@
elmerblues , @
Carfanatic, @
ShadowBumble Dit probleem had ik dus meegemaakt. Die bertus heeft 0,0 inlevingsvermogen. Monteur die ik kon zou ze voor mij hangen aangezien ik geen pomp en al het spul had welke leiding zou hij allemaal doen, ik kon de airco's bestellen. Zoals jullie in dit topic zien scheelt het veel geld NL prijzen of ITA prijzen. Na wat vertraging met verbouwen en bestrating liep het allemaal aardig uit. Allemaal klaar ik kon hem bellen. Helaas liet die niks van zich horen tig keer gebeld. Dan begint dus ellende.... 2 airco's zonder een monteur.
Goed dan zoeken naar iemand anders ik heb 10 bedrijven in de regio gebeld allemaal helaas moet bij ons kopen, dan kun ze 2x dikke winst vangen de airco en het hangen. Ik snap het probleem niet als het gewoon een degelijk merk (Daikin, Mitsubishi of LG) en nieuw in doos ik betaal het hangen wel... Maar inderdaad het is gewoon koppelverkoop of zal wel te weinig aan worden verdient 45 tot 65 euro per uur. Sommige wilde wel hangen maar dan 1000 euro per unit (ja doei!). Of ik verkocht de airco's en kon ze dan bellen om bij hun de airco's + hangen af te nemen. Of ergens in maart pas komen kijken wat het ongeveer gaat kosten en pas juli 2021 tijd om te hangen. Goeie zaak als je voor komende jaar al ram vol zit.
Maar uiteindelijk daarna iemand gevonden die op zijn site had staan dat als je eigen airco's had gekocht hij ze komt hangen (dat zijn er maar weinig van!). Yes ik heb iemand. Na enkele weken is hij komen kijken zou ongeveer 1000 voor 2 zijn incl alles. Maand later de dag van hangen, komt niet opdagen ja druk druk blabla. Nog een paar keer gebeld. Niks meer geworden dan zoeken we maar verder naar monteur nr3

. Na een maand een review gemaakt dat meneer afspraken niet na komt. Appt dag later ik was je vergeten (wel heel toevallig). Dan en dan tijd. Helaas jongen jij hoeft niks meer te maken.
Kijk je kunt in nov dus al bezig met iemand te regelen (dan is het rustig zou je zeggen) maar door dat iedereen het keer op keer laat af weten en maandje moet wachten is het inmiddels zomer ja dan hebben ze het allemaal druk.
En naast IT heb je inderdaad nog tal van andere dingen. Stel je verhuist naar een ander deel van NL neemt wat spullen mee. Auto onderhoud bij garage, helaas auto niet bij ons gekocht doen geen onderhoud. Scooter helaas niet bij ons gekocht doen we niet. Leiding lek, belt een loodgieter helaas leiding niet door mij gelegd ik maak het niet. Sleutel bij maken, slotenmaker helaas slot niet bij mij gekocht maak geen sleutel bij. Aanhangwagen nieuw net nodig krijgt geen net geen aanhanger bij mij gekocht.
Ze waren als pallet aangekomen.1 buiten unit had een kleine tik gehad met het voetje. Voor de rest prima in verpakking. Ze draaien gelukkig!
Die blokken waar de buiten units op staan komen van warmteservice kunt ze daar los kopen zonder een airco te kopen
2x Mitsubishi 3,5 kw
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen