[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste
Acties:
  • 76.805 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:29:
Ajax zal dus inderdaad zonder de WK-gangers moeten gaan spelen. Daarom is het voor Ajax niet eens zo ongunstig dat Nederland zich niet heeft gekwalificeerd.

Hopelijk liggen Argentinie, Denemarken en Marroko er ook vlug uit.. ;)
Nja als je er inderdaad vroeg uitligt lijkt het me niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Han schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:24:
De eerste voorronde van de CL, waarin Ajax zijn opwachting maakt, is op 24/25 juli, 10 dagen na de finale van het WK en slechts 12 dagen na de loting 8)7

Dat wordt een lekkere voorbereiding zo... dat is toch absurd? Ongeacht voor welk team, als je pech hebt doen spelers tot het laatst mee en komen ze zwaar vermoeid terug. Vind het echt van de pot gerukt. Naast Ajax hebben ook PAOK Thessaloniki en Sturm Graz internationals in hun gelederen. Op dese manier zijn clubs zonder internationals toch gewoon in het voordeel bij dergelijke vroege voorronden?
Tsja, zo had je voorheen (of dat nog steeds zo is weet ik niet) competities die al een aantal speelrondes achter de rug hadden. Team was derhalve al beter ingespeeld en dus meer kans op winst?

Zolang niet alle competities gelijk worden getrokken behoud je dit fenomeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
Seedorf is weer ontslagen.
Waarom stapt hij telkens in bij dit soort hopeloze clubs?
T zijn altijd degradatie favorieten of trainers kerkhoven waar hij aan de slag gaat.

Waarom geen middenmotor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:26:
Seedorf is weer ontslagen.
Waarom stapt hij telkens in bij dit soort hopeloze clubs?
T zijn altijd degradatie favorieten of trainers kerkhoven waar hij aan de slag gaat.

Waarom geen middenmotor?
Omdat die hem niet willen? Hij heeft toch ook nog niks bewezen als trainer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:54:
[...]

Omdat die hem niet willen? Hij heeft toch ook nog niks bewezen als trainer?
Genoeg andere trainers die bij middenmotors, subtoppers en top clubs aan de slag gaan zonder enig iets bewezen te hebben

Heb het gevoel dat het aan hem ligt en hij iets wil neerzetten/opbouwen

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 22-05-2018 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:12:
[...]

Genoeg andere trainers die bij middenmotors, subtoppers en top clubs aan de slag gaan zonder enig iets bewezen te hebben

Heb het gevoel dat het aan hem ligt en hij iets wil neerzetten/opbouwen
Dan had ie toch geen contract tot einde seizoen getekend, maar langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Cassiera wss tot aan het einde van komend seizoen aan FC Groningen verhuurd. Goede stap wat mij betreft, schoot ze er in de Jupiler League toch vrij gemakkelijk in, kijken of hij het een stap hoger ook kan.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:31

snmght

imho dan he

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik had liever gezien dat hij meer kansen zou krijgen in Ajax 1 komend seizoen. KJH heeft belangrijke doelpunten gemaakt maar heeft mij ook niet overtuigd als eerste spits, van Dolberg moeten we maar zien of hij zijn vorm weer terug weet te vinden en dan hou je straks Sierhuis daar achter over. Bij een langdurige blessure van KJH of de Deen houden we erg weinig over.

Puur voor de ontwikkeling van Cassiera is het een goede zaak, in die zin ben ik er ook niet geheel ontevreden over maar ik heb wel zorgen m.b.t. het eerste elftal.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
snmght schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:02:
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik had liever gezien dat hij meer kansen zou krijgen in Ajax 1 komend seizoen. KJH heeft belangrijke doelpunten gemaakt maar heeft mij ook niet overtuigd als eerste spits, van Dolberg moeten we maar zien of hij zijn vorm weer terug weet te vinden en dan hou je straks Sierhuis daar achter over. Bij een langdurige blessure van KJH of de Deen houden we erg weinig over.

Puur voor de ontwikkeling van Cassiera is het een goede zaak, in die zin ben ik er ook niet geheel ontevreden over maar ik heb wel zorgen m.b.t. het eerste elftal.
Wanneer KJH en Dolberg niet geblesseerd raken en beiden veel scoren, dan zou Cassiera weer geen speeltijd krijgen. Ik vind het een goede beslissing. Hopelijk speelt hij net zo'n seizoen als afgelopen jaar.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Curva schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:34:
[...]

