Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

greatgonzo

schit-te-rend!

KeesFluitman schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:37:
[...]
Laten we gewoon lekker wachten en dan het spel spelen. Dit eeuwige gehype en met de flow van de youtubers mee gaan. Je merkt gewoon dat die achterlijke youtubers hits willen scoren om views te krijgen. Het is niets anders dan gebash en gehaat. Daar had de baas gelijk in, als je het niks vind, dan speel je het niet. Maar waarom nog extra negatieve, ongecontrolleerde onzin verspreiden om het spel, EA en dice nog verder door de modder te trekken?
of doe zoals ik... wacht gewoon 1,5 maand tot de black Friday deals komen... en betaal €35 in plaats van de €60 die het rond de release zal zijn. Heb je in ieder geval twee patches (oktober release patch en november patch) achter de rug, waardoor de foutjes eruit zijn gehaald..

Kun je meteen zien of er überhaupt een community is ontstaan, of dat het inderdaad een BF hardline geval dreigt te worden...

[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 21-08-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:32

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:26:
Jullie houden er allemaal je eigen theorieën op na waarom de preorders tegen vallen.
Wat nou als ik zeg dat het volgens mij komt omdat het meerendeel helemaal niet zit te wachten op een WW2 shooter? BFBC2, BF3 en BF4 waren heel populair omdat moderne shooters het nu eenmaal goed doen onder een groot publiek. Bij BF1 zijn de meesten die ik ken zijn echt al vrij snel afgehaakt, het was het gewoon nét niet. Natuurlijk waren er wat fans die graag WW1/WW2 wilden zien maar het meerendeel is volgens mij meer te porren voor een moderne shooter.
Dit :) De enige reden dat ik een WWII game wil spelen is de M1 Garand :P Maar zodra ik daarmee kan spelen ben ik ook gelijk verkocht :P

Maar ik vond de moderne setting in BFBC, BF3 en BF4 ook tof. In BF1 vond ik de voertuigen gewoon een stuk minder om in te spelen, terwijl ik in de voorgaande BF's best veel te vinden was in tanks en heli's als ze beschikbaar waren.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2018 13:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In hoeverre luisteren ze naar een dochtertje? Dat is toch gewoon de chef zijn uitspraak over de hele vrouwen in de game rampetam?
Ja dat soort uitspraken moet je als vertegenwoordiger nooit maken, dat wordt volledig uit de context gehaald en in elke discussie als wapen ingezet :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Borentos schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:54:
[...]

Dit zat ik me dus ook af te vragen. Hoe komt die analist aan die gegevens? Zijn het winkel pre-orders of digitaal van online stores? Ik heb het artikel gelezen, vond het maar vaag. Wat ik welk bizar vind hoe elke youtuber deze gegevens klakkeloos overneemt en er vanuit dat dit de ondergang van EA wordt, terwijl niemand weet waarop die cijfers zijn gebaseerd.

Nu is natuurlijk de titel "Battlefield V' will be a serious disappointment" de perfect clickbait, goed voor de views.
Ik denk dat je deze gamewereld moet verdelen in gamers en investeerders. Kan me goed voorstellen dat de groep investeerders niet bezig is met een trailer maar met hoeveel voor verkoop er is, wat een stukje afspiegeling geef hoe een game het gaat doen. Kan me nog meer voorstellen dat er een aantal mensen wat zenuwachtiger op hun stoel zitten nu.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
RoyK schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat je deze gamewereld moet verdelen in gamers en investeerders. Kan me goed voorstellen dat de groep investeerders niet bezig is met een trailer maar met hoeveel voor verkoop er is, wat een stukje afspiegeling geef hoe een game het gaat doen. Kan me nog meer voorstellen dat er een aantal mensen wat zenuwachtiger op hun stoel zitten nu.
Waar het mij om ging dat de gegevens niet van EA komt, maar van een analist. Ik ben gewoon benieuwd hoe hij aan die gegevens komt. Dat de pre-orders lager zijn dan COD en Red Dead Redemption 2 had ik ook wel kunnen voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
In hoeverre luisteren ze naar een dochtertje? Dat is toch gewoon de chef zijn uitspraak over de hele vrouwen in de game rampetam?
Was wat overdreven geschreven uiteraard ;).
Ik kom wel met je mee wat betreft enige elementen uit andere games. De fortifications zijn vaag en het is onduidelijk wat de praktische uitwerking daarvan gaat worden. (Ze hadden weinig invloed op de gameplay in de alpha).

COD wordt gewoon gekocht door mensen die voornamelijk werken en een familie hebben, maar af en toe ff een uurtje willen knallen zonder na te denken. Of door kinderen, die van de ene beloning in de andere willen springen om hun concentratieboog op peil te houden. Veel van mijn vrienden prefereren COD, puur omdat ze battlefield wat langzaam vinden.

Laten we gewoon lekker wachten en dan het spel spelen. Dit eeuwige gehype en met de flow van de youtubers mee gaan. Je merkt gewoon dat die achterlijke youtubers hits willen scoren om views te krijgen. Het is niets anders dan gebash en gehaat. Daar had de baas gelijk in, als je het niks vind, dan speel je het niet. Maar waarom nog extra negatieve, ongecontrolleerde onzin verspreiden om het spel, EA en dice nog verder door de modder te trekken?
Ze hebben zichzelf gewoon enorm in de nesten gewerkt door eigen uitspraken. Ik mag ze hier niet noemen want dan wordt ik gebanned, maar het is helaas wel zo.

Er is denk ik niemand die deze BF5 liever had zien toppen dan ik. Ik wacht sinds BF2 eigenlijk alweer een nieuwe down-to-earth shooter. Maar als je dan de reveal trailer ziet, dan klopt er gewoon helemaal niks van hun eigen uitspraken en visie.

Gelukkig hebben we dit jaar 2 andere echte WW2 shooters, waar ik mijn behoefte in dat genre kan voldoen :). Voor BF5 is straks ook vast weer plek hoor. Ik denk dat de verkopen daarom echt wel mee gaan vallen. Maar de tegenvallende pre-orders geven wel een signaal af richting EA, waarvan ik hoop dat ze inzien dat er meer voor nodig is dan alleen een franchise om een game succesvol te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

SmokingCrop schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:21:
Ik vind het niet vreemd dat er veel minder pre-orders zijn, Battlefield is al niet het makkelijkste spel om even te spelen voor velen en ze maken het met BF V meer hardcore achtig.
niet mee eens. Elke release is meer noob-friendly geworden met BF1 als toppunt. Denk maar aan features als 3d spotting, HP regen en dat je kogels na een reload 'bewaard' blijven.

Waarschijnlijk is het inperken van die features nu wat de 'noobs' tegenhoudt om te preorderen. Men weet daardoor niet wat te verwachten en kijkt heel gezond de kat uit de boom.

@MRE-Inc volgens mij zat kharkant niet in BF3 :)
@StealthyPeanut welke 2 ?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 18:08
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:38:
[...]

Net als andere (online) abonnementen verlies je toegang tot de game indien je het abonnement stop zet. De meeste extra's van BFV zijn in-game te claimen en verdwijnen niet na het opzeggen van je abonnement (aanname).

Deluxe is €80. Premier is €15 als je een maand deluxe speelt en dan de standaard editie koopt (met 10% access-korting) zit je op 54+15= 69, denk dat EA hierom geen vreemde dingen gaat doen mbt het opzeggen en overstappen van en naar access. Neem wel aan dat je wel de "Deluxe Edition Special Assignments-voordelen" verliest.
Ik snap het principe niet dat ze met die acces premier alsnog geld durven te vragen voor battlefield 5. En je de toegang kwijt raak als je dat premier abonnement stop zet. Battlefield 5 zou dan gratis er in moeten zitten. Dus 15 euro voor de deluxe editie. Ik denk dat ik gewoon de standaard versie koop. Ik heb het niet zo op hun verdienmodel

[ Voor 5% gewijzigd door Lootbox op 21-08-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:36

Superkiwi

Hoi doei

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

bwoah, gewoon kei hard uit mijn geheugen gesleten, ik word oud :) Was overigens in bf2 ook al een schijtmap imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tusk schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:09:
[...]

bwoah, gewoon kei hard uit mijn geheugen gesleten, ik word oud :) Was overigens in bf2 ook al een schijtmap imo :)
Was een top map! Je moet alleen niet met 64p de 32 man conquest versie spelen :+

Battlefield 2 had met Sharqi, Mashtuur en Karkand zeer goede city mappen, enkel Seine Crossing heeft dat evenaard.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tusk schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:09:
[...]

