Áls de alts omhoog gaan, kun je er juist minder kopen.AtlAntA schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:00:
[...]
Maar dat betekent dus dat je geen winst aan het maken bent. Is het dan niet handiger om wat om te zetten naar btc zodat je straks als de alts ook omhoog gaan je meer alts kan kopen?
Die man die met zijn gezin nu in thailand verblijft na het verkopen van zijn huis zal nu de koers als een havik in de gaten houden. En iedereen uit de straat verklaarde hem voor gek. No risk no glory!
Als je dit nu al een slachting noemt, weet ik niet wat je zal zeggen eens de BTC de resistance van +/- 11700 doorbreekt. Dan zal er sterke stijging vormen naar de volgende resistance, dat moment zal je pas de alts in het slop zien gaan.HaTe schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:40:
Wat een slachting van de altcoins.. BTC gaat omhoog, maar voor mij is het een rode dag..
Altjes blijven wel een beetje hetzelfde waarde in $ houden hoor, je moet gewoon een beetje de oude waardes in $ aanhouden dan ziet het er niet zo dramatisch uit.
Zoals ik het zeg. Een alt kan best in dollar koers stijgen maar je ziet rode koersen omdat btc harder stijgt. Het betekent niet dat btc de alts omlaag brengt omdat het stijgt. Zoals greymore1 boven vermeld. Kijk naar de dollar koers van je alt.HaTe schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:03:
[...]
Euh, ik weet niet waarom je dit nu zegt.. Ik vroeg me alleen af of het nu slim is om wat altcoins om te zetten naar btc, omdat de meeste keihard aan het dalen zijn. De alt/btc koers gaat nu omlaag terwijl de bitcoin koers stijgt. De hoeveelheid bitcoin die ik heb gaat dan ook omlaag.
Maar goed, niemand kan in de toekomst kijken. Ik hoop dat de alts snel weer aantrekken.
[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 20-02-2018 18:15 ]
Eens, het blijft gokken. Maar deze trend duurt nu al bijna een week en het zou me niks verbazen dat het zo nog een week duurt.Nopheros schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:01:
[...]
Ja je zult niet de enige zijn die hier over nadenkt, morgen kan het precies andersom zijn, of btc blijft stabiel en altcoins stijgen.
Blijft gokken..
Heb je ook gelijk in. Mag ik mezelf dus gelukkig prijzen dat ik in deze situatie btc aan hodlen ben.hellsau schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:02:
[...]
True, maar hold'er ben je niet voor even maar voor je hele leven![]()
Ik heb vertrouwen in de alts en switch niet zoveel.
Als de stijging is geweest wel. Niet als de stijging in de beginfase zit. Het zou me niks verbazen als de alts straks (net zoals de btc afgelopen week) een stevige stijging laten zien over een wat langere periode dus dan zou op tijd weer instappen te doen moeten zijn.Ton Hasselt schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:02:
[...]
Áls de alts omhoog gaan, kun je er juist minder kopen.
Maar ook in mijn koffie dik is de toekomst niet af te lezen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Toch wel apart dit:
ETH vs BTC

Sinds ath alleen maar slechter geworden.
ETH vs BTC

Snappen ze hier niet.Greymore1 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:09:
Altjes blijven wel een beetje hetzelfde waarde in $ houden hoor, je moet gewoon een beetje de oude waardes in $ aanhouden dan ziet het er niet zo dramatisch uit.
ATH? Die werd in 2017 gehaald, buiten het plaatje.Ryan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:12:
Toch wel apart dit:
ETH vs BTC
[afbeelding]
De BTC naar ETH:Ryan1981 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:12:
Toch wel apart dit:
ETH vs BTC
[afbeelding]
Ze schijnen idd niet te snappen dat alts best rode koersen kan hebben maar in dollars de pf toch is gestegen. Rode koersen geeft alleen aan dat je beter in btc had moeten zitten.
Dat is wat ik ook probeerde te zeggen.lighting_ schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:18:
[...]
Ze schijnen idd niet te snappen dat alts best rode koersen kan hebben maar in dollars de pf toch is gestegen. Rode koersen geeft alleen aan dat je beter in btc had moeten zitten.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Tuurlijk snappen we dat wel! Ik zie alleen liever de waarde in BTC omhoog gaan.lighting_ schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:18:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door HaTe op 20-02-2018 18:22 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Denk dat je helemaal gelijk krijgt, maar ik ga het toch volgen vanavond..japjaan schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:17:
[...]
