"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Na deze actie?

https://www.gpfans.com/nl...eroorzaakte-crash-alonso/
[ Voor 19% gewijzigd door Cheesy op 22-06-2018 16:57 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn hele auto ligt uit elkaar in de pits.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:59:
Bottas heeft problemen met de koeling van zijn PU volgens Ziggo. Einde FP2 want hij liep net al weg.
edit: volgens Sky was het de koeling hub rechts achter. Maar de hele auto moet uit elkaar om daar bij te komen.
[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 22-06-2018 17:02 ]
Sky meldt hetzelfde, probleem met de koeling maar voor de naaf rechts achter.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:59:
Bottas heeft problemen met de koeling van zijn PU volgens Ziggo. Einde FP2 want hij liep net al weg.
Dan kunnen de onderdelen goed gekoeld worden.RocketKoen schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:00:
[...]
Zijn hele auto ligt uit elkaar in de pits.
Maar was wel serieus iets aan de hand, Lauda stuurde de cameraman weg.
Ik kan er zo direct geen goede bron van vinden, maar vorig jaar leek Force India nog een 'reguliere' wheel nut te gebruiken. Althans als ik deze ebay advertentie mag geloven.
edit: Als ik het zo lees zit de wheel nut tijdens het plaatsen wel vast aan de velg, maar gewoon met een simpel 'draai' systeem. Dus de moer kan wel degelijk verwijdert worden en loskomen, maar zit tijdens het plaatsen/verwijderen wel vast aan de velg.
[ Voor 17% gewijzigd door zynex op 22-06-2018 17:07 ]
er is hoop voor McLaren

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Grosjean deed eerder toch al 316?iichel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:09:
Vettel 303 km/h in de speedtrap
er is hoop voor McLaren
Vrije training zegt niet zoveel.Spotmatic schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:10:
Heb ik op basis van de huidige tijden het goed dat er 0,5s per ronde verschil is tussen Renault en Honda, in het voordeel van Honda?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, omdat verschillende in engine mode, afstelling en downforce een verschil maken.Spotmatic schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:10:
Heb ik op basis van de huidige tijden het goed dat er 0,5s per ronde verschil is tussen Renault en Honda, in het voordeel van Honda?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou kunnen. Heb je gezien of dat met of zonder DRS was?
Dat zou ik niet durven zeggen. Ik was alleen naar het commentaar aan het luisteren er daar werd verteld: 316 op de speedtrap en hij had zelfs 319 zien staan. Zou goed kunnen zijn met drs, maar dat durf ik niet te zeggen. Die Haas heeft echter wel een redelijk hoge topsnelheid.iichel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:11:
[...]
Zou kunnen. Heb je gezien of dat met of zonder DRS was?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
[ Voor 10% gewijzigd door Humma Kavula op 22-06-2018 17:23 ]
- DaniëlWW2
- Niet online

De Brennerpas is toch volgende week in de buurt?zynex schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:23:
[...]
Nee joh, gewoon oerend hard met de vlam in de pijp.
[ Voor 11% gewijzigd door ATS op 22-06-2018 17:25 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
- DaniëlWW2
- Niet online
Sainz heeft Hartley zijn auto gewoon gesloopt. De wraak van Renault.iichel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:23:
Sainz wint.
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:24:
[...]
Sainz heeft Hartley zijn auto gewoon gesloopt. De wraak van Renault.
- DaniëlWW2
- Niet online
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 22 juni 2018
NEWS: While we would have introduced a Phase 2 PU in Canada, this is a Phase 2.1 with some "added goodness" thanks to a fantastic effort by the team in Brixworth! 👊 #FrenchGP 🇫🇷 pic.twitter.com/23R6TBD0Ra
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) 22 juni 2018
Boo FIA en Boo Mercedes.

