Thx, ga ik proberen. Motion blur wordt ik altijd beetje kniftig van dus die heb ik altijd al op 0Plugin schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:26:
[...]
Heb ambient occlusion uit gezet en motion blur op 0, probeer dat eens. Vind het zelf een stuk beter dan.
Zie er ook wel potentie in maar deze beta is not for me. Alle nadelen die je noemt ergeren me teveel.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:58:
[...]
Precies dat he, hoe langer je de game speelt, hoe beter het wordt. Ik ben eigenlijk wel om, dit is potentieel een topgame.
Nadat je alle, eerlijk gezegd onacceptabele, ENORME ergenissen wel gewend bent (zoals de UI/unlocks/customization/assignments) en je er omheen kan spelen, wordt t spelletje verdomd leuk. Dat gezever dat je wapens/gadgets vrij moet spelen begint me echt de keel uit te hangen. Ik ben te lang bezig inefficient aan het spelen met wapens die op dat moment niet bijdragen aan winst. Dat jeukt als een dolle en weerhield me echt van potje na potje door te willen spelen.
Maar na een kleine zes uur eenmaal alle belangrijke dingen unlocked voor medic/assault/support en het spelletje pas écht kan beginnen, dan worden het mooie potjes. Heb nu al meer leuke en spannende (<20 tickets verschil) meegemaakt in conquest dan in BF4 - Hardline - BF1, kom verdacht veel teamplay tegen.
Ja de hitreg is nog belabberd bij vlagen, de visabilty mag beter, 1 extra magazijn bij spawn en de UI moet compleet overhoop, gaat ongetwijfeld ook nog lang duren, maar ik vrees dat dit wel een buy gaat worden.
Goed samenwerkende squads zijn zo verschrikkelijk veel effectiever dan ooit te voren ten opzichte van randoms, genieten! Toch vraag ik me echt af of dat mensen gaan weerhouden BFV te spelen die meer casual of af en toe willen spelen.
Heel misschien dat ik nog een uurtje speel maar kans is groter dat ik de berichten en reviews na release even afwacht. Alsdan even kijken of de overgebleven ergernissen mee te leven valt.
Hopelijk luisteren ze heel goed naar de community en gebruiken ze hun tijd nuttig.
ps:
Als die gestoorde menu structuur / UI puur vanwege consoles is, denk ik waarom niet aanpassen voor PC.
Dat moet toch mogelijk zijn voor een bedrijf als EA. Kan toch nooit extreem duur zijn ofzo
[ Voor 77% gewijzigd door Help!!!! op 09-09-2018 09:39 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift