Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
Gister even twee uurtjes kunnen spelen. Vind het tot nu toe een leuke game om te spelen maar het geeft me nog niet het "Wow" gevoel dat ik had bij de Open Beta van BF1.

- Reviven gaat een stuk minder makkelijk en geeft daardoor een extra strategische dimensie.
- Schieten was echt lekker, voelt een stuk minder arcade aan
- Het was echter ook lastiger om streaks te krijgen, wat toch iets minder satisfying aan voelde.
- Spotten ging niet meer, alleen als Scout kon je met een speciale tool spotten of een spotflare gooien. Het viel mij op dat de enemies dan ook alleen zichtbaar gespot waren in je eigen gezichtsveld of op de minimap, maar niet meer door de smoke heen zoals bij BF1.
- Map was niet goed gebalanced - aanvallers hadden het veel lastiger dan defenders

Was trouwens best te spreken over de performance. Met mijn i5-6400 en RX480 liep het redelijk stabiel op 60-70 fps met de settings op High (DX11). Alleen bij DX12 kreeg ik rare artifacts in mijn scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-10 10:41
PatRamon schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:41:
[...]

Dat hoop ik dus ook met World war 3

[video]
[video]
Misschien wel leuk voor de gene die echt een BF2/3/4 shooter willen.

Wederom vanmiddag ook BF V opgestart.
Game is gewoon erg mooi en er is zo veel uitgewerkt.
Ook genoeg fun gehad met campen, maar alleen attacken werkt niet echt.
Had graag nog een map er bij gezien of andere game modus
Dat WW3 ziet er wel vet uit, zelfs qua HUD lijkt het op BF3/4. Ben benieuwd hoe die game zal aanvoelen.

Ook totaal niet gehyped door BF5. Toch ga ik hem wel halen voor de pc, want ik weet dat ik er toch ruimschoots genoeg plezier van zal hebben voor die 4 tientjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:09
ronny1090 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:52:
Gister even twee uurtjes kunnen spelen. Vind het tot nu toe een leuke game om te spelen maar het geeft me nog niet het "Wow" gevoel dat ik had bij de Open Beta van BF1.

- Reviven gaat een stuk minder makkelijk en geeft daardoor een extra strategische dimensie.
- Schieten was echt lekker, voelt een stuk minder arcade aan
- Het was echter ook lastiger om streaks te krijgen, wat toch iets minder satisfying aan voelde.
- Spotten ging niet meer, alleen als Scout kon je met een speciale tool spotten of een spotflare gooien. Het viel mij op dat de enemies dan ook alleen zichtbaar gespot waren in je eigen gezichtsveld of op de minimap, maar niet meer door de smoke heen zoals bij BF1.
- Map was niet goed gebalanced - aanvallers hadden het veel lastiger dan defenders

Was trouwens best te spreken over de performance. Met mijn i5-6400 en RX480 liep het redelijk stabiel op 60-70 fps met de settings op High (DX11). Alleen bij DX12 kreeg ik rare artifacts in mijn scherm.
Het was echter ook lastiger om streaks te krijgen, wat toch iets minder satisfying aan voelde.
Ik zou zeggen als het lastiger is, de voldoening juist groter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:59
Gisteren weer aangeslingerd. Wel een vooruitgang ten opzichte van de eerste alpha. Het liep soepeler en oogde strakker. Schieten ging makkelijker ook.
Toch heb ik totaal geen WOII gevoel. Alleen als er een V1 voorbij komt of een spitfire over vloog ff.
De map zal daar zeker aan bijdragen.
Blies mij totaal niet weg. Beetje een mini-versie van Monte Grappa, zijdeling van/op een hoge berg (heuvel) vechten. Ik ben nog niet overtuigd, daar waar ik gereserveerd was bij BF1, maar een pre-order plaatste na de eerste minuten beta heb ik dat nu totaal niet. Echt een "same old, same old" gevoel.
En ik zou toch graag zien dat wapens specifiek voor het land zijn, dus geen stengun bij de Duitsers of een MP40 als Brit. Klein puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Prosac schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:42:
Gisteren weer aangeslingerd. Wel een vooruitgang ten opzichte van de eerste alpha. Het liep soepeler en oogde strakker. Schieten ging makkelijker ook.
Het is dezelfde build als de eerste Alpha dus dat is wel knap ;)

Ik heb het idee dat veel mensen denken dat dit een demo is ofzo en dat is het dus echt niet. Om een indruk te krijgen van de game zou ik niet een A/B test versie gebruiken en toch echt wachten tot de open beschikbaar is, die zal (hopelijk het blijft Dice/EA :+ )beter ogen en spelen.
Qua gameplay speelt het wel anders dan BF1 gelukkig. Squad play is een stuk belangrijker en voel me minder cannon fodder. Ook de mogelijkheid om squadmates te reven is een goede toevoeging.
Maar we wachten het af...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:31
Is de beta nog live? Anders ga ik hem ook effe bekijken

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
DrumandBass schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:22:
[...]

Het is dezelfde build als de eerste Alpha dus dat is wel knap ;)
Toch speelde het strakker en soepeler, terwijl ik echt niks aan mijn pc gewijzigd heb. Zouden ze niet wat engine-optimalisaties hebben doorgevoerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:53
Gisteren ook weer en paar potjes kunnen spelen, maar de gunplay doet het het voor mij nog niet echt. Het voelt niet zo goed als BF3 ( eigenlijk heeft niets meer zo lekker gevoeld als BF3 ) Waar ik me vooral aan stoor is dat de recoil gewoon random aanvoelt? ( Ik dacht dat ze patronen zouden toevoegen ? )

Vooral de horizontal recoil lijk je haast niet te kunnen controleren omdat het in een soort S patroon beweegt. Ook tap firen of burst heeft gewoon geen nut doordat je al vanaf het eerste schot recoil hebt waardoor er eigenlijk geen penalty is voor automatic fire en je dat dus het beste kan doen.

Daarnaast werkt hipfire vaak nog beter dan ADS vooral met de SMG's. Dit is echt iets wat vanuit BF1 komt volgens mij want in die filmpjes zie je dat ook iedereen doen.

