Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:30:
[...]

Jij speelt zeker met gasten die het kunnen. Ik speel of alleen of met @uchiha tijntje en dan spawn je constant op home base. :) Maar meer serieus, BF is geen ingewikkeld spel. Sterker nog de meeste spelers zijn nooby. (waaronder ik) Ik geloof niet dat de reden dat dit spel niet gaat verkopen ook maar iets te maken heeft met te weinig simpelheid. De echte reden is dat dit gewoon hetzelfde gaat zijn als de laatste 2 BFs. Saai.
_/-\o_ :D

Ik vind het wel jammer dat die uitgesteld is, want ik had net in die periode 2 weekjes vrij :P. Maar nu kan ik me tot de release lekker vermaken met Forza Horizon, Red Dead Redemption en Shadow of the Tomb Raider.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:11

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:30:
[...]
Jij speelt zeker met gasten die het kunnen. Ik speel of alleen of met @uchiha tijntje
Nu weet Uchiha ook gelijk weer waar ie staat _O-
Jullie spelen PS4 toch? Doe anders een keertje met mij mee, dan laat ik wel zien hoe het moet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

-tom-562 schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:57:
Die nieuwe Rotterdam footage ziet er vet uit. Ben nu aan het twijfelen of ik 'm voor de pc ga kopen, of een Xbox one X ga kopen en BF:V (en red dead redemption 2 :p). BF3 heb ik vanaf de release scheel gespeeld op de Xbox 360 (ook net aardig wat Tweakers toentertijd), en dat beviel eigenlijk wel.

Waar ik me wel erg aan stoor (behalve natuurlijk al die SJW bullshit die ze er in stoppen), zijn de red dot sights. Waarom??
Battlefield hoort gewoon op een PC met headset, Red Dead Redemption 2 komt zeer waarschijnlijk gewoon naar de PC toe, GTA V heeft ook zeer goed verkocht voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
FaberOne schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:14:
De reflex sights zagen er in de beelden van Gamescom wel heel donker uit. In donkere steegjes kon je vrij weinig zien leek. Ben benieuwd of ze daar in de beta van overmorgen al wat aanpassingen hebben gemaakt, of zou het het een bewuste keuze zijn om ze enigzins te nerven?
Ja, het is volgens mij ook ergens een keer gezegd op een van de events dat het een manier is om die sights te balanceren ten opzichte van de iron sights en overige scopes. Het principe is best wel listig want de reflex/kobra zijn natuurlijk met afstand superieur. Maar ik vrees toch dat het dan maar een kwestie wordt van de game op maximale brightness etc zetten zodat je alsnog alles goed kan zien. Dat is in elk geval wel het eerste wat ik ga proberen. :)

Edit: https://forums.battlefiel...-v-open-beta-update-notes

DICE maakt toch wel goede stappen als ik dit zo lees, ben het met lang niet alle aanpassingen eens, maar de top prioriteit wordt ik wel erg gelukkig van: Battlefield V is built to live on as a service - the need to minimize long term fatigue & reasons to stop playing is a bigger priority than ever.
We chose to focus on this not only because it makes for a better game for all players - but because it was clear from feedback and data alike that this was a top issue, and in some cases the needs were made bigger by some the design choices we’ve made for the game (One example: Soldier Visibility & No active spotting so players don’t solely rely on the UI for enemy identification).

Het mag dan 3 games duren, maar ze beginnen kennelijk te snappen dat het uiteindelijk tóch om de gameplay gaat. :)

[ Voor 35% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-09-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 14:39
Als je acces had tot de alpha heb je dan ook recht op de early acces of is dit alleen voor mensen die een pre order hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dvdkiwi schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:50:
[...]

Nu weet Uchiha ook gelijk weer waar ie staat _O-
Jullie spelen PS4 toch? Doe anders een keertje met mij mee, dan laat ik wel zien hoe het moet.
Nope, beiden XBox. Maar dan nog.... De laatste keer dat ik met @exactor it een BF game gespeeld heb, was in 2012 ergens in BF3. Toen speelde ik tegen hem.... De rest vertelt hij je graag zelf (hint: iets met rage quit) O-) Verder valt het wel mee met die nooby-ness van @exactor it . In de potjes COD die ik met hem speelde, had hij vaak al al zijn killstreak rewards terwijl ik net 2 kills had....

De laatste keer dat ik met @uchiha tijntje heb gespeeld was ergens in juni 2018, maar toen had hij vrij weinig aan mij omdat ik lame stond te snipen op Verdun Heights
-tom-562 schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:57:
Die nieuwe Rotterdam footage ziet er vet uit. Ben nu aan het twijfelen of ik 'm voor de pc ga kopen, of een Xbox one X ga kopen en BF:V (en red dead redemption 2 :p). BF3 heb ik vanaf de release scheel gespeeld op de Xbox 360 (ook net aardig wat Tweakers toentertijd), en dat beviel eigenlijk wel.

Waar ik me wel erg aan stoor (behalve natuurlijk al die SJW bullshit die ze er in stoppen), zijn de red dot sights. Waarom??
Koop je hem toch voor de Xbox One ? Kun je in de tussen tijd ook nog BF3 spelen want die is backwardscompatible op de Xbox. Ben die ook weer een week aan het spelen. BF1 heb ik nu wel gezien. Terug naar het simpele, maar oh zo lekker spelende BF3. Totdat BF5 komt....

De beta die morgen van start gaat, is de pre-loaden. Is dat nog een aparte store link in de Xbox/PS store ?

Edit: Gevonden...

Xbox One (10,9 GB): https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

PS4 (14,8 GB): https://store.playstation...13212_00-BATTLEFIELDVBETA

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 03-09-2018 11:07 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
@MRE-Inc Thx, de preload loopt binnen! (als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Hij staat er al op thuis. Vanochtend al preload gedaan. Nu nog ergens een beta key vandaan halen. Heb een pre order lopen bij GameMania. Daar zou je dan toch een key van verwachten?

-edit. Ah. Check. Moet de code ophalen in de winkel. Straks maar even doen dan.

[ Voor 18% gewijzigd door Monno1974 op 03-09-2018 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:56:
[...]

Nope, beiden XBox. Maar dan nog.... De laatste keer dat ik met @exactor it een BF game gespeeld heb, was in 2012 ergens in BF3. Toen speelde ik tegen hem.... De rest vertelt hij je graag zelf (hint: iets met rage quit) O-) Verder valt het wel mee met die nooby-ness van @exactor it . In de potjes COD die ik met hem speelde, had hij vaak al al zijn killstreak rewards terwijl ik net 2 kills had....

