[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
jantje 2 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:34:
[...]

Sinds die generfed is, is die tank niet meer wat het geweest is, 704 is tier for tier de betere tank denk ik. Hij is gewoon medicore en past niet echt in huidige meta meer. Als je andere TD's heb zoals een T110e4 kan je die beter voor je plezier spelen. Hij had ook echt langzame shell speed, maar ik kan me vaag herinneren dat ze dat nog iets gebuffed zouden hebben? Camo is inderdaad goed, maar die cloaking device zat ook al op de 704 ;)

Het was mijn favoriete tank in het begin maar sinds de nerf alleen nog aangeraakt om te 3 marken en staat nu stof te happen ;(
In de zomer vorig jaar is deze blijkbaar wel gebuffed geweest:

Object 268

Shell velocity increased from 760 m/s to 950 m/s
Horizontal gun arc changed from 12 deg. to 22 deg.

edit:

https://tanks.gg/compare/obj-704?t=obj-268

Hmmmz enkel de gun handling is iets slechter ... ben misschien toch wel geneigd deze in huis te halen. Eerst een aparte crew zien te trainen. Die van de Object 704 laat ik lekker zitten. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Catscratch op 30-07-2018 10:28 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:59
Catscratch schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:21:
[...]

In de zomer vorig jaar is deze blijkbaar wel gebuffed geweest:

Object 268

Shell velocity increased from 760 m/s to 950 m/s
Horizontal gun arc changed from 12 deg. to 22 deg.

edit:

https://tanks.gg/compare/obj-704?t=obj-268

Hmmmz enkel de gun handling is iets slechter ... ben misschien toch wel geneigd deze in huis te halen. Eerst een aparte crew zien te trainen. Die van de Object 704 laat ik lekker zitten. ;)
Wacht even met aanschaffen. Aankomend weekend is er weer een korting.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Pfff zojuist de grind naar de 277 afgerond. Ik was de afgelopen weken weer dikke vrienden met de t-10 geworden, maar niet vanochtend. Werkelijk niets mocht raak... de gunmark is spontaan van 90% teruggevallen naar 80% :o

Maar goed hij is nu unlocked. Straks maar even aanschaffen en een testritje doen :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Roozzz schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:22:
Pfff zojuist de grind naar de 277 afgerond. Ik was de afgelopen weken weer dikke vrienden met de t-10 geworden, maar niet vanochtend. Werkelijk niets mocht raak... de gunmark is spontaan van 90% teruggevallen naar 80% :o

Maar goed hij is nu unlocked. Straks maar even aanschaffen en een testritje doen :P
Ik heb de tank sinds dit weekend maar de snelheid gaat nergens over, ga harder dan sommige meds. Gun is ook prima. Voor mijn gevoel is de tank op alle flanken beter dan de obj 260 wat niet moet kunnen na al het ge try hard voor de missies.

Edit. Misschien is de accuraatheid minder maar dat is dan ook het enige.

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 30-07-2018 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Kepro schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:00:
[...]

Is er dan meer korting dan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Voila, de 50TP Prototyp is ook weeral te koop:

https://worldoftanks.eu/e...50-TP-prototyp-pre-sales/

edit: je zou hem echt kunnen kopen moest hun link in het artikel ook effectief werken :P

[ Voor 29% gewijzigd door Catscratch op 31-07-2018 08:19 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
Catscratch schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 07:31:
Voila, de 50TP Prototyp is ook weeral te koop:

https://worldoftanks.eu/e...50-TP-prototyp-pre-sales/

edit: je zou hem echt kunnen kopen moest hun link in het artikel ook effectief werken :P
Heb het heel vaak, open je een sales-link vanuit de game, krijg je een page not found.

Maar het gaat hier dus om een "pre-sale" ??
Het wordt alsmaar gekker. Star Citizen praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Dweebus schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:45:
[...]

Heb het heel vaak, open je een sales-link vanuit de game, krijg je een page not found.

Maar het gaat hier dus om een "pre-sale" ??
Het wordt alsmaar gekker. Star Citizen praktijken.
Moest de link werken kan je hem gewoon kopen en er direct mee spelen. Pre-sale wil enkel zeggen dat mensen met een geldig premium account hem kunnen kopen. Mensen die geen premium actief hebben, zullen moeten wachten.

edit: links werken nu

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2qki51w.jpg

Tel de Skorpion G's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:24:
[...]

Ik heb de tank sinds dit weekend maar de snelheid gaat nergens over, ga harder dan sommige meds. Gun is ook prima. Voor mijn gevoel is de tank op alle flanken beter dan de obj 260 wat niet moet kunnen na al het ge try hard voor de missies.

Edit. Misschien is de accuraatheid minder maar dat is dan ook het enige.
De obj 277 en ik zijn vriendjes :+
Prima tank inderdaad! Denk dat dit een blijvertje is...

-edit-
En laatste game samen met Circon in een team, mijn dag is goed ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Roozzz op 31-07-2018 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Heb gisteren mijn Object 268 qua XP unlockt. Hopelijk zijn er dan dit weekend kortingen op tier X. Al heb ik er nergens iets over gelezen?

Ik heb geen zin om mijn goede crew uit de Object 704 te halen. Dus ik ga vanaf 0 een crew voor de Object 268 trainen.

Ik heb nu een vrouwelijke commander opgeofferd en met 4 andere 0 perk crewleden in mijn ISU-122s gestoken om BIA en Concealment te trainen. Die tank is toch een redelijke draak in de huidige meta. Ik heb sowieso al wat meer APCR geladen. ;)

De SU-122-44 was geen optie. Die heeft maar 4 crew members aan boord.

[ Voor 6% gewijzigd door Catscratch op 01-08-2018 09:28 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Catscratch schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:28:
Heb gisteren mijn Object 268 qua XP unlockt. Hopelijk zijn er dan dit weekend kortingen op tier X. Al heb ik er nergens iets over gelezen?
Die kortingen waren dus afgelopen weekend, nu ga je weer een tijdje moeten wachten hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
kreezjie schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:34:
[...]