Wanneer KJH en Dolberg niet geblesseerd raken en beiden veel scoren, dan zou Cassiera weer geen speeltijd krijgen. Ik vind het een goede beslissing. Hopelijk speelt hij net zo'n seizoen als afgelopen jaar.
Dit geeft ook ruimte aan Sierhuis in JA. In de winterstop kun je nog altijd belissen om hem terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Han schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:24:
De eerste voorronde van de CL, waarin Ajax zijn opwachting maakt, is op 24/25 juli, 10 dagen na de finale van het WK en slechts 12 dagen na de loting 8)7

Dat wordt een lekkere voorbereiding zo... dat is toch absurd? Ongeacht voor welk team, als je pech hebt doen spelers tot het laatst mee en komen ze zwaar vermoeid terug. Vind het echt van de pot gerukt. Naast Ajax hebben ook PAOK Thessaloniki en Sturm Graz internationals in hun gelederen. Op dese manier zijn clubs zonder internationals toch gewoon in het voordeel bij dergelijke vroege voorronden?
Dat hebben andere clubs toch ook steeds gehad de afgelopen jaren. Niets nieuws lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
rikoos schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:47:
[...]

Dat hebben andere clubs toch ook steeds gehad de afgelopen jaren. Niets nieuws lijkt mij.
Nou het scheelt nogal of er een EK/WK in de zomer is. WK is het langst durende tournooi (hoewel EK ook langer is met 100 teams behalve Nederland in de eindronde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 15:56

Typhone

Who Dares Wins

rikoos schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:47:
[...]

Wie is er de afgelopen jaren 2e geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Van de andere kant - tot het langst mee doen geldt maar voor twee landen en daarvan spelen niet alle spelers bij dezelfde club. In de praktijk zal het wel mee vallen, in elk geval voor clubs in de eredivisie lijkt me. De impact lijkt me kleiner dan de impact van bijvoorbeeld de Afrika Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Typhone schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:59:
[...]

Wie is er de afgelopen jaren 2e geworden?
Aye dat de nr2 van Nederland de groepsfase van de CL gehaald heeft is toch wel de uitzondering en echt niet de regel.

Je moet eerder beginnen met de voorbereiding, veel eerder je selectie al op orde hebben (want niet altijd eenvoudig is). Je bent al serieus bezig met het seizoen terwijl er nog steeds transfers plaats vinden etc.
En de helft van de tijd heb je nog het geweldige EK en WK vlak ervoor.

Nu heeft Ajax het voordeel dat er geld is en ze voor dat de markt open gaat al spelers kunnen kopen en niet hoeven te wachten tot er iemand vertrekt, maar nog is dit verre van ideaal voor de voorbereiding.

Maar het maakt de UEFA denk ik ook niets uit, als het ging zouden ze denk ik de voorrondes afschaffen en de overige groepstickets gewoon aan de top 4 competities geven.

@snmght
Vanaf volgend jaar is de afrika cup ook in de zomer.
En het is echt niet alleen een probleem voor spelers die in de finale komen. Voor mensen die de halve of kwart finale spelen is het ook al een probleem.
Want je hebt uiteindelijk gewoon een vrij korte rust tussen de 2 seizoenen.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 23-05-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:24:
[...]

Aye dat de nr2 van Nederland de groepsfase van de CL gehaald heeft is toch wel de uitzondering en echt niet de regel.

Je moet eerder beginnen met de voorbereiding, veel eerder je selectie al op orde hebben (want niet altijd eenvoudig is). Je bent al serieus bezig met het seizoen terwijl er nog steeds transfers plaats vinden etc.
En de helft van de tijd heb je nog het geweldige EK en WK vlak ervoor.

Nu heeft Ajax het voordeel dat er geld is en ze voor dat de markt open gaat al spelers kunnen kopen en niet hoeven te wachten tot er iemand vertrekt, maar nog is dit verre van ideaal voor de voorbereiding.

Maar het maakt de UEFA denk ik ook niets uit, als het ging zouden ze denk ik de voorrondes afschaffen en de overige groepstickets gewoon aan de top 4 competities geven.
Dat is natuurlijk onzin. Alles in NL wordt leeggekocht op 31 augustus. Idem Ajax. Selectie op orde hebben is je reinste onzin. Die is in de voorbereiding goed, en 3 dagen voor het einde zijn er 2 toevalstreffers bijgekomen en 3 sterkhouders weg. Begin je weer op 0. Daarbij, als Argentinië de finale haalt is Tagliafico weg. Nu vast een linksback aantrekken (met kans op weinig speeltijd) of het WK afwachten? Wat is wijsheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Typhone schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:44:
[...]

