"When you grow up your heart dies"
Hoe dan? Max loopt 26.6s achter Bottas. Dan moet hij in 1 ronde 7 secondes pakken?DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:49:
RBR ziet het. Als Max pushed dan kan hij misschien net voor Bottas blijven en P2 pakken.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 10-06-2018 20:53 ]
Gat is net niet groot genoeg denk ik.AequitasII schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:51:
Hoezo komt raikonen niet binnen om Hamilton te pakken?? Echt Ferrari en strategie..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Is de pit window zo klein hier?Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:52:
[...]
Dan moet hij nog wel even 7s goedmaken en dat zie ik niet gebeuren voor de heren vooraan pitten. Ze hebben er al bijna 30 rondjes op zitten met die US-banden, nog exclusief hun Q-rondje(s).
Nee hoor. Bottas heeft een ruime marge. Als zijn banden eraan beginnen te gaan, dan maakt ie een stop, komt voor Max de baan op en heeft dan nog 10-20 ronden nieuwere banden.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:49:
RBR ziet het. Als Max pushed dan kan hij misschien net voor Bottas blijven en P2 pakken.
P3 is de max.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe meer Ham zijn bandjes verslijt, hoe minder laps Rai hoeft te rijden na zijn stop en mogelijk/alsnog Ham pakken?AequitasII schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:51:
Hoezo komt raikonen niet binnen om Hamilton te pakken?? Echt Ferrari en strategie..
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Volgens mij wel, komt door de pit entry die zo ideaal ligt vergeleken met de route die het circuit volgt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
23/24 secrik86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:54:
Max zit al sinds zn pits tussen de 26 en 27 op bottas, pit was iets van 20s dacht ik
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Verwijderd
Dit.Señor Sjon schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:53:
[...]
Nee hoor. Bottas heeft een ruime marge. Als zijn banden eraan beginnen te gaan, dan maakt ie een stop, komt voor Max de baan op en heeft dan nog 10-20 ronden nieuwere banden.
P3 is de max.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Of nu een SC.Vos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:56:
Voor spanning om p1 zou het mooi zijn als Vettel straks slecht setje banden heeft
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 10-06-2018 20:56 ]
Of dat er iets mis gaat bij de pitstop. Een band niet goed gemonteerd ofzo.Vos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:56:
Voor spanning om p1 zou het mooi zijn als Vettel straks slecht setje banden heeft
Nog nooit van gehoord, maar dat kan ik ook zelf wel door het volume wat harder te doen. Zorg er maar voor dat de motoren beter klinken.. niet dit.Rivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:56:
Iets nieuws? De audio hotlap.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Dan zouden ze op safe spelen voor de P3. Kweenie...VidaR-9 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:56:
Denk dat RBR bewust iets rustig doen. Versnellen nu relatief makkelijk. Waarom. Geeeeen idee.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Omdat het team niet veel beter is... Ze stonden niet klaar voor zijn stop in L1, terwijl er altijd wel wat gebeurd in L1... niet zo handig.PWM schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:54:
Hoe kan het nou dat Stoffel nog een stoeltje heeft?
Blijft naar niks klinken.Ari Gold schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:56:
Lekker hoor die audio up bij Vettel.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
- DaniëlWW2
- Niet online
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Flickr PSN ID= cheironnl
Die zal zo inderdaad wel binnenkomen met wat marge, want je wilt ook niet door een foutje er net achter komen.Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:58:
VER nu nog maar 24.5s achter BOT. Die komt ook zo binnen, dat laten ze nooit <20s worden.
Toch wel jammer dat hij niet fors sneller is dat ze een pitstop kunnen forceren, nu wordt het gat te langzaam kleiner.
Dat sowieso.Señor Sjon schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:58:
[...]
Omdat het team niet veel beter is... Ze stonden niet klaar voor zijn stop in L1, terwijl er altijd wel wat gebeurd in L1... niet zo handig.
[...]
Blijft naar niks klinken.
Denk niet dat Mercedes dat zal toelaten, die zullen BOT meteen naar binnen halen zodra VER te dichtbij komt.Temujin schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:58:
24.8 voor max. komt nu wel dichterbij een reel gat om bottas op te pakken bij een pits
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
HAM is dit weekend echt een beetje kleurloos zijn rondjes aan het draaien.Vos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:59:
Dit is een ongewone positie voor Lewis.
Ik neem aan eerder dan dat het gat te klein wordtrik86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:59:
Bot gaat heus wel pitten zodra t gat te klein wordt, die zijn niet achterlijk
Ja maar Max heeft al best oude banden.Timoth schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:59:
23,8 nog maar. Bottas moet naar binnen zo
Het is de eerste keer dat Stoffel met dezelfde auto als ALO rijdt. Komt direct tot op 9 duizendsten van hem. Daarom dus.PWM schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:54:
Hoe kan het nou dat Stoffel nog een stoeltje heeft?
Bij de start was hij voor ALO maar door brokstukken van Stroll en Hartley moest hij de pit in.
Waar dat sukkelteam niet klaar stond en men de banden nog uit de fabriek moest gaan halen.
Geeft die kerel wat krediet...maw
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
+drsDentist schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:00:
Zo, bij RAI zijn de SS direct aan?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Inderdaad, en met betere banden in het begin van de race kwam hij er ook al niet voorbij. Er moet wel echt iets fout gaan om er voorbij te komen.
23.2s... Hij moet nu toch komen zou je zeggen. Wat je zegt: je wil niet afhankelijk zijn van een perfecte stop, een klein foutje van 1s moet niet bepalen of je ervoor of erachter zit. Bovendien: je wil hem niet in DRS hebben, met je nog wat koude banden vers uit de pits...RoD schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:59:
[...]
Die zal zo inderdaad wel binnenkomen met wat marge, want je wilt ook niet door een foutje er net achter komen.
Toch wel jammer dat hij niet fors sneller is dat ze een pitstop kunnen forceren, nu wordt het gat te langzaam kleiner.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik zat aandachtig te luisteren wanneer het zou beginnen. Ik zie er geen meerwaarde in. Een stofzuiger die harder klinkt maakt het nog niet leuker.Ari Gold schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:56:
Lekker hoor die audio up bij Vettel.
PSN: xMaurice93

Ik ook!Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:01:
Damn, die live points. Ik kreeg een hartverzakking toen ik Max op p6 zag en RIC op p4
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Voor de spanning wel, maar voor een mooie positie van Max niet. Dan zit RAI er ineens achter met veel versere SS en loopt iedereen daarvoor uit op veel versere SS.Jackson6 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:02:
Nou het is klaar, gaat niks meer gebeuren. Hopen op een SC.
Nu hopen dat er niets fout gaat. Althans, niet bij VER
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 69% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-06-2018 21:06 ]
Ricciardo geeft nu gasRoD schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:03:
Overigens, als dit zo blijft, is het toch een goeie race van VER. RIC houdt hem namelijk niet bij.
Nu hopen dat er niets fout gaat. Althans, niet bij VER
Denk Max foutje, verliest 1 sec.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 10-06-2018 21:04 ]
Ach, ga eens een paar uur de Indy 500 kijken... dat is alleen maar wachten op de klapper.... dan is dit wel wat leuker vind ik.Han schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:03:
Nou... de kaarten zijn geschud, nu treintje rijden naar het einde, 32 saaie ronden te gaan.
Was foutje, Max nu weer 14.8 en Ric 16.1d0s schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:05:
Ver nu mindere fase. Ric gaat vlammen.
En hoe dicht hij er bij zat in de Q. Had echt gedacht dat RB op pace de snelste zou zijn hier.Señor Sjon schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:05:
[...]
Op basis van alle vrije trainingen (3x snelste) had ik de verwachting ook wat hoger liggen.
Wat is er negatief aan mijn opmerking? Max rijdt keurig P3 maar geen P1...Gekkenhuis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:05:
[...]
Doe eens niet zo negatief, Max heeft nog helemaal niets verkeerds gedaan.
Verwijderd
Pace van hun is meestal einde race dat ze echt snel kunnen, dus nog even wachtend0s schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:07:
Hopen op een safetycar en dan HS of US. Maar het valt tegen, de pace van RBR
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Iedereen denk ik. Lijkt wel Australië 2.0Yonix schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:07:
Is het stom dat ik meer van de race had verwacht? Damn ...

PSN: xMaurice93
Ow...wanneer was dat dan?SinergyX schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:07:
[...]
Pace van hun is meestal einde race dat ze echt snel kunnen, dus nog even wachten
P3 en 4 zou super zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 10-06-2018 21:09 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1