je komt altijd dezelfde mappen in dezelfde volgorde tegen. Flink verdedigen heeft zo weinig impact, dat is eeuwig zonde.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrjixies
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:01
Hoe zit het eigenlijk met de cheaters zijn die er al? Dit is eigenlijk het enigste punt wat mij weer houd om het spel te kopen. Ik speel sinds een paar weken BF1 en dat is echt een drama soms. Als je ziet hoeveel permabans er dagelijks worden uitgedeeld is dat spel zwaar "infected"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tsurany schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:48:
Het houd al op bij rank 50 :? Ik krijg er geen levels meer bij. Je merkt aan alles dat dit spel gewoon niet af is, live services lijkt steeds meer een excuus waarmee ze het niet halen van de deadline goed proberen te praten. Alsof het oorspronkelijke idee was dat de game meer content zou hebben maar dat dit helaas mislukt is.

Ook de Grand Operations voelen helaas wel als een echte mislukking aan. De eerste map is altijd ongebalanceerd en zelfs als je 3/4 kanonnen vernietigd wordt het alsnog als een verlies gezien. Het zou hier juist ideaal zijn om een bonus te geven als je 2/4 vernietigd en een grotere bones bij 3/4 of 4/4. Daar zouden ze heel wat leuks mee kunnen doen, helaas hebben ze dat verzaakt. De tweede map is bij sommigen conquest assault wat eigenlijk tegen het hele principe van de originele Operations in ging. En final stand zie je praktisch nooit.
Ook heb je als speler geen enkele impact op het verloop van Grand Operations. Je komt altijd dezelfde mappen in dezelfde volgorde tegen. Flink verdedigen heeft zo weinig impact, dat is eeuwig zonde.
Als ik kijk hoe moeizaam die airborne operation in de woestijn gaat dan bibber ik al bij de gedachte aan een Omaha beach operating.
Ik ben wel klaar met grand operations, het aanvallende team maakt geen kans, en verdedigers kunnen verdedigen met 2 vingers in de neus.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 12-11-2018 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
  • Laatst online: 30-09 13:58
mrjixies schreef op maandag 12 november 2018 @ 07:34:
Hoe zit het eigenlijk met de cheaters zijn die er al? Dit is eigenlijk het enigste punt wat mij weer houd om het spel te kopen. Ik speel sinds een paar weken BF1 en dat is echt een drama soms. Als je ziet hoeveel permabans er dagelijks worden uitgedeeld is dat spel zwaar "infected"
Goeie vraag! Ik zit met precies dezelfde zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Rohem schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:21:
[...]

Goeie vraag! Ik zit met precies dezelfde zorgen.
tot nu toe geen issue, maar houd er rekening mee dat als jij online speelt er altijd cheaters zijn, geen enkele game is daar een uitzondering in. Viel in BF1 overigens ook reuze mee, maar sommigen denken dat die ban messages betrekking hadden op de server waar zij op spelen, en dan lijkt het ineens wel heel veel. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Voor degenen met performance problemen of die ook onderin het hardware spectrum zitten, is het volgende misschien de moeite waard om te proberen. Ik zat met mn oude i5 tussen de 60 en de 80 fps, heel af en toe zelfs dips eronder. De muis reageerde ook inconsistent bij vlagen en het aimde gewoon niet zoals zou moeten.

Tegen beter weten in, user.cfg bestand gemaakt, ik zie geen instellingen die ik in-game anders had staan, misschien die raytracing, maar opeens 90 fps (heb ik hem nu even opgecapt) stabiel op alle maps. Vanavond maar eens kijken hoeveel er verder nog uit te persen is, vooralsnog al erg tevreden mee.

Textbestand maken genaamd user.cfg in de hoofdmap en daar onderstaande in kopieren.

PerfOverlay.DrawFps 1
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.VsyncEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 32
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.FilmicEffectsEnable 0
WorldRender.EmitterSunTransmittanceMapEnable 0
WorldRender.EmitterSunTransmittanceMapResolution 0
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
Render.DrawScreenInfo 0
PostProcess.ForceDofEnable 0
PostProcess.SpriteDofEnable 0
PostProcess.SpriteDofHalfResolutionEnable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytraceEnable 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytraceDeferredResolveEnable 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytraceSeparateCoverageEnable 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytraceFullresEnable 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:25:
Voor degenen met performance problemen of die ook onderin het hardware spectrum zitten, is het volgende misschien de moeite waard om te proberen. Ik zat met mn oude i5 tussen de 60 en de 80 fps, heel af en toe zelfs dips eronder. De muis reageerde ook inconsistent bij vlagen en het aimde gewoon niet zoals zou moeten.

Tegen beter weten in, user.cfg bestand gemaakt, ik zie geen instellingen die ik in-game anders had staan, misschien die raytracing, maar opeens 90 fps (heb ik hem nu even opgecapt) stabiel op alle maps. Vanavond maar eens kijken hoeveel er verder nog uit te persen is, vooralsnog al erg tevreden mee.

Textbestand maken genaamd user.cfg in de hoofdmap en daar onderstaande in kopieren.

PerfOverlay.DrawFps 1
Render.DrawScreenInfo 0
Fantastisch dat dat gewerkt heeft. Vraag me dan toch af wat de daadwerkelijke verschillen zijn. Misschien renderaheadlimit die op 1 komt? Standaard is dat 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 12 november 2018 @ 07:49:
[...]
Als ik kijk hoe moeizaam die airborne operation in de woestijn gaat dan bibber ik al bij de gedachte aan een Omaha beach operating.
Ik ben wel klaar met grand operations, het aanvallende team maakt geen kans, en verdedigers kunnen verdedigen met 2 vingers in de neus.
Het lastige vind ik dat Conquest ook een vrij matige ervaring oplevert. Je wordt van alle kanten aangevallen en bent meer rondjes aan het rennen. Hopelijk, als straks de populatie wat groter is, krijgen we aparte Frontlines en Breakthrough servers, dat zijn toch de leukste gamemodes.
mrjixies schreef op maandag 12 november 2018 @ 07:34:
Valt naar mijn idee enorm mee. Maar het blijft een multiplayer shooter op de PC, er zullen altijd cheaters zijn simpelweg omdat mensen er geld aan verdienen.
Eduardboon schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:53:
[...]

Fantastisch dat dat gewerkt heeft. Vraag me dan toch af wat de daadwerkelijke verschillen zijn. Misschien renderaheadlimit die op 1 komt? Standaard is dat 3.
Eliminatieproces toepassen, stap voor stap regels verwijderen tot het niet meer werkt :+

Hier trouwens geen problemen sinds de upgrade naar Ryzen 2600. Mijn GTX 1060 3GB is nog snel genoeg om met medium details nooit onder de 60 FPS te duiken. Settings kunnen nog hoger want met een limiet op 60FPS is GPU usage rond de 60%. Echter de dips drukken je dan soms te ver omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Nou ik wacht het allemaal wel even af. Ik zie en hoor toch best wel veel klaagzang. Niet alleen hier maar globaal. Het ziet er allemaal natuurlijk prachtig uit. Uiteindelijk gaat het erom of je een leuk potje kan gamen. En dat was (eerlijk is eerlijk) in BF1 heel vaak niet het geval. Avondjes dat ik de pc afsloot met een gevoel van... dat was een waste of time. Daar heb ik niet zoveel zin meer in hehe. Ook de bekende Youtubers hoor ik tussen neus en lippen toch wel aangegeven dat er problemen zijn. Met een hand vol mappen waaronder 2 in de sneeuw, die mij hoogst waarschijnlijk niet gaan boeien, kijk ik af en toe wel een gameplay filmpje en lees ik hier een beetje mee. :/

[ Voor 9% gewijzigd door RoyK op 12-11-2018 10:09 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Dit weekend lekker BF5 kunnen spelen samen met een maat van mij.
Damn wat speelt hij heerlijk weg, vind de game veel leuker dan BF1 persoonlijk en dan vooral de gunplay.
Zijn wel wat verbeter puntjes maar die komen vast wel mee in de day 1 patch op release.

Heb heerlijk lopen spelen met de eerste sniper en een beetje met medic lopen spelen zodat ik mijn squad goed kon helpen op een paar mappen.

Hopelijk word de scope glare van snipers wel wat minder :+ Je word nu instant gespot als je ADS gaat.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Eduardboon schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:53:
[...]
Ik durf het niet te zeggen, die limit lijkt het logischt maar die heb ik in de nvidia tool al geforceerd op 1, bovendien is de processor echt de bottleneck en de processorbelasting lijkt iets afgenomen. Ik wou er nog wel meer mee testen gister maar na de f1 had ik iets teveel t smoor in. :)
Tsurany schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:56:
[...]

Het lastige vind ik dat Conquest ook een vrij matige ervaring oplevert. Je wordt van alle kanten aangevallen en bent meer rondjes aan het rennen. Hopelijk, als straks de populatie wat groter is, krijgen we aparte Frontlines en Breakthrough servers, dat zijn toch de leukste gamemodes.
Die modes heb ik nog niet geprobeerd, maar die zijn de moeite waard dus? Vooralsnog vooral CQ gedaan, grand operations is in elk geval drie keer niets, duurt veels te lang en heb geen seconde het idee dat ik een verschil kan maken.

Rotterdam, Devastation en Arras zijn toch wel mijn favorieten so war, welke maps zijn die van jullie?
RoyK schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:08:
Nou ik wacht het allemaal wel even af. Ik zie en hoor toch best wel veel klaagzang. Niet alleen hier maar globaal. Het ziet er allemaal natuurlijk prachtig uit. Uiteindelijk gaat het erom of je een leuk potje kan gamen. En dat was (eerlijk is eerlijk) in BF1 heel vaak niet het geval. Avondjes dat ik de pc afsloot met een gevoel van... dat was een waste of time. Daar heb ik niet zoveel zin meer in hehe. Ook de bekende Youtubers hoor ik tussen neus en lippen toch wel aangegeven dat er problemen zijn. Met een hand vol mappen waaronder 2 in de sneeuw, die mij hoogst waarschijnlijk niet gaan boeien, kijk ik af en toe wel een gameplay filmpje en lees ik hier een beetje mee. :/
BF1 is een draak van een game vergeleken met BFV. Ja, er moet nog een hoop gebeuren, maar het had zoveel erger kunnen zijn, maar het blijft persoonlijk natuurlijk of het genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:15:
[...]

Ik durf het niet te zeggen, die limit lijkt het logischt maar die heb ik in de nvidia tool al geforceerd op 1, bovendien is de processor echt de bottleneck en de processorbelasting lijkt iets afgenomen. Ik wou er nog wel meer mee testen gister maar na de f1 had ik iets teveel t smoor in. :)

[...]

Die modes heb ik nog niet geprobeerd, maar die zijn de moeite waard dus? Vooralsnog vooral CQ gedaan, grand operations is in elk geval drie keer niets, duurt veels te lang en heb geen seconde het idee dat ik een verschil kan maken.

Rotterdam, Devastation en Arras zijn toch wel mijn favorieten so war, welke maps zijn die van jullie?

[...]

BF1 is een draak van een game vergeleken met BFV. Ja, er moet nog een hoop gebeuren, maar het had zoveel erger kunnen zijn, maar het blijft persoonlijk natuurlijk of het genoeg is.
Ik speelde een paar dagen geleden "mijn laatste potje BF1" om het af te ronden. Keihard onderuit, zoals zovaak. Zonder een moment van adem kunnen halen en terug kunnen komen. Dat was met de Alpha in BF5 wel zo. Close potjes. Dat moet ik de game nageven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:08:
Er zijn inderdaad aardig wat klachten maar ik heb er zelf al 30+ uur in gestoken (ben nu max level) en heb me tot nu toe aardig vermaakt. Ik kan het spel aanraden als je gewoon een casual shooter zoekt voor een paar avonden per week.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:15:
Ik heb ze voornamelijk gespeeld als onderdeel van de Grand Operations en dan bevallen ze erg goed, zijn de leukste matches uit Grand Operations. Heb ze alleen nog niet losstaand gespeeld.
Twisted Steel aangezien er zeer mooie flank mogelijkheden zijn en je je goed kan verstoppen in de moerasgedeelten. Aerodrome speelt lekker in Breakthrough, aardige flank mogelijkheden. Arras is leuk, mooie setting en de open velden hebben genoeg dekking. Rotterdam is goeie infantry map maar helaas te veel gebouwen waar mensen in campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
RoyK schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:17:
[...]

Ik speelde een paar dagen geleden "mijn laatste potje BF1" om het af te ronden. Keihard onderuit, zoals zovaak. Zonder een moment van adem kunnen halen en terug kunnen komen. Dat was met de Alpha in BF5 wel zo. Close potjes. Dat moet ik de game nageven.
Nou, het zijn ZOVEEL close potjes, dat ik het niet helemaal vertrouw. Maar 1 potje met meer dan 100 tickets verschil gezien, de rest zit zo vaak <25 tickets, dat heb ik nog nooit meegemaakt in een BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 15:11
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:25:
[...]

Nou, het zijn ZOVEEL close potjes, dat ik het niet helemaal vertrouw. Maar 1 potje met meer dan 100 tickets verschil gezien, de rest zit zo vaak <25 tickets, dat heb ik nog nooit meegemaakt in een BF.
Ik zie nu meer squadplay, iig meer dan wat ik me kan herinneren van eerdere versies en zeker meer dan BF1. Denk dat nu het meer gespeeld wordt door echte BF-gamers en minder door de general audience. Daardoor is er naar mijn mening meer objective-based gameplay en daardoor closere games.
Battelfield 1 was echt niet te genieten qua hoeveelheid snipers. Heb niks tegen een goede en behulpzame sniper maar wel tegen de campende sinpers, en daar zat BF1 vol mee.
Van mij mag het zo blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:25:
[...]