Dat is natuurlijk onzin. Alles in NL wordt leeggekocht op 31 augustus. Idem Ajax. Selectie op orde hebben is je reinste onzin. Die is in de voorbereiding goed, en 3 dagen voor het einde zijn er 2 toevalstreffers bijgekomen en 3 sterkhouders weg. Begin je weer op 0. Daarbij, als Argentinië de finale haalt is Tagliafico weg. Nu vast een linksback aantrekken (met kans op weinig speeltijd) of het WK afwachten? Wat is wijsheid?
In je bericht zeg je min of meer dat het geen onzin is.
Want uiteindelijk moet een Ajax pakweg 5 weken voor het sluiten van de transfer markt al aan het seizoen beginnen.
Is toch niet voor niets dat diverse (ook grote) competities aangeven dat de transfer markt moet sluiten wanneer de nationale competities beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja dat is de theorie. Maar de praktijk zegt dat spelers (makelaars) liever wachten tot betere aanbiedingen zich voordoen. 2x gelijkspelen en 1x verliezen en de competitie is afgelopen voor Ajax. Dat gebeurt regelmatig in het begin van het seizoen zoals je weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:55:
Ja dat is de theorie. Maar de praktijk zegt dat spelers (makelaars) liever wachten tot betere aanbiedingen zich voordoen. 2x gelijkspelen en 1x verliezen en de competitie is afgelopen voor Ajax. Dat gebeurt regelmatig in het begin van het seizoen zoals je weet.
De transferdeadline in de eigen competitie vroeger leggen dan de grotere competities is in ieder geval het domste wat je kunt doen. Dan worden spelers wel weggekocht (want dat mag je niet verbieden van de uefa) maar kun je geen vervanger meer halen. Ik denk dat je in dat soort situaties niet hoeft te rekenen op enig begrip van de Raiolas en Kluivertjes in deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Brenet naar de Bundesliga (Hoffenheim)..

[ Voor 19% gewijzigd door Joster op 24-05-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:14:
[...]

De transferdeadline in de eigen competitie vroeger leggen dan de grotere competities is in ieder geval het domste wat je kunt doen. Dan worden spelers wel weggekocht (want dat mag je niet verbieden van de uefa) maar kun je geen vervanger meer halen. Ik denk dat je in dat soort situaties niet hoeft te rekenen op enig begrip van de Raiolas en Kluivertjes in deze wereld.
Daarom zijn diverse competities samen bezig om voor elkaar te krijgen dat de gehele transfer markt eerder sluit. Ze willen hem dacht ik 1 maand eerder dicht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Joster schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:53:
Brenet naar de Bundesliga (Hoffenheim)..
Mooi, dan zien we hem ook niet meer in het NL elftal. :+
Deadsy schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:14:
[...]
Ach gun het hem wel. Heeft een leuk seizoen achter de rug maar heeft denk ik zijn max bereikt.
Jammer voor PSV dat er maar 5mln mee binnen komt maar het is geen giga verlies.
Hoezo verlies, hij heeft niets gekost dus alleen maar winst bijschrijven.

[ Voor 46% gewijzigd door Vincent Dave op 24-05-2018 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Vincent Dave schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:12:
[...]

Mooi, dan zien we hem ook niet meer in het NL elftal. :+
Ach gun het hem wel. Heeft een leuk seizoen achter de rug maar heeft denk ik zijn max bereikt.
Jammer voor PSV dat er maar 5mln mee binnen komt maar het is geen giga verlies.

@Vincent Dave
Bedoel verlies als in verlies voor het team vanwege zijn kwaliteiten.
Met zijn vertrek verlies je geen topper.

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsy op 24-05-2018 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:14:
Met zijn vertrek verlies je geen topper.
Brenet heeft het prima gedaan vorig jaar maar ook afgelopen jaar was het weer ouderwets billenknijpen als hij moest verdedigen, daar is hij simpelweg niet bijzonder sterk in. Aanvallend heeft ie wel eens wat impulsen maar een topper is het op dit moment niet.

Wens hem veel succes in Duitsland maar verwacht er zelf niet al te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Napo schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:55:
[...]

Brenet heeft het prima gedaan vorig jaar maar ook afgelopen jaar was het weer ouderwets billenknijpen als hij moest verdedigen, daar is hij simpelweg niet bijzonder sterk in. Aanvallend heeft ie wel eens wat impulsen maar een topper is het op dit moment niet.

Met Viergever heb je mits hij zijn oude vorm vind een kleine verbetering.
Hoffenheim had ik zelf niet gedaan. Is echt een klein dorp en de hele club is gebaseerd op het geld van een rijke fan.
Als die de geld kraan dichtdraait krijg je gewoon hetzelfde als met Wolfsburg, Dus dat ze onderin meedoen en kans maken om te degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:55:
[...]