Die kortingen waren dus afgelopen weekend, nu ga je weer een tijdje moeten wachten hé...
Kepro schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:00:
[...]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Oh right! Kepro heeft het waarschijnlijk op dit:

3-5 August: Happy birthday, Wargaming! In August, we'll celebrate the Wargaming way with tons of discounts, missions, special camos and emblems, and even a new garage!

Kan je hier vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:48
En dan te bedenken dat de armour eerst nog slechter was (voor de Badger in de game zat). Of is deze toen niet gebuffed? De meeste in de lijn wel in ieder geval.

Ik had toen ik de FV215b 183 grinde had ik niet zoveel last van deze tank, vond vooral die tier 7 drama.

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
Zou kunnen hoor dat armor iets gebuffed is.

Anyway, had net nog een veel dikkere game in de AT15, ook toevallig ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c632nvEEqqGiCaB1PAG8tTCU/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nxj8rmwi8woAHpgKI7g0HBkq/thumb.jpg

Uiteraard weer top tier zonder arty, anders is dit simpelweg onmogelijk.
7K dmg is met afstand de hoogste dmg in deze tank die op wotreplays te vinden is. Nr2 is 5,2K :D

[ Voor 25% gewijzigd door Mr_Size op 01-08-2018 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

QB of Jingles maar eens aanpingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:01:

[afbeelding]

[afbeelding]

7K dmg is met afstand de hoogste dmg in deze tank die op wotreplays te vinden is. Nr2 is 5,2K :D
Wtf 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr_Size
Edmin schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:32:
QB of Jingles maar eens aanpingen dan?
Ja, heb Jingles gemaild. Maar dat heb ik al 4x eerder gedaan, die reageert toch nooit ;)
Ook nog de replay op Dez zijn site gezet.

Het is echt mijn avond blijkbaar, want zojuist gebeurde dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NEpSysEE5cTafFhZy1wEJF5B/thumb.jpg

FUCKING EINDELIJK 3e mark op de Blackdog :D:D *O* *O* *O*

12K combined dmg, waarvan 10K pure spotting.
Ging van 94,6 naar 96,52% op de mark :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:08:
[...]

Ja, heb Jingles gemaild. Maar dat heb ik al 4x eerder gedaan, die reageert toch nooit ;)

[afbeelding]

Waar blijft de ace in de A-C 48? :? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Mr_Size schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:08:
[...]

[afbeelding]

Kijk hem shinen hoor die Daniel!
Goed bezig :) _/-\o_

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:24
Mr_Size schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:01:

[afbeelding]

[afbeelding]

Confirmed AT -15 OP OP, was z'n armor pas geleden ook nog gebuffed tijdens die overhaul van die britse TD lijn eigenlijk? Ik dacht het wel toch? Die gun is wel heerlijk op de AT-15.

Edit : was blijkbaar niet de enige die hetzelfde dacht @ElPaco volgens mij heeft die inderdaad iets van een buff gehad.

Ik denk dat de AT-15 alleen niet zulke spannende gameplay oplevert voor Jutube alleen O-) Ik verwacht niet dat je actief iedereen aan het flanken was met je AT-15 :+

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 02-08-2018 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
jantje 2 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:42:
[...]

Ik denk dat de AT-15 alleen niet zulke spannende gameplay oplevert voor Jutube alleen O-) Ik verwacht niet dat je actief iedereen aan het flanken was met je AT-15 :+
Jawel joh, zo snel gaan dat je driftend het hoekje om komt, hoezo heb je nog een turret nodig?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:42:
Confirmed AT -15 OP OP, was z'n armor pas geleden ook nog gebuffed tijdens die overhaul van die britse TD lijn eigenlijk? Ik dacht het wel toch? Die gun is wel heerlijk op de AT-15.

Edit : was blijkbaar niet de enige die hetzelfde dacht @ElPaco volgens mij heeft die inderdaad iets van een buff gehad.

Kan wel dat die armor gebuffed was ja. En die gun is heerlijk...?, nou ik vind het tegenvallen. Heel veel rare misses hoor. Ook in deze game. Mis gewoon 3-4 schoten op rij fully aimed, zal zeker terug te zien zijn als ik de video maak.
Als je iets verder naar boven scrolled heb ik net een AT15 video released, wellicht niet echt spannend idd, maar wel goed gebruik gemaakt van de situatie en imho dus wel YT waardig (voor AT15 begrippen dan ;) )

De game van gisteren is nog wel een stuk beter, maar echt flanken dat is er niet echt bij natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Kan wel dat die armor gebuffed was ja. En die gun is heerlijk...?, nou ik vind het tegenvallen. Heel veel rare misses hoor. Ook in deze game. Mis gewoon 3-4 schoten op rij fully aimed, zal zeker terug te zien zijn als ik de video maak.
Als je iets verder naar boven scrolled heb ik net een AT15 video released, wellicht niet echt spannend idd, maar wel goed gebruik gemaakt van de situatie en imho dus wel YT waardig (voor AT15 begrippen dan ;) )

De game van gisteren is nog wel een stuk beter, maar echt flanken dat is er niet echt bij natuurlijk :+
Ja het is net als heel die britse TD lijn heeft, alleen fully aimed heb je kans om iets te raken, de bloom op die guns is gewoon bizar. Maar de firerate en de alpha vond ik wel fijn werken in combinatie met die gun arc. Vond AT-15 wel één van de leukere uit de lijn. Tortoise is nu die gebuffed is ook wel een beest denk ik, maar pre buff was het echt een tank die in een verkeerde MM was geplaatst.... 8)7

Ben benieuwd naar je AT-15 powerrrr game :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Als ik een tortoise zie laad ik insta gold anders kom ik niet door de weakspot- cupola.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
Quick info: the public test of Update 1.1 should start today, in the afternoon. Here are the main features coming in this update (thus far):
Personal Missions: the Second Campaign
Polish tech tree
New Maps (Studzianki, Minsk, reworked Pilsen)
Map improvements (likely concerning previously announced changes on Province, Mines and Glacier)
Tier IX Vehicle Customization
Sound Improvements

The new campaign includes three operations:

Operation: Excalibur (available immediately);
Operation: Chimera (will be available after unlocking for Orders, which will be added in the evening, August 3 on the test server);
Operation: Object 279 (e) (will not be available as part of the public test).
Each operation includes 4 sets of missions. This time, however, according to nationality, not the vehicle class. To complete the mission, players should take part in a battle in a vehicle that belongs to one of the following national affiliations:

Union - USSR and China;
Block - Germany and Japan;
Alliance - USA, UK and Poland;
Coalition - France, Sweden, Czechoslovakia and Italy.
The second campaign will be available immediately, regardless of the progress in the first campaign. So the missions of both campaigns can be completed at the same time.