Goed punt dat je daar maakt. In de Alpha waren de potjes idd ook zo close. Soms met maar een hand vol tickets verschil. Net wat je zegt.. in hoeverre zou daar een kunstmatige manipulatie achter kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem

PerfOverlay.DrawFps 1
Render.DrawScreenInfo 0
Interessant dit! Zodra ik de game kan spelen (heb de standaard editie ge-preordered) dan ga ik dit zekers een testen. Want ik zit nog beneden de minumum eisen met m'n huidige build, dus ben benieuwd wat deze config doet. Heb voor BF1 al langer een user.cfg file, echter daarin alleen de FPS-gecapped op 60 en de FPS-overlay aangezet.

Als je de config nog verder tweakt ben ik heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Sinus_rhythm schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:35:
[...]

Ik zie nu meer squadplay, iig meer dan wat ik me kan herinneren van eerdere versies en zeker meer dan BF1. Denk dat nu het meer gespeeld wordt door echte BF-gamers en minder door de general audience. Daardoor is er naar mijn mening meer objective-based gameplay en daardoor closere games.
Battelfield 1 was echt niet te genieten qua hoeveelheid snipers. Heb niks tegen een goede en behulpzame sniper maar wel tegen de campende sinpers, en daar zat BF1 vol mee.
Puur uit intresse, wat zou jij beschrijven als behulpzame sniper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Tsurany schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:24:
Ik heb ze voornamelijk gespeeld als onderdeel van de Grand Operations en dan bevallen ze erg goed, zijn de leukste matches uit Grand Operations. Heb ze alleen nog niet losstaand gespeeld.

Twisted Steel aangezien er zeer mooie flank mogelijkheden zijn en je je goed kan verstoppen in de moerasgedeelten. Aerodrome speelt lekker in Breakthrough, aardige flank mogelijkheden. Arras is leuk, mooie setting en de open velden hebben genoeg dekking. Rotterdam is goeie infantry map maar helaas te veel gebouwen waar mensen in campen.
Helder, ik stond ook raar te kijken toen opeens CQ large voorbij kwam in de grand operations, voelt heel erg out of place aan.

Twisted Steel heb ik dus nog maar 1 keer gezien en toen was ie nog afgelopen ook, bij die map kom ik nooit door de queue heen op een of andere manier. In Arras heb ik de eerste keer echt alleen maar die fortifications lopen bouwen, briljant al die loopgraven en gun emplacements die je daar kan bouwen, lange tijd niet zo'n gruwelijke mooie map gezien.
[...]
Zou goed kunnen, squadplay heeft hoe dan ook een enorme boost gehad door het gamedesign, alleen de support is iets minder noodzakelijk met het huidige attrition systeem. Het gaat nog wat worden als de grote massa erbij komt straks, maar het is nu al zoveel ptfo en dan is iedereen nog bezig met de grind ook nog. :)

Ik heb wel te doen met degenen die met de deluxe of de standaard editie die straks de grind door moeten ploegen als iedereen al volledig geupgrade wapens, klasses en voertuigen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 14:36
[...]

Wel bizar, ik zie juist het tegenovergestelde. Squad play is echt tot bijna 0 gereduceerd. Niemand neemt meer de moeite om te reviven want de kans is veel te groot dat je in het proces gekilled wordt. Zelden zit ik in een squad dat uberhaupt bij elkaar blijft en een squadleader geeft nooit orders. Ben ik zelf squadleader, worden alle orders gewoon genegeerd en zitten alle squadleden zowat op verschillende vlaggen.

Daarnaast worden meer dan de helft van mijn deaths gedaan door (campende) snipers, ook vrijwel altijd een OHK dus headshot. Ik heb een zeer aggressieve speelstijl, ben altijd in beweging en ga nooit prone als ik zichtbaar ben. Dus ofwel het snipen is veel te makkelijk gemaakt of er zijn al ontzettend veel aimbot spelers aanwezig.

Verder is wel de gunplay absoluut dik in orde al heb ik wel nog steeds veel corner deaths. Maar de ontvangende kant van de TTK is wel enorm verbeterd sinds de beta moet ik zeggen (snipers daargelaten).

De graphics en audio zijn echt zeer indrukwekkend. Ik zie vooralsnog geen reden om mijn GTX 970 te upgraden want ik zit rond de 90 fps op een combinatie van medium/high settings en het ziet er gewoon top uit en draait als een trein. Ik heb wel echt moeite om een goede K/D te halen merk ik, ik ben gewoon teveel aan het rondkijken en te genieten van de omgeving :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

RubenDJ schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:22:
[...]

Wel bizar, ik zie juist het tegenovergestelde. Squad play is echt tot bijna 0 gereduceerd. Niemand neemt meer de moeite om te reviven want de kans is veel te groot dat je in het proces gekilled wordt.
Ik heb gisteren even stug medic gespeeld en dan begin je toch wel te zien dat je squadmates uiteindelijk bij elkaar beginnen te hangen en wat ik vooral fijn vond is dat je toch wel begint te zien dat mensen proberen om het je duidelijk te maken als het te gevaarlijk is om te rezzen door te skippen. Natuurlijk heb je er altijd nog tussen die dat niet doen maar je moet als medic inderdaad harde keuzes maken op het moment. Als ze in het open liggen is het gewoon een vreselijk groot risico. Smoke als je het hebt en anders misschien maar niet, als je nog andere spelers hebt om in leven te houden tenminste

Medic crate voelt wel bijzonder nutteloos op het moment. Stuk beter om gewoon pouch te spammen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 12-11-2018 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:52:
[...]

Behulpzame sniper in mijn ogen is een recon met spotflares en een spawn beacon. De spotflare is helaas nog te beperkt qua radius maar de spawn beacon kan cruciaal zijn. Een flank opzetten en dan beacon plaatsen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:09:
[...]

Helder, ik stond ook raar te kijken toen opeens CQ large voorbij kwam in de grand operations, voelt heel erg out of place aan.
Same here.
Twisted Steel heb ik dus nog maar 1 keer gezien en toen was ie nog afgelopen ook, bij die map kom ik nooit door de queue heen op een of andere manier. In Arras heb ik de eerste keer echt alleen maar die fortifications lopen bouwen, briljant al die loopgraven en gun emplacements die je daar kan bouwen, lange tijd niet zo'n gruwelijke mooie map gezien.
Twisted Steel is echt een aanrader, erg leuke gevechten gehad met mooie flanks.
Arras is inderdaad prachtig en in Grand Operations, Frontlines en Breakthrough voegen die fortificaties echt heel veel toe. Kan echt een verschil maken!
[...]
Zou goed kunnen, squadplay heeft hoe dan ook een enorme boost gehad door het gamedesign, alleen de support is iets minder noodzakelijk met het huidige attrition systeem. Het gaat nog wat worden als de grote massa erbij komt straks, maar het is nu al zoveel ptfo en dan is iedereen nog bezig met de grind ook nog. :)
Ik ben verbazingwekkend vaak gerevived of geresupplied. Speel wel voornamelijk de echte teamplay modes, trekt net wat ander volk aan. Gewoon weg blijven bij conquest.
Ik heb wel te doen met degenen die met de deluxe of de standaard editie die straks de grind door moeten ploegen als iedereen al volledig geupgrade wapens, klasses en voertuigen heeft.
Jup, simpelweg oneerlijk. Wapens kunnen zoveel sterker zijn en je bent echt in het nadeel als je ze niet hebt. En tanks zonder upgrades? Ga je niet winnen.

