‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
[ Voor 13% gewijzigd door Snowhite0901 op 25-03-2018 07:23 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Bottas doet ook nog mee
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 25-03-2018 07:25 ]
Zonde gun ze toch wel dat ze gewoon meerijden.

Knowledge reigns supreme over nearly anything
De race is nog lang. Maar dit kost helaas veel tijd ja.Vos schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:24:
Max plus 6 op Vettel, daar gaat p3. Bah.
"When you grow up your heart dies"
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die RB schuift echt alle kanten op in de bochten he.
[ Voor 51% gewijzigd door De_Bastaard op 25-03-2018 07:26 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Klopt, maar het loopt (te) hard op.sjaool schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:24:
[...]
De race is nog lang. Maar dit kost helaas veel tijd ja.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Olav: "Bottas gewoon op US gestart he". Ja no shit. Hij is nog steeds in Q3 gekomen, dus moet die de banden van Q2 gebruiken.
Max is wel echt zijn positie aan het verklote nu
Ja, maar ga er dan voorbij heDaniëlWW2 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:25:
Max is al 6 seconden kwijt terwijl hij gewoon sneller is dan Magnussen.
Als Bottas hier kan inhalen moet Verstappen dat ook zeker kunnen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
TrusteHupske schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:26:
We kunnen weer gaan slapen lijkt het.

Want de haas loopt traag? Want de band is sneller?Daniel_Elessar schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:26:
[...]
Ja, maar ga er dan voorbij heJe kunt nog zo snel zijn.
Als Bottas hier kan inhalen moet Verstappen dat ook zeker kunnen.
Oef...
Stratencircuit en er rijden daar trams zviwdemonic schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:26:
Ben ik de enige die verbaast is over hoe slecht het asfalt eruit ziet? bv. in bocht 3 zie je gewoon een sleuf in het asfalt, op de racingline. dat kan toch niet goed zijn?
Flickr PSN ID= cheironnl
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoezo? Er rijden nog meer coureurs rond naast VERHupske schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:26:
We kunnen weer gaan slapen lijkt het.
Waiting on the world to change
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja, dit flikt ie het hele seizoen al!cheiron schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:28:
Dat zat er al heel lang aan te komen. Slechte race tot nu toe van Max
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zeg nergens dat de Haas een schildpad isVos schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:27:
[...]
Want de haas loopt traag? Want de band is sneller?
Oef...
Nou aan het werk mensen bij Redbull, rekenen en kom maar met een ander raceplan.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat dus.Lensent schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:23:
Ik vind Max behoorlijk glibberen en glijden eigenlijk.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Downforce wordt verstoord door de auto voor hem. Dat werkt ook niet top natuurlijk.Phusebox schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:30:
Lijkt dat de bandenkeus toch de foute was. Gegokt maar verloren. Snap niet waarom ie anders overal zo glijdt.
En het blijkt inderdaad dat de bandenkeuze misschien niet juist is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Wie zegt dat Haas niet op race pace nu een top drie team is? Haas gaat altijd goed in het begin van het seizoen volgens mij.Señor Sjon schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:29:
Tot zover zijn 'bandenvoordeel'. Dit mag hem gewoon niet gebeuren bij het inhalen van non top3 team.
Maar goed ik blijf het onsportief vinden die Ferrari cloon.
Verwijderd
Nee.Spotmatic schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:31:
Heeft Max al gepit? Veel te gevaarlijk om hem op die bandjes op de baan te houden!
Omdat ie liep te pushen als een gek plus verminderde downforce door z'n voorgangerPhusebox schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:30:
Lijkt dat de bandenkeus toch de foute was. Gegokt maar verloren. Snap niet waarom ie anders overal zo glijdt.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Als ie echt die snelheid had om te strijden om p2 of zelfs p1 was ie er wel voorbij gekomen. Ja het is lastig maar dat is ook een flink verschil tussen Ferrari, Mercedes en de Haas.Dentist schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:32:
Zonde tot zover, maar toont ook hoe klein de verschillen zijn. Als de start een klein beetje anders uitvalt, ligt VER p2-3, met kans op overwinning.
Ik zit nog in mijn ochtend humeur.pinda powerrr schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:28:
[...]
Hoezo? Er rijden nog meer coureurs rond naast VERRace is nog niet afgelopen hoor
Ooh en kijk niet alleen voor VER hoor. Maar daar gebeurd ook nog niet heel veel bij.
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 25-03-2018 07:34 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hier, neem een paasei
Hamilton, heeft bijna 3seconden op Raikonen. Dat valt nog best mee in tegenstelling tot vorig jaar denk ik zo over 15 ronden.
Het talent rijdt toch gewoon op P1?shoombak schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:34:
Tot zover het talent
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-03-2018 07:35 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tot zover iemand met F1 kennis.shoombak schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:34:
Tot zover het talent
Zoals Ferrari vorig jaar won omdat Mercedes werd opgehouden door Verstappen, die ruim een seconde langzamer was? Helaas leent Melbourne zich niet voor inhaalacties, zelfs als je flink sneller bent.Phusebox schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:33:
[...]
Als ie echt die snelheid had om te strijden om p2 of zelfs p1 was ie er wel voorbij gekomen. Ja het is lastig maar dat is ook een flink verschil tussen Ferrari, Mercedes en de Haas.
- DaniëlWW2
- Niet online
Flickr PSN ID= cheironnl
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als ze zometeen even vrij baan hebben ben ik benieuwd. RIC misschien wel. Verstappen heeft toch volgens mij een issue. Buiten dat wat hij net riep. Ik bedoelde iets anders misschien setup ofzo waardoor die onbalans er in zit.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:35:
De RBR's kunnen gewoon de pace van Ferrari of Lewis rijden met SS bandjes. Nu zitten ze vast achter die "nep Ferrari's" die het duidelijk niet kunnen. Hopen dat Magnussen en Grosjean hun banden snel eraan gaan...
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 25-03-2018 07:38 ]
Volgens Max zelf ook.Phusebox schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:37:
[...]
Als ze zometeen even vrij baan hebben ben ik benieuwd. RIC misschien wel. Verstappen heeft toch volgens mij een issue. Buiten dat wat hij net riep. Ik bedoelde iets anders misschien setup ofzo waardoor die onbalans er in zit.
M'n Oma is een site aan het haken.
Buiten? wat is dat ??!Room42 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:37:
Hebben jullie trouwens ook zo'n mooie lucht, buiten?
Maar ja, de lucht is hier mooi. Kijk uit over wat velden met wat bomen

Vorig jaar is hier 37 rondjes op gereden. De Ultra is niet eens meer de zachste band dit jaar... Er is ook nog een Hypersoft.Harrie schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:37:
Ik dacht dat de ultra soft een echte kwalificatie band was...Zit er nu toch al wel veel te lang onder.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zeer donkere wolken uit het noord-oosten, maar is nog niets uitgevallen.Room42 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:37:
Hebben jullie trouwens ook zo'n mooie lucht, buiten?
Dit topic is gesloten.
Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1