Ik hoop dat BOT hem niet weggeeft.
Klopt, we hebben op zich een mooie race gezien, met RB bijna constant in beeld. Alleen als het vervolgens mis gaat, dan heb je er als team niets aan. Dat wheelbangen was al niet handig, en dit is natuurlijk desastreus. Racen... graag, maar alleen met goede afloop, anders is het het niet waard.Gri77ie schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:45:
Zijdelings ? Maar jongens kom op.... RIC maakt een keus en doet dat in een fractie van een seconde.... hij tikt VER er niet bewust uit. VER beweegt op zijn racelijn maar geeft zijn plek niet kado, wat ook begrijpelijk is...
Handig ? Nee... Maar ik heb wel een vermakelijke en spannende race gezien. Dit is namelijk racen.
Ik vermoed wel dat RB nu gaat ingrijpen. Ik denk niet dat RIC en VER getemd kunnen worden, maar tot een bepaalde grens. En die hebben ze deze race meerdere malen overschreden, los even van het mooie racen tussendoor.
Ik zeg dat beide schuldig zijn. Het team had hier moeten kiezen, want ze weten dat VER eager is, en met hand en tand verdedigd. Dom van Max om te weaven en iets vroeger van het gas af te gaan. Dom van RIC om zo dicht er op te gaan zitten.
Het ging al een aantal malen net goed (weel banging ftw), maar dit is gewoon dom om niet in het belang van het team te racen. Geen safety car? dan was het P4/P5 en was er niks om voor te knokken. Het zal RBR jeuken wie er op 4 of 5 binnenkomt, als ze maar binnen komen. VER heeft nu een nadeel, heeft al een aantal races op rij laten zien dat hij geen tactisch en strategisch inzicht heeft. Leuk dat je alles geeft om te winnen, maar als dat keer op keer een DNF geeft, dan moet je even bij jezelf gaan nadenken.
VER deed het goed in de eerste bochten, waar hij RIC de ruimte gaf, maar na een paar rondes was hij die mentaliteit weer kwijt. Dit is dom, van zowel RIC, maar toch meer van VER, die het echt nodig heeft om nu en race uit te rijden, zonder BS
Het ging al een aantal malen net goed (weel banging ftw), maar dit is gewoon dom om niet in het belang van het team te racen. Geen safety car? dan was het P4/P5 en was er niks om voor te knokken. Het zal RBR jeuken wie er op 4 of 5 binnenkomt, als ze maar binnen komen. VER heeft nu een nadeel, heeft al een aantal races op rij laten zien dat hij geen tactisch en strategisch inzicht heeft. Leuk dat je alles geeft om te winnen, maar als dat keer op keer een DNF geeft, dan moet je even bij jezelf gaan nadenken.
VER deed het goed in de eerste bochten, waar hij RIC de ruimte gaf, maar na een paar rondes was hij die mentaliteit weer kwijt. Dit is dom, van zowel RIC, maar toch meer van VER, die het echt nodig heeft om nu en race uit te rijden, zonder BS
I have no special talent. I am only passionately curious.
Somehow zit die in Mn autocorrect, vergeet hem elke keer te verwijderen.
Hoop dat ze nog wel even een paar ronden mogen knallen!
VET vs. BOT vs HAM vs RAI lijkt me kicken.
VET vs. BOT vs HAM vs RAI lijkt me kicken.
Denk inderdaad dat het van geen van beiden opzet was, het is alleen zuur dat het teamgenoten zijn en daarmee dure punten in een klap helemaal weg zijn. Maar ik moet zeggen, ondanks dit, het enige echt interessante aan deze race was juist het gevecht tussen de Red Bull boys. De rest, op een uitzondering na, hobbelde rustig rondjes naar het einde.Gri77ie schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:45:
Zijdelings ? Maar jongens kom op.... RIC maakt een keus en doet dat in een fractie van een seconde.... hij tikt VER er niet bewust uit. VER beweegt op zijn racelijn maar geeft zijn plek niet kado, wat ook begrijpelijk is...
Handig ? Nee... Maar ik heb wel een vermakelijke en spannende race gezien. Dit is namelijk racen.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Max verdedigd gewoon zijn lijn, daar mag je 1 keer van afwijken, en dat deed hij ook gewoon. Ricardo had superveel snelheid van de drs en slipstream dat hij te laat remde en een lockup kreeg. Ricardo is wel de enige die dit had kunnen voorkomen.
Vind het vooral nogal link.Wognummer schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:48:
LOL die vrachtwagen met de auto van GRO door het veld heen zien rijden haha geniaal
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Kan gebeuren mensen! Vorige keer max bij Vettel, nu ric bij max.
Wss drinken ze nu een biertje met Horner en lachen ze er straks om.
My two cents: Red Bull Racing is hier de schuldige partij, gebrek aan management en het uitblijven van duidelijke team orders. They are to blame.
Het ongeluk: VER verdedigt, lift een beetje van het gaspedaal (i.v.m. aankomende bocht) en juist op dat moment wil RIC naar rechts om VER te pakken. RIC reageert te laat, zit te dicht op VER en BAM! De rest is geschiedenis.
Het ongeluk: VER verdedigt, lift een beetje van het gaspedaal (i.v.m. aankomende bocht) en juist op dat moment wil RIC naar rechts om VER te pakken. RIC reageert te laat, zit te dicht op VER en BAM! De rest is geschiedenis.
Max week 2x van z'n lijn af.Barfman schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:48:
Max verdedigd gewoon zijn lijn, daar mag je 1 keer van afwijken, en dat deed hij ook gewoon. Ricardo had superveel snelheid van de drs en slipstream dat hij te laat remde en een lockup kreeg. Ricardo is wel de enige die dit had kunnen voorkomen.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Had gehoopt dat er nog even een paar ronde geknald zou worden op Ultra Softs.
En dan niet zoals de Red Bulls knalden
En dan niet zoals de Red Bulls knalden
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Daar kon hij toch niks aan doen Grosjean moet echt een keer naar zichzelf kijken als hij in de F1 nog wat wil bereiken.
Ik denk dat je het niet begrepen hebt...De_Bastaard schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:48:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Eigenlijk is het geen sport: je hebt 4 goede auto's en de rest hangt een beetje van incidenten aan elkaar.
3x raden wie er weer op plek 1-4 staan.
3x raden wie er weer op plek 1-4 staan.
Houdoe
Dat lachen zal vast, maar zeker niet meteen.De_Bastaard schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:48:
Zelfs Horner zat zonder woorden, dat gebeurt nooit.
Weg podium voor VET.
"When you grow up your heart dies"

[ Voor 20% gewijzigd door Ari Gold op 29-04-2018 15:51 ]
ow begrijp me niet verkeerd het is nogal link (zie ook comment van HAM over de boordradio) maar het plaatje was echt nice om te zien en gelukkig is het goed gegaan
nu even genieten van VET vs de Mercs
tijd voor een nieuwe strategie om RAI achter VET te krijgen..
Rip quickreply..
Rip quickreply..
Verstandige actie van BOT, die liet zich niet gekmaken. VER veeeeel te enthousiast.
Pos2007 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:51:
Kimi , boxboxbox
PSN: xMaurice93
Hahaha en nu Vettel. Vet!
Jammer dat Baku dus blijkbaar zou gaan verdwijnen. Gebeurt genoeg hier, maakt Melbourne meer dan goed
Jammer dat Baku dus blijkbaar zou gaan verdwijnen. Gebeurt genoeg hier, maakt Melbourne meer dan goed
Hahaha jaPos2007 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:51:
Kimi , boxboxbox
Leclerc DotD
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik zag daar ham toch duidelijk 2x sturen in de remzone, dus hij is schuldig aan RIC/VER en natuurlijk GRO
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kampioenschap is weer wat spannender geworden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daarvoor hebben ze die Halo toch?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Wat?!? Bottas, wat een pech
Flickr PSN ID= cheironnl
En BOT is lek.
Bottas lek??!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat een eind van deze race
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
VER?RoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:51:
Verstandige actie van BOT, die liet zich niet gekmaken. VER veeeeel te enthousiast.
Wow. Bot
Perez op 3e plek nu!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Jongens... die teamorders bij Mercedes gaan nu wel heel ver hoor 

ARME ARME ARME BOTTAS
Well done Baku.
En wie is verantwoordelijk voor deze actie?
Max
en Ricciardo.
Die gaat nooit uit de F1
Max
Die gaat nooit uit de F1
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 29-04-2018 15:53 ]
Haha ik zie een gif van Wollf in het verschiet
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Wat een race, mooiste race in jaren! Ps Doei doei bottas
Zo kijk Ferrari, zo doe je dat een stuk subtieler.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- DaniëlWW2
- Niet online
Toto werd helemaal gek.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vettel ook veel te eager, net als vorige keer VER
Zal wel een stukje carbon van Max geweest zijn. Sorry Valteri
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een spektakel weer, fantastisch!
Jammer voor bottas. Had het hem wel gegund eigenlijk
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
- DaniëlWW2
- Niet online
KOM OP KIMI. DO IT.
Nee, dan was er geen sc.hoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:53:
Max had hem kunnen hebben, of Ric
Remote controlled dynamiet in het achterwiel...RoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:52:
Jongens... die teamorders bij Mercedes gaan nu wel heel ver hoor

[ Voor 3% gewijzigd door JackBol op 29-04-2018 15:55 ]
Als als. Te makkelijk.hoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:53:
Nee hoor. Zonder Max en RIC was er geen SC.hoevenpe schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:53:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat een pech voor Bottas zeg, had ‘m de overwinning zeker gegund. Gewoon goed gereden.
@bottom lineMazeWing schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:53:
Haha ik zie een gif van Wollf in het verschiet
Deze graag.
Whahaha sensatie !!! wie had dit nog gedacht
https://f1manager.info/ranking/4605
Heeft PER zijn straf nog staan of al uitgezeten?
Jammer dat dit nog maar 1 ronde duurt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zag ik nu Max en Ric under Investigation?
Toch een stuk carbon waar BOT over reed, dus van het VER/RIC incident.
Dat worden gridstraffen volgende race voor VER en RIC...
Foutje in het scorebordMikeyMan schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:55:
Wat doet Leclerc nou?

Lol. Al een geluk dat ik deze niet heb gestopt

dat stuk was nog voor ingang pitstraatRoD schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:55:
Toch een stuk carbon waar BOT over reed, dus van het VER/RIC incident.
Klote voor Bot. Gun het hem enorm
Jadr.lowtune schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:55:
Jammer als deze race idd zou verdwijnen. Wordt met het jaar gekker hier.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ja. Connoly gaat nu bepalen of Max of VER schuldig is aan het incident.dr.lowtune schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:55:
Middelmatig weekend gewoon winnen, het geluk van een kampioen voor Hamilton.
Olav is weer helemaal de weg kwijt. Haalt Stroll en Perez door elkaar.
Dan weet ik de uitslag wel...JackBol schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:56:
[...]
Ja. Connoly gaat nu bepalen of Max of VER schuldig is aan het incident.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1