PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Je mist er weinig aan want die gast/gastin was zo bizar slecht ..RoyK schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:25:
De videos zijn iig offline gehaald. Jammer, wilde wel ff wat Rotterdam gameplay zien.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Morgen komen de videos.RoyK schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:25:
De videos zijn iig offline gehaald. Jammer, wilde wel ff wat Rotterdam gameplay zien.
Meerdere youtubers hebben dit aangegeven
Angelo NL / Global Cargo VTC
Staat genoeg op internet, zo bijzonder is het nou ook weer nietRoyK schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:25:
[YouTube: https://youtu.be/h9MMIAS4yt4]
even los van de diegene die speelt ziet het er wel prachtig uit.PatRamon schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:02:
[...]
Staat genoeg op internet, zo bijzonder is het nou ook weer niet
[video]
Rotterdam ziet er zeker mooi uit, maar het stoort mij enorm dat de vlag die bij CQ gehezen wordt, een Union Jack vlag is en geen Rood-Wit-Blauw en dat er gewoon geen NL stemmen en soldaten in zitten. Ik ga daar nu over ophouden omdat Dice helaas heeft aangegeven dat er bij launch alleen UK en DE factions in de game zitten, maar ik blijf het echt bijzonder jammer vinden.RoyK schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:18:
[...]
even los van de diegene die speelt ziet het er wel prachtig uit.
XBL: MRE Inc
SssstttttMRE-Inc schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:21:
[...]
Rotterdam ziet er zeker mooi uit, maar het stoort mij enorm dat de vlag die bij CQ gehezen wordt, een Union Jack vlag is en geen Rood-Wit-Blauw en dat er gewoon geen NL stemmen en soldaten in zitten. Ik ga daar nu over ophouden omdat Dice helaas heeft aangegeven dat er bij launch alleen UK en DE factions in de game zitten, maar ik blijf het echt bijzonder jammer vinden.

Let op:
De discussie over het realisme, de authenticiteit van de customisations is klaar. Zorg dat je het inhoudelijk over de gameplay hebt.
Er geldt nu een Zero Tolerance beleid.
Het ziet er allemaal schitterend uit. Maar daar wen je binnen 1 dag aan. Daarna blijft de gameplay over..... Ben bang dat ik daar snel op ben uitgekeken, als ik zo de filmpjes zie.
Ik hoop zo dat ik ongelijk heb
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-08-2018 14:58 ]
DICE maakt niet de Battle Royale mode, maar een andere studio..
Battle Royale in BF-V is niet hoe de meeste BR kennen `Aka Pubg/Fortnite ect..
In BF zal het gewoon vergelijkbaar zijn met operations / frontlines,
en er zal een brandcircle komen om de game te stoppen zoals op de video eerder.
Ben bang dat het oppakken van aparte losse wapens er niet in zit.
Dus je krijgt een playtime van 30min waarvan dadelijk de laatste 5min volop teamplay is
Ja daar gaat t me niet om, waar ik op doelde was dus dat een andere studio (dus niet DICE) een modus maakt voor Batllefield..PatRamon schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:09:
@poor Leno
Battle Royale in BF-V is niet hoe de meeste BR kennen `Aka Pubg/Fortnite ect..
In BF zal het gewoon vergelijkbaar zijn met operations / frontlines,
en er zal een brandcircle komen om de game te stoppen zoals op de video eerder.
Ben bang dat het oppakken van aparte losse wapens er niet in zit.
Dus je krijgt een playtime van 30min waarvan dadelijk de laatste 5min volop teamplay is
Net zoals bij je werkgever besteed je werkzaam heden uit.poor Leno schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:15:
[...]
Ja daar gaat t me niet om, waar ik op doelde was dus dat een andere studio (dus niet DICE) een modus maakt voor Batllefield..
Misschien een juiste stap voor succes, zie het als een mod.
Is dat in jouw optiek nu goed of slecht. Want Dice vind je ook niet al te best tegenwoordig dus ik ga er vanuit dat je dit een goede ontwikkeling vindpoor Leno schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:15:
[...]
Ja daar gaat t me niet om, waar ik op doelde was dus dat een andere studio (dus niet DICE) een modus maakt voor Batllefield..
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
In verband met mijn recente waarschuwingen voor een ban, laat ik het in het midden.uchiha tijntje schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:28:
[...]
Is dat in jouw optiek nu goed of slecht. Want Dice vind je ook niet al te best tegenwoordig dus ik ga er vanuit dat je dit een goede ontwikkeling vind
Als je slechts een video post en er niet over wilt praten, wat is het nut danpoor Leno schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:17:
[...]
In verband met mijn recente waarschuwingen voor een ban, laat ik het in het midden.
Ter kennisgevinguchiha tijntje schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:41:
[...]
Als je slechts een video post en er niet over wilt praten, wat is het nut dan

Sommige dingen qua destruction zijn wel teleurstellend. In Bad Company gingen hele gebouwen naar de vlakte. Hier valt een boom een keer staan. Gebouwtjes en muren bleven soms staan. En typisch Battlefield: overal achter blijven haken met je tank.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Denk niet dat dit correct is. WWII heeft tonnen met fans die daar al 10+ jaar op zaten te wachten. Modern warfare is helemaal uitgewoond laatste jaren net zoals wwii dat destijds was.dvdkiwi schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:26:
Jullie houden er allemaal je eigen theorieën op na waarom de preorders tegen vallen.
Wat nou als ik zeg dat het volgens mij komt omdat het meerendeel helemaal niet zit te wachten op een WW2 shooter? BFBC2, BF3 en BF4 waren heel populair omdat moderne shooters het nu eenmaal goed doen onder een groot publiek. Bij BF1 zijn de meesten die ik ken zijn echt al vrij snel afgehaakt, het was het gewoon nét niet. Natuurlijk waren er wat fans die graag WW1/WW2 wilden zien maar het meerendeel is volgens mij meer te porren voor een moderne shooter.
