Hoe dan? Al in de longrun analyse tijdens de FPs bleek vrij duidelijk dat RBR 0.2-0.4s te langzaam was..RoD schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:06:
[...]
En hoe dicht hij er bij zat in de Q. Had echt gedacht dat RB op pace de snelste zou zijn hier.
pffff Olav weer "Rio ehhh Brandon Hartley"
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Commentaar is hilarisch hier op tweakers. Kijk naar afgelopen races en eigenlijk bijna alle actie kwam van Max. Mensen willen dat Max verstandiger gaat rijden en dan verbaast zijn dat er geen actie is
RAI heeft ook niet echt pace op de SS? hij zou toch juist moeten prikken bij HAM nu op zijn veel versere banden?
Ja die heb ik schijnbaar gemistGrimmie187 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:08:
[...]
Hoe dan? Al in de longrun analyse tijdens de FPs bleek vrij duidelijk dat RBR 0.2-0.4s te langzaam was..
Ach, Fernando hoeft tenminste de pitlimiter niet aan te zetten. Scheelt weer
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alonso die kapot ging in zijn 300ste GP zag ook echt niemand aankomen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hmmmm, weinig actie helaas.... mooie optocht.

Whatever.
Zeer jammer voor Alonso, zou leuk geweest zijn als nr300 wat leuke herinneringen achter kon laten.
Mwa, alleen in de start bij die actie op BOT hoefde hij verstandig te zijn. Voor de rest was het gewoon rondjes rijden. Geen kans op actie.giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:09:
Commentaar is hilarisch hier op tweakers. Kijk naar afgelopen races en eigenlijk bijna alle actie kwam van Max. Mensen willen dat Max verstandiger gaat rijden en dan verbaast zijn dat er geen actie is
Klinkt erg raar, die turbo.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
VER rijdt praktisch dezelfde tijden als BOT.
"When you grow up your heart dies"
Komt door die motor he, een hond..oh wachtVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:10:
McLaren. Wat een bagger chassis.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt, vind Kimi ook tegenvallen.. Hij zou juist Hamilton moeten pakken met het oog op de stand!thijszor schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:09:
RAI heeft ook niet echt pace op de SS? hij zou toch juist moeten prikken bij HAM nu op zijn veel versere banden?
Klinkt als een niesende turbo.
Ding spint maar doet weinig.
Zou hij al bij Andretti-McLaren (Honda
) getekend hebben?
Zou hij al bij Andretti-McLaren (Honda
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het was de motor. Zeg dan iets wat ergens op slaatVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:10:
McLaren. Wat een bagger chassis.
Wat was het nu om bijv. BOT er af te rijden vlak na start. Beter zoals het nu gaatgiantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:09:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
De achterstand dit jaar op Red Bull komt door een bagger chassis. Dat is waar ik op doel. Niet deze uitval beurt.bvbal79 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:10:
[...]
Het was de motor. Zeg dan iets wat ergens op slaat
Zo klonk die bij mij ook eens. Die was toen ook stukGrrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:10:
Klinkt erg raar, die turbo.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Eens, maar denk dat liberty graag de max van de afgelopen races zou zien 😊.RoD schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:10:
[...]
Mwa, alleen in de start bij die actie op BOT hoefde hij verstandig te zijn. Voor de rest was het gewoon rondjes rijden. Geen kans op actie.
Ik ben hier wel blij mee. Gewoon beter dan ric en hopelijk een solide P3.
Deze race bewijst maar weer eens dat al die vleugeltjes en kartelrandjes en wat ze nog meer voor aerodynamische zooi op deze auto’s schroeven, ten koste gaat van het kijkplezier. Erg mooi dat we allemaal ronderecords zien en bochtensnelheden als nooit tevoren, maar slipstreamen/inhalen ho maar, zelfs met 3 DRS zones.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vind lewis altijd maar wat matig presteren als hij eens een keer verder naar achter staat..
Hoeveel ongeluk kan je hebben - echt respect voor Alonso, driver of the year wat mij betreft omdat ie de moed erin blijft houden. Ik kan zelf ook wel doorzetten maar dit ...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik meen dat hij wilde vechten met Max inderdaad. Lukt bijnaVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:11:
[...]
De achterstand dit jaar op Red Bull komt door een bagger chassis. Dat is waar ik op doel. Niet deze uitval beurt.
Wat toevallig dat het bij het uitvallen is.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:11:
[...]
De achterstand dit jaar op Red Bull komt door een bagger chassis. Dat is waar ik op doel. Niet deze uitval beurt.
Ver loopt gestaag uit van Ric. Solide race.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Kan Liberty niet een fan-SC invoeren, dat we kunnen sms-en voor een stukje carbon op de baan?
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Olav wil of moet een mute knopje ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ongeveer 1x per race, als Max hem op een ronde zet. Maar ja, dat mag niet, iets met "blue flags!!!111" ofzoVos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:12:
[...]
Ik meen dat hij wilde vechten met Max inderdaad. Lukt bijna
Worden de Ferrari fans niet gek van Raikkonen? Hier moet hij toch punten van Hamilton pakken??
HAM kruipt weer naar RIC toe, dat was 5 seconden, dat is nu <2.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
$ 2.000.000. Per. Race.franssie schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:12:
Hoeveel ongeluk kan je hebben - echt respect voor Alonso, driver of the year wat mij betreft omdat ie de moed erin blijft houden. Ik kan zelf ook wel doorzetten maar dit ...
Daar hoef je geen medelijden mee te hebben hoor.
Quiche in de oven en ik heb niets gemist !Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:12:
Dit is samen met Australie de saaiste race van het jaar.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nee, er zou weer een audio hot lap komen maar die ging uiteindelijk niet door.loekf2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:13:
Olav wil of moet een mute knopje ?
Rijdt Grosjean nu echt al 46 rondjes op US rond?
Bedenk anders nog eens een leuke trivia vraagVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:11:
[...]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Elke 1.000.000 smsjes een herstartSpeedpete schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:12:
Kan Liberty niet een fan-SC invoeren, dat we kunnen sms-en voor een stukje carbon op de baan?

Er zitten 2 taaie RB voorAequitasII schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:13:
Worden de Ferrari fans niet gek van Raikkonen? Hier moet hij toch punten van Hamilton pakken??
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als hamilton zo doorgaat zit ie op de staart van max tegen het einde van de race
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Wat is het minimale gat voor schone lucht? Een optocht zijn we wel gewend maar 5 seconden toestaan zodat je niet eens bij een foutje kan inhalen is wel erg extreem.
RAI kleurloos weer.
RAI kleurloos weer.
Regen en F1? Dat is echt een zeldzaamheid tegenwoordig. Menig jaar is het tijdens de race droog, maar verzuipen de MotoGP rijders een week later en weer een week later heb je een droge F1.
Hij moet eerst RIC nog voorbij, of 'm dat zo lukt...Franko P. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:14:
Als hamilton zo doorgaat zit ie op de staart van max tegen het einde van de race
Dat is een ziekte en helemaal niet grappig om grappen over te maken.Saturnus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:15:
Zo ook een plastic clown aanwezig.
RIC bedoel je. Kan nog wel eens spannend worden, vraag is wie er het beste met de banden omgaat. Misschien krijgen we dan toch nog wat actie aan het einde...Franko P. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:14:
Yup!iichel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:13:
HAM kruipt weer naar RIC toe, dat was 5 seconden, dat is nu <2.
Mwha dat betwijfel ik, MER vreet sneller banden op dan de RBRFranko P. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:14:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Kun je waarschijnlijk 2 a 3 ervaren aero en mech engineers voor inhuren, maar een bedrijf als McLaren moet die toch hebben. Ontwerp filosofie is gewoon fout,CyBeRSPiN schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:13:
[...]
$ 2.000.000. Per. Race.
Daar hoef je geen medelijden mee te hebben hoor.
Komop Dan! Dichthouden die deur voor Lewis
Tsja.... wees blij dat jij geen vitiligo hebtSaturnus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:15:

De fastest klap had hij al.
De ziekte heet vitiligo. Kan ze weinig aan doen.Saturnus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:15:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Verwijderd
Sorry jongens, na 15 jaar is dit de laatste keer dat ik een Grand Prix kijk dit jaar. Hooguit Singapore nog chekken.
Kwalificaties en de eerste vijf ronden. Thats it for me. Sort, this, shit, out. Een optocht, circusparade waar je U tegen zegt. Hartstikke leuk voor alle sponsors om gezien te worden maar voor de kijker thuis is dit gewoon een grote slaapfestijn?
Kwalificaties en de eerste vijf ronden. Thats it for me. Sort, this, shit, out. Een optocht, circusparade waar je U tegen zegt. Hartstikke leuk voor alle sponsors om gezien te worden maar voor de kijker thuis is dit gewoon een grote slaapfestijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2018 21:18 ]
Ik denk toch hamilton. Maar we gaan het zienRoD schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:15:
[...]
RIC bedoel je. Kan nog wel eens spannend worden, vraag is wie er het beste met de banden omgaat. Misschien krijgen we dan toch nog wat actie aan het einde...
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
De regie vindt het ook een beetje saai worden..
Flickr PSN ID= cheironnl
Ciao!Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:16:
Laatste keer dat ik een Grand Prix kijk dit jaar. Hooguit Singapore nog chekken.

Combineren met dat Liberty-sms idee.Yonix schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:16:
Wordt tijd dat die Wall of Champions wordt gebruikt waar hij voor bedoeld is.
sms WALL +1 voor wall 1cm naar binnen, WALL -1 voor wall 1cm naar buiten... Elke 5 minuten de meeste votes laten winnen en uitvoeren...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
WTF regie. Waarom krijg ik een blije Canadees te zien ipv Stoffel die iets? deed? Ook al bij de stops van Renault vs FI kregen we het resultaat niet te zien.
Grosjean wordt even geholpen de pitlane in.
Grosjean wordt even geholpen de pitlane in.
Wie zei voorafgaand aan de race dat Nico kritisch is op Max?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou, gelukkig moest Grosjean toch de pits in
Flickr PSN ID= cheironnl
Wow, 48 ronden op US. Knap hoor. En weer terug op US???
Dit is geen sport voor jou. Beter iets anders kijken inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:16:
Laatste keer dat ik een Grand Prix kijk dit jaar. Hooguit Singapore nog chekken.
Wat een tempo zeg in deze draad. Ik denk ik ga even kijken wat ze op Tweakers vinden, want ik verveel me. Blijkbaar ben ik niet de enige.
Is z'n 1e stop toch?cheiron schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
Nou, gelukkig moest Grosjean toch de pits in
Dit.momania schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:17:
[...]
Combineren met dat Liberty-sms idee.
sms WALL +1 voor wall 1cm naar binnen, WALL -1 voor wall 1cm naar buiten... Elke 5 minuten de meeste votes laten winnen en uitvoeren...
En ach, GRO moet zich ook nog bewijzen deze race. Who knows.
Tja, je vraagt je af waarom er uberhaupt soft, medium en hard banden gemaakt worden...
Tijd voor zachtere compounds en 4-5 banden types per race.
Dan kun je kwa tactiek nog es wat gaan doen.
Ah McLaren gaat voor de snelste ronde
Nog 20 rondjes... gaap
Kritisch logisch. Veel foutjes gemaakt. Maar ook de reden dat formule 1 tof was afgelopen races. Zal vele malen minder nagesproken worden over deze race want max rijdt volwassenRivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
[afbeelding]
Ik ben er wel blij mee hoor. Hopelijk mooie P3.
Maar serieus: GRO heeft toch niet echt, zoals Olav zegt, op US de pits uitgereden? Dan moet hij _nog_ een keer stoppen om aan het bandenreglement te voldoen 
Edit: Live timing geeft SS aan. Rare keuze, doe dan HS...

Edit: Live timing geeft SS aan. Rare keuze, doe dan HS...
[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2018 21:21 ]
ALO uitlaat probleempje ? Moest plassen ? Tja.. wordt ouder
Nou benieuwd of HAM iets gaat proberen...als dat al uberhaupt kan op deze baan, met minimaal snelheidsverschil...
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik, op RTL.deRivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
[afbeelding]
Corrigee Overflakkee?
Zo slecht dat het mooi is..

Zo slecht dat het mooi is..

Verwijderd
Dergelijk geklaag graag achterwege laten. Niet kijken kun je ook elders doen. Hier voegt het niets toe.
[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 10-06-2018 21:21 ]
Ik zit op het forum en kijk de race. Ik wordt alleen een beetje moe van al die gapers hier. Zeg dan gewoon niks.faraga schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
Wat een tempo zeg in deze draad. Ik denk ik ga even kijken wat ze op Tweakers vinden, want ik verveel me. Blijkbaar ben ik niet de enige.

Jup en de drop off is te geleidelijk.3x3 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:19:
Ik val bijna in slaap.
De bandjes gaan veel te lang mee.
Dat zou veel sneller af moeten takelen
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nu een SC zou erg welkom zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
RIC HAM kan nog leuk worden. Zou mooi zijn voor de wedstrijd.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Die staat op de rode S band..Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:20:
Maar serieus: GRO heeft toch niet echt, zoals Olav zegt, op US de pits uitgereden? Dan moet hij _nog_ een keer stoppen om aan het bandenreglement te voldoen
I have no special talent. I am only passionately curious.
Of elk belangrijk onderdeel krijgt voortaan een random number generator en elke 20% van de race kan het publiek stemmen op een nummer , waardoor er bij een saaie race er in een willekeurige auto iets teruggeschroeft wordt voor die periode van 100% naar 80/60/40/20 %Speedpete schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:12:
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ja heel raar. Hoop dat dit niet helpt met de keuze om RAI te laten vallen voor 2019 en RIC op te pikkkenVos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:20:
Ik had van Kimi ook wat meer verwacht.
BOT duikt de 1:13:992 in.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1