De laatste keer dat ik met @uchiha tijntje heb gespeeld was ergens in juni 2018, maar toen had hij vrij weinig aan mij omdat ik lame stond te snipen op Verdun Heights

[...]

Koop je hem toch voor de Xbox One ? Kun je in de tussen tijd ook nog BF3 spelen want die is backwardscompatible op de Xbox. Ben die ook weer een week aan het spelen. BF1 heb ik nu wel gezien. Terug naar het simpele, maar oh zo lekker spelende BF3. Totdat BF5 komt....

De beta die morgen van start gaat, is de pre-loaden. Is dat nog een aparte store link in de Xbox/PS store ?

Edit: Gevonden...

Xbox One (10,9 GB): https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

PS4 (14,8 GB): https://store.playstation...13212_00-BATTLEFIELDVBETA
Thanks! Zat al te zoeken in de store maar kon hem nergens vinden. Hij is nu aan het installeren op beide Xboxes. Wellicht dat de misses ook mee gaat doen gezien je (hopelijk? :+) als vrouw kan spelen nu. Die ziet het helemaal zitten om met een paarse geweer en pinkie pie erop (hmmhmm) los te gaan :+

*Edit. En alweer binnen. Je kunt (uiteraard) nog niet spelen, maar al wel de settings aanpassen. Voor de piloten onder ons : Zet "Simplified Airplane controls" uit! Anders krijg je dezelfde lompe controls als bij de BF1 singleplayer dat je geen eens om je as heen kan draaien.

[ Voor 8% gewijzigd door Reefun op 03-09-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:14

Mooi!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
Haha toch wel schitterend antwoord op alle Braveheart vergelijkingen na de releasetrailer, ze hebben wel humor en het klinkt nog goed ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:22
Brilsmurfffje schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:24:
[...]

Battlefield hoort gewoon op een PC met headset, Red Dead Redemption 2 komt zeer waarschijnlijk gewoon naar de PC toe, GTA V heeft ook zeer goed verkocht voor de pc.
Welnee. BF1 op een XBO X ziet er ontzettend goed uit met het HDR en 4K. En als je de bundel koopt van de X met BF V krijg je meteen de Deluxe versie.
Ik heb geen enkele reden meer om terug te keren naar de game PC. Scheelt ook een hoop gemiep over SLI, drivers en meer van dat soort PC problemen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-10 23:38
Lekker Ventje schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:35:
[...]

Welnee. BF1 op een XBO X ziet er ontzettend goed uit met het HDR en 4K. En als je de bundel koopt van de X met BF V krijg je meteen de Deluxe versie.
Ik heb geen enkele reden meer om terug te keren naar de game PC. Scheelt ook een hoop gemiep over SLI, drivers en meer van dat soort PC problemen.
Gelukkig maar voor die bedrijven dat we allemaal andere smaken hebben. Heb de console volledig omgeruild voor een pc en ik herken me totaal niet in driver problemen en dergelijken. Nu moet ik wel zeggen dat ik zelfs met de PS4 pro gewoon de beperkingen zie en de Xbox one X niet heb gehad. Maar ja ik kan alle games die ik wil spelen van Microsoft gewoon op de pc spelen dus geen reden meer.

Zag net dat de code van mijn fake pre-order binnen is dus morgen maar eens testen of het zo lekker speelt als dat het er uit ziet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Early Access key binnen! Pre Load binnen. Ik ben er klaar voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 19:04
Beakzz schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:54:
[...]

Gelukkig maar voor die bedrijven dat we allemaal andere smaken hebben. Heb de console volledig omgeruild voor een pc en ik herken me totaal niet in driver problemen en dergelijken. Nu moet ik wel zeggen dat ik zelfs met de PS4 pro gewoon de beperkingen zie en de Xbox one X niet heb gehad. Maar ja ik kan alle games die ik wil spelen van Microsoft gewoon op de pc spelen dus geen reden meer.

Zag net dat de code van mijn fake pre-order binnen is dus morgen maar eens testen of het zo lekker speelt als dat het er uit ziet >:)
Fake pre-order? Hoe doe je dat? Ik wil namelijk ook wel al vroeger kunnen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BF "hoort" gewoon op alle current-gen platformen thuis. Als ik dezelfde graphics op de PC wil als met de XB1X (in 4K) dan ben ik min. €1000,- kwijt.

Toegegeven, Als ik de keuze zou hebben om op een goede game PC te kunnen spelen dan zou ik dat ook doen. Maar het werkt geweldig op de XB1X. Thans, BF1 dan. Morgen kom ik erachter hoe BFV op de XB1X werkt :+

Daarbij, Aan beide platformen zitten voor- en nadelen. Hoeveel hackers/cheaters ik wel niet voorbij heb zien komen op Reddit. Tuurlijk kun je dit oplossen door op een "vaste server" te spelen maar dan nog. Dat probleem is er totaal niet op de consoles. Plus, Iedereen heeft dezelfde graphics (afgezien van de XB1X met 4K) op console. Dus niet dat je in een stuk gras ligt wat iemand anders met zijn aardappel videokaart geeneens kan zien. En het feit dat het gewoon gaan is. Niets geen gezeik met updaten van wat dan ook. Alhoewel dat laatste voor de gemiddelde tweaker ansich geen probleem is nee.

Mijn punt ; Laat een ieder in zijn waarde ongeacht het platform waar ze op spelen. Ik was vroeger ook een "PC Purist". FPS op een console? Ga toch weg! Maar met de X360 heb ik toch de overstap gemaakt omdat vrienden hierop begonnen te spelen. Plus ik heb simpelweg een slechte PC op dit moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
glennvho schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:00:
[...]

Fake pre-order? Hoe doe je dat? Ik wil namelijk ook wel al vroeger kunnen spelen. :)
Gewoon bij Bol.com met betalen achteraf (of Amazon). Niet fair misschien, maar dan moeten ze maar bij de uitgever gaan klagen. En als de beta bevalt kan het altijd nog een echte pre-order worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Reefun schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:01:
BF "hoort" gewoon op alle current-gen platformen thuis. Als ik dezelfde graphics op de PC wil als met de XB1X (in 4K) dan ben ik min. €1000,- kwijt.

Toegegeven, Als ik de keuze zou hebben om op een goede game PC te kunnen spelen dan zou ik dat ook doen. Maar het werkt geweldig op de XB1X. Thans, BF1 dan. Morgen kom ik erachter hoe BFV op de XB1X werkt :+

Daarbij, Aan beide platformen zitten voor- en nadelen. Hoeveel hackers/cheaters ik wel niet voorbij heb zien komen op Reddit. Tuurlijk kun je dit oplossen door op een "vaste server" te spelen maar dan nog. Dat probleem is er totaal niet op de consoles. Plus, Iedereen heeft dezelfde graphics (afgezien van de XB1X met 4K) op console. Dus niet dat je in een stuk gras ligt wat iemand anders met zijn aardappel videokaart geeneens kan zien. En het feit dat het gewoon gaan is. Niets geen gezeik met updaten van wat dan ook. Alhoewel dat laatste voor de gemiddelde tweaker ansich geen probleem is nee.