Denk dat de sell the news al is begonnen ja maar denk niet dat het nog veel verder doorgaat eigenlijk. Maar dat is ook maar gissen. Het sellen is begonnen door delegates die 100k+ Lisk begonnen te verkopen op ATH 2 dagen terug. Triggered panic sellers en stop losses en nu gaat iedereen maar sellen. Hoop op goed nieuws morgen, een buy the news zou weer 's wat anders zijn
http://lifeofcrypto.nl/lisk-relaunch/
Bovenstaand is de relaunch te volgen.
Nou hoor je die etters in de media niet over de BTC.😛😛😛
Zit nu voor 90% in ven en de rest in icx.
Nu twijfel ik wat de beste aanpak gaat zijn de komende tijd.
- Op/net na 26feb de ven verkopen en voor icx gaan....?
- nu extra fiat inzetten voor icx en straks op/na 26 feb ven omzetten in fiat?
- Of toch eerder ven verkopen
- of stug hodlen...
Nu twijfel ik wat de beste aanpak gaat zijn de komende tijd.
- Op/net na 26feb de ven verkopen en voor icx gaan....?
- nu extra fiat inzetten voor icx en straks op/na 26 feb ven omzetten in fiat?
- Of toch eerder ven verkopen
- of stug hodlen...
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
O ja helemaal gelijk doh!The Redman schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:14:
[...]
ATH? Die werd in 2017 gehaald, buiten het plaatje.
In USD misschien ja, maar niet in BTC. Hij is pas kort geleden meer dan 0.1 BTC waard geweest (en ook maar voor eventjes)The Redman schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:14:
[...]
ATH? Die werd in 2017 gehaald, buiten het plaatje.
Zomer 2017 grofweg .153BTC toen iedereen voor het eerst begon over 'Flippening'.mark-k schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:53:
[...]
In USD misschien ja, maar niet in BTC. Hij is pas kort geleden meer dan 0.1 BTC waard geweest (en ook maar voor eventjes)
Edit: Eerste week van juni. Aanschouw zelf.
[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 20-02-2018 18:57 ]
BTC laat maar weer eens even goed zien wie de baas is
Net even zitten rekenen sinds mijn andere aanpak (en ik het op ben gaan schrijven
) maar ik ben niet ontevreden. 2 pf's, eerste met 19 trades in 9 dagen, 0.95% per trade en per dag 1.91%. Andere pf 9 trades in 6 dagen met 0.93% per trade en 1.39% per dag.
Die laatste is redelijk behoudend uitgevoerd aangezien dat geld is van een onverschuldigde betaling welke nog terug moet zodra ik eindelijk eens een betalingsreferentie krijg.
Die laatste is redelijk behoudend uitgevoerd aangezien dat geld is van een onverschuldigde betaling welke nog terug moet zodra ik eindelijk eens een betalingsreferentie krijg.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Enorme dump van VEN momenteel. Geen enkele reden toe nochtans?!
Hoor ook veel goeds over WABI maar blijft toch steeds onder de radar zitten.
Alle alts gaan momenteel, VEN heeft het langst weerstand kunnen bieden maar gaat nu ook dankzij de stijgende BTC...geld vloeit vanzelf weer terug de alts in.Rubberen schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:58:
Nog even die Sell order op 57k dan zijn we weer blij.pirodr01 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:59:
[...]
Alle alts gaan momenteel, VEN heeft het langst weerstand kunnen bieden maar gaat nu ook dankzij de stijgende BTC...geld vloeit vanzelf weer terug de alts in.
Zo de piemels zijn ook weer uit de broek getrokken voor een wedstrijdje bij ltc, kleine 600 stuks aan de buy kant en ruim 1000 sell.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ik ben nog maar een beginneling en zou graag willen weten of wat ik doe, in ieder geval logisch is en slim..
Ik bezit ongeveer 300 stuks ven heb ze in delen gekocht dus ja ook toen het rond de 6 a 7 dollar was... Mijn strategie was en is eigenlijk nog steeds om het te hodle voor zowiezo in augustus.. Echter lees ik nu zoveel over de rebranding en dat vele gaan dumpen.. Is het voor mij dan handig om mee te doen? Ik hoop en ga ervan uot dat ven na zo een dump geleidelijk zal blijven stijgen (januari 04 was het 2,87 dollar nu inmiddels 4 a 5 dollar). Is het verstandig om het na de rebranding te behouden?
En daarnaast, ICX.. Las in een telegram groep dat het project minder in belangstelling staat in Korea of t waar is weet ik niet..
Ik bezit ongeveer 300 stuks ven heb ze in delen gekocht dus ja ook toen het rond de 6 a 7 dollar was... Mijn strategie was en is eigenlijk nog steeds om het te hodle voor zowiezo in augustus.. Echter lees ik nu zoveel over de rebranding en dat vele gaan dumpen.. Is het voor mij dan handig om mee te doen? Ik hoop en ga ervan uot dat ven na zo een dump geleidelijk zal blijven stijgen (januari 04 was het 2,87 dollar nu inmiddels 4 a 5 dollar). Is het verstandig om het na de rebranding te behouden?
En daarnaast, ICX.. Las in een telegram groep dat het project minder in belangstelling staat in Korea of t waar is weet ik niet..
Toch net weer zo'n 10% gepakt.Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:03:
Zo de piemels zijn ook weer uit de broek getrokken voor een wedstrijdje bij ltc, kleine 600 stuks aan de buy kant en ruim 1000 sell.
Alles verkopen! Ze gaan de munten verbannen!
Inside informatie. (Trump kamp)
Inside informatie. (Trump kamp)
Zijn er al een paar voorbij gekomen van die 1000 op de sell, zo begon het ook vorige week toen we een pump kregen, lijkt erop dat ze nu een dump willen inzetten.Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:03:
XRP zakt ook iets.
Kijk het hier nog een paar dagen aan voordat ik weer instap lijkt erop dat er een klein dipje aan komt
LTC ook weg gedaan goede winst gemaakt en je moet niet te hebberig worden
Bear trap. Die gaat zo weer keihard omhoog. Alleen idioten verkopen VEN nu.Rubberen schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:58:
Groetjes, FaceDown.
FaceDown schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:13:
[...]
Bear trap. Die gaat zo weer keihard omhoog. Alleen idioten verkopen VEN nu.
Ik hou je eraan!FaceDown schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:13:
[...]
Bear trap. Die gaat zo weer keihard omhoog. Alleen idioten verkopen VEN nu.
Eerlijk is eerlijk. Die is inderdaad wel grappig
Zo zie je maar dat je niet altijd naar adviezen van anderen moet luisteren. Op moment van spreken is de koers met nog eens 15% gezakt. The fack.Danny.G schreef op zondag 18 februari 2018 @ 04:03:
Mocht je nog ICX willen hebben, dan moet je daar waarschijnlijk niet te lang mee wachten. De MACD cross-over zal bijna plaatsvinden in de daily chart en dat kan wel eens voor een aardige stijging zorgen. Daarnaast zit de huidige koers bijna op een erg sterke support level dus echt verliezen zal moeilijk worden.
Just my 2 cents voor de geïnteresseerden.
Zelf wel gekocht?Danny.G schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:23:
[...]
Zo zie je maar dat je niet altijd naar adviezen van anderen moet luisteren. Op moment van spreken is de koers met nog eens 15% gezakt. The fack.
Verwijderd
Hmm, vind alle ven hype altijd een beetje venmoeiend maar heb toch een hunch dat nu verkopen een slecht plan is, al heb ik wel met mn muis boven de sell order gehangen. We gaan het zien, mogelijk heb ik hier morgen spijt van ^^
*edit:, lijkt weer omhoog te springen. Oh, crypto; niet voor the faint of heart.
*edit:, lijkt weer omhoog te springen. Oh, crypto; niet voor the faint of heart.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2018 19:26 ]
Vind het best wel spannend zo met een stijgende BTC maar nog steeds overal rode cijfers
. M'n buy orders zijn weer te vroeg afgegaan en m'n sell orders verdwijnen langzaam uit zicht.
Ja he. We gaan wel weer omhoog ondertussen. Maar ja ook als VET straks op $20 staat blijven mensen zoals jij 'shitcoin' en 'hypecoin' roepen. En ondertussen zelf maar blijven rommelen in de marge.Nopheros schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:15:
[...]
Eerlijk is eerlijk. Die is inderdaad wel grappig
Groetjes, FaceDown.
Begrijp niet zo goed wat er nu net gebeurt is. Ven gaat effe keihard omlaag, maar BTC is zeker niet gestegen. Integendeel, deze ging zelf ook in een dal..
Ven lijkt nu wel al te herstellen..
Even whales die verkopen, en lager terug inkopen?!
Ven lijkt nu wel al te herstellen..
Even whales die verkopen, en lager terug inkopen?!
