[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 36 Laatste
Acties:
  • 76.911 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kom je daar nu pas achter? Tis al een jaar lang stormachtig in Amsterdam

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:52
Russel88 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:03:
Labyad is een typische Van Geel aankoop. Als je net als Ajax bulkt van het geld dan ga je toch voor iemand met meer potentie dan Labyad? Of iemand in dezelfde leeftijdscategorie die wat meer kan en bereikt heeft.
Niet dat ik het erg vind als Feyenoorder. Maar je ziet wel dat Overmars ook niet echt een plan of visie heeft.
Lijkt mij een typische Ten Hag aankoop die door hem wordt opgedrongen.
Totaal onnodig en niet het niveau wat Ajax nastreeft.
Lijkt me niet dat dit van Overmars af komt, de scouting zou juist een negatief advies gegeven hebben maar dat wordt overruled.
Typhone schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:37:
[...]

Veltman - Sanchez - De Ligt - Tagliafico

Aangevuld met:

Klaassen - Vd Beek - Ziyech

Kluivert - Huntelaar/Dolberg - Neres

Dan heb je het op cruciale punten toch wel over héél veel meer body en fysiek.
In seizoen 1 kunnen bepaalde spelers pieken maar pas in seizoen 2 kan het hele team gaan pieken. Seizoen 2 blijft inmiddels alweer 4 jaar uit, exclusief de sterke Europese reeks vorig jaar.
Dit inderdaad, na de EL finale had je door moeten pakken. Met zo'n team had je Europees gespeeld en ook wel kampioen geworden.

Er dreigt overigens al weer hetzelfde te gebeuren. Onana, De Ligt, Kluivert, Ziyech gaan allemaal weg.

[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 09-05-2018 10:01 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-11 15:47
Napo schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:44:
[...]

Het is ook bijzonder om zo'n poule te faciliteren. Neem de huidige uitslag van de eredivisie, daar was het gat 34 punten (vorige jaren respectievelijk 33, 33, 35, 16, 14). Het gat tussen de top en subtop is enkel groter geworden en dat gat willen sluiten los je niet op door een kampioenspoule. Als je als club een punt minder per wedstrijd behaalt dan de koploper zou je niet met zo'n lapmiddel nog kans moeten maken op een kampioenschap
Eens, in feite krijg je in Nederland dan nog een strijd tussen de nummer 1 en 2 uit de competitie, dus die poule gaat eigenlijk nergens over behalve dat de ploeg die tweede werd nog kans maakt om kampioen te worden :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
JST94 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:25:
Stuurgroep presenteert plan kleinere Eredivisie

In dit plan staat dat men de competitie wilt inkrimpen naar 16 clubs, net als dat de Jupiler League naar 16 clubs dient te gaan. Tevens wilt men een 'kampioenspoule' voor de top-6 in de Eredivisie om voor het kampioenschap te spelen.

Beloftenteams verdwijnen vervolgens uit de Jupiler League, men wilt een internationale competitie voor belofenteams uit verschillende landen. Daarnaast wilt men in 2021 afscheid nemen van kunstgras.

Ik zie zo'n kampioenspoule dus totaal niet zitten. Je bent kampioen als je over alle wedstrijden heen het beste presteert. Niet door middel van een of andere poule.
Dat is puur om enkele top clubs te behagen. Minder wedstrijden in de mickey mouse competitie en een kampioenspoule om uitglijders weg te poetsen.

Kortom, het hele jaar naar een soort vooronde wedstrijden kijken zonder echte spanning. Bij volleybal doen ze iets vergelijkbaars, geen zak aan.

Enige pluspunt is het afschaffen van plastic, maar waarom pas in 2021? Je kunt best nu al een verbod op het aanleggen van nieuw plastic instellen en gras per 2019 verplichten. Komend seizoen de clubs met bestaand plastic een dispensatie regeling laten KOPEN.

Wat betreft de belofte teams, daarin zit ik een beetje in dubio. Het heeft wel iets dat bij voetbal (tot in de kelder klassen) de eerste teams in een aparte competitie spelen en enkel tegen andere eerste teams uitkomen. Eigenlijk slaat dat sportief nergens op maar het maakt die wedstrijden wel bijzonder. Bij andere sporten zie je dat het eerste van de ene club uitkomt tegen het 8e van een grote vereniging en ergens achteraf mag spelen.
Maar als ze bij het voetbal wel belofte/jong/2e elftallen mee laten doen in de piramide, dan wel met goede afspraken. Het moeten wel echt gescheiden selecties zijn en niet (zoals nu) een manier om de reserves van de echte selectie de mogelijkheid te geven op niveau wedstrijden te laten spelen. (Dus een speler de meer dan 2 keer in een maand in het eerste speelt mag daarna niet meer terug naar het tweede)

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
Dispensatie laten kopen, en zo'n drastische wijziging zo snel in laten gaan is natuurlijk totaal niet reeel. Das hetzelfde als zeggen dat ze geen spelers van 25 of ouder meer op mogen stellen, en de clubs het dan maar uit laten zoeken met de langlopende contracten voor die spelers.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-11 18:17
Als ze dat plan doorzetten zeg ik mijn fox abbonement op. Ik ziet absoluut niet te wachten op dat Belgisch flutmodel.

Dan mijn club maar via het illegale circuit volgen

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Een seizoenkaart kopen is niet illegaal hoor. :+

[ Voor 3% gewijzigd door JST94 op 09-05-2018 10:46 ]

• LZ86
Heb je die prijzen gezien ;)

• JST94
Vind ik wel meevallen, betaal nog geen 20 euro per wedstrijd.