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-06-2018 18:54 ]
Mja. Hun motor was al erg sterk. Als die deze race nog sterker zou zijn hadden we echt een saaie race gekegen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:53:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="nl"><p lang="und" dir="ltr"><a href="https://t.co/VnRrWjOyC4">pic.twitter.com/VnRrWjOyC4</a></p>— Will Buxton (@wbuxtonofficial) <a href="https://twitter.com/wbuxtonofficial/status/1010177168633221120?ref_src=twsrc%5Etfw">22 juni 2018</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script> [/html]
[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="nl"><p lang="en" dir="ltr">NEWS: While we would have introduced a Phase 2 PU in Canada, this is a Phase 2.1 with some "added goodness" thanks to a fantastic effort by the team in Brixworth! 👊 <a href="https://twitter.com/hashtag/FrenchGP?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#FrenchGP</a> 🇫🇷 <a href="https://t.co/23R6TBD0Ra">pic.twitter.com/23R6TBD0Ra</a></p>— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) <a href="https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1010196151340093440?ref_src=twsrc%5Etfw">22 juni 2018</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
Boo FIA en Boo Mercedes.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze hebben een sterkere PU gekregen, sterker dan in de planning stond voor Canada. Mercedes heeft ook nog helemaal niks laten zien.Jasphur schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:56:
[...]
Mja. Hun motor was al erg sterk. Als die deze race nog sterker zou zijn hadden we echt een saaie race gekegen.
Het ziet er naar uit dat het, behoudens onvoorziene zaken, de 3e rij wordt voor beide RB14's.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:57:
[...]
Ze hebben een sterkere PU gekregen, sterker dan in de planning stond voor Canada. Mercedes heeft ook nog helemaal niks laten zien.
Testing, one, two ...
The best or nothingDaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:57:
[...]
Ze hebben een sterkere PU gekregen, sterker dan in de planning stond voor Canada. Mercedes heeft ook nog helemaal niks laten zien.
Hopelijk kunnen ze weer eens een 1-2tje doen
Nee, dat kan niet.-ION- schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:27:
Theoretisch gezien zou je met enkel gele sectortijden ook de snelste ronde neer kunnen zetten.
Je moet minimaal 1 groen rijden.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik heb geen idee, het lijkt erop dat RBR voornamelijk bezig is met de bocht afstelling. Vond het gat naar het middenveld ook wel relatief groot, dus vind het lastig om er iets over te zeggen.hardware-lover schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:16:
[...]
Het ziet er naar uit dat het, behoudens onvoorziene zaken, de 3e rij wordt voor beide RB14's.
Onzin. Kan prima.YakuzA schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:28:
[...]
Nee, dat kan niet.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ook dat hoeft niet. Stel je rijdt 4 ronden, de eerste ronde ben je in S1 snel en ben je in S2 en S3 "10 seconden langzamer", in de tweede ronde ben je in S2 snel en in S1 en S3 "10 seconden langzamer", in ronde 3 doe je hetzelfde, maar dan S3 snel. In ronde 4 rijdt je vervolgens in S1, S2 en S3 een "snelle" tijd die 1S langzamer is dan je snelste tijd. Dan rijdt je dus in alle 3 de sectoren geel, maar maar de totale rondetijd is dus wel 17 seconden sneller ten opzichte van je snelste tijd in de voorgaande ronden.YakuzA schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:28:
[...]
Nee, dat kan niet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan kunnen we weer flink zeuren over Renault.hardware-lover schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:16:
[...]
Het ziet er naar uit dat het, behoudens onvoorziene zaken, de 3e rij wordt voor beide RB14's.
Maar ik verwacht al niks beters dan P5 en P6 op deze baan.
Iemand op Reddit heeft een compilatie van de laptimes.

https://old.reddit.com/r/...es_from_fp2_rbr_merc_and/
Ricciardo zijn pace op SS is op zich bemoedigend, en dat is het ook wel. De setup voor Max zou misschien nog beter kunnen omdat hij zo weinig heeft kunnen rijden door de ERS batterij in FP1, en hij zijn longrun verloor door het wiel van Perez. Voor de rest gaat dit denk ik een moeilijke race worden. Dit omdat Ferrari en Mercedes hun PU gewoon verder open kunnen schroeven voor de kwalificatie, en de race. Verder reed Vettel kennelijk met de oude PU om de nieuwe te sparen, en zal Mercedes ook nog niks hebben laten zien.
Perez die zijn wiel verloor.
https://streamable.com/lnf1i
Stroll die weer beschamend was over de radio.

https://streamable.com/di6ac
Helaas nog niet Gasly zijn zeer lange radio rant gezien.
En bedankt F1 YT.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-06-2018 19:39 ]
Een ronde met Pierre met live commentaar (en dit keer met ondertiteling
[video]YouTube: Pierre Gasly Goes Live From The Cockpit! | 2018 French Grand Prix]
Grmnl @DaniëlWW2 met zijn ninja-edits...
[ Voor 30% gewijzigd door Edd op 22-06-2018 20:02 ]
-
Volgens mij zegt hij trouwens "FP1" en niet "P1".
Fucking spoiled brat, die Stroll. Ik roep het al langer, maar die heeft niks in de F1 te zoeken. Hij is een beetje de Trump van de F1, alleen zo ver gekomen omdat pappie veel geld heeft.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:37:
[...]
Dan kunnen we weer flink zeuren over Renault.![]()
Maar ik verwacht al niks beters dan P5 en P6 op deze baan.
Iemand op Reddit heeft een compilatie van de laptimes.
[afbeelding]
https://old.reddit.com/r/...es_from_fp2_rbr_merc_and/
Ricciardo zijn pace op SS is op zich bemoedigend, en dat is het ook wel. De setup voor Max zou misschien nog beter kunnen omdat hij zo weinig heeft kunnen rijden door de ERS batterij in FP1, en hij zijn longrun verloor door het wiel van Perez. Voor de rest gaat dit denk ik een moeilijke race worden. Dit omdat Ferrari en Mercedes hun PU gewoon verder open kunnen schroeven voor de kwalificatie, en de race. Verder reed Vettel kennelijk met de oude PU om de nieuwe te sparen, en zal Mercedes ook nog niks hebben laten zien.
Perez die zijn wiel verloor.
https://streamable.com/lnf1i
Stroll die weer beschamend was over de radio.![]()
https://streamable.com/di6ac
Helaas nog niet Gasly zijn zeer lange radio rant gezien.
En bedankt F1 YT.![]()
[video]
Die boardradio van Stroll 😂 “Turn your steering wheel left and right”
[ Voor 33% gewijzigd door Dj-sannieboy op 22-06-2018 20:14 ]
Edit: zoals een board radio "Can someone tell me where I need to go".
[ Voor 19% gewijzigd door DukeBox op 22-06-2018 20:22 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Misschien komt het ind door al die rare strepen en omdat ik de baan zelf niet ken, ben benieuwd zondag.DukeBox schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:21:
@Markotje die indruk heb ik ook maar misschien door al die rare strepen en tussen weggetjes en stroll kunnen er nog best onverwachte dingen gebeuren.
Edit: zoals een board radio "Can someone tell me where I need to go".
Vraag me trouwens af of die strepen wel helpen gezien de schuiver van Marcus Ericsson,die ging een behoorlijk end door zonder ook maar een beetje af te remmen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Er zat twintig minuten tussen. Je excuus telt niet.Edd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:01:
Voor wie het gemist heeft vanmiddag:
Een ronde met Pierre met live commentaar (en dit keer met ondertiteling)
[video]YouTube: Pierre Gasly Goes Live From The Cockpit! | 2018 French Grand Prix]
Grmnl @DaniëlWW2 met zijn ninja-edits...
Mag ik je vragen het iets minder fel te houden? We vinden hem vrijwel allemaal waardeloos, maar zo boos worden en reageren levert ook niks op.mark-k schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:04:
Fucking spoiled brat, die Stroll. Ik roep het al langer, maar die heeft niks in de F1 te zoeken. Hij is een beetje de Trump van de F1, alleen zo ver gekomen omdat pappie veel geld heeft.
Verder hou alsjeblieft Trump erbuiten. Geloof me, een Trump topic op GoT is genoeg.
Zo kan het idd in theorie. Moet je wel flink je best voor doenRobertMe schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:32:
[...]
Ook dat hoeft niet. Stel je rijdt 4 ronden, de eerste ronde ben je in S1 snel en ben je in S2 en S3 "10 seconden langzamer", in de tweede ronde ben je in S2 snel en in S1 en S3 "10 seconden langzamer", in ronde 3 doe je hetzelfde, maar dan S3 snel. In ronde 4 rijdt je vervolgens in S1, S2 en S3 een "snelle" tijd die 1S langzamer is dan je snelste tijd. Dan rijdt je dus in alle 3 de sectoren geel, maar maar de totale rondetijd is dus wel 17 seconden sneller ten opzichte van je snelste tijd in de voorgaande ronden.
PSN
Ja en? Ik heb dit topic natuurlijk constant openstaan voor alle nieuwtjesDaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:31:
Er zat twintig minuten tussen. Je excuus telt niet.

