Tuurlijk gaat het wel over vrouwen in WW2! Hoe raar het ook is:
In Duitsland waren vrouwen verboden om het leger in te gaan om soldaat te worden (dit met name omdat er kinderen gemaakt moesten worden). Vrouwen mochten dan weer wel in fabrieken werken of medische rollen vervullen.
In Amerika gebeurde vrijwel hetzelfde. Vrouwen wel in fabrieken en als medisch personeel.
In Engeland waren ze na Duinkerken wat bang voor de Duitsers en zijn er ook vrouwen ingezet in Home Land Defense eenheden, die hoofdzakelijk anti-luchtafweer actief tegen de Duitsers gebruikt hebben.
Kan nog wel even doorgaan, het enige land dat echt vrouwen liet deelnemen was Rusland. Procentueel gezien nog steeds relatief weinig natuurlijk, maar ze vochten mee, zowel op land, in tanks en in de lucht. Het zou dus historisch accuraat zijn om Russische vrouwen te gebruiken.
Verder is er het verzet. Ook hier speelde vrouwen een belangrijke rol, dus daar kunnen ze vrouwen ook implementeren. Er zijn zelfs 2 grote "slagen" waarin vrouwen in het verzet actief gevochten hebben tegen de Duitsers, dit zijn (in mindere mate) bij de bevrijding van Parijs, maar heel heftig is vooral de vroegtijdige poging van het verzet om Warschau te ontzetten.
Als je vrouwen wil verwerken dan is het dus wel mogelijk. Alleen je die prothese, als of het een niet erg genoeg is gaan we gelijk de volle 1000% zullen ze gedacht hebben. 99.99999% van de mensen die een arm of been of meer verloren werden (mits nog in leven!) van het front gehaald en terug naar Engeland gestuurd. Protheses in die tijd, zelfs nu nog behoorlijk, zijn vrij simpel en erg lastig te gebruiken de belemmering die ze geven is te groot. Er zijn enkele uitzonderingen

Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:11:
[...]
Het enige wat me niet zo leuk lijkt is dat je NL tegen DU krijgt in Rotterdam. Ik denk dat 61 spelers in tanks tegen 3 spelers op fietsen niet tof is. Gelukkig zullen potjes maar 2 minuten duren. Als je dit niet zo regelt is het onrealistisch denk ik.En dat mag niet in een spel!
Welke tanks? En volgens mij vergeet je dat numeriek, Nederland veel meer troepen (5:1) had of zelfs meer om en nabij Rotterdam. De Duitse parachutisten waren inverhouding wel aanzienlijk beter opgeleid, bewapend en kregen luchtsteun.
SomerenV schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:28:
[...]
Ging over een artikel en de schrijver haalde wat voorbeelden aan. Uit een vliegtuig springen, de piloot van een ander vliegtuig vermoorden en in zijn vliegtuig springen. Uit de dood op kunnen staan (respawnen), als kogelspons kunnen fungeren en magisch weer geheeld worden. In een seconde in een voertuig kunnen stappen, allerlei gekke shit kunnen overleven en ga zo maar door. Dat slikken gamers allemaal want 'het is maar een game'. Zijn conclusie was dan ook dat als we dat kunnen slikken hij niet snapt waarom er zoveel ophef is over 'een vrouw' of 'een neger'.
Uit een vliegtuig springen en de piloot van een ander vliegtuig vermoorden het kan in real life! Niemand doet het omdat de kans dat het lukt 99.99999% de overlevingskans is 0.0000001%, technisch gezien kan het wel?
Respawnen is een mechanic dat je moet zien als vervanger van de duizenden of in ieder geval honderden andere soldaten die meedoen aan een echte slag (uitzonderingen daar gelaten), meeste slagen waar niet maximaal 32 vs 32. Het gereanimeerd worden, tjah das lastige en duurt in het echt aanzienlijk langer, maar er zijn wel mensen die zelfs een headshot hebben overleefd (hele bekende is een Finse sluipschutter

)
Kogelspons = lees de verhalen van de meeste mensen die een Medaille wonnen eens, of Gurkha's. Daar is zelfs de hoeveelheid kogelsponzigheid in games niets bij, adrenaline en andere stofjes gecombineerd met het overlevingsinstinct hebben toch wel een heftig effect zeg maar.
In en uitstappen bij bepaalde voertuigen moest dat heel snel kunnen, andere wat minder.
Als ik het topic zo lees dan zie je gewoon dat WW2 een bepaalde set aan verwachtingen schept. Dit komt omdat het de laatste grote oorlog was, en een oorlog waarin ons land betrokken was. Mensen willen dan dat een verhaal zo correct mogelijk verteld wordt. Ook omdat de effecten van deze oorlog op de samenleving en de splitsingen in de wereld eigenlijk nog dagelijks voelbaar is
Ik moet ook zeggen, ik kan niet wachten tot ik als Afrikaanse Vrouw in volledig SS/Wehrmacht tenue kan rondrennen met twee been en een arm prothese! Als dit erin blijkt te zitten dan koop ik het spel natuurlijk niet. Dit komt omdat er gewerkt wordt aan historisch accurate WW2 games als Hell let loose en Post Scriptum, natuurlijk zitten er arcade elementen in, vind maar eens een game waar dat niet zo is. De realiteit is gewoon niet 1 op 1 om te zetten naar een leuke game, dit betekend niet dat je de vertegenwoordiging van volkeren en het historisch accurate deel maar (volledig/grotendeels) overboord moet gooien.
Verder, nu weet ik dit niet zeker was CoD:WW2 niet zwaar afgeweken van historische accuraatheid? En volgens mij, ook dit weet ik niet zeker, is het niet een van de best lopende CoD games, eerder het tegenovergestelde? Dit zou een punt van aandacht moeten zijn voor Dice, juist om niet dezelfde fouten te maken als CoD:WW2 heeft gedaan.
Voor nu kunnen we eigenlijk alleen nog maar wachten op meer informatie.
Edit: nog maar wat meer toegevoegd, wat het was niet lang genoeg
[
Voor 17% gewijzigd door
Zeph op 05-06-2018 08:34
]