[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 17 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Was dit weekend op bezoek bij een vriend die de Object 430U in zijn garage heeft staan. Dat ding speelt toch op het randje van op. :)

En dan komen we tot de grote frustatie van m'n grind. Ik wil altijd tenminste één ace halen voor ik verder ga in een lijn. Ik speel al maanden (niet continu) met de T-43. Ondertussen heb ik die tank bijna op z'n 3e mark, maar een Ace? Neuh ...

Ik dacht dat iedereen deze tank haatte en er belabberd mee speelde. Een Ace scoren zou dan toch een makkie zijn.

/end rant :P

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:58
Mr_Size schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:41:
[video]

Hier is dan de monsterpot met de AT15 van 1,5 week geleden ;)
Ik moet hem nog kijken maar ik zie dat het assault is, no wonder dat dat je zo'n goede game had. Alle monster games worden 99% van de tijd behaald in assault mode. Nog maar eens bevestigd.

Dus zo'n monsterpot was het ook weer niet, het was gewoon bots farmen wees eerlijk size >:)

Sarcasm off -> vanavond even kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06
@Mr_Size Die drie schoten die fully aimed misgingen op 4.2 zoals jij zei waren volgens mij gewoon vol in de rots gemikt, filmpje is niet van super kwaliteit maar zoals ik het zie is gewoon het oplichten van de tank onterecht want hij staat achter een rots, hooguit 1 mm die er boven uitkomt. Op het moment dat hij niet oplicht zie je namelijk ook helemaal geen tank in beeld maar alleen rots terwijl hij wel gespot is op dat moment.

[ Voor 18% gewijzigd door Arjant2 op 13-08-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jantje 2 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Dus zo'n monsterpot was het ook weer niet, het was gewoon bots farmen wees eerlijk size >:)
Die twee Tigers gingen wel heel gemakkelijk liggen inderdaad. Rigged!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Arjant2 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:07:
@Mr_Size Die drie schoten die fully aimed misgingen op 4.2 zoals jij zei waren volgens mij gewoon vol in de rots gemikt, filmpje is niet van super kwaliteit maar zoals ik het zie is gewoon het oplichten van de tank onterecht want hij staat achter een rots, hooguit 1 mm die er boven uitkomt. Op het moment dat hij niet oplicht zie je namelijk ook helemaal geen tank in beeld maar alleen rots terwijl hij wel gespot is op dat moment.
Niet van super kwaliteit? Is gewoon een 1080p video hoor, lijkt me prima kwaliteit voor joetoep :)

En op zo'n filmpje zie je het aimen nooit helemaal goed zoals het ingame gaat, neem van mij aan dat minstens 2 van die schoten gewoon perfect geaimed waren. Maar rng zei nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06
Mr_Size schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:07:
[...]

Niet van super kwaliteit? Is gewoon een 1080p video hoor, lijkt me prima kwaliteit voor joetoep :)

En op zo'n filmpje zie je het aimen nooit helemaal goed zoals het ingame gaat, neem van mij aan dat minstens 2 van die schoten gewoon perfect geaimed waren. Maar rng zei nee
Niet als kritiek bedoelt die kwaliteit van het filmpje, wellicht ben ik gewoon hogere kwaliteit ingame gewend.

Maar toch apart want op filmpje zie je de tank niet op het moment dat hij niet oplicht, alleen een miniem randje van zijn koepel. Lijkt toch echt achter een rots te staan.

Neemt niet weg dat het een mooie pot is.

Die T71 DA begin ik ook steeds meer te waarderen. ik ben zelf niet zo van de lights maar deze is best leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 13-08-2018 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:57

TTLCrazy

Listen to Frankie

Arjant2 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:15:
[...]

Die T71 DA begin ik ook steeds meer te waarderen. ik ben zelf niet zo van de lights maar deze is best leuk.
Als je die leuk vind dan kan ik je de AMX 13 57 F aanraden. Leukste light tank die ik heb, Bijna altijd lol mee :)

[ Voor 32% gewijzigd door TTLCrazy op 13-08-2018 12:55 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:55:
[...]

Als je die leuk vind dan kan ik je de AMX 13 57 F aanraden. Leukste light tank die ik heb, Bijna altijd lol mee :)
Ssssst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:16

Caveman

whahoehaha

TTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:55:
[...]

Helemaal mee eens, de beste tank die ik ooit gekocht heb. Gisteren nog een T-95 helemaal gek mee gemaakt en gekilled natuurlijk. (Das best bijzonder, je komt zelden tier 9 tegen :) ) Lekkere snelle reload, de damage is wat laag maar met 8 shots en een reload van 14 sec is het heel leuk spelen. Al verschillende keren zonder ammo gezeten tegen het einde van te match ;)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
Is de upper hull een autobounce voor <106 MM op de progretto 65? Ikzelf ondervond het laatst al maar foch heeft er nu ook last van op zijn stream.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:11
Als je er recht voor staat is de hoek al snel meer dan 70 graden, dus dan wel ja.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:42

