Die bomber is behoorlijk effectief, wel vrij saai, maar effectief.. op het einde ook een lekkere v1 rocket

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 07-09-2018 18:15 ]
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 07-09-2018 18:15 ]
Is dat met Grand Operations of Conquest?SmokingCrop schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:14:
Die bomber is behoorlijk effectief, wel vrij saai, maar effectief.. op het einde ook een lekkere v1 rocket![]()
[afbeelding]
Grand operations, bommen rond de capture points zijn easy killsBorentos schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:17:
[...]
Is dat met Grand Operations of Conquest?
Vaak bu'j te bang!
Heb ik recentelijk eens gehad met bf1, heb ik toen kunnen fixen door de overklok functie van mijn monitor te zetten op 165Hz. Moest je scherm dat hebben, kan je dat even proberen..Isniedood schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:28:
Ik gebruik een gsync monitor en met alle games draait die 144hz. Om een onduidelijke rede gaat hij bij BF V automatisch terug naar 60 en ik krijg het niet omhoog. Anderen die dit ervaren?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Even ingame aanpassen naar 144hz, bij BF staat deze automatisch op 60hz. Had ik ook on het begin.Isniedood schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:28:
Ik gebruik een gsync monitor en met alle games draait die 144hz. Om een onduidelijke rede gaat hij bij BF V automatisch terug naar 60 en ik krijg het niet omhoog. Anderen die dit ervaren?
Stay hungry, stay foolish!
Hoezo is dat een probleem? Als je maar genoeg fps hebt.Neverps schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:34:
Erg leuk om te spelen maar constant cpu (i5-8400) op 90-100%, hopelijk wordt de game nog flink geoptimized voor release anders sla ik deze toch maar weer over.
Het knullige is dat dat in BF1 dus prima werkt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:44:
De waardeloze auto bipodfunctie helpt ook niet.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Shabbaman schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:28:
[...]
Het knullige is dat dat in BF1 dus prima werkt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
User.cfg met FPS werkt ook gewoon in BF V.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:07:
[...]
Graag gedaan, ik heb het nog niet geprobeerd in BFV maar je kan die command (en andere) waarschijnlijk ook in een user.cfg bestand in je bfv folder zetten zoals met BF3 - BF1.
Zal vanavond eens even kijken hoeveel van die commands ook werken in BFV..
[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 07-09-2018 21:56 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Het is net als bij BF1 Operations, in het begin van de match snipers tellen, het team met de meeste snipers verliest.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:11:
Net had ik dan toch eens een echt Battlefield potje te pakken.![]()
Breakthrough op Narvik. De eerste en tweede set objectives beiden binnen 1:30 veroverd op een team vol met snipers. Cyka blyat, Rush B stijl.
Dit is volgens mij niet waar. Ik dacht dat eerst ook niet, maar je hebt onbeperkt medkits. Je kan ze alleen neergooien wanneer je iemand ziet die het echt nodig heeft. Anders gebeurd er gewoon niet. Bij je medpacks staat ook een oneindig teken. Van die grote medkits spawn je met 1. Ik vind het tactische wel leuk met beperkte ammo, maar ik denk dat het wel vooral werkt als je met vrienden gamet. Dan kan je echt een verschil maken. Toevallig vanavond gedaan omdat het een beta was en dat beviel erg goed. Helaas heb ik meestal die luxe niet.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:44:
Ook irriteer ik me eraan dat je niet spawned met een medkit die je kan gebruiken. Nee, die moet je ook ophalen. Na elke spawn ben je zo een halve tot een hele minuut bezig met jezelf voorbereiden door munitie en health te halen. Dat is gewoon zwak. Het tempo uit respawns halen ben ik helemaal voor, maar dit is veel te veel. Je hebt geen optie meer tot een diepe flank en bent nu zowat gedwongen tot een frontale aanval omdat je na een goed vuurgevecht al munitie en health nodig hebt.
Spawn eens met een andere klasse dan medic,Isniedood schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 02:20:
[...]
Dit is volgens mij niet waar. Ik dacht dat eerst ook niet, maar je hebt onbeperkt medkits. Je kan ze alleen neergooien wanneer je iemand ziet die het echt nodig heeft. Anders gebeurd er gewoon niet. Bij je medpacks staat ook een oneindig teken. Van die grote medkits spawn je met 1. Ik vind het tactische wel leuk met beperkte ammo, maar ik denk dat het wel vooral werkt als je met vrienden gamet. Dan kan je echt een verschil maken. Toevallig vanavond gedaan omdat het een beta was en dat beviel erg goed. Helaas heb ik meestal die luxe niet.
4790k @ 4,6Ghz en MSI Gaming X 1080 Ti (stock) rond de 90 fps. Grofweg wel een 15-20 fps minder dan BF1.StealthyPeanut schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:11:
Heb de vocals op original staan trouwens. Klinkt in het Duits prima en zorgt voor extra diepgang. Jammer dat ze het niet aandurven om alles dan in het Duits te doen.
@tillietom
Met 1440p en mijn RX580 draait die kaart op 100%. Dus dat is de bottleneck eigenlijk in mijn systeem.
Ben benieuwd wat een 1080ti voor FPS met zich meebrengt.
Draai op een 4790k (@ 4,6Ghz) welke rond de 80 - 95% load zit (hij lijkt net niet 100 te gaan aldus de MSI Afterburner logging). Bottlenecking van de 4790k valt me mee om eerlijk te zijn.MaZe schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:04:
[...]
Merkte hier wel dat het een vrij intensieve game voor de processor is. Speel ook op 1440p met een GTX1070 en een 4790K. Processor belasting zat gehele game tussen de 90% en 100% met 70-80 fps.
[ Voor 8% gewijzigd door Tortelli op 08-09-2018 10:34 ]
Het is toch logisch dat andere classes geen medpack hebben. Ik vind het vreemder dat ze die blijkbaar wel kunnen krijgen. Dat kunnen ze beter afschaffen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:20:
[...]
Spawn eens met een andere klasse dan medic,
Dan moet DICE eerst de medic class fixen, die is vrij waardeloos nu. Op afstand kunnen ze niks uithalen dus een beetje achter de rest van het team hangen om te blijven leven werkt niet. Ze moeten wel close combat in maar hebben eigenlijk te zwakke wapens om dat echt goed te doen.Isniedood schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:35:
[...]
Het is toch logisch dat andere classes geen medpack hebben. Ik vind het vreemder dat ze die blijkbaar wel kunnen krijgen. Dat kunnen ze beter afschaffen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
De positie van de medic is ook niet aan de frontlinie.Tsurany schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:41:
[...]
Dan moet DICE eerst de medic class fixen, die is vrij waardeloos nu. Op afstand kunnen ze niks uithalen dus een beetje achter de rest van het team hangen om te blijven leven werkt niet. Ze moeten wel close combat in maar hebben eigenlijk te zwakke wapens om dat echt goed te doen.
Kan ik me niet in vinden. Haalde gisteren eerste plekken met medicijnen met k/d ratio rond de 3. 30-10 en ik had niet het gevoel dat de medic heel erg underpowered is. Dat zegt op zich niet veel, maar ik ben absoluut geen topper. Ja de assault schiet ze sneller dood, maar je hebt ook een stuk meer ammo als medic, dus de balance vind ik best okTsurany schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:41:
[...]
Dan moet DICE eerst de medic class fixen, die is vrij waardeloos nu. Op afstand kunnen ze niks uithalen dus een beetje achter de rest van het team hangen om te blijven leven werkt niet. Ze moeten wel close combat in maar hebben eigenlijk te zwakke wapens om dat echt goed te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Isniedood op 08-09-2018 11:07 ]
Eens dat de medic niet in de frontline hoort, maar waarom hebben ze dan enkel SMG's en geen SLR's? De medic kan op afstand helemaal niks uithalen met die SMG's dus moet wel naar voren om ook nog een beetje te kunnen schieten.StealthyPeanut schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:03:
[...]
De positie van de medic is ook niet aan de frontlinie.
De medic wordt vaak gebruikt om jezelf te kunnen healen en om heel veel punten binnen te harken. Helaas niet op de manier hoe het bedoeld is. Ik denk dat Dice daarom deze wapens wat minder sterk heeft gemaakt.
Ben het wel mee eens dat het nu wel erg is doorgeslagen. Beetje meer mogen ze wel bij kunnen dragen.
De assault en de support hebben wapens met een hogere DPS, ga je 1:1 tegen een speler met gelijke skill dan verlies je gewoon. Met die AR's heb je spelers veel sneller neer dan met zo'n medic SMG.Isniedood schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:05:
[...]
Kan ik me niet in vinden. Haalde gisteren eerste plekken met medicijnen met k/d ratio rond de 3. 30-10 en ik had niet het gevoel dat de medic heel erg underpowered is. Dat zegt op zich niet veel, maar ik ben absoluut geen topper. Ja de assault schiet ze sneller dood, maar je hebt ook een stuk meer ammo als medic, dus de balance vind ik best ok
Heb zelf lang geen Battlefield gespeeld en tot 4 vond ik ze allemaal tof. Dit voelt weer wat meer als bf1942 en vind ik een verademing tov bf1. Maar de verschillende klasses vragen wel verschillende speelstijlen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Maar dat is toch logisch? Een medic loopt in geen 1 spel met de zwaarste uitrusting. Het is een support class. Het is logisch dat je de assaults een voordeel geeft met de wapens. En zo ver ik weet is dat nooit anders geweest. Persoonlijk zie ik dat ook graag.Tsurany schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:08:
[...]
De assault en de support hebben wapens met een hogere DPS, ga je 1:1 tegen een speler met gelijke skill dan verlies je gewoon. Met die AR's heb je spelers veel sneller neer dan met zo'n medic SMG.
* Gundogan dommelt weg, denkend aan die 'goede oude' tijd van Bad Company 2. Waar medics nog LMG's hadden en de LMG's nog sterk waren ook.Isniedood schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:11:
[...]
Maar dat is toch logisch? Een medic loopt in geen 1 spel met de zwaarste uitrusting. Het is een support class. Het is logisch dat je de assaults een voordeel geeft met de wapens. En zo ver ik weet is dat nooit anders geweest. Persoonlijk zie ik dat ook graag.
[ Voor 19% gewijzigd door Gundogan op 08-09-2018 11:17 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik vind dit altijd zo een verbazingwekkende kijk op dingen. Is er eindelijk een spel dat je processor volledig benut, wordt het neergezet alsof het komt doordat het niet goed geoptimaliseerd is.Tuurlijk kan er nog wat geoptimaliseerd worden, maar wees blij dat je pc eindelijk benut wordt in plaats van dat de game maar 1 of 2 cores gebruikt en je net zo goed een dual core had kunnen halen!Neverps schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:34:
Erg leuk om te spelen maar constant cpu (i5-8400) op 90-100%, hopelijk wordt de game nog flink geoptimized voor release anders sla ik deze toch maar weer over.
Logisch zou dan zijn dat medics wapens krijgen waarmee ze afstand kunnen houden. Maar juist de medic krijgt de wapens die enkel op korte afstand werken en waar ze direct outclassed zijn. De medics hebben dan gewoon SLR's nodig.Isniedood schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:11:
[...]
Maar dat is toch logisch? Een medic loopt in geen 1 spel met de zwaarste uitrusting. Het is een support class. Het is logisch dat je de assaults een voordeel geeft met de wapens. En zo ver ik weet is dat nooit anders geweest. Persoonlijk zie ik dat ook graag.
De medic wapens hebben een hogere dps van dichtbij door de hogere fire-rate. Deze game heeft behoorlijk wat damage-drop off als je verder van iemand af staat en de SMG's hebben daar het meeste last van. Dus als je medic bent, ga je voor de close range combat en je maakt iedereen af, behalve een support met een shotgun danDe assault en de support hebben wapens met een hogere DPS, ga je 1:1 tegen een speler met gelijke skill dan verlies je gewoon. Met die AR's heb je spelers veel sneller neer dan met zo'n medic SMG.
Als ze al een hogere DPS hebben, wat ik ten zeerste betwijfel, is dat enkel op heel korte afstand. Dan moet je dus al ongezien ontzettend dichtbij komen en dan vervul je je rol van medic ook niet meer optimaal.jonathan_glk schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:20:
[...]