• Ankona
JST94 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:46:
Een seizoenkaart kopen is niet illegaal hoor. :+
Kun je een seizoenskaart kopen voor enkel de kampioenspoule? Die voorrondes zijn niet interessant.

alles kan off-topic

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je hebt toch wel wat over voor je club?

• LZ86
Ik wel, maar mijn vrouw niet ;)

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
JST94 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:52:
Vind ik wel meevallen, betaal nog geen 20 euro per wedstrijd.
Nosebleed section zeker. :+

• Martinusz
Ik denk trouwens met al dit gezeik, dat Overmars over niet al te lange tijd ook zijn biezen pakt. Van de Sar zal ook nog wel sneuvelen, beginnen we weer opnieuw :+

• LZ86
Eerst gaat ten hag sneuvelen en komt de Boer terug! Mooie tijden.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-11 15:54
Leon Zwiers schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:17:
Eerst gaat ten hag sneuvelen en komt de Boer terug! Mooie tijden.
Ik niet graag de Boer terug, maar als je Ten Hag langer gaat zitten met al die dreigende vertrekken krijg je een team vol met Ten Hag aankopen waardoor het voor elke nieuwe trainer weer amper te doen is.

• dutchgio
Met een leegloop in de selectie kun je er op wachten dat er geen volwaardige/ingespeelde selectie staat bij aanvang van de voorrondes. Als je weer geen Europees haalt zie ik ze Ten Hag er wel uitgooien.
Dat nu al is vastgelegd dat je dan De Boer terughaalt lijkt me wat voorbarig.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32
Ach, onder De Boer is Ajax wel van de 5 seizoenen 4 keer kampioen geworden. Mooie tijden waren dat wel ja, al was het voetbal de laatste 2,5 jaar niet het aanzien waard.

Ik moet het nog allemaal maar zien wat er gaat gebeuren. De Telegraaf is al een aantal jaar niet echt betrouwbaar meer als het op Ajax aan komt. Lijkt erop dat ze een bron hadden binnen Ajax en die kwijt zijn en eens in de zoveel tijd een keer om zich heen gaan schoppen als een klein kind. Nu ook weer dat hele verhaal over De Boer, en dan eindigen met het volgende:
Gezien de gevoeligheid van dit onderwerp zal het door betrokkenen in alle toonaarden worden ontkend.
Ja, zo kan ik ook nieuws maken :D Mooi man, sportjournalist zijn. Beetje wat dingen uit je pen zuigen en dan eindigen met zo'n regel. Hatsikidee, weer een halve pagina gevuld.

Wat ook bijzonder toevallig is, is dat de Telegraaf gisteren met Raiola heeft gesproken en nu ineens komt dit nieuws naar buiten en het nieuws rondom De Ligt. Van De Ligt is Raiola ook de adviseur (niet zaakwaarnemer, gelukkig). Ik vind het allemaal iets te toevallig.

Hoop wel dat dat verhaal over Labyad een mislukte grap is. Die jongen komt gewoon tekort voor Ajax en ben het met Han wel eens daarover verder. Leuke voetballer, maar op meerdere posities is ie 't net niet. Hij is geen nummer 10 zoals Ziyech is en als buitenspeler is ie 't ook net niet.

• JST94
Nee hoor, seizoenkaart op de WvH-tribune is nog geen 300 euro en je krijgt er al snel 19 wedstrijden per jaar voor terug (17x Eredivisie, 1x KNVB Beker, 1x Openingswedstrijd). Daarnaast altijd voorrang op kaartverkoop voor andere wedstrijden waar je vaak ook nog korting voor krijgt.

• LZ86
JST94 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:41:
[...]

Nee hoor, seizoenkaart op de WvH-tribune is nog geen 300 euro en je krijgt er al snel 19 wedstrijden per jaar voor terug (17x Eredivisie, 1x KNVB Beker, 1x Openingswedstrijd). Daarnaast altijd voorrang op kaartverkoop voor andere wedstrijden waar je vaak ook nog korting voor krijgt.
Ja goed, maar dan zit je dus (schuin)achter het doel, met waardeloos overzicht de halve wedstrijd. Ik heb liever een plaats op de lange zijde tbh.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:31:
[...]

Zijn er trouwens nog andere landen waar ze dit soort competities hebben?
Niet helemaal vergelijkbaar maar in de MLB, NHL en NBA heb je playoffs, niet een poultje maar gewoon best of 3/5/7 head to head. Het heeft wel wat in de zin dat je niet met wat mazzel kampioen kan worden en dat de eindstrijd gewoon spannend is. Maar voetbal lijkt mij niet de sport voor een dergelijk format.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:15
JanW schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:35:
Hoop wel dat dat verhaal over Labyad een mislukte grap is. Die jongen komt gewoon tekort voor Ajax en ben het met Han wel eens daarover verder. Leuke voetballer, maar op meerdere posities is ie 't net niet. Hij is geen nummer 10 zoals Ziyech is en als buitenspeler is ie 't ook net niet.
Labyad zit ook helemaal niet in de vijver waar Ajax zou moeten vissen. Een dergelijke wat oudere en beschadigde speler hoeft Ajax niet te halen met hun budget, leg gewoon 15-20m neer voor een directe versterking.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ankona
ph4ge schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:49:
[...]

Labyad zit ook helemaal niet in de vijver waar Ajax zou moeten vissen. Een dergelijke wat oudere en beschadigde speler hoeft Ajax niet te halen met hun budget, leg gewoon 15-20m neer voor een directe versterking.
Maar welke vis uit die beoogde vijfer zou naar Ajax willen komen?