De TTK is wel iets beter als in de eerste alpha moet ik zeggen, 3 schoten met een DMR en 4-5 met een AR en SMG dichtbij iets van 3-4 en van afstand 5-6. Al had ik af en toe nog wel van die vage instadeaths die niet te verklaren zijn.

Revive animatie is ook super annoying, je moet eerst een uur E indrukken ( F is toch de nieuwe standaard :+ ) voordat die begint aan de animatie, voelt totaal niet responsive aan. Met als gevolg dat ik ook bijna niet meer revive terwijl ik in de oudere BF games altijd de medic train aan de gang hield.

Ik kan niet precies me vinger er op leggen maar waar ik bij een BF3 uren kon spelen heb ik nu niet echt de drang om het op te starten of ben ik na 1 potje er wel klaar mee. Misschien komt dat ook omdat ik de map niet zo tof vindt.

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 15-08-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Prosac schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:47:
[...]

Toch speelde het strakker en soepeler, terwijl ik echt niks aan mijn pc gewijzigd heb. Zouden ze niet wat engine-optimalisaties hebben doorgevoerd??
Het zou kunnen dat ze server sided wat hebben doorgevoerd, waardoor je connectie beter is, waardoor het soepeler oogt en voelt.

Na alle gameplay beelden denk ik dat deze game zeker in mijn collectie komt, maar te samen met 2 andere WW2 games.

Battlefield 5 voor snelle actie en socializen met vrienden etc.
Hell Let Loose voor een realistischer shooter, met een iets lager tempo en aardig wat actie.
Post Scriptum voor meer een WW2 simulator met minimale HUD en echte role playing en teamplay.

Check! 2018 is een mooi jaar voor de WW2 shooter fanaten :).

[ Voor 36% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-08-2018 11:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

StealthyPeanut schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:53:
[...]

Battlefield 5 voor snelle actie en socializen met vrienden etc.
Hell Let Loose voor een realistischer shooter, met een iets lager tempo en aardig wat actie.
Post Scriptum voor meer een WW2 simulator met minimale HUD en echte role playing en teamplay.

Check! 2018 is een mooi jaar voor de WW2 shooter fanaten :).
Mwah nadeel van die laatste 2 is dat de grafics en animaties echt bedroevend ouderwets zijn. Op sommige vlakken ziet CoD2 er beter uit. Dan heb je ook nog Battalion 1944. Ik heb hun kickstarter gebacked omdat ik terug verlangde naar die goede oude cod2 tijd, maar blijkt dat ik daar 12 jaar na dato toch wel klaar mee ben en inmiddels te verwend ben qua games.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 23-09 11:38
Hoe zit het met het zichtveld in voertuigen, hang je er weer boven (3rd person) waardoor je alles en iedereen om je heen kan zien (en dus dikke voordeel hebt)?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Tusk schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

Mwah nadeel van die laatste 2 is dat de grafics en animaties echt bedroevend ouderwets zijn. Op sommige vlakken ziet CoD2 er beter uit. Dan heb je ook nog Battalion 1944. Ik heb hun kickstarter gebacked omdat ik terug verlangde naar die goede oude cod2 tijd, maar blijkt dat ik daar 12 jaar na dato toch wel klaar mee ben en inmiddels te verwend ben qua games.
Mwah; vind het meer dan acceptable voor een game die 1 week uit is (en gemaakt is door en voor fans). Maar de game moet nog enorm geoptimaliseerd worden, dat is een ding dat zeker is.

Als ik dit zie en een beetje doorheen scroll, vind ik het er veel beter uitzien dan wat ik van BF5 heb gezien. Hier krijg ik echt het WW2 gevoel van. Rauwe actie. Van BF5 krijg ik een Hollywood / COD gevoel.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2GXtWBWPk9M]

Geef mij maar een gameplay zonder overdreven movie-effecten, knallende scores, 24 awards per ronde etc. Gewoon clean, net als BF2 was. Geweldig.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-08-2018 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

RoaDHouse schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 01:18:
Ik heb nu 5 uurtjes gespeeld maar het is dezelfde feel als BF1 met hier en daar wat aanpassingen.

Het verplichte revive animatie gebeuren mogen ze er wel gelijk uithalen. Ben eigenlijk wel even klaar met die oude wapen meuk :)
De revive animatie is naar mijn gevoel 'realistisch' (relatief aan de game setting) tijdrovend en juist daardoor zouden spelers iets voorzichtiger moeten zijn ipv Rambo style spray-and-pray rondrennen.

Juist als je zo out in the open ligt, is reviven te gevaarlijk juist omdat het tijd kost. Gewoon iets meer moeite doen om in leven te blijven >:)

Het teamplay gedeelte wat we nu GoT style in BF1 vaak hebben mis ik natuurlijk in de alpha wel: Het is nu vooral lone wolf spelen, squadplay komt niet zo van de grond met randoms. Maar dat komt bij de release wel goed... GoT platoon @ BF V d:)b

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Zephyer schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:44:
Hoe zit het met het zichtveld in voertuigen, hang je er weer boven (3rd person) waardoor je alles en iedereen om je heen kan zien (en dus dikke voordeel hebt)?
Tank kan idd nog steeds 3rd person, net als plane. Vooral in tank vind ik dat echt teveel voordeel geven idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Laatst online: 01-10 11:56
MaikelG schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:54:
[...]

Tank kan idd nog steeds 3rd person, net als plane. Vooral in tank vind ik dat echt teveel voordeel geven idd.
Dit hebben ze geprobeerd te balanceren door de Turret speed te verlagen. Maar i.m.o. is die nog steeds veel te hoog. Het zou naar mij idee beter zijn dan je wel alle kanten op kan ''freelooken'' maar dat de turret zelf dan gewoon met een vertraging volgt.

Bovendien is het nu zo dat als je dynamite / c4 op een tank plakt die niet in 1 x boem zegt. Dus ook dat geeft de CQC infanterie een nadeel.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
MaikelG schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:53:
[...]

De revive animatie is naar mijn gevoel 'realistisch' (relatief aan de game setting) tijdrovend en juist daardoor zouden spelers iets voorzichtiger moeten zijn ipv Rambo style spray-and-pray rondrennen.