Mijn punt ; Laat een ieder in zijn waarde ongeacht het platform waar ze op spelen. Ik was vroeger ook een "PC Purist". FPS op een console? Ga toch weg! Maar met de X360 heb ik toch de overstap gemaakt omdat vrienden hierop begonnen te spelen. Plus ik heb simpelweg een slechte PC op dit moment :+
Mijn reden van overstappen naar de console was van praktische aard, de kat ging altijd op de muis liggen zodat ik hem wel aandacht moest geven. Maar ben daardoor wel volledig om en een 65" tv bevalt me ook beter dan mijn 32" monitor.
Je hebt gelijk, ieder heeft zijn eigen voorkeur en reden om voor een PC of console te kiezen.

Nu is het aftellen naar morgen en als het speelt zoals ik denk dat het speelt begint het lange wachten tot 16 november.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 19:04
Beakzz schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:04:
[...]

Gewoon bij Bol.com met betalen achteraf (of Amazon). Niet fair misschien, maar dan moeten ze maar bij de uitgever gaan klagen. En als de beta bevalt kan het altijd nog een echte pre-order worden.
Achteraf betalen is niet beschikbaar bij het reserveren. Was dat bij dan wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:07:
[...]

Mijn reden van overstappen naar de console was van praktische aard, de kat ging altijd op de muis liggen zodat ik hem wel aandacht moest geven. Maar ben daardoor wel volledig om en een 65" tv bevalt me ook beter dan mijn 32" monitor.
Je hebt gelijk, ieder heeft zijn eigen voorkeur en reden om voor een PC of console te kiezen.

Nu is het aftellen naar morgen en als het speelt zoals ik denk dat het speelt begint het lange wachten tot 16 november.
Met alle respect, maar dat is wel serieus waar de wazigste reden welke ik heb gehoord om over te stappen naar een PC :D :D

Leuk als je ooit een survey in vult. "Waarom heb je een console gekocht?" "Doordat ik mijn kat geen aandacht wou geven".... :D

Maar hey, Ik veroordeel voor de rest niet. Ook al deed je het omdat je linker grote teen in dezelfde lijn lag samen met Venus, Jupiter en Alpha Centauri :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga maar voor 3,99 voor een maandje EA acces, maar misschien ook niet handig want ga het spel sowieso kopen, denk eraan om het via een keysite te kopen want dat scheelt toch al gauw een euro of 20?
Heb nog niet rond gespeurd naar wat het spel kost, maar haal sowieso een BF wel, puur voor mp.

Wat betreft een de kat op de muis dan had je beter een tweede muis ernaast kunnen leggen of gaat het meer om de hand en de muis, of is het gewoon een knipoog verhaal?

Hier speel ik vaak met de kat voor het toetsenbord met ze koppie op me linkerarm, is af en toe een beetje irritant, maar een console voor shooters euh nope, ook zie filmpjes dat het er aardig snel mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:18:
Ga maar voor 3,99 voor een maandje EA acces, maar misschien ook niet handig want ga het spel sowieso kopen, denk eraan om het via een keysite te kopen want dat scheelt toch al gauw een euro of 20?
Heb nog niet rond gespeurd naar wat het spel kost, maar haal sowieso een BF wel, puur voor mp.

Wat betreft een de kat op de muis dan had je beter een tweede muis ernaast kunnen leggen of gaat het meer om de hand en de muis, of is het gewoon een knipoog verhaal?

Hier speel ik vaak met de kat voor het toetsenbord met ze koppie op me linkerarm, is af en toe een beetje irritant, maar een console voor shooters euh nope, ook zie filmpjes dat het er aardig snel mee kan.
Is geen knipoog verhaal. Die beesten weten donders goed hoe ze aandacht moeten krijgen en die pakken dan de muis waar de hand opligt. Nu kan ie op schoot liggen en dan is het goed. Is ook het nadeel van een kat die niet naar buiten wil.

Ik heb EA Access en heb daardoor 10% korting gekregen bij de preorder. Daarnaast gaf MS mij ook 10% korting en omdat ik zogenaamd in Alaska woon kwam ik op €59,- uit voor de Deluxe versie. En dat is op de XBox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
glennvho schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:11:
[...]

Achteraf betalen is niet beschikbaar bij het reserveren. Was dat bij dan wel mogelijk?
Zekers, heb het gisteren pas gedaan (Pc key in doos). Heb je nog nooit besteld daar? Anders CC proberen. Het wordt toch pas bij verzending afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:01
Beakzz schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:29:
[...]

Zekers, heb het gisteren pas gedaan (Pc key in doos). Heb je nog nooit besteld daar? Anders CC proberen. Het wordt toch pas bij verzending afgeschreven.
Zojuist gedaan, ben benieuwd of ik nog een beta code vandaag of morgen ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:14

-tom-562

Oliesjeik

Lekker Ventje schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:35:
[...]

Ik heb nu een GTX970 met een i5 4670k (o.i.d., weet het niet meer exact :P). BF1 draait als een tiet op 1080P. De reden om nu denk ik voor een XBO X te gaan is omdat ik geen zin heb om te upgraden uiteindelijk, en eigenlijk is gamen op de bank achter een 50" TV gewoon veel chiller 8) plus m'n vriendin ziet het denk ik ook niet zo zitten als ik na de release, bijna elke avond in de hoek van de huiskamer ga zitten gamen (daar staat onze desktop). Kan ik beter op de bank zitten/liggen en zij een boekje lezen o.i.d. :+ (win/win situatie :P)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26
-tom-562 schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:43:
[...]

Ik heb nu een GTX970 met een i5 4670k (o.i.d., weet het niet meer exact :P). BF1 draait als een tiet op 1080P. De reden om nu denk ik voor een XBO X te gaan is omdat ik geen zin heb om te upgraden uiteindelijk, en eigenlijk is gamen op de bank achter een 50" TV gewoon veel chiller 8) plus m'n vriendin ziet het denk ik ook niet zo zitten als ik na de release, bijna elke avond in de hoek van de huiskamer ga zitten gamen (daar staat onze desktop). Kan ik beter op de bank zitten/liggen en zij een boekje lezen o.i.d. :+ (win/win situatie :P)
Op de bank achterover zitten en een game spelen kan inderdaad chill zijn.
Maar dan speel ik liever Fifa, RD2,Forza. dan dat ik een shooter zal gaan spelen.
Ik verwacht en hoop dat Battlefield V hetzelfde draait als Battlefield 1, want ik denk dat niemand zit te wachten om op dit moment te upgraden naar een nieuwe videokaart.
Als ik mijn systeem zou moeten upgraden om Battlefield V te kunnen spelen, dan zou ik Battlefield V links laten liggen en mij vermaken met andere games die eraan zitten te komen en die waarschijnlijk wel goed blijven draaien. Er komen echt veel titels aan dit jaar.
Destiny 2 Forsaken DLC, Fifa 19, Forza horizon 4, Assasins creed odyssey, Cod Bacl ops 4, Red dead redemption, Pokemon lets'go, Fallout 76.
In mijn ogen echt grote titels waardoor Battlefield het moeilijk heeft.

Toch ben ik erg benieuwd naar de open beta en hoe onze community van BuG er over denkt.
Zelf ga ik Origin premium aanschaffen voor dit jaar.
Want dan krijg ik Fifa 19 en Battlefield voor 100 euro, terwijl ze los 140 bij elkaar zouden gaan kosten op de PC. Bespaar ik wat geld.
Volgend jaar kan ik dan besluiten om mijn abonnement weer stop te zetten als battlefield toch een flop is en er komt geen nieuwe titel uit.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Op de Xbox net de beta opgestart. Je kan de instellingen al goed zetten overeenkomstig aan BF1.

Menu komt grotendeels overeen met BF1. Zag wel dat er een instelling bij is bijgekomen voor piloten namelijk Simplified Airplane Controls die al standaard aan staat.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 10:20
MRE-Inc schreef op maandag 3 september 2018 @ 18:50:
Op de Xbox net de beta opgestart. Je kan de instellingen al goed zetten overeenkomstig aan BF1.

Menu komt grotendeels overeen met BF1. Zag wel dat er een instelling bij is bijgekomen voor piloten namelijk Simplified Airplane Controls die al standaard aan staat.
Bij mij staat via de store dat de beta early acces nog locked is? Ik heb wel een ea acces abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:33
To easy schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:12:
[...]

Bij mij staat via de store dat de beta early acces nog locked is? Ik heb wel een ea acces abbo?
Ik kan de beta op de PC gewoon opstarten, maar in het menu kan je zo goed als niks, dus je mist ook weer niet zoveel ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 3 september 2018 @ 18:50:

Dat zei ik :+
-tom-562 schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:43:
[...]

Of je koopt een XB1 erbij. Gameshare en samen spelen O+

Goede relatie therapie ook. Niets zegt meer "Ik hou van je" dan een kogel in d'r bakkes proppen :+

[ Voor 51% gewijzigd door Reefun op 03-09-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Poulske schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:18:
[...]

Zojuist gedaan, ben benieuwd of ik nog een beta code vandaag of morgen ontvang.
Weet niet of je ook PC speelt, maar dan kon je gewoon een "fake" pre-order via Origin doen ;)
Geld gaat pas ongeveer een week voor de release van je betaalmethode.

Zelf via PayPal gedaan, geen gedoe met een key binnen krijgen doordat het direct gelinked is aan je Origin account.

cancelen is ook geen enkel probleem.
zie ook:
https://answers.ea.com/t5...I-cancel-the/td-p/6110565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Was er al een tijd bekend waarop de beta morgen te spelen is? En is er een schatting wanneer de servers dan weer live zijn omdat ze het aantal niet aankunnen? :P

[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 03-09-2018 19:25 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:24:
Was er al een tijd bekend waarop de beta morgen te spelen is? En is er een schatting wanneer de servers dan weer live zijn omdat ze het aantal niet aankunnen? :P
08:00 UTC (10 uur 's ochtends in Benelux)

en eindigt dinsdag 11 september om 16 uur (14:00 UTC)

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 03-09-2018 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik kijk enorm uit na de bèta zeker omdat ik dacht dat alleen Rotterdam te spelen was maar wat blijkt Narvik is ook te spelen d:)b

Nu maar hopen dat de game goed genoeg is om hem ook aan te schaffen en dat ze ook echt hun beloftes qua live service waarmaken.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
RobinNL schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:14:
[...]

Ik kan de beta op de PC gewoon opstarten, maar in het menu kan je zo goed als niks, dus je mist ook weer niet zoveel ;)
Haha nee snap ik. Maar omdat ik lees dat sommige al toegang hebben tot het pre loaden. Snap niet waarom die bij mij om de xbox locked is terwijl ik ea acces heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 20:18
Ben em nu aan het downloaden, zal wel nog niet kunnen spelen maar ga het zo wel even proberen.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbreuker89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-04 17:38
Als ik nu nog snel pre order, krijg ik dan ook nog de bèta key of stap ik te laat de boot op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je kan in ieder geval al je settings doen. Helaas niet je sensitiviteit want geen gameplay. Trouwens, die zijn deze keer best aardig. Geen idee hoe het in BF1 was maar je kan nu je sensitiviteit instellen voor verschillende type voertuigen, verschillende stationaire wapens zoals machinegeweren en veldkanonnen en zelfs aanpassen voor een zoomlevel waar je opties 1x, 2x, 4x tot en met 10x hebt. Kijk, dat is nou iets dat ik kan waarderen aangezien ik het in BF3 nooit perfect kreeg en dus de muis ingesteld had op normale gungameplay. :Y

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:25:
Je kan in ieder geval al je settings doen. Helaas niet je sensitiviteit want geen gameplay. Trouwens, die zijn deze keer best aardig. Geen idee hoe het in BF1 was maar je kan nu je sensitiviteit instellen voor verschillende type voertuigen, verschillende stationaire wapens zoals machinegeweren en veldkanonnen en zelfs aanpassen voor een zoomlevel waar je opties 1x, 2x, 4x tot en met 10x hebt. Kijk, dat is nou iets dat ik kan waarderen aangezien ik het in BF3 nooit perfect kreeg en dus de muis ingesteld had op normale gungameplay. :Y
Zit ook in BF1 d:)b

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LIVMWQ9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:37:
[...]

Haha nee snap ik. Maar omdat ik lees dat sommige al toegang hebben tot het pre loaden. Snap niet waarom die bij mij om de xbox locked is terwijl ik ea acces heb.
Dan probeer je de verkeerde versie te downloaden. Er zijn drie. Je moet de open beta hebben en niet de early access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15

Bozznl

GT: The Bozzz88

Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:45:
[...]

Dan probeer je de verkeerde versie te downloaden. Er zijn drie. Je moet de open beta hebben en niet de early access.
Bij mij is die helemaal mooi. Heb gewoon ea access en als ik bij de open beta versie sta geeft ie 2 opties: 1. Inbegrepen bij ea access> ea access downloaden (heb ik allang en werkt ook gewoon). 2. Een code inwisselen. Via xbox.com zelfde resultaat. Aan en uit zetten van de xdoos werkt ook niet.

Een vriend van mij die geen ea access heeft kan hem gewoon op ze xbox installeren... vreemd verhaal. Ik zie wss iets over het hoofd, maar wat?

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bozznl schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:16:
[...]

Bij mij is die helemaal mooi. Heb gewoon ea access en als ik bij de open beta versie sta geeft ie 2 opties: 1. Inbegrepen bij ea access> ea access downloaden (heb ik allang en werkt ook gewoon). 2. Een code inwisselen. Via xbox.com zelfde resultaat. Aan en uit zetten van de xdoos werkt ook niet.

Een vriend van mij die geen ea access heeft kan hem gewoon op ze xbox installeren... vreemd verhaal. Ik zie wss iets over het hoofd, maar wat?
Dat moment van denken dat xbox stom was had ik ook. Toen ik op de verkeerde versie stond. :) (check of je op het land staat in de store waar je ea access hebt. Misschien dat dat uitmaakt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 15:40

joskuiper

PapaCooper

Ik ben de beta aan het pre-loaden. (PC)
Echter heb ik geen code of wat dan ook ontvangen bij mijn pre-order van de game...
Hoe kan ik nu toch morgen de Beta spelen? Moet ik contact opnemen met de leverancier o.i.d.?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44
joskuiper schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:26:
Ik ben de beta aan het pre-loaden. (PC)
Echter heb ik geen code of wat dan ook ontvangen bij mijn pre-order van de game...
Hoe kan ik nu toch morgen de Beta spelen? Moet ik contact opnemen met de leverancier o.i.d.?
Ik denk dat EA gewoon weet dat je gepreordered hebt. Ik heb namelijk geen preorder en ik kan nog niets preloaden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RubenDJ schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:41:
[...]

Ik denk dat EA gewoon weet dat je gepreordered hebt. Ik heb namelijk geen preorder en ik kan nog niets preloaden.
Ik heb de game absoluut niet gepreordered maar de beta staat allang op mijn SSD. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44
DaniëlWW2 schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:41:
[...]

Ik heb de game absoluut niet gepreordered maar de beta staat allang op mijn SSD. ;)
Hoe dan? Ah, EA Access Premier Ah, bedankt @RobinNL 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door RubenDJ op 03-09-2018 21:49 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
[...]

Ik heb er ook even over gedaan voordat ik de beta had gevonden op Origin. Ga naar de pre-order pagina van Battlefield 5 en klik daar op het knopje 'Probeer het eerst'. Via deze knop kom je bij de beta uit.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:49
RubenDJ schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:43:
[...]

Hoe dan? Ah, EA Access Premier
Hier heb je geen Origin Access Premier voor nodig, gewone zonder Premier is genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:26
Als ik een match probeer te zoeken krijg ik de melding: "You do not have early access". Heeft iedereen dat? Komt dat omdat de beta nog niet begonnen is? Ik had laatst wel een key gekregen van Bol dus dat zou dan denk ik wel goed moeten zitten.

Ik ben benieuwd naar de performance en time to kill. En hopelijk is het zicht op de Narvik map wat verbetert, de sneeuw in de alpha ging echt nergens over :/

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:14
Zaterdag als ik thuis kom van m'n vakantie in Amerika, direct de Beta downloaden op m'n Xbox One! Kan ik nog mooi even meepikken. Jammer dat ik er niet vanaf morgen al van kan genieten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

[...]

Iedereen kan de beta 6-9 spelen.
Echter als je en pre order hebt vanaf 4-9.
Hoe kan ik aantonen dat ik een pre order heb?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
raiders schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:24:
Als ik een match probeer te zoeken krijg ik de melding: "You do not have early access". Heeft iedereen dat? Komt dat omdat de beta nog niet begonnen is? Ik had laatst wel een key gekregen van Bol dus dat zou dan denk ik wel goed moeten zitten.

Ik ben benieuwd naar de performance en time to kill. En hopelijk is het zicht op de Narvik map wat verbetert, de sneeuw in de alpha ging echt nergens over :/
Nee 4 september staat er. Maar is dan om 0:01 of morgen op een bepaalde tijd? Kan van alles vinden, maar niet de starttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Beakzz schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:26:
[...]

Nee 4 september staat er. Maar is dan om 0:01 of morgen op een bepaalde tijd? Kan van alles vinden, maar niet de starttijd.
SmokingCrop schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:25:
[...]

08:00 UTC (10 uur 's ochtends in Benelux)

en eindigt dinsdag 11 september om 16 uur (14:00 UTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:45:
[...]

Aah oke. Thanks maar eens even kijken dan!

Edit: mm staat er alsnog maar 1 als ik op de xbox via zoeken battlefield zoek. En die staat dan weer via een ander tabje onder de pre order edition... Morgen maar weer even kijken!

[ Voor 24% gewijzigd door To easy op 03-09-2018 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48
Uh-oh...

uh-oh

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 00:48
Modbreak:Met het live gaan van de Open Beta splitsen we het topic op in een apart PC en Consoles versie.

\[XBO/PS4] [ZT] Battlefield V

In beide topics blijft het Zero Tolerance beleid van kracht.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 08:57
Haha en de show begins. De daverende challenges hadden mijn hart ik bfv al beroofd.

Ik ben morgenavond ook in t tweakers kanaal voor de pc op discord te vinden. Tenminste, als mijn zoontje rustig slaapt.

[ Voor 17% gewijzigd door KeesFluitman op 04-09-2018 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geronimous schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 00:12:
[modbreak]Met het live gaan van de Open Beta splitsen we het topic op in een apart PC en Consoles versie.

\[XBO/PS4] [ZT] Battlefield V

In beide topics blijft het Zero Tolerance beleid van kracht.[/modbreak]
Goede zaak d:)b Gameplay is grotendeels hetzelfde op alle platforms, maar toch genoeg nuance/detail verschillen éh.

Voor een ieder hier die vandaag gaat spelen, veel plezier! *O* *O* :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:01
SmokingCrop schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:24:
[...]

Weet niet of je ook PC speelt, maar dan kon je gewoon een "fake" pre-order via Origin doen ;)
Geld gaat pas ongeveer een week voor de release van je betaalmethode.