De ED is voor de grote jongens eerst de kweekvijfer en soms later nog een pre-pensioen voor de lol. Tussen de 22 en 32 is het allemaal materiaal dat al op de top zit in de ED.

alles kan off-topic

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
PolarBear schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:43:
[...]

Niet helemaal vergelijkbaar maar in de MLB, NHL en NBA heb je playoffs, niet een poultje maar gewoon best of 3/5/7 head to head. Het heeft wel wat in de zin dat je niet met wat mazzel kampioen kan worden en dat de eindstrijd gewoon spannend is. Maar voetbal lijkt mij niet de sport voor een dergelijk format.
Mjah, in de US(/CAN) sporten is het wat logischer omdat je daar verschillende regio's hebt. Dat heb je hier niet. Ik vind zo'n mini league op het eind van de competitie maar onzin en (zoals velen hier al aan hebben gegeven) het maakt de 'reguliere competitie' er niet leuker op. Voor fans van de grote clubs zelfs vrij zinloos, de uiteindelijke eindpositie maakt toch niet zoveel uit en ook voor het vertoonde spel tijdens de 'reguliere competitie' koop je niks als het uiteindelijk in de mini championship league niet loopt.

• Typhone
  • Laatst online: 03-11 17:54

Typhone

Who Dares Wins

Labyad is rond. Crisis compleet...

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:49:
[...]

En hoe ga je dat salaristechnisch rondboxen? Een speler halen voor 15 a 20 miljoen kan je lastig afschepen met een salaris van 500k. Staat nogal in een schril contrast met de aankoopsom, hoe meer transfergelden je betaald hoe hoger het salaris gaat zijn van de speler, dan zijn enigszins communicerende vaten.

Als ik als speler zou weten dat de nieuwe club 20m voor mij wil overmaken aan mijn oude club dan vertegenwordig ik een bepaalde waarde. Als je salaris daar dan nog geeneens 5% is zou ik als speler mijn bedenkingen hebben. Dan moet het ook nog eens passen in het salarishuis en dan blijft er weinig reden over om als speler naar Ajax te komen.

• JST94
Leon Zwiers schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:58:
[...]

Ja goed, maar dan zit je dus (schuin)achter het doel, met waardeloos overzicht de halve wedstrijd. Ik heb liever een plaats op de lange zijde tbh.
Je hebt gewoon prima zicht vanuit die positie. Wil je ook nog een warme bitterbal en persoonlijke butler? :P

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-11 14:42
Waarom zoveel negatief hier over Labyad?

12 goals en 8 assist is toch prima?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• dutchgio
Ajax moet meer nastreven dan 'prima'.
Zeker voor 7 miljoen.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:33
Mars18 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:07:

Omdat de meeste zo'n gevoel hebben dat dit zo'n net niet speler is die de sommige wedstrijden totaal onzichtbaar is. Eigenlijk net zoals zowat elke speler van AZ die naar een hogere club gaat.

• Ankona
dutchgio schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:10:
Zeker voor 7 miljoen.
Clubs die zaken doen met Ajax weten dat de aankoop beurs goed gevuld is maar dat de salaris mogelijkheden te beperkt zijn voor echte toppers. Dus zal Ajax altijd de hoofdprijs betalen voor subtoppers.

alles kan off-topic

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:15
Napo schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:59:
[...]

En hoe ga je dat salaristechnisch rondboxen? Een speler halen voor 15 a 20 miljoen kan je lastig afschepen met een salaris van 500k. Staat nogal in een schril contrast met de aankoopsom, hoe meer transfergelden je betaald hoe hoger het salaris gaat zijn van de speler, dan zijn enigszins communicerende vaten.

Als ik als speler zou weten dat de nieuwe club 20m voor mij wil overmaken aan mijn oude club dan vertegenwordig ik een bepaalde waarde. Als je salaris daar dan nog geeneens 5% is zou ik als speler mijn bedenkingen hebben. Dan moet het ook nog eens passen in het salarishuis en dan blijft er weinig reden over om als speler naar Ajax te komen.
Het salaris is een beperking die Ajax zichzelf oplegt. Maar ik kan me voorstellen dat als je 15 miljoen betaalt dat je er bijv. 3 miljoen tekengeld bij doet en zo het relatief lage salaris compenseert.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:16:
[...]

Het salaris is een beperking die Ajax zichzelf oplegt. Maar ik kan me voorstellen dat als je 15 miljoen betaalt dat je er bijv. 3 miljoen tekengeld bij doet en zo het relatief lage salaris compenseert.
Dat is inderdaad een optie maar ook nog steeds creeer je een deel van het gevolg dat jeugdige spelers vroeg vertrekken, blijkbaar krijgen aankopen wel een betere compensatie en een "jeugdig product" mag het doen met een deel van dat

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Marc Overmars: 'Justin Kluivert verlengt zijn contract en blijft bij Ajax'

Justin Kluivert wordt de afgelopen dagen nadrukkelijk gelinkt aan een overstap naar AS Roma. Marc Overmars laat in een reactie aan LAROMA24.IT echter weten dat Kluivert gewoon in Amsterdam blijft. "Hij verlengt zijn contract bij ons en blijft bij Ajax," aldus Overmars.

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:46
dutchgio schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:10:
Zeker voor 7 miljoen.
Maar welke speler zou jij halen voor 7 miljoen? Ik zie zo snel geen alternatieven ..