Hij is alleen toch niks minder dan Dumfries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:39:
[...]

Hij is alleen toch niks minder dan Dumfries?
Dumfries is toch de vervanger van Arias?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:31

Baseman77

We move

PSV verkoopt Brenet voor een 5 miljoen en haalt voor eenzelfde bedrag Angeliño, dat is een fantastische deal d:)b
Verder zal Dumfries nog komen als vervanger van Arias, ook voor een bedrag rond de 5 miljoen. Ik ben nog niet overtuigd van Dumfries en Arias was veruit de beste rechtsback in de Eredivisie, maar dit lijkt me toch niet verkeerd.

Nu nog Guty halen en het liefst een CV verkopen en er een topper voor terughalen.
De kans dat Luuk de Jong naar Mexico vertrekt is overigens zeer groot, dus ik ben benieuwd wat PSV daarmee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
PSV heeft toch Moreno (?) gekocht in de winter. Dat is toch een spits? Wel wat last gehad van blessures sinds hij hier is. Lijkt me daarom niet meteen iemand die er kan staan als vervanger van.

[ Voor 46% gewijzigd door JanW op 25-05-2018 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Meer dan 30 Tweakers deden mee aan de eredivisie voetbalpoule!
Is er ook veel animo voor een WK variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Van Dumfries moet ik t nog maar zien. Overtuigt me niet zoverre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Denny Landzaat is definitief de nieuwe assistent van Gio :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

JST94 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:13:
Denny Landzaat is definitief de nieuwe assistent van Gio :+
8)7

Wat zouden die twee samen hebben, dat een zegen is voor het team, afgezien van hetzelfde moederland? (zoveelstegeneratie) :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gisteren de docu over nederlands voetbal gezien?

Vond het zeer interessant. Vooral het feit dat Duitsland veel slimme spelers heeft vond ik wel interessant.
Zeker als je het vergelijkt met ons team (alleen de vrij heeft VWO diploma). Onze topspelers uit het verleden zijn meestal ook welbespraakt en intelligent ( Robben,Sneijder, van Bommel, van der Sar, bergkamp, Cruijff). Wij hebben gasten als Willems, Depay en Vilhena.

Schreuder heeft in ieder geval goed in de keuken mogen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:31

Baseman77

We move

JanW schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:48:
PSV heeft toch Moreno (?) gekocht in de winter. Dat is toch een spits? Wel wat last gehad van blessures sinds hij hier is. Lijkt me daarom niet meteen iemand die er kan staan als vervanger van.
Romero ;)
En hij is inderdaad een spits, een zeer talentvolle die ook voor veel geld is gehaald. Mits fit zal hij de 1e spits zijn.

De berichtgeving is dat Lammers verhuurd gaat worden (VVV wil hem sowieso huren), daarom ben ik ook benieuwd wat PSV gaat doen na een verkoop van De Jong. Zijn dan Malen en eventueel Bergwijn de back-ups of wordt een 2e spits gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:46:
Iemand gisteren de docu over nederlands voetbal gezien?

Vond het zeer interessant. Vooral het feit dat Duitsland veel slimme spelers heeft vond ik wel interessant.
Zeker als je het vergelijkt met ons team (alleen de vrij heeft VWO diploma). Onze topspelers uit het verleden zijn meestal ook welbespraakt en intelligent ( Robben,Sneijder, van Bommel, van der Sar, bergkamp, Cruijff). Wij hebben gasten als Willems, Depay en Vilhena.

Schreuder heeft in ieder geval goed in de keuken mogen kijken.
Een diploma zegt niets over de slimheid van een mens hoor ;-) Maar snap je punt , het zijn geen heldere lichten allemaal maar denken omdat ze geld hebben allemaal Einsteintjes te zijn.

PS Bergkamp welbespraakt?!? Heb je het over een familie lid van Dennis B? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikoos schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Een diploma zegt niets over de slimheid van een mens hoor ;-) Maar snap je punt , het zijn geen heldere lichten allemaal maar denken omdat ze geld hebben allemaal Einsteintjes te zijn.

Niet alles, maar wel duidelijke indicatie. in ieder geval hebben de meesten een VMBO niveau (wat geen schande is).

Bergkamp komt wel over als een redelijk intelligent persoon ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

rikoos schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Bergkamp heeft dan in elk geval nog net VWO gehaald.