Echter die hardcore wwii fans haken nu massaal af omdat deze battlefield totaal niet is wat ze verwacht hadden. En je ziet aan de pre orders dat dit een hele grote groep is. Als je zelf niks met wwii hebt, is dit juist een prima game voor je want de gameplay lijkt in niks op wwii warfare. Meer op wat fantasy over de top continu actie game.
Het verhaal dat BF5 85% minder pre-orders heeft dan COD schijnt gebakken lucht te zijn.Turfschipper schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 07:28:
[...]
En je ziet aan de pre orders dat dit een hele grote groep is.
De analist haalde zijn data van: GameStop's best-seller list and then extrapolates preorder excitement based on that compared to historical data.
Het zijn dus niet daadwerkelijk per-orders, maar meer een soort hype lijst. Volgens dezelfde lijst zou Red Dead Redemption 2 46% minder "pre-orders" hebben dan COD.
Met andere woorden, er is niks zinnigs te zeggen over de pre-orders of de sales van BF5
Tssss... Kan geen eens over Rotterdam heen vliegen daar het enkel tanks/infantry isPatRamon schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:02:
[...]
Staat genoeg op internet, zo bijzonder is het nou ook weer niet
[video]
Waarom de preorders tegenvallen zullen we nooit weten, maar of dat voornamelijk door hardcore WW2 fans komt? Dat betwijfel ik, zoals ik in mijn post die je aanhaalde ook al zeiTurfschipper schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 07:28:
[...]
Echter die hardcore wwii fans haken nu massaal af omdat deze battlefield totaal niet is wat ze verwacht hadden. En je ziet aan de pre orders dat dit een hele grote groep is.
Ik heb in de loop der jaren met behoorlijk wat lui BF gespeeld en het merendeel is toch echt van de moderne shooter.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Uhmmm..dvdkiwi schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:53:
[...]
maar of dat voornamelijk door hardcore WW2 fans komt?

-
Nou ik weet niet waar DICE mee bezig is, en volgens mij weten ze het zelf ook niet meer.. Ze schieten alle kanten op zonder doel lijkt t wel

Nu weer dit: De archetypes zijn verwijderd..

En daarna als follow-up twit:
Combat roles don't include weapons any more - they are tied to class as previously. But as I said, more info soon!
Wel beter misschien? Maar dat ze dit nu alweer zo snel laten vallen is gewoon weird.
[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 27-08-2018 10:04 ]
Het is verdorie gewoon onmogelijk om fatsoenlijk over deze game te discussmeren of te anticiperen op deze manier, wat is dit nou weer voor bezopen communicatiestrategie? We wisten nog amper wat de archetypes uberhaubt precies zouden zijn/kunnen en nu zijn ze kennelijk alweer exit. Ze kunnen beter social media gewoon verbieden bij DICE, het is niet bij te houden die wirwar van platformen en statements van individuele developers.poor Leno schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:01:
[...]
Uhmmm..![]()
-
Nou ik weet niet waar DICE mee bezig is, en volgens mij weten ze het zelf ook niet meer.. Ze schieten alle kanten op zonder doel lijkt t wel
Nu weer dit: De archetypes zijn verwijderd..
[afbeelding]
En daarna als follow-up twit:
Combat roles don't include weapons any more - they are tied to class as previously. But as I said, more info soon!
Wel beter misschien? Maar dat ze dit nu alweer zo snel laten vallen is gewoon weird.
Maar ik hoop dat ze dit verder gaan trekken je eens gewicht gaan toewijzen aan je equipement. Geef iedereen een limiet en als je onder een bepaalde waarde gaat, dan kan je sneller rennen ofzo. Hopelijk kan je zo voorkomen dat iedereen het beste spul met zich meeneemt.
Verder zijn de bolt actions kennelijk behoorlijk sterk, wat ook mogelijkheden bied. Ze horen gewoon bij een WO2 game en ik vind die playstijl gewoon leuk. Veel tactischer dan een hoekje om rennen en iedereen neermaaien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gaat niet zo zeer om realisme, authenticiteit en customization ofzo. Het punt is dat Dice toch al een tijdje werkt aan BF5 en dan bij release er maar 2 factions in stoppen, namelijk UK en DE. Terwijl BF1 bij release wel de Italianen, Duitsers, Engelsen, Ottomanen, Amerikanen in de game hebben zitten met bij behorende accenten/dialecten.StealthyPeanut schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:55:
[...]
Ssssttttt.
Let op:
De discussie over het realisme, de authenticiteit van de customisations is klaar. Zorg dat je het inhoudelijk over de gameplay hebt.
Er geldt nu een Zero Tolerance beleid.
Het ziet er allemaal schitterend uit. Maar daar wen je binnen 1 dag aan. Daarna blijft de gameplay over..... Ben bang dat ik daar snel op ben uitgekeken, als ik zo de filmpjes zie.
Ik hoop zo dat ik ongelijk heb.
Er ontbreekt gewoon een aanzienlijk deel van het spel vind ik terwijl dat in het vorige deel wel gewoon goed gedaan was. En ja de Franzen hadden er ook vanaf het begin in gemoeten, maar om nu maar 2 factions bij de release toe te voegen, is wat magertjes.
Dus of er werken maar 4 man aan BF5 en dan is het begrijpelijk, of ze werken wel met 300+ man aan de game en zijn ze gewoon de weg helemaal kwijt daar bij Dice. Ik denk het laatste en daarom is de opmerking van @poor Leno ook wel eentje die ik verder wil doortrekken..... Haal de hele BF franchise bij Dice weg en geef een andere studio de kans zoals dat ook bij COD gebeurd. Ik denk dat er dan veel meer op de core gameplay gefocussed wordt ipv allemaal randzaken.