[...]
Dat wat ik zag is dat je elke keer bij een revive de betreffende speler beetje omhoog helpt etc.
Als je doelt op die animatie, dan hoop ik dat daar nog variatie in komt... elke keer 'zo lang' naar dezelfde animatie kijken zou m'n keel uit komen.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
raiders schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 07:54:
[...]

Wellicht een beetje off topic, maar ik las afgelopen weekend ook wat over een groep die Battlefield 3 weer willen reviven. Ze modden de game met nieuwe features en hebben een map builder gemaakt waarmee ze nieuwe maps kunnen maken.

Klinkt ook interessant. Zeker als je BF V niks vind.

[video]
WoW,

Nu je die beelden ziet krijg je echt weer het gevoel van de game's van 10/15 jaar geleden.
Quake engine, waar veel mods bij waren.

Een game wordt al beter als er custom maps bij komen van fan's
En vooral no limits.
Ik had liever gezien dat ze dit bij BF4 hadden geflikt maar BF3 is ook goed :)
Hopelijk wordt dit een succes, thx for sharring

Edit-->
Er staat mij nu wat mij bij dat ik dit al eens eerder heb gespeeld op hun servers, maar toen was er niks aan.
Omdat alles het zelfde was als de orginele bf3
Maar met extra maps gaat dat zeker veranderen.
https://veniceunleashed.net/

[ Voor 14% gewijzigd door PatRamon op 15-08-2018 13:26 ]

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Zephyer schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:39:
[...]

Dat wat ik zag is dat je elke keer bij een revive de betreffende speler beetje omhoog helpt etc.
Als je doelt op die animatie, dan hoop ik dat daar nog variatie in komt... elke keer 'zo lang' naar dezelfde animatie kijken zou m'n keel uit komen.
Ok... true :)

...maar dat zal wel zo blijven net als die eeuwige Operations-intro's in BF1 die je niet kunt uitzetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
MaikelG schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:40:
[...]

Ok... true :)

...maar dat zal wel zo blijven net als die eeuwige Operations-intro's in BF1 die je niet kunt uitzetten :/
Yup, dat is ... los van de camperende trucks, het meest irritante aan operations :o

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oh ja.. je moet je revive wat mij betreft kunnen skippen. Strontvervelend om naar dat bebloede handje te moeten kijken zonder medic in de buurt, laat me dan lekker op de map kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
morgen Rotterdam trailer: https://twitter.com/Battlefield/status/1029714421797412865

[ Voor 26% gewijzigd door Paulus07 op 15-08-2018 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:44
Blijkbaar zijn er twee teasers, dit ziet er meer uit als Rotterdam. https://twitter.com/GameSpot/status/1029714323738906624

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
Is er een EA event bij gamescom dan? Of is er gewoon een online release

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Alleen al in die 2 micro seconden beeld van wat ze op twitter laten zien voel ik al 100x meer WW2 dan wat ik in de afgelopen uren in de Alphas heb gespeeld :D. Ik ben benieuwd en hoop dat ze ons morgen wat goeds laten zien.

@Tusk dat wat jij ervaar met spotting is naar mijn weten de bug "auto spotting" waar ze het over hebben. Dit zou niet aanwezig moeten zijn in de game straks.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
RoyK schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:22:
Alleen al in die 2 micro seconden beeld van wat ze op twitter laten zien voel ik al 100x meer WW2 dan wat ik in de afgelopen uren in de Alphas heb gespeeld :D. Ik ben benieuwd en hoop dat ze ons morgen wat goeds laten zien.

@Tusk dat wat jij ervaar met spotting is naar mijn weten de bug "auto spotting" waar ze het over hebben. Dit zou niet aanwezig moeten zijn in de game straks.
Je moet het ook niet alleen op de "Alpha map" afrekenen. Bij de concept art van dit forum krijg je al meer het idee hoe andere mappen eruit KUNNEN zien.

Vanavond maar eens de Alpha spelen en het spel heb ik toch al besteld want voor die 39,- euro (PC, bij cdkeys) ga ik er wel vanuit dat het mijn geld wel waard word/is.

EDIT:
Ik heb trouwens wel zin om in de straten van R'dam een vijand van de straat te vegen. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door NINjak op 15-08-2018 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

NINjak schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:25:
[...]

Je moet het ook niet alleen op de "Alpha map" afrekenen. Bij de concept art van dit forum krijg je al meer het idee hoe andere mappen eruit KUNNEN zien.

Vanavond maar eens de Alpha spelen en het spel heb ik toch al besteld want voor die 39,- euro (PC, bij cdkeys) ga ik er wel vanuit dat het mijn geld wel waard word/is.

EDIT:
Ik heb trouwens wel zin om in de straten van R'dam een vijand van de straat te vegen. 8)
Ik kan er ook niks aan doen dat EA / Dice (voor mijn beleving) het helemaal verprutsen als het om marketing / verkopen gaat van hun game. De trailer, de twist die ze aan de historie geven, hoe ze antwoord hebben gegeven op de kritiek en hoe de game geen WW2 sfeer ademt in de deze test runs. Ik ben helemaal ont-hyped :/

Ik hoop dat de andere beelden me weer een beetje raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:43

Arfman

Drome!

Wow, wat een kutspel /gestrekt been

Balance is shit
TTK is veel te kort, instadeaths all over the place
Draait voor geen meter op 6600K @ 4.5GHz met GTX1070
Pingnadeel van LPB's lijkt wel 10 x erger dan bij BF4 (een ping 50 persoon zal bijna altijd winnen van een ping 10 persoon zoals ik)

Ik wacht de open beta nog even af en anders is het preorder cancel tijd en ga ik eens rondkijken of die WW3 game een beetje leuk is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Ben echt benieuwd naar de andere maps. Helaas geen codes ontvangen maar (voor de eerste keer mijn leven) de pre order al een tijd geleden geplaatst. Mede omdat ik BF1 een prima game vond, maar snel ben afgehaakt door de setting heb ik wel hoge verwachtingen van deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:46
Arfman schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:01:
Wow, wat een kutspel /gestrekt been

Balance is shit
TTK is veel te kort, instadeaths all over the place
Draait voor geen meter op 6600K @ 4.5GHz met GTX1070
Pingnadeel van LPB's lijkt wel 10 x erger dan bij BF4 (een ping 50 persoon zal bijna altijd winnen van een ping 10 persoon zoals ik)

Ik wacht de open beta nog even af en anders is het preorder cancel tijd en ga ik eens rondkijken of die WW3 game een beetje leuk is.
Pingnadeel blijft een probleem bij Battlefield of eerder gezegd de Engine.
Dat het niet soepel draait kan ik begrijpen. Zoveel sneeuw op je scherm (kleine details)
Je moet denk ik ook niet op Ultra settings willen spelen met zoveel effecten op je scherm.