Roozzz

Plus ultra

Roozzz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:47:
Pff waar ben ik aan begonnen? Ik heb het idee opgevat om eindelijk die skoda t50 te halen en had altijd grote lol in de skoda t25. Maar nu ben ik dus begonnen met de t-34 100 te grinden... Wat een ding is dat zeg.
De helft van de fully aimed schoten verdwijnen in de grond, mocht je je in een situatie bevinden waar je niet volledig kan aimen kan je je ook gewoon de moeite besparen van het klikken :X

Armour niet aanwezig, mobility zuigt, gun is drama, gun depression houdt niet over (-5) en dpm is ook niet best. Ik zoek nog naar wat er wel positief aan is... Deze 100k xp worden nog een hele uitdaging :P
Nou deze grind bleek uiteindelijk verrassend pijnloos. Het is even wennen aan de reload en alpha, en de tank heeft best wat zwakke punten maar speelt nog best aardig weg. Als je raakt is het ook raak...
Nu eens kijken of de VTU inderdaad zo vreselijk is als men zegt of dat @Kepro hier ook gelijk over heeft :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweede game in de O-HO 7,2k dmg blocked... Had ik nou maar HT12 geselecteerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landmeter
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07 07:26
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe het nu werkt met de bemanning verplaatsen naar een nieuwe tank. Kan 1 persoon voor 100% getraind zijn op 2 tanks? of niet?
(een link naar een pagina met nuttige informatie zou ook welkom zijn hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:26
Landmeter schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:10:
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe het nu werkt met de bemanning verplaatsen naar een nieuwe tank. Kan 1 persoon voor 100% getraind zijn op 2 tanks? of niet?
Nee, een crewlid kan maar op één tank 100% zijn.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landmeter
MerijnB schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:21:
[...]

Nee, een crewlid kan maar op één tank 100% zijn.
Ik had al een vermoeden... Wat is de beste manier om je crew te trainen? meenemen naar de volgende tank en dan de voorlaatste een nieuwe crew in zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Landmeter schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:10:
Dat kan helaas niet. Je kunt wel (zonder een straf op je skills) bemanning van een tech tree tank in een premium voertuig van dezelfde natie en class gebruiken. Dus bijvoorbeeld T29/T32 crew in een T34 of T26E5.

Ik zou deze link even doorlezen daar staat het wel duidelijk in beschreven:
https://worldoftanks.com/en/content/guide/crew/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2018 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20GwIBAP
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-08-2023
Caveman schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:16:
[...]
Vandaag een bezoekje gebracht aan het Panzer Museum in Munster, is de moeite waard ! Daar staat toch wel de "mooiste" Tiger I (vind ik ;) )

[afbeelding]
Ding is nep en van glasvezel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
20GwIBAP schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:22:
[...]

A vandaar dat het ingame een glass cannon is....

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Landmeter schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:23:
[...]

Ik had al een vermoeden... Wat is de beste manier om je crew te trainen? meenemen naar de volgende tank en dan de voorlaatste een nieuwe crew in zetten?
Vanaf tier 5 of 6 is het vaak wel beter om je oude crew mee te nemen naar je nieuwe tank, omdat de hoeveelheid XP die ze verdiend hebben voor je nieuwe skills te waardevol is. Retrainen (ik doe het altijd met gold) is dan een goed idee.

Je oude tank zou ik alleen houden als je die vaker denkt te gaan spelen. In 95% van de gevallen verkoop ik die gewoon weer. Meer credits voor mij en een garage slot vrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

20GwIBAP schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:22:
[...]

Welkom, speciaal lid van tweakers geworden om met je eerste post de boel af te kraken ?

Maar je hebt gelijk, het is een replica.... en hele goede ! De Tiger die ervoor stond in het museum is verkocht aan een rijke amerikaan :( die hem nu in zijn prive collectie heeft staan. Eeuwig zonde, er zijn nog maar een paar Tiger's in de wereld, gaat die achter slot en grendel ;(
Het Panzermuseum heeft geen fondsen om een andere te kopen (waar volgens mij toch echt een Tiger thuis hoort) dit was een iniciatief van een aantal instanties, om er toch een Tiger neer te zetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9dxwnjX31kiUb8CXvoN9bOlB/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Wat doe je als je een nacht niet kan slapen?
Nou even een filmpje in elkaar prutsen van een clanlid die 1 avond ranked kon spelen voordat ie op vakantie ging.

Heb amper ervaring met video's editten, maar met Youtube kom je een eind.

Tips en/of opmerkingen zijn altijd welkom!

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Datum nieuwe patch;

Update 1.1 coming 28. – 29.08.2018.

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:26
Kepro schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:09:
Datum nieuwe patch;

Update 1.1 coming 28. – 29.08.2018.
Ben benieuwd, afgelopen patch zaten weer fouten in.
Iets met namen die ze niet goed zetten... De BC 25t AP heet bij mij nu F75_Char_de_25t.
En zo zijn er nog een paar tanks.

(En ja, ik had een clean install, aangezien de update weigerde te installeren.)

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Het blijft toch bizar dat na iedere patch alle user-settings weer weg zijn 8)7

Die soundbug is trouwens ook nog steeds niet geplet... :X

• Kepro
Veranderingen op een aantal maps. Ook komt een grotere versie van Pilsen terug.

