Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:19
poor Leno schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:51:
Hoewel de meesten blij zullen zijn dat ze van het Premium model afstappen (ook ik, maar puur vanwege de maps die de playerbase opsplitsen), worden er zware vraagtekens bij gesteld.

Hier komt het bondig op neer: Bij Premium weten de spelers wat ze gaan krijgen en zijn ze verplicht dit te releasen.
Bij het microtransaction model, hoeven ze niets te beloven. Ze bepalen zelf hoe veel of hoe weinig en wat ze gaan uitbrengen helaas. En moeten we maar zien wat we gaan krijgen..

Zo kunnen ze bij tegenvallende inkomsten besluiten om het minimale uit te brengen. En zelfs bij hoge inkomsten kunnen ze zich er nog makkelijk van af maken.

Premium was helaas wel het model dat een behoorlijk gevuld spel garandeerde :/

Maar goed, hier goede punten in deze video:

[video]
Het premium model zorgde er ook voor dat de kwaliteit van de DLC om te janken was. Heel soms waren 2 maps/modes nog eens de moeite waard, maar het gros werd terecht genegeerd. Frontlines was een positieve uitzondering. 3 van de 4 maps zijn slechter dan de vanilla maps omdat er nóg meer modes ingepropt moesten worden. Het geld hadden ze toch al binnen, handjevol nieuwe wapens en met een beetje mazzel een leuke map.

De voornaamste reden dat de community opgesplitst werd door premium is dat het voor veel mensen te weinig opleverde. Als het echt goed was, verkocht het zichzelf wel.

Nu met de microtransactions moeten ze er in elk geval eerste al eens voor zorgen dat mensen het spel blijven spelen, dat is in elk geval al eens een goede prikkel voor kwaliteit. Kan ik alleen maar toejuichen.

Ik maak me meer zorgen voor een Battlefront situatie: te weinig content bij launch om de grote massa vast te houden en te weinig en te late extra content. Ergo, niet genoeg mensen die mtx gaan kopen en extra uitbreidingen worden geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit moet dus idd allemaal blijken, maar wordt er wel afwachtend naar gekeken. Het kan beide kanten op.

Maar afgezien daarvan, waren er een heleboel mensen die 50,- extra te veel vonden, niet omdat ze t niet leuk vonden..

Die zullen misschien nu ietsje uitgeven, dat scheelt. Maar sws nooit de volle bak.

[ Voor 50% gewijzigd door poor Leno op 06-06-2018 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

poor Leno schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:51:
Hoewel de meesten blij zullen zijn dat ze van het Premium model afstappen (ook ik, maar puur vanwege de maps die de playerbase opsplitsen), worden er zware vraagtekens bij gesteld.

Hier komt het bondig op neer: Bij Premium weten de spelers wat ze gaan krijgen en zijn ze verplicht dit te releasen.
Bij het microtransaction model, hoeven ze niets te beloven. Ze bepalen zelf hoe veel of hoe weinig en wat ze gaan uitbrengen helaas. En moeten we maar zien wat we gaan krijgen..

Zo kunnen ze bij tegenvallende inkomsten besluiten om het minimale uit te brengen. En zelfs bij hoge inkomsten kunnen ze zich er nog makkelijk van af maken.

Premium was helaas wel het model dat een behoorlijk gevuld spel garandeerde :/

Maar goed, hier goede punten in deze video:

[video]
Er is van beide kanten wel wat te zeggen natuurlijk. Maar als ik naar zo'n video kijk denk ik ook; het is ook nooit goed. Eerst was premium de duivel, maar als het microtransactions deel niet doet wat het moet doen dan is dat ook niet goed.

Het liefst willen we allemaal een enorme uitgebreide game en dan willen we ook maar een keer betalen, maar in de huidige markt is dit geen optie meer. Uitgevers willen dat een game zo snel mogelijk de markt op wordt gesmeten en willen na aanschaf nog blijven cashen.

Het premium model lijkt langzaam richting het einde te lopen. Kijk maar weer eens naar het (al dan niet terechte) commentaar dat Destiny 2 krijgt na de aankondiging van hun volgende uitbreiding en season pass.

Het microtransactions model werkt als een tiet, mits goed geimplementeerd natuurlijk. P2W is een no-go en lootboxes die random betere items droppen ook. Cosmetics (en wellicht guns of items die niet beter of slechter zijn dan degene die al in een game zitten) doen hun werk prima. Vooral als je ook wat van dat spul kunt verdienen door gewoon de game te spelen.

Maar zoals je al verder zei. Het moet allemaal blijken.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
poor Leno schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:20:
Dit moet dus idd allemaal blijken, maar wordt er wel afwachtend naar gekeken. Het kan beide kanten op.

Maar afgezien daarvan, waren er een heleboel mensen die 50,- extra te veel vonden, niet omdat ze t niet leuk vonden..

Die zullen misschien nu ietsje uitgeven, dat scheelt. Maar sws nooit de volle bak.
Dat hoeft toch ook totaal niet? Als het geld niet uit de diepte komt, dan moet het uit de breedte komen met grotere verkoopaantallen. Dat betekent dat ze eerst weer eens kwaliteit af moeten gaan leveren.

