Nou ik heb mijn eerste uurtje erop zitten. Nee, ik heb de game niet gepreordered maar heb wel een key.
Nou eerst twintig minuten proberen om te kunnen mikken want dat ging niet. Bleek dat mijn X360 controller de boel verstoorde. Die bug zal ook al in BF3 dus niks veranderd.
Maar toen begon de actie. Jaren geen online shooters meer gespeeld dus ik moest even wennen maar na een halfuurtje kwam het weer terug.
Preformance:
-Ik draaide de game met mijn R7 1700 @3,8GHz en mijn undervolted RX Vega 56 met 1400MHz ish effectieve clock. Uiteraard DX12 want AMD hardware. DX11 probeer ik later.
-De game heeft serieuze optimalisatieproblemen. Draaide het goed dan tikte ik gewoon 100fps+ aan met alles ultra. Alleen motion blur uit, want blur. De game kon alleen zomaar enorme drops tot circa 40fps laten zien. Je merkt ook meteen dat je gigantische framerate spikes krijgt. Verder kon de game bij sommige punten inzakken tot circa 70fps. Dat merk je ook en is ook niet erg fijn. Niet zo erg als die spikes want dan kan je even niks.
-Voor de mensen die denken dat dit gaat draaien op een quadcore i5, tja vergeet het maar. Haalde doodleuk 50% ish load op alle zestien threads van mijn R7 1700 @3,8GHz.
Het kan nog beter omdat ik nog geen beta driver heb gezien van AMD. Verder ga ik DX11 nog proberen om te zien of dat vloeiender is. Verder ook experimenteren met high settings.
Gameplay
-Voor de STG44 heb je een leuk knopje dat er een semiautomatisch wapen van maakt. Gebruik dit want anders raak je echt helemaal niks op 50m. Recoil is serieus. Om semi auto is het ding zeer accuraat en controleerbaar.
-Veel gadgets en spul staat uit. Wapenselectie in het algemeen staat gewoon uit voor zover ik kan zien.
-Buddy revive is hardstikke kapot
-Je hebt echt veel te weinig munitie. Na een kort gevecht moet je op zoek naar een cap punt omdat daar ammo en health ligt. Uiteraard zijn je "teamgenoten" achterlijk.
-Geen 3D doritos
-Bushwookiez zijn er ook weer, en ze zijn extra irritant.
-De panzerfaust staat uit dus tanks campen en zijn bijna niet te slopen. Heb er pas eentje gesloopt die pushte en doe kreeg heel wat TNT op zijn dak.
-De game heeft nog steeds extreem veel effecten. Te veel eigenlijk want het verstoort je zicht. Moest er een halfuur aan wennen voordat het een beetje begon te lopen. Settings verlagen lijkt het alleen maar erger te maken omdat de effecten er nog steeds zijn, maar nu minder gedetailleerd en nog irritanter.
[
Voor 4% gewijzigd door
DaniëlWW2 op 04-09-2018 11:58
]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.