XBL: MRE Inc
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er komt teveel crap, van teveel kanten, over teveel verschillende zaken op ze af.Tsurany schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:30:
Wat een zooitje zeg. Kan me niet herinneren dat vorige games zo'n puinhoop waren qua communicatie.
Dat resulteert in kippen zonder kop die paniekvoetbal aan t spelen zijn

Had eieren voor je geld gekozen; geef de spelers gewoon wat ze eigenlijk willen, hou je gedeisd over de kritiek, betere controle over de marketing en had het spel evt. uitgesteld tot november of december voor de feestdagen ivm. andere toptitels en de fijnere afwerking.
In een video van Westie hoorde ik gisteren dat wat ie op Gamescom speelde meer de feeling van BF3 had wat schieten betreft. Ik merk het wel tijdens de beta hoe het speelt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik moet eerst nog maar eens zien wat ze verstaan onder 'combat roles' en klasses. Misschien is het wel een noodzakelijk kwaad om zelf de ideale samenstelling van gear te kunnen kiezen, gegeven het totale gebrek aan teamplay op random/official servers. Net zoals voertuigen geen of amper teamplay meer vereisen en gewoon gesolo-ed kunnen naar de top van het scorebord wat natuurlijk een treurige ontwikkeling is voor de Battlefield franchise.DaniëlWW2 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:29:
Tja, dat vind ik niet eens een slecht idee. Het zorgt ervoor dat je eens geen crap wapen moet meedragen omdat je met een andere klasse moet spawnen. Denk aan BF3 en de medic met M16A3. Dat was gebalanceerd zeg.
Maar ik hoop dat ze dit verder gaan trekken je eens gewicht gaan toewijzen aan je equipement. Geef iedereen een limiet en als je onder een bepaalde waarde gaat, dan kan je sneller rennen ofzo. Hopelijk kan je zo voorkomen dat iedereen het beste spul met zich meeneemt.
Verder zijn de bolt actions kennelijk behoorlijk sterk, wat ook mogelijkheden bied. Ze horen gewoon bij een WO2 game en ik vind die playstijl gewoon leuk. Veel tactischer dan een hoekje om rennen en iedereen neermaaien.
Vooralsnog ben ik het overzicht compleet kwijt van wat we precies gaan krijgen bij de launch.
Tja zo kijk ik er ook wel een beetje naar. Ik zou bijvoorbeeld wel een combinatie van medpacks en een antitankwapen of explosieven pakken. Helemaal hilarisch lijkt me medpack en ammopack, maar dat kan hopelijk niet.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:52:
[...]
Ik moet eerst nog maar eens zien wat ze verstaan onder 'combat roles' en klasses. Misschien is het wel een noodzakelijk kwaad om zelf de ideale samenstelling van gear te kunnen kiezen, gegeven het totale gebrek aan teamplay op random/official servers. Net zoals voertuigen geen of amper teamplay meer vereisen en gewoon gesolo-ed kunnen naar de top van het scorebord wat natuurlijk een treurige ontwikkeling is voor de Battlefield franchise.
Het begint nu wel erg te worden ja. Communiceren en DICE was nooit echt gelukkig, maar nu is het echt een puinzooitje. Laten ze die beta maar eens online gooien en dan kijken we wel.Vooralsnog ben ik het overzicht compleet kwijt van wat we precies gaan krijgen bij de launch.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Benieuwd of het gerucht klopt dat er remakes van maps uit BF1942 en BF1943 in BV V gaan komen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Even nagevraagd bij Origin support, en zou dus om een foutje gaan, BFV is geen onderdeel van een origin acces account, wel van premier. Wisten we natuurlijk al, maar ik vond de melding nogal vreemd.
ik hoop dat ze die nou eens lekker links laten liggen. Al Wake die remakes waren echt idioot slecht.Louwke schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:10:
Zoals Wake Island? Die is al vaker in een remake voorbij gekomen.
Kursk, Gazala, Bulge...
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Met die maps krijg je precies hetzelfde als met alle remakes, de klasses, wapens en voertuigen zijn compleet anders gebalanceerd als in 1942 en 1943, dus krijg je compleet andere gameplay.Tusk schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:16:
[...]
ik hoop dat ze die nou eens lekker links laten liggen. Al Wake die remakes waren echt idioot slecht.
Kursk, Gazala, Bulge...![]()
![]()
Ze worden op fora en YouTube gewoon afgemaakt op gronden waarvan ik denk... Jeetje, chill even.. het is een game... Geef ze gewoon de kans om hun visie te laten presenteren in de final game in plaats van de game met de grond gelijk te maken zonder dat je de final game hebt gespeeld
En een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen, maar als je zelf de kat mede in een hoek hebt gedreven moet je daar niet raar van op staan te kijken.
De launchtrailer van BFV en de informatie die ze daar deelden tijdens het launchevent vond ik echt prima.
Nu krijg je mogelijk een Xbox One release scenario, waar door middel van negatieve reacties die in mijn optiek echt onnozel waren (wie is er bijvoorbeeld tegenwoordig niet always online...) besluiten worden teruggedraaid en vervangen door halfslachtige oplossingen om maar tegemoet te komen aan de wensen van de 'fans'.
Het is een beetje alsof een WW1 game gelanceerd wordt zonder Fransen en die er uiteindelijk toch maar bij worden geplakt en dan ineens doen alsof het een heel groot ding is. Een beetje alsof je met Amerikanen in WW1 in Frankrijk gaat vechten.MRE-Inc schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:07:
[...]
Gaat niet zo zeer om realisme, authenticiteit en customization ofzo. Het punt is dat Dice toch al een tijdje werkt aan BF5 en dan bij release er maar 2 factions in stoppen, namelijk UK en DE. Terwijl BF1 bij release wel de Italianen, Duitsers, Engelsen, Ottomanen, Amerikanen in de game hebben zitten met bij behorende accenten/dialecten.
Er ontbreekt gewoon een aanzienlijk deel van het spel vind ik terwijl dat in het vorige deel wel gewoon goed gedaan was. En ja de Franzen hadden er ook vanaf het begin in gemoeten, maar om nu maar 2 factions bij de release toe te voegen, is wat magertjes.
Dus of er werken maar 4 man aan BF5 en dan is het begrijpelijk, of ze werken wel met 300+ man aan de game en zijn ze gewoon de weg helemaal kwijt daar bij Dice. Ik denk het laatste en daarom is de opmerking van @poor Leno ook wel eentje die ik verder wil doortrekken..... Haal de hele BF franchise bij Dice weg en geef een andere studio de kans zoals dat ook bij COD gebeurd. Ik denk dat er dan veel meer op de core gameplay gefocussed wordt ipv allemaal randzaken.
Oh wacht, dat deden ze afgelopen game al

Ik blijf het ook bullshit vinden dat er geen Nederlanders in worden gezet. Of geen Noren in Noorwegen. Ze gaan straks enorm veel customization toevoegen maar een 4 tal pakkies is ineens teveel? Hell, bijna alle wapens die door de Nederlanders werden gebruikt zijn niet meer dan skins van wapens die we al in BF5 verwachten. Kortom: ik vind het allemaal maar erg suf om NL niet toe te voegen en maakt dat de game nog ongeloofwaardiger wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 27-08-2018 15:01 ]
Maar ik snap je punt
Huhuchiha tijntje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:30:
Het is qua communicatie niet goed wat ze laten zien, maar laten we niet vergeten dat de gaming-community' bijdraagt aan de gekke sprongen die nu worden gemaakt...
Ze worden op fora en YouTube gewoon afgemaakt op gronden waarvan ik denk... Jeetje, chill even.. het is een game... Geef ze gewoon de kans om hun visie te laten presenteren in de final game in plaats van de game met de grond gelijk te maken zonder dat je de final game hebt gespeeld
En een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen, maar als je zelf de kat mede in een hoek hebt gedreven moet je daar niet raar van op staan te kijken.
Dus zij communiceren niet goed, daar wordt logischerwijs op gereageerd ook in de wetenschap dat de retail eigenlijk nooit materieel afwijkt van de beta en nu ligt het eigenlijk aan de audience of zo ?
Daar sta je dan behoorlijk alleen in gezien de reacties in de community en likes vd videos.De launchtrailer van BFV en de informatie die ze daar deelden tijdens het launchevent vond ik echt prima.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ik neem aan dat je weet dat de 'negatieve ervaringen' altijd in kwantiteit de overhand hebben op de 'positieve ervaringen'.Help!!!! schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:12:
[...]
Daar sta je dan behoorlijk alleen in gezien de reacties in de community en likes vd videos.
En de negatieve reacties zijn natuurlijk niet pas gekomen sinds de beta. Die waren er 1 minuut na de eerste trailer al
Ja, ik moest dat ook even twee keer lezen. De hele communicatiestrategie lijkt gericht op youtuber/streamers en in elk geval niet op ons als potentiële klanten, daar kiezen ze zelf voor. Lone wolfs zoals Westie en die andere grappenmakers lijken mij een bijster slechte referentie voor een goede Battlefield. Een dikke killstreak kijkt wat makkelijker weg dan zes keer achter elkaar doodgaan in een poging om een tank koste wat het kost te slopen.Help!!!! schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:12:
[...]
Huh
Dus zij communiceren niet goed, daar wordt logischerwijs op gereageerd ook in de wetenschap dat de retail eigenlijk nooit materieel afwijkt van de beta en nu ligt het eigenlijk aan de audience of zo ?
Terwijl het concept Battlefield verreweg het beste werkt als je met 1 of 2 (vaste) squads gecoordineerd speelt tegen andere (vaste) squads die communiceren. Maar het woord teamwork valt nooit, custom servers worden verwijderd, infantry/vehicles hebben geen support van andere spelers meer nodig, het friends/squad systeem werkt nog steeds voor geen meter en het unlock/progressie systeem werkt teamplay tegen etc. Maar dáár hoor je DICE/EA nooit over om die zorgen weg te nemen.
Als je voornamelijk communiceert over customization, 'archetypes', 'most immersive experiences', waargebeurde verhalen etc. etc. kan je verwachten dat mensen daar op reageren.
Kletskoek. Check de revealtrailer likes/dislikes bij bijv. BF1 anders even.uchiha tijntje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:34:
[...]
Ik neem aan dat je weet dat de 'negatieve ervaringen' altijd in kwantiteit de overhand hebben op de 'positieve ervaringen'.
Ja dus ? Die launchtrailer was gewoon: WTF ? Dat launchevent was ook grotendeels: WTF ? Dan krijg je geen goede reacties hè.En de negatieve reacties zijn natuurlijk niet pas gekomen sinds de beta. Die waren er 1 minuut na de eerste trailer alVoor het geval je dat niet gelooft, scroll maar een paar (100-tal) pagina's terug.
En alles wat daarna kwam, daarmee had EA het recht kunnen trekken maar niet gedaan want de reacties zijn nog steeds mehh als ik zo de fora etc lees.
De likes op de huidige Rotterdam trailer zijn nu weliswaar hoger maar het aantal dislikes is nog steeds flink hoog.
Je houdt er m.i. maar een merkwaardige manier van redeneren op na. Het hele idee al dat dit soort van (mede) schuld van de community is.
Inderdaad. EA denkt (obv van onderzoek? ) blijkbaar dat dit beter verkoopt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:44:
[...]
Ja, ik moest dat ook even twee keer lezen. De hele communicatiestrategie lijkt gericht op youtuber/streamers en in elk geval niet op ons als potentiële klanten, daar kiezen ze zelf voor. Lone wolfs zoals Westie en die andere grappenmakers lijken mij een bijster slechte referentie voor een goede Battlefield. Een dikke killstreak kijkt wat makkelijker weg dan zes keer achter elkaar doodgaan in een poging om een tank koste wat het kost te slopen.
Terwijl het concept Battlefield verreweg het beste werkt als je met 1 of 2 (vaste) squads gecoordineerd speelt tegen andere (vaste) squads die communiceren. Maar het woord teamwork valt nooit, custom servers worden verwijderd, infantry/vehicles hebben geen support van andere spelers meer nodig, het friends/squad systeem werkt nog steeds voor geen meter en het unlock/progressie systeem werkt teamplay tegen etc. Maar dáár hoor je DICE/EA nooit over om die zorgen weg te nemen.
Als je voornamelijk communiceert over customization, 'archetypes', 'most immersive experiences', waargebeurde verhalen etc. etc. kan je verwachten dat mensen daar op reageren.
Ik zou juist denken dat door meer te focussen op de punten die jij bijv. noemt je je veel beter onderscheidt van de rest. BF 1942 , BF2 waren ook succesvol.
Mooi zinvol plekje tussen Arma en COD in bij wijze van spreken.
Graphics waren altijd sterk punt maar er wordt teveel op geleund. COD ziet er niet uit dus dat bewijst wel dat iets anders belangrijker is.
Niet verklappen aan EA maar dat is gameplay.
[ Voor 44% gewijzigd door Help!!!! op 27-08-2018 16:12 ]
PC Specs
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:21 ]
Ik ben een redelijke BF veteraan en heb gewoon enorm veel zin in BFV en na PUBG/DayZ helemaal geen zin in weer zo'n gare indie/early acces game die veel beloven maar uiteindelijk nog meer graaien dan de grote ontwikkelaars.
Ik snap ook nog steeds niks van al het gedoe over de game en ik ga pas kijken en oordelen na dat ik de beta heb gespeeld.
Als dan blijkt dat ik weer een beetje het BF3 gevoel terug krijg heb ik het komende jaar weer een leuke shooter om te spelen.
En even over alle mensen op forums/reddit die zeggen dat ze de game niet kopen, boycotten en alle andere shit daarvan weet je gewoon dat ze gewoon op dag 1 spelen.... ik krijg zelfs flashbangs na MW2

[ Voor 56% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:22 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Is beiden ook goed?Albinoraptor schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:09:
Zeg oude BF-veteranen (...) we gaan gewoon World War 3 spelen.
Dan moet WW3 wel even naar de console komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 27-08-2018 18:03 ]
Gezien de schaduw zit de lichtbron buiten, schuin tov die speler (rechts van hem) dan is de schoen dat in huis staat gewoon belicht?Tusk schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:45:
Ook als je kijkt naar het poppetje in de deuropening. Binnenkant been en de voet die al binnen staan zouden bijna zwart moeten zijn, maar het hele karakter lijkt hetzelfde belicht...
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:22 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Goh, Geen Stijl, spuit 11111 much...
Haha die reacties onder!
Als beta niks is ga ik mijn pre order annuleren en Insurgency Sandstorm kopen.
[ Voor 16% gewijzigd door New Yorker op 27-08-2018 22:24 ]
Weg

En dat het zich behoorlijk aan het verspreiden is..
Nee hoor gewoon een boze tweaker daar in de redactie die geen nieuwe Wilders-tweets kon vinden...poor Leno schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:34:
Als GS zich erover uit laat dan weet je dat t toch niet helemaal lekker zit
En dat het zich behoorlijk aan het verspreiden is..
Iemand een idee wanneer gamescom materiaal op YouTube komt van de bekende YouTube-ers?
[ Voor 11% gewijzigd door Sinus_rhythm op 27-08-2018 22:42 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:24 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hahaha wat een onzin staat er in dat stuk zeg

En dan dat zogenaamde "mijn opa moest huilen van de trailer" stukje ook erbij, man man wat slecht.
Het bashen van Dice begint wel een beetje trieste vormen aan te nemen hoor.
Jackfrags had toch een video gepost afgelopen weekend met nieuwe info vanaf de Gamescom?Sinus_rhythm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:39:
[...]
Iemand een idee wanneer gamescom materiaal op YouTube komt van de bekende YouTube-ers?
Hij mocht er wel over praten maar niets laten zien, dus deed ie een verhaaltje onder al bestaande beelden.
*edit
Jeroeniemoes zegt morgen, dan gaan we daar vanuit
[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 28-08-2018 00:35 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 28-08-2018 00:29 ]
Vanaf morgen, de 28e. Was wat doorgeschoven vanwege de dodelijke schietpartij op het games-event in de US.Sinus_rhythm schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:39:
[...]
Nee hoor gewoon een boze tweaker daar in de redactie die geen nieuwe Wilders-tweets kon vinden...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Tot de 29ste zelfs..Geronimous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:33:
[...]
Vanaf morgen, de 28e. Was wat doorgeschoven vanwege de dodelijke schietpartij op het games-event in de US.
https://twitter.com/MrProWestie/status/1034142434572357633
Ah oja, daar staat ook een deel van de communicatiepoor Leno schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 05:17:
[...]
Tot de 29ste zelfs..
Allemachtig dat begint inderdaad trieste vormen aan te nemen, het is gewoon net De Speld dit, jammer dat het waarschijnlijk niet satirisch bedoeld is.dvdkiwi schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:17:
[...]
Hahaha wat een onzin staat er in dat stuk zeg![]()
En dan dat zogenaamde "mijn opa moest huilen van de trailer" stukje ook erbij, man man wat slecht.
Het bashen van Dice begint wel een beetje trieste vormen aan te nemen hoor.
Aangezien de schietpartij gebeurde op een EA game event tekent het dan wel van goed fatsoen om niet een nieuwe shooter in het daglicht te zetten. Kan ik nog wel een dagje langer op wachten.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:40:
[...]
Ah oja, daar staat ook een deel van de communicatie. Jammer genoeg weer even wachten dus..
Edit: er vanuit gaande dat Battlefield Bulletin goed zit qua nieuws verzamelen, toch wel een aantal interessante punten die in elk geval nieuw voor mij zijn, wellicht ook voor anderen:
-geen infantry only maps bij launch
-geen mortar bij launch (kortom, die moet er alsnog in worden gezet op een later tijdstip)
-geen camera shakes meer als je wordt geraakt door kogels en explosies (zou anders ook wel bloedirritant zijn
-reviveanimatie is te cancelen
-TTK terug zoals het was in de eerste alpha
-de syringe voor de medic heb je hoe dan ook, náást 2 gadgets (dus gelukkig geen medics meer met louter explosives)
Als ik dat combat role selectie scherm zo bekijk, lijkt dat het meest op het kiezen van een combinatie van perks (agility, health regeneration, blast reduction, supression sensitivity) en een aantal extra skills? (silent footsteps, improved garrotte spotting?).
bron: https://twitter.com/bfbulletin
[ Voor 35% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-08-2018 16:05 ]
Laat aub healt regeneration normaal worden zoals in de vorige battlefields. Maar als het een skill oid word dan moet ik het daar maar mee doen!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:38:
[...]
Allemachtig dat begint inderdaad trieste vormen aan te nemen, het is gewoon net De Speld dit, jammer dat het waarschijnlijk niet satirisch bedoeld is.
[...]
Aangezien de schietpartij gebeurde op een EA game event tekent het dan wel van goed fatsoen om niet een nieuwe shooter in het daglicht te zetten. Kan ik nog wel een dagje langer op wachten.
Edit: er vanuit gaande dat Battlefield Bulletin goed zit qua nieuws verzamelen, toch wel een aantal interessante punten die in elk geval nieuw voor mij zijn, wellicht ook voor anderen:
-geen infantry only maps bij launch
-geen mortar bij launch (kortom, die moet er alsnog in worden gezet op een later tijdstip)
-geen camera shakes meer als je wordt geraakt door kogels en explosies (zou anders ook wel bloedirritant zijn
-reviveanimatie is te cancelen
-TTK terug zoals het was in de eerste alpha
-de syringe voor de medic heb je hoe dan ook, náást 2 gadgets (dus gelukkig geen medics meer met louter explosives)
Als ik dat combat role selectie scherm zo bekijk, lijkt dat het meest op het kiezen van een combinatie van perks (agility, health regeneration, blast reduction, supression sensitivity) en een aantal extra skills? (silent footsteps, improved garrotte spotting?).
bron: https://twitter.com/bfbulletin
Hoe snel health regeneration weer begint indien in dekking, is al een perk in BF1 en 4, wellicht dat je met V nu ook een beetje kan beïnvloeden tot hoe ver de health regeneration gaat?To easy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:34:
[...]
Laat aub healt regeneration normaal worden zoals in de vorige battlefields. Maar als het een skill oid word dan moet ik het daar maar mee doen!
Ik vind in principe alles best zolang het maar geen hero-achtige abilities worden.
Vraag me af wat de werkelijke reden hiervan is aangezien BF1 nu gewoon wordt gestreamd.poor Leno schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 05:17:
[...]
Tot de 29ste zelfs..
Hopelijk verdwijnt het embargo dan morgen wel. Snap sowieso het nut van dat hele embargo niet.
Voornamelijk over gameplay (wapen balans, medics, fortifications ed) maar er worden ook wat randzaken (zoals customizations) besproken.
Duidelijk verhaal. Ze zijn constant bezig om er een mooi spelletje van te maken
Zoals in BF1 wat vond je daarvan dan? Dat het na een x aantal seconden het weer begon te lopen?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:47:
[...]
Hoe snel health regeneration weer begint indien in dekking, is al een perk in BF1 en 4, wellicht dat je met V nu ook een beetje kan beïnvloeden tot hoe ver de health regeneration gaat?
Ik vind in principe alles best zolang het maar geen hero-achtige abilities worden.
Lastig om te zeggen eigenlijk, in een ideale team-based setting waar squads samen werken zou ik het liefste zien dat er geen automatische regeneration is zoals in BF2 of classic mode in Bf4, maar dat is op public servers gewoon niet meer te doen tegenwoordig; noodzakelijk kwaad. Het moedigt wel een heel voorzichtigee speelstijl en het gebruiken van explosives aan denk ik. Supression vermijden en wachten tot je healt, zeker als support gooi je in de tussentijd minstens 2 granaten. Plus het maakt de quick regen perk een must-pick, het geeft gewoon te veel voordeel.To easy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:25:
[...]
Zoals in BF1 wat vond je daarvan dan? Dat het na een x aantal seconden het weer begon te lopen?
Dat vind ik met alle perks vanaf bf:bc2 eigenlijk, er is altijd een optimale combinatie van perks die je altijd moet pakken. Niet alleen in BF, maar in alle shooters ga je uiteindelijk altijd voor dezelfde bonusen die je meer kans geven in vuurgevechten; meer damage doen en minder damage krijgen (kogels, explosives hangt van de game af). Of daarna accurater schieten, sneller lopen, verbergen op de minimap of meer ammo de optimale keus is, verschilt erg per game maar ik heb het zelf nog nooit goed gebalanceerd gezien in een shooter, er is altijd een overduidelijke optimale samenstelling. En als iedereen toch hetzelfde kiest, wat voegt het dan nog toe denk ik dan?
hoe vinden jullie het spelen tegen over battlefield1 ?
ik vind het overigens erg jammer dat dice het laat overkomen op een overhaastige release .. steeds meer dingen blijken pas later in de game te komen als ik het zo allemaal lees ..
ik koop hem wel op pre order maar ben gewoon erg benieuwd naar jullie ervaring .
psn: taker-mart
Hoe bedoel je? (doelend op allebei je zinnen)taker1987 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:37:
ik vind het overigens erg jammer dat dice het laat overkomen op een overhaastige release .. steeds meer dingen blijken pas later in de game te komen als ik het zo allemaal lees ..
battle royal modus uitgesteld , aanpassingen maken aan voertuigen (cosmetisch ) uitgesteld .. en zo zijn er nog wel meer dingen ..waarom uitstellen als het wel is aangekondigd dat het er in komt .. (in trailers enzo )dvdkiwi schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:46:
[...]
Hoe bedoel je? (doelend op allebei je zinnen)
psn: taker-mart
Al kan ik om BR niet echt rouwig zijn
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2018 12:15 ]
Vervolgens lijkt het mij dat ze de launch game gebruiken om alles volledig te optimaliseren en vervolgens pas content toe te voegen. Net zoals dat bij bijna alle games gaat alleen noemen die het geen launch maar gewoon "early access"
Mwah dat optimaliseren lijkt me logisch dat gebeurd continu. Zou wat zijn als er niks aangepast wordt. Speel liever gelijk dan nog langer wachtenTusk schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:20:
in het interview met Westie zei die knakker ook dat de game na de launch in feite contstant in een open beta blijft. Ze zullen constant meten (adv stats en de community) wat er goed en fout gaat.
Vervolgens lijkt het mij dat ze de launch game gebruiken om alles volledig te optimaliseren en vervolgens pas content toe te voegen. Net zoals dat bij bijna alle games gaat alleen noemen die het geen launch maar gewoon "early access"
Cosmetische voertuigaanpassingen mogen er wat mij betreft helemaal wel uit. Onrealistische bagger dat ik in een tank stap midden op een slagveld en heel die tank ineens andere camo heefttaker1987 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:11:
[...]
battle royal modus uitgesteld , aanpassingen maken aan voertuigen (cosmetisch ) uitgesteld .. en zo zijn er nog wel meer dingen ..waarom uitstellen als het wel is aangekondigd dat het er in komt .. (in trailers enzo )
.
Dat is glad ijs, want hoe ver wil je dat doortrekken dan?
Zo zie ik ook lui de hele map over rennen met een 47kg wegende MG 1917 alsof het niks is. Of lui switchen tussen vliegtuigstoelen binnen een mum van een seconde. Of lui die wegrennen nadat hun knieschijven naar de haaien zijn geschoten...
Zonder dollen, zelf een skin voor je tank kunnen kiezen is mooi toch? Als alles er altijd maar hetzelfde uitzag wordt het imo zo'n saaie bedoeling.
Dat is idd al jaren zo met Battlefield, er gaan altijd een paar maanden of jaar aan patches overheen voor, zie ook de TTK patch en de ADAD-spam patch voor BF1, dat heeft meer dan een 1,5 jaar geduurd.Tusk schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:20:
in het interview met Westie zei die knakker ook dat de game na de launch in feite contstant in een open beta blijft. Ze zullen constant meten (adv stats en de community) wat er goed en fout gaat.
Wat dat betreft ben ik verschrikkelijk blij dat Drunkkz3 nu verantwoordelijk is voor de gunplay in BFV, als hij z'n zin krijgt zit dat vanaf de launch al wel goed, misschien paar balans dingetjes daargelaten.
Dat er wat minder maps/modes beschikbaar zijn bij release maakt me nog niet zoveel uit als datgene wat er wel is, geoptimaliseerd is. Plus, geen mortar bij launch, dat is een erg prettige ontwikkeling al.
Laat de gamescon/beta build maar komen, mn handen jeuken om eindelijk de game zelf eens aan te voelen.
Ik persoonlijk vind een battlefield alles behalve een saaie bedoelingdvdkiwi schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:57:
[...]
Dat is glad ijs, want hoe ver wil je dat doortrekken dan?
Zo zie ik ook lui de hele map over rennen met een 47kg wegende MG 1917 alsof het niks is. Of lui switchen tussen vliegtuigstoelen binnen een mum van een seconde. Of lui die wegrennen nadat hun knieschijven naar de haaien zijn geschoten...
Zonder dollen, zelf een skin voor je tank kunnen kiezen is mooi toch? Als alles er altijd maar hetzelfde uitzag wordt het imo zo'n saaie bedoeling.
Qua realisme heb je uiteraard een punt. Maar dat is ook niet zover door te trekken, zonder dat je richting een milsim gaat.
[ Voor 57% gewijzigd door RobinNL op 29-08-2018 18:26 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ligt het nou echt aan mij of is het in de eerste video echte CoD gameplay met BF5 graphics? Het rennen, ADS-speed, nade gooien, weaponswitchen, snelheid, herladen, trap rennen etc etc.... dit is echt BF op ADHD. Wat een snelheid zit er in die game.RobinNL schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:19:
Die fortifications in de eerste video (de brug) ziet er best vet uit!
[video]
[video]
Jammer als je het mij vraagt.
klopt, maar ligt ook wel een beetje aan de speelstijl van die knakkerStealthyPeanut schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Ligt het nou echt aan mij of is het in de eerste video echte CoD gameplay met BF5 graphics? Het rennen, ADS-speed, nade gooien, weaponswitchen, snelheid, herladen, trap rennen etc etc.... dit is echt BF op ADHD. Wat een snelheid zit er in die game.
Wel jammer dat de tanks nog steeds auto-repair hebben, had gehoopt dat je daadwerkelijk je tank uit moest om het te fixen.

Wel mis ik nog steeds een visie bij DICE, als ik die interviews beluister lijkt het alsof er geen echte visie is hoe het spel moet spelen maar blijft het maar wat geëxperimenteer totdat ze van gamers horen dat het zo wel goed is.