Maar dat zegt niets over welbespraaktheid, tact of fatsoen, inderdaad. ;)

Slimheid komt in diverse vormen.

Voetbal - en overigens geldt dat voor alle teamsporten - vergt wel veel tactische slimheid.

Je kunt ook gewoon tactieken inslijpen, maar de 'echte' slimmeriken hebben het van nature. En brengen veel improvisatietalent mee. /Cruijff

Van Persie en Bergkamp voldoen beide aan die eisen. En (als we het toch over die generatie hebben) Robben, Van der vaart en Sneijder ook.

In mijn optiek is het in de huidige generatie (18-30 jaar) helaas niet zo dik gezaaid.

[ Voor 33% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2018 14:05 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24
Baseman77 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:12:
PSV verkoopt Brenet voor een 5 miljoen en haalt voor eenzelfde bedrag Angeliño, dat is een fantastische deal d:)b
Verder zal Dumfries nog komen als vervanger van Arias, ook voor een bedrag rond de 5 miljoen. Ik ben nog niet overtuigd van Dumfries en Arias was veruit de beste rechtsback in de Eredivisie, maar dit lijkt me toch niet verkeerd.

Nu nog Guty halen en het liefst een CV verkopen en er een topper voor terughalen.
De kans dat Luuk de Jong naar Mexico vertrekt is overigens zeer groot, dus ik ben benieuwd wat PSV daarmee gaat doen.
Angelino van NAC? Goeie speler :) Dumfries ook trouwens, toch veel assists en doelpunten voor een verdediger op zijn naam staan.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Andere vraag: wie interesseert het iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:13:
[...]

Andere vraag: wie interesseert het iets?
Nou ik vraag me toch wel af waarom Abramovich nu opeens wil dat iemand anders de officiële eigenaar is van Vitesse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:12:
[...]

Angelino van NAC? Goeie speler :) Dumfries ook trouwens, toch veel assists en doelpunten voor een verdediger op zijn naam staan.
Zeker, die Angeliño is een slimme, snelle en goed opkomende linksback mét scorend vermogen, en Dumfries was toch bij Sparta vorig jaar nog best een zgn. 'sterkhouder' met veel voorzetten als opkomende back, dit jaar bij Heerenveen prima tot zijn recht gekomen.

Geen verkeerde transfers zo. :)

En Sparta toch weer hofleverancier voor PSV... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Van Angelino hebben we echt genoten dit seizoen in Breda. Te goed voor ons, PSV zou prima bij hem passen. Aanvallend ijzersterk, geweldig linkerbeen, verdedigend matig tot redelijk. Voldoende voor de Eredivisie maar hij is pas 21 dus kan daar nog stappen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ramzzz schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:01:
[...]

Bergkamp heeft dan in elk geval nog net VWO gehaald.

Maar dat zegt niets over welbespraaktheid, tact of fatsoen, inderdaad. ;)

Slimheid komt in diverse vormen.

Voetbal - en overigens geldt dat voor alle teamsporten - vergt wel veel tactische slimheid.

Je kunt ook gewoon tactieken inslijpen, maar de 'echte' slimmeriken hebben het van nature. En brengen veel improvisatietalent mee. /Cruijff

Van Persie en Bergkamp voldoen beide aan die eisen. En (als we het toch over die generatie hebben) Robben, Van der vaart en Sneijder ook.

In mijn optiek is het in de huidige generatie (18-30 jaar) helaas niet zo dik gezaaid.
Kortom het in het verleden al voorbij gekomen chochme. Diploma/niveau vind ik op zich nog wel iets zeggen over 'snapsnelheid' ...
Net ook gezien deel 1 en eigenlijk niks nieuws gehoord maar blijft leuk kijkvoer. Had in het verleden ook al gepost dat de basistechniek gewoon gebrekkig is in de eredivisie alleen dat kon er toen niet in want toch profvoetballers. Maar dat je een akka 3000 kan betekend nog niet dat je in een wedstrijd een pass kunt geven die aankomt waar hij hoort. Echt te triest voor woorden soms om naar te moeten kijken :')
In de docu mooi aangehaald en gebrek aan individuele training ligt daaraan ten grondslag.

Komt Brenet toch nog ergens mooi terecht met state of the art trainingsfaciliteiten ;) (zo zie je een verdwaald persoon in PSV kloffie in de plaatselijke super lopen voor ie z'n eredivisie debuut gemaakt heeft en nu naar de Bundesliga)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:38
kazuka schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:53:
Van Angelino hebben we echt genoten dit seizoen in Breda. Te goed voor ons, PSV zou prima bij hem passen. Aanvallend ijzersterk, geweldig linkerbeen, verdedigend matig tot redelijk. Voldoende voor de Eredivisie maar hij is pas 21 dus kan daar nog stappen maken.
Angelino is echt de slechtste linksback in de eredivisie. Linkshalf zou nog prima zijn, maar verdedigen snapt hij helemaal niks van.
apis29 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 20:01:
[...]

