"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dan heeft VES hem toch nog.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik vrees dat ze op Facebook en Twitter gewoon doorgaan met het gezeur. Iets met hoge bomen etc.Spotmatic schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:51:
Pluspunt: het gezeik over Max zal voorlopig verstommen.
"When you grow up your heart dies"
Goed, dat hebben we ook weer gehad. Voortaan dus geen gast-vlaggers meer
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Canada ligt ook in Amerika hoor. Net als Mexico, Brazilië enz.
Hahah, daar heb je een punt. Wel een leukere uitslag
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog wel ja. Mocht Trump tot een invasie besluiten om van die "backstabbing" Trudeau af te komen wellicht niet meer...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Toch apart om al op te geven als je op p2 rijdt
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
KillerBee schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:49:
[...]
True, was ook knap, maar minder knap is dat hij zijn teamgenoot absoluut niet bij kon houden.
Ricciardo had volgens mij de snelste raceronde in ronde 70 maar er ging iets fout met het registreren want er werd in de 69e ronde al afgevlagd.Vos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:48:
[...]
Die bij de start was niks bijzonders imo. Is tracklayout, hij was slechter weg dan Kimi.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Hij reed hem niet in ronde 70. Ik meen 68, maar 69, ou ook voldoende zijn voor hem dus.Lasmibalsingh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:57:
[...]
[...]
Ricciardo had volgens mij de snelste raceronde in ronde 70 maar er ging iets fout met het registreren want er werd in de 69e ronde al afgevlagd.
Terug gekeken, rondje 69.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 10-06-2018 22:00 ]
Ja precies, en ze hebben nu rond 68 confirmed als race end. Dat betekent dat Verstappen fastest driver is toch?Lasmibalsingh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:57:
[...]
[...]
Ricciardo had volgens mij de snelste raceronde in ronde 70 maar er ging iets fout met het registreren want er werd in de 69e ronde al afgevlagd.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Waarom 68? De vlag kwam bij einde ronde 69. Live timing zegt 69/70.Bastie-88 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:58:
[...]
Ja precies, en ze hebben nu rond 68 confirmed als race end. Dat betekent dat Verstappen fastest driver is toch?
Dat staat zo in de regeltjes, een ronde eerder dan de fout oid.Vos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:01:
[...]
Waarom 68? De vlag kwam bij einde ronde 69. Live timing zegt 69/70.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Perez is teruggevallen van P13 naar P14Gizmo_mokum schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:00:
<conspiracy mode> race ronde eerder afgevlagd om Bottas op 2 te houden<conspiracy mode>
Ah ok.mjjveldt schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:01:
[...]
Dat staat zo in de regeltjes, een ronde eerder dan de fout oid.
Jammer, ik had Ricciardo voorspelt voor snelste ronde
Correct, Sporting Regulation 43.2mjjveldt schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:01:
[...]
Dat staat zo in de regeltjes, een ronde eerder dan de fout oid.
Hebben we de enige inhaalactie ook nog eens gemist
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik sla de nabeschouwing maar eens overPWM schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:59:
Wat een prachtige tijd ook, 20.10. Mag wat mij betreft altijd. Airco op -3, onder de dekens en tv aan. Nabeschouwing kijken en tukken. Briljant
Om Max van P2 af te houden...JeroenTheStig schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:43:
waarom zwaait die muts een ronde te vroeg met de checkered flag?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ah oké. Ik keek via een Amerikaanse stream met sky commentaar op een of andere manier. Maar geeft wel aan dat rb14 wel goed voor de banden is en qua snelheid ricciardo hetzelfde en zelfs jog sneller kan rijden dan max. Max had het geluk dat er niemand in zijn nek zat te hijgen.Vos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:58:
[...]
Hij reed hem niet in ronde 70. Ik meen 68, maar 69, ou ook voldoende zijn voor hem dus.
Terug gekeken, rondje 69.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Inderdaad wat een gelukLasmibalsingh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:04:
[...]
Ah oké. Ik keek via een Amerikaanse stream met sky commentaar op een of andere manier. Maar geeft wel aan dat rb14 wel goed voor de banden is en qua snelheid ricciardo hetzelfde en zelfs jog sneller kan rijden dan max. Max had het geluk dat er niemand in zijn nek zat te hijgen.

Inderdaad Max was duidelijker langzamer dit weekend.Lasmibalsingh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:04:
[...]
Ah oké. Ik keek via een Amerikaanse stream met sky commentaar op een of andere manier. Maar geeft wel aan dat rb14 wel goed voor de banden is en qua snelheid ricciardo hetzelfde en zelfs jog sneller kan rijden dan max. Max had het geluk dat er niemand in zijn nek zat te hijgen.
Hij rijdt RIC zoek in de race, wat een gelukLasmibalsingh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:04:
[...]
protocol...stresstak schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:06:
Waarom moet het met al die electronica eigenlijk uitmaken of iemand met een vlag zwaait of staat te slapen ?
Verwijderd
Wat heb jij gekeken? Dat was volgens mij niet de F1 van dit weekendLasmibalsingh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:04:
[...]

Op basis waarvan concludeer je dat RIC sneller was dan VER? FP1, FP2 en FP3 was Max sneller, in Q al helemaal. In de race rijdt hij hem op 12s achterstand. Alsof Max geen auto's dicht achter hem heeft gehad (Hamilton in het begin).Lasmibalsingh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:04:
[...]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zo... Je kan beter stoppen met gebruiken wat je gebruikt! Je hersenfunctie is duidelijk aangetast daardoor. Als je nog dommere dingen gaat roepen word je nog opgenomenLasmibalsingh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:04:
Maar geeft wel aan dat rb14 wel goed voor de banden is en qua snelheid ricciardo hetzelfde en zelfs jog sneller kan rijden dan max.
monaco replayVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:08:
[...]
Wat heb jij gekeken? Dat was volgens mij niet de F1 van dit weekend
--
iemand nog wat van Hartley gehoord?

[ Voor 20% gewijzigd door jip_86 op 10-06-2018 22:13 ]
Zij bepaalde inderdaad zelf om te vroeg te gaan vlaggen?stresstak schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:09:
Protocol. Fijn maar laat dan ook een official vlaggen. En niet een ..
Het gaat om geld nietwaar ?
Denk even na?
Op Ziggo wordt gezegd dat hij met z'n hoofd de halo heeft geraakt... In de onboard zie je z'n hoofd als in ene flipperkast van links naar rechts stuiteren. Geen medisch nieuws helaas.iichel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:10:
[...]
monaco replay
--
iemand nog wat van Hartley gehoord?
Betwijfel alleen of hij die rand raakt...Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:11:
[...]
Op Ziggo wordt gezegd dat hij met z'n hoofd de halo heeft geraakt... In de onboard zie je z'n hoofd als in ene flipperkast van links naar rechts stuiteren. Geen medisch nieuws helaas.
[ Voor 84% gewijzigd door Speedpete op 10-06-2018 22:12 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Goed plan, zonde van je tijd

edit: ik dacht dat je samenvatting bedoelde
[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 10-06-2018 22:14 ]
Elect a clown, expect a circus.
Fffffuuuuuttt!! Halo weg!!Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:11:
[...]
Op Ziggo wordt gezegd dat hij met z'n hoofd de halo heeft geraakt... In de onboard zie je z'n hoofd als in ene flipperkast van links naar rechts stuiteren. Geen medisch nieuws helaas.