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/1-1-maps/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Roozzz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:27:

Dat van die soundbug valt mee inderdaad zwaar tegen, deze is nu wel erg lang aanwezig en ondanks verschillende kleine patches nog steeds niet verholpen.

Het is zo ontzettend kak om ineens aan je health te moeten zien dat je kennelijk zojuist bent beschoten door “iets” maar dat je geen geluid hoort. Heb al een paar keer gehad dat ik shots ging traden terwijl ik zonder te weten al een derde van mijn health kwijt was en dus al kansloos was op voorhand.

Of dat je ineens stilstaat omdat je tracks eraf zijn geschoten en je maar een naar je health kijkt die ineens een behoorlijke hap mist

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Kepro
Roozzz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:27:

@Mr_Size had laatst de meest bizarre crash in tijden. Hij zag platte tanks en alles was gereset.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:04:
[...]

@Mr_Size had laatst de meest bizarre crash in tijden. Hij zag platte tanks en alles was gereset.
Sterk 7(8)7 _O-

Stabiel is het bij mij trouwens tegenwoordig wel! Dat was tot een jaar of 2 terug wel eens anders...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NId5l0O.jpg

Goede patch weer WG :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2018 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Avondje grinden met de graf Charioteer maar ik ben nog maar 11.000 Xp verwijderd tot de Conway. Mooi op tijd voor de kortingen volgend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oeh, kortingen?

Edit:
Ah, equipment in de aanbieding van maandag tot en met woensdag. En daarna 'discounts', maar ik heb nog niet scherp wat precies.

[ Voor 82% gewijzigd door Edmin op 18-08-2018 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Waren die ranglijsten per tank onder statistieken er altijd al? Of zijn ze nieuw? Ik liep er gisteren toevallig tegenaan.

Oh en na de grind ervan sta ik in de top50 van de t34 100, mijn leven is compleet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:55:
Avondje grinden met de graf Charioteer maar ik ben nog maar 11.000 Xp verwijderd tot de Conway. Mooi op tijd voor de kortingen volgend weekend.
Graf Charioteer? Dat ding speelt echt heerlijk weg. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:51:
[...]

Graf Charioteer? Dat ding speelt echt heerlijk weg. :D
De bloom en aim tijd gaat nergens over. Skorpion g is tien keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Voor diegene die het leuk vinden, hierbij deel 2!
Heb de smaak te pakken, dit keer een paar interessante pennende derp-shots door de uitgebalanceerde Type 5, die totaal niet OP is.

[ Voor 11% gewijzigd door Bertvdk op 18-08-2018 15:23 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die AMX 13 57 de moeite nog waard? Vind hem zelf wel altijd fkng irritant om tegen te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:39:
Is die AMX 13 57 de moeite nog waard? Vind hem zelf wel altijd fkng irritant om tegen te vechten.
Ligt eraan of je LT en/ of Franse auto laders leuk vind. Zo vind ik de AMX 105 en m48 heerlijke tanks en heeft Size er een hekel aan. Oftewel elke tank is per persoon verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:39:
Ow hij is zo leuk :), kun je een keer irritant tegen andere zijn... Heeft oa een mooie matchmaking, je komt zelden weinig tier 9 tegen.

[ Voor 11% gewijzigd door Caveman op 19-08-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Caveman schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:07:
[...]

Ow hij is zo leuk :), kun je een keer irritant tegen andere zijn... Heeft oa een mooie matchmaking, je komt zelden weinig tier 9 tegen.
Hij heeft de normale MM. Dat jij weinig in tier 9 komt is puur geluk. De AMX heeft MM zoals elke t7 LT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Kepro schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:27:
[...]

Hij heeft de normale MM. Dat jij weinig in tier 9 komt is puur geluk. De AMX heeft MM zoals elke t7 LT.
Net even 10 potjes gespeeld met m'n 57: 6 mid tier, 2 high tier en 2 low tier.... als ik met mijn jagdpanther (t7) speel dan ziet dat er heel anders uit, meestal ben ik dan 7 a 8 keer low tier. Ik denk niet dat het geluk is, mede omdat ik nooit geluk heb in WoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Vanmiddag de obj 277 met food geprobeerd en ik ga de tank steeds meer waarderen. Beetje gewisseld met de obj 260 en dan lijkt de 260 met draaien echt een slak vergeleken met de 277. Jammer dat tanks gg nog niet is ge-update met de armor lay out van de 277

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Caveman schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:04:
[...]

De Tiger die ervoor stond in het museum is verkocht aan een rijke amerikaan

[afbeelding]
mm volgens mij is die altijd in munster in bruikleen geweest. En was van herr hoebig. ik dacht ooit gelezen te hebben dat dit een fransman was en dat zijn voorvaderen in staal handelden. voor al na de oorlog betekende dit veel duitse voertuigen verschroten. ik begreep dat de ex munster tiger bestaat uit onderdelen van verschillende tigers en rijdend gemaakt ging worden.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Breezers schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:57:
[...]

Dat van die soundbug valt mee inderdaad zwaar tegen, deze is nu wel erg lang aanwezig en ondanks verschillende kleine patches nog steeds niet verholpen.