Want nog een keer 50 euro uitgeven na die bagger DLC van BF4? Mij niet gezien. Zonde van t geld en ik heb geen moment van iemand gehoord, wiens mening ik vertrouw, dat er een DLC echt een must-buy was voor BF1 of Hardline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:44:
[...]

Dat hoeft toch ook totaal niet? Als het geld niet uit de diepte komt, dan moet het uit de breedte komen met grotere verkoopaantallen. Dat betekent dat ze eerst weer eens kwaliteit af moeten gaan leveren.

Want nog een keer 50 euro uitgeven na die bagger DLC van BF4? Mij niet gezien. Zonde van t geld en ik heb geen moment van iemand gehoord, wiens mening ik vertrouw, dat er een DLC echt een must-buy was voor BF1 of Hardline.
Voor BF1 sws wel. Zoveel extra content. Niet alleen veel extra maps (waarvan sommigen ook niet alles waren) maar wel veel vette nieuwe wapens enzo :)

Maar t voordeel van Premium was dan wel weer dat je in 1x een hele berg extra's koopt zodra t in de aanbieding kwam. Soms kost t nog maar een tientje oid.
Dat was bij BF4 ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

D-Day is zo een groot verhaal dat ze er vast niet omheen zullen gaan. Er zijn veel mogelijkheden rondom D-Day dan alleen de landing op het strand. Wat dacht je van alle paratroepers die behind enemy lines gedropd werden om de vijand van achteren en van voren aan te vallen. Het uitschakelen van geschut en bunkers. Veilig stellen van bruggen en andere belangrijke punten. Denk aan Carentan bijvoorbeeld. Ik zie daar wel een mooie strijd voor me in de regen met een half kapotgeschoten stad met brandjes en natte Franse smalle steegjes.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:41
8GUS schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:18:
[...]

Persoonlijk hoop dit dat ze met de Tides of War ook meer single player actie gaan toevoegen in het verloop van de game. Dan speel ik graag welke D-Day gebeurtenis dan ook. Iets als Pointe-du-Hoc waarbij je op een of andere manier tegen de rotsen moet opklimmen lijkt me bijvoorbeeld ook erg cool.
Dat is toch al in een MOH of COD game gedaan? Ik meen me te herinneren dat ik al eens bij een game omhoog ben gegaan.

Verder zou ik wel eens met de Canadezen of Engelsen mee willen op D-Day dan telkens weer de Amerikanen.
En misschien dat ze naast de strijd om Nederland ook de Nederlandse bevrijding mee gaan nemen?

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2018 15:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:11:
[...]

Dat is toch al in een MOH of COD game gedaan? Ik meen me te herinneren dat ik al eens bij een game omhoog ben gegaan.
Ja dus? 500 jaar geleden en daarbij heb ík die niet gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
poor Leno schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:21:
[...]

Ja dus? 500 jaar geleden en daarbij heb ík die niet gespeeld.
Met je verkeerde been uit bed gestapt? Jeezzzz....

Dice heeft aangegeven juist geen locaties te bezoeken die reeds voorbij zijn gekomen in verschillende games. Carentan zat in COD2 (was bijna de populairste MP map) en zit nu ook in de nieuwste COD WW2. Dus nee, ik denk echt niet dat BFV het heel erg belangrijk vind om deze map ook nog uit te werken.

Er zijn nog zoveel meer onbekendere en nog niet gespeelde maar interessante locaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
StealthyPeanut schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:47:
[...]
Er zijn nog zoveel meer onbekende maar interessante locaties.
Z'n beetje heel Rusland - Stalingrad. De aanval op Sebastopol zou vet zijn voor een operation!

Als ze geen landingen willen doen dan wordt de Pacific wel wat lastiger. Overlord kun je wisselen voor Torch, of de landing op Sicilië/Zuid-Frankrijk. Een andere mooie is de Duitse luchtlandingsaanval op Kreta. Of de grootste single day luchtlandingsoperatie aller tijden ;). Als ze breed gaan kunnen ze ook het Japanse perspectief laten zien, dus de invasie van China, hierbij zou bijvoorbeeld Singapore super interessant kunnen zijn.

Er is zoveel keuze! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
8GUS schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:18:
[...]

Persoonlijk hoop dit dat ze met de Tides of War ook meer single player actie gaan toevoegen in het verloop van de game. Dan speel ik graag welke D-Day gebeurtenis dan ook. Iets als Pointe-du-Hoc waarbij je op een of andere manier tegen de rotsen moet opklimmen lijkt me bijvoorbeeld ook erg cool.
Ik meen dat dit COD 2 was waarbij je bij Point Du Hoc naar boven moest klimmen.

Ik hoop dat met die Tides of war ook wel een paar bekende slagvelden gedaan worden zoals een D-Day in Normandie. Maar ook de gevechten in de bocage (hedgerows) die je niet veel terugziet in de games. Zeker met de hoeveelheid begroeiing die je vandaag de dag in de games kan stoppen.

Ik hoop dat de game ook iets langzamer en tactischer zal gaan spelen tov BF1. EA play is dit weekend toch?

