tlpeter schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:55:
Stroll is echt geen pannekoek (geen supertalent) en de Williams is een baksteen dus hij verdiend echt wel iets meer credits.
Stroll had last van een leeglopende band waardoor hij naar buiten gleed en toen Hartley mee nam.
Volgens mij had hij geen leeglopende band, maar is hij de controle verloren.
Toch was de crash en de eerste ronde na de start het enige interessanter aan de race.
Na al die commentaren van de media over Max de afgelopen weken ben ik wel benieuwd wat men de komende week gaat schrijven. Max heeft het geweldig gedaan en een verdient podium gepakt, maar wat was het een oninteressante race zeg.
Ik kijk al meer dan 20 jaar F1, met hier en daar een wat rustiger seizoen. Maar Max is toch een van de weinig die het echt interessant en spannend maakt. Al dat gezeik over zijn rijstijl en dat hij een ongeleid projectiel is, ik hoop dat iedereen in de media en toeschouwers die altijd commentaar leveren zijn zin heeft gekregen.
Ook al is Canada een lastiger baan voor een super interessante race, dit is wel een mooie voorbode wat de komende seizoenen zullen zijn als iedereen maar dom achter elkaar aan rijdt en geen risico durft te nemen.
Bottas heeft wel geleerd hoor en verdient meer credit, je zag duidelijk dat hij in de eerste en tweede bocht Max totaal geen ruimte gaf. Vorig seizoen had hij dit heel anders aangepakt en de plek waarschijnlijk weg gegeven.
[
Voor 16% gewijzigd door
Andyk125 op 11-06-2018 10:08
]