Probleem voor clubs als Ajax en PSV is dat ze voor spelers als Labyad al snel ruim 5 mln betalen. En dat zijn dan nog spelers met flinke vraagtekens. Duurdere spelers kun je nauwelijks halen, dan zit je onmiddellijk over het salarisplafond heen. En goedkoper kan best, maar dan neem je een "gok", die ook zo maar helemaal verkeerd kan uitpakken.

Misschien kunnen ze zich beter richten op spelers als bijvoorbeeld Tadic. Goede spelers die naar het in het buitenland zijn vertrokken naar de "verkeerde" club en zich bij Ajax, PSV of evt. Feijenoord weer in de kijker willen spelen.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-11 14:42
nocalimero schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Maar welke speler zou jij halen voor 7 miljoen? Ik zie zo snel geen alternatieven ..

Probleem voor clubs als Ajax en PSV is dat ze voor spelers als Labyad al snel ruim 5 mln betalen. En dat zijn dan nog spelers met flinke vraagtekens. Duurdere spelers kun je nauwelijks halen, dan zit je onmiddellijk over het salarisplafond heen. En goedkoper kan best, maar dan neem je een "gok", die ook zo maar helemaal verkeerd kan uitpakken.

Misschien kunnen ze zich beter richten op spelers als bijvoorbeeld Tadic. Goede spelers die naar het in het buitenland zijn vertrokken naar de "verkeerde" club en zich bij Ajax, PSV of evt. Feijenoord weer in de kijker willen spelen.
Ik snap juist Tadic niet, matige speler die matige stats heeft in de premier league.

Ik vind het prima.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• LZ86
Juist ja, een supporterswebsite van AS Roma heeft exclusief van Overmars te horen gekregen dat Kluivert gaat bijtekenen en je gelooft dat?

Iets teveel coke gesnoven in dat vak 410 of wat :+ :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:47:
[...]

Juist ja, een supporterswebsite van AS Roma heeft exclusief van Overmars te horen gekregen dat Kluivert gaat bijtekenen en je gelooft dat?

Iets teveel coke gesnoven in dat vak 410 of wat :+ :+
Dat ligt eraan. Het nieuws van Labyad staat ook nog niet op de bekende sites maar wel op de NOS (Teletekst).
Wellicht focussen ze zich meer op 3 jarige kinderen die geschrokken zijn van een K3 optreden... who knows ^^

• nocalimero
Deze vindt ik even niet te geloven:

Joel Drommel is opgenomen in de (voorlopige) selectie van Jong Oranje!

8)7

• LZ86
nocalimero schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:09:
Deze vindt ik even niet te geloven:

Joel Drommel is opgenomen in de (voorlopige) selectie van Jong Oranje!

8)7
En nog erger. Tahith Chong ( pas nog tot talent van het jaar in de UK verkozen ) roept ie niet eens op.......

• Vincent Dave
Leon Zwiers schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:13:
[...]

En nog erger. Tahith Chong ( pas nog tot talent van het jaar in de UK verkozen ) roept ie niet eens op.......
Laat me raden, hij komt van feyenoord. Zal toch niet..

• Terranova
Is Langerer nog bondscoach? Dan is het wel te verklaren. Spelers zoals vd Beek, Frenkie de Jong en Nouri (:()en nog een paar van Ajax zijn ook tijden genegeerd terwijl ze uitblonken in de JL een jaartje geleden

• toolkist
  • Niet online
[...]

Als het of Labyad is voor 7m of niks, dan liever niks.

• nocalimero
toolkist schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:30:
[...]

Als het of Labyad is voor 7m of niks, dan liever niks.
Hij is (te) makkelijk:

Helemaal niks in Amsterdam ....

;)

• Vincent Dave
Terranova schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:41:
Is Langerer nog bondscoach? Dan is het wel te verklaren. Spelers zoals vd Beek, Frenkie de Jong en Nouri (:()en nog een paar van Ajax zijn ook tijden genegeerd terwijl ze uitblonken in de JL een jaartje geleden
So fucking what, tot op heden nooit van belang geweest wie er wel of niet is opgeroepen voor Jong Oranje. Net als de prestaties van de jeugd-elftallen zegt helemaal niets, als ze echt konden voetballen speelden ze allang niet meer in NL.

• dutchgio
[...]

Als het de vervanger van Ziyech moet worden zou ik ook daadwerkelijk een versterking halen. Als die er niet voor 7m is misschien dan een bedrag á 12+-, wat bij zowel Ziyech en Neres bepalende spelers op heeft gelevert.

Dat tweede lijkt me ook. Tadic is waarschijnlijk alsnog onhaalbaar, die wonnen gisteren en ontlopen waarschijnlijk daarmee degradatie.
Vanuit de PL terugkeren lijkt me geen optie.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 09-05-2018 15:36 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:03
[...]

Misschien gaat hij met zijn club nog even ergens een tour maken voor geld na het seizoen en gaat daarom niet naar Jong Oranje.
bv Ajax gaat nu ook naar Azie met de selectie en neemt Perr Schuurs mee.
Maar ja Langeler is een waardeloze trainer, voor Jong Oranje moet je iemand nemen die goed is en graag met jonge spelers wil werken.

• Terranova
Vincent Dave schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:32:
[...]

So fucking what, tot op heden nooit van belang geweest wie er wel of niet is opgeroepen voor Jong Oranje. Net als de prestaties van de jeugd-elftallen zegt helemaal niets, als ze echt konden voetballen speelden ze allang niet meer in NL.
Wel als de 2e linksback van Willem II(voorbeeldje overigens) wordt opgeroepen terwijl echt talenten thuis moeten blijven. Niet goed voor de ontwikkeling en sowieso slaat jouw opmerking nergens op.

