Verstappen lijkt mij bijna van alles te hebben. Maar een ego dicht ik hem echt niet toe.sjaool schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:28:
[...]
Max heeft nu alles te winnen, er valt niks meer te verliezen behalve een nog grotere deuk in zijn ego.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh, hij heeft echt wel een ego hoor. Het is alleen bij lange na niet zo erg als hem de laatste tijd word toegedicht.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:30:
[...]
Verstappen lijkt mij bijna van alles te hebben. Maar een ego dicht ik hem echt niet toe.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij heeft veel te winnen zelfs, want hij moet nu aantonen dat hij geduld kan hebben. Ik heb nu liever dat hij laatste wordt maar geduld toont.sjaool schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:28:
[...]
Max heeft nu alles te winnen, er valt niks meer te verliezen behalve een nog grotere deuk in zijn ego. Hopelijk wordt hij er alleen maar mentaal sterker van.
We zijn nog lang niet meer van meneer Verstappen af. Na Red Bull zijn er nog genoeg gegadigden die hem graag willen hebben.
Dati s nu gewoon veel belangrijker. HIj moet finishen en geen fouten meer makne. Hij heeft al zes weekenden fouten gemaakt. En ja het waren gewoon zijn fouten. Zijn werkgevers rekenen het hem ook aan.
Ik word moe van dat ' oh nee hij kan er niets aan doen' . Tis een volwassen kerel (ish). Hij moet gewoon z'n bek houden nu en gaan presteren.
Hij raakt zo snel krediet kwijt. Zijn carriere zal natuurlijk niet over zijn, maar deze dingen mag hij gewoon op afgerekend worden.
Bensimpel
Positieve meneer
Ookal gaat max niet voor de win, beloofd een leuke race te worden.
Gooo ric!
Gooo ric!
😆 - Denk ook eens om ;)
Hoop dat Ricciardo hem kan winnen, die ene keer dat hij verloor met die mislukte pitstop was wel pijnlijk
- DaniëlWW2
- Niet online
Max bij Ziggo. Die staat er niet lekker vrolijk bij nee...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beetje bedeesd. Maar goed, dat is wel logisch.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:52:
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh en Max start natuurlijk nu op de grid aangezien hij daar staat.
Horner is ook niet helemaal blij.. Die gaan hem de volgende races echt als kind coachen.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:52:
I served in a company of heroes.
Man man man, wat een chaos is die grid in Monaco altijd.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Horner is op Sky redelijk uitgesproken: er moet na deze race wat veranderen bij Max en daar zal over gepraat gaan worden.
Sorry, geen quotes (ging ff te snel) maar de maat is toch wel vol....
Sorry, geen quotes (ging ff te snel) maar de maat is toch wel vol....
Ben benieuwd hoe hij dit op gaat pakken. Gaat ie nou eens dimmen en verstandig rijden, of neemt ie de frustratie mee in de race en knalt hij al in de eerst bocht bij iemand achterop?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:52:
Het zal toch eens anders moeten en na het dieptepunt gisteren en de kritiek van het team ben ik benieuwd naar hoe dit vandaag (en de rest van het seizoen) zich gaat ontwikkelen.
Horner vertelde zojuist op Sky dat ze na dit weekend moeten resetten. "if you want different output, you need different input".DaniëlWW2 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:52:
Max' z'n ruimte bij RB is op.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Max krijgt op Sky F1 nog even een omhelsing en wijze raad van papa Rosberg Flavio Briattore mee.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 27-05-2018 14:58 ]
Inderdaad zojuist op Sky:JackBol schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:56:
[...]
Horner vertelde zojuist op Sky dat ze na dit weekend moeten resetten. "if you want different output, you need different input".
max: "Just finish the race that's the most important."
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Dat was Flavio Briattore.sjaool schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:56:
Max krijgt op Sky F1 nog even een omhelsing en wijze raad van papa Rosberg mee.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Haha...Ja..DaniëlWW2 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:32:
[...]
Oh, hij heeft echt wel een ego hoor. Het is alleen bij lange na niet zo erg als hem de laatste tijd word toegedicht.
Verwijderd
Ik hoop het van niet..gassen met dat ding...Paulus07 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:57:
Gaat die het dan gewoon rustig aandoen en uitrijden.........
Ook goed, wat lijken die ouwe lui toch op elkaar.
2 zenders proberen te volgen is niet gemakkelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 27-05-2018 14:59 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh en Magnussen mist wat onderdelen op zijn auto en krijgt in Canada pas een volwaardige auto.
Ik begin wel een beetje fan te worden van LEC. Hij heeft dat Zwitserse hok al twee keer hoger gefinished dan waar het statistisch thuis hoort.
Had die dame in die jurk op Sky een TAG Heuer tattoo op haar rug?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Maar gok dat hij deze "orders" heeft gekregen van. Doe niks geks en breng het gewoon heel thuis.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:58:
[...]
Ik hoop het van niet..gassen met dat ding...
Zou niet meer dan terecht zijn. Hoe talentvol/jong je ook bent, je zit in een zeer felbegeerd stoeltje bij een topteam. Dat betekent gewoon presteren. Die fouten moeten echt ophoudenJackBol schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:56:
[...]
Horner vertelde zojuist op Sky dat ze na dit weekend moeten resetten. "if you want different output, you need different input".

PSN: xMaurice93
ReclameTrue schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:59:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zal wel een plakplaatje zijn, niet?True schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:59:
Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
Op den duur ue houd het gewoon op ja, redbull kan nog altijd tijdens het seizoen hem omruilen voor sainz enzo.Maurice079 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:59:
[...]
Zou niet meer dan terecht zijn. Hoe talentvol/jong je ook bent, je zit in een zeer felbegeerd stoeltje bij een topteam. Dat betekent gewoon presteren. Die fouten moeten echt ophouden
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat gaat echt niet gebeuren. Zal Renault ook niet blij mee zijn.Bensimpel schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:01:
[...]
Op den duur ue houd het gewoon op ja, redbull kan nog altijd tijdens het seizoen hem omruilen voor sainz enzo.
En deze speculatie kan wat mij betreft ook gewoon stoppen. Max rijdt dit seizoen gewoon bij Red Bull. En volgend jaar ook.
Bensimpel
Positieve meneer
Dat zeiden ze ook over kvyat.MikeyMan schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:02:
[...]
Dat gaat echt niet gebeuren. Zal Renault ook niet blij mee zijn.
En deze speculatie kan wat mij betreft ook gewoon stoppen. Max rijdt dit seizoen gewoon bij Red Bull. En volgend jaar ook.
Sainz wordt uitgeleend door redbull nog he.
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat denk je? Dat RBR hem nog 1,5 seizoen laat aankloten als ie zo doorgaat? No way. Dat is voor RBR simpelweg kapitaalvernietiging. Max zal zn prestaties moeten verbeteren.MikeyMan schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:02:
[...]
Dat gaat echt niet gebeuren. Zal Renault ook niet blij mee zijn.
Pfff...ik vind het lastig hoor..True schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:57:
[...]
Inderdaad zojuist op Sky:
max: "Just finish the race that's the most important."
Gevoelsmatig zeg ik: Je hebt de snelste auto, naar voren met dat hok. buiten de punten naar huis brengen levert ook niemand wat op.
Mijn hoofd zegt: Rustig aan, laat ze voor je maar de ellende veroorzaken en hoop dat er genoeg gebeurt zodat je nog wat naar voren komt.
En dan die andere jongens... Die weten dat de snelste auto achter hun zit. Met Max achter het stuur....
Blijf je dan verdedigen, of denk je:" Laat maar gaan, ik waag mijn race er niet aan" en maak je plaats na een halfslachtige verdediging...
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Renault heeft al een optie op Sainz als ik het goed heb.Bensimpel schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:03:
[...]
Dat zeiden ze ook over kvyat.
Sainz wordt uitgeleend door redbull nog he.
Weet je. Laten we het anders gewoon aan Max en de rest van de grid over en lekker gaan genieten van de prachtige plaatjes uit Monaco
.
Veel plezier heren!

Veel plezier heren!
Wat een niveautje weer.
Ik zeg P9 of P10 voor max.
Heren, geniet van de race.
Ik zeg P9 of P10 voor max.
Heren, geniet van de race.
[ Voor 19% gewijzigd door Ari Gold op 27-05-2018 15:05 ]
Laten we hopen op een leuke race die niet in een tranendal eindigt voor Max maar ook geen saai treintje gaat worden

*plopt een koud biertje open

*plopt een koud biertje open
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Nou, ondanks alles: fijne race allemaal!

- DaniëlWW2
- Niet online
Fijne race iedereen. Hou het ook alsjeblieft gezellig.
Wie weet crashesd iemand zijn wagen in die van Max, en zal Max niets te verwijten vallen. Dan is zijn reputatie iig niet nog verder naar de knoppen
ora et labora
Dat gespeculeer over Max dat hij weg zou moeten en dergelijke kun je wel mee ophouden. Volgende week een gesprek met Horner en Marko en dat overnieuw beginnen. Ik zie het allemaal wel goed komen.
Zucht... guido was vorige race 1 malig?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, de volgende paar is hij er weer.
Gewoon geen fouten maken en kapitaliseren op de fouten van anderen, ipv een vierkante auto door een rond gaatje forceren.sanderb schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:04:
[...]
Pfff...ik vind het lastig hoor..
Gevoelsmatig zeg ik: Je hebt de snelste auto, naar voren met dat hok. buiten de punten naar huis brengen levert ook niemand wat op.
Mijn hoofd zegt: Rustig aan, laat ze voor je maar de ellende veroorzaken en hoop dat er genoeg gebeurt zodat je nog wat naar voren komt.
Fijne race allen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nee! Als je het nieuws gevolgd had dan weet je dat hij er in Hongarije en Oostenrijk ook bij is.
Het zal me benieuwen! Happy racing!
Dan ook stoppen met hetzelfde gezeur over Grosjean etc.sjaool schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:06:
Dat gespeculeer over Max dat hij weg zou moeten en dergelijke kun je wel mee ophouden. Volgende week een gesprek met Horner en Marko en dat overnieuw beginnen. Ik zie het allemaal wel goed komen.
I served in a company of heroes.
Serieus, altijd maar die vergelijkingen met Kvyat en het terugzetten naar Toro Rosso. Vergeet niet dat Kvyat uit nood in de Red Bull werd gestopt na het vertrek van Vettel. Die zat daar niet vanwege zijn kwaliteiten. Red Bull had geen keuze.
Dus een COMPLEET andere situatie dan nu met Max.
/me Yonix wenst iedereen een fijne, spectaculaire race toe!
[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 27-05-2018 15:12 ]
Tsja dat gesprek komt er natuurlijk niet omdat alles zo lekker gaat tot nu toesjaool schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:06:
Haters everywhere but I don’t really care
Het is Monaco, tuurlijk blijf je verdedigensanderb schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:04:
[...]
En dan die andere jongens... Die weten dat de snelste auto achter hun zit. Met Max achter het stuur....
Blijf je dan verdedigen, of denk je:" Laat maar gaan, ik waag mijn race er niet aan" en maak je plaats na een halfslachtige verdediging...
Hoe is Max ook alweer bij RB terecht gekomen? Uit nood om Kvyat te vervangen?Rivanov schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:07:
Serieus, altijd maar die vergelijkingen met Kvyat en het terugzetten naar Toro Rosso. Vergeet niet dat Kvyat uit nood in de Red Bull werd gestopt na het vertrek van Vettel. Die zat daar niet vanwege zijn kwaliteiten. Red Bull had geen keuze.
Oh well. Happy race iedereen. Moge de beste Australier winnen!
[ Voor 6% gewijzigd door iichel op 27-05-2018 15:09 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Hopelijk zien we eenzelfde soort tafereel als bij de F2. Maar ik vrees toch een optocht.
Vooral ook om de rust bij Toro Rosso terug te laten komen. We weten uiteindelijk dat Toro Rosso daarna redelijk minder is gaan presteren.iichel schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:09:
[...]
Hoe is Max ook alweer bij RB terecht gekomen? Uit nood om Kvyat te vervangen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Max heeft trouwens weer een nieuwe MGU-K. Derde al nadat hij gisteren nummer twee kreeg.
Ik geef de Fransen daarvan de schuld.
(jk)
Ik geef de Fransen daarvan de schuld.