Mijn Nazi armored car met 20mm autocannon kan in zijn eentje een hele match beslissen in Breakthrough. Flank opzetten en tientallen infantry soldaten wegmaaien. Kan @unfor wel bevestigen denk ik. Daarnaast de AP mines die je gebruikt om infantry om je voertuig heen weg te maaien maakt je ontzettend sterk.

En de basic armored car met zwak kanonnetje kan dat simpelweg niet. Daar maak je geen verschil mee.

Of tank vs tank waarbij de ene een snellere turret met sterker kanon heeft? Al besloten voor je begint.

Ik ben al level 50 met alle classes op level 13+, succes met je level 0 character :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 15:11
Ryada schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:52:
[...]

Iemand die mee doet met het potje. Flag capturen, spotten, goede placement van dat spawn ding, een kill maakt en andere recon dingen.
Niet iemand die de hele pot ergens in de bergen ligt en totaal blind/doof is voor orders en team gameplay.

Nog even een toevoeging, recon mag best af en toe ergens in de bergen/bosjes liggen maar move af en toe. Hoe vaak je door een sniper gekillt wordt, en vervolgens kun je diegene opzoeken op dezelfde plek en knifeën, dan vind ik echt dat je totaal geen situational awareness hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door Sinus_rhythm op 12-11-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Tsurany schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:27:
[...]

Behulpzame sniper in mijn ogen is een recon met spotflares en een spawn beacon. De spotflare is helaas nog te beperkt qua radius maar de spawn beacon kan cruciaal zijn. Een flank opzetten en dan beacon plaatsen.
Maar dan ben je basically een beacon bitch, ik dacht dat een behulpzame sniper wel iets actiever was dan een beacon plaatsen en thats it :P
Spotflares gebruik ik zelf wel en vind ze best relaxed persoonlijk.
Sinus_rhythm schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:30:
[...]

Iemand die mee doet met het potje. Flag capturen, spotten, goede placement van dat spawn ding, een kill maakt en andere recon dingen.
Niet iemand die de hele pot ergens in de bergen ligt en totaal blind/doof is voor orders en team gameplay.

Nog even een toevoeging, recon mag best af en toe ergens in de bergen/bosjes liggen maar move af en toe. Hoe vaak je door een sniper gekillt wordt, en vervolgens kun je diegene opzoeken op dezelfde plek en knifeën, dan vind ik echt dat je totaal geen situational awareness hebt.
Zelf ben ik altijd een grote sniper fan, en probeer dat altijd zo goed mogelijk te doen. Kills die zijn er wel :P Maar ik probeer ook zoveel mogelijk met mijn squad samen te spelen, soms is dat alleen verdomd lastig afhankelijk van sommige punten.

[ Voor 45% gewijzigd door Ryada op 12-11-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Is deze assignment buged? De attack from cover krijg ik niet voor elkaar, ik heb het als cover geprobeerd, dat je vanuit cover positie een vijand raak meer ik haal dan altijd meer punten met een hit. Of is dit gelinkt vanuit een cover met explosieven op een tank? Ik zit in ieder geval vaak zat in de cover positie.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/60peloo608.11.12%20-%2011.35.22.56.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Tsurany schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:27:
[...]
Ik ben al level 50 met alle classes op level 13+, succes met je level 0 character :+
Gewoon uit nieuwschierigheid, hoeveel speeltijd heb je hier in zitten :X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Het zou me niet verbazen. Ik had gister twee assignments die gewoon niet wilden registreren. Weer net zo betrouwbaar als in BF1 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:30:
[...]

Maar dan ben je basically een beacon bitch, ik dacht dat een behulpzame sniper wel iets actiever was dan een beacon plaatsen en thats it :P
Spotflares gebruik ik zelf wel en vind ze best relaxed persoonlijk.
Dat is wat je specifiek doet als scout class. Daarnaast val je natuurlijk mee aan of verdedig je mee. Enkel van iets grotere afstand. De two-shot SLR's zijn ideaal om 0
vanaf 20+ meter afstand firesupport te geven. De bolt actions zijn ideaal om lekker te negeren :+
Rohem schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:43:
[...]

Gewoon uit nieuwschierigheid, hoeveel speeltijd heb je hier in zitten :X ?
Ik denk 30-35 uur. Had een rustig lang weekend thuis dus even lekker zitten gamen :)
En ik sta ook vaak in de bovenste 25% van het scorebord dus dat betekent dat mijn SPM relatief hoog is.
Pheace schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:45:
[...]

Het zou me niet verbazen. Ik had gister twee assignments die gewoon niet wilden registreren. Weer net zo betrouwbaar als in BF1 helaas.
Same, sommigen registreren gewoon niet :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Ik begrijp oprecht niet dat Grand Operations (GO) zoveel gespeeld wordt in BF1. Is dit in BFV ook?

Het is bij GO op 2 punten 1 grote clusterfuck en je wordt van alle onmogelijke kanten beschoten als je tegen 32 spelers op zo'n klein gebied speelt.

Mij lijkt een 32p server op Frontlines een stuk interessanter. Ook 40 of 48p CQ ga ik met die nieuwe mappen wel voor, alleen dan is de actie wel weer wat verspreid. Ik hou daarvan, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat als leuk beschouwd. Juist dat je wat meer kleinschalige gevechten hebt en niet meteen tegen 10 man staat, is iets wat mij aanspreekt in BF. 64p servers zijn op sommige mappen leuk, maar ik ben er altijd snel klaar mee (BF2 en alles wat erna kwam). Het is mij te random en je kunt veel moeilijker verschil maken met jouw squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Tsurany schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:48:
[...]

Ik denk 30-35 uur. Had een rustig lang weekend thuis dus even lekker zitten gamen :)
Netjes gedaan d:)b
Maar ben wel heel benieuwd hoe het straks gaat lopen als "de rest van de wereld" ook toegang heeft. In het begin rare verhoudingen verwacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

Ik hou het wel bij BF1. Heb nu denk ik zo`n 25 uur in de game zitten (Beta + Origin Acces) en heb echt totaal geen wauw effect. De map Arras vind ik het leukste maar om nou de volle mep te betalen voor nu 1 map die ik het leukste vind?

Absoluut geen Ww2 gevoel wat ik jammer vind. Als squad-leader ben ik ook alleen maar bezig om die V1 rocket z.s.m. te unlocken want.....mjah gewoon V1 en de rest is meuk :P Maar dat is dan ook echt het enige. Na 5 v1`s te hebben gedropt heb je dat ook wel weer gezien.

Ze hadden er gewoon zoveel meer mee kunnen doen :'(
Zoveel interessantere gebeurtenissen die hadden vertolkt kunnen worden.
Maar nee, uit principe en om politiek correct te blijven kiezen ze voor een complete fictie game.

Kan leuk zijn voor een ander maar ik heb er maar weinig mee.

Dus de tip van EA neem ik hartelijk in ontvangst. If you dont like it, dont buy it.

And i wont _/-\o_

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb het idee dat de hitreg soms ook nog wel te wensen over laat op het moment. Vooral met de sniper heb je daar soms erg last van. Schiet je op het hoofd krijg je een body hit. Had gister zelfs dat de eerste kogel een bodyshot was en de daarop volgende kogel was wel een headshot. Soms is het ook echt heel duidelijk dat je van dichtbij op iemand zijn kop schiet en deze gewoon helemaal niet registreert. Wel gek: ze hadden juist aangegeven dat de headshot hitbox wat groter was geworden t.o.v. van Battlefield 1, waar deze heel klein was. Daar schoot ik al erg makkelijk headshots steeds. Zou je toch denken dat het in BFV beter zou moeten gaan.

Al met al toch nog wel een boel issues maar als die verholpen worden kan het best weer een leuke game zijn.

Mis toch nog wel een beetje mappen die je doen denken aan Locker van BF4.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DAMAGE schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:11:
Heb het idee dat de hitreg soms ook nog wel te wensen over laat op het moment. Vooral met de sniper heb je daar soms erg last van. Schiet je op het hoofd krijg je een body hit. Had gister zelfs dat de eerste kogel een bodyshot was en de daarop volgende kogel was wel een headshot. Soms is het ook echt heel duidelijk dat je van dichtbij op iemand zijn kop schiet en deze gewoon helemaal niet registreert. Wel gek: ze hadden juist aangegeven dat de headshot hitbox wat groter was geworden t.o.v. van Battlefield 1, waar deze heel klein was. Daar schoot ik al erg makkelijk headshots steeds. Zou je toch denken dat het in BFV beter zou moeten gaan.

Al met al toch nog wel een boel issues maar als die verholpen worden kan het best weer een leuke game zijn.

Mis toch nog wel een beetje mappen die je doen denken aan Locker van BF4.
De hitreg is absoluut nog zo dodgy, merk je ook wel aan hoe je regelmatig gewoon instant dood gaat door een wapen wat dat niet kan. Heb ook nog veel tradekills en vaak genoeg dat ik 5 hitmarkers tel inclusief een of 2 headshots en nog steeds <90 dmg doe op een of andere manier met een stg op medium range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 08:57
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:19:
[...]

De hitreg is absoluut nog zo dodgy, merk je ook wel aan hoe je regelmatig gewoon instant dood gaat door een wapen wat dat niet kan. Heb ook nog veel tradekills en vaak genoeg dat ik 5 hitmarkers tel inclusief een of 2 headshots en nog steeds <90 dmg doe op een of andere manier met een stg op medium range.
dan kan je goed tellen. ik kan dat zo snel niet bij houden :P.

Ieder zijn ding natuurlijk, bepaalde maps vind ik niet leuk, Grand Operations vind ik ook niet leuk (ook al niet in BF1), dus ik speel wel Conquest.

De Core speelt heerlijk, maar er zijn nog aardig wat gebruiksonvriendelijke zaken die het gewoon wat moeilijk maken (bv. wapens zijn niet factie specifiek, maar je moet wel elke customization per factie doen, gewoon schijt irritant en ik vergeet het steeds.)

Er zijn speldodende bugs.
- revive server bug
- vliegtuigen spawnen niet op airborne en niemand kan spawnen
- map doet t niet

Verder zie ik vrijwel op elk wapen en vehicle de unlock: spot enemies when you suppress them. Dat ik me afvraag waarom ze 3d spotting verwijderd hebben? Daar moest je tenminste nog op een knop drukken...nu gaat ALLES automatisch.

Het spel is daarom naar mijn mening überhaupt niet de core gameplay wat het beloofde, maar enkel een casual bfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

KeesFluitman schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:27:
[...]
(bv. wapens zijn niet factie specifiek, maar je moet wel elke customization per factie doen, gewoon schijt irritant en ik vergeet het steeds.)
Deze is inderdaad irritant. Ik begin het gewend te raken maar het is toch zinloos vermoeiend. Vaak zit je al in een match en dan mis je plots weer iets omdat je in de andere factie zit.

Wat ik ook irritant vind is die autospawn aan het begin van de match die je gewoon in een andere class plaats dan je voorheen aan het spelen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
VInd het zelf één van de betere bf games in jaren, het heeft zeker nog werk punten

Spel heeft echt redelijk veel bugs, en het zijn niet van de minste. Maar goed day one patch moet nog uitkomen en denk wel dat de meeste bugs opgelost gaan zijn binnen een relatieve korte periode

Map design vind 'k echt prachtig gedaan, elke map heeft zo zijn eigen speel stijl imo.

Als er mensen zijn die in groepsverband willen spelen gelieve jullie origin naam door te geven in pb, 'k zoek wat mensen om mee samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Festafa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 17:08
XhizorBE schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:38:
VInd het zelf één van de betere bf games in jaren, het heeft zeker nog werk punten

Spel heeft echt redelijk veel bugs, en het zijn niet van de minste. Maar goed day one patch moet nog uitkomen en denk wel dat de meeste bugs opgelost gaan zijn binnen een relatieve korte periode

Map design vind 'k echt prachtig gedaan, elke map heeft zo zijn eigen speel stijl imo.

Als er mensen zijn die in groepsverband willen spelen gelieve jullie origin naam door te geven in pb, 'k zoek wat mensen om mee samen te spelen.
Vind het zelf ook een van de beste Battlefields na BF2 en 2142. Mis nog wat dingen, plus het aantal bugs in het spel. Had zelf dat ik in het vliegtuig vloog en ik spelers raakte, pas 5 seconde later kreeg ik de score en blijkbaar de kill binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 13:16
XhizorBE schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:38:

Mee eens, ik krijg wel het gevoel dat de game nog iets te weinig content heeft.. het voelt niet af. Iets met live service enzo is dan misschien het antwoord. Maar het voelt voor mij alsof het live service verhaal in leven is geroepen omdat ze wisten nog te weinig content te hebben ontwikkeld.