Het is zo ontzettend kak om ineens aan je health te moeten zien dat je kennelijk zojuist bent beschoten door “iets” maar dat je geen geluid hoort. Heb al een paar keer gehad dat ik shots ging traden terwijl ik zonder te weten al een derde van mijn health kwijt was en dus al kansloos was op voorhand.

Of dat je ineens stilstaat omdat je tracks eraf zijn geschoten en je maar een naar je health kijkt die ineens een behoorlijke hap mist
Die soundbug heb ik niet meer.
Viel me wel op dat het engine geluid af en toe weg valt aan het begin van een potje.
Net als dat soms de graphics wat trager renderen.
Ook een paar keer gehad dat alles stopte en 3 seconden later het spel weer verder liep.

Vanaf 1.0 had ik eigenlijk geen bugs meer.

Mja, even wachten dus op de komende patch. Duimen dat die wel goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Dweebus schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:32:
[...]

Die soundbug heb ik niet meer.
Viel me wel op dat het engine geluid af en toe weg valt aan het begin van een potje.
Net als dat soms de graphics wat trager renderen.
Ook een paar keer gehad dat alles stopte en 3 seconden later het spel weer verder liep.

Vanaf 1.0 had ik eigenlijk geen bugs meer.

Mja, even wachten dus op de komende patch. Duimen dat die wel goed is :)
De soundbug is er nog steeds, misschien wel erger: gisteren hoorde ik enkele malen een shell dingen, maar dat bleken wel degelijk hits. Gezien het iedere keer de eerste dmg taken was en de hitlog klopt ben ik er ook heel zeker van :(

Graphics lijken het sinds deze patch voor mij juist weer iets beter te doen. Fps drops en lagspikes zijn aanmerkelijk minder.

-edit-
En soms heb je gewoon iets van teamplay in wot :P
http://wotreplays.eu/site...ce-numbed-tvp_vtu_koncept

[ Voor 6% gewijzigd door Roozzz op 20-08-2018 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gerucht is dat WG tijdens gamescom bekend gaat maken dat er ‘Wheeled vehicles’ in WoT komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Kepro schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:38:
Gerucht is dat WG tijdens gamescom bekend gaat maken dat er ‘Wheeled vehicles’ in WoT komen.
Jup ik zag het ook. Mooi trouwens, dan kunnen ze eindelijk een Britse light lijn uitbrengen waarvan al jaren sprake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Gwatholthar schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 08:23:
[...]

mm volgens mij is die altijd in munster in bruikleen geweest. En was van herr hoebig. ik dacht ooit gelezen te hebben dat dit een fransman was en dat zijn voorvaderen in staal handelden. voor al na de oorlog betekende dit veel duitse voertuigen verschroten. ik begreep dat de ex munster tiger bestaat uit onderdelen van verschillende tigers en rijdend gemaakt ging worden.
Klopt, maar dat staat ook precies aan text onder de afbeelding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Het was gisteren de grote arty dag denk ik. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 09:24
wargaming code: TUEQBP7MQ64 voor reserves enzo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landmeter
kuwerti schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:46:
wargaming code: TUEQBP7MQ64 voor reserves enzo :-)
En waar vul je die code in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 21:51
aanloggen met je wot account op: https://eu.wargaming.net/shop/bonus/

als je met het pijltje op je logonnaam klikt rechtsboven zie je daar activate wargaming code.

@kuwerti code werkte bij mij niet. mogelijk maar bepaalde tijd geldig of tot een max aantal.
Maar bedankt voor het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 19:07
Fiesta1958 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:27:
aanloggen met je wot account op: https://eu.wargaming.net/shop/bonus/

als je met het pijltje op je logonnaam klikt rechtsboven zie je daar activate wargaming code.

@kuwerti code werkte bij mij niet. mogelijk maar bepaalde tijd geldig of tot een max aantal.
Maar bedankt voor het melden.
Ja is al verlopen, was maar uurtje geldig helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gister even tanks GG bekeken wat de armor lay out van de obj 277 is maar is de upper hull is maar max 190mm? Dat kan niet kloppen toch? Zelfs de 430u heeft nog meer armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Caveman schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:54:
[...]

Klopt, maar dat staat ook precies aan text onder de afbeelding....
haha niet eens gezien. slordig.....

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kepro
Er komt weer een nieuwe marathon om een tank te bemachtigen.

https://thedailybounce.ne...narvon-action-x-marathon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Die nieuwe persoonlijke missies... Gaan die de oude vervangen? Of komen die er extra bij?
Dat is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Dweebus schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:18:
[...]

Die nieuwe persoonlijke missies... Gaan die de oude vervangen? Of komen die er extra bij?
Dat is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.
Komen erbij. Je kan kiezen welke campaign je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

Hoop dat ik voor die tijd de Obj 260 nog kan scoren. Maar daarvoor moet ik eerst nog de VKB grinden... En door het feit dat ik slechts een average speler ben zal het wel niet gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:56:
[...]

Hoop dat ik voor die tijd de Obj 260 nog kan scoren. Maar daarvoor moet ik eerst nog de VKB grinden... En door het feit dat ik slechts een average speler ben zal het wel niet gaan lukken.
Nou ja, blijkbaar zit er geen tijdslimiet aan. Dus uiteindelijk gaat dat wel lukken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
Kepro schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:50:
[...]
Zelfs beter: Die lopen gewoon gelijktijdig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
It’s now confirmed, Wargaming will be announcing the upcoming of French wheeled vehicles to World of Tanks. The information comes straight from Wargaming lastest Weekly Ops video.