Zelf via PayPal gedaan, geen gedoe met een key binnen krijgen doordat het direct gelinked is aan je Origin account.

cancelen is ook geen enkel probleem.
zie ook:
https://answers.ea.com/t5...I-cancel-the/td-p/6110565
Nee speel ik PS4, maar mocht ik de code niet binnen krijgen is dit alsnog een optie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

idd, veel plezier allen! Ik moet nog tot zaterdag wachten omdat ik niet eerder tijd heb. Hoera voor het grote-mensen-leven. Was ik nog maar 16 ;)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-10 19:44
Tusk schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:23:
idd, veel plezier allen! Ik moet nog tot zaterdag wachten omdat ik niet eerder tijd heb. Hoera voor het grote-mensen-leven. Was ik nog maar 16 ;)
haha af en toe moet je in het "Grote" mensen leven ook even de tijd nemen om te kunnen relaxen/fun hebben. :P Kan hier gelukkig in de avond ffe lekker gamen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
raiders schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:24:

Om 10:00 uur gaat de beta live.
Tusk schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:23:
Tja grote mensen leven kan soms in de weg zitten, maar ook andere zaken.
Vanavond heb ik voor mijn gevoel te weinig tijd ;)
Had liever gehad dat het op Woensdag beschikbaar zou komen.
Ik had nog zitten twijfelen om vanavond een rustdag te pakken, maar dan komt het niet lekker uit als je 4x per week traint in de sportschool ;)

Vanavond ook nog eens Destiny 2 Forsaken DLC waar ik heel veel zin in heb.
Begin wel eerst met potje Battlefield V vanavond en eens kijken of het lekker weg speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-10 14:06
Poulske schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:04:
[...]

Nee speel ik PS4, maar mocht ik de code niet binnen krijgen is dit alsnog een optie. :)
Vanaf donderdagmiddag vakantie, jammer genoeg alleen de vrijdagochtend/middag tijd om te proberen aangezien wij hier dorpsfeest hebben....
Keuzes.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Nice ik kan ook mee doen aan de 10 uur durende proefversie. Kijk maar eens bij Origin access, het is gewoon een lokkertje omdat het een geweldige map is, dus de kans is dan groter dat mensen lid worden of geen pre orderen denk ik?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Gekke Jantje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:06:
Nice ik kan ook mee doen aan de 10 uur durende proefversie. Kijk maar eens bij Origin access, het is gewoon een lokkertje omdat het een geweldige map is, dus de kans is dan groter dat mensen lid worden of geen pre orderen denk ik?
Met origin access krijg je 10 uur eerder toegang tot de volledige versie.
Dat heeft niets met de beta te maken.
Want als je maar 10 uur eerder beta mag spelen, dan is dat best wel een naai streek.

van de 10 uur ben je al 3 uur kwijt aan het joinen van een server.
Ik ben naar meerdere twitch streamers aan het kijken en ik zie alleen maar een zwart scherm en laad schermen.
Ze zijn de game steeds opnieuw aan het opstarten omdat ze niet in een server komen.
Benieuwd of dit vanavond ook nog zo zal zijn, want dit is wel erg slecht voor een beta waarmee je ook reclame wilt maken voor je game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Pykow schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:30:
[...]
Ik ben naar meerdere twitch streamers aan het kijken en ik zie alleen maar een zwart scherm en laad schermen.
Ze zijn de game steeds opnieuw aan het opstarten omdat ze niet in een server komen.
Ik heb dit dus ook, ik dacht dat het aan mijn systeem lag, want ik zie dat de rest van mijn squad wel "playing".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 17-09 19:31
Mqychmaking failed al 10 keer nog niet kunnen spelen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Pykow schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:30:
[...]

Met origin access krijg je 10 uur eerder toegang tot de volledige versie.
Dat heeft niets met de beta te maken.
Want als je maar 10 uur eerder beta mag spelen, dan is dat best wel een naai streek.

Benieuwd of dit vanavond ook nog zo zal zijn, want dit is wel erg slecht voor een beta waarmee je ook reclame wilt maken voor je game.
Dan wacht ik maar even tot donderdag. De Beta is in ieder geval geïnstalleerd.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Net eventjes gespeeld op de Rotterdam map, dit gaat volgens mij een Battlefield worden waar ik erg blij van wordt. De grap is wel dat na de clusterfuck battles van BF1, de Rotterdam map op een of andere manier "stil" aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 16:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik dacht ook voor een graantje de early access mee te pikken, had ff die origin access voor 3.5€ gepakt en daarna weer gecancelled.. mooi kan ik de open beta gelijk mee pakken..;P het werkt wel.

alleen kijk ik al 1 uur tegen een zwart scherm aan :( en moet zo gaan werken.. damn bastards!
heb er toch wel erg veel zin in! was er eerst helemaal niet gecharmeerd van, maar oh boy rotterdam map.. :9~

en heb al best wat streams zitten kijken, maar tis echt hoe die gast speelt.. als je wat rustiger aan speelt.. dan krijg ik toch wel een goed BF gevoel..

[ Voor 16% gewijzigd door Nickrsd op 04-09-2018 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou ik heb mijn eerste uurtje erop zitten. Nee, ik heb de game niet gepreordered maar heb wel een key. ;)

Nou eerst twintig minuten proberen om te kunnen mikken want dat ging niet. Bleek dat mijn X360 controller de boel verstoorde. Die bug zal ook al in BF3 dus niks veranderd. :P

Maar toen begon de actie. Jaren geen online shooters meer gespeeld dus ik moest even wennen maar na een halfuurtje kwam het weer terug. :+

Preformance:
-Ik draaide de game met mijn R7 1700 @3,8GHz en mijn undervolted RX Vega 56 met 1400MHz ish effectieve clock. Uiteraard DX12 want AMD hardware. DX11 probeer ik later.
-De game heeft serieuze optimalisatieproblemen. Draaide het goed dan tikte ik gewoon 100fps+ aan met alles ultra. Alleen motion blur uit, want blur. De game kon alleen zomaar enorme drops tot circa 40fps laten zien. Je merkt ook meteen dat je gigantische framerate spikes krijgt. Verder kon de game bij sommige punten inzakken tot circa 70fps. Dat merk je ook en is ook niet erg fijn. Niet zo erg als die spikes want dan kan je even niks.
-Voor de mensen die denken dat dit gaat draaien op een quadcore i5, tja vergeet het maar. Haalde doodleuk 50% ish load op alle zestien threads van mijn R7 1700 @3,8GHz.

Het kan nog beter omdat ik nog geen beta driver heb gezien van AMD. Verder ga ik DX11 nog proberen om te zien of dat vloeiender is. Verder ook experimenteren met high settings.

