Het is meer dat er geen prijs updates worden opgehaald bij mij.hellsau schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:35:
Ben er pas weer sinds net. Kon eerst niet inloggen in Binance maar nu weer wel en kan ook weer bij mijn balance overzicht.
Vooruitgang, of is de rest hier ook al?
Precies dat ja. Hij laadt wel in inmiddels. Maar alle bedragen en funds etc staan bevroren.
Ik heb er tijd en moeite ingestoken maar ik zie blijkbaar iets over het hoofd, vraag was dan ook of jij het uit kon leggen maar dat blijkt dus ook lastig.FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:45:
[...]
Dus je vergelijkt zeer goed beargumenteerde waarschuwingen met blind koopgedrag. Ja dan lijkt het eerste me ook beter. Maar ik had het over mensen die coins afzeiken zonder goede argumenten, en zonder zich in de coin te verdiepen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Bij GDAX, loopt alles op het moment ook niet helemaal lekker, veel glitches op 1 of andere manier...
Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Ik heb er tijd en moeite ingestoken maar ik zie blijkbaar iets over het hoofd, vraag was dan ook of jij het uit kon leggen maar dat blijkt dus ook lastig.
Als dat jouw manier is om te vragen aan iemand om iets uit te leggen dan wens ik je veel succes in je verdere sociale leven. Je zult het nodig hebben.Je weet niks, doet wat wilde aannames en je verstand heb je onderweg al ergens uitgescheten.
Groetjes, FaceDown.
Wel:hellsau schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:35:
Ben er pas weer sinds net. Kon eerst niet inloggen in Binance maar nu weer wel en kan ook weer bij mijn balance overzicht.
Vooruitgang, of is de rest hier ook al?
- inloggen
- juiste balance zien
Niet:
- Traden
- Withdrawen
Groetjes, FaceDown.
Als je de live koers ziet op Plus500 zie je toch dat hij lekker aan het door stijgen is 
Bitcoin BTCUSD
8315.43 9.19%
Bitcoin BTCUSD
8315.43 9.19%
Roger. En dat is nu dus al zo'n 3 a 4 uur zo in die staat als ik het goed begrijp? En dus nog iets van ongeveer 6 uur in het vooruitzicht?FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:39:
[...]
Wel:
- inloggen
- juiste balance zien
Niet:
- Traden
- Withdrawen
Laatste schatting is dat het rond 15.45 NL tijd weer up and running moet zijn.hellsau schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:41:
[...]
Roger. En dat is nu dus al zo'n 3 a 4 uur zo in die staat als ik het goed begrijp? En dus nog iets van ongeveer 6 uur in het vooruitzicht?
https://twitter.com/cz_binance?lang=en
Groetjes, FaceDown.
Ik vind dit toch wel 1 van de betere, ook om gewoon te luisteren haha
[ Voor 18% gewijzigd door nAffie op 08-02-2018 09:50 ]
meh.
[ Voor 11% gewijzigd door jorisdeket op 08-02-2018 09:53 ]
Dat was mijn reactie op het schaamteloze shillen, maakt de vraag die ik stelde niet minder legitiem.FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:38:
Als dat jouw manier is om te vragen aan iemand om iets uit te leggen dan wens ik je veel succes in je verdere sociale leven. Je zult het nodig hebben.
Maar goed, hier gaan we niet uitkomen. Ik stel een vraag, jij kan het niet uitleggen en nu dreigen we te verzanden in een 'ja maar jij...' Zal dan bij deze maar de verstandigste zijn.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zat gisteren rond de 8500.. blijft eerder hangen de laatste 2(?) dagen. Hopelijk komt er nog een flinke dip zodat ik wat kan kopen.hazecase schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:40:
Als je de live koers ziet op Plus500 zie je toch dat hij lekker aan het door stijgen is
Bitcoin BTCUSD
8315.43 9.19%

Waarom heb je afgelopen dinsdag niet gekocht toen de dip er was?Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:55:
[...]
Zat gisteren rond de 8500.. blijft eerder hangen de laatste 2(?) dagen. Hopelijk komt er nog een flinke dip zodat ik wat kan kopen.
Ik zie toch echt niet waar het "schaamteloos shillen" was.Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:55:
[...]
Dat was mijn reactie op het schaamteloze shillen, maakt de vraag die ik stelde niet minder legitiem.
Vind het echt raar dat sommige mensen afkeer hebben van coins die al dan niet in het nieuws komen, maakt toch niet uit?
T/m zondag geen echt dips. Vanaf zondag kans op aanhoudende dip tot woensdag. Rond het middag uur op woensdag komt de maan weer inzicht. einde Moonjournaal
Echt niet...tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:00:
T/m zondag geen echt dips. Vanaf zondag kans op aanhoudende dip tot woensdag. Rond het middag uur op woensdag komt de maan weer inzicht. einde Moonjournaal
Ik zie het positief in vandaag...Zie BTC sinds 2 a 3 uur deze ochtend geleidelijk stijgen...Dit wil ik zien..Beter dit dan ineens +10% en vervolgens - 15%
Zolang Binance niet toegankelijk is, is een dip wel het laatste waar ik op zit te wachtenNopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:55:
[...]
Hopelijk komt er nog een flinke dip zodat ik wat kan kopen.

Gebruiken jullie ook trade-bots? Of zitten jullie gewoon heel de dag te wachten? ;-)
Ik kan op Kraken geloof ik ook wel orders voorbereiden.
Ik kan op Kraken geloof ik ook wel orders voorbereiden.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja achteraf kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan natuurlijkhazecase schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:58:
[...]
Waarom heb je afgelopen dinsdag niet gekocht toen de dip er was?
Had niet verwacht dat het weer zou stijgen naar + 8k. En ga nu zeker niet kopen omdat er toch zeker wel weer een dip zal komen alhoewel dat ook minimaal kan zijn natuurlijk (7.5k bijv.)
Tja achteraf praten is natuurlijk altijd een stuk makkelijker..Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:03:
[...]
Ja achteraf kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan natuurlijk![]()
Had niet verwacht dat het weer zou stijgen naar + 8k. En ga nu zeker niet kopen omdat er toch zeker wel weer een dip zal komen alhoewel dat ook minimaal kan zijn natuurlijk (7.5k bijv.)
Mee eens. Als BTC vandaag voorbij die muur van 8.4-8.5k komt, ben ik al blij.Rebbelx schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:01:
Ik zie het positief in vandaag...Zie BTC sinds 2 a 3 uur deze ochtend geleidelijk stijgen...Dit wil ik zien..Beter dit dan ineens +10% en vervolgens - 15%
moet gewoon naar 30k en snel ookAdnanos schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:05:
[...]
Mee eens. Als BTC vandaag voorbij die muur van 8.4-8.5k komt, ben ik al blij.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wat is er mis met shillen? Ik shill elke avond op de bank.
Kijk anders even naar zijn posthistorie? Of lees zijn bericht nog eens?k995 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:58:
[...]
Ik zie toch echt niet waar het "schaamteloos shillen" was.
Vind het echt raar dat sommige mensen afkeer hebben van coins die al dan niet in het nieuws komen, maakt toch niet uit?
In mijn optiek is dit schaamteloos shillen maar misschien heb ik mijn definities niet helemaal juist.FaceDown schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:57:
Eerste dApp voor VeChain
https://medium.com/@vecha...cation-vevid-cd97bdf98670
Disclaimer: als je dit leest wil je veel geld in VEN stoppen
Ik heb er overigens geen afkeer van noch ben ik er(gens) fan van, ik investeer om geld te verdienen. Niets meer, niets minder. Ik zit er puur in voor het geld.
nAffie schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:48:
Ik vind dit toch wel 1 van de betere, ook om gewoon te luisteren haha
[video]
Ik heb eigenlijk geen zin om telkens aandacht aan je te schenken, maar vaak kloppen je statements simpelweg niet en dan vind ik het belangrijk om erop te reageren.FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:05:
[...]
Bespaar je de moeite. Sommigen scheppen er genoegen in om alles af te kraken wat er af te kraken is over een coin. Dat het slecht is voor crypto in het algemeen schijnen hun ieniemienie hersentjes niet te kunnen verwerken.
Weet je nog wat jij laatst zei over ICX?
Omdat ICX van een vaag Koreaans bedrijfje komt wat direct van de aardbodem verdwijnt als de grillige Koreaanse regering eens een dagje minder cryptominded is.
WHAHAHA stel je voor dat die kerel het hoofd is van BTC
, ik dump mijn btc en ben weg xd
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 08-02-2018 10:12 ]
Het is legetiem nieuws van de eerste dapp op een platform coin. Lijkt mij relevant voor iedereen ermee bezig.Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:08:
[...]
Kijk anders even naar zijn posthistorie? Of lees zijn bericht nog eens?
[...]
In mijn optiek is dit schaamteloos shillen maar misschien heb ik mijn definities niet helemaal juist.![]()
Ik heb er overigens geen afkeer van noch ben ik er(gens) fan van, ik investeer om geld te verdienen. Niets meer, niets minder. Ik zit er puur in voor het geld.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar WAAROM jullie nu een stijging/daling verwachten,
meer dan OF je nu een stijging/daling verwacht.
Even alle FUD buiten beschouwing latend en kijkend naar de trends.
Ik zit momenteel weer helemaal in fiat, krijg altijd zo'n naar gevoel van het topje van de achtbaan.
Oh en hieronder waarom ik dus de komende dagen een daling verwacht. (zal best nog een beetje op en neer gaan eerst)

edit: Ik zie dat ik de witte lijnen heb laten staan, ik doelde meer op de paarse lijn
Ik zit momenteel weer helemaal in fiat, krijg altijd zo'n naar gevoel van het topje van de achtbaan.