GamesCom
A brand new branch of vehicles up to Tier X will be showcased today at Wargaming special stream. No details if we will be able to see all of the vehicles or even a full tech tree, but with the introduction of these first vehicles, there are no more excuses for Wargaming to hold on into introducing a full light branch for the British nation. More details later today.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kreezjie
Wargaming at Gamescom announces oncoming French wheeled vehicles. Information comes directly from the following video.

The line is to be equipped with vehicles up to level X and will be presented during today's Streak.

Sorry Kepro, ik had niet gezien dat deze info ook al in jouw post stond O-)

BONUSCODE: MEINLAND18

[ Voor 14% gewijzigd door kreezjie op 22-08-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
kreezjie schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:33:
Wargaming at Gamescom announces oncoming French wheeled vehicles. Information comes directly from the following video.

The line is to be equipped with vehicles up to level X and will be presented during today's Streak.

Vanaf welke website heb jij het? De tekst opmaak is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Kepro schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:49:
[...]

Vanaf welke website heb jij het? De tekst opmaak is anders.
Een Poolse... :+
Maar die zijn gewoonlijk wel veel sneller met de info.

http://rykoszet.info/category/wot/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kreezjie schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:33:

is die code echt MEINLAND18? ik zou dan eerder nog denken MEILAND18 ( MEIN LAND is nog al een rare naam voor een code 8)7 ) MEILAND is die duitse streamer dat maakt sense :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
jantje 2 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:59:
[...]

is die code echt MEINLAND18? ik zou dan eerder nog denken MEILAND18 ( MEIN LAND is nog al een rare naam voor een code 8)7 ) MEILAND is die duitse streamer dat maakt sense :+
Komt van Mailand en die zou jij toch moeten kennen :+

Maar de code is dus echt wel MEINLAND18 maar haast je want ik dacht dat die maar tot 17u werkte of zo.

[ Voor 12% gewijzigd door kreezjie op 22-08-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 21:51
Tnx,

Code doet het :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De eerste beelden van de nieuwe soort voertuigen.

https://thedailybounce.ne...heeled-vehicles-revealed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
kreezjie schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:19:
[...]

Maar de code is dus echt wel MEINLAND18 maar haast je want ik dacht dat die maar tot 17u werkte of zo.
Zo te zien werkt de code niet meer inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kreezjie schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:19:
[...]

Ach ja het is Mailand 8)7 Ik heb te lang niet meer gespeeld. Ja mailand ken ik wel. Ik was wel warm dus ;)
Voor de code ben ik zo te lezen iig te laat }:O

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 22-08-2018 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

jantje 2 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:19:
[...]

Ach ja het is Mailand 8)7 Ik heb te lang niet meer gespeeld. Ja mailand ken ik wel. Ik was wel warm dus ;)
Voor de code ben ik zo te lezen iig te laat }:O
De poolse code werkt nog wel :) Mootalitygc18

• Kepro
QB heeft wat eerste ideeen gehoord over de wheeled vehicles vanuit WG (zie zijn video).

- weinig viewrange om active scouting aan te moedige
- zeer goede camo
- mogelijkheden om voor snelheid in rechte lijn of mobiliteit te kiezen (iets met het afstellen/omhoog brengen) van de wielen.

Edit:

British Lights are confirmed to come to the game soon™.
As of now they’re trying to figure out how the tree is going to build up, if there are any new mechanics to add to them etc.
No timetable was mentioned, but I assume that they’re at least gonna be announced by Q2 2019.
Swedish lights are also being taken into consideration, no further mentionings on that though.
Wheeled vehicles, not all, but some are gonna have a mechanism where a certain set of wheels will be retracted with a press of a button (similar to Siege Mode), which changes the way your vehicle handles.
For instance:
Mode 1 – Vehicle moves at its regular speed.
Mode 2 – Vehicle moves at a higher speed, but doesn’t turn as quickly.
Wheeled vehicles will be classified as Light Tanks and will range between Tier V-X. The reason behind the Tier range is that wheeled vehicles in the 30-40s weren’t meant to fight tanks IRL, which means that the odds of having the Lanchester return as a regular vehicle are rather low. :<
The firepower of the wheeled vehicles will be slightly worse compared to regular Lights, in a way that they’ll hardly stand a chance in a 1v1. However, their speed can be advantageous to outrun/circle around the opponent.
Their view range will also be slightly worse compared to regular Lights.
Just like a car, when a wheeled vehicle gets “tracked”, it’ll still be able to move with the majority of its wheels intact. However, it won’t move as quickly.

[ Voor 72% gewijzigd door Kepro op 23-08-2018 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
Ik heb ook wat extra info over die wheeled vehicules:

More details about wheeled vehicles in World of Tanks. Andrey Biletsky, creative director of World of Tanks, told them about them.