TTK kort hoeft niet erg te zijn, maar in combinatie met pingnadeel juist wel.
Ik weet ook niet of je meer dan 10 uur al gespeeld hebt ? want TTK is lastig te meten.
Zonder map kennis bijvoorbeeld lijkt een TTK al een stuk hoger liggen, omdat je niet in de gaten hebt dat je door 2 personen te gelijk beschoten kon worden. Je zou dan echt 1 vs 1 moeten meten wat de TTK is.

Ik kan helaas zelf nog niet oordelen en moet wachten op de Open Beta.
Dan kan ik pas zien of het in de buurt komt van BF3 gameplay en niet weer een BF1 in een ander jasje

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dus met een tiger is het opeens wel een ww2 setting? :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Toch mooi om te zien dat veel mensen hier een alpha build als demo gebruiken en klagen over bugs, performance en stabiliteits issues.

het. is. een. alpha!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
Zo te zien ook weer dezelfde karakters (of soort van) als in de vorige trailers. Dus het klagen zal morgen wel weer verder gaan :/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Geronimous schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:57:
Toch mooi om te zien dat veel mensen hier een alpha build als demo gebruiken en klagen over bugs, performance en stabiliteits issues.

het. is. een. alpha!
Ja alleen vanuit de historie weten we dat de verschillen tussen de Alpha's en de Final's niet zo wereldschokkend zijn bij EA.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 09:38

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Martinspire schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:18:
[...]

Zo te zien ook weer dezelfde karakters (of soort van) als in de vorige trailers. Dus het klagen zal morgen wel weer verder gaan :/
Lekker klagen over het klagen. ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-10 04:02
Via Twitter een alpha code gekregen. Net een paar potjes gespeeld en dit zijn de eerste bevindingen:

- De gameplay vind ik eigenlijk een beetje meh. Ondanks dat de recoil stukken beter is dan Battlefield 1 vind ik het veel van hetzelfde. Het is niet dat ik nu sta te springen om nog een paar potjes te doen. Dat is wel eens anders geweest met andere games.

- Graphics uiteraard perfect.
- Performance is redelijk. 60 fps op rustige stukken, maar in de dorpjes met explosies ed. dropt het best wel. (i5 4460, 16GB RAM, GTX 970). Mijn pc voldoet eigenlijk ook niet aan de minimale eisen. Al vind ik een i5 6600k echt een absurd hoge eis.

- Minder ammo geven omdat het teamplay bevordert is op papier een goed idee. Helaas werkt het niet, want je blijft request ammo spammen zonder het 9/10 daadwerkelijk te krijgen.

- Squadmates reviven is een goed idee en met de squad die ik net had werd daar ook daadwerkelijk gebruik van gemaakt.

- Veel te veel visual effects (het sneeuwt zelfs behoorlijk als je binnen bent). En de UI komt vaak druk over.

- Fortifications? Het is dat ik wat videos erover heb gezien maar anders laat de game je niet echt weten dat het bestaat. In mijn game waren er ook vrij weinig spelers die wat aan het bouwen waren.

Morgen ben ik vrij dus dan ga ik nog een paar potjes proberen. Als de beta ook tegen valt qua performance ga ik mijn pre-order denk ik wel cancelen. Ik dacht eerst aan een upgrade voor mijn pc. Maar dat vind ik toch wat zonde voor alleen deze game.

het. is. een. alpha!
Aan de andere kant is het wel iets wat DICE en EA ons laten zien. En dus kun je verwachten dat iedereen een mening heeft. Dat is tenslottd ook waar ze naar vragen.

Maar goed, volgende week de Gamescom build en in september de beta. Dus we zullen zien hoeveel verbeteringen er na de alpha komen.

[ Voor 23% gewijzigd door raiders op 15-08-2018 21:09 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:18:
[...]

*O*

EN dan nog dit..

"Battlefield V pre-order sales have been weak"

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkkQHqSW4AIukzn.jpg

Ja natuurlijk! Het komt dankzij CoD en Red Dead Redemption 2!! Dát is het! _O-

[ Voor 30% gewijzigd door poor Leno op 15-08-2018 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:43

Arfman

Drome!

Pykow schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:12:
[...]

Pingnadeel blijft een probleem bij Battlefield of eerder gezegd de Engine.
Dat het niet soepel draait kan ik begrijpen. Zoveel sneeuw op je scherm (kleine details)
Je moet denk ik ook niet op Ultra settings willen spelen met zoveel effecten op je scherm.
Alles staat op Low behalve Mesh, die staat op Ultra (omdat je anders op onzichtbare grond zit te schieten).
TTK kort hoeft niet erg te zijn, maar in combinatie met pingnadeel juist wel.
Ik weet ook niet of je meer dan 10 uur al gespeeld hebt ? want TTK is lastig te meten.
Zonder map kennis bijvoorbeeld lijkt een TTK al een stuk hoger liggen, omdat je niet in de gaten hebt dat je door 2 personen te gelijk beschoten kon worden. Je zou dan echt 1 vs 1 moeten meten wat de TTK is.
Ik heb er nu 8 uur inzitten over de 2 alpha's. Ik schat dat ik van de 50 deaths in Alpha 2 ongeveer 45 keer ben doodgegaan zonder dat ik iets terug kon doen, instadeath dus. Dat zal voor een gedeelte liggen aan het wennen aan de map en wapens maar ik ben in de chat zeker niet de enige die erover klaagt. Toevallig (?) vaak spelers met een ping van <20.
Ik kan helaas zelf nog niet oordelen en moet wachten op de Open Beta.
Dan kan ik pas zien of het in de buurt komt van BF3 gameplay en niet weer een BF1 in een ander jasje
Wat ik me herinner was de TTK in BF3 behoorlijk lang, te lang misschien wel. Dit lijkt niet op BF1 en ook niet op BF4.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

poor Leno schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:53:
[...]

*O*

EN dan nog dit..

"Battlefield V pre-order sales have been weak"

[afbeelding]

Ja natuurlijk! Het komt dankzij CoD en Red Dead Redemption 2!! Dát is het! _O-
Nee natuurlijk niet, het komt omdat een vrouw met een prostetic arm op de cover staat ;)

Btw, dit najaar is vrij geschift qua game releases in september, oktober en november. Ik geloof dan ook zeer zeker dat dit impact kan hebben op pre-orders. De volgende games komen in dit tijdsbestek uit:

Shadow of the Tomb Raider
Forza Horizon 4
Fallout 76
Spiderman
Red Dead Redemption 2
Call of Duty Black Ops IV
Assassin's Creed Odyssey
Fifa 19
Darksiders III
Hitman 2

Ik geef geen mening over de kwaliteit van de games, maar dit zijn stuk voor stuk topsellers. En een euro kun je maar 1 keer uitgeven.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
Waar de preorders naartoe gaan heb je als gamebedrijf zelf in de hand..
De marketing van BF:V is gewoon een dikke FAIL.

Maar goed, ben erg benieuwd naar de trailer morgen!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Geronimous schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:47:
Waar de preorders naartoe gaan heb je als gamebedrijf zelf in de hand..
De marketing van BF:V is gewoon een dikke FAIL.

Maar goed, ben erg benieuwd naar de trailer morgen!
Dat de marketing niet top is, is obvious. Maar dat je preorders zelf in de hand hebt is niet logisch, aangezien je gewoon te maken hebt met de concurrent? En lang geleden dat marketing voor mij persoonlijk heeft bepaald wat ik wel en niet ga kopen / pre-orderen. Gelukkig maar, want anders had ik veel pareltjes gemist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Nou ja, als de marketing goed gebeurd ben je veel meer gehyped en ga je dus preorderen. Als dat geen invloed zou hebben, waarom smijten ze er dan miljoenen tegenaan voor marketing?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

het. is. een. alpha!
Het is zeker geen alpha. Dit is allang de betafase van de ontwikkeling. Alpha is EA marketing onzin om een gesloten beta exclusiever te maken. ;)

Verder kennen we dit soort reacties van eerdere BF games. Het is een puinzooi in de zomer, maar maak je geen zorgen, het was maar de alpha. Toen kwam de game opeens uit. Deze game heette BF4. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:41
raiders schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:30:
Via Twitter een alpha code gekregen. Net een paar potjes gespeeld en dit zijn de eerste bevindingen:

- De gameplay vind ik eigenlijk een beetje meh. Ondanks dat de recoil stukken beter is dan Battlefield 1 vind ik het veel van hetzelfde. Het is niet dat ik nu sta te springen om nog een paar potjes te doen. Dat is wel eens anders geweest met andere games.

- Graphics uiteraard perfect.
- Performance is redelijk. 60 fps op rustige stukken, maar in de dorpjes met explosies ed. dropt het best wel. (i5 4460, 16GB RAM, GTX 970). Mijn pc voldoet eigenlijk ook niet aan de minimale eisen. Al vind ik een i5 6600k echt een absurd hoge eis.

- Minder ammo geven omdat het teamplay bevordert is op papier een goed idee. Helaas werkt het niet, want je blijft request ammo spammen zonder het 9/10 daadwerkelijk te krijgen.

- Squadmates reviven is een goed idee en met de squad die ik net had werd daar ook daadwerkelijk gebruik van gemaakt.

- Veel te veel visual effects (het sneeuwt zelfs behoorlijk als je binnen bent). En de UI komt vaak druk over.

- Fortifications? Het is dat ik wat videos erover heb gezien maar anders laat de game je niet echt weten dat het bestaat. In mijn game waren er ook vrij weinig spelers die wat aan het bouwen waren.

Morgen ben ik vrij dus dan ga ik nog een paar potjes proberen. Als de beta ook tegen valt qua performance ga ik mijn pre-order denk ik wel cancelen. Ik dacht eerst aan een upgrade voor mijn pc. Maar dat vind ik toch wat zonde voor alleen deze game.

[...]

Aan de andere kant is het wel iets wat DICE en EA ons laten zien. En dus kun je verwachten dat iedereen een mening heeft. Dat is tenslottd ook waar ze naar vragen.

Maar goed, volgende week de Gamescom build en in september de beta. Dus we zullen zien hoeveel verbeteringen er na de alpha komen.
Hoe kun je via twitter een alpha code scoren dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 08:57
DaniëlWW2 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:41:
[...]

Het is zeker geen alpha. Dit is allang de betafase van de ontwikkeling. Alpha is EA marketing onzin om een gesloten beta exclusiever te maken. ;)

Verder kennen we dit soort reacties van eerdere BF games. Het is een puinzooi in de zomer, maar maak je geen zorgen, het was maar de alpha. Toen kwam de game opeens uit. Deze game heette BF4. :P
Dat iets in t verleden zo was zegt nix over t heden. Ik zie juist veel meer en duidelijkere communicatie van dice.

Vind t ok dat hier mening geuit worden, ieder zijn smaak, maar als je zegt dat alles t zelfde is en bf kut enz. Enz. Dan vraag ik wat de meeste hier nog doen.

De marketing is en blijft marketing. De huidige alpha is nog nix van t echte spel. (Communiceren ze ook duidelijk en onderbouwen ze) T auto spotting maakr de gaming ontzettdnd snel, zpnder dat, zouden mensen veel meer moeite hebben spelers te vinden. Verder is de netcode van bf 1 vd beste. Geef me 1 vb van een beter spel? Battlegrounds?

