"When you grow up your heart dies"
De_Bastaard schreef op zondag 25 maart 2018 @ 06:26:
Omg zul je net zien. Eerste race van het seizoen en m'n receiver heeft kuren
Heb zo'n sattelietbox, arghh!
Zit op Sky in ieder geval in de auto en die lijkt "klaar" te zijn. Lijkt dus geen pit-start te worden.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 06:44:
*Hersens starten langzaam weer op.
Weet iemand al of Bottas vanuit de pit gaat starten of?
En onderweg, zal dus gewoon vanaf de grid starten
[ Voor 10% gewijzigd door RobertMe op 25-03-2018 06:46 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Nee. Vanaf p15. Ze hebben hard gewerkt bij Merc.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 06:44:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
P15 werd er tijdens de voorbeschouwing gezegdDaniëlWW2 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 06:44:
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Op tijd wakker, stream draait en kop thee is onderweg
@Jasphur ben je al wakker?
Waiting on the world to change
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zin in de race!

Atlas#22744
Yes!!pinda powerrr schreef op zondag 25 maart 2018 @ 06:48:
Goedemorgen!
Op tijd wakker, stream draait en kop thee is onderwegLet's go!!!
@Jasphur ben je al wakker?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Woei! JP's Grid Walk!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Plek 1 en 2
:-D
Flickr PSN ID= cheironnl

PSN: xMaurice93

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Tv in o.a. De VS start blokken op het hele uur...vhal schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:00:
Waarom starten ze pas na zevenen?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja. Bij Ziggo krijg je gewoon reclame voor Max Verstappen fanartikelen.sjaool schreef op zondag 25 maart 2018 @ 06:58:
Mist Ziggo nu even het complete volkslied? Zag er leuk uit met die flyby.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
M'n Oma is een site aan het haken.

Te vroeg? Vroeger zat je gewoon om 4u 's nachts klaar...Malfunctions schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:01:
Veel te vroeg dit. Maar wil t dan toch ook weer niet missen..
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Toen had ik nog geen twee kinderen en kon ik na de race mijn bed weer inATS schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:02:
[...]
Te vroeg? Vroeger zat je gewoon om 4u 's nachts klaar...
Flickr PSN ID= cheironnl
Always look on the bright side of life.
Precies hetzelfde hiercheiron schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:03:
[...]
Toen had ik nog geen twee kinderen en kon ik na de race mijn bed weer in
Toen werd het gewoon erg laat, in plaats van dat we nu vroeg beginnenATS schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:02:
[...]
Te vroeg? Vroeger zat je gewoon om 4u 's nachts klaar...
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dit. Ochtend races zijn het allerfijnst. Zometeen nog een volledige zondag voor de boeg.Trevor schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:03:
Geef mij maar dit of 's avonds, heerlijk rest van de dag vrij :-P
Net wakker geworden, op tijd om de reclame mee te krijgen. Woeii.. Laat de race maar beginnen!
Ja dat zeiden ze lol...TheBrut3 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:06:
Zeiden ze op Ziggo net echt dat daar een C-130 Hercules vloog?Als je er de ballen verstand van hebt kan je beter niets zeggen.
Wat was het wel?TheBrut3 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:06:
Zeiden ze op Ziggo net echt dat daar een C-130 Hercules vloog?Als je er de ballen verstand van hebt kan je beter niets zeggen.
M'n Oma is een site aan het haken.
NeeEquator schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:06:
Even niet meegekregen maar er was regen voorspeld, is dat nog steeds het geval?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
C-17 Globemaster III - Wikipedia: Boeing C-17 Globemaster III
Boeing c-17 geloof ik. Nederland heeft er ook een paar geloof ik
Antonov.. maar ik heb er ook geen verstand van, dus misschien moet ik ook mijn mond houden..
C-17 Globemaster. Volgens mij was dat zelfs het vliegtuig welke de MH17 slachtoffers naar Eindhoven vloog.NielsNL schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:06:
Wat was het wel?
Dat dan weer niet.Jelmer93 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:08:
Nederland heeft er ook een paar geloof ik
[ Voor 27% gewijzigd door TheBrut3 op 25-03-2018 07:10 ]
Deze hebben we ook nog :pinda powerrr schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:08:
Wow, ik dacht echt even naar een spelletje te kijken. Uitleg van de de bochten op SKY: "Action Zone"
en blijkbaar is er alleen maar sprake 'action' als iemand flink zijn auto aan gort rijdt.pinda powerrr schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:08:
Wow, ik dacht echt even naar een spelletje te kijken. Uitleg van de de bochten op SKY: "Action Zone"

at your service
Een avondje hard klussenThe_Butler schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:10:
Goeie morgen, Bottas start niet vanuit de Pit? Wat heb ik gemist?
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 13% gewijzigd door Harrie op 25-03-2018 07:14 ]
Het is dan ook voor de zenders die op het uur uitzenden. In America begint de uitzending pas om :00, dat is dus precies het moment dat de formation lap begint.Holkers schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:08:
Die 10 minuten later starten zodat we meer van de activiteiten zien is ook een farce
Voor ons Ziggo (of Sky
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Eentje maar hier, maar zelfde idee hier.
Slechte start Max, goede van Ricciardo.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zo slecht was die niet, hij moest die Haas laten gaan anders lagen ze er geheid af als je Magnussen een beetje kent,.
Nou alsjeblieft niet. Ik vraag me af wat hij nog in de F1 doet.
Magnussen is Grosjean zonder learning curve.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Maar rijdt nu wel op P4MrSleeves schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:16:
[...]
Nou alsjeblieft niet. Ik vraag me af wat hij nog in de F1 doet.
Magnussen is Grosjean zonder learning curve.
Gaan ze bij TR iets anders proberen met Hartley ? Het lijkt erop.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Kan iemand mij die dingen uitleggen op de wagen? Moeten ze er echt langskijken of hoe kijken ze nu precies vooruit? Waarom is er niet gekozen voor een lang raam (soort helm extender)?
Komop Max!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij kreeg al het verzoek van Horner er langs te gaan: "We haven't got time for this".Vos schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:18:
Het voordeel van de banden ook weg straks, die worden opgevreten nu...
Dat stuk voor hun zien ze al bijna niet meer. Ze hebben hiervoor gekozen en niet voor een raam ala Indycar voor redenen.HollowGamer schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:18:
Nieuwe presentatie zit er goed uit! De F1 lijkt echt compleet een andere richting in te gaan.
Kan iemand mij die dingen uitleggen op de wagen? Moeten ze er echt langskijken of hoe kijken ze nu precies vooruit? Waarom is er niet gekozen voor een lang raam (soort helm extender)?
Komop Max!
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Señor Sjon schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:15:
Hardere band + vuile kant. Hij kwam op zich goed weg, alleen daarna kwam ie niet uit.
Jullie hebben gelijksjaool schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:15:
[...]
Zo slecht was die niet, hij moest die Haas laten gaan anders lagen ze er geheid af als je Magnussen een beetje kent,.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Yep, je ziet dat hij wil insturen maar daar zit MAG helaas. Maar hij is sneller dan MAG dus hij moet er snel voorbij zien te komen.Vos schreef op zondag 25 maart 2018 @ 07:20:
Max was dus eigenlijk beter weg dan de Ferraris, alleen rechts was de verkeerde keuze/kant.

Dit topic is gesloten.
Hou rekening met het ingaan van de zomertijd. Zaterdag om 7:00 is de kwalificatie. Die nacht gaat de zomertijd in waardoor de race dus om 6:10 wintertijd begint. Zet je wekker dus de dag ervoor terug, of zet je wekker nog een uur eerder.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1