iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ja, je kijkt zo ongeveer naar het seizoen met het meest spektakel in de afgelopen jaren en dan zeur je bij een saai gp.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:20:
[...]
Het was een sport voor mij. Volgend jaar hopelijk meer actie. Ik heb niets mogen zien van de jongens in de top 6. Spannendste momenten waren de pits? Waar is de actie op de baan, kom op. Ben ik de enige hier
Ja, ik zie het in de live timing. Ik kon het me al niet voorstellen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
FTFYthijszor schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:21:
[...]
Ja heel raar. Hoop dat dit niet helpt met de keuze om RAI te laten vallen voor 2019 en RIC LEC op te pikkken
Yupnaitsoezn schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:21:
Ging gro nu van ultra naar ultra in z'n eerste stop?
Nonaitsoezn schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:21:
I have no special talent. I am only passionately curious.
US-->SSnaitsoezn schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:21:
PSN: xMaurice93
VET is gewoon bandjes aan het sparensjaool schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:21:
BOT duikt de 1:13:992 in.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ach joh... mag die man ook eens een foutje maken na al dat vlekkenloze commentaar?Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:20:
Maar serieus: GRO heeft toch niet echt, zoals Olav zegt, op US de pits uitgereden? Dan moet hij _nog_ een keer stoppen om aan het bandenreglement te voldoen
Edit: Live timing geeft SS aan. Rare keuze, doe dan HS...
Oh wacht...
ik zou zeggen, kwel jezelf vooral niet door dingen te kijken die je niet leuk vindt.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:21:
[...]
Mag ik nog wel op GoT meekijken Grimmie187?
Ben het wel met je eens dat het niet de spannendste race is.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
BOT > VER > 6.8s
VER > RIC > 8.1s
"When you grow up your heart dies"

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik snap het wel, zelfs het middenveld wat gister heel wat spannends leek te beloven, zo dicht zat het bij elkaar, doet nu zelfs niks spannends. Ik vond de kwalificatie spannender en dat zou niet de bedoeling mogen zijn.sjaool schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:20:
[...]
Ik zit op het forum en kijk de race. Ik wordt alleen een beetje moe van al die gapers hier. Zeg dan gewoon niks.![]()
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Haha was niet lullig bedoelt hoor! Maar komop, saaie races horen er nou eenmaal ook bij.. En saai met rood voorop gaat nooit vervelenVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:21:
[...]
Mag ik nog wel op GoT meekijken Grimmie187?
Zou wel knap zijn als hij twee races op rij in de punten rijdt. Al vrees ik dat Gasly hem nog wel gaat pakken.Señor Sjon schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:22:
Leclerc rijdt even Ericsson op 40+ seconden.
Nooit geweten dat je voor Ferrari was?Grimmie187 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Haha was niet lullig bedoelt hoor! Maar komop, saaie races horen er nou eenmaal ook bij.. En saai met rood voorop gaat nooit vervelen
Good taste is for people who can’t afford sapphires
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeurpiet. Als je niet gespannen kan kijken hoe de volgende 16 laps gaan is het geen sport voor jou. Grosejan rijdt bv nog mee, zal zich wel in een muurtje gaan parkeren.Barres B. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Ik snap het wel, zelfs het middenveld wat gister heel wat spannends leek te beloven, zo dicht zat het bij elkaar, doet nu zelfs niks spannends. Ik vond de kwalificatie spannender en dat zou niet de bedoeling mogen zijn.
Voor jou niet nee, ik hoop van harte dat z'n achterband klapt... of voorband...Grimmie187 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Haha was niet lullig bedoelt hoor! Maar komop, saaie races horen er nou eenmaal ook bij.. En saai met rood voorop gaat nooit vervelen
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Het venijn zit hem in de staart....DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:24:
Eigenlijk jammer dat het weer een optocht is. Canada is meestal geen waardeloze race.
...hoop ik.
Die crasht nog wel eens, Raikkonen zelden..Franco10 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:24:
Ik zou als Ferrari zijnde RAI inruilen voor de autopilot van Tesla, niemand die het verschil merkt.

Kimmie zal er in ieder geval weinig commentaar op hebben.Franco10 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:24:
Ik zou als Ferrari zijnde RAI inruilen voor de autopilot van Tesla, niemand die het verschil merkt.