Oh en hieronder waarom ik dus de komende dagen een daling verwacht. (zal best nog een beetje op en neer gaan eerst)

edit: Ik zie dat ik de witte lijnen heb laten staan, ik doelde meer op de paarse lijn
[ Voor 9% gewijzigd door daan! op 08-02-2018 10:14 ]
Omdat je ergens een driehoekje hebt kunnen tekenen?daan! schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:13:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar WAAROM jullie nu een stijging/daling verwachten,
[afbeelding]
Probleem is dat TA grotendeels nutteloos zijn op dit moment(en in het algemeen ) de markt is FUD en FOMO en whales.daan! schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:13:
Ik speel veilig dus deel in BTC/ALTS voor als BTC en die stijgen, deel fiat voor mocht BTC dalen.
zie editAdnanos schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:15:
[...]
Omdat je ergens een driehoekje hebt kunnen tekenen?
Valt geen peil op te trekken deze ups en downs.... bitcoin zou niet onder 8000 dollar moeten komen in afgelopen crash, daar DIK onder geweest dus je kan op dit moment niets voorspellen met grafiekjes.
[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 08-02-2018 10:16 ]
Ik verwacht een verdere daling omdat de trend voor de lange termijn nog steeds niet gebroken is. Uiteraard zal de trend vanzelf gebroken worden maar de kans dat het naar beneden gaat vind ik persoonlijk hoger.daan! schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:13:
[afbeelding]
Daarnaast heb ik alles verkocht (met +/- 15% winst) dus ik wacht gewoon netjes af tot een goed inkoop moment.
Mijn ervaring met olie/goud is dat als ik ergens op wacht dat het tegen over gestelde gebeurd.. dus jullie zijn gewaarschuwd.
Van RTLZ:
"De cryptobelegger blijkt een heel ander type dan de man die belegt in beursfondsen Shell of Philips, vertelt Van Steen.
"De gemiddelde klassieke belegger is vaak een oudere man, hogeropgeleid en vermogend. Dat zie je niet bij cryptomuntbeleggers. Die zijn jonger, nog iets hoger opgeleid en er zitten meer vrouwen bij. Je zou bijna kunnen zeggen dat het een democratisering van beleggen is."
De gemiddelde coinbelegger is 38 jaar oud, een stuk jonger dan de 51 jaar van de klassieke belegger. Van Steen denkt dat jongeren meer aangetrokken worden door cryptovaluta omdat de drempel om in te stappen bij coins lager lijkt.'
En oh ja, een groot deel van de beleggers (speculanten) staat momenteel op verlies volgens het artikel. Voelen wij ons aangesproken?
"De cryptobelegger blijkt een heel ander type dan de man die belegt in beursfondsen Shell of Philips, vertelt Van Steen.
"De gemiddelde klassieke belegger is vaak een oudere man, hogeropgeleid en vermogend. Dat zie je niet bij cryptomuntbeleggers. Die zijn jonger, nog iets hoger opgeleid en er zitten meer vrouwen bij. Je zou bijna kunnen zeggen dat het een democratisering van beleggen is."
De gemiddelde coinbelegger is 38 jaar oud, een stuk jonger dan de 51 jaar van de klassieke belegger. Van Steen denkt dat jongeren meer aangetrokken worden door cryptovaluta omdat de drempel om in te stappen bij coins lager lijkt.'
En oh ja, een groot deel van de beleggers (speculanten) staat momenteel op verlies volgens het artikel. Voelen wij ons aangesproken?
Okee dan verleg ik mijn vraag naar jou, kun jij uitleggen wat de meerwaarde van deze dApp is anders dan dat het de eerste dApp is?k995 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:13:
[...]
Het is legetiem nieuws van de eerste dapp op een platform coin. Lijkt mij relevant voor iedereen ermee bezig.
Ik vraag mij af hoe dat student kereltje van 100 euro een miljoen had gemaakt
@zilver7 over open deuren gesproken..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Precies dit, ik doe misschien nog wel wat korte trades maar stap pas weer echt in als er over een periode van 2-3 dagen +/- 2000 euro vanaf is gegaan.Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:16:
Ik verwacht een verdere daling omdat de trend voor de lange termijn nog steeds niet gebroken is. Uiteraard zal de trend vanzelf gebroken worden maar de kans dat het naar beneden gaat vind ik persoonlijk hoger.
edit: en dan niet over 2000 euro van nu dus, maar ik wacht op een daling tot onder het vorige minimum
[ Voor 10% gewijzigd door daan! op 08-02-2018 10:20 ]
Ik verwacht niets, één ding weet ik zeker en dat is dat de koers veranderd, en tja, dat kan twee kanten op gaan. We zien het wel. Gewoon HODL'en in de tussentijddaan! schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:13:
[afbeelding]
Naar mijn mening kan het geen kwaad om zo’n nieuwsbericht te delen. Ik vind het altijd wel handig als er hier ook nog inhoudelijke dingen worden gepost. De disclaimer is als grapje bedoeld, dus dat maakt me ook weinig uit.Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:17:
[...]
Okee dan verleg ik mijn vraag naar jou, kun jij uitleggen wat de meerwaarde van deze dApp is anders dan dat het de eerste dApp is?
Om vervolgens over een partnership met PBoC te beginnen, terwijl het artikel daar niets over zegt, dat vind ik dan weer een ander verhaal.
Alleen dat gebeurt niet meer, sterkte met wachten. Tegen die tijd ben je waarschijnlijk ook grijs. en gemiddeld 51daan! schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:19:
[...]
Precies dit, ik doe misschien nog wel wat korte trades maar stap pas weer echt in als er over een periode van 2-3 dagen +/- 2000 euro vanaf is gegaan.
Als je 100 euro in de presale van Ethereum had gestoken, had je ze voor 400k ongeveer kunnen verkopen nu.A87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:17:
Ja en kan het niet uitleggen maar ik kan er geen goed gevoel bij krijgen.miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:35:
Iemand hier al naar gekeken: https://copytrack.io/
Sowieso krijg ik bij copyright projecten jeuk op ongemakkelijke plaatsen maar deze opzet, de manier van aandacht genereren tot aan de site zelf... Nee. Gewoon nee.
Vandaar mijn antwoord aan jou: "dit is 99%van alle aankondigingen voor crypto coins."Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:17:
[...]
Okee dan verleg ik mijn vraag naar jou, kun jij uitleggen wat de meerwaarde van deze dApp is anders dan dat het de eerste dApp is?
Neem "een nieuwe bank gebruikt riplle" wat is de meerwaarde hiervan?
Bekijk gerust de laatste 10 artikels en vraag jezejf af "welke reele meerwaarde geeft dit"? Het antwoord is in 99%: geen enkele, stel je dand e vraag waarom je daar dit niet antwoord en het hier wel.
Glazen bol humortias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:20:
[...]
Alleen dat gebeurt niet meer, sterkte met wachten. Tegen die tijd ben je waarschijnlijk ook grijs. en gemiddeld 51
Ho ho, een MOGELIJK partnership he. Ik geef alleen maar aan dat de geruchten al langer de ronde doen en het dus opvallend is dat men de naam hier noemt (voor het eerst!). Uiteraard kan het allemaal ook op louter toeval berusten maar ik denk zelf dat er meer achter zit. Bijv omdat de vrouw van Jim Breyer, een enorm succesvolle venture capatalist uit de US die VeChain backed weer director binnen de Bank of China is. En ja, ook dat kan weer helemaal niets betekenen. Maar misschien ook wel weer iets.Bmfd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:20:
[...]
Naar mijn mening kan het geen kwaad om zo’n nieuwsbericht te delen. Ik vind het altijd wel handig als er hier ook nog inhoudelijke dingen worden gepost. De disclaimer is als grapje bedoeld, dus dat maakt me ook weinig uit.
Om vervolgens over een partnership met PBoC te beginnen, terwijl het artikel daar niets over zegt, dat vind ik dan weer een ander verhaal.
[ Voor 19% gewijzigd door FaceDown op 08-02-2018 10:27 ]
Groetjes, FaceDown.
Oei, gelukkig ben ik nu nog gemiddeld vaker vrouw.tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:20:
[...]
Alleen dat gebeurt niet meer, sterkte met wachten. Tegen die tijd ben je waarschijnlijk ook grijs. en gemiddeld 51
True.zilver7 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:16:
De gemiddelde coinbelegger is 38 jaar oud
Justin Sun van Tron is dikke vriendjes met iemand van Alibaba! De hele waarde van dat stukje lucht is gebaseerd op een MOGELIJK partnership.FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:24:
[...]
Ho ho, een MOGELIJK partnership he. Ik geef alleen maar aan dat de geruchten al langer de ronde doen en het dus opvallend is dat men de naam hier noemt (voor het eerst!). Uiteraard kan het allemaal ook op louter toeval berusten maar ik denk zelf dat er meer achter zit.
Leuk voor de daytraders, maar onthoud dat geruchten een risico zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Een risico in die zin dat wanneer ze te sterk worden en niet waar blijken te zijn dat de koers naar beneden kan brengen. Echter als de geruchten vaag zijn, zit daar nauwelijks een prijseffect aan (en ja, de kans is dan inderdaad groter dat het niet waar is). Maar tel die 'vage' geruchten bij VEN allemaal bij elkaar op en het zou wel een enorme hoeveelheid toevalligheden zijn. Feit is nu eenmaal dat in een dergelijk bedrijf, dergelijke industrieen netwerken en connecties heel belangrijk zijn. Als je vrouw directeur is bij een grote bank is het makkelijker binnenkomen dan wanneer je op je zolderkamertje een mooi product in elkaar probeert te programmeren en hopen dat iemand er lucht van krijgt.Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:27:
[...]
Justin Sun van Tron is dikke vriendjes met iemand van Alibaba! De hele waarde van dat stukje lucht is gebaseerd op een MOGELIJK partnership.
Leuk voor de daytraders, maar onthoud dat geruchten een risico zijn.
Groetjes, FaceDown.
Hij heeft enorm veel geluk gehad. Ingestapt toen de markt enorm begon te groeien maar nog steeds in het begin was, en handelen toen coins fors begonnen te stijgen in prijs maar nog steeds erg goedkoop waren.A87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:17:
Het is jammer dat ik halverwege 2017 pas achter het bestaan van cryptocurrencies kwam, maar goed, daar kan je niet zoveel aan veranderen.
Daytrade, shill, poffertjes eten, cryptolife heb gewoon schijt.A87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:17:
Ja klopt hoor van die open deuren, is RTLZ over het algemeen wel goed in. Maar fijn toch dat we zo democratisch bezig zijn en het kapitaal niet alleen bij de grijze belegger van 51 terechtkomt? Ben alleen benieuwd wat de gemiddelde leeftijd is van de whales, vast geen 24.
Som de geruchten eens allemaal op dan?FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:32:
[...]
Een risico in die zin dat wanneer ze te sterk worden en niet waar blijken te zijn dat de koers naar beneden kan brengen. Echter als de geruchten vaag zijn, zit daar nauwelijks een prijseffect aan (en ja, de kans is dan inderdaad groter dat het niet waar is). Maar tel die 'vage' geruchten bij VEN allemaal bij elkaar op en het zou wel een enorme hoeveelheid toevalligheden zijn. Feit is nu eenmaal dat in een dergelijk bedrijf, dergelijke industrieen netwerken en connecties heel belangrijk zijn. Als je vrouw directeur is bij een grote bank is het makkelijker binnenkomen dan wanneer je op je zolderkamertje een mooi product in elkaar probeert te programmeren en hopen dat iemand er lucht van krijgt.
Tot nu toe heb ik alleen gelezen dat er ergens op het internet geruchten zijn van een mogelijke samenwerking tussen VEN en PBoC en de Chinese overheid zonder dat je ergens naar linkt.
Het enige dat je gepost hebt is een artikel waar staat dat ze zich aan de richtlijnen van PBoC gaan houden..
Dus ik ben oprecht wel benieuwd waar de rest van de geruchten vandaan komen.
Vond Bittix ook wel een grappig idee, stelt je instaat om zelf makkelijk spelletjes te maken op je telefoon/tablet/computer. Vind alleen de site er amateuristisch/simpel uitzien waardoor ik het al niet vertrouw.
Ik bedoel als je software kan maken waarop andere mensen weer spelletjes moeten kunnen maken, is een gelikte website peanuts toch.
Ik bedoel als je software kan maken waarop andere mensen weer spelletjes moeten kunnen maken, is een gelikte website peanuts toch.
Verwijderd
Ik wil crypto kunnen kopen en verkopen via een app.
Welke app gebruiken jullie?
Ik heb tot nu toe coinbase gebruikt. Het is super alleen 1.49% fee is super hoog.
Kraken app is waardeloos...ik ken verder geen goed manier
GDAX via mobiel gebruiken is horrible.
Ik heb tot nu toe coinbase gebruikt. Het is super alleen 1.49% fee is super hoog.

Ik ga me verder niet in de discussie mengen wat wel / niet waar is, maar hieronder een opsomming:miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:34:
[...]
Som de geruchten eens allemaal op dan?
Tot nu toe heb ik alleen gelezen dat er ergens op het internet geruchten zijn van een mogelijke samenwerking tussen VEN en PBoC en de Chinese overheid zonder dat je ergens naar linkt.
Het enige dat je gepost hebt is een artikel waar staat dat ze zich aan de richtlijnen van PBoC gaan houden..
Dus ik ben oprecht wel benieuwd waar de rest van de geruchten vandaan komen.
- Guggenheim
- Givenchy / Louis Vuitton
- Australia project (alibaba) / PwC
- Internet of Coffee (is van vanochtend, moet nog uitzoeken wat dit exact is, was een tweet van Sarah)
- Japan/ BitOcean. Daar speelt iets.
- CBRC (China, bigdata) > PBoC
- Hardware geruchten, dit is gewoon afwachten. Binnenkort wordt hier mee over bekend. CTO is veel belovend iig.
[ Voor 6% gewijzigd door Mortel op 08-02-2018 10:42 ]
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
De Binance app is topVerwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:40:
edit: je wil naar fiat kunnen denk ik, dat kan niet met Binance excuus
[ Voor 8% gewijzigd door captainleduc op 08-02-2018 10:43 ]
-dubbel-
[ Voor 95% gewijzigd door miicker op 08-02-2018 10:43 ]
nee dat kan niet neemiicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:42:
@Mortel thanks
[...]
Je kunt er alleen niet mee terug naar fiat, of wel?
En nee USDT is geen fiat
PSN ID: Svennie-NL
Binance app is ideaal, haal ook gelijk wat BNB om de fee te betalen en het wordt helemaal goedkoop.Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:40:
Volgens mij is Binance alleen nu nog even down

klopt. je moet echt van litebit/kraken kopen met fiat, sturen naar binance en weer terug als je fiat eruit wilt halen.
hoorde wel dat bittrex waarschijnlijk fiat mogelijk gaat maken, dat zou voor de alt coins wel een goede oplossing zijn qua stijging en minder afhankelijk van BTC.