Each set includes 15 missions: 14 missions are available immediately and can be completed in any order; at the same time mission 15 (final) becomes available after completing the remaining tasks (similar to the first campaign).

All operations have different sets of conditions:

Operation: Excalibur - missions can be performed as part of an unlimited number of battles, e.g., ask 10,000 damage in any number of battles.
Operation: Chimera - the mission can be completed in one battle (just like in the first campaign).
Operation: Object 279 (e) - the mission should be completed within a limited number of battles. If the player does not complete the task, his progress will be reset and the player will have to start again. This operation will not be available during the test.
Each completed mission is rewarded with credits, consumables, etc. The completed operation is rewarded with a unique vehicle that can not be picked up otherwise.
Players will be able to check the progress of the mission during the battle.

In Update 1.1, this feature will only be available for the new campaign's mission.
Detailed descriptions of personal missions will be available in battle after pressing Tab or N.
The MO indicator in the garage shows the missions of each campaign separately.
Access to operations under the second campaign will be added successively after a specified period of time. Players who complete the operation before the next one is available will be rewarded with a unique emblem.
The interface of the first campaign has been improved:

The main screen has been completely redesigned to view the missions of both campaigns simultaneously.
The mission profile has been improved.

All elements have been unified, taking into account the specifics of both campaigns.
New screens with prizes for completed personal missions.
View the mission in battle (after pressing the Tab key).

Nicuuhhhh! Kan niet wachten om aan die Campaign 2.0 te beginnen :9~
oh en btw, let niet op het gebrekkig Engels want ik heb google translate op Pools losgelaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Leuk de missies maar ik ga never nooit meer een block missie doen of iets in die trant. Wat waren die missies verschrikkelijk en iedereen gaat als een debiel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:03:
Leuk de missies maar ik ga never nooit meer een block missie doen of iets in die trant. Wat waren die missies verschrikkelijk en iedereen gaat als een debiel spelen.
Missiiieeeeeeesssssss *O* *O* Misschien dat ik weer ga spelen om die tank in no time te halen en dan weer in slaap te sukkelen. Obj. 260 was ook binnen 3 maanden binnen volgens mij :+

Ook eerst maar even de requirements afwachten of dit een beetje te doen is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:16:
[...]

Missiiieeeeeeesssssss *O* *O* Misschien dat ik weer ga spelen om die tank in no time te halen en dan weer in slaap te sukkelen. Obj. 260 was ook binnen 3 maanden binnen volgens mij :+

Zet wel weer een platoon op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kepro
Wot code: wotccquickybaby voor gratis creditbooster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
World of Tanks Update 1.1: Personal Missions Second Front

World of Tanks Update 1.1: Personal Missions Second Front

We are still waiting for Common Test 1.1 to be released but details about the new upcoming Personal Missions Campaign have already been leaked in the official European forum.

This time we will only be able to get three new tanks as rewards, but the whole campaign is quite different because it focuses on the Nations instead of tank class. Quite a big change and in fact very interesting too, in my opinion, it makes it easier to complete some missions and the only negative side of it is that Players might have to grind tanks from nations they yet don’t have.

Source: World of Tanks Forum

Personal Missions: Second Campaign
The new campaign will be made of a total of three operations, each for a specific tank: Excalibur, Chimera and Object 279(e). Just as the previous Campaign, players will have to complete an operation to be able to move the next one, by either completing all missions within the Operation or by a mix of mission completion and use of Orders. Each operation will include four sets of missions and have no vehicle restrictions, each set can be completed with vehicles that belong to one of the nations for each Allegiance.

There will be four Allegiances:

Union: U.S.S.R. and China
Bloc: Germany and Japan
Alliance: U.S.A., U.K. and Poland
Coalition: France, Sweden, Czechoslovakia, and Italy
The new campaign will become available right away, irrespective of the progress of the first campaign and missions for both campaigns can be completed at the same time in the same battle.

Each set of missions will include the usual 15 missions, where 14 are available to be selected and completed as you like and Mission 15 will become available once all previous missions are complete. The main difference will be the set of conditions:

Operation Excalibur: Accumulative missions. A mission should be completed within an unlimited number of battles, e.g. cause 10,000 damage within an unlimited number of battles

Operation Chimera: A mission can be completed in a single battle, very similarly to the first campaign

Operation Object 279 (e): A mission should be completed within a limited number of battles. If a player fails to complete a mission, its progress will be reset, and the player will have to start anew. This operation will not be available during the test.

Each mission completed will be rewarded with credits, consumables, etc. as in the previous campaign and once an Operation is completed, the reward vehicle will be credited to players garages.

A new GUI will enable players to check mission progress during the battle, a nice welcome change that will allow a player to keep track of what needs to be done. Unfortunately, this new feature will only be available for the new campaign with Update 1.1, but there are plans to include the first campaign too. Other changes include:

Detailed descriptions of the accepted missions available in battle upon pressing Tab or N.
Indicator of Personal Missions in the Garage shows missions of each campaign separately.
Operations of the Second Front campaign will become available successively after a certain time period. Players who complete an operation before the next one becomes available will be rewarded with a corresponding unique emblem.
The main screen is completely reworked to display missions of both campaigns at the same time.

