[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.110 views

Onderwerpen

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
ICX verkocht met winst en dat deel in BTC gepropt.

Beetje een gok maar aangezien ICX toch enkel maar daalt lijkt het verantwoord. Ook TA analyses geven aan dat BTC een grote pump kan ondergaan, echter is het geen garantie. net zoals alles in crypto zeg maar?

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
The Redman schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:51:
[...]

Worden zij om 5 uur 's nachts al wakker en dan meteen aan de crypto? Diehards.
De moeders beginnen ontbijt te maken voor hun Lambo kids

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Ze komen net thuis van het stappen. :+

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.intotheblue.co.uk/assets/uploaded/junior%20lambo3502.jpg

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Rubberen schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:52:
Ook TA analyses geven aan dat BTC een grote pump kan ondergaan
Met 36% in de afgelopen 7 dagen zou je zeggen dat het al zo is :P

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-01 22:46
VEN gaat ook weer ff hard.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:04
En voor de verandering heb ik een keertje - niet - gekocht :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Damn, moet eerlijk bekennen dat dit er wel érg slick uitziet..

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:48
Reddcoin gaat ook hard vandaag zeg

• Ypuh
mklkhanou schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:11:
[video]
Kijken wij naar dezelfde video? Ik ben daar net afgehaakt in de livestream want zag helemaal niets.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
mklkhanou schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:11:
Leuk gemaakt idd maar wordt er inhoudelijk niet echt warm van.

• Whis!
  • Niet online
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Kijken wij naar dezelfde video? Ik ben daar net afgehaakt in de livestream want zag helemaal niets.
Mwa die gasten zijn een beetje monotoon, maar als je inhoudelijk kijkt hebben ze echt wel shit gedaan gekregen het afgelopen jaar. En dan is dit alleen nog maar design/UI..

• MarviinL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-01 20:03
ICX kruipt nu langzaam aan ook weer wat omhoog👍

• Ypuh
mklkhanou schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:15:
[...]

Mwa die gasten zijn een beetje monotoon, maar als je inhoudelijk kijkt hebben ze echt wel shit gedaan gekregen het afgelopen jaar. En dan is dit alleen nog maar design/UI..
Ze zijn nog steeds aan het beschrijven hoe je blockchain het beste uit kunt leggen aan je moeder. En dat voor een zaal van 500 crypto nerds die speciaal voor Lisk daar naar toe gekomen zijn. Onder het mom van 'known your audience' slaan ze de plank volledig mis.

Inhoudelijk heb ik niets gehoord de eerste 15 min en ben ik afgehaakt.

• Whis!
  • Niet online
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:19:
[...]

Ze zijn nog steeds aan het beschrijven hoe je blockchain het beste uit kunt leggen aan je moeder. En dat voor een zaal van 500 crypto nerds die speciaal voor Lisk daar naar toe gekomen zijn. Onder het mom van 'known your audience' slaan ze de plank volledig mis.

Gast.. de hele presentatie duurt 2 uur.. jij haakt af na 15 minuten en zegt dat het ruk is.
Zeg dan gewoon niks. :+

• Ypuh
In other news, die dude van Bitgrail is een dikke scammer. Nano zou dus vroeg of laat wel weer op moeten krabbelen (al brand ik m'n vingertjes er voorlopig ff niet aan).
mklkhanou schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:21:
[...]

Gast.. de hele presentatie duurt 2 uur.. jij haakt af na 15 minuten en zegt dat het ruk is.
Zeg dan gewoon niks. :+
Mensenkennis.

[ Voor 43% gewijzigd door Ypuh op 20-02-2018 21:22 ]

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:19:
[...]

Heb het volledige event niet bekeken enkel dit filmpje. Veel van mn vrienden zitten zwaar in Lisk en dat heeft hun flink wat geld opgeleverd de laatste weken. Als ik dit echter bekijk vind ik dit zwaar teleurstellend. Ik zie niks wat ik nog niet heb gezien, meer zelfs. Fancy filmpje en dat is het dan ook..

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik wil graag mijn Litecoin Cash claimen, maar ze hebben alleen een QT wallet uitgebracht, je moet dus de hele blockchain downloaden, of het startbestand downloaden. Allemaal prima, maar ik krijg de betreffende port niet geforward (zowel router als Windows firewall zijn in orde, zelfs DMZ op router ingesteld en Firewall uitgeschakeld in Windows). Hij synced de nieuwe blocks dus niet.

Daarna coinomi wallet geprobeerd op Android, maar deze accepteert de seed van LTC Electrum niet en de private key kan ik er ook niet mee importeren.

Heeft iemand een idee wat de volgende makkelijkste optie is?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-01 12:44
Net 0.01 NANOX gekocht. Wel geinig, zal mij niks verbazen dat er een hype komt en iedereen die token wil.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Taro schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:26:
Ik wil graag mijn Litecoin Cash claimen, maar ze hebben alleen een QT wallet uitgebracht, je moet dus de hele blockchain downloaden, of het startbestand downloaden. Allemaal prima, maar ik krijg de betreffende port niet geforward (zowel router als Windows firewall zijn in orde, zelfs DMZ op router ingesteld en Firewall uitgeschakeld in Windows). Hij synced de nieuwe blocks dus niet.

Daarna coinomi wallet geprobeerd op Android, maar deze accepteert de seed van LTC Electrum niet en de private key kan ik er ook niet mee importeren.

Heeft iemand een idee wat de volgende makkelijkste optie is?
Even voor de duidelijkheid ... in welke wallet heb je al die tijd je LTC bewaard? ...voordat je 8GB aan onzin download, en uren lang de blokken gaat scannen ...zoals ik nu aan het doen ben.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01 15:33
jostefa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:33:
Net 0.01 NANOX gekocht. Wel geinig, zal mij niks verbazen dat er een hype komt en iedereen die token wil.
Ik zou alvast een sell-order klaarzetten. Zal denk ik vooral een echte P&D worden :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:48:
[...]
Even voor de duidelijkheid ... in welke wallet heb je al die tijd je LTC bewaard? ...voordat je 8GB aan onzin download, en uren lang de blokken gaat scannen ...zoals ik nu aan het doen ben.
https://electrum-ltc.org/, ik heb de private key daaruit geëxporteerd en de inhoud inmiddels naar een nieuwe wallet verplaatst. Nu vreemd genoeg de LCC QT wallet toch werkend op een laptop ipv aantal servers die ik heb waar het niet op werkt en nu aan het downloaden. Ik wilde daarin de private key importeren, moet volgens mij werken toch?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• JustSys
Koopt er iemand BTC of andere munt bij LITEbite.eu

Ze zijn wel duur voor het geen wat je krijgt.

Via kraken zet je gewoon geld op de Wallet maar die hebben niet genoeg munten

• Taro
  • Niet online

Taro

JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:55:
Koopt er iemand BTC of andere munt bij LITEbite.eu

Ze zijn wel duur voor het geen wat je krijgt.

Via kraken zet je gewoon geld op de Wallet maar die hebben niet genoeg munten
Zelfs Coinbase (GDAX) is op dit moment goedkoper dan Litebit, zie bijv. https://goedkoopbitcoinkopen.nl.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:20
Las een paar honderd berichten terug over dividend van ven bij de rebrand. Dit is niet waar, thor power zal pas vanaf eind juni/juli komen.

Even de verwachting bijstellen ;)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Taro schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:52:
[...]

https://electrum-ltc.org/, ik heb de private key daaruit geëxporteerd en de inhoud inmiddels naar een nieuwe wallet verplaatst. Nu vreemd genoeg de LCC QT wallet toch werkend op een laptop ipv aantal servers die ik heb waar het niet op werkt en nu aan het downloaden. Ik wilde daarin de private key importeren, moet volgens mij werken toch?
Dan gaat het nu goed .. Als je de PK hebt, dan kun je inderdaad claimen.
Welke wallet je daarvoor gebruikt doet verder niet ter zake.

*Nu bezig aan de laatste claim ... *O* , ( Het M-pakket moet er natuurlijk ook bij 8)7 )

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
RedHat schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:45:
[...]

Ik doelde meer op dat mensen hele tijd op elkaar reageren omdat ze het niet met elkaar eens zijn. Iedereen kan ook elkaar gewoon met rust laten en eigen keuzes maken.

Er zijn zoveel goede munten laten we het daar met zijn allen over hebben.
Precies!!! Lijkt af en toe wel een wedstrijdje verpissen van een stelletje pubers hier. Pffffff...... Doe iets met de info die je relevant lijkt en laat opmerkingen die jij onzin vindt lekker langs je afglijden.

• Ypuh
Fun fact, de huidige market cap is ongeveer evenveel waard als de jaarlijkse rente die de VS afdraagt over hun schulden :+.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:21:
In other news, die dude van Bitgrail is een dikke scammer. Nano zou dus vroeg of laat wel weer op moeten krabbelen (al brand ik m'n vingertjes er voorlopig ff niet aan).
Blijft inderdaad een erg raar verhaal en triest om te zien hoe hebzuchtig en incapabel TheBomber is geweest.

Het lijkt erop dat de coins ergens in oktober/november gestolen zijn. Met de koers van toen ging het om minder dan 3 miljoen dollar. Ik kan me voorstellen dat hij op dat moment dacht dat hij de schade in de loop der tijd kon herstellen, maar vervolgens explodeerde de koers van XRB met als gevolg dat dat gat niet meer te dichten viel.

Ik geloof niet dat hij maandenlang niet heeft opgemerkt dat 80% (!) van de hoeveelheid XRB die hij had moeten hebben ontbrak. Een discrepantie van een aantal procent zou nog kunnen, maar 80%.. no way dat dat zo lang onopgemerkt blijft. Het lijkt me dus dat hij het al veel eerder heeft opgemerkt, maar besloten heeft z'n exchange lopende te houden. Dat zou ook zijn acties van december/januari verklaren waarmee hij probeerde zo veel mogelijk funds op de exchange te behouden. Als hij echt onschuldig zou zijn zoals hij beweerd te zijn, dan zou hij ook niet aanbieden om de geleden schaden te vergoeden, wat hij nu wel wilt gaan doen.

Erg triest verhaal in ieder geval. Deze man heeft zoveel mensen financieel genaaid en alsnog blijft hij allerlei onzinverhalen verspreiden, blijft hij de schuld bij anderen leggen en ziet hij zichzelf als slachtoffer. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier ongeschonden uit gaat komen en ik hoop het ook echt van niet.

Ergens moet ik hem overigens wel dankbaar zijn. Ik heb hem in december gesproken en de manier hoe hij dat gesprek aanging was echt belachelijk. Toen wist ik dat ik zo snel mogelijk van die exchange af moest. Omdat de withdrawals van XRB het toen niet deden, heb ik m'n XRB verkocht en m'n BTC vervolgens van de exchange afgehaald. Zonder dat gesprek met hem had ik denk ik gewacht tot alles weer goed werkte en was ik m'n funds nu waarschijnlijk ook kwijt geweest.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-01 22:47
Wij wisten het al maar de rest van Nederland nu ook.
Korea kan weer handelen het vertrouwen is weer terug.
De weg boven de $ 12k ligt open.
https://www.telegraaf.nl/...2-000-op-steun-zuid-korea

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Hm.. Net eens geprobeerd om met BTC te handelen op GDAX en dat lijkt een stuk makkelijker dan met LTC, of ligt dat aan mij? Alleen jammer dat ik geen hele BTC kan kopen, anders kon ik veel meer verdienen.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

HoppyF schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:08:

De weg boven de $ 12k ligt open.
LTC ? oOo

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
TRX?? *O* oOo

Herstel!! PACCoin? _O-

[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 20-02-2018 22:17 ]

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
ggj87 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:08:
Hm.. Net eens geprobeerd om met BTC te handelen op GDAX en dat lijkt een stuk makkelijker dan met LTC, of ligt dat aan mij?
Volume is het toverwoord. Ik blijf hier ook tegenaan lopen. |:(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ypuh
Hm.. Net eens geprobeerd om met BTC te handelen op GDAX en dat lijkt een stuk makkelijker dan met LTC, of ligt dat aan mij? Alleen jammer dat ik geen hele BTC kan kopen, anders kon ik veel meer verdienen.
No offense, maar 'Everyone's a genius in a bull market'.

Als de koers omhoog gaat is het inderdaad niet zo lastig om ff in te stappen, een sell order te plaatsen en 5 minuten later met winst weer uit te stappen. Of mis ik iets?

• ggj87
Haha, nou makkelijk om in te stappen? Dat is nog lastiger dan het lijkt hoor met al die voordringers :s Ik probeer nu al 5 min. te kopen en het wil maar niet lukken omdat alles zo hevig heen en weer springt..

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 03:29
En dan gaat het een paar keer goed en een keer goed slecht. Alles weg. Been there done that...

• Crypts
kraades schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:21:
En dan gaat het een paar keer goed en een keer goed slecht. Alles weg. Been there done that...
Dat jij die ervaring hebt betekent niet dat dat de maatstaf is. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ypuh
kraades schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:21:
Alles kwijt betekend ook wel dat het goed fout gegaan is. Een scam, hack of ICO/shitcoin of foutieve transactie?

Heb je een waarschuwing voor ons wat we vooral niet moeten doen (ben namelijk ook gewoon een noob hoor).

Verwijderd

Net ICX bijgekocht.

@Malarky zat wel goed met z'n keuze even in btc te gaan zitten.

• Crypts
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:26:

Heb je een waarschuwing voor ons wat we vooral niet moeten doen
Niet in crypto's stappen als je een zwakke maag, hart of beiden hebt. :+

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:27:
Net ICX bijgekocht.

@Malarky zat wel goed met z'n keuze even in btc te gaan zitten.
Beter nog in litecoin.

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:29:
[...]

Niet in crypto's stappen als je een zwakke maag, hart of beiden hebt. :+
Met een zwakke maag moet je zeker oppassen met die chocolademuntjes. :o

• Ypuh
Ethereum gaat gewoon wel écht heel slecht.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3S6bJKp.png

• Crypts
Ton Hasselt schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:31:
[...]

Met een zwakke maag moet je zeker oppassen met die chocolademuntjes. :o
Ik heb me net ziek zitten eten aan dropmunten, ook geen aanrader... ;(

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-01 19:46
Of veel meer verliezen.

You're either part of the solution or you're part of the problem

• ggj87
No pain, no gain.

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
LSK uitverkoop aan de gang.

Verwijderd

Tsja typisch gevalletje sell the news..

http://lifeofcrypto.nl/li...tform-serieus-uitbreiden/

Overigens bovenstaand een samenvatting van de hele relaunch.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Tsja typisch gevalletje sell the news..

http://lifeofcrypto.nl/li...tform-serieus-uitbreiden/

Overigens bovenstaand een samenvatting van de hele relaunch.
Was er news dan? Dat 'sell the news' komt me een beetje de neus uit.
Buy the rumor, sell the news wil zeggen dat je moet kopen als er geruchten zijn over een aankondiging en verkopen net voordat de echte aankondiging plaats vindt.
De Lisk uitverkoop heeft niks met news te maken want volgens mij was er geen sprake van geruchten en nieuws.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:32:

[afbeelding]
Kortom: koopmomentje!

Groetjes, FaceDown.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:32:

[afbeelding]
jeetje, alles richting btc?

Even noob vraagje, kan het uit om dan straks goedkoop eth in te slaan aangezien die voor een hoop trading pairs toegepast wordt, of is het dan beter om btc te kopen en die als trading pair te nemen?

Ben even te lui om zelf aan het rekenen te slaan :+

• Crypts
Er komt mij wel meer de neus uit. :+

Leef en laat leven.
Adem in, adem uit.
Relax.

• Mozes123
FaceDown schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:40:
[...]

Buy the rumor, sell the news wil zeggen dat je moet kopen als er geruchten zijn over een aankondiging en verkopen net voordat de echte aankondiging plaats vindt.
De Lisk uitverkoop heeft niks met news te maken want volgens mij was er geen sprake van geruchten en nieuws.
Ik ben benieuwd of er bij de VEN rebrand hetzelfde gaat gebeuren.

• Ypuh
Ik zit ff door de 4h charts van de coins op Binance heen te bladeren en komt tot de conclusie dat ik wel gewoon een paar hele grote fouten gemaakt heb door te vroeg te verkopen. O.a. LTC, BCH, ETC, OMG, WAVES, POE. Ook heb ik veel te lang vast gehouden aan bepaalde coins, waaronder NANO, RLC, WABI, ADA, XLM.

Ergens halverwege kwam ik tot de geniale conclusie dat het beter was om in ETH pairs te handelen omdat het de vervanger van BTC is voor en door nerds. Het mag ergens wel een klein wonder heten dat ik weer op winst sta (heb te vroeg winst gepakt op bepaalde coins en het verlies aan de andere kant weten te beperken).

Conclusie: Veel geleerd, maar het heeft tot nu toe nog weinig opgeleverd. Dat was ergens ook het oorspronkelijke doel, kennis opdoen van de projecten en meer verdienen dan de 0.10% spaarrente.

[ Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 20-02-2018 22:50 ]

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:40:
[...]

Dus jij verkoopt je Ven net voor de aankondiging?😲😲😲

• Crypts
My goodie... 3 uur om wat ltc kwijt te raken, ik ben los eindelijk en het zal me verrotten of de koers nu ex- of implodeert. :+

Dat wordt btc vanaf nu...

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:29
Sja, getwijfeld om Lisk voor 322k te verkopen zaterdag. Niet gedaan. Had er nu dus anderhalve keer zoveel kunnen hebben. Relaunch gezien. Niks/weinig nieuws inderdaad (eens met FaceDown in dit geval) op technisch gebied. Wel veel mooie inzichten gekregen. Het Academy idee is niet eens gek. Het moet een eenvoudig platform worden om te gebruiken. Combineer de eenvoud van het platform met goede opleidingen. De vraag is of het allemaal wordt gehaald natuurlijk, maar wanneer goed uitgevoerd kan Lisk een mooie toekomst tegemoet gaan :)

• JustSys
Koffie zetten, Mac opstarten en notities maken. We gaan coins kopen om te holden.

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:50:
My goodie... 3 uur om wat ltc kwijt te raken, ik ben los eindelijk en het zal me verrotten of de koers nu ex- of implodeert. :+

Dat wordt btc vanaf nu...
Ethertjes gekocht.😄

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mozes123 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Ik ben benieuwd of er bij de VEN rebrand hetzelfde gaat gebeuren.
Ik verwacht van niet omdat zij de PR goed op orde hebben. Het event wordt niet zomaar een suf praatje. Als ze slim zijn (wat ik verwacht) gooien ze er een 'one more thing...' a la Apple uit, maar wie weet. Voor de day trader is het een gok. De HODLer ziet VET toch wel stijgen rondom het live gaan van mainnet in juli. En wie weet welke partnerships er nog allemaal toegevoegd zullen worden ondertussen aan de inmiddels al indrukwekkende lijst.

Groetjes, FaceDown.

• JustSys
Ton Hasselt schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Wanneer is nu die aankondiging ??

• JustSys
Ik denk dat Z-K voor een verrassing zal zorgen straks

[ Voor 42% gewijzigd door JustSys op 20-02-2018 22:56 ]

• Ton Hasselt
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:54:
[...]

Wanneer is nu die aankondiging ??
26 februari.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Het is geen aankondiging maar een event waarop veel bekend zal worden over mainnet, Thor, hopelijk nieuwe partnerships etc. Lijkt me onverstandig om ervoor te verkopen maar is een gok natuurlijk. Als je pech hebt gaat VEN tijdens en na het event through the roof.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:56:
Ik denk dat Z-K voor een verrassing zal zorgen straks
Met schaatsen?

Groetjes, FaceDown.

• Crypts
Good luck, ik ga in fiat de nacht in zoals elke nacht. :)

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:29
FaceDown schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:58:
[...]

Het is geen aankondiging maar een event waarop veel bekend zal worden over mainnet, Thor, hopelijk nieuwe partnerships etc. Lijkt me onverstandig om ervoor te verkopen maar is een gok natuurlijk. Als je pech hebt gaat VEN tijdens en na het event through the roof.
Oh ik had VEN eigenlijk vandaag al verkocht. Wilde niet dezelfde fout maken als bij Lisk :+

• Ypuh
ksborg schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:53:
Wel veel mooie inzichten gekregen. Het Academy idee is niet eens gek. Het moet een eenvoudig platform worden om te gebruiken. Combineer de eenvoud van het platform met goede opleidingen. De vraag is of het allemaal wordt gehaald natuurlijk, maar wanneer goed uitgevoerd kan Lisk een mooie toekomst tegemoet gaan :)
Vond die Academy juist wel weer een aanfluiting. Elk respectabel bedrijf doet wel aan (interne) opleidingen, simpelweg omdat het geld oplevert (goedkoper om zelf te doen dan in te kopen en makkelijk verkoopbaar aan externe partijen).