Dan zie je de ninja-edits niet...
-
Kan ook per ongeluk gebeuren?YakuzA schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:31:
[...]
Zo kan het idd in theorie. Moet je wel flink je best voor doen
Setup 1 geeft een goede sector 1 maar mindere 2e en 3e, andere setup is sterk in tweede sector en weer een ander is alleen goed in de derde sector. Vervolgens komen ze met een setup wat een combinatie van de vorige is waardoor de beste rondetijd wordt behaald zonder het snelst te zijn in een van de sectoren, maar dus wel het beste compromis over de gehele ronde.
Zoals het er nu bij ligt is het absurd. Net alsof ze zelf mogen kiezen welke route ze nemen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Waiting on the world to change
Volgens mij heeft de redacteur van een niet nader te noemen nieuwssite liggen slapen.De Force India-coureurs zorgden voor de meest curieuze momenten van de dag. In de ochtendtraining kreeg Esteban Ocon het voor elkaar de vangrail te raken, die op het circuit ver achter de ruime uitloopstroken staan. Ocons auto vatte zelfs even vlam, maar de coureur stapte ongedeerd uit.
dit topic heeft dan ook 157 verschillende verslaggevers die elk een eigen stukje inbreng meenemen.floriz87 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:02:
[...]
Volgens mij heeft de redacteur van een niet nader te noemen nieuwssite liggen slapen.
Maar louis dekker heeft vanmiddag zeker iets te veel naar mooie franse dames gekeken
at your service
- DaniëlWW2
- Niet online
Voor zover ik weet niet, maar dat gaan we zeker nog horen van de FIA.The_Butler schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:30:
Is het trouwens al duidelijk wat er nu mis was met dat wiel?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een beetje rotzooi tussen naaf en velg zat en de moer dus niet voldoende aangedraaid is. Er waren sporen daarvan te zien aan de binnenkant van de velg.The_Butler schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:30:
Is het trouwens al duidelijk wat er nu mis was met dat wiel?
https://www.motorsport.co...t-wheel-incident-1047277/ArnevdS schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 23:04:
[...]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een beetje rotzooi tussen naaf en velg zat en de moer dus niet voldoende aangedraaid is. Er waren sporen daarvan te zien aan de binnenkant van de velg.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
-Bij Max is er kennelijk een velg van een van zijn banden afgebroken in FP1. Dat setje softs kon hij dus vrijwel meteen weggooien.
-Volgens Max slijten de US banden zeer snel, twee ronden en klaar. Andere banden zijn eigenlijk ook niet zo best. De baan wordt gewoon te warm en het asfalt helpt ook niet.
-Auto is al flink versteld tussen FP1 en FP2, en weer tijdens FP2.
-Meer dan P5 verwacht Max ook niet.
-Max reed nu ook nog met de oude PU, morgen pas de nieuwe dus er komt nog wat extra vermogen.
interessant, die degradatie. SFI RBR en Alonso hebben allen 3 setjes soft meegenomen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 23:36:
Max bij Olav:
-Bij Max is er kennelijk een velg van een van zijn banden afgebroken in FP1. Dat setje softs kon hij dus vrijwel meteen weggooien.
-Volgens Max slijten de US banden zeer snel, twee ronden en klaar. Andere banden zijn eigenlijk ook niet zo best. De baan wordt gewoon te warm en het asfalt helpt ook niet.
-Max reed nu ook nog met de oude PU, morgen pas de nieuwe dus er komt nog wat extra vermogen.
eerste 2-stopper van het jaar?
banden meegenomen:

Bet Lance Stroll is glad Ant Davidson is in the commentary box and not on the Williams radio...😂😂😂
Stroll: "Give me information, tell me something I need to be doing."
Davidson: "Turn the wheel left and right."
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 97% gewijzigd door Eli3l op 23-06-2018 01:41 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Imagine him doing oval racing.sjaool schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:45:
Ik vond dit vanmiddag wel een grappig moment op Sky F1.
[...]
Left. Left. Left. Left. Left. Left. Left. Left. Left. Left. Left. Box this lap. Pit confirm. Left. Left. Left. Left. Left. Left.
Als ik het zo lees kan Zandvoort ook prima dan, zal vast beter zijn vwb verkeer dan dit weekend
En vwb de race verwachten de rijders ook weinig spannends, er zijn al voorstellen gedaan tot het verwijderen van een cichane of toch naar Magny Coure verhuizen.
[ Voor 29% gewijzigd door hjs op 23-06-2018 09:01 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HZgrH8Ifo2A]
Het is ze gelukt. Ze waren om 8 uur al in het mediacentrum.hjs schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 08:59:
Olaf en zijn collega's zijn allemaal vroeg opgestaan om voor de files op het circuit te zijn.
Als ik het zo lees kan Zandvoort ook prima dan, zal vast beter zijn vwb verkeer dan dit weekend
En vwb de race verwachten de rijders ook weinig spannends, er zijn al voorstellen gedaan tot het verwijderen van een cichane of toch naar Magny Coure verhuizen.
En op F1.com een best wel uitgebreide tekstuele samenvatting van de vrije trainingen van gister met rondetijden. https://www.formula1.com/...ter-day-1-in-france-.html
Daarnaast let op! de Q begint om 16:00!!
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2018 09:13 ]
166 minutes. We’ve reached pavement. One must celebrate small victories when one gets them. #frenchgp https://twitter.com/charl...10247867590586368/photo/1
Via Fabrega. Die overigens geen last van het verkeer had en op tijd in de paddock was.
Gezien de verwachte hoeveelheid regen, zou ik er niet teveel van verwachtenJasphur schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:29:
Het kan interessant worden, heren!
Via Fabrega. Die overigens geen last van het verkeer had en op tijd in de paddock was.
[afbeelding]
-
Sowieso ben ik wel benieuwd of de coureurs T2 (ik dacht tenminste dat het die bocht was) al een beetje onder de knie hebben. Op zich wel een interessante bocht zo op een 'crest' en dan ook nog eens 'off camber'. Gister gingen er daar toch een aantal in de fout, ben benieuwd hoe het daar gaat als ze voluit gaan. Want voor de snelste tijd moeten ze al voor de apex vol op het gas, maar dan zakt de weg ineens naar beneden en is er de kans dat de achterwielen minder grip hebben waardoor ze eraf glijden.
Dan wordt de rainboost geactiveerd en gaan de sprinklers aan.Edd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:50:
[...]
Gezien de verwachte hoeveelheid regen, zou ik er niet teveel van verwachten
@hjs Tja, klagen over de chicane. Zit er een uitdaging in het circuit, moet het er van de coureurs uit omdat ze er moeite mee hebben...

[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 23-06-2018 10:17 ]
Als Max een p5 voorspeld, dan voorspel ik een overwinning van Hamilton. Als ik het zo begrijp is het voordeel van de redbulls weg, door het warme asfalt waar Mercedes en Ferrari weer profijt van hebben. Tis al geen slecht circuit voor de laatste 2 met de lange rechte stukken.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 23:36:
Max bij Olav:
Wat ik begreep was het idee van het verwijderen van die chicane dat dit het racen (inhalen) zou verbeteren.sjaool schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:15:
[...]
Dan wordt de rainboost geactiveerd en gaan de sprinklers aan.
@hjs Tja, klagen over de chicane. Zit er een uitdaging in het circuit, moet het er van de coureurs uit omdat ze er moeite mee hebben...
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
- DaniëlWW2
- Niet online
Natuurlijk zal vandaag weer blijken dat je twee kwalificatierondjes op de US kan zetten, en rondjes banden opwarmen/afkoelen. Zullen er dus al snel vijf worden. Ik zie de top zes dus Q2 op de SS rijden. Baan is 53 ronden, en dan zou SS ---> S waarschijnlijk wel kunnen.iichel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 23:44:
[...]
interessant, die degradatie. SFI RBR en Alonso hebben allen 3 setjes soft meegenomen.
eerste 2-stopper van het jaar?
banden meegenomen:
[afbeelding]
Tweestoppers zie ik wel gebeuren voor de andere vier auto's die Q3 gaan halen. Die moeten waarschijnlijk op US rijden om Q3 te halen, en kunnen dan na een of twee ronde in de race al pitten voor softs. Daarna waarschijnlijk nog naar SS voor de laatste twintig ronden. Zeker omdat de baan ook niet erg vriendelijk lijkt te zijn voor inhaalmanoeuvres, kan het wel eens beter gaan zijn om P11 te kwalificeren.