Improved the mission profile.
All elements were made consistent considering specifics of both campaigns.
New reward screens for completed Personal Missions.
Reworked the display of missions in battle (upon pressing Tab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the mission should be completed within a limited number of battles. If the player does not complete the task, his progress will be reset and the player will have to start again.
Dit gaat een hoop rage veroorzaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
1.1 Common Test Patchnotes

2. Maps

Added the new Studzianki map.
Added the new Minsk map.
Added the Pilsen map that has been reworked to HD. Main changes:
Increased map size from 800х800 to 1000х1000 m
Completely revised the eastern part of the map.
Made a number of balance and gameplay changes all over the map.
Made balance improvements to the following maps:

Glacier
Siegfried Line
Mines
Province
The Province map will be available only for vehicles of Tiers IV-VII.

3. Polish tanks

A new branch of 10 Polish vehicles was added (Tier I-X respectively):
4TP
7TP
10TP
14TP
25TP KSUST II
40TP Habicha
45TP Habicha
53TP Markowskiego
50TP Tyszkiewicza
60TP Lewandowskiego

4. Added the customization functionality for all Tier IX vehicles.

5. Updated Wwise (sound engine)

fixed a number of critical issues of the sound system; added a new functionality to improve the sound in the game.

6. Changes to the technical characteristics of the following vehicles

U.S.S.R.

Added the Object 279 (e) (heavy tank, for supertesters)
Added the IS-2M

U.K.

Added the Chimera (medium tank, for supertesters)
Added the Excalibur (tank destroyer, for supertesters)
Fixed Issues

Object 430 II: displayed power of the 4TDF engine was changed from 580 to 610 h.p., which corresponds to the actual value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 15:14

Caveman

whahoehaha

Ben maar eens begonnen met de Japanse Heavy lijn.... bij de O-I aanbeland, tjeez dat gaat een hele lange grind worden. Wat een arty magneet en moet nog even uitvinden hoe je met dat ding moet spelen met zijn 20+ reload en als je in een tier 8 battle beland, heb ik het gevoel dat je wel kunt stoppen met spelen...
jantje 2 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:16:
[...]

Dit is niet voor iedereen weggelegd... :/ Ik speel al jaren en de T55a lukt me maar niet met name de light en heavy final mission (dat zijn ook de enige 2 die nog open staan bij mij :/ ) 7000 spoting damage, op een of andere manier kom ik sinds update 1.0 niet eens meer in de buurt... 12.000 HP 8)7 daarom ben ik maar met de japanse heavy lijn begonnen,,,

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
5. Updated Wwise (sound engine)

fixed a number of critical issues of the sound system; added a new functionality to improve the sound in the game.
Zouden ze de soundbug dan eindelijk geplet hebben?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@Caveman het is 7k combined. Dus ook damage;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Caveman schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:23:

Dit is niet voor iedereen weggelegd... :/ Ik speel al jaren en de T55a lukt me maar niet met name de light en heavy final mission (dat zijn ook de enige 2 die nog open staan bij mij :/ ) 7000 spoting damage, op een of andere manier kom ik sinds update 1.0 niet eens meer in de buurt... 12.000 HP 8)7 daarom ben ik maar met de japanse heavy lijn begonnen,,,
Welke lights heb je? 7K moet haalbaar zijn.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Even gekeken maar de missies die in je in één game moet halen zijn zowat hetzelfde als bij de 1ste campaign, oftewel WG heeft daar niets van geleerd. De pareltjes van vorige keer zitten er ook weer tussen :

- Destroy 3 enemy vehicles during the first 3 minutes of the battle. ( die is wel nieuw maar echt klote )
- Stun enemy vehicles for a total of 150 seconds. Allies must destroy 2 enemy vehicles stunned or immobilized by you.
- Set an enemy vehicle of the same tier or higher on fire.
- Block 3 times more damage than the hit points of your vehicle. Cause 3 000 HP of damage to enemy vehiclesParticipate in a successful capture of a base or reset the enemy capture points of your/neutral base. Cause 3 000 HP of damage to enemy vehicles. Destroy an enemy vehicle / capture the base / defend the base (when playing for defenders in the in Assault mode).

Die missies die in een X aantal battles gedaan moeten worden zien er wel okish uit zitten wel een paar meh misseis bij maar de meeste zou wel haalbaar moeten zijn. Heel veel 3k+ damage doen over een X aantal battles alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De blockmissie is vrijwel onmogelijk geworden na de VKB nerf en iedereen schiet veel sneller gold als vroeger.

Edit. Ik hoorde QB ook over een missie met 8k damage aka TD missie 4.15

Edit 2: zulke missies zijn achterhaald. Sommige kunnen nog wel maar 8k halen, die block misssies, iemand binnen een minuut killen lever teveel yolo acties op.

[ Voor 84% gewijzigd door Kepro op 05-08-2018 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

ElPaco schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:51:
[...]

Welke lights heb je? 7K moet haalbaar zijn.
Bijna allemaal behalve die chineese. Tips zijn welkom :)
Misschien komt het ook omdat ik niet zo'n light speler ben, heb vaak moeite om alleen al in leven te blijven. Ik ben van mening dat je met een light MOET gaan spotten anders beteken je nix voor het team, dat betekend ook vaak dat je snel dood bent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 20:21:
[...]

Misschien komt het ook omdat ik niet zo'n light speler ben, heb vaak moeite om alleen al in leven te blijven. Ik ben van mening dat je met een light MOET gaan spotten anders beteken je nix voor het team, dat betekend ook vaak dat je snel dood bent :/
Koop de ELC EVEN 90 mocht deze weer eens verkrijgbaar zijn. Voorheen ook aardig gwstruggled met die missies maar de LT missies voor de Obj 260 waren peanuts in die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
[...]

Soms moet je wat geluk hebben. Dit is een replay van mij met 9k combined. Eerste beste bosje in parkeren en dan kan je gerust een koffie gaan zetten. ;)

And please don't be that T92 :P

Ik ben zelf erg laat begonnen met mijn missies, maar nu zit ik al maanden vast op de meest stomme missie. TD-12.2. Een HT van 1 tier hoger afmaken én 2000 damage halen. Ik dacht dat dit een vinger in de neus missie ging zijn, maar .... bleh.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Catscratch schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 08:57:
[...]

[video]

Soms moet je wat geluk hebben. Dit is een replay van mij met 9k combined. Eerste beste bosje in parkeren en dan kan je gerust een koffie gaan zetten. ;)

Ik ben zelf erg laat begonnen met mijn missies, maar nu zit ik al maanden vast op de meest stomme missie. TD-12.2. Een HT van 1 tier hoger afmaken én 2000 damage halen. Ik dacht dat dit een vinger in de neus missie ging zijn, maar .... bleh.
Dit is meer geluk. Dat bosje werkt niet vaak meer. Als je goede spelers tegenover je hebt wordt er vaak blind op geschoten zodra iemand gespot is. Ook wordt het vaak gecounterd. Zelfde geldt voor de bekende bosje op prokho.

Iedereen kent de bekende spot bosjes nu wel na de start van de eerste missies :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 06-08-2018 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Kepro schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

Dit is meer geluk. Dat bosje werkt niet vaak meer. Als je goede spelers tegenover je hebt wordt er vaak blind op geschoten zodra iemand gespot is. Ook wordt het vaak gecounterd. Zelfde geldt voor de bekende bosje op prokho.
Die T92 was mijn afleidingsmanoeuvre eh. Reden genoeg waarom ze niet meer op mijn bosje schoten. ;)

Ik speel stiekem nog maar een half jaar met light tanks en gans een nieuwe wereld is voor mij open gegaan. Qua spotting locations laat ik mij gewoon meestal leiden door 4tankersanddog. Meestal werken deze wel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Catscratch op 06-08-2018 10:40 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Catscratch schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:40:
[...]

Die T92 was mijn afleidingsmanoeuvre eh. Reden genoeg waarom ze niet meer op mijn bosje schoten. ;)

Ik speel stiekem nog maar een half jaar met light tanks en gans een nieuwe wereld is voor mij open gegaan. Qua spotting locations laat ik mij gewoon meestal leiden door 4tankersanddog. Meestal werken deze wel goed.
Bedoel meer. Zodra mensen in het begin gespot worden weten de meeste (betere) spelers wel dat er iemand in het bosje zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Catscratch schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 08:57:
[...]

[video]

Wow, het is overduidelijk waar je vandaan spot en er is niemand die dat bosje blindfired? :o Op lagere tiers zie je het wel vaker, maar in een tier 10 game... en dan die 50b... Mag ik ook zulke teams hebben? :P

Maar zonder dollen, goed uitgespeeld. Keuze om eerst die 140 weg te werken en vervolgens druk te zetten was prima. Iets minder auto-aim zou mogen, dan raak je waarschijnlijk ook nog meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catscratch
Roozzz schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:50:
[...]

Wow, het is overduidelijk waar je vandaan spot en er is niemand die dat bosje blindfired? :o Op lagere tiers zie je het wel vaker, maar in een tier 10 game... en dan die 50b... Mag ik ook zulke teams hebben? :P

Maar zonder dollen, goed uitgespeeld. Keuze om eerst die 140 weg te werken en vervolgens druk te zetten was prima. Iets minder auto-aim zou mogen, dan raak je waarschijnlijk ook nog meer ;)
Thanks! Nu zonder dollen, ik ga richting de 40 jaar en ik merk dat de scherpte van vroeger toch aan het minderen is. Confronterend, maar soit. Daarbovenop was ik rond die periode herstellend van een longontsteking waardoor ik een puffer moest nemen die geregeld de handen doen trillen als neveneffect. In dergelijke omstandigheden is een auto-aim aangenaam. Maar in een light gebruik ik die wel vaker. :)

Ik ben waarschijnlijk één van de oudste spelers hier?

En als het helemaal niet meer gaat, kan ik nog altijd met de Type 5 spelen. >:)

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Welke modpack is dit? Want op je minimap laten zien waar enemys hun turrent naar toe draaien, is verboden toch?

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Tige schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:56:
Welke modpack is dit? Want op je minimap laten zien waar enemys hun turrent naar toe draaien, is verboden toch?
Geen idee?

https://wgmods.net/37/

Gedownload van de officiële Wargaming site.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:49
Kepro schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:33:
De blockmissie is vrijwel onmogelijk geworden na de VKB nerf en iedereen schiet veel sneller gold als vroeger.
Toch is het nog wel mogelijk, ik heb pas de 3x je HP blocken gehaald in de VKB.
Maar je hebt de perfecte map nodig, top tier zijn plus een aantal niet zo heel slimme tegenstanders hebben...
Ik zat op 14k geblocked in dat potje... 8)7
Tige schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:56:
Ook geen idee welke mod dat is, maar hij zit sowieso nog in Aslain, dus tenzij hij sinds kort verboden is zal hij toch wel toegestaan zijn want Aslain heeft zijn modpack opgeschoond van verboden mods al een paar jaar terug. Gebruik hem zelf niet, maar weet wel mensen die hem wel gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door Arjant2 op 06-08-2018 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Voor spotten zijn de Franse prima, klein en goede camo rating.

Spotten voor je team betekent niet dat je direct full yolo moet gaan zoals die T92 in de getoond replay. Wacht je kansen af en probeer zeker ook later in de pot die damage/spotting te pakken.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 18:01

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Weet iemand of je die T34 reward pas later krijgt in battle of Kursk? Ik haalde gisteren missie 30/50, maar kreeg alleen de brandblussers en niet de T34 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat ik me nou afvraag: ben je nou verplicht om arty te spelen om die missies te halen? Want dat weiger ik, vanwege obvious reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:19:
Wat ik me nou afvraag: ben je nou verplicht om arty te spelen om die missies te halen? Want dat weiger ik, vanwege obvious reasons.
Same here al heb ik wel een lefelefefe al 4 jaar in mn garage staan...

Is de x4 etc vanavond ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
superduper schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:52:
Weet iemand of je die T34 reward pas later krijgt in battle of Kursk? Ik haalde gisteren missie 30/50, maar kreeg alleen de brandblussers en niet de T34 :(
Naar de missions tab gaan en acknowledgen? Geen idee anders of staat de tank misschien gewoon al in de garage?
Kepro schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:23:
[...]

Met de Lefh ga je niet ver geraken aangezien deze geen stun geeft.

Dacht het niet ... liep de actie niet tot maandag 7 a.m.? Sowieso de missions kan je vandaag niet meer doen. Kortingen zijn ook niet meer van toepassing.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Catscratch schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Lol, dat dacht je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Er zijn sowieso weer arty missies, maar wat ik uit de benamingen en de verschillende missies kan afleiden is er wel weer een splitsing per klasse en missn hebben ze net als vorige weer zo'n systeem met van die extra wildcards die je kan inzetten.

Maar Size en arty spelen zou ik opzich ook wel eens leuk vinden voor de verandering ;) >:)
[...]

Helaas zijn de hoogste missies pas vanaf T6 als het net zo is als bij de 260, dus dat wordt geen lefefefefe adventures voor jou :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
Het maakt niet uit in welke class je de missies doet maar die stun-missies zijn moeilijk met een andere class te doen. Dus het ziet er wel naar uit dat ze iedereen verplichten om arta te spelen tenzij je je verkregen campaign2.0 orders aan deze missies geeft om ze te skippen. (Als dat er genoeg zijn...)
[...]

Make the most of these discounts and missions from 3 August to 6 August at 07:00 CEST (UTC+2) and note that the offers below will be live until 7 August at 07:00 CEST (UTC+2)!
jantje 2 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:33:
[...]
Helaas zijn de hoogste missies pas vanaf T6 als het net zo is als bij de 260, dus dat wordt geen lefefefefe adventures voor jou :+
All operations of The Second Front will have strict Tier limits:

Excalibur—Tiers VI-X
Chimera—Tiers VII-X
Obj. 279E—Tiers VIII-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan11
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:42
.

[ Voor 96% gewijzigd door stephan11 op 06-08-2018 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

[...]
Dacht het niet ..... 56 lentes jong <+:)
superduper schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:52:
Hij staat bij mij gewoon in de garage, maar je moet het inderdaad wel bevestigen. Trouwens ik heb geen idee waar "shielded" voor staat... in ieder geval slaat dat niet op de armor :X

[ Voor 50% gewijzigd door Caveman op 06-08-2018 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 18:01

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Caveman schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:08:
[...]

[...]

Hij staat bij mij gewoon in de garage, maar je moet het inderdaad wel bevestigen. Trouwens ik heb geen idee waar "shielded" voor staat... in ieder geval slaat dat niet op de armor :X
Ik heb hem ook nu. Duurde blijkbaar even of had een herstart nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnLarue
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-03 11:50
Caveman schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:08:
[...]

[...]
Dat kan ik beter: 58 jaren.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Pff waar ben ik aan begonnen? Ik heb het idee opgevat om eindelijk die skoda t50 te halen en had altijd grote lol in de skoda t25. Maar nu ben ik dus begonnen met de t-34 100 te grinden... Wat een ding is dat zeg.
De helft van de fully aimed schoten verdwijnen in de grond, mocht je je in een situatie bevinden waar je niet volledig kan aimen kan je je ook gewoon de moeite besparen van het klikken :X

Armour niet aanwezig, mobility zuigt, gun is drama, gun depression houdt niet over (-5) en dpm is ook niet best. Ik zoek nog naar wat er wel positief aan is... Deze 100k xp worden nog een hele uitdaging :P

[ Voor 3% gewijzigd door Roozzz op 07-08-2018 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Roozzz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:47:
Pff waar ben ik aan begonnen? Ik heb het idee opgevat om eindelijk die skoda t50 te halen en had altijd grote lol in de skoda t25. Maar nu ben ik dus begonnen met de t-34 100 te grinden... Wat een ding is dat zeg.
De helft van de fully aimed schoten verdwijnen in de grond, mocht je je in een situatie bevinden waar je niet volledig kan aimen kan je je ook gewoon de moeite besparen van het klikken :X

Armour niet aanwezig, mobility zuigt, gun is drama, gun depression houdt niet over (-5) en dpm is ook niet best. Ik zoek nog naar wat er wel positief aan is... Deze 100k xp worden nog een hele uitdaging :P
De top gun is goed hoor. 250 alpha op tier 7 is lekker. Ik vond alle tanks vanaf tier 6 goed en ik zal een van de weinige zijn die de tvp vtu goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:04:
[...]

De top gun is goed hoor. 250 alpha op tier 7 is lekker. Ik vond alle tanks vanaf tier 6 goed en ik zal een van de weinige zijn die de tvp vtu goed vind.
Misschien valt het mee, de eerste indruk viel "wat" tegen. Die alpha is inderdaad prima maar hij raakte nogal weinig. En als dan ook de teams drama zijn, dan ziet het er snel matig uit.
Hopelijk gaat het de komende tijd wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Kepro schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:04:
[...]

TVP VTU is echt een feest tank :9
Veel HP en met de hoge dpm op de 8,8 gun sloop je low tiers belachelijk snel die denken te kunnen traden.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Zou het echt zijn?

https://www.reddit.com/r/...an_and_british_tech_tree/

Misschien dan toch maar eens de iconische E100 grinden :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Roozzz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:47:

Ik vind exact hetzelfde van de tank als jij ;) Echt een poeptank en ik ben heel blij dat ik er van het weekend 20K XP op heb kunnen zetten met die missie. Helaas niet meer tijd gehad om er meer XP op te zetten, maar dit is zeker weten een tank die zodra de grind gedaan is meteen uit de garage verdwijnt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10

TTLCrazy

Listen to Frankie

Gisteren brak toch echt mijn klomp in mijn light tank. Lekker aan het spotten op Malinovka, 3k spotting, wordt ik ineens geraakt door mijn eigen arty omdat ik niet genoeg zou spotten, te inactief. Nou ja, ik ga lekker door met spotten, 2 minuten later weer geraakt door diezelfde arty en dood. Later presteert hij het om ook een TD van ons te oneshotten. Dus 2 x mij geraakt en dood, 1 x een TD van ons geraakt en dood. Na de 2e kill KON HIJ NOG STEEDS GEWOON DOORSPELEN. Geen ban, niets. WTF.