Als ze echt konden voetballen dan zouden ze hun Nederlandse nationaliteit inruilen voor iets anders? 8)7

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:04:
[...]

Als ze echt konden voetballen dan zouden ze hun Nederlandse nationaliteit inruilen voor iets anders? 8)7
Dan zouden ze gescout zijn door een Man City oid en niet in NL voetballen, heeft weinig met nationaliteit te maken

• Terranova
Napo schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:12:
[...]

Dan zouden ze gescout zijn door een Man City oid en niet in NL voetballen, heeft weinig met nationaliteit te maken
Ja dat snap ik, maar dat heeft niets te maken met of ze wel of niet in Jong Oranje spelen zoals gesuggereerd werd. Die hele reactie van Vincent Dave op mijn post slaat sowieso helemaal nergens op

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Mars18 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:07:

En zijn vrije trappen rond de ‘16’ vliegen er meestal wel in...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
[...]

Zit die niet bij O19?

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:09
[...]

Tahith Chong ( pas nog tot talent van het jaar in de UK verkozen )
Maakt uiteindelijk niks uit. Probleem voor die jongen is dat hij met Mourinho nooit een kans gaat krijgen. Zie ook zo'n Dilrosun bij Man City. Die gaat nu naar Hertha en mag op zijn negentiende helemaal opnieuw beginnen. Bankrekening gevuld maar dat verlies van twee jaar is dodelijk voor je voetbalcarrière.

Ik zeg het nog maar eens. Voorheen was de ontwikkeling van talenten tussen hun 17e en 20e juist de kracht van het Nederlandse voetbal. Ze speelden bij de top drie tussen volwassen eredivisie spelers en ontwikkelden zich sneller dan hun leeftijdsgenoten uit andere landen.

Nu is dat de zwakte. Ze spelen of met te weinig weerstand in de JL of ze banken in het buitenland, buiten een uitzondering als De Ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 09-05-2018 17:06 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dat komt door verschillende zaken. 1 van de grootste problemen is dat je als club ongelimiteerd spelers mag hebben en verhuren. Daardoor kunnen ze gewoon iedereen die niet 2 linkerbenen heeft op zijn 16e al halen en maar zien wat er van komt. Als er van de 50 uit een jaar eentje doorbreekt kan het al uit.

Ik ben wel voor de regel dat clubs een maximaal aantal spelers mogen verhuren. Hoewel de City Group en de Red Bull groep daar weer handig onderuit komen natuurlijk.

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:56:
[...]

Misschien gaat hij met zijn club nog even ergens een tour maken voor geld na het seizoen en gaat daarom niet naar Jong Oranje.
bv Ajax gaat nu ook naar Azie met de selectie en neemt Perr Schuurs mee.
Maar ja Langeler is een waardeloze trainer, voor Jong Oranje moet je iemand nemen die goed is en graag met jonge spelers wil werken.
Ik vind niet dat hij een waardeloze trainer is voor Jong Oranje, je wil daar toch iemand voor wat langere tijd hebben en niet iemand die meteen weg is als er een club uit de top van de JL langskomt. Hij heeft toch ook naar behoren gepresteerd als hoofd opleidingen bij PSV?

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:48:
[...]

Ik vind niet dat hij een waardeloze trainer is voor Jong Oranje, je wil daar toch iemand voor wat langere tijd hebben en niet iemand die meteen weg is als er een club uit de top van de JL langskomt. Hij heeft toch ook naar behoren gepresteerd als hoofd opleidingen bij PSV?
Misschien heb ik wat gemist maar wat heeft hij dan bereikt als hoof opleiding bij PSV?

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 18:56:
[...]

Misschien heb ik wat gemist maar wat heeft hij dan bereikt als hoof opleiding bij PSV?
Er beginnen nu spelers bij PSV door te breken, die in de jeugdopleiding zaten/kwamen toen hij er zat.

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Nou het staat inmiddels in de rust al 0-4 bij ADO - Vitesse....

[ Voor 9% gewijzigd door Yemoke op 09-05-2018 19:18 ]

• JanW
Bij ADO hadden ze al behoefte aan zomervakantie. 0-4 achter met rust en spelen waardeloos. Vitesse heeft 4 goede kansen gehad en daar er 3 van benut en zojuist nog een gescoord vanuit een corner.

Ik verwacht niet dat Erik Falkenburg voor de tweede helft nog het veld op mag komen.

Edit:
Called it! Falkenburg eruit, Duplan erin.

[ Voor 27% gewijzigd door JanW op 09-05-2018 19:34 ]

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Haha nee hij is gewisseld voor duplan :D

--
52e minuut word mannetje van ado naar de grond getrokken in de 16. 1-4!

--
71e minuut, fraaie vrije trap 1-5.

[ Voor 64% gewijzigd door Yemoke op 09-05-2018 20:02 ]

• LZ86
Nou, Vitesse is al bijna zeker. Lekker slap van ADO.

Benieuwd naar Utrecht Heerenveen

• Gonadan
  • Laatst online: 14:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
418O2 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:09:
Ik ben wel voor de regel dat clubs een maximaal aantal spelers mogen verhuren. Hoewel de City Group en de Red Bull groep daar weer handig onderuit komen natuurlijk.
Precies dat is waar ik bang voor ben. Wat voor nieuwe regels je ook verzint, het zullen de clubs met veel financiële middelen zijn die als eerste een uitweg vinden.
Ze hebben veel mensen in hun zak dus kunnen veel invloed uitoefenen op wanneer regels ingevoerd worden en de exacte formulering ervan. Daarnaast staan zij verreweg het sterkst in arbitragezaken.