Ik begrijp dat adoptie en acceptatie het grote pijnpunt van BlockChain is (van IT & technologie in z'n algemeen), maar ik vind het dan wel weer heel simpel om een Ethereum kloon op te zetten met als USP het aanbieden van cursussen. Ook in het Javascript, sidechains en ICO's etc. zijn ze niet uniek en lopen ze al achter op ETH/NEO.

Daarnaast (maar dat kan ik ze nog vergeven) stonden ze stuk voor stuk te hakkelen op het podium en leek het vooral gericht op de massa die nu nog helemaal niet geïnteresseerd is. Daarvoor hebben ze ook nog simpelweg te weinig om te bieden de komende jaren (het is geen iOS appje wat je ff de wereld in gooit).

Denk dus ook niet dat de huidige koersval enkel en alleen 'sell te news' is. Denk gewoon dat het nieuws, de huidige stand van zaken en het team geen indruk hebben gemaakt en vertrouwen hebben gekweekt.

• Mozes123
FaceDown schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:54:
[...]

Ik verwacht van niet omdat zij de PR goed op orde hebben. Het event wordt niet zomaar een suf praatje. Als ze slim zijn (wat ik verwacht) gooien ze er een 'one more thing...' a la Apple uit, maar wie weet. Voor de day trader is het een gok. De HODLer ziet VET toch wel stijgen rondom het live gaan van mainnet in juli. En wie weet welke partnerships er nog allemaal toegevoegd zullen worden ondertussen aan de inmiddels al indrukwekkende lijst.
Niets is zeker inderdaad. Het is 35% van mijn PF sinds een tijdje al.
Is dit event ergens live te volgen?

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:16
Pff wat een week.. Deel van mijn Neo verkocht om op een reeds vertrokken trein van LTC te springen.. (En prompt gaat NEO er vandoor en zakt LTC weer in..) LTC verkocht op moment van de fork zonder winst of verlies (want daarna zal hij wel gedumpt worden, tuurlijk schiet hij daarna nog even door omhoog) en in ETH gestapt want terug in NEO durfde ik niet aan, die stond veel te hoog inmiddels en BTC stond op dat moment ook hoog. Ik hoopte dat ETH als een ouwe diesel achter BTC aan zou komen.. En afgelopen nacht leek dat goed te gaan.. Mja, heb nog wel vertrouwen in ETH maar de switch momenten konden niet slechter getimed deze afgelopen week en weekend...
Ach we staan nog ruim in de plus :)

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• PilatuS
  • Niet online
BTC doet even bijna 100% in 14 dagen tijd. En dat terwijl 80% van de TA'ers verwacht had dat BTC zou dalen naar 5000 of 4000. Zo zie je maar weer wat de cryptocurrency markt kan doen.

• Crypts
PilatuS schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:03:
BTC doet even bijna 100% in 14 dagen tijd. En dat terwijl 80% van de TA'ers verwacht had dat BTC zou dalen naar 5000 of 4000. Zo zie je maar weer wat de cryptocurrency markt kan doen.
Of hoe zinloos TA's zijn...

• Ton Hasselt
Acidrain schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:02:
Pff wat een week.. Deel van mijn Neo verkocht om op een reeds vertrokken trein van LTC te springen.. (En prompt gaat NEO er vandoor en zakt LTC weer in..) LTC verkocht op moment van de fork zonder winst of verlies (want daarna zal hij wel gedumpt worden, tuurlijk schiet hij daarna nog even door omhoog) en in ETH gestapt want terug in NEO durfde ik niet aan, die stond veel te hoog inmiddels en BTC stond op dat moment ook hoog. Ik hoopte dat ETH als een ouwe diesel achter BTC aan zou komen.. En afgelopen nacht leek dat goed te gaan.. Mja, heb nog wel vertrouwen in ETH maar de switch momenten konden niet slechter getimed deze afgelopen week en weekend...
Ach we staan nog ruim in de plus :)
Ik zit nu ook in ETH, dus het komt wel goed. d:)b

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/370462/siZR9ssc.gif

• Ypuh
Mijn TA zegt dat ik lekker op bed ga.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dacht altijd dat TA voor "Tijdje Aanzien" stond ... :+

• Crypts
Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:06:
Mijn TA zegt dat ik lekker op bed ga.
Mijn PF gaat ook even uitbuiken en tukkie doen.

