Waar kwam dat dan ergens voor? Want ik kan het me niet meer herinneren.
Die meid in Noorwegen is idd een Noorse. Maar aangezien de Britten veel hebben gedropped in Noorwegen in t begin, zullen ze wel Engels met elkaar praten (Dat is dan wel weer logisch

Mja maar dan blijft het alsnog vaag.
Als je wel zwarte facepaint wilt accepteren, waarom maken we ons dan zo druk over wat extra kleurtjes? Groen en geel kan ook nog wel prima lijkt me. Dus waarom zou je blauw niet toe willen staan? Klein detail met weinig invloed op de sfeer.
Of waarom er een vrouw op de manier zoals in de trailer gepresenteerd wordt terwijl er genoeg realistische voorbeelden zijn van vrouwen die streden.
Omdat dit een extreem voorbeeld is van hoeveel customisation je kunt toepassen. Zijn ze in de combinatie doorgeslagen? Sure, maar de losse onderdelen kunnen best gebruikt worden lijkt me. Ook hierbij: ga je je eraan storen dan? Ik denk niet dat jij op meer dan 25 meter afstand kan zien of iemand een bionische arm gebruikt of niet. Vrouw zou je kunnen herkennen, maar de rest echt niet. Idem met facepaint.
Of waarom een compleet leger overgeslagen wordt terwijl in het vorige deel best veel aandacht aan dat onderdeel van de game werd besteed.
Geen idee, maar dat moeten we verder nog zien. Blijft speculeren
Of waarom customization zo ridicuul moet zijn terwijl er genoeg voorbeelden te noemen zijn van betere opties.
Omdat een halve tint lichtere facepaint niet gaat verkopen en de wat extremere items wel. Je ziet het bij zat games met customization dat talloze skins niet gebruikt worden omdat het toch niet opvalt. En waarom gaat het hier toch vooral om die vrouw en niet over die gozer met een katana? Of de knots van de vrouw?
Het enige dat veel mensen vervolgens zeggen is 'niet zeuren, is maar een game'. Maar dan zeg ik: als je geen f*ck geeft om de historische waarde van een van de felste oorlogen uit de moderne geschiedenis, kies dan een andere tijdsperiode of zeg niet dat je game authentiek is.
Je uitgangspunt is een bepaalde setting, daarna voeg je de assets in en personages van die tijd. Vervolgens ga je customization toevoegen en ga je daarbij inspiratie halen aan de uitersten in de oorlog. Red Baron was een uiterste in BF1. Een Hellriegel was een uiterste. En zo nog meer items.
Dan voegen ze vrouwen toe. Maar wil je niet alleen 1 met bruin haar, ook met rood en blond. Vervolgens ook nog wat rassen, want daar is simpelweg een markt voor. En ja gedurende het toevoegen, krijg je wat dingen die niet realistisch ogen, maar wat wel geld oplevert en dat is het hele idee.
Is het jammer? Ja
Gaan we de game ervoor afbranden of helemaal niet spelen? Ik zou niet weten waarom.
Kunnen we de klacht bij DICE neerleggen in de hoop dat je er wel wat aan kunt doen? Sure, be my guest.
Gaan we al conclusies trekken uit voorbarige info? Ik zou het niet doen...
Totdat we wat meer weten en meer zien op E3 vind ik het nogal nutteloos om discussies te houden over aannames en waarschijnlijkheden. Eerst nog maar eens zien. Persoonlijk vind ik gameplay > authenticiteit, maar dat is bij iedereen anders. En als daarbij een loopje wordt genomen met de werkelijkheid op een bepaalde tijdsperiode, so be it. Als de granaten me om de oren vliegen en objectives gepakt moeten worden, maakt het me niets uit of er een felblauwe negroide man naast me staat met een fantasiewapen, ik wil winnen!
poor Leno schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:28:
[...]
Ik bedoel gedropped qua commandos/SOE die daar missies uitvoerden. Dus ik verwacht een verhaallijn van een aantal para's die gedropped worden en worden bijgestaan door het Noorse verzet
En ja als ze dan met elkaar praten, zal het Engels zijn.
32 commando's/elite-eenheid op 1 punt om een plek in te nemen? Lijkt me net zo extreem als een vrouw aan het front
[
Voor 5% gewijzigd door
Martinspire op 01-06-2018 17:36
]