Dubbelpost, sorry..
Dan maar met wat ander nieuws vullen.
De grond (gaat best veel in die bakken!) zit er in, en de laag lavasteen ligt er bovenop, en word overigens hardgrondig vervloekt door de lokale katten die de voorgaande katten(zand)bak wel konden waarderen voor de inhoud erin ging

Dat lavasteen gebeuren voelt duidelijk niet fijn onder de pootjes, dus hoera, geen kattenbak meer (en in de droge periodes vertelde men mij zorgt het voor vocht vasthouden).
De plantjes staan er ook in, maar tjonge, van 3/4e lijkt het haast dood spul, miezerige gele droge sprietjes. Dat komt goed melde de hovenier, en op mijn vraag 'weinig planten??' meldde hij dat mijn bakken één meter2 kleiner waren als de minimale hoeveelheid die de leverancier verkocht dus dat er 1m2 meer aan beplanting in stak als standaard.. ¯\_(ツ)_/¯
Dat deed mij niet met minder wantrouwen naar de twee kleine mandjes gevuld met potjes met sprietjes en dergelijke kijken, maar goed..
We gaan het zien, nu is het een vlakte van lavasteen met sprietjes en kleine groene vlekjes, zodra er meer te zien is drop ik nog wel wat foto's, of willen jullie de lavasteen vlakte ook zien? [Toch maar even wat foto materiaal geplaatst, dan weten jullie waar ik het over heb]
De hovenier meldde ook garantie op de beplanting, spul dat het het eerste jaar niet deed of dat niet opkwam, word kostenloos vervangen, maar goed, dan gaan we er dus wel van uit dat wij überhaupt in de gaten hebben wat er zou moeten staan
Voorlopig wel veel commentaar van de buren over hoe goed en strak het er uit ziet, dus dat mag je al een succesje noemen
Het geheel:
De smalle bak (en meteen een schema om later te kunnen checken of alles is opgekomen)
De grote bak (was iets minder makkelijk goed op de foto te krijgen)
[
Voor 250% gewijzigd door
RoosW op 31-03-2021 15:18
. Reden: Toevoeging informatie ]