Hartley is nogal lang, 1,84 meter.AzzKickah schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:13:
Met z'n hoofd de halo geraakt..?Dat kan toch nooit. De halo zit hoger dan de helm en die gasten zitten vastgesnoerd in die auto.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Het is het nieuwe rijden van VER. Wen er maar aan dat hij alleen nog maar acties doe waarvan hij zeker weet dat ze lukken. Hij zal echt nog wel op het randje gaan maar wat eerder afhaken vrees ik. De scherpe kantjes gaan er wat af. Je ziet het de laatste twee races gewoon gebeuren. Pluspunt is wel dat hij gewoon snel blijft.RoD schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:12:
Wat Doornbos zegt... VER gooide de deur niet dicht voor BOT. Dat had hij normaal gesproken wel gedaan. Of het een goede of slechte beslissing was... tsja allemaal achteraf.
Als hij dat wel deed en het ging verkeerd werd hij compleet afgemaakt door de "fans" en media.RoD schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:12:
Wat Doornbos zegt... VER gooide de deur niet dicht voor BOT. Dat had hij normaal gesproken wel gedaan. Of het een goede of slechte beslissing was... tsja allemaal achteraf.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Of het echt raak was, is lastig te zien op de onboards, maar z'n hoofd gaat aardig van links naar rechts, meer dan je zou denken van iemand die ingesnoerd zit in een F1-autoAzzKickah schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:13:
Met z'n hoofd de halo geraakt..?Dat kan toch nooit. De halo zit hoger dan de helm en die gasten zitten vastgesnoerd in die auto.
Het lijkt op beeld wel zo, echter gaat het te snel om het 100% goed te zien.AzzKickah schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:13:
Nog keer gezien met betere slomo, volgens mij raakt hij geen halo.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 10-06-2018 22:16 ]
Als je vliegt kom je allicht iets los van je stoel denk ikAzzKickah schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:13:
Maar dat is ook hoe bijna iedereen in de F1 rijdt: pakken wat je pakken kan, maar soms ook gewoon tevreden zijn met een boven verwachting goed resultaat. Als ik vrijdag voor FP1 had gezegd: Max wordt makkelijk 3e in de race en domineert de FP's, had iedereen me hier uitgelachensjaool schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:14:
[...]
Het is het nieuwe rijden van VER. Wen er maar aan dat hij alleen nog maar acties doe waarvan hij zeker weet dat ze lukken. Hij zal echt nog wel op het randje gaan maar wat eerder afhaken vrees ik. De scherpe kantjes gaan er wat af. Je ziet het de laatste twee races gewoon gebeuren. Pluspunt is wel dat hij gewoon snel blijft.
https://streamable.com/hxhd7
Lastig te zeggen of ie gewoon z'n hoofdsteun raakt of de halo. Hij stuitert wel alle kanten op.
Nou, dat denk ik niet. Zelfs de meest gruwelijke crashes van de afgelopen 35 jaren niet. Villeneuve ging zelfs in tijdens zijn dodelijk ongeval met stoel en al uit de auto..jip_86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:15:
[...]
Als je vliegt kom je allicht iets los van je stoel denk ik
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij ging zijn hoofd vol op de halo.iichel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:17:
Onboards van het HAR STR incident:
Lastig te zeggen of ie gewoon z'n hoofdsteun raakt of de halo. Hij stuitert wel alle kanten op.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Snap niet zo goed wat mensen hier allemaal beweren...

Loskomen van de stoel..? Wat?
Dan kun je nog steeds wel wat speling hebben op je gordel zou ik zeggen.jgj82 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:17:
[...]
Nou, dat denk ik niet. Zelfs de meest gruwelijke crashes van de afgelopen 35 jaren niet. Villeneuve ging zelfs in tijdens zijn dodelijk ongeval met stoel en al uit de auto..
Je zag het op de slow motion beelden van Ziggo gebeuren, het leek er in ieder geval wel op.AzzKickah schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:19:
Het is onmogelijk om de halo te raken met de helm. De nek rekt niet eventjes 20cm uit of zo hoor
Snap niet zo goed wat mensen hier allemaal beweren...
Loskomen van de stoel..? Wat?
Ziggo toonde betere slowmo beelden dan deze.iichel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:17:
Ik zie em ook bij frame for frame de halo niet raken. Zullen het wel horen ergens in de komen dagen.iichel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:17:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
YouTube: The safety belt in F1jip_86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:20:
[...]
Dan kun je nog steeds wel wat speling hebben op je gordel zou ik zeggen.
Hier prima te zien.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ah dan had ik toch gelijk. Door het vlaggen os zijn snelste ronde niet geregistreerd, oneerlijk dit.DDX schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:24:
Ricciardo die nu bij Sky ziet dat hij niet de snelste ronde heeft
Ik hoop dat hij niks mankeertTheBrut3 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:28:
Persoonlijk gok ik dat HAR wat met zijn schouders/nek heeft.
Nee, is reglement. Je bent wel fanboy heLasmibalsingh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:28:
[...]
Ah dan had ik toch gelijk. Door het vlaggen os zijn snelste ronde niet geregistreerd, oneerlijk dit.
Maar je had het alsnog fout, jij zei rondje 70. Het was 69
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 10-06-2018 22:31 ]
Ja, ik weet dat hij 2 ronden daarvoor al voorbij was, achteraf.
Edit: Max zit bij Ziggo te geinen dat dit met Hartley het bewijs is dat de halo gevaarlijk is
[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2018 22:32 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Je kunt ook uitleggen wat hij zegt, zodat iedereen er wat aan heeftVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:32:
Max haha dollen met Jack haha.

Update over Hartley, en Max maakte konijnenoren bij Jack.
[ Voor 40% gewijzigd door jgj82 op 10-06-2018 22:34 ]
Wat een koekwous die STR, HAR kon er niks aan doen gewooniichel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:17:
Zou me niet verbazen als Stroll een lekke band gehad heeft, waardoor hij de achterkant verliest.The_Scarabial schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Wat een koekwous die STR, HAR kon er niks aan doen gewoon
Zie linkjeAri Gold schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:33:
Max toch wel snelste ronde..?
https://www.formula1.com/...ml/2018/fastest-laps.html
Top!
Las op twitter dat hij een leegloper had na contact met een McLaren.iichel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Zou me niet verbazen als Stroll een lekke band gehad heeft, waardoor hij de achterkant verliest.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
Hij zegt niks. Hint...Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Je kunt ook uitleggen wat hij zegt, zodat iedereen er wat aan heeft
Ja, de snelste ronde van RIC in ronde 69 telt niet door het rare afvlaggen, alles na ronde 68 is 'not happened'Ari Gold schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:33:
Max toch wel snelste ronde..?
Max krijgt snelste ronde hierdoor.
Dat gaf hij ook aan over de radio, maar ik heb geen beelden gezien waarin dit verklaart wordt. Misschien een tikje met één van de Mclarens bij de start?iichel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Zou me niet verbazen als Stroll een lekke band gehad heeft, waardoor hij de achterkant verliest.
Jack gaf uitleg over Hartley en Max kwam even achter hem staan en deed konijnenoren met zijn hand.Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:33:
[...]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Verklaart wellicht waarom Stoffel ook binnen kwam.Speedpete schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:34:
[...]
Las op twitter dat hij een leegloper had na contact met een McLaren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Jack had het over Hartley die waarschijnlijk echt tegen de halo aan is geklapt. Max kwam toen aanlopen en meteen konijnen oortjes.Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Vervolgens hoorde hij over Hartley. Beetje bezorgt, maar daarna meteen dat die halo zo gevaarlijk is en weg moet.
DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:35:
[...]
Jack had het over Hartley die waarschijnlijk echt tegen de halo aan is geklapt. Max kwam toen aanlopen en meteen konijnen oortjes.
Vervolgens hoorde hij over Hartley. Beetje bezorgt, maar daarna meteen dat die halo zo gevaarlijk is en weg moet.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1