Dan heb ik niet over de maps, want die vind ik een goede mix van grootte en omgevingen. Maar dingen als: het aantal (unieke) wapens en vehicles. Maar vooral ook personalisatie opties. Wat als grootste USP was gepresenteerd.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat er meer type opties zouden zijn. Nu kan je een broek, jas en helm kiezen. Maar bijvoorbeeld geen handschoenen/tassen, brillen (los van helm) e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Mijn grootste gemis is gadgets. Ik zou meer uniekere speelwijzes willen hebben. Bijna alles is hetzelfde als BF1. Maar goed, dat gaat niet lukken in een WWII game waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
KeesFluitman schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:27:
[...]

dan kan je goed tellen. ik kan dat zo snel niet bij houden :P.

Ieder zijn ding natuurlijk, bepaalde maps vind ik niet leuk, Grand Operations vind ik ook niet leuk (ook al niet in BF1), dus ik speel wel Conquest.

De Core speelt heerlijk, maar er zijn nog aardig wat gebruiksonvriendelijke zaken die het gewoon wat moeilijk maken (bv. wapens zijn niet factie specifiek, maar je moet wel elke customization per factie doen, gewoon schijt irritant en ik vergeet het steeds.)

Er zijn speldodende bugs.
- revive server bug
- vliegtuigen spawnen niet op airborne en niemand kan spawnen
- map doet t niet

Verder zie ik vrijwel op elk wapen en vehicle de unlock: spot enemies when you suppress them. Dat ik me afvraag waarom ze 3d spotting verwijderd hebben? Daar moest je tenminste nog op een knop drukken...nu gaat ALLES automatisch.

Het spel is daarom naar mijn mening überhaupt niet de core gameplay wat het beloofde, maar enkel een casual bfje.
Ik denk er nooit over na, ik wil ten alle tijden weten hoe dicht ik bij de kill ben en door kunnen geven aan m'n team/squad hoeveel iemand nog heeft of wanneer ik kan mikken op de volgende zonder de bevestiging af te wachten.

Wat het supressen betreft, die rode ruitjes zijn toch echt minimaal? Tegen de tijd dat je iemand gesupressed hebt met een lmg kan je al wel weer reloaden en verdwijnen de markers weer. Bovendien geven ze alleen aan waar diegene op dat moment was, hij wordt niet constant gevolgd. Zeker als top machinegunner in een voertuig heb je het ook absoluut nodig, anders ben je helemaal kansloos.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezever over ditjes en datjes, ik doe m'n koptelefoon op, zet m'n vrouw achter de TV met boer zoekt vrouw en geniet 2 uurtjes van een pracht spel. Zal wel een hoop missen wat allemaal niet vlekkeloos is, maar ik ben dan ook geen hardcore gamer, top spel als je het mij vraagt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:23:
Wat een gezever over ditjes en datjes, ik doe m'n koptelefoon op, zet m'n vrouw achter de TV met boer zoekt vrouw en geniet 2 uurtjes van een pracht spel. Zal wel een hoop missen wat allemaal niet vlekkeloos is, maar ik ben dan ook geen hardcore gamer, top spel als je het mij vraagt 8)
Als je lag enz. voor lief neemt dan is het inderdaad geen probleem. Maar als ik iemand door z'n hoofd schiet moet het raak zijn. Ik accepteer geen 'misschien. Zo raar is dat niet toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:30:
[...]

Als je lag enz. voor lief neemt dan is het inderdaad geen probleem. Maar als ik iemand door z'n hoofd schiet moet het raak zijn. Ik accepteer geen 'misschien. Zo raar is dat niet toch.
Ik speel (met een laptop op de wifi) met 10 ms, heb nooit lag. Zoek een server met <30 ms, als je dan lag hebt moet je gaan schaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:30:
[...]

Op 3 verschillende pc's gespeeld zonder enige lag en gewoon 100% headshots en hits als het raak moet zijn.

Weinig te klagen hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:32:
[...]

Op 3 verschillende pc's gespeeld zonder enige lag en gewoon 100% headshots en hits als het raak moet zijn.

Weinig te klagen hier.
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:32:
[...]

Ik speel (met een laptop op de wifi) met 10 ms, heb nooit lag. Zoek een server met <30 ms, als je dan lag hebt moet je gaan schaken :)
Ik had het beter moeten verwoorden, het gaat om de hitreg die niet goed is. Kennelijk is 'enz' niet duidelijk genoeg. De hoeveelheden headshots die ik maak zijn bovengemiddeld als ik de statistieken in vorige BF games moet geloven. En ik ga er dus vanuit dat er wat in het spel mis gaat. Zo te lezen ben ik ook zeker niet de enige die hier tegen aan loopt.

Daarom, nogmaals: zo raar is het toch niet dat mensen hier over klagen. Het moet gewoon in de basis goed zijn. Dat je er mogelijk zelf nog niks van gemerkt hebt betekent natuurlijk niet dat er geen probleem is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik klaag dan wel over de stotters (en die zijn er zat), maar de hitreg doet het hier behalve op narvik gewoon hartstikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:37:
[...]

[...]

Ik had het beter moeten verwoorden, het gaat om de hitreg die niet goed is. Kennelijk is 'enz' niet duidelijk genoeg. De hoeveelheden headshots die ik maak zijn bovengemiddeld als ik de statistieken in vorige BF games moet geloven. En ik ga er dus vanuit dat er wat in het spel mis gaat. Zo te lezen ben ik ook zeker niet de enige die hier tegen aan loopt.

Daarom, nogmaals: zo raar is het toch niet dat mensen hier over klagen. Het moet gewoon in de basis goed zijn. Dat je er mogelijk zelf nog niks van gemerkt hebt betekent natuurlijk niet dat er geen probleem is.
Ik zeg ook niet dat jij er geen last van hebt :). Ik geloof best dat er echt wat is aan jouw client side, maar bij mij zijn de headshots bovengemiddeld van wat ik normaal raak.

Maar ik speel dan ook nooit Recon waarin een headshot veel meer van waarde is. Dus we ervaren de game op een andere manier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zelf heb ik weinig last van hitreg wat kru doet. Ik speel bijna alleen maar Recon en tot noch toe niks te klagen (op de schoten die ik zelf mis na dan)
Voelt toch wel lekker als je 5 kills achter elkaar maakt en alleen maar headshots schiet 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Er is wel iets aan de hand met de netcode; DICE vraagt ook al hoe de ttk en de ttd worden ervaren terwijl die identiek zouden moeten zijn.

https://twitter.com/tiggr_/status/1061962196429795328

Een van de standaard opties in de poll: "Time To Kill is perfect! Don't change a thing! Time To death seems to have some netcode issues that need adressing" is ook met afstand het meest gekozen.

De reacties geven wel redelijk mijn ervaring weer, damage doen en dagmage ontvangen voelt absoluut verschillend aan.

[ Voor 23% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 12-11-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Had Origin Basic afgenomen om hem te kunnen spelen maar had beter Origin Premium kunnen nemen.