Important : All this information is subject to change before the introduction of wheeled vehicles into the game.
  • They will be light tanks;
  • The first in the queue will be French vehicles that replace metal tracks for rubber tires. The line will start from the middle tiers;
  • In order to prevent complete declasTing of existing light tanks, it is planned that wheeled vehicles have a smaller viewrange and firepower in exchange for increased mobility (both in terms of maximum speed and speed). They are to act as an active spot;
  • Referring to vehicles such as the EBR 90 (and similar): the raised center wheels (as in a real vehicle), allow us to choose between a higher maximum speed and a better speed of rotation and a gear ratio;
  • Unlike tracked vehicles, they will not be able to rotate in place - to maneuver in narrow streets, you will have to drive back / forth to turn;
  • Vehicles will have to lose many wheels before they are immobilized;
  • Their introduction is planned for the beginning of next year (2019).

• jantje 2
Kepro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:32:
QB heeft wat eerste ideeen gehoord over de wheeled vehicles vanuit WG (zie zijn video).

- weinig viewrange om active scouting aan te moedige
- zeer goede camo
- mogelijkheden om voor snelheid in rechte lijn of mobiliteit te kiezen (iets met het afstellen/omhoog brengen) van de wielen.

Edit:

British Lights are confirmed to come to the game soon™.
As of now they’re trying to figure out how the tree is going to build up, if there are any new mechanics to add to them etc.
No timetable was mentioned, but I assume that they’re at least gonna be announced by Q2 2019.
Swedish lights are also being taken into consideration, no further mentionings on that though.
Wheeled vehicles, not all, but some are gonna have a mechanism where a certain set of wheels will be retracted with a press of a button (similar to Siege Mode), which changes the way your vehicle handles.
For instance:
Mode 1 – Vehicle moves at its regular speed.
Mode 2 – Vehicle moves at a higher speed, but doesn’t turn as quickly.
Wheeled vehicles will be classified as Light Tanks and will range between Tier V-X. The reason behind the Tier range is that wheeled vehicles in the 30-40s weren’t meant to fight tanks IRL, which means that the odds of having the Lanchester return as a regular vehicle are rather low. :<
The firepower of the wheeled vehicles will be slightly worse compared to regular Lights, in a way that they’ll hardly stand a chance in a 1v1. However, their speed can be advantageous to outrun/circle around the opponent.
Their view range will also be slightly worse compared to regular Lights.
Just like a car, when a wheeled vehicle gets “tracked”, it’ll still be able to move with the majority of its wheels intact. However, it won’t move as quickly.
Meh, zit hier nu niet echt op te wachten ofso, iemand die nu helemaal hyped is? :+

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:11
Maar het komt er dus op neer dat als je wil scouten je nog steeds het beste een medium tank kan pakken, want die hebben nog steeds de beste viewrange..

WoT stats

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

I couldn't care less. Ook fijn zo'n aankondiging die dan misschien over een jaar of wat de testserver bereikt... Ik zou liever hebben dat ze basis een keer op orde krijgen. De soundbug en al die rotsen met waardeloze hitboxes zijn een stuk relevanter om te fixen.

• Kepro
jantje 2 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:39:
[...]

Meh, zit hier nu niet echt op te wachten ofso, iemand die nu helemaal hyped is? :+
Het lijkt me best leuk maar wel minder HP in een game...

Er komen ook vier maps voor het nieuwe jaar.

Highway, china/great wal/ ghost town en de laatste ben ik even kwijt.

• kreezjie
Kepro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Pilsen calls ;)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Kepro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Deze zitten toch al in de console versie?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:39:
Op zich lijkt het me wel een leuk idee, maar of de game dit echt nodig heeft? Idd eerst maar eens al die hinderlijke bugs fixen zoals hier eerder al werd genoemd.
Denk ook niet dat dit echt gaat werken, vooral die minder view range slaat nergens op. Alsof je nu niet al active moet spotten met de bestaande lights... Spotsysteem is sowieso erg flawed, ik word regelmatig outspot in lights waarmee ik 480 of meer view range heb. Je rijdt je vaak rot in een light tank om vervolgens gewoon outspot te worden door een campende strv of iets dergelijks. Dus als je straks nog minder view range hebt dan ben je helemaal kansloos. En alsof er zoveel mappen zijn die scout friendly zijn, ik kan er 4 of 5 noemen maar dat is het wel.
Wil graag positief zijn, maar de eerste berichten lijken weer op het oude liedje: WG speelt haar eigen game niet |:(

• Kepro
De soundbug moet met aankomende patch verholpen zijn. Of laat WG maar eens bosjes repareren. Zoals dat bosje op de heuvel op prokho zuid spawn.

Verwijderd

Dweebus schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:08:
[...]

Nou ja, blijkbaar zit er geen tijdslimiet aan. Dus uiteindelijk gaat dat wel lukken ;)
Nee maar wil hem wel graag krijgen voordat de nieuwe missies er zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kuwerti
bonuscode: MOERPGC18DO

geen idee waarvoor ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kreezjie
kuwerti schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:39:
bonuscode: MOERPGC18DO

geen idee waarvoor ;-)
Is zo'n Gamescom missie van CC's waarbij je 10 X in de top 10 XP moet staan voor enkele boosters, waaronder een leuke credit booster.

