• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 08:57
StealthyPeanut schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:55:
[...]

Eens. Maar dat is iets wat nou eenmaal anno 2018 verkoopt mainstream. Snelle actie, 1000 punten scoren per minuut, veel visuele zooi in beeld en alles wat je doet verdient een punt.

Als je rennend aankomt of je stamina laag is,,laat het dan ook even effect hebben op je stabiliteit en accuracy. . Dat zorgt voor een compleet andere speelstijl.
ik hoop dat die ene video waar die gast alleen maar rent en rent niet representatief is voor de gameplay. Ik heb idd nog weinig gezien van goeie fortified posities en minder hyper geren....maar ff afwachten.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Grotbewoner schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:15:
[...]

Als je dat ook vind, koop je de nieuwe BF:V dan? Als ik dit zie kan ik alleen maar mijmeren over een game zoals Post Scriptum met de graphics, features en optimalisaties van BF:V.
Ik ga hem wel kopen, daar kan ik verder weinig aan veranderen :+ . Sinds BF1942 heb ik ze allemaal gespeeld, op BF1 na. Het is mijn favoriete franchise, maar dit wil niet zeggen dat ik helemaal blij ben met de ontwikkelingen die er zijn en keuzes die ze maken.

Ik vraag me wel af of ik deze ook +1000 uur ga spelen zoals vele andere toppers (BF1942, BF2, BF3, BC2). Daar ben ik een beetje bang voor namelijk.

Daarnaast speel ik Post Scriptum als ik daar zin in heb en later dit jaar Hell Let Loose als ik daar weer zin in heb. BF5 is niet met die games te vergelijken en alledrie vervullen ze een andere behoefte in shooterland :).
KeesFluitman schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:01:
[...]

ik hoop dat die ene video waar die gast alleen maar rent en rent niet representatief is voor de gameplay. Ik heb idd nog weinig gezien van goeie fortified posities en minder hyper geren....maar ff afwachten.
Ik hoop met je mee. O+

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 08:57
Borentos schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:55:
De gunplay ziet er zo veel beter uit dan BF1, moet natuurlijk nog even de beta afwachten of het daadwerkelijk zo is. Ik dacht dat er geen 3D spotting meer inzat, in de jackfrags video zie ik op 35.00 toch echt icoontje boven hun hoofd.
Wel jammer dat de tanks nog steeds auto-repair hebben, had gehoopt dat je daadwerkelijk je tank uit moest om het te fixen.
hij schiet daar een flare af. flares spotten geloof ik normaal (ook op de minimap). Jackfrags is ook de mening dat flares niets te zoeken hebben in dit spel..dat ben ik ook wel met hem eens.
KeesFluitman schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:01:
[...]

Ik vind fortificaties in Conquest echt een enorme gimmick, verwacht niet dat iemand überhaupt een minuut gaat spenderen aan het dichtbouwen van een hele vlag, zeker niet als een tank of wat dynamiet daar zo een einde aan maakt. En met de spring en klim snelheid van Battlefield ben je ook zo over die fortificaties heen.
Maar in Grand Operations kan het echt wat toevoegen, alleen daar hebben we enkel nog de Noorweegse map gezien en die was toch vrij matig. Rotterdam in Operations zal denk ik echt laten zien hoe nuttig fortificaties kunnen zijn.

Maar Battlefield blijft een run&gun game, dat zal niet veranderen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Ben benieuwd hoeveel Tweakers BFV op Tweakers Live gaan doen :)

Ik heb me in ieder geval al aangemeld en hoop daar nog wat Xboxers te gaan zien

Meer info: plan: Tweakers Gaming Live: drie dagen gamen, koop nu je kaartje!

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:11

Superkiwi

Hoi doei

StealthyPeanut schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:13:
[...]
Ik vraag me wel af of ik deze ook +1000 uur ga spelen zoals vele andere toppers (BF1942, BF2, BF3, BC2).
Ik heb goede moed dat BF V hier weer de 1000+ uur gaat aantikken :)
BF3 (1300u) en BF4 (1400u) waren mijn absolute toppers. BF1 trok me niet vanwege de WW1 setting, die heb ik om die reden dan ook laten liggen en pas afgelopen januari als Revolution Edition gekocht. Denk dat daar krap 150 uur in zit nu.
De zin die ik heb in BF V is vergelijkbaar met de zin die ik had in 3 & 4 dus dat komt wel goed!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Martinspire schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:13:
Ben benieuwd hoeveel Tweakers BFV op Tweakers Live gaan doen :)

Ik heb me in ieder geval al aangemeld en hoop daar nog wat Xboxers te gaan zien

Meer info: plan: Tweakers Gaming Live: drie dagen gamen, koop nu je kaartje!
Alhoewel het idee ansich wel heel leuk is ; Ik heb geen interesse om zoveel neer te leggen voor een kaartje.

Daarnaast ook geen (goed werkende) PC meer dus dat maakt het ook meteen minder interessant. Veel plezier iig :)

Wat betreft BFV : Zin in de open beta! Eindelijk zelf gaan proberen! woohoo! O+

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 12:20
The Battlefield V launch date is moving to November 20 – read the update: http://bit.ly/2omoOVx
The #Battlefield V launch date is moving to November 20. Read the full update below from Oskar Gabrielson, General Manager of DICE.

Today, we’re announcing that Battlefield V will have a new launch date – November 20, 2018. I wanted to give you a little bit of insight into how we arrived at this new date.

Over the summer, we’ve had tens of thousands of players get their hands on the game during our Closed Alphas and at E3 and Gamescom – where we were honored to receive the awards for Best Multiplayer Game at both shows.
You have told us that you are seeing an increased focus on squad play come through, you are also feeling the difference in our revamped player movement and we are getting a lot of positive feedback for our improved weapons handling.
You’ve also spurred us to make some meaningful improvements to the core gameplay experience, including adjusting the gameplay tempo, improving soldier visibility and reducing player friction. You’ll see a lot of these reflected in our Open Beta that starts on September 6.
We believe we have one of the best Battlefield games ever on our hands. A game that will deliver on an emotional journey through the return of unseen single player War Stories, a deep multiplayer experience, Battle Royale, along with our new live service, Tides of War - a journey across multiple theaters of WW2 and designed to keep our community together.
With the Open Beta just around the corner, we are excited about the millions of you who will join us and experience the game. And we fully expect to see even more feedback coming our way.
And that’s why we’re moving our launch date. We’re going to take the time to continue to make some final adjustments to core gameplay, and to ensure we really deliver on the potential of Tides of War.
We know moving the launch date means that we all have to wait a little longer. But we’re going to take our time to make sure we get it right.
Thank you for your continued passion and support. We can’t wait to see you on the battlefield in just a few days.

[ Voor 82% gewijzigd door Sinus_rhythm op 30-08-2018 14:38 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
Grotbewoner schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:06:
Wat vinden jullie nou van de speelsnelheid? Ik vind de game best tof eruit zien maar ik heb zo'n hekel aan die 40km/u die iedereen kan rennen. Je weet gewoon dat de beste manier om te spelen is om als een hyperactief konijn rond te rennen. Ik hou meer van positiespel, waar een machinegeweer ook daadwerkelijk wat kan betekenen.
Positionering, movement en crosshairplacement blijven belangrijke, zo niet de belangrijkste, skills in elke shooter. Als er wat lekker tempo in zit en campen minder effectief is, dan kan ik dat alleen maar toejuichen, maar zo snel gaat BFV nog niet, ziet er zelfs trager uit dan BF1 en de TTK lijkt goed afgesteld op de snelheid.

In BF1 zijn zat plekken waar je je zeer effectief kan opstellen met een machinegeweer, ik neem aan dat het in BFV niet veel anders zal zijn.

Ik maak me meer zorgen om de slide animaties, dat worden weer gratis kills om hoekjes terwilj je zelf praktisch onkwetsbaar bent als ze dat niet aanpassen.
Sinus_rhythm schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:35:
The Battlefield V launch date is moving to November 20 – read the update: http://bit.ly/2omoOVx

[...]
Ho eens! Dát is een positieve gamechanger, dat we dat nog eens mee mogen maken van EA!

