Max wat doe je nu
Gewoon de race uitrijden

Gewoon de race uitrijden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Goed chassis hè, die Red Bull.DoeEensGek schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:55:
Met een kapotte auto eerste worden...
"When you grow up your heart dies"
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hij had genoeg druk van VettelExocet schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:55:
Dotd voor rondjes vooraan rijden?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De RB was 1 sec sneller in racepace. Ferrari en Merc konden niets doen.Vos schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:57:
Tegenvallend van Ferrari en Mercedes, eigenlijk nul komma nul druk uit kunnen oefenen. Op die korte fase na toen Ricciardo de problemen meldde.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
dat zijn de marbles die die in de cooldown lap ophaaltMaurice079 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:59:
Jezus! Die banden van RIC!
Ricciardo sowieso niet. Naar mijn weten Max ja met 1:14.2Wognummer schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:58:
Volgens mij ric niet de snelste ronde maar had Max die?
Dat zijn de Marbles van de baanMaurice079 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:59:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Juist door de problemen, Vettel reed op start finish en na bocht 1 namelijk 20/30 km/uur harder.Grrrrrene schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:59:
Toch viel me de dominantie van RBR nog tegen in de race. Als je op de FP's en Q zou afgaan, hadden ze een flink gat moeten kunnen trekken. Of zouden ze uit angst voor de onbetrouwbaarheid van de Renault-PU de boel enorm teruggedraaid hebben? Het viel nml wel op dat Vettel steeds tijd verloor in de bochtige stukken en op het "rechte stuk" zomaar 0.5s kon goedmaken.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-05-2018 17:01 ]
Zijn pick upsMaurice079 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:59:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Tuurlijk niet. Het is Ric en niet VerGrrrrrene schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:00:
Was Ricciardo nu te vroeg weg tijdens de VSC? Bij RTL DE vragen ze zich dat af... Hopelijk niet weer zo'n podium waar de FIA nog even komt ingrijpen
Ric had misschien wel 100pk achterstand tov Vettel en als de Hulk geen blokkerende chicane was, was Max waarschijnlijk van P20 naar P6 gereden. Ik vond RB enorm dominant.Grrrrrene schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:59:
Toch viel me de dominantie van RBR nog tegen in de race. Als je op de FP's en Q zou afgaan, hadden ze een flink gat moeten kunnen trekken. Of zouden ze uit angst voor de onbetrouwbaarheid van de Renault-PU de boel enorm teruggedraaid hebben? Het viel nml wel op dat Vettel steeds tijd verloor in de bochtige stukken en op het "rechte stuk" zomaar 0.5s kon goedmaken.
Waiting on the world to change
Een beetje?pinda powerrr schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:03:
Ja...dit was een zekere P1 en P2 geweest voor RBR....zuur toch een beetje.
En een P1 voor Max, die zal wel flink balen. Hopelijk een eye-opener voor hemzelfpinda powerrr schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:03:
Ja...dit was een zekere P1 en P2 geweest voor RBR....zuur toch een beetje.
Dat had China ook al moeten zijn.-ION- schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:05:
[...]
En een P1 voor Max, die zal wel flink balen. Hopelijk een eye-opener voor hemzelf
Komt het helaas wel op neer, maar hij heeft een schone race gereden (al was de actie op Sainz wel op het randje), hopelijk valt het kwartje dat het zo ook kan.TheBrut3 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:01:
Dus als Max in FP3 niet was gecrasht had hij gewoon met zo'n 30 seconden verschil gewonnenAuwch...
Wie is Danny ?mark-k schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:06:
Heeft Danny nou kniebeschermers aan?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ach, hij was wellicht rechtdoor geschoten, dat zou geen probleem zijn geweest. Hij heeft in ieder geval de auto uit de muur gehouden en is tegen niemand aangereden. En punten gepakt. Goed gedaan dus.Transportman schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:06:
[...]
Komt het helaas wel op neer, maar hij heeft een schone race gereden (al was de actie op Sainz wel op het randje), hopelijk valt het kwartje dat het zo ook kan.
Op Reddit staat een tabelletje waarin ze het kampioenschap doorrekenen als hij geen stomme fouten had gemaakt. Hij zou dan op de 2e plek van het WDC staan, met slechts een paar punten achter Vettel.-ION- schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:05:
[...]
En een P1 voor Max, die zal wel flink balen. Hopelijk een eye-opener voor hemzelf
[ Voor 15% gewijzigd door JackBol op 27-05-2018 17:10 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Danny Ric
Dat hebben er wel meer toch? Om de knieën te beschermen bij de klappen van het over de kerbs rijdenmark-k schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:06:
Heeft Danny nou kniebeschermers aan?
Geen idee, valt me nu pas opGrrrrrene schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:07:
[...]
Dat hebben er wel meer toch? Om de knieën te beschermen bij de klappen van het over de kerbs rijden
Die er straks gewoon bij. Het blijft wel een team. En hij heeft gewoon goed gepresteerd in de race.lochpatje schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:06:
Zou Max nu eenzaam in een lege garage terug komen of zou die toch ook stiekem ergens staan te kijken?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Open relatie daar in Monaco, denk dat de achterdeur van het paleis open staat vanavond.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Die zit al thuis aan de Senseolochpatje schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:06:
Zou Max nu eenzaam in een lege garage terug komen of zou die toch ook stiekem ergens staan te kijken?
Ja straks weet ik maar bedoel meer nu met de uitreiking, aangezien heel het team van RBR bij de ceremonie aanwezig is.sjaool schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:08:
[...]
Die er straks gewoon bij. Het blijft wel een team. En hij heeft gewoon goed gepresteerd in de race.
Toont alleen maar aan dat hij dus een hele goede coureur is.JackBol schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:07:
[...]
Op Reddit staat een tabelletje waarin ze het kampioenschap doorrekenen als hij geen stomme fouten had gemaakt. Hij zou dan op de 2e plek van het WDC staan, met slechts een paar punten achter Vettel.
Waren er 2 heHeijmenberg99 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:09:
Wat een lang volkslied
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Transportman schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:11:
Ironisch, roept iedereen dat Verstappen wat geduldiger moet zijn, staan hier een paar Nederlanders te roepen dat de volkslieden te lang duren.
Alles beter dan die dooie mus waarschijnlijk
Waiting on the world to change
Prince playboy bedoel je?pinda powerrr schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:14:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ricciardo, Vettel... Ach ja de nacht is lang hè
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
We hebben da ook ons eigen lied van een stuk of 16 coupletten teruggebracht naar 2,Transportman schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:11:
Ironisch, roept iedereen dat Verstappen wat geduldiger moet zijn, staan hier een paar Nederlanders te roepen dat de volkslieden te lang duren.
Atlas#22744
20 jaar jonger dan de prins.pinda powerrr schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:14:
[...]
Ik gok z'n teamKasai schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:15:
Waar ging Ricc met die fles heen? Schijt Ziggo ging naar de studio
[ Voor 6% gewijzigd door iichel op 27-05-2018 17:16 ]
Had wel leuk geweest om te zien!
Atlas#22744
Wie kent hem niet; het vierde coupletstresstak schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:15:
[...]
We hebben da ook ons eigen lied van een stuk of 16 coupletten teruggebracht naar 2,
Tegenwoordig vaak nog maar één..
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Gefeliciteerd, we hebben de komende 10 jaar de optocht van Miami erbij..zetje01 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:18:
Okay, de optocht van Monaco mag van mij geschrapt worden van de racekalender, want je kan er gewoon niet inhalen, zelfs al ben je 5 secondes sneller.
Hij had problemen met zijn versnellingsbak dus dan is het best een knappe prestatie.Exocet schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:19:
Sorry dat ik het zeg, maar wordt de overwinning niet een beetje overdreven? Hij rijdt in de snelste auto vooraan op een circuit waar je amper in kan halen. Hij rijdt foutloos, dat is knap, maar doen alsof dit een wereldprestatie is vind ik persoonlijk te ver gaan.
Met een kapotte motor? Dus dat heeft hij heel prima gedaan!Exocet schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:19:
Sorry dat ik het zeg, maar wordt de overwinning niet een beetje overdreven? Hij rijdt in de snelste auto vooraan op een circuit waar je amper in kan halen. Hij rijdt foutloos, dat is knap, maar doen alsof dit een wereldprestatie is vind ik persoonlijk te ver gaan.
Idd.jgj82 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:20:
[...]
Gefeliciteerd, we hebben de komende 10 jaar de optocht van Miami erbij..
[ Voor 15% gewijzigd door max op 27-05-2018 17:21 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Inderdaad prima, maar zelfs met die problemen heeft Vettel niet eens aangevallen. Zelfs met 6 versnellingen waren ze de snelste.Adlermann schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:20:
[...]
Met een kapotte motor? Dus dat heeft hij heel prima gedaan!
Zijn ES was niet helemaal werkend meer en kon maar 6/8 versnellingen gebruiken.
Dat is echt prima gereden.
Je komt er hier ook gewoon echt niet langs, eender ander circuit was hij binnen 2 rondjes de sjaak geweest.Exocet schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:21:
[...]
Inderdaad prima, maar zelfs met die problemen heeft Vettel niet eens aangevallen. Zelfs met 6 versnellingen waren ze de snelste.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq