Ik moest even een traantje wegpinken. Prachtig verwoordGreymore1 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:51:
We "bonden" wel hier zo, met al die schommelingen en emoties. Brothers in Crypto. Maken alles samen mee.
Dikke 400 euro omhoog in minder dan een uur zijn geen gewone schommelingen toch? Alhoewel in crypto.. Naja hahaRichh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:01:
[...]
Volgens mij zijn dit gewoon koersschommelingeneen dikke whale heeft een mooi instapmoment gevonden en besluit een hele reeks sell orders op te kopen. Vervolgens volgen alle bots en de snelle investeerders en hoppa we praten weer over de maan
Ik denk dat de G20 sowieso wel een positieve invloed gaat hebben eigenlijk, landen zijn gematigd positief en het krijgt sowieso media aandacht.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Sommige coins +20%
Ik was van de week helaas te laat mijn stack NEM te dumpen, maar damn. De koersscommelingen zijn echt zo absurd. De grootste vraag welke ik heb; hoe lang gaan we dit nog zien? Ik heb al eerder op de piek kunnen verkopen, maar ben bang straks de grote knal omhoog te missen, dus ben toch redelijk aan het holden nu...
Ik was van de week helaas te laat mijn stack NEM te dumpen, maar damn. De koersscommelingen zijn echt zo absurd. De grootste vraag welke ik heb; hoe lang gaan we dit nog zien? Ik heb al eerder op de piek kunnen verkopen, maar ben bang straks de grote knal omhoog te missen, dus ben toch redelijk aan het holden nu...
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Tegenwoordig in crypto, met de relatief lage volumes van de zondag?AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:04:
[...]
Dikke 400 euro omhoog in minder dan een uur zijn geen gewone schommelingen toch? Alhoewel in crypto.. Naja haha
Je laat het als veel klinken door er €400 tegenover te zetten, maar dat hoeft niet eens, als er maar 0,01 BTC wordt aangeboden voor €7000 en er is een koper die dat biedt, dan verschuift de BTC waarde alsnog naar €7000 terwijl dat geld nooit is verhandeld. In de BTC markt is dat uitzonderlijk natuurlijk maar het gaat om het idee.
Procentueel gezien is het een normale schommeling voor een cryptomunt imho haha.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Richh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:01:
[...]
Volgens mij zijn dit gewoon koersschommelingeneen dikke whale heeft een mooi instapmoment gevonden en besluit een hele reeks sell orders op te kopen. Vervolgens volgen alle bots en de snelle investeerders en hoppa we praten weer over de maan
Ik denk dat de G20 sowieso wel een positieve invloed gaat hebben eigenlijk, landen zijn gematigd positief en het krijgt sowieso media aandacht.

Ok, was ff te enthousiast bij 10k haal ik mijn eigen inleg eruit.
Het gaat om de feiten en die lees je in een grafiek op CMC.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:50:
[...]
Het gaat meer over personen die constant alleen maar dalingen verwachten. Die zitten hier alleen om te trollen want wat zoek je in crypto als het alleen omlaag kan?
Dat is gewoon naar beneden , als je 7 dagen , 1 maand of 3 maanden terug kijkt we gaan naar beneden.
Of het nou Vechain is of Bitcoin.
Ik hoop dat BTC lekker doorstijgt maar 9, 10,11 maar dat ziet er niet naar uit.
(ook al is het de laatste uren even recht omhoog gegaan)
Ja de volumes zijn de laatste tijd wel erg laag. En niet alleen op zondag. Daardoor is de prijs ook wat meer grillig. Maar inderdaad als ik het procentueel had gebracht was het veel minder dramatisch geweest maar dat past niet bij de emoties van vandaag in dit topic.Richh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:09:
[...]
Tegenwoordig in crypto, met de relatief lage volumes van de zondag?
Je laat het als veel klinken door er €400 tegenover te zetten, maar dat hoeft niet eens, als er maar 0,01 BTC wordt aangeboden voor €7000 en er is een koper die dat biedt, dan verschuift de BTC waarde alsnog naar €7000 terwijl dat geld nooit is verhandeld. In de BTC markt is dat uitzonderlijk natuurlijk maar het gaat om het idee.
Procentueel gezien is het een normale schommeling voor een cryptomunt imho haha.
Gebeurd voortdurend met btc....daarom verbaas ik mij ook best wel hoe het sentiment hier continu mee gaat met wat rood of groen. Bij koers van 11k roept iedereen 16k incoming en bij 7k geeft iedereen het op en schreeuwt dat btc dit jaar nog 1 dollar waard wordt. Niemand weet het, maar kijk vooral even naar het verleden ofzo...AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:04:
[...]
Dikke 400 euro omhoog in minder dan een uur zijn geen gewone schommelingen toch? Alhoewel in crypto.. Naja haha
Eventjes de koers niet meer gevolg. Wil ik net weer instappen om Nano te kopen, zie ik hem opeens 22% in de plus staan het afgelopen uur. Gevalletje de boot gemist?
Rise doet het ook wel leuk met een pumpje van 95%
Ssst laten we heel even groen vierenStevie_ schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:14:
[...]
Gebeurd voortdurend met btc....daarom verbaas ik mij ook best wel hoe het sentiment hier continu mee gaat met wat rood of groen. Bij koers van 11k roept iedereen 16k incoming en bij 7k geeft iedereen het op en schreeuwt dat btc dit jaar nog 1 dollar waard wordt. Niemand weet het, maar kijk vooral even naar het verleden ofzo...
Voor mensen die hodl hebben is het al een hele tijd rood en trillen ze als ze de koers bekijken.
En zijn ze al bezig met schuldsanering aanvragen
Veegt voor nu even paar traantjes weg
Verwijderd
Is gewoon even leuk ingespeeld op het G20 bericht door een paar whales, niets meer niet minder.
Verwijderd
Het mooie aan crypto vind ik hoe nederig je er van wordt. Ook al staat je portfolio -45%, je bent dankbaar als Bitcoin 2% in 24h stijgt.AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:14:
[...]
Ja de volumes zijn de laatste tijd wel erg laag. En niet alleen op zondag. Daardoor is de prijs ook wat meer grillig. Maar inderdaad als ik het procentueel had gebracht was het veel minder dramatisch geweest maar dat past niet bij de emoties van vandaag in dit topic.
Je leert echt de kleine dingen in het leven te waarderen.
Volgens mij snap je HODL niet. Echte HODL'ers hebben al verschillende van die soort dips gezien en ook het herstel dat erop volgde. Het zijn day traders die erdoor geraakt worden want een paar verkeerde beslissingen en ze zijn hun centjes kwijt.Fordius schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:16:
[...]
Ssst laten we heel even groen vieren![]()
Voor mensen die hodl hebben is het al een hele tijd rood en trillen ze als ze de koers bekijken.
En zijn ze al bezig met schuldsanering aanvragenLaten we ze even hoop geven.
Groetjes, FaceDown.
Zelfs ETN die lievertjes. 🤗Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:18:
[...]
Het mooie aan crypto vind ik hoe nederig je er van wordt. Ook al staat je portfolio -45%, je bent dankbaar als Bitcoin 2% in 24h stijgt.
Als je verder geen ervaring met beleggen hebt kan een crypto avontuur je kijk op geld toch wel veranderen inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:18:
[...]
Het mooie aan crypto vind ik hoe nederig je er van wordt. Ook al staat je portfolio -45%, je bent dankbaar als Bitcoin 2% in 24h stijgt.
Ouwehoeren is ook niet iets wat snel begrepen word hier denk ik.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:19:
[...]
Volgens mij snap je HODL niet. Echte HODL'ers hebben al verschillende van die soort dips gezien en ook het herstel dat erop volgde. Het zijn day traders die erdoor geraakt worden want een paar verkeerde beslissingen en ze zijn hun centjes kwijt.
Grapjes beetje ver te zoeken
Dus maak je niet zo druk komt goed
Verwijderd
Ik heb geld nooit echt als iets belangrijks gezien om uit het leven te halen. Eerder noodzakelijk.AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:20:
[...]
Als je verder geen ervaring met beleggen hebt kan een crypto avontuur je kijk op geld toch wel veranderen inderdaad.
Als je een lijntje trekt van start naar nu is elke coin toch fors omhoog gegaan?Martin11 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:13:
[...]
Het gaat om de feiten en die lees je in een grafiek op CMC.
Dat is gewoon naar beneden , als je 7 dagen , 1 maand of 3 maanden terug kijkt we gaan naar beneden.
Of het nou Vechain is of Bitcoin.
Ik hoop dat BTC lekker doorstijgt maar 9, 10,11 maar dat ziet er niet naar uit.
(ook al is het de laatste uren even recht omhoog gegaan)
Pieken en dalen daar gelaten.
Same for btc 0.05 naar 6757 euro
Aanloopje ... 9k morgenvroeg.Pelox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:25:
We zakken inmiddels weer toch?

Kijk je leert snel... niet te greedy worden inderdaad. Tuurlijk, dromen mag, doe ik ook, maar dit is een mooie beginstap. Dan speel je nog “maar” met “gratis” geld en maakt het eigenlijk geen donder meer uit wat het gaat doen. Het liefst verder omhoog maar dan is de druk er vanaf.Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:11:
Ok, was ff te enthousiast bij 10k haal ik mijn eigen inleg eruit.
Heb zelf ook niet de illusie dat ik miljonair wordt, althans, niet met crypto. Daarvoor ben ik een te kleine speler. Heb wel realistische doelen staan waarvan er al 1 is vervuld. De 2e, gratis zomervakantie ligt ook nog binnen dat bereik. Alleen kan dat ook zomaar een jaar later worden. Maar dat maakt het juist weer leuk, die spanning.
Had van het weekend eigenlijk nog een leuke tussendoel bedacht: Raspberry Pi 3b+. Weiger er gewoon voor te betalen vanwege de lage meerwaarde t.o.v. De 3b, maar als die dan toch gratis is, why not? Als het hele spul zo een nachtje doorhaalt, gaat morgen de bestelling de deur uit.
Hold al vanaf juni vorig jaar, tot een uur geleden stond ik overall op +131% tov de koers rond die tijd. Kan nog steeds geen bank vinden die mijn zo’n rentepercentage geeft op spaargeld. Zelfs IceSave lukte het nietFordius schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:16:
[...]
Ssst laten we heel even groen vieren![]()
En zijn ze al bezig met schuldsanering aanvragenLaten we ze even hoop geven.
Klimt wel vrij hard nu, toch geen $7k morgenvroeg? Het is mij om het even... Stijgen of dalen, let’s ride that rollercoaster!
Met flinke stalen ballen en een bak met geld was deze week wel een goede voor day traders met al die drops en stijgingen. Net als nu weer stijgen en dalen
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Voor iedereen die op 0.05 is ingestapt wel jatias86 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:23:
[...]
Als je een lijntje trekt van start naar nu is elke coin toch fors omhoog gegaan?
Pieken en dalen daar gelaten.
Same for btc 0.05 naar 6757 euro
Maar dat is niemand hier, dus ik kijk liever na de afgelopen 7 dagen , 1 maand of 3 maanden.
je hebt het er maa r druk mee heTominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:32:
[...]
Het is inderdaad echt DGD tijd. Ik ben ingestapt.
Ja inderdaad, toch ben ik wel trots dat ik op mijn ATH in bitcoin aantal sta (terwijl ik 0.07BTC had verloren door dat vreselijke ICX). Geintje, ICX is een prima project, prima coin maar was blijkbaar overvalued.
Dat laatste moet je ook niet al te serieus nemenDakillerbean schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:26:
[...]
Kijk je leert snel... niet te greedy worden inderdaad. Tuurlijk, dromen mag, doe ik ook, maar dit is een mooie beginstap. Dan speel je nog “maar” met “gratis” geld en maakt het eigenlijk geen donder meer uit wat het gaat doen. Het liefst verder omhoog maar dan is de druk er vanaf.
Heb zelf ook niet de illusie dat ik miljonair wordt, althans, niet met crypto. Daarvoor ben ik een te kleine speler. Heb wel realistische doelen staan waarvan er al 1 is vervuld. De 2e, gratis zomervakantie ligt ook nog binnen dat bereik. Alleen kan dat ook zomaar een jaar later worden. Maar dat maakt het juist weer leuk, die spanning.
Had van het weekend eigenlijk nog een leuke tussendoel bedacht: Raspberry Pi 3b+. Weiger er gewoon voor te betalen vanwege de lage meerwaarde t.o.v. De 3b, maar als die dan toch gratis is, why not? Als het hele spul zo een nachtje doorhaalt, gaat morgen de bestelling de deur uit.
[...]
Hold al vanaf juni vorig jaar, tot een uur geleden stond ik overall op +131% tov de koers rond die tijd. Kan nog steeds geen bank vinden die mijn zo’n rentepercentage geeft op spaargeld. Zelfs IceSave lukte het niet![]()
Klimt wel vrij hard nu, toch geen $7k morgenvroeg? Het is mij om het even... Stijgen of dalen, let’s ride that rollercoaster!
Ik hodl ook al een tijdje en dan iets hoger, daarom beetje zelfspot toch
Anders wat maakt mij het allemaal verder uit haha
Dit soort stijgingen en daling ben ik op aandelen behoorlijk gewend al helemaal met AMD aandelen
Hoop dat je er een leuk zakcentje aan overhoud
Jeez die buywall op DGD, het is denk echt tijd nu. Dit wordt een behoorlijke run denk ik zo.
Wie heeft er vandaag 30% of meer gepakt? ^^
Met een beetje geluk was 70% wel mogelijk, helaas was ik al uren bezig en heb heel wat gemist...
Toch nog wel wat gepakt maarja ik ben ook nog niet zo lang bezig als trader
Met een beetje geluk was 70% wel mogelijk, helaas was ik al uren bezig en heb heel wat gemist...
Toch nog wel wat gepakt maarja ik ben ook nog niet zo lang bezig als trader
[ Voor 67% gewijzigd door iNSANiTi op 18-03-2018 23:40 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Ben vanmiddag begonnen met 1 biertje daarna zeker 30% meer gepaktiNSANiTi schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:39:
Bedoel je in bitcoins of in $ waarde. Ik heb 17% meer bitcoin.iNSANiTi schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:39:
Weekend he, dan mag dat weliNSANiTi schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:39:

Maakt mij niet uit winst is winstTominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:40:
[...]
Bedoel je in bitcoins of in $ waarde. Ik heb 17% meer bitcoin.
Wel lekker gedaan trouwens
[ Voor 7% gewijzigd door iNSANiTi op 18-03-2018 23:44 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
30% maar
Doe mij maar spiritus uit Polen, das het echte werk
Ik ben te gehecht aan mijn slokdarm voor dat soort meukiNSANiTi schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:42:
Doe mij maar spiritus uit Polen, das het echte werk
Verwijderd
Ik raak het niet eens aan en het daalt en klimt als een gek in alle soorten waardes.
Ik snap er niks van.
Zijn er trouwens nog updates geweest over die "bitcoin familie" die alles in bitcoin stopte? Lullig voor die knul.
Ik 300%.tias86 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:40:
[...]
Ben vanmiddag begonnen met 1 biertje daarna zeker 30% meer gepakt

Verwijderd
Die was ingestapt om en nabij de 6000 dollar ofzo toch? 30% om mee te traden dacht ik en de rest vast in bitcoin.Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:46:
Zijn er trouwens nog updates geweest over die "bitcoin familie" die alles in bitcoin stopte? Lullig voor die knul.
Hardcore hodl.
Lijkt het nog altijd prima naar z'n zin te hebben:Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:46:
https://www.instagram.com/thebitcoinfamily/
https://twitter.com/diditaihuttu
Hoezo? Die gast staat nog altijd in de plus hoorTominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:46:
Net als wij.Richh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:50:
[...]
Hoezo? Die gast staat nog altijd in de plus hoorhij zal ook wel een gedeelte traden waar hij waarschijnlijk wel centjes aan verdiend heeft.

Ja maar niet enorm in de plus meer want hij stapte rond 6000 btc/eur in toch? Iedergeval hij had kunnen uitcashen bij 1,3miljoen. Niet gedaan, zal die denk toch wel beetje spijt van hebben. Achja bitcoin haalt toch wel weer een nieuw ATH.Richh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:50:
[...]
Hoezo? Die gast staat nog altijd in de plus hoorhij zal ook wel een gedeelte traden waar hij waarschijnlijk wel centjes aan verdiend heeft.
De mate van stress is volgens mij sterk afhankelijk van het instapmoment, in mijn geval ergens begin 2017.... dus nog steeds geen zorgen
Kan me niet voorstellen dat je niet zo nu en dan terugkijkt naar de december koers en dan een fiks 'what if' moment hebt.drijfhout schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:53:
De mate van stress is volgens mij sterk afhankelijk van het instapmoment, in mijn geval ergens begin 2017.... dus nog steeds geen zorgen
Dat is altijd zo... Had ik in januari toch een nieuwe auto moeten kopen? Of hoopte ik toch stiekem dat ik mijn hypotheek kon afbetalen als het nog even zo doorging? Zoals altijd; hindsight best sight, voor nu maar gewoon doorho(bb)/(dd)elen, want die ATH van januari gaan we gewoon weer halen, de vraag is alleen wanneerAtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:54:
[...]
Kan me niet voorstellen dat je niet zo nu en dan terugkijkt naar de december koers en dan een fiks 'what if' moment hebt.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Me2 maar alsnog vind ik het jammer dat ik zo ben gedaald. Achja de early adopters moesten ook door zware periodes, diepe dalen maar konden hun bitcoins uiteindelijk sellen voor $20k. Wij zijn een nieuwe generatie die exact hetzelfde moeten doorstaan, zullen we maar zeggen. Hebben wij nog geluk dat we instapte voor de echte hype want die andere hebben het nog zwaarder.drijfhout schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:53:
"In september" lees ik na even snel zoeken, dat zou tussen de 3k en 4,5k zijn, in dollars. Hij staat nog altijd op een verdubbelingTominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:53:
[...]
Ja maar niet enorm in de plus meer want hij stapte rond 6000 btc/eur in toch? Iedergeval hij had kunnen uitcashen bij 1,3miljoen. Niet gedaan, zal die denk toch wel beetje spijt van hebben.
Naar wat ik verder van hem heb gezien, sowieso als je dit soort keuzes maakt in je leven, denk ik niet dat hij heeft uitgecashed, maar ook niet dat hij er spijt van heeft
Maar check ook eens z'n instagram: https://www.instagram.com...taken-by=thebitcoinfamily
Volgens mij zorgt hij dat hij die vakanties gewoon rond kan komen van promoties
Jij snapt 'mAchja bitcoin haalt toch wel weer een nieuw ATH.
Spijt van zijn keuze zal die ook zeker niet hebben, leidt een mooi leven zie ik.Richh schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:00:
[...]
"In september" lees ik na even snel zoeken, dat zou tussen de 3k en 4,5k zijn, in dollars. Hij staat nog altijd op een verdubbeling
Naar wat ik verder van hem heb gezien, sowieso als je dit soort keuzes maakt in je leven, denk ik niet dat hij heeft uitgecashed, maar ook niet dat hij er spijt van heeftIk schat hem in alsof hij er 'tot het einde' in zit
Maar check ook eens z'n instagram: https://www.instagram.com...taken-by=thebitcoinfamily
Volgens mij zorgt hij dat hij die vakanties gewoon rond kan komen van promotiesen gelijk heeft 'ie tho.
[...]
Jij snapt 'm
Verwijderd
Een hele vrije geest met een familie die naast hem staat. Mooi iddTominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:02:
[...]
Spijt van zijn keuze zal die ook zeker niet hebben, leidt een mooi leven zie ik.
Ik heb mijn inleg allang uit gecasht rond december, wat er nu nog staat is pure winst ( 15x de inlegTominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:56:
[...]
Me2 maar alsnog vind ik het jammer dat ik zo ben gedaald. Achja de early adopters moesten ook door zware periodes, diepe dalen maar konden hun bitcoins uiteindelijk sellen voor $20k. Wij zijn een nieuwe generatie die exact hetzelfde moeten doorstaan, zullen we maar zeggen. Hebben wij nog geluk dat we instapte voor de echte hype want die andere hebben het nog zwaarder.
Ik ben inderdaad ook niet blij dat mijn winst aan het verdampen is maarja, in het ergste geval sta ik op 0% winst.
Dan ben ik blij dat ik in ieder geval het hele crypto gebeuren mee heb gemaakt
Dat wil 'ie je in ieder geval laten geloven, anders zou z'n Cryptocourse een stuk slechter verkopen denk ikTominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:02:
[...]
Spijt van zijn keuze zal die ook zeker niet hebben, leidt een mooi leven zie ik.
Yup, ik ben zo erg geraakt dat ik er maar 21% bij heb, schande en verdoemenis! Was ik maar nooit daytrader geworden! Een fucking 21% maar en dat had volgens sommige berichten hier zeker 70% kunnen zijn, ik wil niet meer leven...FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:19:
Het zijn day traders die erdoor geraakt worden want een paar verkeerde beslissingen en ze zijn hun centjes kwijt.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zijn er nog mensen die DGD heel goed in de gaten houden? Als we 0.042315 voorbij zijn FOMO buy ik in.
Edit: heb ingekocht, laat de stijging beginnen.
Edit: heb ingekocht, laat de stijging beginnen.
[ Voor 20% gewijzigd door Tominatie op 19-03-2018 00:15 ]
Die discussie daytraden of hodl....zuchtCrypts schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:08:
[...]
Yup, ik ben zo erg geraakt dat ik er maar 21% bij heb, schande en verdoemenis! Was ik maar nooit daytrader geworden! Een fucking 21% maar en dat had volgens sommige berichten hier zeker 70% kunnen zijn, ik wil niet meer leven...
Mensen moeten toch gewoon doen waar ze zich zelf het beste bij voelen?
De enige goede manier om geld te verdienen is de manier waar je zelf volledig achter staat.
Ik hodl 90% van mijn PF en de rest daar speel ik wat mee op binance.
Voor mij de beste keuze.
Heb ze al.Tominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:13:
Zijn er nog mensen die DGD heel goed in de gaten houden? Als we 0.042315 voorbij zijn FOMO buy ik in.

Ik nu ook. Gaat denk snel echt behoorlijk stijgen, weinig weerstand namelijk.
Hij staat dus nog steeds in de Plus? Dan verdient hij zeker centjes.Richh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:50:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Teach me masterCrypts schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:08:
[...]
Yup, ik ben zo erg geraakt dat ik er maar 21% bij heb, schande en verdoemenis! Was ik maar nooit daytrader geworden! Een fucking 21% maar en dat had volgens sommige berichten hier zeker 70% kunnen zijn, ik wil niet meer leven...
@Ton Hasselt Wat is jouw sell target, 0.043? Of wacht je het even af, staat namelijk erg laag t.o.v 24h high. Moet zijn stijging dus nog krijgen
0.05Tominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:19:
@Ton Hasselt Wat is jouw sell target, 0.043? Of wacht je het even af, staat namelijk erg laag t.o.v 24h high. Moet zijn stijging dus nog krijgen
Oke, ik doe met je mee haha. Behoorlijke buywall nu van 58DGD.
Let's goTominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:21:
[...]
Oke, ik doe met je mee haha. Behoorlijke buywall nu van 58DGD.
Ik ben maar een evil daytrader, je moet gewoon goed naar facedown luisteren en je geld in kansloze muntjes parkeren. Dat gaat je geheid een kasteel opleveren.
Even zonder dollen, gewoon goed kijken. Hou de koers van btc in de gaten aangezien alle muntjes deze nog steeds volgen met een zekere vertraging. Speel daarop in en dan is je kasteel misschien niet maar die nieuwe auto misschien wel een stuk dichterbij.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Kan wel zo zijn dat je nadat je je inleg eruitgehaald hebt met "gratis" geld speelt, maar ik had een paar uur terug vergeleken met 2 weken geleden toch wel 40.000 euro minder "gratis" geld. En dat voel je toch! Ik verwacht op zich dat het wel weer bijtrekt (de afgelopen 2 maanden ben ik nog regelmatig in de buurt van mijn portfolio-ATH geweest, en als de Bitcoin weer naar de 8000 euro stijgt of mijn alt coins het goed blijven doen zit ik er ook zo weer), maar 40.000 eraf, dat is toch echt geld. Gratis of niet!Dakillerbean schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:26:
[...]
. Tuurlijk, dromen mag, doe ik ook, maar dit is een mooie beginstap. Dan speel je nog “maar” met “gratis” geld en maakt het eigenlijk geen donder meer uit wat het gaat doen. Het liefst verder omhoog maar dan is de druk er vanaf.