Met 32 man op die map was het echt een hemelse map. Wat @Tsurany zegt; Met Sharqi en Mashtuur echt city maps die amper geëvenaard zijn in welke titel erna dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb de rare gewoonte om in games de meest populaire maps zelf de meest vervelende maps te vinden :)
sws zijn citymaps niet mijn ding. Hoewel Seine gaaf was en ik Shangai ook nog graag speel. Geef mij maar de grote open maps als El Alamein, Daliant plant Caspian border en Golmud. Hopelijk in bf5 ook iets wat in dit rijtje past :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 07:31
Borentos schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:36:
[...]

Waar het mij om ging dat de gegevens niet van EA komt, maar van een analist. Ik ben gewoon benieuwd hoe hij aan die gegevens komt. Dat de pre-orders lager zijn dan COD en Red Dead Redemption 2 had ik ook wel kunnen voorspellen.
Zou dat ook niet een beetje kunnen liggen aan het feit dat er nu EA Acces Premier bestaat?
Ikzelf heb ook BFV niet ge-preordered, speel eerst wel even via Acces, kan mij goed voorstellen dat ik zeker niet de enige ben die zo denkt. Zoiets drukt toch wel aardig op de pre-order aantallen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
*snip* lees de topicwaarschuwing. Laatste waarschuwing

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 21-08-2018 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

*snip*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 21-08-2018 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ja precies, en iedereen is net uit een vliegtuig gestapt zo lijkt het. Grafisch ziet het er wel allemaal fantastisch uit maar het blijf het echt zo'n gemiste kans vinden. *snip*

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 21-08-2018 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Stefmeister schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:15:
Ja precies, en iedereen is net uit een vliegtuig gestapt zo lijkt het. Grafisch ziet het er wel allemaal fantastisch uit maar het blijf het echt zo'n gemiste kans vinden. Had er dan gewoon Bad Company 3 van gemaakt, dan had volgens mij echt alle (sfeer/vrouwen/etc) kritiek die er nu is er niet geweest.
Afhankelijk van de modus is dat ook zo :P ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
@Martinspire dat klopt dan ook weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04:02
Nieuwe trailer: "The Company" (helaas niet Bad Company... ;))
SD5k schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:26:
Net bericht gehad van Bol.com dat ik op 17 september mijn early access beta code kan verwachten! *O*

Alleen jammer dat die early access op 4 en 5 september is. -O-
Gek...ik heb mijn key al ontvangen van Bol.

[ Voor 24% gewijzigd door raiders op 21-08-2018 17:32 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Fraaie trailer, leuke presentatie van de nieuwe features :)
Gameplaytechnisch zal de rol die je kiest dus veel invloed hebben wat het afstemmen van rollen een belangrijk iets maakt.
Wat ik wel hoop is dat de medic class nu (enkele) wapens krijgt die zich kunnen meten met de andere classes.
Grafisch ziet het er wederom dikke prima uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 21-08-2018 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen jij dit zei kon ik helaas al raden wat we konden verwachten :'(

De Gamescon trailer die me toch een mini-beetje hoop gaf, vond jij weer uiteraard helemaal niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:54
.
Tusk schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:38:
ik heb de rare gewoonte om in games de meest populaire maps zelf de meest vervelende maps te vinden :)
sws zijn citymaps niet mijn ding. Hoewel Seine gaaf was en ik Shangai ook nog graag speel. Geef mij maar de grote open maps als El Alamein, Daliant plant Caspian border en Golmud. Hopelijk in bf5 ook iets wat in dit rijtje past :*)
Zal leuk zijn als er de slag om Koersk/Operatie Citadel er komt. _/-\o_ Dat lijkt mij dat het een grote open Map wordt. :Y

https://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_om_Koersk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Afwisseling maakt het juist zo bf-like. Ene keer vol infanterie op Karkand en map erna lekkere vehicle madness op Clean Sweep of Dalian inderdaad.

Alleen wel typisch dat je Caspian noemt als grote open map, terwijl de mappen sinds bf3 op vehicle gebied 1 grote clusterfuck zijn geworden qua vlaggen. Ja, ze zijn "groot", maar plaatsing van de vlaggen is echt dramatisch en CoD-achtig.

Wat me ook altijd opvalt de laatste series: je zichtveld is vaak zo beperkt met allerlei items en zaken die overal maar tussen worden gepropt en geplaatst dat het ontzettend klein en druk oogt zeg maar. Weinig openheid in de maps meer. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nadeel aan al die open mappen is dat nog geen kwart van de server een leuk voertuig heeft, de rest moet het maar te voet uitvechten tussen alle tanks, vliegtuigen en helikopters. Dat geeft mij toch enkel een leuke ervaring als ik in zo'n voertuig zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 09:49

InSanex

serenity now!

Tusk schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:52:
[...]

niet mee eens. Elke release is meer noob-friendly geworden met BF1 als toppunt. Denk maar aan features als 3d spotting, HP regen en dat je kogels na een reload 'bewaard' blijven.
Je geeft toch voorbeelden die al sinds BF1942 bestaan hoor ....

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
InSanex schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:02:
[...]

Je geeft toch voorbeelden die al sinds BF1942 bestaan hoor ....
Health regen en 3d spotting niet hoor. Dat is sinds bf3 de nieuwe faaltrend.

Reloaden kogels heb ik nooit echt op gelet en het minst boeiend wat mij betreft.

Vind de grenade spam animatie 1 van de slechtste ontwikkelingen. Met 1 knop direct gooien. Nope nope nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 00:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Oeh die is wel mooi. Net even die company trailer gezien. Het eerste wat in me op kwam was: Annuleren die pre-order.

Ah, zgn specializations....we gaan de COD kant op?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DlIf9nmW4AAxuzO?format=jpg&name=large

[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 21-08-2018 21:46 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Hoe vet had het geweest zijn als ze het gewoon stevig door hadden getrokken, een alternatieve WW2 met wat scifi er doorheen, maar dan wel met jaren 40 looks. Maargoed, dat is dagdromen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MRE-Inc schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:27:
[...]

Oeh die is wel mooi. Net even die company trailer gezien. Het eerste wat in me op kwam was: Annuleren die pre-order.

[afbeelding]
Houd je flink wat tijd over voor andere games! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zucht....
There will be two multiplayer factions at launch – the British and German armies – that you can build your Company from.
En het dan hebben over The Fall of Europe als developer als begin thema. Het enige land welke niet door de Duitsers in het begin van de oorlog veroverd is, is Groot Brittannië.

Echt wat een faal.

Meer info hier over dat Company gebeuren.
https://www.battlefield.c...eld-5-what-is-the-company

https://www.ea.com/games/...efield-5?isLocalized=true
Battlefield V is the biggest sandbox we’ve ever built. Factor that in with all the gameplay innovations such as attrition and so on, and there are so many new challenges that you must deal with – in new and interesting ways.
Leuk, dus om dingen te unlocken gaat iedereen weer voor zich zelf spelen om iets te kunnen unlocken. Get 5 kills with the Panzerfaust in one life. Echt teamplay bevorderend.

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 21-08-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:06:
Zucht....

[...]

En het dan hebben over The Fall of Europe als developer als begin thema. Het enige land welke niet door de Duitsers in het begin van de oorlog veroverd is, is Groot Brittannië.

Echt wat een faal.

Meer info hier over dat Company gebeuren.
https://www.battlefield.c...eld-5-what-is-the-company

https://www.ea.com/games/...efield-5?isLocalized=true

[...]

Leuk, dus om dingen te unlocken gaat iedereen weer voor zich zelf spelen om iets te kunnen unlocken. Get 5 kills with the Panzerfaust in one life. Echt teamplay bevorderend.
Die challenges die ze noemen associeer jij met challenges uit cod. Ze kunnen het ook algemeen bedoelen.

Al ben ik het met je eens dat het wel erg doorslaat met BF. Ik vond BC2 juist fijn omdat het zo simpel was. Bij bf4 en bij 1 al helemaal vond ik het allemaal veel te ingewikkeld worden.

Ben wel benieuwd naar deze bf. Als je alle bullshit negeert en gewoon gaat knallen, kan dit best wel een goed spel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:41
off-topic. Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 120% gewijzigd door Geronimous op 21-08-2018 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

StealthyPeanut schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:12:
[...]

Health regen en 3d spotting niet hoor. Dat is sinds bf3 de nieuwe faaltrend.

Reloaden kogels heb ik nooit echt op gelet en het minst boeiend wat mij betreft.

Vind de grenade spam animatie 1 van de slechtste ontwikkelingen. Met 1 knop direct gooien. Nope nope nope.
Als je BF3 en 4 in de classic mode (settings afgeleid van BF2) speelt, dan zul je erachter komen dat ze toen je kogels niet op magische wijze overhevelden naar je nieuwe magazijn :)

En dat is boeiender dan je denkt. Want nu klik je na elke actie op reload en ga je de volgende actie met een volg magazijn tegemoet. Als je dat met de 'classic' settings doet ben je na 3 of 4 keer reloaden door je kogels heen. En dus moet je goed opletten wanneer je wel en niet reload.
Tsurany schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:31:
[...]

Het nadeel aan al die open mappen is dat nog geen kwart van de server een leuk voertuig heeft, de rest moet het maar te voet uitvechten tussen alle tanks, vliegtuigen en helikopters. Dat geeft mij toch enkel een leuke ervaring als ik in zo'n voertuig zit.
wat mij betreft niks leuker om als 'underdog' dus als infantry een tank of ander voertuig te killen :) Daar verneuk ik graag mijn k/d ratio voor!

[ Voor 23% gewijzigd door Tusk op 22-08-2018 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tusk schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:53:
[...]

Als je BF3 en 4 in de classic mode (settings afgeleid van BF2) speelt, dan zul je erachter komen dat ze toen je kogels niet op magische wijze overhevelden naar je nieuwe magazijn :)

En dat is boeiender dan je denkt. Want nu klik je na elke actie op reload en ga je de volgende actie met een volg magazijn tegemoet. Als je dat met de 'classic' settings doet ben je na 3 of 4 keer reloaden door je kogels heen. En dus moet je goed opletten wanneer je wel en niet reload.
Zeker een goede zaak, maar omdat je zoveel ammo had en best wat ammoboxen overal lagen heb ik nog nooit zonder ammo gezeten. Dus hier ook nog nooit echt op gelet.

Maar ik kan me voorstellen dat dit in BF5 juist voor meer diepgang zorgen omdat je veel minder ammo bij hebt. Top!
wat mij betreft niks leuker om als 'underdog' dus als infantry een tank of ander voertuig te killen :) Daar verneuk ik graag mijn k/d ratio voor!
Eens. Sowieso mogen een hoop stats wel uit dit soort games worden gehaald. Een K/D ratio is voor heel veel spelers hun heilige graal en indicator of ze goed bezig zijn. Ook al hebben ze 100 Loss en 2 Win, maar een K/D van 5 omdat ze sniper zijn, vinden ze zichzelf toch "goed".

Ik speel sinds BF2 al voor de winst en let totaal niet op mijn K/D. De vlag moet verdedigd of aangevallen worden. Punt. Hoe? Maakt niet uit. Zolang de vlag maar in ons bezit blijft. Ook al is mijn K/D altijd wel boven de 2 geweest, het is totaal niet mijn focus.

Natuurlijk kost elke death ook een ticket, maar een overhand in vlaggen zorgt voor een veel snellere ticketbleed, dan die ene death. Dat gezegd hebbende, moet je niet als een kip zonder kop rond gaan rennen natuurlijk.

Sowieso mag het aantal acties waar je punten voor krijgt wel significant omlaag. Elke scheet die je laat levert je 20 punten op. De defend en attack punten zijn prima, samen met capture, neutralize etc. Punten voor een kill mogen ook wel omlaag en punten voor helpen van je squad en team omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

StealthyPeanut schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:21:
Ik speel sinds BF2 al voor de winst en let totaal niet op mijn K/D. De vlag moet verdedigd of aangevallen worden. Punt. Hoe? Maakt niet uit. Zolang de vlag maar in ons bezit blijft. Dat gezegd hebbende is mijn K/D altijd wel boven de 2 geweest.

Natuurlijk kost elke death ook een ticket, maar een overhand in vlaggen zorgt voor een veel snellere ticketbleed, dan die ene death. Dat gezegd hebbende, moet je niet als een kip zonder kop rond gaan rennen natuurlijk.
Amen, laatst BF4 uitgeprobeerd en werd uitgelachen vanwege mijn K/D ratio, maar stond wel in de top10 ivm vlaggen veroveren.

Laatste BF die ik hespeeld heb was Bad Company 2. BF4 onlangs pas gedaan (ea pass op de xbox).

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

StealthyPeanut schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:21:
[...]

Zeker een goede zaak, maar omdat je zoveel ammo had en best wat ammoboxen overal lagen heb ik nog nooit zonder ammo gezeten. Dus hier ook nog nooit echt op gelet.

Maar ik kan me voorstellen dat dit in BF5 juist voor meer diepgang zorgen omdat je veel minder ammo bij hebt. Top!

[...]

Eens. Sowieso mogen een hoop stats wel uit dit soort games worden gehaald. Een K/D ratio is voor heel veel spelers hun heilige graal en indicator of ze goed bezig zijn. Ook al hebben ze 100 Loss en 2 Win, maar een K/D van 5 omdat ze sniper zijn, vinden ze zichzelf toch "goed".

Ik speel sinds BF2 al voor de winst en let totaal niet op mijn K/D. De vlag moet verdedigd of aangevallen worden. Punt. Hoe? Maakt niet uit. Zolang de vlag maar in ons bezit blijft. Dat gezegd hebbende is mijn K/D altijd wel boven de 2 geweest.

Sowieso mag het aantal acties waar je punten voor krijgt wel significant omlaag. Elke scheet die je laat levert je 20 punten op. De defend en attack punten zijn prima, samen met capture, neutralize etc. Punten voor een kill mogen ook wel omlaag en punten voor helpen van je squad en team omhoog.
Ja daar kan ik me wel in vinden. K/D ratio is toch iets waar ik onbewust op let. Ik merk dat ik minder tevreden ben na een potje als mn K/D ratio negatief is en meer tevreden ben als deze (ruim) positief is. Dit zorgt er soms voor dat ik minder in team belang speel en meer lone wolf / eigen plan. Dit is overigens niet altijd slecht want in BF1 houd ik me momenteel vooral bezig met vlaggen de onze houden en vliegtuigen lastig vallen met de Burton. Iemand moet het doen O-)

Ik kan me een systeem voorstellen dat K/D niet word bijgehouden, maar dat vlaggen defenden / overmeesteren zwaarder weegt in de punten. Of dat je x aantal meter bij een squad member blijf. En dat punten oplopen als je met zn drieën of vieren binnen een straal van X meter blijft. Een sniper veel meer tools heeft om zijn squad te helpen aan info en daar ook naar beloond word. Intel verzamelen dus meer oplevert als een teamgenoot de kill maakt dan zelf alleen headshots uitdelen.

ach.. wat zit ik te bazelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

MRE-Inc schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:27:
[...]
[afbeelding]
Dit is niets nieuws voor de BF serie toch?
Specializations zoals bv slugs of buckshot en attachments zoals suppressors en foregrips etc behoorden in BF 3 en 4 ook tot de mogelijkheden. Zo kun je een wapen creëren wat jou lekker ligt, ik zie echt niet waarom we dit als een negatief iets zouden moeten zien.

Ik vind het een vooruitgang, zeker tov BF1 waar je van elk wapen 3 versies hebt, elk met zijn eigen specializations.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 22-08-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

Specializations zoals bv slugs of buckshot en attachments zoals suppressors en foregrips etc behoorden in BF 3 en 4 ook tot de mogelijkheden. Zo kun je een wapen creëren wat jou lekker ligt, ik zie echt niet waarom we dit als een negatief iets zouden moeten zien.

Ik vind het een vooruitgang, zeker tov BF1 waar je van elk wapen 3 versies hebt, elk met zijn eigen specializations.
Inderdaad. Weinig nieuws :) Het is natuurlijk ook wel lastig om iedere keer iets negatiefs te vinden :P

In sommige games houd ik totaal niet van veel poespas. Titanfall 1 is echt een goed voorbeeld van hoe je dat goed doet. Daar is de balans ook echt super goed. Soms is meer niet altijd beter. Maar dat zijn kleine maps met 6-6. Maar in BF is het door het grote arsenaal aan wapens en gadgets al te uitgebreid, dus dan vind ik het ook niet erg als ze wat meer customization toelaten.

Ten aanzien van KD ratio. Die is alleen van belang in een team deathmatch potje. In elke andere modus mogen ze die van mij verbergen. Enige wat voor mij telt in Battlefield is de overwinning. Hoe vaak ik in met name Rush mezelf "op heb geofferd" om de bom te disarmen, terwijl de rest van mijn team veilig van een afstandje stond te schieten. :) En het gevoel dat je krijgt als het je weer is gelukt is toch wel de reden waarom ik Battlefield speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
RoyK schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

Ja daar kan ik me wel in vinden. K/D ratio is toch iets waar ik onbewust op let. Ik merk dat ik minder tevreden ben na een potje als mn K/D ratio negatief is en meer tevreden ben als deze (ruim) positief is. Dit zorgt er soms voor dat ik minder in team belang speel en meer lone wolf / eigen plan. Dit is overigens niet altijd slecht want in BF1 houd ik me momenteel vooral bezig met vlaggen de onze houden en vliegtuigen lastig vallen met de Burton. Iemand moet het doen O-)

Ik kan me een systeem voorstellen dat K/D niet word bijgehouden, maar dat vlaggen defenden / overmeesteren zwaarder weegt in de punten. Of dat je x aantal meter bij een squad member blijf. En dat punten oplopen als je met zn drieën of vieren binnen een straal van X meter blijft. Een sniper veel meer tools heeft om zijn squad te helpen aan info en daar ook naar beloond word. Intel verzamelen dus meer oplevert als een teamgenoot de kill maakt dan zelf alleen headshots uitdelen.

ach.. wat zit ik te bazelen. 8)
Speel nu Post Scriptum en daar heb je helemaal geen puntentelling. Alleen wordt bijgehouden hoeveel revives en heals zijn gegeven gedurende de ronde. Op het einde zie je wel het aantal kills, wounds, deaths, heals en revives. Maar het "greater good" is het belangrijkste; heb je de slag gewonnen of verloren.

Ook gaat je stamina bijvoorbeeld minder snel leeg als je omringt bent door je squad. Best wat leuke kleine zaken die een positieve invloed hebben op de gameplay imho. Je ziet bijna niemand lone wolven of ergens blijven hangen voor kills. Je hebt gewoon 30 minuten per punt om te capturen. Het aantal tickets starts op 800 geloof ik (40vs40) dus een kill an sich maakt weinig verschil. Je moet gewoon de punten verdedigen (of aanvallen).
dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

In BF3 en BF4 was het ook een moderne setting, dus dat verandert de zaak wel een beetje. Ik zie een thompson niet voor me met een suppressor... of wel? Ik zag dat er iemand met een MG rondliep met een holographic site erop. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :9 .

[ Voor 25% gewijzigd door StealthyPeanut op 22-08-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:11:
[...]
Enige wat voor mij telt in Battlefield is de overwinning. Hoe vaak ik in met name Rush mezelf "op heb geofferd" om de bom te disarmen, terwijl de rest van mijn team veilig van een afstandje stond te schieten. :)
Haha, heel herkenbaar.
Een kwart van je team ligt achterin te snipen, een ander kwart is te bang om dood te gaan, nog een kwart speelt tdm in het potje rush en laatste kwart probeert rush te spelen zoals het bedoeld is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:11:
In BF3 en BF4 was het ook een moderne setting, dus dat verandert de zaak wel een beetje. Ik zie een thompson niet voor me met een suppressor... of wel? Ik zag dat er iemand met een MG rondliep met een holographic site erop. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :9 .
Zulke sights bestonden wel, zelfs al voor de eerste wereldoorlog. Ze werden echter niet massaal geproduceerd en werden beperkt tot wapens op vliegtuigen of schepen.
Maar DICE moet wel een loopje nemen met de werkelijkheid om customisations op wapens toe te passen, zoveel variëteit was er nou ook weer niet.

Sommige landen waren al blij als elke soldaat überhaupt een wapen had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tusk schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:53:
[...]

#metoo

Ik vind dat juist ook één van de leuke dingen in een BF spel... een tank(s) uitschakelen. Al is een transport met explosieven uitschakelen met meerdere mensen erin ook erg leuk. :+

K/D is leuk maar vind ik zeker niet belangrijk als ik een tank(s) als missie heb. Ook als medic mijn maatjes reviven/healen terwijl de kans is om zelf dood te gaan heb ik geen problemen met mijn K/D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
StealthyPeanut schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:11:
[...]

Speel nu Post Scriptum en daar heb je helemaal geen puntentelling. Alleen wordt bijgehouden hoeveel revives en heals zijn gegeven gedurende de ronde. Op het einde zie je wel het aantal kills, wounds, deaths, heals en revives. Maar het "greater good" is het belangrijkste; heb je de slag gewonnen of verloren.

Ook gaat je stamina bijvoorbeeld minder snel leeg als je omringt bent door je squad. Best wat leuke kleine zaken die een positieve invloed hebben op de gameplay imho. Je ziet bijna niemand lone wolven of ergens blijven hangen voor kills. Je hebt gewoon 30 minuten per punt om te capturen. Het aantal tickets starts op 800 geloof ik (40vs40) dus een kill an sich maakt weinig verschil. Je moet gewoon de punten verdedigen (of aanvallen).
Ik denk niet dat je de niche van Post Scriptum kunt vergelijken met de AAA titel van Battlefield. Het wordt nu vooral nog gespeeld door mensen die ook de game heel serieus nemen (soms iets te) daar waar Battlefield door een veel breder publiek gespeeld wordt en je met alle assignments of voorkeuren ook hele andere uitkomsten van matches krijgt. Bovendien is er een groter verschil in skill aanwezig waardoor je vaak al blij mag zijn dat er 1 competente squad in een match zit met een heleboel slachtvoer daarnaast.

Verder kun je doen alsof K/D of kills niets uitmaken maar uiteindelijk zul je toch vlaggen moeten afnemen van de tegenstander en dat lukt je alleen om ze er vanaf te schieten. Als iemand 5 keer dood moet gaan voor ie 1 persoon heeft afgeschoten, dan voegt ie gewoon niet veel toe aan de ronde overall want met zo iemand ga je geen objective na objective innemen. Een keer met geluk een mcom armen is leuk maar zo moet je er nog 7 innemen in een ronde en dat lukt je vooralsnog alleen met mensen die de enemy van de objective afhouden. Dat betekent weer niet dat we 30 campers om een objective heen moeten hebben en 2 die het werk doen, maar weten wat je team op dat moment nodig heeft is belangrijk. En ik zie toch te vaak dat men de verkeerde keuzes maakt op wat echt je team helpt en wat echt de overwinning binnenhaalt. Leuk die revive maar als ik meteen wordt afgeschoten, win je er nog niks mee. Leuk die mcom arm zodra je bij de objective aan komt, maar als er geen backup met je mee is, maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Hoewel ik dat ding vaak aan zet, ben ik toch echt eerst bezig met de objective veilig stellen voor ik weer verder ga. Idem met vlaggen. Te vaak gaat het team alweer weg terwijl er nog gewoon iemand op de objective aanwezig is. En dan heb je aan het eind van de pot 300 vlaggen ingenomen maar verloren omdat je niks hebt afgemaakt. Die volksverhuizing van vlag naar vlag maakt van conquest een walking simulator

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 22-08-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Martinspire schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:22:
[...]

Ik denk niet dat je de niche van Post Scriptum kunt vergelijken met de AAA titel van Battlefield. Het wordt nu vooral nog gespeeld door mensen die ook de game heel serieus nemen (soms iets te) daar waar Battlefield door een veel breder publiek gespeeld wordt en je met alle assignments of voorkeuren ook hele andere uitkomsten van matches krijgt. Bovendien is er een groter verschil in skill aanwezig waardoor je vaak al blij mag zijn dat er 1 competente squad in een match zit met een heleboel slachtvoer daarnaast.