Gameplay
-Voor de STG44 heb je een leuk knopje dat er een semiautomatisch wapen van maakt. Gebruik dit want anders raak je echt helemaal niks op 50m. Recoil is serieus. Om semi auto is het ding zeer accuraat en controleerbaar.
-Veel gadgets en spul staat uit. Wapenselectie in het algemeen staat gewoon uit voor zover ik kan zien.
-Buddy revive is hardstikke kapot
-Je hebt echt veel te weinig munitie. Na een kort gevecht moet je op zoek naar een cap punt omdat daar ammo en health ligt. Uiteraard zijn je "teamgenoten" achterlijk.
-Geen 3D doritos
-Bushwookiez zijn er ook weer, en ze zijn extra irritant.
-De panzerfaust staat uit dus tanks campen en zijn bijna niet te slopen. Heb er pas eentje gesloopt die pushte en doe kreeg heel wat TNT op zijn dak. :+
-De game heeft nog steeds extreem veel effecten. Te veel eigenlijk want het verstoort je zicht. Moest er een halfuur aan wennen voordat het een beetje begon te lopen. Settings verlagen lijkt het alleen maar erger te maken omdat de effecten er nog steeds zijn, maar nu minder gedetailleerd en nog irritanter.

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-09-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:56:
Nou ik heb mijn eerste uurtje erop zitten. Nee, ik heb de game niet gepreordered maar heb wel een key. ;)

Nou eerst twintig minuten proberen om te kunnen mikken want dat ging niet. Bleek dat mijn X360 controller de boel verstoorde. Die bug zal ook al in BF3 dus niks veranderd. :P

Maar toen begon de actie. Jaren geen online shooters meer gespeeld dus ik moest even wennen maar na een halfuurtje kwam het weer terug. :+

Preformance:
-Ik draaide de game met mijn R7 1700 @3,8GHz en mijn undervolted RX Vega 56 met 1400MHz ish effectieve clock. Uiteraard DX12 want AMD hardware. DX11 probeer ik later.
-De game heeft serieuze optimalisatieproblemen. Draaide het goed dan tikte ik gewoon 100fps+ aan met alles ultra. Alleen motion blur uit, want blur. De game kon alleen zomaar enorme drops tot circa 40fps laten zien. Je merkt ook meteen dat je gigantische framerate spikes krijgt. Verder kon de game bij sommige punten inzakken tot circa 70fps. Dat merk je ook en is ook niet erg fijn. Niet zo erg als die spikes want dan kan je even niks.
-Voor de mensen die denken dat dit gaat draaien op een quadcore i5, tja vergeet het maar. Haalde doodleuk 50% ish load op alle zestien threads van mijn R7 1700 @3,8GHz.

Het kan nog beter omdat ik nog geen beta driver heb gezien van AMD. Verder ga ik DX11 nog proberen om te zien of dat vloeiender is. Verder ook experimenteren met high settings.

Gameplay
-Voor de STG44 heb je een leuk knopje dat er een semiautomatisch wapen van maakt. Gebruik dit want anders raak je echt helemaal niks op 50m. Recoil is serieus. Om semi auto is het ding zeer accuraat en controleerbaar.
-Veel gadgets en spul staat uit. Wapenselectie in het algemeen staat gewoon uit voor zover ik kan zien.
-Buddy revive is hardstikke kapot
-Je hebt echt veel te weinig munitie. Na een kort gevecht moet je op zoek naar een cap punt omdat daar ammo en health ligt. Uiteraard zijn je "teamgenoten" achterlijk.
-Geen 3D doritos
-Bushwookiez zijn er ook weer, en ze zijn extra irritant.
-De panzerfaust staat uit dus tanks campen en zijn bijna niet te slopen. Heb er pas eentje gesloopt die pushte en doe kreeg heel wat TNT op zijn dak. :+
-De game heeft nog steeds extreem veel effecten. Te veel eigenlijk want het verstoort je zicht. Moest er een halfuur aan wennen voordat het een beetje begon te lopen. Settings verlagen lijkt het alleen maar erger te maken omdat de effecten er nog steeds zijn, maar nu minder gedetailleerd en nog irritanter.
Beetje een overdreven statement vind je niet?

Welke resolutie speel je? Alles op Ultra kost een hoop frames denk ik.

Mijn broer heeft hem deze ochtend gespeeld en speelt steady 60fps op een i5 6600K 4,5Ghz met een GTX970. Veel op high, andere zaken op medium en op 1440p. Dat met een 60Hz scherm is gewoon prima spelen..

Zeker voor het grootste deel van de spelers meer dan acceptabel. Dat jij 70fps niet fijn vindt, wil niet zeggen dat het onspeelbaar is. Veel gamers zullen een moord doen voor 70fps steady.

Ik heb zelf een i5 8400 4,1 Ghz en een RX580. Standaard gaat alles op medium en dan zie ik vanzelf wel hoever ik omhoog kan met mijn settings. Mij gaat het om de gameplay en niet om de ultrageweldigelooks waardoor je de enemy amper meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 16:10

Nickrsd

ik heb een i5 6600k met 1080 gtx..

de settings zet hij auto op ultra alles.. ben benieuwd. alleen geen kans gehad om te spelen :( alleen maar laad screen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
Helaas werkt spawnen op squad members niet, er is geen autobalance en ik kon de optie om van team te switchen niet vinden. 12 vs 28 is niet echt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Nickrsd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:15:
ik heb een i5 6600k met 1080 gtx..

de settings zet hij auto op ultra alles.. ben benieuwd. alleen geen kans gehad om te spelen :( alleen maar laad screen tot nu toe.
Ze hebben al laten weten dat je het beste de server browser moet gebruiken ipv quick play.
Matchmaking heeft problemen.

We zijn weer terug bij Battlefield 3 Trailer uit 2011.
Voornamelijk het liedje dan ;) 99 problems
YouTube: Battlefield 3 99 Problems Full Length Gameplay Trailer [HD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 02-10 12:20
Jammer, maar begrijpelijke, scheiding tussen PC en consoles wat dus resulteert nu in dat de beta-informatie over twee topics wordt verdeeld.
In het andere topic is een bericht geplaatst dat DICE van de problemen afweten en er mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:28
begrijp ik het goed dat het standard spel pre-ordenen niet eens resulteert in vandaag spelen??? Alleen die dure versie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Zijn er mensen die geen Rotterdam servers kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:29
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:56:
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen ?