Geen saus en niet eten met een lepel.A87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:17:
Lykke App? Alleen deze ondersteund nog lang niet alle crypto's. Er worden er wel stapsgewijs meer toegevoegd.Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:40:
Ik ben een mindmap over vechain aan het maken. Dit is veel werk. Hopelijk als er veel info in zit kan in linken gaan leggen tussen verschillende personen en onderwerpen.

Tja, het is jammer dat ik begin december 2017 pas oprechte interesse begon te tonen in cryptocurrencies en het daarvoor maar 'dom' vond. Sterker nog, was ik er in 2008 maar achter gekomen.Danny.G schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:33:
[...]
Hij heeft enorm veel geluk gehad. Ingestapt toen de markt enorm begon te groeien maar nog steeds in het begin was, en handelen toen coins fors begonnen te stijgen in prijs maar nog steeds erg goedkoop waren.
Het is jammer dat ik halverwege 2017 pas achter het bestaan van cryptocurrencies kwam, maar goed, daar kan je niet zoveel aan veranderen.
NOSIG
Dat denkt nu ook iedereen inmiddels._Christiaan_ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:49:
[...]
Tja, het is jammer dat ik begin december 2017 pas oprechte interesse begon te tonen in cryptocurrencies en het daarvoor maar 'dom' vond. Sterker nog, was ik er in 2008 maar achter gekomen.
Die mening deelt de rest van de wereld met je denk ik_Christiaan_ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:49:
[...]
Tja, het is jammer dat ik begin december 2017 pas oprechte interesse begon te tonen in cryptocurrencies en het daarvoor maar 'dom' vond. Sterker nog, was ik er in 2008 maar achter gekomen.
Hoorde het net ook op RTL Z op de TV. Ik voel mij niet aangesproken. Vind het wel een sneu stukje. Ze noemen ook dat de normale belegger hoogopgeleid is en de cryptobelegger ‘veel minder’ pffft lololo. Ze lullen maar een eind heen wat mij betreft.zilver7 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:16:
Van RTLZ:
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
- Guggenheim is een investeringsmaatschappij, waarschijnlijk was VeChain daar op bezoek, puur gebaseerd op servetjes waar de naam op was geschreven (https://www.guggenheimpartners.com/firm)Mortel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Ik ga me verder niet in de discussie mengen wat wel / niet waar is, maar hieronder een opsomming:
- Guggenheim
- Givenchy / Louis Vuitton
- Australia project (alibaba) / PwC
- Internet of Coffee (is van vanochtend, moet nog uitzoeken wat dit exact is, was een tweet van Sarah)
- Japan/ BitOcean. Daar speelt iets.
- CBRC (China, bigdata) > PBoC
- Hardware geruchten, dit is gewoon afwachten. Binnenkort wordt hier mee over bekend. CTO is veel belovend iig.
- Givenchy is hardnekkig, maar nooit heel duidelijk geworden. Zou kunnen vanwege achtergrond van CEO van VeChain die CIO van Louis Vuitton China was.
- VEN is officieel onderdeel van PwC incubator programma en ze worden nog regelmatig bezocht door senior partners. Deze partnership zorgt voor veel meerwaarde.
- Internet of Coffee ken ik niet
- Partnership met BitOcean is bevestigd, gisteren is daarover het volgende genoemd bij introductie van VEN's eerste dApp VeVID: VeChain is working closely with our strategic partner BitOcean to go through Japanese FSA compliance process so that we can legally transact VET in Japan and our token VET can be legally listed on major Japanese exchanges.
- CBRC en PBoC is totaal ongefundeerd, het enige wat hierover gezegd is is dat VeChain alles doet om compliant te zijn met hun (mogelijke) regels.
Interessanter zijn de bevestigde patnerships met beursgenoteerde bedrijven en China Tobacco, dat zijn de echte grote jongens.
Iedereen die beetje overzicht van VeChain wilt hebben moet hun Medium blogs lezen: https://medium.com/@vechainofficial
Wat is er aan de hand met binance? Zowel site als app doen het niet. Wel bereikbaar maar koersen kloppen niet
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Zelden zoveel naïviteit in een artikel gelezen: Cryptobedrog in Twente: ‘Het was te mooi om waar te zijn’
Wat ik niet fair vind, is dat hij zei dat er een samenwerking was tussen Bitconnect en Visa. Dat is toch een naam die vertrouwen wekt, en dat bleek achteraf niet zo te zijn.
Geert zegt een collega te hebben, die zijn baan als teamleider bij een grote organisatie heeft opgezegd, omdat hij virtueel zo ongeveer miljonair was dankzij Bitconnect. „Het is echt waar, die jongen is nu zijn baan en zijn geld kwijt.”
Het is toch bizar dat mensen geloven dat een of ander shady bedrijf waarvan de eigenaren niet eens bekend zijn een gemiddeld rendement van 1% per dag kan pakken, terwijl de grootste investeringsfirma's daar bij lange na niet in de buurt komen.Mijn moeder wilde sieraden verkopen om ook mee te doen. Ik ben blij dat ze het niet heeft gedaan.
Er staat toch nog iets hoger opgeleid? Okee meer vrouwen trekt dat dan weer wat naar beneden maar ik vind het wel erg onaardig dat je zoveel waarde daaraan toekent.DAMAGE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:54:
[...]
Hoorde het net ook op RTL Z op de TV. Ik voel mij niet aangesproken. Vind het wel een sneu stukje. Ze noemen ook dat de normale belegger hoogopgeleid is en de cryptobelegger ‘veel minder’ pffft lololo. Ze lullen maar een eind heen wat mij betreft.
Onderhouddennis112 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:56:
Wat is er aan de hand met binance? Zowel site als app doen het niet. Wel bereikbaar maar koersen kloppen niet
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Volgens mij staat er dit in het artikel.DAMAGE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:54:
[...]
Hoorde het net ook op RTL Z op de TV. Ik voel mij niet aangesproken. Vind het wel een sneu stukje. Ze noemen ook dat de normale belegger hoogopgeleid is en de cryptobelegger ‘veel minder’ pffft lololo. Ze lullen maar een eind heen wat mij betreft.
Ah ok maar goed dan dat de koersen niet ver aan het dalen zijn op dit momentsjorremans schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:56:
[...]
OnderhoudDuurt nog tot het einde van de middag
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Realiseer je wel dat crypto in de kinderschoenen staat. Misschien zeggen over 3-5 jaar wel mensen "bhoh ik wou dat ik in 2018 was ingestapt dan was ik nu binnen geweest!" Daarom is panic sellen of kleine winstjes pakken en uitstappen nu wellicht heel onverstandig. Velen hebben dat namelijk ook gedaan toen BTC op $14 stond._Christiaan_ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:49:
[...]
Ik heb zelf ooit meer dan 10 BTC gehad op een gegeven moment. Was leuk geweest als ik me vanaf toen al aan het HODL principe gehouden had.
Groetjes, FaceDown.
Of mensen zeggen in 2019 , poe blij dat ik nooit in crypto gestapt ben.
Ik ben eigenlijk benieuwd op hoeveel verschillende exchanges men hier zit? Ik wil namelijk mijn PF gaan verdelen in een aantal 5 a 7 munten welke ik voor een langere tijd wil vast houden ( en bijvullen waar mogelijk ) en ik wil een PF waarbij ik bv dagelijks of wekelijks kan gaan traden, hoe pak men hier dit aan, zit je op 1 exchange of verdeeld onder meerdere en blijf je funds heen en weer gooien van exchange naar exchange?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
My team has created a White Paper production service. If you are planning an ICO and don't have the time or talent to produce the White Paper, then we can help. We can produce any part, or even the entire paper. Contact us at mcafeewhitepapers@gmail.com.
https://twitter.com/officialmcafee/status/961536186278871042
--
Om te janken dit. Iedereen die gelooft in zijn eigen product vindt de tijd en talent om een whitepaper te realiseren. Mag je hopen..
--
Om te janken dit. Iedereen die gelooft in zijn eigen product vindt de tijd en talent om een whitepaper te realiseren. Mag je hopen..

Of ze zeggen poe, bijna weekendtias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:01:
Bedankt voor je toevoegingen. Wat je schrijft, kan ik beamen.Rookert25 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:55:
[...]
- CBRC en PBoC is totaal ongefundeerd, het enige wat hierover gezegd is is dat VeChain alles doet om compliant te zijn met hun (mogelijke) regels.
Interessanter zijn de bevestigde patnerships met beursgenoteerde bedrijven en China Tobacco, dat zijn de echte grote jongens.
Toch stinkt dat zaakje PboC wel. Er speelt iets waar ik gewoon geen vat op kan krijgen.
Wel grappig linkje om te lezen:
https://www.reddit.com/r/...ws_and_the_china_banking/
Hecht er aub niet teveel waarde aan. Maar er zijn gewoon te veel poppetjes en linkjes tussen gebeurtenissen, dat er iniedergeval iets moet spelen. Wat het dan is laat ik geheel in het midden.
Ik hoop het beste, want heb best wat ven. Ik schrijf daarom ook met de rose VEN bril op
1 ding is zeker, als de mensheid in 2019 nog bestaat gaan ze een hele hoop dingen zeggen.
Straks krijgen we nog van die labeltjes als "Whitepaper created and approved by McAfee"

Dit wordt al vaker gedaan, maar het blijft onzinnig. Toch heeft die man het wel goed voor elkaar dankzij crypto, hij verdient er volgens mij aardig aan.Danny.G schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:01:
My team has created a White Paper production service. If you are planning an ICO and don't have the time or talent to produce the White Paper, then we can help. We can produce any part, or even the entire paper. Contact us at mcafeewhitepapers@gmail.com.