[...]
Post Scriptum maar zeker ook Squad zijn, voor mij, veeeeel te serieus en heel afhankelijk of je een goede squad leader heb die weet wat ie moet doen. Denk dat deze games voor veel BF-gamers veels te serieus zijn. Vlaggen rennen is ook weer overdreven maar gelukkig is er een betere optie dan conquest ;)

Zelf heb ik Squad gespeeld maar dat is voor mij echter "Een brug te ver" om het weer ontopic te houden (ook al zit Arnhem niet in BFV) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Martinspire schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:22:
[...]

Verder kun je doen alsof K/D of kills niets uitmaken maar uiteindelijk zul je toch vlaggen moeten afnemen van de tegenstander en dat lukt je alleen om ze er vanaf te schieten. Als iemand 5 keer dood moet gaan voor ie 1 persoon heeft afgeschoten, dan voegt ie gewoon niet veel toe aan de ronde overall want met zo iemand ga je geen objective na objective innemen. Een keer met geluk een mcom armen is leuk maar zo moet je er nog 7 innemen in een ronde en dat lukt je vooralsnog alleen met mensen die de enemy van de objective afhouden. Dat betekent weer niet dat we 30 campers om een objective heen moeten hebben en 2 die het werk doen, maar weten wat je team op dat moment nodig heeft is belangrijk. En ik zie toch te vaak dat men de verkeerde keuzes maakt op wat echt je team helpt en wat echt de overwinning binnenhaalt. Leuk die revive maar als ik meteen wordt afgeschoten, win je er nog niks mee. Leuk die mcom arm zodra je bij de objective aan komt, maar als er geen backup met je mee is, maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Hoewel ik dat ding vaak aan zet, ben ik toch echt eerst bezig met de objective veilig stellen voor ik weer verder ga. Idem met vlaggen. Te vaak gaat het team alweer weg terwijl er nog gewoon iemand op de objective aanwezig is. En dan heb je aan het eind van de pot 300 vlaggen ingenomen maar verloren omdat je niks hebt afgemaakt. Die volksverhuizing van vlag naar vlag maakt van conquest een walking simulator
PS is inderdaad een andere tak van sport, maar alleen om even aan te geven dat punten scoren vaak gameplay verziekend kunnen zijn ipv gameplay bevorderend :).

Iemand die er niks van bakt en inderdaad 1 kill en 10 death heeft, zal vast niet de meest vaste kracht zijn voor een team uiteraard. Maar een KD van 0,5 tot 1 hoeft niks te zeggen over de kwaliteit van een speler. Of iemand die überhaupt maar 5 kills heeft in een ronde. Als je gewoon zorgt dat jouw team de overhand van de vlaggen houdt en je team ondersteunt, ben je goed bezig. Een paar voorbeelden waarin je echt waardevol kunt zijn, maar dit niet terug ziet in je KD;

- Een goede medic maakt weinig kills
- Repairen van voertuigen
- Resupply van je squad
- Ondersteuning met helicopter of vliegtuig
- Spotten door snipers
- (bf2 voorbeeld) Piloot van de blackhawk om zo strategische vlaggen over te nemen)

En zo zijn er nog een hele hoop voorbeelden te bedenken waardoor je niet per se een super K/D krijgt, maar waarmee je wel van waarde bent voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26
StealthyPeanut schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:31:
[...]

PS is inderdaad een andere tak van sport, maar alleen om even aan te geven dat punten scoren vaak gameplay verziekend kunnen zijn ipv gameplay bevorderend :).

Iemand die er niks van bakt en inderdaad 1 kill en 10 death heeft, zal vast niet de meest vaste kracht zijn voor een team uiteraard. Maar een KD van 0,5 tot 1 hoeft niks te zeggen over de kwaliteit van een speler. Of iemand die überhaupt maar 5 kills heeft in een ronde. Als je gewoon zorgt dat jouw team de overhand van de vlaggen houdt en je team ondersteunt, ben je goed bezig. Een paar voorbeelden waarin je echt waardevol kunt zijn, maar dit niet terug ziet in je KD;

- Een goede medic maakt weinig kills
- Repairen van voertuigen
- Resupply van je squad
- Ondersteuning met helicopter of vliegtuig
- Spotten door snipers
- (bf2 voorbeeld) Piloot van de blackhawk om zo strategische vlaggen over te nemen)

En zo zijn er nog een hele hoop voorbeelden te bedenken waardoor je niet per se een super K/D krijgt, maar waarmee je wel van waarde bent voor je team.
Je ziet in de scorelijst in Battlefield wel wanneer iemand goed bezig is.
Zo kan je met een slechte KD (in mijn beleving alles onder de 1.5) toch nuttig zijn geweest voor het team.
Je staat dan hoog in de lijst omdat je veel hebt geholpen met de punten die jij hierboven opnoemt.

een K/D zegt in battlefield niet altijd alles, hoewel er ook smoesjes verzonnen worden om te denken dat ze goed zijn. iemand met een slechte K/D gaat dan beweren dat hij zo goed bezig is met resupply, healen, vlaggen behouden.Maar als je met een slechte K/D niet eens in de top 15 staat, dan doe je het gewoon niet goed en dat moet je dan ook zelf erkennen.
Ik vindt mij zelf al een noob wanneer ik niet eens in de top 8 sta;)

Oja battlefield wordt inderdaad bekeken als een realistische shooter en ze stoppen het in het rijtje van Squad, Arma etc. maar dat is gewoon totaal wat anders.
Het is gewoon een shooter met een langzamer tempo dan andere AAA shooters.
Het moet je gewoon aanspreken

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-10 22:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat hier over de game, niet over waar/hoe het te kopen of over het idee van pre-orders

[ Voor 81% gewijzigd door Gropah op 22-08-2018 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:18
Het gaat hier over de game, niet over waar/hoe het te kopen of over het idee van pre-orders

[ Voor 71% gewijzigd door Gropah op 22-08-2018 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak

[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 22-08-2018 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
Met de standard edition heb je alleen eerder toegang tot de beta, je krijgt geen early access voor de release. Je moet de deluxe edition kopen (van 80 euro) om 3 dagen eerder te kunnen spelen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-10 10:22
Borentos schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:00:
Met de standard edition heb je alleen eerder toegang tot de beta, je krijgt geen early access voor de release. Je moet de deluxe edition kopen (van 80 euro) om 3 dagen eerder te kunnen spelen.
Kostte mij op de XBox 55 euro door korting van EA Access en MS.

Had gehoopt al gameplaybeelden van de de Rotterdam map te zien bij de bekende streamers maar die wordt op Gamescom niet gespeeld?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Stefmeister
@MRE-Inc met betrekking tot die "start" factions hebben ze eigenlijk het spel wel goed samengevat met hun tagline:
Battlefield V – WW2 As You Have Never Seen It Before
Niks van gelogen ;)

Welke maps kunnen we verder verwachten? ik kan alleen confirmed Rotterdam, Norwegen, Frankrijk en een Noord Afrika veld vinden?

Er zijn een hoop gameplay dingen veranderingen waar ik erg benieuwd naar ben, maar na de (bad? ;)) company trailer is mijn enthousiasme wel weer nog verder gedaald. En dit komt vooral door mijn eigen (te) hoge verwachtingen van een nieuwe WW2 battlefield waar Dice met al hun design decisions (met veel PUBG, COD Fortnite invloed) qua sfeer en opzet totaal niet aan voldoet.

Het is dat ik hem voor peanuts ipv fullprice heb gepreorderd (en de Rotterdam map) anders zou mn geld toch echt eerder gaan richting een van de andere toppers die in oktober uitkomen. Het probleem blijft straks wel dat ik mijn gametijd ook moet verdelen ;)

Nog 1,5 week wachten voor de beta, blijf nog steeds heel benieuwd hoe het allemaal uitpakt...

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bij gebrek aan nieuw nieuws, ik kwam nog een mooi filmpje met highlights tegen van de alfa:

• Borentos
dvdkiwi schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:35:
Bij gebrek aan nieuw nieuws, ik kwam nog een mooi filmpje met highlights tegen van de alfa:

[video]
Het ziet er enorm "schokkerig" uit, niet echt prettig om naar te kijken. Is dit omdat het een alpha is of iets met youtube compressie?

• StealthyPeanut
Borentos schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

Het ziet er enorm "schokkerig" uit, niet echt prettig om naar te kijken. Is dit omdat het een alpha is of iets met youtube compressie?
Hij staat ook op 1,5 of 2x afspeelsnelheid volgens mij. Niet om aan te gluren inderdaad en erg vermoeiend.

• Murc1elag0
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-09 17:36

Dit kwam net binnen op de mail. Nog niks over "the company" voorbij zien komen.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Murc1elag0 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:12:
[video]

Dit kwam net binnen op de mail. Nog niks over "the company" voorbij zien komen.
raiders in "[Multi] [ZT] Battlefield V"

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

dvdkiwi schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:35:

[video]
Afbeeldingslocatie: https://s33.postimg.cc/3ktkdppr3/lightingbfv.jpg
Ik zie grafisch toch nog wel wat verbeterpunten. Vooral qua lighting. Zie hoe het karakter in zijn geheel overal hetzelfde belicht is. Lijkt wel op die ene instelling van Cod2 waarbij alle mannetjes oplichten :)

Ook als je kijkt naar het poppetje in de deuropening. Binnenkant been en de voet die al binnen staan zouden bijna zwart moeten zijn, maar het hele karakter lijkt hetzelfde belicht...

• StealthyPeanut
Tusk schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:45:
[...]

[afbeelding]
Ik zie grafisch toch nog wel wat verbeterpunten. Vooral qua lighting. Zie hoe het karakter in zijn geheel overal hetzelfde belicht is. Lijkt wel op die ene instelling van Cod2 waarbij alle mannetjes oplichten :)

Ook als je kijkt naar het poppetje in de deuropening. Binnenkant been en de voet die al binnen staan zouden bijna zwart moeten zijn, maar het hele karakter lijkt hetzelfde belicht...
/care :o .

Al houden ze de graphics van BF3; Zolang de gameplay maar goed, vernieuwend en soepel is. Dat is voor mij het belangrijkste. Dan had ik de game al gekocht denk ik....

Maar ook dat is nog maar te bezien..... :| .

• PatRamon
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:25:
[...]

/care :o .

Al houden ze de graphics van BF3; Zolang de gameplay maar goed, vernieuwend en soepel is. Dat is voor mij het belangrijkste. Dan had ik de game al gekocht denk ik....

Maar ook dat is nog maar te bezien..... :| .
Kwa graphics is Dice erg goed bezig.
Spel ziet er steeds bij een nieuwe game mooier en mooier uit, natuurlijk ook promotie van een bekende merk videokaart er bij.
Elk nieuwe BF reeks moet dit weer overtreffen.

Precies pak de kwaliteit van BF3/4 en maak daar een goeie game op, hoge fps voor de meeste redelijke oudere pc. goeie gameplay :)

**

• MRE-Inc

MRE-Inc

Stefmeister schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:23:
@MRE-Inc met betrekking tot die "start" factions hebben ze eigenlijk het spel wel goed samengevat met hun tagline:

[...]

Niks van gelogen ;)

Welke maps kunnen we verder verwachten? ik kan alleen confirmed Rotterdam, Norwegen, Frankrijk en een Noord Afrika veld vinden?

Er zijn een hoop gameplay dingen veranderingen waar ik erg benieuwd naar ben, maar na de (bad? ;)) company trailer is mijn enthousiasme wel weer nog verder gedaald. En dit komt vooral door mijn eigen (te) hoge verwachtingen van een nieuwe WW2 battlefield waar Dice met al hun design decisions (met veel PUBG, COD Fortnite invloed) qua sfeer en opzet totaal niet aan voldoet.

Het is dat ik hem voor peanuts ipv fullprice heb gepreorderd (en de Rotterdam map) anders zou mn geld toch echt eerder gaan richting een van de andere toppers die in oktober uitkomen. Het probleem blijft straks wel dat ik mijn gametijd ook moet verdelen ;)

Nog 1,5 week wachten voor de beta, blijf nog steeds heel benieuwd hoe het allemaal uitpakt...
Klopt idd niks van gelogen. Dice..... Zucht

Ik stap er met de beta wel in en kijk wel wat het wordt. Heb al geen hoge verwachtingen dus kan het alleen maar meevallen.

@poor Leno Nee heb nog niet gecancelled. Reden is dat ik eerst de beta wil afwachten. En het feit dat ik eigenlijk alleen met @Tags NL speel die er wat makkelijker in staat qua customization denk ik.

Aan de ander kant ben ik ook wel toe aan wat nieuws. Ben wel een beetje klaar met BF1

Tusk schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:45:
[...]

[afbeelding]

Daar heb je dus een RTX 2080 voor met ray tracing ;)

Wauw. Ziet er fantastisch uit!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MRE-Inc

MRE-Inc

Indrukwekkend maar ik zie dat Dice wel de moeite heeft genomen om de reclame borden, borden op de gevels in het Nederlands te doen, maar niet de moeite neemt om het NL leger in Rotterdam te laten vechten inclusief NL stemmen.

Ben wel benieuwd naar een overzicht van alle zinnen in BF1 die naar alle talen zijn vertaald.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Reddit AMA over de Company en core gameplay

https://www.reddit.com/r/.../?st=jl6zw7xt&sh=239cb461

jammer dat het allemaal heel generieke marketing-antwoorden zijn... :(

[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 23-08-2018 22:34 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-10 12:44

steveman

Comfortabel ten onder

Wauw, da's best indrukwekkend zeg!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

precies, heeel erg mooi. Daarom ga ik er vanuit dat dit:Tusk in "[Multi] [ZT] Battlefield V"
er nog uitgepoetst wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nice.

Apart from Rotterdam and Devastation, #Battlefield V will be featuring more "urban maps" and fighting "in the base package than ever before", DICE says. Some buildings in Rotterdam have more than two storeys, where you can go upstairs - think of Seine Crossing, #BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
MRE-Inc schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:53:
Nice.

Apart from Rotterdam and Devastation, #Battlefield V will be featuring more "urban maps" and fighting "in the base package than ever before", DICE says. Some buildings in Rotterdam have more than two storeys, where you can go upstairs - think of Seine Crossing, #BF3.
Wat bedoelt hij hiermee?

Urban is prima (denk inderdaad aan Karkand, Mashtuur, Seine, Sharqi), maar het moet echt geen clusterfuck gaan worden zoals Grand Bazaar en Metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

StealthyPeanut schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:59:
[...]

Wat bedoelt hij hiermee?

Urban is prima (denk inderdaad aan Karkand, Mashtuur, Seine, Sharqi), maar het moet echt geen clusterfuck gaan worden zoals Grand Bazaar en Metro.
ajjj dit is wel ff een setback voor mij. Ik hou juist niet van city maps, maar van 'buiten'maps. Achja we wachten rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Wat bedoelt hij hiermee?

Grand Bazar, Metro en Seine Crossing vond ik heerlijke mappen. Eigenlijk de meeste BF3 mappen waren prima. Vind het wel leuk qua afwisseling, urban warfare en dan weer open mappen om lekker op te kunnen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Mijn mening.
Ziet er leuk uit maar het wordt wel weer erg druk op je scherm met allerlei effecten erin.
Daarnaast zie je dat hij met RTX aan door de metro kan kijken en anders niet.
Dus op sommige momenten heb je gewoon meer voordeel met RTX ?

Ik denk dat ik het uitzet om ervoor te zorgen dat mijn frames hoger blijven, want reflecties zijn echt kleine details waar je niet heel veel aandacht aanscheft.
als Tech demo ziet het er leuk uit.
Nice.

Heb je de Bron hiervan ?
Ik zal even eerlijk zijn.de tekst hierboven + wat screenshots van Rotterdam maakt mij nieuwsgierig.
Maar ik wil toch echt wel puur gameplay beelden zien van rotterdam (geen trailer/CGI)
Als er echt meer Urban maps gaan komen, dan ga ik nu nog de game pre-orderen ;)
Hoewel ze nog zeggen Apart, hoop ik dat het een heel groot deel is van de map en niet zoals sanai dessert in BF1. Daar heb je C en D in een stad zitten en de overige vlaggen te ver weg in het open veld.
Wanneer mijn team C en D kwijt is en ik kan niet in de buurt spawnen, stop ik ook vaak met het spelen van deze map.
In het open veld hebben voertuigen teveel voordeel en dat is erg oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Op de grotere mappen focus ik me eigenlijk bewust op een bepaald stuk van de map als ik even geen zin heb om met voertuigen aan de weer te gaan. In Sinai inderdaad tussen punt C en D (en als die afgepakt zijn via B of E naar C/D). Zolang je het een beetje slim speelt heb je echt totaal geen last van de voertuigen in de meeste mappen. Je moet verder wel een goede keuzen maken in je kit load-out (niet met short range weapons over een stuk over willen steken etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Battlefield V will be featuring more "urban maps" and fighting "in the base package than ever before", DICE says.
Klinkt goed! Urban maps doen het hier altijd goed.
Als ze met "Noord Afrika" dan Alexandrië of Caïro bedoelen mogen ze van mij die woestijnmaps a la BF1 er ook uit laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
Zolang het geen maps zoals metro/locker en in BF1 dat franse fort zijn, ben ik helemaal blij. De beste maps in de battlefield reeks zijn toch de urban maps. De balans in die open maps is vaak ver te zoeken, ik snap best dat je als piloot zijnde, de open maps helemaal te gek vind, maar voor infantry zijn vliegtuigen gewoon zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Borentos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:05:
Zolang het geen maps zoals metro/locker en in BF1 dat franse fort zijn, ben ik helemaal blij. De beste maps in de battlefield reeks zijn toch de urban maps. De balans in die open maps is vaak ver te zoeken, ik snap best dat je als piloot zijnde, de open maps helemaal te gek vind, maar voor infantry zijn vliegtuigen gewoon zwaar irritant.
Metro/Locker zijn idd misbaksels van maps. 1 grote bottleneck, domme spammaps.
Maar jouw laatste statement vind ik niet echt op z'n plaats. Je kunt je prima wapenen tegen voertuigen (als individu of als squad) of zo spelen dat jij helemaal geen interessant doel bent. Juist als infantry vind ik open maps helemaal te gek.

Das dan ook het mooie aan deze gamereeks. Er ziet voor iedere speelstijl wel wat leuks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Wat bedoelt hij hiermee?

Dat het meteen in de game zit en niet pas bij DLC wordt toegevoegd.

Zelf lijkt het me prima zolang het nog steeds meerdere routes heeft en je niet hebt dat er maar 1 of 2 gebouwen gebruikt worden maar ook echt meerdere. Dat je niet zomaar over straat gaat lopen omdat er overal enemies zitten. Met genoeg cover zodat het ook een eerste vuurgevecht overleeft (base building helpt dan wel).

Toch heb ik liever nog steeds wat grotere maps met meer ruimte en meer cover. Mijn favo map in BF1 is dan ook ST. QUENTIN SCAR. Caspian border vond ik ook altijd erg tof en zo nog wel wat meer maps. Waar je dus zowel qua infantry als qua voertuigen veel plezier kunt hebben en je ook wel snipers hebt maar die niet frustreren (tuurlijk afhankelijk per ronde maar gemiddeld genomen valt het me daar altijd reuze mee). Ik heb echt een broertje dood aan clusterfucks tegenwoordig. Dat je met 20 man op 1 opening staat te hannessen en er eigenlijk nooit door komt vanwege de granaten of omdat er een paar op hun buik liggen te sprayen. Nee, doe mij maar wat meer ruimte en mogelijkheden zodat het echt op skills aan komt en niet op toeval of luiheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Borentos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:05:
maar voor infantry zijn vliegtuigen gewoon zwaar irritant.
We hebben de rpg terug!
Vanaf nu gaan vliegtuigen zeuren dat infanterie zwaar irritant is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

dvdkiwi schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:16:
[...]

We hebben de rpg terug!
Vanaf nu gaan vliegtuigen zeuren dat infanterie zwaar irritant is :P
brings back memories of the Zookaman in Bf1942.

Wat een eindbaas was dat. Heb t veel geoefend, maar verder dan een gelukstreffer kwam ik niet helaas.
YouTube: ZookaMan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tusk schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:47:
[...]
brings back memories of the Zookaman in Bf1942.
Wat een graphics :D
Niet meegemaakt trouwens; ik speelde in 2002 2007 pas mijn eerste shooter (CoD MW1).

Komt daar de term RendeZook vandaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

dvdkiwi schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:57:
[...]

Wat een graphics :D
Niet meegemaakt trouwens; ik speelde in 2002 pas mijn eerste shooter (CoD MW1).

Komt daar de term RendeZook vandaan?
term ken ik niet. BF1942 is ook in 2002 gereleased btw. Ik weet nog dat ik op een lanparty zat (Lancentre volgens mij) en dat de demo uitkwam met Wake Island. De hele LAN non stap gespeeld :D machtig mooie tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 08:05
Lekker Ventje schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:09:
[...]

Kostte mij op de XBox 55 euro door korting van EA Access en MS.

Had gehoopt al gameplaybeelden van de de Rotterdam map te zien bij de bekende streamers maar die wordt op Gamescom niet gespeeld?
ndr verloopt op de 29ste

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
Tusk schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:11:
[...]
Maar jouw laatste statement vind ik niet echt op z'n plaats. Je kunt je prima wapenen tegen voertuigen (als individu of als squad) of zo spelen dat jij helemaal geen interessant doel bent. Juist als infantry vind ik open maps helemaal te gek.

Das dan ook het mooie aan deze gamereeks. Er ziet voor iedere speelstijl wel wat leuks in.
Dan heb je duidelijk op de verkeerde servers gespeeld in de verkeerde gamemodes en met de verkeerde mensen. Met 64 man explosives spammen schiet inderdaad niet op, maar dat doen 20 snipers per team plus vehicle campers ook niet. Juist de urban maps bieden de meest intensieve teamplay en tactische uidagingen plus de absolute noodzaak voor intense samenwerking tussen verhicles en infantry als je ook maps als Karkhand en Grand Bazaar erbij pakt. :)

De magische 'flanker' die consequent conquest large maps weet te winnen door de tactische omtrekkende beweging is wat mij betreft net de yeti; veel over gesproken, nooit in het echt waargenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Pykow https://twitter.com/bfbul.../1032746603445202947?s=21

Komt veel info van dat account wat meestal wel blijkt te kloppen.

Verder was metro rush een prima map in BF3. Cq in BF4 was ruk omdat er maar drie vlaggen waren. Had Dice er 2 vlaggen bij gedaan dan had je hele andere situaties gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
MRE-Inc schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:23:
@Pykow https://twitter.com/bfbul.../1032746603445202947?s=21

Komt veel info van dat account wat meestal wel blijkt te kloppen.

Verder was metro rush een prima map in BF3. Cq in BF4 was ruk omdat er maar drie vlaggen waren. Had Dice er 2 vlaggen bij gedaan dan had je hele andere situaties gekregen.
Ah Battlefield Bulletin twitter account is zeker te vertrouwen. Ik volg ze al een lange tijd en komen meestal met het eerste nieuws naar buiten. Soms zelfs eerder dan de officiële berichten van DiCE.

Ondanks de hectiek was Metro een prima map.
Beter dan Lockers in BF4 ;)

Ik heb zelf ESL / Clan wars gespeeld in BF3 en dan was het 5vs5 rush.
Metro,Seine,Bazaar waren echt geweldige maps.
Helaas was de netcode zo verschrikkelijk dat ik er na een tijdje mee gestopt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
Tusk schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:11:
[...]

Het gaat mij met name om vliegtuigen. Ik zou intens gelukkig worden als er geen vliegtuigen in een Battlefield game zijn (Bad Company 2 _/-\o_ ) Met name in de operations is het haast onmogelijk om ze ontwijken, er zijn simpelweg een paar chokepoints waar piloten blind hun bommen kunnen droppen. In conquest is het iets minder erg, maar als je daar PTFO speelt, is het een kwestie van tijd voordat je weer wordt plat gebombardeerd.
Er is een youtube video (van Stodeh) dacht ik, waarbij hij een cheater spectated met een aimbot, aan het eind van de match staat de cheater op 2, de nummer 1 is een piloot in een bomber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Borentos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:47:
[...]