Edit: al gevonden :) https://www.cdkeys.com/pc...v-5-pc-beta-origin-cd-key

[ Voor 17% gewijzigd door tumtum100 op 04-09-2018 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:10

Vuvuzela

My spire is forming

nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Vuvuzela op 04-09-2018 13:03 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

tumtum100 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:00:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen ?
Ik heb een gokje gewaagd met een key van iets meer dan een euro die claimde dat je beta toegang gaf. De game weigerde eerst en begon te piepen over EA abonnement maar na de boel opnieuw op te starten kwam ik erdoor. Ik zit toch thuis dus waarom niet? Heb ik de "moet spelen" dwangneurose gehad en kan ik weer andere dingen doen. :P

De prijzen van die keys zijn alleen al flink gestegen sinds gisteren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vanavond eens kijken of het werkt en hoe het draait op de pc.

Hopelijk hebben ze dit dan ook kunnen fixen:

https://twitter.com/Braddock512/status/1036898394080505856
BE ADVISED: We are aware of matchmaking and squad join issues currently affecting the Battlefield V Open Beta Early Access and our teams are working to resolve this as soon as possible. Thank you for your patience.

https://forums.battlefiel...quad-join-issues/p1?new=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Paulus07 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:04:
Vanavond eens kijken of het werkt en hoe het draait op de pc.

Hopelijk hebben ze dit dan ook kunnen fixen:

https://twitter.com/Braddock512/status/1036898394080505856

[...]
Er zijn gewoon veel te weinig servers online. Enkele tientallen voor de hele wereld en die zitten eigenlijk allemaal vol. Verder hebben sommige servers een andere klassieke bug namelijk de foutmelding geven dat ze vol zitten, terwijl ze niet vol zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Ik heb de game gekocht bij GameResource waar bij op de site vermeld stond dat ik een code zou krijgen voor de beta. Nooit ontvangen dus gisteren gemaild en krijg als antwoord terug dat ze geen code's hebben :(

Niet zo fijn, maar goed.
Nu een code gekocht voor early access bij Kinguin.com.

Had de game al gedownload in Origin en nu dus later de Eary Acces code ingevoerd.
Game blijft maar aangeven dat ik geen early access heb...
Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ik wil het spel graag spelen en wil best pre ordenen maar niet voor 79,99 euro. Er is zeker geen goedkopere manier? EA access lijkt me niks, zeker niet nu het niet crosscompatible is mijn mijn xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@TweakerVincent Ja er zijn goedkope keys (1/2 euro) te vinden om de beta nu alvast te spelen. Of je wacht 2 dagen.

Ik heb er net 2 uurtjes opzitten. Bad news first:
  • Squad spawn werkt niet
  • Joinen werkt clumsy
  • Revive werkt enkel voor medic
  • Reeds onder de grond gespawned
  • Standaard grainy stuff aan, mweh
  • Werkelijk geen benul hoe je andere wapens moet unlocken, kan het nergens zien/lezen
Good news:
  • Gunplay voelt goed
  • Time to kill voelt redelijk, beter dan de alpha. Mijn inziens mag de TTK nog wel wat omlaag, maar dat is wellicht persoonlijk
  • Iedereen healen en ammo drops! :)

[ Voor 28% gewijzigd door Mu.siQ op 04-09-2018 13:35 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
joskuiper schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:16:
Ik heb de game gekocht bij GameResource waar bij op de site vermeld stond dat ik een code zou krijgen voor de beta. Nooit ontvangen dus gisteren gemaild en krijg als antwoord terug dat ze geen code's hebben :(

Niet zo fijn, maar goed.
Nu een code gekocht voor early access bij Kinguin.com.

Had de game al gedownload in Origin en nu dus later de Eary Acces code ingevoerd.
Game blijft maar aangeven dat ik geen early access heb...
Wat nu?
Werkt kingpuin ondertussen? Ik zie op diverse plekken dat de key alleen voor UK is?

gekochte key werkt niet :(

na een reboot wel! yeah

[ Voor 4% gewijzigd door TweakerVincent op 04-09-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou ik kan denk ik wel bevestigen dat DX12 hardstikke kapot is. :P

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-09-2018 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
TweakerVincent schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:25:
Ik wil het spel graag spelen en wil best pre ordenen maar niet voor 79,99 euro. Er is zeker geen goedkopere manier? EA access lijkt me niks, zeker niet nu het niet crosscompatible is mijn mijn xbox.
Preorder gewoon cancelen, geld gaat maar van je betaalmethode ongeveer een week voor de launch. (Origin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Deze hele reactie is veelteveel op de man. Discussieren over elkaars ervaringen in de beta is prima, maar wordt niet persoonlijk. Zie topicwaarschuwing.

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 04-09-2018 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Het vervelende is dat de vorige Battlefield beta's niet super veel verschilde met de release versie. Dus ze hebben echt nog heel wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 02-10 12:20
vinom schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:33:
Het vervelende is dat de vorige Battlefield beta's niet super veel verschilde met de release versie. Dus ze hebben echt nog heel wat te doen.
Ben met je eens dat dit met eerdere delen inderdaad het geval was. Dus hoop ook dat ze het dit keer goed aanpakken. Er is wel aangegeven door DICE dat deze gamescom-beta-build al vrij 'oud' is. Daarnaast hebben ze ook de release-datum naar achter geschroven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:19

ManiacsHouse

Scheisse!

TweakerVincent schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:50:
begrijp ik het goed dat het standard spel pre-ordenen niet eens resulteert in vandaag spelen??? Alleen die dure versie wel?
Ik heb de 'dure' versie ge-pre-ordered en krijg doodleuk de melding you do not have early access. Lekker dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
ManiacsHouse schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:45:
[...]

Ik heb de 'dure' versie ge-pre-ordered en krijg doodleuk de melding you do not have early access. Lekker dan...
wss ff reboot origin. ik deed een restart pc en toen werkte het maar dat zal wat overkill zijn. origin moet denk genoeg zijn. ik heb ook verify game files gedaan toen bedacht ik met net.

[ Voor 23% gewijzigd door TweakerVincent op 04-09-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:19

ManiacsHouse

Scheisse!

TweakerVincent schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:46:
[...]

wss ff reboot origin. ik deed een restart pc en toen werkte het maar dat zal wat overkill zijn. origin moet denk genoeg zijn. ik heb ook verify game files gedaan toen bedacht ik met net.
Thanks.
Twee game opnieuw gestart. En nu werkt het zowaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
ManiacsHouse schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:52:
[...]

Thanks.
Twee game opnieuw gestart. En nu werkt het zowaar. :)
Mooi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:18
Hoe unlock ik attachements of wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 20:18
Nog meer ervaringen van mensen? Kan pas vanavond beginnen maar ben erg benieuwd.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
ManiacsHouse schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:45:
[...]

Die heb ik ook, even wachten en je kom er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:31

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Boy oh boy, wat maken ze er een zooitje van. :D

Ik lees her en der dat de closed Alpha nog beter speelde dan de open Beta.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Pagina: 1 ... 33 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V