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:04:
[...]

De TA's van dag traders zijn wat beter te vertrouwen dan langere termijn TA's ben ik inmiddels achter.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:08:
[...]

De TA's van dag traders zijn wat beter te vertrouwen dan langere termijn TA's ben ik inmiddels achter.
Ik vind vooral de historische TA's betrouwbaar. "En toen ontstond er een omgekeerde wig waarop de koers naar beneden ging tot aan de support van de FUD trendline."

Groetjes, FaceDown.

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Er zitten ook wel mensen bij die goed spul maken hoor. Ik heb vaak het idee dat de driekwart van de mensen echt compleet geen idee heeft waar ze het over hebben en maar wat leuke lijnen aan het tekenen zijn op basis van wat andere mensen tekenen.. Er zijn echter ook wel een paar mensen die het vaak genoeg goed hebben gehad, met enkele mensen die extreem goed een voorspelling maken. Bijvoorbeeld van 5k naar 20k en terug naar 6k. Wat ik wel altijd boeiend vind is het uitbreken naar boven bij een correctie. Dat is wel iets dat vaak goed klopt.

Ik hou het zelf altijd maar een beetje op logisch nadenken door te kijken naar het verleden en hoeveel mensen met crypto bezig zijn. Heb hier vaak genoeg gezegt dat ik dacht dat 6k de bodem was toen we terug gingen naar 8k en dat ik zei dat we de bodem gehad hadden. Dit puur omdat ik vond dat van 20k naar 6k wel laag genoeg was en dat de hype nog groot genoeg is. Als mensen zien dat BTC 20k kan doen dan staan ze in een rij om te kopen op 6k. Niet dat ik alles goed kan voorspellen hoor, absoluut niet, maar als ik kijkt naar hoe crypto door begint te dringen zou het gewoon vreemd zijn als we naar de 2k zouden gaan zoals sommige mensen met TA aangaven. Ik kijk dan toch liever naar het verschil tussen de ATH en huidige koers inclusief hype, dan naar bepaalde lijnen.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 20-02-2018 23:22 ]

Verwijderd

Neo mag ook wel eens LTC achterna gaan. Al 1.5 maand bagholder, beweegt wel erg langzaam. Misschien toch maar mijn verlies nemen en de opbrengst een paar dagen op Ven zetten tot de rebrand. Grote kans dat Neo niet erg gestegen is in de tussentijd.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
FaceDown schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:54:
[...]

Ik behoud mijn stack en hou even de koers in de gaten rond het event als die in eens zakt, dan wil ik er nog wel wat bij kopen. Is volgens mij sowieso beter om VEN voor lange termijn te behouden. Dat kortstondig verkopen/kopen is wellicht leuk als je er goe din bent, maar ik denk dat ik dan nat ga.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01 15:33
Misschien de komende week maar weer niet naar m'n portfolio kijken. Een en al ellende. :D

• Crypts
PilatuS schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:17:
[...]

Er zitten ook wel mensen bij die goed spul maken hoor. Ik heb vaak het idee dat de driekwart van de mensen echt compleet geen idee heeft waar ze het over hebben en maar wat leuke lijnen aan het tekenen zijn op basis van wat andere mensen tekenen..
Okee veel te serieus net voor het te bedde gaan maar wat is een goede TA? Eentje die uitkomt of eentje die volgens de regels gemaakt is? Blijft dat ook een TA voor eigen perceptie ontvankelijk is, er zitten teveel variabelen in die wij als mensen maar moeilijk kunnen laten liggen.