Het gaat mij met name om vliegtuigen. Ik zou intens gelukkig worden als er geen vliegtuigen in een Battlefield game zijn (Bad Company 2 _/-\o_ ) Met name in de operations is het haast onmogelijk om ze ontwijken, er zijn simpelweg een paar chokepoints waar piloten blind hun bommen kunnen droppen. In conquest is het iets minder erg, maar als je daar PTFO speelt, is het een kwestie van tijd voordat je weer wordt plat gebombardeerd.
Er is een youtube video (van Stodeh) dacht ik, waarbij hij een cheater spectated met een aimbot, aan het eind van de match staat de cheater op 2, de nummer 1 is een piloot in een bomber.
Een BF zonder vliegtuigen is geen BF vind ik. Beste implementatie was ook echt in BF2, hands down. Daar was de balans naar mijn beleving en ervaring (1000+ uur) echt prima in orde. Ook al hadden de bombers echt zware bommen, was je niet onaantastbaar. De map was enorm, je moest resupplyen en repairen op de basis. De AA was goed en ook de fighters en choppers deden vaak hun werk.

Er zaten weleens potjes tussen met gasten die 50 kills hadden met de bombers, maar als je het dan zelf probeerde werd je vaak uit de lucht geschoten. Toen had je echt skill nodig om in de lucht te blijven met die logge bombers. De fighter had gewoon snel te pakken, maar die kon weer wat minder tegen ground troops doen.

Spotten en thermal vizion heeft de mensen uit de lucht gewoon enorm geholpen. Dat is waar het echt probleem zit imho (samen met self-repair en oneindige ammo). Niet in de toevoeging van vliegtuigen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
StealthyPeanut schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:52:
[...]

Een BF zonder vliegtuigen is geen BF vind ik. Beste implementatie was ook echt in BF2, hands down. Daar was de balans naar mijn beleving en ervaring (1000+ uur) echt prima in orde. Ook al hadden de bombers echt zware bommen, was je niet onaantastbaar. De map was enorm, je moest resupplyen en repairen op de basis. De AA was goed en ook de fighters en choppers deden vaak hun werk.

Er zaten weleens potjes tussen met gasten die 50 kills hadden met de bombers, maar als je het dan zelf probeerde werd je vaak uit de lucht geschoten. Toen had je echt skill nodig om in de lucht te blijven met die logge bombers. De fighter had gewoon snel te pakken, maar die kon weer wat minder tegen ground troops doen.

Spotten en thermal vizion heeft de mensen uit de lucht gewoon enorm geholpen. Dat is waar het echt probleem zit imho (samen met self-repair en oneindige ammo). Niet in de toevoeging van vliegtuigen zelf.
Het is lastig om een juiste balans te vinden met vliegtuigen, in mijn ogen is dat in BF1 totaal mislukt. Je hebt in een kill farm machine in de lucht die geen vlaggen kan pakken.

In het begin was in BF2 de balans ook ver te zoeken, geen idee of ze dat later in een patch hebben gefixt.
Volgens mij had je toen als infantry geen AA kit (ik kan dit helemaal fout hebben), de enige AA was zo'n AA tank en stationary AA. De stationary AA stond op de maps aangegeven als ie leeg was, zat een friendly erin dan werd ie blauw, zat de vijand erin dan verdween het van de map. Afgezien dat het zelfmoord was om dus de stationary AA te gebruiken, vervolgens kon je met de raketten ook nog niks raken.

Het kan zijn dat ze het bovenstaande later in een patch hebben gewijzigd, maar ik speelde toen alleen urban maps. Met Battlefield 2 is mijn aversie tegen vliegtuigen begonnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Borentos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Het is lastig om een juiste balans te vinden met vliegtuigen, in mijn ogen is dat in BF1 totaal mislukt. Je hebt in een kill farm machine in de lucht die geen vlaggen kan pakken.

In het begin was in BF2 de balans ook ver te zoeken, geen idee of ze dat later in een patch hebben gefixt.
Volgens mij had je toen als infantry geen AA kit (ik kan dit helemaal fout hebben), de enige AA was zo'n AA tank en stationary AA. De stationary AA stond op de maps aangegeven als ie leeg was, zat een friendly erin dan werd ie blauw, zat de vijand erin dan verdween het van de map. Afgezien dat het zelfmoord was om dus de stationary AA te gebruiken, vervolgens kon je met de raketten ook nog niks raken.

Het kan zijn dat ze het bovenstaande later in een patch hebben gewijzigd, maar ik speelde toen alleen urban maps. Met Battlefield 2 is mijn aversie tegen vliegtuigen begonnen:)
Nooit last van gehad. Met de stationary inderdaad of anders had je altijd zelf nog 2 vliegtuigen en een helicopter tot je beschikking. Ook reden er mobiele AA's rond. Als ik 2 keer werd geraped en niemand haalde hem uit de lucht, ja dan moet je zelf in het vliegtuig stappen. Kans genoeg, maar je moet soms je spel aanpassen op de situatie op die map en niet je eigen spel willen blijven spelen. Het gaat niet altijd om je eigen kills en score, maar soms gewoon om die ene kill die je krijgt als je jouw enemy plane weghoudt en neerhaalt. Daar bewijs je jouw team een enorme dienst mee. Maar helaas werd dit vaak niet gedaan en gingen mensen klagen over (goede) piloten, terwijl er gewoon een chopper en 2 planes in de basis stonden..... tja. Dan begrijp je het spel gewoon niet.

Maar wat ik zeg; sinds BF3 is het gewoon zwaar bergafwaarts gegaan; Thermal Vision en spotten voor de luchtbrigade is gewoon overkill bij een game als BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 07:31
[...]

Wat bedoelt hij hiermee?

Is gissen, maar ik denk dat ze bedoelen de eerste serie aan maps bij aanvang release (vanilla maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
Een gameplay video van Rotterdam, helaas kan die gozer absoluut niet schieten maar ziet er mooi uit.

https://streamable.com/oed7z

edit: video is offline gehaald

[ Voor 62% gewijzigd door Borentos op 25-08-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borentos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Lukt me anders prima om vlaggen te cappen met een vliegtuig mits de capture area maar groot genoeg is. Dus eigenlijk alleen maar Empires Edge en Sinai Desert maar dan nog :+

Zeker bij Sinai Desert is G een belangrijk en vaak over heen gekeken punt. Maar die cap ik altijd als eerste in de vliegtuig :)

Maar goed. Voor de rest is het hele vliegtuig geneuzel 1 grote circkle jerk. Je hebt de groep welke ze haten en de groep welke bij ze zweren. Ik hoor bij het laatste groepje daar ik 8 van de 10x wel in de lucht te vinden ben.

In BFV zal het sowiesow anders worden. Ze gaan (vooralsnog) langzamer. Je kunt niet meer tot 100% health repairen als je niet in je "basis" bent plus geen oneindige ammo meer. Zeker dat laatste gaat een hele hoop schelen daar piloten in BFV veel beter moeten opletten waar en wanneer ze gaan schieten. Als piloot zijnde baal ik er stiekem van dat dit in BFV zit ; maar het is niet anders. Ik vind wel een andere manier om de vijand het leven zuur te maken hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borentos schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 03:22:
Een gameplay video van Rotterdam, helaas kan die gozer absoluut niet schieten maar ziet er mooi uit.

https://streamable.com/oed7z

edit: video is offline gehaald
Hier een andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Nice ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja alleen het lopen ziet er zo stroperig uit :?

Alsof ze door modder lopen ofzo.. de snelheid van de lichaamsbeweging/op en neer schommelen, staat niet in verhouding met de snelheid van het vooruit komen, lijkt het wel..

(of ligt dat aan mij.. :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

poor Leno schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:57:
[...]

Ja alleen het lopen ziet er zo stroperig uit :?

Alsof ze door modder lopen ofzo.. de snelheid van de lichaamsbeweging/op en neer schommelen, staat niet in verhouding met de snelheid van het vooruit komen, lijkt het wel..

(of ligt dat aan mij.. :X )
Raytracing aan vermoed ik :?

Maak me echt geen zorgen. Als BF1 goed loopt ga je echt geen significante problemen met V krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 25-08-2018 13:12 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:11:
[...]

Raytracing aan vermoed ik :?

Maak me echt geen zorgen. Als BF1 goed loopt ga je echt geen significante problemen met V krijgen.
Ik bedoel niet het stotteren af en toe, maar echt de movement van het vooruit gaan op zich. Dat als je bijv 10 stappen neemt, dat je 10 meter verder bent. Maar nu lijkt het maar 7 meter (kan het niet anders uitleggen haha)
Geen idee hoe t in de Alpha was.
Pagina: 1 ... 30 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V