Yes, maar lang niet zoveel als gewild. Voor de BTC "crash" stopte ik mijn trade geld even in ICX en die bag was een paar dagen geleden eindelijk pas weer in het groen, maar staat nu weer met 35% in de min.
Scheelt dat het ik dit voor langere tijd ga houden.
Ik heb er ook last van.Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:26:
Vind het best wel spannend zo met een stijgende BTC maar nog steeds overal rode cijfers. M'n buy orders zijn weer te vroeg afgegaan en m'n sell orders verdwijnen langzaam uit zicht.
BTC klimt afgelopen dagen/weken fors, maar ik blijf stabiel op een overall verlies van 30% hangen.
Vind dat nog erg lastig en twijfel een beetje aan mijn portefeuille, maar ik ga lekker HODLen in februari en wacht de rebranding van VEN af + de roadmap van ADA (jezus, is dat trouwens ook stervende?)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Qua project misschien leuk, qua koers zou ik mijn vingers er niet (nog een keer) aan branden.Greymore1 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:58:
Hoor ook veel goeds over WABI maar blijft toch steeds onder de radar zitten.
90% gaat down en jij roept bulltrapFaceDown schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Ja he. We gaan wel weer omhoog ondertussen. Maar ja ook als VET straks op $20 staat blijven mensen zoals jij 'shitcoin' en 'hypecoin' roepen. En ondertussen zelf maar blijven rommelen in de marge.
Ik zou graag een link willen van het bericht waar ik zeg dat het een shitcoin is btw?
Er zijn altijd mensen die bij een minidump denken iets te moeten zeggen of bij een minipump. Maar als je niet inziet dat VEN een van de betere projecten is alleen al door de massieve adoptie binnen bedrijven (want daar gaat het uiteindelijk toch om) dan heb je nog een lange weg te gaan.
Tuurlijk heeft iedereen zn favoriete coin maar daarom kun je andere nog wel in hun waarde laten.
Tuurlijk heeft iedereen zn favoriete coin maar daarom kun je andere nog wel in hun waarde laten.
Ik had het over VEN en niet over andere coins. Vind het niks gek dat veel naar beneden gaat.. kaf en koren enzo.Nopheros schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:30:
[...]
90% gaat down en jij roept bulltrap
Ik zou graag een link willen van het bericht waar ik zeg dat het een shitcoin is btw?
Groetjes, FaceDown.
Heb je die opmerking van facedown gelezen dan ?RedHat schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:31:
Niet zo gek dat je zulke reacties krijgt.
Zodra daar kritiek op komt komen de verhalen dat als je niet ziet wat VEN is dat je het niet snapt ?
ik weet het niet hoor maar ik vind het maar apart publiek die VEN boys
Ik verkoop ook een deel van mijn ven om na de 26e weer goedkoop in te kopen. Deel van die winst sluis ik meteen door naar mijn icx stapel. Denk dat icx na de ven rebrand aanzienlijk gaat stijgen aangezien veel mensen icx tijdelijk hebben ingeruild voor ven ivm rebrand btrstnVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:06:
Ik ben nog maar een beginneling en zou graag willen weten of wat ik doe, in ieder geval logisch is en slim..
Dipje gaat komen, daar ben ik van overtuigd idd maar nu? Het wordt teveel klem gezet nog. Je ziet na elk dipje of stijging direct dat hij weer afgeblocked wordt. Soms wordt een deel van de wall ver/gekocht en zie je hem meteen aan de andere kant weer terugkomen. Het orderbook is ook erg dun, wellicht met opzet? Geen aluhoedje hier hoor maar dat er gemanipuleerd wordt is me wel duidelijk en stevig ook.Slux schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:10:
[...]
Zijn er al een paar voorbij gekomen van die 1000 op de sell, zo begon het ook vorige week toen we een pump kregen, lijkt erop dat ze nu een dump willen inzetten.
XRP zakt ook iets.
Kijk het hier nog een paar dagen aan voordat ik weer instap lijkt erop dat er een klein dipje aan komt
Nou ja was weer even ingestapt, wacht het wel weer af. Tot nu toe gaat het nog steeds goed en anders jammer dan. Kan ook zomaar dat hij weer even bijna de 200 aantikt, who knows?
Ik bedoelde het meer in het algemeen.Slux schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:35:
[...]
Heb je die opmerking van facedown gelezen dan ?
Niet zo gek dat je zulke reacties krijgt.
Zodra daar kritiek op komt komen de verhalen dat als je niet ziet wat VEN is dat je het niet snapt ?
ik weet het niet hoor maar ik vind het maar apart publiek die VEN boys
Dat jij een hele groep als apart bestempeld zegt meer over jou persoonlijk dan over een groep mensen die vertrouwen hebben in VEN. Generaliseren is niet mijn ding.
Volgens mij gaat de Ven na de gebrand flink dalen.RideWithUz schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:35:
[...]
Ik verkoop ook een deel van mijn ven om na de 26e weer goedkoop in te kopen. Deel van die winst sluis ik meteen door naar mijn icx stapel. Denk dat icx na de ven rebrand aanzienlijk gaat stijgen aangezien veel mensen icx tijdelijk hebben ingeruild voor ven ivm rebrand btrstn
Je ziet het wel vaak bij coins, maar bij VEN kun je juist Thor opbouwen door VEN aan te houden?Ton Hasselt schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:38:
[...]
Volgens mij gaat de Ven na de gebrand flink dalen.
Waarom zou je het dan na de rebrand wegdoen..
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja en dus goedkoop weer inkopen wantgeloof wel in vechainTon Hasselt schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:38:
[...]
Volgens mij gaat de Ven na de gebrand flink dalen.
En in icon
Verwijderd
Zit een beetje te twijfelen, mocht ven naar 50k sat gaan overweeg ik mn icx in te ruilen voor ven aangezien de komende 10 (ok, ik mik op 8 voor ik tijdelijk sel) naar mijn idee nog wel aardig wat te gainen heeft. Het ding is dat icx wel echt verdomd laag staat op het moment en mijn enige andere binance currency nuls is waar ik ook niet echt van af wil... Wat denken jullie?
En ook nu begin je weer over iets totaal anders. Jij zegt dat VEN straks keihard omhoog schiet, daar wordt op gereageerd. Ik zie geen enkele reactie met ‘shitcoin’ of ‘hypecoin’. Je haalt er telkens irrelevante zaken bij om jouw punt te versterken, erg opmerkelijk.FaceDown schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Ja he. We gaan wel weer omhoog ondertussen. Maar ja ook als VET straks op $20 staat blijven mensen zoals jij 'shitcoin' en 'hypecoin' roepen. En ondertussen zelf maar blijven rommelen in de marge.
Mjah als je niet voor bent dan ben je tegen of snap je het niet, erg matige manier van drammen is dat en het slaat ook nog eens nergens op. Net als dat constante geshill van die kutmunt, zolang hij nog sterk onderhevig is aan btc net als zo goed als alle andere alts kan ik hem iig nog niet voor vol aan zien.RedHat schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:38:
[...]
Ik bedoelde het meer in het algemeen.
Dat jij een hele groep als apart bestempeld zegt meer over jou persoonlijk dan over een groep mensen die vertrouwen hebben in VEN. Generaliseren is niet mijn ding.
en ja ik heb ook een zak ven
Zegt meer over mij? ik durf al tijden niks meer over VEN te zeggenRedHat schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:38:
[...]
Ik bedoelde het meer in het algemeen.
Ik snap dat mensen vertrouwen hebben in VEN maar de meeste komen idd een beetje extreem over, als je dat niet ziet moet een je misschien eens dat brilletje af zetten want generaliseren is het enigste wat VEN holders doen
Kortstondig wat extra fiat investeren, winst na de rebrand in ICX steken en de oorspronkelijke inleg weer eruit halen is de meest 'rationele' keuze zou ik zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:40:
Zit een beetje te twijfelen, mocht ven naar 50k sat gaan overweeg ik mn icx in te ruilen voor ven aangezien de komende 10 (ok, ik mik op 8 voor ik tijdelijk sel) naar mijn idee nog wel aardig wat te gainen heeft. Het ding is dat icx wel echt verdomd laag staat op het moment en mijn enige andere binance currency nuls is waar ik ook niet echt van af wil... Wat denken jullie?
Ah idd, my bad.The Redman schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:54:
[...]
Zomer 2017 grofweg .153BTC toen iedereen voor het eerst begon over 'Flippening'.In USD is het moment op het plaatje juist wél een ATH.
Edit: Eerste week van juni. Aanschouw zelf.
Zit daar nu ook hard over na te denken.Imo62 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Kortstondig wat extra fiat investeren, winst na de rebrand in ICX steken en de oorspronkelijke inleg weer eruit halen is de meest 'rationele' keuze zou ik zeggen.
Maar waar zet je die buy en sellorder op in
VEN kan hoog gaan (ATH enkele weken geleden), maar gaat VEN dat halen richting/rond de rebrand?
Het zou geen verassing meer moeten zijn dat VEN een heuse cult is geworden.Slux schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Zegt meer over mij? ik durf al tijden niks meer over VEN te zeggen![]()
Ik snap dat mensen vertrouwen hebben in VEN maar de meeste komen idd een beetje extreem over, als je dat niet ziet moet een je misschien eens dat brilletje af zetten want generaliseren is het enigste wat VEN holders doenzegt slux sarcastisch
Verwijderd
Ok de megadip van januari zijn we te boven. Wat verwachten we nu te gaan zien in de glazen bol? Gaan we naar 20k met de btc? Weer een dip? Tell me !
Ik doelde meer op dat mensen hele tijd op elkaar reageren omdat ze het niet met elkaar eens zijn. Iedereen kan ook elkaar gewoon met rust laten en eigen keuzes maken.Slux schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Zegt meer over mij? ik durf al tijden niks meer over VEN te zeggen![]()
Ik snap dat mensen vertrouwen hebben in VEN maar de meeste komen idd een beetje extreem over, als je dat niet ziet moet een je misschien eens dat brilletje af zetten want generaliseren is het enigste wat VEN holders doenzegt slux sarcastisch
Er zijn zoveel goede munten laten we het daar met zijn allen over hebben.
Dat is voor iedereen koffiedik kijken natuurlijk maar.. Je kunt beter kijken wat die VEN je gemiddeld heeft gekost. Wat je hebt gedaan met de aankoop kun je natuurlijk ook met de (eventuele) verkoop doen.. In delen verkopen dus..Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:06:
Stel dat je ook een (groot?) deel vast wil houden, bv 50%, dan verkoop je bijvoorbeeld in stukjes van 10 of 15% per keer. Zo spreid je dus het risico en vang je de pieken en dalen rondom de re-brand wat op.
Verwijderd
BTC gaat vannacht stijgen, na het goede nieuws voor de Koreanen. Nacht er na, who knows...Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:45:
Ok de megadip van januari zijn we te boven. Wat verwachten we nu te gaan zien in de glazen bol? Gaan we naar 20k met de btc? Weer een dip? Tell me !
Ik zie BTC dit jaar zeker weer de 20k doen. Gaat natuurlijk wel even duren met wat filnke dipjes zoals altijd. Het zou mij ook niets verbazen als BTC eind dit jaar 40k gaat doen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:45:
Te laat in mijn ogen. Je verkoopt ICX dan low en koopt VEN high. Als je dit 48u had gedaan dan was het een goede zet geweest.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:40:
Denk niet dat VEN nog extreem veel gaat stijgen de komende dagen, de eerste 30-40% hebben we al gehad. ICX zal niet veel verder meer dalen gok ik, die is in diezelfde tijd 30% gedropt.
Lang verhaal kort, ik zou het eerder andersom doen. Het is wel een gokje natuurlijk.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:45:

Voor de HTML fanboys hier: Nog maar een paar blocks en dan tik ik de 100k HTMLcoin aan, heulemaal graties! Ondanks dat de difficulty redelijk skyhigh gaat pak ik gek genoeg steeds meer blocks per dag, gemiddeld. Pure mazzel blijkbaar maar slaap er niet minder om.
Zit verder qua PF best aardig nu, bijna weer op niveau toen BTC 20k stond maar die staat nog maar op om en nabij 12k. Dus best een aardige stap voorwaarts gemaakt de afgelopen tijd. En dat met een beetje minen en HODLen. Mij hoor je niet klagen. Ook stiekem wel te danken aan de paar sprongetjes van LTC die ik op advies van hier toch maar niet ergens anders in heb gestopt, en lekker op CoinBase heb laten staan. Nu die HTML nog een beetje in de lift, en dan zie ik die gratis zomervakantie al lonken
Zit verder qua PF best aardig nu, bijna weer op niveau toen BTC 20k stond maar die staat nog maar op om en nabij 12k. Dus best een aardige stap voorwaarts gemaakt de afgelopen tijd. En dat met een beetje minen en HODLen. Mij hoor je niet klagen. Ook stiekem wel te danken aan de paar sprongetjes van LTC die ik op advies van hier toch maar niet ergens anders in heb gestopt, en lekker op CoinBase heb laten staan. Nu die HTML nog een beetje in de lift, en dan zie ik die gratis zomervakantie al lonken
Verwijderd
Dat nieuws heb ik gemist...tell meVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:47:
[...]
BTC gaat vannacht stijgen, na het goede nieuws voor de Koreanen. Nacht er na, who knows...
BTC zou kunnen stijgen vannacht wegens bullish sentiment, maar denk niet dat per se met het goede Koreaanse nieuws te maken heeft. Zij waren namelijk nog gewoon wakker toen dat nieuws ons bereikte.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:47:
[...]
BTC gaat vannacht stijgen, na het goede nieuws voor de Koreanen. Nacht er na, who knows...
Iemand die LTC even een duwtje wil geven ... hangt met de broekspijpen vast op de 199
Hoe zit het met dat interview van Bomber rondom NANO? Die coin heeft ook weer een beste klap gekregen de afgelopen 24u. Hopelijk zijn de mensen die gister twijfelden toen ook uit gestapt.
Goedenavond, ben nog steeds de blijste met een tasje Litecoins, hodl ze gewoon
net als de Bitcoins
net als de Bitcoins
Ik durf het niet aanTurbo-Puppy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:50:
Iemand die LTC even een duwtje wil geven ... hangt met de broekspijpen vast op de 199
Zit jij nog in LCC ? still amazed hoe die gaat hier
Yep .. zit ze te claimen as we speak ... helaas loopt YoBit weer achter de feiten aan, en kunnen er geen wallets aangemaakt worden. (iets in me zegt, dat dat geen toevallig technisch probleem is)Slux schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:52:
[...]
Ik durf het niet aan
Verwijderd
Eens, echter is dit nieuws wat mijn inziens meerdere dagen een positieve invloed heeft op die markt.The Redman schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:50:
[...]
BTC zou kunnen stijgen vannacht wegens bullish sentiment, maar denk niet dat per se met het goede Koreaanse nieuws te maken heeft. Zij waren namelijk nog gewoon wakker toen dat nieuws ons bereikte.
Dit nieuws: https://www.bloomberg.com...ctive-support-for-trading
(edit, kon de directe Korea announcement niet zo snel vinden)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2018 20:05 ]
Ik snap alleen niet zo waarom sommigen het spelletje niet helemaal snappen hoe je de koers omhoog of omlaag trekt? Relatief grote order zetten meer dan een duppie boven of onder de eerstvolgende, tsja dan gaat ie niet omhoog of omlaag he? Kan ook zijn dat ik iets mis maar snappen doe ik het niet, als ik zelf 'groot' inzet dan ga ik lekker dichtbij de eerstvolgende zitten, meer kans dat hij mijn kant op komt en het is maar centenwerk maar wel centen waar je niks voor hoeft te doen en die toch jouw kant op komen.Slux schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:52:
[...]
Ik durf het niet aan
Met andere woorden, ik snap de 'gaten' in het orderbook niet echt.
Hij stijgt nu flink maar tot hoe ver?Imgnrydrmr schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:28:
Lisk begint langzaam aan weg te glijden. Zou die nog een sprongetje maken vanavond of neem ik mijn winst en laat ik het voor bekeken...
Huh? Te boven.. volgens mij zitten we er midden in. Geen idee wat de koende tijd gaat brengen. Ik hoop zelf dat BTC in een rustig tempo richting de $15k gaat de komende maand zodat de alts een beetje terug kunnen komen. Bij plotselinge beweging van BTC (omhoog of omlaag) zijn de alts opnieuw het haasje..Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:45:
Heb ik ook nooit gesnapt .Crypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:57:
[...]
Ik snap alleen niet zo waarom sommigen het spelletje niet helemaal snappen hoe je de koers omhoog of omlaag trekt? Relatief grote order zetten meer dan een duppie boven of onder de eerstvolgende, tsja dan gaat ie niet omhoog of omlaag he? Kan ook zijn dat ik iets mis maar snappen doe ik het niet, als ik zelf 'groot' inzet dan ga ik lekker dichtbij de eerstvolgende zitten, meer kans dat hij mijn kant op komt en het is maar centenwerk maar wel centen waar je niks voor hoeft te doen en die toch jouw kant op komen.![]()
Maar misschien zijn wij dom.
Verwijderd
Nou ja als je verwacht had dat we nu alweer op de decemberkoersen zouden zitten dan heb je gelijkRookieRooster schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:05:
[...]
Huh? Te boven.. volgens mij zitten we er midden in. Geen idee wat de koende tijd gaat brengen. Ik hoop zelf dat BTC in een rustig tempo richting de $15k gaat de komende maand zodat de alts een beetje terug kunnen komen. Bij plotselinge beweging van BTC (omhoog of omlaag) zijn de alts opnieuw het haasje..