Speelt heerlijk! Op zaterdag / zondag al bijna me 10 uur opgemaakt

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:10:
De reacties geven wel redelijk mijn ervaring weer, damage doen en dagmage ontvangen voelt absoluut verschillend aan.
Wel mooi dat ze er mee bezig zijn inderdaad. Want het is absoluut waar dat je soms amper kunt reageren tegen inkomend vuur. Dat maakt de ervaring frustrerend. En het is juist vet als je iemand nog kunt out shooten terwijl die eerder op jou schoot door gewoon betere aim te hebben.

De meeste wapens zijn trouwens op afstand ook aardig sterk waardoor de sniper eigenlijk vaak de mindere keuze is. Vind dat wel jammer. Ik vind het prima dat je met allemaal wapens nu mensen ook op afstand goed kunt raken (sterker nog ten tijden van BF1 heb ik hier zelf over zitten zeiken dat je op afstand bijna niets kon met andere classes dan snipers, dus props dat het nu wel kan), maar misschien wat meer dmg drop off op sommige wapens gooien. Heb nu soms dat ik moeite moet doen met mijn snipertje om iemand te raken (bullet drop etc) terwijl die andere kerel met zijn Sten gun (SMG 11!1!) een paar tapjes doet en je zo dood heeft. Waarschijnlijk heeft dat ook met het feit te maken dat ik nog steeds enorme haperingen ervaar en daardoor minder kan aimen op het moment, maar toch.

Vanavond maar weer even wat potjes spelen. Zag gister dat mijn CPU niet op volle power liep ondanks een beste overclock, dus mijn overclock toen nog iets aangepast waardoor hij meer watts kan verstoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand hier nog een (gratis) BF V trial willen spelen, dan kan dat via deze link. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 16:09
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:12:
Mocht iemand hier nog een (gratis) BF V trial willen spelen, dan kan dat via deze link. Have fun!
Dat lukt op't moment niet. Probeer het inmiddels 1,5u. (Met een twee codes van iemand anders..).

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Echt, waarom zitten er grand operations in mijn conquest filter >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickko schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:15:
[...]

Dat lukt op't moment niet. Probeer het inmiddels 1,5u. (Met een twee codes van iemand anders..).
Vreemd, 1/4 geclaimed en zit met een maat in een party nu te spelen :) Hij kan 10u spelen zei die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:23:
Prima als je minder kritisch bent of bepaalde punten anders ziet, maar ga dan niet anderen betichten van zeveren over ditjes en datjes als ze met onderbouwde kritiek komen. Dat is nergens voor nodig en komt de sfeer niet ten goede.
Pheace schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:53:
Mijn grootste gemis is gadgets. Ik zou meer uniekere speelwijzes willen hebben. Bijna alles is hetzelfde als BF1. Maar goed, dat gaat niet lukken in een WWII game waarschijnlijk.
Dat vind ik juist een vooruitgang, gadgets slopen een shooter veel te snel. Je krijgt dan veel meer een gameplay gericht op het counteren van gadgets in plaats van schieten met vuurwapens.
Pheace schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:19:
Echt, waarom zitten er grand operations in mijn conquest filter >.<
Conquest assault is een van de type games die in Grand Operations zit. Wordt er niet goed uitgefilterd helaas.
DAMAGE schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:53:

De meeste wapens zijn trouwens op afstand ook aardig sterk waardoor de sniper eigenlijk vaak de mindere keuze is. Vind dat wel jammer. Ik vind het prima dat je met allemaal wapens nu mensen ook op afstand goed kunt raken (sterker nog ten tijden van BF1 heb ik hier zelf over zitten zeiken dat je op afstand bijna niets kon met andere classes dan snipers, dus props dat het nu wel kan), maar misschien wat meer dmg drop off op sommige wapens gooien. Heb nu soms dat ik moeite moet doen met mijn snipertje om iemand te raken (bullet drop etc) terwijl die andere kerel met zijn Sten gun (SMG 11!1!) een paar tapjes doet en je zo dood heeft. Waarschijnlijk heeft dat ook met het feit te maken dat ik nog steeds enorme haperingen ervaar en daardoor minder kan aimen op het moment, maar toch.
Het hangt erg af van welk wapen je hebt. De Model 8 is een erg zwakke SLR en de eerste twee bolt actions zijn ook niet top. Echter de ZE29 en Kar98K maken een behoorlijk verschil.

De SMG's zijn dan echt veel te zwak, zeker omdat ze gewoon niet nauwkeurig zijn op afstand. De LMG's, en in mindere mate de AR's, kunnen het wel makkelijk bij benen inderdaad. Alleen niet dezelfde two-shot kill mogelijkheid, daar is de SLR van de scout echt het beste in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 20:31
Heb even recon geprobeerd, ik word de hele tijd ge-oneshot door de Enfield, maar ik raak wel, maar kill niks. Begrijp er niks van, wordt ik dan zo vaak geheadshot met dat ding?

TTK is helemaal goed, TTD is alleen met alle wapens instant naar het lijkt. Dat frustreert me wel inmiddels, maar wellicht moet ik wat minder run en gunnen (PTFO Conquest) en wat trager gaan bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Nou al twee keer vandaag vast komen te zitten bij het laden van het assignments screen. Dan blijft het gewoon een blur en kan je niks meer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:58
Pheace schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:45:
Nou al twee keer vandaag vast komen te zitten bij het laden van het assignments screen. Dan blijft het gewoon een blur en kan je niks meer doen
Dit is een probleem die meerdere spelers hebben en het is inmiddels aan DICE gemeld. Voor je assignments moet je nu naar het hoofdmenu.

[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 12-11-2018 16:46 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

RobinNL schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:46:
[...]
Voor je assignments moet je nu naar het hoofdmenu.
Dat op zichzelf is nog een probleem waar ik ook het nut niet van in zie. Ja je kan ze checken maar waarom niet ook toevoegen xD

[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 12-11-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:58
Pheace schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:49:
[...]

Dat op zichzelf is nog een probleem waar ik ook het nut niet van in zie :)
Als ik de game opstart kijk ik zelf altijd naar de assignments die ik had ingesteld. Met BF1 keek ik ook altijd naar de medals die ik kon halen, al was dit tijdens het laden van de map.

Ik vind de assignments in het hoofdmenu wel handig. Als het ook in-game goed werkt, dan zou dit perfect zijn (voor mij).

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zerosum schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:40:
Heb even recon geprobeerd, ik word de hele tijd ge-oneshot door de Enfield, maar ik raak wel, maar kill niks. Begrijp er niks van, wordt ik dan zo vaak geheadshot met dat ding?
Een one shot kill op 100 health moet wel een headshot zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:26:
[...]
Prima als je minder kritisch bent of bepaalde punten anders ziet, maar ga dan niet anderen betichten van zeveren over ditjes en datjes als ze met onderbouwde kritiek komen. Dat is nergens voor nodig en komt de sfeer niet ten goede.
Ik moet altijd denken aan CS als ik dat hitbox gezever hoor. Als je slecht bent in shooters moet je dat niet ten koste van de waardering van het spel laten gaan. Op reddit ook altijd hetzelfde riedeltje: iedereen koopt het spel, 50% zeikt het tot de grond af omdat het niet goed speelt en lagged etc. Vervolgens gaan zij allemaal lekker verder met Pokémon GO en de rest van de kopers geniet van het spel. Kortom: lees over 2-4 weken hier nogmaals: niemand die over hitboxes zal zitten jammeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:21:
[...]