Sterkte allemaal...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Het is gewoon een complot van Ferrari/Mercedes in samenwerking met Verstappen. Wordt ontslagen en ga naar je nieuwe team de volgende race.
/aluhoedje.
/aluhoedje.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Maar dat had ik niet dus stel ik daarom deze vraag, maar bedankt voor je vriendelijke bijdrage.sjaool schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:07:
[...]
Nee! Als je het nieuws gevolgd had dan weet je dat hij er in Hongarije en Oostenrijk ook bij is.
Ik denk dat RBR dat al langer wilde, maar gewoon een reden nodig had om kvyat te kunnen 'straffen'.iichel schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:09:
[...]
Hoe is Max ook alweer bij RB terecht gekomen? Uit nood om Kvyat te vervangen?
Oh well. Happy race iedereen. Moge de beste Australier winnen!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Of juist slim. Dan heeft hij er 1 op reserveDaniëlWW2 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:09:
Max heeft trouwens weer een nieuwe MGU-K. Derde al nadat hij gisteren nummer twee kreeg.
Ik geef de Fransen daarvan de schuld.(jk)
Ik heb het even gemist: Op welke band start VER?
EDIT: laat maar, zie het al voorbij komen, paars
EDIT: laat maar, zie het al voorbij komen, paars
[ Voor 35% gewijzigd door pinda powerrr op 27-05-2018 15:11 ]
Ik begreep dat je die 2e gewoon als reserve kan inzetten, dus gewoon een gratis MGU-K zonder straf gescoord ?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:09:
Ik geef de Fransen daarvan de schuld.(jk)
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Tja, je volgt Formule 1 of niet.Cowamundo schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:10:
[...]
Maar dat had ik niet dus stel ik daarom deze vraag, maar bedankt voor je vriendelijke bijdrage.
Ik meende de US te zien net op de beelden.pinda powerrr schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:10:
Het is natuurlijk ook wel een beetje pech, was de bak heel gebleven dan hadden ze hem voor de quali opgelapt en had je bijna niemand meer gehoord als hij P1 had neergezet.
Happy racing!
Happy racing!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
USpinda powerrr schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:10:
Nou nou, da's ook weer niet nodig!
(2x kruisje klikken en de dag gaat gewoon ZONNIG door).
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat denk ik ook, maar ik moet gewoon even afgeven op Renault.
Max kan een penalty krijgen omdat ie zn wielen niet op tijd gemonteerd had
Dat dus. Paar weken geleden zei Renault al dat het 2017 onderdeel nog steeds niet aan de betrouwbaarheid voldoet. Dus een reserve kan dan geen kwaad.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dat is Sirotkin.Heijmenberg99 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:11:
Dat was Sirotkin zei Olav net.Heijmenberg99 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:11:
Zie je wel, ik probeer wel goed op te letten.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 27-05-2018 15:12 ]
Enjoy the Race.
Go Ferrari
Go Ferrari

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
SirotkinHeijmenberg99 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:11:
sirotkin was dat toch?Heijmenberg99 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:11:
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
goeie race allemaal
in elk geval kans op wat leuke inhaalacties van max.. en met een beetje geluk red bull mooi in de punten met RIC
Max de HAAS al voorbij.
Goede start van Max zo te zien
Iedereen veilig weg, wel zo prettig. Max al voorbij de beide Haasjes.
- DaniëlWW2
- Niet online
De haasjes zijn al de haas.
Apart dat er al zo lang geel is en er nog steeds geen beelden van zijn.
Waarom geel? Ligt er iemand naast?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Regie hier is apart, en waardeloos...RoD schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:14:
Apart dat er al zo lang geel is en er nog steeds geen beelden van zijn.
Hartley is zijn voorvleugel kwijt.
Stond echt 35 bij mij.Heijmenberg99 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:12:
Oh in beeld stond nummer 33
Toch wel een groot gat tussen Ocon en Alonso
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Zo, dat was het dan.
We krijgen nu dus een Alonso train?
valt mee hoor, beetje duwen trekken maar zit er nog op.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:15:
[...]
Regie hier is apart, en waardeloos...
Hartley is zijn voorvleugel kwijt.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Iemand gezien op welke banden Max staat?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1