Kijk maar eens op Gdax naar LTC/EUR/USD/BTC dan krijg je een iets beter beeld van de gaten, blijft moeilijk de koers omhoog of omlaag te krijgen met zulke volumes maar je kan wel zien als er grote orders in de laat komen zoals net met LTC/EUR dat er een spelletje gespeeld wordtCrypts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:57:
[...]
Ik snap alleen niet zo waarom sommigen het spelletje niet helemaal snappen hoe je de koers omhoog of omlaag trekt? Relatief grote order zetten meer dan een duppie onder de eerstvolgende, tsja dan gaat ie niet omhoog of omlaag he? Kan ook zijn dat ik iets mis maar snappen doe ik het niet, als ik zelf 'groot' inzet dan ga ik lekker dichtbij de eerstvolgende zitten, meer kans dat hij mijn kant op komt en het is maar centenwerk maar wel centen waar je niks voor hoeft te doen en die toch jouw kant op komen.![]()
Ik volg zo ie zo alle LTC koersen op Polinex, Kraken, Bitstamp, Bittrex enz, past net op 3 27 inch schermpjes
Ik las ook dat de Koreaanse toezichthouder op de cryptomarkt vandaag is overleden aan een hartaanval, na maanden van stress. Gevaarlijke business dit.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:53:
Dit nieuws: https://www.bloomberg.com...ctive-support-for-trading
(edit, kon de directe Korea announcement niet zo snel vinden)
Verwijderd
Ook gezien, betekent nieuwe toezichthouder, betekent inwerken, betekent voordat er regels zijn.. veel tijd; voorlopig Koreanen on-board ;-)zilver7 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:16:
[...]
Ik las ook dat de Koreaanse toezichthouder op de cryptomarkt vandaag is overleden aan een hartaanval, na maanden van stress. Gevaarlijke business dit.
Ik doe het zelf ook ongeveer zo (wel op maar 2 24 inch schermen aangezien ik niet meer plek heb cq wil maken) maar toch... Het spelletje blijft hetzelfde, als ik ergens heen wil en het volume op dat moment is niet al te groot dan plaats ik middel, klein, groot. Naar boven of beneden net naargelang ik heen wil.Slux schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:09:
[...]
Kijk maar eens op Gdax naar LTC/EUR/USD/BTC dan krijg je een iets beter beeld van de gaten, blijft moeilijk de koers omhoog of omlaag te krijgen met zulke volumes maar je kan wel zien als er grote orders in de laat komen zoals net met LTC/EUR dat er een spelletje gespeeld wordt
Ik volg zo ie zo alle LTC koersen op Polinex, Kraken, Bitstamp, Bittrex enz, past net op 3 27 inch schermpjes
Wat er nu net gebeurde overigens is zo doorzichtig als wat, naar beneden duwen, afblocken en panic sells forceren om vervolgens weer goedkoop te scopen.
Helaas kan ik daar zelf het volume niet voor genereren maar aan de andere kant, echt eerlijk is het ook niet.
Icon daalt mega snel nu
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Valt mee toch? Niet veel meer dan de rest in ieder geval.zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:39:
Icon daalt mega snel nu
Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee. Hij gaat vanmiddag niet +20% meer, maar ergens in maart wel verwacht ik.
Ik koop niks bij. En Sell low durf ik ook niet aan. Maar morgen ochtend staat ie vast onder de 4 dollar.Ypuh schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:43:
[...]
Valt mee toch? Niet veel meer dan de rest in ieder geval.
Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee. Hij gaat vanmiddag niet +20% meer, maar ergens in maart wel verwacht ik.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Schrikt me toch wel beetje af hoe veel verschuivende walls ik zie in het ICX-orderboek. Whalecoin?
Zeg dat nog is ;-) hij ging vrijwel direct een paar % omhoogzwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:39:
Icon daalt mega snel nu
Zuid Koreanen beginnen wakker worden, just wait... niet verkopen
Idd. 5% in 5 minuten. Was net iets te laat met het plaatsen van een (kleine) buy order.0xygen schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:48:
[...]
Zeg dat nog is ;-) hij ging vrijwel direct een paar % omhoog
In ander nieuws, dat Lisk event is wel typish Duits, dodelijk saai dus. Ik voorspel een dump.
[ Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 20-02-2018 20:51 ]
Worden zij om 5 uur 's nachts al wakker en dan meteen aan de crypto? Diehards.JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:49:
Zuid Koreanen beginnen wakker worden, just wait... niet verkopen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!