Ik gok dat ik daar niet de juiste persoon voor ben, als de modjes het een goed idee vinden mogen ze het zelf uitvoeren (en dan zie ik af van mijn auteursrecht op de topictitel
Wie zet hem als eerste in de muur/grindbak straks?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Stroll of Grosjean gok ik.basvn schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:56:
zijn er nog grindbakken in montreal?basvn schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:56:
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Nee
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
ik hoop zo op een goed resultaat voor Max.. dat zou goed voor dat jochie zijn! C'mon!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Funfact: bij smaaktesten die wij wel eens deden kwam de golden power altijd er uit als energy drink die het dichtst bij Red Bull kwam. Monster is echt totaal andere smaak. (heb 4 jaar lang voor Red Bull mogen werken)ScrooLoose schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:05:
[...]
Enigste andere waar ik mee bekend ben is Golden Power van de Aldi, geen idee hoe de het zich verhoud met RB want het is ook voor die al zeker 10+ jaar geleden. Meen mij te herrineren dat ik die wel lekker vond.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Voor mij valt elke energy drink in de categorie 'niet te zuipen', maar daar denken veel mensen kennelijk anders over gezien het feit dat RB zonder problemen een F1 team kan financieren.Leoon. schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:13:
[...]
Funfact: bij smaaktesten die wij wel eens deden kwam de golden power altijd er uit als energy drink die het dichtst bij Red Bull kwam. Monster is echt totaal andere smaak. (heb 4 jaar lang voor Red Bull mogen werken)
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
You get an update, you get an update and you get an update...

Alle Renault-motoren hebben iig een nieuwe ICE

-
En niet alleen dat inderdaad. Bizar hoeveel sportteams (bijv 4/5 voetbalclubs) en atleten er gesponsord worden. Vind het zelf ook niet per se lekker. Drink geen koffie dus soms is het wel handig, maar niet meer dan dat.Mugwump schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:14:
[...]
Voor mij valt elke energy drink in de categorie 'niet te zuipen', maar daar denken veel mensen kennelijk anders over gezien het feit dat RB zonder problemen een F1 team kan financieren.
Ben wel blij dat ze in de F1 zitten. Anders hadden we wellicht 2 teams minder om nu naar te kijken

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Het is FP1 en niemand heeft haastMartinspire schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:19:
Ik schakel net pas in, maar waarom zijn er nog geen tijden gereden op 2 na?
ze hebben afgesproken stroll even P1 te laten en Latifi P2Martinspire schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:19:
Ik schakel net pas in, maar waarom zijn er nog geen tijden gereden op 2 na?
Ik snap dat ze niet veel haast hebben maar er is al 20 minuten voorbij nu...
Das prima. Even iets anders ik zie bij provider bell 4g. Kon zo snel niet vinden wat voor provider dat zou zijn behalve een Canadeze, wat zou impliceren dat je bij je race aanwezig bent? If so, veel plezier!Edd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:15:
You get an update, you get an update and you get an update...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit niet live te kijken, maar waarschijnlijk doen ze alleen install laps. Dus de baan op en meteen weer naar binnen. Ze rijden dus geen volle rondes en daarom wordt er geen tijd gezet.Martinspire schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:20:
[...]
Ik snap dat ze niet veel haast hebben maar er is al 20 minuten voorbij nu...
RIC 1.17.4 op ultrasoft
GRO zeurt nu al over zijn remmen. Kan nog leuk worden dit weekend.
Edit: bleek te gaan om een ontbrekend bord bij de remzone.
Edit: bleek te gaan om een ontbrekend bord bij de remzone.
[ Voor 31% gewijzigd door hansvk op 08-06-2018 16:26 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Klopt inderdaad. Max net ook bijv alles paars en laatste sector moest die nog tijd zetten maar duikt die de pitstraat in.RonaldMcDonald schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:22:
[...]
Ik zit niet live te kijken, maar waarschijnlijk doen ze alleen install laps. Dus de baan op en meteen weer naar binnen. Ze rijden dus geen volle rondes en daarom wordt er geen tijd gezet.
Wat is die boordradio bij Grosjean vaag trouwens. Alsof die in de badkamer staat te bellen met vertraging en star wars achtig effect
Wees niet bang, eerlijk gejat van Andrew Benson op twitterLeoon. schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:21:
[...]
Das prima. Even iets anders ik zie bij provider bell 4g. Kon zo snel niet vinden wat voor provider dat zou zijn behalve een Canadeze, wat zou impliceren dat je bij je race aanwezig bent? If so, veel plezier!
Ik zit helaas thuis op de bank..
-
Het klinkt als stadionspreakersLeoon. schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:25:
[...]
Klopt inderdaad. Max net ook bijv alles paars en laatste sector moest die nog tijd zetten maar duikt die de pitstraat in.
Wat is die boordradio bij Grosjean vaag trouwens. Alsof die in de badkamer staat te bellen met vertraging en star wars achtig effect

Dubbelgeel ? Wie is er af?
[ Voor 3% gewijzigd door ATS op 08-06-2018 16:27 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ah dat is zonde haha!Edd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:26:
[...]
Wees niet bang, eerlijk gejat van Andrew Benson op twitter
Ik zit helaas thuis op de bank..
Hulkenberg zelfde met boordradio en die staat stil.ATS schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:27:
[...]
Het klinkt als stadionspreakers
Dubbelgeel ? Wie is er af?
Verder stadionspeakers? Weet niet welk stadion jij gaat maar zo klinkt het echt niet bij ons PSV
VSC, HUL heeft versnellingsbak problemen...
Edit; En code rood
Edit; En code rood
[ Voor 20% gewijzigd door Hippocampus op 08-06-2018 16:29 ]
Gelukkig (?) niet de motor, maar de versnellingsbak?Arjantje72 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:28:
Da's 1 Renault
-
Waarschijnlijk een senor die niet functioneert!.Edd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:29:
[...]
Gelukkig (?) niet de motor, maar de versnellingsbak?
Of een koppeling?Siebeh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:31:
[...]
Waarschijnlijk een senor die niet functioneert!.
Enu? Gaan ze met die auto aan de wandel?
Waarschijnlijk Bougie, maar niet kapot. Even aandraaien en klaarSiebeh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:31:
[...]
Hebben ze wel vaker last van
Ja inderdaad! je zou denken dat ze dit toch wel goed oefenen..Marc3l schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:33:
Wat een prutsers haha

