Blijft inderdaad een erg raar verhaal en triest om te zien hoe hebzuchtig en incapabel TheBomber is geweest.
Het lijkt erop dat de coins ergens in oktober/november gestolen zijn. Met de koers van toen ging het om minder dan 3 miljoen dollar. Ik kan me voorstellen dat hij op dat moment dacht dat hij de schade in de loop der tijd kon herstellen, maar vervolgens explodeerde de koers van XRB met als gevolg dat dat gat niet meer te dichten viel.
Ik geloof niet dat hij maandenlang niet heeft opgemerkt dat 80% (!) van de hoeveelheid XRB die hij had moeten hebben ontbrak. Een discrepantie van een aantal procent zou nog kunnen, maar 80%.. no way dat dat zo lang onopgemerkt blijft. Het lijkt me dus dat hij het al veel eerder heeft opgemerkt, maar besloten heeft z'n exchange lopende te houden. Dat zou ook zijn acties van december/januari verklaren waarmee hij probeerde zo veel mogelijk funds op de exchange te behouden. Als hij echt onschuldig zou zijn zoals hij beweerd te zijn, dan zou hij ook niet aanbieden om de geleden schaden te vergoeden, wat hij nu wel wilt gaan doen.
Erg triest verhaal in ieder geval. Deze man heeft zoveel mensen financieel genaaid en alsnog blijft hij allerlei onzinverhalen verspreiden, blijft hij de schuld bij anderen leggen en ziet hij zichzelf als slachtoffer. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier ongeschonden uit gaat komen en ik hoop het ook echt van niet.
Ergens moet ik hem overigens wel dankbaar zijn. Ik heb hem in december gesproken en de manier hoe hij dat gesprek aanging was echt belachelijk. Toen wist ik dat ik zo snel mogelijk van die exchange af moest. Omdat de withdrawals van XRB het toen niet deden, heb ik m'n XRB verkocht en m'n BTC vervolgens van de exchange afgehaald. Zonder dat gesprek met hem had ik denk ik gewacht tot alles weer goed werkte en was ik m'n funds nu waarschijnlijk ook kwijt geweest.