*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Happa heb er zin in!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De prijs van een abonnement bij tweakers is bijna het zelfdeGeronimous schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:12:
Het enige dat ik echt niet fijn vind met games in zo'n abonnement is dat je meteen al je games kwijt bent zodra je je abo opzegt. En ik ga echt niet standaard al geld naar EA gooien...
Vroeger toen er een nieuwe game uitkwam probeerde ik eerst een illegale versie, indien het
beviel kocht ik hem, omdat ik multiplayers speel was dat wel een nadeel omdat je dat niet
kon met een illegale versie en usenet koste ook nog geld.
Tegenwoordig download ik geen illegale game versies meer maar gebruik bv origin access,
de nieuwe games kan ik online proberen voor 10 uur en de iets oudere games kan ik onbeperkt
spelen.
Ik speel nu games die ik anders nooit gespeeld zou hebben zoals nfs payback, titanfall, fifa etc.
Als je interesse alleen bij battlefield ligt dan begrijp ik dat origin access niets is maar ik ben nog wel eens
BF moe en probeer dan andere games.
Als steam ooit met zo iets komt voor bv 10 euro dan doe ik dat ook, een vorm van netflix maar dan voor games.
Origin access heeft een voor en nadeel.NLsandman schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 23:26:
[...]
De prijs van een abonnement bij tweakers is bijna het zelfde![]()
Vroeger toen er een nieuwe game uitkwam probeerde ik eerst een illegale versie, indien het
beviel kocht ik hem, omdat ik multiplayers speel was dat wel een nadeel omdat je dat niet
kon met een illegale versie en usenet koste ook nog geld.
Tegenwoordig download ik geen illegale game versies meer maar gebruik bv origin access,
de nieuwe games kan ik online proberen voor 10 uur en de iets oudere games kan ik onbeperkt
spelen.
Ik speel nu games die ik anders nooit gespeeld zou hebben zoals nfs payback, titanfall, fifa etc.
Als je interesse alleen bij battlefield ligt dan begrijp ik dat origin access niets is maar ik ben nog wel eens
BF moe en probeer dan andere games.
Als steam ooit met zo iets komt voor bv 10 euro dan doe ik dat ook, een vorm van netflix maar dan voor games.
Ik koop ieder jaar Fifa, Battlefield en dan ben je samen vaak al 120 euro kwijt, dus dan klikt Origin Access Premium interessant. Dit jaar ga ik dan zeker origin access halen in gedachten dat ik volgend jaar deze games niet meer kan spelen.
Nadeel van abonnementen, is dat ze de prijs volgend jaar omhoog kunnen gooien en je straks meer betaald dan dat je de games los had aangeschaft. Dan kan je stoppen met je abonnement, maar ben je ook gelijk weer je games kwijt.
Kijk bijvoorbeeld naar Netflix, hoe SMERIG ze zijn met hun nieuwe abonnement.
De duurste abonnement die je nu hebt wordt vervangen en verliest toegang tot 4K content.
Daar zetten ze gewoon weer een duurdere abonnement overheen.
Dus ik moet nu dus weer meer gaan betalen voor 4K, waarbij dit voorheen gewoon in mijn abonnement zat.
Volgend jaar betaal je straks 100 euro en krijg je alleen Fifa 20 Basic edition en een nieuwe battlefield komt dan pas een jaar later. dan heb je dadelijk 200 euro neergeteld, terwijl je anders voor dezelfde titels goedkoper uit was.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Precies, als ze jou en genoeg anderen in hun systeem hebben en je er net gewend aan bent, dan begint het melken. Eén abonnementsvorm er onder af halen en er boven er één bij plussen.Pykow schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 09:52:
[...]
Origin access heeft een voor en nadeel.
Ik koop ieder jaar Fifa, Battlefield en dan ben je samen vaak al 120 euro kwijt, dus dan klikt Origin Access Premium interessant. Dit jaar ga ik dan zeker origin access halen in gedachten dat ik volgend jaar deze games niet meer kan spelen.
Nadeel van abonnementen, is dat ze de prijs volgend jaar omhoog kunnen gooien en je straks meer betaald dan dat je de games los had aangeschaft. Dan kan je stoppen met je abonnement, maar ben je ook gelijk weer je games kwijt.
De duurste abonnement die je nu hebt wordt vervangen en verliest toegang tot 4K content.
Dus ik moet nu dus weer meer gaan betalen voor 4K, waarbij dit voorheen gewoon in mijn abonnement zat.
Volgend jaar betaal je straks 100 euro en krijg je alleen Fifa 20 Basic edition en een nieuwe battlefield komt dan pas een jaar later. dan heb je dadelijk 200 euro neergeteld, terwijl je anders voor dezelfde titels goedkoper uit was.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Huh wait wutPykow schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 09:52:
[...]
Jumpman schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 10:04:
[...]
Precies, als ze jou en genoeg anderen in hun systeem hebben en je er net gewend aan bent, dan begint het melken. Eén abonnementsvorm er onder af halen en er boven er één bij plussen.
Alleen HDR-ondersteuning vervalt, 4k blijft beschikbaar. Wel minder gelijktijdige streams. Zie https://www.netflix-neder...-prijsstijging-nederland/.
Weet ik, maar het gaat over abonnementsdiensten in zijn algemeenheid, dit gaat straks natuurlijk ook met die game diensten gebeuren.Trenchdog schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:12:
[...]
offtopic:
Alleen HDR-ondersteuning vervalt, 4k blijft beschikbaar. Wel minder gelijktijdige streams. Zie https://www.netflix-neder...-prijsstijging-nederland/.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Is denk ik een opendeur maar vraag het voor de zekerheid
Open beta is voor iedereen alleen bij pre order mag je 2 dagen eerder de beta spelen.donvalentino schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:26:
Zal de open beta voor iedereen beschikbaar zijn of moet je hem hiervoor pre-orderen?
Is denk ik een opendeur maar vraag het voor de zekerheid
Voor de PS4: hoe krijg je hem dan eerder?NLsandman schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:44:
[...]
Open beta is voor iedereen alleen bij pre order mag je 2 dagen eerder de beta spelen.
Eh... je kunt hem 2 dagen eerder activeren? Pre-loaden is vaak voor iedereen op hetzelfde moment, maar je toegang verloopt via de Store. Dus jij krijgt twee dagen eerder de unlock...greatgonzo schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:41:
[...]