[ Voor 6% gewijzigd door MacrosSimga op 07-06-2018 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:58

steveman

Comfortabel ten onder

BF1942 had een map genaamd Bocage geloof ik? Molen, wat afwatering en bruggen waar je onderdoor kon vliegen?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
steveman schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:42:
BF1942 had een map genaamd Bocage geloof ik? Molen, wat afwatering en bruggen waar je onderdoor kon vliegen?
Ik bedoel meer iets zoals de onderstaande foto:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/db/Bocage_country_at_Cotentin_Peninsula.jpg/1280px-Bocage_country_at_Cotentin_Peninsula.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ww2today.com/wp-content/uploads/2014/06/bocage-fighting.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door MacrosSimga op 07-06-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

MacrosSimga schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:45:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
bf1942 bocage had wel die opzet, maar niet de techniek om de sfeer uit jouw foto neer te zetten.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:32
Tusk schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:51:
[...]

bf1942 bocage had wel die opzet, maar niet de techniek om de sfeer uit jouw foto neer te zetten.
Was nog wel een leuke map, maar nogal gevoelig voor spawnrapes als ik me goed herinner. Eens een team beide vlaggen in het midden van de map had, had het andere team maar 2 bruggen waarover ze deze konden bereiken, wat dus heel erg makkelijk te verdedigen was :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 18:53
MacrosSimga schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:45:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Daar is ook al wel eens een map van geweest in Cod2.. Ik twijfel nu alleen even of dit een fanmade map was of een originele map. Huis een het midden langs een weg. Dan had je daarom heen een paar van die vierkanten hegderows waar je rond kon lopen met kuilen voor dekking etc.

In de eerste Brother of Arms had je ook genoeg van dat terrein waar je rond moest lopen, dus dat is ook niet echt nieuw :) Het meeste is al wel eens een keer gedaan natuurlijk, maar is opzich wel vet een terrein zeker met tanks met van die schuivers ervoor die dan door die hegdes kunnen breken etc.

Edit : even gegoogled, is blijkbaar een Cod1 map waar is de tijd gebleven :+ Deze map was het :

bocage cod

[ Voor 15% gewijzigd door jantje 2 op 07-06-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
MacrosSimga schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:36:
[...]
Ik meen dat dit COD 2 was waarbij je bij Point Du Hoc naar boven moest klimmen.

Ik hoop dat met die Tides of war ook wel een paar bekende slagvelden gedaan worden zoals een D-Day in Normandie. Maar ook de gevechten in de bocage (hedgerows) die je niet veel terugziet in de games. Zeker met de hoeveelheid begroeiing die je vandaag de dag in de games kan stoppen.

Ik hoop dat de game ook iets langzamer en tactischer zal gaan spelen tov BF1. EA play is dit weekend toch?
Ik hoop van harte dat als ze dat doen, ze dat lekker in de single player houden. Gameplay technisch werkt zoveel beschoeiing alleen maar campers in de hand en daar zit elke BF game al zo verschrikkelijk vol mee. Juist qua map design mag DICE ook wel een tandje bijzetten met BF V, afgezien van wellicht Metro Rush hebben we in de laatste vier battlefields geen nieuwe iconische maps erbij gekregen a la Karkand/Wake Island die je maar kan blijven spelen zonder er flauw van te worden.

Ik ga er niet vanuit dat BF V langzamer zal zijn, gezien de sideways dolphin dive/slides en de movement speed van de infantry én vehicles in de reveal trailer. Maar wat tactischer betreft mis ik echt troup carriers die support kunnen geven aan infantry en zwaar beloond worden als ze infantry naar de objectives rijden. Het spel is echt op z'n best als beide teams in groepen in golfbewegingen aanvallen en verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

kharkand was echt een draak van een map vond ik. Maar dat heb ik vaker. De meest populaire map is naar mijn mening de meest verschrikkelijke

Berlin
Kharkant
Metro (CQ)
Lockerroom

Naar mijn mening (kharkant wat minder) domme spammaps...

en De_Dust ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Tusk op 07-06-2018 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:03
"Prepare to jump" :>

Jump to hyperspace. Star Wars skins confirmed? :P

[ Voor 65% gewijzigd door raiders op 07-06-2018 16:28 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:19

SomerenV

It's something!

Kijk, dit ziet er nice uit! Meer van dit please _/-\o_

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Norway confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Heb directe link? ik kan t filmpje niet bekijken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLsandman
Tusk schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:24:
[...]
Heb directe link? ik kan t filmpje niet bekijken ;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
raiders schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:01:
"Prepare to jump" :>
[video]

Jump to hyperspace. Star Wars skins confirmed? :P
Van deze 10 seconden wordt ik warmer dan de reveal trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tusk schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:59:
kharkand was echt een draak van een map vond ik. Maar dat heb ik vaker. De meest populaire map is naar mijn mening de meest verschrikkelijke

Berlin
Kharkant
Metro (CQ)
Lockerroom

Naar mijn mening (kharkant wat minder) domme spammaps...

en De_Dust ;)
Oh man wat was er nou niet leuk aan Kharkov 8)7

Berlin vond ik trouwens ook goud! Vond van 1942 trouwens alleen Iwo Jima niet zo leuk omdat die map zo snel voorbij kon zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

J0mcd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:29:
[...]