Geeft maar weer aan hoe slecht Olav oplet. Hij reed op SS en gaat naar USGrrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:20:
Maar serieus: GRO heeft toch niet echt, zoals Olav zegt, op US de pits uitgereden? Dan moet hij _nog_ een keer stoppen om aan het bandenreglement te voldoen
Edit: Live timing geeft SS aan. Rare keuze, doe dan HS...
Graag, safetycar erbij zou mooi zijn.giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:24:
[...]
Zeurpiet. Als je niet gespannen kan kijken hoe de volgende 16 laps gaan is het geen sport voor jou. Grosejan rijdt bv nog mee, zal zich wel in een muurtje gaan parkeren.
Rem issues las ik.loekf2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:23:
GAS op 10 zou wel tof zijn, met die Honda. LEC probleempje ?
- DaniëlWW2
- Niet online
Op zich is die P3 binnenhalen ook wel aardig.sjaool schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:24:
[...]
Het venijn zit hem in de staart....
...hoop ik.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Al die "innovaties" in F1 zijn een pareltje voor de sport zullen we maar zeggen.
Inderdaad. En de top 6 is lekker door elkaar gegaan qua teams.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:24:
Eigenlijk jammer dat het weer een optocht is. Canada is meestal geen waardeloze race.
EN wat doet BOT daar?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 29% gewijzigd door Heijmenberg99 op 10-06-2018 21:26 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik wil niet vervelend doen, maar hij reed op US en gaat naar SSbvbal79 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:25:
[...]
Geeft maar weer aan hoe slecht Olav oplet. Hij reed op SS en gaat naar US
Sinds de pit stop is het verschil tussen VET & VER al ongeveer 11s.
Bijzonder constant verschil.
Tussen bot & ver is het wel opgelopen van 5.5 naar 6.8.
Ah. bottas foutje. +1,5s
[ Voor 4% gewijzigd door 3x3 op 10-06-2018 21:27 ]
| live and give like no one else |

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Er gebeurd veel, wij zijn met heul veel.....bvbal79 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:25:
[...]
Geeft maar weer aan hoe slecht Olav oplet. Hij reed op SS en gaat naar US
Hij kan niet alles zien...
En om even lomp te zijn; klaar met Olav comments STFU....
Niets verhinderd je om lekker te kijken naar andere kanalen,
Voeg iets to hier of be

Moet je na gaan hoe saai de race is!Vos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
Ook Bottas viel even in slaap.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Omdat Olav dat zegt. Hij kan toch gewoon op de limiet rijden? Nee het is Bottas..daarom concentratieproblemenYonix schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:26:
BOT heeft concentratieproblemen. Kom op VER!
Nu 4.5 hoor, autopilot van BOT had even dingetje3x3 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
[...]
Tussen bot & ver is het wel opgelopen van 5.5 naar 6.8
- DaniëlWW2
- Niet online

Net als wij. Nu weer even wakker!Vos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
Ook Bottas viel even in slaap.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lekker Stroll...DutchCrownNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
Hartley naar het ziekenhuis
Tijd om te nokken nu.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Dat gat is nog maar 4.6s na z'n foutje3x3 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
[...]
VER door het foutje van BOT inmiddels weer op 4.5s.3x3 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
[...]
Ah. bottas foutje. +1,5s
Misschien een G-metertje dat wat aangaf dat te hoog was?DutchCrownNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
Hartley naar het ziekenhuis
Niks zeurpiet, zeurpiet is als je elke week weer zeurt op Olav of iets wat je weet dat terugkomt. Dit is gewoon een saaie race die je ook hebt naast leuke races. Gebeurt in elke sport, kan saai of spannend zijn fietsen/voetbal/volleybal/enz... dat mag gewoon gezegd worden. Ik kijk straks met plezier de race uit en ook de nabeschouwing, maar ik ben geen zeurpiet.giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:24:
[...]
Zeurpiet. Als je niet gespannen kan kijken hoe de volgende 16 laps gaan is het geen sport voor jou. Grosejan rijdt bv nog mee, zal zich wel in een muurtje gaan parkeren.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Tijd voor stroll om weg te gaan uit de f1DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
Hartley naar het ziekenhuis voor een scan na die crash.
Voor een extra check aldus Jack op Ziggo.iichel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:28:
[...]
Misschien een G-metertje dat wat aangaf dat te hoog was?
Bier in bed?Franko P. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:28:
Als jullie lopen te vechten tegen de slaap waarom gaan jullie dan niet lekker in je bed liggen. Pak een biertje, geniet van het weer
Dan mag Williams ook wel inpakken
In bed een biertje achterover tikkenFranko P. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:28:
Als jullie lopen te vechten tegen de slaap waarom gaan jullie dan niet lekker in je bed liggen. Pak een biertje, geniet van het weer
Is dat normaal tegenwoordig?