Ik bedoel, ik weet dat er zulke hufters spelen, maar dat ban systeem is zo lek als een mandje.

/rant

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
TTLCrazy schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:39:
Gisteren brak toch echt mijn klomp in mijn light tank. Lekker aan het spotten op Malinovka, 3k spotting, wordt ik ineens geraakt door mijn eigen arty omdat ik niet genoeg zou spotten, te inactief. Nou ja, ik ga lekker door met spotten, 2 minuten later weer geraakt door diezelfde arty en dood. Later presteert hij het om ook een TD van ons te oneshotten. Dus 2 x mij geraakt en dood, 1 x een TD van ons geraakt en dood. Na de 2e kill KON HIJ NOG STEEDS GEWOON DOORSPELEN. Geen ban, niets. WTF.

Ik bedoel, ik weet dat er zulke hufters spelen, maar dat ban systeem is zo lek als een mandje.

/rant
Weet precies wat je bedoelt. Ik zat laatst te platoonen. Komen we op Prokho en ik zat in de AMX 105. Ik scout 9 v/d 10 keer actief ik haat passief scouten. Wordt ik 2 keer beschoten door een progretto omdat ik in mid zat te spotten en niet de 1,2,3 lijn. Terwijl een LT zeker op scout maps naarmate de game vordert steeds belangrijker/gevaarlijker worden en LT hebben al zo weinig HP (waarom überhaupt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:33:
[...]

Ik vind exact hetzelfde van de tank als jij ;) Echt een poeptank en ik ben heel blij dat ik er van het weekend 20K XP op heb kunnen zetten met die missie. Helaas niet meer tijd gehad om er meer XP op te zetten, maar dit is zeker weten een tank die zodra de grind gedaan is meteen uit de garage verdwijnt.
Tja, ik had gisteravond spontaan een aardige sessie (ruim 2,5k dmg combined gemiddeld, winrate 80%), dus het kan verkeren.
Als de game wat langer duurt en je de kans hebt om schoten fully te aimen wil de gun best aardig meewerken. De alpha is dan wel grappig en met heat kom je ook vrij aardig door hogere tier tegenstanders heen :+

Anderzijds zie ik dat mijn average dmg nog (ruim) onder die van bijvoorbeeld de T-34-85 ligt, om over iets vergelijkbaars als de T-43 maar niet te spreken... dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Hopelijk trekt dat nog een beetje bij de komende weken.

Voornaamste probleem is dat je redelijk afhankelijk bent van je team voor goede resultaten. Typisch zijn dat niet de tanks die ik leuk vind om te spelen... Een blijvertje zal het dus niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10

TTLCrazy

Listen to Frankie

Kepro schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:52:
[...]

Weet precies wat je bedoelt. Ik zat laatst te platoonen. Komen we op Prokho en ik zat in de AMX 105. Ik scout 9 v/d 10 keer actief ik haat passief scouten. Wordt ik 2 keer beschoten door een progretto omdat ik in mid zat te spotten en niet de 1,2,3 lijn. Terwijl een LT zeker op scout maps naarmate de game vordert steeds belangrijker/gevaarlijker worden en LT hebben al zo weinig HP (waarom überhaupt).
Ik begrijp dat soort acties niet, gaat het team nou ineens winnen als je je eigen team beschiet ? krijgt de speler ineens het idee van, ho mijn eigen team beschiet mij, ik moet wat anders doen ? het werkt alleen maar counteractief, vanaf dat moment had ik nog maar 300hp, actief scouten was toen al niet meer mogelijk.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:33:
[...]

In sommige games is het toch wel een fijn tankje :o
De eerste ace is in ieder geval binnen:
http://wotreplays.eu/site...umbed-kon_trukta_t-34_100

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

JohnLarue schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:02:
[...]

Dat kan ik beter: 58 jaren.
:P
shit, ik dacht dat ik de oudste was ;)

/rant
Ook niet blauw ?

Vandaag een bezoekje gebracht aan het Panzer Museum in Munster, is de moeite waard ! Daar staat toch wel de "mooiste" Tiger I (vind ik ;) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/maLUODDDfIVYBf8QcXUrpmr8/full.jpg

En een Stridsvagn 103c, waar je normaal naar zweden toe moet om die te zien. Hij stond een beetje in een lastig hoekje om te fotograferen (en ik ben geen beste fotograaf :o )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3HZlNPIKimZk7LOnExjkusog/full.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door Caveman op 08-08-2018 21:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021

/rant
Arty heeft inderdaad een andere ratio voor wat betreft team damage, anders zouden RNG afzwaaiers (zeker op langere afstand met bijv. 2-3 seconden airtime) veel te zwaar afgestraft worden en resulteren in onnodige bans.

Maar dit creëert wel een “loophole” waarin je met weinig risico een teamgenoot schade kan toebrengen (met name light tanks / TD) of teamkillen zonder veel gevolgen (al is teamdamage in capzone echt wel een multiplier qua ban risico)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:09

garathane

l'enfer, c'est les Autres

[...]

Vorige week zestig geworden (en nog steeds gamend :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
garathane schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 22:02:
[...]

Super! :)
Ik vraag me eigenlijk af wanneer je blauw wordt? Kan het systeem ook weten wanneer je iemand per ongeluk molt of opzettelijk?