Van deze 10 seconden wordt ik warmer dan de reveal trailer
Ik niet. Wat er in de trailer te veel zat, zit hier te weinig in :+

Maar goed, nog twee dagen tot EA Play

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was té realistisch :>
StealthyPeanut schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:47:
[...]
Met je verkeerde been uit bed gestapt?
Ha nee er zat een discussietje aan vooraf ;)

[ Voor 81% gewijzigd door poor Leno op 07-06-2018 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Wat ik me nou trouwens afvraag. Het gaat hier om een multiplayer teaser, maar was de vorige trailer dan geen multiplayer? De vibe van deze teaser is ook echt compleet anders dan de trailer. Dit oogt serieuzer, grauwer en meer 'Battlefield'. Dus ja, meer van dit graag, dan vergeet ik de eerste trailer direct.

Misschien komt m'n voorspelling uit en heeft Dice wat dingen aangepast naar aanleiding van de backlash de afgelopen twee weken. Dat betekent dus meer Battlefield en minder whatever de vorige trailer was.

[ Voor 26% gewijzigd door SomerenV op 07-06-2018 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

SomerenV schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:24:
Wat ik me nou trouwens afvraag. Het gaat hier om een multiplayer teaser, maar was de vorige trailer dan geen multiplayer? De vibe van deze teaser is ook echt compleet anders dan de trailer. Dit oogt serieuzer, grauwer en meer 'Battlefield'. Dus ja, meer van dit graag, dan vergeet ik de eerste trailer direct.

Misschien komt m'n voorspelling uit en heeft Dice wat dingen aangepast naar aanleiding van de backlash de afgelopen twee weken. Dat betekent dus meer Battlefield en minder whatever de vorige trailer was.
Dat andere was ook multiplayer, of iig gewoon gameplay. Kan natuurlijk ook singleplayer zijn geweest idd. Zelf denk ik dat gewoon een leuk stukje aan elkaar gescript is voor de trailer. En het moet dan op gameplay lijken en dat lijkt het ook maar we weten allemaal dat dat niet zo is. Het is sowieso geen live gameplay geweest.

Maar ik denk eigenlijk niet dat DICE iets aanpast. Die stuff voor E3 lag al lang klaar. Dat laat je niet zo op de korte termijn aan komen.

Ik wacht het nog steeds vrolijk af waar ze mee komen zaterdag. Zal wat biertjes inslaan en wat te knagen en dan ga ik eens lekker voor die persco zitten. Even duimen draaien dat ik een alpha key krijg als die er uberhaupt komt. Ben wel benieuwd.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
SomerenV schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:24:

We mogen toch hopen dat de eerste was een zwaar gescripte combinatie van co-op, sp en mp was om alle nieuwe game elementen te laten zien in 3 minuutjes met louter 'only in battlefield trailers' moments. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

@A.W.E.S.O.M.-0 Dat is precies wat mijn eerste reactie was :+
SomerenV schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:37:
Ik denk dat ze teveel nieuwe dingetjes in de trailer wilde stoppen. Bijna alles wat je ziet qua handelingen is namelijk nieuw of een verbetering van wat we al hadden. Eindresultaat? Een chaotisch filmpje dat niet echt een BF-gevoel geeft. Het ziet er wel vet uit maar het komt véél te over the top over. Ik wacht nog even de echte gameplay af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
8GUS schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:44:
[...]

Ik niet. Wat er in de trailer te veel zat, zit hier te weinig in :+

Maar goed, nog twee dagen tot EA Play
Het is natuurlijk ook maar 5 seconden aan ingame beeld :P. Maar wat ze hier laten zien is wel hoe ik battlefield ken en hoe zij het willen overbrengen: grootschalig en immersive. Al was de hele reveal trailer met dit soort beelden gemaakt had ik meteen gepreordered.

Ik hoop dan ook dat wat we op EA play gaan zien flink teruggeschroeft is tov de release trailer. Mijn excitement begint in ieder geval nu pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11:15

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

In #Battlefield V's Airborne mode, players are divided into attacking and defending teams. The attacking team will parachute behind enemy lines and do their best to knock out the defending team’s artillery. The defending team’s job consists in driving back the enemy paratroopers.
Inclusief heeeeel kort filmpje

https://twitter.com/bfbul.../1004727942021251072?s=12

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:54

jagermeister

Artillerie magneet :-(

DAMAGE schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:37:
[...]

Ik wacht het nog steeds vrolijk af waar ze mee komen zaterdag. Zal wat biertjes inslaan en wat te knagen en dan ga ik eens lekker voor die persco zitten. Even duimen draaien dat ik een alpha key krijg als die er uberhaupt komt. Ben wel benieuwd.
Zaterdag? Wat is er zaterdag dan?

E3 begint dinsdag pas toch?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:12
jagermeister schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:07:
[...]

Zaterdag? Wat is er zaterdag dan?

E3 begint dinsdag pas toch?
Morgen is persconferentie EA. Zondag is Microsoft. Dus de meeste persco's zijn al vóór de daadwerkelijke opening van E3. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Rivanov schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:08:
[...]

Morgen is persconferentie EA. Zondag is Microsoft. Dus de meeste persco's zijn al vóór de daadwerkelijke opening van E3. ;)
Ah, ok. Helder. Enig idee hoe laat dat is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
jagermeister schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:09:
[...]

Ah, ok. Helder. Enig idee hoe laat dat is?
Alstu.

http://www.e3countdown.com/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Rivanov schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:08:
[...]

Morgen is eerst EA Play toch? Of is dat hetzelfde?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 10:14
8GUS schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:26:
[...]

Morgen is eerst EA Play toch? Of is dat hetzelfde?
Jup, morgen begint EA Play. Kickoff is de keynote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zaterdag 20.00 onze tijd begint EA :)

Nou ik ben benieuwd, ik zit dan klaar met een biertje en wat te knabbelen.

Ik ga er open minded in, en laat me heel graag verrassen!

Dit is hun kans om het verschil te maken tussen mijn insta-pre-order of een bierflesje door de tv :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:59
We zullen het morgen zien, mocht ik er net zoveel zin in hebben als BF1 na de gameplay dan is het een instant pre-order.

Ben wel benieuwd naar de BETA, vraag mij af wanneer dat begint.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:46
Zo ik check ook weer in op dit forum. Mijn god zeg ik heb me toch wel diep geschaamd en verbaasd over de 60+ pagina´s hier vol met gezeur en haat naar het spel toe, gezeur en haat naar elkaar hier toe. En in zijn totaal een hele berg speculaties en meningen die als feiten werden geschreeuwd en andere die elkaar weer af fikte om die "feiten "

Ik was ook een beetje verrast door de trailer. Maar het was me al wel meteen duidelijk dat ze 1000 dingen die ze ontwikkeld hebben in 1 veels te kort filmpje wilde proppen. En dat ik wel even de mulitplayer en andere gameplay beelden zou afwachten.

Had gehoopt dat de meeste hier op tweakers dat ook zouden doen.. maargoed E3 is er bijna nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
BlazeMuis schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:05:
We zullen het morgen zien, mocht ik er net zoveel zin in hebben als BF1 na de gameplay dan is het een instant pre-order.

Ben wel benieuwd naar de BETA, vraag mij af wanneer dat begint.
Dat zal gezien het verleden +/- een maand voor release zijn
poor Leno schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:00:

Dit is hun kans om het verschil te maken tussen mijn insta-pre-order of een bierflesje door de tv :>
Een bier fles door het scherm niet voor mij maar het gaat wel bepalen of ik ga upgraden naar een 6 tot 8 core cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:21:
Een bier fles door het scherm niet voor mij maar het gaat wel bepalen of ik ga upgraden naar een 6 tot 8 core cpu.
Same here, als ik BF-V aan ga schaffen dan moet er ook een nieuw systeem komen. Hoop dat RAM tegen die tijd wat goedkoper is aangezien ik RAM, CPU en moederbord nodig heb :+
Ga voor de zekerheid maar voor een overclockbare 8 core cpu.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tsurany schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:36:
[...]

Same here, als ik BF-V aan ga schaffen dan moet er ook een nieuw systeem komen. Hoop dat RAM tegen die tijd wat goedkoper is aangezien ik RAM, CPU en moederbord nodig heb :+
Ga voor de zekerheid maar voor een overclockbare 8 core cpu.
idd, schrok van die ram prijzen, de cpu prijzen zijn aardig gezakt door ryzen maar die winst
raak ik weer kwijt aan geheugen.
Tis alweer 4 jaar geleden dat ik een nieuwe cpu, moederbord en geheugen heb gekocht.

Dus bf5 moet dus echt goed zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:50:
[...]

idd, schrok van die ram prijzen, de cpu prijzen zijn aardig gezakt door ryzen maar die winst
Tis alweer 4 jaar geleden dat ik een nieuwe cpu, moederbord en geheugen heb gekocht.

En je weet stiekum dat je eigenlijk ook een nieuwe GPU wil >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:50:
[...]

Ach bij mij is het tegen die tijd 7 jaar geleden, dan mag ik wel eens wat nieuws :) Destijds 40 euro voor 8GB geheugen, dat lukt nu niet meer :'(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
poor Leno schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:52:
[...]

En je weet stiekum dat je eigenlijk ook een nieuwe GPU wil >:)
Nu nog niet, heb de rx480 nu 13 maanden en ik ben nog ouderwets wat betreft grafische instellingen, ik speel altijd op low, ik ga er ook vanuit dat bf5 net als bf1 meer op de cpu leunt dan op de grafische kaart en ik blijf gewoon 1080 x 1920 gebruiken.
Ik maak mij nog geen zorgen, het duurt nog wel even voor er consoles zijn met meer grafisch vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Skybullet schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:15:
Zo ik check ook weer in op dit forum. Mijn god zeg ik heb me toch wel diep geschaamd en verbaasd over de 60+ pagina´s hier vol met gezeur en haat naar het spel toe, gezeur en haat naar elkaar hier toe. En in zijn totaal een hele berg speculaties en meningen die als feiten werden geschreeuwd en andere die elkaar weer af fikte om die "feiten "

Ik was ook een beetje verrast door de trailer. Maar het was me al wel meteen duidelijk dat ze 1000 dingen die ze ontwikkeld hebben in 1 veels te kort filmpje wilde proppen. En dat ik wel even de mulitplayer en andere gameplay beelden zou afwachten.

