Ik mis:
Hazelaar (Corulys Avallana) Jan/Feb/Maart
Spaanse Aak (Acer Campestre) Mei/Juni
Bovenstaande moeten wel af en toe gesnoeid worden om ze als struik te houden ipv boom.
Ik zou me zeker niet tegen laten houden door de doorns van mei/slee doorn, altijd een mooie kleurige toevoeging, en het is nou niet alsof er scheermessen aan hangen. Kinderen/huisdieren prikken zich 1 keer en leren het dan af, bij het snoeien volstaan een paar goeie handschoenen.
Hazelaar (Corulys Avallana) Jan/Feb/Maart
Spaanse Aak (Acer Campestre) Mei/Juni
Bovenstaande moeten wel af en toe gesnoeid worden om ze als struik te houden ipv boom.
Ik zou me zeker niet tegen laten houden door de doorns van mei/slee doorn, altijd een mooie kleurige toevoeging, en het is nou niet alsof er scheermessen aan hangen. Kinderen/huisdieren prikken zich 1 keer en leren het dan af, bij het snoeien volstaan een paar goeie handschoenen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UWerPnsMmUOA2QlGI5hiH8xC.jpg?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/OBk4dFjOBvymM4yfEDpJHvAI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EwQUj21982Tsv1OormP0pLiG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u7k2W50otUUi8pt8Dt8thaa8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rR5npLb4q19eDG9iI29CqrbD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/uX0MFSIjreGhS04vj9cYzO5H.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0Kh8qL4A9t7qnL8nYElV7odh.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/f44b5vYgOMgP8qB1hFrKMbM0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7ESiFXiN5QI0OJFeKjzcTE3x.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ids3sh5uNQfg2p1occb5viVg.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pv05RRT9KURMUMXJCiNY0A1r.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5nkqIpIt6STGgmYZJ97gcINF.jpg?f=user_large)