Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

poor Leno schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:22:
[...]

Ik bedoel niet het stotteren af en toe, maar echt de movement van het vooruit gaan op zich. Dat als je bijv 10 stappen neemt, dat je 10 meter verder bent. Maar nu lijkt het maar 7 meter (kan het niet anders uitleggen haha)
Geen idee hoe t in de Alpha was.
Ah ok op die fiets. Lijkt me dat zelfs Dice dit toch wel gefixed moeten krijgen in de launchversie. :) :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 08:57
Mogen ze nog niet laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 18:23

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/QNOmj3uS9U9rPHmFppsX2m0fWHMCVLEChQuHWSA2ERg.png?s=6d0e8c16d41c070649cc50bf2b2fc16b

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

De videos zijn iig offline gehaald. Jammer, wilde wel ff wat Rotterdam gameplay zien.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43

Arfman

Drome!

RoyK schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:25:
De videos zijn iig offline gehaald. Jammer, wilde wel ff wat Rotterdam gameplay zien.
Je mist er weinig aan want die gast/gastin was zo bizar slecht .. 8)7 Ik geloof dat hij/zij geen enkele kill maakte of misschien net 1 met veel geluk. Het was vooral doelloos rondlopen (duidelijk te zien dat deze persoon nog nooit BF had gespeeld) en afgeschoten worden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26
Morgen komen de videos.
Meerdere youtubers hebben dit aangegeven

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Staat genoeg op internet, zo bijzonder is het nou ook weer niet
[YouTube: https://youtu.be/h9MMIAS4yt4]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

PatRamon schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:02:
[...]

[video]
even los van de diegene die speelt ziet het er wel prachtig uit.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 00:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

RoyK schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:18:
[...]

even los van de diegene die speelt ziet het er wel prachtig uit.
Rotterdam ziet er zeker mooi uit, maar het stoort mij enorm dat de vlag die bij CQ gehezen wordt, een Union Jack vlag is en geen Rood-Wit-Blauw en dat er gewoon geen NL stemmen en soldaten in zitten. Ik ga daar nu over ophouden omdat Dice helaas heeft aangegeven dat er bij launch alleen UK en DE factions in de game zitten, maar ik blijf het echt bijzonder jammer vinden.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
MRE-Inc schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:21:
[...]

Rotterdam ziet er zeker mooi uit, maar het stoort mij enorm dat de vlag die bij CQ gehezen wordt, een Union Jack vlag is en geen Rood-Wit-Blauw en dat er gewoon geen NL stemmen en soldaten in zitten. Ik ga daar nu over ophouden omdat Dice helaas heeft aangegeven dat er bij launch alleen UK en DE factions in de game zitten, maar ik blijf het echt bijzonder jammer vinden.
Ssssttttt :/ .

Let op:
De discussie over het realisme, de authenticiteit van de customisations is klaar. Zorg dat je het inhoudelijk over de gameplay hebt.

Er geldt nu een Zero Tolerance beleid.

Het ziet er allemaal schitterend uit. Maar daar wen je binnen 1 dag aan. Daarna blijft de gameplay over..... Ben bang dat ik daar snel op ben uitgekeken, als ik zo de filmpjes zie.

Ik hoop zo dat ik ongelijk heb :).

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-08-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 3:42

DICE maakt niet de Battle Royale mode, maar een andere studio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
@poor Leno
Battle Royale in BF-V is niet hoe de meeste BR kennen `Aka Pubg/Fortnite ect..

In BF zal het gewoon vergelijkbaar zijn met operations / frontlines,
en er zal een brandcircle komen om de game te stoppen zoals op de video eerder.
Ben bang dat het oppakken van aparte losse wapens er niet in zit.
Dus je krijgt een playtime van 30min waarvan dadelijk de laatste 5min volop teamplay is :+

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:09:
@poor Leno
Battle Royale in BF-V is niet hoe de meeste BR kennen `Aka Pubg/Fortnite ect..

In BF zal het gewoon vergelijkbaar zijn met operations / frontlines,
en er zal een brandcircle komen om de game te stoppen zoals op de video eerder.
Ben bang dat het oppakken van aparte losse wapens er niet in zit.
Dus je krijgt een playtime van 30min waarvan dadelijk de laatste 5min volop teamplay is :+
Ja daar gaat t me niet om, waar ik op doelde was dus dat een andere studio (dus niet DICE) een modus maakt voor Batllefield..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:15:
[...]

Ja daar gaat t me niet om, waar ik op doelde was dus dat een andere studio (dus niet DICE) een modus maakt voor Batllefield..
Net zoals bij je werkgever besteed je werkzaam heden uit.
Misschien een juiste stap voor succes, zie het als een mod.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

poor Leno schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:15:
[...]

Is dat in jouw optiek nu goed of slecht. Want Dice vind je ook niet al te best tegenwoordig dus ik ga er vanuit dat je dit een goede ontwikkeling vind ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:28:
[...]

Is dat in jouw optiek nu goed of slecht. Want Dice vind je ook niet al te best tegenwoordig dus ik ga er vanuit dat je dit een goede ontwikkeling vind ;)
In verband met mijn recente waarschuwingen voor een ban, laat ik het in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

poor Leno schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:17:
[...]

In verband met mijn recente waarschuwingen voor een ban, laat ik het in het midden.
Als je slechts een video post en er niet over wilt praten, wat is het nut dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:41:
[...]

Als je slechts een video post en er niet over wilt praten, wat is het nut dan :p
Ter kennisgeving O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04:02
Ik heb tijdens Gamescom gisteren 1 potje gespeeld. Een erg mooie map en de gunplay is beter dan Battlefield 1 (mijn assault rifle ging niet alle kanten op behalve de goede :D).

Sommige dingen qua destruction zijn wel teleurstellend. In Bad Company gingen hele gebouwen naar de vlakte. Hier valt een boom een keer staan. Gebouwtjes en muren bleven soms staan. En typisch Battlefield: overal achter blijven haken met je tank.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:10

Turfschipper

Hup NAC

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:26:
Jullie houden er allemaal je eigen theorieën op na waarom de preorders tegen vallen.
Wat nou als ik zeg dat het volgens mij komt omdat het meerendeel helemaal niet zit te wachten op een WW2 shooter? BFBC2, BF3 en BF4 waren heel populair omdat moderne shooters het nu eenmaal goed doen onder een groot publiek. Bij BF1 zijn de meesten die ik ken zijn echt al vrij snel afgehaakt, het was het gewoon nét niet. Natuurlijk waren er wat fans die graag WW1/WW2 wilden zien maar het meerendeel is volgens mij meer te porren voor een moderne shooter.
Denk niet dat dit correct is. WWII heeft tonnen met fans die daar al 10+ jaar op zaten te wachten. Modern warfare is helemaal uitgewoond laatste jaren net zoals wwii dat destijds was.

Echter die hardcore wwii fans haken nu massaal af omdat deze battlefield totaal niet is wat ze verwacht hadden. En je ziet aan de pre orders dat dit een hele grote groep is. Als je zelf niks met wwii hebt, is dit juist een prima game voor je want de gameplay lijkt in niks op wwii warfare. Meer op wat fantasy over de top continu actie game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Laatst online: 09-05-2022
Turfschipper schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 07:28:
[...]

En je ziet aan de pre orders dat dit een hele grote groep is.
Het verhaal dat BF5 85% minder pre-orders heeft dan COD schijnt gebakken lucht te zijn.
De analist haalde zijn data van: GameStop's best-seller list and then extrapolates preorder excitement based on that compared to historical data.

Het zijn dus niet daadwerkelijk per-orders, maar meer een soort hype lijst. Volgens dezelfde lijst zou Red Dead Redemption 2 46% minder "pre-orders" hebben dan COD.

Met andere woorden, er is niks zinnigs te zeggen over de pre-orders of de sales van BF5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:02:
[...]

[video]
Tssss... Kan geen eens over Rotterdam heen vliegen daar het enkel tanks/infantry is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Turfschipper schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 07:28:
[...]
Echter die hardcore wwii fans haken nu massaal af omdat deze battlefield totaal niet is wat ze verwacht hadden. En je ziet aan de pre orders dat dit een hele grote groep is.
Waarom de preorders tegenvallen zullen we nooit weten, maar of dat voornamelijk door hardcore WW2 fans komt? Dat betwijfel ik, zoals ik in mijn post die je aanhaalde ook al zei ;)
Ik heb in de loop der jaren met behoorlijk wat lui BF gespeeld en het merendeel is toch echt van de moderne shooter.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:53:
[...]

maar of dat voornamelijk door hardcore WW2 fans komt?
Uhmmm.. :X

;)

-

Nou ik weet niet waar DICE mee bezig is, en volgens mij weten ze het zelf ook niet meer.. Ze schieten alle kanten op zonder doel lijkt t wel :N

Nu weer dit: De archetypes zijn verwijderd..

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/hzsmimcz7gi11.jpg

En daarna als follow-up twit:

Combat roles don't include weapons any more - they are tied to class as previously. But as I said, more info soon!

Wel beter misschien? Maar dat ze dit nu alweer zo snel laten vallen is gewoon weird.

[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 27-08-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
poor Leno schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:01:
[...]

Uhmmm.. :X

;)

-

Nou ik weet niet waar DICE mee bezig is, en volgens mij weten ze het zelf ook niet meer.. Ze schieten alle kanten op zonder doel lijkt t wel :N

Nu weer dit: De archetypes zijn verwijderd..

[afbeelding]

En daarna als follow-up twit:

Combat roles don't include weapons any more - they are tied to class as previously. But as I said, more info soon!

Wel beter misschien? Maar dat ze dit nu alweer zo snel laten vallen is gewoon weird.
Het is verdorie gewoon onmogelijk om fatsoenlijk over deze game te discussmeren of te anticiperen op deze manier, wat is dit nou weer voor bezopen communicatiestrategie? We wisten nog amper wat de archetypes uberhaubt precies zouden zijn/kunnen en nu zijn ze kennelijk alweer exit. Ze kunnen beter social media gewoon verbieden bij DICE, het is niet bij te houden die wirwar van platformen en statements van individuele developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, dat vind ik niet eens een slecht idee. Het zorgt ervoor dat je eens geen crap wapen moet meedragen omdat je met een andere klasse moet spawnen. Denk aan BF3 en de medic met M16A3. Dat was gebalanceerd zeg. :P

Maar ik hoop dat ze dit verder gaan trekken je eens gewicht gaan toewijzen aan je equipement. Geef iedereen een limiet en als je onder een bepaalde waarde gaat, dan kan je sneller rennen ofzo. Hopelijk kan je zo voorkomen dat iedereen het beste spul met zich meeneemt.

Verder zijn de bolt actions kennelijk behoorlijk sterk, wat ook mogelijkheden bied. Ze horen gewoon bij een WO2 game en ik vind die playstijl gewoon leuk. Veel tactischer dan een hoekje om rennen en iedereen neermaaien. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 00:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

StealthyPeanut schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:55:
[...]

Ssssttttt :/ .

Let op:
De discussie over het realisme, de authenticiteit van de customisations is klaar. Zorg dat je het inhoudelijk over de gameplay hebt.

Er geldt nu een Zero Tolerance beleid.

Het ziet er allemaal schitterend uit. Maar daar wen je binnen 1 dag aan. Daarna blijft de gameplay over..... Ben bang dat ik daar snel op ben uitgekeken, als ik zo de filmpjes zie.

Ik hoop zo dat ik ongelijk heb :).
Gaat niet zo zeer om realisme, authenticiteit en customization ofzo. Het punt is dat Dice toch al een tijdje werkt aan BF5 en dan bij release er maar 2 factions in stoppen, namelijk UK en DE. Terwijl BF1 bij release wel de Italianen, Duitsers, Engelsen, Ottomanen, Amerikanen in de game hebben zitten met bij behorende accenten/dialecten.

Er ontbreekt gewoon een aanzienlijk deel van het spel vind ik terwijl dat in het vorige deel wel gewoon goed gedaan was. En ja de Franzen hadden er ook vanaf het begin in gemoeten, maar om nu maar 2 factions bij de release toe te voegen, is wat magertjes.

Dus of er werken maar 4 man aan BF5 en dan is het begrijpelijk, of ze werken wel met 300+ man aan de game en zijn ze gewoon de weg helemaal kwijt daar bij Dice. Ik denk het laatste en daarom is de opmerking van @poor Leno ook wel eentje die ik verder wil doortrekken..... Haal de hele BF franchise bij Dice weg en geef een andere studio de kans zoals dat ook bij COD gebeurd. Ik denk dat er dan veel meer op de core gameplay gefocussed wordt ipv allemaal randzaken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een zooitje zeg. Kan me niet herinneren dat vorige games zo'n puinhoop waren qua communicatie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:30:
Wat een zooitje zeg. Kan me niet herinneren dat vorige games zo'n puinhoop waren qua communicatie.
Er komt teveel crap, van teveel kanten, over teveel verschillende zaken op ze af.

Dat resulteert in kippen zonder kop die paniekvoetbal aan t spelen zijn :/

Had eieren voor je geld gekozen; geef de spelers gewoon wat ze eigenlijk willen, hou je gedeisd over de kritiek, betere controle over de marketing en had het spel evt. uitgesteld tot november of december voor de feestdagen ivm. andere toptitels en de fijnere afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-10 10:22
Mij interesseert het werkelijk geen ene moer welke faction ik speel en hoeveel er in zitten. Ik heb dat toch niet in de gaten. Heb het in BF1 nog steeds dat ik halverwege conquest moet kijken voor welk land ik aan het spelen ben. Ik wil gewoon lekker schieten met straks hopelijk veel teamplay, omdat het nu belangrijker is.

In een video van Westie hoorde ik gisteren dat wat ie op Gamescom speelde meer de feeling van BF3 had wat schieten betreft. Ik merk het wel tijdens de beta hoe het speelt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DaniëlWW2 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:29:
Tja, dat vind ik niet eens een slecht idee. Het zorgt ervoor dat je eens geen crap wapen moet meedragen omdat je met een andere klasse moet spawnen. Denk aan BF3 en de medic met M16A3. Dat was gebalanceerd zeg. :P

Maar ik hoop dat ze dit verder gaan trekken je eens gewicht gaan toewijzen aan je equipement. Geef iedereen een limiet en als je onder een bepaalde waarde gaat, dan kan je sneller rennen ofzo. Hopelijk kan je zo voorkomen dat iedereen het beste spul met zich meeneemt.

Verder zijn de bolt actions kennelijk behoorlijk sterk, wat ook mogelijkheden bied. Ze horen gewoon bij een WO2 game en ik vind die playstijl gewoon leuk. Veel tactischer dan een hoekje om rennen en iedereen neermaaien. :)
Ik moet eerst nog maar eens zien wat ze verstaan onder 'combat roles' en klasses. Misschien is het wel een noodzakelijk kwaad om zelf de ideale samenstelling van gear te kunnen kiezen, gegeven het totale gebrek aan teamplay op random/official servers. Net zoals voertuigen geen of amper teamplay meer vereisen en gewoon gesolo-ed kunnen naar de top van het scorebord wat natuurlijk een treurige ontwikkeling is voor de Battlefield franchise.

Vooralsnog ben ik het overzicht compleet kwijt van wat we precies gaan krijgen bij de launch. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:52:
[...]

Ik moet eerst nog maar eens zien wat ze verstaan onder 'combat roles' en klasses. Misschien is het wel een noodzakelijk kwaad om zelf de ideale samenstelling van gear te kunnen kiezen, gegeven het totale gebrek aan teamplay op random/official servers. Net zoals voertuigen geen of amper teamplay meer vereisen en gewoon gesolo-ed kunnen naar de top van het scorebord wat natuurlijk een treurige ontwikkeling is voor de Battlefield franchise.
Tja zo kijk ik er ook wel een beetje naar. Ik zou bijvoorbeeld wel een combinatie van medpacks en een antitankwapen of explosieven pakken. Helemaal hilarisch lijkt me medpack en ammopack, maar dat kan hopelijk niet. :P
Vooralsnog ben ik het overzicht compleet kwijt van wat we precies gaan krijgen bij de launch. :(
Het begint nu wel erg te worden ja. Communiceren en DICE was nooit echt gelukkig, maar nu is het echt een puinzooitje. Laten ze die beta maar eens online gooien en dan kijken we wel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Dat is ook wat je in de YouTube video's terughoort, DICE/EA is erg karig met informatie en je zou verwacht hebben dat ze tijdens Gamescom los zouden gaan maar je vraagt je af wat er achter zit dat je zo kort voor de launch nog zo weinig weet.

Benieuwd of het gerucht klopt dat er remakes van maps uit BF1942 en BF1943 in BV V gaan komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04:34
Zoals Wake Island? Die is al vaker in een remake voorbij gekomen.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 22:39
Een tijdje terug gepre-ordered, en nu staat er in mijn Origin dat BF:V deel uitmaakt van mijn Origin-basic account.
Even nagevraagd bij Origin support, en zou dus om een foutje gaan, BFV is geen onderdeel van een origin acces account, wel van premier. Wisten we natuurlijk al, maar ik vond de melding nogal vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Louwke schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:10:
Zoals Wake Island? Die is al vaker in een remake voorbij gekomen.
ik hoop dat ze die nou eens lekker links laten liggen. Al Wake die remakes waren echt idioot slecht.

Kursk, Gazala, Bulge... :9~ :9~ :9~

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Tusk schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:16:
[...]

ik hoop dat ze die nou eens lekker links laten liggen. Al Wake die remakes waren echt idioot slecht.

Kursk, Gazala, Bulge... :9~ :9~ :9~
Met die maps krijg je precies hetzelfde als met alle remakes, de klasses, wapens en voertuigen zijn compleet anders gebalanceerd als in 1942 en 1943, dus krijg je compleet andere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het is qua communicatie niet goed wat ze laten zien, maar laten we niet vergeten dat de gaming-community' bijdraagt aan de gekke sprongen die nu worden gemaakt...

Ze worden op fora en YouTube gewoon afgemaakt op gronden waarvan ik denk... Jeetje, chill even.. het is een game... Geef ze gewoon de kans om hun visie te laten presenteren in de final game in plaats van de game met de grond gelijk te maken zonder dat je de final game hebt gespeeld

En een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen, maar als je zelf de kat mede in een hoek hebt gedreven moet je daar niet raar van op staan te kijken. :)

De launchtrailer van BFV en de informatie die ze daar deelden tijdens het launchevent vond ik echt prima.

Nu krijg je mogelijk een Xbox One release scenario, waar door middel van negatieve reacties die in mijn optiek echt onnozel waren (wie is er bijvoorbeeld tegenwoordig niet always online...) besluiten worden teruggedraaid en vervangen door halfslachtige oplossingen om maar tegemoet te komen aan de wensen van de 'fans'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
MRE-Inc schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:07:
[...]

Gaat niet zo zeer om realisme, authenticiteit en customization ofzo. Het punt is dat Dice toch al een tijdje werkt aan BF5 en dan bij release er maar 2 factions in stoppen, namelijk UK en DE. Terwijl BF1 bij release wel de Italianen, Duitsers, Engelsen, Ottomanen, Amerikanen in de game hebben zitten met bij behorende accenten/dialecten.

Er ontbreekt gewoon een aanzienlijk deel van het spel vind ik terwijl dat in het vorige deel wel gewoon goed gedaan was. En ja de Franzen hadden er ook vanaf het begin in gemoeten, maar om nu maar 2 factions bij de release toe te voegen, is wat magertjes.

Dus of er werken maar 4 man aan BF5 en dan is het begrijpelijk, of ze werken wel met 300+ man aan de game en zijn ze gewoon de weg helemaal kwijt daar bij Dice. Ik denk het laatste en daarom is de opmerking van @poor Leno ook wel eentje die ik verder wil doortrekken..... Haal de hele BF franchise bij Dice weg en geef een andere studio de kans zoals dat ook bij COD gebeurd. Ik denk dat er dan veel meer op de core gameplay gefocussed wordt ipv allemaal randzaken.
Het is een beetje alsof een WW1 game gelanceerd wordt zonder Fransen en die er uiteindelijk toch maar bij worden geplakt en dan ineens doen alsof het een heel groot ding is. Een beetje alsof je met Amerikanen in WW1 in Frankrijk gaat vechten.

Oh wacht, dat deden ze afgelopen game al :X

Ik blijf het ook bullshit vinden dat er geen Nederlanders in worden gezet. Of geen Noren in Noorwegen. Ze gaan straks enorm veel customization toevoegen maar een 4 tal pakkies is ineens teveel? Hell, bijna alle wapens die door de Nederlanders werden gebruikt zijn niet meer dan skins van wapens die we al in BF5 verwachten. Kortom: ik vind het allemaal maar erg suf om NL niet toe te voegen en maakt dat de game nog ongeloofwaardiger wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 27-08-2018 15:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond t eigenlijk wel logisch dat de Fransen hun eigen DLC kregen.. Want die waren dermate van de partij, dat als het in het base spel zouden zitten, er niet zo veel aandacht aan besteed kon worden.

Maar ik snap je punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

uchiha tijntje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:30:
Het is qua communicatie niet goed wat ze laten zien, maar laten we niet vergeten dat de gaming-community' bijdraagt aan de gekke sprongen die nu worden gemaakt...

Ze worden op fora en YouTube gewoon afgemaakt op gronden waarvan ik denk... Jeetje, chill even.. het is een game... Geef ze gewoon de kans om hun visie te laten presenteren in de final game in plaats van de game met de grond gelijk te maken zonder dat je de final game hebt gespeeld

En een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen, maar als je zelf de kat mede in een hoek hebt gedreven moet je daar niet raar van op staan te kijken. :)
Huh :?
Dus zij communiceren niet goed, daar wordt logischerwijs op gereageerd ook in de wetenschap dat de retail eigenlijk nooit materieel afwijkt van de beta en nu ligt het eigenlijk aan de audience of zo ?
De launchtrailer van BFV en de informatie die ze daar deelden tijdens het launchevent vond ik echt prima.
Daar sta je dan behoorlijk alleen in gezien de reacties in de community en likes vd videos.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Help!!!! schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:12:
[...]
Daar sta je dan behoorlijk alleen in gezien de reacties in de community en likes vd videos.
Ik neem aan dat je weet dat de 'negatieve ervaringen' altijd in kwantiteit de overhand hebben op de 'positieve ervaringen'. :)

En de negatieve reacties zijn natuurlijk niet pas gekomen sinds de beta. Die waren er 1 minuut na de eerste trailer al :+ Voor het geval je dat niet gelooft, scroll maar een paar (100-tal) pagina's terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Help!!!! schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:12:
[...]
Huh :?
Dus zij communiceren niet goed, daar wordt logischerwijs op gereageerd ook in de wetenschap dat de retail eigenlijk nooit materieel afwijkt van de beta en nu ligt het eigenlijk aan de audience of zo ?
Ja, ik moest dat ook even twee keer lezen. De hele communicatiestrategie lijkt gericht op youtuber/streamers en in elk geval niet op ons als potentiële klanten, daar kiezen ze zelf voor. Lone wolfs zoals Westie en die andere grappenmakers lijken mij een bijster slechte referentie voor een goede Battlefield. Een dikke killstreak kijkt wat makkelijker weg dan zes keer achter elkaar doodgaan in een poging om een tank koste wat het kost te slopen.

Terwijl het concept Battlefield verreweg het beste werkt als je met 1 of 2 (vaste) squads gecoordineerd speelt tegen andere (vaste) squads die communiceren. Maar het woord teamwork valt nooit, custom servers worden verwijderd, infantry/vehicles hebben geen support van andere spelers meer nodig, het friends/squad systeem werkt nog steeds voor geen meter en het unlock/progressie systeem werkt teamplay tegen etc. Maar dáár hoor je DICE/EA nooit over om die zorgen weg te nemen.

Als je voornamelijk communiceert over customization, 'archetypes', 'most immersive experiences', waargebeurde verhalen etc. etc. kan je verwachten dat mensen daar op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

uchiha tijntje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:34:
[...]
Ik neem aan dat je weet dat de 'negatieve ervaringen' altijd in kwantiteit de overhand hebben op de 'positieve ervaringen'. :)
Kletskoek. Check de revealtrailer likes/dislikes bij bijv. BF1 anders even.
En de negatieve reacties zijn natuurlijk niet pas gekomen sinds de beta. Die waren er 1 minuut na de eerste trailer al :+ Voor het geval je dat niet gelooft, scroll maar een paar (100-tal) pagina's terug. ;)
Ja dus ? Die launchtrailer was gewoon: WTF ? Dat launchevent was ook grotendeels: WTF ? Dan krijg je geen goede reacties hè.

En alles wat daarna kwam, daarmee had EA het recht kunnen trekken maar niet gedaan want de reacties zijn nog steeds mehh als ik zo de fora etc lees.

De likes op de huidige Rotterdam trailer zijn nu weliswaar hoger maar het aantal dislikes is nog steeds flink hoog.

Je houdt er m.i. maar een merkwaardige manier van redeneren op na. Het hele idee al dat dit soort van (mede) schuld van de community is.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:44:
[...]

Ja, ik moest dat ook even twee keer lezen. De hele communicatiestrategie lijkt gericht op youtuber/streamers en in elk geval niet op ons als potentiële klanten, daar kiezen ze zelf voor. Lone wolfs zoals Westie en die andere grappenmakers lijken mij een bijster slechte referentie voor een goede Battlefield. Een dikke killstreak kijkt wat makkelijker weg dan zes keer achter elkaar doodgaan in een poging om een tank koste wat het kost te slopen.

Terwijl het concept Battlefield verreweg het beste werkt als je met 1 of 2 (vaste) squads gecoordineerd speelt tegen andere (vaste) squads die communiceren. Maar het woord teamwork valt nooit, custom servers worden verwijderd, infantry/vehicles hebben geen support van andere spelers meer nodig, het friends/squad systeem werkt nog steeds voor geen meter en het unlock/progressie systeem werkt teamplay tegen etc. Maar dáár hoor je DICE/EA nooit over om die zorgen weg te nemen.

Als je voornamelijk communiceert over customization, 'archetypes', 'most immersive experiences', waargebeurde verhalen etc. etc. kan je verwachten dat mensen daar op reageren.
Inderdaad. EA denkt (obv van onderzoek? ) blijkbaar dat dit beter verkoopt. :?

Ik zou juist denken dat door meer te focussen op de punten die jij bijv. noemt je je veel beter onderscheidt van de rest. BF 1942 , BF2 waren ook succesvol.

Mooi zinvol plekje tussen Arma en COD in bij wijze van spreken.

Graphics waren altijd sterk punt maar er wordt teveel op geleund. COD ziet er niet uit dus dat bewijst wel dat iets anders belangrijker is.

Niet verklappen aan EA maar dat is gameplay.

[ Voor 44% gewijzigd door Help!!!! op 27-08-2018 16:12 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 19:19
Off-topic. Lees de topicwaarschuwing

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-10 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

*snip*

Ik ben een redelijke BF veteraan en heb gewoon enorm veel zin in BFV en na PUBG/DayZ helemaal geen zin in weer zo'n gare indie/early acces game die veel beloven maar uiteindelijk nog meer graaien dan de grote ontwikkelaars.

Ik snap ook nog steeds niks van al het gedoe over de game en ik ga pas kijken en oordelen na dat ik de beta heb gespeeld.
Als dan blijkt dat ik weer een beetje het BF3 gevoel terug krijg heb ik het komende jaar weer een leuke shooter om te spelen.

En even over alle mensen op forums/reddit die zeggen dat ze de game niet kopen, boycotten en alle andere shit daarvan weet je gewoon dat ze gewoon op dag 1 spelen.... ik krijg zelfs flashbangs na MW2 Afbeeldingslocatie: https://static.giantbomb.com/uploads/original/2/22072/1195027-abxw9.png

[ Voor 56% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:22 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Albinoraptor schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:09:
Zeg oude BF-veteranen (...) we gaan gewoon World War 3 spelen.
Is beiden ook goed? :P
Dan moet WW3 wel even naar de console komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 27-08-2018 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tusk schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:45:
Ook als je kijkt naar het poppetje in de deuropening. Binnenkant been en de voet die al binnen staan zouden bijna zwart moeten zijn, maar het hele karakter lijkt hetzelfde belicht...
Gezien de schaduw zit de lichtbron buiten, schuin tov die speler (rechts van hem) dan is de schoen dat in huis staat gewoon belicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:22 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Haha die reacties onder!

Als beta niks is ga ik mijn pre order annuleren en Insurgency Sandstorm kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door New Yorker op 27-08-2018 22:24 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als GS zich erover uit laat dan weet je dat t toch niet helemaal lekker zit :X

En dat het zich behoorlijk aan het verspreiden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 04:57
poor Leno schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:34:
Als GS zich erover uit laat dan weet je dat t toch niet helemaal lekker zit :X

En dat het zich behoorlijk aan het verspreiden is..
Nee hoor gewoon een boze tweaker daar in de redactie die geen nieuwe Wilders-tweets kon vinden...

Iemand een idee wanneer gamescom materiaal op YouTube komt van de bekende YouTube-ers?

[ Voor 11% gewijzigd door Sinus_rhythm op 27-08-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:24 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Hahaha wat een onzin staat er in dat stuk zeg _O-
En dan dat zogenaamde "mijn opa moest huilen van de trailer" stukje ook erbij, man man wat slecht.
Het bashen van Dice begint wel een beetje trieste vormen aan te nemen hoor.
Sinus_rhythm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:39:
[...]
Iemand een idee wanneer gamescom materiaal op YouTube komt van de bekende YouTube-ers?
Jackfrags had toch een video gepost afgelopen weekend met nieuwe info vanaf de Gamescom?
Hij mocht er wel over praten maar niets laten zien, dus deed ie een verhaaltje onder al bestaande beelden.
*edit
Jeroeniemoes zegt morgen, dan gaan we daar vanuit :)

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 28-08-2018 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Dit voegt werkelijk niets toe aan de discussie.

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Sinus_rhythm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:39:
[...]

Nee hoor gewoon een boze tweaker daar in de redactie die geen nieuwe Wilders-tweets kon vinden...

Vanaf morgen, de 28e. Was wat doorgeschoven vanwege de dodelijke schietpartij op het games-event in de US.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geronimous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:33:
[...]

Vanaf morgen, de 28e. Was wat doorgeschoven vanwege de dodelijke schietpartij op het games-event in de US.
Tot de 29ste zelfs..

https://twitter.com/MrProWestie/status/1034142434572357633

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 04:57
Ah oja, daar staat ook een deel van de communicatie :9. Jammer genoeg weer even wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:17:
[...]

Hahaha wat een onzin staat er in dat stuk zeg _O-
En dan dat zogenaamde "mijn opa moest huilen van de trailer" stukje ook erbij, man man wat slecht.
Het bashen van Dice begint wel een beetje trieste vormen aan te nemen hoor.
Allemachtig dat begint inderdaad trieste vormen aan te nemen, het is gewoon net De Speld dit, jammer dat het waarschijnlijk niet satirisch bedoeld is. :(
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:40:
[...]
Ah oja, daar staat ook een deel van de communicatie :9. Jammer genoeg weer even wachten dus..
Aangezien de schietpartij gebeurde op een EA game event tekent het dan wel van goed fatsoen om niet een nieuwe shooter in het daglicht te zetten. Kan ik nog wel een dagje langer op wachten.

Edit: er vanuit gaande dat Battlefield Bulletin goed zit qua nieuws verzamelen, toch wel een aantal interessante punten die in elk geval nieuw voor mij zijn, wellicht ook voor anderen:

-geen infantry only maps bij launch
-geen mortar bij launch (kortom, die moet er alsnog in worden gezet op een later tijdstip)
-geen camera shakes meer als je wordt geraakt door kogels en explosies (zou anders ook wel bloedirritant zijn
-reviveanimatie is te cancelen
-TTK terug zoals het was in de eerste alpha
-de syringe voor de medic heb je hoe dan ook, náást 2 gadgets (dus gelukkig geen medics meer met louter explosives)

Als ik dat combat role selectie scherm zo bekijk, lijkt dat het meest op het kiezen van een combinatie van perks (agility, health regeneration, blast reduction, supression sensitivity) en een aantal extra skills? (silent footsteps, improved garrotte spotting?).

bron: https://twitter.com/bfbulletin

[ Voor 35% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-08-2018 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:29
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:38:
[...]

Allemachtig dat begint inderdaad trieste vormen aan te nemen, het is gewoon net De Speld dit, jammer dat het waarschijnlijk niet satirisch bedoeld is. :(

[...]

Aangezien de schietpartij gebeurde op een EA game event tekent het dan wel van goed fatsoen om niet een nieuwe shooter in het daglicht te zetten. Kan ik nog wel een dagje langer op wachten.

Edit: er vanuit gaande dat Battlefield Bulletin goed zit qua nieuws verzamelen, toch wel een aantal interessante punten die in elk geval nieuw voor mij zijn, wellicht ook voor anderen:

-geen infantry only maps bij launch
-geen mortar bij launch (kortom, die moet er alsnog in worden gezet op een later tijdstip)
-geen camera shakes meer als je wordt geraakt door kogels en explosies (zou anders ook wel bloedirritant zijn
-reviveanimatie is te cancelen
-TTK terug zoals het was in de eerste alpha
-de syringe voor de medic heb je hoe dan ook, náást 2 gadgets (dus gelukkig geen medics meer met louter explosives)

Als ik dat combat role selectie scherm zo bekijk, lijkt dat het meest op het kiezen van een combinatie van perks (agility, health regeneration, blast reduction, supression sensitivity) en een aantal extra skills? (silent footsteps, improved garrotte spotting?).

bron: https://twitter.com/bfbulletin
Laat aub healt regeneration normaal worden zoals in de vorige battlefields. Maar als het een skill oid word dan moet ik het daar maar mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
To easy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:34:
[...]
Laat aub healt regeneration normaal worden zoals in de vorige battlefields. Maar als het een skill oid word dan moet ik het daar maar mee doen!
Hoe snel health regeneration weer begint indien in dekking, is al een perk in BF1 en 4, wellicht dat je met V nu ook een beetje kan beïnvloeden tot hoe ver de health regeneration gaat?

Ik vind in principe alles best zolang het maar geen hero-achtige abilities worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vraag me af wat de werkelijke reden hiervan is aangezien BF1 nu gewoon wordt gestreamd.
Hopelijk verdwijnt het embargo dan morgen wel. Snap sowieso het nut van dat hele embargo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Interview met een van de developers op Gamescom.
Voornamelijk over gameplay (wapen balans, medics, fortifications ed) maar er worden ook wat randzaken (zoals customizations) besproken.
Duidelijk verhaal. Ze zijn constant bezig om er een mooi spelletje van te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:29
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:47:
[...]

Hoe snel health regeneration weer begint indien in dekking, is al een perk in BF1 en 4, wellicht dat je met V nu ook een beetje kan beïnvloeden tot hoe ver de health regeneration gaat?

Ik vind in principe alles best zolang het maar geen hero-achtige abilities worden.
Zoals in BF1 wat vond je daarvan dan? Dat het na een x aantal seconden het weer begon te lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
To easy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:25:
[...]
Zoals in BF1 wat vond je daarvan dan? Dat het na een x aantal seconden het weer begon te lopen?
Lastig om te zeggen eigenlijk, in een ideale team-based setting waar squads samen werken zou ik het liefste zien dat er geen automatische regeneration is zoals in BF2 of classic mode in Bf4, maar dat is op public servers gewoon niet meer te doen tegenwoordig; noodzakelijk kwaad. Het moedigt wel een heel voorzichtigee speelstijl en het gebruiken van explosives aan denk ik. Supression vermijden en wachten tot je healt, zeker als support gooi je in de tussentijd minstens 2 granaten. Plus het maakt de quick regen perk een must-pick, het geeft gewoon te veel voordeel.

Dat vind ik met alle perks vanaf bf:bc2 eigenlijk, er is altijd een optimale combinatie van perks die je altijd moet pakken. Niet alleen in BF, maar in alle shooters ga je uiteindelijk altijd voor dezelfde bonusen die je meer kans geven in vuurgevechten; meer damage doen en minder damage krijgen (kogels, explosives hangt van de game af). Of daarna accurater schieten, sneller lopen, verbergen op de minimap of meer ammo de optimale keus is, verschilt erg per game maar ik heb het zelf nog nooit goed gebalanceerd gezien in een shooter, er is altijd een overduidelijke optimale samenstelling. En als iedereen toch hetzelfde kiest, wat voegt het dan nog toe denk ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
even een vraag voor de mensen die al gespeeld hebben ...

hoe vinden jullie het spelen tegen over battlefield1 ?

ik vind het overigens erg jammer dat dice het laat overkomen op een overhaastige release .. steeds meer dingen blijken pas later in de game te komen als ik het zo allemaal lees ..

ik koop hem wel op pre order maar ben gewoon erg benieuwd naar jullie ervaring .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

taker1987 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:37:
ik vind het overigens erg jammer dat dice het laat overkomen op een overhaastige release .. steeds meer dingen blijken pas later in de game te komen als ik het zo allemaal lees ..
Hoe bedoel je? (doelend op allebei je zinnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
dvdkiwi schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:46:
[...]

Hoe bedoel je? (doelend op allebei je zinnen)
battle royal modus uitgesteld , aanpassingen maken aan voertuigen (cosmetisch ) uitgesteld .. en zo zijn er nog wel meer dingen ..waarom uitstellen als het wel is aangekondigd dat het er in komt .. (in trailers enzo )

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

O dat is nieuw voor mij, ik wist niet dat die zaken uitgesteld waren.
Al kan ik om BR niet echt rouwig zijn ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

in het interview met Westie zei die knakker ook dat de game na de launch in feite contstant in een open beta blijft. Ze zullen constant meten (adv stats en de community) wat er goed en fout gaat.

Vervolgens lijkt het mij dat ze de launch game gebruiken om alles volledig te optimaliseren en vervolgens pas content toe te voegen. Net zoals dat bij bijna alle games gaat alleen noemen die het geen launch maar gewoon "early access" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:18
Tusk schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:20:
in het interview met Westie zei die knakker ook dat de game na de launch in feite contstant in een open beta blijft. Ze zullen constant meten (adv stats en de community) wat er goed en fout gaat.

Vervolgens lijkt het mij dat ze de launch game gebruiken om alles volledig te optimaliseren en vervolgens pas content toe te voegen. Net zoals dat bij bijna alle games gaat alleen noemen die het geen launch maar gewoon "early access" :)
Mwah dat optimaliseren lijkt me logisch dat gebeurd continu. Zou wat zijn als er niks aangepast wordt. Speel liever gelijk dan nog langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
taker1987 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:11:
[...]

battle royal modus uitgesteld , aanpassingen maken aan voertuigen (cosmetisch ) uitgesteld .. en zo zijn er nog wel meer dingen ..waarom uitstellen als het wel is aangekondigd dat het er in komt .. (in trailers enzo )
Cosmetische voertuigaanpassingen mogen er wat mij betreft helemaal wel uit. Onrealistische bagger dat ik in een tank stap midden op een slagveld en heel die tank ineens andere camo heeft :> .

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Dat is glad ijs, want hoe ver wil je dat doortrekken dan?
Zo zie ik ook lui de hele map over rennen met een 47kg wegende MG 1917 alsof het niks is. Of lui switchen tussen vliegtuigstoelen binnen een mum van een seconde. Of lui die wegrennen nadat hun knieschijven naar de haaien zijn geschoten...

Zonder dollen, zelf een skin voor je tank kunnen kiezen is mooi toch? Als alles er altijd maar hetzelfde uitzag wordt het imo zo'n saaie bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Tusk schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:20:

Dat is idd al jaren zo met Battlefield, er gaan altijd een paar maanden of jaar aan patches overheen voor, zie ook de TTK patch en de ADAD-spam patch voor BF1, dat heeft meer dan een 1,5 jaar geduurd. :)

Wat dat betreft ben ik verschrikkelijk blij dat Drunkkz3 nu verantwoordelijk is voor de gunplay in BFV, als hij z'n zin krijgt zit dat vanaf de launch al wel goed, misschien paar balans dingetjes daargelaten.

Dat er wat minder maps/modes beschikbaar zijn bij release maakt me nog niet zoveel uit als datgene wat er wel is, geoptimaliseerd is. Plus, geen mortar bij launch, dat is een erg prettige ontwikkeling al. :)

Laat de gamescon/beta build maar komen, mn handen jeuken om eindelijk de game zelf eens aan te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
dvdkiwi schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:57:
[...]

Dat is glad ijs, want hoe ver wil je dat doortrekken dan?
Zo zie ik ook lui de hele map over rennen met een 47kg wegende MG 1917 alsof het niks is. Of lui switchen tussen vliegtuigstoelen binnen een mum van een seconde. Of lui die wegrennen nadat hun knieschijven naar de haaien zijn geschoten...

Zonder dollen, zelf een skin voor je tank kunnen kiezen is mooi toch? Als alles er altijd maar hetzelfde uitzag wordt het imo zo'n saaie bedoeling.
Ik persoonlijk vind een battlefield alles behalve een saaie bedoeling ;) . Als de tank voor "kleur" moet zorgen gaat er iets mis in mapdesign of in de game zelf denk ik. Dat een tank per map er anders uitziet snap ik (woestijn, bos, stad etc)

Qua realisme heb je uiteraard een punt. Maar dat is ook niet zover door te trekken, zonder dat je richting een milsim gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:43
Die fortifications in de eerste video (de brug) ziet er best vet uit!

[ Voor 57% gewijzigd door RobinNL op 29-08-2018 18:26 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ow boy oh boy! Nu ben ik toch wel postief gestemd hoor! Spotting bug eruit. Weapon handling ziet er erg lekker uit ook, de tank. Alleen jammer van die reflex sights. WWII hoort gewoon iron sights only te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
RobinNL schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:19:
Die fortifications in de eerste video (de brug) ziet er best vet uit!

[video]
[video]
Ligt het nou echt aan mij of is het in de eerste video echte CoD gameplay met BF5 graphics? Het rennen, ADS-speed, nade gooien, weaponswitchen, snelheid, herladen, trap rennen etc etc.... dit is echt BF op ADHD. Wat een snelheid zit er in die game.

Jammer als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

StealthyPeanut schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:47:
[...]

Ligt het nou echt aan mij of is het in de eerste video echte CoD gameplay met BF5 graphics? Het rennen, ADS-speed, nade gooien, weaponswitchen, snelheid, herladen, trap rennen etc etc.... dit is echt BF op ADHD. Wat een snelheid zit er in die game.

klopt, maar ligt ook wel een beetje aan de speelstijl van die knakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Laatst online: 09-05-2022
De gunplay ziet er zo veel beter uit dan BF1, moet natuurlijk nog even de beta afwachten of het daadwerkelijk zo is. Ik dacht dat er geen 3D spotting meer inzat, in de jackfrags video zie ik op 35.00 toch echt icoontje boven hun hoofd.
Wel jammer dat de tanks nog steeds auto-repair hebben, had gehoopt dat je daadwerkelijk je tank uit moest om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wat we nu in ieder geval al kunnen zien is da DICE eens iron sights niet heeft verpest. Zoveel games die je hele beeld volgooien met vizier waardoor je niks ziet. Deze zijn gewoon heerlijk. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gameplay ziet er interessant uit. De map lijkt een stuk beter in elkaar te zitten dan de vorige map, stuk interessanter om te zien. Zeker met dynamisch weer. Vraag me wel af of ze explosive spam echt ontwijken als je ziet dat de assault bijvoorbeeld rifle grenades heeft terwijl die ook al dynamiet of panzerfausts heeft. Dat is nog even afwachten.

Wel mis ik nog steeds een visie bij DICE, als ik die interviews beluister lijkt het alsof er geen echte visie is hoe het spel moet spelen maar blijft het maar wat geëxperimenteer totdat ze van gamers horen dat het zo wel goed is.
[...]

Het is Battlefield, dat is de laatste versies nooit anders geweest. Ook Battlefield 1 is met bijvoorbeeld de assault class echt een run&gun game. Battlefield 4 was dat ook in bepaalde maps, zeker de urban maps. Rond rennen, explosives gooien/afschieten en sprayen met de full auto wapens.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 29-08-2018 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik speel altijd (vanaf bf42) de class waarmee je tanks kan killen. Meestal zit je dan met een prut geweer opgescheept, maar nu heb je gewoon een stg44 :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Alle Battlefielden gespeeld vanaf Bf2.
Battlefield Hardline en BF1 vond ik helemaal niks.

BF1 veel te saaie en grote mappen.

Nee , geef mij maar ouderwets Battlefield 2142 toekomst of Battlefield Bad company stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Gameplay ziet er prima uit wat mij betreft. Al vind ik de time to kill nog steeds te snel met weinig kans tot reageren. Het is gelukkig niet zo debiel als in COD maar van mij mag het wel meer naar BF3 toe.

Fortifications ziet er tof uit met veel mogelijkheden die de games toch wat meer variatie bieden en zo'n brug herbouwen lijkt me ook een stuk beter zo (niet te snel maar ook niet te lang).

Ben benieuwd of we dit straks een beetje goed in Tweakers Live kunnen doen ;)

In ieder geval ook genoeg flanking routes en plekken om heen te gaan. Al vind ik de layout van de map nog wel wat vaag maar zal vast wennen zijn.

Tweakers heeft ook nog een artikel trouwens: reviews: Battlefield V - Strijd in de straten van Rotterdam

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2018 19:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
[...]

Wut? CoD? Dit is verre van CoD... ik vind het allemaal niet sneller gaan dan andere BF's...
Martinspire schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:44:
Gameplay ziet er prima uit wat mij betreft. Al vind ik de time to kill nog steeds te snel met weinig kans tot reageren. Het is gelukkig niet zo debiel als in COD maar van mij mag het wel meer naar BF3 toe.
De TTK lag in BF3 anders ook best laag...

[ Voor 26% gewijzigd door Geronimous op 29-08-2018 20:03 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Jesus wat een noob :9

Gfx zijn erg vet, maar geen 1200 euro vet natuurlijk

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:06:
Gameplay ziet er interessant uit. De map lijkt een stuk beter in elkaar te zitten dan de vorige map, stuk interessanter om te zien. Zeker met dynamisch weer. Vraag me wel af of ze explosive spam echt ontwijken als je ziet dat de assault bijvoorbeeld rifle grenades heeft terwijl die ook al dynamiet of panzerfausts heeft. Dat is nog even afwachten.
In deze build worden er ook geen pinnen uit granaten getrokken en is de gooi vrijwel onmiddellijk. Nee, dit is spam meteen een granaat. Dat is iets wat ze echt uit de game moeten halen en snel ook.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:13

Duke Nukem :+ is er al vast blij mee. Krijg hier door erg veel zin in de beta.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27
Beta loopt tot en met 11 september. Gelukkig, kan ik nog paar dagen spelen. Kom 8 september terug van vakantie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 00:27:
[...]

In deze build worden er ook geen pinnen uit granaten getrokken en is de gooi vrijwel onmiddellijk. Nee, dit is spam meteen een granaat. Dat is iets wat ze echt uit de game moeten halen en snel ook.
spam is wanneer je heel vlug nieuwe granaten kunt krijgen. Net zoals vroeger bij bf1942 naast een ammobox gaan liggen. Kon je 60 granaten per minuut gooien. Die middelste vlag van stalingrad ;(

• StealthyPeanut
DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 00:27:
[...]

Eens. Eén van de slechtste ontwikkelingen uit deze franchise.

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-10 17:45
Wat vinden jullie nou van de speelsnelheid? Ik vind de game best tof eruit zien maar ik heb zo'n hekel aan die 40km/u die iedereen kan rennen. Je weet gewoon dat de beste manier om te spelen is om als een hyperactief konijn rond te rennen. Ik hou meer van positiespel, waar een machinegeweer ook daadwerkelijk wat kan betekenen.

• RobinNL
Grotbewoner schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:06:
Wat vinden jullie nou van de speelsnelheid? Ik vind de game best tof eruit zien maar ik heb zo'n hekel aan die 40km/u die iedereen kan rennen. Je weet gewoon dat de beste manier om te spelen is om als een hyperactief konijn rond te rennen. Ik hou meer van positiespel, waar een machinegeweer ook daadwerkelijk wat kan betekenen.
Het is de speelstijl van die gozer die het speelt. Ik weet van mijzelf dat mijn snelheid nooit zo hoog zal zijn.

Tusk schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:03:
[...]

spam is wanneer je heel vlug nieuwe granaten kunt krijgen. Net zoals vroeger bij bf1942 naast een ammobox gaan liggen. Kon je 60 granaten per minuut gooien. Die middelste vlag van stalingrad ;(
Spam is ook wanneer je diverse gadgets in hoog tempo kan combineren zoals rifle grenade, panzerfaust en grenade.

• StealthyPeanut
Grotbewoner schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:06:
Eens. Maar dat is iets wat nou eenmaal anno 2018 verkoopt mainstream. Snelle actie, 1000 punten scoren per minuut, veel visuele zooi in beeld en alles wat je doet verdient een punt.

Als je rennend aankomt of je stamina laag is,,laat het dan ook even effect hebben op je stabiliteit en accuracy. . Dat zorgt voor een compleet andere speelstijl.

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-10 17:45
StealthyPeanut schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:55:
[...]

Eens. Maar dat is iets wat nou eenmaal anno 2018 verkoopt mainstream. Snelle actie, 1000 punten scoren per minuut, veel visuele zooi in beeld en alles wat je doet verdient een punt.

Als je rennend aankomt of je stamina laag is,,laat het dan ook even effect hebben op je stabiliteit en accuracy. . Dat zorgt voor een compleet andere speelstijl.
Als je dat ook vind, koop je de nieuwe BF:V dan? Als ik dit zie kan ik alleen maar mijmeren over een game zoals Post Scriptum met de graphics, features en optimalisaties van BF:V.
Pagina: 1 ... 31 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V