Jezus, de zuurgraad is wel erg hoog. Dan ben je stom geweest en heb je niet op tijd verkocht, get over it. Draai het eens om? Je loopt geen 40k mis maar je bent zo stom geweest om 40k niet op tijd te incasseren. Die 40k was ook nog eens 'gratis' maar jezus wat ben je stom geweest... Jouw fout. Probeer je denkwijze eens om te draaien aub.Specy schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:35:
[...]
Kan wel zo zijn dat je nadat je je inleg eruitgehaald hebt met "gratis" geld speelt, maar ik had een paar uur terug vergeleken met 2 weken geleden toch wel 40.000 euro minder "gratis" geld. En dat voel je toch! Ik verwacht op zich dat het wel weer bijtrekt (de afgelopen 2 maanden ben ik nog regelmatig in de buurt van mijn portfolio-ATH geweest, en als de Bitcoin weer naar de 8000 euro stijgt of mijn alt coins het goed blijven doen zit ik er ook zo weer), maar 40.000 eraf, dat is toch echt geld. Gratis of niet!
Waarom? Zachte heelmeesters....
Herkenbaar (alhoewel met een stuk minder hoog bedrag aan ‘gratis geld’ maar toch...)! Ik zit niet te stressen maar houd de ontwikkelingen wel goed bij.. Aangezien ik in het ‘HODL’ kamp zit maak ik vrij weinig spannende moves voor de buiten wereld... Gewoon stilletjes IOTA bijkopen en de nieuwsberichten in de gaten houdenSpecy schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:35:
[...]
Kan wel zo zijn dat je nadat je je inleg eruitgehaald hebt met "gratis" geld speelt, maar ik had een paar uur terug vergeleken met 2 weken geleden toch wel 40.000 euro minder "gratis" geld. En dat voel je toch! Ik verwacht op zich dat het wel weer bijtrekt (de afgelopen 2 maanden ben ik nog regelmatig in de buurt van mijn portfolio-ATH geweest, en als de Bitcoin weer naar de 8000 euro stijgt of mijn alt coins het goed blijven doen zit ik er ook zo weer), maar 40.000 eraf, dat is toch echt geld. Gratis of niet!

Nvm haha heb niks gezegd***
[ Voor 16% gewijzigd door hollandnick op 19-03-2018 01:02 ]
Overtuigender kon niet denk?hollandnick schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:56:
Leuke grafiek zo haha. Up down up down up down, door die 8200 heen breken!
Zuurgraad? Ik zit niet te klagen hoor, en met een beetje stijging is mijn verlies zo weer weggewerkt. Ik reageerde alleen op iemand die schreef dat nadat je je inleg eruitgehaald hebt het allemaal niks meer uitmaakt. Tja, dat vind ik met dit soort bedragen dan weer niet. Maar ik slaap er echt niet minder van of zo.Crypts schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:40:
[...]
Jezus, de zuurgraad is wel erg hoog. Dan ben je stom geweest en heb je niet op tijd verkocht, get over it. Draai het eens om? Je loopt geen 40k mis maar je bent zo stom geweest om 40k niet op tijd te incasseren. Die 40k was ook nog eens 'gratis' maar jezus wat ben je stom geweest... Jouw fout. Probeer je denkwijze eens om te draaien aub.
Ik ben in november ingestapt dus dit (sinds half januari zeg maar) is de eerste grote dip die ik meemaak.
Ik kijk eventjes weg en whoppa, grens doorbroken en met een stevig volume ook nog
Ziek hé. Wat een FOMO heerst nu.Richh schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:05:
Ik kijk eventjes weg en whoppa, grens doorbroken en met een stevig volume ook nog
Iedereen wil zijn slaatje meepakken van de cryptomarkt, maar we willen wel zekerheid, dus we stappen pas in als een whale instapt?
Zou wat zijn als we allemaal de juiste keuzes hadden gemaakt. Dan stond ik nu ook niet in de min maar dik in de plus. Gisteren rond de 7850 uitgestapt met bijna helft van mijn inleg/portfolio, zat het rond de 7350 staan op een gegeven moment vanmiddag en zat te twijfelen om toch weer wat in te leggen. Had ik het gedaan was ik nu blij geweest. Maar voor het zelfde was het verder gaan dalen.
Je weet het toch niet, zoveel is me wel duidelijk geworden in een maand of twee. Het lijkt simpel, achteraf sla je jezelf voor je harses omdat je dit en dat van plan was. Maar blijkbaar toch niet gedaan, na er wel over nagedacht te hebben. Bang om te verliezen misschien?
Als het allemaal zo makkelijk was tuften we lekker rond in onze lambo's oid. Ik ben blij met de winsten die ik heb kunnen pakken, en neem de verliezen voor lief. En ook niet balen (wat ik om me heen veel zie) als je een beetje winst pakt, het stijgen verder gaat. Of andersom, iets gekocht, begint te dalen dus verkopen met verlies waarna de stijging weer komt.
Je doet het allemaal zelf, en als je er niet tegen kan ga dan maar lekker holden of uitstappen. Denk dat je jezelf moet realiseren dat je in een soort casino zit. Het kan goed gaan, maar zo veel makkelijker fout (als je op korte termijn handelt.