Had gehoopt dat de meeste hier op tweakers dat ook zouden doen.. maargoed E3 is er bijna nog even wachten :)
Het was een verhitte discussie over wat een Battlefield met WW2 als setting zou moeten zijn door de ogen van de mensen hier. Ik heb weinig gezeur of gehaat gezien. Dat ze teveel in het filmpje wilde stoppen had ik ook al door, maar dat wil niet zeggen dat ik de toon van de trailer niet goed mag vinden :P Maar inderdaad, nog iets meer dan 24 uur en dan weten we meer.
poor Leno schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:00:

Hier zou ik dan een fles ijsthee door de tv moeten gooien, maar da's zonde van de ijsthee :+

Overigens is het voor mij, net als voor jou en @Tsurany best even geleden dat mijn PC geüpgrade is. M'n videokaart is relatief recent (1060 6GB) en ik heb voldoende RAM (24GB) maar m'n CPU is wat aan de oude kant (i5-2500K). Daar zit door middel van overclocken nog wel wat rek in gelukkig. Maar de hoge prijs van RAM is voor mij ook de reden dat ik niet ga upgraden. 32GB kost me zo'n 400 euro en da's me toch echt wat te gortig. Voor dat geld heb je ook een i7-8700K met moederbord. Ik mis de tijd dat de CPU samen met de GPU het duurste was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SomerenV zelfde CPU hier, ik verwacht enkel dat BF-V echt een hexacore nodig gaat hebben en dat, als je dat niet hebt, single core performance echt hoog moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Tsurany schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:24:
@SomerenV zelfde CPU hier, ik verwacht enkel dat BF-V echt een hexacore nodig gaat hebben en dat, als je dat niet hebt, single core performance echt hoog moet zijn.
Gelukkig is die i5 prima te overclocken (mits je een goede koeler hebt) en dan zit je weer op het niveau van de nieuwere generaties i5. De enige 'maar' is het stroomverbruik want de moderne CPU's doen het op dat vlak dan een stuk beter dan een overclockte i5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Nou, ik heb vanmiddag een i7 8700 @4,5 met 1080 gtx en 32 gb ram met clean install (geoptimaliseerd) naast een i5 4670K @ 4,3 met 970 gtx oc met 8 gb gezet (upgrade van win 8 naar win 10, ook geoptimaliseerd). Het grootste verschil was 30% in fps op hoge settings in 1080p, de meeste benchmarks bleven tussen de 20 en 25% zitten. Ondanks de 8 extra threads, hogere clockspeed, sneller ram en een 1080.

Daar ga ik geen upgrade voor doen, dat verschil verdampt in de frostbite engine nog verder op lage settings. (the only way to play voor mij)

Lang leve de consoles en gebrek aan CPU innovatie.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 08-06-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zou opzich wel een nieuwe GPU willen maar heb begrepen dat dat ook nog wel even kan duren. Weinig concurentie ook op het moment. Als Nvidia nu een nieuwe GPU uitbrengt dan is AMD direct dood. Ik wilde niet meer aan de GTX1000 serie beginnen, maar lijkt er op dat ik maar beter een GTX1080 kan kopen? Verwacht pas eind van dit jaar ergens een aankondiging van de nieuwe generatie Nvidia kaartjes.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Mijn probleem is inderdaad ook de cpu. Al moet ik nog even de beta (en hopelijk de alpha :>) afwachten. Battlefront 2 en Battlefield 1 hebben volgens mij op papier dezelfde requirements. Maar Battlefront 2 speelt bij mij richting de 100fps (80% cpu, 90% gpu) op high. Waar Battlefield 1 echt een bottleneck van de cpu heeft (100%, 50 - 60%).

Ik heb nu de i5 4460 met een GTX 970. Probleem is nu of ik voor "goedkoop" ga met een i7 4790k of een Ryzen 1700. Dan heb ik wel 8 cores en wat meer future proof. Maar dan mag mijn moederbord en RAM er ook uit. Nieuwe generatie met DDR3 is ook weer zonde :/

Anyway console beginnen we maar niet aan. Tegenwoordig halen die ook wel 60fps en prima graphics. Maar shooters met een controller... no thanks :P

[ Voor 11% gewijzigd door raiders op 08-06-2018 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik ben benieuwd of we voor de MP nu eindelijk fatsoenlijke uitstap-animaties gaan hebben. Instappen ging ook niet altijd goed, maar was in ieder geval nog soort van aanwezig. Maar dat spawnen uit een voertuig vond ik nog altijd vrij nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 12:54
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:55:
Nou, ik heb vanmiddag een i7 8700 @4,5 met 1080 gtx en 32 gb ram met clean install (geoptimaliseerd) naast een i5 4670K @ 4,3 met 970 gtx oc met 8 gb gezet (upgrade van win 8 naar win 10, ook geoptimaliseerd). Het grootste verschil was 30% in fps op hoge settings in 1080p, de meeste benchmarks bleven tussen de 20 en 25% zitten. Ondanks de 8 extra threads, hogere clockspeed, sneller ram en een 1080.

Daar ga ik geen upgrade voor doen, dat verschil verdampt in de frostbite engine nog verder op lage settings. (the only way to play voor mij)

Altijd goed om te kunnen testen.

Soms wat lastig om het nou echt te kunnen bepalen, bij een explosie moeten er bijvoorbeeld opeens een boel particles komen. Dan helpt hyperthreading en cores behoorlijk terwijl het geen echte invloed op de average fps heeft.

Maar goed, als je die effecten allemaal wegsnoeit kan je idd ook prima op een aardappel spelen. Als ik bf5 koop zet ik ook alles op low.