Edit: Nog vergeten te vermelden dat deze missies tot 11 september 01:59AM lopen dus je hebt nog even tijd om die te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door kreezjie op 23-08-2018 17:03 ]

Verwijderd

kreezjie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:57:
Ik heb ook wat extra info over die wheeled vehicules:

• In order to prevent complete declasTing of existing light tanks, it is planned that wheeled vehicles have a smaller viewrange and firepower in exchange for increased mobility (both in terms of maximum speed and speed). They are to act as an active spot;
Goh schijnbaar werkt er toch nog iemand met hersens bij WG die gelijk over deze balance factor nadenkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 20GwIBAP
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-08-2023
REVALDESTRO - WoT M4 Rev 7 day rental

[ Voor 63% gewijzigd door 20GwIBAP op 23-08-2018 19:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
STEERTHECOURSE

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Het is weer duidelijk een x5 weekend. Mijn god wat een teams. Maar na 10 potjes bottom tier heb ik eindelijk de tvp vtu weten te dubbelen... Uiteraard in een rolfstomp, maar nu zat ik toevallig aan de goede kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Roozzz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 21:16:
Het is weer duidelijk een x5 weekend. Mijn god wat een teams. Maar na 10 potjes bottom tier heb ik eindelijk de tvp vtu weten te dubbelen... Uiteraard in een rolfstomp, maar nu zat ik toevallig aan de goede kant.
Ik mocht alles in een keer x5en op de conway na. Ik heb vandaag de conway, jagdpanter en sta 1 aangeschaft.

Edit. En de wz 120 tier 9 mt

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 23-08-2018 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kuwerti
geldig tot 13:00 NOOBHAREGC18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Ik heb een vraag. Ik ben al lange tijd bezig met de T28-Concept Campaign.
Alle typen gaan lekker behalve de mediums. Dat schiet echt niet op. (zit bij MT-6, cause 2000 damage to 3 different vehicle types)

Misschien is de medium niet mijn speelstijl, of heb ik gewoonweg niet de juiste mediums.
Ook is het mijn gevoel dat je voor deze missies een medium moet hebben die boven de tier-6 moet zitten.

Als ik in mijn garage kijk dan heb ik maar een paar mediums die hieraan voldoen:
(tussen [haakjes] mijn average experience per battle))

TIER-VI
T34-85 [316]
T-34-85M (premium) [372]
Cromwell [315]

TIER-VII
Comet [370]

TIER-VIII
Centurion Mk. I [365]

Heel veel keuze heb ik niet zoals jullie zien :-)
maar, wanneer ik naar dit lijstje kijk dan vond ik de comet wel het fijnst om te spelen.

Wat is nu wijsheid? Welke medium-lijn spelen jullie het liefst en is het meest geschikt om de T28-concept missies te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
kuwerti schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:47:
Ik heb een vraag. Ik ben al lange tijd bezig met de T28-Concept Campaign.
Alle typen gaan lekker behalve de mediums. Dat schiet echt niet op. (zit bij MT-6, cause 2000 damage to 3 different vehicle types)

Misschien is de medium niet mijn speelstijl, of heb ik gewoonweg niet de juiste mediums.
Ook is het mijn gevoel dat je voor deze missies een medium moet hebben die boven de tier-6 moet zitten.

Als ik in mijn garage kijk dan heb ik maar een paar mediums die hieraan voldoen:
(tussen [haakjes] mijn average experience per battle))

TIER-VI
T34-85 \[316]
T-34-85M (premium) \[372]
Cromwell \[315]

TIER-VII
Comet \[370]

TIER-VIII
Centurion Mk. I \[365]

Heel veel keuze heb ik niet zoals jullie zien :-)
maar, wanneer ik naar dit lijstje kijk dan vond ik de comet wel het fijnst om te spelen.

Wat is nu wijsheid? Welke medium-lijn spelen jullie het liefst en is het meest geschikt om de T28-concept missies te halen?
Alle tanks die jij noemt zouden geschikt moeten zijn om de missie mee te halen. Vergeet niet dat je ook een dosis geluk nodig hebt om zo'n missie te halen he ;)
Sowieso wordt het natuurlijk makkelijker naarmate je op hogere tiers komt, omdat dan de alpha dmg toeneemt. Met de Comet kan het ook, maar dan moet je dus wel veel schieten en dus een redelijk tot goede game hebben om de dmg te halen.
Aangezien je de Cent I al hebt zou ik het proberen met die tank en eventueel straks met zijn opvolger de 7-1.
En anders gewoon met de ruski med lijn aan de gang, met alle tanks in die lijn is de missie te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Mr_Size schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Alle tanks die jij noemt zouden geschikt moeten zijn om de missie mee te halen. Vergeet niet dat je ook een dosis geluk nodig hebt om zo'n missie te halen he ;)
Sowieso wordt het natuurlijk makkelijker naarmate je op hogere tiers komt, omdat dan de alpha dmg toeneemt. Met de Comet kan het ook, maar dan moet je dus wel veel schieten en dus een redelijk tot goede game hebben om de dmg te halen.
Aangezien je de Cent I al hebt zou ik het proberen met die tank en eventueel straks met zijn opvolger de 7-1.
En anders gewoon met de ruski med lijn aan de gang, met alle tanks in die lijn is de missie te doen.
Super. Dank voor je antwoord. ik zal de russian-med lijn eens gaan opstarten dan.
Ik zie dat ik de keuze heb tussen de T43-lijn en de A-44 lijn welke is meest aan te bevelen?