Nou ik geef alleen aan wat er werkelijk aan bandenkeuze was. Voegt denk ik wat toe...ricardo246 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
[...]
Er gebeurd veel, wij zijn met heul veel.....
Hij kan niet alles zien...
En om even lomp te zijn; klaar met Olav comments STFU....
Niets verhinderd je om lekker te kijken naar andere kanalen,
Voeg iets to hier of be
Omdat de crash tracker waarschijnlijk af is gegaan. Betekend niet dat er ook iets aan de hand is,,,DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
Ik krijg langzaamaan ook hoofdpijn van Stroll..DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:27:
per aspera ad astra
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dan moet je naar de medische post. Van die post is Hartley alsnog naar het ziekenhuis gestuurd.ricardo246 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Omdat de crash tracker waarschijnlijk af is gegaan. Betekend niet dat er ook iets aan de hand is,,,

Dat was al 4 keer aangegeven...bvbal79 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Nou ik geef alleen aan wat er werkelijk aan bandenkeuze was. Voegt denk ik wat toe...
Ben of vergetenGekkenhuis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]
In bed een biertje achterover tikken![]()
Is dat normaal tegenwoordig?![]()
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Maar wel buiten, want anders kun je niet genieten van dit weerGekkenhuis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]
In bed een biertje achterover tikken![]()
Is dat normaal tegenwoordig?![]()
Zolang Williams haar ziel verkoopt aan de centen van Stroll blijft die halve gare gewoon in de F1 rijden. (En zakt Williams nog verder weg)
Jammer maar helaas.
Zat ik ook te denken inderdaad. Werd gewoon van achteren aangetikt zonder dat daar echt een reden voor was. Aparte beslissing.Señor Sjon schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
Apart dat Sainz ermee wegkwam dat ie Perez had kaltgestellt voor de race. Stewarding mag wel wat consistenter. Verstappen kreeg een tijdstraf voor het contact met Vettel in China bv.
Als papa stroll het verlies afkoopt dan hoor je Williams helaas niet klagen.
Al is wel meer dan duidelijk dat die jongen niks in de F1 te zoeken heeft.
Dat is ook de reden dat er per seizoen een vast team stewards moet komen vind ik. Veel consistenter dan de wisselende teams die ze nu hebben.Señor Sjon schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
Apart dat Sainz ermee wegkwam dat ie Perez had kaltgestellt voor de race. Stewarding mag wel wat consistenter. Verstappen kreeg een tijdstraf voor het contact met Vettel in China bv.
Verwijderd
Altijd blij met een rooie op P1! Sinds de pits is het nu weer eindelijk leuk met HAM en RIC achter elkaar...Grimmie187 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Canada, toch wel een van mijn favo tracks stelt nu wel teleur.
- DaniëlWW2
- Niet online

Ik quote toch een waar het nog niet duidelijk bij was. Maar als je lekker het laatste woord wil prima
Met bijv. een hersenschudding wordt hij denk ik ook al doorverwezen. Lijkt me niet direct ernstig als ik hem zo weg zag lopen.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Nee, dan moet je naar de medische post. Van die post is Hartley alsnog naar het ziekenhuis gestuurd.
HUL zit al op +61s op RAI. Damn.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:31:
En de Renault's worden ook al gelapped door Vettel.
Bed in de tuin? Deze race doet rare dingen met den mensch.Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:30:
[...]
Maar wel buiten, want anders kun je niet genieten van dit weer
Maar dan wel met Connelly, want dan weten we zeker dat Max iedere GP een straf krijgtsjaool schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:30:
[...]
Dat is ook de reden dat er per seizoen een vast team stewards moet komen vind ik. Veel consistenter dan de wisselende teams die ze nu hebben.
-
Misschien is het wel een hangmat, voordeel van de twijfelVos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:32:
[...]
Bed in de tuin? Deze race doet rare dingen met den mensch.
Systemen opladen?CrazyFool schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:30:
Wat loopt HAM te jojoen achter RIC?
- DaniëlWW2
- Niet online
Wat is het? 1,5sec per rondje ofzo? Op zich klopt het, maar het blijft pijnlijk hoe enorm dat gat eigenlijk is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik heb er op warme zomerdagen wel eens over nagedacht. Wel een klamboe erover, maar ik zou daar prima kunnen slapen. Wordt alleen erg vroeg licht... Misschien iets voor de vroege races?Vos schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:32:
[...]
Bed in de tuin? Deze race doet rare dingen met den mensch.
Marko heeft hem een te ferme handdruk gegeven, anders komt ie nooit van hem af.Grimmie187 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:31:
[...]
Met bijv. een hersenschudding wordt hij denk ik ook al doorverwezen. Lijkt me niet direct ernstig als ik hem zo weg zag lopen.
Ik hoop dat het een technische oorzaak heeft want zijn pace is niet best inderdaad..thijszor schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:32:
Ik snap echt niet wat er met RAI aan de hand is. Lijkt wel alsof die man het wel allemaal prima vind? de auto is klaarblijkelijk de snelste dus..
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1