Onlangs had ik een game waar ik met een O-Ni in een tier 8 match aan het brawlen was. Mijn reload is klaar en ik communiceer dit dan ook nog. Rusht een friendly AMX 50 100 vlak voor mij wanneer ik schiet. Een pen in de achterkant van zijn turret die de AMX gelijk van de kaart veegt en splash damage van +/- 250 op mijzelf. :X

Ik was niet blauw voor zover ik weet.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
Offtopic:

1 & 2 september is de Army Show in Enschede (https://www.armyshowenschede.nl/)

Is iemand van jullie vorig jaar toevallig geweest?
Zo ja, was het wat?

Zit namelijk zelf te twijfelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Catscratch schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 07:23:
[...]

Super! :)

[...]

Ik vraag me eigenlijk af wanneer je blauw wordt? Kan het systeem ook weten wanneer je iemand per ongeluk molt of opzettelijk?

Onlangs had ik een game waar ik met een O-Ni in een tier 8 match aan het brawlen was. Mijn reload is klaar en ik communiceer dit dan ook nog. Rusht een friendly AMX 50 100 vlak voor mij wanneer ik schiet. Een pen in de achterkant van zijn turret die de AMX gelijk van de kaart veegt en splash damage van +/- 250 op mijzelf. :X

Ik weet het ook niet precies hoe ze het berekenen maar uit mijn ervaring is het meestal dat je na ongeveer 3 opeenvolgende schoten blauw bent als je een lange tijd niemand hebt geteamdamaged. Heb je dit op korte termijn wel gedaan dan ben je dit al vaak na 2 schoten en maak je er een gewoonte van dan is dit al na 1 schot zo. De mechanic kijkt dus na hoe vaak je in een bepaalde tijd iemand geraakt heb van je eigen team. Splash werkt denk ik wel wat anders omdat dit toch vaker komt dat weet ik ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Dweebus schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:24:
Offtopic:

Zo ja, was het wat?

Over het algemeen heel erg druk, maar ja, das meestal op dit soort events... En ik vind het best commercieel ingesteld, alles is schuw duur. Ik snap best dat er geld verdient moet worden om dit soort dingen te organiseren maar toch. Vind je alles leuk wat met militairia te maken heeft dan is het best de moeite, ik persoonlijk ben wat meer ingesteld op tanks en voertuigen en dan staan er veel dezelfde personen. (Bruce Crompton met zijn Hetzer en duitse Half-Tracks :) ) Ben alleen benieuwd wat ze op de speciale tank plaats hebben, daar staat niet zoveel over op de site. Volgens mij zijn dit ook dezelfde organisatoren als Militracks afgelopen mei in Overloon.

[ Voor 3% gewijzigd door Caveman op 09-08-2018 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:05

Rianata

Have you played Atari today?

Dweebus schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:24:
Offtopic:

Zo ja, was het wat?

Ik ben vorig jaar geweest en was best tof. Je kon wel merken dat het de eerste editie was, maar je ziet nu al aan wat er komt dat het wel een succes was.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of zijn die heavy tank missies in verhouding vele malen moeilijker dan de missies van andere klasse's voor de Obj 260? Al die andere missies gaan gestaag maar van de heavys heb ik er nog maar 3 kunnen voltooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

garathane schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 22:02:
[...]
Kijk nog 1 (y) zometeen ben ik nog 1 van de jonkies samen met Catscratch :)
Catscratch schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 07:23:
[...]

Dat ligt ook aan je verleden, als je al tijden geen teammate beschadigd hebt of per ongelijk geraakt hebt, kun je je wel een keer "vergissen" 8) Maar als je in de waarschuwingszone zit (bv. blauw) dan hoef je maar naar een teammate te kijken en je bent klaar voor een paar uur...

[ Voor 63% gewijzigd door Caveman op 09-08-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 11:52
Meer mensen last dat je geen tanks kan kopen? Uiteraard geresearched en genoeg geld, maar kopen gaat niet. Zonder mods wil het ook niet.... Maakt niet uit welke tank ik het bij probeer.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mach2 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:14:
Meer mensen last dat je geen tanks kan kopen? Uiteraard geresearched en genoeg geld, maar kopen gaat niet. Zonder mods wil het ook niet.... Maakt niet uit welke tank ik het bij probeer.
Ook geen premiums? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:38
EUWINS18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 11:52
Haha nee ze willen m'n goud ook niet.....

edit: Reinstall did the trick....

[ Voor 8% gewijzigd door mach2 op 11-08-2018 11:56 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Top man d:)b , extra xp en credits kun je nooit genoeg hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Caveman schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:36:
[...]

Top man d:)b , extra xp en credits kun je nooit genoeg hebben :)
Edit: gevonden.

EUWINS18
if you think an EU clan will win

If you guess correctly, you’ll win:
5 Personal Reserves: +300% Crew XP for 1 hour
5 Personal Reserves: +50% Credits for 1 hour
5 Personal Reserves: +100% XP for 1 hour

[ Voor 37% gewijzigd door Kepro op 11-08-2018 13:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size

Hier is dan de monsterpot met de AT15 van 1,5 week geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:41:
[video]

Hier is dan de monsterpot met de AT15 van 1,5 week geleden ;)
Dat laatste schot van je 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
All skill, no luck :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
In the WG anniversary garage, the Soviet T-72 Ural is hidden – at least these are the assumptions of the players

Afbeeldingslocatie: https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/08/DArS6AoZ_UY.jpg

Afbeeldingslocatie: https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/08/39001870_433435107169051_1519659278724497408_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik vertelde gisteren gisteren tegen Size dat ik mijn equipment etc op de amx 105 en batchat 15 had veranderd.
Vandaag uitgeprobeerd en dit waren de eerste games 8)7

àsdasd

2232323

edit: kom zeker net 1 xp tot te kort voor de ace. Soms werkt de 277 voor geen meter maar soms is het een heerlijke tank.

277

[ Voor 22% gewijzigd door Kepro op 12-08-2018 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Wat heb je dan veranderd ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gld, vents en vert stab icm met food en 5 skill crew. Ik heb optics ingeruild voor gld. Zag de load out van Skill op Twitch en later in zn online document.

[ Voor 20% gewijzigd door Kepro op 13-08-2018 08:06 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 86 Laatste