Ach, ik heb er verder ook geen verstand van, maar pijn doet het me niet dat het voor mij persoonlijk met de crypto niet goed gaat. Ik zie het als een leuk tijdverdrijf met de kans om wat te verdienen.
Je weet het toch niet, zoveel is me wel duidelijk geworden in een maand of twee. Het lijkt simpel, achteraf sla je jezelf voor je harses omdat je dit en dat van plan was. Maar blijkbaar toch niet gedaan, na er wel over nagedacht te hebben. Bang om te verliezen misschien?
Als het allemaal zo makkelijk was tuften we lekker rond in onze lambo's oid. Ik ben blij met de winsten die ik heb kunnen pakken, en neem de verliezen voor lief. En ook niet balen (wat ik om me heen veel zie) als je een beetje winst pakt, het stijgen verder gaat. Of andersom, iets gekocht, begint te dalen dus verkopen met verlies waarna de stijging weer komt.
Je doet het allemaal zelf, en als je er niet tegen kan ga dan maar lekker holden of uitstappen. Denk dat je jezelf moet realiseren dat je in een soort casino zit. Het kan goed gaan, maar zo veel makkelijker fout (als je op korte termijn handelt.
Ach, ik heb er verder ook geen verstand van, maar pijn doet het me niet dat het voor mij persoonlijk met de crypto niet goed gaat. Ik zie het als een leuk tijdverdrijf met de kans om wat te verdienen.
Eigenlijk....kan het gemakkelijker goed gaan dan fout. Nou ja, als je even de markt negeert en alleen van random-gedrag uitgaat.
Stel, we starten op een waarde van 10.000 euro.
Als je nu 10 dagen lang elke dag 2% kwijtraakt, dan sta ja na 10 dagen op 8171 euro. Da's 1829 verlies.
Als je 10 dagen lang elke dag 2% wint, dan sta ja na 10 dagen op 12190 euro. Da's 2190 winst. Hee, da's meer!
Ja, klopt dus. Op dezelfde manier: We stonden vanmiddag op de 6000. Hij had nog verder naar beneden kunnen zakken. Stel, hij was teruggezakt naar het dal van februari, dat was 4800. Hell, laten we 'm nog verder hebben laten zakken, tot 4000. Dan ben je per Bitcoin 2000 euro kwijt. Maar het is wel een daling van 1/3. Betere manier om het uit te drukken: * 2/3.
Maar dezelfde beweging de andere kant op is dan /(2/3). Ofwel, dan zou 'ie naar 9000 gaan.
Andere manier om het te zien: Vanaf 6000 kost het evenveel "moeite" om naar 4000 te gaan als om naar 9000 te gaan. Dat risico wil ik wel nemen, want in een casino liggen de kansen echt wel slechter
Stel, we starten op een waarde van 10.000 euro.
Als je nu 10 dagen lang elke dag 2% kwijtraakt, dan sta ja na 10 dagen op 8171 euro. Da's 1829 verlies.
Als je 10 dagen lang elke dag 2% wint, dan sta ja na 10 dagen op 12190 euro. Da's 2190 winst. Hee, da's meer!
Ja, klopt dus. Op dezelfde manier: We stonden vanmiddag op de 6000. Hij had nog verder naar beneden kunnen zakken. Stel, hij was teruggezakt naar het dal van februari, dat was 4800. Hell, laten we 'm nog verder hebben laten zakken, tot 4000. Dan ben je per Bitcoin 2000 euro kwijt. Maar het is wel een daling van 1/3. Betere manier om het uit te drukken: * 2/3.
Maar dezelfde beweging de andere kant op is dan /(2/3). Ofwel, dan zou 'ie naar 9000 gaan.
Andere manier om het te zien: Vanaf 6000 kost het evenveel "moeite" om naar 4000 te gaan als om naar 9000 te gaan. Dat risico wil ik wel nemen, want in een casino liggen de kansen echt wel slechter
Zijn eigenlijk maar 3 dingen belangrijk denk ik. 1e is nooit te denken als dit of als dat of had ik dit maar gedaan. En het 2e is zoals overal staat alleen met geld te spelen wat je kan missen. En als laatst een lekkere nuchtere kijk op alles, winst is fijn en raak je alles kwijt nouja dan hebben we een leuke tijd gehad toch?bobdigi schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:08:
Zou wat zijn als we allemaal de juiste keuzes hadden gemaakt. Dan stond ik nu ook niet in de min maar dik in de plus. Gisteren rond de 7850 uitgestapt met bijna helft van mijn inleg/portfolio, zat het rond de 7350 staan op een gegeven moment vanmiddag en zat te twijfelen om toch weer wat in te leggen. Had ik het gedaan was ik nu blij geweest. Maar voor het zelfde was het verder gaan dalen.

Niks aan toe te voegen behalve “niks aan toe te voegen behalve”.hollandnick schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:19:
[...]
Zijn eigenlijk maar 3 dingen belangrijk denk ik. 1e is nooit te denken als dit of als dat of had ik dit maar gedaan. En het 2e is zoals overal staat alleen met geld te spelen wat je kan missen. En als laatst een lekkere nuchtere kijk op alles, winst is fijn en raak je alles kwijt nouja dan hebben we een leuke tijd gehad toch?