Je erbij neerleggen is uiteraard niet goed, maar ik heb geen enkel vertrouwen in dat wat voor regelwijzigingen dan ook, ook maar enige invloed gaan hebben dat competities als die van Nederland weer in de top van meedraaien.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
toolkist schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:12:
[...]

Er beginnen nu spelers bij PSV door te breken, die in de jeugdopleiding zaten/kwamen toen hij er zat.
En sinds lange tijd spelen de O17 en O19 goed en met de nodige resultaat.

• LZ86
Labyad speelt al als een Ajacied. Niet best ;)

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:32:
Labyad speelt al als een Ajacied. Niet best ;)
Dus scoort ie twee keer >:)

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

Qu3st

Utrecht komt knap terug!

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:11:
[...]

Dus scoort ie twee keer >:)
Typisch Ajax toch? Wat een come back van utrecht zeg :)

• D-e-n
  • Laatst online: 14:09
Joster schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:15:
[...]

En sinds lange tijd spelen de O17 en O19 goed en met de nodige resultaat.
De generatie van Vilhena, Castaignos en Martins Indi werd Europees kampioen bij de O17. Mannen als Gullit, Bergkamp en Sneijder wonnen niks in de jeugd. Die werden fysiek afgetroefd. Het gaat er uiteindelijk om hoe spelers zich tussen hun 18e en 22e ontwikkelen tot toppers.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Dat dachten ze in Leeuwarden afgelopen weekend denk ik ook :o

• Joster
D-e-n schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:34:
[...]

De generatie van Vilhena, Castaignos en Martins Indi werd Europees kampioen bij de O17. Mannen als Gullit, Bergkamp en Sneijder wonnen niks in de jeugd. Die werden fysiek afgetroefd. Het gaat er uiteindelijk om hoe spelers zich tussen hun 18e en 22e ontwikkelen tot toppers.
Ja prima, maar de vraag was wat hij voor de jeugdafdeling heeft betekent. Daar kan je uiteindelijk pas over een paar jaar over oordelen (waarbij er nog een hoop andere factoren op kunnen treden, zoals ingezet beleid wat niet wordt voort gezet, jonge spelers die worden weggekocht, etc), maar of die gasten tussen hun 18 en 22 de echte stap maken is toch iets ongrijpbaars, daar heeft een hoofd jeugd opleiding lang niet alle invloed op. Dan moet je ergens beginnen en dat je dan sinds jaren weer erg talentvolle O17 en O19 elftallen hebt is volgens mij gewoon dikke prima.

• Deadsy
418O2 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:09:
Dat komt door verschillende zaken. 1 van de grootste problemen is dat je als club ongelimiteerd spelers mag hebben en verhuren. Daardoor kunnen ze gewoon iedereen die niet 2 linkerbenen heeft op zijn 16e al halen en maar zien wat er van komt. Als er van de 50 uit een jaar eentje doorbreekt kan het al uit.

Daar is de UEFA gelukkig naar aan het kijken en ik hoop dat het gebeurd.

• LZ86
Deadsy schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:17:
[...]

Daar is de UEFA gelukkig naar aan het kijken en ik hoop dat het gebeurd.
Ik zou er niet te veel vertrouwen in hebben. De UEFA heeft de laatste decennia het voetbal enkel kapot gemaakt en met schijningrepen zoals FFP helemaal niets gedaan aan het schandelijke gedrag van de PL, 2 Spaanse clubs en PSG

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:44
Ai ai ai, NEC 3-0 achter met de rust bij FC Emmen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Worden wel veel goals gemaakt bij al die playoff duels zeg :P

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:56

Vos

AFCA

Emmen 4-0 *O* mooi potje gezien en lekker sfeertje. Wel jammer dat een groep NEC supporters een hek sloopten en dreigden het thuisvak binnen te komen. Ik zag veel mensen 'vluchten'.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 10-05-2018 16:54 ]

• JanW
Gynnad schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 15:37:
Ai ai ai, NEC 3-0 achter met de rust bij FC Emmen.
Toch zonde dat het zo slecht gaat met NEC. Heb altijd al een kleine zwak gehad voor NEC. Woonde in de buurt van Nijmegen en ben vaak genoeg in de stad geweest. Zo'n stad verdient eigenlijk een club in de Eredivisie.

Die voormalig assistent van Klopp pakt in ieder geval niet goed uit. Werd met veel bombarie aangekondigd en binnen gehaald, maar uiteindelijk is het onder hem niet beter gaan lopen.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:37
Sparta op voorsprong tegen Dordrecht 😁

• Joster
Vlassie1980 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:34:
Sparta op voorsprong tegen Dordrecht 😁
Lekker balletje van Friday :)

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:33
Prima eigen doelpuntje lol. Wat is dat toch met keepers die die bal niet durven weg te stompen? Je krijgt hooguit een vrije trap in de 16 waar zelden uit gescoord wordt. Buiten dat is de kans groot dat de scheids ook nog eens beoordeeld dat de intentie er niet was om de bal zo terug te spelen, dus dan was er niks aan de hand.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Stompen mag toch altijd?

Sowieso geen terugspeelbal natuurlijk.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
PWM schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:00:
Stompen mag toch altijd?

Sowieso geen terugspeelbal natuurlijk.
Nee, stompen mag niet. Maar inderdaad nooit een terugspeelbal

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:55

FreakNL

Well do ya punk?