De Centurion is niet echt mijn tank, maar ik zal ook deze meenemen in mijn tanklijstje welke ik dagelijks speel :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

kuwerti schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:08:
[...]

Super. Dank voor je antwoord. ik zal de russian-med lijn eens gaan opstarten dan.
Ik zie dat ik de keuze heb tussen de T43-lijn en de A-44 lijn welke is meest aan te bevelen?

De Centurion is niet echt mijn tank, maar ik zal ook deze meenemen in mijn tanklijstje welke ik dagelijks speel :-)
T-43! Hands down de beste (en noob friendly) medium tank lijn in de game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Idd de T-43. De A-44 is een ramp. Ook daarmee is de missie uiteraard wel te doen, maar die tank is echt belachelijk lastig om te spelen en dus zal de geluksfactor nog meer een rol gaan spelen.
T-43 is wel een lekkere tank, al moet ik bekennen dat ik die speelde in 2013-2014, toen de meta van de game wel echt anders was.. Maar alles wat daarna komt (T-44, T-54 en de Obj 140) is leuk en prima om te spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
T-43 is sinds de recente buff redelijk goed te spelen, daarvoor was het net niet een fijne medium om te spelen met te weinig armour, pen en wendbaarheid.

De A-44 is wel een aparte tank die mij niet echt goed bevallen is (A-43 kon je nog wel tanks mee trollen) omdat je die object lijn in gaat en deze turret dusdanig laag ligt dat geen enkele gundepressie meer hebt, je dus geen ridgeline kan gebruiken, de bloom en aiming time is best bagger (pen/alpha is wel redelijk) maar redelijke lange laadtijden en het eigenlijk onmogelijk is om al rijdend te schieten op tegenstanders die meer dan 20 meter van je vandaan zijn (elk hobbeltje in de weg zal je loop om hoog laten swiepen). Ik kan mij herinneren dat de motor en fueltank ook constant aan puin werd geschoten elk potje.

Het enige wat wel grappig was dat de voorkant van de tank best goed armor heeft (zeker als vijand auto aimed, dan zijn 8/10 schoten op je fronthull en als je eenmaal op snelheid was moeilijk frontal te pennen omdat je ook erg laag ligt. (rammen is een leuke bijkomstigheid met die tank)

Overall zou ik echter gewoon blind voor de T-43 gaan en T44 (T-54 moet je wel even over nadenken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

kuwerti schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:47:
Ik ga nu waarschijnlijk vloeken in de kerk :) , maar waarom koop je niet gewoon een premium tank bv. een T-54 mod 1. Heel fijn tankje, erg goede armor en redelijke apha damage en niet te vergeten een goede penetration. Ik heb hiermee rederlijk wat missies kunnen voltooien, zonder eerst te hoeven grinden naar een tier 7 of 8. Persoonlijk vind ik de missies wat disproportioneel, om een tier 5 tank te krijgen moet je behoorlijk gevorderde speler zijn in tier 5 of je hebt een tier 6/7 nodig om de missies te voltooien en dat geld ook voor de volgende missies.
Zelf ben ik aardig aan het worstelen om de T55a te krijgen maar de light 15 en heavy 15 (resp 7000 damage en 12000 damage) lukken nog niet echt, zeker die heavy 15 missie. 1x op 8000 damage gezeten maar dat was best wel een unicum.... ben nu aan het grinden naar de Maus en Type 5, misschien lukt het daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Caveman schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:28:
[...]

Ik ga nu waarschijnlijk vloeken in de kerk :) , maar waarom koop je niet gewoon een premium tank bv. een T-54 mod 1. Heel fijn tankje, erg goede armor en redelijke apha damage en niet te vergeten een goede penetration. Ik heb hiermee rederlijk wat missies kunnen voltooien, zonder eerst te hoeven grinden naar een tier 7 of 8. Persoonlijk vind ik de missies wat disproportioneel, om een tier 5 tank te krijgen moet je behoorlijk gevorderde speler zijn in tier 5 of je hebt een tier 6/7 nodig om de missies te voltooien en dat geld ook voor de volgende missies.
Zelf ben ik aardig aan het worstelen om de T55a te krijgen maar de light 15 en heavy 15 (resp 7000 damage en 12000 damage) lukken nog niet echt, zeker die heavy 15 missie. 1x op 8000 damage gezeten maar dat was best wel een unicum.... ben nu aan het grinden naar de Maus en Type 5, misschien lukt het daarmee.
Ha Caveman. Op zich een goede tip. ik houdt hem in mijn achterhoofd. Mijn doel is eigenlijk om met zo min mogelijk geld WOT te spelen. Dat lukt aardig trouwens. Duurt soms wel langer maar vind ik niet erg ;-)
Laat ik dus eerst maar eens wat 'betere' Mediums grinden voordat ik er geld tegenaan ga gooien :+
Pagina: 1 ... 17 ... 86 Laatste