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Siebeh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:31:
[...]
Edd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:29:
[...]
Gelukkig (?) niet de motor, maar de versnellingsbak?
Hij zit vast in neutraal, wat er aan de hand is geen flauw idee.
op de boordradio leek het alsof hij wel versnellingen kon selecteren maar geen drive had.Dannyo90 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:33:
[...]
[...]
[...]
Hij zit vast in neutraal, wat er aan de hand is geen flauw idee.
Of een senorita.Siebeh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:31:
[...]
Zo te zien wordt 't een McLaren podium.
Ja duurt niet lang...caspervc schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:35:
Jezus beetje tempo mag ook wel...
Dat is wel een aardig waardeloze takelwagen om een F1-auto terug naar de pits te brengen zeg.
Dit zijn maar oefenrondjes. Maar we mogen hopen dat men bij de race echte takelaars heeft gehuurd.
Wat een kneuzen
Wat een kneuzen
Zijn semi-Fransen daar dus verbaast me niets dat gepruts.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
BOT meteen even gas erop nu.
1:14.509
1:14.509
[ Voor 15% gewijzigd door Hippocampus op 08-06-2018 16:45 ]
Dat zijn Monagasken ook, en daar gaat het prima!hansvk schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:43:
Zijn semi-Fransen daar dus verbaast me niets dat gepruts.
Kapseltje van HUL
Kan alleen de live timing zien op het moment....heeft Verstappen problemen of gewoon nog geen tijd neergezet?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Bang om te crashen denk 
Nee geen idee...
Nee geen idee...
Niets. Ze doen het rustig aan bij RBR.
Max had zo'n aero-rek aan z'n auto, dus het kost even tijd om die er weer af te halen denk ik.
Ze geven hem minder tijd om te crashenSiebeh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:45:
Wat is er bij Max aan de hand. Iemand een idee?
https://gfycat.com/ScholarlyHastyFugu Deze cameraman probeert een mooi shot van een pitstop te krijgen.
Hij is bang dat ze er anders af gaan vallen, zoals alles bij Haas.
Op hypersoft. Ze zijn bezig met promotieruns.
@hansvk Geen paniek, HAM staat alweer op 1:13.967
Jeetje wat klinkt de Honda toch lekker vergeleken met die andere motoren. (of ligt dat aan mij
)
Atlas#22744
Mee eens, de vorige versies klonken ook al beter vond ikKasai schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:52:
Jeetje wat klinkt de Honda toch lekker vergeleken met die andere motoren. (of ligt dat aan mij)
Dat is ook voor het eerst, dat een Honda een beter geluid maakt dan de rest. Met motoren en straatauto's is dat nooit zo.Kasai schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:52:
Jeetje wat klinkt de Honda toch lekker vergeleken met die andere motoren. (of ligt dat aan mij)
Latifi haalt even een 324.1 in de speed trap, net onder Hamilton.
Die slomo waar Hartley wat rubber in de pitstraat neerlegd was echt gaaf gefilmd zeg
Leukgarriej schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:48:
https://gfycat.com/ScholarlyHastyFugu Deze cameraman probeert een mooi shot van een pitstop te krijgen.
STR doet zijn best om de muur op te zoeken.
Beetje jammer dat je dat tegenwoordig niet meer standaard ziet in de live timing app. Volgens mij was dat vroeger wel het geval.
Ik geef het je te doen om met dat Williams hok strak te sturen
Staat er bij mij wel bij (in landscape mode).Mugwump schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:58:
[...]
Beetje jammer dat je dat tegenwoordig niet meer standaard ziet in de live timing app. Volgens mij was dat vroeger wel het geval.
Verstappen is intussen snel onderweg... P1.
Ik mis wel het streepje in de sectoren die aangeven hoe ver ze in de huidige sector zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door ATS op 08-06-2018 17:00 ]
Die monteurs van Renault
dat is niet goed...
Die zijn dus al 20 minuten aan het lopen met die auto op een dolly?
RIC staat lang binnen.
Stroll joh..
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja STR is het gelukt
The wall of champions + Lance Stroll hahaha
Beetje overstuur uitkomen bocht... Het is een pannekoek, maar deze valt wel mee.
Die winkelman: "Verstappen heeft een nieuwe neus gehaald..... Voor zijn auto dan".
Ik moest lachen.Dit is dus geen reactie dat het slecht is; dit is een reactie dat het goed is.
Die winkelman: "Verstappen heeft een nieuwe neus gehaald..... Voor zijn auto dan".
[ Voor 56% gewijzigd door garriej op 08-06-2018 17:06 ]
Daar ligt weer een stukje Haas op t asfalt 
Of was het toch van Stroll's auto...
Of was het toch van Stroll's auto...
[ Voor 29% gewijzigd door Hippocampus op 08-06-2018 17:07 ]
Bescheiden kusje...
Iemand wiens achternaam 'Wandelen' betekent zou niet in een F1 wagen moeten zitten.
Volgens mij leek het op tape wat los zat.
Zelfde onderdelenleverancier als Haas?Arjantje72 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:09:
Max is ook klaar denk ik.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Beetje duct tape voldoende voor de auto van VER?
Wow, wat een cool schilderij van Hamilton
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik vind dat Stroll het dit seizoen behoorlijk goed doet, ondanks een auto die gewoon niet erg goed is.mark-k schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:09:
Iemand wiens achternaam 'Wandelen' betekent zou niet in een F1 wagen moeten zitten.
Daar wapperde het te vreemd voor, dan zou het naar achteren hangen en wat flapperen, niet zo scharnieren zoals het dingetje deed.Qu3st schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:09:
Volgens mij leek het op tape wat los zat.
bedoel je ver-"stappen"?mark-k schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:09:
Hij presteert gewoon matig.iichel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:11:
[...]
Ik vind dat Stroll het dit seizoen behoorlijk goed doet, ondanks een auto die gewoon niet erg goed is.
Goed excuus om het op de auto te gooien, Sirotkin doet het toch echt beter (hoewel die ook wel wat pech en dingetjes gehad heeft) en die heeft nog nooit in een F1 auto gezeten.iichel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:11:
[...]
Ik vind dat Stroll het dit seizoen behoorlijk goed doet, ondanks een auto die gewoon niet erg goed is.
FTFYiichel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:11:
[...]
Ik vind dat Stroll het dit seizoen behoorlijk goed doet, ondanks een auto die gewoon niet erg niet goed is.
stroll
verb
1.
walk in a leisurely way.
"I strolled around the city"
Ik weet niet zeker of je serieus bent
Denk dat je ze pas kan vergelijken zodra ze een auto hebben die beter is dan een Sauber.mark-k schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:12:
[...]
Goed excuus om het op de auto te gooien, Sirotkin doet het toch echt beter (hoewel die ook wel wat pech en dingetjes gehad heeft) en die heeft nog nooit in een F1 auto gezeten.
Op het moment lijkt de auto gewoon een draak.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Daar ben ik het mee eens. Sirotkin doet het dit seizoen voor een rookie gewoon keurig, net als Leclerc.YakuzA schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:15:
[...]
Denk dat je ze pas kan vergelijken zodra ze een auto hebben die beter is dan een Sauber.
Regelamtig staan ze qua tijden gewoon gelijk in Q1 (verder komen ze vaak niet) wat voor mij betekent dat die auto aan z'n max zit.
Daar hebben ze beide last van.YakuzA schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:15:
[...]
Denk dat je ze pas kan vergelijken zodra ze een auto hebben die beter is dan een Sauber.
Ze hebben volgens mij idd gewoon wat tape eromheen gedraaid..hansvk schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:10:
Beetje duct tape voldoende voor de auto van VER?
-
Leek op 'slechts' een aero kapje van de bovenste wishbone.Edd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:18:
[...]
Ze hebben volgens mij idd gewoon wat tape eromheen gedraaid..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1