Ik hoop wel dat gametime.maxvariablefps weer werkt trouwens. In bf4 werkt dat fantastisch in combinatie met gsync/freesync. In de battlefront 2 beta deed dat commando niets.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Ben nieuwsschierig naar multiplayer resultaten, mijn i5 4670k heeft het soms best zwaar in bf1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
NLsandman schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:18:
[...]

Ben nieuwsschierig naar multiplayer resultaten, mijn i5 4670k heeft het soms best zwaar in bf1.
Ja ik ook! Zal proberen of er buiten werktijd wat te testen valt. (af en toe benchmarks draaien is wat makkelijker dan MP spelen tijdens werk). :)

Wat @raiders ook zegt, er zit best verschil tussen de frotbite engine games qua cpu gebruik. Hoewel ik nog wat afwachtend ben, hoop ik enorm dat het een brute game wordt en een pc upgrade echt een bak gaat schelen zodat een nieuwe upgrade een must wordt. Ik wacht al jaren op een goed excuus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:58

steveman

Comfortabel ten onder

Wat bedoel je eigenlijk met geoptimaliseerd?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52

1080p is ook wel gekkigheid met een i7 8700k en een gtx 1080.
Een beetje tegen het belachelijke aan zelfs.

Alleen maar om een punt te maken ofzo ? ;)
Minimaal op 1440p of hoger graag dan praten we verder.

[ Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 09-06-2018 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
steveman schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:13:
[...]
Wat bedoel je eigenlijk met geoptimaliseerd?
Combinatie van opschonen, services minimaliseren, performance settings, telemetrie uitzetten, cores unparken etc. Sommige zinvoller dan anderen. :)
MaXeRs schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 08:12:
[...]
1080p is ook wel gekkigheid met een i7 8700k en een gtx 1080.
Een beetje tegen het belachelijke aan zelfs.

Alleen maar om een punt te maken ofzo ? ;)
Minimaal op 1440p of hoger graag dan praten we verder.
In het kader van wel of niet de cpu upgraden voor BF V was ik vooral benieuwd naar het verschil tussen een van de betere processors van t moment en m'n oude beestje in de praktijk met het oog op 144hz 1080p. Nu had ik even de kans om zelf eens zo'n systeem de sporen te kunnen geven en te vergelijken met mijn usercase. Dat de 1080gtx schitterende beelden kan produceren op hoge resoluties en ultra settings is geen nieuws, maar voor mij minder relevant in een MP shooter, ik ga voor framerate op low settings.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 13:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Koop gewoon een xbox one x of een ps4 pro ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

uchiha tijntje schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 12:51:
Koop gewoon een xbox one x of een ps4 pro ;)
Oehh zullen we een console vs pc discussie houden?! :+

Ben zelf een pc man en kan me ook niet voorstellen om een shooter op de console te spelen. Lijkt me zo lastig. Al hebben de console spelers wel altijd enige vorm van aim assist.

Bricks In Motion

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:29
Modbreak:Nope, we gaan er geen PC vs Console discussie van maken!

Tevens, kunnen de PC mannen niet te ver uitwijden over jullie PC specs en wat je allemaal van plan bent om te optimaliseren? Ook dat is off-topic hier. Oppervlakkig speculeren over de minimale / aanbevolen specs is prima, maar houd het oppervlakkig.

Rond de launch van de game zal dit topic weer worden opgesplitst in een PC en Consoles topic.

[ Voor 71% gewijzigd door Geronimous op 09-06-2018 14:57 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 19:19

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Hoelaat is de ea play van bf5 vanavond??? Toch niet om 20.00??? Want dan is ook de kwalificatie van de f1... Damn!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:50
Nickrsd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:33:
Hoelaat is de ea play van bf5 vanavond??? Toch niet om 20.00??? Want dan is ook de kwalificatie van de f1... Damn!
20:00 :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:29
Je hebt vast meer dan 1 scherm in huis ;) TV, tablet, smartphone, laptop, etc.

EA Play begint om 20:00, en het is verwacht dat BF:V de hoofdmoot gaat zijn, maar dat staat nergens geschreven dus wellicht komen de meeste gameplay beelden de komende dag(en) via de Game Changers Youtubers naar buiten...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Jeroenimoes schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:41:
[...]

Je hebt vast meer dan 1 scherm in huis ;) TV, tablet, smartphone, laptop, etc.

EA Play begint om 20:00, en het is verwacht dat BF:V de hoofdmoot gaat zijn, maar dat staat nergens geschreven dus wellicht komen de meeste gameplay beelden de komende dag(en) via de Game Changers Youtubers naar buiten...
Ik denk het ook. Dus gaan ze eerst hun andere spullen laten zien. Ik zit in hetzelfde schuitje. Kwalificatie en EA live kijken. Uitdaging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Ik kijk Q3 wel live en dan pauzeer ik de stream even. De rest kijk ik gewoon op andere monitor naar EA. Is nog even afhankelijk van wat EA en de kwalificatie laten zien natuurlijk, maar bij KPN kan ik online niet even wat terugkijken. Wel via tablet, maar die streamed weer niet naar PC :P

Ik weet niet meer welke player ik vorig jaar gebruikte, maar daarbij kon ik pauzeren en stukken nog terug kijken. Zolang ik een beetje mee krijg welke games er getoond worden vind ik het prima, kijk ik sommige trailers daarna nog wel een keer opnieuw. Ik verwacht naast BFV en Anthem eigenlijk weinig vuurwerk van EA of niets waar ik echt naar uit ga kijken. Maar goed, dat is meer voor het E3 topic ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2018 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hahaha grappig filmpje over WW2, echt leuk gedaan, zeker de moeite! _O-

Is ook een deel 2 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
LOL 1 oog op monitor en ander oog op ziggo op de tv, dat commerciele gelul van EA en Dice hoef ik niet
te horen, F1 commentaar is veel leuker.,

Krijg wel weer zo'n laten we allemaal happy zijn, ze hebben zekers speciale training gehad bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RoyK schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:04:
[...]

Ik denk het ook. Dus gaan ze eerst hun andere spullen laten zien. Ik zit in hetzelfde schuitje. Kwalificatie en EA live kijken. Uitdaging.
Hoezo uitdaging? F1 op de TV en EA op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Live stream "EA Play Live Press Conference 2018"

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-10 20:32

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Wel degelijk uitdaging... Kan hier alleen F1 kijken. Daarbij vraag ik me af of mijn pc BF5 gaat trekken....

3930 op 4.7 Ghz/32 gb en R380X met 4 gb...

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:50
Battle Royale: oh God no.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Battle Royale zit er in!

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:41
Ze beginnen iig met zin: Our interpretation of WW2, past goed in deze tijd van alternative facts. :+

De sneeuw die van gebouw afgleed toen tank er door huis heen reed zijn mooie details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
kijk nu kunnen ze ineens wel een goeie trailer maken

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023
Ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Ziet er vooralsnog goed uit voor mij. Hopelijk is er de komende dagen wel een map speelbaar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bleggh, Smurfenpaint zit er nog steeds in. :r Graag bevestigen dat er knopje in zit dat alle skins uit kunnen.

Noorse story best interessant en verder visueel goed. Maar dat was te verwachten.

Wachten is op echte extended gameplay.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:35

Superkiwi

Hoi doei

Dat korte stukje gameplay ziet er prima uit.
Het heeft nog steeds wat Bad Company trekjes (zoals de destruction) en dat juich ik alleen maar toe.
Mooi om te zien dat de rpg zijn intrede weer doet!
Blauwe facepaint of niet, dit zag er gewoon tof uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 09-06-2018 20:15 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:26

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Toch wel kippenvel momentje met die Spitfires, geluid van die dingen is zo gaaf.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
@poor Leno is nog zo stil :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
En Poor leno, Scherm nog heel? hahaha

Dit lijkt er meer op, morgen maar verder kijken naar de xbox introductie waar ze dus meer gaan laten
zien van de battle for the nord.

Hoop dat de muziek weer van Johan Soderqvist en Patrik Andren komt net zoals in bf1, dat brengt nog meer sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Dit weekend (misschien vanavond na de stream al?) zullen we de gameplay matches van Youtubers wel zien.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik vond het er toch echt wel goed uitzien.

Ik kan niet wachten op BF V incl. customization en geen premium

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +3 Henk 'm!
:/

Ik heb geen bierflesje naar de tv gegooid iig..

(Wel een zak tijgernootjes, dus dat moest ik eerst even opruimen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Krijg het gevoel dat battlefield royal niet in de release zal zitten, de manier waar op lars gustavson aangaf later dit jaar meer hier over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nee laat maar, het is Narvik.

[ Voor 106% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-06-2018 22:14 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Geven ze BF5 een paar minuten op het podium.. en zit ik nu al 10 minuten te kijken naar 2 mannen die op een mini ding C&C tegen elkaar te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door RoyK op 09-06-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
RoyK schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:54:
Geven ze BF5 een paar minuten op het podium.. en zit ik nu al 10 minuten te kijken naar 2 mannen die op een mini ding een niet boeiend spelletje tegen elkaar te spelen.
Ja mooi he, meeste komen voor BFv :Y
En niet een touwtjes spel met kippen :Y)
*Daar zitten misschien ook vele op te wachten

**

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov

:)

[ Voor 36% gewijzigd door Rivanov op 09-06-2018 21:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ja, de nieuwe trailer is echt onnoemelijk veel beter dan wat ze voorheen hebben laten zien. Nog steeds een vrouw en personalisatie maar het voelt ten minste een stuk authentieker aan en het voelt veel meer als Battlefield. Ik ben nu in ieder geval een stuk positiever gestemd, maar ik wil wel nog wat daadwerkelijke gameplay zien.

Maar echt EA/Dice, waarom was dit niet de eerste trailer :F Ik snap dat echt niet :+

Verder echt een zéér teleurstellende persconferentie. Paar minuutjes BF waarvan we het meeste al wisten (recap van de reveal stream) en dan die trailer. Voor de rest sport, casual games, uitbreiding voor BF2 en een mobile game (die véél te veel tijd heeft gekregen) en dan afsluiten met een trailer en Q&A van Anthem.

Edit: @Rivanov Ik heb die van JackFrags even gecheckt maar ik word er nog niet warm van. Het heeft de wapens en voertuigen van WW2 maar ik krijg er geen WW2-gevoel bij. Ik blijf vooralsnog sceptisch.

[ Voor 12% gewijzigd door SomerenV op 09-06-2018 21:15 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V