Voor de PS4: hoe krijg je hem dan eerder?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
ok.. hij komt dus gewoon in de playstore te staan... dat wist ik nietGeronimous schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 18:49:
[...]
Eh... je kunt hem 2 dagen eerder activeren? Pre-loaden is vaak voor iedereen op hetzelfde moment, maar je toegang verloopt via de Store. Dus jij krijgt twee dagen eerder de unlock...
Steam ID = Ackerfiets
Staat anders al best wat informatie online. Hier, Op Reddit, Op de Battlefield website zelf.Family Guy schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:16:
Wanneer kunnen we weer wat meer inzicht in deze game verwachten? Zie maar weinig details op 't internet...
Naar welke info ben je specifiek naar op zoek?
Steam ID = Ackerfiets
Gamescom deze maand... 21-25 augustus.Family Guy schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:16:
Wanneer kunnen we weer wat meer inzicht in deze game verwachten? Zie maar weinig details op 't internet...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
We would like to welcome you back to another Battlefield V Closed Alpha, as have we done some changes that we would like to evaluate with you.
In the first Closed Alpha one of our main goals was to get an idea of how fast players scored points, and the time it took them to level up through the ranks. Based upon this, we have done some changes that we think will better cater to players across all playstyles and skill levels. We have also made improvements to matchmaking and fixed issues related to the squad join functionality. We hope that these changes will get you and your squad faster into the Battlefield.
Additionally, we have done some tweaks to the damage models of the weapons when it comes to minimum/max damage, damage fall off, and headshot multipliers. This is done to give a more individual character to each weapon and pushing them to excel in those combat scenarios that they are intended for.
Here is a detailed overview of the weapon changes.
EMP:
Decreased the max damage range from 12 to 8 meters.
Decreased the fall off range from 50 to 40 meters.
Increased the min damage to 14.3.
Added 1 additional magazine on Spawn, one additional magazine on resupplying.
Developer comment: The SMG’s got an increase in effectiveness in short range combat, while being less effective on longer ranges.
MP40:
Developer comment: The SMG’s got an increase in effectiveness in short range combat, while being less effective on longer r[anges.
STG 44:
Decreased max damage from 27 to 20.
Increased max damage range from 11 to 20 meters.
Increased damage fall off range from 50 to 60 meters.
Decreased min damage from 17 to 16.7.
Developer comment: The STG44 now has become less powerful on short range, but more powerful on medium range.
Bren Gun:
MG34:
Increased min damage from 17 to 20.
Gewehr 43:
Decreased max damage range from 26.5 to 15 meters.
Increased damage fall off range from 51.5 to 60 meters.
Decreased min damage from 36 to 34.
KAR 98:
ncreased max damage from 80 to 90.
Decreased max damage range from 20 to 8 meters.
Decreased damage falloff range from 80 to 60 meters.
Decreased min damage from 60 to 55.
Lowered bullet’s exit velocity from 700 to 600.
Developer comment: We’ve slowed down the bullet speed for the KAR 98 Bolt Action Sniper Rifle to create more bullet drop. This makes the player compensate for longer ranges more than before.
Walther P-38:
Increased magazine amount on spawn from 4 to 8, and 10 when resupplying.
Increased max damage range from 10 to 15 meters.
Decreased max damage from 30 to 25 meters.
Increased min damage from 15 to 16.7.
Decreased damage falloff range from 70 to 30 meters.
This Closed Alpha #2 build is directly built upon from the first Closed Alpha build and it will not contain any changes besides what we have mentioned above.
We have been reading and acting on a lot of the feedback that we have received during the first Closed Alpha, and you will get a glimpse of those during our Open Beta period, but for the Closed Alpha #2 we would like you to focus on the matchmaking, squad join functionality, weapon balance as well as simply playing as you normally do so that we can evaluate our new leveling curves. For more details about what we learned from the First Closed Alpha please check out this blog post:
What we have learned from Closed Alpha - https://www.battlefield.c...sed-alpha-what-we-learned
All of the players that have a valid Battlefield V Closed Alpha entitlement from the first Closed Alpha on Origin are automatically invited back into the Closed Alpha #2. You simply need to reinstall it when it becomes available in the Origin client.
Codes that have not been redeemed yet can also be used to access the Closed Alpha #2. Additionally, we will be sending out more invites through e-mail giving even more players the chance to try out Battlefield V.
The Closed Alpha #2 will also only be available on PC, and servers for this Closed Alpha session will be located in North America and Europe. As you play the game please keep in mind that you will be playing an early build running on Pre-Alpha code and content.
Pre-Alpha means that all of the features that we have planned for Battlefield V are not yet implemented, and the features and content that is available have not gone through QA Alpha approvals yet.
As such, we ask you to not report any bugs on obvious graphical issues. However, if you do manage to find any exploits please let us know about those. Once we launch Closed Alpha #2 please keep in mind that it will only be up for a limited time spanning across a few days. Make sure you clear your schedule to maximize your playtime during this period.
For General Feedback, please use our Battlefield V Closed Alpha Feedback Section on the forums found here:
https://forums.battlefiel...ed-alpha-feedback-section
(Please note that this URL will only work once the Alpha is up and running)
For Technical Issues & Bugs, please report them at our Answers HQ portal here:
https://answers.ea.com/t5...-p/battlefield-v-alpha-en
(Please note that this URL will only work once the Alpha is up and running)
For our console players, we also want to hear what you think of the Closed Alpha. As there is no embargo in place for captured/streamed content for Closed Alpha #2 please keep an eye on gameplay videos and streams that will likely show up shortly once the Closed Alpha has been launched. Let us know if you have any feedback for us.
We have a Battlefield V Closed Alpha General Section on the Battlefield Forums that you can use if you don’t have access to Closed Alpha #2:
https://forums.battlefiel...sed-alpha-general-section
Once the Closed Alpha #2 session has been completed a survey will be sent via e-mail to some of our players to evaluate the game. Please check your inboxes and make sure that you fill it in should receive it as it will help us make a better game.
Additionally, we have a survey that is focused on the weapons in the game and once you have had the chance to try out all of the weapons in the Closed Alpha #2 we hope that you can give us some detailed feedback on each weapon.
The survey can be found here:
https://www.surveymonkey.com/r/5H2DNM6
Thank you for reading and again for taking your time in playing the Battlefield V Closed Alpha #2.
We hope to see you on the Battlefield!
/Jaqub Ajmal on behalf of the teams at EA and DICE
Hopelijk krijg ik nu wel toegang tot de alpha, maar wellicht wederom niet..
[ Voor 65% gewijzigd door SmokingCrop op 09-08-2018 23:15 ]
Hoezo is dit eigenlijk enkel voor PC spelers?SmokingCrop schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:05:
Details on the Battlefield V Closed Alpha -- Learn all about the starting times, eligibility, platforms, and what's being tested.
Waarschijnlijk omdat ze via Origin erg makkelijk nieuwe builds kunnen uitbrengen terwijl ze op consoles met allerlei procedures te maken hebben.donvalentino schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:45:
[...]
Hoezo is dit eigenlijk enkel voor PC spelers?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Steam/Discord: Flimovic
Heb even op Origin gekeken en daar staat het volgende bij de Closed Alpha:Flimovic schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:25:
Hoe kan je access krijgen tot de beta? Dat lees ik hier niet terug.
Dus ik denk dat ik WEER aan de Closes Alpha mag mee doen en waarschijnlijk iedereen die toen ook mee gedaan hebbenPreloaddatum voor windows: 13 augustus 2018 10:00 CEST
Releasedatum Windows: 14 augustus 2018 10:00 CEST
Dus ik hoef me nergens aan te melden en kan gewoon mee doen als het zo ver is? NiceNINjak schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:54:
[...]
Heb even op Origin gekeken en daar staat het volgende bij de Closed Alpha:
[...]
Dus ik denk dat ik WEER aan de Closes Alpha mag mee doen en waarschijnlijk iedereen die toen ook mee gedaan hebben
Hebben ze de vorige keer dan ook een update gedraaid dan? Volgens mij is daar ook gewoon maar 1 versie geweest. Anders hadden ze die spot-bug er bv wel uit gehaald.Tsurany schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:22:
[...]
Waarschijnlijk omdat ze via Origin erg makkelijk nieuwe builds kunnen uitbrengen terwijl ze op consoles met allerlei procedures te maken hebben.
En voor een bedrijf als EA is ook dat proces voor consoles prima te doen. Het lijkt me juist een goede oefening. Maar ze willen de beta gewoon wat kleiner houden.
De vraag is eerder in hoeverre ze feedback nog op gaan pakken voor release. Want met nog 1 maand te gaan kun je niet veel meer dan wat balans-dingen doorvoeren en geen grote veranderingen
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 10-08-2018 10:12 ]
Geluk hebben, ze geven keys at random weg via email.Flimovic schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:25:
Hoe kan je access krijgen tot de beta? Dat lees ik hier niet terug.
Nee, dat is enkel voor de Beta die iedereen zal kunnen spelen.TweakerVincent schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:12:
Als ik nu bf5 koop kan ik dan mee doen met de alpha?
Met een pre-order krijg je dan eerder toegang tot die Beta.
Deze closed alpha is enkel als je geluk hebt en een key krijgt.
NINjak schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:54:
[...]
Heb even op Origin gekeken en daar staat het volgende bij de Closed Alpha:
[...]
Dus ik denk dat ik WEER aan de Closes Alpha mag mee doen en waarschijnlijk iedereen die toen ook mee gedaan hebben
Als je toegang had tot de vorige alpha, heb je terug toegang tot deze nieuwe alpha.Flimovic schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:57:
[...]
Dus ik hoef me nergens aan te melden en kan gewoon mee doen als het zo ver is? Nice
Je dient enkel de nieuwe build te downloaden via Origin als die uitkomt.
"Players that have a valid Battlefield V Closed Alpha entitlement from the first Closed Alpha on Origin are automatically invited back into the Closed Alpha 2. Just reinstall it when it becomes available in the Origin client. Those that have already redeemed their codes will indeed get an email with the same code, just in case."
[ Voor 92% gewijzigd door SmokingCrop op 10-08-2018 10:20 ]
Ik heb het puur over de betaSmokingCrop schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:12:
[...]
Geluk hebben, ze geven keys at random weg via email.
[...]
Nee, dat is enkel voor de Beta die iedereen zal kunnen spelen.
Met een pre-order krijg je dan eerder toegang tot die Beta.
Deze closed alpha is enkel als je geluk hebt en een key krijgt.
[...]
[...]
Als je toegang had tot de vorige alpha, heb je terug toegang tot deze nieuwe alpha.
Je dient enkel de nieuwe build te downloaden via Origin als die uitkomt.
"Players that have a valid Battlefield V Closed Alpha entitlement from the first Closed Alpha on Origin are automatically invited back into the Closed Alpha 2. Just reinstall it when it becomes available in the Origin client. Those that have already redeemed their codes will indeed get an email with the same code, just in case."
Maar voor de alpha geven ze dus keys weg per mail. Moet je je daarvoor ergens aanmelden? Of is het hebben van een origin-account genoeg?
Oh, even mislezenFlimovic schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:27:
[...]
Ik heb het puur over de beta
Maar voor de alpha geven ze dus keys weg per mail. Moet je je daarvoor ergens aanmelden? Of is het hebben van een origin-account genoeg?
Je hoeft je normaal niet speciaal te registreren voor beide. Origin account hebben zou genoeg moeten zijn.
Toch bedankt voor het verhelderende verhaalSmokingCrop schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:29:
[...]
Oh, even mislezen![]()
Je hoeft je normaal niet speciaal te registreren voor beide. Origin account hebben zou genoeg moeten zijn.
Mogelijks zal je wellicht ook battlefield in verleden moeten gespeeld hebben om kans te maken.Flimovic schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:30:
[...]
Toch bedankt voor het verhelderende verhaal
Het zal wel niet compleet random zijn, ze zullen bij EA/Dice wel een manier hebben om allerlei soorten spelers te laten spelen voor hun Telemetry.
Heb wel BF4 en BF1 gespeeld, dus daar zal het niet aan liggen.SmokingCrop schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:31:
[...]
Mogelijks zal je wellicht ook battlefield in verleden moeten gespeeld hebben om kans te maken.
Het zal wel niet compleet random zijn, ze zullen bij EA/Dice wel een manier hebben om allerlei soorten spelers te laten spelen voor hun Telemetry.
Er zijn meer mensen die (bijna) alles van BF hebben maar niet aan de Closed Alpha deel hebben mogen nemen.Flimovic schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:33:
[...]
Heb wel BF4 en BF1 gespeeld, dus daar zal het niet aan liggen.
Ik klaag ook niet hoorNINjak schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
Er zijn meer mensen die (bijna) alles van BF hebben maar niet aan de Closed Alpha deel hebben mogen nemen.
Flimovic schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:56:
[...]
Ik klaag ook niet hoorSoms moet je wat geluk hebben.

Meeste vergeten dit aan te vinken.....
Wel aangevinkt. Ook vrijwel alle BF's en DLC's gespeeld, premiums aangeschaft. Krijg meestal geen key.
Ach ja, leuk om even te spelen maar lig er niet zo wakker van als ik pas bij open-beta of release toegang heb.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
En je moet voor de zekerheid even inschrijven voor de EA nieuwsbrief. Er bestaat een kans dat ze anders geen toestemming hebben om je emails te sturen. Dat kun je doen door hier helemaal naar beneden te scrollen:PatRamon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:16:
[...]
[afbeelding]
https://www.ea.com/games/battlefield?isLocalized=true
Ze sturen bijna nooit een mail dus over spam hoef je, je geen zorgen te maken. En anders schrijf je, je gewoon weer uit.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Interessant, dit nieuwe damage model mbt de min/max damage en range doet me een beetje aan BC2 denken, 5 tot 6 kogels per kill voor automatische wapens. Dat gecombineerd met daadwerkelijke recoil en goede hitreg in plaats van zou wel leuke gunplay op kunnen leveren. Vergeleken dat met 4 - 6 kogels uit BF3 en 3 - 7 uit BF1, zou het een leuke sweet spot kunnen zijn. Ben erg benieuwd hoe dat aan gaat voelen, al zal er wel weer eens geen key voor ondergetekende inzitten, as per usual. Misschien vinden ze me toch iets te kritisch op hun games.NLsandman schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:03:
Additionally, we have done some tweaks to the damage models of the weapons when it comes to minimum/max damage, damage fall off, and headshot multipliers. This is done to give a more individual character to each weapon and pushing them to excel in those combat scenarios that they are intended for.
Here is a detailed overview of the weapon changes.
EMP:
Developer comment: The SMG’s got an increase in effectiveness in short range combat, while being less effective on longer ranges.
MP40:
Developer comment: The SMG’s got an increase in effectiveness in short range combat, while being less effective on longer r[anges.
STG 44:
Decreased max damage from 27 to 20.
Developer comment: The STG44 now has become less powerful on short range, but more powerful on medium range.
Bren Gun:
MG34:
Increased min damage from 17 to 20.
Gewehr 43:
Decreased max damage range from 26.5 to 15 meters.
Increased damage fall off range from 51.5 to 60 meters.
Decreased min damage from 36 to 34.
KAR 98:
ncreased max damage from 80 to 90.
Decreased max damage range from 20 to 8 meters.
Decreased damage falloff range from 80 to 60 meters.
Decreased min damage from 60 to 55.
Lowered bullet’s exit velocity from 700 to 600.
Developer comment: We’ve slowed down the bullet speed for the KAR 98 Bolt Action Sniper Rifle to create more bullet drop. This makes the player compensate for longer ranges more than before.
Walther P-38:
Increased magazine amount on spawn from 4 to 8, and 10 when resupplying.
Increased max damage range from 10 to 15 meters.
Decreased max damage from 30 to 25 meters.
Increased min damage from 15 to 16.7.
Decreased damage falloff range from 70 to 30 meters.
Heb ik, zo ver ik mij kan herinneren, zelf nog nooit gedaan!PatRamon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:16:
[...]
[afbeelding]
Volgens mij kreeg je vroeger bij eerdere BF games bij de installatie deze optie, is er even later uit gehaald.NINjak schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:31:
[...]
Heb ik, zo ver ik mij kan herinneren, zelf nog nooit gedaan!
Wellicht dat dit het is?
Anders snap ik er ook niks van
...
Voor de gene die een `beta key willen kopen
https://www.cjs-cdkeys.co...SS-CD-Key-for-Origin.html
Eigen risico
Sowieso moet die alpha build een hele procedure door, kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben of de kosten te hoog zijn.Martinspire schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:12:
[...]
Hebben ze de vorige keer dan ook een update gedraaid dan? Volgens mij is daar ook gewoon maar 1 versie geweest. Anders hadden ze die spot-bug er bv wel uit gehaald.
En voor een bedrijf als EA is ook dat proces voor consoles prima te doen. Het lijkt me juist een goede oefening. Maar ze willen de beta gewoon wat kleiner houden.
De vraag is eerder in hoeverre ze feedback nog op gaan pakken voor release. Want met nog 1 maand te gaan kun je niet veel meer dan wat balans-dingen doorvoeren en geen grote veranderingen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Zoals ik het heb begrepen is alles hetzelfde op een paar fixes en balancing na. Ik denk dat een nieuwe map over 2 weken bij Gamescom komt.BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:00:
Is er eigenlijk al bekend of het om dezelfde map gaat als in de eerste Alpha?
Zie het nu ook, had deze link nog niet gelezen. Maar bedanktraiders schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:34:
[...]
Zoals ik het heb begrepen is alles hetzelfde op een paar fixes en balancing na. Ik denk dat een nieuwe map over 2 weken bij Gamescom komt.
SmokingCrop schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:05:
Details on the Battlefield V Closed Alpha -- Learn all about the starting times, eligibility, platforms, and what's being tested.
@A.W.E.S.O.M.-0
Ik had als feedback ook aangegeven dat time to kill iets langer mocht zijn, blijkbaar hebben ze voor het eerst eens naar mij geluisterd, lol
Ben benieuwd of ze de glow nog verminderen, dat was in de 1e alpha te veel.
Voor de rest had ik weinig klachten.
Moet zeggen dat sinds patrick bach weg is dat ze het bij Dice toch anders aan het aanpakken zijn, het is wat minder "het is onze game, wij bepalen hoe het moet zijn"
Hoe zit het met de snipers in de alpha? Hebben ze nog steeds die belachelijke "sweetspot" of is nu zoals de Battlefields voor BF1?NLsandman schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:07:
Speel battlefield al sinds 2005 en dit is de eerste keer dat ik aan een alpha mag mee doen.
@A.W.E.S.O.M.-0
Ik had als feedback ook aangegeven dat time to kill iets langer mocht zijn, blijkbaar hebben ze voor het eerst eens naar mij geluisterd, lol
Ben benieuwd of ze de glow nog verminderen, dat was in de 1e alpha te veel.
Voor de rest had ik weinig klachten.
Moet zeggen dat sinds patrick bach weg is dat ze het bij Dice toch anders aan het aanpakken zijn, het is wat minder "het is onze game, wij bepalen hoe het moet zijn"
Geen ... uitnodiging... wel alle BF spellen in bezit EN ik speel BF1 zelfs ook nog steeds...NINjak schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
Er zijn meer mensen die (bijna) alles van BF hebben maar niet aan de Closed Alpha deel hebben mogen nemen.

Je mag wel op mijn account spelen ZephyerZephyer schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:48:
[...]
Geen ... uitnodiging... wel alle BF spellen in bezit EN ik speel BF1 zelfs ook nog steeds...
O, als ik niet (in Origin) aan het spelen ben natuurlijk
@Zephyer weet niet of het kan maar meld je nog even bij van alles ban BF/Dice aan... wie weet

[ Voor 23% gewijzigd door NINjak op 10-08-2018 15:52 ]
mocht iemand geen tijd/zin hebben om alpha te spelen, ik houd me aanbevolen (pm staat open
[ Voor 34% gewijzigd door TweakerVincent op 10-08-2018 20:46 ]
Ik heb hem niet gepre... maar wel de key, van paar weken geleden, en kan hem nu weer gebruikenTweakerVincent schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:58:
Ik heb alle opties aangezet in origin. BF5 niet gepre-ordered, maak ik nog kans op de alpha?
Gewoon weer zoals het hoort en als het goed is geen dorito's meer.Borentos schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:42:
[...]
Hoe zit het met de snipers in de alpha? Hebben ze nog steeds die belachelijke "sweetspot" of is nu zoals de Battlefields voor BF1?
Dat is een Open Beta key, geen Closed Alpha (2) key.TweakerVincent schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:49:
Zijn dit soort 'deals' te vertrouwen? Wil best een paar euro voor een key lappen als ik daarmee alpha 2 kan spelen. https://www.allkeyshop.co...ta-cd-key-compare-prices/ of is dit scam? (koop vaker via deze sites dus wellicht werkt het?)
Dat is zo'n een key die je kan krijgen als je de game pre-ordert. Daarmee krijg je eerder toegang tot de Open Beta (zal wellicht 1 dag of 2 zijn, is nog niet geweten voor zover ik weet). Deze zal ergens in September uitkomen.
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 10-08-2018 21:04 ]
Ben wel benieuwd hoe deze game gaat verkopen. Mocht die gaan rocken, kan ik misschien een battlefield die ik graag zou zien voor de rest van mijn leven op mijn buik schrijven.
Kijk toch al wel uit naar een supervette Vietnam versie.
Ik wil ook graag een battlefield in de stijl van bf2 maar dat zal nooit meer terug komen, dat is het zelfde als verlangen van ford dat ze weer de mustang gaan bouwen uit de jaren 60.Turfschipper schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:16:
Ben zelfs zo teleurgesteld in deze battlefield dat ik mijn ps4 heb verkocht. Had die alleen voor battlefield nog. Ff Switchen tot de ps5 met een vette Battlefield Vietnam dan maar.
Ben wel benieuwd hoe deze game gaat verkopen. Mocht die gaan rocken, kan ik misschien een battlefield die ik graag zou zien voor de rest van mijn leven op mijn buik schrijven.
Heeft dit met die skins te maken dat je zo teleur gesteld bent?
Ik zou niet raar opkijken als bf 6 vietnam zou zijn als dice die lijn doorzet waar ze nu mee bezig zijn
NLsandman schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:41:
[...]
Heeft dit met die skins te maken dat je zo teleurgesteld bent?

Hou mijn ogen al 10 jaar open voor een waardige opvolger. Helaas nog niet gevonden....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Oh jij hebt de volledige Battlefield 5 nu al kunnen spelen joh? Dat je er zo teleurgesteld in bent? Damn. Dat is wel snel dan!Turfschipper schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:16:
Ben zelfs zo teleurgesteld in deze battlefield dat ik mijn ps4 heb verkocht. Had die alleen voor battlefield nog. Ff Switchen tot de ps5 met een vette Battlefield Vietnam dan maar.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hier precies het tegenovergestelde.jagermeister schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:40:
BF hoeft voor mij ook niet meer. De weg die ze inslaan is niks voor mij.
Ik werd tijdens de aankondiging en van alle gameplayfilmpjes niet heel warm van BF1, daarom redelijk lang gewacht met aanschaf en uiteindelijk de Revolution Edition voor €25 euro gekocht. Binnen de 100 uur speeltijd had ik het eigenlijk al gezien en speel het nauwelijks meer. En 100 uur is érg karig als je het vergelijkt met de 1300/1400 uur die ik per stuk in BF3 en 4 heb zitten.
BF V heeft mijn interesse al sinds de aankondigingstrailer en ook de gameplaybeelden uit de alpha stellen mij absoluut niet teleur.
De preorder werd al relatief snel geplaatst
Kortom, ik heb er zin in!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 13-08-2018 19:58 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik ben benieuwd naar de map die ze tijdens Gamescom laten zien volgende week.
Dus laat je er ook niet intuinen als mensen hem willen verkopen"
''
Please find your code below, which can be redeemed in Origin. This code is specific to your account, and cannot be shared.''
Onzin dat het specifiek voor je account is, zolang hij niet geactiveerd/gebruikt is kan je hem gewoon doorgeven.BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:57:
Vragen om keys heeft geen zin mensen.
Dus laat je er ook niet intuinen als mensen hem willen verkopen"
''
Please find your code below, which can be redeemed in Origin. This code is specific to your account, and cannot be shared.''
Ik had een key gekregen in juni bij de vorige Alpha, maar ik was toen nog enige tijd op vakantie dus had hem doorgestuurd naar m'n broer. Die heeft hem zonder problemen kunnen activeren en heeft dus ook meegedaan met de Alpha test.
Nu ik het terug kijk.Tankiej schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:57:
[...]
Onzin dat het specifiek voor je account is, zolang hij niet geactiveerd/gebruikt is kan je hem gewoon doorgeven.
Ik had een key gekregen in juni bij de vorige Alpha, maar ik was toen nog enige tijd op vakantie dus had hem doorgestuurd naar m'n broer. Die heeft hem zonder problemen kunnen activeren en heeft dus ook meegedaan met de Alpha test.
Dat zinnetje
''Please find your code below, which can be redeemed in Origin. This code is specific to your account, and cannot be shared.''
staat bij mij ook alleen in de 2de alpha invited.
De vorige keer stond het er niet.
De key is in elk geval indentiek
Klopt, dat zinnetje is toegevoegd. Maar de key in de mail is inderdaad helaas hetzelfde als de vorige keer, dus m'n broer kan wel weer meedoen maar ik niet.BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:12:
[...]
Nu ik het terug kijk.
Dat zinnetje
''Please find your code below, which can be redeemed in Origin. This code is specific to your account, and cannot be shared.''
staat bij mij ook alleen in de 2de alpha invited.
De vorige keer stond het er niet.
De key is in elk geval indentiek
Hoopte even dat ik een nieuwe key had gekregen toen ik de mail binnen zag komen, maar werd al snel uit m'n droom geholpen door de melding dat de key al gebruikt was

Dan vraag je 'm toch gewoon of je op zijn account kan spelen?Tankiej schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:43:
[...]
Klopt, dat zinnetje is toegevoegd. Maar de key in de mail is inderdaad helaas hetzelfde als de vorige keer, dus m'n broer kan wel weer meedoen maar ik niet.
Hoopte even dat ik een nieuwe key had gekregen toen ik de mail binnen zag komen, maar werd al snel uit m'n droom geholpen door de melding dat de key al gebruikt was
Is ook nog een optie jaThe.Sticky schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:02:
[...]
Dan vraag je 'm toch gewoon of je op zijn account kan spelen?
Ik zou hem er gewoon even opgooien en kijken wat ze gedaan hebben. Een paar uurtjes spelen en dan je conclusie trekken. Ik was ook niet overdonderd. Sterker nog, ik weet niet eens meer of ik hem wel aan gaat schaffen.Tsurany schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 23:13:
Ik ga hem volgende week wel weer even proberen maar ook bij mij zit er echt geen hype in. De sfeer zat er niet echt in, de map was niet top en het was een overdaad aan visuele effecten. Leverde mij geen echt spannende gevechten op. Ik hoop dat World War 3 het stokje kan overnemen van de Battlefield serie.
Ik gaat hem wel weer even een paar uurtjes spelen en zal ik mijn recht door zee beleving delen, voor wie dat boeit. Zoals eerder aangegeven beschouw ik mezelf als een gemiddelde gamer. Ik heb zo mijn momenten maar over het algemeen ben ik in het midden van de scorenbord te vinden. Ik speel best defensief en normaal gesproken in BF3, BF4 en BF1 support. In BF5 vond ik deze class niet lekker spelen en leek ik een lekker hapje / easy kill voor zo een beetje alles en iedereen.
YouTube: Battlefield 3 A Hype and Marketing Masterpiece
Zelfs op de dag van vandaag zal ik meer gehyped zijn wanneer BF3 aangekondigd zal worden dan BF5.
BF3 had ik gelijk vooraf besteld, maar BF5 wacht ik gewoon erg af.
Tot nu toe hebben we nog veelste weinig gezien, alleen maar gameplay op 1 sneeuwmap met teveel chaos in beeld.
Er zijn gewoon een aantal zaken waar ik info van wil hebben.
1. Komt er weer een server browser die WEL werkt.
2. Laat me meer gameplay zien van andere maps
3. Gaat het weer meer infantry based gameplay opleveren zoals BF3 (Urban maps), waarbij alleen Caspian border irritant was met vliegtuigen (RAGE)
4.1 Krijgen we iets van Anti-Air of de mogelijkheid om gewoon als infantry schade te kunnen richten aan een vliegtuig ? Nu blijven ze maar spammen met kleine bommetjes omdat er vrij weinig gedaan kan worden.
4.2 Kunnen we tanks nu wel weer SOLO kapot krijgen ? dus RPG's, C4 ? want in BF1 is het gewoon de beste tankdriver of piloot wint, Infantry is gewoon VOER.
Infantry based maps? Daar hebben ze Call of Duty voor bedacht. Caspian Border was 1 van de beste, zoniet de beste, maps van bf3. Met een klein beetje teamwork hadden planes daar 'geen aap kans' zoals wij dan in Brabant zeggenPykow schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:22:
3. Gaat het weer meer infantry based gameplay opleveren zoals BF3 (Urban maps), waarbij alleen Caspian border irritant was met vliegtuigen (RAGE)
hahah ties ouwe kempsletRoyK schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:38:
[...] Ik speel best defensief en normaal gesproken
[ Voor 52% gewijzigd door Tusk op 14-08-2018 12:26 ]
Niet veel anders dan de vorige alpha. Ik ervaar (in deze map) geen tweede wereldoorlog sfeer.
De vliegtuigen laggen in de lucht. Ook het geluid vind ik niet overtuigend als het om vliegtuigen gaat. Misschien kunnen de piloten hier wat meer over zeggen maar vanaf mijn perspectief zit er ook geen snelheid in. Het ziet er eigenlijk meer knullig uit dan indrukwekkend.
Het sneeuwt nog steeds in een gebouw. al lijkt het wat minder. Sneeuw komt nu nog door dichte ramen heen
Ik werd gesniped door een medic op echt wel een behoorlijke afstand. 1 shot en klaar. Dat typeerde me in de eerste alpha al een beetje. Dit soort momenten frustreert het spel me meer dan dat het fun oplevert. De kans om dekking te zoeken en iets te counteren is nihil.
De game crashte een keer naar mn desktop zonder een melding of iets. Gewoon plof en poef, hallo desktop.
De game voelde minder vlot dan de eerste Alpha. ik draai met een 6 core cpu op 3,5ghz, 32gb geheugen en een 1070. ik zag meer mensen klagen over performance in de chat.
Ik snap dat de TTK in BF1 wat aan de lage kant was. Dat kan ook echt wel iets strakker gezet worden. Maar de TTK is nu voor mijn beleving in BF5 wat te fors.
Al om al, na deze 2e alpha voel ik dat ik niet meer geïnteresseerd ben om de game direct aan te schaffen. Mogelijk dat straks gameplay beelden uit een andere map nog weten te overtuigen.
haha, als iedereen rushed is het ook niet goed heh. Er moeten ook mensen vlaggen verdedigenTusk schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:23:
[...]
Infantry based maps? Daar hebben ze Call of Duty voor bedacht. Caspian Border was 1 van de beste, zoniet de beste, maps van bf3. Met een klein beetje teamwork hadden planes daar 'geen aap kans' zoals wij dan in Brabant zeggen
[...]
hahah ties ouwe kempsletik ben vanavond tot 19 uur online!
Ik probeer even bij je aan te haken als dat lukt!
[ Voor 16% gewijzigd door RoyK op 14-08-2018 12:33 ]
Is die spotting bug gefixed en zo ja: hoe speelt dat nu dan? Idem voor de STG44?RoyK schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:32:
Net even een uurtje gespeeld. eerste indruk:
Niet veel anders dan de vorige alpha. Ik ervaar (in deze map) geen tweede wereldoorlog sfeer.
De vliegtuigen laggen in de lucht. Ook het geluid vind ik niet overtuigend als het om vliegtuigen gaat. Misschien kunnen de piloten hier wat meer over zeggen maar vanaf mijn perspectief zit er ook geen snelheid in. Het ziet er eigenlijk meer knullig uit dan indrukwekkend.
Het sneeuwt nog steeds in een gebouw. al lijkt het wat minder. Sneeuw komt nu nog door dichte ramen heen
Ik werd gesniped door een medic op echt wel een behoorlijke afstand. 1 shot en klaar. Dat typeerde me in de eerste alpha al een beetje. Dit soort momenten frustreert het spel me meer dan dat het fun oplevert. De kans om dekking te zoeken en iets te counteren is nihil.
De game crashte een keer naar mn desktop zonder een melding of iets. Gewoon plof en poef, hallo desktop.
De game voelde minder vlot dan de eerste Alpha. ik draai met een 6 core cpu op 3,5ghz, 32gb geheugen en een 1070. ik zag meer mensen klagen over performance in de chat.
Ik snap dat de TTK in BF1 wat aan de lage kant was. Dat kan ook echt wel iets strakker gezet worden. Maar de TTK is nu voor mijn beleving in BF5 wat te fors.
Al om al, na deze 2e alpha voel ik dat ik niet meer geïnteresseerd ben om de game direct aan te schaffen. Mogelijk dat straks gameplay beelden uit een andere map nog weten te overtuigen.
[...]
haha, als iedereen rushed is het ook niet goed heh. Er moeten ook mensen vlaggen verdedigen![]()
Ik probeer even bij je aan te haken als dat lukt!
Nog meer guns/gadgets of is het nog steeds erg uitgekleed?
Ik merkte aan mezelf dat ik nog steeds probeer mensen te spotten. Maar dat werkt uiteraard niet. Een stukje spier geheugen denk ik
Je zet wel een groot rood driehoekje neer maar wat dat voor invloed heeft op mijn team is me een beetje onduidelijk.
in de eerste alpha was er een "auto spot". Dus als je aimde op iemand, werd die ge3dspot. Dat was "unintentional" en zou verdwijnen. Het gaf ook niet de core van de nieuwe richting van DICE weer die ze in wilden gaan.RoyK schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:12:
Het is dezelfde map en settings zoals de eerste Alpha. Wat bedoel je met spotting bug?
Ik merkte aan mezelf dat ik nog steeds probeer mensen te spotten. Maar dat werkt uiteraard niet. Een stukje spier geheugen denk ik.
Je zet wel een groot rood driehoekje neer maar wat dat voor invloed heeft op mijn team is me een beetje onduidelijk.
De nieuwe "spot" is inderdaad een marker, die t mogelijk maakt om alsnog informatie aan je team te geven waar evt. spelers of tanks zijn.
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Caspian Border waren goede piloten echt bloed irritant. wanneer je volldig focust op luchtafweer, hadden ze geen enkele kans inderdaad.Tusk schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:23:
[...]
Infantry based maps? Daar hebben ze Call of Duty voor bedacht. Caspian Border was 1 van de beste, zoniet de beste, maps van bf3. Met een klein beetje teamwork hadden planes daar 'geen aap kans' zoals wij dan in Brabant zeggen
[...]
hahah ties ouwe kempsletik ben vanavond tot 19 uur online!
Daarnaast kan ik je zo maps noemen die je niet gaat terug vinden in een Call of duty game.
Maps als Grand bazaar, Norshar Canals, Operation firestorm, Seine Crossing, Strike at Karkan, Gulf of Oman (mits gebalanceerde teams), Epicenter, Azadi Palace
Genoeg cover voor infantry en daardoor had je nog een kans om te winnen van voertuigen.
In Battlefield 1 waren de werelden gewoon te plat en te leeg/open.
Heel veel snipers en planes die een pain in the ass zijn en de gameplay verpesten.
Nu ben ik dus benieuwd op BFV dus weer in de buurt komt van BF3 qua map design en voertuigen balance.
Je kon namelijk heel erg domineren met een tank in BF3 met een squad. maar je kon ook weer heel hard ingemaakt worden bij een klein foutje.
Ik geloof niet dat ze groot gesneden hebben op dat vlak eerlijk gezegd. Na 2 potjes weet ik alleen dat ik t spel mooi vind, wederom.Gekke Jantje schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:54:
Ik heb ook even weer gepeeld en na mijn idee is het minder donker in de huisjes en buiten minder wit en meer zicht misschien door minder sneeuwval? Ook de performance is redelijk het zelfde gebleven na mijn idee, zo'n 90 fps gemiddeld op 1440p ultra FOV 80 Maar helaas wel weer de vervellende random frametime spike op sommige momenten wat ik overigens ook in BF 1 ervaar.
Ze hebben echter de auto spot niet gefixed in deze versie...wel is er meer ammo bij start.
Dan heb je altijd slechte piloten gehad in Caspian BorderTusk schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:23:
[...]
Zo moeilijk zou het ook niet moeten zijn om korte gameplay clips te releasen. De helft van deze teasers zijn gewoon gameplay beelden aan elkaar geplakt. Laat wat dingen zien waarvan je weet dat het speelt binnen de community en je bent binnen.Pykow schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:22:
Gisteren kwam JackFrags met een nieuwe video over de Hype en marketing van Battlefield 3
YouTube: Battlefield 3 A Hype and Marketing Masterpiece
Zelfs op de dag van vandaag zal ik meer gehyped zijn wanneer BF3 aangekondigd zal worden dan BF5.
BF3 had ik gelijk vooraf besteld, maar BF5 wacht ik gewoon erg af.
Tot nu toe hebben we nog veelste weinig gezien, alleen maar gameplay op 1 sneeuwmap met teveel chaos in beeld.
Er zijn gewoon een aantal zaken waar ik info van wil hebben.
1. Komt er weer een server browser die WEL werkt.
2. Laat me meer gameplay zien van andere maps
4.1 Krijgen we iets van Anti-Air of de mogelijkheid om gewoon als infantry schade te kunnen richten aan een vliegtuig ? Nu blijven ze maar spammen met kleine bommetjes omdat er vrij weinig gedaan kan worden.
4.2 Kunnen we tanks nu wel weer SOLO kapot krijgen ? dus RPG's, C4 ? want in BF1 is het gewoon de beste tankdriver of piloot wint, Infantry is gewoon VOER.
Veel games slaan daar de plank mee mis. Fancy trailers tijdens E3 en Gamescom maar wanneer de game uitkomt weet je eigenlijk nog niet wat je koopt. Zonde
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Precies, gaaf spel, ik blijf erbij! Pre-order staatKeesFluitman schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:35:
[...]
Ik geloof niet dat ze groot gesneden hebben op dat vlak eerlijk gezegd. Na 2 potjes weet ik alleen dat ik t spel mooi vind, wederom.
Ze hebben echter de auto spot niet gefixed in deze versie...wel is er meer ammo bij start.
Zal vast nog e.e.a bijgeschaafd worden. Vliegtuigen doen nog steeds weinig tegen ground targets voor zover ik heb kunnen testen. Autospot is mij niet opgevallen? Je kunt wel altijd een driehoekje plaatsen waar jij DENKT iets te spotten he.. maar dat zegt niks.
Qua inf vs. tank: als assault een paar sticks dynamiet geeft al gauw 60 damage op een tank... in principe zou 1 persoon het dus kunnen winnen van een tank. Maar hey, het is een teamplay spel.. dus dat het als eenling niet makkelijk is, lijkt mij logisch.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Dat hoop ik dus ook met World war 3Tsurany schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 23:13:
Ik ga hem volgende week wel weer even proberen maar ook bij mij zit er echt geen hype in. De sfeer zat er niet echt in, de map was niet top en het was een overdaad aan visuele effecten. Leverde mij geen echt spannende gevechten op. Ik hoop dat World War 3 het stokje kan overnemen van de Battlefield serie.
Misschien wel leuk voor de gene die echt een BF2/3/4 shooter willen.
Wederom vanmiddag ook BF V opgestart.
Game is gewoon erg mooi en er is zo veel uitgewerkt.
Ook genoeg fun gehad met campen, maar alleen attacken werkt niet echt.
Had graag nog een map er bij gezien of andere game modus
Net weer een conquest potje gespeeld maar het is in mijn ogen nog steeds een ontzettend matig spel. Automatische 3D spotting zit er nog in, visuele clutter is helemaal niks aan gedaan en de gameplay, in ieder geval op deze map, haalt mij niet over het spel aan te schaffen.
[ Voor 44% gewijzigd door Tsurany op 14-08-2018 21:54 ]
Het gaat hier nog steeds om een oudere build van de game, zoals wordt bevestigd door een van de dev's van DICE. Met betrekking tot de rest ben ik het wel eens. Totaal niet hyped voor de game. Op Gamescom zal het moeten gebeuren, anders blijf ik lekker bij BF1.Tsurany schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:44:
Net weer een conquest potje gespeeld maar het is in mijn ogen nog steeds een ontzettend matig spel. Automatische 3D spotting zit er nog in, visuele clutter is helemaal niks aan gedaan en de gameplay, in ieder geval op deze map, haalt mij niet over het spel aan te schaffen.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

"Today we are announcing that Patrick Söderlund has made the decision to move on from EA.."
https://www.ea.com/en-ca/...n-our-creative-leadership
Oh neeee, wat moet ie zn dochter nu vertellen??

Daaaag

(sorry hoor
Het verplichte revive animatie gebeuren mogen ze er wel gelijk uithalen. Ben eigenlijk wel even klaar met die oude wapen meuk
Wellicht een beetje off topic, maar ik las afgelopen weekend ook wat over een groep die Battlefield 3 weer willen reviven. Ze modden de game met nieuwe features en hebben een map builder gemaakt waarmee ze nieuwe maps kunnen maken.PatRamon schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:41:
[...]
Dat hoop ik dus ook met World war 3
[video]
[video]
Misschien wel leuk voor de gene die echt een BF2/3/4 shooter willen.
Klinkt ook interessant. Zeker als je BF V niks vind.
Zal die SJW'er niet missen.poor Leno schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:08:
hahahahaa
"Today we are announcing that Patrick Söderlund has made the decision to move on from EA.."
https://www.ea.com/en-ca/...n-our-creative-leadership
Oh neeee, wat moet ie zn dochter nu vertellen??
Daaaag![]()
(sorry hoor)

PC Specs
eerste indruk:
1) DAT SPOTTING SYSTEEM WTF!!!
2) Een mp44 als brit
3) Voertuigen snel dood, vind ik wel oke overigens
4) Teveel rook en sneeuw
5) indeling classes
toelichting:
1) Volgens mij is het zo dat wanneer je x-tijd op iemand richt, waar ie ook zit, dat hij gespot wordt. Oftewel ga ergens zitten, ga langzaam met je crosshair langs de horizon of plekken waar mensen zouden kunnen zitten...en PING PING de wiebertjes verschijnen vanzelf! Vervolgens is de mp44 accuraat genoeg op op flinke afstand iemand die je door rook of wat dan ook niet eens ziet, neer te schieten.
2). Ik weet dat het in bf3 eigenlijk ook al was, maar ik vind het echt stom dat je als Brit kunt spawnen met een Duits geweer.
3). Meerdere tanks opgeblazen met mijn panzerfaust. Nog geen 1 keer meer dan 2 hoeven gebruiken. Niet gezien hoeveel HP ze hadden. In deze map kom je overigens wel weinig voertuigen tegen. Had wat meer gemogen
4). Af en toe zie ik gewoon helemaal niks, als ik een huisje binnen of buitenloop. Ik snap dat dat realistisch is maar voor een game die zo de nadruk legt op gameplay is dit absoluut niet nodig
5). Assault is wel echt een uber class. Een mp44, TNT én een panzerfaust. Wat heb je nog meer nodig?
Dan nog iets over de skins. Al die ophef over custom skins. Op deze manier kijkt niemand er naar. Alleen in de kill cam. Je schiet alleen maar op wiebertjes. Door alle rook en sneeuw lukt het mij uberhaupt niet om de good from the bad te onderscheiden (behalve dus mbv wiebertjes).
In die rondes die ik speelde was er overigens 0 squadplay en in de hele sessie ben ik 0x gerevived
[ Voor 6% gewijzigd door Tusk op 15-08-2018 08:55 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V