Besef dat GET onder zijn ICO prijs is terwijl het toch wel een heel goed project is? (hoor ik althans). Misschien een leuke om in de gaten te houden, vooral als 'ie op een goede exchange komt kan er wel een mooie stijging komen.
Haha klopt als je het zo bekijkt
Ben ik het helemaal mee eens. Ik baal ook wel eens, maar kan niemand anders dan mezelf de 'schuld' geven als ik het niet goed doe. Maar zie om me heen wel dat veel mensen daar niet mee kunnen omgaan.hollandnick schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:19:
[...]
Zijn eigenlijk maar 3 dingen belangrijk denk ik. 1e is nooit te denken als dit of als dat of had ik dit maar gedaan. En het 2e is zoals overal staat alleen met geld te spelen wat je kan missen. En als laatst een lekkere nuchtere kijk op alles, winst is fijn en raak je alles kwijt nouja dan hebben we een leuke tijd gehad toch?
Zelf doe ik inderdaad ook alleen mee met wat ik eventueel zou willen missen. Zou het zwaar *** vinden als het op 0 uitkomt, is toch een maandsalaris. Dus wel veel geld (voor mij), die nuchtere kijk heb ik ook. Ik hoop natuurlijk dat in de plus kom en mijn inleg er uit kan halen en met de winst verder kan spelen. Zit er tot nu toe nog niet in, raak ik alles kwijt is het dik balen natuurlijk. Maar geen onoverkomelijke problemen, zit er zelf ook zo in, ik heb in elk geval meegedaan. Mocht het niet positief aflopen voor mij, jammer dan. Maar achteraf kan ik niet gaan zeggen 'wat kut dat ik niet meegedaan heb'. Alles wat fout gaat is uiteindelijk mijn eigen schuld.
[ Voor 0% gewijzigd door bobdigi op 19-03-2018 01:37 . Reden: typo ]
Gast, iemand kocht net voor me neus 50BTC aan ICX. MOON?
Hoi andere gast! Het is hier bewolkt, ik zie geen maan helaas.
Alleen moet je wel zo sterk zijn alleen met de winst te blijven spelen
in me eerste weekend had ik 2400 euro winst gemaakt met het hele weekend te daytraden. Als complete noob was ik blij, tot de winst in 1x weg was met die mega drop paar weken terug. Maar wat doe je dan? Juist eigen inleg weer gebruiken om te spelen.
It's so addictive
It's so addictive
Haha, dan moet je ICX eens zien gaan.bobdigi schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:45:
Hoi andere gast! Het is hier bewolkt, ik zie geen maan helaas.
Valt wel mee toch? Ik heb ze als één van mijn eerste aankopen gedaan toen voor 83500, dus zou leuk zijn als ik daar ooit weer in het positieve op uitkom
[ Voor 4% gewijzigd door bobdigi op 19-03-2018 01:53 ]
Nee allang weer eruit, quick profits neef haha. Zit nu aweer in USDT.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:52:
[...]
Zit je nu weer in ICX? je bent niet bij te houden
Nvm, trusten
[ Voor 103% gewijzigd door Chris.nl op 19-03-2018 02:07 ]
Verwijderd
Ik denk dat we voor jou een speciale coin moeten introduceren, we noemen hem ADHD coinTominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:53:
[...]
Nee allang weer eruit, quick profits neef haha. Zit nu aweer in USDT.

Hahaha, ja maar alles wat ik vandaag aanraakte veranderde in goud dus vandaar denk ik. Ik ben nu USDT en ga daar niet meer uit, ik zie het morgen wel.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:54:
[...]
Ik denk dat we voor jou een speciale coin moeten introduceren, we noemen hem ADHD coin

Allemaal wakker en klaar voor de bullrun naar $11k ?
Mooi, dan beginnen we nu.

Hij was rond de 1600 Euro ingestapt.Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:53:
[...]
Ja maar niet enorm in de plus meer want hij stapte rond 6000 btc/eur in toch? Iedergeval hij had kunnen uitcashen bij 1,3miljoen. Niet gedaan, zal die denk toch wel beetje spijt van hebben. Achja bitcoin haalt toch wel weer een nieuw ATH.
Ik ben net uitgestapt met 17% winst! Slapend rijk noemen ze zoietsTurbo-Puppy schreef op maandag 19 maart 2018 @ 07:09:
Allemaal wakker en klaar voor de bullrun naar $11k ?
Het had zo mijn antwoord kunnen zijn. Was al richting bed vertrokken, vond het wel weer mooi geweestCrypts schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:40:
[...]
Jezus, de zuurgraad is wel erg hoog. Dan ben je stom geweest en heb je niet op tijd verkocht, get over it. Draai het eens om? Je loopt geen 40k mis maar je bent zo stom geweest om 40k niet op tijd te incasseren. Die 40k was ook nog eens 'gratis' maar jezus wat ben je stom geweest... Jouw fout. Probeer je denkwijze eens om te draaien aub.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!