Het is kortsluiting. Ik dacht ook heel even toen ik die bal zag vliegen “shit, hij mag hem niet pakken”. En als je dat eenmaal denkt...

Natuurlijk moet hij hem gewoon pakken, zelfs al was het een bewuste terugspeelbal...

• LZ86
Twente gaat ws een rechtszaak tegen de andere ED clubs aanspannen om onder hun gemaakte afspraak uit te komen nu ze 0 op het rekest hebben gekregen.

wat... een... smerige poepclub

• Vlassie1980
Gelukkig heeft Sparta direct na die wonderschone eigen goal alsnog de 1-2 gemaakt.
Je ziet de wanhoop bij Dickie, ik hoop dat hij er over een tijdje om kan lachen :')

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-10 06:13
Leon Zwiers schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:04:
Twente gaat ws een rechtszaak tegen de andere ED clubs aanspannen om onder hun gemaakte afspraak uit te komen nu ze 0 op het rekest hebben gekregen.

Dan zijn ze gedegradeerd, kunnen ze met een schone lei beginnen (dacht ik dan), leek me ook dat ze na 1 a 2 jaar weer terug konden komen... Gaan ze zo beginnen, van mij mogen ze nu ook gewoon helemaal naar de klote gaan :r

• Joster

Idd, dit is echt de omgekeerde wereld.

• Vlassie1980
erik91 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:24:
[...]

Dan zijn ze gedegradeerd, kunnen ze met een schone lei beginnen (dacht ik dan), leek me ook dat ze na 1 a 2 jaar weer terug konden komen... Gaan ze zo beginnen, van mij mogen ze nu ook gewoon helemaal naar de klote gaan :r
Afbeeldingslocatie: https://www.twenteinsite.nl/wp-content/uploads/2018/04/spandoek-wij-tegen-iedereen-vak-p-fc-twente-supporters.jpg
:+

• toolkist
  • Niet online

Nog meer kosten voor ze >:)

Ondertussen zegt nu ook vi.nl dat Ajax rond is met Labyad :|

[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 11-05-2018 10:55 ]

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:04

Volgens mij was de gemaakte afspraak al een tegemoetkoming van de andere clubs omdat het werkelijke bedrag wat Twente als oneerlijk voordeel had behaald veel hoger lag. Als Twente onder de schikking uit wil, hoop ik dat de andere clubs als nog de volledige schade en betaling ineens gaan vorderen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mis nog even Calimero op het spandoek maar wat kinderachtig zeg. Maar goed, als je sneue acties uitvoert is het idd niet zo vreemd dat mensen tegen je zijn.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Ankona

Wat is er mis met een stap naar de rechter? Beide kampen komen er onderling blijkbaar niet uit hoe het zit, dan is de rechter de aangewezen onafhankelijke arbiter om een knoop door te hakken.

Ik vind het juist een lage streek van die andere ED clubs om Twente zo te naaien. Ze hebben ooit een bestuur gehad dat er een zooitje van gemaakt heeft maar zijn daar al op diverse fronten flink voor aangepakt en onder een vergrootglas gelegd. Wat overblijft is een mooie club met een trouwe aanhang. Wie wint er iets mee door steeds maar te blijven natrappen?

Ik heb persoonlijk niets met die club, maar ook niet tegen ze. Maar op dit moment overweeg ik wel een donateursschap omdat ik vind dat ze erbij horen en erbovenop moeten komen.

alles kan off-topic

• Martinusz
Ankona schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:02:
[...]

maar zijn daar al op diverse fronten flink voor aangepakt en onder een vergrootglas gelegd.
Ohja...vind je? :?

• Gonadan
  • Laatst online: 14:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik vind het juist een lage streek van die andere ED clubs om Twente zo te naaien.
Ze hebben de andere clubs genaaid, daar voordeel uit gepakt en zijn op discutabele wijze onder hun straf uit gekomen. Dan wordt besloten maar wat geld over te maken om de naaistreek te compenseren maar willen daar vrij snel weer van af, desnoods via de rechter.
En dat noem je dan naaien door de ED clubs. Over omgekeerde wereld gesproken. 8)7

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is een vergoeding van schade he. Doordat Twente de regels overtrad hebben clubs schade geleden, onder andere doordat Twente teveel televisiegeld kreeg (maar er zijn meer dingen).

Dan maak je daar een afspraak over en mats je die club en dan krijg je dit.

Het is alsof jij met je dronken kop een deuk in mijn auto rijdt voor 3000,- en ik je mats door 500,- te vragen. En dan kom je 2 weken later met 2 tientjes aan de deur en vraag je of dat ook goed is.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik vind het juist een lage streek van die andere ED clubs om Twente zo te naaien. Ze hebben ooit een bestuur gehad dat er een zooitje van gemaakt heeft maar zijn daar al op diverse fronten flink voor aangepakt en onder een vergrootglas gelegd. Wat overblijft is een mooie club met een trouwe aanhang. Wie wint er iets mee door steeds maar te blijven natrappen?
Aan de andere kant is het ook een lage streek om willens en wetens regels te overtreden en zaken moedwillig achter te houden waardoor men bij Twente op sportief vlak beter kon presteren dan clubs die zich wel aan de regels hielden. Door het 'vals spelen' konden zij aanspraak maken op hogere tv-gelden en werden daardoor andere clubs financieel benadeeld. En het gaat niet alleen om tv-gelden. Kijk alleen al naar een club als Heracles, dat qua sponsoring en inkomsten in de zelfde regio moet vissen als Twente. DIe zelfde Heracles werd altijd als de mindere club beschouwd, Twente had, wat later onterecht bleek, een betere imago en exposure, waardoor veel grote bedrijven uit de regio hun geld in Twente staken in plaats van Heracles. Zelfs in onderlinge samenwerkingsverbanden moest Heracles meer geld ophoesten dan het 'grote' Twente. Achteraf blijkt dat het goede imago gebaseerd was op leugens en moedwillig verbreken van de regels.