[ Voor 17% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 30-08-2018 14:41 ]

• Sinus_rhythm
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:39:
Ho eens! Dát is een positieve gamechanger, dat we dat nog eens mee mogen maken van EA!
Had dit ook niet verwacht, blijkbaar is het wel echt nodig. Weet nog van de beta's van BF3, 4 en 1 dat de meeste bugs gewoon bij de final er ook in zaten. Maar hopelijk wordt het deze keer anders, wellicht heeft het ook te maken met het opnieuw op de kaart zetten van BFV. Negativiteit zal met de tijd wel inzakken en daardoor kunnen ze wellicht een nieuw introductie moment vinden.
Ben benieuwd naar de beta volgende week en wat dice/ea in de planning heeft :)

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:35:

[...]
Meer tijd voor pre-orders genereren, maand verschuiven van "Broketober" en proberen het spel nog te redden. Je denkt toch echt niet dat dit maar iets te maken heeft met de onzin die in dit verhaaltje staat..

Als ik het koop, koop ik maar voor 1 ding. Dat is omdat het grafisch meesterstuk is. Geen enkele FPS haalt deze performance met deze grafische schoonheid. Maar voor alles wat BF ooit was moet je echt even verder kijken. Ik kijk dan ook meer uit naar WW3.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vind Rotterdam er knap uitzien en had ook niet anders verawcht dat het voor het oog een prachtige game zal zijn. We gaan het beleven over een paar dagen. Betreft de objecten die je kunt bouwen.. tijdens de Alpha werden die bijna niet gebouwd. Dus ook dat zal afwachten zijn.

Mijn portfolio op Instagram

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 07:31
Goh, uitgesteld naar 20 november...

https://twitter.com/EA_Benelux/status/1035146979947372544

[ Voor 46% gewijzigd door Partypsych op 30-08-2018 15:23 ]

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:23

jagermeister

Artillerie magneet :-(

RoyK schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:14:
Ik vind Rotterdam er knap uitzien en had ook niet anders verawcht dat het voor het oog een prachtige game zal zijn. We gaan het beleven over een paar dagen. Betreft de objecten die je kunt bouwen.. tijdens de Alpha werden die bijna niet gebouwd. Dus ook dat zal afwachten zijn.
Het ziet er imho uit als BF1. Zelfs de gebouwen zijn 1 op 1 overgenomen. Het oogt niet als een nieuwe game. Eerder als BF 1.5.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 30-08-2018 15:29 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

jagermeister schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:28:
[...]

Het ziet er imho uit als BF1. Zelfs de gebouwen zijn 1 op 1 overgenomen. Het oogt niet als een nieuwe game. Eerder als BF 1.5.
het oogt wel degelijk als een nieuwe game. Maar als je goed kijkt, lijken sommige textures en gebouwlayouts overgenomen van BF1. Maar daardoor oogt het niet meteen als een halve game. Beetje reëel blijven...

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• jagermeister

jagermeister

Tusk schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:32:
[...]

het oogt wel degelijk als een nieuwe game. Maar als je goed kijkt, lijken sommige textures en gebouwlayouts overgenomen van BF1. Maar daardoor oogt het niet meteen als een halve game. Beetje reëel blijven...
Persoonlijk zie ik grafisch gezien niet heel veel verschil met BF1, maar dat zal wel aan mij liggen dan ;)

• A.W.E.S.O.M.-0
Sinus_rhythm schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:48:
[...]
Had dit ook niet verwacht, blijkbaar is het wel echt nodig. Weet nog van de beta's van BF3, 4 en 1 dat de meeste bugs gewoon bij de final er ook in zaten. Maar hopelijk wordt het deze keer anders, wellicht heeft het ook te maken met het opnieuw op de kaart zetten van BFV. Negativiteit zal met de tijd wel inzakken en daardoor kunnen ze wellicht een nieuw introductie moment vinden.
Ben benieuwd naar de beta volgende week en wat dice/ea in de planning heeft :)
Er zal inderdaad ongetwijfeld een heel scala aan redenen achter zitten en natuurlijk is het makkelijk om er cynisch over te zijn, maar ik deel je hoop dat ze wel iets geleerd van afgelopen maanden.

Dit: You have told us that you are seeing an increased focus on squad play come through, you are also feeling the difference in our revamped player movement and we are getting a lot of positive feedback for our improved weapons handling.

is al beter dan alle communicatie over de game tot nu toe, bijzonder prettig dat ze redenen geven om de game wél te kopen, in plaats van redenen om het niet te kopen met al dat geneuzel over customizations, ray tracing, zelfbeeld van een 13 jarigen etc. Bovendien kan ik me niet heugen dat ze in een BF beta daadwerkelijk veranderingen doorvoeren en blijven voeren.

Deze game gaat alleen een financieel succes worden met het live service model als het spel niet alleen veel verkoopt maar ook veel gespeeld blijft worden. Marketing zal niet genoeg zijn, het moet ook daadwerkelijk leuk zijn om te spelen, dat is wel eens anders geweest. :)

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:02
Deze discussie is al te vaak gevoerd, dus haal deze opmerking er uit. Zie topicwaarschuwing

BF5 is niets meer verworden dan een shooter in een setting. Pas als je omaha beach en andere denkwaardige scenario's in het spel opneemt doet het de titel ww2 shooter eer aan. Daarmee niet gezegd dat elke ww2 shooter omaha beach erin moet hebben, want dan wordt het ook weer eentonig. Maar de enige blijvende herinnering van een game die dat wel had was Medal of Honor in zijn begin dagen.

En Call of Duty 1/2 met Carentan

Als het zo voor de handliggend is dat iedereen die belevenis op nieuw wilt beleven, alleen in een kwalitatief hoogwaardig grafisch jasje met bijkomende USP van Battlefield dat je namelijk alles aan gort kan schieten, hoe kun je dan nog zo de boot in gaan met een game als deze.

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 30-08-2018 18:36 ]

discogs

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:26
Wel beter dat het uitgesteld wordt. Als het alleen ging omdat ze niet willen releasen tussen 2 grote titels hadden ze het al veel eerder gedaan (en ook al gaat het alleen om het geld... wij als spelers worden er in ieder geval niet slechter van). Vermoedelijk vanwege de kritiek dat sommige features er niet in zitten als de game uitkomt tijdens launch?
eMKa schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:51:
[...]
Ik kijk dan ook meer uit naar WW3.
Ik denk dat best veel mensen teleurgesteld zullen zijn met WW3. Ik heb 2 potjes gespeeld bij Gamescom en vond het nog niet geweldig. Erg buggy, lage framerate, map niet geweldig (erg donker, niks van kleur). WW3 komt ook over een paar maanden al, dus die hebben ook nog genoeg te doen.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• StealthyPeanut
raiders schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:03:
Ik denk dat best veel mensen teleurgesteld zullen zijn met WW3. Ik heb 2 potjes gespeeld bij Gamescom en vond het nog niet geweldig. Erg buggy, lage framerate, map niet geweldig (erg donker, niks van kleur). WW3 komt ook over een paar maanden al, dus die hebben ook nog genoeg te doen.
Inderdaad. In de filmpje van JF hoorde ik dat het ontwikkeld is door BF-fanaten, maar met alle zaken die erin komen lijkt het een mix tussen COD en BF. Met juiste de verschrikkelijke dingen van COD waar ik niet op zit te wachten (missiles etc.).

Jammer, want hoe meer keuze in FPS-land hoe beter :).

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 20:18
jagermeister schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:35:
[...]

Persoonlijk zie ik grafisch gezien niet heel veel verschil met BF1, maar dat zal wel aan mij liggen dan ;)
Ligt niet aan jou ik zie het ook. Jackfrags geeft het ook aan in zijn filmpje en zo zullen er nog veel meer mensen die de overeenkomsten zien.

Ik zou zweren dat er bepaalde stukken één op één over zijn genomen uit de map Amiens.

Stay hungry, stay foolish!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben van mening dat ze een paar stappen verder hadden kunnen gaan met een alternatieve setting. Dat had denk ik ook heel erg vers kunnen zijn voor de community. Een WW2 sfeer en dan een weg in gaan die nooit gebeurd is. Duitsland met complete invasie op Engeland bijvoorbeeld. Wapens die niet bestaan, of net wel.. aangepaste M1 met wat toffe steampunk opties.

Het verbouwen van je wapen ziet er overigens wel erg tof uit. Ik heb met BF1 nog nooit een texture gebruikt. Ik moet nog 50 kisten openen maar het boeit me geen reet. Kan me voorstellen dat het op deze manier heel anders kan zijn.

[ Voor 115% gewijzigd door RoyK op 30-08-2018 16:58 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:39:
Niemand pre-orderde de game, de release zit tussen Red Dead Redemption 2 en CoD en de game heeft belachelijk veel slechte pers gehad met dank aan de incompetentie van DICE en EA. Nu krijgen ze de kans om langer hun kop te houden in de hoop dat mensen vergeten en kunnen ze de game wat verder op te poetsen en misschien flopt de game dan niet. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-08-2018 16:53 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• StealthyPeanut
DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:51:
[...]

Niemand pre-orderde de game, de release zit tussen Red Dead Redemption 2 en CoD en de game heeft belachelijk veel slechte pers gehad met dank aan de incompetentie van DICE en EA. Nu krijgen ze de kans om langer hun kop te houden in de hoop dat mensen vergeten en kunnen ze de game wat verder op te poetsen en misschien flopt de game dan niet. ;)
Prima, vrede mee hoor.

Ook hebben ze een 6 weken extra om de feedback uit de Beta te verwerken. Het spel zal er alleen maar beter op worden en dat is voor mij positief. Tot die tijd vermaak ik me nog prima met allerlei andere games

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Alle mojo rondom bfv had/heeft er inderdaad veel van weg dat het een soort Titanfall 2 (qua verkopen) zou gaan worden. Ik ben benieuwd wat ze met de extra maand gaan doen qua verbeteringen. Mijn gevoel zegt dat dit uitstel voor 70% marketing & 30% game verbetering is.

Hier mogen de grote jongens van EA toch nog even goed naar kijken, want deze BF heeft bij mij persoonlijk echt de slechtste hype weten te creëren sinds bf hardline. Door het ontbreken van season pass / premium is het voor ze (& ons) echt noodzaak dat spelers het spel blijven spelen want anders trekken ze volgens mij echt binnen een jaar de stekker eruit en gaan we niet echt bij het "einde de WW2 battles" komen.

• A.W.E.S.O.M.-0
DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:51:
[...]
We gaan het meemaken, dat speelt zeer zeker mee maar door deze rampzalige marketingcampagne krijgen we misschien wel de leuktste/beste BF in tijden nu ze wel moeten, zoals ze ook met de CTE de hele franchise hebben moeten redden. Laat er maar een lange beta komen die gedurende de weken steeds wordt verbeterd, ik verwacht dat de vlag er daarna heel anders bij gaat hangen. Ik heb er wel zin in.

Dat de preorders ingestort zouden zijn, is hoe dan ook alleen maar goed voor ons op de lange termijn. TB kan trots zijn; Thou shalt not Preorder. :)

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

maar hoeveel zegt zo'n preorder status nou? Mijn interesseert het totaal niks. Ik kijk eerst of de game goed is en dan koop ik t het wel een keer. Ik hoef dat echt niet vanaf minuut 1 te spelen. En ik denk met mij velen.

• Martinspire
Reefun schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:55:
[...]

Alhoewel het idee ansich wel heel leuk is ; Ik heb geen interesse om zoveel neer te leggen voor een kaartje.

Daarnaast ook geen (goed werkende) PC meer dus dat maakt het ook meteen minder interessant. Veel plezier iig :)

Wat betreft BFV : Zin in de open beta! Eindelijk zelf gaan proberen! woohoo! O+
Ik ga ook vooral op mn Xbox gamen hoor (lanparty is niet zozeer platform maar meer infrastructuur :P) , maar nu BFV uitgesteld is, gaan we die in ieder geval niet doen -O-

• raiders
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:08:
[...]
Dat de preorders ingestort zouden zijn, is hoe dan ook alleen maar goed voor ons op de lange termijn. TB kan trots zijn; Thou shalt not Preorder. :)
Of niet, geen geld binnen? Alle developers verplaatsen naar het volgende project en deze game laten voor wat het is zonder de beloofde content. Battlefront 2 in a nutshell.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:08:
[...]

We gaan het meemaken, dat speelt zeer zeker mee maar door deze rampzalige marketingcampagne krijgen we misschien wel de leuktste/beste BF in tijden nu ze wel moeten, zoals ze ook met de CTE de hele franchise hebben moeten redden. Laat er maar een lange beta komen die gedurende de weken steeds wordt verbeterd, ik verwacht dat de vlag er daarna heel anders bij gaat hangen. Ik heb er wel zin in.

Tja ze lijken wel dingen te proberen. BF3 achtige gungameplay met schijnbaar een iets lagere TTK, innoveren met klassen, grafisch bizar goed etc. Verder denk ik dat EA deze keer geen BS kan doorvoeren. Die liggen te zwaar onder een vergrootglas na Mass Effect Andromeda en SW:BF2. Dit zou wel eens een van de minst verpeste EA games in jaren kunnen worden als het om microtransacties, DLC, premium passes, waardeloze launch etc.

Verder is het voor mij WO2 en dat is een beetje een dingetje met mij. Over de fijne details gaan we het maar niet meer hebben aangezien die discussie altijd, helaas uit de hand liep. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ben er niet rouwig om dat het is uitgesteld. Vraag me alleen de echte reden af en hoelang dit al intern bekend is. Heeft het te maken met het onstlag van Soderlund ? Indirect wel denk ik, maar dat blijft speculatie. Het geeft Dice iig de tijd om alles wat van de beta binnenkomt aan telemetry, beter en langer te verwerken.

[ Voor 197% gewijzigd door MRE-Inc op 30-08-2018 18:29 ]

XBL: MRE Inc

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48
Heb veel zin in de beta, eindelijk eens wat hands-on met de game.

Ik snap dat er overeenkomsten worden gezien met Amiens gezien de straatjes met trams, maar ik vind Rotterdam toch echt een flink ander uiterlijk hebben. Voelt wel echt als een Nederlandse stad.

Dat ze de extra maand mooi gebruiken om een soepele launch te verzorgen!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@MRE-Inc

Om de echte reden(en) te weten heb je uiteraard meer (inside) info nodig over de staat van het spel qua ontwikkeling, hoeveelheid pre-orders en andere statistieken/info waaruit je de interesse en vibe kunt afleiden.

Onderliggend is de hoofdreden denk ik dat EA in een korte tijd op twee grote franchises (Starwars en nu Battlefield) een vrij ongekende shitstorm van kritiek heeft gekregen.

Het zal zelfs bij de EA MBA spreadsheet managers zijn doorgedrongen dat ze toch wat op hun tellen moeten gaan passen omdat het enige wat hun interesseert mogelijk negatief geraakt gaat worden: De winst.

Een oplossing is tijd kopen door uitstel release en zo aan de onderliggende problemen werken en bovenal de PR en Marketing te verbeteren. Die drol moet gewoon eerst weer gaan glimmen alvorens deze te releasen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 30-08-2018 18:53 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• MRE-Inc

MRE-Inc

Help!!!! schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:49:
@MRE-Inc

Om de echte reden(en) te weten heb je uiteraard meer (inside) info nodig over de staat van het spel qua ontwikkeling, hoeveelheid pre-orders en andere statistieken/info waaruit je de interesse en vibe kunt afleiden.

Onderliggend is de hoofdreden denk ik dat EA in een korte tijd op twee grote franchises (Starwars en nu Battlefield) een vrij ongekende shitstorm van kritiek heeft gekregen.

Het zal zelfs bij de EA MBA spreadsheet managers zijn doorgedrongen dat ze toch wat op hun tellen moeten gaan passen omdat het enige wat hun interesseert mogelijk negatief geraakt gaat worden: De winst.

Een oplossing is tijd kopen door uitstel release en zo aan de onderliggende problemen werken en bovenal de PR en Marketing te verbeteren. Die drol moet gewoon eerst weer gaan glimmen alvorens deze te releasen. :)
Over insider informatie: https://mp1st.com/news/ru...ster?utm_content=featured

Geruchten over een BFBC2 Remaster. Nou als die er komt dan wil ik nog wel eens heel erg hard gaan twijfelen. Heb de game al op de Xbox 360 en als BC titel op de XBox Onx X.... Dat wordt weer smullen....

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Zou het wanhoop zijn dat ze nu dit zo moeten doen?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:16
Wel lekker een maandje uitstel. Het kan de game alleen maar ten goede komen en hij komt nu niet voor mijn geplande vakantie uit. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• jagermeister

jagermeister

RoyK schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:41:
Zou het wanhoop zijn dat ze nu dit zo moeten doen?
Vroegah was het eerder regel dan uitzondering dat een game werd uitgesteld.

• raiders
MRE-Inc schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:38:
[...]

Geruchten over een BFBC2 Remaster. Nou als die er komt dan wil ik nog wel eens heel erg hard gaan twijfelen. Heb de game al op de Xbox 360 en als BC titel op de XBox Onx X.... Dat wordt weer smullen....
Gratis battle royale zou wel echt een top actie zijn. Gewoon zieltjes winnen om de game te gaan spelen. Cosmetics ook beschikbaar maken in de gratis editie (eventueel zelfs voor een iets hogere prijs) en je bent binnen.
jagermeister schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:17:
[...]

"Vroeger" waren ze slechter in plannen? :+

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
MRE-Inc schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:38:
[...]

Note that the tipster mentioned that nothing is set in stone just yet, though these ideas are being “kicked around"
Geen idee hoe lang het duurt om remaster te maken, maar 2 maanden lijkt me niet veel.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

jagermeister schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:17:
[...]

Nee ik doel meer om al het extra wat ze er nu omheen gaan doen

• jagermeister

jagermeister

RoyK schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:01:
[...]

Nee ik doel meer om al het extra wat ze er nu omheen gaan doen
Om teleurstelling te voorkomen zou ik er niet al te veel van verwachten. Het zijn maar 6 weken.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

jagermeister schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:10:
[...]

Om teleurstelling te voorkomen zou ik er niet al te veel van verwachten. Het zijn maar 6 weken.
Maar alle beetjes helpen toch?

Ik zelf vind het best wel jammer want nu heb ik in oktober niks :'(
CoD vind ik niks, RDR 2 komt niet naar de PC en Cyberpunk komt dit jaar niet meer en dan moet je al snel terug naar de ouder games.

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 30-08-2018 22:18 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben wel blij met het uitstel; ga een dag na de oorspronkelijke release op vakantie dus dat was erg slecht gepland van Dice :P

De gameplayfilmpjes zagen er al prima uit en ik denk dat de game alleen maar beter kan worden door dit uitstel. Ook wel eens mooi om te zien dat developers een game uitstellen om beter te maken ipv maar per se uit te moeten brengen om daarna nog vanalles te moeten fixen.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 21:40

Sméagol

Master of Mayhem

Ik ehh.. Kom hier voor het eerst, en ik weet niet wat er gebeurd is, maar ga ik over de scheef (volgens de topic warning) als ik 't over luchtfoto's heb?

Zoals ik al in de comments postte van de preview, zag ik voor de preview, eerst een mooie luchtfoto van een voor-oorlogse Rotterdam op de cover van het AD. Om vervolgens toevallig een paar uur later hetzelfde kenmerkende gebouw op een thumbnail op Tweakers tegen te komen.. Ik heb de foto inmiddels online gevonden, voor degene die 'm met de screenshots willen vergelijken..

https://www.flickr.com/photos/nimhimages/41529302840/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jx5puGWI_TzWvDnUeU-KhIkQq4U=/i/2002177829.jpeg

Voor degene die niet bekend zijn met Rotterdam, dat kenmerkende witte huis (dat "Het Witte Huis" heet), staat er nog. Als één van de weinige gebouwen.

Make lovecraft not warcraft.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:16
Sméagol schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:29:
Ik ehh.. Kom hier voor het eerst, en ik weet niet wat er gebeurd is, maar ga ik over de scheef (volgens de topic warning) als ik 't over luchtfoto's heb?

Zoals ik al in de comments postte van de preview, zag ik voor de preview, eerst een mooie luchtfoto van een voor-oorlogse Rotterdam op de cover van het AD. Om vervolgens toevallig een paar uur later hetzelfde kenmerkende gebouw op een thumbnail op Tweakers tegen te komen.. Ik heb de foto inmiddels online gevonden, voor degene die 'm met de screenshots willen vergelijken..

[afbeelding]

Voor degene die niet bekend zijn met Rotterdam, dat kenmerkende witte huis (dat "Het Witte Huis" heet), staat er nog. Als één van de weinige gebouwen.
Hier meer informatie: Wikipedia: Witte Huis (Rotterdam). Mooi nagemaakt overigens.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Borentos schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:44:
[...]

Note that the tipster mentioned that nothing is set in stone just yet, though these ideas are being “kicked around"
Geen idee hoe lang het duurt om remaster te maken, maar 2 maanden lijkt me niet veel.
Geen idee wat de remaster van MW1 vorig jaar allemaal inhield, maar als het niet meer is dan opgepoetste graphics dan lijkt het mij wel te doen.

Overigens vanavond BFBC2 gespeeld op de Xbox One. Speelde best lekker. Daarna nog ruim 2 uur BF3 gedaan, wederom op de Xbox One en dat speelde helemaal lekker. Geen rare facepaint of dat soort onzin, gewoon lekker knallen. Voor herhaling vatbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:10

Turfschipper

Hup NAC

Volgende battlefield gaat hem worden mre. Vietnam. EA moet gaan knallen dan, supervette setting. Kwa gameplay ook prima voor mensen die wat meer van modern warfare houden, helicopters, phantoms, anti air ed. Gevechten ter land, ter zee, in de lucht en zelfs onder de grond.

Denk dat Vietnam de gulden middenweg is kwa gameplay. Niet te oud, niet te modern. Wel al geavanceerde wapens. Uhmmm... een ‘goede’ sfeer als je daar van kan spreken in een oorlogsgame. Doel op de muziek, verschillende facties en prachtige omgevingen met bergen en bossen....

Dat wordt megavet. Dikke 4k tv en ps5. Zie het al helemaal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Turfschipper schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:44:
Volgende battlefield gaat hem worden mre. Vietnam. EA moet gaan knallen dan, supervette setting. Kwa gameplay ook prima voor mensen die wat meer van modern warfare houden, helicopters, phantoms, anti air ed. Gevechten ter land, ter zee, in de lucht en zelfs onder de grond.

Denk dat Vietnam de gulden middenweg is kwa gameplay. Niet te oud, niet te modern. Wel al geavanceerde wapens. Uhmmm... een ‘goede’ sfeer als je daar van kan spreken in een oorlogsgame. Doel op de muziek, verschillende facties en prachtige omgevingen met bergen en bossen....

Ik denk niet dat Vietnam de volgende gaat zijn. Overigens heb ik echt helemaal niks met de Vietcong. Doe mij maar een gelijkwaardige tegenstander en laat Vietnam lekker voor een andere game over om daar iets van een SP in te gooien of zo. Guerillla Warfare vertaald namelijk heel slecht naar een competitieve mass scale shooter. Ik vond het verder ook bij lange na niet de beste Battlefield. Kwam ook veel te snel met te weinig vernieuwing en was eigenlijk alleen bijzonder door het toevoegen van helicopters. Dan nog liever een fictieve koude oorlog.

Maar voorlopig gaan ze gewoon verder met 2e wereldoorlog denk ik. Met misschien een Bad Company 3 erna. BF Vietnam was ook minder populair dan BF1942 of BF2. BF1 had overigens een tijd geleden 25 miljoen spelers dus ik gok dan ook wel ongeveer zoveel sales. En omdat die het zo goed deed (ook met pre-orders blijkbaar) waren de verwachtingen dan ook wel hoog. Ik vind het alleen erg makkelijk om het op het SJW-effect te gooien. Allereerst zit er weinig voordeel aan pre-order plaatsen wat ook met EA Access kan (sterker, dan heb je nog een 10 uur trial voordat de game released), dan heb je nog de EA Fuckups van vorig jaar met Battlefront wat veel mensen van de pre-orders wegjaagt. Ook nog dat menig BF launch aardig waardeloos is geweest en daarop nog dat de reveal en E3 demo's erg matig tot slecht te noemen waren. Dat zegt echter helemaal niks over de release en het kan goed zijn dat met goede reviews en vrije wind rond release van andere games dat deze het net zo goed gaat doen. Qua concurrentie is het momenteel ook niet zo heel spannend (Fortnite en PUBG zijn toch wel voor andere doelgroep) en COD is ook al jaren geen echte concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nou geloof het of niet, gisteravond ook BFBC2 Vietnam even gespeeld. Kwam ik in een server met totaal 3 spelers. Op zich geen probleem, ik vermaak me wel, maar wat me dan weer erg stoorde was dat ik als US soldaat speelde met een M16. Rechtsonderin mijn scherm stond dat ik 30 patronen in mijn magazijn had. Toen ik de eerste VC had afgeschoten, deed ik een reload en zag ik gewoon het rechte magazijn met 20 patronen in de reload animatie..... Typisch van die Dice fuckups....

Maar ik hoop het dat de volgende Vietnam is, vind het een erg mooie setting...... Dogfighten met een F4 tegen een Mig....
Martinspire schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:57:
[...]

Ik denk niet dat Vietnam de volgende gaat zijn. Overigens heb ik echt helemaal niks met de Vietcong. Doe mij maar een gelijkwaardige tegenstander
Gelijkwaardige tegenstander ? Je weet dat de USA een dikke nederlaag heeft geleden in Vietnam ? En het was niet alleen VC waar tegen gevochten werd, ook het NVA die gewoon door China en Rusland gesteund werden.

Overigens moet je het SJW dingetje niet onderschatten. Dat EA met SWBF2 een fuckup heeft begaan, wil nog niet zeggen dat dat op invloed is van de BF community. Er zijn heel veel spelers die wel BF spelen, maar geen futuristische games als SW spelen, zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Vietnam is voor mij geen setting waar ik vrolijk van wordt. Op één of andere manier trekt de hele setting me gewoon veel minder. Dan zie ik liever een BC3 of WW3 setting helemaal goed uitgewerkt.
Martinspire schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:57:
[...]

Ik denk niet dat Vietnam de volgende gaat zijn. Overigens heb ik echt helemaal niks met de Vietcong. Doe mij maar een gelijkwaardige tegenstander en laat Vietnam lekker voor een andere game over om daar iets van een SP in te gooien of zo. Guerillla Warfare vertaald namelijk heel slecht naar een competitieve mass scale shooter. Ik vond het verder ook bij lange na niet de beste Battlefield. Kwam ook veel te snel met te weinig vernieuwing en was eigenlijk alleen bijzonder door het toevoegen van helicopters. Dan nog liever een fictieve koude oorlog.
Mee eens. Het was een leuke game, maar verre uit de beste imho.

[ Voor 27% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-08-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
MRE-Inc schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:42:

Gelijkwaardige tegenstander ? Je weet dat de USA een dikke nederlaag heeft geleden in Vietnam ? En het was niet alleen VC waar tegen gevochten werd, ook het NVA die gewoon door China en Rusland gesteund werden.
Vanuit een militair oogpunt is het geen nederlaag, politiek gezien is het een heel ander verhaal. Op netflix staat de documentaire "the vietnam war". Hij duurt ~ 20 uur, absoluut een aanrader om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt bizar om te zien hoe mensen kunnen reageren op de melding dat het verschoven is naar November. Zeker op Reddit zijn de reacties niet mals te noemen.
Echt te absurd voor woorden. Zoals Miyamoto eens zei ;

"A delayed gamed is eventually good. A rushed game is forever bad"

Zo ook in dit geval. Ik wacht liever wat langer om een betere game te kunnen spelen, dan allemaal rushen.

Maar goed. Wat de reden dan ook is, ik ga er vanuit dat DICE hun best doen om een zo goed mogelijke ervaring neer te zetten. Tuurlijk zullen er vast nog wel bugs in zitten zodra het daadwerkelijk uit is (as per usual éh?). Maar de algemene ervaring zal heus wel goed worden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:22
MRE-Inc schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:09:
[...]

Geen idee wat de remaster van MW1 vorig jaar allemaal inhield, maar als het niet meer is dan opgepoetste graphics dan lijkt het mij wel te doen.

Overigens vanavond BFBC2 gespeeld op de Xbox One. Speelde best lekker. Daarna nog ruim 2 uur BF3 gedaan, wederom op de Xbox One en dat speelde helemaal lekker. Geen rare facepaint of dat soort onzin, gewoon lekker knallen. Voor herhaling vatbaar.
Nog een beetje druk op de servers voor BF3? Vond dat het prettigste spelen naast BFBC2 en BF1942.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Reefun schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:04:
Echt bizar om te zien hoe mensen kunnen reageren op de melding dat het verschoven is naar November.
Net zo bizar als de reacties van de mensen na de eerste trailer? ;)
Onder de video van Jackfrags, die keurig uitlegt dat dit uitstel voor 99% als een positief iets moet worden gezien, ook alleen maar mensen die het niet los kunnen laten.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 31-08-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

Net zo bizar als de reacties van de mensen na de eerste trailer? ;)
Onder de video van Jackfrags, die keurig uitlegt dat dit uitstel voor 99% als een positief iets moet worden gezien, ook alleen maar mensen die het niet los kunnen laten.
Ja zo een beetje wel inderdaad. Eigenlijk zou ik niet meer verbaasd moeten zijn over reacties op internet, en zeker Reddit niet. Maar in dit geval snap ik werkelijk niet hoezo mensen zó ontzettend boos kunnen worden erover.

Tuurlijk snap ik dat iemand ervan baalt (zo ik ook hoor). Op iets wachten is ook niet mijn sterkste punt zeg maar. Maar om dan meteen zo los te gaan snap ik werkelijk geen hol van.

Maar goed, Hé. Ik ben wel iemand die zoveel mogelijk hetzelfde zou reageren IRL als online. En helaas zijn er genoeg mensen die online helemaal de troll/flamer uit hangen en IRL een mak lammetje zijn.

God... Ik word oud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Waarom zweren er zoveel mensen bij BF3? Ik vind de verschillen tussen 3 en 4 nou niet zo spetterend als ik eerlijk moet zijn...Ik speel nog steeds BF4. Hoewel alleen op classic servers, want dat doritos schieten was ik al vrij vlug beu.

Overigens trekt mij de vietnam setting wel. Erg genoten van BF:Vietnam en BFBC2:Vietnam! Ik vond dat BF3 wat te vroeg kwam, waardoor bijna niemand nog vietnam speelde ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sméagol schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:29:

[afbeelding]

Beter met deze te vergelijken :P

Afbeeldingslocatie: https://www.flickr.com/photos/nimhimages/41529302840
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dlx5dHNXgAADzNS.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lekker Ventje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:09:
[...]

Nog een beetje druk op de servers voor BF3? Vond dat het prettigste spelen naast BFBC2 en BF1942.
Geen idee, sinds gisteren eigenlijk weer opgestart naar zeer lange tijd. Net mijn filter op Rush only gezet en dan is het op dit tijdstip 3x niks. Je moet echt alle game modes aanzetten om wat volle servers te kunnen vinden. In BF3 speelde ik voornamelijk Rush en af en toe CQ. De overige game modes nooit echt gespeeld.
Tusk schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:23:
Waarom zweren er zoveel mensen bij BF3? Ik vind de verschillen tussen 3 en 4 nou niet zo spetterend als ik eerlijk moet zijn...Ik speel nog steeds BF4. Hoewel alleen op classic servers, want dat doritos schieten was ik al vrij vlug beu.

Overigens trekt mij de vietnam setting wel. Erg genoten van BF:Vietnam en BFBC2:Vietnam! Ik vond dat BF3 wat te vroeg kwam, waardoor bijna niemand nog vietnam speelde ;(
BF3 heeft veel betere destuction dan BF4 waar je die waardeloze levolution had. Leuke mappen en op de console slechts 12vs12 dus nog redelijk te overzien. Leuke potten die niet te lang en niet te kort duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Ik lees op battflefield bulletin het volgende omtrend de nieuwe releasedates:
EA Access (10-Hour Trial), Origin Access (10-Hour Trial), Origin Access Premier (Full #Battlefield V Deluxe Edition) - November 9th.

Deluxe Edition "Early Enlister Access" - November 16th.

Standard Edition - November 20th.
Lees hier nu dat ik dus als EA Access member het spel dus de 9e kan spelen? (wat ik overigens wel weer het complete voordeel van het early enlister verhaal vindt cancellen)

Verder semi inhoudelijk beta nieuws:

BREAKING: #Battlefield V Open Beta Full Details http://goo.gl/aYW7LS .
Maps: Arctic Fjord and Rotterdam.
Modes: Conquest and Grand Operations.
Pre-load: September 3 (8:00 AM UTC).
Early Access: September 4.
Available Worldwide: September 6.
Platforms: #PS4, #XboxOne and #PC.

[ Voor 31% gewijzigd door Stefmeister op 31-08-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

MRE-Inc schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:09:

BF3 heeft veel betere destuction dan BF4 waar je die waardeloze levolution had. Leuke mappen en op de console slechts 12vs12 dus nog redelijk te overzien. Leuke potten die niet te lang en niet te kort duren....
idd die destruction was wel wat uitgebreider. En met console FPS spelers heb ik geen medelijde, moet je maar een pc kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 16:33

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zat net die 5 minuten tank gameplay te kijken op de Rotterdam map. Maar wat is de tank gameplay op de PC bizar ten opzichte van consoles. De wijze en snelheid waarop die tank kan manouvreren en aimen is best wel achterlijk. :) Je hebt de snelheid van aimen van een infantry maar dan wel de firepower met tankshells en een heavy machine gun :P

Dan is dat op de console toch wel wat beter vind ik zelf. Het aimen met een tank moet juist wat log zijn. Het blijft toch een beetje rock paper scissors. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:46:
Zat net die 5 minuten tank gameplay te kijken op de Rotterdam map. Maar wat is de tank gameplay op de PC bizar ten opzichte van consoles. De wijze en snelheid waarop die tank kan manouvreren en aimen is best wel achterlijk. :) Je hebt de snelheid van aimen van een infantry maar dan wel de firepower met tankshells en een heavy machine gun :P

Dan is dat op de console toch wel wat beter vind ik zelf. Het aimen met een tank moet juist wat log zijn. Het blijft toch een beetje rock paper scissors. :)
Ik heb ergens gelezen dat ze de aim snelheid in tanks gaan veranderen (ik ben even te lui om al hun 100 verschillende twitter accounts door te spitten). Ik vind het wel jammer dat er net als BF1 een auto repair voor de tanks is, was toch leuker dat je daadwerkelijk te tank uit moest om te repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Borentos schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:56:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat ze de aim snelheid in tanks gaan veranderen (ik ben even te lui om al hun 100 verschillende twitter accounts door te spitten). Ik vind het wel jammer dat er net als BF1 een auto repair voor de tanks is, was toch leuker dat je daadwerkelijk te tank uit moest om te repairen.
Nog zo'n bizarre beslissing in de BF-franchise. Wie heeft het in hemelsnaam bedacht om dit in de game te proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-10 13:33
Heb net gameplay van Rotterdam gekeken, de map ziet er van de buitenkant prachtig uit, maar zodra je de huizen en gebouwen binnenloopt valt het mij enorm tegen. Veel kamers zijn volledig kaal zonder enige meubels of aankleding. Geen kranten, schilderijen, koffers, boeken of wat dan ook. Zelfs geen aparte gebouwen als kruidenierswinkels, bakkers, apotheken of smidse, alles is leeg. De textures van het interieur zijn ook hetzelfde als in BF1 met een ander kleurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

StealthyPeanut schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:57:
[...]

Nog zo'n bizarre beslissing in de BF-franchise. Wie heeft het in hemelsnaam bedacht om dit in de game te proppen?
Mja, tank thieves denk ik :P Hoe vervelend is het dat als je in een tank zit en hem wilt repareren, je teamie ermee vandoor gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wouterg00 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:03:
Heb net gameplay van Rotterdam gekeken, de map ziet er van de buitenkant prachtig uit, maar zodra je de huizen en gebouwen binnenloopt valt het mij enorm tegen. Veel kamers zijn volledig kaal zonder enige meubels of aankleding. Geen kranten, schilderijen, koffers, boeken of wat dan ook. Zelfs geen aparte gebouwen als kruidenierswinkels, bakkers, apotheken of smidse, alles is leeg. De textures van het interieur zijn ook hetzelfde als in BF1 met een ander kleurtje...
Dat viel me ook al op. Ene kant vind ik het ook jammer. DICE is van de details en dat soort dingen is dan weer jammer. In de reveal trailer zag het er allemaal super gelikt uit qua interieur en dan dit...

Maar aan de andere kant kan ik het me voorstellen. Hoe meer "nutteloze" dingen je plaatst in een map, hoe meer rekenkracht er nodig is met alle gevolgen van dien.

Uiteindelijk zijn het "maar" kleine details en is de gameplay het belangrijkste. Zo stoor ik me er met BF1 ook niet aan dat de "huizen" zo leeg zijn. Uiteindelijk focus je je op de objective/vijanden/etc. en niet op een krantje of schilderij. Maar als je er echt over na denkt is het jammer inderdaad.

Waar ik me meer aan stoor is dat in de Rotterdam map géén Nederlandse, of op z'n minst Nederlands sprekende soldaten in zitten. Maar zelfs dat stukje kan ik prima over zien. Van mij hoeft het niet per se historisch accuraat te zijn, zo lang het maar lekker speelt en enigszins in die tijd past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:16:
[...]

Mja, tank thieves denk ik :P Hoe vervelend is het dat als je in een tank zit en hem wilt repareren, je teamie ermee vandoor gaat :P
Tja, dat moet toch geen reden zijn om je tank auto-repair te geven? Wordt gewoon engineer als je tankdriver wilt zijn, dan kan je uitstappen en repairen.

Dit zijn imho echt van die ontwikkelingen die de franchise steeds arcade-der maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

StealthyPeanut schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:21:
[...]

Tja, dat moet toch geen reden zijn om je tank auto-repair te geven? Wordt gewoon engineer als je tankdriver wilt zijn, dan kan je uitstappen en repairen.

Dit zijn imho echt van die ontwikkelingen die de franchise steeds arcade-der maken.
precies, ik speel dus op classic mode waarbij tanks geen auto repair hebben en het komt óoit voor dat iemand mijn tank jat tijdens t repairen, maar zeer zelden. Dat mag dus idd geen reden zijn voor stomme auto regen en repair die ze erin gebouwd hebben. Ik denk nog steeds dat ze dit ooit gedaan hebben om CoD publiek over te halen naar de BF reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

StealthyPeanut schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:21:
[...]

Ik begon mijn verhaal met de tank controls. En dan gaat het ineens over auto repair. :)

Auto repair hoeft van mij ook niet, maar dat is net zo “arcade” als de onrealistisch snelle tank controls :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2018 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:28:
[...]

Ik begon mijn verhaal met de tank controls. En dan gaat het ineens over auto repair. :)

Auto repair hoeft van mij ook niet, maar dat is net zo “arcade” als de onrealistisch snelle tank controls :)
Ook mee eens. Prima dat het niet draait zoals in real-life, want dat is niet te doen. Maar dit is wel echt bizar snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

En wat houdt dat precies in? Op de Xbox heb ik een optie Aim Assist. Dat heb ik wel eens uit gezet, das even wennen

Toen COD MW2 begin deze week backwards compatible werd heb ik even het eerste level gespeeld van de SP, genaamd SSDD. Daarin moet je aan je squad voordoen hoe je ADS doet op een paar oefen doelen. Als je dan op de console gewoon echt 5 cm naast je doel richt en dan ADS-t, dan ben je tijdens je ADS gewoon full spot on geaimed op je doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:05:
[...]

En wat houdt dat precies in? Op de Xbox heb ik een optie Aim Assist. Dat heb ik wel eens uit gezet, das even wennen

Toen COD MW2 begin deze week backwards compatible werd heb ik even het eerste level gespeeld van de SP, genaamd SSDD. Daarin moet je aan je squad voordoen hoe je ADS doet op een paar oefen doelen. Als je dan op de console gewoon echt 5 cm naast je doel richt en dan ADS-t, dan ben je tijdens je ADS gewoon full spot on geaimed op je doel.
Nou dat dus.. En de autoassist van het meevolgen van een target. Allemaal weg.

Alleen de slowdown blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Reefun schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

Ja zo een beetje wel inderdaad. Eigenlijk zou ik niet meer verbaasd moeten zijn over reacties op internet, en zeker Reddit niet. Maar in dit geval snap ik werkelijk niet hoezo mensen zó ontzettend boos kunnen worden erover.

Tuurlijk snap ik dat iemand ervan baalt (zo ik ook hoor). Op iets wachten is ook niet mijn sterkste punt zeg maar. Maar om dan meteen zo los te gaan snap ik werkelijk geen hol van.

Maar goed, Hé. Ik ben wel iemand die zoveel mogelijk hetzelfde zou reageren IRL als online. En helaas zijn er genoeg mensen die online helemaal de troll/flamer uit hangen en IRL een mak lammetje zijn.

God... Ik word oud :+
Denk dat de meeste mensen nu hetzelfde probleem als ik hebben. Met EA Access mag je op 16 november spelen en dan komt ook de nieuwe Pokémon game uit..... :)
Jammer dat het uitgesteld wordt maar als het de game ten goede gaat komen heb ik er vrede mee.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

poor Leno schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:08:
[...]

Oh oké, maar ik kan niet herinneren dat het op de Xbox in de multi-player exact zo werkt. Aim assist zorgt dat ik iets makkelijker kan mikken maar ik moet altijd zelf nog wel bij richten.

Vraag me wel af wat ze allemaal willen bij Dice. Denk dat je veel tegenstand van de console spelers krijgt want die zijn niks anders gewend.

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 31-08-2018 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
poor Leno schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:08:
[...]

Dat werkt leuk in langzame shooters maar ik denk niet dat ze hier de community een plezier mee gaan doen. Ik vond het effect in BF1 al vrij mager. En ik hoef het niet perse te hebben, maar vooral voor rookies is het gewoon een probleem.

Of hadden ze de GTA manier gebruikt waarbij het echt een aimbot is ipv aim assist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Open Beta Patchnotes:

https://forums.battlefiel...-v-open-beta-update-notes

-

@MRE-Inc & @Martinspire

Ik bedoel zoals het in alle BF's zit.. dat je crosshair op een target snapped als je er een beetje naast zit en ADSt. (console)
In BF1 was deze vrij sterk. En hij volgt automatisch een beetje een bewegende target. Als je dit (Autorotation) niet specifiek hebt uitgezet in het menu, dan spelen jullie daar ook gewoon mee.

Maar dit is er nu dus compleet uit. Voor console players kan dit inderdaad voor frustraties zorgen omdat het toch anders speelt dan muis en kb natuurlijk.

Console spelers hebben nog niet de kans gehad om het spel te testen, dus het wordt even afwachten.. Ik verwacht echter heel veel "ik raak geen @$#% en ga alleen maar dood" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:55

Shabbaman

Got love?

Ik zit net die patch notes te lezen, en ik ben blij om te zien dat (ja, wellicht is dit al sinds de alpha duidelijk, maar ik heb wel wat beters te doen dan al die filmpjes te kijken) de support nu AT mines heeft ipv de assault (zoals in BF1).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

poor Leno schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 08:26:
Open Beta Patchnotes:

https://forums.battlefiel...-v-open-beta-update-notes

-

@MRE-Inc & @Martinspire

Ik bedoel zoals het in alle BF's zit.. dat je crosshair op een target snapped als je er een beetje naast zit en ADSt. (console)
In BF1 was deze vrij sterk. En hij volgt automatisch een beetje een bewegende target. Als je dit (Autorotation) niet specifiek hebt uitgezet in het menu, dan spelen jullie daar ook gewoon mee.

Maar dit is er nu dus compleet uit. Voor console players kan dit inderdaad voor frustraties zorgen omdat het toch anders speelt dan muis en kb natuurlijk.

Console spelers hebben nog niet de kans gehad om het spel te testen, dus het wordt even afwachten.. Ik verwacht echter heel veel "ik raak geen @$#% en ga alleen maar dood" :X
Console Aim assist re-vamp: Remove Snap-To functionality completely and polish remaining Aim Assist systems and curves to quality.
Zoals ik het dus lees, gaan ze het Aim Assist dus aanpassen. VOlgens mij heb ik de Snap-To uitgeschakeld, al weet ik niet zo hoe het heet ingame in BF1.

Verder prima vliegtuig aanpassingen *O* :Y d:)b _O-
  • Machine guns and cannons for airplanes have significantly increased damage. This should make airplanes more effective at strafing infantry, as well as make the dynamics of dogfighting more decisive.
  • Airplane speeds have been increased to increase their mobility.
  • Map flight ceilings have been increased to offer more space for dog fights.
  • The Stuka B has gotten a engine torque increase as well as getting its drag coefficient lowered to bring it closed to other planes in terms of gameplay balance.
  • All bombs have had their effective damage and radius increased. Heavier bombs are now much more powerful.
  • Spottings on the ground are visible from much farther when you are in a plane so you have a better chance of lining up targets. Good to know if you play recon. All planes will see your spottings. The planes also have on-board spotting equipment as part of their progression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:24:
[...]

[...]

Zoals ik het dus lees, gaan ze het Aim Assist dus aanpassen. VOlgens mij heb ik de Snap-To uitgeschakeld, al weet ik niet zo hoe het heet ingame in BF1.

[...]
Ja, autorotation dus ;)
Dat is de snap/tracking.

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 01-09-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

dat is er echt ver over...

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 01-09-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat is nogal erg kort door de bocht natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

dvdkiwi schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 12:48:
Dat is nogal erg kort door de bocht natuurlijk ;)
Idd. Net zo kort als de tijd die nodig is om op de pc de loop van de tank 180 grafen te draaien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reageren op zulke reacties is ook niet de bedoeling...

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 01-09-2018 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Stefmeister schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:
Ik lees op battflefield bulletin het volgende omtrend de nieuwe releasedates:

[...]

Lees hier nu dat ik dus als EA Access member het spel dus de 9e kan spelen? (wat ik overigens wel weer het complete voordeel van het early enlister verhaal vindt cancellen)

Verder semi inhoudelijk beta nieuws:

BREAKING: #Battlefield V Open Beta Full Details http://goo.gl/aYW7LS .

[...]
Op de 9de kun je beginnen met een speelsessie van maximaal 10 uur en dat geldt voor iedereen met EA Access. Vanaf de 16de kun je onbeperkt gaan spelen maar ook de mensen die geen EA Access hebben zoals bv PS4 bezitters. Voor de een heeft het dus meer voordeel dan voor de ander. Ik vind het prima, die tien uur zit bij mij zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

uchiha tijntje schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:14:
[...]

Idd. Net zo kort als de tijd die nodig is om op de pc de loop van de tank 180 grafen te draaien :p
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Weet niet of deze al geplaatst is maar geeft een mooi overzichtje van de beta
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/bf/images/2018/08/openbeta-blogpost-1-web.jpg.adapt.crop16x9.1455w.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/bf/images/2018/08/openbeta-blogpost-2-web.jpg.adapt.crop16x9.1455w.jpg
Geen vakantie in noord korea volgende week nemen dus :9

[ Voor 43% gewijzigd door Sinus_rhythm op 01-09-2018 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
MRE-Inc schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:24:
[...]

[...]

[...]
Nice, ik hoop dat ze de vliegtuigen "dogfight" proof maken.
Jet engines werden in de tweede wereld oorlog ingevoerd dus wie weet word het later nog beter. Alhoewel dit niet erg logisch klinkt.

Heb mijn eigen df server in BF4 dus hopelijk wordt het wat. BF1 vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

dhrhagenees.cro schreef op zondag 2 september 2018 @ 01:41:
[...]

Nice, ik hoop dat ze de vliegtuigen "dogfight" proof maken.
Jet engines werden in de tweede wereld oorlog ingevoerd dus wie weet word het later nog beter. Alhoewel dit niet erg logisch klinkt.

Heb mijn eigen df server in BF4 dus hopelijk wordt het wat. BF1 vind ik niks.
Wat versta jij onder "Dogfight" proof ?

Om nog terug te komen op de Aim Assist op consoles en het plan van Dice om dit sterk aan te passen/te verwijderen... Ik vraag me af wat Dice nou eigenlijk wil. Dit is al jaren zo op de console omdat het richten met een pookje gewoon veel lastiger is. Ik vind dat Dice zich niet met dit soort randzaken moet bezig houden en zich moet focussen op de core gameplay. Straks gaan ze nog vinden dat het aimen met een muis te makkelijk is en gaan ze daar beperkingen op leggen puur en alleen omdat ze iets willen aanpassen maar verder geen idee hebben wat.

Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Dice.

Ik speel sinds een dag of 5 weer BF3 en dat is gewoon heerlijk. De menu's lekker simpel op de console, een flinke mate van suppression (volgens velen te sterk) maar ik vind het prima. Zoals het in BF1 is, is het compleet fail. Een sniper met een MG raken, hitmarkers krijgen, maar alsnog een hit van zijn sniperrifle krijgen buiten te sweet spot en dan alsnog het loodje leggen omdat hij nog kan switchen naar zijn pistol, accuraat kan richten en je kan afschieten met 1 schot uit zijn pistol :|

Aim assist in BF3 was ook een stuk minder volgens mij. Althans ik schiet soms nog steeds compleet mis waar ik in BF1 dat zelden heb. Toegegeven hoe het in BF1 is, is misschien iets te sterk, maar heb het idee dat Dice het compleet wil afschaffen of zo aanpassen dat ze weer veel kritiek gaan ontvangen daarover. Hoe moeilijk is het nou om de goede dingen uit BFBC2, BF3, BF4 en BF1 te pakken en in BFV te stoppen in plaats van elke keer weer het wiel opnieuw uitvinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
MRE-Inc schreef op zondag 2 september 2018 @ 10:38:
[...]

Wat versta jij onder "Dogfight" proof ?

Om nog terug te komen op de Aim Assist op consoles en het plan van Dice om dit sterk aan te passen/te verwijderen... Ik vraag me af wat Dice nou eigenlijk wil. Dit is al jaren zo op de console omdat het richten met een pookje gewoon veel lastiger is. Ik vind dat Dice zich niet met dit soort randzaken moet bezig houden en zich moet focussen op de core gameplay. Straks gaan ze nog vinden dat het aimen met een muis te makkelijk is en gaan ze daar beperkingen op leggen puur en alleen omdat ze iets willen aanpassen maar verder geen idee hebben wat.

Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Dice.

Ik speel sinds een dag of 5 weer BF3 en dat is gewoon heerlijk. De menu's lekker simpel op de console, een flinke mate van suppression (volgens velen te sterk) maar ik vind het prima. Zoals het in BF1 is, is het compleet fail. Een sniper met een MG raken, hitmarkers krijgen, maar alsnog een hit van zijn sniperrifle krijgen buiten te sweet spot en dan alsnog het loodje leggen omdat hij nog kan switchen naar zijn pistol, accuraat kan richten en je kan afschieten met 1 schot uit zijn pistol :|

Aim assist in BF3 was ook een stuk minder volgens mij. Althans ik schiet soms nog steeds compleet mis waar ik in BF1 dat zelden heb. Toegegeven hoe het in BF1 is, is misschien iets te sterk, maar heb het idee dat Dice het compleet wil afschaffen of zo aanpassen dat ze weer veel kritiek gaan ontvangen daarover. Hoe moeilijk is het nou om de goede dingen uit BFBC2, BF3, BF4 en BF1 te pakken en in BFV te stoppen in plaats van elke keer weer het wiel opnieuw uitvinden ?
Met "dogfight proof" bedoel ik meer als de jets in BF3/4.

Beetje speed-control zodat je een bepaalde speed moet hebben om sneller te draaien (cutting) dan je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:51
MRE-Inc schreef op zondag 2 september 2018 @ 10:38:
[...]
Om nog terug te komen op de Aim Assist op consoles en het plan van Dice om dit sterk aan te passen/te verwijderen... Ik vraag me af wat Dice nou eigenlijk wil. Dit is al jaren zo op de console omdat het richten met een pookje gewoon veel lastiger is. Ik vind dat Dice zich niet met dit soort randzaken moet bezig houden en zich moet focussen op de core gameplay.
Dit vind ik nou juist geen randzaak en wel een onderdeel van de core gameplay (itt customisations of 100 verschillende wapen varianten die niks toevoegen aan de gameplay). Met iedere shoot out heb je ermee te maken.

Als het vanaf begin af aan er niet in zit, went iedereen er vanzelf aan om zonder te spelen en heb je er geen gedoe over. Als je het er in stopt en er later aan gaat zitten, wordt het juist een ding. Met BF1 stond het indernet vol filmpjes over hoe je de snap on / auto rotation eenvoudig kon uitbuiten, ik ben blij dat ze eruit halen en het meer aankomt op skill. Als je nu wordt geraakt weet je dat het door iemand z'n vaardigheid komt en niet door de auto aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ben na 2 minuten afgehaakt, wat een gezwets. Alsof de uitstel enkel te doen is om minder concurrentie te krijgen. Dan was de game al tijdens de E3 uitgesteld geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Video niet gezien en de kans dat ik 'm ga kijken is nihil ;)
Maar ik denk niet dat het voortbestaan van EA afhangt van de verkoopaantallen van BF V.
Vorig jaar hadden ze een omzet van ruim 1 miljard, waarvan ruim 700 miljoen aan microtransacties van oa Fifa.
Als deze game inderdaad nieuwe spelers naar de BF franchise trekt wordt het gemis aan inkomsten door mensen die BF gaan "boycotten" wel weer opgevangen door de inkomsten uit customizations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:06:
Video niet gezien en de kans dat ik 'm ga kijken is nihil ;)
Maar ik denk niet dat het voortbestaan van EA afhangt van de verkoopaantallen van BF V.
Vorig jaar hadden ze een omzet van ruim 1 miljard, waarvan ruim 700 miljoen aan microtransacties van oa Fifa.
Als deze game inderdaad nieuwe spelers naar de BF franchise trekt wordt het gemis aan inkomsten door mensen die BF gaan "boycotten" wel weer opgevangen door de inkomsten uit customizations.
Het is een samenloop van omstandigheden.

De hele shitstorm heeft ze geen goed gedaan en inderdaad de concurrentie is moordend. Ongetwijfeld hebben ze nu iets meer tijd om de game te polijsten, maar om nou heel heilig te zeggen dat dat enkel en alleen de reden is? Nee dat is gewoon niet zo.

Wat het aantrekken van nieuwe spelers betreft; dan hebben ze dat niet heel slim gedaan.
Dan hadden ze beter kunnen voortborduren op het 'player friendly' gehalte van BF1, ipv nu allerlei moeilijke en skill verhogende elementen erin te douwen.
Dit wordt waarschijnlijk de BF met de hoogste skill drempel/instap/masteren als ik zo naar de features kijk en wat ze allemaal van plan zijn.

Nee, op die manier jaag je juist nieuwe onervaren spelers weg ipv het aantrekkelijk te maken.. Die grijpen dan wss liever naar een veel toegankelijkere CoD oid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Want BF is zo ingewikkeld. De reden dat mensen teruggrijpen op andere spellen is omdat de meeste mensen niet zo zitten te wachten op 500 meter lopen naar de battlefront. Ik vind BF een geweldige shooter als je in de buurt van actie bent. Als je onderweg naar actie bent is het super saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:33:
Want BF is zo ingewikkeld. De reden dat mensen teruggrijpen op andere spellen is omdat de meeste mensen niet zo zitten te wachten op 500 meter lopen naar de battlefront. Ik vind BF een geweldige shooter als je in de buurt van actie bent. Als je onderweg naar actie bent is het super saai.
Nou dan doen ze toch iets verkeerd.. Bij BF is t de bedoeling dat je in een squad/team speelt en daardoor kun je gewoon bij de actie spawnen..
Wat jij nu noemt is iets van 10 jaar geleden.. (en zelfs toen viel het mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:02:
[...]

Nou dan doen ze toch iets verkeerd.. Bij BF is t de bedoeling dat je in een squad/team speelt en daardoor kun je gewoon bij de actie spawnen..
Wat jij nu noemt is iets van 10 jaar geleden.. (en zelfs toen viel het mee)
Jij speelt zeker met gasten die het kunnen. Ik speel of alleen of met @uchiha tijntje en dan spawn je constant op home base. :) Maar meer serieus, BF is geen ingewikkeld spel. Sterker nog de meeste spelers zijn nooby. (waaronder ik) Ik geloof niet dat de reden dat dit spel niet gaat verkopen ook maar iets te maken heeft met te weinig simpelheid. De echte reden is dat dit gewoon hetzelfde gaat zijn als de laatste 2 BFs. Saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:19

-tom-562

Oliesjeik

Die nieuwe Rotterdam footage ziet er vet uit. Ben nu aan het twijfelen of ik 'm voor de pc ga kopen, of een Xbox one X ga kopen en BF:V (en red dead redemption 2 :p). BF3 heb ik vanaf de release scheel gespeeld op de Xbox 360 (ook net aardig wat Tweakers toentertijd), en dat beviel eigenlijk wel.

Waar ik me wel erg aan stoor (behalve natuurlijk al die SJW bullshit die ze er in stoppen), zijn de red dot sights. Waarom??

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Laatst online: 00:18
De reflex sights zagen er in de beelden van Gamescom wel heel donker uit. In donkere steegjes kon je vrij weinig zien leek. Ben benieuwd of ze daar in de beta van overmorgen al wat aanpassingen hebben gemaakt, of zou het het een bewuste keuze zijn om ze enigzins te nerven?
Pagina: 1 ... 32 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V