Het is Battlefield, dat is de laatste versies nooit anders geweest. Ook Battlefield 1 is met bijvoorbeeld de assault class echt een run&gun game. Battlefield 4 was dat ook in bepaalde maps, zeker de urban maps. Rond rennen, explosives gooien/afschieten en sprayen met de full auto wapens.StealthyPeanut schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Ligt het nou echt aan mij of is het in de eerste video echte CoD gameplay met BF5 graphics? Het rennen, ADS-speed, nade gooien, weaponswitchen, snelheid, herladen, trap rennen etc etc.... dit is echt BF op ADHD. Wat een snelheid zit er in die game.
[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 29-08-2018 19:07 ]
Battlefield Hardline en BF1 vond ik helemaal niks.
BF1 veel te saaie en grote mappen.
Nee , geef mij maar ouderwets Battlefield 2142 toekomst of Battlefield Bad company stijl.
Fortifications ziet er tof uit met veel mogelijkheden die de games toch wat meer variatie bieden en zo'n brug herbouwen lijkt me ook een stuk beter zo (niet te snel maar ook niet te lang).
Ben benieuwd of we dit straks een beetje goed in Tweakers Live kunnen doen
In ieder geval ook genoeg flanking routes en plekken om heen te gaan. Al vind ik de layout van de map nog wel wat vaag maar zal vast wennen zijn.
Tweakers heeft ook nog een artikel trouwens: reviews: Battlefield V - Strijd in de straten van Rotterdam
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2018 19:45 ]
Wut? CoD? Dit is verre van CoD... ik vind het allemaal niet sneller gaan dan andere BF's...StealthyPeanut schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
De TTK lag in BF3 anders ook best laag...Martinspire schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:44:
Gameplay ziet er prima uit wat mij betreft. Al vind ik de time to kill nog steeds te snel met weinig kans tot reageren. Het is gelukkig niet zo debiel als in COD maar van mij mag het wel meer naar BF3 toe.
[ Voor 26% gewijzigd door Geronimous op 29-08-2018 20:03 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Gfx zijn erg vet, maar geen 1200 euro vet natuurlijk
In deze build worden er ook geen pinnen uit granaten getrokken en is de gooi vrijwel onmiddellijk. Nee, dit is spam meteen een granaat. Dat is iets wat ze echt uit de game moeten halen en snel ook.Tsurany schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:06:
Gameplay ziet er interessant uit. De map lijkt een stuk beter in elkaar te zitten dan de vorige map, stuk interessanter om te zien. Zeker met dynamisch weer. Vraag me wel af of ze explosive spam echt ontwijken als je ziet dat de assault bijvoorbeeld rifle grenades heeft terwijl die ook al dynamiet of panzerfausts heeft. Dat is nog even afwachten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
spam is wanneer je heel vlug nieuwe granaten kunt krijgen. Net zoals vroeger bij bf1942 naast een ammobox gaan liggen. Kon je 60 granaten per minuut gooien. Die middelste vlag van stalingradDaniëlWW2 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 00:27:
[...]
In deze build worden er ook geen pinnen uit granaten getrokken en is de gooi vrijwel onmiddellijk. Nee, dit is spam meteen een granaat. Dat is iets wat ze echt uit de game moeten halen en snel ook.
Eens. Eén van de slechtste ontwikkelingen uit deze franchise.DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 00:27:
[...]
In deze build worden er ook geen pinnen uit granaten getrokken en is de gooi vrijwel onmiddellijk. Nee, dit is spam meteen een granaat. Dat is iets wat ze echt uit de game moeten halen en snel ook.
Het is de speelstijl van die gozer die het speelt. Ik weet van mijzelf dat mijn snelheid nooit zo hoog zal zijn.Grotbewoner schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:06:
Wat vinden jullie nou van de speelsnelheid? Ik vind de game best tof eruit zien maar ik heb zo'n hekel aan die 40km/u die iedereen kan rennen. Je weet gewoon dat de beste manier om te spelen is om als een hyperactief konijn rond te rennen. Ik hou meer van positiespel, waar een machinegeweer ook daadwerkelijk wat kan betekenen.
Spam is ook wanneer je diverse gadgets in hoog tempo kan combineren zoals rifle grenade, panzerfaust en grenade.Tusk schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:03:
[...]
spam is wanneer je heel vlug nieuwe granaten kunt krijgen. Net zoals vroeger bij bf1942 naast een ammobox gaan liggen. Kon je 60 granaten per minuut gooien. Die middelste vlag van stalingrad
Eens. Maar dat is iets wat nou eenmaal anno 2018 verkoopt mainstream. Snelle actie, 1000 punten scoren per minuut, veel visuele zooi in beeld en alles wat je doet verdient een punt.Grotbewoner schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:06:
Wat vinden jullie nou van de speelsnelheid? Ik vind de game best tof eruit zien maar ik heb zo'n hekel aan die 40km/u die iedereen kan rennen. Je weet gewoon dat de beste manier om te spelen is om als een hyperactief konijn rond te rennen. Ik hou meer van positiespel, waar een machinegeweer ook daadwerkelijk wat kan betekenen.
Als je rennend aankomt of je stamina laag is,,laat het dan ook even effect hebben op je stabiliteit en accuracy. . Dat zorgt voor een compleet andere speelstijl.
Als je dat ook vind, koop je de nieuwe BF:V dan? Als ik dit zie kan ik alleen maar mijmeren over een game zoals Post Scriptum met de graphics, features en optimalisaties van BF:V.StealthyPeanut schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:55:
[...]
Eens. Maar dat is iets wat nou eenmaal anno 2018 verkoopt mainstream. Snelle actie, 1000 punten scoren per minuut, veel visuele zooi in beeld en alles wat je doet verdient een punt.
Als je rennend aankomt of je stamina laag is,,laat het dan ook even effect hebben op je stabiliteit en accuracy. . Dat zorgt voor een compleet andere speelstijl.
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V