Kortom het in het verleden al voorbij gekomen chochme. Diploma/niveau vind ik op zich nog wel iets zeggen over 'snapsnelheid' ...
Gogme ;)
Ramzzz schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:01:
[...]

Dat Van der Vaart voetbalintelligentie heeft is een godswonder. Die jongen heeft moeite met van 1 tot 10 tellen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Als we dan toch gaan tweakeren. Het komt uit het Hebreeuws en is dus sowieso een fonetische schrijfwijze. Chochme is in die zin niet fout, wellicht zelfs beter als je geen brabo bent. O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Veel te stil over ... :P . Gelukkig gaat de zon al wat eerder onder in Kiev O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ptxEID7zHiB65QprjehK10Ph/full.jpg

[https://www.instagram.com/p/BjCK3jkBxvt/?taken-by=btsport]

(op z'n boerenkools idd gogme :)F )

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 26-05-2018 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 19:33
Ik denk dat Jurgen Klopp toch een stapje voor op Zidane en zijn team kan zijn. In zijn Dortmund tijd gaf ik het niet toe, maar ik vind hem misschien wel de beste trainer met zijn stijl van voetbal. Hij zou met 2 vingers in zijn neus Bayern kunnen coachen. Die spelen normaal gesproken ook een beetje zijn stijl..

Hoop echt op Liverpool, maar Real is een stug team. Liverpool heeft veel druk en Real totaal niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
Naast De Ligt staan ook Justin Kluivert én Joël Veltman in de belangstelling van Tottenham, meldt The Evening Standard
Veltman nog wel... _O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Hebben ze de scouts en financieel directeur soms een rondje Wallen gegeven, en ze daarna antwoorden ontlokt?

Misschien moet Ajax dat ook eens doen - en dan met contracten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Is de wedstrijd legaal te streamen? Wij hebben geen tv abonnement meer en dat mis ik eigenlijk alleen vanavond..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Je weet niet voor welke functie. Er moet ook iemand de lijnen kalken ;)
snmght schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:37:
Is de wedstrijd legaal te streamen? Wij hebben geen tv abonnement meer en dat mis ik eigenlijk alleen vanavond..
Zend nu.nl dat niet uit? Of Ziggo (oid) inlog regelen via een bekende?

[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 26-05-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien is het een goedmakertje omdat ze zelf ook weten dat Sanchez eigenlijk te goedkoop was, net als Vertonghen en Eriksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gaius schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:12:
[...]

Misschien is het een goedmakertje omdat ze zelf ook weten dat Sanchez eigenlijk te goedkoop was, net als Vertonghen en Eriksen.
Omdat everyone and their mom in de PL veel teveel betaalt voor spelers, betekent niet dat een goede prijs ineens - en met name jaren achteraf - geen goede prijs was.

Idioterie hoeft niet zomaar volgehouden te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06
Ziggo Sport biedt live stream voor 4 euro, lijkt me voor die ene keer per jaar wel te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:22:
[...]

Omdat everyone and their mom in de PL veel teveel betaalt voor spelers, betekent niet dat een goede prijs ineens - en met name jaren achteraf - geen goede prijs was.

Idioterie hoeft niet zomaar volgehouden te worden.
Ik zie het anders. Als je weet dat iedereen en hun moeder teveel betaalt, dan profiteer je daarvan en gooi je de EPL-factor op de prijs. Ajax is er niet om Tottenham van goedkope spelers te voorzien tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gaius schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:44:
[...]

Ik zie het anders. Als je weet dat iedereen en hun moeder teveel betaalt, dan profiteer je daarvan en gooi je de EPL-factor op de prijs. Ajax is er niet om Tottenham van goedkope spelers te voorzien tenslotte.
Misschien Blijkbaar zijn ze daar toch niet slim genoeg voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Waarom maken ze niet gewoon een deal.
Tottenham maakt elk jaar 40mln over en in ruil mogen ze 1 speler uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:46:
[...]

Misschien Blijkbaar zijn ze daar toch niet slim genoeg voor.
Gezien de transfersommen die wij ontvangen tov PSV en Feyenoord zijn we daar blijkbaar toch best goed in. Zo krabde iedereen hier achter zn oren toen we Blind voor 20m verkochten en gingen Tete en Riedewald ook weg voor ruim meer dan Brenet nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:35:
[...]