Ik vind juist de pracht en glorie en overdaad aan effecten bijdragen aan mn ervaring. En t kan zeker zijn dat t spel n 100uur saai wordt. Maar dan is t t me nog steeds waard..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:24
KeesFluitman schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:47:
[...]

Dat iets in t verleden zo was zegt nix over t heden. Ik zie juist veel meer en duidelijkere communicatie van dice.

Vind t ok dat hier mening geuit worden, ieder zijn smaak, maar als je zegt dat alles t zelfde is en bf kut enz. Enz. Dan vraag ik wat de meeste hier nog doen.

De marketing is en blijft marketing. De huidige alpha is nog nix van t echte spel. (Communiceren ze ook duidelijk en onderbouwen ze) T auto spotting maakr de gaming ontzettdnd snel, zpnder dat, zouden mensen veel meer moeite hebben spelers te vinden. Verder is de netcode van bf 1 vd beste. Geef me 1 vb van een beter spel? Battlegrounds?

Ik vind juist de pracht en glorie en overdaad aan effecten bijdragen aan mn ervaring. En t kan zeker zijn dat t spel n 100uur saai wordt. Maar dan is t t me nog steeds waard..
Je t key werkt in elk geval goed op je toetsenbord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 23:36
Ik hoor en zie niemand meer over het bouwen van dingen in BFV. Useless feature? Heb zelf de alpha overigens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Laatst online: 30-09 08:57
vinom schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:54:
Ik hoor en zie niemand meer over het bouwen van dingen in BFV. Useless feature? Heb zelf de alpha overigens niet.
Moeilijk te zeggen. Het is handig en in operations een must. Maar niet een feature waar ik op zat te wachten. Gelukkig stoort t nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24
Was al vanmiddag gepost zie ik. Excuses!

Rotterdam trailer verschijnt morgen!

[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 15-08-2018 23:41 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

RoyK schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:22:
je zou zeggen dat ze dat bij de 2e alpha dan gefixt zouden hebben.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tusk schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:40:
[...]
je zou zeggen dat ze dat bij de 2e alpha dan gefixt zouden hebben.
Ja, dat zou je zeggen idd. Van wat ik middels begrijp zijn ze de wapens aan het testen. A/B testing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:57:
[...]

Nee natuurlijk niet, het komt omdat een vrouw met een prostetic arm op de cover staat ;)

Btw, dit najaar is vrij geschift qua game releases in september, oktober en november. Ik geloof dan ook zeer zeker dat dit impact kan hebben op pre-orders. De volgende games komen in dit tijdsbestek uit:

Shadow of the Tomb Raider
Forza Horizon 4
Fallout 76
Spiderman
Red Dead Redemption 2
Call of Duty Black Ops IV
Assassin's Creed Odyssey
Fifa 19
Darksiders III
Hitman 2

Ik geef geen mening over de kwaliteit van de games, maar dit zijn stuk voor stuk topsellers. En een euro kun je maar 1 keer uitgeven.
Ik mis Pokémon, die komt op 16 november uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MaikelG

MaikelG

^^

Ik denk best nuttig op sommige plekken, vooral zandzakken rond strategische plekken. Je kunt ook bv. ramen 'vervangen' door dichtgetimmerde ramen, maar dat heeft natuurlijk ook nadeel dat je ook niet naar buiten kunt schieten.

Alleen zie ik nog weinig mensen support spelen: ik zie vooral véél, heel veel assaults en natuurlijk aardig wat snipers.
Ik denk dat diegene die wèl support spelen mss nog niet eens in de gaten hebben dat ze die bouwfunctie kunnen gebruiken.

• BobbLeeSwaggr
MaikelG schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:28:
[...]

Ik denk best nuttig op sommige plekken, vooral zandzakken rond strategische plekken. Je kunt ook bv. ramen 'vervangen' door dichtgetimmerde ramen, maar dat heeft natuurlijk ook nadeel dat je ook niet naar buiten kunt schieten.

Alleen zie ik nog weinig mensen support spelen: ik zie vooral véél, heel veel assaults en natuurlijk aardig wat snipers.
Ik denk dat diegene die wèl support spelen mss nog niet eens in de gaten hebben dat ze die bouwfunctie kunnen gebruiken.
Ook als niet support kan je fortifcations of ammo health stations (her)bouwen. T drukken dan krijg je een tool.
Vervanger van het Gas Mask dus eigenlijk.

Alleen kan support meer bouwen, zoals MG's enz dacht ik

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Heeft iemand al een idee tot wanneer deze Alpha loopt?

• BobbLeeSwaggr
Tusk schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:00:
Heeft iemand al een idee tot wanneer deze Alpha loopt?
tot 16:00 vandaag, dus hoop dat je gespeeld hebt gister ;)

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:07:
[...]

meen je niet!! ik kwam gister gebroken om half 10 thuis...ik denk ik speel morgen wel ;w ;w ;w

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:07:
[...]

Volgens mij zag ik gisteren in Origin tot 16 aug 04.00 staan! :)

CHECK:
Er staat idd. 16.00 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door NINjak op 16-08-2018 14:27 ]

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

MaikelG schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:28:
[...]

Ik heb geprobeerd veel met support te spelen. Ik moet zeggen dat ik nog nergens iets heb gebouwd. Glad vergeten om eerlijk te zijn.

• raiders
swoutr schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:44:
[...]

Hoe kun je via twitter een alpha code scoren dan?
Verschillende devs en youtubers gaven keys weg. Ik had net geluk dat ik werd uitgekozen. Maar de alpha stopt helaas vandaag alweer. Dus heb helaas niet super veel kunnen spelen.
Zoals gewoonlijk heeft Battlefield niet echt een uitleg voor de features die er in game zijn. De mogelijkheid om te builden komt nauwelijks naar voren in de gameplay. Je moet net weten dat het kan. En niet zoals mij vergeten dat het überhaupt bestaat.

Ze zouden gewoon op hun Youtube kanaal tutorials / showcase videos moeten maken en die ook in game naar voren laten komen. Kies een paar verschillende maps, dan kun je het ook nog gebruiken als marketing.

Er zijn genoeg spelers die geen forums lezen of Youtube kijken. Ik snap dat die spelers het bestaan van een heleboel features niet weten.
- Wat moet ik doen als ik squad leader ben?
- Wat zijn squad points en hoe krijg ik ze?
- Hoe wissel ik squad points in voor een V1 rocket?
- Hoe bouw ik?
- Kan ik teammates reviven ook als ik geen medic ben?
etc.

[ Voor 5% gewijzigd door raiders op 16-08-2018 14:38 ]

raiders schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:36:
[...]
Er zijn genoeg spelers die geen forums lezen of Youtube kijken. Ik snap dat die spelers het bestaan van een heleboel features niet weten.
- Wat moet ik doen als ik squad leader ben?
- Wat zijn squad points en hoe krijg ik ze?
- Hoe wissel ik squad points in voor een V1 rocket?
- Hoe bouw ik?
- Kan ik teammates reviven ook als ik geen medic ben?
etc.
Dat probleem bestaat al sinds de eerste Battlefield. Er worden nooit echt tutorials of iets in die trand gebruikt in Battlefield spellen. Eerlijk gezegd beetje lomp voor de nieuwe spelers. Maar aan de andere kant, het maakt het ook leuk om het zelf uit te vogelen.

Daarbij. De meeste mensen zullen als ze een spel echt leuk vinden heus wel meer info erover op zoeken online.

• Rivanov
Over 5 minuten de Rotterdam trailer! 8)
Randy eVans
@killat0n_

I think I read somewhere about people wanting a proper trailer again. Something a bit more hyped and exciting. We heard you ;) #BattlefieldV
/edit: Ze zijn laat..

[ Voor 75% gewijzigd door Rivanov op 16-08-2018 15:09 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rivanov
Awesome awesome!

• Borentos
  • Laatst online: 09-05-2022
Een stuk beter dan de eerste trailer

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Super vet! Actie actie actie. Dat is waarvoor ik BF speel!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Kijk, dat ziet er een stuk beter uit.

• raiders
Hele gave trailer. Maps zien er goed uit. Alleen die desert map vrij open. Doet me een beetje denken aan die tanks only mode van Battlefield 3.

En aan het eind van de trailer Battle Royale?

• Rivanov
Einde is inderdaad Battle Royale. Kan niet anders.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

(jarig!)
POAH :D :D :D :D

Steam ID = Ackerfiets

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:09
Deze trailer ademt wel in een keer veel mee sfeer.

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

HOO LEE SHITTT dat ziet er vet uit! Hopelijk kan de gameplay hier ook voldoen!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

de beelden uit Rotterdam zouden voor mij zomaar eens 1 van de beste mappen ever kunnen zijn in BF :D

Dat is precies wat ik zoek!

[ Voor 13% gewijzigd door RoyK op 16-08-2018 15:37 ]

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-10 12:37
Ik was niet van plan om deze te kopen maar damnnnn, wat ziet het er goed uit Pre order komt er sws niet. eerst maar eens afwachten of het een beetje speelbaar is.

• jagermeister

jagermeister

Vette trailer dit keer.

Ik blijf wel sceptisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkuZ1NEUYAAyeIj.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkuaAAxU8AEXh6T.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkuaBT3U8AAGuS8.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkuaCafU4AE9Wdz.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 23:36
Meh, not blown away. Vanavond maar nog eens op mijn tv kijken in volle glorie en kijken of het beter binnenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Lijkt wel of ze nu stiekem wel ineens de focus hebben op WWII spul in hun marketingstrategie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Flamen gebeurd hier niet

[ Voor 86% gewijzigd door Gropah op 16-08-2018 19:34 ]

• Borentos
Zelf niet de Alpha gespeeld, maar het ziet er wel naar uit dat dingen gefixt worden die ik zelf bijzonder irritant vond van BF1, met name "sweetspot" snipers, de OP vliegtuigen en gasgrenades. Het is alleen afwachten hoe de maps zijn, in BF1 waren er veel te veel open maps met amper cover.

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 21:29
Heb Closed Alpha 2 aan me voorbij laten gaan ondanks key omdat ik absoluut neit overtuigd was van de closed alpha 1 en de vorige trailers. Ik keek erg uit naar WW2 als BF1942 veteraan, maar had tot nu toe geen WW2 gevoel.

Deze trailer spreekt me al iets meer aan en lijkt me al iets authentieker, maar ik ben nog steeds niet zo hyped als bij BF1 :-(
Borentos schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:44:
Het is alleen afwachten hoe de maps zijn, in BF1 waren er veel te veel open maps met amper cover.
¿Que? Met smokes kon je prima je opmars beschermen. Mappen van BF1 waren prima zo d:)b
Dat is dan een kwestie van je middelen beter gebruiken ;)

Maar goed. In BFV kun je dan weer fortificaties bouwen voor cover e.d. dus dat scheelt dan ook weer.

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 21:29
Reefun schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:47:
[...]

¿Que? Met smokes kon je prima je opmars beschermen. Mappen van BF1 waren prima zo d:)b

Maar goed. In BFV kun je dan weer fortificaties bouwen voor cover e.d. dus dat scheelt dan ook weer.
Fortifications kunnen enkel op vooraf bepaalde plekken zoals kapotte huizen, gun positions, etc... ik ben wel benieuwd hoe ze dit gaan implementeren op de waarschijnlijk meer open desert maps.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Net de trailer op een 65” met het geluid over de versterker bekeken. Weet nu helemaal zeker dat ik geen spijt van mijn preorder heb :) Ziet er geweldig uit maar dit had de trailer van de E3 moeten zijn, stelletje knuppels bij EA.

Ben het weleens met hierboven. In BF1 waren er teveel open maps. Smoke granates zijn leuk maar die moet je dan continu gebruiken want je wordt anders langs alle kanten door snipers bestookt. En snipers zijn er helaas in overvloed in BF1.

[ Voor 33% gewijzigd door Lekker Ventje op 16-08-2018 15:56 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Borentos
Reefun schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:47:
[...]