Kort gezegd, self fulfilling prophecy. Nog sterker, ik verdenk sommigen er zelfs van aan marktsturing te doen. Blijf het gek vinden dat als sommige meer succesvolle TA makers ergens van beschuldigd worden meteen gaan roepen dat ze er geen belang bij hebben, vervolgens wat nieuwe TA's de wereld inslingeren, mensen er achteraan lopen en omdat ze wat grijpstuivers ermee verdienen geen twijfels meer hebben. |:(

Als het nog niet duidelijk was, ik geloof er dus niet in. Ik kijk en analyseer zelf wel. ;)

• JustSys
PilatuS schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:03:
ik hoop op een daling naar 5K en dan weer een stijging zoals we die afgelopen 3weken hebben gehad. ik denk als er nu een zwaar dip komt dat mensen massaal gaan inkopen

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:28:
[...]

Okee veel te serieus net voor het te bedde gaan maar wat is een goede TA? Eentje die uitkomt of eentje die volgens de regels gemaakt is? Blijft dat ook een TA voor eigen perceptie ontvankelijk is, er zitten teveel variabelen in die wij als mensen maar moeilijk kunnen laten liggen.

Kort gezegd, zelf fulfilling prophecy. Nog sterker, ik verdenk sommigen er zelfs van aan marktsturing te doen. Blijf het gek vinden dat als sommige meer succesvolle TA makers ergens van beschuldigd worden meteen gaan roepen dat ze er geen belang bij hebben, vervolgens wat nieuwe TA's de wereld inslingeren, mensen er achteraan lopen en omdat ze wat grijpstuivers ermee verdienen geen twijfels meer hebben. |:(

Als het nog niet duidelijk was, ik geloof er dus niet in. Ik kijk en analyseer zelf wel. ;)
Ik ook.

• Crypts
We zijn het volgens mij wel vaker eens. :P

Just to be sure, ben wel vrijgezel maar niet beschikbaar. :+

• Ton Hasselt
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:35:
[...]

We zijn het volgens mij wel vaker eens. :P

Just to be sure, ben wel vrijgezel maar niet beschikbaar. :+
Getrouwd. ^)
Die lachende gezichtjes was voor de foto.

[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 20-02-2018 23:40 ]

• Crypts
Ik sinds gisteren niet meer. 8)

• JustSys
*** litebite.eu hun fee is echt wel veel en dat is de enige die snel geld overzet/

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
:') o jullie...

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• PilatuS
  • Niet online
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:31:
[...]

ik hoop op een daling naar 5K en dan weer een stijging zoals we die afgelopen 3weken hebben gehad. ik denk als er nu een zwaar dip komt dat mensen massaal gaan inkopen
Ik zie die daling naar 5k niet meer gebeuren. Mensen die op de daling ingekocht hebben, hebben dat op 6k al wel gedaan. Ik zie niet waarom we weer naar de 5k zouden moeten gaan. Ik denk dat iedereen al ingekocht heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 20-02-2018 23:43 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
BTC dominance zit bijna op 40% en de munt gaat hard omhoog. Litecoin is aan het moonen. Monero is de enige andere munt die niet in het rood staat van de top 15.

Eindelijk gaan we verlost worden van die 1000 nutteloze vage muntjes zonder daadwerkelijk product met een miljoenenmarketcap. De cryptomunt zal weer terugkrabbelen naar echte munten, waar mensen mee kunnen betalen.
Oké, met een aandeel voor de programmeerbare munten en een deel slimme blockchain toepassingen. Maar wat mij betreft gaan we het kaf van het koren scheiden.

Toch wel grappig, al die nieuwe crypton00bs die een 'flippening' verkondigden 4 weken geleden :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:41:
*** litebite.eu hun fee is echt wel veel en dat is de enige die snel geld overzet/
:Z
Er zijn genoeg andere opties. 3 seconden zoekwerk.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Crypts
Het is allemaal spel. :P

Heb je ook nog iets zinloos bij te dragen of blijft het bij een zinvolle interruptie? :F

• JustSys
Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:41:
[...]

Ik sinds gisteren niet meer. 8)
@Crypts @Ton Hasselt

Get a room or

Coinroom

https://coinroom.com/

• JustSys
TomTorquay schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:44:
[...]
:Z
Er zijn genoeg andere opties. 3 seconden zoekwerk.
dan moet je weer registreren enzz... dat is wat ik wil vermijden. straks heeft iedere exchange/broker mijn gegevens
Pagina: 1 ... 87 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!