Gezien de transfersommen die wij ontvangen tov PSV en Feyenoord zijn we daar blijkbaar toch best goed in. Zo krabde iedereen hier achter zn oren toen we Blind voor 20m verkochten en gingen Tete en Riedewald ook weg voor ruim meer dan Brenet nu gaat.
Inderdaad, en Riedewald en Tete waren toen ook met hoge regelmaat bankzitter.
Maar beide hadden wel al laten zien dat er veel potentie in zit.
Is er jammer genoeg sindsdien niet meer uit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:35:
[...]

Waarom dan toch altijd dat geklaag? :?

Ik hoor het ook meteen in die klagerige Amsterdamse tongval... :+

Inclusief de borstklopperij. :')

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 26-05-2018 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
https://www.veronicatv.nl/

Na registeren gratis livestream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Yep, kwaliteit is er ook naar..

Fijne wedstrijd aan allen die hem wel kunnen zien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Real Madrid speelt dus met de zelfde 11 als vorig jaar in de finale. Dat is wel erg netjes hoor.
Continuïteit.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:31:
[...]

Waarom dan toch altijd dat geklaag? :?

Ik hoor het ook meteen in die klagerige Amsterdamse tongval... :+

Inclusief de borstklopperij. :')
Ach ja zo lees ik de afgunst in jouw posts...
Dat je meer vangt dan een ander betekent niet automatisch dat je het genoeg moet vinden. Maar ik geloof niet dat er veel mensen klagen over de hoogte van de 40m voor Sanchez, of het gerucht van de 50-60m voor De Ligt. Ik klaag wel dat ik die spelers liever niet kwijt was, maarja met dat soort bedragen hou je ze echt niet meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Hupske schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:45:
Real Madrid speelt dus met de zelfde 11 als vorig jaar in de finale. Dat is wel erg netjes hoor.
Continuïteit.
Of een gebrek aan doorselecteren. Ze staan natuurlijk wel weer in de finale, maar in de competitie heeft dat ze wel de kop gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:45:
[...]

Ach ja zo lees ik de afgunst in jouw posts...
_O- Dan sla je de plank behoorlijk mis - het interesseert mij echt geen zak.

Ik vind het allemaal poppenkast, en het komt meestal neer op gaten met gaten vullen.
Dat je meer vangt dan een ander betekent niet automatisch dat je het genoeg moet vinden. Maar ik geloof niet dat er veel mensen klagen over de hoogte van de 40m voor Sanchez, of het gerucht van de 50-60m voor De Ligt. Ik klaag wel dat ik die spelers liever niet kwijt was, maarja met dat soort bedragen hou je ze echt niet meer tegen.
Dat las ik hier toch echt wel in, vrijwel letterlijk.
Maar goed, maakt mij niets uit verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Haha die @Ramzzz . Een paar biertjes bij de barbecue en de ware haat komt boven. :D

Nou jongens, nu braaf finale kijken hè? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:57:
Haha die @Ramzzz . Een paar biertjes bij de barbecue en de ware haat komt boven. :D

Nou jongens, nu braaf finale kijken hè? O-)
:?

Waar gaat dit nou weer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Liverpool is nog wat mak. Ik had gehoopt op meer storm want volgens mij is dat de enige manier om deze finale te winnen.
Je post van 2031, moet ik dat serieus uitleggen? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Is dit real Madrid of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Argh Milner, leg nou breed op Salah.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 18:57
Wat een sneaky klootzak is die Ramos toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tja, blijkbaar mag dit wel maar het stevige duel twintig seconden later was ineens een dikke overtreding. Ik zal wel niet geschikt zijn als scheidsrechter want ik snap er geen reet van. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:31
Liverpool maakt er een leuke wedstrijd van, vallen best goed aan :)
Dus Madrid zal wel winnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 26-05-2018 21:14 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:19
salah gebroken sleutelbeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Verdomme

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

D-e-n schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:12:
Wat een sneaky klootzak is die Ramos toch
Die mag van mij inderdaad preventief elke wedstrijd rood krijgen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Lekker dan. Ramos verneukt zo gewoon die hele finale. Bewust, en geen kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:19
Vakkundig door Ramos uit de wedstrijd gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:46
Met alle tools die ze nu toch tot hun beschikking hebben moeten ze toch makkelijk kunnen zien dat Ramos dit puur en alleen doet met de intentie om daar flinke schade aan te richten (arm klemmen en dan zo doordraaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lekker bashen op ramos, hij gooit toch echt zelf z'n arm om ramos heen :')

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

MazeWing

The plot thickens...

Wat een koootzakken zijn die lui van Real toch. Neem nu Navas; hij duwt zichzelf van de tegenstander af en doet dan een gebaar alsof hij grof aan de kant is geduwd.

Die gast doet me denken aan de gemiddelde 18 jarige aso die op stap gaat...

Ramos is trouwens ook vergeten dat het voetbal is en geen judo...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Die Ramos mogen ze nu ook even onder het tapijt schuiven. Wat walgelijk om een ploeg zo vleugellam te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:15:
Vakkundig door Ramos uit de wedstrijd gespeeld...
Daar kon Ramos echt helemaal niks aan doen. Hij komt nota bene verkeerd neer op de schouder die niet klem zat (is Sierd 10min later nog niet achter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ronaldo viel uit in de EK finale en toen won Portugal ook. Kijken of Liverpool hetzelfde kan bewerkstelligen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat een kutactie weer, dit verpest mijn hele gevoel bij de wedstrijd. Ook al zou Real nu terecht winnen dan blijft er een vieze bijsmaak bij hangen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
snmght schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:44:
[...]
Yep, kwaliteit is er ook naar..
Fijne wedstrijd aan allen die hem wel kunnen zien! ;)
Mijn vrouw kijkt via Nu.nl. Prima haarscherp beeld.

https://www.nu.nl/237206/...eal-madrid-liverpool.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Het zag er niet best uit maar volgens mij is het niet Ramos' intentie. Wel echt zonde dit..
Inmiddels doet hij het weer! Thanks! :)

[ Voor 62% gewijzigd door snmght op 26-05-2018 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Dit soort overtredingen gebeuren bij RM te vaak om toeval te zijn. Vakkundig iemand uit de wedstrijd helpen zonder bestraft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tk55 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:19:
Dit soort overtredingen gebeuren bij RM te vaak om toeval te zijn. Vakkundig iemand uit de wedstrijd helpen zonder bestraft te worden.
Ik denk dat het meer een kwestie is van wat je graag ziet of denkt te willen zien. Zeker anti Real? ;)

Ik zie Liverpool vandaag ook liever winnen dan Real, maar heb geen last van de blinde Real/Ramos haat zoals sommigen hier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Zo'n boeiende overtreding was het echt niet imho, de gevolgen wel uiteraard.
Heb het idee dat de meeste hier sowieso al anti-Real zijn, als het Van Dijk was geweest in een oranje-shirt tijdens het aankomende WK dan had je er geen Nederlander over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het verpest gewoon de hele wedstrijd. Ik heb eigenlijk zin om hem af te zetten nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:49

Herman

FP ProMod
toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:16:
[...]

Daar kon Ramos echt helemaal niks aan doen. Hij komt nota bene verkeerd neer op de schouder die niet klem zat (is Sierd 10min later nog niet achter)
Whut? In judo zou Ramos een Ippon hebben gescoord. Ranzige actie en natuurlijk heel zwak om zo angel uit de wedstrijd te halen :r :r

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Is ook geen toeval. Salah gebruikt ook zijn arm, Ramos klemt die. Tot zover slim, dat doe ik zelf ook. Daarna echter bewust doordraaien is echt niet per ongeluk, dan onderschat je een profvoetballer. Je weet dat de kans op beschadiging dan groot is, daarom doe je zoiets niet. Als je fatsoen hebt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
D-e-n schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:23:
Het verpest gewoon de hele wedstrijd. Ik heb eigenlijk zin om hem af te zetten nu.
Doe dan ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Superkiwi op 26-05-2018 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Van Salah zijn momenten die tig keer gebeuren in een wedstrijd. Het inhaken bij elkaar is heel normaal, nu was t alleen ongelukkig.

Iig nu met Carvajal hebben ze er allebei al een wissel op zitten.

Veld zal iig goed glad worden van alle tranen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gonadan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:23:
Is ook geen toeval. Salah gebruikt ook zijn arm, Ramos klemt die. Tot zover slim, dat doe ik zelf ook. Daarna echter bewust doordraaien is echt niet per ongeluk, dan onderschat je een profvoetballer. Je weet dat de kans op beschadiging dan groot is, daarom doe je zoiets niet. Als je fatsoen hebt.
Heb jij dezelfde herhaling gezien? Salah gooit z'n arm gewoon om hem vast, pakt hem vast, Ramos gaat natuurlijk naar de grond, Messi 1.0 regels in de voetbal. Nu ook met Carvajal, trap op z'n achilles is zeker ook een fout van Real? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.