https://twitter.com/HondaRacingF1/status/1010455164384407552
[ Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 23-06-2018 11:36 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
nachtnet schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:35:
HAR nieuwe Motor (6 components) ---> Gridpenalty
[afbeelding]

Misschien vanwege die crash in Canada toch wat minimale schade opgelopen, wel klote voor hem natuurlijk.nachtnet schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:35:
HAR nieuwe Motor (6 components) ---> Gridpenalty
[afbeelding]
En toen hij eindelijk kon doorrijden geflitst wordenKenVerburg schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:15:
En dan zijn er mensen die zeggen dat Zandvoort nooit wat wordt vanwege verkeer. Paul Ricard zegt "hold my beer". Fake Charlie Whiting op Twitter heeft er twee keer 4 uur over gedaan van en naar Marseille, 2.5u stil staan op de parking. Gaat vanuit een bar in Marseille kijken ipv vanaf de tribune.
166 minutes. We’ve reached pavement. One must celebrate small victories when one gets them. #frenchgp https://twitter.com/charl...10247867590586368/photo/1
Vincere Per Belli
Hope so
Zandvoort kan ook wel wat meer bezoekers kwijt dan Paul Ricard, maar idd er zijn sowieso meerdere toegangswegen naar Zandvoort en je kan ook nog met de trein.KenVerburg schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:15:
En dan zijn er mensen die zeggen dat Zandvoort nooit wat wordt vanwege verkeer. Paul Ricard zegt "hold my beer". Fake Charlie Whiting op Twitter heeft er twee keer 4 uur over gedaan van en naar Marseille, 2.5u stil staan op de parking. Gaat vanuit een bar in Marseille kijken ipv vanaf de tribune.
- DaniëlWW2
- Niet online

Zandvoort klinkt aanlokkelijk..
4 uurDaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:35:
Ondertussen begint de chaos weer om bij de baan te komen. Staan kennelijk nu al files van meer dan vier uur.
Gratis toegang, alle sessies live, schaduw en F1 gerelateerde activiteiten: https://www.formula1.com/...h-marseille-festival.html
Klinkt als een betere deal
[ Voor 13% gewijzigd door KenVerburg op 23-06-2018 12:38 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
google maps disagrees....DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:35:
Ondertussen begint de chaos weer om bij de baan te komen. Staan kennelijk nu al files van meer dan vier uur.

gisteren was het erger

[ Voor 36% gewijzigd door vhal op 23-06-2018 12:40 ]
http://www.f1i.com/news/3...undermines-french-gp.htmlAs for Formula 1's boss, Chase Carey, the executive smiled when asked about the traffic problems, and brushed the issue aside.
"It’s great to be popular," said the executive, who obviously hadn't endured the miserable experience.
"We have got a great crowd on Friday and it will grow bigger as the weekend goes. And they will all have fun.
Had de Amerikaan toch wat slimmer ingeschat op basis van eerdere uitlatingen en acties.
[ Voor 32% gewijzigd door KenVerburg op 23-06-2018 12:41 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat heel veel mensen dat gaan doen.ArcticWolf schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:37:
[...]
4 uurik zou omkeren en m'n geld terugeisen.

@nachtnet Tja, ik kan nog net naar Zandvoort fietsen, dus mij zou het goed uitkomen.
Gewoon op tijd vertrekken en je hebt nergens last van.nachtnet schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:36:
4 uur file is net op tijd voor einde Q
Zandvoort klinkt aanlokkelijk..
Vorig jaar naar de Jumbo Racedagen in Zandvoort geweest en gewoon vroeg vertrokken. Geen file gezien. Alleen toen we vertrokken was het stapvoets Zandvoort uit.
@Stefie2010 Zou kunnen hoor dat ze het daarom wilden. Ik zou het jammer vinden. 😉
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 23-06-2018 12:54 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Verder wat simpele huisregels van dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1