Ik speel meestal support met 2 smoke grenades en de HE mortar (voor voertuigen en de extra smoke shell), ik kan hiermee haast een ongelimiteerd smoke gordijn maken. Het kan ook door de absurde hoeveelheid snipers zijn, maar het voelt dat er in BF1 veel meer open maps zijn dan in voorgaande Battlefields.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Deze trailer laat duidelijk zien dat BF:V er grafisch fantastisch uitziet, maar toch loop ik ook niet warm door zo'n trailer.

Misschien word ik te oud en begin ik echt alleen nog maar op gameplay te letten bij games, maar dat is nu net waar ik mijn vertrouwen in ben verloren bij Dice. Nou moet ik zeggen dat ik dit laatste jaren sowieso gekregen heb bij games, het niet meer vertrouwen op wat er van te voren allemaal wordt gezegdt en getoond, meestal is het toch veelste positief.

Ik zal hem mss wel eens proberen bij iemand maar eerste BF game die ik niet direct ga halen bij release, ga lekker kat uit boom kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkuiEGPW0AAhjGX.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkuiHYKXcAACtLW.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkuhhjwWsAAuA6P.jpg

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:23
Dit en dan alleen op de pc ...hhmmm de mogelijkheden.
Battlefield 1942 met deze graphics en minder arcade gameplay en meer tactische mogelijkheden.
Yes please. :Y)
Dat is inderdaad hoe een trailer er uit hoort te zien. Het zit nog steeds vol met bizarre afwijkingen van de geschiedenis maar omdat de focus niet op die afwijkingen ligt, er geen rare/idiote acties in zitten en WW2 zeer herkenbaar in beeld komt heeft vrijwel niemand er nog een probleem mee.
Als ze deze trailer direct hadden uitgebracht was de ontvangst echt heel anders geweest.

Blijft wel dat de Alpha gameplay nog echt heel matig was, hopelijk zal die in een beta versie een stuk beter zijn. Al vrees ik dat velen teleurgesteld gaan worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 16-08-2018 16:25 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tot zover de Nederlandse mariniers die Rotterdam verdedigden. :N
Nee, ben niet hier ook onder de indruk. We zien weer eens bijna nul gameplay. We zien eigenlijk alleen "Michael Bay explosions" en hier moeten we enthousiast van worden.

Leuk dat er grafische effecten zijn. Het is BF, we weten het nu wel. Ik wil serieuze inhoud en verbeteringen in gameplay zien. EA en DICE vertrouw ik na BF4 natuurlijk ook niet zomaar meer. De BF1 beta deed me al helemaal niks en het lijkt nog steeds veel meer die kant op te gaan dan BF3.

In ieder geval weten we nu eigenlijk dat de BF5 beta in Rotterdam zal zijn. Kijk ik dan wel of het qua speelbaarheid wat is. Van de uren aan alpha footage die ik heb gezien, kreeg ik toch heel sterk een zwaar dumbed down BF gevoel met hier en daar wat pluspunten die niet goed uitgewerkt leken te zijn. :/

[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-08-2018 16:51 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

DaniëlWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:43:
Tot zover de Nederlandse mariniers die Rotterdam verdedigden. :N
ga maar los met je customisations ;)

@DaniëlWW2 welke game is niet dumbed down? Zelfs in een spel als PUBG zie je nog dat mensen continue om hulpmiddelen vragen om het spel maar eenvoudiger en simpeler te maken. Het is wat de markt wilt, simpele gameplay met relatief weinig diepgang.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:55:
@DaniëlWW2 welke game is niet dumbed down? Zelfs in een spel als PUBG zie je nog dat mensen continue om hulpmiddelen vragen om het spel maar eenvoudiger en simpeler te maken. Het is wat de markt wilt, simpele gameplay met relatief weinig diepgang.
Dark Souls. :+
Oke serieus. Ik verwacht niet veel ofzo, maar op deze manier ziet het er wel heel erg droevig uit. Vroeger gaf DICE je nog met volle overtuiging gameplay omdat ze vertrouwen in het product hadden. Nu gaat het om zo ongeveer alles behalve de gameplay. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borentos
DaniëlWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:02:
[...]

Dark Souls. :+
Oke serieus. Ik verwacht niet veel ofzo, maar op deze manier ziet het er wel heel erg droevig uit. Vroeger gaf DICE je nog met volle overtuiging gameplay omdat ze vertrouwen in het product hadden. Nu gaat het om zo ongeveer alles behalve de gameplay. :/
Het is een trailer, kan met niet herinneren dat ik ooit gameplay in een battlefield trailer heb gezien.
edit; hmm net een gameplay trailer van BF3 gezien, helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door Borentos op 16-08-2018 17:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Borentos schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:13:
[...]

Het is een trailer, kan met niet herinneren dat ik ooit gameplay in een battlefield trailer heb gezien.

Veel meer gameplay dan in een BF5 trailer zit. O-)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Battle Royale confirmed :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
En daar gaat het mis.
Ipv de gameplay aanpakken en betere marketing. Steken ze geld en tijd in een mode die uitgemolken is door pubg en fortnite.
Wie zitten er nog te wachten naar weer een BR game?

Ik begin te oud te worden voor games.
Ik wil een game waar het draait om gameplay en goed schieten. Ipv games met te veel visueel effecten en waarbij gadgets het verschil maken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Prosac
RING OF FIRE _O_

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Pykow schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:21:
[...]

En daar gaat het mis.
Ipv de gameplay aanpakken en betere marketing. Steken ze geld en tijd in een mode die uitgemolken is door pubg en fortnite.
Wie zitten er nog te wachten naar weer een BR game?

Ik begin te oud te worden voor games.
Ik wil een game waar het draait om gameplay en goed schieten. Ipv games met te veel visueel effecten en waarbij gadgets het verschil maken.
Ga Doom MP spelen! VInd het echt een super spel :P

Deze trailer ziet er iig stukken beter uit iig :)

Als ze hiermee hadden geopend ipv de eerste, was de kritiek stukken minder geweest denk ik.

Ben heel benieuwd, maar ik hou me nog wel even afzijdig totdat ie uit is.

Zou het trouwens een leuke referentie zijn naar de Wolfenstein launch trailer? House of the rising sun? :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=m92QECvs79M]
Pagina: 1 ... 28 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V