--
Dat klopt, echter deze kans op financiële onafhankelijkheid, komt waarschijnlijk maar 1 keer in je leven voor.tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:01:
Ik weet 99% zeker dat ik in 2019 ga zeggen: blij dat ik een flink deel van m'n BTC heb verkocht en in m'n huis heb gestoken. Lage maandlasten (de koersontwikkeling voor de komende maanden gaat bepalen hoe laag precies) en toch nog een mandje in de kast voor als het echt leuke dingen gaat doen
Goed dat je winst hebt gepakt!anboni schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:07:
Ik weet 99% zeker dat ik in 2019 ga zeggen: blij dat ik een flink deel van m'n BTC heb verkocht en in m'n huis heb gestoken. Lage maandlasten (de koersontwikkeling voor de komende maanden gaat bepalen hoe laag precies) en toch nog een mandje in de kast voor als het echt leuke dingen gaat doen
Is er ergens een vergelijking van de fees en actuele prijzen die je per platform betaald voor het kopen van coins (met fiat) en terugstorten van fiat? Via BTCDirect en CoinBase/GDAX kan het bijvoorbeeld ook, maar het is bijzonder ondoorzichtig welke prijs er gehanteerd wordt op het moment van verkoop en wat je voor het terugstorten betaald.nemesis2212 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:44:
[...]
klopt. je moet echt van litebit/kraken kopen met fiat, sturen naar binance en weer terug als je fiat eruit wilt halen.
hoorde wel dat bittrex waarschijnlijk fiat mogelijk gaat maken, dat zou voor de alt coins wel een goede oplossing zijn qua stijging en minder afhankelijk van BTC.
Verwijderd
Mijn bevindingen (dus geen garanties)Shmorky schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:12:
[...]
Is er ergens een vergelijking van de fees en actuele prijzen die je per platform betaald voor het kopen van coins (met fiat) en terugstorten van fiat? Via BTCDirect en CoinBase/GDAX kan het bijvoorbeeld ook, maar het is bijzonder ondoorzichtig welke prijs er gehanteerd wordt op het moment van verkoop en wat je voor het terugstorten betaald.
Litebit: vrij duur voor kopen relatief lage prijs bij verkopen
BTCdirect: kopen relatief goedkoop, relatief lage prijs bij verkopen
Coinbase: kopen gemiddelde prijs, relatief hoge prijs bij verkopen
Kraken: geen ervaring mee
Het wordt inderdaad wel vaker gedaan, soms een paar zinnetjes aanpassen en voila! Maar hij is wel enorm goed in dit soort dingen. Inspelen op zwaktes van anderen en daar zelf erg van profiteren, het is een kunst die niet iedereen zou kunnen beoefenen. Maar dan vooral uit zelfrespect.Bmfd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:06:
[...]
Dit wordt al vaker gedaan, maar het blijft onzinnig. Toch heeft die man het wel goed voor elkaar dankzij crypto, hij verdient er volgens mij aardig aan.
Net de $8500,- niet gehaald, is dat de trigger om weer naar beneden te gaan? Of gaan we verder?
Moet wel zeggen dat het best spannend is, als je niet bij je coins kan om te handelen..
Edit 8500 was wel aangetikt.
Moet wel zeggen dat het best spannend is, als je niet bij je coins kan om te handelen..
Edit 8500 was wel aangetikt.
[ Voor 8% gewijzigd door powercoaster op 08-02-2018 11:17 ]
Maar wat herleid jij dan uit dat artikel wat ik er niet uit kan herleiden?Mortel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:03:
[...]
Bedankt voor je toevoegingen. Wat je schrijft, kan ik beamen.
Toch stinkt dat zaakje PboC wel. Er speelt iets waar ik gewoon geen vat op kan krijgen.
Wel grappig linkje om te lezen:
https://www.reddit.com/r/...ws_and_the_china_banking/
Hecht er aub niet teveel waarde aan. Maar er zijn gewoon te veel poppetjes en linkjes tussen gebeurtenissen, dat er iniedergeval iets moet spelen. Wat het dan is laat ik geheel in het midden.
Ik hoop het beste, want heb best wat ven. Ik schrijf daarom ook met de rose VEN bril op
“The CBRC set up Bank of China’s Audit and Risk Policy Committees as well as the Connected Transactions Control Committee. Guess Who is the member of those committees? Angela Chao, wife of Venture Capitalist and VeChain advisor/investor Jim Breyer.”
Dit is de voornaamste connectie, toch? Maar zo gek is het toch niet dat het CBRC zoiets doet, of zie ik iets wat heel erg overduidelijk is over het hoofd?
Het zijn geinige geruchten, maar het zou niet slim zijn om er op te speculeren. VeChain heeft meer dan voldoende bevestigde partners om vertrouwen aan te ontlenen, daar is deze gebakken lucht niet voor nodig.Bmfd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:17:
[...]
Maar wat herleid jij dan uit dat artikel wat ik er niet uit kan herleiden?
“The CBRC set up Bank of China’s Audit and Risk Policy Committees as well as the Connected Transactions Control Committee. Guess Who is the member of those committees? Angela Chao, wife of Venture Capitalist and VeChain advisor/investor Jim Breyer.”
Dit is de voornaamste connectie, toch? Maar zo gek is het toch niet dat het CBRC zoiets doet, of zie ik iets wat heel erg overduidelijk is over het hoofd?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!