Ik moet altijd denken aan CS als ik dat hitbox gezever hoor. Als je slecht bent in shooters moet je dat niet ten koste van de waardering van het spel laten gaan. Op reddit ook altijd hetzelfde riedeltje: iedereen koopt het spel, 50% zeikt het tot de grond af omdat het niet goed speelt en lagged etc. Vervolgens gaan zij allemaal lekker verder met Pokémon GO en de rest van de kopers geniet van het spel. Kortom: lees over 2-4 weken hier nogmaals: niemand die over hitboxes zal zitten jammeren.
Nogmaals, prima als je het lekker casual wilt houden maar waarom moet je dan zo aanvallend reageren naar je mede forumleden?

Nu impliceer je al dat mensen die kritiek hebben slechte spelers zijn en je opmerking over Pokemon Go is ook duidelijk een waardeoordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:32

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die trial van EA Access, heb je daar een CC voor nodig of iets, of is dat zo binnen te halen en 10 u te spelen, ik heb wat vriendjes van me zoontje die dat ook spelen willen, maar ik verwacht een CC registratie, dat als je je vergeet af te melden, dat ze dan meteen de volgende maand kunnen inhouden? iemand daar ervaring mee?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 19:36
SAiN ONeZ schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:32:
die trial van EA Access, heb je daar een CC voor nodig of iets, of is dat zo binnen te halen en 10 u te spelen, ik heb wat vriendjes van me zoontje die dat ook spelen willen, maar ik verwacht een CC registratie, dat als je je vergeet af te melden, dat ze dan meteen de volgende maand kunnen inhouden? iemand daar ervaring mee?
PayPal is ook mogelijk. Zojuist gedaan (bedankt voor de link). Volgens mij kan je hem zelfs direct stop zetten.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 20:31
Dountill schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:48:
[...]

PayPal is ook mogelijk. Zojuist gedaan (bedankt voor de link). Volgens mij kan je hem zelfs direct stop zetten.
Heb ik ook gedaan, speel eigenlijk een soort van 10 dagen demo voor 15euro, kun je daarna besluiten om het volledige spel te kopen :)

@Tsurany zal aan mn headshot skills liggen dan met die Enfield 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:31:
[...]

Nogmaals, prima als je het lekker casual wilt houden maar waarom moet je dan zo aanvallend reageren naar je mede forumleden?

Nu impliceer je al dat mensen die kritiek hebben slechte spelers zijn en je opmerking over Pokemon Go is ook duidelijk een waardeoordeel.
Sta jij ergens op een stemlijst? :+
Sorry, maar als ik kritieken lees die nergens op gebaseerd zijn op basis van eigen gameplay dan moet ik aan zwitsals denken :/
Met respectvolle groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Waar moet ik zijn voor 'Play 6 rounds of Airborne'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dountill schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:48:
[...]

Die trial voor Premier heb ik zelf, en mijn zoontje een jaar lang Basic, maar hierboven word een 7dgn trail van Basic aangeboden, voor vrienden, waarmee je die 10u kunt spelen, zonder kosten....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SAiN ONeZ schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:17:
[...]

Die trial voor Premier heb ik zelf, en mijn zoontje een jaar lang Basic, maar hierboven word een 7dgn trail van Basic aangeboden, voor vrienden, waarmee je die 10u kunt spelen, zonder kosten....
Heeft Origin niet zoiezo nog een free trial voor 7 dagen voor Basic? Was een maand geleden wel zo. Tenzij dat vervangen is door referrals zoals hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zerosum schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:54:
[...]

@Tsurany zal aan mn headshot skills liggen dan met die Enfield 8)7
Wellicht loop je minder vaak met full health rond? Nieuwe attrition systeem zorgt daar wel vaker voor. Dan heb je eigenlijk maar 60HP en dan is de Lee Enfield wel een instakill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Komt op hetzelfde neer, gaat mij erom dat je zonder registratatie van je CC kunt, zodat ze je ook niets kunnen aannaaien daarna, zou wel ideaal zijn om de game even te 'testen'... Ik ben nu een betaalde betatester door 15e voor 1 maand premier te betalen :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:21:
[...]

En wat is er mis met mensen die kritiek hebben op technische aspecten van de game ?
Niet iedereen kijkt alleen naar leuke plaatjes of geluidjes.
Een game kan er geweldig uitzien, maar als de gameplay wordt verpest door technische problemen, dan kan je er donder op zeggen dat mensen gaan stoppen met het spelen van deze game.

Ik behoor zelf ook tot de "zeurende" groep en niet iedereen kan mijn mening delen en dat moet je ook respecteren.
Bijvoorbeeld een collega van mij vindt het geweldig als hij een game op 30 FPS kan afspelen en een beetje stotteren, ach wat maakt het uit.
Terwijl ik zweer bij hoge frames en liever settings naar beneden schroef om mijn refresherate van mijn monitor te kunnen halen.
Verschil mag er zijn.

Moest wel lachen dat je mensen die kritiek hebben op technische aspecten, vergelijkt met pokemon Go spelers.

Al ben ik van mening dat Pokemon Go minder frustraties geeft ;)
Moet nog steeds zeggen dat ik het bloed irritant vindt dat het soms lijkt dat je wapens 0,0 damage doen en dat de player models vaak de andere kant op kijken en dan blijkbaar toch al op jou aan het schieten zijn.
anno 2018 moet dit toch gefixed zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 12-11-2018 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou trouwens geen cosmetics kopen met je Battlefield currency. Je hebt denk ik met rank 50 net genoeg om alle wapens volledig te unlocken, meer niet. Ik heb nu ~16.000 over terwijl ik nog heel wat wapens heb je gaan en enkel wat extra krijg van daily missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:17

-tom-562

Oliesjeik

PerfOverlay.DrawFps 1
Render.DrawScreenInfo 0
Toegepast, scheelt een hoop bij mij :o (stock i5 4690k en een licht overgeklockte GTX970, graphics op high @ 1080P). Ik heb nog wel af e n toe last van totaal random stutters (als in, halve frame per seconde, en dat een aantal seconden lang). Mogelijk dat ik er nog 8gb bij prik (heb nu maar 8gb RAM) en de processor ga overclocken, zal ook nog wel schelen).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 12:15
Thanks! Gelukt en ik ga hem even proberen! Heb via cdkeys.com de standard versie gekocht voor 38 euro maar wordt jaloers van iedereen om me heen die hem al aan het spelen is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Thanks, heb em geactiveerd! _/-\o_
Pagina: 1 ... 45 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V