De medic wapens hebben een hogere dps van dichtbij door de hogere fire-rate. Deze game heeft behoorlijk wat damage-drop off als je verder van iemand af staat en de SMG's hebben daar het meeste last van. Dus als je medic bent, ga je voor de close range combat en je maakt iedereen af, behalve een support met een shotgun dan.
Ik vind persoonlijk dat medics de sterkste class zijn, ze hebben zelf healing en het meest dodelijke wapen op close range. Je zoekt zo veel mogelijk dekking op, en als je iemand moet reviven, heb je altijd het voordeel dat je een compleet team kan uitroeien met je extreme hoge fire rate als ze een revive willen challengen.Tsurany schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:15:
[...]
Logisch zou dan zijn dat medics wapens krijgen waarmee ze afstand kunnen houden. Maar juist de medic krijgt de wapens die enkel op korte afstand werken en waar ze direct outclassed zijn. De medics hebben dan gewoon SLR's nodig.
Je kan als medic niet een compleet team uitroeien, daarvoor is de DPS veel te laag. Dat lukt enkel als ze niet weten waar jij zit en je ze een voor een kan benaderen. Zodra je twee vijanden tegen komt zit je direct in het nadeel. Dan moet je dus echt veel beter zijn dan de tegenstander om te winnen.jonathan_glk schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:29:
[...]
Ik vind persoonlijk dat medics de sterkste class zijn, ze hebben zelf healing en het meest dodelijke wapen op close range. Je zoekt zo veel mogelijk dekking op, en als je iemand moet reviven, heb je altijd het voordeel dat je een compleet team kan uitroeien met je extreme hoge fire rate als ze een revive willen challengen.
Dus dan heb je een medic class die geen afstand kan houden om op die manier zijn squad in leven te houden, dan heb je een medic die constant als eerste moet pushen met slechtere wapens. En dat lijkt mij geen ideale situatie.Bovendien, omdat de medic self heal heeft, zou een lange afstands wapen overpowered zijn. Vanwege wapen moet je van dichtbij vechten, hierdoor heeft de enemy een kans om je het heals te denyen als deze agressief pusht.
Terwijl je met een DMR steeds in cover kan gaan om even bij te healen, en dan met vrij laag risico weer op een veilige afstand kan knallen.
Aan de andere kant, heb je een medic die dichtbij zijn team moet blijven, in plaats van een sniper class die zichzelf kan healenTsurany schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:37:
[...]
Dus dan heb je een medic class die geen afstand kan houden om op die manier zijn squad in leven te houden, dan heb je een medic die constant als eerste moet pushen met slechtere wapens. En dat lijkt mij geen ideale situatie.
Niet mee eens. Lens glare invoeren is prima, maar de snipers zijn al hard generfd. Een schot doet maar 55 damage. Dat zou minstens 70 moeten zijn zoals bij andere Battlefield games. Het is voor de snipers ook al veel moeilijker geworden om enemies the spotten en je bent als sniper van afstand namelijk neer te schieten door een assault.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:24:
[...]
![]()
Ik was trouwens nog twee puntjes vergeten.
-Nerf de f*cking snipers door de lens glare opnieuw in te voeren en nerf de snipers zelf ook. Sommige potjes zijn gewoon onspeelbaar omdat een seconde stilstaan al headshot en dood is.
Geef hem dan een SLR zonder scope, dan kan hij alsnog geen sniper rol vervullen.jonathan_glk schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:54:
[...]
Aan de andere kant, heb je een medic die dichtbij zijn team moet blijven, in plaats van een sniper class die zichzelf kan healen.
Kijk simpelweg naar de feiten. De EMP heeft een lagere RoF dan de STG44 en doet minder damage per kogel. Dat betekent dat de STG44 dus een hogere DPS heeft.Persoonlijk gebruik ik de EMP, en ik heb altijd het idee dat ik het voordeel heb close/mid range (0-20 meter). En je hebt genoeg kogels en damage om een squad van 4 man te killen zonder te reloaden.
Lets agree to disagree
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 08-09-2018 12:12 ]
DaniëlWW2 bedoelt die band aid med packs die je als niet medic moet ophalen voor eenmalig gebruik. Vind het persoonlijk een goede toevoeging voor als je niet in de buurt van een medic bent.Isniedood schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 02:20:
[...]
Dit is volgens mij niet waar. Ik dacht dat eerst ook niet, maar je hebt onbeperkt medkits. Je kan ze alleen neergooien wanneer je iemand ziet die het echt nodig heeft. Anders gebeurd er gewoon niet. Bij je medpacks staat ook een oneindig teken. Van die grote medkits spawn je met 1. Ik vind het tactische wel leuk met beperkte ammo, maar ik denk dat het wel vooral werkt als je met vrienden gamet. Dan kan je echt een verschil maken. Toevallig vanavond gedaan omdat het een beta was en dat beviel erg goed. Helaas heb ik meestal die luxe niet.
[ Voor 18% gewijzigd door JT888 op 08-09-2018 12:18 ]
Kreeg twee dagen geleden een sniper in mijn handen na een revive. Hoe? Geen idee aangezien je geen andere wapens kan oppakken. Dat ding is vrijwel nul skill. Headshots maken is kinderlijk eenvoudig en die zijn gewoon een OHK. Bullet drop is er nauwelijks meer en dat maakte de headshots altijd lastig. Nu is het point, click, dood. Verder doet de Lee-Enfield 55, maar de K98K doet veel meer.wouterg00 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:56:
[...]
Niet mee eens. Lens glare invoeren is prima, maar de snipers zijn al hard generfd. Een schot doet maar 55 damage. Dat zou minstens 70 moeten zijn zoals bij andere Battlefield games. Het is voor de snipers ook al veel moeilijker geworden om enemies the spotten en je bent als sniper van afstand namelijk neer te schieten door een assault.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-09-2018 12:22 ]
Ik zie dit veel terugkomen. Terwijl ik juist me ergerde aan t tempo van de shooters van tegenwoordig. Eindelijk weer samenwerken, communiceren, tactische overwegingen maken.Gundogan schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:59:
En dat is ook een beetje het grootste probleem: het tempo. Agressief spelen wordt niet meer echt aangemoedigd tenzij je toevallig met een aantal goede squad members speelt of gecoördineerd met bekenden. Anders kom je zo snel zonder ammo en health te zitten zodat je gedwongen wordt te campen of je compleet uit de combat te onttrekken om naar een punt te gaan. En doodgaan is ook echt doodgaan want vrijwel iedereen is doodsbang om te reviven, ook al kan het prima. Het gebrek aan spotten helpt ook niet. Aan de ene kant fijn omdat je dan kan flanken zonder dat je oplicht als een kerstboom omdat iemand toevallig je kleine teen spotte. Maar aan de andere kant maakt dat het campen wel weer makkelijker omdat je toch niet tot nauwelijks gespot kan worden behalve met het blote oog. Wat weer tijd kost en wat resulteert in campen om te horizon te scannen voor de vervelende campers. En snipers hebben geen glare meer als ze scoped gaan, dus dat is ook weer fijn.
[ Voor 5% gewijzigd door KeesFluitman op 08-09-2018 12:19 ]
De emp heeft een fire rate van 568, de STG 540, volgens de ingame damage slider, heeft de EMP ook een hogere damage modifier, traditioneel gezien gaat dit om damage per kogel.Tsurany schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:03:
[...]
Geef hem dan een SLR zonder scope, dan kan hij alsnog geen sniper rol vervullen.
[...]
Kijk simpelweg naar de feiten. De EMP heeft een lagere RoF dan de STG44 en doet minder damage per kogel. Dat betekent dat de STG44 dus een hogere DPS heeft.
Natuurlijk kan je met een EMP een squad afmaken maar dat lukt enkel als je een veel betere speler bent. Is iedereen van gelijke skill dan verlies je dat gevecht gewoon.
[ Voor 6% gewijzigd door jonathan_glk op 08-09-2018 12:24 ]
Ik kan me hier wel in vinden. Het tempo bevalt mij ook veel beter. Ook 1 van de reden dat ik terug blijf komen bij counter strike. Ik vind ook dat de setting zich niet leent voor een extreme high pace gameplay zoals ik dat wel ervaarde bij de laatste battlefields.KeesFluitman schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:16:
[...]
Ik zie dit veel terugkomen. Terwijl ik juist me ergerde aan t tempo van de shooters van tegenwoordig. Eindelijk weer samenwerken, communiceren, tactische overwegingen maken.
Waarom valt dit toch zo zwaar? Waarom moet reviven een insta revive zijn? Waarom moet je altijd met zoveel ammo rondlopen dat je 15 kills kan maken? Nu kan je gecoordineerd agressief spelen, je kan zelfs sneaky spelen, maar je kan niet als een kip zonder kopen van vlag naar vlag lopen. BF1 was leuk en vernieuwend, maar dat zergen kwam me de strot uit. Een potje sinai desert was dan ook mijn lieveling.
Ik heb t ook te vaak gehoord in de discord van BF1: naar welke vlag gaan we nu? Ik vind t heerlijk dat t nu eens wordt beloond wanneer je zegt: blijven we hier! Wie gaat achter de AA er komt een stuka? De scout spot vijandelijke eenheden die ons flanken, een support called de tank dat er 2 enemies op de 3de verdieping van de Apotheek zitten en de tank racht er een kogel in, zonder dat die überhaupt gespot waren. Maken we wat zandzakken en zoeken we eerst ff uit waar de vijand zich beweegt. Niet direct doorlopen, maar ff nadenken en praten.
t enige waar ik t mee eens ben is dat t onnodig is met minder ammo en zonder healthpack te beginnen. De Max ammo moet laag zijn (3/4 clips geloof ik?) maar nu moet je eigenlijk ALTIJD eerst ammo en health halen. Dus dat vind ik erg overbodig.
verder idd. af en toe rare ragdolls en net zoals BF1 kom je soms niet ergens op en soms wel. Ook vreemde bugs. Maar goed. Dat wordt gepolished.
Ook wapen upgrades? vaag? waarom? waarom geen nadelen? Mijn light tank kon met APCR rounds 56 damage doen op een vijandelijk light tank?? frontal armor.
Er zijn zeker talloze zaken die nog getuned moeten worden of waar ik ook sceptisch over ben. Maar dat drukt t plezier nog totaal niet...
De STG44 heeft een firerate van 599, de EMP 568. En als ik een meetlat naast mijn scherm houd is de damage van de STG44 ook hoger.jonathan_glk schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:18:
[...]
De emp heeft een fire rate van 568, de STG 540, volgens de ingame damage slider, heeft de EMP ook een hogere damage modifier, traditioneel gezien gaat dit om damage per kogel.
De STG heeft dus een hogere DPS en is op afstand nauwkeuriger. En als ik bij de support kijk heeft de KE7 dezelfde firerate als de EMP 568 maar een hogere damage.De invloed van afstand is duidelijk anders voor verschillende wapens, ik denk dat de "accuracy" stat hier invloed op heeft, maar dat is enkel een hypothese. Hier is de STG wel veel beter in. Dus feitelijk, heeft de EMP meer rauw damage potential.
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 08-09-2018 12:34 ]
Helemaal mee eens. Heerlijk om zo tactisch te spelen en niet de vlaggen alleen gebruiken om "te weten waar ik kills en punten kan scoren".KeesFluitman schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:16:
[...]
Ik zie dit veel terugkomen. Terwijl ik juist me ergerde aan t tempo van de shooters van tegenwoordig. Eindelijk weer samenwerken, communiceren, tactische overwegingen maken.
Waarom valt dit toch zo zwaar? Waarom moet reviven een insta revive zijn? Waarom moet je altijd met zoveel ammo rondlopen dat je 15 kills kan maken? Nu kan je gecoordineerd agressief spelen, je kan zelfs sneaky spelen, maar je kan niet als een kip zonder kopen van vlag naar vlag lopen. BF1 was leuk en vernieuwend, maar dat zergen kwam me de strot uit. Een potje sinai desert was dan ook mijn lieveling.
Ik heb t ook te vaak gehoord in de discord van BF1: naar welke vlag gaan we nu? Ik vind t heerlijk dat t nu eens wordt beloond wanneer je zegt: blijven we hier! Wie gaat achter de AA er komt een stuka? De scout spot vijandelijke eenheden die ons flanken, een support called de tank dat er 2 enemies op de 3de verdieping van de Apotheek zitten en de tank racht er een kogel in, zonder dat die überhaupt gespot waren. Maken we wat zandzakken en zoeken we eerst ff uit waar de vijand zich beweegt. Niet direct doorlopen, maar ff nadenken en praten.
Waarom zou iedereen een medpack moeten hebben bij de spawn? Ik begrijp die redenering niet.t enige waar ik t mee eens ben is dat t onnodig is met minder ammo en zonder healthpack te beginnen. De Max ammo moet laag zijn (3/4 clips geloof ik?) maar nu moet je eigenlijk ALTIJD eerst ammo en health halen. Dus dat vind ik erg overbodig.
[ Voor 14% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-09-2018 12:47 ]
exact. Beginnen met een med pack en max ammo (maar niet hogere max ammo) zal voor mij de goede balance zijn.Tsurany schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:31:
@KeesFluitman met betrekking tot ammo maakt het een enorm verschil of je in een vast squad op Discord/TS zit of dat je solo rond loopt. Ik heb tot nu toe enkel alleen gespeeld en dan loop ik er constant tegenaan dat ik na het spawnen direct naar een ammo punt moet lopen omdat ik anders niet genoeg kogels bij me heb. Zeker als assault wil je ook vanaf afstand wat suppressing fire kunnen uitvoeren, dat gaat nu simpelweg niet omdat je dan direct door je ammo heen bent.
Zo zag ik op afstand wat vijanden lopen en vuurde ik ~20 kogels af om ze te verzwakken tot half health. Echter heb ik dan nog maar net iets meer dan een magazijn over, mag ik weer terug lopen naar een ammo punt of hopen dat ik een vijand kan verrassen zodat ik zijn ammo kan jatten.
Het spel dwingt je nu om terug te lopen naar ammo punten tenzij je in een goed squad samen speelt. Dus iedereen die niet via Discord of TS speelt is nog sterker in het nadeel. Simpelweg wat meer ammo geven zou daar flink bij helpen.
En dan het punt van trage gameplay, dat komt vooral voort uit het attrition systeem. Langzaam spelen werkt niet goed als je daardoor ontzettend snel door je ammo heen bent. Vijanden van afstand dood maken zorgt er voor dat je niet hun ammo kunt oppakken. Deze gameplay werkt dus enkel goed als je in een gemêleerd squad zit met medics en supports. Dus dan willen spelers kunnen rushen omdat ze dan tenminste vijanden kunnen looten.
Als ik dit spel ga kopen zal ik ook via de Tweakers Discord spelen, dan heb je het teamwork wel wat zo essentieel is. Echter zal het dan wel een walkover zijn tegenover randoms. En wat dan ook vrij kwalijk is, ervaren spelers die veel tijd hebben zullen alle upgrades hebben waardoor ze gewoon betere wapens in handen hebben dan spelers die minder tijd hebben. Ook daar ga je merken dat casual spelers veel meer in het nadeel zijn.
Dit spel zal een geschenk zijn voor werklozen die de hele dag een beetje op TS/Discord rondhangen![]()
[...]
De STG44 heeft een firerate van 599, de EMP 568. En als ik een meetlat naast mijn scherm houd is de damage van de STG44 ook hoger.
[...]
De STG heeft dus een hogere DPS en is op afstand nauwkeuriger. En als ik bij de support kijk heeft de KE7 dezelfde firerate als de EMP 568 maar een hogere damage.
omdat je sowieso altijd een med pack MOET halen. Daarom vind ik t onnodig, hem bij spawn weg te laten.StealthyPeanut schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:40:
[...]
Helemaal mee eens. Heerlijk om zo tactisch te spelen en niet de vlaggen alleen gebruiken om "te weten waar ik kills en punten kan scoren".
[...]
Waarom zou iedereen een medpack moeten hebben bij de spawn? Ik begrijp die redenering niet.
[ Voor 9% gewijzigd door KeesFluitman op 08-09-2018 12:47 ]
[ Voor 96% gewijzigd door KeesFluitman op 08-09-2018 12:46 ]
De netcode gaan ze nooit verbeteren, dat is inherent aan de Frostbite engine en/of budget redenen. 64P servers met bijvoorbeeld 128 tickrate kost EA zoveel geld aan extra CPU (en bandwidth?) voor het hele server park dat ze liever een half brakke game afleveren. Competitief is battlefield nooit geweest, dus die paar keer dat client - server registratie mist nemen ze gewoon op de koop toe. Bovendien, reviewers zijn dusdanig incapabel dat ik nooit wat lees over BF netcode in reviews. Dus het interesseert DICE/EA ook niets.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:44:
-De netcode moet absoluut verbeterd worden, alweer...
Omdat je 15 sec ofzo (ligt aan de spawn) bezig met het ophalen van meds en ammo voordat je kan "beginnen", het voegt niks toe aan de gameplay. Met het hele attrition systeem heb ik verder geen probleem.StealthyPeanut schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:40:
Waarom zou iedereen een medpack moeten hebben bij de spawn? Ik begrijp die redenering niet.
KeesFluitman schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:43:
omdat je sowieso altijd een med pack MOET halen. Daarom vind ik t onnodig, hem bij spawn weg te laten.
Mss zou het een goede balance zijn, wnnr je op squad mates spawned, spawn je met de huidige ammo en geen med pack. Spawn je bij een vlag of homebase, spawn je fully equiped.
Nogmaals mijn vraag: waarom moet je met een med pack spawnen?. Waar komt de beredenering vandaan dat je in jouw inventory altijd een medpack moet hebben zitten?Borentos schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:09:
[...]
Omdat je 15 sec ofzo (ligt aan de spawn) bezig met het ophalen van meds en ammo voordat je kan "beginnen", het voegt niks toe aan de gameplay. Met het hele attrition systeem heb ik verder geen probleem.
[ Voor 10% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-09-2018 13:45 ]
En waar haal je precies vandaan dat ik BF4 wel goed vond dan?Yordi- schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:07:
[...]
De netcode gaan ze nooit verbeteren, dat is inherent aan de Frostbite engine en/of budget redenen. 64P servers met bijvoorbeeld 128 tickrate kost EA zoveel geld aan extra CPU (en bandwidth?) voor het hele server park dat ze liever een half brakke game afleveren. Competitief is battlefield nooit geweest, dus die paar keer dat client - server registratie mist nemen ze gewoon op de koop toe. Bovendien, reviewers zijn dusdanig incapabel dat ik nooit wat lees over BF netcode in reviews. Dus het interesseert DICE/EA ook niets.
De enige reden dat jij denkt dat het in BF4 wel goed was, is omdat je er aan gewend raakte.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Dat is ook iets waar ik me altijd over verbaas.Tusk schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 15:47:
man man, origin is echt een zooitje. Is me vanmorgen 1x gelukt om een squad met een vriend te maken en samen te spelen, sindsdien niet meer gelukt. Ik wil gewoon met vrienden kunnen spelen!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-09-2018 16:47 ]
Ik bevind me op glad ijs omdat ik niet precies weet hoeveel informatie in een "tick" verstuurd kan worden, maar je hebt het nu over 1 wapen. Daarnaast moet de client met de server communiceren welke spelers dichtbij in het veld staan, welke gebouwen collapsen, welke explosies waar volgen, etc,etc Als dat ook informatie is die in een tick worden verstuurd is 10hz voor 1 wapen al heel veel.Sissors schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 14:59:
schrijft, met 600 kogels per minuut zit je op 100ms per kogel, oftewel 10Hz.
Ben blij dat een aantal mensen hier nu over posten, want ik word hier echt gek van. Ook in BF1 regelmatig met een redelijke ping van 25-35 ms dit zeer vaak mogen ervaren, eveneens kogels die gewoon verdwijnen. Bij het bekijken van replays op 0.25x snelheid is gewoon te zien dat de tegenstander flincht, er bloed van zijn lichaam afspat en de crosshair eventjes verandert, maar een notificatie met de gedane schade blijft gewoon weg.Yordi- schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:30:
[...]
Voor de goede orde, ik heb 2 potjes open beta gespeeld en ik vind de netcode als in bullet - hit registratie niet slechter dan andere BF's die ik heb gespeeld. Instadeath is normaal in alle Battlefield games, ik weet niet beter.
Dit is dus sowieso een van die ping abusers en inderdaad die shots zijn of extreem lucky of hij heeft een aimbot. Aangezien het een redelijk bekende Youtuber is en dit zijn werk zal zijn, geloof ik absoluut niet dat dit pure skills zijn zonder kunstmatige hulp.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:14:
Dan krijg je dus dit:
[video]
Overigens is dit waarschijnlijk een cheating f*cker. Kijk maar naar 1:13 of 6:45. Beiden vol door rook, onmogelijk om het doel te zien. Dat speelt er natuurlijk ook weer.
[ Voor 23% gewijzigd door CaptainPanda op 08-09-2018 16:37 ]
Ik ben het niet geheel eens met jouw verhaal. Immers als een andere speler 250ms ping heeft, krijg jij gewoon continue updates van zijn locatie binnen, alleen met 250ms vertraging. Waar je verder geen last van hoort te hebben.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:23:
@Sissors Tickrate is belangrijk omdat de tickrate alleen maar aangeeft hoe vaak de server update en updates verstuurt. Er speelt nog veel meer.
Als ik iemand neerschiet met mijn STG-44 en ik raak gewoon vier keer dan heb je al te maken met de volgende waarden:
-Tijd tussen je muisklik, vuren van het wapen en impact omdat BF de kogels simuleert en geen hitscans gebruikt zoals 99% van de andere shooters.
-100ms per schot met een wapen met een RoF van 600.
-10ms ping naar de server (in mijn geval)
-Verificatie door de server
-Ping naar doel
Verwerking door de server alleen al is een dingetje. Met 30Hz tickrate spaart de server voor 33,33ms aan informatie op en verstuurt dit in een keer. Komt jouw registratie van een schot 1ms nadat de server geüpdatet heeft, dan blijft deze 32ms bij de server wachten tot de volgende update. Dat is niet het probleem. Het wordt wel problematisch als je word beschoten door iemand met een flinke ping terwijl die van jou goed is. Mijn locatie wordt dan elke tick doorgegeven omdat ik onder de 33,33ms of zelfs de 16,66ms van een 60Hz tick van een server blijf. Iemand met een hoge ping van bijvoorbeeld 250ms ontvangt elke update pas na die 250ms. Het versturen van locatie duurt ook 250ms en de verwerkingstijd van de server, en de update naar mij toe.
Stel dat ik dus iemand tegenkom. Mijn locatie wordt verstuurt naar de server en gaat met de volgende tick naar die speler met een 250ms ping. Die speler zijn locatie wordt op hetzelfde moment verstuurt, arriveert na 250ms bij de server en dan de volgende tick naar mij. We zien elkaar dus op ongeveer hetzelfde moment, misschien een tick van 16.66ms verschil. Dit punt is na circa 300ms. Vervolgens blijft die speler elke tick updates van mijn locatie ontvangen met een delay van 250ms, terwijl ik 250ms+ moet wachten op een update van die ander zijn locatie. Als ik de volgende update krijg dan schieten we op elkaar en de update erna val ik dood neer omdat ik schoot op de locatie van de vorige 250ms, die op mijn beeld correct is terwijl die persoon zich heeft verplaatst en mij wel perfect zag bewegen en kon volgen. Ik incasseer zo een insta death en ik kan er niks aan doen.
Nu heeft BF1 een systeem waar waarden boven een bepaalde ping eruit worden gegooid. Dan krijg je een icoon in de rechterbovenhoek van je scherm en moet je schoten gaan compenseren voor waar de vijand zal zijn. Dat lijkt in deze beta gewoon kapot te zijn met een gigantische waarde waardoor je met een paar honderd ms ping alsnog al je schoten geregistreerd krijgt. Zo ben ik met mijn uitstekende verbinding het slachtoffer en dat vergalt mijn ervaring behoorlijk.![]()
Zie ook:
[video]
De oplossing is ook supersimpel. Autokick de speler boven de 200ms en zet de compensatiemechaniek boven de 100ms aan. Omdat de RoF van veel WO2 wapens onder de 600 blijft en dus 100ms per schot, heb je het probleem dan nauwelijks meer. Het gaat om beweging tussen elk schot accuraat krijgen, en dat kan heel goed met een WO2 schooter.
Het is niet mijn bedoeling om te trollen of te flamen, maar ik vraag me echt af waarom je dan conquest speelt?KeesFluitman schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:16:
[...]
Ik heb t ook te vaak gehoord in de discord van BF1: naar welke vlag gaan we nu? Ik vind t heerlijk dat t nu eens wordt beloond wanneer je zegt: blijven we hier! W
Bekijk dit filmpje eens.Sissors schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:37:
[...]
Ik ben het niet geheel eens met jouw verhaal. Immers als een andere speler 250ms ping heeft, krijg jij gewoon continue updates van zijn locatie binnen, alleen met 250ms vertraging. Waar je verder geen last van hoort te hebben.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Duitsers hadden toen beste wapens maar kwam het te laat.SomerenV schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:10:
Ik heb de beta even uitgeprobeerd. Het viel me op dat ik een Sturmgewehr vast had dus ik wist even niet aan welke zijde ik vocht. Bleek ik voor de Britten te vechten met een Duits wapen. In een setting vroeg in de oorlog met een wapen van laat in de oorlog. Viel me ook op dat werkelijk iedereen op elkaar lijkt en het niet echt makkelijk is te zien wie nou voor wie vecht. Dat was al een angst, maar dat blijkt nu werkelijkheid te zijn.
De game ziet er wel goed uit en klinkt weer erg goed, maar dit gaat 'm voor mij niet worden. Daar mis ik teveel het gevoel van WW2 voor.
Weg
Wat ben ik blij dat ik het gewoon als een spelletje voor ontspanning zie... Zo te zien scheelt me dat een hoop ergernisDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:23:
Enorm verhaal...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
De FG-42 is behoorlijk overrated.New Yorker schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:44:
[...]
Duitsers hadden toen beste wapens maar kwam het te laat.
Samen met FG42 was StG 44 beste wapen. Dan is geen "eerlijke" game meer. Misschien kan @DaniëlWW2 Britse of Amerikaanse tegenhangers noemen?
Dit zorgt ervoor dat ik me ga ergeren.l0n3w012ph schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:48:
[...]
Wat ben ik blij dat ik het gewoon als een spelletje voor ontspanning zie... Zo te zien scheelt me dat een hoop ergernis
Mesh quality op ultra gezet?Help!!!! schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:51:
Speel op hoge IQ en heb goede FPS maar ligt het aan mij of zijn de textures in de verte niet helemaal scherpAlthans duidelijk minder scherp dan bij BF1 ?
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-09-2018 18:54 ]
Alles staat op ultra. Moet Mesh lager
[ Voor 56% gewijzigd door Help!!!! op 08-09-2018 19:04 ]
PC Specs
Mesh bepaalt de renderdistance dus die moet altijd op ultra.Help!!!! schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:04:
[...]
Wordt gewoon soort van misselijk van deze game.
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Heb ambient occlusion uit gezet en motion blur op 0, probeer dat eens. Vind het zelf een stuk beter dan.Help!!!! schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:04:
[...]
Wordt gewoon soort van misselijk van deze game.
Precies dat he, hoe langer je de game speelt, hoe beter het wordt. Ik ben eigenlijk wel om, dit is potentieel een topgame.RobinNL schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:41:
Ik speel de bèta sinds dinsdag met nu ruim 25 uur op te teller. Hoe langer ik de bèta speel, hoe leuker ik het begin te vinden. Natuurlijk zijn er genoeg bugs die opgelost moeten worden, maar ik voel hier persoonlijk wel een hype voor Battlefield 5, die ik met Battlefield 1 totaal niet had. Ik denk dat Battlefield 5 nog een hele goede game kan gaan worden.
Yep de beta heeft geen goede indruk achter gelaten.jagermeister schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:33:
Who else is not impressed?
Velen die teleurgesteld zijn in wat BFV nu is.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Heb de Beta vandaag nog een paar keer opgestart in de hoop dat ik het zou gaan waarderen, maar het voelt gewoon niet als een goede Battlefield game. Het voelt ook niet als een WWII game. De game mist ziel ofzo. Bugs kunnen ze fixen, maar er is meer mis met deze game dan wat bugs.Pykow schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:46:
[...]
Yep de beta heeft geen goede indruk achter gelaten.
Game is nu 3/10.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-09-2018 23:40 ]
Al ze dezelfde gunplay in BFV hadden als BF1, zouden ongetwijfeld ook "velen' teleurgesteld zijn. Van zowat elke game is het officiele forum een soort beerput.jagermeister schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:33:
Bij de andere Battlefield games merkte ik meer dat het vooral ieder voor zich is. In Battlefield 5 is dat ook nog wel zo, maar met de introductie van de reinforcements wil je toch zo goed mogelijk presteren om die V1 raket te krijgen. De potjes met mijn vrienden ging echt om het halen van veel punten door vlaggen te cappen en veel vijanden te doden. En dan die V1 kunnen afschieten met 5-7 kills als gevolg. Wat een feel good zeg! Heb die V1 zelfs een keer 2x kunnen afvuren in een match in de Rotterdam map.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:58:
[...]
Precies dat he, hoe langer je de game speelt, hoe beter het wordt. Ik ben eigenlijk wel om, dit is potentieel een topgame.
Nadat je alle, eerlijk gezegd onacceptabele, ENORME ergenissen wel gewend bent (zoals de UI/unlocks/customization/assignments) en je er omheen kan spelen, wordt t spelletje verdomd leuk. Dat gezever dat je wapens/gadgets vrij moet spelen begint me echt de keel uit te hangen. Ik ben te lang bezig inefficient aan het spelen met wapens die op dat moment niet bijdragen aan winst. Dat jeukt als een dolle en weerhield me echt van potje na potje door te willen spelen.
Maar na een kleine zes uur eenmaal alle belangrijke dingen unlocked voor medic/assault/support en het spelletje pas écht kan beginnen, dan worden het mooie potjes. Heb nu al meer leuke en spannende (<20 tickets verschil) meegemaakt in conquest dan in BF4 - Hardline - BF1, kom verdacht veel teamplay tegen.
Ja de hitreg is nog belabberd bij vlagen, de visabilty mag beter, 1 extra magazijn bij spawn en de UI moet compleet overhoop, gaat ongetwijfeld ook nog lang duren, maar ik vrees dat dit wel een buy gaat worden.
Goed samenwerkende squads zijn zo verschrikkelijk veel effectiever dan ooit te voren ten opzichte van randoms, genieten! Toch vraag ik me echt af of dat mensen gaan weerhouden BFV te spelen die meer casual of af en toe willen spelen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik heb er nu een aantal uurtjes op zitten en heb precies hetzelfde gevoel.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 23:34:
@A.W.E.S.O.M.-0
Ik neig ook wel langzaam naar wel kopen terwijl ik behoorlijk anti EA ben en eigenlijk uit principe ze geen geld wil geven. Kom er alleen niet onderuit dat onder de bugs en de fouten in balans gewoon een potentieel ijzersterke game zit.
Beetje laat dit. Het kwaad is al geschied. Ze merken dit en proberen nog te redden wat er te redden valt. Overigens zien characters in de Beta er imho ook gewoon stupide uit.RobinNL schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:35:
Het is niet mijn bedoeling om die hele discussie weer op gang te brengen (dit is toch een nieuwtje), maar DICE is zich bewust van de aparte cosmetics die we in de eerste trailer zagen. Ze luisteren naar de fans en stappen hier (zo goed als helemaal) van af.
Video: https://clips.twitch.tv/CourageousYawningPigeonTBTacoRight
"Battlefield 5 bevat alleen authentieke cosmetische items"
De community van Battlefield 5 struikelde er al een tijdje over, de vreemde en niet authentieke cosmetische items die werden vertoond tijdens de reveal trailer. Waar DICE eerst nog voet bij stuk hield voor het behoud van deze cosmetische items, komt daar nu toch verandering in.
In de meest recente stream op het officiële Twitch-kanaal van Battlefield is naar buiten gekomen dat ook DICE de cosmetische items in de reveal trailer iets te wild vond. Hierdoor zijn zij dan ook tot het besluit gekomen om alleen nog authentieke cosmetische items toe te zullen voegen aan de game.
Of hiermee ook de zeer negatief ontvangen prothetische arm zal worden geschrapt is dan weer niet uit de doeken gedaan.
Bron: https://gamersnet.nl/5026...ntieke-cosmetische-items/
I hate the player models and how they look. They look so freaking stupid. Why is the german team wearing turtle cammo hoodies and jason mask. Why is dude wearing some lame goggles that make him look like the evil judge from who framed rodger rabbit.
Why is there a dude always running around with a pilots mask on??
Why is there a british chinese female sniper.. wth?? it's so stupid.
the black dude looks like he belongs in bf4 not ww2.
All the characters look like skinny emo characters from fortnight
Oh ik moet op B drukken.Zerosum schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:34:
Als je genoeg punten hebt, druk je op B en dan krijg je een keuze menuutje.. pointen door een verrekijker waar dat ding moet landen en genieten!
Als je het niet weet, dan kijk je er nooit. Ik heb het in-game inmiddels al een aantal keer moeten zeggen hoe ze die raket kunnen gebruiken, ook tegen de vijand. Het zou beter zijn als dit in het scherm komt te staan wanneer er genoeg punten gehaald zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:01:
[...]
Oh ik moet op B drukken.![]()
Ik kon de key gewoon echt niet vinden.
Ik heb dus wel eens met koeienletters te horen gekregen dat ik wat kon oproepen. Geen flauw idee hoe.RobinNL schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:03:
[...]
Als je het niet weet, dan kijk je er nooit. Ik heb het in-game inmiddels al een aantal keer moeten zeggen hoe ze die raket kunnen gebruiken, ook tegen de vijand. Het zou beter zijn als dit in het scherm komt te staan wanneer er genoeg punten gehaald zijn.
Dat dus, communicatie mag wel iets duidelijker. Ik wist zo ook niet dat je als assault, medic en sniper die fortifications kan bouwen. Niet alles, maar de basis dingen als zandzakken wel. Ik dacht dat deze dingen alleen voor de support bestemd was.DaniëlWW2 schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:05:
[...]
Ik heb dus wel eens met koeienletters te horen gekregen dat ik wat kon oproepen. Geen flauw idee hoe.
Ik heb een paar keer die tank opgeroepen. Bleef wachten, maar gebeurde niks. Die raket werkte beterRobinNL schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:03:
[...]
Als je het niet weet, dan kijk je er nooit. Ik heb het in-game inmiddels al een aantal keer moeten zeggen hoe ze die raket kunnen gebruiken, ook tegen de vijand. Het zou beter zijn als dit in het scherm komt te staan wanneer er genoeg punten gehaald zijn.
Nee, dat is Stodeh. Een bekende BF1-streamer. Snipet behoorlijk goed.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:14:
Dan krijg je dus dit:
[video]
Overigens is dit waarschijnlijk een cheating f*cker. Kijk maar naar 1:13 of 6:45. Beiden vol door rook, onmogelijk om het doel te zien. Dat speelt er natuurlijk ook weer.
Angelo NL / Global Cargo VTC
jagermeister schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:33:
/carejagermeister schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:55:
[...]
Beetje laat dit. Het kwaad is al geschied. Ze merken dit en proberen nog te redden wat er te redden valt. Overigens zien characters in de Beta er imho ook gewoon stupide uit.
Iemand zei dit mooi:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-09-2018 08:23 ]
Voor mij is het de ujitwerking en het feit dat je er wel echt je best voor moet doen. Het geluid is zeer indrukwekkend en betrap mezelf erop toch echt in de lucht te gaan kijken waar dat ding vandaan komt, spannend dus. Daarnaast krijg je hem echt niet zo maar, je moet er je best voor doen, PTFO punten voor halen en je squad helpen, theoretisch kun je hem krijgen zonder ooit 1 kill gemaakt te hebben. Ik zou het dus eerder een well-done-you-played-the-game-like-it-was-meant-to-be-played-streak noemen.Pykow schreef op zondag 9 september 2018 @ 07:05:
Ik snap btw niet wat er leuk is aan V1.
Dat is een scorestreak. Juist een onderdeel van CoD die iedere Battlefield veteraan haat.
Een score is heel iets anders dan een killstreak. Het is een beloning voor je goede squadplay en niet voor je aantal kills.Pykow schreef op zondag 9 september 2018 @ 07:05:
Ik snap btw niet wat er leuk is aan V1.
Dat is een scorestreak. Juist een onderdeel van CoD die iedere Battlefield veteraan haat.
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq