Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nice! De ervaringen met de 2500K an sich ben ik ook wel benieuwd naar.Tsurany schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:38:
[...]
Vanmiddag vrij genomen dus die ervaringen zal ik zeker delen zolang mn cpu het aan kan
Het is zo jammer dat ze voor een groot gedeelte van hun inkomen afhankelijk zijn van het succes van de BF franchise en ze overduidelijk in het marketingapparaat van EA zitten. Ik ga liever af op normale gebruikers dan youtubers en streamers voor info.Lekker Ventje schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:55:
Er zijn vandaag ook streams. Jackfrag gaat ook codes weggeven voor de alpha tijdens zijn livestream.
[ Voor 45% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-06-2018 10:00 ]
Stay hungry, stay foolish!
Jup, ik hoop op t beste aangezien ik nu nog niet wil upgraden.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:56:
[...]
Nice! De ervaringen met de 2500K an sich ben ik ook wel benieuwd naar.
https://www.twitch.tv/directory/game/Battlefield%20VHet is zo jammer dat ze voor een groot gedeelte van hun inkomen afhankelijk zijn van het succes van de BF franchise en ze overduidelijk in het marketingapparaat van EA zitten. Ik ga liever af op normale gebruikers dan youtubers en streamers voor info.
Zie er ook wat kleinere streamers in staan
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hele drukke beelden allemaal.
Vind het wel meevallen met die snelheid, het is niet zoals CoD maar dat kan ook aan die twee streams liggen die ik bekeken heb.Paulus07 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:25:
even kort wat streams gezien, maar ligt de snelheid van de game nu zo hoog? lijkt wel COD mbt de snelheid
Hele drukke beelden allemaal.
Het geluid bevalt me uitstekend en ik kom weinig tegen wat nog niet goed werkt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
E-mailtje met de code. Kijk even voor de zekerheid in je spam. Maar gezien er ook slechts 15 servers zijn zullen er wel erg weinig codes uitgestuurd zijn. Hoor dat velen überhaupt de server niet in komen.Help!!!! schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:23:
Code zou je in mail moeten krijgen toch? Of in Origin?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je hoeft geen pre order te hebben. Heb ik ook niet Maar wel een codespijkerhoofd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:40:
Zijn die codes alleen voor de mensen die een pre-order hebben of ook voor mensen die BF ervaring hebben? Ik kreeg met de Beta van BF 1 wel een code en nu niet

Ik dacht dat je wel ooit bij je ea account moest aangeven of je beta test wilde doen ? Maar geen idee of dat hier invloed op heeft
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Thanks, ik reken nergens op!Tsurany schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:29:
[...]
E-mailtje met de code. Kijk even voor de zekerheid in je spam. Maar gezien er ook slechts 15 servers zijn zullen er wel erg weinig codes uitgestuurd zijn. Hoor dat velen überhaupt de server niet in komen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
De alpha is vooralsnog gewoon random of er zit een algoritme achter voor maximale exposure door middel van friendslists ofzo, dat zou ook nog kunnen.BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:46:
[...]
Je hoeft geen pre order te hebben. Heb ik ook niet Maar wel een code![]()
Ik dacht dat je wel ooit bij je ea account moest aangeven of je beta test wilde doen ? Maar geen idee of dat hier invloed op heeft
De gesloten beta (a.k.a. demo na pre-order) is vaak een week of 3 voor de release en duurt 1 tot 2 dagen waarna er nog een tweetal dagen 'open beta' bij zitten. Wel of niet aangeven dat je mee wil doen aan tests heeft volgens mij nog nooit de doorslag gegeven.
edit: Kort even wat beelden bekeken, lijkt op een zeer korte TTK, weinig recoil en damage drop-off, verdomd weinig medics en het duurt lang om te respawnen.
[ Voor 9% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-06-2018 12:33 ]
Vind de map grafisch er fantastisch uitzien, maar bovenal, het geluid is nog beter geworden. Het snerpende geluid van de V1 is angstaanjagend, maar als dat stopt weet je dat t gaat komen: De doffe klap als ie inslaat op een meter of 250 verder, en de ramen en sponningen die er in je omgeving uit klappen. De eerste gun (st44?) speelt zo op t eerste gezicht ook aardig weg. Kon goed meekomen, werd 2e, maar we verloren op 40 puntjes., lelijk.
Het matchen ging overigens soepel. Na een minuut zat ik erin, even instellingen doorlopen en eens kijken hoe het draait. Ik kan je vertellen dat mijn systeem aardig aan de bak moest. Weet niet of het gewenst is over performance te praten hier, maar even wat specs van mn pc:
4690k @ 4600Mhz
16GB 2400Mhz DDR3
GTX1060 6GB
LG 2560x1080 29" ultrawide
512gb SSD
Waar met bovenstaande setup Battlefield 1 op Ultra prima te spelen is op 70-90fps(af en toe een dipje naar 40-50), met FOV van 90, is dat hier toch een ander verhaal. Hoewel redelijk vloeiend, draait het met standaard FOV op 70 rond de 55-60fps. dips rond de 45. Met een FOV van 90 mag je daar nog 5 fps vanaf halen.
De load op de CPU is met deze lage FPS uiteraard nog te doen. Die zit met deze OC op de 80-90%, uitschieters naar de 95%. Dat is ongeveer gelijk, of iets lager dan in BF1, afhankelijk van de map (Amiens iemand?). Ik ga ervan uit dat de load nog wel wat omhoog gaat als ik tweak voor een steady 60+ fps, dus verwacht met een niet overklokte x-bridge/haswell/ivy quadcore een flinke bottleneck (voor zover dat al niet bij BF1 gold).
Het geheugen werd tot bijna 11GB gevuld, en dan houd ik mn processen aardig bij. 8GB lijkt niet meer genoeg, maar of er wellicht minder geheugen gereserveerd wordt als je er maar 8 hebt weet ik niet.
Opvallend is dat ergens de OC van mn GTX1060 lijkt uitgezet door BF V, was mij niet eerder opgevallen, maar draaide ondanks afterburner OC gewoon op stock boost snelheden. *Daar moet ik nog eens even induiken.
Vooralsnog veel fun, maar stiekem ook meer van hetzelfde na BF1. De engine heeft een opfrisser gehad, dat is duidelijk te zien, maar je waant je niet in een totaal ander gevoel dan BF1. Of dat gaat veranderen met de battleroyal mode, dat valt te bezien.
[ Voor 4% gewijzigd door millman op 28-06-2018 13:06 ]
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Overal vind je ammo bij de vlaggen en als je iemand hebt neergeschoten zou ik zijn spullen pakken zoals zijn medpack en ammo.TheRicolaa10 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:07:
Nu dat ik geen pc heb maar even op 720p gespeeld op m'n laptop (GTX960M). Ben wel positief gestemd, voelt als een Battlefield game aan. TTK is wel laag, dus je bent zo dood. Ook in de 3/4 potjes die ik gespeeld heb loop ik regelmatig zonder ammo. Dus ik moet daar iets tactischer mee omgaan.
Ik heb tot nu toe alleen met de assault gepeeld met zijn standaard wapen (zonder red dot) en het is wel heel makkelijk om daar kills mee te maken (op alle afstanden) Ik vind het tot nu toe wel leuk.
Tanks kunnen wel veel meer hebben dan in BF1.In je ééntje ga je het niet redden tegen een tank met al je explosieven.
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Ik zag inderdaad dat hij dan de ammo pakte van de neergeschoten player. Moet nog een beetje wennen aan de game en hoe bepaalde dingen werken. Fortifications heb ik ook nog niet geprobeerd.Gekke Jantje schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:04:
[...]
Overal vind je ammo bij de vlaggen en als je iemand hebt neergeschoten zou ik zijn spullen pakken zoals zijn medpack en ammo.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Bij Battlefield 1 heb ik een maand of i.i.g. twee keer twee weken aaneengesloten Battlefield 1 Closed Beta kunnen spelen (op de PS4), daarna volgde nog twee keer minimaal twee dagen Open Beta, volgens mij. Je kon toen overigens twee maps spelen: Sinaï en St Quentin's Scar.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:12:
[...]
De alpha is vooralsnog gewoon random of er zit een algoritme achter voor maximale exposure door middel van friendslists ofzo, dat zou ook nog kunnen.
De gesloten beta (a.k.a. demo na pre-order) is vaak een week of 3 voor de release en duurt 1 tot 2 dagen waarna er nog een tweetal dagen 'open beta' bij zitten. Wel of niet aangeven dat je mee wil doen aan tests heeft volgens mij nog nooit de doorslag gegeven.
edit: Kort even wat beelden bekeken, lijkt op een zeer korte TTK, weinig recoil en damage drop-off, verdomd weinig medics en het duurt lang om te respawnen.
Langzaam aan zullen ze wel meer spelers toevoegen, we zitten pas in de Alpha.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ah ja, je hebt gelijk, bij BF1 duurde dat inderdaad een stuk langer, excuses.Jumpman schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:05:
[...]
Bij Battlefield 1 heb ik een maand of i.i.g. twee keer twee weken aaneengesloten Battlefield 1 Closed Beta kunnen spelen (op de PS4), daarna volgde nog twee keer minimaal twee dagen Open Beta, volgens mij. Je kon toen overigens twee maps spelen: Sinaï en St Quentin's Scar.
Langzaam aan zullen ze wel meer spelers toevoegen, we zitten pas in de Alpha.
Veel plezier aan de gene die hem wel hebben
Sowieso mag een vorm van aimpunch wel in dit spel in plaats van suppression. Ben je geraakt dan kan je even een stuk minder nauwkeurig schieten. Een sniper zou dan van een medic kunnen verliezen als de medic het eerste schot raakt.
Map zit aardig in elkaar al is het wel vrij chaotisch en vrij volgepropt. Overal staat wel een object, boom of stationary gun. Veel heuvels, veel verschillende niveaus en gebouwen die erg dicht op elkaar staan. Er zijn geen duidelijke aanvalslijnen.
Op visueel gebied vind ik het wel erg tegenvallen, het is erg lastig om een overzicht te krijgen en het contrast is zo enorm opgevoerd. Sneeuw verblind haast terwijl je maar een stap in een gebouw hoeft te zetten en je ziet enkel zwart om je heen. Daar mogen ze nog wat aan doen.
[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 28-06-2018 15:01 ]
Is het alleen voor de pc of ook de consoles?mprkooij schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:49:
Helaas.. Al jaren trouwe fan van de Battlefield franchise en helaas geen beta code weten te bemachtigenHad er zo op gehoopt deze keer.
Veel plezier aan de gene die hem wel hebben
heb nog niet gespeeld, ben nog mijn settings aan het kopieren die ik ook in bf1 gebruik.
Ook ff checken of user.config werkt.
Na 13 jaar bf eindelijk een keer een uitnodiging voor een alpha
PCTo easy schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:38:
[...]
Is het alleen voor de pc of ook de consoles?
Schijnt ook voor Console te zijn. Maar kan het niet confirmeren helaas.
*snip*
[ Voor 38% gewijzigd door Geronimous op 28-06-2018 23:04 ]
Oke helaas. Speel zelf op de Xbox.
Bedankt!
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Daar stond de mijne
Mag toch hopen dat ze er geen aimpunch in gaan stoppen dat is wel zo’n vervelende mechanic.Tsurany schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:56:
Heb nu een paar potjes gespeeld en de gameplay voelt aardig goed aan. Wapens zijn sterk en je gaat zo neer als je even niet op let. De TTK van de AR is wel erg laag, daar mag nog wel iets aan gedaan worden. Hij is op afstand enorm nauwkeurig waardoor je heel snel kills maakt, kan een medic amper tegenop. Iets meer recoil zou al helpen denk ik.
Sowieso mag een vorm van aimpunch wel in dit spel in plaats van suppression. Ben je geraakt dan kan je even een stuk minder nauwkeurig schieten. Een sniper zou dan van een medic kunnen verliezen als de medic het eerste schot raakt.
Map zit aardig in elkaar al is het wel vrij chaotisch en vrij volgepropt. Overal staat wel een object, boom of stationary gun. Veel heuvels, veel verschillende niveaus en gebouwen die erg dicht op elkaar staan. Er zijn geen duidelijke aanvalslijnen.
Op visueel gebied vind ik het wel erg tegenvallen, het is erg lastig om een overzicht te krijgen en het contrast is zo enorm opgevoerd. Sneeuw verblind haast terwijl je maar een stap in een gebouw hoeft te zetten en je ziet enkel zwart om je heen. Daar mogen ze nog wat aan doen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Welcome to the Battlefield V Closed Alpha
As you know, you've been selected to participate in the Battlefield™ V Closed Alpha!
"
nou zeg.. gewoon een code in mn mail!
/edit volgens mij ben ik zo bijzonder niet hehe.. genoeg mensen hebben denk ik een code ontvangen!
[ Voor 19% gewijzigd door RoyK op 28-06-2018 19:22 ]
PC Specs
Help!!!! schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:41:
Waren de systeemeisen al gepost? Zie ze staan in Origin bij News/ Closed Alpha.

Klopt alleen niet heel veel van denk ik. Een 3GB videokaart als recommended terwijl je toch liever 4GB of meer wilt eigenlijk. En een 6600k of FX-8350 cpu als minimum terwijl die echt niet gelijkwaardig zijn. Sowieso, een K versie als minimum cpu?
Nou, ik anders niet.. Speel potdikkie al sinds 1942 de games, maar veteran zijn beloont niet helaas.RoyK schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:18:
/edit volgens mij ben ik zo bijzonder niet hehe.. genoeg mensen hebben denk ik een code ontvangen!
Hier ook, ik kijk al die streams en denkThe.Sticky schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:39:
[...]
Nou, ik anders niet.. Speel potdikkie al sinds 1942 de games, maar veteran zijn beloont niet helaas.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Erg jammer dat ze al die 3d spotting onzin gewoon niet los kunnen laten en niet het vertrouwen hebben dat spelers ook wel een lastig spelletje willen spelen. Ook het tempo is niet aangepast, enkel de TTK is omhoog. Dus er is net zo weinig tactiek, je gaat alleen nog veel sneller dood uit het niks.
[ Voor 57% gewijzigd door Tsurany op 28-06-2018 22:09 ]
Uit het verleden hebben ze altijd geprobeerd de meest indrukwekkende maps te gebruiken voor hun tests, en als dit het beste wat ze momenteel gemaakt hebben dan kunnen we een flinke teleurstelling verwachten.
Het voelt allemaal als meer van het zelfde, BF1 met een WW2 sausje.
De BF1 DLC maps waren allen een teleurstelling voor mij en ik heb het gevoel dat deze maps door het zelfde team is gemaakt. (Vaak gebruikt EA een ander team voor de DLC's dan de DICE die de vanilla game maken).
Hoe medic nu gespeeld word vind ik een van de weinige positieve punten aan het spel. (geen revive trains meer)
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 28-06-2018 22:19 ]
Ughe Kuch BF1 Beta - Sinaï Desert Kuch Ucheunfor schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:18:
Uit het verleden hebben ze altijd geprobeerd de meest indrukwekkende maps te gebruiken voor hun tests

Ik doel dan meer op BF3 en BF4, BF1 had eigenlijk helemaal geen memorabele maps.poor Leno schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:21:
[...]
Ughe Kuch BF1 Beta - Sinaï Desert Kuch Uche
Als liefhebber van BF1 ben ik het daar niet echt mee eens, maar dat is persoonlijk natuurlijkunfor schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:23:
[...]
Ik doel dan meer op BF3 en BF4, BF1 had eigenlijk helemaal geen memorabele maps.
Ik heb de leukste potjes in BF1 op mappen zonder vliegtuigen. Ik ga de game binnenharken en ff een uur proberen. Zal mijn eerlijke reactie erop delen.unfor schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:23:
[...]
Ik doel dan meer op BF3 en BF4, BF1 had eigenlijk helemaal geen memorabele maps.
Ik was in eerste instantie positief over het limiteren van de health regen maar daar kom ik op terug. Het zorgt er voor dat de medic class enorm overpowered is doordat die vrijwel altijd 100% health heeft terwijl de rest dat niet heeft. Een enkele kogel vangen en je bent al enorm in het nadeel, dan moet je eigenlijk weer terug lopen voor health.
Op visueel gebied krijgt het een zware onvoldoende. Het lijkt alsof ze elk mogelijk effect in het spel hebben willen stoppen zonder te kijken of het überhaupt realistisch is. Elk object steekt ontzettend af van andere objecten waardoor je nooit het gevoel hebt naar een echte wereld te kijken maar puur een collectie objecten. ziet er mooi uit maar speelt echt waardeloos.
Ik denk dat ze de plank aardig mis hebben geslagen met dit spel. Maar in eerste instantie lijkt het allemaal heel mooi dus het zal wel massaal verkocht worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 28-06-2018 22:53 ]
BF3 was gewoon geweldig als het om gungameplay ging dus ik ben benieuwd. De BF1 beta voelde voor mij namelijk meteen zo slecht dat ik er snel klaar mee was. Het voelde gewoon zo zielloos.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat iedereen het heeft over de fantastische gunplay begrijp ik niet. Het is in geen enkel opzicht beter dan BF1. Misschien iets minder random, maar dat valt weg tegen de TTK van ongeveer 0. Ook het feit dat ik 6 tot 8 hitmarkers nodig heb om iemand neer te krijgen met een Stg44 maar dat ik zelf het idee heb door een shotgun geraakt te worden dus ge-oneshot wordt is iets dat rechtstreeks uit BF1 komt. Misschien is het wel de trend hoor, maar in 9 van te de 10 gevallen leg je het gewoon af tegen welke class dan ook als hij jou eerder ziet dan jij hem. En dan duurt het wachten op een revive ook nog eens eeuwen. Dat is volgens mij niet meer te skippen. Je moet eerst 5 seconden kijken naar degene die jou neerschoot en vervolgens 15 (?) seconden roepen om een revive. En dan mag je weer gaan respawnen. Heb 4 potjes gespeeld en ben geloof ik 3x gerevived in totaal terwijl iedereen gewoon over je heen loopt. Niemand snapt het of neemt de moeite want je bent ontzettend kwetsbaar als je iemand revived. Dus waarom zou je.
Enige positieve wat ik kan ontdekken is het ontbreken van grenade spam. Ook is er meestal tijd zat om weg te rennen van een granaat zoals in BF4.
De map is enorm chaotisch en inderdaad door de overdaad van effecten en de slechte layout zijn vijandige soldaten slecht zichtbaar, al helemaal binnen.
Als er geen significante verbeteringen komen laat ik deze BF lekker liggen
De game ziet er prachtig uit. Ditjes en datjes moeten ze natuurlijk nog wel even aanpakken. Zo is het sneeuw op momenten echt hinderlijk. Uiteraard hoort het niet te sneeuwen in een huis. Zal vast wel aangepakt worden.
Ik moest wel echt even wennen aan het schieten. Zeker met een boel BF1 uurtjes in mijn musscle memory. Ik merkte na een half uurtje dat ik gewoon wat rustiger moet schieten. Dus beetje tappen misschien dan de muisknop ingedrukt houden. Het ging daarna wel vooruit.
Ik heb nog geen teamplay gehad. Iedereen gaat net zoals in andere BF reeksen zijn eigen gang. Dus helaas merkte ik daar weinig verschil.
Je bent enorm snel door je ammo heen. Dus soms zie je iemand en denk je,.. ik laat hem even gaan. Dat lijkt voor mij dus wel te werken.
Kogels die om je heen inslaan klinken indrukwekkend.
Ik werd omgelegd door iemand die gewoon op een gevel stond. Ik zag hem niet staan en hij of zij ging gewoon op in de omgeving. Dat was eigenlijk best wel goed om te zien.
Tot 3 potjes aan toe blijven tanks op hun plekje en bewogen weinig. Lijkt op een BF1 situatie.
Vliegtuigen gaan traag. Ziet er een beetje gek uit. Stuka's hoor je aankomen maar de sirene is erg kort om je een angst ervaring te geven.
Ik heb echt even om mij heen zitten kijken, gewoon naar wat er allemaal gebeurd. In 1 ronde heb ik 6 V1 raketten voorbij zien komen. Je hoort ze aardig lang van te voren aankomen. Kan me voorstellen dat het creepy as hell geweest moeten zijn.
Ik mis verder wat sfeer in de map. Je ziet schepen op het water die aan vuren zijn met enorme kanonnen. Maar je krijgt er niks van mee. Geen audio of iets dergelijks.
Helaas voor mij voel ik (in deze map) op geen enkele manier een tweede wereld oorlog gevoel. Zelfs niet door de wapens. Als een ronde voorbij is en je een squad in beeld krijg die het best heeft gewerkt zie je het er ook niet vanaf. 4 karakters op een rij met petjes en leren dekseltjes ipv helmen, afgeschuurde mouwen en gezichten vol blauw spul.
Ik speel in BF3, BF4 en BF1 support. Maar die voelde wat minder fijn in BF5. Nu heb je ook alleen toegang tot 1 wapen. Dus dat kan natuurlijk veranderen.
Laat het WW2 idee los en je hebt een prima shooter. Ben je best veel met de WW2 bezig geweest zoals ik, zal je ernaar moeten zoeken. Ik vind het storend maar een ander zal het geen fluit uitmaken. Ik weet niet hoelang ik de game mag spelen van Dice, dus ik probeer er morgen nog even een uurtje in te tikken
Verder speelt ook niemand met vrienden of parties waardoor je sowieso wat minder teamplay hebt omdat er minder gecommuniceerd wordt.
Maar hoe werken de dorito's momenteel als het er nog wel in zit maar geen normale spotknop meer heeft? Is het dan gewoon erop mikken en hij verschijnt? Dit zie ik niet bij elke enemy gebeuren verder...
De bomber is wel aardig sterk maar toch krijg ik een tank amper stuk aangezien je constant moet resupplyen, je kan namelijk maar eenmalig bommen gooien en dan is de ammo al op.
Conquest heb ik even gespeeld maar dat is net zo bagger als in Battlefield 1. De vlaggen zijn in een soort vierkant geplaatst waardoor je nooit een duidelijke frontline heb. Het is dus een kwestie van rondrennen tussen de vlaggen en vanuit alle kanten aangevallen worden. In Battlefield 1 was het een van de zwakste gamemodes dankzij mapdesign en dat zal het nu wel weer worden.
Bolt action doet nu ~75 damage, afhankelijk van de afstand. Een semi auto doet zo'n 40 damage op korte afstand met drop-off en de AR's doen denk ik rond de 25 damage op korte afstand?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:25:
@Tsurany Wat is ongeveer het damagemodel nu? Weer 25 damage voor zoiets als een STG-44, net zoals BF3/4? Lager? Hoger? Idem voor een bolt action, semi auto en een SMG? Verder hoe zijn recoilpatronen?
BF3 was gewoon geweldig als het om gungameplay ging dus ik ben benieuwd. De BF1 beta voelde voor mij namelijk meteen zo slecht dat ik er snel klaar mee was. Het voelde gewoon zo zielloos.
Recoil is redelijk standaard, je gun schiet naar links of rechts en licht naar boven toe. Vind dat er vrij weinig recoil in zit op de AR's, die zijn aardig stabiel. De SMG is echt dramatisch, het voelt niet eens alsof je een wapen afvuurt. Ik ben geen fan van de MP40.
Ik denk dat dit wel eens door latency en tickrate kan komen. Regelmatig een one shot tegen gehad terwijl de vijand toch zeker minimaal drie kogels nodig had gezien mijn health, dan moeten die drie kogels in een enkele update aankomen.RubenDJ schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:38:
Dat iedereen het heeft over de fantastische gunplay begrijp ik niet. Het is in geen enkel opzicht beter dan BF1. Misschien iets minder random, maar dat valt weg tegen de TTK van ongeveer 0. Ook het feit dat ik 6 tot 8 hitmarkers nodig heb om iemand neer te krijgen met een Stg44 maar dat ik zelf het idee heb door een shotgun geraakt te worden dus ge-oneshot wordt is iets dat rechtstreeks uit BF1 komt.
Je bent inderdaad ontzettend kwetsbaar. Het zou denk ik geen gek idee zijn als de speler die neergeschoten is nog enigszins weg kan kruipen aangezien je nu vrij kansloos bent als een revive animatie een paar seconden duurt. Een sniper heeft de medic zo te pakken.Niemand snapt het of neemt de moeite want je bent ontzettend kwetsbaar als je iemand revived. Dus waarom zou je.
Het ontbreken van grenade spam komt denk ik ook doordat classes niet gecustomized kunnen worden in de alpha. Zo heeft de medic dus enkel rookgranaten waardoor de grenade spam al met een derde verminderd.Enige positieve wat ik kan ontdekken is het ontbreken van grenade spam. Ook is er meestal tijd zat om weg te rennen van een granaat zoals in BF4.
Dat lijkt een trend te zijn in shooters, zo veel mogelijk visuele clutter zodat praktisch niks meer echt zichtbaar is.De map is enorm chaotisch en inderdaad door de overdaad van effecten en de slechte layout zijn vijandige soldaten slecht zichtbaar, al helemaal binnen.
Ik denk dat velen ook assault spelen omdat die vrij sterk is, dat is een class die helaas weinig kan betekenen qua teamplay. Wel krijg ik regelmatig ammo of healing.Martinspire schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 01:46:
Teamplay heeft toch vooral tijd nodig? Men wil nu eerst vooral zelf de game ervaren en dan kom je al snel tot de beperkingen. Het lijkt me zodra je overal wel even mee gespeeld hebt, dat je dan ook wel gaat nadenken "hey misschien is het handig als ik hem even ammo geef, dan krijg ik dat straks wel weer terug".
Verder speelt ook niemand met vrienden of parties waardoor je sowieso wat minder teamplay hebt omdat er minder gecommuniceerd wordt.
Jup, ADS over een vijand heen en ongeacht de afstand komt er een rode icon met zijn class boven z'n hoofd.Maar hoe werken de dorito's momenteel als het er nog wel in zit maar geen normale spotknop meer heeft? Is het dan gewoon erop mikken en hij verschijnt? Dit zie ik niet bij elke enemy gebeuren verder...
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 29-06-2018 08:58 ]
Het is een alpha versie, ik zou niet teveel vasthouden aan de performance aangezien er nog veel optimalisaties plaats moeten vinden. Hoor bijvoorbeeld enorm veel verhalen van micro stutter maar verwacht dat dit nog opgepakt gaat worden.overdoseh schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:28:
Hoe is de performance? Ik heb veel stutter gehad tijdens BF1 (na een aantal patches pas) met mijn i5-7600. Heb een GTX 1070, dat is niet het probleem... de CPU mogelijk wel. Kan iemand wat meer over de performance van BFV vertellen? Voor mij bepalend om hem wel of niet te halen.
Merk wel dat m'n i5 2500k 4,4Ghz het niet meer trekt. Dit is het eerste spel waar mijn CPU echt moeite mee heeft, constant op 100% terwijl mijn GPU tussen de 50% en 70% blijft hangen. Wil je echt goede prestaties dan is een hexacore CPU wel aan te raden denk ik, Battlefield V zal al die cores volledig gaan benutten. Al zal een snelle quadcore het ook nog moeten trekken als je echt een recent model hebt.
En merk je daar ingame wat van ? Ik bedoel, je kan op het eindscherm/best squad scherm ook Tweety en Sylvester laten zien, samen met Miss Piggy en de grote boze wolf, maar als het ingame eigenlijk niet opvalt.... Ik lees namelijk ook dat je je class niet kan aanpassen qua wapens, maar wel qua customization ?RoyK schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 01:12:
4 karakters op een rij met petjes en leren dekseltjes ipv helmen, afgeschuurde mouwen en gezichten vol blauw spul.
Verder wel benieuwd naar de loadout van de vliegtuigen zoals bv de Spitfire. Kunnen die ook een Anti Tank kit hebben of is dat ook allemaal nog niet aan te passen ? ALs ik lees dat het voor bv de spitfire veel moeilijker is om foot mobiles te raken zonder spotting zoals bv het in BF1 met de attack plane een eitje is, dan vraag ik me verder het nut van vliegtuigen af. Hoop toch wel op een Tank Hunter Kit en dan wel eentje die ook meteen redelijk wat damage doet waar je op een landship gewoon 3 schoten echt 100% raak moet hebben en dan nog zijn ze niet kapot.
XBL: MRE Inc
Geen WW2 gevoel, BC achtige gameplay, geen nadespams, ik vind prima.
Preorder kan veilig blijven staan dus
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 29-06-2018 11:46 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Natuurlijk, mensen zitten een beetje te rommelen. Maar ik ga er ook vanuit dat het grote gros gewoon bekend zijn met de BF game reeks en had ik het gevoel dat veel mensen gewoon aan het gamen waren zoals ze zich altijd gedragen. Ik had wat meer verwacht van spelers die me opzoeken om ammo te vragen. Of dat spelers een beetje bij elkaar blijven. Maar dat was gewoon vanouds verspreid over de map groene bolletjes.Martinspire schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 01:46:
Teamplay heeft toch vooral tijd nodig? Men wil nu eerst vooral zelf de game ervaren en dan kom je al snel tot de beperkingen. Het lijkt me zodra je overal wel even mee gespeeld hebt, dat je dan ook wel gaat nadenken "hey misschien is het handig als ik hem even ammo geef, dan krijg ik dat straks wel weer terug".
Maar hoe werken de dorito's momenteel als het er nog wel in zit maar geen normale spotknop meer heeft? Is het dan gewoon erop mikken en hij verschijnt? Dit zie ik niet bij elke enemy gebeuren verder...
Wat ik overgens wel echt gaaf vond was een moment dat een bomber overvloog en het huis voor me raakte. Hij was alweer een stuk verderop toen nog een stuk hout het niet meer hield en instorte met het sneeuw op het dak erbij. Dat was wel een mooi effect in de game.
Ik stond op een trap en gooide een granaat naar beneden. Leuk detail was dat ik deze onderhands naar beneden gooide.
Ook kreeg ik een Duits granaat voor mijn voeten terwijl ik in een bunker stond. Het detail was dat dit granaat eerst tegen de muur stuiterde en toen op de grond tot stilstand kwam. Dat zag er gek genoeg erg tof uit (hoe dat gebeurde)
Af en toe zijn er hele grote explosies om je heen. Die zien er knap uit. Ik zou het waarderen als de grote zwarte rookpluimen even een minuut ofzo aanwezig blijven. Gewoon voor het gevoel dat je in een wereld rond loopt waar rook niet in secondes in het niets oplossen.
Een fixed machine geweer heeft een wat vreemd effect als je wil schieten. Hij schuift dan in stapjes naar links of rechts ipv dat je kan mikken. Je schiet dus steeds compleet naast.
Een vlammenwerper in een tank schiet heel ver!!
Ik moet trouwens zeggen dat BF5 op dit moment wel wat minder frametime spikes heeft dan BF1 en de CPU word ook niet zo zwaar belast met gemiddeld 45%
Erg jammer dat het squadsysteem dus weer eens bugged is, dat maakt het lastig om de teamplay balans wat te beoordelen.
Het valt me nu vooral op dat snipen extreem aangemoedigd wordt. Het is al makkelijk en met die count as kill vanaf 60 damage, gezien de helft met minder dan 100% health loopt en de slechte zichtbaarheid in de map, domineren ze echt eenvoudig het scorebord. Het allerlaatste wat ik wil zien is NOG meer snipers.
Dat er iets mis is met de netcode of servers viel me ook al op, relatief veel insta-deaths gezien in de korte tijd dat ik gekeken heb.
Hoe gaat het met de animaties? Loopt dat een beetje soepel en hou je nog wat gevoel van controle en hoe houden de hitboxes zich? Hebben jullie al geprobeerd om die slide animatie te misbruiken in combinatie met andere animaties in vuurgevechten?
Hoe snel zijn die vaste ammocrates met herladen van kogels en explosieven?
Het lijkt nu een beetje een mix tussen aan de ene kant erg snelle gunplay en movement en aan de andere kant wordt statisch spelen ergens aangemoedigd. Lastig om nu te beoordelen hoe dat zich gaat ontwikkelen op de lange termijn.
Ingame vind ik het moeilijk om sowieso wat van de karakters mee te krijgen. Iets waar ik me zorgen over maak. Het is dat mijn eigen spelers blauwe bolletjes hebben want het uit elkaar halen van eigen spelers en een tegenstander is visueel erg moeilijk. Daar heeft Dice geloof ik al iets over gezegd dat ze aan het kleur palet werken voor dit.MRE-Inc schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:55:
[...]
En merk je daar ingame wat van ? Ik bedoel, je kan op het eindscherm/best squad scherm ook Tweety en Sylvester laten zien, samen met Miss Piggy en de grote boze wolf, maar als het ingame eigenlijk niet opvalt.... Ik lees namelijk ook dat je je class niet kan aanpassen qua wapens, maar wel qua customization ?
Verder wel benieuwd naar de loadout van de vliegtuigen zoals bv de Spitfire. Kunnen die ook een Anti Tank kit hebben of is dat ook allemaal nog niet aan te passen ? ALs ik lees dat het voor bv de spitfire veel moeilijker is om foot mobiles te raken zonder spotting zoals bv het in BF1 met de attack plane een eitje is, dan vraag ik me verder het nut van vliegtuigen af. Hoop toch wel op een Tank Hunter Kit en dan wel eentje die ook meteen redelijk wat damage doet waar je op een landship gewoon 3 schoten echt 100% raak moet hebben en dan nog zijn ze niet kapot.
Wat me erg goed opviel is dat je weinig helmpjes ziet. Alleen dit al doet voor mij een grote afbreuk aan de WW2 setting die ze willen neerzetten. Waarom niet WW2 helmen die je kan customizen met kleine elementen. Een logo op je helm. Wat kogels aan de zijkanten. Een doodshoofd op de achterkant. Riempjes los, riempjes vast. Netje erop. Netje met wat takken. Wil jij je helm laag dragen, of nonchalant schuin. Zomaar een greep die ze toe kunnen passen dat je mensen kunt laten kiezen.
Over de gillende vrouwen, er is veel gezegd en geschreven. Iedereen moet er maar lekker van vinden wat ze zelf vinden. Ik vind het niks. Er was een momentje dat er 2 naast me werden neergeschoten. Kennelijk 2 vrouwelijk karakters. Ze gilden om een revive met als resultaat 2 hysterisch gillende vrouwen in mijn oren.
Overigens duurt het op de grond liggen om naar hulp te roepen erg lang. Je kan dit niet onderbreken. Wellicht is het niet erg dat je even een seconden of 5 a 10 niet op het speelveld ben zodat af ook echt even af is en de tegenstander voordeel kan halen uit een situatie.
Een dingetje wat me nog opviel, wellicht kunnen anderen dat onderstrepen.. ik denk dat base spawnraping op deze map mogelijk gaat zijn. De tegenstander kan vrij dichtbij komen. Zo spawnde ik in onze eigen fixed spawn en kreeg meteen de volle laag van 3 man die op een berg lagen. Wat gaat er straks gebeuren als alle vlaggen gecapt zijn en je alleen in je eigen base kan spawnen waar vervolgens 32 man op staat te mikken. Daar zit nog ruimte tot verbetering.
ps, ik beschouw mezelf als een middelmatige speler

[ Voor 4% gewijzigd door RoyK op 29-06-2018 10:25 ]
Het spel geeft me ook totaal geen Ww2 idee.
Mijn Pc heeft het best zwaar om het op ultra te spelen 1440P. Deze dus verlaagd naar High.
1070GTX met i72600@4.7ghz
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Dat klinkt niet als de hoogtijdagen van BF3 nee. Was ik al een beetje bang voor.Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:53:
Bolt action doet nu ~75 damage, afhankelijk van de afstand. Een semi auto doet zo'n 40 damage op korte afstand met drop-off en de AR's doen denk ik rond de 25 damage op korte afstand?
Recoil is redelijk standaard, je gun schiet naar links of rechts en licht naar boven toe. Vind dat er vrij weinig recoil in zit op de AR's, die zijn aardig stabiel. De SMG is echt dramatisch, het voelt niet eens alsof je een wapen afvuurt. Ik ben geen fan van de MP40.
Bah.Jup, ADS over een vijand heen en ongeacht de afstand komt er een rode icon met zijn class boven z'n hoofd.

Ik zou echt niet zo optimistisch zijn dat een betere quadcore het wel gaat draaien...Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:31:
[...]
Het is een alpha versie, ik zou niet teveel vasthouden aan de performance aangezien er nog veel optimalisaties plaats moeten vinden. Hoor bijvoorbeeld enorm veel verhalen van micro stutter maar verwacht dat dit nog opgepakt gaat worden.
Merk wel dat m'n i5 2500k 4,4Ghz het niet meer trekt. Dit is het eerste spel waar mijn CPU echt moeite mee heeft, constant op 100% terwijl mijn GPU tussen de 50% en 70% blijft hangen. Wil je echt goede prestaties dan is een hexacore CPU wel aan te raden denk ik, Battlefield V zal al die cores volledig gaan benutten. Al zal een snelle quadcore het ook nog moeten trekken als je echt een recent model hebt.
Als je nu al met een GTX1060 3GB, niet eens in de buurt van 100% komt, dan gaan mensen met een betere videokaart helemaal in de problemen komen met een quadcore, ook een betere quadcore. Verder gezien de klachten over microstutter vermoed ik dat je te maken hebt met twee aparte zaken. Ten eerste was het afgelopen jaar al duidelijk aan het worden dat steeds meer games meer dan 3GB VRAM vragen. Met al die effecten waar mensen het over hebben, ga je voor deze game waarschijnlijk naar de 4GB of nog meer. Heb je te weinig VRAM, tja. De tweede is CPU. Een quadcore die constant 100% loopt heeft geen enkele reserve en bij actie op het scherm, krijg je dan ook last van stutter. Met een betere videokaart zal het nog erger worden.
Helaas geen key voor mij. Ik zou graag willen zien wat mijn R7 1700 @3,8GHz en mijn RX Vega 56 doen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Bij een headshot zou het eigenlijk een instant kill moeten zijn. Ga je neer zonder headshot dan zou het wel een goed idee zijn om je idd licht te kunnen bewegen. Zal wel te complex zijn om dit te implementeren.Je bent inderdaad ontzettend kwetsbaar. Het zou denk ik geen gek idee zijn als de speler die neergeschoten is nog enigszins weg kan kruipen aangezien je nu vrij kansloos bent als een revive animatie een paar seconden duurt. Een sniper heeft de medic zo te pakken.
Stay hungry, stay foolish!
Heb me met Conquest meer vermaakt dan met de Grand Operations. (wat ik niet had verwacht)
Maar is is vooral om dat er niet echt van teamplay te spreken is nog,
En eigenlijk 64 man te veel is soms
De caputure zones zijn echt extreem groot t.o.v. battelfields
Dat heeft voor en nadelen, ik vermoed dat ze de clusterfucks / explosie spam hiermee willen voorkomen.
Maar nu regelmatig gehad dat je met 10 man naar de laatste enemy zoekt die nog ergens op de cap ronddwaald. Ook zijn het indd vrij lompe vierkanten nu, hier mag zeker nog aan getweaked worden.
Gunplay vind ik zelf een fijne verbetering. Ben vooral veel Medic geweest. die Gewehr 43 (SLR) schiet echt zo lekker. Volgens mij heeft die een accuracy van 95 of 100 %. T.o.v. die random spread bij medics in BF1 is het echt veeeel beter.
Korte TTK vind ik zelf wel leuk. Alleen de balans is nog niet helemaal juist.
Vooral de support klasse delft het onderspit momenteel, met vreselijk inaccurate wapens, tenzij met de bipod gebruikt.
Grootste irriaties nu is vooral het reviven, dat je vreeslijk lang naar een animatie zit te kijken, maar die animatie start pas na enkele seconden. In die tussentijd kan je ook niet gerivied worden.
(en de veel genoemde SQUAD bug is heeeeel vervelend)
Snipers voelen niet perse sterker aan dan BF1. Een body shot doet meestal 60 damage, en de sweetspot met 100% damage is er volgens mij niet meer. Ook lag de bullitspeed wat lager dan wat ik met de Gewehr 98 gewend ben. Maar het is nog wel zo, dat wanneer de Skill is er is, dit gewoon de sterkste klasse is.
Zat is een server met StodahTV als sniper. Die gast eindigde met 68-10 of iets. Met bijna dubbel zoveel punten als de nummer 2. Ook quickscopen lijkt goed te werken, van mij hoeft dat niet zo in BF. Daarnaast is de headshot bonus te hoog. Sniper worden vooral makkelijk eerste door lange headshots, maar dat draagt niet echt bij aan de teamplay natuurlijk
Door het nieuwe destructie model zijn explosies ook minder sterk, regelmatig een huisje vol dynamiet gelegd. Waar het in BF1 een 100% kill by debris zou zijn, lukte dat nu vrijwel nooit.
Ik moet het nog wat meer spelen om er wat van te vinden, maar ik weet in elk geval dat ik me met deze game ga vermaken. ( en of het 100 of 1000 uur wordt zien we dan wel)
Maar ik vraag me af of dat echt zo is? Zijn er niet "locaties" waar je health kan "oppakken".
Mocht het zo zijn ben ik wel benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken aangezien dit wel ten nadelen komt met je lage health .
Dat zie je zowel in Grand Operations als in Conquest inderdaad. Vooral bij het treinspoor waar je drie niveau's hebt en elk niveau bijdraagt aan het cappen.BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:35:
De caputure zones zijn echt extreem groot t.o.v. battelfields
Dat heeft voor en nadelen, ik vermoed dat ze de clusterfucks / explosie spam hiermee willen voorkomen.
Maar nu regelmatig gehad dat je met 10 man naar de laatste enemy zoekt die nog ergens op de cap ronddwaald. Ook zijn het indd vrij lompe vierkanten nu, hier mag zeker nog aan getweaked worden.
Ik hoop dat de support inderdaad betere wapens krijgt. Want ik zie nu weinig voordeel in de LMG boven de AR. Ik denk persoonlijk dat ze gewoon het verkeerde wapen hebben uitgezocht, een LMG met 100 kogels zou een betere keuze zijn en maakt een groter verschil tussen assault en support.Korte TTK vind ik zelf wel leuk. Alleen de balans is nog niet helemaal juist.
Vooral de support klasse delft het onderspit momenteel, met vreselijk inaccurate wapens, tenzij met de bipod gebruikt.
Maar ook de nauwkeurigheid van medic en assault wapens zorgen er voor dat je veel minder veilig bent met je bipod, voorheen hoefde je niet veel te vrezen van assaults, waren medics niet heel sterk en was enkel de sniper echt je grote vijand. Dat is nu wel anders.
Ook als medic zijnde erg vervelend. Gaat iemand neer moet je gewoon een seconde of 5 wachten tot je hem kan reviven.Grootste irriaties nu is vooral het reviven, dat je vreeslijk lang naar een animatie zit te kijken, maar die animatie start pas na enkele seconden. In die tussentijd kan je ook niet gerivied worden.
(en de veel genoemde SQUAD bug is heeeeel vervelend)
Een bodyshot doet iets meer dan 60 damage en is daarmee een one shot kill als iemand in een eerder gevecht al beschadigd is. Maar buiten dat vind ik ze behoorlijk zwak. Rate of fire is erg laag en je moet echt afstand houden wil je niet door een assault of medic afgeschoten worden als je eerste schot geen headshot is.Snipers voelen niet perse sterker aan dan BF1. Een body shot doet meestal 60 damage, en de sweetspot met 100% damage is er volgens mij niet meer. Ook lag de bullitspeed wat lager dan wat ik met de Gewehr 98 gewend ben. Maar het is nog wel zo, dat wanneer de Skill is er is, dit gewoon de sterkste klasse is.
Zat is een server met StodahTV als sniper. Die gast eindigde met 68-10 of iets. Met bijna dubbel zoveel punten als de nummer 2. Ook quickscopen lijkt goed te werken, van mij hoeft dat niet zo in BF. Daarnaast is de headshot bonus te hoog. Sniper worden vooral makkelijk eerste door lange headshots, maar dat draagt niet echt bij aan de teamplay natuurlijk
Medic is inderdaad enorm sterk omdat je als medic nooit met minder dan 100% health rond hoeft te lopen. En health komt er relatief snel bij waardoor je nog steeds healthpacks op jezelf kan spammen.tillietom schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:41:
Ik heb helaas geen key gekregen maar van mijn omgeving hoor ik dat de medic zwaar overpowered is aangezien er geen autohealth is. Als je dus een medic tegenkomt heeft diegene waarschijnlijk 100hp terwijl jij misschien met 30 rondloopt.
Maar ik vraag me af of dat echt zo is? Zijn er niet "locaties" waar je health kan "oppakken".
Mocht het zo zijn ben ik wel benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken aangezien dit wel ten nadelen komt met je lage health .
Er zijn wel locaties waar je health kan pakken maar dat is enkel op vaste punten en vaak buiten de echte combat zone waardoor je altijd terug moet om te resupplyen. Het beste kan je vertrouwen op een medic in je squad en dan heb je dus wel vaste squads nodig.
Mjah, in the heat of the moment let ik er eigenlijk niet eens op.RoyK schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Ingame vind ik het moeilijk om sowieso wat van de karakters mee te krijgen. Iets waar ik me zorgen over maak. Het is dat mijn eigen spelers blauwe bolletjes hebben want het uit elkaar halen van eigen spelers en een tegenstander is visueel erg moeilijk. Daar heeft Dice geloof ik al iets over gezegd dat ze aan het kleur palet werken voor dit.
Jammer idd. Denk er net zo over. Vind het geluid in BF1 als je ge-headshot wordt wel mooi klinken. Je hoort dan echt zo'n kogel-raakt-stalen-helm geluidje. Niet dat een stalen helm met Microsoft Word logo nou zo authentiek is, maar het oogt voor mij gewoon beter dan zonder helm, met haarband. Verder zou je ook nog iets van verband ofzo kunnen toevoegen. Dus dat je ziet dat je echt combat hebt meegemaakt en gewond bent.Wat me erg goed opviel is dat je weinig helmpjes ziet. Alleen dit al doet voor mij een grote afbreuk aan de WW2 setting die ze willen neerzetten. Waarom niet WW2 helmen die je kan customizen met kleine elementen. Een logo op je helm. Wat kogels aan de zijkanten. Een doodshoofd op de achterkant. Riempjes los, riempjes vast. Netje erop. Netje met wat takken. Wil jij je helm laag dragen, of nonchalant schuin. Zomaar een greep die ze toe kunnen passen dat je mensen kunt laten kiezen.
Mjah...ik vind het ook niks, maar goed SJW's he daar bij Dice. Doet voor mij compleet afbreuk aan de game....Over de gillende vrouwen, er is veel gezegd en geschreven. Iedereen moet er maar lekker van vinden wat ze zelf vinden. Ik vind het niks. Er was een momentje dat er 2 naast me werden neergeschoten. Kennelijk 2 vrouwelijk karakters. Ze gilden om een revive met als resultaat 2 hysterisch gillende vrouwen in mijn oren.
Dat zou dan het low ammo gehalte compenseren en zou je theoretisch de kans hebben om je zelf weer van ammo te kunnen voorzien. Ik had het gisteren in BF1 ook. Schiet 6 man achter elkaar neer, maar ze bleven maar om de 4 seconden komen en op elkaar spawnen. Uiteindelijk was al mijn ammo op en moet ik met mn pistol verder. Dat lukt je dan nog 1 keer, maar daarna verlies je het echt van een automatico of hellriegel...Overigens duurt het op de grond liggen om naar hulp te roepen erg lang. Je kan dit niet onderbreken. Wellicht is het niet erg dat je even een seconden of 5 a 10 niet op het speelveld ben zodat af ook echt even af is en de tegenstander voordeel kan halen uit een situatie.
Zal altijd wel blijven. Wellicht een optie voor Dice om in zo'n geval de out of bounds area voor het team dat gespawnraped wordt, in te krimpen zodat ze kunnen flanken en de frontlinie langer wordt. Echter zie ik Dice dit niet doen, die leggen de focus meer op customization shit....Een dingetje wat me nog opviel, wellicht kunnen anderen dat onderstrepen.. ik denk dat base spawnraping op deze map mogelijk gaat zijn. De tegenstander kan vrij dichtbij komen. Zo spawnde ik in onze eigen fixed spawn en kreeg meteen de volle laag van 3 man die op een berg lagen. Wat gaat er straks gebeuren als alle vlaggen gecapt zijn en je alleen in je eigen base kan spawnen waar vervolgens 32 man op staat te mikken. Daar zit nog ruimte tot verbetering.
Haha, moet je een ander wapen pakken. Ik heb echt een compleet andere speelstijl per wapen. Met een LMG lig ik vaak in de 2e lijn en geef ik veel suppression en met een goede scope tik ik zo 5+ enemies weg. Met een SMG speel ik veel agressiever, maar ook meer tussen het vuren van je wapen door wat behoudener. Dus ipv staand je wapen te herladen, dit liggend doen om niet gezien te worden.ps, ik beschouw mezelf als een middelmatige spelerIk maak geen kill streaks van 10 achter elkaar, om er nog 2 met mn pistol te finishen en een laatste met een knife kill overdat de tegenstander gek word. Dus beschouw mij als een gemiddelde gamer
XBL: MRE Inc
Over het SJW gedeelte, zo horen de Britten er toch uit te zien?

Alleen die typische Britse helmen geven al een geweldige WWII sfeer.
Ja ik heb er 5 gebouwd voor een achievement, verder voegt het echt weinig toe.Rickpm1 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:01:
Je leest hier ook weinig over de fortifications. In mijn speelsessie gisteren heb ik er geeneens gebruik van gemaakt. Ik kwam her en der wel wat zandzakken tegen maar een gamechanger vind ik het allerminst.
Ik dacht 1 keer, het zou wel handig zijn om hier een zandzak te maken in een kapot gebouw. Maar omdat het alleen op voorgedefinieerde plaatsen kan kon het alleen aan de andere kant. Vrij nutteloos
Ja met vast squads zal dat wel iets beter gaan. Of wat mij ook wel een goed idee lijkt is dat soldiers, naast ammo ook een beetje health droppen. Of afhankelijk van wie je neer schiet, dat een support kogels achter laat en een medic health. En dan wel wat meer dan nu. Je krijgt (in het geval van een Medic) 3 kogels voor je wapen terug, die heb je ook nodig om een persoon af te maken. Dus zonder 100% accuracy ben je fucked.Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:47:
[...]
Medic is inderdaad enorm sterk omdat je als medic nooit met minder dan 100% health rond hoeft te lopen. En health komt er relatief snel bij waardoor je nog steeds healthpacks op jezelf kan spammen.
Er zijn wel locaties waar je health kan pakken maar dat is enkel op vaste punten en vaak buiten de echte combat zone waardoor je altijd terug moet om te resupplyen. Het beste kan je vertrouwen op een medic in je squad en dan heb je dus wel vaste squads nodig.
Realistisch zou je zeggen maar in de game zorgt het voor de vervelende situatie dat tanks van enorme afstand maar objectives gaan beschieten en niet het team helpen te pushen.
En de aanvallers kunnen verder in de breedte van de map spelen dan de verdedigers waardoor een tank achter heuvels kan schuilen waar een defender nooit kan komen

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 29-06-2018 14:43 ]
De performance is echt bagger, dat hielp ook niet echt met de ervaring. Mijn game stuiterde tussen de 15 en 80 fps, met de meeste settings op medium. (Speel op een i5-4690k @ 4Ghz, 16gb ram en een gtx 980 ti op 2560 x 1440). Maar goed, dat kan altijd geoptimaliseerd worden dus daar wil ik niet over oordelen.
De HUD en UI vind ik wel erg netjes. Ziet er strak uit en is (voor mij) erg intuïtief. Het hoofdmenu is, ook al is het een alpha, wel strak en beter dan de meuk die BF1 in die gare BF launcher heeft. De helft van de knoppen is echter uitgeschakeld, dus veel kan je er nog niet doen.
Server browser en loading screen zijn hetzelfde als in BF1, daar is niet veel op aan te merken. Behalve dat de battlelog variant van BF4 naar mijn mening nog altijd superieur is als het gaat om filteren en dergelijke. In de alpha zijn er echter geen custom servers, dus daar valt ook weinig over te zeggen.
Op het moment dat je in-game bent en kan spawnen, valt meteen op dat het selecteren van classes hetzelfde is als in BF1, dat is geen probleem. Als je echter je uitrusting wilt veranderen wordt er een nieuw "inventory"-menu geladen. Dat menu zelf is wel overzichtelijk, maar het zorgt ervoor dat je niet even snel je wapen kunt veranderen zoals met het drop-down (drop-up?) menu in BF1.
Ook valt meteen op dat er specialisations in het spel zitten (heten misschien net iets anders in-game), die fungeren als sub-classes. Daarmee wordt bepaalt welke gadgets en wapens je als class kan selecteren. Persoonlijk valt me dat nogal tegen, want dat limiteert juist je vrijheid om een class te maken zoals je dat zelf wilt. Dat werd in BF1 ook al minder dan in BF4, met het verdwijnen van cross-class weapons. Een recon spelen met spawn beacon en motion sensors gaat dus niet meer kunnen. Maar zelfs als support (de enige class die in de beta meerdere specialisations heeft) heeft zijn wapens gelimiteerd tot bepaalde specialisations, samen met bepaalde gadgets. Sommige wapen/gadget combo's gaan dus zelfs binnen dezelfde class niet mogelijk zijn. Dit valt me met name tegen, omdat ze op 23 mei vertelden dat ze juist meer vrijheid aan de speler wilden geven met betrekking tot zijn speelstijl.
Zodra je spawnt is het eerste dat je merkt dat je maar twee magazijnen hebt. Dat is écht te weinig. Ik snap dat ze de rol van support misschien wat groter willen maken, maar twee magazijnen met maar één extra van support is echt niet veel. Daar ben je in no-time doorheen. Zodra dat gebeurt moet je op zoek naar een supply point, support of dooie enemies die ammo hebben gedropt. Die supply points werken instant en geven ook direct al je granaten terug, zonder dat er een cooldown o.i.d. op zit. Dat gaat op bepaalde mappen waarschijnlijk een grenadefest opleveren.
Ook valt op dat de gameplay helemaal niet trager is geworden dan BF1 (misschien lag dat aan mijn potjes), terwijl dat wel belooft was.
Terwijl voorgaande Battlefields best wat QoL veranderingen hebben doorgevoerd, zoals het duidelijk zichtbaar zijn van dode, revivable teammates voor medics, is dat of bugged of eruit gesloopt. Dat zorgt ervoor dat er minder revived wordt en consequent is teamplay dus minder aanwezig.
Gunplay ga ik niet te veel over zeggen, er waren maar weinig wapens aanwezig. Wel is hipfire weer een dingetje voor automatische wapens... Op redelijk lange afstanden vond ik het nog steeds niet nodig om aiming-down-sights te schieten. Ging best zonder...
De map vond ik op conquest best om te spelen, niet echt bijzonder als het om design gaat. Wel was het wat klein voor 64 man. Ik heb het idee dat de meeste conquest mappen voor 64-man in voorgaande battlefield groter zijn.
Vehicles reden wat vreemd, maar dat is misschien gewoon tuning. Ik vond het wel prettig dat ze maar gelimiteerd ammo hebben en dus af en toe hebben ze een resupply nodig.
De rol van squadleader is wel een stuk leuker geworden. Ik had het geluk in één van mijn potjes squadleader te zijn (en uiteraard ace squad te worden). Zodra je squad genoeg punten heeft verdient konden we een Sturmtiger of V1 raket (waarbij de V1 bijna 2x de punten van de Sturmtiger kost) inroepen. Dat sparen van de benodigde punten kostte wel ongeveer 10-15 minuten, met spelers die alle 5 wel in de top 10 van het team stonden. Die V1 hielp ons toch om de vijanden op een basis weg te vagen en het over te nemen. Een nadeel is wel dat dit er voor zorgt dat squads die het potje domineren, nog sterker worden.
Wat me enorm irriteerde was de hoeveelheid visual clutter (waar veel youtubers ook over klagen), in de filmpjes leek het me wel mee te vallen, maar samen met het verminderen van het 3d-spotten was het echt niet prettig spelen. Ook de 3D marker die je nu neergooit als je 'q' gebruikt is echt waardeloos.
Het blijft natuurlijk een alpha, ik ga van het weekend ook nog even wat meer spelen, misschien dat het gewoon even wennen is. Toch is het momenteel een no-buy voor me.
Je gaat even over de sniper heen en voila, direct een icoon. Daarna iemand die door de rook loopt, scope er over en voila, icoon.
Wat vind iedereen eigenlijk van het nieuwe health systeem? Ik vind realisme mooi enzo en kies bf boven cod tegenwoordig, maar de overstap van auto heal naar geen auto heal vind ik verschrikkelijk. Ik ben een echte aanvaller en hou van objective play. Nu als ik 1 zou krijgen en ik overleef met 30 hp zie ik mijzelf niet meer aanvallen. Ik denk dan ook dat je nu juist afstand gunplay gaat krijgen en meer mensen gaan campen, omdat ze dan bang zijn om risico te nemen? Heb zelf nog niet gespeeld aangezien ik op de xbox speel, maar dit kan voor mij naar elke bf game gespeeld te hebben toch een grote afknapper worden.tillietom schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:41:
Ik heb helaas geen key gekregen maar van mijn omgeving hoor ik dat de medic zwaar overpowered is aangezien er geen autohealth is. Als je dus een medic tegenkomt heeft diegene waarschijnlijk 100hp terwijl jij misschien met 30 rondloopt.
Is dat niet juist een winst dat mensen niet als een kip zonder kop rond gaan rennen maar even nadenken voordat ergens naartoe lopen? Even om hun heen kijken of het veilig is? Misschien een rook granaatje neerleggen,.. situation awareness?To easy schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:48:
[...]
Wat vind iedereen eigenlijk van het nieuwe health systeem? Ik vind realisme mooi enzo en kies bf boven cod tegenwoordig, maar de overstap van auto heal naar geen auto heal vind ik verschrikkelijk. Ik ben een echte aanvaller en hou van objective play. Nu als ik 1 zou krijgen en ik overleef met 30 hp zie ik mijzelf niet meer aanvallen. Ik denk dan ook dat je nu juist afstand gunplay gaat krijgen en meer mensen gaan campen, omdat ze dan bang zijn om risico te nemen? Heb zelf nog niet gespeeld aangezien ik op de xbox speel, maar dit kan voor mij naar elke bf game gespeeld te hebben toch een grote afknapper worden.
Ja wat ik zeg. Ik kan het begrijpen, maar als zo iedereen gaat campen en er amper frontale aanvallen uitgevoerd zullen worden is toch ook jammer? Ik weet dat lastig iets is. Maar voor mij persoonlijk was het health systeem perfect in alle eerdere battlefields. Miss zouden ze de regain iets slomer kunnen maken van health.RoyK schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:58:
[...]
Is dat niet juist een winst dat mensen niet als een kip zonder kop rond gaan rennen maar even nadenken voordat ergens naartoe lopen? Even om hun heen kijken of het veilig is? Misschien een rook granaatje neerleggen,.. situation awareness?
Als je overal zandzakken neer zou kunnen leggen, dan krijg je overal ingebouwde snipers.BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:14:
[...]
Ja ik heb er 5 gebouwd voor een achievement, verder voegt het echt weinig toe.
Ik dacht 1 keer, het zou wel handig zijn om hier een zandzak te maken in een kapot gebouw. Maar omdat het alleen op voorgedefinieerde plaatsen kan kon het alleen aan de andere kant. Vrij nutteloos
[...]
Ja met vast squads zal dat wel iets beter gaan. Of wat mij ook wel een goed idee lijkt is dat soldiers, naast ammo ook een beetje health droppen. Of afhankelijk van wie je neer schiet, dat een support kogels achter laat en een medic health. En dan wel wat meer dan nu. Je krijgt (in het geval van een Medic) 3 kogels voor je wapen terug, die heb je ook nodig om een persoon af te maken. Dus zonder 100% accuracy ben je fucked.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee dat moet zeker niet de bedoeling zijn. Net gene die die snipershields in BF 1 heeft bedacht was ook niet helemaal lekker wasJumpman schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:19:
[...]
Als je overal zandzakken neer zou kunnen leggen, dan krijg je overal ingebouwde snipers.
Ik had het ook meer over in de gebouwen. Was op de C vlag in een huis zonder muren. We werden van het noorden aangevallen, maar kon alleen aan de zuidkant iets bouwen.
Denk dat het typisch een gimmick is en je niet echt veel terug gaat zien.(los van een paar punthoeren)
Held, dat biedt ons i5-ers perspectief!Gekke Jantje schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:16:
Ook met maar 4 cores zonder HT loopt het verrassend goed op 1440p Ultra met een GTX 1080 Ti. Er is nu wel iets vaker een frametime spike maar 99% van de tijd loopt het gewoon goed en word de GPU ook volledig benut. Ik heb mijn I7 8700k naar een 4 core zonder HT gesimuleerd.
Opmerkelijk dat je zelfs dan nog een 1080 Ti aan het werk krijgt trouwens.
Dat krijgen ze maar niet goed werkend he, al sinds Bf3 t geval als je maar accuraat genoeg bent, maar nu zit er dus een soort van autospotting in. Merk je ook verschil tussen hoge en lage grafische instellingen qua hoe snel er door rook/foilage gespot wordt?Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:48:
Hier even een voorbeeld van de auto-spot functionaliteit:
[video]
Je gaat even over de sniper heen en voila, direct een icoon. Daarna iemand die door de rook loopt, scope er over en voila, icoon.
Mooi, dan hoef ik m'n i7 6700k vast ook nog niet met pensioen te doen. Aangezien ik nu game op 3440x1440 zal sowieso mijn GTX 1070 als eerst aan vervanging toe zijn..Gekke Jantje schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:16:
Ook met maar 4 cores zonder HT loopt het verrassend goed op 1440p Ultra met een GTX 1080 Ti. Er is nu wel iets vaker een frametime spike maar 99% van de tijd loopt het gewoon goed en word de GPU ook volledig benut. Ik heb mijn I7 8700k naar een 4 core zonder HT gesimuleerd.
Ik speelde in BF3 op den duur alleen maar hardcore omdat ik dat dan toch leuker vond. En ik kan mij de dorritos daar niet echt herrineren... De BFs sindsdien heb ik te weinig gespeeld om mij iets te herrinneren van een hardcore modus.
Nadeel is wel dat waarschijnlijk de TTK dan nog korter wordt.... Maar dat zouden ze moeten kunnen tweaken..
De beste oplossing is de dorritos uitschakelen. Daar hebben we geen aparte gamemode voor nodig.Zeara schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:12:
Is een eventuele Hardcore modus niet gewoon de oplossing voor het dorrito schieten.
Tja... Dat zie ik Dice dus nooit doen en dan lijkt mij een hardcore modus the next best thing...Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:15:
[...]
De beste oplossing is de dorritos uitschakelen. Daar hebben we geen aparte gamemode voor nodig.
Of eventuele custom servers..
De hardcore modus veranderd dermate veel aan het spel dat het voor mij in ieder geval geen optie is. Het is voor mij geen Battlefield spel meer.Zeara schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:23:
[...]
Tja... Dat zie ik Dice dus nooit doen en dan lijkt mij een hardcore modus the next best thing...
Of eventuele custom servers..
Maar ik maakte geen kans deze middag. Ik probeer support te spelen zoals ik in BF3, 4 en BF1 doe. Ik merk geen toegevoegde waarde als deze class. Kan me zomaar voorstellen dat ik wat anders gaat spelen. Enkel voor het momentje ammo hier en daar. Wat opvalt is dat mensen niet in de gaten hebben dat ze interactief met een kist moeten communiceren. Het komt er niet vanzelf uit. Die kleine ammo bags worden automatisch gevangen. Misschien zijn die dan beter. (voor nu). Al om al mis ik een sterk item voor de support die wat helpt om de kopjes naar beneden te krijgen.
In ieder geval was het 2 rondes achter elkaar een sniper walhalla. Je ziet ze haast niet maar ze zien jou wel. Easy target. Ik kreeg ook geen squad revives. Gewoon same old story. De spelers die bovenaan stonden waren allemaal snipers met een k/d ration van minsters 3/1
Aankomende V1 raket is wel interessant. Je hoort hem en je gaat toch zoeken. Waar gaat hij naar toe! Ik zit me dan te bedenken hoe dat in het echt geweest moet zijn. Om de kriebels ervan te krijgen.
Een leuk detail is dat er warmte drizzel is als je even wat kogels achter elkaar afvuur. Het verstoort een klein beetje het beeld voor een seconde of 2. Best realistisch.
Hier probeerde ik wat mensen bezig te houden op de brug zodat wat squad members door kunnen lopen. Maar ik kreeg dat al snel een headshot.

[ Voor 8% gewijzigd door RoyK op 29-06-2018 17:40 ]
Kreeg wel iemand op Origin die er eentje kwijt wilde. Vast niet gratis...DAMAGE schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:54:
Er worden weer keys verzonden vandaag jongens. Iemand al geluk gehad? Ik tot dusver nog niets helaas. Maar wilde jullie wel even een headsup geven.
Dit artikel is voor mij wel een goede samenvatting:
https://www.pcgamer.com/b...ou-pine-for-the-original/
Battlefield V is beter dan Battlefield 1 maar blijft een veel te snelle run&gun game zonder echt de mogelijkheid tactiek toe te passen.
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 29-06-2018 18:31 ]
Tja, klinkt allemaal weer typisch EA. Teveel focus op randzaken en marketing waardoor de game nooit echt briljant kan worden terwijl de potentie er absoluut is.
(Kan er niet een smiley komen waarin je je handen naar de hemel wendt (edit: in despair) ?
[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 29-06-2018 23:25 ]
PC Specs
Sort of..Help!!!! schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:17:
(Kan er niet een smiley komen waarin je je handen naar de hemel wendt ?)

..maar ik heb niet de neiging om die voor BFV te gebruiken nog..

"Handen omhoog naar de hemel wenden in despair" bedoelde ik....poor Leno schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:36:
[...]
Sort of..
..maar ik heb niet de neiging om die voor BFV te gebruiken nog..
PC Specs
Maar die dingen zijn toch nooit op het slagveld gebruikt?? Toch alleen om Londen mee te bestoken..RoyK schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:37:
Aankomende V1 raket is wel interessant. Je hoort hem en je gaat toch zoeken. Waar gaat hij naar toe! Ik zit me dan te bedenken hoe dat in het echt geweest moet zijn. Om de kriebels ervan te krijgen.
Ondanks alles wat ik lees en er over denk... Jeukt het toch wel om het eens even te proberen
Ja die zou ik de hele tijd gebruikenHelp!!!! schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:56:
[...]
"Handen omhoog naar de hemel wenden in despair" bedoelde ik....

Ja zag al iemand op Ebay een key verkopen voor 212 dollar. Nou ik wil graag spelen maar ga niet voor zo'n key dokkenTsurany schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 18:27:
[...]
Kreeg wel iemand op Origin die er eentje kwijt wilde. Vast niet gratis...
Dit artikel is voor mij wel een goede samenvatting:
https://www.pcgamer.com/b...ou-pine-for-the-original/
Battlefield V is beter dan Battlefield 1 maar blijft een veel te snelle run&gun game zonder echt de mogelijkheid tactiek toe te passen.
Naar mijn weten (correct me if i am wrong) werden V1 raketten voor diverse locaties gebruikt. De V2 raketten werden naar mijn weten wel voornamelijk naar Londen gestuurd. Daar zijn spannende verhalen over te lezen uit bijvoorbeeld Den Haag. Want een V2 raket lancering is niet zonder risico. Als je geluk had ging hij naar zijn doel. Als je pech had kwam hij naar beneden.Zeara schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:56:
[...]
Maar die dingen zijn toch nooit op het slagveld gebruikt?? Toch alleen om Londen mee te bestoken..
Ondanks alles wat ik lees en er over denk... Jeukt het toch wel om het eens even te proberen
Hoe dan ook.. laten we zeggen dat je in Londen woont en je dit geluid aan hoort komen. Het zal vast en zeker paniek veroorzaken. Psychologische oorlogsvoering (angst / paniek) net als met de Stuka.
Voor wie het boeiend vind.. check ook zeker even het verhaal achter de V3 raketten!
Betreft de game.. ik heb het geluk dat er even van mag proeven. Het is allemaal niet slecht. Maar fantastisch is het ook niet. Misschien dat een wat groenere map me meer aanspreekt. In BF1 heb ik ook minder met de kale sneeuw / berg mappen.
[ Voor 7% gewijzigd door RoyK op 29-06-2018 20:40 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V