Twente roept nu dat die afspraak over het compenseren 'onder enorme druk' is afgesproken. Dan kan wel zo voelen maar vergeet niet dat de overige clubs destijds furieus waren over de gang van zaken bij Twente en in eerste instantie een hogere, op berekeningen gebaseerde vergoeding eisten. Toen Twente daar niet aan wilde voldoen dreigden de overige clubs een gang naar de rechter. Die had Twente met zekerheid verloren en was de club failliet gegaan. De deal die als nog tot stand kwam was een compromis; een lagere compensatie, uitgesmeerd over drie jaar.

Dat ze nu roepen dat het akkoord niet rechtsgeldig is slaat natuurlijk nergens op. Het is nota bene hun eigen voorstel geweest (die 1,5 miljoen over drie jaren). Wanneer de overige clubs op hun strepen waren gaan staan dan was er of een hogere compensatie uit gekomen of een gang naar de rechter, wat het einde van Twente zou betekenen. Die druk die Twente toen voelde was vanwege hun eigen wanbeleid, niet door anderen. Ook de reden om er nu onderuit te komen, het spelen in de JL en niet in de ED, waardoor de tv-gelden ED niet meer van toepassing zijn, is een kul-argument. De compensatieregeling is vanwege het gedrag uit het verleden. Dat ze er nu na één jaar van af willen om de twee hier bovengenoemde redenen doet niks af van de reden tot compensatie. Hun degradatie naar de JL heeft niks te maken met de te hoge, onterechte tv-gelden die zij jarenlang hebben ontvangen, Die druk waar zij naar verwijzen was omdat de overige clubs in hun recht stonden, de overeenkomst van compenseren, was hun eigen voorstel en was inderdaad een keuze tussen buigen of barsten. Dat Twente door de degradatie komend seizoen 5,7 miljoen euro tv-geld van de Eredivisie CV mis loopt heeft niks te maken met de oorzaak van alle ellende. Sterker nog, met nog steeds (!!!) de vierde begroting van de eredivisie in seizoen 2017/18 degraderen bevestigd alleen maar dat de club nog steeds een puinhoop is en men weinig heeft geleerd.

Wederom is het is de toon die muziek maakt. Twente schreeuwt nu moord en brand, beschuldigd de overige clubs van chantage en voert kul-argumenten aan zoals het spelen in de JL league. Als je zo de onderhandelingen in gaat dan kun je op weinig begrip en coulance rekenen. Men had bij Twente moeten verzoeken om een versoepeling van de regeling, een langere periode van compensatie, een opschorting of eventueel een verlaging van het bedrag. In tegenstelling tot enige nederigheid gaan ze zelf met gestrekt been het 'gesprek' in. Men beweert zelfs dat zij juridisch gezien nergens tot verplicht zijn, dat 'iedere rechtsgrond' voor de toezegging ontbreekt en dat de club de afspraak daarom niet meer wil nakomen. Dat lijkt me inderdaad een prima start van een gesprek tussen de betrokken partijen, not.

[ Voor 7% gewijzigd door Han op 11-05-2018 14:17 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• PWM
  • Niet online

PWM

Velderman wenst zijn kruit nog even droog te houden. „Maar een civiele procedure sluit ik zeker niet uit. Voor FC Twente heeft deze kwestie ook niet de hoogste prioriteit. In het contract staat dat we uitstel van betaling hebben zolang we in de Jupiler League spelen. Ik heb het alleen woensdag aangekaart, omdat het de laatste vergadering van de Eredivisie CV was waarin FC Twente vertegenwoordigd was.”
Ze hoeven niet eens te betalen. Pas als ze promoveren volgt pas een volgende termijn.

• LZ86
PWM schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:15:
[...]

Ze hoeven niet eens te betalen. Pas als ze promoveren volgt pas een volgende termijn.
Inderdaad, en er is dus een contract. Prima, laat ze maar naar de rechter gaan. Als ED clubs dan met teruggaande kracht volledige genoegdoening eisen + alle kosten. Laat ze maar lekker barsten die onsympathieke, onbetrouwbare kakvereniging.

• toolkist
  • Niet online
Zo langzaamaan wordt het steeds lastiger om ze niet gewoon een faillissement toe te wensen en dan zonder doorstart op niveau, maar a la RBC.

Overigens is de UEFA zowaar wakker geworden en hebben ze hem aangeklaagd voor zn wangedrag na Real-Juve. Zal wel een symbolische schorsing van twee wedstrijden worden, waar hij er een stuk of 10 verdient. Mede doordat hij later nog eens herhaalde volledig achter zn eerdere reactie te blijven staan.

• JST94
Zo, Ajax grijpt weer langs een prijs. Nu verliezen ze ook de 'finale' van de Champions Golden Cup met 1-0 van Al Ahly

• PWM
  • Niet online

PWM

Een wedstrijd in Saudi-Arabië. Gelukkig boeit het ons allemaal niet dat homo's ter dood worden veroordeeld, er op pleinen elke week handen worden afgehakt en er letterlijk nog vrouwen en KINDEREN gestenigd worden.

Er was geld te halen voor een wedstrijd, hup het vliegtuig in.
Pagina: 1 ... 26 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.